@stingray2012.... effectief farmen lukt niet is omdat je geen effectieve skill set gebruikt op je barb....
Ga eens voor Hota of Whirlwind/tornado, dan ga je als een heet mes door boter heen... je bent nu van cleave en rend afhankelijk, dat zijn geen dmg dealers, dat is een Fury generator en een lifesteal boost

Je EHP is huge, met wat tweaken zou je ook MP10 nog wel kunnen doen, eigenlijk heb je een amu nodig met dikke CHD erbij, dat zou je dmg een flinke boost geven.
Wat leuke bracers met hoge CHC en hoge Str zouden het afmaken.
Behoorlijke Witching Hour geeft je een 15/25k+ boost, kan je superstition ditchen voor bloodthirst....
Pak die van je wizard eens om te proberen zou ik zeggen.
Is die IK chest op je andere barb niet beter?
Als je vit te laag word kan je altijd nog de shoulders van je andere barb pakken.
Iets heel anders... gisteren broer van een maatje van me geholpen, vroeger speelden we met z'n 3en altijd D2X, hij was op een gegeven moment niet echt enthousiast meer over D3, maar hij heeft de de patch met de ubers en de patch met Demonic Essence gemist.
Gisteren voor ~6m z'n gear gepimped, heeft iemand nog wat soeps voor hem?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ophion-1533/hero/732446
Hij was echt zo blij

meteen weer wild enthousiast
Merk trouwens dat ik de laatste tijd meer mensen aan het helpen ben dan zelf aan het spelen ben
[
Voor 35% gewijzigd door
Vandread op 03-05-2013 09:34
]