Nou vandaag nog een nieuw ringetje voor mijn WD gevonden, 11000 DPS omhoog, dat was lekker. MP7 is nou ook echt geen probleem meer. Nu nog een goede pox scoren, maar dan moet ik die ook vinden want die zijn echt onbetaalbaar
met een paar 100 miljoen gold kom je niet ver. Maar voorlopig kunnen we er weer tegenaan, en ik blijf uitzicht houden op nog een verbetering van mijn WD.
Is te zien wat jij niet ver noemt... volgens mij kan je met 200 miljoen gold vandaag de dag je karakter makkelijk een stuk boven de 200K dps brengen. En de meeste mensen die werken enzo, en geen goud kopen, hebben dat nu eenmaal niet zo vlug :-)stingray2012 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:37:
Nou vandaag nog een nieuw ringetje voor mijn WD gevonden, 11000 DPS omhoog, dat was lekker. MP7 is nou ook echt geen probleem meer. Nu nog een goede pox scoren, maar dan moet ik die ook vinden want die zijn echt onbetaalbaarmet een paar 100 miljoen gold kom je niet ver. Maar voorlopig kunnen we er weer tegenaan, en ik blijf uitzicht houden op nog een verbetering van mijn WD.
Vriendelijke vriend, niet te snel conclusies trekkenSideShow schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:17:
[...]
Is te zien wat jij niet ver noemt... volgens mij kan je met 200 miljoen gold vandaag de dag je karakter makkelijk een stuk boven de 200K dps brengen. En de meeste mensen die werken enzo, en geen goud kopen, hebben dat nu eenmaal niet zo vlug :-)

Ik heb niets tegen gold kopen hoor. Ik heb het zelf gedaan. Ik wou gewoon maar zeggen dat je met 200M weldegelijk iets kan doen. Meer niet.
"Pixels kopen" klopt trouwens niet. Ten eerste heeft ieder spel zijn aankoopprijs.
Verder, ik heb zelf voor +- 20 euro "geïnvesteerd" in dit spel, mijn karakter kunnen upgraden van <50K dps naar 250K dps en heb daar weken plezier van gehad. Ik heb dus vele uren plezier gekocht met mijn 20 euro.
"Pixels kopen" klopt trouwens niet. Ten eerste heeft ieder spel zijn aankoopprijs.
Verder, ik heb zelf voor +- 20 euro "geïnvesteerd" in dit spel, mijn karakter kunnen upgraden van <50K dps naar 250K dps en heb daar weken plezier van gehad. Ik heb dus vele uren plezier gekocht met mijn 20 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door SideShow op 04-05-2013 22:42 ]
Jij gaat puur uit van barbs... WD is veel lastiger om met voldoende EHP boven de 200k te brengen....
Amuutje gescored voor 5m
http://www.diabloprogress.com/item/33614483
Geen geld
Amuutje gescored voor 5m
http://www.diabloprogress.com/item/33614483
Geen geld
[ Voor 31% gewijzigd door Vandread op 05-05-2013 00:14 ]
@stingray2012: Wow die gloves van jou zijn wel heel nice!
Kijk trouwens erg uit naar die nieuwe patch. Kan niet wachten om die Cloud of Bats uit te proberen
Voor mijn WD staat momenteel het volgende op de planning qua upgrades:
1. Amulet (deze ga ik craften)
2. Gloves (deze ga ik craften)
3. 1 hand blackweapon (Int,CHD,LS + socket)
4. zunimassa pox met hoge avg damage
Uiteraard heb ik voor de laatste 2 items nog niet genoeg gold, maar dit is mijn verlanglijstje waar ik de komende maanden naar ga streven. Dus nu voorlopig maar ff DE farmen en hopen op wat mooie crafts.
Kijk trouwens erg uit naar die nieuwe patch. Kan niet wachten om die Cloud of Bats uit te proberen
1. Amulet (deze ga ik craften)
2. Gloves (deze ga ik craften)
3. 1 hand blackweapon (Int,CHD,LS + socket)
4. zunimassa pox met hoge avg damage
Uiteraard heb ik voor de laatste 2 items nog niet genoeg gold, maar dit is mijn verlanglijstje waar ik de komende maanden naar ga streven. Dus nu voorlopig maar ff DE farmen en hopen op wat mooie crafts.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Vanochtend de 220k dps unbuffed grens doorbroken met als aanvullend doel toch rond de 30k vit te blijven behouden. NIeuwe boots die maar 400k kosten en nieuwe gloves van maar 2 miljoen, dus de koopjes op zondagochtend blijven aanwezig 
Daarnaast nog de blunder van het jaar: erachter gekomen dat ik Steady Aim nog niet aan had staan. Hier mee gestoeid en de DH gaat nu een stukje gemakkelijker door Mp10 met een Cota Run. Nog niet optimaal zoals andere dat doen, maar voor Xp en wat legendary's werkt het afdoende en is het een leuke afwisseling van de Crater runs.
Daarnaast nog de blunder van het jaar: erachter gekomen dat ik Steady Aim nog niet aan had staan. Hier mee gestoeid en de DH gaat nu een stukje gemakkelijker door Mp10 met een Cota Run. Nog niet optimaal zoals andere dat doen, maar voor Xp en wat legendary's werkt het afdoende en is het een leuke afwisseling van de Crater runs.
Hallo luitjes,
even een vraagje: kwam er nou een expension pack uit voor Diablo III ? Dus nieuwe acts, monsters, weapons etc. Of is dat een grote leugen?
even een vraagje: kwam er nou een expension pack uit voor Diablo III ? Dus nieuwe acts, monsters, weapons etc. Of is dat een grote leugen?
Twee zelfs volgens die Blizzard roadmap die een eind 2010 uitlekte. Die eerst was daarin gepland voor Q2 2013 en de tweede voor Q4 2014. Maar aangezien D3 zelf 15 mei 2012 uit kwam in plaats van Q4 2011 denk ik dat je die vertraging bij de expansions er ook zeker nog wel bij mag rekenen. Waarschijnlijk met nog wel wat extra vertraging van de expansions zelf.
Die komt..... ooit.... dus geen leugen... maar wanneer....
Dat is dus goed nieuws. Ik kan er ook nog wel even op wachten. Ik speel nu al sinds de release en de act's gaan een beetje vervelen
Hopelijk worden ze ook wat langer.
Vandaag zo'n beetje begonnen met Diablo 3, kan me er zeer goed mee vermaken. Maar het is wel ff wennen vergeleken met andere RPG's die ik eerder speelde
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/hero/25123247
Ben erg tevreden met m'n nieuwe gloves (Tasker and Theo, voor 400k kunnen kopen; een koopje!) en ring (Natalya's Reflection, thanks Henkje.doc!)
Eigenlijk wil ik nu iets van mijn Natalya's set vervangen door iets beters. Dat kan nu omdat ik dan nog steeds mijn +130 dex hou van deze set. Ik denk dat ik me moet richten op een nieuwe helm of zouden jullie iets anders vervangen?
Ben erg tevreden met m'n nieuwe gloves (Tasker and Theo, voor 400k kunnen kopen; een koopje!) en ring (Natalya's Reflection, thanks Henkje.doc!)
Eigenlijk wil ik nu iets van mijn Natalya's set vervangen door iets beters. Dat kan nu omdat ik dan nog steeds mijn +130 dex hou van deze set. Ik denk dat ik me moet richten op een nieuwe helm of zouden jullie iets anders vervangen?
Vraag me wel af, met zo een expansion, als we dan ook allemaal plots 500K dps gaan doen. Bij Wow is dit toch een factor.
Hangt er een beetje vanaf of je dan ook hoger level kan worden. Zou aan één kant beetje raar zijn als je al Paragon 100 bent en je moet dan ineens base level van 60 naar 70 levelen. Maar mocht dat wel het geval zijn dan lijkt me het zeer waarschijnlijk dat de DPS ook flink omhoog gaat (verschil tussen lvl50 en 60 is nu ook gigantisch).
Verwijderd
probeer eens andariels visage met een beetje lage fire dmgGrin schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:36:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/hero/25123247
De enige manier om echt meer dmg te krijgen, is je CHC op te gaan bouwen, daarnaast CHD op bv je amu.
Zie bv de DPS gains by stat: http://d3up.com/b/590599
Gloves zijn grappig maar ik zou er geen 400k voor neerleggen,
CHC + AS is top, maar soms vrij duur of je moet een beetje slim spelen, niet de top stats willen maar wel combineren.
Ringen/amu's/helm/gloves zijn allemaal items waar je toch wel chc op wil hebben.
CHC op nat's ring is wel een ander verhaal, vrij prijzig
Zie bv de DPS gains by stat: http://d3up.com/b/590599
Gloves zijn grappig maar ik zou er geen 400k voor neerleggen,
CHC + AS is top, maar soms vrij duur of je moet een beetje slim spelen, niet de top stats willen maar wel combineren.
Ringen/amu's/helm/gloves zijn allemaal items waar je toch wel chc op wil hebben.
CHC op nat's ring is wel een ander verhaal, vrij prijzig
Buffed nu 320K als monk en mijn all resis omhoog kunnen krijgen! Nu nog mijn chd zonder al te veel van andere dingen afsnoepen. En iets meer all resis.
Al met al loop ik redelijk door MP9.
Al met al loop ik redelijk door MP9.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ligt het nou aan mij, of word het spel steeds grimmiger.
Voorheen lekker altijd in een open game, lekker hakken met m'n barb. Plvl 28, op MP7.
Ga bijna niet dood, maar ik sla ook niet echt hard, daardoor kan ik wel elite packs tanken.
Geen gezeur lekker meedoen en communiceren als je even iets verkopen/repairen.
Kom ik in een groep met redelijke highlvl's krijg ik me toch een bak ellende over me heen.
-je dps is te laag
- dit is te laag dit is te weinig
En dan volgens de gasten die dat zeggen om de haverklap dood gaan.
Verder speel ik nog maar 1x per week, omdat ik wacht op 1.0.8. Dat mag wel eens komen nu vind ik.
Voorheen lekker altijd in een open game, lekker hakken met m'n barb. Plvl 28, op MP7.
Ga bijna niet dood, maar ik sla ook niet echt hard, daardoor kan ik wel elite packs tanken.
Geen gezeur lekker meedoen en communiceren als je even iets verkopen/repairen.
Kom ik in een groep met redelijke highlvl's krijg ik me toch een bak ellende over me heen.
-je dps is te laag
- dit is te laag dit is te weinig
En dan volgens de gasten die dat zeggen om de haverklap dood gaan.
Verder speel ik nog maar 1x per week, omdat ik wacht op 1.0.8. Dat mag wel eens komen nu vind ik.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Volgens mij komt dat omdat doorheen de tijd het verschil met casuals en niet-casuals groter wordt.
Dit veroorzaakt frustratie.
Ik moet zeggen dat ik me ook wel erger aan mensen die met 50K dps MP8 joinen.
[ Voor 12% gewijzigd door SideShow op 06-05-2013 11:34 ]
Ik heb met mijn DH zeer veel moeite op Act III inferno, ga regelmatig dood bij de wat sterkere monsters. Waar kan ik me character op verbeteren volgens jullie? Life?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/4241649
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Waarom zou je je daar aan ergeren? het is niet alsof je meer tijd en of het moeilijker heb als ik zou joinen.SideShow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:33:
Volgens mij komt dat omdat doorheen de tijd het verschil met casuals en niet-casuals groter wordt.
En verder zeur ik nooit om gear, geld en andere dingen. Ik doe gewoon me ding, net als iedereen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
all resist > andere resist, life zit wel goed.teupje schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:35:
Ik heb met mijn DH zeer veel moeite op Act III inferno, ga regelmatig dood bij de wat sterkere monsters. Waar kan ik me character op verbeteren volgens jullie? Life?
probeer wat meer dex en crit chance te krijgen en je bent een DH dus kiten als ze hard slaan
dit gaat ook makkelijker als je boots haalt met bijv 200+ dex, 70+ all res en +12%ms
voor 5-50k per item kan je op de AH ook makkelijk upgrades vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 11:46 ]
Jij kunt je gear volgens mij met 1 a 2 miljoen echt enorm verbeteren. Andariels visage met minder fire res (of liever nog een mempo zonder crit maar ik weet niet wat die kosten). Windforce boog (of manticore), Dead mans Legacy, Natalya's boots en armor (voor 7% crit chance) en dan verder gloves,amulet,bracers en shoulders craften.teupje schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:35:
Zorg voor:
Dex,vit,allres,chc,chd,as,life%,armor.
Waarbij voor DPS: dex,chc,chd,as
en voor EHP: vit,allres,life%,armor
En zodra je iets meer chc hebt, drop dan sharpshooter. Die kun je veel beter inwisselen voor Vengeance, nightstalker(moet je wel meer chc hebben), tactical advantage(vault gebruiken!) of Perfectionist.
Oh, en lees dit eens door: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/7211572007
[ Voor 14% gewijzigd door Klitse op 06-05-2013 11:54 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Meeste mensen houden graag de snelheid erin met het farmen.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:40:
[...]
Waarom zou je je daar aan ergeren? het is niet alsof je meer tijd en of het moeilijker heb als ik zou joinen.
En verder zeur ik nooit om gear, geld en andere dingen. Ik doe gewoon me ding, net als iedereen.
Als ik gebuffed met 500k dps rondloop en er joint iemand met 50k, dan gaat het farmen wel degelijk een stuk langzamer.
Ik anticipeer dat echter en speel in publics het MP wat ik prima kan soloen als iedereen in base staat te niksen. Als anderen dan ook dmg doen is dat bonus. Mp10 kan wel, maar dat gaat me te langzaam. MP8 gaat perfect.
En ja, sommige mensen zijn wel degelijk een blok aan je been, vergis je daar niet in. Zeker als ze 90% van de tijd dood op de grond liggen, en dan boos worden dat ze de loot niet krijgen (nadat je besluit ze niet meer te resurrecten).
[ Voor 17% gewijzigd door Blaat op 06-05-2013 11:56 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Veel mensen willen toch wel beetje efficient spelen, als je met 4 man speelt en een doet 50k dmg op MP8 dan is de rest die aan het carrien, ondersteunen dus, want als hij er niet bij zit hebben de monsters minder HP.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:40:
[...]
Waarom zou je je daar aan ergeren? het is niet alsof je meer tijd en of het moeilijker heb als ik zou joinen.
Ben overigens nou wel benieuwd naar je char
XP/farmen doe ik nu zelden in groepen/publics want het loont gewoon niet.... komt in 1.0.8 wel!
Help hooguit een beetje mensen die ik ken.
Teupje, voeg me maar toen, heb in ieder geval een betere boog.... al is dat niet zo moeilijk ^^
edit: tag staat onder m'n naam/nick
[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 06-05-2013 12:02 ]
Thanks allemaal, zo leer je nog is wat ;-)
@ Vandread zal je vanavond even toevoegen, wat is je id?
@ Vandread zal je vanavond even toevoegen, wat is je id?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Weet iemand misschien hoeveel dit waard is ongeveer?
Ik heb deze Echoing Fury voor 1M gekocht:
En deze Crystal Fist voor 1.5M:
Ik heb deze Echoing Fury voor 1M gekocht:

En deze Crystal Fist voor 1.5M:

[ Voor 53% gewijzigd door mprkooij op 06-05-2013 12:13 ]
Reduced level: wat de gek ervoor geeft.
Ik verkocht shoulders met prima stats voor een monk/DH met -15 level req voor 5m.....
Maar als je eenmaal lvl 60 bent wil je CHD/Socket/lifesteal/LoH etc....
Als iemand al 5m uitgeeft aan shoulders.... dan zullen -10 en -9 wapens ook geen probleem zijn
Ik verkocht shoulders met prima stats voor een monk/DH met -15 level req voor 5m.....
Maar als je eenmaal lvl 60 bent wil je CHD/Socket/lifesteal/LoH etc....
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn genoeg "rijke" gasten die om te levelen wat leuke dingetjes voor een paar mil uitzoeken.
Als iemand al 5m uitgeeft aan shoulders.... dan zullen -10 en -9 wapens ook geen probleem zijn
[ Voor 48% gewijzigd door Vandread op 06-05-2013 12:24 ]
Verwijderd
minder dan die 1 en 1.5M iigmprkooij schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:12:
Weet iemand misschien hoeveel dit waard is ongeveer?
Ik heb deze Echoing Fury voor 1M gekocht: [afbeelding]
En deze Crystal Fist voor 1.5M: [afbeelding]
Goedenavond,
Dit is mijn huidge Barb: http://eu.battle.net/d3/e...rfaust-2779/hero/12753792
Let op: de link hierboven geeft aan dat ik HotA op primary heb, dat is een fout, dat moet uiteraard WW zijn.
Ik probeer nu een 2h WW build werkend te maken maarrrrr.. ik krijg gewoon niet genoeg fury gegenereerd om lekker door te rollen laat staan om te permazerken, zo heb ik bv nog nooit hoger dan 60 sec gehaald. Met dual wielding had ik hier geen probleem mee maar het is met 2h ook mogelijk, ik zie een speler als Moldran nochtans vrij makkelijk door MP10 gaan
Ik heb de juiste runes, mijn CHC zou genoeg moeten zijn, zeker in game.
Ik speel op MP6 en ga regelmatig dood doordat ik de build niet werkend krijg. Ik heb begrepen dat als je op hoger MP speelt je makkelijker fury genereert maar ik ga ervanuit dat ik op MP8 gewoon te vaak dood ga.
Heeft iemand Tips, behalve HotA Build proberen?
Gear upgrade advies ook welkom, ik heb een 20 mill liggen.
Let op: de link hierboven geeft aan dat ik HotA op primary heb, dat is een fout, dat moet uiteraard WW zijn.
Ik probeer nu een 2h WW build werkend te maken maarrrrr.. ik krijg gewoon niet genoeg fury gegenereerd om lekker door te rollen laat staan om te permazerken, zo heb ik bv nog nooit hoger dan 60 sec gehaald. Met dual wielding had ik hier geen probleem mee maar het is met 2h ook mogelijk, ik zie een speler als Moldran nochtans vrij makkelijk door MP10 gaan
Ik speel op MP6 en ga regelmatig dood doordat ik de build niet werkend krijg. Ik heb begrepen dat als je op hoger MP speelt je makkelijker fury genereert maar ik ga ervanuit dat ik op MP8 gewoon te vaak dood ga.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Eigenlijk heel simpel. Om met een 2h genoeg fury te genereren heb je attack speed nodig. In zo verre dat het voldoende is om je fury hoog op te bouwen. Vaak hebben die barbs een hoge attack speed met hoge chd en crit met life steal om als een heet mes door boter te gaan.Shao Kahn schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:24:
Goedenavond,
Helaas zijn zulke upgrade in de miljarden. Maar farmen lukt ook. Geluk en tijd.
Maar zoals ik zie lack je veel dps. Sommige barbs zitten toch gauw rond de 4 a 500K unbuffed dps. Er is bij jou heel veel.ruimte voor verbetering. Check sommige diablo characters hier en vergelijk je gear en stats.
Main is je str, chd, chc en ls. Armor krijg je wel genoeg van je gear als barb zijnde.
Ah vergeet ik het bijna. Vergeet je all resistance niet. Min 500 is wel.zo gewaardeerd in mp8 of hoger
[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 06-05-2013 17:34 ]
Ik ben eigenlijk wel een noob at Diablo 3
,
Wat kan ik hier eventjes goed aan veranderen voor ik in level 60 inferno ga spelen
http://eu.battle.net/d3/e...vdkooij-2397/hero/8280976

Wat kan ik hier eventjes goed aan veranderen voor ik in level 60 inferno ga spelen
e]mprkooij schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:38[/message]:[/b]
,
[/quote]
Vergelijk hem maar met mijn monk
Edit: tweakers forum en galaxy note 2 werkt voor geen meter.

[/quote]
Vergelijk hem maar met mijn monk
Edit: tweakers forum en galaxy note 2 werkt voor geen meter.

[ Voor 9% gewijzigd door Xtr3me4me op 06-05-2013 17:46 ]
En wat heeft dat allemaal gekost
Ik heb maar 22m.
Heeeeeeeeel veeeeeel farmen. Vooral demonic essence en mazzel hebben.
Je kan dan amulet, bracers, gloves, shoulders craften. De plans kan je heeeeel goedkoop van ah halen.
Zal je dps zeker een boost geven.
Jep de plans. Crafting plans op AH met je jeweler en blacksmith kan je dingen craftenmprkooij schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:03:
De plans ?
Deze plans:
http://eu.battle.net/d3/e...e&page=4&filter=dexterity
http://eu.battle.net/d3/e...-design/#filter=dexterity
Ik zou eerst maar eens lekker 60 worden, dan eens een guide doorkijken, het een en ander lezen/vragen en vervolgens pas meuk kopen.
@ Shao Kahn: ben inderdaad bang dat je meer AS moet hebben....
Misschien dat ik voor de gein eens een Skorn uit me stash pak om te proberen.
De reden dat je het op een MP moet doen die hoog genoeg is, is omdat je tornado's in die 3 seconden dat ze actief zijn ergens tussen de 9 en 30 hits doen in die 3 seconden.
Iedere hit betekend kans op Fury met critical hits.
Als de mob te slap is gaat die meteen dood: oftewel weinig hits die raken: en dus krijg je niet genoeg fury.
Hoe meer attack speed, hoe meer hits aka ticks.
Lees dit maar eens door;
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4902400739
Ik zou eerst maar eens lekker 60 worden, dan eens een guide doorkijken, het een en ander lezen/vragen en vervolgens pas meuk kopen.
De reden dat je het op een MP moet doen die hoog genoeg is, is omdat je tornado's in die 3 seconden dat ze actief zijn ergens tussen de 9 en 30 hits doen in die 3 seconden.
Als de mob te slap is gaat die meteen dood: oftewel weinig hits die raken: en dus krijg je niet genoeg fury.
Lees dit maar eens door;
ok, IAS dus, daar was ik al bang voor. It's gonna cost meVandread schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:15:
Deze plans:
Lees dit maar eens door;
ps. Ik heb anders nog wel een redelijke Skorn in mijn stash die ik je kan lenen.
EDIT: te snel gelezen, je had zelf nog een Skorn.
Hiermee ben ik het volledig eens...Xtr3me4me schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:29:
[...]
Eigenlijk heel simpel. Om met een 2h genoeg fury te genereren heb je attack speed nodig. In zo verre dat het voldoende is om je fury hoog op te bouwen. Vaak hebben die barbs een hoge attack speed met hoge chd en crit met life steal om als een heet mes door boter te gaan.
Helaas zijn zulke upgrade in de miljarden. Maar farmen lukt ook. Geluk en tijd.
Maar zoals ik zie lack je veel dps. Sommige barbs zitten toch gauw rond de 4 a 500K unbuffed dps. Er is bij jou heel veel.ruimte voor verbetering. Check sommige diablo characters hier en vergelijk je gear en stats.
Main is je str, chd, chc en ls. Armor krijg je wel genoeg van je gear als barb zijnde.
Ah vergeet ik het bijna. Vergeet je all resistance niet. Min 500 is wel.zo gewaardeerd in mp8 of hoger
Je geeft aan dat je de build van Moldran volledig hebt gekopieerdShao Kahn schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:24:
(..)
Heeft iemand Tips, behalve HotA Build proberen?![]()
Een budget gear WW barb build kan misschien nieuwe inzichten bieden waardoor je sneller een effective build hebt. Maar zoals al eerder beschreven, je zal je moeten focussen op een IAS build met een hoge CHD en CHC.
[ Voor 20% gewijzigd door Vidra op 06-05-2013 19:33 . Reden: Even een extra quote toegevoegd om de leesbaarheid te verbeteren :P ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik zat een beetje te denken, wat zou het kosten om met je monk op level 60 een hoge damage te hebben? Zo rond de 100-200k.
Want dan koop je die hoeveelheid gold alvast?
Verschil tussen 100 en 200k is enorm.... zeker voor een monk....
Leuke is mijns inziens dingen kopen, daarvan leren, guide's checken, merken dat iets niet lekker werkt etc.
Gisteren heb ik gebid op een Echoing Fury, die heb ik gewonnen, en na 2 runs verkocht, bijna max fear chance was me iets te veel van het goede.... en passant ook nog 12m winst gemaakt, dus ach, toch weer grappig.
Leuke is mijns inziens dingen kopen, daarvan leren, guide's checken, merken dat iets niet lekker werkt etc.
Gisteren heb ik gebid op een Echoing Fury, die heb ik gewonnen, en na 2 runs verkocht, bijna max fear chance was me iets te veel van het goede.... en passant ook nog 12m winst gemaakt, dus ach, toch weer grappig.
[ Voor 65% gewijzigd door Vandread op 06-05-2013 19:40 ]
Nee ik wilde gewoon weten wat het kost
Kan ik alvast gaan sparen wanneer ik op Inferno zit 
En ik koop geen gold want dat is eigenlijk geldverspilling, terwijl je met een paar weekjes grinden dat misschien wel kan halen. En dat is een stukkie leuker
En ik koop geen gold want dat is eigenlijk geldverspilling, terwijl je met een paar weekjes grinden dat misschien wel kan halen. En dat is een stukkie leuker
[ Voor 45% gewijzigd door mprkooij op 06-05-2013 19:42 ]
Om rond de 200k unbuffed te komen, reken maar rond de 5-10miljard goud.mprkooij schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:41:
Nee ik wilde gewoon weten wat het kostKan ik alvast gaan sparen wanneer ik op Inferno zit
Als je dingen koopt. Maar tot zo ver komt het niet als je lucky drops hebt en lucky kan craften
Hmja, misschien heb ik te snel te hoge verwachtingenVidra schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:31:
[...]
Hiermee ben ik het volledig eens...
[...]
Je geeft aan dat je de build van Moldran volledig hebt gekopieerddat is leuk maar deze is volledig afgestemd opzijn multi-miljarden kostende gear en het kan wellicht handig zijn voor jou om bepaalde skills of passives te kiezen die jouw huidige gear ondersteunen.
Een budget gear WW barb build kan misschien nieuwe inzichten bieden waardoor je sneller een effective build hebt. Maar zoals al eerder beschreven, je zal je moeten focussen op een IAS build met een hoge CHD en CHC.
Ik las ergens een heel stuk hierboven dat Wooldoor met 110K dps MP10 runs deed maar dat zit er dus voor mij in ieder geval niet in.
Ah well, back to the drawing board!
Thanks all
Een char bouwen die MP10 overleeft is niet zo heel moeilijk; echter met 110k dps duurt het wel verdomde lang voordat je iets dood hebt. Zoals Diabolic al zegt veel barbs (ook hier op tweakers) doen al gauw een paar ton unbuffed en buffed gaan die richting de 500-750k (met critical hits ver over de miljoen)Shao Kahn schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:58:
[...]
Hmja, misschien heb ik te snel te hoge verwachtingen
Ik las ergens een heel stuk hierboven dat Wooldoor met 110K dps MP10 runs deed maar dat zit er dus voor mij in ieder geval niet in.
Ah well, back to the drawing board!
Thanks all

Effectief farmen en 110k dps is niet echt een combinatie

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 06-05-2013 20:18 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Max fear chance is zo beroerd!! Dat vinden cm wizards niet echt leuk als er weer iemand met zo'n ding aan komt zetten...Vandread schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:37:
Want dan koop je die hoeveelheid gold alvast?
Ik heb nu met mijn barb 163k unbuffed volgens Diabloprogress en ik ga makkelijk door MP10, vooral A1 en A3 ga ik eigenlijk nooit dood en gaat het nog op een best wel redelijk tempo.
Helpt vooral heel erg als de monsters erg dicht op elkaar staan, want dan raak ik met Hota ineens veel meer monsters tegelijk. Als je iets van 6 monsters tegelijk raakt met crits van 1.1-1.3M en alles wat om je heen staat ook nog damage krijgt van Rend, dan gaat het zelfs best wel snel.
Helpt vooral heel erg als de monsters erg dicht op elkaar staan, want dan raak ik met Hota ineens veel meer monsters tegelijk. Als je iets van 6 monsters tegelijk raakt met crits van 1.1-1.3M en alles wat om je heen staat ook nog damage krijgt van Rend, dan gaat het zelfs best wel snel.
200k met een monk kost inderdaad miljarden, wil je ook nog behoorlijk kunnen overleven met voldoende allres, vit en armor.mprkooij schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:41:
Nee ik wilde gewoon weten wat het kostKan ik alvast gaan sparen wanneer ik op Inferno zit
Sparen heeft geen zin, je begint met een startset die je kan kopen, vervolgens ga je grinden, je Paragon levelen en gear vinden.
Je grind niet voor gold maar om items te vinden voor jezelf of de verkoop
Probleem is dat fury's zo verrekte effectief zijnVidra schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:19:
[...]
Max fear chance is zo beroerd!! Dat vinden cm wizards niet echt leuk als er weer iemand met zo'n ding aan komt zetten...
Maar voor een barb zelf is het ook niet ideaal...
[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 06-05-2013 21:58 ]
Net even op de PTR een A1 run gedaan op MP10 met barb: Cemetery, Cat3, Festering Woods, Fields of Misery. Moet zeggen dat de monsterdichtheid inderdaad behoorlijk is toe genomen, maar nog lang niet zo ingrijpend als ik gehoopt had. Verder hebben ze één grote fout gemaakt naar mijn mening en alleen het aantal trash mobs verhoogt. Met het clearen van Fields of Misery kwam m'n 5NV een paar keer iets te dicht in de buurt van aflopen naar mijn mening. Normaal heb ik daar nooit last van.
Book of Cain is overigens echt een verademing, want je kan nu alle rares, legendaries en set items in je inventory ID'en in de tijd die eerst kwijt was voor één item.
Book of Cain is overigens echt een verademing, want je kan nu alle rares, legendaries en set items in je inventory ID'en in de tijd die eerst kwijt was voor één item.
Even gespeeld met een Skorn van 1,5m (lijkt zelfs een prima prijs) en m'n WH ingeruild voor een IK belt (33k wooptiedo) want ik heb de lifesteal nodig, maar wat is dat traaaaaaaaaagShao Kahn schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:22:
[...]
ok, IAS dus, daar was ik al bang voor. It's gonna cost me
ps. Ik heb anders nog wel een redelijke Skorn in mijn stash die ik je kan lenen.
EDIT: te snel gelezen, je had zelf nog een Skorn.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Staat nu op m'n profiel, m'n huidige skills zijn niet echt geschikt en qua life kom ik wat te kort, grote hits trek ik slecht, wellicht dat Warcry daar een beetje bij zou helpen, net als Rend, maar ik zou de snelheid missen....
Speelde MP6, was af en toe krap aan, kon m'n Fury wel up houden opzich, maar Wotb echt goed up houden was lastig, heb ik echt max movement speed nodig, wellicht nog iets meer attack speed...
Vergeet niet dat je fury ook daadwerkelijk OP moet gaan en je NIEUWE fury moet aanmaken om ToC goed te laten werken.
Dat wat moldran doet met die Skorn lukt mij in ieder geval ook niet ^^
Ik schakel weer lekker naar 2 1h'ers al hou ik de Skorn wel erbij voor de leut
Zorg in ieder geval voor shoulders met str/vit/allres boots ook met allres, Andy's met zo laag mogelijke fire dmg taken en craft nog wat HF's tot je er een met a/s en/of chc hebt.
De random roll op je unity kan ook beter, al is de avg dmg en str wel vrij hoog
Attack speed op je IK gloves kost de hoofdprijs niet.
[ Voor 40% gewijzigd door Vandread op 06-05-2013 23:12 ]
niet erg veel hoorXtr3me4me schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:29:
[...]
Sommige barbs zitten toch gauw rond de 4 a 500K unbuffed dps.
- Blaat
Hardware Fanaat
Meer richting de 5 dan de 10 als je slim koopt.Xtr3me4me schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:57:
[...]
Om rond de 200k unbuffed te komen, reken maar rond de 5-10miljard goud.
Als je dingen koopt. Maar tot zo ver komt het niet als je lucky drops hebt en lucky kan craften
Ikzelf ben denk ik 15miljard aan mijn gear kwijt geweest (260k UB). Dit was voornamelijk zo duur omdat ik geen One with Everything meer gebruik (en dus dikke AR op alles wil).
[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 07-05-2013 09:28 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Mijn gear heeft tegen de 7 miljard gekost en 90 euro totaal. (En nee is niet mijn eigen geld, had wat verkocht op RMAH een lange tijd terug toen er nog geen pgl was). Maar het is kwestie van net de juiste items op AH met juiste stats. Want nu tegenwoordig heeft amper mensen 2miljard of meer in de pocket.Wolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:01:
[...]
Meer richting de 5 dan de 10 als je slim koopt.
Ikzelf ben denk ik 15miljard aan mijn gear kwijt geweest (260k UB). Dit was voornamelijk zo duur omdat ik geen One with Everything meer gebruik (en dus dikke AR op alles wil).
Ik nam liever one with everything, cheaper ook.
- Blaat
Hardware Fanaat
Met OwE is zeker cheaper. Maar ik weet niet wat ze op de lange termijn met die passive van plan zijn. Ik wilde het risico niet nemen.Xtr3me4me schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:35:
[...]
Mijn gear heeft tegen de 7 miljard gekost en 90 euro totaal. (En nee is niet mijn eigen geld, had wat verkocht op RMAH een lange tijd terug toen er nog geen pgl was). Maar het is kwestie van net de juiste items op AH met juiste stats. Want nu tegenwoordig heeft amper mensen 2miljard of meer in de pocket.
Ik nam liever one with everything, cheaper ook.
Ik wil mijn poppetje naar de 300k UB helpen, maar ik vrees dat dat met een WKL niet gaat lukken. Op mijn boots en shoulder kan ik nog 70/80 dex winnen. Verder kan ik nog wat beters craften voor gloves en amuletten. De kans daarop is atronomisch klein echter.
Weinig upgrade mogelijkheden zorgen ervoor dat ik niet echt zin heb om nog te spelen. Ik heb geen doel...
Enige manier om naar de 300K te brengen is zoals ik zie bij de hoge gear monks is 1 x Fury die jij hebt is al nice en de andere een 1h rare wapen met hoge CHD en ASP + socket. De CHD zal je zeker in DPS cijfers een boost geven.Wolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:54:
[...]
Met OwE is zeker cheaper. Maar ik weet niet wat ze op de lange termijn met die passive van plan zijn. Ik wilde het risico niet nemen.
Ik wil mijn poppetje naar de 300k UB helpen, maar ik vrees dat dat met een WKL niet gaat lukken. Op mijn boots en shoulder kan ik nog 70/80 dex winnen. Verder kan ik nog wat beters craften voor gloves en amuletten. De kans daarop is atronomisch klein echter.
Weinig upgrade mogelijkheden zorgen ervoor dat ik niet echt zin heb om nog te spelen. Ik heb geen doel...
http://www.diabloprogress.com/hero/sin-2384/SIN/14993689
Maar dat is alleen het cijfertje, WKL doet op de achtergrond met de +24 of +25% Lightning damage zeker ook zijn waarde, word alleen niet meegeteld bij de cijfertjes.
Lastig, want ook ik hoop op nieuwe wapens.
- Blaat
Hardware Fanaat
EDPS wise is de WKL die ik nu heb onverslaanbaar. Daarom wil ik ook niet overstappen naar een rare domweg om een hogere PDPS te krijgen. Daarmee snijd ik mezelf in de vingers.Xtr3me4me schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:04:
[...]
Enige manier om naar de 300K te brengen is zoals ik zie bij de hoge gear monks is 1 x Fury die jij hebt is al nice en de andere een 1h rare wapen met hoge CHD en ASP + socket. De CHD zal je zeker in DPS cijfers een boost geven.
http://www.diabloprogress.com/hero/sin-2384/SIN/14993689
Maar dat is alleen het cijfertje, WKL doet op de achtergrond met de +24 of +25% Lightning damage zeker ook zijn waarde, word alleen niet meegeteld bij de cijfertjes.
Lastig, want ook ik hoop op nieuwe wapens.
Je wapens kunnen wel iets beter ja. Met mijn wapens zou je zo'n 15k UB erbij krijgen. Ik denk alleen niet dat je bereid bent er 10miljard aan uit te geven (wat mijn wapens zeker waard zijn).
Edit: Ik zie nu ook dat die kneiter waar je naar linkt maar 1 lifesteal wapen heeft. Dat zal je mij nooit zien doen. Met 2x lifesteal ben je te tanky om dat voordeel te negeren.
[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 07-05-2013 10:12 ]
Drop je toch gewoon LS op 1 wapen, krijg je nog meer DPS.
Zou niet weten waarom je zoveel LS nodig hebt met jou DPS ;-)
- Blaat
Hardware Fanaat
Met reflect damage lifesteal ik met 1 ls wapen niet snel genoeg om de dmg output van 3 elites te kunnen bijhealen. Dan moet ik gaan kiten, waarmee ik dmg verlies.dx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:12:
[...]
Drop je toch gewoon LS op 1 wapen, krijg je nog meer DPS.
Zou niet weten waarom je zoveel LS nodig hebt met jou DPS ;-)
- Mempo met 9% attackspeed en meer dex.
- Betere witching hour
- Betere bracers craften
- Rare ring ipv Unity
Succes met deze upgrades. Ik hoop voor je dat je een paar miljard op je account hebt
- Betere witching hour
- Betere bracers craften
- Rare ring ipv Unity
Succes met deze upgrades. Ik hoop voor je dat je een paar miljard op je account hebt
- Blaat
Hardware Fanaat
- Mempo met 9% attackspeed en meer dex. Dmg winst maximaal 5k. Exemplaren lastig te bemachtigen.Timeless schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:01:
- Mempo met 9% attackspeed en meer dex.
- Betere witching hour
- Betere bracers craften
- Rare ring ipv Unity
- Betere witching hour Max 3k dmg winst en 21 AR op te halen. Niet waard imho.
- Betere bracers craften Eensch.
- Rare ring ipv Unity Rare ringen die mij dmg boost geven zijn ver te zoeken. De hoge dex en Average DMG zijn lastig te evenaren.
- http://www.diabloprogress.com/item/30532336 (+4k dps +18k EHP)Wolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:07:
[...]
- Mempo met 9% attackspeed en meer dex. Dmg winst maximaal 5k. Exemplaren lastig te bemachtigen.
- Betere witching hour Max 3k dmg winst en 21 AR op te halen. Niet waard imho.
- Betere bracers craften Eensch.
- Rare ring ipv Unity Rare ringen die mij dmg boost geven zijn ver te zoeken. De hoge dex en Average DMG zijn lastig te evenaren.
- http://www.diabloprogress.com/item/33016475 (+7k dps +19k EHP)
- http://www.diabloprogress.com/item/30731532 (+5.7k dps + 62k EHP)
Dus vooral een WH zou een optie kunnen zijn. (Ik zei niet dat het makkelijk was
[ Voor 5% gewijzigd door Klitse op 07-05-2013 11:10 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Niet eerlijk, je linkt een WH met een hybride dex/vit roll.Timeless schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:08:
[...]
- http://www.diabloprogress.com/item/30532336 (+4k dps +18k EHP)
- http://www.diabloprogress.com/item/33016475 (+7k dps +19k EHP)
- http://www.diabloprogress.com/item/30731532 (+5.7k dps + 62k EHP)
Dus vooral een WH zou een optie kunnen zijn.
Die zijn extreem zeldzaam!
Tja, jij hebt ook extreem zeldzame items nodig om je doel te bereiken.Wolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:10:
[...]
Niet eerlijk, je linkt een WH met een hybride dex/vit roll.
Die zijn extreem zeldzaam!
Je kunt trouwens ook nog 3k winnen op je boots, 2k op je armor,.
[ Voor 10% gewijzigd door Klitse op 07-05-2013 11:12 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Tja. Allemaal kleine K-tjes voor belachelijk veel gold.Timeless schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:11:
[...]
Tja, jij hebt ook extreem zeldzame items nodig om je doel te bereiken.
Je kunt trouwens ook nog 3k winnen op je boots, 2k op je armor,.
In totaal zou ik daarmee de 300k wel kunnen halen. Maar dan ben ik wel 20 miljard verder.
Tja, als je 300k ub wilt halen zul je wel moeten, of je moet van je lifesteal / EHP afstappen.Wolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:16:
[...]
Tja. Allemaal kleine K-tjes voor belachelijk veel gold.
In totaal zou ik daarmee de 300k wel kunnen halen. Maar dan ben ik wel 20 miljard verder.
Meer opties heb je nu niet. Wachten op een Itemization patch is je laatste optie.
Als dat je doel is, dan moet je welWolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:16:
[...]
Tja. Allemaal kleine K-tjes voor belachelijk veel gold.
Misschien maar een goldskin kopen, en dan lekker 20 miljard bij elkaar farmen?
- Blaat
Hardware Fanaat
Ik vraag me serieus af hoe lang je bezig zou zijn met 20 miljard farmen. Ik heb nu in totaal iets van 200m opgeraapt.dx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:18:
[...]
Als dat je doel is, dan moet je wel
Misschien maar een goldskin kopen, en dan lekker 20 miljard bij elkaar farmen?
Ik vermoed dat alleen bots dat soort bedragen halen.
Lukt je niet met farmen, zulke bedragen krijg je alleen met AH bots bij elkaar.Wolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:20:
[...]
Ik vraag me serieus af hoe lang je bezig zou zijn met 20 miljard farmen. Ik heb nu in totaal iets van 200m opgeraapt.
Ik vermoed dat alleen bots dat soort bedragen halen.
Ik heb nu 2.7b, en wacht op de ultieme upgrade... Nieuw wapen of Mempo
- Blaat
Hardware Fanaat
Hoe vaak komen hoog gerollde 6% crit mempo's langs op de GAH? Volgens mij zie je die alleen maar op de RMAH.dx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:26:
[...]
Lukt je niet met farmen, zulke bedragen krijg je alleen met AH bots bij elkaar.
Vooral aangezien 2miljard (de huidige GAH max) nog maar 70 euro is.
[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 07-05-2013 11:38 ]
Worden automatisch gesniped door bots, één van de weinige items waar je dikke winst mee kan maken.Wolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:36:
[...]
Hoe vaak komen hoog gerollde 6% crit mempo's langs op de GAH? Volgens mij zie je die alleen maar op de RMAH.
Vooral aangezien 2miljard (de huidige GAH max) nog maar 70 euro is.
2B is slechts 50 euro tegenwoordig (geen idee of dit klopt)? Terwijl zo'n helm verkoopt voor +120 euro op de RMAH.
Maar ik houd hoop, komt er vast 1 voorbij ooit
Gewoon hopen op die ene drop voor jezelf .... of een 6% mempo om te ruilendx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:48:
[...]
Worden automatisch gesniped door bots, één van de weinige items waar je dikke winst mee kan maken.
2B is slechts 50 euro tegenwoordig (geen idee of dit klopt)? Terwijl zo'n helm verkoopt voor +120 euro op de RMAH.
Maar ik houd hoop, komt er vast 1 voorbij ooit
Op MP10 heeft juist de trash mobs extra kans om legendaries te droppen; dus de extra trash mobs zijn toegevoegd om de 'high-end' spelers meer plezier te geven als die op MP10 aan het farmen zijn.Kid Jansen schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:59:
Net even op de PTR een A1 run gedaan op MP10 met barb: Cemetery, Cat3, Festering Woods, Fields of Misery. (..) Verder hebben ze één grote fout gemaakt naar mijn mening en alleen het aantal trash mobs verhoogt.
(..)
Of een nieuwe triumviratedx5314 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:26:
[...]
Lukt je niet met farmen, zulke bedragen krijg je alleen met AH bots bij elkaar.
Kan wel zo zijn, maar trash mobs vind ik om eerlijk te zijn niet zo boeiend. Met mijn build is het alleen maar makkelijker als er heel veel mobs om je heen staan. Met HotA Thunderstrike heb ik dan permanente stunlock op groot deel van de groep en met rend heb ik achterlijk hoge life steal.Vidra schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:01:
Op MP10 heeft juist de trash mobs extra kans om legendaries te droppen; dus de extra trash mobs zijn toegevoegd om de 'high-end' spelers meer plezier te geven als die op MP10 aan het farmen zijn.
Ik had laatst met Cavefish en nog een monk op MP10 twee keer een triple pack in één run, één in BCM en één in VotA. Dat zijn nog eens leuke gevechten. Heb je tenminste beetje een uitdaging.
Nou ik weet niet, maar die van mij is al aardig mooi hoor
- Blaat
Hardware Fanaat
Wil je advies of wat anders?
Je hebt een SERIEUS gebrek aan EHP. Volgens dprogress: 148,337. Ik heb 800,000. Niet raar want je hebt maar 300 all res en 25k hp.
Je unbuffed dps is 185k. Daar kan nog veel aan verbeterd worden, maar eerst je EHP.
Je hebt het begrip "Glass Cannon" een volledig nieuwe betekenis gegeven.
[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 07-05-2013 12:48 ]
Zoals hierboven al genoemd mis je echt te veel EHP. Beetje misleidend ook door full buffed de game te verlaten zodat je stats wat beter ogen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Ik zoek altijd eerst een Frenzy shrine voor me e-peen....vervolgens Wotb - insanity, wrrrrraaaarrrrrr 400/500k dps 
Wellicht One With Everything aanzetten en op je chest bv je witching hour ook lightning res scoren?
Of gewoon meer allres scoren
Wellicht One With Everything aanzetten en op je chest bv je witching hour ook lightning res scoren?
Of gewoon meer allres scoren
[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 07-05-2013 13:22 ]
Welke stats tellen er mee van je offhand? Had een mooie dagger met 11% as gescoord voor veel te veel gold maar toen ik hem in mijn offhand deed kreeg ik er geen as bij ;-(
Nu ben ik maar begonnen met een WW build en daarbij moet ik echt mijn offhand als main gebruiken om de Fury goed op te houden. Helaas ben ik hiermee 30k dps gezakt tov de EF in de mainhand.
Ook weet ik nu niet zo goed wat ik kan upgraden. Budget is max 200m overigens. http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468
Gloves zou ik kunnen vervangen, zou het liefste met 150+ strength willen maar die zijn niet te betalen. Braces heb ik er al 100 van gecraft maar wil maar niks beters komen. Speel ook wel eens met lacuni's voor de movementspeed en de as maar daar lever ik veel EHP mee in. Chest, Boots, Pants, Helm zijn bijna niet up te graden voor mij. Unity en amu zijn ook een blijvertjes gezien mijn budget. Belt zou ik kunnen vervangen voor een WH maar dan lever ik volgens mij ook weer veel EHP en de LS op, daarnaast zijn ze nogal duur.
Ik denk dat ik eerst maar eens een beter mighy weapon met as, chd en socket moet scoren. Dan moet ik de LS maar laten vallen en een nieuwe EF scoren met LS i guess?
Nu ben ik maar begonnen met een WW build en daarbij moet ik echt mijn offhand als main gebruiken om de Fury goed op te houden. Helaas ben ik hiermee 30k dps gezakt tov de EF in de mainhand.
Ook weet ik nu niet zo goed wat ik kan upgraden. Budget is max 200m overigens. http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468
Gloves zou ik kunnen vervangen, zou het liefste met 150+ strength willen maar die zijn niet te betalen. Braces heb ik er al 100 van gecraft maar wil maar niks beters komen. Speel ook wel eens met lacuni's voor de movementspeed en de as maar daar lever ik veel EHP mee in. Chest, Boots, Pants, Helm zijn bijna niet up te graden voor mij. Unity en amu zijn ook een blijvertjes gezien mijn budget. Belt zou ik kunnen vervangen voor een WH maar dan lever ik volgens mij ook weer veel EHP en de LS op, daarnaast zijn ze nogal duur.
Ik denk dat ik eerst maar eens een beter mighy weapon met as, chd en socket moet scoren. Dan moet ik de LS maar laten vallen en een nieuwe EF scoren met LS i guess?
Update: The PTR forums are now in Read-only mode. Also this post on the Korean Battle.net is a pretty big hint, roughly translating to "periodic inspections server Asia and the 1.0.8 patch".
Bron: http://www.diablofans.com...-ptr-patch-notes-roundup/
Zou 1.0.8 morgen dan eindelijk komen?
PS: Iemand die me wellicht wat gear-advies kan geven? Ik heb zo'n 450-550m te besteden (afhankelijk van een paar uitstaande bids). Ik heb denk ik alleen het probleem dat ik van mijn huidige sets af moet stappen, en upgraden dus niet per stuk maar per 2 of per 3 moet gaan.
Profile link staat in m'n signature.
PS: Iemand die me wellicht wat gear-advies kan geven? Ik heb zo'n 450-550m te besteden (afhankelijk van een paar uitstaande bids). Ik heb denk ik alleen het probleem dat ik van mijn huidige sets af moet stappen, en upgraden dus niet per stuk maar per 2 of per 3 moet gaan.
Profile link staat in m'n signature.
[ Voor 25% gewijzigd door EricNL op 07-05-2013 13:42 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
@EricNL: zit meestal toch ongeveer een maand tussen PTR sluiten en release van de patch?
@ Malt:
AS word om en om getoond, het hangt ook van de skill af welke attack speed toegepast wordt.
Als je in game kijkt wisselt je attack speed per slag.
Jou Fury moet echt peanuts zijn om up te houden met die EF in je mainhand, als er maar genoeg mobs zijn en je whirlwindend/sprintend door de mobs heen gaat.
Wanneer heb je precies te weinig Fury?
Dit is mijn standaard uitrusting:
http://d3up.com/b/549821
In wezen niet veel anders dan wat jij zou hebben met Fury/Dagger.
Op een gegeven moment heb ik m'n pants met grote vit/allres/sockets/str gedropt voor Inna's: voor jou nu nog niet haalbaar: te grote vit impact.
En toen ik op de 180k dps unbuffed zat heb ik een WH gescored.
Verder wat kleine dingen, maar niets substantieels wat een verschil is.
@ Malt:
AS word om en om getoond, het hangt ook van de skill af welke attack speed toegepast wordt.
Als je in game kijkt wisselt je attack speed per slag.
Jou Fury moet echt peanuts zijn om up te houden met die EF in je mainhand, als er maar genoeg mobs zijn en je whirlwindend/sprintend door de mobs heen gaat.
Wanneer heb je precies te weinig Fury?
Dit is mijn standaard uitrusting:
http://d3up.com/b/549821
In wezen niet veel anders dan wat jij zou hebben met Fury/Dagger.
Op een gegeven moment heb ik m'n pants met grote vit/allres/sockets/str gedropt voor Inna's: voor jou nu nog niet haalbaar: te grote vit impact.
En toen ik op de 180k dps unbuffed zat heb ik een WH gescored.
Verder wat kleine dingen, maar niets substantieels wat een verschil is.
[ Voor 41% gewijzigd door Vandread op 07-05-2013 13:46 ]
@ Vandread, in een groep heb ik inderdaad niet te weinig maar tussen de groepen door moest ik steeds stoppen met ww'en om eerst een paar gewone klappen uit te delen. Daarnaast kon ik ook nooit tussendoor lekker sprinten omdat de ww zeer snel op was. Ik zette ook altijd 1 van die 2 fury passives aan omdat het helemaal niet te doen was. Nu met die mighty weapon als main gaat het veel makkelijker en ik hoef niet eens zo'n passive te gebruiken.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik wacht wel even op 1.08 en farm nog wat verder. Wie weet kom ik wel een mooie verbetering tegen.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik wacht wel even op 1.08 en farm nog wat verder. Wie weet kom ik wel een mooie verbetering tegen.
[ Voor 13% gewijzigd door Malt007 op 07-05-2013 13:49 ]
Bij mij is hij nu al aan het downloaden hoorEricNL schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:36:
Lol? Hoe?Kid Jansen schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:47:
[...]
Bij mij is hij nu al aan het downloaden hoor
Crap dan ben ik te laat met inkopen 
Het kan overigens ook een klein patch zijn voor de verjaardag (1jaar op 15 mei) van D3.
Is het een en ander van in de code gevonden:
http://diablo.incgamers.c...atch-1-0-8/comment-page-2
Op 15 mei zal er iets van extra XP en MF zijn, spelen tot je scheel ziet dus
Het kan overigens ook een klein patch zijn voor de verjaardag (1jaar op 15 mei) van D3.
Is het een en ander van in de code gevonden:
http://diablo.incgamers.c...atch-1-0-8/comment-page-2
Op 15 mei zal er iets van extra XP en MF zijn, spelen tot je scheel ziet dus
[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 07-05-2013 13:56 ]
Update 2: Patch 1.0.8 should now be downloading on Live US clients!
Ik kan hem ook nog niet downloadenKid Jansen schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:47:
[...]
Bij mij is hij nu al aan het downloaden hoor

Kid Jansen zit met de US versie oid? Betekend dat hij op EU niet kan spelen tot de EU patch uit is
Geen idee, ik opende D3 Launcher en hij begon met downloaden. Ik kan nu alleen niet meer inloggen...
Versienummer staat toch gewoon in het inlog venster?
Trouwens:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/7427083098?page=1
*zet aluhoedje op*
Ik geloof hierin
Heeft iemand een Excel sheet met de legendary's? Ik ga bijhouden wat ik vind
Trouwens:
*zet aluhoedje op*
Ik geloof hierin
[ Voor 20% gewijzigd door Vandread op 07-05-2013 14:46 ]
Het valt mij inderdaad ook op dat ik gigantisch veel Mighty Belts (vaak 61) en Spirit Stones loot. Tegenwoordig lijken er ook steeds meer Andy's bij te komen, maar ik heb geloof ik maar 1 Mempo geloot en 1 Manticore.Vandread schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:45:
Versienummer staat toch gewoon in het inlog venster?
Trouwens:
*zet aluhoedje op*
Ik geloof hierin
Kan je twee dingen doen ... de EU client downloaden en installeren (ja, dat is zo'n 14GB) of wachten tot de EU servers ook gepatched zijn.Kid Jansen schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:43:
[...]
Geen idee, ik opende D3 Launcher en hij begon met downloaden. Ik kan nu alleen niet meer inloggen...
Verwijderd
Eu servers zijn altijd een volle dag later he... Is nooit anders geweest vanaf launch. En @protax, gisteren had ik een bijna gelijkwaardige triumvirate te pakken en die kostte rond de 800 miljoen:)
1.08 Eu is dus woensdag
1.08 Eu is dus woensdag
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 15:15 ]
Dat is lekker; maar heb je hem ook gekocht?Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:14:
Eu servers zijn altijd een volle dag later he... Is nooit anders geweest vanaf launch. En @protax, gisteren had ik een bijna gelijkwaardige triumvirate te pakken en die kostte rond de 800 miljoen:)
1.08 Eu is dus woensdag
Edit: beetje onhandig gepostVandread schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:52:
[...]
Zorg in ieder geval voor shoulders met str/vit/allres boots ook met allres-> done!, al is de STR wat laag
Andy's met zo laag mogelijke fire dmg taken en craft nog wat HF's tot je er een met a/s en/of chc hebt. -> Hmja, wil uiteindelijk graag een Mempo maar dan ga ik EHP gezien erop achteruit.
De random roll op je unity kan ook beter, al is de avg dmg en str wel vrij hoog-> True !
Attack speed op je IK gloves kost de hoofdprijs niet.-> nou.. wel als ik dezelfde STR en VIT enigzins wil aanhouden. Ik betwijfel of -100 STR en -80VIT opweegt tegen 80AR?
Verwijderd
Neuh.. vond het teveel worden:) Leverde me 10K dps op, meer niet, zo slecht was IS de mijne ook niet.
Zit nu (met de juiste spullen) op iets van 400K dps. En tsja.. 400 of 410 (of 415 van mijn part) maakt niet echt veel meer uit heb ik zon gevoel. Kijk nu meer naar EHP in verhouding
Happymoos#2738
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 15:47 ]
Dat dagje kan ik nog wel wachten, ook weer niet zo verslaafd. Vanavond moet ik toch eerst rugbytraining geven en daarna zelf trainen en morgenochtend werken. Had dus toch vrijwel niet kunnen spelen.Vidra schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:12:
Kan je twee dingen doen ... de EU client downloaden en installeren (ja, dat is zo'n 14GB) of wachten tot de EU servers ook gepatched zijn.
400k UB? Dat is lekkerVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:45:
[...]
Neuh.. vond het teveel worden:) Leverde me 10K dps op, meer niet, zo slecht was IS de mijne ook niet.
Zit nu (met de juiste spullen) op iets van 400K dps. En tsja.. 400 of 410 (of 415 van mijn part) maakt niet echt veel meer uit heb ik zon gevoel. Kijk nu meer naar EHP in verhouding
Happymoos#2738
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.