See you in the Galaxies Far, Far Away ....
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Kan je dit even herfraseren? Ik snap niet wat er staat.Xtr3me4me schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:13:
[...]Benieuwd mijn dps met de 16 nasr 20% increase damage. 320K buffed.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
•Guiding Light •Damage bonus increased from 16% to 20%
[ Voor 7% gewijzigd door Klitse op 08-05-2013 12:36 ]
Ik heb het water gekoeld. (en niet met die Corsair setjes)Sir_Hendro schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:42:
Ik had dit ook met exact dezelfde specs alleen stond hij eerst op een normale hdd. Toen ik de D3 folder naar mijn SSD kopieerde was het probleem verholpen. Misschien wordt je hardware te heet?
Doet noemt men ebay
GTA VI - All aboard the hype train!!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pietz0r-2129/hero/1886393
Ik vermoed ook dat een heleboel items nu fors in prijs zullen gaan dalen, ben gaan kijken naar de mempo's met crits, 2 bl voor 6k dps winst.... not gonna happen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Volgens mij heb jij nu een CM build (of een variant daarvan) op je wizard staan, maar daarvoor heb je nogal wat specifieke stats/gear nodig om het goed te laten werken. Veel attackspeed en APoC bijvoorbeeld.pietz0r schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:40:
Heeft iemand tips voor gear upgrades of mn build? Heb nu iets van internet afgeplukt maar vind t niet zo...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pietz0r-2129/hero/1886393
- Blaat
Hardware Fanaat
Ieder zichzelf respecterende koper zou voordat hij een dergelijk bedrag zou uitgeven wel even ingame kijken wat hij erop vooruit zou gaan. Tenminste, ik doe dat wel bij een 2b uitgave iig.simons schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:47:
Erg handig dat je nu kan zien wat een item doet in de AH, keerzijde, vergeet het maar dat je nog ooit een item bij wijze van "ik doe maar een gekke prijs en binnen een minuut met mega winst verkocht" gaat verkopen.
Ik vermoed ook dat een heleboel items nu fors in prijs zullen gaan dalen, ben gaan kijken naar de mempo's met crits, 2 bl voor 6k dps winst.... not gonna happen.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Cain's boek....eindelijk eigenlijk het eerste dat ze uit D2 hadden moeten meenemen, Inspect/Identfy all
- Veel hogere monster dichtheid. Fields of Myserie op MP10 duurt nu wel even wat langer! En het levellen schiet ook wel aardig op zo
- WotB hoog houden met zoveel monsters stelt niets meer voor.
- AH items vergelijken met bestaande items is er ook eindelijk in gebakken en zoal shierboven staat, 9K winst in DPS voor 1,5B of zo.....natuurlijk wist je dat hiervoor ook al, maar zo wordt het (bij elk) item wel heel snel duidelijk gemaakt, ook bij de wat lastigere items, zoals een EF met verschil in STR, AS, IAS, CHD, DPS, Damage% etc. Even je Gem eruit gooien en dan kun je perfect 1 op 1 vergelijken!!
- Confirmation uitzetten bij salvagen van rare items!!
Dus ik kan weer even vooruitmet deze patch. Van de week maar eens gaan craften met een stash vol crafting material zonder eerst alles naar mijn char te hoeven klikken.
Ik zou daar niet zomaar vanuit gaan, mensen laten zich makkelijk hypen, het feit dat op dit moment elke 6 chc mempo nu op de AH boven de 1,8 bl doet, wekt bij mij het vermoeden dat er nog steeds spelers zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is.Wolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:50:
Ieder zichzelf respecterende koper zou voordat hij een dergelijk bedrag zou uitgeven wel even ingame kijken wat hij erop vooruit zou gaan. Tenminste, ik doe dat wel bij een 2b uitgave iig.
- Blaat
Hardware Fanaat
Hmm. Voor mij wat het het zeker waard, de rest van mijn gear maakt het een must-have min of meer.simons schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:06:
[...]
Ik zou daar niet zomaar vanuit gaan, mensen laten zich makkelijk hypen, het feit dat op dit moment elke 6 chc mempo nu op de AH boven de 1,8 bl doet, wekt bij mij het vermoeden dat er nog steeds spelers zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Maar een goede Any's met lage fire dmg komt ook goed in de buurt. Maar ja, het is nou eenmaal BIS zo'n mempo.
- Blaat
Hardware Fanaat
En ik wil een massief gouden WC bril, maarja, dat zit er ook niet in.dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:12:
Refresh Refresh, Protax wil een Mempo met 6 CHC/ 9 IAS en +190 INT
Ik dol je maar. Vroeg of laat kom je er vast 1 tegen.
Die dingen komen volgens mij alleen maar op de RMAH.Wolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:13:
[...]
En ik wil een massief gouden WC bril, maarja, dat zit er ook niet in.
Ik dol je maar. Vroeg of laat kom je er vast 1 tegen.
Heel soms staan er een paar slechte, met 5.5 CHC maar 8 AS en lage int
Verwijderd
Zelf vinden.....?dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:15:
[...]
Die dingen komen volgens mij alleen maar op de RMAH.
Heel soms staan er een paar slechte, met 5.5 CHC maar 8 AS en lage int

Ik zou die kans dat dat lukt maar niet gaan uitrekenen.....
Nee die gok is te groot
Vooral dat laatste, hype dus.Wolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:10:
Hmm. Voor mij wat het het zeker waard, de rest van mijn gear maakt het een must-have min of meer.
Maar een goede Any's met lage fire dmg komt ook goed in de buurt. Maar ja, het is nou eenmaal BIS zo'n mempo.
Overigens net waren er nog 3 mempo's met str en 6 chc nu nog eentje... tja
Overigens die ene, start prijs 1,5 bl, bij mij dps winst van 0,4k.... lol
Gezien mijn built ga ik, denk ik, mijn EF vervangen, daar kan ik voor hetzelfde geld als de mempo met gemak 14k stijgen....
Ik mag toch ook hopen dat blizz hier wat stevige repercussions van te verwerken krijgt. Ze dragen echt wel wat verantwoordelijkheid door de brug tussen ingame en real-world money te faciliteren, en daar passen dit soort taferelen niet bij. De gekozen "oplossing" komt neer op het straffen van de echte exploiters, en dan waarschijnlijk alleen degenen die goed opzichtig misbruik hebben gemaakt. De echte schade is echter al lang geleden want het geld zit alweer in de economie, aangezien de top items allemaal opgekocht zijn. De US economie lijdt hier nog weken als niet maanden onder. Er is wel geld, maar er zijn geen items. Voor degenen die geen misbruik hebben gemaakt en dus nog steeds geen geld hebben zijn ook de mindere items voorlopig onbetaalbaar. Wat een kutsituatie, ben blij dat wij EU zijn...
http://us.battle.net/d3/en/forum/3354739/?page=1

- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:37
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Wie heeft er tips om mijn DH te verbeteren? Ik mis EHP op dit moment, maar huidige items vervangen met dezelfde met VIT/all res is erg duur..
Mijn DH: http://www.diabloprogress...geloonie-2758/Valla/58618
Helm: Mempo zou mijn EHP flink kunnen verhogen, maar een 180+/5%+/9 ias mempo is onwijs duur nog..
Amulet: Ik kan iets zoeken met ongeveer hetzelfde aan CHC/CHD/DMG/DEX maar met all res/vit/life% oid er bij, geen idee hoe duur zoiets nu is?
Gloves: Zit al een beetje vit op, nog meer vit en/of all res is vast ook erg duur..
Bracers: Lacuni's met vit er op, maar ook erg duur.
Pants: deze moet volgens mij redelijk eenvoudig te vervangen zijn met een versie met vit er bij lijkt mij?
Quiver: Volgens mij kan ik deze ook flink upgraden, als ik een 300+/300+/19/9.5 kan vinden, weet ook niet hoeveel dit zou kosten..
Wat kan ik in jullie ogen het beste upgraden voor, laten we zeggen 2 miljard in totaal?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik zou sowieso wat geld steken in het craften van bracers/gloves en amuletten, al sje voldoende crafting materials hebt natuurlijk.Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:39:
Ik ga met ingang van 1.0.8 weer proberen vaker te spelen. Act 3 helemaal zat dus leuk om wat anders te doen nu met de monster density. Daarnaast ook gewoon logische verbeteringen zoals stats vergelijken op AH, ID all etc. waardoor het weer wat beter wordt.
Wie heeft er tips om mijn DH te verbeteren? Ik mis EHP op dit moment, maar huidige items vervangen met dezelfde met VIT/all res is erg duur..
Helm: Mempo zou mijn EHP flink kunnen verhogen, maar een 180+/5%+/9 ias mempo is onwijs duur nog..
Amulet: Ik kan iets zoeken met ongeveer hetzelfde aan CHC/CHD/DMG/DEX maar met all res/vit/life% oid er bij, geen idee hoe duur zoiets nu is?
Gloves: Zit al een beetje vit op, nog meer vit en/of all res is vast ook erg duur..
Pants: deze moet volgens mij redelijk eenvoudig te vervangen zijn met een versie met vit er bij lijkt mij?
Quiver: Volgens mij kan ik deze ook flink upgraden, als ik een 300+/300+/19/9.5 kan vinden, weet ook niet hoeveel dit zou kosten..
Wat kan ik in jullie ogen het beste upgraden voor, laten we zeggen 2 miljard in totaal?
En toch een Mempo zien te scoren? Lever je wellicht wat in DPS in, maar met All Res en een socket scheelt je dat heel veel in EHP
[ Voor 4% gewijzigd door ChUcKiE op 08-05-2013 14:49 ]
2 mlj in een dh stoppen??? Ik heb ook de dh als built maar heb daarnaast nog een barb en wiz.Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:39:
DH als built vond ik tegenvallen, je moet echt vreselijk veel investeren om op mp5+ efficiënt te kunnen harvest-en, op lagere mp's is de payoff niet aantrekkelijk maar op zich het spelplezier geinig.
Wat jouw built mist in mijn ogen is armor en vit, je kan wat chd en dex missen, een amulet met dikke vit en armor is zo gekocht, terwijl je dps niet vreselijk zal zakken.
Jij hebt Angeloonie nog nooit zien spelensimons schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:50:
[...]
2 mlj in een dh stoppen??? Ik heb ook de dh als built maar heb daarnaast nog een barb en wiz.
DH als built vond ik tegenvallen, je moet echt vreselijk veel investeren om op mp5+ efficiënt te kunnen harvest-en, op lagere mp's is de payoff niet aantrekkelijk maar op zich het spelplezier geinig.
Wat jouw built mist in mijn ogen is armor en vit, je kan wat chd en dex missen, een amulet met dikke vit en armor is zo gekocht, terwijl je dps niet vreselijk zal zakken.
@ Angeloonie: welcome back. We hebben een nieuwe TS server dus als je weer de gegevens wilt hebben (dat geldt overigens ook voor alle andere GoT-ers die spelen). Even in-game of via DM vragen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Geheel correct.
Ik ben benieuwd wat Klitse (EHP 700k) anders gaat concluderen dat Angelooney (EHP 133) zijn EHP te laag is, ondanks zijn gave DH....Ik denk dat de beste tips bij Klitse te halen zijndie heeft ook een onwijs gave DH
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Je moet inderdaad je EHP behoorlijk upgraden wil je hogere MP's kunnen spelen.Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:39:
Ik ga met ingang van 1.0.8 weer proberen vaker te spelen. Act 3 helemaal zat dus leuk om wat anders te doen nu met de monster density. Daarnaast ook gewoon logische verbeteringen zoals stats vergelijken op AH, ID all etc. waardoor het weer wat beter wordt.
Inspiratie is natuurlijk op te doen door naar mijn DH te kijken. (mijn items zijn ook allemaal te combineren met een Manticore op de inna's favor na (die wisselen voor WH)).
Maar even de meest voor de hand liggende dingen:
- Mempo (al dan niet met crit. Zonder crit levert je alsnog een hele dikke bak EHP op, maar qua dmg zul je wat zakken)
- Craften1 : Bracers. Die craft jij waarschijnlijk binnen 20x zowel qua EHP als qua Life als qua protection een stuk beter. Dit is absoluut prio 1 bij het craften voor jou. En jij hebt de MS% ook niet nodig want je hebt al 24% van je boots + pants.
- Craften2 : de rest. Amu, Shouldersr, Gloves. Zonde om hier nu heel veel gold aan uit te geven als je ze ook gewoon kunt craften.
- Witching hour met vit of all res. Qua dps zou je wellicht wat omlaag gaan maar je moet wat met jou EHP.
- Inna's temperance met vit erbij.
qua DPS:
- Natalya's reflection inruilen voor een rare ring. Heb ik ook gedaan en leverde behoorlijk wat dps op. Je hebt namelijk al 2 andere items voor de 7% chc.
- Manticore met 2 Sockets (voor de hand liggend natuurlijk, maar dan wel met minimaal 1250dps). Daar dan 1 Ruby en 1 Emerald in drukken.
Laatste tip. Probeer eens een calamity. Veel beter discipline management en dus nog minder dood door min of meer permagloom. Je levert wel dmg in maar door de MfD erbij merk ik daar effectief nog niet zo veel van en het speelt zo veel fijner.
[ Voor 5% gewijzigd door Klitse op 08-05-2013 15:16 ]
-dex/vit roll
-light res
-a/s roll
-bijna perfecte chc roll
-bijna perfecte chd roll
Met name door die chc/chd en hoge dex zijn je huidige moelijk te toppen
@Angeloonie:
Andy's met allres scoren wellicht, goedkope eerste oplossing want die kosten geen drol, kost je wel 90 dex.
Enige reden dat je lacuni's gebruikt is ivm attack speed, maar veel dex+res+vit+chc compenseert dat ruimschoots.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Craften gaat niet echt lekker bij mij. Sowieso die essences farmen is zwaar irritant.ChUcKiE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:47:
[...]
Ik zou sowieso wat geld steken in het craften van bracers/gloves en amuletten, al sje voldoende crafting materials hebt natuurlijk.
En toch een Mempo zien te scoren? Lever je wellicht wat in DPS in, maar met All Res en een socket scheelt je dat heel veel in EHP
Mempo is denk ik de grootste EHP upgrade, maar weet niet of dat gaat lukken.. Is wel mijn eerste prio eigenlijk.
De DH is mijn character en hoe ongebalanceerd de DH ook is in vergelijking met andere classes: ik blijf bij m'n DHsimons schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:50:
[...]
2 mlj in een dh stoppen??? Ik heb ook de dh als built maar heb daarnaast nog een barb en wiz.
Ja EHP dusWat jouw built mist in mijn ogen is armor en vit, je kan wat chd en dex missen, een amulet met dikke vit en armor is zo gekocht, terwijl je dps niet vreselijk zal zakken.
Vidra schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:53:
[...]
Jij hebt Angeloonie nog nooit zien spelenIk denk dat de beste tips bij Klitse te halen zijn
die heeft ook een onwijs gave DH
@ Angeloonie: welcome back. We hebben een nieuwe TS server dus als je weer de gegevens wilt hebben (dat geldt overigens ook voor alle andere GoT-ers die spelen). Even in-game of via DM vragen

Volgens mij zit ik al op de TS, tenzij hij sinds een maand terug weer veranderd is haha
MP6/7 is op zich prima te doen, ik ga alleen dood bij zwaar irritante combi's (molten+vortex/jailer oid). Maar nog hogere MP is altijd fijn natuurlijk.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:11:
[...]
Je moet inderdaad je EHP behoorlijk upgraden wil je hogere MP's kunnen spelen.
Thanks voor de tipsMaar even de meest voor de hand liggende dingen:
- Mempo (al dan niet met crit. Zonder crit levert je alsnog een hele dikke bak EHP op, maar qua dmg zul je wat zakken)
- Craften1 : Bracers. Die craft jij waarschijnlijk binnen 20x zowel qua EHP als qua Life als qua protection een stuk beter. Dit is absoluut prio 1 bij het craften voor jou.
- Craften2 : de rest. Amu, Shouldersr, Gloves. Zonde om hier nu heel veel gold aan uit te geven als je ze ook gewoon kunt craften.
- Witching hour met vit of all res. Qua dps zou je wellicht wat omlaag gaan maar je moet wat met jou EHP.
- Inna's temperance met vit erbij.
Ik had gisteren een rare ring gekocht met 3 stats en dex, maar ik ging er een whopping 10k DPS op achteruit in vergelijking met mijn Nat's..qua DPS:
- Natalya's reflection inruilen voor een rare ring. Heb ik ook gedaan en leverde behoorlijk wat dps op. Je hebt namelijk al 2 andere items voor de 7% chc.
- Manticore met 2 Sockets (voor de hand liggend natuurlijk, maar dan wel met minimaal 1250dps). Daar dan 1 Ruby en 1 Emerald in drukken.

Manticore wil ik ook wel vervangen ja, spawnen 2 socket versies ook met vit of is dat niet mogelijk?
+600 man!!!! kom op!!!!Vandread schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:14:
@ X4er0 niet zo heel gek natuurlijkbij je huidige heb je een:
-dex/vit roll
-light res
-a/s roll
-bijna perfecte chc roll
-bijna perfecte chd roll
Met name door die chc/chd en hoge dex zijn je huidige moelijk te toppen
@Angeloonie:
Andy's met allres scoren wellicht, goedkope eerste oplossing want die kosten geen drol, kost je wel 90 dex.
Enige reden dat je lacuni's gebruikt is ivm attack speed, maar veel dex+res+vit+chc compenseert dat ruimschoots.
Zonder dollen, ik wou de light res vervangen met; of meer vit, armor of nog beter natuurlijk "all res".
All res was mijn doel want dan kon ik mijn inna pants vervangen door 1 met vit en de +190 DEX
Ik twijfel of ik nog een poging ga wagen want vrienden hebben tranen gedoneerd omdat mijn traanklieren op zijn van het huilen, mijn demonic essences zijn ook op nu.... pfffff
Ik ga maar weer uberboosts doen voor mensen en deze shit achter me laten, ga ook niet meer salavagen maar voortaan gewoon weer vendoren zoals vroeger, pakte ik goed goud mee dacht ik.....
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Wel mogelijk maar dat kost je dan een dmg stat en dan rolt ie dus niet met 2 sockets en 1250+ dps. Dus kort antwoord is eigenlijk: Nee.Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:17:
[...]
Manticore wil ik ook wel vervangen ja, spawnen 2 socket versies ook met vit of is dat niet mogelijk?
Wil je ook niet omdat je dan altijd afhankelijk blijft van Vit op je wapen. Iets dat je eigenlijk niet wilt. EHP moet je pakken op andere items.
En inderdaad, je moet wel de juiste rare ring vinden om je Nat's te vervangen maar ik kon zelfs een trifecta nats vervangen door een rare ring van 40m. Dus dat moet voor jou ook niet al te moeilijk zijn lijkt me. (of ik heb geluk gehad).
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
HelderTimeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:19:
[...]
Wel mogelijk maar dat kost je dan een dmg stat en dan rolt ie dus niet met 2 sockets en 1250+ dps. Dus kort antwoord is eigenlijk: Nee.
Wil je ook niet omdat je dan altijd afhankelijk blijft van Vit op je wapen. Iets dat je eigenlijk niet wilt. EHP moet je pakken op andere items.
Heb je die ring nog, en zo ja, kan ik die vrijdagavond misschien ff proberen om te kijken wat het met m'n DPS doet?En inderdaad, je moet wel de juiste rare ring vinden om je Nat's te vervangen maar ik kon zelfs een trifecta nats vervangen door een rare ring van 40m. Dus dat moet voor jou ook niet al te moeilijk zijn lijkt me. (of ik heb geluk gehad).
Je moet gewoon zorgen voor hoge avr dmg op je ring. En niet perse trifecta.
[ Voor 17% gewijzigd door Klitse op 08-05-2013 15:29 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Volgende week bestaat D3 pas een jaar, dus het kan nogCthulhu schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:48:
Wanneer komt de expansion eigenlijk? Bij D2 was er na een jaar al een nieuwe expansion
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Of banned. Gisteren werden er al een paar gebanned.
Maar I don't care, speel niet op de US server
Ik vond 50 amu's al veel
Maarja voor jou is het bijna de enige manier, jij kan nog slechts schaven, grote stappen nemen is heel moeilijk.
Ik wilde een radiant star ruby kopen, kostte een dikke 22M zo uit m'n hoofd.
Vervolgens kreeg ik na de buy zowat alles terug. Netto betaalde ik 147 gold
- Blaat
Hardware Fanaat
Dat gebeurt als iemand die zo'n ding wil verkopen te snel op "Sell" ramt. Op dat moment is de huidige waarde van het item nog niet geladen en wordt hij verkocht voor het minimum, 147 gold.JoyForever schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:11:
Had vorige week een raar voordeeltje op de AH.
Ik wilde een radiant star ruby kopen, kostte een dikke 22M zo uit m'n hoofd.
Vervolgens kreeg ik na de buy zowat alles terug. Netto betaalde ik 147 gold
Voor jou een gelukje dat jij er toevallig een te pakken had.
Wat ik al verwachtte is de waarheid, ik ga door MP10 heen als een warm mes door de boter!
Tot nu toe alleen de volgende gedeeltes gezien/gespeeld:
Act 1- Festering Woods > Weeping Hollow > Fields of Misery. (key)
Mob density is soms echt insane, en dan denk je echt hoe overleef ik dit?
Maar met genoeg LS/EHP is dit geen probleem, voelt heel gebalanceerd aan.
Kan niet wachten om vanavond met me vaste club mensen te spelen, en dan moet het als de brandweer gaan
Vanavond 2x Archon. Dat wordt echt genieten!dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:42:
Nou zojuist uit mijn werk mijn eerste 1.0.8 run gedaan, met mijn speciaal gebouwde Archon wiz.
Wat ik al verwachtte is de waarheid, ik ga door MP10 heen als een warm mes door de boter!
Tot nu toe alleen de volgende gedeeltes gezien/gespeeld:
Act 1- Festering Woods > Weeping Hollow > Fields of Misery. (key)
Mob density is soms echt insane, en dan denk je echt hoe overleef ik dit?
Maar met genoeg LS/EHP is dit geen probleem, voelt heel gebalanceerd aan.
Kan niet wachten om vanavond met me vaste club mensen te spelen, en dan moet het als de brandweer gaan
Twee korte CotA runs gedaan en al gelijk een half balkje paralvl 43 xp erbij. Lijkt iets sneller te gaan dan bij de vorige patch, meer monsters.
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#bcUYQd!YTa!bcZcbc
En dat bevalt me tot nu toe best wel goed, maar misschien dat ik nu Corpse - Spiders eens ga vervangen voor iets anders gezien ik nu wat minder mana problemen heb. Maar aan de andere kant zijn die spiders wel erg handig omdat je alleen dat potje hoeft neer te gooien en de rest doen de spiders zelf, ideaal voor de momenten dat je ff uit molten/plague wegrent ofzo
Net ook weer een merkwaardig moment: Er kwam een zero dog WD de party joinen en die bood me 2 items aan waaronder een 1 bijl met +25% fire damage en lvl 16 gloves met +20% fire damage. Maar op de gloves verloor ik 59k dps en op de bijl 34k. Dus ik deed het rekensommetje:(215k - 93k) + (((215k - 93k) \ 100) * 45) = 176k dps. Momenteel doe ik zonder die items 215k, dus ik probeerde dat uit te leggen maar toen verliet hij de party en heeft me nu volgens mij ook uit zijn vriendenlijst gegooid omdat ik die gloves + bijl niet wou aantrekken
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Mooie Demon Hunter en leuk om te zien dat met een aantal kleine verschillen in je toch vrij veel meer dps haalt dan die van mij:Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:39:
http://www.diabloprogress...en-2835/Carantun/13551062
een bewuste keuze om de embrace chest te houden? zag dat de hogere DH allemaal een inna chest hebben en kon deze voor 4 miljoen kopen. Moest wel wat vit inleveren, maar dat was geen probleem.
En na 160 amu's...... is dit de enige verbetering

[ Voor 54% gewijzigd door Vandread op 08-05-2013 19:26 ]
De allres is leuk, maar ik wil ergens vit boosten zodat ik het op andere items kan ditchen.
Amu's zijn altijd een behoorlijke mogelijkheid op vit.
Gisteren met Sinron gespeeld, die had na 20 Str amu crafts eentje met +8000life en +6000 dmg....
Huiliehuilie doen helpt toch?
Ihateblizzard!narf
[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 08-05-2013 19:43 ]
Het gaat 2 minuten goed en dan vb ik ga een kamer binnen en zie de mobs stil staan terwijl ik mooi verder kan doorslaan en rondlopen en dan 5 tal tellen later terug op een plaats verder terug staan waar mobs op mij staan te slaan
Iemand nog last van ?

Op de EU server is het een van de drie met dergelijke stats. Aangezien de prijs hoogstwaarschijnlijk ver boven AH/RMAH is, denk ik erover om 'm daarbuiten te verkopen.. Iemand daar ervaring mee?
Verwijderd
En inderdaad.
Ik teleporteer ook constant terug naar een locatie waar ik 4 seconden eerder was. Of er belanden opeens 3 meteors op mijn kop tegelijk van een mob die even zijn loopsnelheid op 500% heeft staan.Sinds de patch heb ik echt enorm veel lagspikes, zo erg zelf dat het spel moeilijk speelbaar is.
Het gaat 2 minuten goed en dan vb ik ga een kamer binnen en zie de mobs stil staan terwijl ik mooi verder kan doorslaan en rondlopen en dan 5 tal tellen later terug op een plaats verder terug staan waar mobs op mij staan te slaan
Iemand nog last van ?
Alleen dergelijke lag de eerste keer bj het aanmaken van een new game sessie. nadar d3 is gestart. daarna de gehele sessie niet meer. Na een herstart precies hetzelfde.CBA schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:32:
Sinds de patch heb ik echt enorm veel lagspikes, zo erg zelf dat het spel moeilijk speelbaar is.
Iemand nog last van ?
Sinds wanneer krijg je een cadeau van Blizzard als je para 100 wordt ?qyxilfer schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:51:
Van het weekend werd mijn barb 100 en blizzard heeft me het volgende kado gegeven:
[afbeelding]'
Op de EU server is het een van de drie met dergelijke stats. Aangezien de prijs hoogstwaarschijnlijk ver boven AH/RMAH is, denk ik erover om 'm daarbuiten te verkopen.. Iemand daar ervaring mee?

Hehe, zonder gekkigheid, het was vlak voordat ie 100 haalde; toevalsdrop
Profiel van mijn monkje http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/27571538 Alle opbouwende kritiek word weer zeer gewaardeerd
Had ook even ruby in helm vervangen door amy en HF ring door een rare: 166k unbuffed DPS en 794k unbuffed EHP volgens Diabloprogress.
Ja hoe meer dmg je doet hoe makkelijker het wordt om met 3%LL je monk levend te houden, ik doe het met 145k buffed paper doll op mp8 Moet met sommige combo's wel op blijven letten, maar het gaat primastingray2012 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:54:
Medetweakers, gaarne een adviesje. Ben een monk begonnen (na mijn Plvl100 barb enPlvl72 WD) omdat ik vrij veel monk spul had gevonden. Heb haar netjes uitgerust en zit al boven de 100K DPS en boven de 500 AR. Kun je met 3% LS een monk overeind houden? Ik heb op mijn Barb nog een Flinke EF maar zonder LS en LOH. Volgens mij gaat het netjes zo, maar er zijn hier vast ervaren monkies die mij nog wel advies kunnen geven. Zie ook veel WKL's voorbijkomen, is dat echt een verbetering als ik deze ga gebruiken. Moet nog wel even wachten want met 10M kom je niet ver meer.
Profiel van mijn monkje http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/27571538 Alle opbouwende kritiek word weer zeer gewaardeerdLet niet op mijn ringetje, ik kan omhoog maar 154 Dex en 180 Vit is best veel voor een ringetje
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dan probeer ik het met mijn andere EF. Dat scheelt toch 24K DPSBokkie schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:16:
[...]
Ja hoe meer dmg je doet hoe makkelijker het wordt om met 3%LL je monk levend te houden, ik doe het met 145k buffed paper doll op mp8 Moet met sommige combo's wel op blijven letten, maar het gaat prima
[ Voor 32% gewijzigd door stingray2012 op 09-05-2013 01:45 ]
Ja ging erg lekker! Met de buff op de bats doet me WD ook eindelijk de dps die hij hoort te doen (prijs kwaliteit verhoudingKid Jansen schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:26:
Net even 5 überruns gedaan op MP10 met onder andere CaVeFiSh. Ging erg lekker moet ik zeggen. We deden iedere keer 11-14 minuten over alle übers samen, geen idee hoe lang we iedere keer over de hele run deden.
Had ook even ruby in helm vervangen door amy en HF ring door een rare: 166k unbuffed DPS en 794k unbuffed EHP volgens Diabloprogress.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Yep ben ik me van bewust. Heb als doel om altijd boven de 30k vit te blijven (in september vorig jaar zat ik op een bepaald moment op 120k dps met 20k vit..en te stoeien om inferno door te komen).Vandread schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:17:
Geen probleem? We have a winner in the squishy department!
[afbeelding]
Voor de Cota runs op Mp10 vervang ik wel wat items om beduidend meer allres te krijgen. Heb een Mempo, Vileward en Hellfire ring met allres van 69 liggen en met de buff van de companion kom ik dan rond de 400 uit.
Vanochtend met slechts 15 crafts in totaal toch nog twee upgrades kunnen scoren:

Idd, had net op Fields of Misery een massacre record van 217 met m'n barb op MP10. Ik heb alleen met een archon wizard wel eens hoger gehaald, maar dat was met die mini-boss waar A4 mee begint (dus dat telt niet echt).simons schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:15:
Met de barb is het nu vanwege de mob dichtheid een eitje om perma WOTB/HOTA hoog te houden, ik merk wel dat de demonic essenses niet erg hard droppen. Legends vallen per run ongeveer per 3, tot nu toe allemaal crap, the update heeft wel de gewenste hernieuwde interesse gebracht. Zie uit naar rondjes samenspelen
Overigens is 100+ groepsgrootte wel echt killing voor je fps. Dan denk je met een 7970 1Ghz versie wel een snelle kaart te hebben, maar op 2560x1440 met alles op high heeft hij er in dat soort gevallen toch echt moeite mee. Af en toe daalde het zeker tot onder de 10 fps.
Daarnaast aan het kijken voor mijn volgende upgrade, denk dat ik nu moet gaan kijken voor een nieuwe Nat's reflection of een betere EF, daarnaast blijven craften voor betere bracers (gisteren nog 200 stuks zonder enige verbetering..zucht) en gloves.
Vraag me alleen af bij vervanging van mn EF waar ik uiteindelijk het meest aan ga hebben, eentje met extra CHD, attack speed of toch gewoon weer LS erop? Tips van de experts zijn welkom
Ik denk dat je hem toch gewoon op de AH zult moeten proberen te slijten. De str/vit roll is ontzettend laag, de avg damage is niet hoog, crit dmg is ontzettend laag en crit chance is ook al niet hoog. Een 200+ str, 8% cc en 60% cd amulet doet veel meer. Het is een leuke drop maar in de buurt van de 2b grens komt ie echt niet.qyxilfer schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:51:
Van het weekend werd mijn barb 100 en blizzard heeft me het volgende kado gegeven:
[afbeelding]'
Als mensen nog flawless square rubies in grote aantallen kwijt willen (kan er wel stuk of 900 gebruiken) voor max 1k/stuk houd ik me aanbevolen, want ik ga echt niet de 9k/stuk betalen waarvoor ze nu op AH staan.
Jij zit zwaar onder de dope of wat?zzattack schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:43:
[...]
Ik denk dat je hem toch gewoon op de AH zult moeten proberen te slijten. De str/vit roll is ontzettend laag, de avg damage is niet hoog, crit dmg is ontzettend laag en crit chance is ook al niet hoog. Een 200+ str, 8% cc en 60% cd amulet doet veel meer. Het is een leuke drop maar in de buurt van de 2b grens komt ie echt niet.
crit chance is niet hoog? die is max.... chd is redelijk, AS is max....
Tuurlijk doet een amu meer, daar zijn de rolls hoger op
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Moet zeggen: Helemaal top! Act 1 was echt packed! Denk op MP3 tegen de 100M xp gehaald in een enkele Act 1 run.
Gewoon normaal het spel spelen is ineens weer de moeite waard
Mijn vraag aan jullie. Hoe kan Diablo 3 zo leuk blijven?
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Iemand kan mij ook uren proberen uit te leggen wat ie leuk vindt aan Call of Duty 12, maar dan vind ik er nog steeds geen hol aan
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2013 19:03 ]
[ Voor 112% gewijzigd door mprkooij op 10-05-2013 00:31 . Reden: Verkeerde Foto ]
Verwijderd
welke class/budgetmprkooij schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:21:
Hallo,
Ik heb deze skorn gekocht voor 750k, maar ik ben helemaal vergeten dat ik Life on Hit nodig heb. En dat beter op twee weapons kan hebben.
Weet iemand welke twee axen, sworden etc. beter zijn dan deze?
[afbeelding]
Verwijderd
voor 1M heb je wel een EF met 1k+ dps lifesteal en dex, zoek er nog een offhand bij met crit dmg en een socket en dex, of meer lifesteal als je dat nodig hebt.
Gisteren voor 5M aan meuk gecraft, vanochtend voor 3M.Kid Jansen schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:44:
Ik word behoorlijk chagrijnig van dat craften, ik heb nu al ruim 250 amu's gecraft en tot nu toe maar één keer een kleine upgrade gehad. Gelukkig is die kleine upgrade dan nog wel meer waard dan de ruim 35M die ik er tot nu toe in heb gestoken, dus met op AH kopen was ik niet goedkoper uitgeweest.
Als mensen nog flawless square rubies in grote aantallen kwijt willen (kan er wel stuk of 900 gebruiken) voor max 1k/stuk houd ik me aanbevolen, want ik ga echt niet de 9k/stuk betalen waarvoor ze nu op AH staan.
Ben er klaar mee, ik ga op zoek naar een betaalbare wkl met CHD en voorlopig weer plvl farmen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
wow tering da's een ring, geen amulet.. WTF!?? damn. ja die is idd wel meer dan de AH cap waard, sodeju
Skorn + loh = slechtmprkooij schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:21:
Hallo,
Ik heb deze skorn gekocht voor 750k, maar ik ben helemaal vergeten dat ik Life on Hit nodig heb. En dat beter op twee weapons kan hebben.
Weet iemand welke twee axen, sworden etc. beter zijn dan deze Skorn?
[afbeelding]
LoH = life on HIT
Skorn = traag
Loh = k*t als je heel traag slaat....
Neem nou gewoon 2 onehanders met LoH of lifesteal (lifesteal vanaf zo'n 100k dmg...)
Die Skorn ziet er dikke porno uit voor je dmg maar verder schiet het echt niet op behalve voor een tempest rush build.
Ook overleg over de buffs/skills die je gaat gebruiken voor een uberrun is een mustCaVeFiSh schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 01:45:
[...]
Toch verliep het allemaal erg vlotjes doordat iedereen netjes zijn buffs aanzette
De eerste vraag die jeje moet stellen is of je hem zelf niet wilt houden want het is een mooie boost van je barb (ga ik vanuit)qyxilfer schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:51:
[afbeelding]'
Verkoop om de AH kan uiteraard via gespecialiseerde website of het trading forum op battlenet. Let wel op met scammers ... dus nooit:
- items in je trade window slepen, altijd rechtermuisknop!!; en
- een item op de grond gooien ter check (immers alle gegevens worden keurig weer gegeven als iemand er op klikt - dus ook "account bound";
- het aantal nulletjes natellen
Zijn het echt lag spikes? of meer grafische lag (dat je videokaart het niet trekt)?CBA schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:32:
Sinds de patch heb ik echt enorm veel lagspikes, zo erg zelf dat het spel moeilijk speelbaar is.
Iemand nog last van ?
Dat is toch netjes; mooie all ress upgrade en nog extra dpsVandread schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:17:
Geen probleem? We have a winner in the squishy department!
[afbeelding]
Ook even gespeeld met Hayabusa (cold dmg monk) en mijzelf als Archon wiz ... wat een feestje op aardeTimeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:51:
[...]
Vanavond 2x Archon. Dat wordt echt genieten!
@ Dx & timeless; lekker aan het farmen neem ik aan?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Fury/Wotb uphouden is geen probleem in de juiste gebieden, die mob densitiy increase is voor Wotb'ers en Archonners dikke prima natuurlijk.Vidra schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:23:
[...]
Dat is toch netjes; mooie all ress upgrade en nog extra dpsDe vraag is of je build nog werkt met de verminderde chd en chc... Die average dps is nice; ook als je weer andere items vindt met een hogere ias, chc en chd.
Ik had wat amu's van barbs gezien, waar ik 5kdps en 5klife op vooruit ging, zodat ik op m'n offhand de vit makkelijk kan droppen.
De res is leuk, maar ik overweeg om m'n WH te verkopen en eentje met flink STR/Vit te scoren ipv de allres.
Innna's pants met meer vit worden weer redelijk pricey.
Nog frustrerender, ik heb een maatje op gang geholpen nadat hij een tijd niet gespeeld had.
Vind die gewoon binnen een paar uur een stel puike shoulders 271str/140vit/78AR/pickup, een axe met 1002dps/socket/51chd/2,9ls/150str en z'n eerste HF ring is meteen een 45avg dmg/268str/22chd/3chc ring
Ja ik heb puike gloves gevonden, maar dit is wel frustrerend haha
Tja, dat is de mystiek van de RNGVandread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:40:
[...]
Fury/Wotb uphouden is geen probleem in de juiste gebieden, die mob densitiy increase is voor Wotb'ers en Archonners dikke prima natuurlijk.
Ik had wat amu's van barbs gezien, waar ik 5kdps en 5klife op vooruit ging, zodat ik op m'n offhand de vit makkelijk kan droppen.
De res is leuk, maar ik overweeg om m'n WH te verkopen en eentje met flink STR/Vit te scoren ipv de allres.
Innna's pants met meer vit worden weer redelijk pricey.
Nog frustrerender, ik heb een maatje op gang geholpen nadat hij een tijd niet gespeeld had.
Vind die gewoon binnen een paar uur een stel puike shoulders 271str/140vit/78AR/pickup, een axe met 1002dps/socket/51chd/2,9ls/150str en z'n eerste HF ring is meteen een 45avg dmg/268str/22chd/3chc ring
Ja ik heb puike gloves gevonden, maar dit is wel frustrerend haha
Er linkte van de week iemand zijn nieuwe intel gloves; daar mee ging ik er 5k life, 23k dps en 0.7% protection op vooruit (wtf
Ja ik ben ook gestopt met craften, voor het goud dat ik al in crafts gestoken heb kon ik al deftigere shoulders en amulet gekocht hebben.Bokkie schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:38:
Gisteren voor 5M aan meuk gecraft, vanochtend voor 3M.
Ben er klaar mee, ik ga op zoek naar een betaalbare wkl met CHD en voorlopig weer plvl farmenRNG zuigt
Jammer dat je niet na zoveel crafts een paar items kunt combinen en de betere stats houden.
Ik kan er voor betalen, zoiets als dit:
Level 1-25 = 85k per level or 2,125,000 gold (Duurt het langst)
Level 25-50 = 75k per level or 1,875,000 gold
Level 50-60 = 100k per level or 1,000,000 gold
kom ff online. kan je wel helpen zonder $$.mprkooij schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:36:
Ik zoek iemand die mijn Wizard kan powerlevelen naar 60Iemand die mij daarbij zou kunnen helpen?
Ik kan er voor betalen, zoiets als dit:
Level 1-25 = 85k per level or 2,125,000 gold (Duurt het langst)
Level 25-50 = 75k per level or 1,875,000 gold
Level 50-60 = 100k per level or 1,000,000 gold
krij je zelfs items van me.. heb je wel een HF ring?
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik heb je ff toegevoegdMofkees schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:37:
[...]
kom ff online. kan je wel helpen zonder $$.
krij je zelfs items van me.. heb je wel een HF ring?
Archon is bizar effectief om te powerlevelen.
Zooo gisteren ging ik met een vriend door MP5 heen met Archon. Ik als Monk hij als Wizard.. en de seconden bleven er maar bijkomen :)!!Vandread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:42:
Levelen gaat nu helemaal makkelijk, zelfs mijn halfbakken wizard gaat als boter door nightmare en hell mp10.
Archon is bizar effectief om te powerlevelen.
Zowaar weer even echte lol met mn DH (en dan ook nog op sc waar ik echt klaar mee dacht te zijn).
Leuk om act 1 nu te kunnen grinden met zoveel mobs
en Rapid Fire - Fire support met Ballistics passive schopt echt serieus kont zeg. hehehe...Samen met vengeance en bat/night bane bijna onbeperkt te channelen..
TOF.. PoE weer ff aan de kant en ff lekker knallen (na zo;n tijd PoE merk je trouwens goed hoe ontzettend smooth het combat systeem van D3 is..)
leuk! Kom maar op met die expansion (komt die nog eigenlijk?)
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.