Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-08 15:52
Hurtebise schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:48:
Act 1 afgewerkt, gestart met act 2. Speel barbarian dual wield. De vlotheid waar ik act 1 mee afrondde is nu totaal zoek. Ik leg om de zoveel meter het loodje. Ik merk een groot difficultyverschil tussen de 2 acts. Hoewel ik *ahum* op normal speel. Heb tijdelijk met een hi lvl friend in party gespeeld en daarmee de monsters op +10 gezet, voor betere loot en xp. Maar krijg deze optie om het weer lager te zetten niet te zien in solo play, dus daar zal het niet aan liggen. Heb al op auction wat gekeken voor gear, maar heb enkel genoeg om te bidden. Nog geen socketed items gedropt.
Ik geef je een geheim. De IK set zijn extreem goedkoop nu en vele legs en set items zijn goedkoper dan hun rare variant (met dezelfde stats). Ik heb het over set items die eerst 30 mil of hoger waren nu 25K - 100k kosten. Met 500.000 kan je al heel veel bereiken als beginner (met 100.000 heb je al dikke upgrades). Je moet ze alleen via hun naam opzoeken.

[Legacy] moet je negeren (dat zijn de pre patch legs, van back in the day)

Kijk hier voor wat richtlijnen voor gear: http://diablo.somepage.com/popular/items/barbarian een lijst wat de meeste barbs dragen op de verschillende sloten -> de goedkope varianten van dit lijst zijn dus vaak onder de 100k per stuk

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Sankara schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:54:
[...]

Ja leuk :) ook @ Shao Khann - ik heb je toegevoegd. Hebbe we een kleine team bij elkaar :P Binnekort keys farmen dus :) Zal vandaag niet veel kunnen doen alleen, morgen mijn laatst tentamen van dit blok, maar vanaf morgen ben ik aardig goed beschikbaar.
Tweakers, ook ik wil wel meedoen met het groepje, Als WD kan ik nog aardig helpen in teamplay. Word een beetje gek van de public games, waar ze rondlopen met 50k DPS en zodra er wat moeilijks aankomt en ik mijn voodoo aanzet rennen (wirlwinden) ze allemaal wegen sta ik daar alleen de boel in elkaar te hakken. heb zo'n 225K DPS zonder POV. ben rond 20:30 in de avond wel beschikbaar en soms nog wel eerder. battletag stingray#2929

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een mooie Unity aangeschaft, op advies van desjaak909. 3.5k dps erbij. Ik weet het, geen CHD erbij, maar binnen mijn budget is het een hele mooie upgrade. :)

Afbeeldingslocatie: http://i75.photobucket.com/albums/i283/Kok_E/Diablo%20III/unity.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 23-04-2013 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Sinds gister eindelijk begonnen met Diablo 3, ben nu al verslaafd. met een Barbarian act 1 afgerond. Heb ook nog wat characters van starter key, maar eerst maar eens m'n barb door het hele spel laten lopen. Is er trouwens een manier om te zien in wat voor mp lvl je zit, joinde gister een public game. En die speelden volgens in een bepaalde mp. maar ik kon nergens zien of dat echt zo was

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nidhiki schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 08:03:
Sinds gister eindelijk begonnen met Diablo 3, ben nu al verslaafd. met een Barbarian act 1 afgerond. Heb ook nog wat characters van starter key, maar eerst maar eens m'n barb door het hele spel laten lopen. Is er trouwens een manier om te zien in wat voor mp lvl je zit, joinde gister een public game. En die speelden volgens in een bepaalde mp. maar ik kon nergens zien of dat echt zo was
Moet je in opties "enable monster power selection" even aanzetten, dan kun je bij een public (of solo) game kiezen welk MP je wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Gister een run gedaan in act 3 hardcore met 3 anderen. We killen na een paar minuten een elite en 3 van ons hadden een set item of legendary. Paar minuten later was het weer raak, 2 sets/legendary's.

Voor mij zelf zat er een litany of the undaunted bij die ik goed kon gebruiken :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Deadsmell schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 06:25:
Net een mooie Unity aangeschaft, op advies van desjaak909. 3.5k dps erbij. Ik weet het, geen CHD erbij, maar binnen mijn budget is het een hele mooie upgrade. :)
Nice, gisteren maar even geprobeerd om het volgende breakpoint van 3,334 te behalen, dus een relatief goedkope Tal Rasha's armor en een veel te dure Unity aangeschaft (waarom zijn die zo duur 8)7 )

Maar resultaat mag er zijn, breakpoint gehaald en het speelt wel erg lekker iets minder EHP, maar nog genoeg om solo mp8 aan te kunnen en met Mofkees als CM wiz erbij ging het ook prima op mp10, op die klote maniacs na

Nu nog eens kijken of ik op mijn OH het 4,001 breakpoint kan halen, dus opzoek naar een dagger met 6%ias :9 En hopen op een beetje geluk met craften voor gloves met AR

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Nidhiki schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 08:03:
Boven de minimap (rechts boven) staat een getal tussen haakjes... dit is het MP level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:56

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Moet toch even zeggen, dat het top is hoe men elkaar helpt met D3!

Vooral door hulp van mensen uit dit draadje vandaag de eerste Infernal Machine kunnen craften. Mooie run met Mofkees en Dark Master op MP10 Act4 heeft er wel voor gezorgd dat mijn ogen even pauze nodig hebben, maar plan is binnen! Nu heeft het pas echt zin om voor de keys te gaan.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
retlaw schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:32:
Moet toch even zeggen, dat het top is hoe men elkaar helpt met D3!
Nog maar even wat gear tips dan:
Neem een IK belt, verlies je wel iets aan vit, maar win je wel 70+ AR, volgens mij heb ik er nog wel 1 in mijn stash zitten als je wilt? heb je dacht ik in mijn friend list staan

Ga voor Inna's pants of Lacuni's, die 12% extra movement speed scheelt een stuk mbt fury generatie, door de extra tornado's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

desjaak909 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:01:
[...]

Nog maar even wat gear tips dan:
Neem een IK belt, verlies je wel iets aan vit, maar win je wel 70+ AR, volgens mij heb ik er nog wel 1 in mijn stash zitten als je wilt? heb je dacht ik in mijn friend list staan

Ga voor Inna's pants of Lacuni's, die 12% extra movement speed scheelt een stuk mbt fury generatie, door de extra tornado's
Graag, ik ben vanavond nog wel even online waarschijnlijk. Ik heb wel een Inna's pants, maar niet gebruikt door de terugval in vit en life inderdaad... ik sta nu maar op 35K ofzo, met Inna's val ik er geloof ik 5K terug... Misschien valt het met de belt mee! Lacuni's staan nog op de wish list, gold is nog niet echt goed aanwezig... Gems upgraden kost ook een vermogen... Daar kan ik ook nog wel wat winnen...

Of ik moet ergens anders vit of life% terugwinnen... Maar die items zijn allemaal zo duur gelijk... Ben benieuwd!

Ik sta in ieder geval in je friend list, dus dat komt goed

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 11:25
Het hoeft allemaal niet zoveel geld te kosten:

YouTube: 100m MP10 Barb - 4.6 Legendaries/h

Voor 100m gold bouw je een barb die MP10 aankan, en niet veel slechter is dan een barb die biljoenen kost.
Met de effectiviteit van een dergelijke barb vindt je zoveel items, waardoor je snel grote sprongen kan maken.

Mijn barb heb ik alles van in de uitverkoop gegooid, en ik bouw er iets 100m voor terug waarmee ik als ik zin gewoon een potje MP10 kan knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
dx5314 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:37:
[...]

Voor 100m gold bouw je een barb die MP10 aankan, en niet veel slechter is dan een barb die biljoenen kost.
Met de effectiviteit van een dergelijke barb vindt je zoveel items, waardoor je snel grote sprongen kan maken.

Mijn barb heb ik alles van in de uitverkoop gegooid, en ik bouw er iets 100m voor terug waarmee ik als ik zin gewoon een potje MP10 kan knallen :)
alles is relatief natuurlijk. 100m is voor iemand met <100u speeltijd astromisch hoor :)

en wat heeft ie toch veel ageless might belts verkocht zeg :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mofkees op 23-04-2013 17:01 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
dx5314 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:37:
[...]

Ik heb even dat filmpje gestart omdat ik wel geïnteresseerd was. Maar dit gaat dus om gear voor een quick XP boost barb. Hij skipt de elites en dood eigenlijk alleen de groepen zwakkere white mobs op MP10. Hij geeft zelf ook al aan dat die de elites niet aankan met die gear. Dan is het in mijn ogen dus niet MP10 waardig want ik vind het juist leuk om die elites te pakken :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

CaVeFiSh schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:57:
[...]

Ik heb even dat filmpje gestart omdat ik wel geïnteresseerd was. Maar dit gaat dus om gear voor een quick XP boost barb. Hij skipt de elites en dood eigenlijk alleen de groepen zwakkere white mobs op MP10. Hij geeft zelf ook al aan dat die de elites niet aankan met die gear. Dan is het in mijn ogen dus niet MP10 waardig want ik vind het juist leuk om die elites te pakken :)
Het idee achter die build is dat op MP10 de white trash mobs een verhoogde kans hebben op legendaries en hoe sneller je XP farmed, des temeer MF (via de Paralvls) en zodoende kan je betere items vinden danwel voor je eigen barb danwel om te verkopen om iets nieuws terug te kopen.

Neemt niet weg dat een 100m gold investering niet voor iedereen is weggelegd.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Elites gaat ook prima hoor, maar dat is niet efficiënt genoeg.

Vergeet niet dat hij hier ook gloves/bracers/shoulders/amu etc. aanschaft en daardoor de kosten hoger liggen, d.m.v. van wat mooie crafts (en misschien ook drops) kan je heel eenvoudig je barb naar de next level brengen.

Het is echt bizarre om te zien hoe eenvoudig je nu een barb kan gearen, kijkend naar de tijd en energie (en gold) die ik mijn barb had zitten.
Met relatief weinig gold maak je nu een top barb, die superieur is aan alle andere classes ;-)

Ik had alleen een andere uitdaging nodig vandaar de wiz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
dx5314 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:04:
[...]

Elites gaat ook prima hoor, maar dat is niet efficiënt genoeg.

Vergeet niet dat hij hier ook gloves/bracers/shoulders/amu etc. aanschaft en daardoor de kosten hoger liggen, d.m.v. van wat mooie crafts (en misschien ook drops) kan je heel eenvoudig je barb naar de next level brengen.

Het is echt bizarre om te zien hoe eenvoudig je nu een barb kan gearen, kijkend naar de tijd en energie (en gold) die ik mijn barb had zitten.
Met relatief weinig gold maak je nu een top barb, die superieur is aan alle andere classes ;-)

Ik had alleen een andere uitdaging nodig vandaar de wiz :)
als WoTB CC immuniteit verliest, dan praten de barbs wel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Sankara schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:13:
[...]

Ik geef je een geheim. De IK set zijn extreem goedkoop nu en vele legs en set items zijn goedkoper dan hun rare variant (met dezelfde stats). Ik heb het over set items die eerst 30 mil of hoger waren nu 25K - 100k kosten. Met 500.000 kan je al heel veel bereiken als beginner (met 100.000 heb je al dikke upgrades). Je moet ze alleen via hun naam opzoeken.

[Legacy] moet je negeren (dat zijn de pre patch legs, van back in the day)

Kijk hier voor wat richtlijnen voor gear: http://diablo.somepage.com/popular/items/barbarian een lijst wat de meeste barbs dragen op de verschillende sloten -> de goedkope varianten van dit lijst zijn dus vaak onder de 100k per stuk
Thx voor de tip. Monster stond blijkbaar nog op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Net even een run gedaan, gelijk 2 legendary's, Strongarm Bracers en Cindercoat

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Cthulhu schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:30:
Net even een run gedaan, gelijk 2 legendary's, Strongarm Bracers en Cindercoat
Lucky you.. Heb de halve dag gespeeld en niet 1!

Maar geeft niet, heb andere nuttige items geloot.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
Iemand zin om een paar uber runs te doen?
Ik heb zelf 2 machines atm.

Wel mp5 of ergens in die richting mp10 is te veel voor mijn WD. ;)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:24:
[...]

Graag, ik ben vanavond nog wel even online waarschijnlijk. Ik heb wel een Inna's pants, maar niet gebruikt door de terugval in vit en life inderdaad... ik sta nu maar op 35K ofzo, met Inna's val ik er geloof ik 5K terug... Misschien valt het met de belt mee! Lacuni's staan nog op de wish list, gold is nog niet echt goed aanwezig... Gems upgraden kost ook een vermogen... Daar kan ik ook nog wel wat winnen...

Of ik moet ergens anders vit of life% terugwinnen... Maar die items zijn allemaal zo duur gelijk... Ben benieuwd!

Ik sta in ieder geval in je friend list, dus dat komt goed
Ik dacht ook dat ik slechter af zou zijn met een IK belt, omdat ik VIT zou verliezen en toch al weinig had, maar de lifesteal op die belt maakt alles goed (set bonus is ook leuk). Zeker als je ook nog lifesteal op een wapen hebt (je hebt de sickle nog?). In EHP erop achteruit gegaan, maar mijn survivability is veel hoger. Klinkt tegenstrijdig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:18:
[...]

Ik dacht ook dat ik slechter af zou zijn met een IK belt, omdat ik VIT zou verliezen en toch al weinig had, maar de lifesteal op die belt maakt alles goed (set bonus is ook leuk). Zeker als je ook nog lifesteal op een wapen hebt (je hebt de sickle nog?). In EHP erop achteruit gegaan, maar mijn survivability is veel hoger. Klinkt tegenstrijdig...
Ga ik het toch maar proberen met de IK Belt! Ik heb echter al 2,5% op de huidige belt... En op alle de sickle ook! die heb ik maar gehouden, speelt lekker.
Voordeel is dan de allress.. Die zit overigens ook op de huidige pants (74) en bracers (80)... Blijft lekker puzzelen totdat er echt een bak met goud beschikbaar is!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Dark Master schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:57:
Iemand zin om een paar uber runs te doen?
Ik heb zelf 2 machines atm.

Wel mp5 of ergens in die richting mp10 is te veel voor mijn WD. ;)
misschien vanavond... Moet even kijken of het nog lukt om te spelen, ik heb iig ook 1 machine!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Vandaag lvl 60 gehaald met men eerste HC char en nu ook al plvl 1 gehaald. Zit nu begin Act IV hell MP0.
Iemand tips om mijn wizard up te gearen en welk start budget zou ik ongeveer bijeen moeten spelen daarvoor?
Gold gaat precies wel vrij snel. Denk dat ik met enkele sessies grinden wel een paar mil ter beschikking kan hebben. CM build lijkt me wel fun, Archon kan wel nice zijn, maar ik ben een wizard kwijt geraakt doordat ik niet aan men defensive cd's kon in archon dus vertrouw die skill niet meer :D. (teveel paniek om de debuff snel weg te klikken).

Profiel: http://eu.battle.net/d3/e...inalar-2505/hero/26681324
Staat wel nog op lvl 58, de server update weer traag :(

Groeten,

Sina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:49
fatsoenlijke CM gear op HC is onbetaalbaar
ik zou gewoon lekker vit, res, int en loh stacken. zelf loop ik zo rond (als ik speel): http://www.diabloprogress...2604/AirenahFour/23439783

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteren leuke legendary offhand gedropt voor me wizard!

http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/4654301

[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 24-04-2013 08:12 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 19:49

Sm0k3r

cough...cough...

Ok dan, mijn stats zijn geupdate: http://www.diabloprogress...r0-2475/Qikjoresz/2707243

Hoe kom ik aan 3 dex voor een mooie 3500, en ik hoop dat de 3 dex dan ook goed is voor 0.03 dodge, ik heb dan een mooie 55% dodge chance.

Ik ga wel zodra patch 1.08 uit is weer craften, bracers en gloves en hopen dat ik er 1 craft met hogere dex.... zucht }:|

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:23:
Hoe kom ik aan 3 dex voor een mooie 3500, en ik hoop dat de 3 dex dan ook goed is voor 0.03 dodge, ik heb dan een mooie 55% dodge chance.
Armor op je witching hour droppen voor een dex/vit roll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ok, mijn profiel is ook eindelijk geupdate, na de aanschaf van nieuwe boots/pox en rare ring:

http://www.diabloprogress...tax-2556/Mystara/17224991

Wizard 182 van Europa, met 342K Unbuffed DPS!

Nu hopen dat ik snel wat mooie gloves craft, om zo een grote sprong te maken.
Daarnaast nog wat gold te besteden, maar wat zal ik nu eens gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:28:
[...]

Armor op je witching hour droppen voor een dex/vit roll?
WTF???!!! never, nooit, niet.

De reden dat ik onder de 300K zit is omdat ik balans in mijn build heb, ik ben robuust en kan hard slaan, ik wil niet harder slaan en opeens vaak en makkelijk dood kunnen gaan.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
desjaak909 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:47:
[...]

Nice, gisteren maar even geprobeerd om het volgende breakpoint van 3,334 te behalen, dus een relatief goedkope Tal Rasha's armor en een veel te dure Unity aangeschaft (waarom zijn die zo duur 8)7 )

Maar resultaat mag er zijn, breakpoint gehaald en het speelt wel erg lekker iets minder EHP, maar nog genoeg om solo mp8 aan te kunnen en met Mofkees als CM wiz erbij ging het ook prima op mp10, op die klote maniacs na

Nu nog eens kijken of ik op mijn OH het 4,001 breakpoint kan halen, dus opzoek naar een dagger met 6%ias :9 En hopen op een beetje geluk met craften voor gloves met AR
Sorry voor mijn onwetendheid, maar wat is de functie van dat breakpoint? Ik speel namelijk amper met barbs dus heb geen idee maar ben wel nieuwsgierig waar je naartoe aan het werken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

dx5314 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:30:
Ok, mijn profiel is ook eindelijk geupgrade, na de aanschaf van nieuwe boots/pox en rare ring:

http://www.diabloprogress...tax-2556/Mystara/17224991

Wizard 182 van Europa, met 342K Unbuffed DPS!

Nu hopen dat ik snel wat mooie gloves craft, om zo een grote sprong te maken.
Daarnaast nog wat gold te besteden, maar wat zal ik nu eens gaan kopen?
3x marquise topaz in je borst en lvlen naar paragon 100??

Ga je omhoog in DPS, VIT en STR, je krijgt er nog 80 VIT en 40 armor bij.

Geen goud meer besteden en ff geen AH checken maar hersenloos XP door farmen, you can do it son.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Sm0k3r schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:34:
[...]

3x marquise topaz in je borst en lvlen naar paragon 100??

Ga je omhoog in DPS, VIT en STR, je krijgt us nog 80 VIT erbij en 40 armor.

Geen goud meer besteden en ff geen AH checken maar hersenloos XP door farmen, you can do it son.
Whehe dat komt goed, heb al een Paragon 100 barb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

dx5314 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:35:
[...]

Whehe dat komt goed, heb al een Paragon 100 barb :)
Duh dat weet ik toch maar je had het over je wiz niet over paragon 100 in het algemeen 8)7

Oh, jouw vile ward kan je upgraden naar de INT equivalent van die van mij, dus STR roll erop voor extra armor ipv fire res. Ga op zoek naar 1 met 290 INT en STR, dat vraag je toch op diabloprogress, ik geef jou bij dezen het antwoord, je gaat dan in DPS omhoog en EHP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Sm0k3r schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:37:
[...]

Duh dat weet ik toch maar je had het over je wiz niet over paragon 100 in het algemeen 8)7

Oh, jouw vile ward kan je upgraden naar de INT equivalent van die van mij, dus STR roll erop voor extra armor ipv fire res. Ga op zoek naar 1 met 290 INT en STR, dat vraag je toch op diabloprogress, ik geef jou bij dezen het antwoord, je gaat dan in DPS omhoog en EHP ;)
Ja, dat is zeker een goed plan. Echter kan ik me vit niet missen, als ik namelijk andere gloves craft ben ik in 1x 180 vit kwijt. Wil dus op een aantal items misschien nog wat vit en res winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

dx5314 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:45:
[...]

Ja, dat is zeker een goed plan. Echter kan ik me vit niet missen, als ik namelijk andere gloves craft ben ik in 1x 180 vit kwijt. Wil dus op een aantal items misschien nog wat vit en res winnen.
Kijk eens naar mijn Vile Ward, die heeft net zoveel VIT als die van jou als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
CaVeFiSh schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:32:
[...]

Sorry voor mijn onwetendheid, maar wat is de functie van dat breakpoint? Ik speel namelijk amper met barbs dus heb geen idee maar ben wel nieuwsgierig waar je naartoe aan het werken bent.
Meer ticks per seconde van whirlwind dus meer dps, al ben ik bij het behalen van mijn breakpoint wel weer wat dps kwijt geraakt, dus is effectieve dps gelijkgebleven 8)7

heb gisteren voor de lol ook nog even The Ancient Bonesaber of Zumakalis http://eu.battle.net/d3/e...nt-bonesaber-of-zumakalis en Asheara's Tracks http://eu.battle.net/d3/e...mith/recipe/ashearas-lock gekocht met als resultaat een attackspeed van mijn MH 3,93 en OF 4,24, zak ik wel naar 100k DPS, dus nog even opzoek naar een Bonesaber met sock :9

zit nu dus met normale gear met WotB op 12 ticks per seconde:

0.90000-0.90909 aps - 22 fpt - 2.73 tps - 54.55% dps - 9 ticks - 180% dmg
0.90910-0.95238 aps - 21 fpt - 2.86 tps - 57.14% dps - 9 ticks - 180% dmg
0.95239-1.00000 aps - 20 fpt - 3.00 tps - 60.00% dps - 9 ticks - 180% dmg
1.00001-1.05263 aps - 19 fpt - 3.16 tps - 63.16% dps - 10 ticks - 200% dmg
1.05264-1.11111 aps - 18 fpt - 3.33 tps - 66.67% dps - 10 ticks - 200% dmg
1.11112-1.17647 aps - 17 fpt - 3.53 tps - 70.59% dps - 11 ticks - 220% dmg
1.17648-1.25000 aps - 16 fpt - 3.75 tps - 75.00% dps - 12 ticks - 240% dmg
1.25001-1.33333 aps - 15 fpt - 4.00 tps - 80.00% dps - 12 ticks - 240% dmg
1.33334-1.42857 aps - 14 fpt - 4.29 tps - 85.71% dps - 13 ticks - 260% dmg
1.42858-1.53846 aps - 13 fpt - 4.62 tps - 92.31% dps - 14 ticks - 280% dmg
1.53847-1.66666 aps - 12 fpt - 5.00 tps - 100.00% dps - 15 ticks - 300% dmg
1.66667-1.81818 aps - 11 fpt - 5.45 tps - 109.09% dps - 17 ticks - 340% dmg
1.81819-2.00000 aps - 10 fpt - 6.00 tps - 120.00% dps - 18 ticks - 360% dmg
2.00001-2.22222 aps - 9 fpt - 6.67 tps - 133.33% dps - 20 ticks - 400% dmg
2.22223-2.50000 aps - 8 fpt - 7.50 tps - 150.00% dps - 23 ticks - 460% dmg
2.50001-2.85714 aps - 7 fpt - 8.57 tps - 171.43% dps - 26 ticks - 520% dmg
2.85715-3.33333 aps - 6 fpt - 10.0 tps - 200.00% dps - 30 ticks - 600% dmg
3.33334-4.00000 aps - 5 fpt - 12.0 tps - 240.00% dps - 36 ticks - 720% dmg
4.00001-5.00000 aps - 4 fpt - 15.0 tps - 300.00% dps - 45 ticks - 900% dmg
5.00001-6.66666 aps - 3 fpt - 20.0 tps - 400.00% dps - 60 ticks - 1200% dmg
6.66667-10.0000 aps - 2 fpt - 30.0 tps - 600.00% dps - 90 ticks - 1800% dmg
>10.0000 aps - 1 fpt - 60.0 tps - 1200.00% dps - 180 ticks - 3600% dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
desjaak909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:04:
[...]

Meer ticks per seconde van whirlwind dus meer dps, al ben ik bij het behalen van mijn breakpoint wel weer wat dps kwijt geraakt, dus is effectieve dps gelijkgebleven 8)7

heb gisteren voor de lol ook nog even The Ancient Bonesaber of Zumakalis http://eu.battle.net/d3/e...nt-bonesaber-of-zumakalis en Asheara's Trackshttp://eu.battle.net/d3/en/artisan/blacksmith/recipe/ashearas-lock gekocht met als resultaat een attackspeed van mijn MH 3,93 en OF 4,24, zak ik wel naar 100k DPS, dus nog even opzoek naar een Bonesaber met sock :9

zit nu dus met normale gear met WotB op 12 ticks per seconde:

0.90910-0.95238 aps - 21 fpt - 2.86 tps - 57.14% dps - 9 ticks - 180% dmg
0.95239-1.00000 aps - 20 fpt - 3.00 tps - 60.00% dps - 9 ticks - 180% dmg
1.00001-1.05263 aps - 19 fpt - 3.16 tps - 63.16% dps - 10 ticks - 200% dmg
1.05264-1.11111 aps - 18 fpt - 3.33 tps - 66.67% dps - 10 ticks - 200% dmg
1.11112-1.17647 aps - 17 fpt - 3.53 tps - 70.59% dps - 11 ticks - 220% dmg
1.17648-1.25000 aps - 16 fpt - 3.75 tps - 75.00% dps - 12 ticks - 240% dmg
1.25001-1.33333 aps - 15 fpt - 4.00 tps - 80.00% dps - 12 ticks - 240% dmg
1.33334-1.42857 aps - 14 fpt - 4.29 tps - 85.71% dps - 13 ticks - 260% dmg
1.42858-1.53846 aps - 13 fpt - 4.62 tps - 92.31% dps - 14 ticks - 280% dmg
1.53847-1.66666 aps - 12 fpt - 5.00 tps - 100.00% dps - 15 ticks - 300% dmg
1.66667-1.81818 aps - 11 fpt - 5.45 tps - 109.09% dps - 17 ticks - 340% dmg
1.81819-2.00000 aps - 10 fpt - 6.00 tps - 120.00% dps - 18 ticks - 360% dmg
2.00001-2.22222 aps - 9 fpt - 6.67 tps - 133.33% dps - 20 ticks - 400% dmg
2.22223-2.50000 aps - 8 fpt - 7.50 tps - 150.00% dps - 23 ticks - 460% dmg
2.50001-2.85714 aps - 7 fpt - 8.57 tps - 171.43% dps - 26 ticks - 520% dmg
2.85715-3.33333 aps - 6 fpt - 10.0 tps - 200.00% dps - 30 ticks - 600% dmg
3.33334-4.00000 aps - 5 fpt - 12.0 tps - 240.00% dps - 36 ticks - 720% dmg
4.00001-5.00000 aps - 4 fpt - 15.0 tps - 300.00% dps - 45 ticks - 900% dmg
5.00001-6.66666 aps - 3 fpt - 20.0 tps - 400.00% dps - 60 ticks - 1200% dmg
6.66667-10.0000 aps - 2 fpt - 30.0 tps - 600.00% dps - 90 ticks - 1800% dmg
Je kunt ook nog legacy zunimassa's boots gebruiken, dan krijg je nog meer aps.
Oh laat maar, je gebruikt al Ashera's. 8)7

qua dps zou eht nog wel wat kunnen zijn:
http://www.diabloprogress.com/item/19646443

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Timeless schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:06:
[...]

Oh laat maar, je gebruikt al Ashera's. 8)7
Psies, is weer 1% meer 8) , mis nu alleen nog 1% op ring en 1% en +0.01 op EF
edit, heb nog wel gekeken voor leg Zunima's, maar zijn niet te betalen en de echt goede staan er niet meer op, dus zou je via diabloprogress moeten kijken wat het ook niet goedkoper maakt
edit2: ff op diabloprogress gekeken en deze gast wil gewoon 25b voor zijn boots 8)7
http://www.diabloprogress.com/hero/shunt-2357/Shunt/14921918

[ Voor 41% gewijzigd door desjaak909 op 24-04-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
desjaak909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:14:
[...]

Psies, is weer 1% meer 8) , mis nu alleen nog 1% op ring en 1% en +0.01 op EF
edit, heb nog wel gekeken voor leg Zunima's, maar zijn niet te betalen en de echt goede staan er niet meer op, dus zou je via diabloprogress moeten kijken wat het ook niet goedkoper maakt
edit2: ff op diabloprogress gekeken en deze gast wil gewoon 25b voor zijn boots 8)7
http://www.diabloprogress.com/hero/shunt-2357/Shunt/14921918
Lol, ook 130b voor zijn EF. Zijn EF is godly maar geen EUR 6500,- waard. :P

Tip trouwens; na de itemization patch, Boj Anglers!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:04:
[...]

...
...
Mooi overzichtje, thanks! Dat gaat nog wel eens van pas komen. :)

Waar staat de afkorting fpt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:08:
[...]

Mooi overzichtje, thanks! Dat gaat nog wel eens van pas komen. :)

Waar staat de afkorting fpt voor?
Frames Per Tick, zie ook dit forum artikel voor volledige uitleg http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037344497?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ik heb je wel getriggered geloof ik, weer een nieuwe uitdaging voor je gevonden? ;)

Ben eindelijk boven de 200k dmg zonder Battlecry maar met follower oOo
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
IK boots even uitgedaan en weer eens een paar iceclimbers gekocht :)
Andere Unity stond te koop voor vrij weinig met vit en relatief hoge avg dmg.

Nu bedenken wat ik met m'n resterende 30m ga doen.... wil het eigenlijk investeren maar twijfel nog een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:15:
[...]

Frames Per Tick, zie ook dit forum artikel voor volledige uitleg http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037344497?page=1
Thanks, ik zal hem doornemen. Mooie doelen om naar toe te werken!

[ Voor 65% gewijzigd door Deadsmell op 24-04-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ik kwam er gisteren achter dat een goede rare ring me nu (sinds switch naar Calamity) meer dmg geeft dan een trifecta natalya's ring. Dus gisteren maar een andere gekocht voor 40M (lol) en nu kan mijn Natalya's dus de deur uit. Staat momenteel op de AH voor 500M. Kan ik dat weer in mijn Wizard steken.

Ik kom alleen wel weer op een punt dat ook de wizard upgrades veel gold gaan kosten. Maar wil toch zeker de 300k ub dps nog halen. Mocht iemand nog een upgrade hebben liggen dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Timeless schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:27:
Ik kwam er gisteren achter dat een goede rare ring me nu (sinds switch naar Calamity) meer dmg geeft dan een trifecta natalya's ring. Dus gisteren maar een andere gekocht voor 40M (lol) en nu kan mijn Natalya's dus de deur uit. Staat momenteel op de AH voor 500M. Kan ik dat weer in mijn Wizard steken.

Ik kom alleen wel weer op een punt dat ook de wizard upgrades veel gold gaan kosten. Maar wil toch zeker de 300k ub dps nog halen. Mocht iemand nog een upgrade hebben liggen dan houd ik me aanbevolen.
Ik heb nog wel wat upgrades voor je liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Vandread schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:22:
Haha ik heb je wel getriggered geloof ik, weer een nieuwe uitdaging voor je gevonden? ;)

Nu bedenken wat ik met m'n resterende 30m ga doen.... wil het eigenlijk investeren maar twijfel nog een beetje...
Ja, was wel een beetje klaar met mijn barb en speelde vooral met mijn monk, maar afgelopen dagen weer ff met mijn barb gespeeld.

Voor 30m moet je wel een EF kunnen kopen met 100dmg meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:28:
[...]

Ik heb nog wel wat upgrades voor je liggen :P
Die zijn te duur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:28:
[...]
Ja, was wel een beetje klaar met mijn barb en speelde vooral met mijn monk, maar afgelopen dagen weer ff met mijn barb gespeeld.

Voor 30m moet je wel een EF kunnen kopen met 100dmg meer
Speel momenteel eigenlijk niet zoveel momenteel, had eindelijk 100m, daar het een en ander van gekocht om te verbeteren. En als de patch er is wil ik lekker group play gaan doen om te XP'en.
Dus dacht eraan om voor 20m commodity's te kopen.... maar of dat wat gaat uithalen...
Deadsmell schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:22:
[...]
Thanks, ik zal hem doornemen. Mooie doelen om naar toe te werken!
Zou eerst eens je wapens (met name je mainhand, Fury met 1000+ dmg en zo hoog mogelijke +attackspeed) upgraden, emeralds in je wapens steeds wat hoger en zorgen voor voldoende vit.
Uiteindelijk wil je het liefst een amu waar ook avg dmg en str op zit... maar je amu kan je nu niet droppen omdat die zo'n beetje 1/3 van je vit is :P

[ Voor 30% gewijzigd door Vandread op 24-04-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:37:

Zou eerst eens je wapens (met name je mainhand, Fury met 1000+ dmg en zo hoog mogelijke +attackspeed) upgraden, emeralds in je wapens steeds wat hoger en zorgen voor voldoende vit.
Uiteindelijk wil je het liefst een amu waar ook avg dmg en str op zit... maar je amu kan je nu niet droppen omdat die zo'n beetje 1/3 van je vit is :P
Vit is inderdaad mijn eerste prio. Moet nog even kijken waar ik dat het beste kan scoren. Sowieso nog op shoulders en bracers. Op de boots en pants is het vrij laag, dus daar zit ook nog genoeg verbetering. En daarna dat amulet vervangen. Maar dat zijn allemaal lange termijnplannen, zolang ik niet meer inkomsten krijg.

En dan de wapen ook nog, ja. Veel te doen nog. :)

Op dit moment speel ik MP6 heel comfortabel. Ik wil eens kijken of ik MP7 aan kan binnenkort, maar weegt dat qua inkomsten op tegen MP6? Meer MF en GF, maar runs duren langer + grotere kans om dood te gaan/repair costs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10% meer MF/GF weegt nooit op tegen de exponentieel langere tijd die je erover doet.
Met 150k+ dps farmde ik meestal op MP5, hoger werd te traag en ik ging wel eens dood.

Merk ook heel erg dat het solo veel beter gaat dan in group play maar kan ook komen doordat er lagere DPS'ers bij zaten ;) Dit word in 1.0.8 een stuk gunstiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ga ik eens omlaag in MP. Eens kijken of dat interessant blijft.

Dat laatste merk ik trouwens ook. Laatste tijd een paar keer met retlaw (ook ww barb) gespeeld. En hoewel hij van vergelijkbaar niveau is, merk ik dat ik meer moeite heb mijn fury bol vol te houden als ik samen speel. Geldt overigens ook al ik met een andere klasse samen speel. Mobs raken meer verspreid en daardoor gaat mijn fury/health gen achteruit en moet ik af en toe bijtanken. Wat weer trager speelt...

Niet dat ik dat erg vind. Coop spelen is een welkome afwisseling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:14:

Niet dat ik dat erg vind. Coop spelen is een welkome afwisseling. :)
Je kan als WW barb het beste met een pull Monk en een CM wiz samen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:35:
[...]

Je kan als WW barb het beste met een pull Monk en een CM wiz samen spelen
Ik zal mijn ogen open houden voor die spelers van mijn niveau. Zou niet verkeerd zijn als Bliz dit soort wensen zou meenemen in de matchmaking changes in 1.0.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat je zelfs met 3 barbs best effectief kan zijn:
1 of 2 met Ground Stomp - Wrenching Smash - Increase the area of effect to 24 yards. Enemies are pulled closer before the strike lands. Nadeel is cooldown van 12s.
1 met bv War cry... obvious.
1 met Hota - bv Thunderstrike - Whenever you kill an enemy with Hammer of the Ancients every other enemy within 10 yards is stunned for 3 seconds.
Stunned ook weer lekker en doet flinke dmg (denk dat ik nu 800k crits haal :9)

Vreemde is dat ik de laatste tijd voornamelijk barbs help :P CM wizards zijn vrijwel nooit beginners omdat het vrij prijzig is om dat effectief te doen. Beginnende monks ook niet zo veel gezien de laatste tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 24-04-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nogal een budget monk en solo farm ik meestal maar mp4. maar met cyclone strike en een medespeler die wel 150-200k dmg doet kan ik makkelijk mp8 slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:11:
Ik heb nogal een budget monk en solo farm ik meestal maar mp4. maar met cyclone strike en een medespeler die wel 150-200k dmg doet kan ik makkelijk mp8 slopen.
Wat is je monk gear dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hey Vydra hoe vind je me offhand?

http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/4654301

Beetje goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:11:
Zag je indedaad sinds kort weer spelen :P

Ivm het niet kunnen betalen van upgrades op dit moment maar begonnen aan de boring cota farm. Toch wel wat brimstones opgepakt.

verlies steeds de bids op nats ringen :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirian-2355/hero/22454335

speel net weer een weekje nu, was gestopt in de week dat demonic essences uit kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom hebben ze dit voor bedacht he: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif
:+

Als daar Arcane on crit op zat ipv die 99 life per second was die godly geweest volgens mij...

Maar je ringen en amu zijn natuurlijk om te janken :P attackspeed + chc lijkt me handig :)
Chantodo's Will erbij en een helmpie met arcane on crit en je kunt al aardig de CM wiz kant om.

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 24-04-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bokkie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:14:
[...]

Zag je indedaad sinds kort weer spelen :P

Ivm het niet kunnen betalen van upgrades op dit moment maar begonnen aan de boring cota farm. Toch wel wat brimstones opgepakt.

verlies steeds de bids op nats ringen :/
Ben ook voornamelijk bezig met COTA runs, zin om samen eens wat runs te doen op MP10?
Solo is idd vrij saai, heb Serenity eruit gehaald voor meer dps puur om het wat spannender te maken.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

^^0nMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:01:
[...]

Ben ook voornamelijk bezig met COTA runs, zin om samen eens wat runs te doen op MP10?
Solo is idd vrij saai, heb Serenity eruit gehaald voor meer dps puur om het wat spannender te maken.
Mja serenity is my "oh shit" button. Heb zelfs wave of light ingewisseld voor tempestrush om weg te kunnen komen als mijn hp te snel omlaag gaat bij bepaalde elite combo's. Speel solo op mp7 of 8 maar sommige combo's nekken mij gewoon als het te lang duurt (arcanne/waller molten/palgued) etc.

mp10 red ik niet echt, zt maar op de 120k unbuffed, speel samen met een 120k dps barb maar met wat lage ehp dus het is wat aanmodderen af en toe maar wel leuk. maar hij heeft wisseldiensten, dus andere mensen om mee te spelen is altijd prima :) battletag staat in sig, vanavond wordt het alleen niets,ivm overwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^0nMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:01:
[...]

Markante monk heb jij, die zie je niet zo vaak met een Tal's amor :)
Overigens win je zo'n 6000dps als je die Ruby vervangt voor een Emerald.
Zie: http://d3up.com/b/549868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:33:
[...]

Daarom hebben ze dit voor bedacht he: [afbeelding]
:+

Als daar Arcane on crit op zat ipv die 99 life per second was die godly geweest volgens mij...

Maar je ringen en amu zijn natuurlijk om te janken :P attackspeed + chc lijkt me handig :)
Chantodo's Will erbij en een helmpie met arcane on crit en je kunt al aardig de CM wiz kant om.
Ja weet ik maar misschien dat hij hier was :+

Ja me wizard is ruk maar is ook niet me main. Dat is me Monk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bokkie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:09:
[...]

Mja serenity is my "oh shit" button. Heb zelfs wave of light ingewisseld voor tempestrush om weg te kunnen komen als mijn hp te snel omlaag gaat bij bepaalde elite combo's. Speel solo op mp7 of 8 maar sommige combo's nekken mij gewoon als het te lang duurt (arcanne/waller molten/palgued) etc.

mp10 red ik niet echt, zt maar op de 120k unbuffed, speel samen met een 120k dps barb maar met wat lage ehp dus het is wat aanmodderen af en toe maar wel leuk. maar hij heeft wisseldiensten, dus andere mensen om mee te spelen is altijd prima :) battletag staat in sig, vanavond wordt het alleen niets,ivm overwerk :P
Tempest Rush of DS is zelfs met serenity vrij nuttig vind ik, nu doe ik het alleen met DS en dan ga ik vooral dood op vortex plague/arcane als ik niet oplet. Ik denk dat mp10 wel lukt als je je build en gear iets aanpast, deed mijn runs zonder problemen met 120k unbuffed. Alleen extra health elites (helemaal met shielding) zijn erg irritant en kun je qua efficientie beter skippen. Heb eventueel wel wat gear te leen om te testen. Ik add je zo wel even.

@Vandread: Ik had die Tals vrij goedkoop op de kop getikt, inna's zou eventueel ook kunnen maar die zijn volgens mij niet beter qua dps/ehp voor dezelfde prijs. Wat betreft ruby voor emerald: Ik geloof er helemaal niks van, zeker niet met FitL buff die schaalt op dps van wapen. :P Bovendien heb ik geen gold (meer) om hem in te ruilen voor een emerald, had juist 2 extra rubys aangeschaft om er een marquise van te maken, maar ik wachtte nog op een betere main hand.

[ Voor 26% gewijzigd door ^^0nMe op 24-04-2013 14:37 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja ik ga denk ik een gearchange doen van poison res naar res all en physical resistance.

Daarnaast zoekende naar een nats met 4% crit en average damage van rond de 20
een beter wkl is niet te betalen dus moet ik het voorlopig met deze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^0nMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:32:
[...]
@Vandread: Ik had die Tals vrij goedkoop op de kop getikt, inna's zou eventueel ook kunnen maar die zijn volgens mij niet beter qua dps/ehp voor dezelfde prijs. Wat betreft ruby voor emerald: Ik geloof er helemaal niks van, zeker niet met FitL buff die schaalt op dps van wapen. :P Bovendien heb ik geen gold (meer) om hem in te ruilen voor een emerald, had juist 2 extra rubys aangeschaft om er een marquise van te maken, maar ik wachtte nog op een betere main hand.
Fitl? Heb je daar een linkje van?
Vind zelf de marquise nogal prijzig om te maken, dus daar wacht ik nog wel even mee....

Volgens mij word MH weapon dmg bepaald aan de hand van het geheel van je char niet puur het DPS getalletje bij het wapen zelf.
Dus in jou geval:
MH Weapon Damage 80,044
OH Weapon Damage 48,706.64
Zelfde geld namelijk voor de Tornado's van WW/Sprint barbs, maar jou benadering had ik nog niet over nagedacht :)

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 24-04-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Bokkie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:49:
Mja ik ga denk ik een gearchange doen van poison res naar res all en physical resistance.
met poison res kan je wel mooi de poor mans Mempo nemen (zie mijn monk http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/25625709 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

desjaak909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:30:
[...]

met poison res kan je wel mooi de poor mans Mempo nemen (zie mijn monk http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/25625709 )
Klopt, heb ook een tijdje een andy's gebruikt (ligt ook nog steeds in mijn stash ergens) maar ik wil af van owe en op zich zijn de beschikbare slots voldoende om voor een redelijke prijs om te gooien naar allres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
Iemand nog leuke upgrade tips voor mij? Ik kom nu op het punt dat upgraden wel erg veel gold kost!

http://eu.battle.net/d3/e...ieFrank-2252/hero/5152629

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Vandread schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:22:
[...]

Fitl? Heb je daar een linkje van?
Vind zelf de marquise nogal prijzig om te maken, dus daar wacht ik nog wel even mee....

Volgens mij word MH weapon dmg bepaald aan de hand van het geheel van je char niet puur het DPS getalletje bij het wapen zelf.
Dus in jou geval:
MH Weapon Damage 80,044
OH Weapon Damage 48,706.64
Zelfde geld namelijk voor de Tornado's van WW/Sprint barbs, maar jou benadering had ik nog niet over nagedacht :)
Voor de duidelijkheid: ik bedoelde niet te zeggen dat Blinding Flash (Fitl) gebuffed wordt in een komende patch, maar de skill zelf zorgt in de praktijk ervoor dat mijn dps voor 3 secondes gebuffed wordt tot praktisch het dubbele. Die formule daarvoor was iets met actieve wapen dps x atk speed x 1.3. Critical hit dmg van een emerald telt daarvoor dus niet.

Mijn dmg doe ik voornamelijk met bells, daarvoor wordt alleen mijn MH gebruikt. Van de offhand pakt ie alleen de stats, een beetje zoals bij barbs ja. Zonder FITL is het verschil tussen emerald en ruby niet zo groot inderdaad en volgens die calc net iets beter op papier, maar ik geloof hem niet omdat ik eigenwijs ben. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Bokkie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:37:
[...]

Klopt, heb ook een tijdje een andy's gebruikt (ligt ook nog steeds in mijn stash ergens) maar ik wil af van owe en op zich zijn de beschikbare slots voldoende om voor een redelijke prijs om te gooien naar allres
zo goedkoop is het toch niet, als je je armor/pants/helm/belt moet vervangen voor versies met all res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

desjaak909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:55:
[...]

zo goedkoop is het toch niet, als je je armor/pants/helm/belt moet vervangen voor versies met all res?
Doel is om terug te vallen naar rond de 500 allres grootste killers zijn physical bij mij, pants gaan naar zonder res voor hogere vit/dex roll, evenals de headpiece waar geem res meer op hoeft (spirit gen+fot of sw damage)

Waar ik dan wel de res op moet gaan vervangen zijn gloves, chest, belt en neck. En nee het is niet goedkoop, maar wel betaalbaar (redelijke prijs) :P

en het hoeft niet allemaal tegelijk natuurlijk he, gewoon 1 voor 1 ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 24-04-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Als iemand zin heeft om op MP7-9 A1 en A2 keys te farmen op SC kan je me toevoegen: Quardok#1449.

Heb nu 1x machine, 11x A1 keys en 28x A3 keys, dus kunnen binnenkort heel wat uberruns gedaan worden als ik wat meer A1 en vooral A2 keys vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kid Jansen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:28:
Als iemand zin heeft om op MP7-9 A1 en A2 keys te farmen op SC kan je me toevoegen: Quardok#1449.

Heb nu 1x machine, 11x A1 keys en 28x A3 keys, dus kunnen binnenkort heel wat uberruns gedaan worden als ik wat meer A1 en vooral A2 keys vind.
Act1 keys hoef je minder te farmen, als je ubers doet pak je toch meestal wel de keywarden mee en ubers wil ej toch minimaal op mp7 of hoger dien, dus grote kans op Act1 keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal ik lees hier al zo lang mee. En toch nog een vraag ;) Ik weet dat het voor iedereen verschillend is maar wat is nu het rendabele MPlevel om te farmen ik kan nu net met mijn DH MP2 aan.

Het gaat mij om die verdraaide infernal machine plan die maar niet wil droppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:40:
Hoi allemaal ik lees hier al zo lang mee. En toch nog een vraag ;) Ik weet dat het voor iedereen verschillend is maar wat is nu het rendabele MPlevel om te farmen ik kan nu net met mijn DH MP2 aan.

Het gaat mij om die verdraaide infernal machine plan die maar niet wil droppen ;)
Wat wil je farmen? exp of items?
Voor exp gaat het maar om 1 ding, speed of the kill, farm op het hoogst mogelijke mp waarbij je trash 1-shot/heel snel killed

Voor plans kan je het beste zo hoog mogelijk pakken, als je op de stream/teamspek van een van streamers hier komt en meld dat je van got komt zijn er vast wel mensen die je daarmee kunnen helpen, zelf kan ik hem max op 6 a 7 pakken, maar ben vanavond helaas pas laat thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is je battletag? Vast wel mensen die je willen helpen daarbij op een hogere MP :)
Volgens mij kan je zelfs op het laatste moment joinen als je in de party zit, klap uitdelen, afmaken en plan krijgen.
Act4 vind ik altijd een b*tch om te doen, wellicht dat Xero het wil doen voor je.
Die doet het op MP10 en dan heb je hem gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de snelle antwoorden :) Het gaat mij nu voorlopig nog om de items. DH is PL20 en doe regelmatig de VoA maar ik wil nu ook wel eens die Ubers te grazen nemen ;) Ik probeer zoveel mogelijk zelf altijd alles voor elkaar te krijgen maar merk wel dat het niet altijd zo werkt.

Mijn battletag is Orothil#2826

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer om je gloves amu en ring (oculus kant) ook chc te krijgen.
Sharpshooter is leuk op papier, maar in de praktijk is dat geen blijvertje ;)
Ook een Nat's helm met CHC hoeft niet heel duur te zijn, maar wellicht wil je ook je EHP in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij om te horen dat ik het met de rest redelijk doe :) Gems upgrade ik stukje bij beetje. Ik struin af en toe de AH wel af voor ringen weet nu dat ik dan voor de chc moet gaan.
En Sharpshooter is het beste vervangen door?

tips altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vandread schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:43:
Wat is je battletag? Vast wel mensen die je willen helpen daarbij op een hogere MP :)
Volgens mij kan je zelfs op het laatste moment joinen als je in de party zit, klap uitdelen, afmaken en plan krijgen.
Act4 vind ik altijd een b*tch om te doen, wellicht dat Xero het wil doen voor je.
Die doet het op MP10 en dan heb je hem gegarandeerd.
Het is X4er0 en act4 doe ik juist niet, wat ik wel doe voor mensen is van hun machines een orgaan maken want ik doe het solo op mp10.

En je kan met 1 machine al een ring maken want ik doe alleen volle party runs, dus de andere 2 hebben ook een machine.

www.twitch.tv/x4er0

Het kost niks want er zijn al zat gold donaties geweest door hoge lvl spelers voor mijn repairkosten en de organen heb ik ook niks aan, ik doe het omdat er verder niks anders te doen is, oftewel dit is het minst saai.

Enige wat het jou zal kosten is tijd en geduld want er is een wachtrij maar ik heb muziek aan staan en je hoort de vreemdste conversaties tijdens de stream.

Ik ben vandaag denk ik zo rond 18:15 live.

edit: ik lees mijn bericht nu zelf terug en correctie van mijn naam is niet naar bedoeld maar leest wel zo, bij dezen dus Vandread, ik bedoel er niks mee :P

[ Voor 6% gewijzigd door Sm0k3r op 24-04-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was al aan het broeden op een reactie ;) maar bedacht me ook ineens dat je geen zin had in die plans.
Ach heb ik vanavond wat te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

afhankelijk van hoe laat ik thuis ben wil ik ook wel even helpen/poging wagen anders hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou graag :) ik ben zelf meestal ook pas laat online rond 2130/2200 ivm werk.

En ik geef jullie ook geen ongelijk Act4 is ook de meest irritante om te doen })

Ik zal ook eens kijken op twitch.

Zal er zeker wat van opsteken qua runs en fun :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:35
Met dank aan Sm0ker een tijd terug alweer een hellfire ring geregeld. Heb daar al een aantal chars mooi van geupgrade.

Main blijft het ook lekker doen. Weinig tot geen legendary drops, maar wel geluk met AH aankopen (weapon voor 450k en was een 20k dps upgrade ten opzichte van vorige rare xbow)

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062

192k dps unbuffed en over de 208k dps buffed.
Laatste aanschaf was een cheap belt (met een andere inna belt doe ik 4k extra, maar 3k vit minder).

Iemand nog advies waar nu de focus op kan gaan liggen? Kan mp3/4 vrij gemakkelijk aan. Hoger wordt opletten. Max is mp7, daarboven niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vraagje met de +min - +max dmg op ringen
is de damage die de AH weergeeft nou de juiste of niet? lees verschillende dingen hierover.
maar vaak zie als alleen de +min damage op de ring staat ook dat dat de average dmg is.

dus ben benieuwd hoe dat nou precies zit.
Vooral met ringen die alleen een +min damage hebben

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 24-04-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bokkie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:03:
vraagje met de +min - +max dmg op ringen
is de damage die de AH weergeeft nou de juiste of niet? lees verschillende dingen hierover.
maar vaak zie als alleen de +min damage op de ring staat ook dat dat de average dmg is.

dus ben benieuwd hoe dat nou precies zit.
Vooral met ringen die alleen een +min damage hebben
+min dmg 20 bijvoorbeeld zorgt inderdaad voor een gemiddeld hogere dmg van 20, maar +max dmg 20 is feitelijk maar 10 gemiddeld. Overigens klopt die gemiddelde die AH als sort filter gebruikt soms voor geen meter. Sommige ringen die lager gerangschikt zijn hebben overduidelijk een betere dmg range.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
^^0nMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:06:
[...]

+min dmg 20 bijvoorbeeld zorgt inderdaad voor een gemiddeld hogere dmg van 20, maar +max dmg 20 is feitelijk maar 10 gemiddeld. Overigens klopt die gemiddelde die AH als sort filter gebruikt soms voor geen meter. Sommige ringen die lager gerangschikt zijn hebben overduidelijk een betere dmg range.
de AH is correct wat betreft ingame dps, zit dan een hidden modifier op, diabloprogress neemt het alleen niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Gister mn laatste gold uitgegeven aan een nieuwe WKL, de 200K unbuffed komt in de buurt nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Props ApOE zowiezo nette set wapens :)

Gisteren voor het eerst meegedaan aan MP10 ubers :o thx nog voor de uitnodiging Neooen.
Dacht dat ik dik gecaried moest gaan worden maar viel mee!

Alleen Maghda kan ik ontzettend slecht hebben, daar wel stuk op gegaan, gelukkig was ik daar niet de enige :P
Zijn die vliegjes nou poison dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ApOE schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:33:
Gister mn laatste gold uitgegeven aan een nieuwe WKL, de 200K unbuffed komt in de buurt nu :)
Laat je EHP niet onder de 40K zakken. Anders kan je wel 500K dps doen, 1 klap raak op MP10 en je bent squashed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz dus een 4%crit +20 min damage nats was best een goede koop geweest :/

naja vanavond maar weer eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
ApOE schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:33:
Mooi dingetje!

Had je nog naar CHD erop gekeken ipv een socket? Vaak is dat veel goedkoper (zie mijn WKL).

Wat heeft dat gekost?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Xtr3me4me schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:24:
[...]

Laat je EHP niet onder de 40K zakken. Anders kan je wel 500K dps doen, 1 klap raak op MP10 en je bent squashed!
Zit nu op 447,990.98, heb nog een set gloves met allres en 127vit waardoor ik een dikke 100k EHP win en "slechts" 2.5k dps verlies, maar vooralsnog gaat het prima!
Vandread schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:18:
Thanks! Ben er ook wel erg happy mee :9
Wolf schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:12:
[...]
Mooi dingetje!

Had je nog naar CHD erop gekeken ipv een socket? Vaak is dat veel goedkoper (zie mijn WKL).

Wat heeft dat gekost?
Heb gekeken naar 90 --- 100 chd zonder socket maar die zijn heel schaars!
Hij was 60% goedkoper dan die van jou ;) (zonder gem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Vandread schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:18:

Gisteren voor het eerst meegedaan aan MP10 ubers :o thx nog voor de uitnodiging Neooen.
Dacht dat ik dik gecaried moest gaan worden maar viel mee!

Alleen Maghda kan ik ontzettend slecht hebben, daar wel stuk op gegaan, gelukkig was ik daar niet de enige :P
Zijn die vliegjes nou poison dmg?
die vliegjes zijn arcane+physical dacht ik. Zeker als ze in slow time stacken, is het erg gevaarlijk. Je overleefde het al vrij goed hoor, volgens mij is het meer oppassen bij spelen dan gear problemen. Even WW'en door een stack van 86128381 vliegjes in slow time is niet echt aan te raden. :)

Mja zelfs MP10 is al redelijk simpel, zeker met een CM erbij. Nu gaan ze bij 1.0.9. oid nog betere items in het spel brengen. Er moet toch echt eens MP20 komen om weer uitdagingen te hebben. HP hoeft niet perse omhoog, maar beesten mogen sneller/sterker en vooral meer CM/freeze-bestendig (moeilijker te locken) worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Ik heb ook een CM wizard en het is een hele efficiënte class. Maar ik ben nu toch weer de WD aan het spelen omdat ik de CM echt saai begon te vinden. Toen ik net begon met de CM vond ik het leuk want dan kon ik lekker werken aan me gear en het verbeteren/fine tunen van me skills. Maar toen ik uiteindelijk MP10 aankon was de lol er vanaf. Werd uiteindelijk een kwestie van snel naar een elitepack/boss rennen, freezen en vervolgens je macro de rest laten doen. Denk dat ik hierna ga werken aan mijn monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oooooh het komt door die Slow time bubble....
Ik probeer gewoon m'n Wotb up te houden, dus tja dan blijf je meestal gaan, bij Magda/SK is het vrij lastig om goed op gang te komen, als je echt op gang bent dan gaat het meestal wel, maar ga je dood dan word het erg lastig.
Altijd fijn bij Siege Breaker, als hij je in de lucht heeft en er staat een CM wizard naast waardoor je een minuut lang als een supersayan in de lucht hangt te trappelen :P

CM Wizard is natuurlijk belachelijk effectief, sterkere mobs is feitelijk geen oplossing, zal eerder inderdaad liggen aan de bestendigheid van beesten.
Zoals bij D2 waar je mobs had met bepaalde weerstanden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 25-04-2013 12:13 ]

Pagina: 1 ... 198 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.