My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Is Act 3, nog beetje te doen voor XP farmen, dat deed ik voorheen een tijdje. Niet dat ik heel veer ben, ik zit op Paragon 6 en zit nog zonder MP wat te worstelen.EricNL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:50:
[...]
Oh damn! Dat had ik nog helemaal niet gelezen! Het wordt straks dus geen CotA meer farmen (aangezien ik dat doe zonder NV stacks).
Ik speel zelf geen PTR. Iemand enig idee wat straks "the place to be" gaat worden? Ik hoorde al dingetjes over Festering Woods en Halls of Agony in Act 1...

Ik neem aan dat je weet dat dat fake is he, staat ook gewoon vermeld in dat topic en de titel zegt het al, het isEricNL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:32:
Ho.... ly.... shit!!!!!!!
http://www.diablofans.com...atch-109-preview-a-dream/
Als dit inderdaad waar is dan ga ik uit m'n stekker.
Ik beaam de titel: Als dit 100% waarheid is, dan is dit echt "a dream".
Patch 1.0.8 is nog niet eens uit, of ik kan nu al niet wachten op 1.0.9!!!!
DAMN!
"zijn" (de TS') droom
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
NeeeeeeeeeeeeeeBokkie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:41:
[...]
Ik neem aan dat je weet dat dat fake is he, staat ook gewoon vermeld in dat topic en de titel zegt het al, het is
"zijn" (de TS') droom
Ik lees nu net pas dit zinnetje: "And then I woke up from my dream and came to the realization that we were still only in Patch 1.0.7... "
Daar gaat mijn hoop. Ik had dat serieus echt niet gezien, en ging er vanuit dat dit "official" was. Nu maar hopen inderdaad.
4-8 weken ofzo - vergeet niet dat er steeds nieuwe patches op de PTR worden gelanceerd met nieuwe aanpassingen.krazzix schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:37:
Ik kan eigenlijk niet wachten op 1.08, weet iemand hoelang het duurde dat 1.07 live ging na de PTR?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Lol, moet wel zeggen dat stukje van Mystical Ally om je wapens te enchanten wel een heel erg goed idee vind.EricNL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:44:
[...]
Neeeeeeeeeeeeee![]()
Ik lees nu net pas dit zinnetje: "And then I woke up from my dream and came to the realization that we were still only in Patch 1.0.7... "
Daar gaat mijn hoop. Ik had dat serieus echt niet gezien, en ging er vanuit dat dit "official" was. Nu maar hopen inderdaad.
Vooral als je bepaalde wapens een nieuwe gloed/effect eraan kan geven naast extra stats.
Als het in WoW dit werkt, waarom niet in D3? Leuke toevoeging!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Mij beviel vrijwel al zijn ideen wel. Met name de uitbreiding op random dungeons zou geweldig zijn. Blizzard moet toch ook niet willen dat iedereen eindelijk het zelfde stukje grind op Act 3.Xtr3me4me schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:57:
[...]
Lol, moet wel zeggen dat stukje van Mystical Ally om je wapens te enchanten wel een heel erg goed idee vind.
Vooral als je bepaalde wapens een nieuwe gloed/effect eraan kan geven naast extra stats.
Als het in WoW dit werkt, waarom niet in D3? Leuke toevoeging!
Moeilijkheidsgraad moet omhoog (kunnen). Dat er bepaalde random dungeons dan een hogere moeilijkheidsgraad hebben, met (veel) meer levels en een end-boss zou echt fantastisch zijn.
Ik moet eerlijk toegeven dat de mega legers van Demonen en andere freaky shit erg slap is. Had inderdaad wat meer end bosses mogen zijn.EricNL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:57:
[...]
Mij beviel vrijwel al zijn ideen wel. Met name de uitbreiding op random dungeons zou geweldig zijn. Blizzard moet toch ook niet willen dat iedereen eindelijk het zelfde stukje grind op Act 3.
Moeilijkheidsgraad moet omhoog (kunnen). Dat er bepaalde random dungeons dan een hogere moeilijkheidsgraad hebben, met (veel) meer levels en een end-boss zou echt fantastisch zijn.
Als je beetje van de religieuze kant bekend bent, weet je ook wel dat er veel meer Demonen zijn die als end-boss gebruikt kan worden. Dat vond ik wel erg jammer van Blizzard.
Bedoel check wikipedia en je hebt al tientallen demonen.
Bepaalde dungeons hadden ze op het eind ook met end-bosses kunnen plaatsen en er zijn veeeeeel dungeons in Diablo 3. Alleen helaas meeste met elites.
Tuurlijk zijn er een groot aantal dungeons in Diablo 3, alleen zijn ze TE eentonig, Er zit niets verfrissends in. De wijzigingen in Monster Density is een goed begin. Er is namelijk niets irritanter dan 10 minuten te lopen, en 1 á 2 mob-packs met zo'n 5-7 mobs gemiddeld tegen komen.Xtr3me4me schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:18:
[...]
Ik moet eerlijk toegeven dat de mega legers van Demonen en andere freaky shit erg slap is. Had inderdaad wat meer end bosses mogen zijn.
Als je beetje van de religieuze kant bekend bent, weet je ook wel dat er veel meer Demonen zijn die als end-boss gebruikt kan worden. Dat vond ik wel erg jammer van Blizzard.
Bedoel check wikipedia en je hebt al tientallen demonen.
Bepaalde dungeons hadden ze op het eind ook met end-bosses kunnen plaatsen en er zijn veeeeeel dungeons in Diablo 3. Alleen helaas meeste met elites.
Ik kan me veel (MMO)RPG's bedenken waarin er gewoon veel meer afwisseling in zit. Random Dungeons zijn eigenlijk helemaal zo random niet meer. Je komt een dungeon tegen, loopt 1 of 2 floors en je loot of niets, of je krijgt iets kuts met de kans van 1 op 1.000.000 dat je een item loot die meer dan 50 miljoen waard is.
Wishfull Thinking:
Ik persoonlijk wil dungeons zien van 11 floors, met op floor 5 een "mini-boss" en op floor 11 een "end-boss". Een dungeon waarmee het ook de moeite waard is om deze volledig door te lopen, en dat er ook een soort van waardering in zit. Ik wil verschil in dungeons zijn zodat ik soms een keer een dungeon binnen loop en finaal de pan in gehakt wordt, maar dat de loot het dan wel waard is om toch proberen door te zetten.
Gooi in de random dungeons dan "random quests" of iets dergelijks. Maak het verfrissend.
Patch 1.0.7:
- Party: Iedereen speelt Act 3, waarin één van de leukste mappen dan ook nog is onspeelbaar is vanwege lag/frame-drop als je met een party speelt.
- Solo: Act 3 of Act 1 CotA
Patch 1.0.8:
- Monster Density gaat er hopelijk voor zorgen dat je zelf meer fun ziet in het afwisselen van Acts. Dan een keertje Act 1 helemaal door lopen, dan een keer de helft van Act 4, etc.
Patch 1.0.9 (Itemization Patch)
- Wat mij betreft mogen het aantal Legendaries naar beneden, als de kwaliteit dan inderdaad maar stukken beter gaat. Ik heb gister of eergister ook een blog gelezen (alhoewel ik nu begin te twijfelen of dit wel een officieel bericht was vanuit Blizzard) waarin ze het "WOW-A-LEGENDARY"-gevoel terug willen brengen. Als er bij mij een Legendary dropt, dan rest 9 van de 10 keer nu nog het gevoel: "Zou het een brimstone opleveren, of krijg ik zelfs dat niet".
- Wie weet...
Ik heb wel het idee dat Blizzard steeds meer naar de community luistert. Ik speel zelf sinds 1 á 2 maanden weer (ben ruim een half jaar gestopt), en ik merk wel al grotere verbeteringen. Er zit denk ik alleen nog gigantisch veel rek in dit spel!
Loot/Legendaries:
Loot ik een Set Item Head Piece -> Lekker boeiend, iedereen speelt/wilt toch een Mempo met crit. Er zijn dus eigenlijk nog maar een selectief aantal items waarmee geld te verdienen valt. Niets erg aan selectief zijn, maar het gaat wel om een klein aantal.
Conclusie:
Tuurlijk overdrijf ik wel met een aantal punten, en het is absoluut niet mijn bedoeling om Blizzard/Diablo 3 hier te bashen, want ik heb nog ontzettend veel plezier in het spelletje, en kan nu al niet wachten om van me werk naar huis te rijden en weer te knallen. Ik heb alleen grote hoop dat sommige van mijn "wensen" (en zo ook die van "Patch 1.0.9 - A Dream...") een keer uit zullen komen.
Diablo 3 had een vrij slechte start (ondanks de verkoop). Ik hoor veel over PoE, en ik heb daar zelf de Closed Beta van gespeeld een half jaar geleden maar daar was ik ook snel klaar mee. Ik krijg de indruk dat PoE boven Diablo 3 uit stijgt, maar ik geloof er heilig in dat met het team van Blizzard, Diablo 3 de absolute nummer 1 op zijn gebied kan worden.
[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 19-04-2013 16:55 . Reden: Long post, dus heb er maar wat opmaak tegen aan gegooid :) ]
Ik heb een paar machines tot beschikking, het zou leuk zijn als je zelf ook machines hebt.
Battletag: FrankieFrank#2252
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Je kunt wel spreken van inflatie als je de bovenstaande post van 16 januari leest over brimstones en ze nu voor 9k gaan.[message=39597750,nolineschreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:20[/message]:
Ze schommellen tussen de 36k en de 43k

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Hoi Mofkees, ik zou zeggen je mana, je hebt te weing en mana regenaration is ook niet veel. In het begin speelde ik ook met de skills die jij gebruik, maar sinds een tijd met ander, vooral betreffende mana. Ik kan nu zo veel ZB'ers spawnen, dat ik makkelijk overeind blijf in MP7. Je Zunimassa set compleet maken zal al een stuk schelen.Natuurlijk moet je ook nog werken aan je DPS en AR. Ik zie dat je veel AIS gebruikt maar voor een WD is CHC en CHD veel belangrijker.Mofkees schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:
iemand met verstand over 0-dog?
ik heb naar mijn mening toch een redelijke gegearde WD gebouwd met PUR, +Globe healt, APS.. maar ik overleef niets eens 3 mins op MP5![]()
gear(/skill)suggestie? en wat te doen bij weglopende mobs zoals occultisten?
Kijk even op http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/26530806 misschien kan je er wat mee.let niet teveel op mijn items, heb wat mazzel gehad met craften
Die occultisten zijn erg lastig, ik probeer ze altijd een beetje uit elkaar te trekken en een voor een af te maken, bij echte problemen is de skill "spirit walk" een livesaver.
[ Voor 10% gewijzigd door stingray2012 op 20-04-2013 00:40 ]
Ik doe eigenlijk alleen nog maar ubers op MP10, maar wil je best een keer helpen. Ik speel dan wel ff met de CM wizard en er zijn vast wel wat tweakers op te trommelen om een paar runs voor je te doen. Op MP10 heb je in ieder geval de garantie op een dropDark Master schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:40:
Iemand die Ubers wil doen? MP5?
Ik heb een paar machines tot beschikking, het zou leuk zijn als je zelf ook machines hebt.
Battletag: FrankieFrank#2252
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Ik had ooit een 0-dog set, maar die heb ik opgedoekt omdat ik dacht dat ze die wel eens gingen nerfen (veels te weinig voor gekregen achteraf gezien). Wat betreft gear zie ik dat je teveel heb opgeofferd om een hoge paper dps te krijgen. Feitelijk is 0-dog een melee build, dwz dat je 3-4 klappen moet kunnen incasseren voordat je dogs je direct terug kunnen healen. Daarnaast is 0-dog toch meer een godly support class voor in een party, dus je hoeft niet helemaal vol voor dps te gaan (en dood=0dpsMofkees schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:
iemand met verstand over 0-dog?
ik heb naar mijn mening toch een redelijke gegearde WD gebouwd met PUR, +Globe healt, APS.. maar ik overleef niets eens 3 mins op MP5![]()
gear(/skill)suggestie? en wat te doen bij weglopende mobs zoals occultisten?
Ik zou die inna's inruilen voor pants met 200+ vit/allres en eventueel pickup. Die 9% atk speed kun je eventueel terugpakken met Talrasha's met een goeie vit roll. Verder heb je net genoeg aan 5 total pickup om globes van je honden op te pakken in melee range, dus liever een allres/armor roll op je bracers. Waarschijnlijk kom je daarna uit op in verhouding veel meer allres dan armor, maar daar doe je weinig aan. Ik pakte daarom Horrify met die armor rune voor de moeilijke packs (precasten als je ze niet weg wil jagen).
Weglopende mobs zijn idd vervelend, maar daar heb je DH's voor.
Lijkt me wel leuk om zelf eens samen met een 0-dog WD te spelen, ben er zelf nog nooit 1 in pubs tegengekomen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ik heb een goedkope variant van die belt gekocht om even te testen. Flink wat armor en vitality ingeleverd, maar dat krijg ik ooit wel eens terug. Wel een stuk meer allres erbij en 4% melee resistance erbij. 5,5% life steal speelt overigens geweldig. Ik hoop alleen dat ik niet geoneshot word bij de heavy hitters, nu ik 98 vit ingeleverd heb.Vandread schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:40:
[...]
Ik denk dat met name de gems in je wapen upgraden te merken is.
2 x 100% gems geeft je 8500 meer dps
Zie bv: http://d3up.com/b/524094
En als ik jou was zou ik lekker een IK belt scoren.... Fury erbij, lifesteal.
Waarschijnlijk wel wat minder str, maar je EHP krijgt we een boost.
Edit: 15 EHP ingeleverd, zie ik net.
Dit ^^ . Ik als WD vind het heerlijk om een zombiedog class erbij te hebben. De healthglobes die deze class genereerd zorgen dat ik continu een volle Gruesome Feast stack heb. 1 0-dog class en 3 ZB WD's erbij en dan kun je zo ziekelijk veel schade aanrichten^^0nMe schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:56:
[...]
Daarnaast is 0-dog toch meer een godly support class voor in een party, dus je hoeft niet helemaal vol voor dps te gaan (en dood=0dps).
http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/24953298
Max 30m oid
Zat te kijken naar iets met allres + str, zal wel dure combo zijn.
Eentje met ~190 str / 80/90 vit is wel te betalen denk ik.Deadsmell schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:29:
[...]
Ik heb een goedkope variant van die belt gekocht om even te testen. Flink wat armor en vitality ingeleverd, maar dat krijg ik ooit wel eens terug. Wel een stuk meer allres erbij en 4% melee resistance erbij. 5,5% life steal speelt overigens geweldig. Ik hoop alleen dat ik niet geoneshot word bij de heavy hitters, nu ik 98 vit ingeleverd heb.
Edit: 15 EHP ingeleverd, zie ik net.
Je hebt natuurlijk ook veel items zonder vit, zoals je shoulders, bracers.
[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 20-04-2013 11:16 ]
Tja, str/all res combo krijg je iets van 80/60 met 8%ias en 40% chdVandread schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:13:
Wat is een beetje interesant als betaalbare witching hour voor een barb?
http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/24953298
Max 30m oid
Zat te kijken naar iets met allres + str, zal wel dure combo zijn.
met str/vit combo iets van 150/60 met 8%ias en 40%chd voor rond de 30m
Movies: letterboxd
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8568988912#16
gelijk rage overal natuurlijk
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ze snappen er bij blizzard ook steeds minder van lijkt het. Daar zit echt iedereen op te wachten. Niet op extra content, niet op itemization, niet op PvP... Nee we zitten te wachten tot we WotB en Archon niet meer 100% kunnen gebruiken. Want daar werdt het spel zo saai van. Zucht.Mofkees schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:04:
hmmz ze gaan nadenken om WoTB/Archon niet meer mogelijk perm te maken...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8568988912#16
gelijk rage overal natuurlijk

Ook DH vonden die globes wel handig destijds voor hatred. Enige nadeel was dat boel nogal lagde als je ook een CM wiz erbij had, teveel effecten op het scherm oid.CaVeFiSh schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:08:
[...]
Dit ^^ . Ik als WD vind het heerlijk om een zombiedog class erbij te hebben. De healthglobes die deze class genereerd zorgen dat ik continu een volle Gruesome Feast stack heb. 1 0-dog class en 3 ZB WD's erbij en dan kun je zo ziekelijk veel schade aanrichten
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Hun eigen visie voor zoiets is ook aardig kortzichtig.
Zorg voor dergelijke skills bij andere classes, kijk gewoon naar de minst gebruikte skills en pimp die naar iets awesoms
Hoeveel % van de spelers speelt nou daadwerkelijk continu supersayanbarbmode.... zijn er echt niet zo veel van het totaal, is een speelstijl, gear, speed...
Thxdesjaak909 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:59:
[...]
Tja, str/all res combo krijg je iets van 80/60 met 8%ias en 40% chd
Wil boven de 200k unbuffed uitkomen
Heb al beetje EHP zitten boosten, zodat ik wat kan laten liggen op m'n belt.
Zijn hier nog echt beginnen barbs trouwens? Heb nog wel het een en ander aan leuke gear
[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 20-04-2013 13:03 ]
archon is ook CC immune? dat deel van WoTB vind ik wel te OP.Timeless schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:23:
[...]
Ze snappen er bij blizzard ook steeds minder van lijkt het. Daar zit echt iedereen op te wachten. Niet op extra content, niet op itemization, niet op PvP... Nee we zitten te wachten tot we WotB en Archon niet meer 100% kunnen gebruiken. Want daar werdt het spel zo saai van. Zucht.
enne ze mogen wel een shield oid maken met cannot be frozen.
Daar hadden ze eigenlijk een aparte rune van moeten maken oid.
Ik heb begrepen dat dps op je OH niet zo heel boeiend is maar het vooral gaat om goede affixes zoals CHD, socket en LS.
Als ik nu keus zou hebben tussen een 2 gelijke OH's met als enig verschil dat een 800 DPS en + 60 STR heeft en de ander 600 DPS en +180 STR, wat is dan wijsheid?
ps: nee, heb nog steeds geen nieuwe boots
[ Voor 5% gewijzigd door Shao Kahn op 20-04-2013 15:14 ]
als je WW speelt, dan is meestal de twee optie een betere voor je effectieve DPS (eDPS).Shao Kahn schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:11:
Ik ben op zoek naar een goed OH voor mijn barb http://eu.battle.net/d3/e...rfaust-2779/hero/12753792
Ik heb begrepen dat dps op je OH niet zo heel boeiend is maar het vooral gaat om goede affixes zoals CHD, socket en LS.
Als ik nu keus zou hebben tussen een 2 gelijke OH's met als enig verschil dat een 800 DPS en + 60 STR heeft en de ander 600 DPS en +180 STR, wat is dan wijsheid?
ps: nee, heb nog steeds geen nieuwe boots
30m.... not bad?desjaak909 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:59:
[...]
Tja, str/all res combo krijg je iets van 80/60 met 8%ias en 40% chd

zonder battlecry.... battlenet is overigens weer traag met updaten

200k unbuffed.... so close....
[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 20-04-2013 16:19 ]
Niet weer, nog steeds. Is volgens mij al zo sinds donderdagavond. M'n WD is namelijk sinds donderdagavond maar 1x geupdate.Vandread schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:41:
...battlenet is overigens weer traag met updaten
Hij is nu plvl 6 en zit in keep 1 A3 inferno. Heb vanaf begin A1 normal t/m eind A4 hell alles op MP10 gedaan, maar met inferno even terug gegaan naar MP0. Wil er namelijk zo snel mogelijk doorheen en voor inferno kan je natuurlijk niet twinken.
Duurt inderdaad lang bij battlenet... Heb ook weer wat leuk upgrades gedaan...Vandread schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:41:
[...]
30m.... not bad?
[afbeelding]
zonder battlecry.... battlenet is overigens weer traag met updaten
200k unbuffed.... so close....
Battle.net || Strava

eindelijk... tijd voor een laaaaaaaange pauze denk ik zo
De achievements zijn een leuke toevoeging van het spel. Maar ik vind het persoonlijk een gemiste kans dat er geen echte 'rewards' aan het behalen van (moeilijke) achievements zijn.
Iets in de richting van extra stats, skills of unieke opties zou mij erg gemotiveerd hebben om er voor te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door TRG op 20-04-2013 19:04 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Alleen maar die stomme banner customizen vind ik nou niet zo spannend...
Verwijderd
Daarom ben ik nu ook absoluut niet bezig met XP, meer met farmen van DE/gear.
Zijn hier trouwens nog echt barb beginners die net lvl 60 zijn of worden die hier wat aan hebben:

Heb ook nog wel wat ringen
edit: spul is vergeven
[ Voor 45% gewijzigd door Vandread op 22-04-2013 11:33 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Malt007 op 20-04-2013 23:08 ]
Ja, dat is soms wel eens problematisch. Die IK belt heeft me 400k gekost. Dat was de enige met een degelijke STR roll die ik kon betalen. Nu eerst sparen om mijn Unity te upgraden, daarna aan VIT gaan werken. Kleine stapjes vooruit, dan kom ik er wel.Vandread schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:13:
Eentje met ~190 str / 80/90 vit is wel te betalen denk ik.
Je hebt natuurlijk ook veel items zonder vit, zoals je shoulders, bracers.
Ik zou er zeker wel wat aan hebben (http://eu.battle.net/d3/e...yDucky-1995/hero/26654600), maar ik kan er erg weinig voor terug geven, gezien ik zelf nét in Inferno ben aangekomen en het goud niet bepaald binnenstroomt.. :-xVandread schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:54:
Gewoon lagere MP spelen? Samenspelen word in 1.08 pas echt lonend
Daarom ben ik nu ook absoluut niet bezig met XP, meer met farmen van DE/gear.
Zijn hier trouwens nog echt barb beginners die net lvl 60 zijn of worden die hier wat aan hebben:
[afbeelding]
Heb ook nog wel wat ringen
Mijn DH is nu ergens op de 145K dps, heb nog een hele lange weg te gaan voor 200K ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
MP5 is wel te doen, denk MP6 ook nog wel. Maar heb het idee dat ik met m'n barb sneller door MP8 ga dan met m'n WD door MP5.
M'n WD
M'n barb
Helm van WD klopt overigens niet, want Battle.net wil die maar niet updaten, moet eigenlijk deze zijn:

Als jullie nog upgrade of build-tips hebben, dan hoor ik het graag. Want zou zo niet echt kunnen zeggen wat beter kan aan gear zonder heel er heel erg veel aan uit te moeten geven. Qua totaalprijs is m'n WD gear volgens mij nauwelijks goedkoper, misschien zelfs wel duurder, dan die van m'n barb.
Op dit moment is je build denk ik je zwakste schakel. Paar dingen waar je al veel op kan winnen:Kid Jansen schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:39:
Als jullie nog upgrade of build-tips hebben, dan hoor ik het graag. Want zou zo niet echt kunnen zeggen wat beter kan aan gear zonder heel er heel erg veel aan uit te moeten geven. Qua totaalprijs is m'n WD gear volgens mij nauwelijks goedkoper, misschien zelfs wel duurder, dan die van m'n barb.
- Je gebruikt nu Pierce the Veil. Ik weet het... het klinkt zo lekker die hogere dps, maar je leverd wel 30% van je mana in. Dus effectief ga je er 10% op achteruit mits je een krachtige skill gebruikt zoals zombie bears.
- Je gebruikt Sacrifice wat een skill is die mensen gebruiken bij een zero-dog build. Maar jij heb geen zero-dog items (items met zombiedog cooldown).
Probeer anders deze build eens:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#bfUYQd!TYc!bcZcbc
Die gebruik ik momenteel ook (kijk niet naar mijn battlenet profiel want die is weer niet up to date). Het is eigenlijk een hybride build en je kunt een beetje schuiven met je skills mocht je dat willen. Ff de voordelen van deze build:
Passives
- Gruesome feast vervangt pierce the veil als dps generator maar levert niets in op mana consumptie.
- Grave Injustice is natuurlijk ideaal om de cooldown van big bad voodoo naar beneden te brengen en draagt ook nog eens bij op je life/mana.
- Bloodritual verzorgt dat je geen mana probleem heb. Mocht je geen mana problemen meer hebben (kun je meten tegen een elite fight) dan zou je deze kunnen switchen met Jungle fortitude voor je survivability.
Active
- Corpse spiders - Widow Makers: erg handig voor snel bewegende mobs en dragen veel bij aan de heropbouw van je mana.
- Zombie Charger - Zombie Bears: Hoge dps skill, zou je eventueel kunnen vervangen met een andere hoge dps skill. Maar zelf vind ik deze het lekkerst werken, zeker tegen hele groepen met mobs.
- Spirit Walk - met welke rune je maar nodig heb: Deze skill is erg belangrijk, zeker op hogere MP's. Mocht je een keer vast komen te zitten dan kan dit wel eens je leven redden. Daarnaast kun je het gebruiken om sneller door de maps heen te rennen.
- Summon Zombiedogs - Leeching Beasts: Dit geeft mij een hidden EHP boost. De dogs rennen voor je uit en vangen klappen op die jij anders zou krijgen. Met de rune leveren ze daarnaast ook nog life terug op het moment dat ze damage uitdelen. Je zou eventueel ook de Life Link rune kunnen gebruiken.
- Big Bad Voodoo - Slam Dance: Als je veel met andere speelt is deze skill een must. Gebruik deze alleen als je elite packs tegen komt. Geeft jou en de andere een dps boost van 30% voor 20 seconden. De skill heeft wel een nadeel en dat is dat de cooldown standaard 120 seconden is. Daar gaat wat vanaf door Grave Injustice maar je zult deze niet continu kunnen blijven spammen. Daarom alleen gebruiken bij elitepacks. Zie het als een extra stone of jordan ring
- Soul Harvest - Vengefull spirit: Ren met je spirit walk tussen een groep mobs door en gebruik deze skill. Je deelt damage uit en wint daarmee een dikke dps bonus en omdat bij de WD en wizard intelligence bijdragen aan je All resist krijg je daar ook nog eens een dikke bonus op. De rune die je hierop gebruikt kan natuurlijk wisselen en is totaal afhankelijk van wat jij het meeste denkt nodig te hebben.
Ik zou zeggen, geef het een kans en mocht je het niks vinden dan kun je altijd terugvallen op je oude build.
Maar Inferno op hogere MP's is de single target damage gewoon veel te laag en de survivability ook niet zo goed.
EDIT: build aangepast, moet zeggen dat het in ieder geval makkelijker speelt op MP5. Survivability is veel beter. Maar gaat volgens mij niet veel sneller. Heb nog steeds het idee dat barb sneller door MP8 gaat dan deze WD door MP5.
[ Voor 19% gewijzigd door Kid Jansen op 21-04-2013 14:26 ]
Dat komt omdat je dps nu nog wat laag ligt voor de hogere MP's en misschien moet je nog een beetje wennen aan het spelen met deze build. Ik doe nu bijvoorbeeld 213k dps unbuffed en kan nu redelijk efficiënt MP7 farmen en ook MP8 gaat wel redelijk maar moet ik wel continu mijn buffs proberen up te houden om het efficient te maken. Jij doet op dit moment 123k dps en dat zorgt ervoor dat je dus nog niet heel snel kan farmen op de hogere MP's.Kid Jansen schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:50:
EDIT: build aangepast, moet zeggen dat het in ieder geval makkelijker speelt op MP5. Survivability is veel beter. Maar gaat volgens mij niet veel sneller. Heb nog steeds het idee dat barb sneller door MP8 gaat dan deze WD door MP5.
Nu komt het dus op je gear aan en dat kost helaas veel.
Probeer anders eens twee wapens te gebruiken en als je geld/materialen hebt om radiant square rubies te maken en deze ook twee juwelen in je broek te stoppen (okee, dat klinkt foutStefan_D schreef op zondag 21 april 2013 @ 10:29:
[...]
Ik zou er zeker wel wat aan hebben (http://eu.battle.net/d3/e...yDucky-1995/hero/26654600), maar ik kan er erg weinig voor terug geven, gezien ik zelf nét in Inferno ben aangekomen en het goud niet bepaald binnenstroomt.. :-x
Ik ben ook niet zo'n superbarb maar met mijn build kom ik een heel eind: http://eu.battle.net/d3/e...dredus-2635/hero/25194952
Moet ik er natuurlijk wel bij vermelden dat ik ook veel te danken heb aan Vydra, Vuurzee, Klabala en Beestig hier, van hen heb ik ook een paar mooie items gekregen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Graag gedaan - wij helpen ook graag anderenVrijdag schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:06:
[...]
Probeer anders eens twee wapens te gebruiken en als je geld/materialen hebt om radiant square rubies te maken en deze ook twee juwelen in je broek te stoppen (okee, dat klinkt fout)
Ik ben ook niet zo'n superbarb maar met mijn build kom ik een heel eind: http://eu.battle.net/d3/e...dredus-2635/hero/25194952
Moet ik er natuurlijk wel bij vermelden dat ik ook veel te danken heb aan Vydra, Vuurzee en Klabala hier, van hen heb ik ook een paar mooie items gekregenmaar het knaagt dat ik niks terug kan doen
Er komt eens zo'n moment dat je net dat ene dingetje vind die een van ons graag wil overnemen
[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 21-04-2013 16:09 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik hoop het, zal mijn ogen open houdenVidra schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:08:
[...]
Graag gedaan - wij helpen ook graag anderen
Er komt eens zo'n moment dat je net dat ene dingetje vind die een van ons graag wil overnemen![]()
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nieuw mainhand! Meer pew pew
Mensen die zoeken voor een key run buddy (of gewoon wat fun) add mij of geef via hier of via een PM je ID en dan add ik jouw. Mijn oude D3 homies zijn gestopt behalve 1. Ben ook op het punt gekomen dat multiplayer leuker is om te doen dan gewoon solo gaan.
Ben in principe een budget Barb PL28 (beste omschrijving) met ~ unbuffed 100k dps (110k dps met hoge dps gear en rond 95/98k met meer defense gear).
Ik farm zelf keys op MP7, maar bepaalde affixen zijn voor mij wel nog gevaarlijk (bijv. electrified, plagued en molten of firechain of desecrator - de damage affixes). Die moet ik goed 'half kiten' (in en uit het 'gevarenzone' gaan) om ze te killen zonder dood te gaan. Met meerdere zal MP6 beter zijn (ook voor de ubers).
Ik ga nu even een portal verspillen om te kijken of ik ze op MP7 aan kan
ps. Ik heb niet eerder gevraagd omdat ik niet echt een boost wil hebben ofzo, zoek ook meer mensen van mijn gear level. Dat is toch wel het leukst i.p.v. door een super speler er doorheen gejaagd te worden. MP10 is voor mij denk ik ook wat te hoog gegrepen aangezien ik nog dood kan gaan op mp7.
EDIT: heb ook een leuke Wizard met rond 110 ~ 120k dps, kan met Archon/CM makkelijk MP3 farmen. Ik ben alleen nog veel aan het experimenten met de Wizz en weet nog niet wat het beste beeld bij multiplayer (willen mensen slow time met atack speed buff? is dat 'mandatory' tijdens mp?)
Second Edit: Ik heb Ghom + Rak weten te nakken op mp7 ^^ makkelijkste combo maar alsnog voor mij een prestatie. Devil fang dropte, maar daar had ik al 4 van. 2 spines en 0 eyes
[ Voor 15% gewijzigd door Sankara op 21-04-2013 21:07 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821
Allemaal gratisStefan_D schreef op zondag 21 april 2013 @ 10:29:
[...]
Ik zou er zeker wel wat aan hebben (http://eu.battle.net/d3/e...yDucky-1995/hero/26654600), maar ik kan er erg weinig voor terug geven, gezien ik zelf nét in Inferno ben aangekomen en het goud niet bepaald binnenstroomt.. :-x
Zeer vriendelijk :-).Vandread schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:02:
[...]
Allemaal gratisheb ook nog wel wat ringen enzo, heb je toegevoegd!
Ik hoop ooit nog iets terug te kunnen doen :-).
Act 3 MP7 gaat nu als door boter.

Ga nu maar op zoek naar een nieuwe nats ring met +20 average damage en 4$ crit
Niet genoeg cash om te kunnen blijven craften

Van mij mag 1.08 wel komen eigenlijk.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Lekker bezig KlitseTimeless schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:32:
Gisteren mijn Wizard voorzien van een nieuwe Triumvirate, nieuw wapen en een nieuwe Zuni pox. Tevens erg dikke gloves gecraft. Inmiddels heeft ie unbuffed meer dps dan mijn Demonhunter. Dat komt natuurlijk ook doordat mijn DH geswitched is van Manti naar Calamity maar toch...
Act 3 MP7 gaat nu als door boter.
Ja, dat craften van gloves (en amuletten trouwens ook) is echt iets waar je veel geluk bij moet hebben (en grote aantallen helpen natuurlijk ook). Ben dan ook erg blij met die van mij.Vidra schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:25:
[...]
Lekker bezig KlitseDie gloves van je zijn echt vet .... ik heb ook 222 essences geburned ... en je raad het nooit niets wat ook maar enigzins in de buurt kwam ... beste was -9k dps
Ik heb wel een nieuwe inna's temperance gesniped (met intel, dex en vitality, 9ias) en een nieuwe unity met een hogere average dps. Als jij nog een unity zoekt (ias 8, chc 4.5, 306 loh, 163 intel en 39 average dps) weet je me te vindenTimeless schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:26:
[...]
Ja, dat craften van gloves (en amuletten trouwens ook) is echt iets waar je veel geluk bij moet hebben (en grote aantallen helpen natuurlijk ook). Ben dan ook erg blij met die van mij.
Ik heb meer aan een Unity met chd dan met ias.Vidra schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:33:
[...]
Ik heb wel een nieuwe inna's temperance gesniped (met intel, dex en vitality, 9ias) en een nieuwe unity met een hogere average dps. Als jij nog een unity zoekt (ias 8, chc 4.5, 306 loh, 163 intel en 39 average dps) weet je me te vinden
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Bah hoopte met nieuwe gloves met 9% IAS m'n volgende breakpoint te halen.... helaaaas, had ik ook wel kunnen weten http://d3up.com/b/541484
Toch maar een Fury scoren met +0.25....
No worries! Je kon het spul goed gebruik, hoef je wat minder te ploeteren.Stefan_D schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:30:
[...]
Zeer vriendelijk :-).
Ik hoop ooit nog iets terug te kunnen doen :-).
Jammer dat battle.net je account nog niet heeft geupdate.
[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 22-04-2013 09:49 ]
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/7339825055
Nooit echt naar breakpoints gekeken, maar zit blijkbaar unbuffed op 8,57tPS en met WotB op 10tPSVandread schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:48:
Bah hoopte met nieuwe gloves met 9% IAS m'n volgende breakpoint te halen.... helaaaas, had ik ook wel kunnen weten http://d3up.com/b/541484
Toch maar een Fury scoren met +0.25....
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037344497?page=1
Ik denk niet dat dat het probleem oplost, toegeven, het zal de hele economie even omgooien, totdat iedereen weer een geweldig wapen heeft, en alles minder alsnog als junk op de AH verschijnt.krazzix schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:30:
Mijn idee hoe Blizzard de AH economy kan fixen:
Volgens mij is het veel simpeler: gewoon elk item een levensduur geven, bijvoorbeeld na 10000 repair-points valt ie uiteen tot scrap, of begint steeds iets minder damage te doen.
Dan heb je pas echt een item-sink.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Het zou een combi moeten zijn van physical ress en armorscorpie schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:35:
Blegh wat zijn die Herald of Pestilence irritant zeg.. als er 5 om me heen staan, gaat m'n health echt alle kanten op.. ik overleef het wel, maar je merkt gewoon dat zij wel de meeste damage doen. Heb ik dan meer physical resistance nodig?
Dit is nu iedere keer het probleem, magic find ging omhoog, legendaries werden beter, in 1.08 gaat het farmen waarschijnlijk sneller (meer XP, meer magic find in co-op). Dit maakt spelers op het moment van de patch blij, maar na een tijdje komt hetzelfde patroon weer terug.Magic schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:45:
Ik denk niet dat dat het probleem oplost, toegeven, het zal de hele economie even omgooien, totdat iedereen weer een geweldig wapen heeft, en alles minder alsnog als junk op de AH verschijnt.
Als mensen hun items zouden enchanten en daardoor niet meer kunnen verkopen, gaan ze toch echt wel enchanten. Op die manier verdwijnen items uit de economie, net zoals ze in de hardcore realm verdwijnen (door doodgaan), waar de economie wel goed schijnt te zijn.
Ik vind het een heel goed plan en hoop dat ze het doorvoeren, maar ik betwijfel of dit dé redding van de economie is.krazzix schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:30:
Mijn idee hoe Blizzard de AH economy kan fixen:
Als je items kunt enchanten, zal je genoegen kunnen nemen met het kopen van minder dan BiS items, maar ook die zullen waarschijnlijk nog flink prijzig zijn. En zonder voldoende inkomsten uit AH (tenzij je de mazzel hebt awesome items te vinden), wordt het kopen van die items ook lastig blijft het spul dus moeilijk verkoopbaar.
Persoonlijk denk ik dat de redding van de economie samenhangt met de bereidheid van kopers om te zakken met de prijzen en niet zozeer met het invoeren van de maatregel die jij voorstelt. Of extra inkomstenbronnen ipv een goldsink, maar dat zal denk ik slechts op korte termijn werken.
Maar ondanks dat blijf ik het een goed plan vinden.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Patch 1.08 is nog niet live ... dus niets gemistShadowBumble schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:59:
Zo even een tijdje niet gespeeld was nogal druk en eigenlijk had ik 's avonds geen zin meer op nog eens achter de PC te gaan zittenKan iemand mijn een quick update geven van de wijzigingen ?
MooiVidra schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:29:
[...]
Patch 1.08 is nog niet live ... dus niets gemist
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Welcome back
Ik doe ongeveer zelfde hoeveelheid damage en speel momenteel MP6. Ik zal je toevoegen, kunnen we samen en of met anderen keys farmen. Mag ook mij toevoegen natuurlijk Panzerfaust#2779.Sankara schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:51:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/
Mensen die zoeken voor een key run buddy (of gewoon wat fun) add mij of geef via hier of via een PM je ID en dan add ik jouw. Mijn oude D3 homies zijn gestopt behalve 1. Ben ook op het punt gekomen dat multiplayer leuker is om te doen dan gewoon solo gaan.
Ben in principe een budget Barb PL28 (beste omschrijving) met ~ unbuffed 100k dps (110k dps met hoge dps gear en rond 95/98k met meer defense gear).
Ik farm zelf keys op MP7, maar bepaalde affixen zijn voor mij wel nog gevaarlijk (bijv. electrified, plagued en molten of firechain of desecrator - de damage affixes). Die moet ik goed 'half kiten' (in en uit het 'gevarenzone' gaan) om ze te killen zonder dood te gaan. Met meerdere zal MP6 beter zijn (ook voor de ubers).
ps. Ik heb niet eerder gevraagd omdat ik niet echt een boost wil hebben ofzo, zoek ook meer mensen van mijn gear level. Dat is toch wel het leukst i.p.v. door een super speler er doorheen gejaagd te worden. MP10 is voor mij denk ik ook wat te hoog gegrepen aangezien ik nog dood kan gaan op mp7.
ik wil binnenkort ook voor keys gaan.. Zit nu op 83K, maar ga gestaag omhoog. Mede door hulp van mensen uit dit forum. MP5 kan ik nu goed aan, dus MP6 moet ook snel lukken. Toppers!Shao Kahn schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:45:
[...]
Ik doe ongeveer zelfde hoeveelheid damage en speel momenteel MP6. Ik zal je toevoegen, kunnen we samen en of met anderen keys farmen. Mag ook mij toevoegen natuurlijk Panzerfaust#2779.
Ik doe ook graag een keertje mee, zal je toevoegen!
Battle.net || Strava
Duurde even, 6 keer dood gegaan tussen de 1 en 45 :-) Andere spelers die Act I inferno farmen?
Great, heb misschien nog wel wat items voor Wallyretlaw schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:51:
[...]
ik wil binnenkort ook voor keys gaan.. Zit nu op 83K, maar ga gestaag omhoog. Mede door hulp van mensen uit dit forum. MP5 kan ik nu goed aan, dus MP6 moet ook snel lukken. Toppers!
Op de onze teamspeak server (de opvolger van de JapyDooge TS server) zitten doorgaans veel spelers die zowel op HC alsmede op SC spelenMavado schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:52:
Eindelijk 60 op Hardcore met mijn Wizard Sol
Duurde even, 6 keer dood gegaan tussen de 1 en 45 :-) Andere spelers die Act I inferno farmen?
Ik heb ook wel interesse om mee te doen. Heb een PL34 ww barb en ik zit iets boven de 100k dps unbuffed. Op MP6 ga ik zelden meer dood, dus wellicht blijf ik ook op MP7 overeind. Ik zal jullie binnenkort eens toevoegen (of jullie mij).Shao Kahn schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:45:
[...]
Ik doe ongeveer zelfde hoeveelheid damage en speel momenteel MP6. Ik zal je toevoegen, kunnen we samen en of met anderen keys farmen. Mag ook mij toevoegen natuurlijk Panzerfaust#2779.
Ach ik heb af en toe wat spul, je vindt wel eens wat of ik doe hele lage bids/buy-outs.Vrijdag schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:06:
[...]
Moet ik er natuurlijk wel bij vermelden dat ik ook veel te danken heb aan Vydra, Vuurzee, Klabala en Beestig hier, van hen heb ik ook een paar mooie items gekregenmaar het knaagt dat ik niks terug kan doen
Tot nu toe wat ringen weg gegeven die me geld hebben gekost... whooping 3000gold en 12000 gold ofzo
Tis gewoon de handigheid van de aardige dingen voor weinig vinden.
Mja die EF is gewoon godlydesjaak909 schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:33:
[...]
Nooit echt naar breakpoints gekeken, maar zit blijkbaar unbuffed op 8,57tPS en met WotB op 10tPS![]()
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037344497?page=1
Eigenlijk alleen act 3, ik dacht dat het leuker is om hardcore te spelen omdat je dan veel meer public games hebt. Laatste quest van act 1 zijn inderdaad altijd wel een paar mensen.Mavado schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:52:
Eindelijk 60 op Hardcore met mijn Wizard Sol
Kom je bij act 3 dan zie je volle bak veel mensen bij quest 3 en 5, daar blijf ik dus nog even hangen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het werkt, omdat het ook werkt op de HC realms, en omdat het bij WoW werkt. Daarnaast leg je op deze manier spelers geen beperkingen op, alleen een keuze.Deadsmell schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:56:
Persoonlijk denk ik dat de redding van de economie samenhangt met de bereidheid van kopers om te zakken met de prijzen en niet zozeer met het invoeren van de maatregel die jij voorstelt. Of extra inkomstenbronnen ipv een goldsink, maar dat zal denk ik slechts op korte termijn werken.
Maar ondanks dat blijf ik het een goed plan vinden.
Toch is voor de grap kijken of ik het volgende breakpoint kan halen, met een Tal rasha's armor, ander amu (heb ik nog wel liggen) en ring moet dat lukken, wordt het wel erg glass canon, maarja valt te proberen
Ik ken nog wel een Wizard die zeer blij zou worden van zo'n ringVidra schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:33:
[...]
Ik heb wel een nieuwe inna's temperance gesniped (met intel, dex en vitality, 9ias) en een nieuwe unity met een hogere average dps. Als jij nog een unity zoekt (ias 8, chc 4.5, 306 loh, 163 intel en 39 average dps) weet je me te vinden
Ik heb mijn oude inna's temperance ook nog; maar ik geloof niet dat die ene wizard dat allemaal kan betalen. Maar indien wel, ik hou mij van harte aanbevolenklablabla schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:47:
[...]
Ik ken nog wel een Wizard die zeer blij zou worden van zo'n ring
Offtopic:
Zit je al in het vliegtuig?
[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 22-04-2013 14:19 ]
yep zoiets dacht ik ook aan... dus nog een soort "hidden durability"/repair points van 10k oid. Zo kan iedereen ook wel eens een goddelijke item uitproberen, omdat ie met 1 of 2 repair points over voor weinig op AH komt.Magic schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:45:
[...]
Ik denk niet dat dat het probleem oplost, toegeven, het zal de hele economie even omgooien, totdat iedereen weer een geweldig wapen heeft, en alles minder alsnog als junk op de AH verschijnt.
Volgens mij is het veel simpeler: gewoon elk item een levensduur geven, bijvoorbeeld na 10000 repair-points valt ie uiteen tot scrap, of begint steeds iets minder damage te doen.
Dan heb je pas echt een item-sink.
je hebt geen ladder dus al die items blijven zowiezo in het spel...
En die ene die ik voor 100K erop had gezet is verkocht voor 573K netto
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
GratzzSm0k3r schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:22:
OMFG, de WKL die ik op bid only 300K had gezet is verkocht voor 19.8M netto!!!!
Lekker Sm0k3r ... goede deal... gisteren stond ie natuurlijk al op 5mSm0k3r schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:22:
OMFG, de WKL die ik op bid only 300K had gezet is verkocht voor 19.8M netto!!!!
Ja bedankt maar niet de reactie wat ik had verwacht, ik bedoel van 300K naar 20M+ voor iemand, ik vond hem zelf niet eens 2M waard hahahahahahaha
Tjonge jonge, wat een gek ervoor wilt geven, zoals DIT!!! (ooit gekocht voor 10 dollar cent, dit noem ik pas flippen

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Nog steeds 200M verlies hoorVidra schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:23:
[...]
Lekker Sm0k3r ... goede deal... gisteren stond ie natuurlijk al op 5m
wat voor een WKL was het dan? met sock en LS?Sm0k3r schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:26:
[...]
Ja bedankt maar niet de reactie wat ik had verwacht, ik bedoel van 300K naar 20M+ voor iemand, ik vond hem zelf niet eens 2M waard hahahahahahaha
Ja maar DPS was 700 laag (728 ofzo), LS was 2.4 en socket maar enige goede was 6% en 25% lightning.desjaak909 schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:29:
[...]
wat voor een WKL was het dan? met sock en LS?
Ik had nog zoiets met een butchers sickle die ik erop had geknald voor 10M en de dag erop stond hij opeens op +120M!!!!
700 + 25% is toch een leuke dps wapen. Al hoewel de rest van de monk gear ook high end moet zijn.Sm0k3r schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:47:
[...]
Ja maar DPS was 700 laag (728 ofzo), LS was 2.4 en socket maar enige goede was 6% en 25% lightning.
Ik had nog zoiets met een butchers sickle die ik erop had geknald voor 10M en de dag erop stond hij opeens op +120M!!!!
lijkt me mooi instap WKL'tje, is natuurlijk niet zo goed voor je DPS getalletje op diabloprogress, maar ingame wel lekker.Xtr3me4me schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:52:
[...]
700 + 25% is toch een leuke dps wapen. Al hoewel de rest van de monk gear ook high end moet zijn.
Ja leukretlaw schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:51:
[...]
ik wil binnenkort ook voor keys gaan.. Zit nu op 83K, maar ga gestaag omhoog. Mede door hulp van mensen uit dit forum. MP5 kan ik nu goed aan, dus MP6 moet ook snel lukken. Toppers!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.