Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)

Ik doe nu overigens 376K UB DPS:
http://www.diabloprogress...tax-2556/Mystara/17224991
Mijn shoulders waren 3m, ik had iets mindere, die had ik voor 3m te koop staan en gingen niet weg....weggegeven aan maatje van me: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ophion-1533/hero/732446Shao Kahn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:29:
[...]
Edit: beetje onhandig gepost
Shoulder met allres: done!, al is de STR wat laag
Andy's met zo laag mogelijke fire dmg taken en craft nog wat HF's tot je er een met a/s en/of chc hebt. -> Hmja, wil uiteindelijk graag een Mempo maar dan ga ik EHP gezien erop achteruit.
De random roll op je unity kan ook beter, al is de avg dmg en str wel vrij hoog-> True !
Attack speed op je IK gloves kost de hoofdprijs niet.-> nou.. wel als ik dezelfde STR en VIT enigzins wil aanhouden. Ik betwijfel of -100 STR en -80VIT opweegt tegen 80AR?
Met een Mempo ga je er qua EHP niet op achteruit, hooguit qua dmg
Gloves zijn typisch items waar je puur voor dmg stats gaat, mijn gloves heb ik bij toeval gevonden, daarom zit er AR op, anders niet te betalen.
Betreft je IK set blijven er vaak slechts 2 items over, vaak zijn dat je gloves en je chest, dus je hebt altijd die 60AR bonus nog.
- Blaat
Hardware Fanaat
Hippe dps!dx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:44:
Wat is dit dan weer voor geks op Battle.net:
[afbeelding] [afbeelding]

Alleen een beetje droevige EHP.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
EHP is niets mis mee, zeker niet in 1.0.8 als ik constant in Archon mode kan blijven.
Als ik paragon level 90 ben verwissel ik mijn rode gem voor een paarse, dat zorgt er ook voor dat mijn EHP een stuk omhoog gaat.
Daarnaast wacht ik op het juiste item om me DPS (en hopelijk ook EHP) een boost te geven.
Als ik dan ook nog eens wat moois craft, gaat het helemaal de juiste kant op
W000t jij gaat ook maar doordx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:44:
Wat is dit dan weer voor geks op Battle.net:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik zit inmiddels op 350k UB ... maar nu heb ik weer 30k in te halen
Als 1.08 live gaat (morgen) kunnen wij tegen die tijd iets van 730k UB doen ... dan nog even twee monks zoeken als tanks (en gaat u maar ....
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Oh dat wordt dus 1060k dps UB ArchonageTimeless schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:56:
Ik zit inmiddels ook al weer op 323k ub dps. En qua EHP is het voldoende voor mp10 als we constant in Archon zitten. Zeker met een life gem in mn helm.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Haha ja is work in progress
Constant wijzig ik dingen, volgens mij was me laatste aanwinst die witching hour.
Heb nu gold genoeg om een dikke mempo of wapen te kopen, dus hoop snel weer een sprong te maken
Tja, zo'n 6% chc mempo is nu eenmaal prijzigdx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:57:
[...]
Haha ja is work in progress![]()
Constant wijzig ik dingen, volgens mij was me laatste aanwinst die witching hour.
Heb nu gold genoeg om een dikke mempo of wapen te kopen, dus hoop snel weer een sprong te maken
De hele set beperkt vaak te veel op slots waar anders betere items kunnen komen.
Bij Inna's is de derde bonus bv niet boeiend meer en bij Nat's is de derde bonus voor bv een monk lastig haalbaar, dat zou dan de helm moeten zijn, waar je zoveel betere dingen kan zetten.
Twee stuks Natalya geeft een bonus 7% crit en twee stuks Inna geeft veel Dex en een bonus 9% ias en 1% crit (uitgaande van de pants natuurlijk). Die combinatie is sterker dan de 4-piece set bonus van elk.mprkooij schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:16:
VraagjeWaarom hebben heel veel mensen geen complete set? Ik zie mensen met 2 stukken Inna lopen en met Natalya?
Een volledige set is vaak alleen geschikt voor zeer specifieke builds. Zo is de Inna set bijvoorbeeld goed voor een Tempest Rush Monk.
[ Voor 20% gewijzigd door Rone op 07-05-2013 17:25 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd
Ik merk wel dat als je over de magische grens van 500k buffed gaat dat alles echt smelt voor je voeten en dat farmt toch wel heel erg prettig.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:21:
Die 285 volgens diabloprgress klopt ook wel met het spul wat ik nu aanheb....:) Ik wissel die zooi nogal eens af. Kom UB op 335 geloof ik met de juiste gear aan:) Maar dan nog... Ik vraag me echt af of je nu verschil merkt. Van de week een paar keer alles op regeneratebuild gegooid en MP 10 gedaan, DPS buffed daalt dan tot ongeveer 340K (tov 410) maar ik ga gewoon echt niet om. (behalve vortex/frozen combi's daar kan ik niets op verzinnen...). Stel dat ik er nog 50K UB bij krijg en in de BUURT van protax kom.... Maakt dat dan echt het verschil?
Verwijderd
Als Cm geloof ik dat meteen, hoe zit dat als Archon? Mp10 elites hebben zon enorme healthpool (laat staan met extra health) dat het verschil er heus wel zal zijn maar relatief nauwelijks aanwezig is. (althans dat is mijn ervaring tot max buffed 460K). Ga het gerust proberen hoor, maar geloven doe ik het voorlopig nog even niet:)Vidra schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:27:
[...]
Ik merk wel dat als je over de magische grens van 500k buffed gaat dat alles echt smelt voor je voeten en dat farmt toch wel heel erg prettig.
Verkocht, ik heb dat gold kunnen wisselen voor een lekkere ratio zodat ik dit kan investeren in me wizardzzattack schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:11:
@protax: waar is je hc gear gebleven?
Daar krijg je vast spijt van ... maar 2.7b is een leuke opbrengstdx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:31:
[...]
Verkocht, ik heb dat gold kunnen wisselen voor een lekkere ratio zodat ik dit kan investeren in me wizard
Volgens mij zit ik nu net onder de 500k buffed in archon .. daarnaast heb ik idd ook een setje CM gear met 350k ubVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:30:
[...]
Als Cm geloof ik dat meteen, hoe zit dat als Archon? Mp10 elites hebben zon enorme healthpool (laat staan met extra health) dat het verschil er heus wel zal zijn maar relatief nauwelijks aanwezig is. (althans dat is mijn ervaring tot max buffed 460K). Ga het gerust proberen hoor, maar geloven doe ik het voorlopig nog even niet:)
Maar MP10 in archon wil best wel lukken hoor ... alleen bij een reflect dps pack met extra health is mijn ervaring dat je in je uppie net niet genoeg dps doet als archon wiz - dus daarom zou je eigenlijk met twee archon wizards op pad moeten gaan ... zoals Timeless en Dx dat ook doen
[ Voor 20% gewijzigd door Vidra op 07-05-2013 17:36 ]
Nee, speel het te weinig/niet.
Overigens komt dat gold niet van me HC gear hoor.
Heb van de week wat leuke items verkocht/geflipt, waardoor ik nu zo'n bedrag heb
- Blaat
Hardware Fanaat
* Meldt!Vidra schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:55:
[...]
W000t jij gaat ook maar door![]()
Ik zit inmiddels op 350k UB ... maar nu heb ik weer 30k in te halenWat voor nieuwe items heb je nu weer gevonden?
![]()
Als 1.08 live gaat (morgen) kunnen wij tegen die tijd iets van 730k UB doen ... dan nog even twee monks zoeken als tanks (en gaat u maar ....)
Overawe is vast ook welkom.
Hahadx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:35:
[...]
Nee, speel het te weinig/niet.
Overigens komt dat gold niet van me HC gear hoor.
Heb van de week wat leuke items verkocht/geflipt, waardoor ik nu zo'n bedrag heb
Mocht jij nog leuke dingen vinden die voor jou geen upgrade meer betekenen, maar wel voor mij... ik hou me aanbevolen
Ik heb 19 machines en nog iets van 25 Keys of Hate en 14 Keys of Terror. Aangezien je met iedere überrun ook weer een Key of Destruction krijgt op MP10 zijn dat dus 33 überruns van mijn machines alleen al.
Je hebt amper life on hit en geen lifesteal, zeker bij een skorn, MOET een monk lifesteal hebben op z'n wapen.
Daarom zijn ook in het begin stadium 2 one handers met Life on Hit nodig.
@ hieronder, lekker flauw, hij is net 60, dus die heeft hij dudielijk nog niet geupgrade
[ Voor 61% gewijzigd door Vandread op 07-05-2013 20:14 ]
Die pants zijn echt super, waarschijnlijk veel waardmprkooij schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:15:
Even mijn Monk ge upgradehttp://eu.battle.net/d3/e...vdkooij-2397/hero/8280976
mprkooij schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:15:
Even mijn Monk ge upgradehttp://eu.battle.net/d3/e...vdkooij-2397/hero/8280976

Level 23 pants kan natuurlijk echt niet op een level 60. Voor nog geen 10k heb je al Depth Diggers die 1000x beter zijn
[ Voor 18% gewijzigd door EricNL op 07-05-2013 20:20 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ooh HAHAHA ik was helemaal vergeten nieuwe pants te equippen hahaa.EricNL schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:19:
[...]
[afbeelding]
Level 23 pants kan natuurlijk echt niet op een level 60. Voor nog geen 10k heb je al Depth Diggers die 1000x beter zijn
Verbeterd
Je hebt nog een lange weg te gaan maar je komt er wel. Iedere beginner heefr lopen prutsen en domme aankopen gedaan. Check vaak hier en check ook andere monks gear/stats.mprkooij schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:23:
[...]
Ooh HAHAHA ik was helemaal vergeten nieuwe pants te equippen hahaa.
Verbeterd
Www.diabloprogress.com kun je ook kijken.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Daarom kan je ook aan mensen hier advies vragen, voeg ze toe op battlenet en je kan items linken en vragen stellen over die items en de prijzen daarvan.
[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 08-05-2013 00:21 ]
Lifesteal op mijn belt en Bloodthirst is ieder geval genoeg om mezelf gehealed te houden. Ook Rend opgepakt en dat werkt toch wel lekker voor ranged/elites. Nu alleen nog wat attackspeed zien te verzamelen, want ik heb af en toe wel dat ik amper fury heb (door een langzame 2-hander).
Nog genoeg te upgraden: http://eu.battle.net/d3/en/profile/unain-2423/hero/367209
Misschien is proberen zonder Warcry te spelen door die met een fury generation ability te vervangen (Leap, Ground Stomp, Charge of WoTB proberen up te houden).
Lol ik zou deze bug niet klein noemen!spookz0r schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 01:25:
Patch 1.08 live in de VS maar kleine bug op dit moment. Gold dupe bug in RMAH...... Als je 6 miljard te koop zet voor 39ct per 10 miljoen en je cancelled de auction dan krijg je mee gold terug.
Deze bug heeft namelijk de complete economie in Diablo US verziekt.
Als hoewel de bug slechts 30 minuten online was, stegen de prijzen van gems naar 500m+.
Het schijnt dat sommige mensen die alert waren, in slechts 30m duizenden dollars hebben verdient met het maken van gold vervolgens gems te kopen en deze weer aan te bieden op de RMAH.
Aangezien de prijs van gems op de RMAH daalde hebben veel mensen toegeslagen en direct gems ingeslagen, zo werden ongeschuldige mensen dus ook betrokken in dit hele verhaal.
Dit gaat resulteren in VEEEEEL bans, en ook ben ik benieuwd hoe Blizzard dit probleem gaat oplossen.
We moeten blij zijn dat dit niet de EU economie heeft geraakt!
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier rijk van geworden zijn aangezien de realmoney trades vaak (altijd?) langer duren (zeker als het geld van Paypal afkomstig is duurt het volgens mij sowieso een dag). Dat kunnen ze dus makkelijk terugdraaien/cancellen. Blijven de dupers nog wel achter met een enorme berg gems, maar als ze die accounts bannen heb je dat probleem ook opgelost. Volgende probleem zijn de mensen die gold geduped hebben en dit nog in bezit hebben. Ook maar bannen? Of gewoon 1 grote rollback? Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:16:
[...]
Lol ik zou deze bug niet klein noemen!
Deze bug heeft namelijk de complete economie in Diablo US verziekt.
Als hoewel de bug slechts 30 minuten online was, stegen de prijzen van gems naar 500m+.
Het schijnt dat sommige mensen die alert waren, in slechts 30m duizenden dollars hebben verdient met het maken van gold vervolgens gems te kopen en deze weer aan te bieden op de RMAH.
Aangezien de prijs van gems op de RMAH daalde hebben veel mensen toegeslagen en direct gems ingeslagen, zo werden ongeschuldige mensen dus ook betrokken in dit hele verhaal.
Dit gaat resulteren in VEEEEEL bans, en ook ben ik benieuwd hoe Blizzard dit probleem gaat oplossen.
We moeten blij zijn dat dit niet de EU economie heeft geraakt!
* Pakt popcorn
- Blaat
Hardware Fanaat
Van trades was geen sprake omdat het te koop zetten gecancelled werd. Op dat moment zou je je te koop gezette gold terug moeten krijgen maar door die bug kreeg je meer terug dan je erop had gezet.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:21:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier rijk van geworden zijn aangezien de realmoney trades vaak (altijd?) langer duren (zeker als het geld van Paypal afkomstig is duurt het volgens mij sowieso een dag). Dat kunnen ze dus makkelijk terugdraaien/cancellen. Blijven de dupers nog wel achter met een enorme berg gems, maar als ze die accounts bannen heb je dat probleem ook opgelost. Volgende probleem zijn de mensen die gold geduped hebben en dit nog in bezit hebben. Ook maar bannen? Of gewoon 1 grote rollback? Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.
* Pakt popcorn
Huh, waar heb jij het over? Ze konden toch gems kopen op de gold AH (met geduped gold) en verkopen op de RMAH?Wolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:45:
[...]
Van trades was geen sprake omdat het te koop zetten gecancelled werd. Op dat moment zou je je te koop gezette gold terug moeten krijgen maar door die bug kreeg je meer terug dan je erop had gezet.
Dat werd toch niet gecancelled?
- Blaat
Hardware Fanaat
Klopt, maar op dat moment is de schade al gedaan. Iemand heeft alle gold al binnen en kan at will gems verkopen.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:47:
[...]
Huh, waar heb jij het over? Ze konden toch gems kopen op de gold AH (met geduped gold) en verkopen op de RMAH?
Misschien dat ze rollbacken inderdaad, maar ik denk niet dat dat samenvalt met de vertraging die je oploopt met RMAH verkopen.
Dat was inderdaad de manier om van geduped gold geld te maken.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:47:
[...]
Huh, waar heb jij het over? Ze konden toch gems kopen op de gold AH (met geduped gold) en verkopen op de RMAH?
Er zijn schijnt dat mensen op deze manier duizenden dollars hebben verdient.
Vraag me af of Blizzard dat soort transacties terug kan draaien, aangezien dit direct tegen Paypal aanpraat.
Dat zeg ik dus, die transacties moeten eerst door het goedkeuringsproces en dat duurt vaak (altijd?) een dag of langer. Dus die transacties zijn nog niet afgerond op dit moment en kunnen dus door Blizzard nog gecancelled worden. Daarna een rollback doen lijkt mij de meest verstandige optie.dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:50:
[...]
Dat was inderdaad de manier om van geduped gold geld te maken.
Vraag me af of Blizzard dat soort transacties terug kan draaien, aangezien dit direct tegen Paypal aanpraat.
Maar wat als Blizzard transacties terugzet, dan moeten ze ook geld terugstorten.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:51:
[...]
Dat zeg ik dus, die transacties moeten eerst door het goedkeuringsproces en dat duurt vaak (altijd?) een dag of langer. Dus die transacties zijn nog niet afgerond op dit moment en kunnen dus door Blizzard nog gecancelled worden. Daarna een rollback doen lijkt mij de meest verstandige optie.
Zou dat ze niet meer kosten, dan het zo laten?
Geen idee of ze het geld uberhaupt al hebben en hoe makkelijke/moeilijk dat terug te storten is. En wat meer kost (imagoschade daargelaten) weet ik ook niet. Dat gaan we binnen nu en binnenkort wel zien denk ik.dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:53:
[...]
Maar wat als Blizzard transacties terugzet, dan moeten ze ook geld terugstorten.
Zou dat ze niet meer kosten, dan het zo laten?
mja.. RMAH verkoop werkt toch niet direkt zoals timeless zei. ze hebben AH geloof ik 5/6u na patch off-line gegooid dus misschien kunnen die verkopen ook allemaal door een roll back teruggedraaid worden. Er worden natuurlijk ook anderen benadeeld, maar iig raakt niemand wat kwijt.dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:50:
[...]
Dat was inderdaad de manier om van geduped gold geld te maken.
op GAH is roll back zowiezo een must, lijkt mij. Op forums zie je zoveel opbiecht-topics dat man 93717293b gemaakt hebben door wat gems te flippen en dat je op gold sales sites voor 12$ 10b kon kopen...
EDIT: er is blijkbaar toch een voordeel dat EU alijd een dag later de patch krijgt
[ Voor 4% gewijzigd door Mofkees op 08-05-2013 08:59 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Voorlopig schijnen ze wel een paar bekende Amerikaanse streamers te hebben gebanned (op IP!).
Als die dezelfde exploit hebben gebruikt is dat niet meer dan terecht. Streamers hebben niet meer rechten dan overige spelers.dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:58:
Waarschijnlijk geven ze er een draai aan, dat alles wordt teruggedraaid en er consequenties worden genomen, maar uiteindelijk zal het dan allemaal wel meevallen.
Voorlopig schijnen ze wel een paar bekende Amerikaanse streamers te hebben gebanned (op IP!).
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8769578011
je kunt ook per ongeuk de bug gebruikt hebben toch? zeker na de nieuwe gold floor in RMAH gaat men er zijn geluk proeven en cancellen lijkt mij eigenlijk een vrij normale gang van zaken.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:59:
[...]
Als die dezelfde exploit hebben gebruikt is dat niet meer dan terecht. Streamers hebben niet meer rechten dan overige spelers.
voor de luitjes die er 50x na elkaar de method gebruikten, is het natuurlijk anders.
streamers hebben meestal toch niet tekort aan inkomsten, meestal doen ze dat alleen om wat kijkers aan te trekken. als hij vervolgens niks doet met de 1971927391 b gold, heeft ie eigenlijk ook nog geen schade gedaan.
Per ongeluk een bug gebruiken waarbij je meer dan een paar miljard voor meer dan 39 cent per 10m op de RMAH moest zetten is mogelijk, maar wel onwaarschijnlijk. Maar iedereen die dat meerdere keren gedaan heeft kun je wat mij betreft gewoon bannen. Als het bij 1 of 2 keer gebleven is dan mogen ze het laten bij een rollback van het account.Mofkees schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:05:
[...]
je kunt ook per ongeuk de bug gebruikt hebben toch? zeker na de nieuwe gold floor in RMAH gaat men er zijn geluk proeven en cancellen lijkt mij eigenlijk een vrij normale gang van zaken.
voor de luitjes die er 50x na elkaar de method gebruikten, is het natuurlijk anders.
streamers hebben meestal toch niet tekort aan inkomsten, meestal doen ze dat alleen om wat kijkers aan te trekken. als hij vervolgens niks doet met de 1971927391 b gold, heeft ie eigenlijk ook nog geen schade gedaan.
En iedereen die misbruik heeft gemaakt bezit nog steeds het gold/spullen.
Er heeft dus nu nog geen rollback plaatsgevonden...
quote: Blizzard> 12:00 a.m. PDT: At this time (and after careful consideration), we've decided to not move forward with rolling back the servers. We feel that this is the best course of action given the nature of the dupe, how relatively few players used it, and the fact that its effects were fairly limited within the region. We've been able to successfully identify players who duplicated gold by using this specific bug, and are focusing on these accounts to make corrections. While this is a time-consuming and very detailed process, we feel it's the most appropriate choice for us to make, and really what's in the best interest of the community. We know that some of you may disagree, and we respect that, but we feel that performing a full roll back would impact the community in an even greater way, as it would require significant downtime as well as revert the progress legitimate players have made since patch 1.0.8 was released this morning.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
http://bbs.d.163.com/data...025296qt030iqtk4vnr4n.jpg
371 Trillion
[ Voor 84% gewijzigd door Protax op 08-05-2013 09:17 ]
Deze ook zeker?Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:19:
Gefotoshopped.
http://i.imgur.com/bmXtzA3.jpg
Het is live op diverse streams geweest...
Nee, maar dat is dan ook veel minder gold.dx5314 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:23:
[...]
Deze ook zeker?
http://i.imgur.com/bmXtzA3.jpg
Het is live op diverse streams geweest...
http://www.diablofans.com...260300-371-trillion-gold/
Idd. Ik begrijp ook niet helemaal waarom bij elke dupe/bug mensen gaan zeuren om een rollback. Ik zie een rollback echt als een laatste redmiddel, niet iets wat zomaar ingezet gaat worden. Wat nou als jij in de paar uur dat laatste patch online was HET item hebt gevonden waar je al zolang naar opzoek bent en de servers worden paar uur of een dag teruggezet. Denk dat je meer schade doet met een rollback.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:19:
[...]
Dat gaat ze nog wel wat gezeur opleveren en een dikke deuk in de economie van de US.
gewoon de accounts terugdraaien/bannen, waarbij de rekening 186486248263482 x gegroeid heeft in 5 uurtjes.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:19:
Dat gaat ze nog wel wat gezeur opleveren en een dikke deuk in de economie van de US.
maar zeker zouden er alsnog miljarden gold overblijven van deze bug...
en wanneer gaan ze maar eens de 2b platfond weghalen.
Edit: Beste feature dat je nu in de ah kan zien wat iets bij je doet
[ Voor 45% gewijzigd door Protax op 08-05-2013 09:30 ]
The Many > The Few.....Rappa1985 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:25:
[...]
Idd. Ik begrijp ook niet helemaal waarom bij elke dupe/bug mensen gaan zeuren om een rollback. Ik zie een rollback echt als een laatste redmiddel, niet iets wat zomaar ingezet gaat worden. Wat nou als jij in de paar uur dat laatste patch online was HET item hebt gevonden waar je al zolang naar opzoek bent en de servers worden paar uur of een dag teruggezet. Denk dat je meer schade doet met een rollback.
Deze bug schaad de hele economie, een groep mensen.
Ik denk niet dat je beseft hoe rampzalig dit is en dat alle gevolgen uitzoeken behoorlijk ingewikkeld is.
Probleem is dat de meeste items random zijn, SOJ was een vast gegeven in D2, daarom perfect om mee te traden.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:29:
Nog betere oplossing zou zijn om gewoon de AH uit de game te halen. Dan kan de community zelf een currency gaan bedenken. (gems, essences(misschien zelfs DE's maar die moeten dan wel tradable worden) een bepaalde legendary (soj anyone?) ).
[ Voor 24% gewijzigd door Vandread op 08-05-2013 09:34 ]
Ik ben het absoluut met je eens dat het grote gevolgen heeft maar na mijn idee raak je meer mensen met een rollback dan met welke bug/dupe dan ook.Vandread schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:32:
[...]
The Many > The Few.....
Deze bug schaad de hele economie, een groep mensen.
Ik denk niet dat je beseft hoe rampzalig dit is en dat alle gevolgen uitzoeken behoorlijk ingewikkeld is.
Verwijderd
At this time (and after careful consideration), we've decided to not move forward with rolling back the servers. We feel that this is the best course of action given the nature of the dupe, how relatively few players used it, and the fact that its effects were fairly limited within the region. We've been able to successfully identify players who duplicated gold by using this specific bug, and are focusing on these accounts to make corrections. While this is a time-consuming and very detailed process, we believe it's the most appropriate choice given the circumstances. We know that some of you may disagree, but we feel that performing a full roll back would impact the community in an even greater way, as it would require significant downtime as well as revert the progress legitimate players have made since patch 1.0.8 was released this morning.
http://www.diablohub.com/
27 cent per 1mTimeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:36:
Ik zit momenteel op mn werk dus kan niet inloggen maar het schijnt dat de goldprijzen in EU nog altijd 25 cent per 1 m zijn. Kan iemand dat bevestigen. Dat zou betekenen dat Blizzard erg voorzichtig is geworden met de EU economie. Goeie zaak lijkt me. Voordeel voor ons dat we een dag later gepatched worden.
Dan hebben ze die wijziging dus niet doorgevoerd. Mooi zo. Laat ze maar eerst eens kijken wat er nu gebeurd op de US AH.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
echt ?????
dat is boven de floor en betekent dus dat gold NU verkoopt? lijkt mij ook wel raar.
ben waarschijnlijk ook heel laat vandaag pas thuis
Verwijderd
je kon op de RMAH gold verkopen, als je het dan meteen cancelde kreeg je meer dan de inleg terug, doe dat 1000x in een paar minuten en je hebt biljoenen. ze hebben daarmee de hele AH aan echoing furies, crit mempos en gems leeggekochtTRG schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:53:
Aangezien de 'gold dupe' op het moment gefixed wordt en aangezien het enkel op US servers mogelijks was ivm eerdere patch release: Kan iemand mij toelichten hoe het ongeveer in zijn werk ging? En wat heeft zon screenshot vol met legendaries van die banned Inigo te maken met een 'gold dupe'?
Is Diablo III US echt gefuckt dan komen ze als ze nog "normaal" willen spelen allemaal op de EU server en kunnen wij onze troep eindelijk verkopen, meer klanten voor ons.
Altijd positief blijven
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Juist niet, dure items worden duurder.... doordat er minder van zijnChUcKiE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:58:
Goed voor de economie, dat de dure items wellicht door zijn ban nu geremoved zijn
Het is maar net hoe je het bekijkt/interpreteert.
Die kerel is sec natuurlijk niet gebanned omdat hij die items neergooide maar omdat hij misbruik maakte van de bug en dat on-stream deed, lekker lomp natuurlijk, gun het hem ook van harte
Maar er droppen ook meer goeie items omdat er meer mensen spelen. dus dat gaat niet op.Vandread schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:04:
[...]
Juist niet, dure items worden duurder.... doordat er minder van zijn
Het is maar net hoe je het bekijkt/interpreteert.
Die kerel is sec natuurlijk niet gebanned omdat hij die items neergooide maar omdat hij misbruik maakte van de bug en dat on-stream deed, lekker lomp natuurlijk, gun het hem ook van harte
Jij zegt dat items duurder worden omdat er minder zijn als er meer mensen uit de US op de EU server gaan spelen. Je geeft dan toch zelf al antwoord je op vraag? Ja, als er meer mensen gaan spelen droppen er meer items en dus ook meer top items en blijven de prijzen dus als het goed is gelijk.Vandread schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:10:
Je verwacht dat er meer mensen spelen? Of is dat een feit?
- Blaat
Hardware Fanaat
Wat hij bedoelt is dat er een hele hoop topitems uit de roulatie zijn nu ze allemaal opgekocht zijn door golddupers.Timeless schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:13:
[...]
Jij zegt dat items duurder worden omdat er minder zijn als er meer mensen uit de US op de EU server gaan spelen. Je geeft dan toch zelf al antwoord je op vraag? Ja, als er meer mensen gaan spelen droppen er meer items en dus ook meer top items en blijven de prijzen dus als het goed is gelijk.
De prijs van die topitems wordt dus hoger op de US server. Niet meer dan logisch.
[ Voor 34% gewijzigd door Klitse op 08-05-2013 10:26 ]
Is het altijd zo geweest dat je ALT ingedrukt moet houden om weer items te kunnen zien op de grond? Ik dacht dat het altijd 1x drukken was en dat het weer x aantal seconden bleef staan??
Weer ff wat afwisseling van WoW
Dat kun je instellen.NegativeFreak schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:26:
Is het altijd zo geweest dat je ALT ingedrukt moet houden om weer items te kunnen zien op de grond? Ik dacht dat het altijd 1x drukken was en dat het weer x aantal seconden bleef staan??
Ik zie het ja, 3 opties daar in. Bedankt!
Edit: Spel onthoudt het niet. Springt weer op "Push to Show" wanneer je het scherm afsluit.
[ Voor 20% gewijzigd door NegativeFreak op 08-05-2013 10:33 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
- Blaat
Hardware Fanaat
Was te verwachten. Na een patch gaat iedereen het natuurlijk weer ff proberen. Dat trekt wel weer bij over een maandje ofzo.simons schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:42:
RMAH goud is gestegen, RMAH emerald gems zijn gestegen (0,63 naar 0,83) AH emerald gems zijn nu lichtelijk weer aan het dalen. You do the math
Hoop het wel, ben blij dat ik gisteren nog een paar dozijn emerald gems heb gekochtWolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:56:
Was te verwachten. Na een patch gaat iedereen het natuurlijk weer ff proberen. Dat trekt wel weer bij over een maandje ofzo.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 00:59
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 08-05-2013 11:04 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Blaat
Hardware Fanaat
Is dat niet alleen op de US server doorgevoerd? Of heb ik dat verkeerd begrepen?Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:03:
Volgens mij gaat de prijs van gold juist omlaag, aangezien je nu ipv 1 mil/€0,25 nu 10 mil/€0,25 kan verkopen op de RMAH? Enige reden dat ze nog op 0,25/mil stonden is dat het gewoonweg niet lager kon.
in ieder geval niet op de EU server. Hoe het met de Asia server zit weet ik niet.Wolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:06:
[...]
Is dat niet alleen op de US server doorgevoerd? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Auction House
General
The stack size for gold sales on the auction house has been increased from 1 million to 10 million
[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 08-05-2013 11:13 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Hmm ok..
Shit dat ik gisteren eindelijk weer eens zin had om te spelen maar dat vandaag de patch er is en ik tot vrijdagavond niet thuis ben
GTA VI - All aboard the hype train!!
- Blaat
Hardware Fanaat
Dat zou je doen omdat je door je fulltime baan en je vriendin niet genoeg tijd in D3 kunt investeren en voor 4 uur werken het equivalent van 200 uur farmen kan kopen.
Mja ach, ik speel zonder gebruik van de AH of RMAH.Wolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:44:
[...]
Dat zou je doen omdat je door je fulltime baan en je vriendin niet genoeg tijd in D3 kunt investeren en voor 4 uur werken het equivalent van 200 uur farmen kan kopen.
Ik haal meer genoegdoening uit ZELF gevonden items, dan van gekochte items.
En ik speel maar maximaal 4-8 uurtjes in de week. (vriendin / werk / tuin / huis e.d.)
Dat dus....voor de generatie hardwerkende burgersWolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:44:
[...]
Ik ga ens kijken wat de patch eventueel aan extras oplevert en wat de economie eromheen doet (zowel gold als items) anders gaat er weer 50 euro heen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Saens-2928/
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.