Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Shao Kahn schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:30:
[...]

Neem nu Desjaak909, die heeft mij gisteren geheel belangeloos op sleeptouw genomen om mijn 1e HF ring bij elkaar te laten sprokkelen en dan heeft hij zelfs geduldig mijn falen bij het leaven en joinen van de games op de kop toe genomen :*)
Nu begrijp ik wat meer van de frustratie van Smoker :X

Maar is verder altijd leuk om wat mensen op weg te helpen

[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 16-04-2013 23:26 ]

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
desjaak909 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:53:
[...]

Nu begrijp ik wat meer van de frustratie van Smoker :X

Maar is verder altijd leuk om wat mensen op weg te helpen
Laatste tijd ben ik ook redelijk vaak mensen aan het helpen met hun hellfire rings. En met 90% van de medetweakers hier gaat het gewoon goed. Maar soms proberen mensen er misbruik van te maken. Zo was ik bijvoorbeeld vorige week aan het farmen met een groepje en toen werd ik via een private message gevraagd of ik kon helpen met een MP10 Uber run. Ik was nog midden in me farmrun en had net me stacks dus had eigenlijk niet heel veel zin, maar na nog een paar berichtjes heb ik toch maar ff me goede wil getoond en ging ik ze helpen.

Tijdens de eerste elite kwam ik er achter dat ik als CM wiz de enige was met teambuffs aan dus vroeg ik of ze ook ff dat aan wouden zetten indien mogelijk. Toen we eenmaal de 5 stacks binnen hadden en ik wou beginnen met de ubers deed er niemand een portal open dus vroeg ik wie machines had en hoeveel. 2 van de 3 zeiden toen geen machines te hebben (waaronder degene die me invite) en de 3e zei niks meer. Het kwam er dus op neer dat ze van mij verwachte dat ik dus ook alle machines ging voorzien. Uiteindelijk zei de 3e persoon nog 2 machines te hebben dus wou ik niet te moeilijk doen en gewoon de run beginnen.

Nadat we de eerste bosses neer hadden zei degene die me gevraagd had te helpen ineens op de chat dat die ging slapen en weg ging (we moesten nog 2 runs) en verliet binnen 5 seconden de party. Uiteindelijk maar die run afgemaakt met de andere 2, maar dit was uiteraard wel de laatste keer dat ik dat kereltje hielp.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 16:52

scorpie

Supra Addict

Ik zit een beetje vast jongens. Ik ben sinds kort begonnen aan de mini-game die auction house flipping heet :+ en op zich kom ik stukje bij beetje wat beter in de slappe was te zitten, maar het is nog niet je van het. Ik vind het toch maar moeilijk om te beoordelen waar ik nou snel betere gear voor moet hebben om m'n DPS wat fatsoenlijk omhoog te krikken, iemand die me hier een beetje de goede richting in kan sturen? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Als iemand een keer zin heeft om samen A1 en A2 keys te farmen dan houd ik me aanbevolen. A2 vind ik zelf nooit zo leuk, dus als ik in m'n eentje ben farm ik dat nooit. A1 doe ik ook niet zo vaak.

Heb nu 27 A3 keys, 4 A1 keys en 0 A2 keys. Uberruns op MP10 gaat me niet lukken denk ik, hoogste wat ik met vrienden heb gehaald is MP8.
Vidra schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:13:
Nieuwe generatie he 8)

Input lag; dat is nog wel iets om te bekijken ... ik heb zelf de U2713 :P
offtopic:
Wel iets meer dan dat, twee generaties nieuwer en twee series hoger.

Inputlag op U2711 was vrij laag op DisplayPort toen ik het gemeten had, maar op DVI-D duallink stuk hoger. Verder is DVI ook veel trager met opstarten. Zo kreeg ik op DVI nooit de BIOS-post te zien, want dan was het scherm blijkbaar nog hard aan het nadenken of hij al klaar was om iets te gaan doen met het signaal dat hij van de videokaart binnen kreeg...

Met DP is het zo dat als het scherm eenmaal is opgestart, je ook meteen beeld hebt. Maar dat opstarten duurt mij bij de Dell UltraSharp schermen alsnog te lang. Vanaf het moment dat je de aanknop indrukt duurt het 7 seconden voor het scherm is opgestart. Met DVI kwamen er dan nog 4 seconden bij voor je ook daadwerkelijk beeld had.

[ Voor 59% gewijzigd door Kid Jansen op 17-04-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 19:51
Kid Jansen schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:29:
Als iemand een keer zin heeft om samen A1 en A2 keys te farmen dan houd ik me aanbevolen. A2 vind ik zelf nooit zo leuk, dus als ik in m'n eentje ben farm ik dat nooit. A1 doe ik ook niet zo vaak.

Heb nu 27 A3 keys, 4 A1 keys en 0 A2 keys. Uberruns op MP10 gaat me niet lukken denk ik, hoogste wat ik met vrienden heb gehaald is MP8.
Ik ben wel in voor wat keyruns A1/A2. Max mp voor keyruns is voor mij 7, ben nogal squishy op me wizard.

tag: Mannymo#1753

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Zijn er btw HC Monks aanwezig voor evt tips and tricks?
Ik heb nu een Plvl 7 Monk en gearen gaat nou niet op dezelfde manier als SC met volproppen van legendaries en setitems op een low budget }:O . Zat me even af te vragen welke upgrades ik het beste als eerste kon halen.
Momenteel geef ik mijn gold uit aan de craftables. Ik schommel rond de 3,5mil gold atm.

stats: 38,2k dps unbuffed, 554 res (met OWE), 4040 armor (met STI), 1243 LoH, 2,2% LS.

Plan was om over te stappen naar arcaneres aangezien me shoulders en gloves decent zijn. En dan nieuwe bracers craften. Amu crafting is nogal duur en mijn huidige vind ik best wel goed (1e poging ^^). Ik weet niet of het het waard is om chest armor te craften, nog nooit geprobeerd.

mijn HC monkey

-edit- nieuwe bracer gecraft die iets beter is.

[ Voor 3% gewijzigd door MannyMo op 17-04-2013 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 16:52

scorpie

Supra Addict

Damn! Heb even een helder moment! M'n gems upgraden. Scheelt ook weer wat HP's. Net nog een Manticore gesniped voor +/- 400K waar ik erg blij mee ben :) +20K DPS ongeveer.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja, de gems. Een paar dagen geleden heb ik de meeste star gems naar flawless stars geupgrade. Ik was verbaasd dat ik zoveel soepeler door de packs ging met slechts 20 STR en 20% CHD erbij. Of het is verbeelding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gisteren toch mijn Manticore te koop gezet. Ga switchen naar een Calamity.
Mocht iemand interesse hebben: http://www.diabloprogress.com/item/27528262
Verder ben ik nu natuurlijk op zoek naar een Calamity met minimaal 1300 dps en een socket.

Gisteren ook op mijn HC account een Thing of the deep verkocht. Voor hoeveel weet ik nog niet precies (vannacht liep het bod af en heb nog niet weer gekeken) maar iig 30M. Iemand met verstand van DH's op HC die mij kan helpen met het bepalen van de volgende upgrade? Ben nog niet zo lang bezig met HC (dit is mn eerste char) dus kan wel wat advies gebruiken.

[ Voor 42% gewijzigd door Klitse op 17-04-2013 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Timeless schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:32:
Verder ben ik nu natuurlijk op zoek naar een Calamity met minimaal 1300 dps en een socket.

Gisteren ook op mijn HC account een Thing of the deep verkocht. Voor hoeveel weet ik nog niet precies (vannacht liep het bod af en heb nog niet weer gekeken) maar iig 30M. Iemand met verstand van DH's op HC die mij kan helpen met het bepalen van de volgende upgrade? Ben nog niet zo lang bezig met HC (dit is mn eerste char) dus kan wel wat advies gebruiken.
Er stond gisteren een mooie calamity met socket op de AH met 1340 dps. Dit voor 2b uiteraard. Misschien iets voor jou als ie er nog staat?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:42:
[...]

Er stond gisteren een mooie calamity met socket op de AH met 1340 dps. Dit voor 2b uiteraard. Misschien iets voor jou als ie er nog staat?
Die heb ik zien staan, maar er stond er een op met 1320dps die beter was (meer chd en betere MfD) voor 1.5b. Of dit moet een andere geweest zijn. Maar ik moet iig eerst mijn Manti verkopen anders heb ik het gold niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Timeless schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:32:

wat mag het kosten en is hij beter dan de mijne ;) ? kan het niet echt zien aangezien de gems :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
cybergi schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:02:
[...]

wat mag het kosten en is hij beter dan de mijne ;) ? kan het niet echt zien aangezien de gems :)
Nee, die van jou is (net iets) beter. Die van mij heeft volgens mij 1264dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:28:
Oh ja, de gems. Een paar dagen geleden heb ik de meeste star gems naar flawless stars geupgrade. Ik was verbaasd dat ik zoveel soepeler door de packs ging met slechts 20 STR en 20% CHD erbij. Of het is verbeelding. :)
Ik denk dat met name de gems in je wapen upgraden te merken is.
2 x 100% gems geeft je 8500 meer dps
Zie bv: http://d3up.com/b/524094

En als ik jou was zou ik lekker een IK belt scoren.... Fury erbij, lifesteal.
Waarschijnlijk wel wat minder str, maar je EHP krijgt we een boost.

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 17-04-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:40:
[...]

Ik denk dat met name de gems in je wapen upgraden te merken is.
2 x 100% gems geeft je 8500 meer dps
Zie bv: http://d3up.com/b/524094

En als ik jou was zou ik lekker een IK belt scoren.... Fury erbij, lifesteal.
Waarschijnlijk wel wat minder str, maar je EHP krijgt we een boost.
Ja, dat tikt lekker aan. Toch maar eerst wat meer aandachts aan gems besteden, voor ik andere items upgrade. Gemakkelijke upgrades, maar wel prijzig (voor mij). Fijn overzichtje trouwens, die kende ik nog niet.

Ik zou graag mijn belt upgraden, maar zit zelf te denken aan een witching hour, in verband met de IAS en CHD en evenveel of meer VIT dan ik nu heb. Maar die dingen zijn vreselijk prijzig. Extra fury is bij mij niet noodzakelijk, maar de overige stats op de IK belt maken hem wel heel aantrekkelijk. Moeilijk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:00:
[...]

Ja, dat tikt lekker aan. Toch maar eerst wat meer aandachts aan gems besteden, voor ik andere items upgrade. Gemakkelijke upgrades, maar wel prijzig (voor mij). Fijn overzichtje trouwens, die kende ik nog niet.
Een makkelijke upgrade is ook een Unity met dubbele avg damage roll, dus even sorteren op average dmg en dan eentje nemen met 60+ avg damage, deze kan je meestal voor minder dan 2m vinden als je een beetje geduld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:18:
[...]

Een makkelijke upgrade is ook een Unity met dubbele avg damage roll, dus even sorteren op average dmg en dan eentje nemen met 60+ avg damage, deze kan je meestal voor minder dan 2m vinden als je een beetje geduld hebt.
Bedankt voor de tip, daar ga ik naar op zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke IK belt kost ook de wereld niet, kan echter niet in jou portomonee kijken :P

WH's zijn mij nog iets te duur, liever een Mempo met chc dan, maar die zijn ook niet te betalen....
Heb nu voor het eerst meer dan 100m, maar een upgrade scoren vind ik akelig angstig....
M'n fury ooit voor 27m gekocht, nu mag ik nog blij zijn als ik er 8m voor vang volgens mij.

Gloves en bracers wil ik gaan craften als de nieuwe patch er is....
Lastig lastig...

Moet bekenen dat ik m'n Emeralds op het hoogtepunt van het dupen gekocht heb, dus die hebben me relatief weinig gekost :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 17-04-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mijn survivability zou die IK wel beter zijn, denk ik. Maar door de gem upgrades staat mijn cashvoorraad weer op 0 en ik heb slechts eenmaal een item van boven de 2M verkocht, dus het schiet nog even niet op. :P

Meeste van mijn gear heb ik zonder buyout van AH gehaald. Totale set heeft me nog geen 7M gekost.

Craften zou ik ook graag doen (amu), maar ja, kost geld. Heb iig wel al ca. 250 DE's klaar staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:28

ChUcKiE

Dus........

Ik heb even niet de trends gevolgd mbt prijzen van crafting materials, maar is de tijd ondertussen gunstig om daar alvast wat van in te slaan?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

ChUcKiE schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:32:
Ik heb even niet de trends gevolgd mbt prijzen van crafting materials, maar is de tijd ondertussen gunstig om daar alvast wat van in te slaan?
Het is sowieso gunstig om die dingen weer aan te kopen voor de volgende patch ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Vidra schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:31:
[...]

Het is sowieso gunstig om die dingen weer aan te kopen voor de volgende patch ;)
Waarom dan? Craften verandert toch niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Klitse op 17-04-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:35:
[...]

Waarom dan? Craften verandert toch niet?
Er gaan minder rares droppen, dus minder crafting mats.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:37:
[...]

Er gaan minder rares droppen, dus minder crafting mats.
Dat is in de aankomende patch nog niet. Dat is de Itemization patch, en daarvan hebben ze gezegd dat ze dan ook naar craften gaan kijken (goedkoper maken vanwege minder rares die droppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik doel dan meer op de prijs van de materialen. Staan die nu enorm hoog, gemiddeld of toevallig laag tov het verleden. Als ze nu al veel te hoog staan, koop ik ze niet, maar als ze gemiddeld of laag taan, ga ik er nu een berg van inkopen.
Zit er dan ook nog verschil in de diverse items (tears, tomes, DE's)?

En was er niet ergens een website die dat toevallig bijhield (trend)??

[ Voor 10% gewijzigd door ChUcKiE op 17-04-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
ChUcKiE schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:42:
Ik doel dan meer op de prijs van de materialen. Staan die nu enorm hoog, gemiddeld of toevallig laag tov het verleden. Als ze nu al veel te hoog staan, koop ik ze niet, maar als ze gemiddeld of laag taan, ga ik er nu een berg van inkopen.
Zit er dan ook nog verschil in de diverse items (tears, tomes, DE's)?

En was er niet ergens een website die dat toevallig bijhield (trend)??
Tears zijn nu vrij duur als je het vergelijkt met een paar maanden terug. Tomes en DE zijn daarentegen weer een stuk goedkoper. Wat de prijs in de toekomst gaat doen kun je natuurlijk allen in je glazen bol bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik bedoel vooral wat de prijzen over de afgelopen zeg 6 maanden gedaan hebben. Zoiets heb ik volgens mij ook eens een keer mbt gems voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
ChUcKiE schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:48:
Ik bedoel vooral wat de prijzen over de afgelopen zeg 6 maanden gedaan hebben. Zoiets heb ik volgens mij ook eens een keer mbt gems voorbij zien komen...
http://www.diablohub.com/price-tracker/crafting/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Als er btw nog mensen op HC mp0 farmen, ben nog wel op zoek :). Ik lees alleen maar enge verhalen over disconnections en lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik ben aan het kijken naar een andere off hand wapen die wel life steal heeft.

Heb dus de huidige even in mainhand gedaan om te vergelijken vanuit de chat, de gem is eruit gehaald.
Maar had net een wapen die gaf maar 800 damage erbij, terwijl die wel beter was.

Zie ik iets over het hoofd? Of is het gewoon zo weinig vooruitgang vanaf mijn huidige.

Heb het idee een vertekend beeld te zien, want zou ik de gem in dat wapen stoppen geeft dat al heel veel meer zicht op wat het daadwerkelijk doet.

http://eu.battle.net/d3/e...alcyon-2970/hero/26264128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
S.J_84 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:27:

Heb het idee een vertekend beeld te zien, want zou ik de gem in dat wapen stoppen geeft dat al heel veel meer zicht op wat het daadwerkelijk doet.

http://eu.battle.net/d3/e...alcyon-2970/hero/26264128
gebruik zelf altijd deze site om te bekijken wat een eventuele upgrade doet:
http://theasiangamer.com/...ge-calculator-now-online/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel 4 weken gespeeld na release, was toen echter niet tevreden met de toestand waarin het zich bevond (en zeker de RMAH) is het spel in tussentijd al wat geevolueerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

En ik gebruik deze altijd...

http://www.diablo3dps.net/?

Met deze twee sites zou het wel moeten lukken lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Bedankt beidden :)
Ga die sites wel even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Vandread schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:01:
Ik gebruik deze nog wel eens om kleine veranderingen te checken, heb je barb erin gezet:
http://d3up.com/b/525135

Je fury is al vrij goed, waar vergeleek je mee?
Ik wil die Centurion Break vervangen.
Alleen bij het invoeren rekende de site de gem er ook bij dus heb de gewone stats erin gezet.

Bij crit damage bedoel ik.

[ Voor 3% gewijzigd door S.J_84 op 17-04-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, net 5 miljoen uitgegeven om betere gems te maken. Levert me 2K extra dmg op.... Doe ik dus niet meer. Heb nog maar 2 miljoen gold over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:50:
Ik heb het spel 4 weken gespeeld na release, was toen echter niet tevreden met de toestand waarin het zich bevond (en zeker de RMAH) is het spel in tussentijd al wat geevolueerd?
Ja :) We zitten inmiddels al bij patch 1.07 en 1.08 is in aankomst :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Vandread schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:22:
Gems in je armor moet je ook pas upgraden hoger dan een star als je verder niet veel andere dingen weet up te graden.
Die stapjes van 2 of 4 (Marguise) base state per gem - is gewoon minimaal te noemen - maar voor end-game players of gewoon die mensen met veel gold :) Een mooie upgrade.

Daarnaast vindt ik een upgrade van 2k dps nog best aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:22:
Gems in je armor moet je ook pas upgraden hoger dan een star als je verder niet veel andere dingen weet up te graden.
Yepp, maar zolang ik niet die ene drop van 100 miljoen tegen kom moet ik wat. Ik had 7 miljoen en heb voor upgrades gekeken maar als ik items moest kopen voor mijn WD en barb betaal ik ook 2 miljoen voor 1,5K erbij waarbij ik dan meteen 4k HP in moet leveren.
De enige manier voor mij om aan gold te komen is grinden en dan gaat het niet zo snel.
Voorlopig hoef ik echter niet meer up te graden met mijn gems want het kost enorm veel gems om up te graden, hopelijk gooien ze die droprate nog omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe de attack speed van je main hand en off hand berekend wordt? Als ik een dps calculator erbij pak, dan zie ik verschillen die ik niet kan verklaren op basis van de attack speed van de wapens.

Mijn main hand heeft 1.42 + 0.22 en mijn off hand heeft 1.3. Wanneer ik ze door een calculator gooi, dan zie ik doodleuk een hogere waarde bij mijn off hand. 2.23 bij off, 2.09 bij main.

En met 32% IAS kom ik uit mijn hoofd rond de 1.7 voor off en 2.19 voor main uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 17-04-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Die +0.22 wordt bij je andere wapen erbij geteld (in dit geval dus bij je offhand).

PS. eindelijk paragon lvl 78, nog 50% te gaan!

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Deadsmell schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:06:
Weet iemand hoe de attack speed van je main hand en off hand berekend wordt? Als ik een dps calculator erbij pak, dan zie ik verschillen die ik niet kan verklaren op basis van de attack speed van de wapens.

Mijn main hand heeft 1.42 + 0.22 en mijn off hand heeft 1.3. Wanneer ik ze door een calculator gooi, dan zie ik doodleuk een hogere waarde bij mijn off hand. 2.23 bij off, 2.09 bij main.

En met 32% IAS kom ik uit mijn hoofd rond de 1.7 voor off en 2.19 voor main uit.
de +0.22 die je ziet op je mainhand zit al verrekend in de 1.42, echter de 0.22 wordt nog wel toegerekend aan je offhand.

Daarnaast is de calculatie van de IAS op weapons een andere berekening dan de IAS op armor items. Hierdoor heb je een afwijking van de getallen ... voor de exact berekening moet je maar even googlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Deadsmell schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:06:

dual wield geeft 15% ias off item bonus, dus je main heeft 1.42 *(1+0.32+0.15%)=2.0874 APS, je OH heeft (1.3+0.22)*1.47= 2.2344 . dus die getallen kloppen :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Had ik vandaag bijna een mooie wkl dammit! Word ik op de allerlaatste seconde overboden ggrrrr.

956dps 24% LD Socket en 161dex 550M. Echt bagger maar ja niks aan te doen.
Goede mempo kost me ook klauwen met gold ppfff en craften helaas geen geluk. Krijg steeds bagger items met gold en magic find. En sommige nog erger dan de ander.

Maar ja met bijna 200K op me monk mag ik niet klagen unbuffed.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:11
CaVeFiSh schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:23:
[...]

Laatste tijd ben ik ook redelijk vaak mensen aan het helpen met hun hellfire rings. En met 90% van de medetweakers hier gaat het gewoon goed. Maar soms proberen mensen er misbruik van te maken.

Tijdens de eerste elite kwam ik er achter dat ik als CM wiz de enige was met teambuffs aan dus vroeg ik of ze ook ff dat aan wouden zetten indien mogelijk. Toen we eenmaal de 5 stacks binnen hadden en ik wou beginnen met de ubers deed er niemand een portal open dus vroeg ik wie machines had en hoeveel. 2 van de 3 zeiden toen geen machines te hebben (waaronder degene die me invite) en de 3e zei niks meer. Het kwam er dus op neer dat ze van mij verwachte dat ik dus ook alle machines ging voorzien. Uiteindelijk zei de 3e persoon nog 2 machines te hebben dus wou ik niet te moeilijk doen en gewoon de run beginnen.
Ik sta dus aan de andere kant van de lijn: Ik word zo nu en dan wel eens geholpen door rijkere/betere spelers en ik vind het gewoon frustrerend dat ik niks terugkan doen voor iemand die mij belangeloos helpt of items geeft.
Ik wil graag items of mats geven, of weet ik wat, maar wat ik kan bieden heeft voor iemand met 300k damage geen enkele waarde en dat is wel eens frustrerend.

Zelfs DE (die ik niet gebruik) kan ik niet geven want die zijn accountbound).

Achja, ooit doe ik ook 300K DPS en dan kan ik anderen helpen 8)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:40:
[...]

dual wield geeft 15% ias off item bonus, dus je main heeft 1.42 *(1+0.32+0.15%)=2.0874 APS, je OH heeft (1.3+0.22)*1.47= 2.2344 . dus die getallen kloppen :)
Ah, dat verklaart het! Bedankt voor de verduidelijking! Ook bedankt voor de input @ iedereen hierboven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
Ben nu lvl 57 en zit in act 2 hell. zal ik gewoon door spelen of eerst tot lvl 60 gaan grinden?
Wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:00:
Ben nu lvl 57 en zit in act 2 hell. zal ik gewoon door spelen of eerst tot lvl 60 gaan grinden?
Zolang je geen moeite met de act hebt, zou ik doorspelen. Ik vond Act III en IV Hell maar saai, omdat ik in Act II level 60 werd (en al een set lvl60 items klaar had liggen). Hoe eerder dat achter de rug is, hoe beter. Inferno is een stuk uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Deadsmell schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:08:
[...]

Zolang je geen moeite met de act hebt, zou ik doorspelen. Ik vond Act III en IV Hell maar saai, omdat ik in Act II level 60 werd (en al een set lvl60 items klaar had liggen). Hoe eerder dat achter de rug is, hoe beter. Inferno is een stuk uitdagender.
Ik heb dus ook al een 3tal lvl 60 items liggen die ik heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:12:
Pff, net 5 miljoen uitgegeven om betere gems te maken. Levert me 2K extra dmg op.... Doe ik dus niet meer. Heb nog maar 2 miljoen gold over.
Met zo weinig gold had je dan ook beter van tevoren uit kunnen rekenen hoeveel je er qua dps op vooruit zou gaan door de betreffende main stat increase. Dan kon je aan de hand van die uitkomst beter bepalen of het de investering waard is of niet. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:10:
[...]

Ik heb dus ook al een 3tal lvl 60 items liggen die ik heb gekocht.
Je gaat er wel een stuk sneller mee door Hell, maar het wordt er imo niet leuker op als je ze gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Idifix schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:00:
Gewoon lekker doorkachelen inderdaad. Ik heb met levelen van nieuwe chars altijd een radiant star ruby in helm voor +31% exp en een flawless star ruby in wapen.

Beetje twinken en je vliegt er zelfs op MP10 nog doorheen. Met m'n DH was ik lvl 60 in A1 Hell en tegen de tijd dat ik inferno in ging was ik al plvl 5. M'n nieuwe WD is nu lvl 51 en zit nog in begin A3 NM en doet al 35k damage.

Vooral lvl 42 is een belangrijke mijlpaal, want dan kan je al een aantal items inferno gear aan (max reduced level requirement is 18). Kost je dan misschien paar M voor een wapen, maar kan je bijna altijd met winst verkopen (zelfs met 15% AH fee meegerekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Kid Jansen schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:38:
[...]

Gewoon lekker doorkachelen inderdaad. Ik heb met levelen van nieuwe chars altijd een radiant star ruby in helm voor +31% exp en een flawless star ruby in wapen.

Beetje twinken en je vliegt er zelfs op MP10 nog doorheen. Met m'n DH was ik lvl 60 in A1 Hell en tegen de tijd dat ik inferno in ging was ik al plvl 5. M'n nieuwe WD is nu lvl 51 en zit nog in begin A3 NM en doet al 35k damage.

Vooral lvl 42 is een belangrijke mijlpaal, want dan kan je al een aantal items inferno gear aan (max reduced level requirement is 18). Kost je dan misschien paar M voor een wapen, maar kan je bijna altijd met winst verkopen (zelfs met 15% AH fee meegerekend).
Dit is nog maar men 1e char dus heb nog geen miljoenen tot men beschikking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
R.I.P. Plvl 11 monk. Ik zag ze achter een deurtje en drukte op blind en sloeg toen de deur....bleek mijn blind op CD -_-. Wel jammer, was net lekker op weg met gear en die amu :(..die ga ik nooit meer craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ribbon schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:04:
Die +0.22 wordt bij je andere wapen erbij geteld (in dit geval dus bij je offhand).

PS. eindelijk paragon lvl 78, nog 50% te gaan!
Congrats! Jij gaat ook hard zeg!
* ApOE heeft ook ff vakantie nodig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat vind gij van me nieuwe mainhand? 1d12h op AH met Buy out van 170M. Deze stond tussen de wapens van 1Miljard+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat vind gij van me nieuwe mainhand? 1d12h op AH met Buy out van 170M. Deze stond tussen de wapens van 1Miljard+ http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887

Edit ging iets mis met posten oops.

[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 18-04-2013 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Xtr3me4me schreef op donderdag 18 april 2013 @ 07:53:
Wat vind gij van me nieuwe mainhand? 1d12h op AH met Buy out van 170M. Deze stond tussen de wapens van 1Miljard+ http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887

Edit ging iets mis met posten oops.
Voor het bedrag een mooi dingetje. Een goede WKL had echter beter geweest.

Als er CHD op had gezeten had het een ander verhaal geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:39:
[...]

Voor het bedrag een mooi dingetje. Een goede WKL had echter beter geweest.

Als er CHD op had gezeten had het een ander verhaal geweest.
Chd komt wel wanneer ik ooit geluk heb met amulet en gloves en de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Pfft. Ik heb het weer even gehad met D3 merk ik. Ik heb geen zin om te farmen/iets te doen oid in D3.

Ik laat het farmen weer even links liggen to 1.08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik heb mijn DH op hardcore inmiddels weer opnieuw gemaakt nadat hij dood is gegaan door een teleport op het acid van trees......

Inmiddels PL 2 met al redelijk wat All res en 800 Loh.
Is het voor een DH nog handig om over te stappen op single target skill? Ik gebruik nu eigenlijk alleen maar de skill die je vanaf lvl 1 al hebt met de 50% pierce change.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Wooldoor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:27:
Ik heb mijn DH op hardcore inmiddels weer opnieuw gemaakt nadat hij dood is gegaan door een teleport op het acid van trees......

Is het voor een DH nog handig om over te stappen op single target skill? Ik gebruik nu eigenlijk alleen maar de skill die je vanaf lvl 1 al hebt met de 50% pierce change.
Ik denk dat Timeless hier het beste antwoord op kan geven...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wooldoor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:27:

Hungering arrow kun je nog steeds gebruiken. Wel zou je kunnen switchen naar devouring arrow (of spray of teeth als je genoeg critchance hebt).

Verder gebruikt mijn HC DH elemental arrow - ball lightning als hatreddump.
Oh en LoH heb je niet nodig, gewoon gloom gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Klitse op 18-04-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ok dan ga ik dat eens proberen, ik gebruikte tot nu toe ook multishot maar op inferno merk ik dat ik meer hatred nodig heb.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Wooldoor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:19:
Ok dan ga ik dat eens proberen, ik gebruikte tot nu toe ook multishot maar op inferno merk ik dat ik meer hatred nodig heb.
Ikzelf heb op SC ook altijd MS op mijn dh gebruikt. Als je de reduced hatred cost rune gebruikt, een DML en bat companion, heb je meestal genoeg hatred om flink te spammen. Ik vond het altijd wel leuk, een soort shotgunhunter werd je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rone schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:14:
[...]

Met zo weinig gold had je dan ook beter van tevoren uit kunnen rekenen hoeveel je er qua dps op vooruit zou gaan door de betreffende main stat increase. Dan kon je aan de hand van die uitkomst beter bepalen of het de investering waard is of niet. :)
Achteraf gezien wel, maar ik had helemaal niet in de gaten dat het zo snel ging. Goed bekeken heb je enorm veel gems nodig en ik dacht dat ik met 170 stuks genoeg had om 5 slots te vullen. Viel dus tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Rofl, zo verkoop je zowat geen zak en zo verkoop ik net mijn oude skorn voor 700M. Hoppa 1.4 miljard op naar de 2 miljard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Shao Kahn schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:28:
[...]

Ik sta dus aan de andere kant van de lijn: Ik word zo nu en dan wel eens geholpen door rijkere/betere spelers en ik vind het gewoon frustrerend dat ik niks terugkan doen voor iemand die mij belangeloos helpt of items geeft.
Ik wil graag items of mats geven, of weet ik wat, maar wat ik kan bieden heeft voor iemand met 300k damage geen enkele waarde en dat is wel eens frustrerend.

Zelfs DE (die ik niet gebruik) kan ik niet geven want die zijn accountbound).

Achja, ooit doe ik ook 300K DPS en dan kan ik anderen helpen 8)
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het helemaal niet vervelend om mensen te helpen. Ook geef ik vaak dingen weg die ik zelf niet meer nodig heb en daar hoef ik dan ook niks voor te hebben. Maar wat ik wel vervelend vind zijn van die lui die zelf nog geen MP3 aankunnen en dan via de chat blijven doordrammen en smeken tot je ze komt helpen en dan vervolgens de game verlaten als ze hebben wat ze nodig hadden. Heb het nu al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke party verlaat om mensen te helpen met bijvoorbeeld een MP10 Uber run en dan achteraf zelf genaaid wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

CaVeFiSh schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:09:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het helemaal niet vervelend om mensen te helpen. Ook geef ik vaak dingen weg die ik zelf niet meer nodig heb en daar hoef ik dan ook niks voor te hebben. Maar wat ik wel vervelend vind zijn van die lui die zelf nog geen MP3 aankunnen en dan via de chat blijven doordrammen en smeken tot je ze komt helpen en dan vervolgens de game verlaten als ze hebben wat ze nodig hadden. Heb het nu al een paar keer meegemaakt dat ik een leuke party verlaat om mensen te helpen met bijvoorbeeld een MP10 Uber run en dan achteraf zelf genaaid wordt :P
Das naadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 19:56
Afbeeldingslocatie: http://files.zzattack.org/img/d3/bijna.png
hopelijk van het weekend eindelijk klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Mijn monk is eindelijk level 60 en in act 1 inferno :D
Dit is em:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Idifix-2164/hero/26622664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Heel merkwaardig, bij mij update die mijn profielen niet meer goed. Deze bijvoorbeeld:

http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/26846058

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

CaVeFiSh schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:00:
Heel merkwaardig, bij mij update die mijn profielen niet meer goed. Deze bijvoorbeeld:

http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/26846058

Meer mensen hier last van?
jep, heb ik ook.. zal wel weer opgelost worden aan de achterkant, maar duurt sinds gister steeds langer voordat er geupdate wordt.. Ik heb inmiddels ook al een andere ring en belt!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zzattack schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:21:
[afbeelding]
hopelijk van het weekend eindelijk klaar :)
Porn* haalde hem net!
retlaw schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:05:
[...]
Jep, heb ik ook.. zal wel weer opgelost worden aan de achterkant, maar duurt sinds gister steeds langer voordat er geupdate wordt.. Ik heb inmiddels ook al een andere ring en belt!
Heb trouwens ook nog wel een broek met aardig wat vit, want dat mis je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Dat Paragon levelen gaat nu wel steeds meer tegen werken. Na 62 paragon levels in 2 weken te hebben geramd begint de eentonigheid in de CotA nu toch wel toe te slaan. Aan de andere kant: nog 38 leveltjes doorbijten, en dan eindelijk P100. Doel is om dit weekend toch nog wel 65 te halen, en dan volgende week minimaal 70.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Je hebt 62 paragon levels gehaald door alleen maar CotA te runnen? Damn, hoe eentonig wil je het hebben...

Ik doe altijd Skycrown Battlements, Stonefort, Keep Depths 1 & 3 op MP8 (op lager MP zou ik ook KD2 meepakken, maar ga op MP8 dood aan die suicide beesten). Dat vind ik al heel erg saai worden na een paar runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Het leuke is dat je bij paragon 78 op de helft van de benodigde xp voor paragon 100 zit :).

Cota geeft mij ongeveer 80M xp per uur.
Voor levelen zou je eventueel nog kunnen wachten tot de nieuwe patch. Dan gaat het ongeveer 2x zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Timeless schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:41:
Het leuke is dat je bij paragon 78 op de helft van de benodigde xp voor paragon 100 zit :).

Cota geeft mij ongeveer 80M xp per uur.
Voor levelen zou je eventueel nog kunnen wachten tot de nieuwe patch. Dan gaat het ongeveer 2x zo snel.
Ik heb al gehoord hoeveel XP er nodig is om van 99 naar 100 te komen, en ik wil dat liever niet nog een keer horen :P De motivatie om te levelen zit er nu namelijk nog wel een beetje in.

Maar met de nieuwe patch gaat alleen het levelen in groepen toch juist sneller. En zo gigantisch veel sneller zal het ook weer niet gaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Jawel, Omdat de NV stacks dan niet meer een flat bonus van 15% geven maar een multiplier van 15%.

Stel je hebt op mp10 500% XP (echte getallen moet je maar ff opzoeken) dan krijg je van 5NV nu 5x15=75%XP extra. dus kom je op 575%.

Straks is het een multiplier dus krijg je 500% * 1.75 = 875%. En dan heb je ook nog de bonus die je krijgt als je met meer dan 1 speler tegelijk in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Timeless schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:31:
Jawel, Omdat de NV stacks dan niet meer een flat bonus van 15% geven maar een multiplier van 15%.

Stel je hebt op mp10 500% XP (echte getallen moet je maar ff opzoeken) dan krijg je van 5NV nu 5x15=75%XP extra. dus kom je op 575%.

Straks is het een multiplier dus krijg je 500% * 1.75 = 875%. En dan heb je ook nog de bonus die je krijgt als je met meer dan 1 speler tegelijk in de game zit.
Oh damn! Dat had ik nog helemaal niet gelezen! Het wordt straks dus geen CotA meer farmen (aangezien ik dat doe zonder NV stacks).

Ik speel zelf geen PTR. Iemand enig idee wat straks "the place to be" gaat worden? Ik hoorde al dingetjes over Festering Woods en Halls of Agony in Act 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Diabolic#2626 gaat dan vaak spelen met tweakers groepje @ MP10 denk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Dan gaat chuckie#1330 daar aan mee doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
EricNL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:50:
[...]

Oh damn! Dat had ik nog helemaal niet gelezen! Het wordt straks dus geen CotA meer farmen (aangezien ik dat doe zonder NV stacks).

Ik speel zelf geen PTR. Iemand enig idee wat straks "the place to be" gaat worden? Ik hoorde al dingetjes over Festering Woods en Halls of Agony in Act 1...
Dat is net weer veranderd. Er zijn een aantal mensen (waaronder bijv Moldran) die dat op dit moment aan het uitzoeken zijn. Als je het wilt weten moet je vermoedelijk even wachten tot de patchnotes definitief vastgesteld zijn en dan naar het advies van deze mensen zoeken. (youtube, twitch, bnet forum zijn hierbij je beste bronnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Kan ik ergens een leuke game joinen? Ik bel PL20 en iets van 100k unbuffed dmg. Speel meestal alleen en hoop dat ik even met iemand kan meeliften op een hoger monster level. Wellicht dat iemand me dan ook kan helpen bij het vinden van wat betere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Voeg me maar toe: Drumatiko#2954 :)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Daar zitten wel een paar goeie ideeen tussen. Jammer dat dit geen realiteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Timeless schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:31:

Als je met 4 speelt zit je zelfs op 1100% als ik me niet vergis. Daar komt nog bij dat de mobs 20% minder HP hebben dan nu 250%/310% als je met 4 spelers farmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Jay-v schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:45:
[...]

Als je met 4 speelt zit je zelfs op 1100% als ik me niet vergis. Daar komt nog bij dat de mobs 20% minder HP hebben dan nu 250%/310% als je met 4 spelers farmed.
Ja zoiets was het wel. Dus vandaar ook dat het 2x zo snel zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:40:
Heb trouwens ook nog wel een broek met aardig wat vit, want dat mis je wel :)
daar kwam ik gister ook nog even achter inderdaad... Paar keer in 1 klap dood... Teveel gefocust op CHC en CHD. Blijft toch lastig met niet zoveel gold. Ik lever overal wel wat in. Met dit Amu weer meer CHC, maar allres stuk minder.. Zelfde geldt voor de ring. Wel meer crit, maar weer geen vit... Beetje proberen houdt het wel leuk!
Xtr3me4me schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:55:
Diabolic#2626 gaat dan vaak spelen met tweakers groepje @ MP10 denk :D
ChUcKiE schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:12:
Dan gaat chuckie#1330 daar aan mee doen! :)
RetLaw#2411 gaat zijn best doen om sterk genoeg te worden om ook aan te kunnen gaan sluiten.. Zal nog wel even duren, maar dat geeft niet!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 10:48

krazzer

Tijd is een illusie

Ik heb laatst met mijn Archon wizard in 1.08 even een potje gedaan met 4 spelers op MP10. Wat gaat dat lekker zeg!

Ik kan nu eindelijk een beetje knap in Archon form blijven, voorheen was co-op spelen XP-wise voor mij nutteloos, ik kan niet wachten op 1.08!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:30
Geen idee of iemand al had gepost maar;

http://us.battle.net/d3/e...tes-updated-418-4-18-2013

Wel grappig dat de US D3 site sneller de 'updates' krijgt dan de EU.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Monk

Active Skills

Mantra of Healing

Now causes party members to regenerate 620 life per second (up from 310)

Skill Rune – Sustenance

Now increases Mantra of Healing’s life regeneration to 1240 per second (up from 620)

Passive Skills

Guiding Light

Damage bonus increased from 16% to 20%

Whoop Whoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
iemand met verstand over 0-dog?

ik heb naar mijn mening toch een redelijke gegearde WD gebouwd met PUR, +Globe healt, APS.. maar ik overleef niets eens 3 mins op MP5 :)

gear(/skill)suggestie? en wat te doen bij weglopende mobs zoals occultisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mofkees schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:
iemand met verstand over 0-dog?

ik heb naar mijn mening toch een redelijke gegearde WD gebouwd met PUR, +Globe healt, APS.. maar ik overleef niets eens 3 mins op MP5 :)

gear(/skill)suggestie? en wat te doen bij weglopende mobs zoals occultisten?
WD? waar heb jij een WD? ik zie alleen barb wiz en monk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Xtr3me4me schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:53:
[...]

WD? waar heb jij een WD? ik zie alleen barb wiz en monk :?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/14557194

ze heeft nog te weinig kills dus zo'b grote portrait heeft ze nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mofkees schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:57:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/14557194

ze heeft nog te weinig kills dus zo'b grote portrait heeft ze nog niet :)
MP5..hhmzz ik zou zeggen meer je HP & Armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:33
Goldman schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:27:
Geen idee of iemand al had gepost maar;

http://us.battle.net/d3/e...tes-updated-418-4-18-2013

Wel grappig dat de US D3 site sneller de 'updates' krijgt dan de EU.
Hoera! Eindelijk wat aanpassingen voor de WD. Misschien wordt Firebats nu wel weer interessant als tegenhanger op de Zombie Bears en Acid Clouds.
Bug Fixes
Monsters with the Avenger affix now correctly gain +25% damage each time a monster in their pack dies
Monsters with the Vampiric affix now correctly heal for 200% of their damage done in all difficulties
Ahhhh, dat moeten die affixes dus doen. Ik vond het al van die zinloze affixes tot nog toe, behalve dan alleen de visual dat een monster groter werd.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Pagina: 1 ... 196 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.