Mijn budget is, na een week fanatiek één tot twee runnetjes per dag van 30 minuten, tot bijna 5 M geklommen.
Is
hier nog enige vorm van eer aan te behalen qua upgrades voor 5M? het enige wat ik zo 1-2-3 zie is ietsiepietsie betere boots of een héél klein beetje betere Andariel's Visage...
Het gaat voora om de damage / CHC eigenlijk - ik farm op mp1 en overleef eigenlijk alles prima behalve adt ik Reflect Damage mobs niet kan facetanken, dus voor reflect packs laat ik m'n pets het werk doen terwijl ik er rondjes omheen huppel voor de health globes, dan komt dat ook wel goed. Life, VIT, armor en allres zijn dus goed genoeg - kontschoppen is het idee.
Ik heb gekeken naar een andere helm maar zelfs met 6% CHC ipv de 4,5 van m'n huidige compenseer ik die att.speed niet. Ringen worden allemaal gelijk een kwart miljard als je iets beters wilt, het armor en de panties vervangen wordt een uitgave van ettelijke tientallen zo niet honderden miljoenen en de enige boots die doen wat ik wil gaan voor zowat 50M - een nulletje teveel.
Heeft er iemand suggesties, of ben ik echt aangewezen op weken lang kansloos farmen en bidden dat er weer een goeie legendary dropt die geld waard is?