Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:57:
[...]
je vergeet zeker dat je de instellingen van diablo en andere games zo kan aanpassen dat je het lager kan zetten dan de '' normale '' game instellingen ? een bot hoeft namelijk geen mooie explosies / nummertjes van damage te zien om zijn werk te kunnen doen en ja dat soort dingen kan je allemaal uitschakelen
Nee dat vergeet ik niet. Maar het is onmogelijk (so far) om de render engine van D3 te disabelen. Je kan bijvoorbeeld in je D3prefs je bitmap aanpassen naar 8 bit, dat is onspeelbaar maar voor bots geen probleem. Dat soort tweaks zijn echter voornamelijk GPU tweaks en hebben minimale invloed op de GPU.
Als je echt denkt dat een D3 minder dan 6% van een 2500K kan gebruiken, hoor ik het graag!

Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:05:
[...]
Ok het is geen Demon Buddy iig maar voor instellingen kan je daar een kijkje nemen voor het draaien van meerdere bots.
Had je ipv hem meteen afbranden of aangeven dat hij lult niet beter de vraag kunnen stellen als in "hoe de fuck doet hij dat dan?" dan had ik kunnen beantwoorden met "hij staat op mijn lijst en maakt deel uit van een groep" en onderschat de chineze mensen niet, komen simpel over maar lopen qua software voor op ons (kijk eens naar hoeveelheid hackers en hoe goed ze zijn), oost europeanen ook, ik ken zat oost europeanen die kunne programmeren als de beste voor weinig geld.
De bot is niet te koop en wordt alleen uitgedeeld en volgens hem veel efficienter dan demon buddy. Hij heeft binnen enkele uren nadat zijn unid EF's en Mempo's op zijn weer +/- 30 van elk en qua gold, reken eens uit; 14m voor unid EF en 55m voor unid mempo, hij is hele dag online en zie hem nooit spelen, is er alleen als verkoper.
Dus tevens real-life tip, aannames niet hard verkondigen ook al weet je het bijna zeker, stel maar eerst een vraag en brand dan de ander af als hij 1+1 = 3 roept. Werkt bij mij uitstekend in het echte leven.
Denk na man.
Zelfs al is het helemaal mogelijk: als hij in een groep opereert waar ze 10.000 bots draaien, wat een flinke investering is zoals ik had gezegd en bovendien een groot risico ivm. strafbaarheid (grijs gebied), de kans dat je gebanned word en de slechte economie op het moment. Waarom zou je dat aan de grote klok willen hangen?!
Als je echt de skills hebt om een custom bot in elkaar te draaien en daar profijt van te maken, all the power to you. Maar ik geloof NIET dat iemand dat heeft gedaan wanneer hij dat aan mij of iemand anders vertelt, tenzij de bot niet meer werkt of draait. Die is namelijk goud geld waard.
Ik ben gerust op de hoogte dat er grote chinese farms zijn - de gelekte foto van een ontevreden lid van een van die kartel's in de begindagen van D3 comes to mind - maar het is compleet onlogisch om dat uit de doeken te doen zolang je er profijt uit trekt.
Bovendien brand ik hem niet af, of zeg ik dat hij lult. Ik geef (onterecht als een statement) aan dat het grootspraak is, had ik een mening van moeten maken. Ok. Maar zoals in mijn eerste zin: ik probeer alleen maar aan te geven hoe onwaarschijnlijk het allemaal is.
Werden in het begin wel veel gebruikt, maar de snelheid waarmee je gebanned word is echt ontzettend hoog.
Heel makkelijk te detecteren, je maakt namelijk heel veel search queries. Bovendien heeft blizzard een policy die zegt dat je de AH niet als 'investment vehicle' mag gebruiken, die ze ook hebben gehanteerd voor mensen die dit uitvoerig (zelfs handmatig!) deden.
[
Voor 67% gewijzigd door
Rem op 23-05-2013 19:19
]