Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 11:25
Stream gaat vanavond weer eens x aan (zonder haperingen)! :)

www.twitch.tv/protax

Samen met Timeless farmen en uiteindelijk hoop ik wat moois te craften...

DUAL PURE NL ARCHON POWER :P

[ Voor 8% gewijzigd door Protax op 27-04-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Is er iets speciaals met die crypt of the ancients die ze de hele tijd spelen? Elke keer leave nadat deze gecleared is. Levert dit veel xp per uur op ofzo of is de kans op een legendary daar groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Malt007 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:40:
Is er iets speciaals met die crypt of the ancients die ze de hele tijd spelen? Elke keer leave nadat deze gecleared is. Levert dit veel xp per uur op ofzo of is de kans op een legendary daar groter?
Nouja het is niet speciaal, maar het is vrij efficiënt.
Je haalt namelijk rond de 70m XP per uur en er droppen vrij veel legendaries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Heeft dat ook zin om het alleen te doen op bijv. mp5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
MP5 is minder efficiënt, aangezien je dit vooral doet voor legendaries en DE.
Op MP5 is Keep 2 denk ik wel efficiënter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:03:
Wil gold verkopen nog een beetje lukken? Staat nu al een half uur te koop voor de minimumprijs namelijk.
Meeste mensen gebruikte gold om items te verkopen op de RMAH.
Ben er nooit aan begonnen, zelfs nooit over nagedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Vandread schreef op zondag 28 april 2013 @ 02:46:
[...]

Meeste mensen gebruikte gold om items te verkopen op de RMAH.
Ben er nooit aan begonnen, zelfs nooit over nagedacht :)
Ik ook niet, maar zag een leuk item voor een prikkie op de RMAH, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Me monk gaat de goeie kant op. Nieuwe mainhand echo fury en nieuwe ring.
http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je monk zit al op de goede kant ;) Denk dat je in principe alles wel zo'n beetje overleeft?

Heb m'n shoulders geupgrade, zag ineens iets betere voor 3m :D
Met name een EHP boost, allress hoger, en phys res erbij, altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:53:
Je monk zit al op de goede kant ;) Denk dat je in principe alles wel zo'n beetje overleeft?

Heb m'n shoulders geupgrade, zag ineens iets betere voor 3m :D
Met name een EHP boost, allress hoger, en phys res erbij, altijd goed.
Thanks ;) Nou alles overleef...mijn all resis is een beetje te laag. Maar wil dat terug winnen met Gloves / Amulet / Bracers die ik wil craften. Helaas nog geen goeie tegen gecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm ja zie het, rond de 400, denk dat je op je bracers flink aan EHP kan winnen :) attack speed is leuk, movement speed heb je niet nodig.
Ik ga in 1.0.8 bracers craften denk ik, daar kan ik flink op winnen.

Net overigens ontzettende mazzel gehad, weer eens IK gloves die dropte, meestal ruk... maar nu :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A7QOJy1D0TozFrjqOCNQC5g8/full.jpg
Whoohooo

Bijna max str, max chc, max a/s en een leuke allres erbij :9
Net de prijs even opgezocht.... staan geen vergelijkbare op de AH... wat in de buurt komt begint op 500m en 1,5b....

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 28-04-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hele mooie gloves vandread. Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
dx5314 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:14:
MP5 is minder efficiënt, aangezien je dit vooral doet voor legendaries en DE.
Op MP5 is Keep 2 denk ik wel efficiënter :)
Huh, CotA farmen voor DE? Volgens mij krijg je DE alleen van Elite en Champion Packs. Als je efficient CotA wilt farmen is het toch juist verstandig om die gele daar lekker te laten staan, en alleen alle white mobs te killen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Xtr3me4me schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:54:
Me monk gaat de goeie kant op. Nieuwe mainhand echo fury en nieuwe ring.
http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887
Hah, zelfde monk naam!

Ziet er goed uit, veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan mijn monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/8620372
Qua speeltijd en waarschijnlijk ook qua investeringen zit er ook een flink verschil tussen jullie ;)
Overigens is jou monk heel makkelijk te verbeteren, als je echt verder gaat spelen heb ik waarschijnlijk nog wel wat items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

EricNL schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:52:
[...]

Huh, CotA farmen voor DE? Volgens mij krijg je DE alleen van Elite en Champion Packs. Als je efficient CotA wilt farmen is het toch juist verstandig om die gele daar lekker te laten staan, en alleen alle white mobs te killen?
CotA is nog steeds een efficiente methode om solo of met een aantal vrienden te farmen. Een run duurt gemiddeld 60-90 seconden op mp10 en levert gemiddeld 2.7m xp per keer op :) Op MP10 heeft de white trash mobs een verhoogde legendary drop kans en de gele pak je mee voor de essences en andere meuk.

Een uurtje runnen samen met een monk of barb en een wiz in archon (me) levert zo'n 70-98m xp op ... :P

Gisteren CotA gefarmed en ik had 22 essences in 2 uurtjes ofzo :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vandread schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:42:
Hmmm ja zie het, rond de 400, denk dat je op je bracers flink aan EHP kan winnen :) attack speed is leuk, movement speed heb je niet nodig.
Ik ga in 1.0.8 bracers craften denk ik, daar kan ik flink op winnen.

Net overigens ontzettende mazzel gehad, weer eens IK gloves die dropte, meestal ruk... maar nu :D
[afbeelding]
Whoohooo

Bijna max str, max chc, max a/s en een leuke allres erbij :9
Net de prijs even opgezocht.... staan geen vergelijkbare op de AH... wat in de buurt komt begint op 500m en 1,5b....
oei, dat is toch wel zo'n jackpot item. gefeli :)

armor is ook best hoog en met een beetje geluk krijg je gewoon de GAH max, mocht je hem in de verkoop gooien dan .

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Nieuw Zuni Pox;

average dmg 24-84
chc 6
chd 34
87 intel
67 all res

120m :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vidra schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:09:
Nieuw Zuni Pox;

average dmg 24-84
chc 6
chd 34
87 intel
67 all res

120m :P
Dat is een enorm koopje zeg. Dat ding is meer dan 2b waard. Gratz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Vandread schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:00:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/8620372
Qua speeltijd en waarschijnlijk ook qua investeringen zit er ook een flink verschil tussen jullie ;)
Overigens is jou monk heel makkelijk te verbeteren, als je echt verder gaat spelen heb ik waarschijnlijk nog wel wat items.
Achja, ik zit nu meer met de plek waar ik beste kan farmen, qua gear ben ik geduldig. Ik kan me nog herrineren in wow bijv dat ik 6maanden heb gewacht totdat een bepaald item eindelijk dropte ~.~ .

En ik zit nog steeds beetje te strijden met itemization, maar dat zal vanzelf wel goedkomen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Oxidda op 29-04-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Timeless schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:10:
[...]

Dat is een enorm koopje zeg. Dat ding is meer dan 2b waard. Gratz.
Met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dank aan Thornight die zag iemand dit ding via (zijn) trade channel te verkopen. 120m leek de verkoper een mooie prijs :) 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 29-04-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxidda schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:10:
[...]
Achja, ik zit nu meer met de plek waar ik beste kan farmen, qua gear ben ik geduldig. Ik kan me nog herrineren in wow bijv dat ik 6maanden heb gewacht totdat een bepaald item eindelijk dropte ~.~ .

En ik zit nog steeds beetje te strijden met itemization, maar dat zal vanzelf wel goedkomen :+
Dan moet je heeeel geduldig zijn, van m'n huidige gear heb ik sinds gisteren voor het eerst sinds tijden weer een "self found" item.

Shoulders/bracers/gloves kan je zelf gaan craften met Demonic Essence, dan heb je heel snel verbetering :)
Amu is redelijk dus ik zou beginnen met je shoulders...
Mofkees schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:09:
[...]
oei, dat is toch wel zo'n jackpot item. gefeli :)

armor is ook best hoog en met een beetje geluk krijg je gewoon de GAH max, mocht je hem in de verkoop gooien dan .
Verkopen is in me opgekomen, maar anderzijds, ik probeer vooruit te komen met m'n barb, was sowieso nog opzoek naar allress, dus blijf ze wel gebruiken.
Fury upgraden is de volgende stap, maar dat valt niet mee, wil 0.24/25 kom ik een tick beter uit.
Maar een EF met 150 meer dmg is exponentieel duurder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Vandread schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:18:
[...]

Dan moet je heeeel geduldig zijn, van m'n huidige gear heb ik sinds gisteren voor het eerst sinds tijden weer een "self found" item.

Shoulders/bracers/gloves kan je zelf gaan craften met Demonic Essence, dan heb je heel snel verbetering :)
Amu is redelijk dus ik zou beginnen met je shoulders...
Ik zal vanavond eens neuzen naar die shoulders. Geen idee of ik daar al een recipe voor heb.

Ik heb tot nu toe 3 legendary drops gehad, meeste op low level |:( .

Laatste kon ik voor 6-7m verkopen. Slowly getting there :).

[ Voor 11% gewijzigd door Oxidda op 29-04-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Vandread schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:26:
Recipes kan je ook kopen, kosten echt geen drol meer (minder dan 10k of 5k)
Prima, bedankt voor het advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Vidra schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:12:
[...]

Met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dank aan Thornight die zag iemand dit ding via (zijn) trade channel te verkopen. 120m leek de verkoper een mooie prijs :) 8)
damn je hebt echt veel geluk zeg in de trade chans :)

als ik er een "mooie deal" dacht te hebben, dan blijkt het vervolgens altijd dat het om een scam gaat. Is mij al een paar keer gebeurd, gelukkig nog nooit gold/items kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oxidda schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:23:
[...]

Hah, zelfde monk naam!

Ziet er goed uit, veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan mijn monk.
Haha grappig zelfde naam :P. Hard sparen, veel geluk in drops, beetje AH doorpluizen (best grappig hoe vaak mensen de mist in gaan met verkeerde bedragen in te vullen :P ) en last but not least, veeeeeel farmen. pgl hoger krijgen en zorgen voor balans.

Ik farm op mp8 vrolijk act 3 steeds. MP9 ga ik toch iets te vaak dood, maar dat is meer mijn resistance die iets te laag zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Mofkees schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:13:
[...]

damn je hebt echt veel geluk zeg in de trade chans :)

als ik er een "mooie deal" dacht te hebben, dan blijkt het vervolgens altijd dat het om een scam gaat. Is mij al een paar keer gebeurd, gelukkig nog nooit gold/items kwijt geraakt.
Een paar basisregels:
- geen items op de grond gooien (als iemand daarom vraagt ... is het een scam ;( )
- nooit items verslepen in trade scherm, maar gewoon rechtermuis knop clicken :F
- even de battletag googlen voordat je gaat traden :P
- to good to be true, is meestal ook zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Vidra schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:04:
[...]

Een paar basisregels:
- geen items op de grond gooien (als iemand daarom vraagt ... is het een scam ;( )
- nooit items verslepen in trade scherm, maar gewoon rechtermuis knop clicken :F
- even de battletag googlen voordat je gaat traden :P
- to good to be true, is meestal ook zo |:(
En niet vergeten om altijd te controleren welk item je trade. Vooral als iemand het item weghaalt en opnieuw plaatst. Dan kan het namelijk een slechtere variant zijn. Stelregel, als er iets veranderd is, Controleren. Ook goed de nulletjes tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:03:
...beetje AH doorpluizen (best grappig hoe vaak mensen de mist in gaan met verkeerde bedragen in te vullen :P )...
Zo zag ik gisteravond een stel bracers op AH staan, gekocht voor 685k, verkocht voor 20M. Dat is makkelijk verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Vanmorgen nog een aardige Stone of jordan voor 95k gekocht :P
Maar zelf spullen verkopen, ho maar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flippen is gewoon niet zo heel makkelijk meer, soms een ringetje oid, witchinghour wil nog wel eens leuk lukken, maar kan ook wel eens tegenvallen :+
Sojs verkopen ook niet echt denderend, of je moet een goede -Hota cost en hoge elite dmg en/of cold dmg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Calamity's en Manticores willen ook nog wel eens leuk op de AH staan als je geluk hebt. Pas geleden een manticore gekocht voor 300m en verkocht voor 1,1B en een Calamity voor 150m en voor 450m verkocht.

[ Voor 19% gewijzigd door Klitse op 29-04-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ohhh zag op AH hele leuke gloves te koop. Nog een kleine 7 uurtjes te gaan. Tevens over 6 uurtjes mijn oude Echo fury in de verkoop. Is al 343M op geboden. Ken ik daarna mooi me gloves kopen, flinke upgrade 3main stats erop.

CHC, CHD en ASP met ruime hoeveelheid Dex en vit en all ress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Timeless schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:01:
Calamity's en Manticores willen ook nog wel eens leuk op de AH staan als je geluk hebt. Pas geleden een manticore gekocht voor 300m en verkocht voor 1,1B en een Calamity voor 150m en voor 450m verkocht.
Je moet wel de fonds hebben om zulke items te flippen.

hoef zelf ook niet te klagen, heb toch wat goeie deals kunnen doen, maar in het spel worden de rijken steeds rijker en de kloof steeds groter.

In RMAH kan je trouwens nog beter flippen omdat de fee daar lager is, mja natuurlijk heb je er ook veel minder kopers en het draait dan ook om het echte geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jeeej nieuw record. Fully buffed 310K DPS Unbuffed 217K Gaat als een heet mes door boter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Even m'n de build van m'n barb behoorlijk veranderd, van deze build naar deze build.

Door de combinatie van Battle Rage Into the Fray, WotB Thrive on Chaos en HotA Smash kan ik vrijwel non-stop 1.2-1.5M hits uitdelen. Zeker met Sprint Marathon erbij, zodat je WotB ook up kan houden als je van pack naar pack rent.

AoE is wel duidelijk minder en heb het idee dat survivability ook wat minder is, maar ik ben nu echt zo gigantisch veel beter in single target DPS. Vooral bij rares, uniques en gobs echt een verbetering en met champion packs is het ook wel een kleine verbetering.

Met m'n oude build kreeg ik gobs vrijwel nooit neer op MP8 of hoger als WotB niet up was (en zelfs dan miste ik ze nog wel eens), nu met HotA en Sprint zijn ze zelfs zonder WotB een eitje.

EDIT: survivability is wel echt een probleem af en toe, misschien maar op stukken waar je niet veel hoeft te lopen Sprint inruilen voor Revenge (elke rune behalve Grudge kan wel) of Rend Blood Lust

[ Voor 9% gewijzigd door Kid Jansen op 30-04-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet Run like the wind gebruiken bij Sprint? Tornado's ticken Fury en life, dus geeft weer iets van een boost, even beetje rennen door een mob en je zit vol.

Hota - Smash is leuk maar Thunderstrike is echt extreem effectief in mobs.
Die 3 seconden stun is heel groot: dus geen enemies die je raken en werkt (wellicht voor een deel) ook op goldies/bleus, wat ook fijn is.

Verder is Fury je fuel, dus wil je echt snel fury hebben, met name tegen 1 target neem dan Bash - Instigation.

Grappig om te zien hoe iemand die zelf met z'n build speelt uiteindelijk toch op een van de effectieve en populairste build/fury spendeerende types uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
Afgelopen weekend D3 weer voor het eerst gespeeld sinds September en een monk gestart, 1.3M en 2 dagen verder zit ik met http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cepheus-2233/hero/5152069 :)

Allres is nog een beetje laag maar ik heb tot nu nog niet echt problemen gehad met mobs ( solo = mp3 en duo is mp5 )

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zethiel schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:48:
Afgelopen weekend D3 weer voor het eerst gespeeld sinds September en een monk gestart, 1.3M en 2 dagen verder zit ik met http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cepheus-2233/hero/5152069 :)

Allres is nog een beetje laag maar ik heb tot nu nog niet echt problemen gehad met mobs ( solo = mp3 en duo is mp5 )
Netjes! Uiteindelijk zal ik toch kijken naar 2x 1H met ls erop zodra je de 100K unbuffed bereikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Vandread schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:39:
Waarom niet Run like the wind gebruiken bij Sprint? Tornado's ticken Fury en life, dus geeft weer iets van een boost, even beetje rennen door een mob en je zit vol.

Hota - Smash is leuk maar Thunderstrike is echt extreem effectief in mobs.
Die 3 seconden stun is heel groot: dus geen enemies die je raken en werkt (wellicht voor een deel) ook op goldies/bleus, wat ook fijn is.

Verder is Fury je fuel, dus wil je echt snel fury hebben, met name tegen 1 target neem dan Bash - Instigation.

Grappig om te zien hoe iemand die zelf met z'n build speelt uiteindelijk toch op een van de effectieve en populairste build/fury spendeerende types uitkomt.
Heb het even gedaan zoals jij zei (zo dus). Moet zeggen dat die HotA Thunderstrike inderdaad wel lekker werkt, maar Bash Instigation werkt naar mijn mening niet beter dan Cleave Reaping Swing. Je vecht toch vrijwel nooit single target, aangezien champions met 3 of 4 zijn en rares meestal 4 minions hebben (ik doe eigenlijk nooit bosses, alleen af en toe übers, maar daar zou ik het dan voor kunnen aanpassen). Nou heb ik ook geen geweldige Bash belt (zie barb profile), maar had geen zin er veel aan uit te geven en deze was maar 1.5M. Qua fury generation is Bash misschien iets sneller, maar Cleave was wel fijn voor AoE damage als je echt heel veel om je heen had staan, aangezien HotA zelfs met Thunderstrike in plaats van Smash nog steeds een vrij kleine target area heeft.

Sprint Run Like the Wind helpt inderdaad met Fury generation, maar net zoals met Sprint Marathon mis ik nog steeds een life steal skill zoals Revenge of Rend Blood Lust. Gisteravond zowel met Revenge als Rend geprobeerd in plaats van Sprint, werkt allebei prima. AoE damage is veel beter, waardoor groepen veel sneller gaan, verder is survivability veel beter. Nadeel is alleen dat zonder Sprint het vaak niet lukt om WotB up to houden als je van groep naar groep rent. Hopelijk is dat beter met 1.08 als monster dichtheid in A1, A2 en A4 omhoog gaat vanaf MP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
Xtr3me4me schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:02:
[...]

Netjes! Uiteindelijk zal ik toch kijken naar 2x 1H met ls erop zodra je de 100K unbuffed bereikt. ;)
Ja die richting wil ik ook op, eerst maar eens wat farmen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duidelijk verhaal Kid Jansen, ik keek voor m'n eerste belt ook naar die DMG statistiek, maar dat is echt niet boeiend, de hoeveelheid dmg die je totaal met je fury generator doet is zo miniem dat het mijns inziens niets waard is. STR/VIT/AR/LS die zijn echt belangrijk :P

Met mijn build heb ik qua fury nooit problemen tegen mobs, eerder op die laatste blue die over blijft, daar wil ik dan snel Fury voor hebben om te Hota'en en verder te sprinten.

Kan me ook nog niet echt voorstellen hoe het is om met een 2h'er te spelen, zal heeeeel anders zijn als met 2 1h'ers.

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 01-05-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vandread schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:30:
Duidelijk verhaal Kid Jansen, ik keek voor m'n eerste belt ook naar die DMG statistiek, maar dat is echt niet boeiend, de hoeveelheid dmg die je totaal met je fury generator doet is zo miniem dat het mijns inziens niets waard is. STR/VIT/AR/LS die zijn echt belangrijk :P

Met mijn build heb ik qua fury nooit problemen tegen mobs, eerder op die laatste blue die over blijft, daar wil ik dan snel Fury voor hebben om te Hota'en en verder te sprinten.

Kan me ook nog niet echt voorstellen hoe het is om met een 2h'er te spelen, zal heeeeel anders zijn als met 2 1h'ers.
Nou voor Hota/Thrive is veel dmg toch wel een vereiste, ik merkte met elke unbuffed toename dat het makkelijker was om Hota/Thrive hoog te houden. Maar nog belangrijker was Att.sp, je moet echt toch boven de 2.0 zitten wil Hota/Thrive zinvol zijn, ik vraag me dan ook af of Kid (att. per second van 1,25 !!) lang plezier heeft van zijn Thrive on chaos...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
simons schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:37:
Nou voor Hota/Thrive is veel dmg toch wel een vereiste, ik merkte met elke unbuffed toename dat het makkelijker was om Hota/Thrive hoog te houden. Maar nog belangrijker was Att.sp, je moet echt toch boven de 2.0 zitten wil Hota/Thrive zinvol zijn, ik vraag me dan ook af of Kid (att. per second van 1,25 !!) lang plezier heeft van zijn Thrive on chaos...
Ik kom meestal tot iets van 65-70 seconden (in VotA op MP8, wat ik de afgelopen week het meest heb gerund), zelden haal ik 120 seconden (zodat hij niet meer uitmaakt, omdat hij dan toch van cd af is).

Even heel iets anders, hebben jullie vandaag ook zo last van random disconnects? Heb het vandaag al stuk of 5 keer gehad nu, heeft me al drie legendaries en een behoorlijke lading rares gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
Ik dacht even kort te kunnen gaan spelen na een reinstall van het spel ivm herstallatie van Windows. Toen ik op battle.net was om de game opnieuw te downloaden kreeg ik steeds de melding dat mijn password onjuist is. Na wat pogingen werd mijn account gelocked. Daarna password reset gedaan en kwam de vraag 'voer je nieuwe wachtwoord in' dat doe ik en krijg de melding 'nieuwe wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als het huidige wachtwoord'... dafuq, hij was net nog onjuist verklaard O_o !!

Dan maar een ander wachtwoord bedacht en een uur later was het spel klaar met installeren. Dus ik klik op play enzo en krijg dan tijdens het aanmelden 'je account is locked, neem contact op met...' jesus man... zo een gezeik voor niks want alles is gewoon in orde maar moet nu zo een langdradig process doorlopen om te kunnen spelen.

Dat stomme sms gedoe werkt ook niet want iedere code die ik krijg wordt vervolgens door battle.net ongeldig verklaard. Wat een bagger man :(

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Sir_Hendro schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:55:
Ik dacht even kort te kunnen gaan spelen na een reinstall van het spel ivm herstallatie van Windows. Toen ik op battle.net was om de game opnieuw te downloaden kreeg ik steeds de melding dat mijn password onjuist is. Na wat pogingen werd mijn account gelocked. Daarna password reset gedaan en kwam de vraag 'voer je nieuwe wachtwoord in' dat doe ik en krijg de melding 'nieuwe wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als het huidige wachtwoord'... dafuq, hij was net nog onjuist verklaard O_o !!

Dan maar een ander wachtwoord bedacht en een uur later was het spel klaar met installeren. Dus ik klik op play enzo en krijg dan tijdens het aanmelden 'je account is locked, neem contact op met...' jesus man... zo een gezeik voor niks want alles is gewoon in orde maar moet nu zo een langdradig process doorlopen om te kunnen spelen.

Dat stomme sms gedoe werkt ook niet want iedere code die ik krijg wordt vervolgens door battle.net ongeldig verklaard. Wat een bagger man :(
Druk ff op die refreshknop van de mobile authenticator voordat je de code invoert. Ik had vanmiddag hetzelfde probleem.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Goedemorgen :)

Ik ben de laatste paar dagen met mijn barb verder gegaan. 60 geworden en wat gear gekocht om mee te beginnen.
Barb

Ik zit nu in de WhirlWin <3 spec en dit bevalt erg goed. De kracht van de barb tegenover die van een demonhunter is echt belachelijk. :X Survivability/damage etc. Daarom denk ik dat ik het maar bij de Barb hou met paragon leveling, voor mijn gevoel gaat dit ook gewoon veel sneller als met de DH.

Maar goed, DH gear verkopen dus en upgrades zoeken voor mijn barb, heeft iemand een tip voor mij wat ik vanaf nu het beste eerst kan upgraden (ik zit zelf altijd krap bij cash) minder dan 1M. Maar ik doe wel aan sparen.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
whyz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:28:
Goedemorgen :)

Ik ben de laatste paar dagen met mijn barb verder gegaan. 60 geworden en wat gear gekocht om mee te beginnen.
Barb

Ik zit nu in de WhirlWin <3 spec en dit bevalt erg goed. De kracht van de barb tegenover die van een demonhunter is echt belachelijk. :X Survivability/damage etc. Daarom denk ik dat ik het maar bij de Barb hou met paragon leveling, voor mijn gevoel gaat dit ook gewoon veel sneller als met de DH.

Maar goed, DH gear verkopen dus en upgrades zoeken voor mijn barb, heeft iemand een tip voor mij wat ik vanaf nu het beste eerst kan upgraden (ik zit zelf altijd krap bij cash) minder dan 1M. Maar ik doe wel aan sparen.
Volgens mij kun jij het beste Essences farmen en gaan craften want je Amulet en Bracers kunnen echt een heel stuk beter. Ook je shoulders kunnen nog veel beter.
Gloves zou ook kunnen maar dan raak je de 5 set bonus kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Zou iemand misschien uit kunnen leggen hoe de stat "+ xx% Damage" precies werkt op een wapen. Is het nu zou dat als een wapen eigenlijk een base DPS van 800 heeft, en er zit +50% Damage op, dat de DPS (grote witte cijfers op het wapen) dan 1200 weergeeft?

Of sla ik de plank nu helemaal mis :)?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
whyz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:28:

Hehe ik heb precies hetzelfde tegenover mijn WD. Die zit rond de 180k DPS unbuffed maar efficient farmen hoger dan MP4 gaat niet. Mijn barb heeft nu 110k DPS en die doet met gemak Cota runs op MP10.
Ook keeps 2 gaat zonder problemen, echter moet ik dat wel 5 lifesteal hebben en kan ik helaas geen brawler aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
CaVeFiSh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 00:40:
[...]

Druk ff op die refreshknop van de mobile authenticator voordat je de code invoert. Ik had vanmiddag hetzelfde probleem.
Dat hielp ook niet. Nu willen ze dat ik een bewijs stuk door stuur met daarop mijn foto en volledige naam. Ik krijg bijna het gevoel alsof ik ervan verdacht wordt dat ik NASA probeer te hacken. Ik wil gewoon met mijn account aanmelden waarvan ik het wachtwoord direct bij de eerste keer al goed had terwijl deze fout werd verklaard tot ik bij password change mijn gewenste nieuwe password intikte en melding kreeg dat het nieuwe wachtwoord hetzelfde is als de oude. Ik bedoel serieus man... ik heb minimaal 3x dat password ingetikt en alle 3x was hij ineens niet juist maar bij password change was hij al in gebruik, seriously? :'(

Ik vind het echt belachelijk dat ze mijn foto en naam ect van officieel document willen ontvangen als foto. Dat alles voor een stom computer spel kom op zeg... 8)7

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

EricNL schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:53:
Zou iemand misschien uit kunnen leggen hoe de stat "+ xx% Damage" precies werkt op een wapen. Is het nu zou dat als een wapen eigenlijk een base DPS van 800 heeft, en er zit +50% Damage op, dat de DPS (grote witte cijfers op het wapen) dan 1200 weergeeft?

Of sla ik de plank nu helemaal mis :)?
Dat is geheel juist :) De dps in de witte cijfers van een weapon is incl. alle weapon modifiers (e.g. ias, weapon dps, cold dps, etc.). De ias op een weapon heeft wel een effect op alle overige items die je draagt, dus de uiteindelijk dps van je char kan hoger liggen. 8)

HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Sir_Hendro schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:57:
[...]

Dat hielp ook niet. Nu willen ze dat ik een bewijs stuk door stuur met daarop mijn foto en volledige naam. Ik krijg bijna het gevoel alsof ik ervan verdacht wordt dat ik NASA probeer te hacken. Ik wil gewoon met mijn account aanmelden waarvan ik het wachtwoord direct bij de eerste keer al goed had terwijl deze fout werd verklaard tot ik bij password change mijn gewenste nieuwe password intikte en melding kreeg dat het nieuwe wachtwoord hetzelfde is als de oude. Ik bedoel serieus man... ik heb minimaal 3x dat password ingetikt en alle 3x was hij ineens niet juist maar bij password change was hij al in gebruik, seriously? :'(

Ik vind het echt belachelijk dat ze mijn foto en naam ect van officieel document willen ontvangen als foto. Dat alles voor een stom computer spel kom op zeg... 8)7
Gewoon opsturen :) is gewoon bedoeld als security measure tegen het hacken van het account. En ik raad je aan om een hard token te regelen ipv een mobile authenticator. Al mijn problemen zijn opgelost nu ik een hardtoken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Vidra schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:07:
En ik raad je aan om een hard token te regelen ipv een mobile authenticator. Al mijn problemen zijn opgelost nu ik een hardtoken heb.
Dat zou toch niet uit moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Kid Jansen schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:14:
[...]

Dat zou toch niet uit moeten maken?
Ik heb het niet zo op die mobiele app; maar mijn random errors met inloggen zijn nu een stuk minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik sinds ik begonnen ben met Diablo3 de mobile authenticator, nooit problemen gehad, ook opnieuw geinstalleerd na flash van m'n telefoon :)

@whyz: groene gems omzetten naar 2 star emeralds voor in je wapens
Hier kan je beetje spelen met wat er gebeurd met bepaalde wijzigingen:
http://d3up.com/b/579131
Je ringen zijn vrij makkelijk te upgraden maar voor ringen/amu/wapens zou ik niet te zwaar vit op willen, dat maakt het lastig te upgraden, zorg op je chest/shoulders/bracers/belt/pants/boots voor zoveel mogelijk vit, dat maakt upgraden makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:06:
[...]

Hehe ik heb precies hetzelfde tegenover mijn WD. Die zit rond de 180k DPS unbuffed maar efficient farmen hoger dan MP4 gaat niet. Mijn barb heeft nu 110k DPS en die doet met gemak Cota runs op MP10.
Ook keeps 2 gaat zonder problemen, echter moet ik dat wel 5 lifesteal hebben en kan ik helaas geen brawler aan zetten.
Ik kom met mijn bijna 200K unbuffed WD ook niet verder dan MP4/5 max, al wordt het dan al een stuk minder efficient. Hoger kan ik solo bijna wel vergeten.

Een van de redenen dat ik even een pauze ingelast heb, wachtende op een WD patch. Met name wat meer mogelijkheden tot LS zou fijn zijn, want kom nu niet verder dan 3% op een wapen en dat komt neer op dweilen met de kraan open gezien het gebrek aan mitigation verder.

Helaas gaat 1.08 niks brengen wat dat betreft, dus blijf ik nog wel even andere games spelen...

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 02-05-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Ik was ook gestopt met Diablo maar na een tijdje toch weer zin om te spelen. Voor 10m heb ik mijn barb voor 110k dps gegeared en van paragon 3 naar 24 geholpen in een paar dagen. Het gaat zoveel makkelijker als barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Xtr3me4me schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:51:
Jeeej nieuw record. Fully buffed 310K DPS Unbuffed 217K Gaat als een heet mes door boter
Zou je niet eens een keertje aan je resist gaan werken? :P

Ik kan mij niet voorstellen dat MP10 comfortabel is voor je.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:35:
[...]

Zou je niet eens een keertje aan je resist gaan werken? :P

Ik kan mij niet voorstellen dat MP10 comfortabel is voor je.
Hahaha ben ik al mee bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44
Is geloof ik niet helemaal de bedoeling van dit topic om je profile hier neer te zetten, maar ........
Na het spel met mijn eerste Barb op standaard te hebben uitgespeeld, begonnen met een Monk, maar dat is niet mijn ding, dus nadat die op level 44 stond, gekannibaliseerd en gedeleted.
Nu bezig met mijn 2e Barb op MP10 van af het begin en met zoveel mogelijk extra experience op alles om sneller een hoger level te krijgen.
In ieder geval, mooi topic waar ik wat aan heb qua tips, had eerst geen idee waar jullie het over hadden, met al die afkortingen. Maar begin ze nu te snappen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rhodan op 02-05-2013 17:31 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
+XP op boven de lvl30 oid heb je niet echt veel meer aan he...
Beter een HF ring maken en een leoric's signet scoren.
Je hebt 50m oid uitgegeven aan het maken van 2 ruby's.... imho keihard zonde :X
Maar zo te zien speel je met een hele andere invalshoek als de meeste andere spelers ^^

Iets heel anders...
Valt me op dat ik m'n EHP nu redelijk op orde heb op bijna 600k maar op diabloprogress sta ik maar op 35508 qua barbs EU. Maar nu ik nog eens kijk zie ik dat veel mensen die 700+ EHP hebben 99/100 keer een shield....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
@Vandread, zal eens kijken naar die spullen, txs.
Invalshoek? Geen idee wat je hier mee bedoeld, ben niet echt een die hard gamer, maar met dit spel heb ik gewoon ontzettend veel fun en kan ik me heerlijk uitleven, net als ik had met Titan Quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste mensen spelen dit spel met het oog op hun main char sterker maken en spelen over het algemeen met 1 type personage 1 keer door het spel, dus 1 keer met de monk, 1 keer met barb etc.
Ik heb bewust met alle 5 de character types door het spel heen gespeeld, leer je ook meteen wat belangrijk is voor welke char, helpt met het schatten van de waarde van gear etc.

Jij speelt nu voor de 2e keer met een barb door het spel heen, wat veel mensen niet zo leuk vinden, je maakt het jezelf alleen wat lastiger door op MP10 te spelen, maar tegelijk stop je de dikste gems in je amor/wapens.

Ik begon ooit met een wizard, met het oog op D2, maar al snel bleek de wizard niet zo effectief te zijn als in D2, dus met wat hulp overgestapt op de barb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
@Vandread, duidelijk.
Waarom Barb 2, irriteerde me een beetje aan het feit dat ik met Barb 1 best veel foutjes had gemaakt en dingen heb gemist.
Ach, als we maar fun hebben en grappig om te zien hoe ieder op zijn manier fun heeft met hetzelfde spel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Rhodan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:33:
@Vandread, duidelijk.
Waarom Barb 2, irriteerde me een beetje aan het feit dat ik met Barb 1 best veel foutjes had gemaakt en dingen heb gemist.
Ach, als we maar fun hebben en grappig om te zien hoe ieder op zijn manier fun heeft met hetzelfde spel:)
je weet dat het spel eigenlijk past begint bij Inferno en je eigenlijk niet zoveel kan missen/foutjes maken verder?

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:35
Vanavond voor het eerst een 50 miljoen sale kunnen maken.
Nat ring die voor mij slechts 2.5k extra dps was.

Een aardig budget voor het eerst.

Heeft het veel zin om de gem in de manticore te upgraden naar de 100% variant, of zijn er betere upgrades?

Inmiddels wel de 200k dps grens (unbuffed) bereikt:

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon kijken wat iets doet:
http://d3up.com/b/580084
100% gem: +3,692.8dps
Manti met 2 sockets en behoorlijk Dex scoren wellicht?

@Rhodan: onder de lvl60 kan je geen foutjes maken :P

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 02-05-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Vandread schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:10:

Naja, je kan marquise gems in je -lvl60 gear doen en er dan 5m voor betalen om ze er weer uit te halen >:)

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:30:
+XP op boven de lvl30 oid heb je niet echt veel meer aan he...
Beter een HF ring maken en een leoric's signet scoren.
Je hebt 50m oid uitgegeven aan het maken van 2 ruby's.... imho keihard zonde :X
Maar zo te zien speel je met een hele andere invalshoek als de meeste andere spelers ^^
Bovenstaande opmerking viel me op. Hoe bedoel je dat? Ik heb hier eerder iets gelezen over het switchen van gems na level 30, maar nooit echt begrepen. Volgens de Diablo 3 wiki krijg je per kill een experience bonus, dus ruby is toch altijd aan te bevelen als je sneller wilt levellen?

Edit: niet goed gekeken. Je had het over de +xp items. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 02-05-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:18

Flapmo

and back is gigi!

Go play HC and repeat that statement :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2013 21:48 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Bosmonster schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:53:
[...]

Ik kom met mijn bijna 200K unbuffed WD ook niet verder dan MP4/5 max, al wordt het dan al een stuk minder efficient. Hoger kan ik solo bijna wel vergeten.

Een van de redenen dat ik even een pauze ingelast heb, wachtende op een WD patch. Met name wat meer mogelijkheden tot LS zou fijn zijn, want kom nu niet verder dan 3% op een wapen en dat komt neer op dweilen met de kraan open gezien het gebrek aan mitigation verder.

Helaas gaat 1.08 niks brengen wat dat betreft, dus blijf ik nog wel even andere games spelen...
Grappig bij is het precies andersom. kan met mijn WD heel efficeint MP6 farmen, en dat gaat een stuk sneller als met mijn Plvl 100 barb. Zombie Bears werkt een stuk sneller als alleen maar hakken met de Barb. Ok MP7 gaat nog, maar hoger lukt inderdaad niet. Dat gaat met de Barb weer wel, maar dan ben je ook even bezig :) Hou het voorlopig gewoon op MP6 met de WD, dat gaat snel en ik vind het ook een stuk leuker als rondmeppen met de Barb. Er blijft ook altijd een stukje spanning in zitten, je moet wel een beetje opletten met je WD. Met de Barb kan ik gewoon hakken en TV kijken :*)
http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/26530806

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
stingray2012 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:33:
Er blijft ook altijd een stukje spanning in zitten, je moet wel een beetje opletten met je WD. Met de Barb kan ik gewoon hakken en TV kijken
Spanning kan met barb ook prima heb ik gisteravond gemerkt. Tot twee keer toe in één run triple packs + berg trash mobs op MP10, één keer in VotA en één keer in BCM.

We waren op die in BCM ruim drie minuten non-stop aan het vechten. Ik liep Rend en HotA te spammen als een gek en tegelijk proberen zoveel mogelijk m'n fury helemaal vol te houden. Was nog best lastig om overeind te blijven, aangezien de grond was bezaaid met elemental damage: frozen, molten, plagued, arcane en desecrator... Enige optie was gewoon blijven staan en hopen dat je genoeg mobs om je heen had om genoeg life leach van Rend te hebben. Dat was nog best spannend af en toe, want alle vijf tegelijk en dan nog de melee hits doen samen heel wat damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@stingray2012.... effectief farmen lukt niet is omdat je geen effectieve skill set gebruikt op je barb....
Ga eens voor Hota of Whirlwind/tornado, dan ga je als een heet mes door boter heen... je bent nu van cleave en rend afhankelijk, dat zijn geen dmg dealers, dat is een Fury generator en een lifesteal boost :+
Je EHP is huge, met wat tweaken zou je ook MP10 nog wel kunnen doen, eigenlijk heb je een amu nodig met dikke CHD erbij, dat zou je dmg een flinke boost geven.
Wat leuke bracers met hoge CHC en hoge Str zouden het afmaken.
Behoorlijke Witching Hour geeft je een 15/25k+ boost, kan je superstition ditchen voor bloodthirst....
Pak die van je wizard eens om te proberen zou ik zeggen.
Is die IK chest op je andere barb niet beter?
Als je vit te laag word kan je altijd nog de shoulders van je andere barb pakken.

Iets heel anders... gisteren broer van een maatje van me geholpen, vroeger speelden we met z'n 3en altijd D2X, hij was op een gegeven moment niet echt enthousiast meer over D3, maar hij heeft de de patch met de ubers en de patch met Demonic Essence gemist.
Gisteren voor ~6m z'n gear gepimped, heeft iemand nog wat soeps voor hem?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ophion-1533/hero/732446
Hij was echt zo blij :D meteen weer wild enthousiast 8)

Merk trouwens dat ik de laatste tijd meer mensen aan het helpen ben dan zelf aan het spelen ben _O-

[ Voor 35% gewijzigd door Vandread op 03-05-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Grappig bij is het precies andersom. kan met mijn WD heel efficeint MP6 farmen, en dat gaat een stuk sneller als met mijn Plvl 100 barb. Zombie Bears werkt een stuk sneller als alleen maar hakken met de Barb. Ok MP7 gaat nog, maar hoger lukt inderdaad niet. Dat gaat met de Barb weer wel, maar dan ben je ook even bezig :) Hou het voorlopig gewoon op MP6 met de WD, dat gaat snel en ik vind het ook een stuk leuker als rondmeppen met de Barb. Er blijft ook altijd een stukje spanning in zitten, je moet wel een beetje opletten met je WD. Met de Barb kan ik gewoon hakken en TV kijken :*)
Barb speelt idd anders, heb nu 3 karakters waarvan de dh het meest kwetsbaar is ondanks de zeer forse dps.Barb kan effectief mp6 a 7 spelen, de dh eigenlijk mp4. Maar goed het mag duidelijk zijn waarom sommige classes feitelijk underpowered zijn.

Als ik jouw barb bekijk vallen me enkele dingen op, zoals waarom die 2x marquise in niet meer dan redelijke mh en oh terwijl op andere punten van je gear zoveel verbeteringen mogelijk zijn? de investering van 120 mlj gold tov 40 mlj gold (2x radiant) had je imho beter kunnen investeren in AS op je ringen of chd op je amu. Bovendien, wil niet al te lullig over komen maareh waarom een 2e barb met dergelijke investeringen in serieuze gear??
Vermoed met enig beleid je je main barb makkelijk een klasse sterker kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ben benieuwd wat jouw definitie van efficient is. Als ik al continu moet rondrennen en wachten bij iedere reflect pack, dan is de snelheid er snel uit. Op MP6 is een reflect pack met zombie bears een gegarandeerde one-hit.

Voor mij was MP3 eigenlijk de max als het gaat om efficientie. Daar kan ik de reflect-packs nog redelijk neer nuken zonder te hoeven wachten (en dan nog one-shotte ik mezelf heel af en toe nog :P)

Tenzij ze de afgelopen 2 maanden iets veranderd hebben, maar volgens mij niet :P

Het grootste manko momenteel is dat de balance tussen de classes ver te zoeken is. Normaliter zou je zeggen dat je DPS op geeft voor survivability, maar dat is in D3 niet het geval. Met een WD heb je veel DPS, maar zeer weinig survivability (weinig LS, armor, defensive talents, etc). Met een Barb heb je max survivability, maar je geeft niks op als het gaat om DPS.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 14:13
Zijn er hier mensen die mijn DH build eens willen checken?

Ik wil graag wat hoger als MP6 farmen maar ik heb geen idee wat ik moet veranderen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Whopper-2392/hero/913065

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:58:
[...]
Het grootste manko momenteel is dat de balance tussen de classes ver te zoeken is. Normaliter zou je zeggen dat je DPS op geeft voor survivability, maar dat is in D3 niet het geval. Met een WD heb je veel DPS, maar zeer weinig survivability (weinig LS, armor, defensive talents, etc). Met een Barb heb je max survivability, maar je geeft niks op als het gaat om DPS.
Nog sterker, de meest gebruikte passives van barbs, Ruthless en Weapons Master zijn dikke DPS boosts, terwijl de barb als enige een lifesteal passive heeft, terwijl de barb al legio lifesteal mogelijkheden heeft.
Daarom geld bij een barb: meer dmg == beter overleven!
Barbs hebben qua AoE puike skills, waar dat bijna onlogisch is voor een gebruikelijk melee/survival klasse :)

Simons omschrijft precies waarom ik nog geen Marquisse gems heb in m'n wapen: prijs tov DPS increase is te klein, op 2 wapens zou ik er ~5000/6000dps winnen terwijl de uitgave stevig is...

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 03-05-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Xarzo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:14:
Zijn er hier mensen die mijn DH build eens willen checken?

Ik wil graag wat hoger als MP6 farmen maar ik heb geen idee wat ik moet veranderen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Whopper-2392/hero/913065

Thx!
Ik zou andere passive skills gebruiken.

Vengeance
Night Stalker
Perfectionist

verder zou ik die helm droppen te veel fire dmg.

handschoenen craften en bracers .

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Bosmonster schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:58:
[...]

Ben benieuwd wat jouw definitie van efficient is. Als ik al continu moet rondrennen en wachten bij iedere reflect pack, dan is de snelheid er snel uit. Op MP6 is een reflect pack met zombie bears een gegarandeerde one-hit.

Voor mij was MP3 eigenlijk de max als het gaat om efficientie. Daar kan ik de reflect-packs nog redelijk neer nuken zonder te hoeven wachten (en dan nog one-shotte ik mezelf heel af en toe nog :P)
Dank voor alle adviezen tweakers, maar mijn Barb gebruik ik eigenlijjk alleen nog maar als tank in teamplay. Dan plak ik er nog een stormshield op en hou op MP10 een van de ubers bezig, terwijl mijn vrienden de andere in elkaar beuken. Vandaar de reduce damage from elites, life on hit enz. heb nog een paar dikke ringen en amuletten liggen dus de DPS kan zo richting 300K. Werd een beetje moedeloos van wirlwind en tornado's ;) Gaat zo vervelen. Voorlopig mijn WD naar Plvl 100 brengen en daarna ga ik maar eens een monk opbouwen. heb nog een paar honderd miljoen gold in de bank, dus dat word ook weer leuk. Kan ik mijn monk netjes uitrusten om te beginnen.
@Bosmonster, ik kan met mijn WD op MP6 een RD pack met ZB klein krijgen. Kost me ingeveer 50% van mijn leven, maar oneshotted, no way >:)
Tweakersgroeten van http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/26530806

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

cybergi schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:35:
verder zou ik die helm droppen te veel fire dmg.

handschoenen craften en bracers .
Als hij bracers vervangt mist hij de mov.spd, gloves vervangen? hij kan proberen de gloves te creeren met chd, ik twijfel of hij die craft met de huidige stats snel krijgt, dan ben je wel ff bezig.

Om armor te winnen zou hij kunnen zoeken naar een Mempo ipv Andies, maar indien hij de chc van 4.5 wil behouden kan hij zijn gold kist wel omkeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@stingray zit je ons een beetje te neppen :P
Als jij 300k haalt en je speelt Hota of een Hota hybrid dan heb je packs zo neer in Wotb mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

simons schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:52:
[...]

Als hij bracers vervangt mist hij de mov.spd, gloves vervangen? hij kan proberen de gloves te creeren met chd, ik twijfel of hij die craft met de huidige stats snel krijgt, dan ben je wel ff bezig.

Om armor te winnen zou hij kunnen zoeken naar een Mempo ipv Andies, maar indien hij de chc van 4.5 wil behouden kan hij zijn gold kist wel omkeren...
hij moet zijn build wel veranderen...andarials ja kan hij houden maar dan met 5% fire dmg ..en niet meer.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Vandread schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:55:
@stingray zit je ons een beetje te neppen :P
Als jij 300k haalt en je speelt Hota of een Hota hybrid dan heb je packs zo neer in Wotb mode...
Yep, een beetje :*) maar zoals ik al zei, spelen met de Barb vind ik niet zo heel leuk meer. Zit helemaal in mijn WD en momenteel geeft dat veel speelplezier. En daar gaat het toch om ;)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, spelen kan me ook niet zo heel veel bekoren momenteel, 1 flinke act3 run, dan heb ik het wel weer gehad, beetje gear checken, mensen helpen met gear :)
Geef iemand een IK chest van 500k en hij is helemaal blij voor de rest van de avond :P

Andere char beginnen heb ik niet zo'n zin in, beetje op group play focussen en nieuwe stukken doen in 1.0.8 geeft weer zin denk ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 03-05-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Vandread schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:19:
Inderdaad, spelen kan me niet zo heel veel bekoren momenteel, 1 flinke act3 run, dan heb ik het wel weer gehad, beetje gear checken, mensen helpen met gear :)
Geef iemand een IK chest van 500k en hij is helemaal blij voor de rest van de avond :P
Yep ken dat, tegenwoordig heb je al immortal king en zunimassa's voor weinig. die op mijn wizard pakte ik voor 96000 gold :P Lachen als je in een public game wat troepjes neersmijt won kim lou of IM gloves of belt. Ze worden helemaal blij "is dat voor mij vragen ze dan O-) "

Die kleine van mij (10 jaar) heeft een Plvl43 Barb met 250K DPS. die is zo blij als ik weer wat nieuws voor hem heb. Hij blijft het op deze manier leuk vinden. Hij is nu een monk aan het levelen met mij. Zo blijven we bezig he. met alle commentaren op D3, heb twee exemplaren gekocht en we hebben er al bijna een jaar plezier van. Dat is best een goede investering :*)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nog bedankt voor de tips met mijn Barb. Ik heb inmiddels een stel bracers gecraft, ik had niet veel gold maar heb toch al een nette bracer kunnen fixen. 2K dps boost.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/drR8IEz4l5NciJCiylUOdEYg/full.png
Wellicht de komende dagen nog eens meer bracers en amu's craften.

Ik ben ook al ff aan het sparen om de gems van 45% naar 70% te brengen. Al met al vermaak ik me kostelijk.

Gisteren de inferno verhaallijn verder gevolgt, en vanaf act 3 ben ik met MP1 begonnen (multiplayer). Ik kon makkelijk meekomen met de rest met deze gear levels. Ik denk ook dat ik van het weekend eens MP2/3 ga proberen zowel alleen als met een groep. Hopelijk blijf ik dan ook nog een beetje in leven. :)

edit:
Aanvulling

Gisteren dropte er toen ook nog eens een legendary :o ..... ilvl 58 glove.... nuuuuuuu :F

[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 03-05-2013 13:10 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Ben ondertussen al even lvl 60 met de wizard in HC. plvl 7 al en ben Act III Inferno aan het clearen. Voornamelijk vit en allres gestacked op aanraden van een medetweaker hier en geprobeerd om mijn dps toch wat omhoog te krijgen.
Zit nu wel op een punt dat ik moeilijk vind wat eerst up te graden zonder EHP te moeten opleveren.
Je vindt wel veel gearing guides voor wizards, maar die spelen allemaal op SC waardoor je met een budget van 1 mil al over de 100k dps geraakt met deftige EHP. Op HC is mijn ervaring volledig anders, alle leuke items die in zo'n guide vermeldt worden kosten gewoon honderden miljoenen en die heb ik natuurlijk niet. Daarvoor speel ik nog niet lang genoeg. Dus moet ik zoeken naar de betaalbare oplossing in afwachting van een drop die mijn budget wat ruimer maakt :).
Iemand tips welke items ik best kan vervangen op mijn HC wizard? http://eu.battle.net/d3/e...inalar-2505/hero/26681324
Of moet ik mijn spec ook aanpassen? Met deze spec lukt alles vrij goed, al zou een kite build met een hydra mss wel beter kunnen werken?

[ Voor 5% gewijzigd door Sinalar op 03-05-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc

Dank. Met de simulate gear wat lopen stoeien wat betreft de 2 socket dex manti.
Helaas lukt het me niet om voor 50 mil (met 1 radiant star gem) een upgrade te vinden.
Hoogste die ik kon vinden was maar 500dps meer. Tja en dat lijkt het me niet waard.

Gelukkig nog wel voor iets meer dan 4 mil een nieuwe ring kunnen vinden voor 5k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan

Ach wat heet foutjes, gewoon wat dingetjes die ik in het begin nog niet wist en zoiets irriteert me dan weer en begin ik opnieuw. Heb een zoontje met autisme, heeft hij vast van zijn moeder :).
En ik wil het spel uitspelen op MP10 vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag gloves voor mijn DH kunnen scoren voor 5mil.

154 dex
6% chc
49% chd
8% speed

Niet slecht voor die prijs al zeg ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 15:43

Grin

Ride si sapis.

Iemand nog tips voor deze noob?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/hero/25123247

Wat ik me bewust ben/ heb gedaan:
- Ik ben al druk op zoek naar andere ringen, dus dat komt goed. Natalya's reflection met wat leuke dmg en speed, maar die dingen zijn zo duur! :)
- Gister mijn belt en pants vervangen voor een setje van Inna, damn wat een vooruitgang is dat! Kost me 1,7 miljoen maar dat was het waard!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Grin schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:43:
Iemand nog tips voor deze noob?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/hero/25123247

Wat ik me bewust ben/ heb gedaan:
- Ik ben al druk op zoek naar andere ringen, dus dat komt goed. Natalya's reflection met wat leuke dmg en speed, maar die dingen zijn zo duur! :)
- Gister mijn belt en pants vervangen voor een setje van Inna, damn wat een vooruitgang is dat! Kost me 1,7 miljoen maar dat was het waard!
Echt noob zou ik het niet snel noemen, daar doe je je zelf te kort mee.
Een leuke build met een mooie hoeveelheid vit. Heb daar wel een vraag over:
Is je doel een tanky build te maken of kan / wil je dit verminderen om meer dps te halen?

Verder zie ik wat minder chc. Dit zou je sneller kunnen opkrikken met een andere (rare) amulet. Deze zijn over het algemeen beter dan de legendary's amulet.

Heb eventueel nog wel wat gear liggen (nat ring en misschien nog een ander helm), waar je mee kan stoeien.
Ben waarschijnlijk vandaag nog wel een keer online en zal je dan toevoegen :)

(Battletag: Caranten#2835)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Nog weinig geluk met craften tot nu toe. Ik heb al 63x Amulet of Strength gecraft, maar beste wat ik tot nu toe daar uit kreeg was -10k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Kid Jansen schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 10:38:
Nog weinig geluk met craften tot nu toe. Ik heb al 63x Amulet of Strength gecraft, maar beste wat ik tot nu toe daar uit kreeg was -10k dps.
Craften brengt mij ook te weinig geluk. Geen enkel goed amulet, alleen met bracers geluk. 4 crafts en de eerste gelijk een upgrade in vit zonder dps te verliezen.

[ Voor 0% gewijzigd door Henkje.doc op 04-05-2013 13:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 15:43

Grin

Ride si sapis.

Henkje.doc schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 08:05:
[...]

Echt noob zou ik het niet snel noemen, daar doe je je zelf te kort mee.
Een leuke build met een mooie hoeveelheid vit. Heb daar wel een vraag over:
Is je doel een tanky build te maken of kan / wil je dit verminderen om meer dps te halen?

Verder zie ik wat minder chc. Dit zou je sneller kunnen opkrikken met een andere (rare) amulet. Deze zijn over het algemeen beter dan de legendary's amulet.

Heb eventueel nog wel wat gear liggen (nat ring en misschien nog een ander helm), waar je mee kan stoeien.
Ben waarschijnlijk vandaag nog wel een keer online en zal je dan toevoegen :)

(Battletag: Caranten#2835)
Thanks voor je uitgebreide antwoord! d:)b
Die hoeveelheid vit/dex is eigenlijk zonder echte strategie. Het enige idee daarachter is: vit is goed want dan ga je minder snel dood, dex is goed want dan doe je meer dmg/gaan monsters sneller dood. Simple as that. :)

Ik heb eens eerder om advies gevraagd in dit forum en toen had ik 72k vit, toen zeiden een aantal mensen dat ik dat naar beneden moest brengen en wat chc & chd moest zoeken. Als ik heel eerlijk ben vind ik dat niet zo nodig, speel nu op MP lvl 2 en heb daar geen enkel probleem mee, maai de monsters tamelijk eenvoudig neer. Denk d'r over om dadelijk naar MP lvl 3 te gaan. 8)
Maar misschien moet ik met een paragon lvl9 character al op MP5 of 6 te spelen, geen idee, wat denk/vinden jullie?

Eigenlijk is dat hele chc/chd me nog niet helemaal duidelijk, dat hoeven jullie me niet uit te leggen, dat moet ik zelf maar eens ff uitzoeken (wil ik jullie niet mee vermoeien). Google is my friend. Zo had ik tot eergisteren nog een star ruby in mijn wapen zitten, maar met een star emerald heb ik 5k dps meer....wth!?

"Verder zie ik wat minder chc. Dit zou je sneller kunnen opkrikken met een andere (rare) amulet. Deze zijn over het algemeen beter dan de legendary's amulet.
"
Prima tip, ga ik eens naar zoeken!

Een D3 friend d'r bij is altijd goed, wellicht tot later dit weekend!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Fun met 853.000 dps :)
https://dl.dropboxusercon...8282964/Screenshot000.jpg

*Wachten op 1.08*
Pagina: 1 ... 200 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.