Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inderdaad, gewoon uniques met 2 immunities BAM in your face :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 19:49

Sm0k3r

cough...cough...

Vandread schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:11:
Oooooh het komt door die Slow time bubble....
Ik probeer gewoon m'n Wotb up te houden, dus tja dan blijf je meestal gaan, bij Magda/SK is het vrij lastig om goed op gang te komen, als je echt op gang bent dan gaat het meestal wel, maar ga je dood dan word het erg lastig.
Altijd fijn bij Siege Breaker, als hij je in de lucht heeft en er staat een CM wizard naast waardoor je een minuut lang als een supersayan in de lucht hangt te trappelen :P

CM Wizard is natuurlijk belachelijk effectief, sterkere mobs is feitelijk geen oplossing, zal eerder inderdaad liggen aan de bestendigheid van beesten.
Zoals bij D2 waar je mobs had met bepaalde weerstanden :)
Daarom doe ik de Ubers op mp10 het liefst solo, dan wordt mijn ritme niet verstoord.

Vliegjes kan je ook gewoon voor weglopen, doe ik ook vaak genoeg als ik geen vijanden om mij heen heb, het blijft nog steeds een spel hoor, je moet wel blijven spelen ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magda+SK+CM wizard+2xBarb+Monk==soms niet zien wat er uberhaupt gebeurd :+
Daarvoor met 3 monks op MP8, alledrie een andere Mantra en mijn Warcry erbij, gaf een leuke boost!

En precies, het is een spel, dus met een party mee op MP10 is wel zo leuk ipv passief wachten O-)
Kan niet wachten op 1.0.8, teamplay buff :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 25-04-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Bokkie schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:15:
Inderdaad, gewoon uniques met 2 immunities BAM in your face :P
volgens mij is er altijd nog maar één damage type in D3 hoor :) black of elemental, alles wordt gelijk behandeld.

Grafisch zijn er verschillende effecten, cold doet bovendien ook nog een beetje vertragen. Echter het blijft daarbij. Die ene Travis will dat ook ooit aanplakken, mja waarschijnlijk in 2014 :)

[ Voor 33% gewijzigd door Mofkees op 25-04-2013 13:27 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou zeggen van niet als je de weapon en spell dmg types ziet.... maar het is inderdaad zo kan ik me herrineren.
Daar hebben ze echt gewoon geen aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Enige wat ze gedaan hebben is de side effects van de elemental damage verwijderd, op de slow van cold na.
voor de rest heb je wel de verschillende damage, maar alleen in naam, ze doen allemaal hetzelfde (behalve Cold)

Maar mijn opmerking ging vooral over de resistence in D2 die aangehaald werden, waar de uniques op hell vaak 2 immunities hadden (behalve holy, want die immunity bestond niet, daarom was een hammerdin ook zo goed :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bokkie schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:31:
Enige wat ze gedaan hebben is de side effects van de elemental damage verwijderd, op de slow van cold na.
voor de rest heb je wel de verschillende damage, maar alleen in naam, ze doen allemaal hetzelfde (behalve Cold)

Maar mijn opmerking ging vooral over de resistence in D2 die aangehaald werden, waar de uniques op hell vaak 2 immunities hadden (behalve holy, want die immunity bestond niet, daarom was een hammerdin ook zo goed :P )
niet alleen uniques, maar alle mobs in D2 :)

aan de andere kant hebben de meeste speler maar één (main) damage dealer in D3, omdat je voor veel builds een combo van skills nodig hebt. Als je resistance of zelfs immuniteit bij mobs inbouwt, wordt het niet echt meer speelbaar...

Aan de andere kant mogen ze wel wat meer echte effecten toevoegen.
poison = damage over tijd na de hit, en een gifwolkje na dood.
lightening = kans op chain lightening (wat je nu ook ziet in het spel)
fire = explosies bij dood, zoals exploding plam maar natuurlijk veel zwakker

en weet ik veel wat voor arcane/holy ...

OF,

maak het zo dat het spel damage type niet het wapen damage type verandert, maar beide soorten damage uitgedeeld worden. B.v. FoT met een fire wapen geeft dus zowel lightning als fire damage. Op deze manier is resistance/immuniteit bij mobs weer denkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Punt is dat mensen altijd voor de hoogste dps gaan, ongeacht de utility, mensen willen nou eenmaal cookiecutter builds, ondanks dat andere builds ook viable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bokkie schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:03:
Punt is dat mensen altijd voor de hoogste dps gaan, ongeacht de utility, mensen willen nou eenmaal cookiecutter builds, ondanks dat andere builds ook viable zijn.
mwoah, in d2 kan je 2 van shards, fireball of blizzard nemen, bijvoorbeeld. Zo kreeg je de meeste mobs wel plat.

In D3 heb ik nog nooit iemand gezien met Blizzard + Meteor bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nova/orb pre 1.0.9 :+ daarom koos ik bij het begin van D3 voor een wizard, was altijd m'n main class in D2.

Probleem van specifieke dmg types met name bij barbs is dat ze geen skills hebben die echt fundamenteel andere dmg doen dan physical.
Hooguit hier of daar een rune met wat firedmg, maar dan heb je het wel gehad...
Dus dan zou een barb geen *black dmg* weapons moeten nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat gaat ook alleen werken als je een alternate skillset / gearset kunt binden onder een knop. Beetje zoals je kon in D2 met 2 verschillende weapon setups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vandread schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:10:
Magda+SK+CM wizard+2xBarb+Monk==soms niet zien wat er uberhaupt gebeurd :+
Daarvoor met 3 monks op MP8, alledrie een andere Mantra en mijn Warcry erbij, gaf een leuke boost!

En precies, het is een spel, dus met een party mee op MP10 is wel zo leuk ipv passief wachten O-)
Kan niet wachten op 1.0.8, teamplay buff :)
Ik had het over blijven bewegen ipv blijven hakken en constant geraakt worden, ik zie dit te vaak en dan klagen ze over het feit dat ze opeens dood gaan terwijl ze zoveel leven hebben.... je mag best actief dingen proberen te ontwijken ipv hopen op de dodge chance of damage reduction, simpel weglopen is de echte dodge ;)

Dus als je zooi vlinders op je af ziet komen kan je beter weglopen, ze vervagen en verdwijnen na een aantal yards.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Sm0k3r schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:49:
[...]

Dus als je zooi vlinders op je af ziet komen kan je beter weglopen, ze vervagen en verdwijnen na een aantal yards.
Maarja, barbs zijn geen mietjes die lopen niet weg voor een paar vliegjes :9

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

desjaak909 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:51:
Maarja, barbs zijn geen mietjes die lopen niet weg voor een paar vliegjes :9
Volgens mij heb ik je toch een paar keer tijdens de uberruns hard zien wegsprinten.... :0

Btw DH Puss heeft zijn laatste upgrade gehad met de manti, ga nu de Wizard ontwikkelen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
simons schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:16:
[...]

Volgens mij heb ik je toch een paar keer tijdens de uberruns hard zien wegsprinten.... :0

Btw DH Puss heeft zijn laatste upgrade gehad met de manti, ga nu de Wizard ontwikkelen.
Tipje voor je DH. Probeer eens 1 Ruby in je Manticore. Levert je 3k dmg (2.5 met allen steady aim) op. Moet je wel een nieuwe marquise maken maar je oude kan dan op je barb/wiz.

Zelf narekenen kan op www.d3rawr.com of www.d3up.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Timeless schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:19:
[...]
Tipje voor je DH. Probeer eens 1 Ruby in je Manticore. Levert je 3k dmg (2.5 met allen steady aim) op. Moet je wel een nieuwe marquise maken maar je oude kan dan op je barb/wiz.

Zelf narekenen kan op www.d3rawr.com of www.d3up.com
Vreemd, heb zelf de calculatie gedaan op http://theasiangamer.com/d3-damage-calculator/ en daar had ik een daling met 13k dps.... zal eens kijken.. wel zuur, het wisselen van de marquise alleen al kost 10 mlj...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
simons schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:27:
[...]

Vreemd, heb zelf de calculatie gedaan op http://theasiangamer.com/d3-damage-calculator/ en daar had ik een daling met 13k dps.... zal eens kijken.. wel zuur, het wisselen van de marquise alleen al kost 10 mlj...
Denk er aan dat je wel 1 Ruby en 1 Emerald er in zet. En ja, dat is het nadeel van die gems in een Manticore. Als je er 1 wilt wisselen, kost het alsnog 10M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 11:25
Deze wilde ik jullie niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/abusM5F7.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ja, das ook wel een bekende scammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lol :o
Ik doe simpel weg gewoon niet aan trades. Koop het lekker maar op AH :P

[ Voor 14% gewijzigd door Xtr3me4me op 25-04-2013 15:56 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja 15% van een biljoen maakt het wel interesant natuurlijk om te traden ipv via de AH.
Ook bv items boven de 2b kan je niet anders dan traden volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:05:
Tja 15% van een biljoen maakt het wel interesant natuurlijk om te traden ipv via de AH.
Ook bv items boven de 2b kan je niet anders dan traden volgens mij :)
Ja klopt. AH gaat maar tot 2b. Maar denk dat mensen dat niet eens doen, die stappen over op RMAH als een items echt meer dan 2b is.

p.s. Weer een nieuwe witching hour gekocht 15m. 9Asp 90dex 30vit(wel minder) 36cold resis(20 minder dan de vorige) en 46% CHD en 13%MF erop.

Niet slecht voor 15M maar. gaf me wel 4k dps erop en 2K HP minder.

[ Voor 20% gewijzigd door Xtr3me4me op 25-04-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Weer ff een run gedaan, weer 2 Legendary's (Brimstones :P)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren wat runs gedaan met ^^onme na het eten kwam er wat tussen dus geen D3 meer kunnen doen helaas.

Nieuwe nats gescoord met 4% crit, wel flink wat EHP achteruit gegaan :X maar eens kijken wat de volgende upgrade wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
PL 12 Demon Hunter RIP, dit keer dood gegaan aan een rooster waar vuur uit kwam.....
Vorige DH ging kapot aan de poison van de bomen ....

Ik ben maar weer verder gegaan met mijn Barb softcore.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Vandread schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:39:
Act3 zeker? Dat vuur is zo overpowered.....
Yup :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Iemand nog tips voor mijn barbje? Heb echt geen idee meer wat ik nu het beste kan vervangen. Heb alweer 30 of 40 gloves proberen te craften maar niks wat ook maar in de buurt komt helaas. Maar gloves en bracers craften is het enige waarvan ik zelf weet dat het iets aan verbetering kan opleveren. Wellicht nog een paar betere ruby's in mijn chest. Probeer ook nog een betere hellfirering te craften uiteraard maar dat gaat niet zo rap. Een rare ring die beter is is onbetaalbaar voor mij. Ubers op mp7 en mp8 gaan op dit moment maar wil wel doorgroeien naar 9 of 10.
Wellicht ook nog tips voor mijn build? Er staat nu whirlwind als secondary maar daar gebruik ik normaal hamer of the ancients. Overpower gebruik ik voor de critchance en dan sla ik eigenlijk continu crits van 500K +.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Aardige sprong gemaakt, door mijn nieuwe gloves en chest armor:

http://www.diabloprogress...tax-2556/Mystara/17224991

DPS Unbuffed: 355,178.13 = 139
Heroscore: 21,804 = 148

Volgens mij is dit best knap met een LS wapen...
Nu hopen dat ik snel wat upgrades craft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Malt007 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:36:
Iemand nog tips voor mijn barbje? Heb echt geen idee meer wat ik nu het beste kan vervangen. Heb alweer 30 of 40 gloves proberen te craften maar niks wat ook maar in de buurt komt helaas. Maar gloves en bracers craften is het enige waarvan ik zelf weet dat het iets aan verbetering kan opleveren. Wellicht nog een paar betere ruby's in mijn chest. Probeer ook nog een betere hellfirering te craften uiteraard maar dat gaat niet zo rap. Een rare ring die beter is is onbetaalbaar voor mij. Ubers op mp7 en mp8 gaan op dit moment maar wil wel doorgroeien naar 9 of 10.
Wellicht ook nog tips voor mijn build? Er staat nu whirlwind als secondary maar daar gebruik ik normaal hamer of the ancients. Overpower gebruik ik voor de critchance en dan sla ik eigenlijk continu crits van 500K +.
Welke barb? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
dx5314 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:55:
Aardige sprong gemaakt, door mijn nieuwe gloves en chest armor:

http://www.diabloprogress...tax-2556/Mystara/17224991

DPS Unbuffed: 355,178.13 = 139
Heroscore: 21,804 = 148

Volgens mij is dit best knap met een LS wapen...
Nu hopen dat ik snel wat upgrades craft :)
EHP: 360k :X

Beetje te glass, cannon-ish in mijn optiek. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Wolf schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:26:
[...]

Whehe wordt aan gewerkt, heb mijn hoop gevestigd op meer VIT op mijn bracers, en hopelijk craft ik ook nog eens gloves vergelijkbaar met die ik nu heb incl. vit/armor.

Vergeet niet dat ik nu nog een rode gem in mijn helm heb zitten voor het levellen.

In principe ga ik in archon echt zelden dood, alleen als ik archon verlies is het soms lastig.
Maar dit wordt een stuk makkelijker als 1.0.8 uitkomt, dan kan ik me archon in teamplay veel langer up houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hoppa nieuwe Mempo aan de haak geslagen. 9% ASP en 4,5 CHC en 10% life en socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax, ga je weer es streamen? :P
Malt007 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:36:
Jou barb is dus: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468
Voor Hota is je gear aardig geschikt, whirlwind zoals je nu aan hebt staan is nutteloos zonder sprint - tornado's.
Cleave is leuk, maar daar wil je geen dmg mee doen, beter bash met instigation pakken zodat je ook tegen 1 mob weer snel vol Fury zit, aangezien je wil Hota'en.
Voor normale mobs zou ik HOTA: Thunderstrike gebruiken :)

Suggesties qua gear: boots vervangen voor Ice climbers met vit.
Inna's pants met allres of hoge vit (100vit is goedkoper dan pants met 100str)
Ipv craften lekker IK gloves met attack speed kopen: attack speed: altijd goed voor Hota/Whirlwind.
Denk dat je voor je Amu vrij veel kan vragen, dus wellicht eens wat Amu's craften?
Een met 200 str, 100vit, leuke CHD en CHC kan al een verbetering zijn.

Voor Ubers is XP gear nutteloos: poor mans Andy voor scoren: lage Fire dmg taken en 70+ allres hoeft niet heel duur te zijn met paar leuke bids.
Wat betreft je HF ring, ik zal mijn rare ring eens linken, die was 2m en om de een of andere reden heb ik moeite die te vervangen :+
Moet je ook wel lukken en extra CHC is altijd gunstig

Voor XP: je dikste ruby in je helm zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 26-04-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vandread schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:41:
Protax, ga je weer es streamen? :P

[...]
Ik zou wel willen, alleen hapert dat als een malle sinds ik Windows 8 gebruik.
Begreep zojuist dat één van mijn oude teamleden (Velsenard) ook weer gaat beginnen met Diablo, dus het zou leuk zijn als ik het aan de praat krijg.
Zal me er dit weekend eens in verdiepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:26:
[...]

Dat valt hard mee, zodra je in archon zit heb je veel meer EHP. En aangezien vanaf 1.08 archon gebuffed is loop je dus straks nauwelijks nog in "normal mode".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ruime definitie van "aardig" :)
Denk dat men name het gemis aan att.spd in zijn gear, hota niet echt lang op zal zijn.. investeringen in att.spd zijn dan ook wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Na 1000den verzoeken te hebben gehad omtrent een give away ben ik overstag gegaan en zal vandaag een legendary na elke run weggeven, maaaaaaaaaarrrr ipv simpelweg kijken en krijgen moeten de kijkers er wel wat voor doen. Ik heb er een kleine spel van gemaakt en dat is snel rekenen (of snel typen dmv calculator te gebruiken).

De persoon die als eerst het juiste antwoord geeft in de chat krijgt een Echoing Fury of een Manajuma Carving Knife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:04:
[...]
Ruime definitie van "aardig" :)
Denk dat men name het gemis aan att.spd in zijn gear, hota niet echt lang op zal zijn.. investeringen in att.spd zijn dan ook wel handig
Mja bedoelde eigenlijk z'n main en offhand, beide flink in dmg, omdat Hota om en om is :)
Pants+gloves+helm met allemaal 9 ias zou de boel al aardig op orde brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Sm0k3r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:23:
Na 1000den verzoeken te hebben gehad omtrent een give away ben ik overstag gegaan en zal vandaag een legendary na elke run weggeven, maaaaaaaaaarrrr ipv simpelweg kijken en krijgen moeten de kijkers er wel wat voor doen. Ik heb er een kleine spel van gemaakt en dat is snel rekenen (of snel typen dmv calculator te gebruiken).

De persoon die als eerst het juiste antwoord geeft in de chat krijgt een Echoing Fury of een Manajuma Carving Knife.
Je maakt een grapje? :P

Dan winnen steeds dezelfde personen!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Vandread schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:27:
Mja bedoelde eigenlijk z'n main en offhand, beide flink in dmg, omdat Hota om en om is :)
Pants+gloves+helm met allemaal 9 ias zou de boel al aardig op orde brengen?
Is een begin, maar om Hota goed hoog te houden zal je op meerdere stukken gear ias moeten hebben, me eigen barb lukt dat al aardig, die van desjaak kan het echt permanent bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Bedankt voor de reacties, ik zal dus bepaalde stats moeten inleveren voor AS. Verder nog maar een beetje doorcraften en hopen op mooie ring voor een prikkie.

Was trouwens handig om mijn barb niet te linken, gelukkig zitten er handige mensen hier :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:37:
[...]

Je maakt een grapje? :P

Dan winnen steeds dezelfde personen!
Nope want als er give away in de titel staat komen de stontvliegen op de shit af ;)

Nadat alles op is gaat titel weer terug naar oude titel en blijven de aasgieren weg, simpel toch?

edit: of heb je het over de mensen die het snelst typen ook het snelst blijven, neh, ik heb verschillende sommen, ik doe een paar hele lange en gooi er soms een 12 x 6 tussen en de mensen die dan automatisch typen verliezen het van de mensen die het simpelweg met de hoofd berekenen.

[ Voor 28% gewijzigd door Sm0k3r op 26-04-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Dus jij doet een give-away voor strontvliegen en aasgieren? doe het dan gewoon niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:26:
Dus jij doet een give-away voor strontvliegen en aasgieren? doe het dan gewoon niet. :+
HEHEHEHEHEHEHE, ik heb teveel shit in mijn stash en heb gisteren een shitload aan manajuma's gekregen om weg te geven.

Ik geef het liever weg want het zijn slechte tot middelmatige items, de echte troep heb ik al gesalvaged.

En als ik de stream rustiger wilt hebben blijf ik nederlands praten, helpt altijd, ok bijna altijd :P

edit: ja er zijn momenten dat ik het liefst het rustig heb op de stream, te dronken is veelal de reden en dan ben ik nog steeds bereid om mensen te helpen maar ik kan dan slechter concentreren op vragen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sm0k3r op 26-04-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:34:
[...]

HEHEHEHEHEHEHE, ik heb teveel shit in mijn stash en heb gisteren een shitload aan manajuma's gekregen om weg te geven.

Ik geef het liever weg want het zijn slechte tot middelmatige items, de echte troep heb ik al gesalvaged.

En als ik de stream rustiger wilt hebben blijf ik nederlands praten, helpt altijd, ok bijna altijd :P

edit: ja er zijn momenten dat ik het liefst het rustig heb op de stream, te dronken is veelal de reden en dan ben ik nog steeds bereid om mensen te helpen maar ik kan dan slechter concentreren op vragen.
Ik vraag me altijd af waarom mensen nog blij zijn met die slechte legendaries. Ik salvage gewoon alles wat ik niet kan verkopen. omdat ik er vanuit ga dan iedereen wel een legendary van 30k kan kopen als ie m dan toch echt nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:09:
Bedankt voor de reacties, ik zal dus bepaalde stats moeten inleveren voor AS. Verder nog maar een beetje doorcraften en hopen op mooie ring voor een prikkie.

Was trouwens handig om mijn barb niet te linken, gelukkig zitten er handige mensen hier :-)
Mooiste is het behouden van je stats natuurlijk, ik zou hooguit iets zakken in allres maar wel wat vit erbij krijgen.
Momenteel zoek ik een ring waar ook attack speed op zit en een verbetering is, maar dat valt vies tegen :P
simons schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:01:
[...]
Is een begin, maar om Hota goed hoog te houden zal je op meerdere stukken gear ias moeten hebben, me eigen barb lukt dat al aardig, die van desjaak kan het echt permanent bv.
Verschil tussen jou en mijn gear is dat jij attack speed op je offhand hebt, scheelt dat ook nog?
Verder heb ik WH en jij lacuni's, dus dat maakt niet uit.
Zal een keer overpower aanzetten, kijken hoe ik het vol houd :)
Heb trouwens ook nog 8as/25AR/3CHC lacuni's liggen, kan ik ook erbij proberen.
Timeless schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:52:
[...]
Ik vraag me altijd af waarom mensen nog blij zijn met die slechte legendaries. Ik salvage gewoon alles wat ik niet kan verkopen. omdat ik er vanuit ga dan iedereen wel een legendary van 30k kan kopen als ie m dan toch echt nodig heeft.
Alts gearen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 26-04-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:52:
[...]

Klopt, daarom gebruikte ik ook bewust strontvlieg en aasgier en maak ik er geen speciale give away stream van. Ik ga gewoon nog door met uberboosts om mensen te helpen en geef na elke run 1 ding weg, op = op.

Nadat iemand al wat heeft gekregen gaan ze toch weer weg naar volgende stream voor de volgende give away, viewers kan je heel makkelijk hierdoor opdelen want ik heb telkens dezelfde mensen terug en delen dezelfde mening, de andere vliegen van stream naar stream om rommel te krijgen.

edit: ik heb nog iets verzonnen erbij, als iemand heeft gewonnen mag hij na de eerste legendary een dobbelsteen rollen en als hij kan raden wat het wordt mag hij er nog 1 hebben, daarna mag hij nogmaals rollen totdat hij verkeerd heeft geraden en houdt het op, ben ik sneller ervan af.

[ Voor 14% gewijzigd door Sm0k3r op 26-04-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
)
Sm0k3r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:07:
[...]

Klopt, daarom gebruikte ik ook bewust strontvlieg en aasgier en maak ik er geen speciale give away stream van. Ik ga gewoon nog door met uberboosts om mensen te helpen en geef na elke run 1 ding weg, op = op.

Nadat iemand al wat heeft gekregen gaan ze toch weer weg naar volgende stream voor de volgende give away, viewers kan je heel makkelijk hierdoor opdelen want ik heb telkens dezelfde mensen terug en delen dezelfde mening, de andere vliegen van stream naar stream om rommel te krijgen.
Vandaar dat ik het nut ook niet zo goed snap. Je geeft nu items weg aan mensen die je eigenlijk helemaal geen items wilt geven. Ik zou ze dus gewoon salvagen (of voor de grap alleen maar ilvl 58 wizard hats droppen (ik heb er nog wel 3 voor je :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:20:
)
[...]

Vandaar dat ik het nut ook niet zo goed snap. Je geeft nu items weg aan mensen die je eigenlijk helemaal geen items wilt geven. Ik zou ze dus gewoon salvagen (of voor de grap alleen maar ilvl 58 wizard hats droppen (ik heb er nog wel 3 voor je :) )
Zijn ze unid, die zwarte hoeden, die zoek ik voor de echte give away. Ik heb er nog 60 nodig of die neppe vile wards, die zijn ook lvl 58, ook graag unid.

edit: Oh en de give away is niet van mij, een speler heeft mij al zijn manajuma's gegeven, 30 stuks ofzo en die kan ik niet salvagen want dat zijn dan niet mijn eigen brimstones. De unid lvl 58 items is de boodschap uiteindelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Sm0k3r op 26-04-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:22:
[...]

Zijn ze unid, die zwarte hoeden, die zoek ik voor de echte give away. Ik heb er nog 60 nodig of die neppe vile wards, die zijn ook lvl 58, ook graag unid.

edit: Oh en de give away is niet van mij, een speler heeft mij al zijn manajuma's gegeven, 30 stuks ofzo en die kan ik niet salvagen want dat zijn dan niet mijn eigen brimstones. De unid lvl 58 items is de boodschap uiteindelijk.
Ja alle 3 nog unid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Vandread schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:53:
Verschil tussen jou en mijn gear is dat jij attack speed op je offhand hebt, scheelt dat ook nog?
Verder heb ik WH en jij lacuni's, dus dat maakt niet uit.
Zal een keer overpower aanzetten, kijken hoe ik het vol houd :)
Heb trouwens ook nog 8as/25AR/3CHC lacuni's liggen, kan ik ook erbij proberen.
Normaliter draag ik een ring met ias, die zit nu op me dh. Zo hoog mogelijke dps en ias zijn volgens mij de sleutels naar perma hota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ik wil ze best hebben, ben je vanavond online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:37:
[...]

Ik wil ze best hebben, ben je vanavond online?
Vanavond waarschijnlijk niet, morgen wel. Misschien in het begin van de avond nog ff vanavond (rond 6 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:39:
[...]

Vanavond waarschijnlijk niet, morgen wel. Misschien in het begin van de avond nog ff vanavond (rond 6 uur).
Ja cool, dan is er niemand nog of iig alleen bekende mensen die al weten wat ik ga doen.

Wat is jouw twitch naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:47:
[...]

Ja cool, dan is er niemand nog of iig alleen bekende mensen die al weten wat ik ga doen.

Wat is jouw twitch naam?
Ik zit niet (nouja, nauwelijks) op twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:49:
[...]

Ik zit niet (nouja, nauwelijks) op twitch.
Oh dacht je ook al een keer was langsgekomen, nm ik stuur je wel een berichtje als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Speel nu weer een tijdje met mn barb, maar kom niet echt makkelijk hoger in dmg. Kan nu in mn 1tje eigenlijk max mp8 aan. Heeft iemand nog tips?

heb ong 2 biljoen te besteden...

eu.battle.net/d3/en/profile/lexk-2348/

thanks vast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
voor 2 bil kun je een leuke mempo met hoge cc kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoloft schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:13:
haha ja ok. maar dan ga ik iets van 30k 20k dmg omhoog... beetje buiten proportie lijkt me :)

dan kan ik het beter "verdelen" over meer items lijkt me.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:06
Sm0k3r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:03:
[...]

Oh dacht je ook al een keer was langsgekomen, nm ik stuur je wel een berichtje als ik online ben.
ik heb ook nog 5 van die dingen liggen, stuur maar een berichtje als je online bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

nubys schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:28:
[...]

ik heb ook nog 5 van die dingen liggen, stuur maar een berichtje als je online bent
lvl 58 wizard hat unid, dus de zwarte heksenhoed toch?

Wat is jouw b.tag?

edit: nm staat in jouw sig.... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Sm0k3r op 26-04-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:06
Sm0k3r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:34:
[...]

lvl 58 wizard hat unid, dus de zwarte heksenhoed toch?

Wat is jouw b.tag?

edit: nm staat in jouw sig.... 8)7
heb je net toegevoegd, wesfeye#1142
3 wizard hats en 2 shoulders lvl 58

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:17:
[...]

haha ja ok. maar dan ga ik iets van 30k 20k dmg omhoog... beetje buiten proportie lijkt me :)

dan kan ik het beter "verdelen" over meer items lijkt me.
Inna's pants.
Rare ring met bv avg dmg of attack speed erbij en meer chc.
Bracers craften.
Zoloft schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:13:
Jij die -5 HOTA ring nog goed kunnen verkopen? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 26-04-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:41:
[...]

Inna's pants.
Rare ring met bv avg dmg of attack speed erbij en meer chc.
Bracers craften.

[...]

Jij die -5 HOTA ring nog goed kunnen verkopen? :)
pants net verkocht, dan zak ik teveel in res en life... ring ga ik ff naar kijken en bracers kunnen inderdaad beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met betere bracers vul je die verloren EHP weer op, kan je die lacuni's wegdoen, zijn waarschijnlijk vrij zwak qua ehp/dmg en weer inna's pants nemen ;)

Trouwens, jou dmg op B.net: 349941 is zeker met Wotb up :P
Overigens is het voor jou lastig je wapen te vervangen voor iets beters door die 300vit erop.
Drop die en je verliest 15000hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zonet een leuke won khim lau gekocht. 890dps 24% lightning damage en socket.
Samen met een mempo met 9% asp en 4.5chc 200k dps unbuffed en damage is insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ligt het aan mij of ligt de inlogserver van Diablo3 eruit?

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44
Ribbon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:21:
Ligt het aan mij of ligt de inlogserver van Diablo3 eruit?
Hier ook problemen.
Krijg de kreet van limit reached...

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Yup. Europe Realm heeft er last van

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Nou mijn WD is aardig op weg ben er 20k DPS op achteruit gegaan, maar 7k EHP en 200 AR op vooruit. Zit nu op 56K live en 1000 AR en doe toch nog 210K DPS zonder Pierce the Veil. Ik heb mijn ring ingeruild voor een Litany, verloor 2k DPS maar de damage reductie van "7% from elites" maakt dat volgens mij ruim goed. MP6 gaat toppie, MP7 gaat redelijk, MP8 is nog net even te. Heb denk nog wat meer Armor nodig om dat vol te houden. Al met al we blijven knutselen aan mijn WD en als ik het zat ben pak ik even mijn Plvl 100 Barb om af te koelen >:) . Iemand nog een nuttige suggestie voor mijn WD.
http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/26530806 Dacht zet maar wat neer want die logon servers zijn nog steeds uit de lucht.Way to go Blizzie :F

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:11:
Hi,

Speel nu weer een tijdje met mn barb, maar kom niet echt makkelijk hoger in dmg. Kan nu in mn 1tje eigenlijk max mp8 aan. Heeft iemand nog tips?

heb ong 2 biljoen te besteden...

eu.battle.net/d3/en/profile/lexk-2348/

thanks vast!!
2 bilj besteden aan een Mempo zou zonde zijn, denk dat je met de juiste investeringen qua dps wel iets zal dalen maar dat je zeker mp10 aan kan.
Zit dan te denken om je Skorn te vervangen door een goede EF en snelle OH, Inna's pants, gloves vervangen door eentje met AR en att.spd
Zou investeren op IAS, wat betreft VIT zit je redelijk hoog, met een goede OH met LS en je damage kom je niet meer echt in de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Higgs
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09-2023
ik zit nog in game momenteel, zal maar ff de hele act clearen ipv te resetten dan :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nielske-2944/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bagger zeg eindelijk thuis net gegeten denk je te gamen met je nieuwe items helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:07
hoe dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
stingray2012 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:49:
Nou mijn WD is aardig op weg ben er 20k DPS op achteruit gegaan, maar 7k EHP en 200 AR op vooruit. Zit nu op 56K live en 1000 AR en doe toch nog 210K DPS zonder Pierce the Veil. Ik heb mijn ring ingeruild voor een Litany, verloor 2k DPS maar de damage reductie van "7% from elites" maakt dat volgens mij ruim goed. MP6 gaat toppie, MP7 gaat redelijk, MP8 is nog net even te. Heb denk nog wat meer Armor nodig om dat vol te houden. Al met al we blijven knutselen aan mijn WD en als ik het zat ben pak ik even mijn Plvl 100 Barb om af te koelen >:) . Iemand nog een nuttige suggestie voor mijn WD.
http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/26530806 Dacht zet maar wat neer want die logon servers zijn nog steeds uit de lucht.Way to go Blizzie :F
Mijn WD lijkt hier heel veel op:
http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/19298563

Momenteel ben ik mijn monk verder aan het aankleden omdat spullen voor de WD op dit moment te duur zijn voor me. Ben dus maar weer een beetje aan het traden op de AH. Vroeger verdiende ik hier aardig wat gold mee, maar de laatste tijd is het steeds moeilijk geworden om items te snipen en voor veel te verpatsen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Higgs
Ben anders nog druk aan het spelen, rustig ff Act 1 aan het clearen.

Hopelijk werkt het weer goed tegen de tijd dat ik klaar ben met Act1. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
hehe in elk geval een beetje voordeel eruit gehaald... al is AH nu niet te bereiken, heb ik 2u geleden een paar bods gedaan... zo een relentless persuit met 780 amr, 70 all res, 9AS voor 15M gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Higgs
Ah, nu zijn de servers echt offline, kreeg dit bericht

Disconnected from server "The game was terminated"

Hopelijk fixen ze het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo was het up en zo is het weer down ppfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Authenticatieservers liggen onder vuur door een DDOS.
Kan dus nog wel een tijd duren, als ze hier geen backup voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

dx5314 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:31:
Authenticatieservers liggen onder vuur door een DDOS.
Kan dus nog wel een tijd duren, als ze hier geen backup voor hebben.
Ppff zal wel iemand zijn die weinig legends krijgt qua droprate en blizzard haat omdat hij niet verder komt dan MP2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:11
zucht.. DDos zal wel een dankbaar topic zijn voor de eindejaarsconferances

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Blijkbaar is Diablo 3 ook een doelwit :P

http://pastebin.com/qzhcE1nV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:56

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Beetje jammer... Was net lekker bezig met het farmen van keys.
Maar elk nadeel heeft zijn voordeel; een avondje op de bank naast de vrouw wordt ook wel weer gewaardeerd!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:11
retlaw schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:56:
Maar elk nadeel heeft zijn voordeel; een avondje op de bank naast de vrouw wordt ook wel weer gewaardeerd!
neenee! dat telt niet! iedere 5 minuten proberen in te loggen = onvoldoende aandacht voor de vrouw :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Shao Kahn schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:58:
[...]

neenee! dat telt niet! iedere 5 minuten proberen in te loggen = onvoldoende aandacht voor de vrouw :)
Haha, via de mobiel de status vd server checken kan nog net...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:56:
Same here, dan maar filmpjes kijken. Toch jammer. Het vrouwtje had ook net een nieuw spelletje, dus ik had alle tijd om te gamen. :)

Had jij mij vanavond proberen toe te voegen aan een party? Ik zag één of andere party-error in beeld toen ik nog ingelogd was. Daarna was ik de verbinding kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:08:
[...]

Same here, dan maar filmpjes kijken. Toch jammer. Het vrouwtje had ook net een nieuw spelletje, dus ik had alle tijd om te gamen. :)

Had jij mij vanavond proberen toe te voegen aan een party? Ik zag één of andere party-error in beeld toen ik nog ingelogd was. Daarna was ik de verbinding kwijt.
Was wel even met jou in een party vlak voor het eten volgens mij ( hoe was de stamppot?)...
Maar daarna niet meer in kunnen loggen. Gaan lekker of topic zo!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:19:
[...]

Was wel even met jou in een party vlak voor het eten volgens mij ( hoe was de stamppot?)...
Maar daarna niet meer in kunnen loggen. Gaan lekker of topic zo!
Oh, dan was het iemand anders. Smaakte goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dat word niet veel meer vanavond....
Dragonballz..... rly!? Toen ik 14 was.... maar brullen ze de halve film kameehaaameeehaaa of wat? :P

edit: heuj i'm in :)
Trouwens, degene die m'n unity wilde.... die is verkocht voor 10m :P
Gekocht ooit voor 2,9m... en m'n vervangende koste ... 990k haha

[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 26-04-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens dit zijn de servers weer online, maar ik krijg alleen maar dit nadat ze het dus 'verholpen' hebben.
Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/3312/86550779.png

Ah, er bleef ergens een bestandje draaien nadat ik eraf werd gegooid.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:32:
Nou dat word niet veel meer vanavond....

[...]

Dragonballz..... rly!? Toen ik 14 was.... maar brullen ze de halve film kameehaaameeehaaa of wat? :P

edit: heuj i'm in :)
Trouwens, degene die m'n unity wilde.... die is verkocht voor 10m :P
Gekocht ooit voor 2,9m... en m'n vervangende koste ... 990k haha
Is de allernieuwste film moet nog in US en Europa uitkomen. Battle of gods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Wil gold verkopen nog een beetje lukken? Staat nu al een half uur te koop voor de minimumprijs namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Malt007 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:03:
Wil gold verkopen nog een beetje lukken? Staat nu al een half uur te koop voor de minimumprijs namelijk.
denk dat je achteraan in de queue van 1987123717237917297391293719237129379719723971923791 te verkopen gold staat.

dus nee :)

Pagina: 1 ... 199 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.