maratropa schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:19:
[...]

Voor loot doe ik nu eerst 5NV halen in de core of arreat en towers, en dan keep 2, bridge of korsikk en that's it, gewoon weer repeat. Ik vind stonefort, areat crater etc veels te veel lopen allemaal. En dat levert plenty items op.
Stonefort is voor de keys (en een paar elites).

En wat jij zegt komt op hetzelfde neer, alleen in omgekeerde volgorde, of begrijp ik je verkeerd?

Persoonlijk vind ik het nogal zonde om 5NV weg te knikkeren, want dat is gewoon weer 5 elite kills die waarschijnlijk niks opleveren.

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:18
ejtnaj schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:22:
[...]

Het leuke aan dit spel is dat hoe meer je drops verwacht, hoe langer ze uitblijven. Dus als je MP1 gaat farmen met als doel: drops, dan zal je makkelijker teleurgesteld worden. Als je het spel een beetje moeilijk maakt, dan denk je minder aan de drops en zal zo'n streep meer een welkome verrassing zijn.

...maar ik heb 't gevoel dat ik een beetje aan het trollen ben :) dus doe maar waar je zin in hebt! Wat voor mij leuk is, is subjectief
Ik heb precies hetzelfde hoor. Wij vinden gewoon nooit wat en daarom hebben we het farmen hebben opgegeven :+

xVortexx D3

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ejtnaj schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:22:
[...]

Het leuke aan dit spel is dat hoe meer je drops verwacht, hoe langer ze uitblijven. Dus als je MP1 gaat farmen met als doel: drops, dan zal je makkelijker teleurgesteld worden. Als je het spel een beetje moeilijk maakt, dan denk je minder aan de drops en zal zo'n streep meer een welkome verrassing zijn.

...maar ik heb 't gevoel dat ik een beetje aan het trollen ben :) dus doe maar waar je zin in hebt! Wat voor mij leuk is, is subjectief
het leuke van het leuke is dat leuk voor iedereen anders is :)

persoonlijk vind ik 't ook niks aan alle mob's te one-shotten. Ik speel Mp4/5 en er is nog wat uitdaging en bij bepaalde combi's moet man zelfs een beetje kiten. Dan is het natuurlijk extra belonend als er ineens zo'n straal van de hemel komt

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-01 13:41
Mofkees schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:26:
[...]

het leuke van het leuke is dat leuk [...]
Error!

Does not compute!

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 09-11-2012 13:27 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Mofkees
iets anders trouwens. Met elke batch hebben ze de performance wel flink verbeterd. Heb nu veeeeel minder last van lags in 105 als er 9239979172374 effecten tegelijk komen.

Nouja de zeurpieten zullen natuurlijk zeggen dat Blizz een betaalde beta heeft uitgebracht :) Ik vind dat ze wel goed werk doen hoor na release.

Iemand hier ervaring met D3 op een intel HD 4000 video kaart? werkt dat nog een beetje?

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
simons schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:18:
Hoe communiceren jullie in games met meerdere personen?
Altijd via Skype met vrienden... Anders via de chat maar skype heeft wel de voorkeur gezien je kan zeggen wat je wilt en gewoon doorspelen.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 22:48
Mofkees schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:34:
iets anders trouwens. Met elke batch hebben ze de performance wel flink verbeterd. Heb nu veeeeel minder last van lags in 105 als er 9239979172374 effecten tegelijk komen.

Nouja de zeurpieten zullen natuurlijk zeggen dat Blizz een betaalde beta heeft uitgebracht :) Ik vind dat ze wel goed werk doen hoor na release.

Iemand hier ervaring met D3 op een intel HD 4000 video kaart? werkt dat nog een beetje?
op 3000 is het speelbaar

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Mofkees schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:34:

Ja, dat werkt... een beetje. Dat wil zeggen verwacht geen wonderen maar het is goed speelbaar.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-01 14:16

ResuCigam

BOFH

simons schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:18:
Hoe communiceren jullie in games met meerdere personen?
Via de teamspeak server van JapyDooge (ts3.jovianlegacy.net), erg gezellig :8

We do what we must because we can.

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 11:47
Ik equip sinds kort een Won Kim Lau met de stat dat lightning skills 25% dmg erbij krijgen. Zelf gebruik ik fists of thunder (thunderclap). Wordt die 25% in de totale dps verekent? Want mijn totale dps is omlaag t.o.v de vorige items maar ik heb de indruk dat ik meer damage deal.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hool-2900/hero/854900

Inventaris

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik heb mijn computer in de woonkamer staan, en mijn vriendin wordt al niet blij van al het geklikt en toetsen-bashing. Mijn maniakale gelach buiten beschouwing gelaten, denk ik niet dat ik het kan maken om nog eens een microfoon aan te schaffen en meer herrie te maken :D

Verwijderd

tboheeren schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:48:
Ik equip sinds kort een Won Kim Lau met de stat dat lightning skills 25% dmg erbij krijgen. Zelf gebruik ik fists of thunder (thunderclap). Wordt die 25% in de totale dps verekent? Want mijn totale dps is omlaag t.o.v de vorige items maar ik heb de indruk dat ik meer damage deal.
Kort maar krachtig..Ja :) Ik gebruik dezelfde

• Blaat
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:51:
[...]

Kort maar krachtig..Ja :) Ik gebruik dezelfde
Ehm, nee toch? Je ziet die 25% toch niet terug op je paperdoll?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09-2025

Barthak

mcl

ejtnaj schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:50:
Ik heb mijn computer in de woonkamer staan, en mijn vriendin wordt al niet blij van al het geklikt en toetsen-bashing. Mijn maniakale gelach buiten beschouwing gelaten, denk ik niet dat ik het kan maken om nog eens een microfoon aan te schaffen en meer herrie te maken :D
Kan je je vriendin niet buiten zetten tijdens het spelen? Daar heb je op dat moment toch niets aan :+

Diablo3

• tboheeren
Damn dus als men vorige items meer dps (op papier) gaven kan ik beter terug switchen?

Inventaris

• Blaat
tboheeren schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:52:
Damn dus als men vorige items meer dps (op papier) gaven kan ik beter terug switchen?
Volgens mij niet hoor.. Ook weer zo'n hidden dps modifier.

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:52:
[...]

Ehm, nee toch? Je ziet die 25% toch niet terug op je paperdoll?
Je ziet ze niet in de stats maar een goede roll won ki's met matige dps (810 dps) doen meer dps dan mijn socket echo (1.2k dps). It's all in the lightning add on (er zitten er 2 eigenlijk op)

• tboheeren
Okay thanks voor de info. Alleen jammer dat het niet wordt verekent, had graag een idee hoeveel damage die 2 speciale stats extra gaven in combinatie met de juiste skills (thunderclap + cyclone winds)

Inventaris

Verwijderd

tboheeren schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:57:
Okay thanks voor de info. Alleen jammer dat het niet wordt verekent, had graag een idee hoeveel damage die 2 speciale stats extra gaven in combinatie met de juiste skills (thunderclap + cyclone winds)
Ik kan niet zonder meer hehheh

• JohnnyV76
  • Laatst online: 24-01 09:25
(jarig!)
ejtnaj schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:50:
Het is al een hele tijd geleden volgens mij voor het laatst gepost dus wellicht dat niet iedereen het weet maar voor mij heeft het wel iets minder RSI klachten opgeleverd.....

Je kunt de "walk" key binden aan bijvoorbeeld de "w" toets zodat je alleen met je muis hoeft te wijzen en je daar met "w" naar toe loopt. Kost 1 dagje wennen maar daarna ontlast het je rechterhand enorm veel.
Mocht je dit al gebruiken dan heb ik niks gezegd maar voor mensen die het nog niet gebruiken... probeer het eens.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• ejtnaj
JohnnyV76 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:00:
[...]

Het is al een hele tijd geleden volgens mij voor het laatst gepost dus wellicht dat niet iedereen het weet maar voor mij heeft het wel iets minder RSI klachten opgeleverd.....

Je kunt de "walk" key binden aan bijvoorbeeld de "w" toets zodat je alleen met je muis hoeft te wijzen en je daar met "w" naar toe loopt. Kost 1 dagje wennen maar daarna ontlast het je rechterhand enorm veel.
Mocht je dit al gebruiken dan heb ik niks gezegd maar voor mensen die het nog niet gebruiken... probeer het eens.
Oh dat gebruik ik allang, de w-toets. Jij bent zeker niet bekend met het CM-wiz phenomeen, waarbij ik alle keys moet bashen om te overleven :). Schijnt dat ik een aantal in kan houden die gelijk de skills refreshen als ze uit de cooldown komen, maar dat verschilt per skill.

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08-2025
ejtnaj schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:03:
[...]

Schijnt dat ik een aantal in kan houden die gelijk de skills refreshen als ze uit de cooldown komen, maar dat verschilt per skill.
Deze RSI CM wizard hoort iets interessants :)
Om welke skills gaat het dan?

• ejtnaj
Delph schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:08:
[...]Deze RSI CM wizard hoort iets interessants :)
Om welke skills gaat het dan?
Ik las het hier; echter zelf nog niet toegepast en getest. Post #14, http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7004691927.

edit: ik begrijp daaruit dat je twee keys op de keyboard kan inhouden terwijl de muis toetsen ze 'reset'.

edit2: oh en post #31 is er bij gekomen, drie keys dus inhouden terwijl je alleen één muistoets basht

[ Voor 25% gewijzigd door ejtnaj op 09-11-2012 14:22 ]

[...]
Dat is ook een goed idee voor een Whirlwind barb.... denk dat ik maar eens zowel rechts als links op me keyboard ga binden :D

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

lvl60 Hardcore, ruim 27uur over gedaan :P

[ Voor 41% gewijzigd door Cthulhu op 09-11-2012 14:44 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

[...]

Is het geen probleem om bij je 2 en 3 knoppen te komen zonder w los te laten? Zo heb ik moeite met sprinten...

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Verwijderd

Hebben jij een Lexi zich al aangemeld voor de give-away snicker? Jullie staan er nog niet bij namelijk :+

• Barthak

Barthak

mcl

Cthulhu schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:43:
Grats! Profile?

Diablo3

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 14:31
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:47:
Hebben jij een Lexi zich al aangemeld voor de give-away snicker? Jullie staan er nog niet bij namelijk :+
Give-away? :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Cthulhu schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:43:
Uren maken niet uit in HC ;)

Nu lekker in inferno hakken? Of nog even hell grinden? Feli iig.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• JohnnyV76
(jarig!)
IIsnickerII schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:45:
[...]

Is het geen probleem om bij je 2 en 3 knoppen te komen zonder w los te laten? Zo heb ik moeite met sprinten...
Je hoeft "w" niet per se vast te houden. Indien nodig wissel ik volgens mij (gaat automatisch nu) even af met de linkermuisknop maar tijdens het lopen van mobs naar mobs is "w" een goede oplossing.

Bovendien gaat het ook wel makkelijk eigenlijk. 2 en 3 zit precies boven "w".
Ik gebruik ook niet echt een cookie cutter build maar meer een beetje mn eigen build... tenminste...ik geloof dat er maar weinig barbs met Cleave spelen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:47:
Ah dan denk ik dat ik me vergist heb. Ik dacht dat je de IRC bedoelde. Maar het moet dan gewoon hier gepost worden blijkbaar :P

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 16:32
tboheeren schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:48:
Om even hier op terug te komen: een WKL heeft twee damage modifiers: 'adds x% to lightning damage' en 'lightning skills deal xx% more damage'. De eerste is een rechtstreekse boost op het physical damage deel van je dps en die wordt in het DPS-getalletje meegenomen.

De skill bonus wordt niet in het DPS-getalletje meegenomen, maar is wel degelijk te merken. Toevallig heb ik vanochtend een paar rondes tegen Ghom gebokst om te testen of de WKL skill bonus alleen voor hits met de WKL gelden of voor de gehele lightning DPS. Ik had dat namelijk ooit op een forum gelezen (de neef van de broer van de melboer zei etc...).

Testsetup: Ghom MP1 6037544 hitpoints. Alleen de 15% damage bonus van breath of heaven en alleen fists of thunder. Dus geen blinding light, overawe en sweeping wind. Ik moest nog wel even shoppen naar een wapen dat zo goed als dezelfde DPS zou geven als ik hem in plaats van mijn WKL zou gebruiken en gelukkig vond ik er een waarbij de DPS bij vervanging maar 0.4% zou afwijken.

Setup 1: WKL, 10 runs: 124059 paper doll DPS, 297254+/-36866 DPS effectief.
Setup 2: zwaardje, 10 runs: 124360 paper doll DPS, 242402+/-19172 DPS effectief.

Gemiddeld genomen deed ik met WKL 22.6% meer schade en dat is bijna de lightning skill damage roll die ik heb (23%). Dikke korrel zout: de variantie in de metingen is wel fors, maar ik denk dat het statistisch wel verantwoord is om te stellen dat WKL lightning skill damage over hits van beide wapens telt. De critical hits en spreiding in weapon damage zijn blijkbaar zo dat een dergelijke spreiding van meetresultaten niet valt te voorkomen. Misschien probeer ik het ooit nog eens op hogere MP, maar dan heb ik wel wat betere gear nodig zodat ik niet wegsmelt in Ghom's geruft.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

[...]

8)7

Dat is toch geen oplossing? De muisclick wordt dan een toetsenbordaanslag. Je blijft evenveel "klikken"?

Je kunt natuurlijk ook gewoon níet als een maniak 700x op je LMB drukken, en hem gewoon ingedrukt houden. Shift erbij en je gaat schieten, shift los en je loopt weer verder. Je kunt bijna volledige acts door met 1 klik, het is dat je portals/deuren etc. door moet. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Angeloonie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:18:
[...]

8)7

Dat is toch geen oplossing? De muisclick wordt dan een toetsenbordaanslag. Je blijft evenveel "klikken"?

Je kunt natuurlijk ook gewoon níet als een maniak 700x op je LMB drukken, en hem gewoon ingedrukt houden. Shift erbij en je gaat schieten, shift los en je loopt weer verder. Je kunt bijna volledige acts door met 1 klik, het is dat je portals/deuren etc. door moet. :P
Ik heb de ` als walk ingesteld, die staat bijna non stop ingedrukt. Soms gebeurd het weleens in het heetst van de strijd dat ik per ongeluk van keyboard layout verander en dat het lopen niet werkt. Dan moet ik 20 seconde met de muis lopen. Op dat moment besef ik hoe relax het is om met keyboard te lopen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

cfern schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:17:
[...]

Om even hier op terug te komen: een WKL heeft twee damage modifiers: 'adds x% to lightning damage' en 'lightning skills deal xx% more damage'. De eerste is een rechtstreekse boost op het physical damage deel van je dps en die wordt in het DPS-getalletje meegenomen.

De skill bonus wordt niet in het DPS-getalletje meegenomen, maar is wel degelijk te merken. Toevallig heb ik vanochtend een paar rondes tegen Ghom gebokst om te testen of de WKL skill bonus alleen voor hits met de WKL gelden of voor de gehele lightning DPS. Ik had dat namelijk ooit op een forum gelezen (de neef van de broer van de melboer zei etc...).

Testsetup: Ghom MP1 6037544 hitpoints. Alleen de 15% damage bonus van breath of heaven en alleen fists of thunder. Dus geen blinding light, overawe en sweeping wind. Ik moest nog wel even shoppen naar een wapen dat zo goed als dezelfde DPS zou geven als ik hem in plaats van mijn WKL zou gebruiken en gelukkig vond ik er een waarbij de DPS bij vervanging maar 0.4% zou afwijken.

Setup 1: WKL, 10 runs: 124059 paper doll DPS, 297254+/-36866 DPS effectief.
Setup 2: zwaardje, 10 runs: 124360 paper doll DPS, 242402+/-19172 DPS effectief.

Gemiddeld genomen deed ik met WKL 22.6% meer schade en dat is bijna de lightning skill damage roll die ik heb (23%). Dikke korrel zout: de variantie in de metingen is wel fors, maar ik denk dat het statistisch wel verantwoord is om te stellen dat WKL lightning skill damage over hits van beide wapens telt. De critical hits en spreiding in weapon damage zijn blijkbaar zo dat een dergelijke spreiding van meetresultaten niet valt te voorkomen. Misschien probeer ik het ooit nog eens op hogere MP, maar dan heb ik wel wat betere gear nodig zodat ik niet wegsmelt in Ghom's geruft.
Wat ik me vooral afvraag: die lightning skills, zou dat misschien ook wel gelden voor een lightning dmg proc op het andere wapen? Ik bedoel dus; wanneer je andere wapen ook een lightning dmg proc heeft (tov fire, "black", etc). Heb je dat toevallig ook voor de gein getest? :)

Bnet pindle#2913

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd

[...]

8)7

Dat vroeg ik me laatst af toen ik een stream bekeek. Echt niet normaal hoevaak die persoon klikte. Dat lijkt me zo vervelend! Ik klik inderdaad 1 keer en als ik schiet druk ik op ` (mijn shift knop). Misschien dat monks en barbs wel meer moeten klikken, want daarbij lijkt me shift niet zo handig.

• cfern
porn* schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:33:
[...]

Wat ik me vooral afvraag: die lightning skills, zou dat misschien ook wel gelden voor een lightning dmg proc op het andere wapen? Ik bedoel dus; wanneer je andere wapen ook een lightning dmg proc heeft (tov fire, "black", etc). Heb je dat toevallig ook voor de gein getest? :)
Bedoel je dan added lightning damage of iets dat echt proc't als Schaefer's hammer (25-50% chance to be protected by Lightning when you are hit.)?

Ik vrees dat added lightning damage niet onder lightning skills valt, maar mocht ik ooit een betaalbaar DPS-equivalent voor mijn main hand vinden met lightning damage wil ik het wel even testen. Ik ben alleen bang dat dat een beetje duur gaat worden.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

cfern schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:48:
[...]

Bedoel je dan added lightning damage of iets dat echt proc't als Schaefer's hammer (25-50% chance to be protected by Lightning when you are hit.)?

Ik vrees dat added lightning damage niet onder lightning skills valt, maar mocht ik ooit een betaalbaar DPS-equivalent voor mijn main hand vinden met lightning damage wil ik het wel even testen. Ik ben alleen bang dat dat een beetje duur gaat worden.
Jep gewoon een wapen met "Adds 200-600 lightning dmg" bijv. Ik weet dat het geen skill is maar bij Blizzard zijn tooltips wel vaker niet consistent met de werkelijkheid ;)
Die "adds 6% to lightning dmg" bijv. zou wel moeten werken op een black weapon (beter zelfs dan elemental weapon als ik het goed heb).

Bnet pindle#2913

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 14:31
:D
Wat een bruut iniatief!
Ik heb ook nog wel wat legendarys bij te dragen geloof ik. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Al dat gezeik met die elemental damage. Voor mij niets anders dan black weapons. Van mij mogen ze die elemental-weapons ook wel gewoon uit het spel halen, want het voegt niks toe (monsters zijn niet merkbaar meer of minder resistent tegen bepaalde elementen).

• cfern
porn* schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:51:
[...]

Die "adds 6% to lightning dmg" bijv. zou wel moeten werken op een black weapon (beter zelfs dan elemental weapon als ik het goed heb).
Dat klopt, net als de adds to.. damage op Inna's belt en op een triumvirate. Daarom ben ik ook blij dat mijn main weapon helemaal zwart is.

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01-2025
IIsnickerII schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:45:
[...]

baksteen op de move knop..

• Barthak

Barthak

mcl

tdjager schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:55:
[...]

Heeeeel groot toestenbord heb je dan nodig.

Diablo3

• JohnnyV76
(jarig!)
[...]

Ieder zijn ding maar als je voor lange tijd je LMB ingedrukt moet houden is dat ook niet heel fijn voor je spieren/pezen. Ik vind het veel relaxter spelen als je met je linkerhand kunt lopen en je je rechterhand even niet hoeft in te spannen tot de volgende groep mobs. Als ik in een groep mobs spring dan hou ik ook vaak mn LMB ingedrukt tot er niks meer beweegt. Daarna loop ik weer verder met "w". Scheelt een hoop voor me iig.

cfern schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:55:
[...]

Dat klopt, net als de adds to.. damage op Inna's belt en op een triumvirate. Daarom ben ik ook blij dat mijn main weapon helemaal zwart is.
Jep vandaar dat ik het vroeg moet ik ff checken op mijn monk dan (speel hem niet zo vaak).
Bosmonster schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:54:
Al dat gezeik met die elemental damage. Voor mij niets anders dan black weapons. Van mij mogen ze die elemental-weapons ook wel gewoon uit het spel halen, want het voegt niks toe (monsters zijn niet merkbaar meer of minder resistent tegen bepaalde elementen).
Ik vind het gewoon krom, allereerst de omschrijving "Adds 6% to lightning damage" doet denken dat het ALLEEN je lightning dmg increased, maar wel ALLE lightning dmg. Zo werkt het dus totaal niet, maw of de tooltip anders maken of de implementatie op de schop en hem WEL logisch maken (bijv. gewoon 6% lightning dmg bij elke hit erbij).
Die elemental weapons zorgen juist voor aardige effecten (wanneer ik met m'n mace met lightning dmg door grote groepen monsters heen WW dan knetteren de lightning bolts alle kanten op ;) ).

Bnet pindle#2913

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

tdjager schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:55:
[...]

Maar wat nou als ik even mijn inventory wil bekijken, en ik loop spontaan in een gold mob met minions... ;w

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Kijken jullie wel eens naar de multibox streamers? inigo is best populair, maar sinds gisteren ben ik ook een multibox throwing barb tegen gekomen. Ziet er toch wel erg vet uit imo!
Marcvz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:56:
Ik zie op diablofans de laatste tijd steeds filmpjes voorbij komen van spelers die azmodan op MP10 killen en op die manier hun effectieve damage per second uitrekenen.

Lijkt me tof om dit op GoT ook te doen.
Zijn er meer mensen die dit wel zien zitten? Bedoel, als ik de enige ben die een filmpje op youtube knalt heb ik ook geen referentie materiaal. Dat is ook niet leuk ^^
Op MP10 kom ik nog niet eens voorbij de elites, dus ik haak af :D
Gisteren probeerde ik act 3 MP10 op de bridge. Daar hakte ik zonder moeite door de white mobs heen, maar elites zijn echt nog te sterk.
IIsnickerII schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:03:
[...]

Ten slotte nog even een rant: De tussenscore van legendarys tussen L3xic0n en mij staat momenteel op 6-1... waarvan dat laatste de mijne is... Ach we zien wel. misschien vind ik strax ineens wel iets wat de waarde van al die drops in een keer overtreft >:)
Dat heb ik ook met 2 vrienden waarmee ik speel. Maar de legendaries die ik krijg zijn over het algemeen wel meer waard.. dus wie weet heb jij ook mazzel ;)

D3 account

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hey ff wat vraagjes.
Ik kan dus MP kiezen als ik zelf een quest start, maar hoe doe ik dat nu als ik gewoon een public game wil joinen ? is er dan geen optie om MP te kiezen, of zie ik die over het hoofd ?

A1 op MP1 is cakewalk atm, maar A3 is nog steeds vrij pittig.
Maar zoals ik het begrijp maakt het kwa monsterlvl niet uit waar ik slacht, want alles is lvl63
Houd dat dan ook in dat het kwa loot niet uitmaakt waar ik slacht ? want tot nu toe zie ik voornamelijk I-lvl60/61 droppen :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
heuveltje schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:09:
Hey ff wat vraagjes.
Ik kan dus MP kiezen als ik zelf een quest start, maar hoe doe ik dat nu als ik gewoon een public game wil joinen ? is er dan geen optie om MP te kiezen, of zie ik die over het hoofd ?

Maar zoals ik het begrijp maakt het kwa monsterlvl niet uit waar ik slacht, want alles is lvl63
Houd dat dan ook in dat het kwa loot niet uitmaakt waar ik slacht ? want tot nu toe zie ik voornamelijk I-lvl60/61 droppen :(
Public games zijn altijd MP0

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Hey ff wat vraagjes.

Alleen de leader heeft het recht om dit aan te zetten. Daarbij moet iedereen ook die optie aan hebben staan.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-01 13:06

Madstorm

Derping all the way!

IIsnickerII schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:11:
[...]

Alleen de leader heeft het recht om dit aan te zetten. Daarbij moet iedereen ook die optie aan hebben staan.
Public games zijn altijd MP0, ook de leader kan het niet veranderen

I'm an Ironman!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Madstorm schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:12:
[...]

Public games zijn altijd MP0, ook de leader kan het niet veranderen
Ah public! even overheen gelezen :X

Dat maakt inderdaad niet uit qua monster levels, maar a3 heeft veel meer irritante monsters dan A1 :)
Als je met MP1 speelt kun je die maar beter gewoon oppakken :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik merk dat er veel verwarring zit tussen hoe MP's in verschillende acts werken. Ik weet dat het gedeeltelijk uitgelegd wordt in een blogpost van blizzard zelf, maar misschien is het handig als er voor tweakers een overzichtelijke pagina wordt gemaakt met alle belangrijke informatie over acts en MP's. Scheelt een hoop herhaling in uitleg volgens mij.

IIsnickerII schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:19:
Ik merk dat er veel verwarring zit tussen hoe MP's in verschillende acts werken. Ik weet dat het gedeeltelijk uitgelegd wordt in een blogpost van blizzard zelf, maar misschien is het handig als er voor tweakers een overzichtelijke pagina wordt gemaakt met alle belangrijke informatie over acts en MP's. Scheelt een hoop herhaling in uitleg volgens mij.
Wat valt er uit te leggen dan? Op MP-level zijn alle acts gewoon gelijk.

• Wampa1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
One With Everything, monk passive

• Wampa1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Ow, ben beetje laat met dat, laat maar.

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
Gisteren de elitest few achievement gehaald, ik weet niet of dat een goed teken is :P

Ik weet wel, om even bij te dragen aan de muisklik discussie, hoeveel ik op m'n buttons heb gedrukt sinds 15 augustus toen ik deze muis in gebruik heb genomen (en onder windows exclusief voor d3) 8)7

als ik naar de datums kijk van de individuele elitist few mijlpalen vertegenwoordigt dat ongeveer 15.000 elites..

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/68v97ot01/muis.jpg

• cfern
porn* schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:33:
[...]

Ok, dat moest ik toch even testen. Ik ben even wezen sjoppen en heb twee wapens gevonden die qua DPS slechts 0.15% van elkaar af lagen. Een wapen met ongeveer 450 gemiddeld added lightning damage en een wapen met ongeveer 450 gemiddeld added fire damage. Als extra lightning skill damage ook zou meetellen met lightning damage, dan zou de 23% merkbaar moeten zijn.

Net als de vorige boksrondes tegen Ghom heb ik alleen fists of thunder en breath of heaven als damage boost gebruikt. Maar nu heb ik ook alle crit damage gems uit mijn wapen gevist en dat hielp meteen: de testresultaten binnen een testgroep lagen minder ver uitelkaar.

Resultaat: vuurwapen DPS 205k +/- 7k en bliksemwapen DPS 210k +/- 5k. Ik zou dat statistisch hetzelfde noemen. Dus een bevestiging van wat al bekend was.

• GhAoS897
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-01 15:34

GhAoS897

Star Citizen

Ben eigenlijk al een tijdje dit topic aan het volgen en haal er lekker veer info uit (bedankt daar voor). Maar zit nu op een punt dat ik wel wat hulp kan gebruiken. Voor mijn gevoel ben ik wel op de goede weg maar alle hulp is welkom :) Heb namelijk het gevoel dat ik qua DPS steeds niet veel verder kom (blijf steken zo rond de 50K)

http://eu.battle.net/d3/e...oemnpot-2691/hero/7976715

Ik hoop dat mn profile het doet want ik kan het hier op het werk niet contoleren :)
Alvast bedankt.

Je mag me natuurlijk ook altijd toevoegen

Proemnpot#2691

edit:

Hmm nu kan ik mijn profiel dus wel op het werk bekijken :)
Maar wat ik vreemd vind is dat de gegevens die uit het appje op mijn telefoon (Gear Guru) haal veel hoger zijn dan die bij Blizzard staan. Zal ze ff hier onder noteren.

Strength : 509
Dex :1854
Int : 398
Vit : 908
Armor : 3687
Resist : 329 (laagste)
Bonus life : 12%
EHP : 268045

[ Voor 29% gewijzigd door GhAoS897 op 09-11-2012 18:08 ]

Star Citizen Referral : STAR-DK5L-7NXL

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Jackson Claxon schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:35:
[...]

Altijd via Skype met vrienden... Anders via de chat maar skype heeft wel de voorkeur gezien je kan zeggen wat je wilt en gewoon doorspelen.
Skype of Teamspeak (ts3.jovianlegacy.net) - daar zitten doorgaans een vaste groep Tweakers ... ik straks ook weer :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Deegeeooh
toch ook wel leuk.. een max mf/survival build waarmee ik mp5/mp6 kan facetanken (*pepijn denkt met wat weemoed terug aan de DH tankbuild dagen)

gisteren daarmee (wel langzaam want dan maar 90k dps) mp7 gedaan act 2.. en natuurlijk.. niet droppen die $%key

maar inmiddels weer 3 im's dus vanavond weer gezellig aan de ubers met, ik ben een ubers laatbloeier, i know, hopelijk m'n eerste HF ringcraft(s) :) alleen nog de eye !

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

Strength: 3,217
world: 93 (barb: 93)
Europe: 42 (barb: 42)

Gaat de goede kant op! :D

Up

• Mofkees
Hehe zo net ubers in een pub game gedaan op mp6, man wat was ik toch slecht met de normale farming skill set. 2 portal gedaan en een orgaan. Nu nog ff wat keus farmen. Wil ik ook mijn eerste hr ring:)

• Deegeeooh
Mofkees schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:31:
Hehe zo net ubers in een pub game gedaan op mp6, man wat was ik toch slecht met de normale farming skill set. 2 portal gedaan en een orgaan. Nu nog ff wat keus farmen. Wil ik ook mijn eerste hr ring:)
pub game op mp6? kan dat? dacht dat public altijd op mp0 is?

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Jk_W schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:20:
Vanavond (uurtje of 7, moet daarna nl. nog naar een feestje) wil ik weer een aantal Uberruns doen.

Wie doet er graag mee? Ik ben een 130K DPS unbuffed DH en ik zoek nog 3 gegadigden. Iedereen welkom maar minsten 1 tank in de groep lijkt me fijn. 3 IMs inleggen en spelen op MP5/6 lijkt me het beste.

JkW#2338 > Voeg me maar toe in Diablo of stuur een DM als je mee wilt doen. Leuk, leuk *O*
Vorige week een gelijk soort run gedaan met tweakers en dat was ee ngroot succes :)
Even een klein kickje. Wie wil er mee doen? 8 uur is ook prima. :)

• Mofkees
Deegeeooh schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:35:
[...]

pub game op mp6? kan dat? dacht dat public altijd op mp0 is?
In de pub chat uitgenodigd...

• Deegeeooh
Mofkees schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:15:
[...]

In de pub chat uitgenodigd...
oh ok,. ksnap m ;)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Jk_W schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:48:
[...]

Even een klein kickje. Wie wil er mee doen? 8 uur is ook prima. :)
We kunnen best mee gaan ;) Wizard met 130k of Monk met 85k :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Deegeeooh
Vidra schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:31:
[...]

We kunnen best mee gaan ;) Wizard met 130k of Monk met 85k :)
dan zijn we met mij erbij compleet denk ik :)

• BoF
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2024

BoF

Ik heb ook nog 3 IM klaar liggen. BarcodeError#2631

[ Voor 21% gewijzigd door BoF op 09-11-2012 20:03 ]

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe hebben de prijzen zich de laatste tijd ontwikkeld eigenlijk? Met name de set items dan...

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09-2025
Mensen met minimaal 3 machines die ubers op mp 7-8 willen doen? awesomo#2162

Edit: Gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door awesom-o op 09-11-2012 20:46 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Verwijderd

Hoi mensen,

Goed om te zien dat D3 nog niet RIP is. zelf was ik na launch en de kill van diablo op inferno wel min of meer afgehaakt, maar 1,5 week terug na die nieuwe patch toch weer even een kijkje genomen. Moet zeggen dat ik het best postief vind en denk dat ze de game gewoon te snel uitgebracht hebben... want persoonlijk vind ik de fun factor nu best goed.. en kijk echt uit naar de pvp patch.

gisteren na wat shoppen mijn barb wat meer op niveau gebracht met een skorn (wat een mega ding is dit zeg!!) zodat mijn dps nu unbuffed op 102k ligt. komende tijd maar flink wat keys farmen en die machines maken en mijn paragon lvl wat omhoog knallen (zit nu op lvl 22). Momenteel heb ik al 3 van die dingen gemaakt, maar het lijkt mij leuker om dit met meer te doen en dan ook op een hoog monster lvl (normaal farm ik op lvl 4 of 5).

Zijn die ubers trouwens erg lastig? en zijn er mensen die dit in een groep willen doen?
Mijn plan is om dan steeds 3 portals per game te maken (net zoals vroeggah in d2 :P).. zodat je vrij snel die spullen hebt voor die ring.. want +35% exp.. nog sneller max paragon lvl :D
Als mensen dit leuk vinden laat maar even weten

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

Ik ben altijd wel in voor uber run bosses / key runs. (of gewoon om te chatten mag ook :D)

Just add me Mikromanic#2319

See u guys ingame!

[ Voor 15% gewijzigd door Mikromanic op 09-11-2012 22:59 ]

Up

• Deegeeooh
nog mensen met im's die ubers gaan doen ? mp 4/5

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Zo. Met 3 tweakers uber runs gedaan op MP6. In totaal 3 complete runs voor ik het zat werd :-p
9 bosses, 9 drops en dus 3 ringen. Super geluk gehad! *O*
Beste ring had 9%IAS, dus dat is niet super maar wel redelijk...

Komend weekend hopelijk weer.

• Marcvz
Even een herhaling voor de mensen die hem gemist hebben :)

Het is weer tijd voor een nieuwe legendary giveaway.
De regels worden wat aangepast zodat we meer mensen kunnen laten winnen.

Er zijn al veel donateurs die wat legendary's op hebben gespaard. We sluiten niet uit dit keer de 300 grens te overschrijden.
De legendary's kunnen vanaf nu afgegeven worden bij mij, Bob of Koen.
(marcvz#2548, DeChaoOrdo#2418, BoBsTaH#2630)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/jrzp00.png

Wat?
Een giveaway van legendary items van ongekende grootte.
De vorige giveaway was een groot succes. Bij deze een link naar een filmpje dat destijds even snel opgenomen is om een impressie te geven.
YouTube: Legendary give away

Er zijn meer dan 200! legendary's aanwezig!
Dit is live te volgen op nl.twitch.tv/marcvz1

Waar?
Dit fantastische evenement zal plaatsvinden op de bekende en altijd gezellige bazaar van het pittoreske Caldeum.

Hoe?
Door middel van een plugin worden er 2 spelers random geselecteerd die op het moment van loting de stream volgen. (om het meeste kans te maken is het handig als je wat in het chat kanaal van de stream zegt, anders bestaat de kans dat de plugin je aanwezigheid niet opmerkt)

Als de plugin je selecteert is het de bedoeling dat je je battle tag in de stream chat tikt.
Wij kijken of de naam overeenkomt met de van tevoren gedane aanmeldingen.
We willen immers dat de items bij low geared GoT'ers terecht komen en niet bij één of andere Amerikaan met een L90 karakter.

Komt je battle tag overeen met een aanmelding op onze lijst krijg je een invitatie de game te joinen en kun je beginnen met rapen.

Als een speler de party verlaat omdat hij/zij volzit wordt er een volgende winnaar geloot die de plaats inneemt.

Let op:
Er zijn 2 winnaars die beide tegelijk in de game uitgenodigd worden.
De speler kunnen gaan rapen zodra ze in de game geïnviteerd worden.
Dit keer is het niet toegestaan items in je stash op te bergen. Als je karakter niet meer kan dragen verlaat je de game zodat er een volgende winnaar in kan.

Hoe meld ik me aan?
Simpel. Stuur mij een PB op tweakers met je battle tag en link naar je armory.
Voorwaarde is dat je geen karakters hebt die paragon 26 of hoger zijn.

Wanneer vindt de giveaway plaats?
Zondag 11 November, 15:00

Voorwaarden
  • Je hebt geen karakter hoger dan paragon level 25
  • Je hebt je vooraf aangemeld via het tweakers forum
  • Je hebt een twitch account en bent follower van de stream (Dit kun je worden door onder de titel van de stream op "volg" te klikken)

Huidige aanmeldingen
Sirian (paragon 10)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirian-2355/hero/12745217

Dutchdarky (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/dutchdarky-2112/hero/1818953

SonataArctica (paragon 19)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eversor-2578/hero/12596407

Chrosan (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chrosan-2325/hero/160335

M4rk (paragon 18 )
http://eu.battle.net/d3/en/profile/M4rk-2781/

Kroga (paragon 17)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kroga-2805/hero/27730

Dasherman (paragon 12)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dasherman-2829/

MadxCat (paragon 19)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MadxCat-1754/

Visgek82 (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/fredspekvet-2870/hero/20124871

IIsnickerII (paragon 7)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Snicker-2604/hero/14018722

L3xic0n (paragon 9)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/L3xic0n-2703/hero/13857070

BoF (paragon 20)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BarcodeError-2631/hero/957358

_Zucht_ (paragon 20)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zucht-2232/hero/16262915

Smurf (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Detri-2984/

Mogelijk gemaakt door?
Organisatie & hoofd sponsoring:
Kneok, Marcvz en BoBsTaH

Donateurs (waarvoor veel dank!):
  • Kneok
  • BoBsTaH
  • Thomas G
  • Awesomo
  • Marcvz
  • Paterpor
  • nyX1989
  • nubys
  • Cthulhu
  • Gaspit
  • Delph
  • HappyMoos
  • MrBee
  • Bannit
  • Julio-K
  • desjaak909
  • xVortexX
  • Acalypso
  • arjen9551
Als ik iemand vergeten ben te noemen. Laat het even weten! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Marcvz op 10-11-2012 23:18 ]

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Marc, ik ben ondertussen al P13 hoor :p

Quis custodiet custodes?

• Marcvz
Toen ik je bericht controleerde niet. En daar gaat t om ^^
Als je paragon 26 wordt voor zondag mag je nog gewoon meedingen. Als je tussen de aanmeldingen staat is t goed.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:39
Ik ben druk bezig op Hell met mijn monk (net lvl 48, einde ACT3).
Vind het nu al lastig, ben benieuwd hoe het wordt op Nightmere & Inferno!

Denk dat ik maar rustig nieuwe char ga levelen (waarschijnlijk Wizard), en deze monk ff opzij zet.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nightmare heb je al gehad ;) Na Hell komt Inferno :) Of zit je nu in nightmare?
Normal - Nightmare - Hell - Inferno

[ Voor 38% gewijzigd door Cthulhu op 10-11-2012 10:25 ]

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:50

Smurf

Detri

Ik volg dit topic alweer een tijdje, maar heb nog niet echt gepost hier.

Ik speel een CM/WW wiz, en heb op zich redelijke gear, maar natuurlijk is er altijd wat te verbeteren, anders kan je net zo goed stoppen met spelen :P

Ik zit alleen met het probleem dat de upgrades die ik wil / vind in de AH gelijk 30 mil+ zijn, terwijl mijn budget op dit moment rond de 6mil hangt.
Mijn vraag is dan ook, zijn er voor mijn wiz nog relatief goedkope upgrades te vinden?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Detri-2984/hero/755832

)

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik had hier onlangs gevraagd wat het beste was 350MF MP0 of 220MF MP2, nu heb ik de gulden middenweg gekozen 400MF MP1 en het levert echt op om met max MF rond te lopen, voorheen vond ik gemiddeld om de 4 a 5 uur een leg en nu veel vaker. De kwaliteit is er ook op vooruit gegaan, maar dat is wss RNG :)

dit was mijn laatste drop, heb in het trading topic een price check gepost want ik heb geen idee waarvoor dat weg kan:
http://s8.postimage.org/r1aidojlf/triumvirate.png

• Kogeltje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-05-2022
Ik ben op zoek naar een paar mensen om mee te spelen op MP 1 / 2

Ik speel het meest met mijn DH :

http://eu.battle.net/d3/e...ogeltje-2662/hero/3964570

DPS staat op 81 K, kheb alleen meer life nodig :(

[ Voor 12% gewijzigd door Kogeltje op 10-11-2012 11:30 ]

• Deegeeooh
toch wel erg leuk die gedaalde prijzen :)

Wat vroeger echt onbetaalbaar was.. een lagacy natset is nu bereikbaar..

De topitems zijn nog steeds erg duur, maar die heb ik voor mn xp run op MP0 toch niet nodig :)

net gekocht :
natalya's soul 299k
natalya's gaze 1200k
natalya's shadow 800k
inna's favor 1200k (zodat ik de 130dex bonus met de pants terugkrijg die ik verlies door inna's expanse te vervangen voor de nat's)

en voor 7 euro de goedkoopste natalya's mark (gold was op :p)\

e voila ! 2 disc regen per seconde jeej. Wilde ik altijd al hebben !

en toch nog 142k zonder SS over, wel is mn dex (en resist/armor) natuurlijk ingezakt, maar wel 50 chc..maar die resist heb ik toch niet echt nodig op mp0

Ben benieuwd! Als het echt bevalt kan ik de goedkope parts nog makkelijk upgraden.

lekker testen nu! _/-\o_

Vannacht ook e-i-n-d-e-l-i-j-k die eye gedropt voor m'n eerste -crappy- ring in een paar fijne runs met Hayabusa.! De 35% exp is in ieder geval lekker zullen we maar zeggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Deegeeooh op 10-11-2012 11:37 ]

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:39
Cthulhu schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:23:
Nightmare heb je al gehad ;) Na Hell komt Inferno :) Of zit je nu in nightmare?
Normal - Nightmare - Hell - Inferno
Hmm.. ik zit dan blijkbaar in Nightmare. Pas 1x Diablo gekilled :)

• ejtnaj
Arrghh shit ik heb net een Triumvirate met een 0 te weinig verkocht... beetje opletten! nooo

• strekie
ejtnaj schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:55:
Arrghh shit ik heb net een Triumvirate met een 0 te weinig verkocht... beetje opletten! nooo
kan je de mijne eens schatten? ik heb absoluut geen idee wat die dingen waard zijn

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/r1aidojlf/triumvirate.png

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Smurf schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:04:
Ik volg dit topic alweer een tijdje, maar heb nog niet echt gepost hier.

Ik speel een CM/WW wiz, en heb op zich redelijke gear, maar natuurlijk is er altijd wat te verbeteren, anders kan je net zo goed stoppen met spelen :P

Ik zit alleen met het probleem dat de upgrades die ik wil / vind in de AH gelijk 30 mil+ zijn, terwijl mijn budget op dit moment rond de 6mil hangt.
Mijn vraag is dan ook, zijn er voor mijn wiz nog relatief goedkope upgrades te vinden?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Detri-2984/hero/755832
Heb je alweer paar keer online gezien, ik begin nu tegen hetzelfde probleem aan te lopen op mijn barb ;) Misschien pants & belt & je 2e ring die nog betaalbaar te vervangen zijn?

• strekie
Moest er nu een op staan dat er op trok...

• ejtnaj
strekie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:11:
Moest er nu een op staan dat er op trok...
Terwijl je bezig bent, zoek ook maar eens op Arcane Power on Crit. Daar zit het echte geld qua Triumvirates.

• strekie
Ik zal straks nog eens vragen als de behulpzame mensen online zijn ;)
Die prijzen van vergelijkbare, mindere, items zeggen mij niet waarvoor de gemiddelde triumvirate met mijn stats verkocht geraakt.
Geef mij een manajuma carving knife en ik zeg zo voor welke prijs die kan gaan. Ik zoek hier iemand met handel kennis over triumvirates of wizard off hand items.

• strekie
ejtnaj schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:12:
[...]

Terwijl je bezig bent, zoek ook maar eens op Arcane Power on Crit. Daar zit het echte geld qua Triumvirates.
Ahja dat kan ik geloven, nu de mijne zit in het segment dubbele int roll, mss is daar ook een markt voor?
Pagina: 1 ... 103 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.