Sorry hoor maar ik weet niet met hoveel GF je dan speelt... 400+ %? Als ik de repairs meeneem zit ik op een a3 run... volledig keeps, fields, bridge, t/m azmodan op ongeveer 200K+. Dit is na 1-3 deaths. En ik kill alles, pickup radius zorgt ervoor dat ik alle gold oppick als thing of the deep gevruiker.Marcvz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:44:
[...]
Ik heb voor alle patches met een wiz gespeeld en had toen ik inferno bereikte 9mil..
Dat kun je niet vergelijken omdat de ah toen minder verzadigd was.
Maar als ik nu met mn monk een run doe pak ik al meer dan een half miljoen aan gold op (met 0 pickup radijs, dus ik laat meer liggen dan ik opraap)
Als je dan ook nog alle rares en desnoods blue's aan de vendor verkoopt kun je in een dag tijd makkelijk aan de 5 mil komen.
Maar goed ik speel dan denk ik wel heel wat meer casual, runnetje of 1-2 per dag.. Denk dat jij met 5 mil over 6 uur+ praat.... Mja... of we hebben het hier over jouw superggearde barb. Niet echt representtief voor de gemiddelde persoon zou ik denken. Maar prima, jij benadert alles vanuit de "pro" player... ik die vanuit de gemiddelde poor bastard.