Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmz, misschien moet ik m'n characters maar wat meer op primary stats laten focussen ipv overal veel vit bij te willen hebben..

Demon Hunter: 60.8k life, 76607.6 dps (zonder SS)
Wizard: 69.4k life, 24320.9 dps
Barbarian: 57.4k life, 15290.3 dps
Monk: 58.1k life, 23300.7 dps
Witch Doctor: 42.9k life, 26778.7 dps

Welke gear zouden jullie mij aanraden te vervangen voor gear met meer primary stats? (m.u.v. mijn WD, daar nog geen moeite in gestoken)
Ik kan voor alles vast wel iets vinden met 10-20 meer primary stats, maar zijn er items die echt véél meer zouden kunnen hebben ten koste van de vitality? Ik wil sowieso boven de 50K life blijven, dus er zou per 1000 life er af dus ongeveer 29 vitality af kunnen. Bij m'n Wizard zou er dus ongeveer 500 vitality af kunnen om boven de 50k te blijven :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot woot
http://us.battle.net/d3/e...Systems_Preview-8_10_2012,

Ik zit nu in derde alinea and looking good :D

The Legendary improvements are going to be for Legendaries dropped or crafted after the 1.0.4 patch goes live.
Ooh shit ik heel veel goedkope level 60+ legendarie kopen voor brimstone's

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:33
Nice zeg Angeloonie! Hoeveel uur playtime nu? Zal niet mis zijn :P
Denk dat je qua gearing level op de DH, wiz en barb wel eens naar crit kan gaan kijken. Alleen jammer dat dat niet bepaald diminishing returns heeft :P hoe meer je er in investeert, hoe exponentieel harder je DPS gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:10:
woot woot

The Legendary improvements are going to be for Legendaries dropped or crafted after the 1.0.4 patch goes live.
holy shit! dit is veel beter dan ik had verwacht tbh. time will tell, maar dit is in ieder geval veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

*P.S. We’re getting rid of the Invulnerable Minions monster affix.

:D

Niet dat legendary blacksmith plans per definitie al erg duur waren maar met deze informatie gaan die waarschijnlijk torenhoog worden :| Ben nog niet thuis dus even wachten met kopen

* Ryan1981 kijkt op bankrekening, 2M, hmmm, dat wordt toch niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zzattack schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:10:
Nice zeg Angeloonie! Hoeveel uur playtime nu? Zal niet mis zijn :P
Denk dat je qua gearing level op de DH, wiz en barb wel eens naar crit kan gaan kijken. Alleen jammer dat dat niet bepaald diminishing returns heeft :P hoe meer je er in investeert, hoe exponentieel harder je DPS gaat stijgen.
Ik heb echt geen idee hoeveel playtime.. (erg nuttig van de D3 website om wel % te vermelden maar niet de daadwerkelijke tijd). Sowieso bijna alles op de DH (62%), de rest eigenlijk maar beperkt gespeeld. DH zal nu rond de 200-250 uur zitten ofzo, en voor lvl 60 op de rest sowieso iets van 25-30 uur, dus ergens tussen de 300 en 400 uur gok ik. En dan heb ik de afgelopen 1,5 maand eigenlijk erg weinig gespeeld :P

Crit is zeker iets waar ik naar wil kijken, alleen moet ik daarvoor Vit gaan opofferen, want items met main/vit/crit% of dmg zijn gewoon onbetaalbaar :P

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 10-08-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
zzattack schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Slecht advies imho, zeker als het doel inferno clearen is. Spendeer vooral je geld niet aan crit chance of damage. Die affix is met stip het duurst in het spel en schiet compleet je doel voorbij als je enkel wilt clearen. Als voorbereiding op m'n HC kills heb ik dia en az met 5k dps gedaan. Saai natuurlijk (45 mins..), maar het was mogelijk omdat er genoeg @res en vita op 't poppetje zat.

Het lijkt nogal misunderstood, maar all res + vita (+ loh voor melee) komt VER voor DPS qua prioriteit. Dat zou dan ook je prioriteit moeten zijn. Wissel NIET je all res in voor 200 extra strength. Ga voor overleven, en 20k dps. Desnoods 15. Dat is betaalbaar, en leuk omdat je niet doodgaat. Als je echt ziek hard wilt kunnen farmen en veel te veel tijd hebt (<<) dan kun je in crit gaan investeren. Maar dat is een eigenschap waarvoor je eigenlijk gewoon all-in moet gaan. 15% crit is nog niet veel waard. 100% crit damage doet ook niet zo heel erg veel, behalve item prijs opdrijven. Crit builds zijn pas interessant als je meer dan 50 mil te spenden hebt. Eigenlijk zelfs meer dan 250 mil.
Waar staat dat dat het doel is? Bovendien zeg ik toch ook al eerste dat hij veel te weinig all res heeft.

Inderdaad staart iedereen zich blind op chd en chc en dps, terwijl base stats ook veel opleveren.
Ik heb liever een zwaard met 750 dps en 130str en 130vit dan een 820 dps zwaard met 40% chd.
Zo is alles een afweging. En inderdaad voor ieder doel is iets anders goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

Elp

zzattack schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:17:
[...]

holy shit! dit is veel beter dan ik had verwacht tbh. time will tell, maar dit is in ieder geval veelbelovend.
Hmmm. Het wordt op deze manier wel een beetje "Inferno: Easy Mode".

Vier keer hogere magic/rare droprate op white mobs, Fire chains en shielding generfed, invul minions helemaal weg en dan ook nog eens 10-25% HP van elites af. Overkill naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

De 1.0.4 preview notes zien er momenteel niet zo slecht uit. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk uit werkt. Ben ook heel benieuwd naar de wijzigingen bij de legendaries.

Heb er zin in. Nog een maandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Elp schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:37:
[...]

Hmmm. Het wordt op deze manier wel een beetje "Inferno: Easy Mode".

Vier keer hogere magic/rare droprate op white mobs, Fire chains en shielding generfed, invul minions helemaal weg en dan ook nog eens 10-25% HP van elites af. Overkill naar mijn mening.
Grappig idd, want al mijn epic drops(6) tot nu zijn van normal mobs gekomen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Vraag me toch af of het niet beter is om te wachten tot na de patch om in gear te investeren, zoiezo veel goud heb ik niet momenteel, aangezien ik zelden inferno grind op 't moment en nog wat andere classes en wat hardcore aan het spelen ben.

Even wachten tot de patch er is en dan de nieuwe legendaries en dergelijke farmen.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
dat word lekker lvl 60setjes craften voor veel gold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
woot WD pet buffs , Witch Doctor Zombie Dogs and Gargantuan, which are both receiving significant improvements in 1.0.4. !! :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Ryan1981 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:23:

:D
Stiekem toch ook wel weer jammer. Het had wel wat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Hmm... Ik zie deze patch toch voornamelijk als 1 grote nerf, en dat is niet wat de game nodig heeft. maar goed, we zullen zien.. ben in ieder geval wel blij dat rubberbanding eruit is nu.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:38
Angeloonie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:24:
[...]

Ik heb echt geen idee hoeveel playtime.. (erg nuttig van de D3 website om wel % te vermelden maar niet de daadwerkelijke tijd). Sowieso bijna alles op de DH (62%), de rest eigenlijk maar beperkt gespeeld. DH zal nu rond de 200-250 uur zitten ofzo, en voor lvl 60 op de rest sowieso iets van 25-30 uur, dus ergens tussen de 300 en 400 uur gok ik. En dan heb ik de afgelopen 1,5 maand eigenlijk erg weinig gespeeld :P

Crit is zeker iets waar ik naar wil kijken, alleen moet ik daarvoor Vit gaan opofferen, want items met main/vit/crit% of dmg zijn gewoon onbetaalbaar :P
Playtime kun je in het menu bekijken bij switch hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Visgek82 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:37:
Hmm... Ik zie deze patch toch voornamelijk als 1 grote nerf, en dat is niet wat de game nodig heeft. maar goed, we zullen zien.. ben in ieder geval wel blij dat rubberbanding eruit is nu.
Vind ik ook, vind dat ze nog steeds de drops van lvl63 mogen buffen. Nu krijg je echt soms van die poep items die echt niet lvl63 waardig zijn. Dan maar dat items over het algemeen cheaper, vind niemand erg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deagle schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:49:
[...]

Playtime kun je in het menu bekijken bij switch hero.
No shit Sherlock. ;)
Het staat niet op de website met player profiles, daar staat alleen de %-verdeling, niet de exacte uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Pfoeh.. Mega nerf van het spel.. Van mij is de mogelijkheid van het droppen van goede items wel ok, maar de 4 player health increase lijkt me wat veel verminderd.. Ik vond de repair bill tot nu toe wel goed.. Gewoon niet farmen waar je nog niet sterk geneog voor bent.. WD buff lijkt me wel goed, als ik de verhalen hoor.

Legendary buff lijt me ook wel ok, maar doen ze ook iets aan de drop rates? En doen ze iets aan fixed affixes, waardoor ze meer likelyhood hebben om daadwerkelijk bruikbaar te zijn?

Rune en skill buffs.. Tja, ligt er aan in welke mate. Maar ik vind dat de nerfs en buffs van diablo 3 tot nu toe vrij rigoreus zijn.. AS/2 bv.. Repair bill had een erg grote increase.. En van 110% enemy health naar 75 vind ik ook erg veel.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Angeloonie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:09:
[...]

No shit Sherlock. ;)
Het staat niet op de website met player profiles, daar staat alleen de %-verdeling, niet de exacte uren.
Dan weet je de playtime toch ook.. 8)7 maar goed dit gaat offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deagle schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:16:
[...]

Dan weet je de playtime toch ook.. 8)7 maar goed dit gaat offtopic
Nee, want op de website staat dus niet het aantal uren. Als ik dus op kantoor zit of ergens anders dan kan ik niet ingame het aantal uren zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Angeloonie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:27:
[...]

Nee, want op de website staat dus niet het aantal uren. Als ik dus op kantoor zit of ergens anders dan kan ik niet ingame het aantal uren zien ;)
Oke, duidelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:10:
woot woot

Klinkt goed allemaal.. Een grote nerf maar voor mijn interesse in D3 liever vandaag dan morgen! Power to the players :)

edit: wel goed voor een stevig pas op de plaats gevoel nu in verschillende opzichten.. beetje gold farmen en de frustratie van verder progressen met bijbehorende hoge kosten en frustratie mag en kan nu wel even wachten :)

[ Voor 16% gewijzigd door Deegeeooh op 10-08-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Qua nerf valt het wel mee toch? Vooral veel dingen die niet gebruikt werden krijgen een boost zodat het wat diverser word.

Ik ga dan niet ineens act 3 halen ofzo..:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Jammer dat de invulnerable er uit gaat want die vond ik juist wel leuk als uitdaging.
Ik hoop niet nu ineens door inferno te kunnen zeilen want ik wil lekker genieten van het spel en ook het idee hebben dat ik wat bereikt heb.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
maratropa schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:52:
Qua nerf valt het wel mee toch? Vooral veel dingen die niet gebruikt werden krijgen een boost zodat het wat diverser word.

Ik ga dan niet ineens act 3 halen ofzo..:)
Nerf klinkt te negatief en dekt de lading niet nee, je hebt gelijk..

Hopelijk wordt D3 met deze patch een game die voor iedereen een rewarding experience oplevert, en leuk is om in te progressen met een betere endgame experience. Niet alleen voor mensen met veel geld voor ubergear van de RMAH of gebruik makend van builds of exploits om toch door de insane difficulty te kunnen progressen en te farmen...

Het relatief kleine percentage 'real' hardcore gamers wat de game nu uitgespeeld heeft zonder van het bovenstaande gebruik te maken daargelaten.. Zij hebben al een stuk voldoening behaald denk ik, nu de rest van ons plebs hopelijk ook straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mjah, maar dan moet je als Blizzard zijnde niet van te voren zeggen dat Inferno alleen voor een kleine groep geschikt is. Nu zijn ze zo hard bezig met nerfen dat iedereen het straks op zn dooie gemak kan doen binnen een redelijke tijd. :s

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Gundogan schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:31:
Mjah, maar dan moet je als Blizzard zijnde niet van te voren zeggen dat Inferno alleen voor een kleine groep geschikt is. Nu zijn ze zo hard bezig met nerfen dat iedereen het straks op zn dooie gemak kan doen binnen een redelijke tijd. :s
Volgens mij lezen veel mensen het verkeerd hier..
Wat ik uit de tekst op maak is dat er vooral word gekeken wat de krachtige runes zijn en aan de hand daarvan kijken hoe ze de andere runes ook aantrekkelijk kunnen maken. Wel worden de packs generfed, maar dat is nog afwachten in hoeverre.. sommige packs zijn ook gewoon te ziek/niet te doen imo :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Gundogan schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:31:
<...> Nu zijn ze zo hard bezig met nerfen dat iedereen het straks op zn dooie gemak kan doen binnen een redelijke tijd. :s
De conclusie is erg voorbarig en lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.. Het moet rewarding worden om te spelen, niet oninteressant.. Hopelijk heeft Blizzard die boodschap inmiddels begrepen. Daarbij iblijft het natuurlijk erg lastig om iedereen tevreden te houden.. maar voor iedereen een walkthrough is net zo'n misser als voor >90% onspeelbaar en extremely unrewarding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

mouzetc schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:50:
[...]

Volgens mij lezen veel mensen het verkeerd hier..
Wat ik uit de tekst op maak is dat er vooral word gekeken wat de krachtige runes zijn en aan de hand daarvan kijken hoe ze de andere runes ook aantrekkelijk kunnen maken. Wel worden de packs generfed, maar dat is nog afwachten in hoeverre.. sommige packs zijn ook gewoon te ziek/niet te doen imo :)
Enrage timers weghalen is een redelijk grote nerf. Zo kan iemand die zwaar undergeared is qua dps alsnog de game voltooien en met de eerdere nerfs hoef je ook minder damage migation te hebben. Verder is het probleem met packs meer van een specifieke combo van type mob + bepaalde affixs. Maar ze blijven alles te in het algemeen nerfen.

En verder is d3 eigenlijk puur een gear based RPG. Dus de moeilijkheid ligt voornamelijk in het hebben van bepaalde gear. En heel moeilijk = het duurt een lange tijd voordat je het hebt. Wil je meer op vaardigheden spelen, moet je meer kijken naar oa Dark Souls.

Dat ze bepaalde runes en skills buffen is weer wel goed. Een van de legitieme problemen van Inferno is, is dat niet alle belangrijke speelstijlen (wd pets bijvoorbeeld) niet helemaal viable zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

De huidige legendaries zullen qua prijs wel behoorlijk omlaag gaan. Die zijn natuurlijk sowieso na de patch veel minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
Darth Malak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:50:
De huidige legendaries zullen qua prijs wel behoorlijk omlaag gaan. Die zijn natuurlijk sowieso na de patch veel minder waard.
Fout.

De ondergrens qua prijs van slechte/oude lvl60+ legendaries is gelijk aan de prijs van Fiery Brimstone. Slechts enkelen die dit niet weten gooien die spullen beduidend lager op de AH.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Joarie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:55:
[...]

Fout.

De ondergrens qua prijs van slechte/oude lvl60+ legendaries is gelijk aan de prijs van Fiery Brimstone. Slechts enkelen die dit niet weten gooien die spullen beduidend lager op de AH.
Ik heb het niet over de bagger, crap legendaries maar over degene die nog wel rdelijk zijn en voor miljoenen verkopen. Prijs van brimstones is toch niet 3 mil of wel. Dus niet fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Thank god, een fire chain nerf. Ik denk dat iedereen die een niet-ww barb heeft gespeeld dat wel kan waarderen. Fire-chains + fast = vloeken. Ik vind dat veruit het meest vervelend.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Paar weken terug m'n monk uit de kast gehaald en zit nu vast in A3. Elke dag A2 farmen is ook saai.
Misschien een beetje pech van mijn kant dat ik cold resist heb gekozen, de (resist)upgrades die ik wil doen zijn of te duur of gewoon niet beschikbaar. Laatst nog al m'n gold in 2 wapens gestoken waarmee ik amper 3k dps mee omhoog ging, niet echt om blij van te worden.

Zag laatst een topic waarin een gast inferno met een budget van 300k had uitgespeeld (op US server). Daarna heeft ie het opnieuw geflikt met 100k aan gear. Daarom wilde ik ook wel een poging wagen. Had mezelf 200k budget gegeven, en voila, ik heb nu rond de 40k HP en bijna 800 resist (voorheen 27k en 600 resist zonder shield), armor is wel omlaag gegaan en m'n dps is bijna gehalveerd. Wapens had ik al, maar ik blijf nu in A3 wel vaker/langer in leven dan voorheen. Schandalig eigenlijk, met zo weinig gold tegenover m'n oorspronkelijke gear dat (veel) meer waard is. Anyway, om te testen had ik een public game gejoined, speelde onder anderen met een echte glascannon DH. Man, die gast liep rond met 8k hp (en 140kdps), bij elke scheet ging ie dood - maar er dropt wel gewoon binnen 40minuten een set+legendary item voor hem 8)7

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Heb vanavond een paar keer diablo en azmodan gekilled met een idioot zwakke wiz. Met 6500dps, 600 all res buffed, 35k life met /800 life on hit en 1.4 aps kost het me 3 kwartier om diablo te killen en 20 mins voor az. Beide drie uit drie keer gelukt, al had ik de laatste keer bij dia beduidend meer potions nodig en bijna-dood momenten. Gooien we maar op concentratieverlies.
Uiteraard was dit als voorbereiding op m'n aanstaande hardcore poging ergens komende week. M'n gear is goed voor 900 all res buffed en zelfs bijna 1000 voor fire. Met 12k dps, 35k health en 1000 LoH is dit een peulenschil ten opzichte van de wiz waarop ik oefen, dus ik heb goed vertrouwen :)
Ik heb verder niet al te veel interesse in hardcore overigens. Heb 1 wiz op 60 bij belial inferno verloren (niet genoeg dps voor enrage... should've known), dus ik gebruik nu gekochte waypoints voor dia en az. De gear heeft een kleine 4m gekost. Ook t gold heb ik niet op hc gefarmed, maar gewoon SC ingeruild. Items waren stuk voor stuk underpriced koopjes en is samengesteld door af en toe AH te browsen met als achterliggende gedachte dat ik op iedere piece 40 all res, 60 vit en 60 int wil. Af en toe zie je wat moois voor een goeie prijs en op een gegeven moment blijkt je gear gewoon klaar :)

[ Voor 30% gewijzigd door zzattack op 11-08-2012 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zzattack schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:04:
Ook t gold heb ik niet op hc gefarmed, maar gewoon SC ingeruild
Huh? Als in, met iemand geruild?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Jep, gangbare ratio is oneveer 1:3 voor hc:sc

[ Voor 11% gewijzigd door zzattack op 11-08-2012 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
brama schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:09:
Thank god, een fire chain nerf. Ik denk dat iedereen die een niet-ww barb heeft gespeeld dat wel kan waarderen. Fire-chains + fast = vloeken. Ik vind dat veruit het meest vervelend.
Ik loop meestal een hoekje in ergens zodat je niet in de chain loopt. Als ze lekker dicht op me staan WotB, Earthquake en Ignore pain en ik veeg mn kont af met hun fire chains :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
brama schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:09:
Toons eens je profile. Ik ga er vanuit dat je een leuk gegearde barbarian hebt ?
Anders ben je maar wat lucht aan het verkopen hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
JohnnyV76 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 08:56:
[...]

Ik loop meestal een hoekje in ergens zodat je niet in de chain loopt. Als ze lekker dicht op me staan WotB, Earthquake en Ignore pain en ik veeg mn kont af met hun fire chains :)
Dit is er vanuit gaan dat het champion pack een melee pack is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
JohnnyV76 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 08:56:
[...]

Volgens mij zattie rond de 45k dps dus het kan goed. Earthquake pwnz. Als ze maar nie weglope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
zzattack schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:50:
[...]

Volgens mij zattie rond de 45k dps dus het kan goed. Earthquake pwnz. Als ze maar nie weglope
Earthquake icm WOTB is idd niet misselijk.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Darth Malak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:41:
[...]

Ik heb het niet over de bagger, crap legendaries maar over degene die nog wel rdelijk zijn en voor miljoenen verkopen. Prijs van brimstones is toch niet 3 mil of wel. Dus niet fout.
Sorry, ik las je even verkeerd. Ik dacht inderdaad dat je de crappy legendary items bedoelde.

Maar WOEI! mijn aandeeltjes Fiery Brimstone vliegen omhoog door deze 1.0.4 post. Komt er eindelijk weer wat cash vrij als ik ze van de hand doe (al mijn geld ging in opkopen van FB).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
*O* *O* *O* *O*

Een hele hoop wijzigingen, ik ben vooral benieuwd naar de 'tons of class changes' want wat ik het meest jammer vind is de beperkte builds/runes die end-game efficiënt blijven. Venom Hydra is het perfecte voorbeeld, erg positief dat daar eindelijk iets aan gedaan wordt.

Ik las nergens iets over de MF swap, is daar nu al een beslissing over genomen of blijft dit zoals het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Sfinx- schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:23:
Ik las nergens iets over de MF swap, is daar nu al een beslissing over genomen of blijft dit zoals het is?
Komt denk ik aan bod in de aparte blogpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja geen end-game toevoeging integendeel ze maken het juist korter. Het enige wat ik straks kan is sneller farmen maar of ik dat wel wil is een andere verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Iedereen over de end game.... Had d2 ook niet en bleef ook jaren leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:36:
Iedereen over de end game.... Had d2 ook niet en bleef ook jaren leuk!
idd, maar er zal ooit wel een expansion komen netzoals D2.
Blijf het een leuke game vinden, maar dat is voornamelijk om dat ik inferno nog niet uitgespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Na 164 uur dropt eindelijk mijn eerste set item, daar heb je dan wel 370MF voor nodig maar het werkt. :)

Het bleek een belt uit de immortal king set te zijn, wordt bash door veel barbs gebruikt? Want dan zou die 8% bonus dmg op bash wel lekker zijn naast de 169 strenght, 7% life en 55 AR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nette belt opzich, bash word vaak bij WW builds gebruiks als Fury generator.
Maar of er op gezocht/verkocht word durf ik je niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Delph schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:10:
Na 164 uur dropt eindelijk mijn eerste set item, daar heb je dan wel 370MF voor nodig maar het werkt. :)

Het bleek een belt uit de immortal king set te zijn, wordt bash door veel barbs gebruikt? Want dan zou die 8% bonus dmg op bash wel lekker zijn naast de 169 strenght, 7% life en 55 AR...
Grappig, kreeg mijn eerste setitem met nog geen eens 15% mf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Wat voor soort shield kan ik het best nemen voor mijn monk ? Ik heb nu 1800dex ofzo, waarvan maar 70 van het shield komt. Het liefst heb ik een stormshield met hoge block, maar die kan ik niet vinden met poison/all res/dex. Waar kan ik het best een compromis op maken ? Voor mn gevoel is hoge block belangrijker dan die paar dex....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

De_Bastaard schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:33:
Wat voor soort shield kan ik het best nemen voor mijn monk ? Ik heb nu 1800dex ofzo, waarvan maar 70 van het shield komt. Het liefst heb ik een stormshield met hoge block, maar die kan ik niet vinden met poison/all res/dex. Waar kan ik het best een compromis op maken ? Voor mn gevoel is hoge block belangrijker dan die paar dex....
Helemaal waar. Belangrijkste op een shield is hoge block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Stormshield heeft van zichzelf al een hoge all resistance.
Dus ja dex en/of poison er bij zoeken.
Maar hoe hoger die waardes hoe verder je van 32% block af komt te zitten, ofja godsvermogen betalen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik heb mijn shield maar eens ingeruild voor een cheap ass crit / loh weapon van de AH.
In progress heeft het shield zeker nut, maar farm is nu nog sneller door de crit en simpeler door de extra LOH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik vroeg me af wat de meesten met hun DH doen.
Gaan zo all-out damage of hebben de meesten toch LOH op hun boog zitten?

Ik heb nu een boog met 1200dps met 650loh en merk gewoon dat ik diep diep in de buidel moet tasten op een hogere dps met de zelfde loh te krijgen.
Ga ik echter voor een kale 1350-1400dps boog dan is het nog wel te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Yep niet te betalen :P
Dus vandaar de vraag welke afweging iedereen maakt.

Net trouwens een 1220dps boog met 100dex en 650loh gekocht voor 3m, dus stiekem toch een upgrade gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Zodan fiery brimstone van 88 naar 160K gegaan :P MF rommel zal ook wel meer waard worden, want nu die niet meer uitgemiddeld wordt bij team play, ga je dus fijn met je over powered vriendje farmen. Hij slurpt alle health op en jij doet de laatste klap met je 400+ MF :P Ben benieuwd wat Blizzard hier op gaat verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Sinned123 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:50:
Yep niet te betalen :P
Dus vandaar de vraag welke afweging iedereen maakt.

Net trouwens een 1220dps boog met 100dex en 650loh gekocht voor 3m, dus stiekem toch een upgrade gevonden.
sowieso, als semi casual player is gold moeilijk tenzij je net die ene lucky drop krijgt ...

(of ik moet wat efficienter gaan grinden ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 11-08-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ryan1981 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:03:
Zodan fiery brimstone van 88 naar 160K gegaan :P MF rommel zal ook wel meer waard worden, want nu die niet meer uitgemiddeld wordt bij team play, ga je dus fijn met je over powered vriendje farmen. Hij slurpt alle health op en jij doet de laatste klap met je 400+ MF :P Ben benieuwd wat Blizzard hier op gaat verzinnen :P
iedereen zijn eigen loot table?
Dus dat maakt volgens mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Sinned123 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:25:
[...]

iedereen zijn eigen loot table?
Dus dat maakt volgens mij niet uit.
Precies, elke keer als je in een co-op game gaat komt er toch te staan, "Your loot is your own". Lijkt me dat de MF van iemand anders niet kan veranderen wat jij vindt.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
PcManiaxx schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:26:
[...]

Grappig, kreeg mijn eerste setitem met nog geen eens 15% mf :P
Ik heb 11mf en vond in 3 uur inferno sage' seekers en immortal king armor. Kwestie van geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Vandaag leuke upgrade gevonden voor men chest armor, verbetering van 3k dps, 7k HP en 0.5% defense. Denk zowat men beste drop ooit, had 'm al bijna verkocht toen ik realiseerde dat ik 'm zelf kon gebruiken.

Die HP boost en een switch van prismatic naar force armor bleek het ontbrekende ingrediënt te zijn om vlotjes tot bij Diablo te geraken >:)

1 poging ondernomen en in de 2e fase zat ik vast in een cage met alles op CD, morgen zou het dus moeten lukken. Eerst een nachtje over slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik zit nu met een level 45 monk ineens redelijk vast aan het eind van Act 2 van Nightmare, ik wordt steeds gekilled. Ik heb mij vooral gefocust op zeer veel dexterity dmv gemst (primary monk stat). Mijn health zit nu op +/- 7000. Is dit misschien te laag?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Vandread schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:35:
In plaats van evocation -> ilusionist, kan je na de cage direct teleporten.
not entirely true volgens mij, in die cage krijg je snel achter elkaar meerdere 'zachte' hits die idd je HP drainen tot een paar procent. je resistances moeten vrij laag zijn om van zo'n enkele hit 15% life te verliezen en illusionist te laten werken
Het belangrijkste nadat je uit die cage geraakt is dat je mirror image spamt om van de dot af te komen.
Als je kan teleporten is het zonde om je potion/diamond skin op cooldown te gooien want je bent gelijk op safe distance en een healing well is beschikbaar. In phase 2 uiteraard wel meteen potion gebruiken, maar diamond skin alleen als je potion al op cooldown zit.
DeNachtwacht schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:57:
Ik zit nu met een level 45 monk ineens redelijk vast aan het eind van Act 2 van Nightmare, ik wordt steeds gekilled. Ik heb mij vooral gefocust op zeer veel dexterity dmv gemst (primary monk stat). Mijn health zit nu op +/- 7000. Is dit misschien te laag?
Eigenlijk niet. Ken de oorzaak van je deaths natuurlijk niet, maar je zou wel zo ongeveer naar wat life on hit op je wapen(s) kunnen zoeken, en meer vita is natuurlijk altijd fijn. Heb je items die onderhand echt vervangen meoten worden (level 30 zooi of zelfs lager mag je onderhand wel vervangen). Hoe snel gaan de monsters liggen? Aan de hand daarvan beslissen of en hoeveel dex je wilt inruilen voor vit (of armor).

[ Voor 32% gewijzigd door zzattack op 12-08-2012 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Sinned123 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:36:
Ik vroeg me af wat de meesten met hun DH doen.
Gaan zo all-out damage of hebben de meesten toch LOH op hun boog zitten?

Ik heb nu een boog met 1200dps met 650loh en merk gewoon dat ik diep diep in de buidel moet tasten op een hogere dps met de zelfde loh te krijgen.
Ga ik echter voor een kale 1350-1400dps boog dan is het nog wel te betalen.
Ik heb een 1421dps/61% chd x-bow en 24k hp. Doe op het moment 154k dps en haal al m'n healing en damage reduction van Shadow Power/Gloom met Natalya's set (4 pieces) voor de extra disc regen. Kan hiermee solo makkelijk Act 3 farmen en heb Diablo hiermee ook neergehaald.

http://eu.battle.net/d3/e...haoOrdo-2418/hero/1871793

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 12-08-2012 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:44
Kan iemand mij helpen mijn damage te verbeteren van mij wizard te verbeteren. Heb 1687 int maar toch maar 20k damage. Hoe kan ik mijn dps omhoog krijgen?

http://eu.battle.net/d3/e...xexium-2287/hero/13347673

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik denk dat je beter een 1-hand met off hand kan gebruiken.

Verder heb je helemaal geen critical hit chance en critical hit damage items. Daar zit enorme verbetering van DPS in.

Crit hit chance kun volgens mij het beste uit off hand, gloves, rings en amulet halen. Terwijl je crit hit dmg het beste uit wapen/socket kunt halen. Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

[ Voor 35% gewijzigd door aicaramba op 12-08-2012 11:08 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 22:11
Ik las laatst dat iemand hier de opmerking maakte dat je zoals in Diablo 2 geen elemental poppetjes kon maken in Diablo 3.

Challenge accepted! :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8WvLY9yDncSvdNrpsHJDXwrs/full.jpg
Meet Blaat! De Fiery Demon Hunter! :D

Highlights:
- 49548 dps zonder sharpshooter
- 29k hp
- 330 all res
- 3300 armor

- Hungering arrow met cinder rune
- Cluster arrow

Volgende project:
Blaatkwadraat! De Frosty Demon Hunter.

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 12-08-2012 11:40 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Wolf schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:39:
Ik las laatst dat iemand hier de opmerking maakte dat je zoals in Diablo 2 geen elemental poppetjes kon maken in Diablo 3.

Challenge accepted! :P

[afbeelding]
Meet Blaat! De Fiery Demon Hunter! :D

Highlights:
- 49548 dps zonder sharpshooter
- 29k hp
- 330 all res
- 3300 armor

- Hungering arrow met cinder rune
- Cluster arrow

Volgende project:
Blaatkwadraat! De Frosty Demon Hunter.
haha zalig peetje :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice build dude :)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855
Met je gouden paintjob ^^
Die bogen :9

Colddmg op je wapens schijnt nog best nuttig te zijn.
Het is jammer dat die elemental gebaseerde builds zoals in D2 eigenlijk in D3 niet bestaan.

Tipje voor mensen die voor het eerst een duur item te koop zetten, verzin niet een of ander random bid getal, dit zie je namelijk heel makkelijk als je bid:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iOIpKliuJwwaK1S6T8kSGn2h/full.jpg
Start en bid zijn hetzelfde, oftewel ik ben de eerste die bied.
Is wel een goede riem (200+/140/65+) maar niet zo goed ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Vandread op 12-08-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

zzattack schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 01:01:
Eigenlijk niet. Ken de oorzaak van je deaths natuurlijk niet, maar je zou wel zo ongeveer naar wat life on hit op je wapen(s) kunnen zoeken, en meer vita is natuurlijk altijd fijn. Heb je items die onderhand echt vervangen meoten worden (level 30 zooi of zelfs lager mag je onderhand wel vervangen). Hoe snel gaan de monsters liggen? Aan de hand daarvan beslissen of en hoeveel dex je wilt inruilen voor vit (of armor).
Ik kwam erachter dat ik wat level 20 weapons equipped had die wel veel leuke extra's hadden en exp gaven, maar eigenlijk veel te weinig damage en vitality gaven. Er zat zelfs een level 6 boots bij B)

Nu dat spul vervangen is in de auction house merk ik al wel een verschil maar ik vraag me bij wijze van spreken al af of ik Act 3 nu zonder problemen ga doorlopen. Ik snap gewoon nog niet zo goed waar ik me op moet specialiseren om een gebalanceerde hero te krijgen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Mijn eerste redelijk goede item gevonden, gaat niet op AH omdat ik em zelf beter kan gebruiken :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nn1EC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Vandread schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:35:
In plaats van evocation -> ilusionist, kan je na de cage direct teleporten.
Props voor de armor, nice one :)
Tis me in de 3e poging gelukt, wel met prismatic armor ipv force :) 1x vast gezeten maar kunnen teleporten.

Tijd voor wat anders nu, vrijdag op Gamescon speelbare uitbreiding van SC2 dus nog even opfrissen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
zag net een paar posts van DH's voorbij komen, zit met mijn eigen DH een beetje vast op inferno act 2.

het viel mij op dat veel endgame DH's weinig vitality en res hebben maar meer crit en LoH, hebben jullie nog tips voor wat meer survivability in act 2?

stats:
65k dmg (met sharpshooter)
45k life
550 res all

profiel:
http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537

denk dat ik meer crit + LoH gear moet zoeken, heb echter maar iets van 7milj. te besteden..

[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 12-08-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel heb je zonder SS.... dat is veel boeiender.
Altijd kijken naar items of ze je zonder SS ook meer dmg geven.
Je helm/bracers/gloves met chc gaan zoeken, chd heb je toch al aardig wat van.

Zou overigens niet die chocking gas gebruiken, zonde van Smoke Screen, beter een halve seconde extra.

Nether tentacles doet volgens mij amper lifeleech na de nerf? Beter frost voor slow effect.

Ben nog in act1 maar is echt een faceroll tot nu toe, heb amper 50k uitgegeven aan m'n gear (wel vrij veel gevonden ;)) http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5772613

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 12-08-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Ik probeer met mijn DH meer CHC te krijgen. Voornamelijk op mijn quiver, maar dat spul is duur :+ Met deze gear is Act een wandeling door het park, Act 2 is makkelijk, begin van Act 3 is te doen, totdat je Skull Crashers tegenkomt die me one-shotten. Misschien toch maar meer AR of Vit?

edit: Was het met life leech niet zo, dat op Inferno slechts 20% van dat getal wordt gerekend. Dus als je 2% Life Leech hebt, wordt het eigenlijk maar 0,4%?

[ Voor 17% gewijzigd door amas op 12-08-2012 14:24 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
TheAmassama schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:22:
Ik probeer met mijn DH meer CHC te krijgen. Voornamelijk op mijn quiver, maar dat spul is duur :+ Met deze gear is Act een wandeling door het park, Act 2 is makkelijk, begin van Act 3 is te doen, totdat je Skull Crashers tegenkomt die me one-shotten. Misschien toch maar meer AR of Vit?

edit: Was het met life leech niet zo, dat op Inferno slechts 20% van dat getal wordt gerekend. Dus als je 2% Life Leech hebt, wordt het eigenlijk maar 0,4%?
Heb net leuke gloves met +8.5% CHC gevonden, zie in mn stats window echter dat CHC gewoon standaard op 100% staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Grimmie187 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:27:
[...]

Heb net leuke gloves met +8.5% CHC gevonden, zie in mn stats window echter dat CHC gewoon standaard op 100% staat?
Je sharpshooter staat aan. Als je gear gaat checken altijd sharpshooter uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Grimmie187 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:27:
[...]

Gaat dit over een Demon Hunter met Sharpshooter? Dan vind ik dat niet vreemd. :p

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
KneoK schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 02:19:
[...]

Ik heb een 1421dps/61% chd x-bow en 24k hp. Doe op het moment 154k dps en haal al m'n healing en damage reduction van Shadow Power/Gloom met Natalya's set (4 pieces) voor de extra disc regen. Kan hiermee solo makkelijk Act 3 farmen en heb Diablo hiermee ook neergehaald.

http://eu.battle.net/d3/e...haoOrdo-2418/hero/1871793
Wat is de cooldown van shadow power dan?
Snap wel met 24k hp en crits van 154k dat je gauw je health weer op maximum hebt zitten.
Geen nerf op inferno zoals life leech die kent?

Dit is trouwens mijn poppetje.
http://eu.battle.net/d3/e...inned79-1833/hero/3681733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Wooohooooo!

Eindelijk mijn eerste set-item gevonden en warempel eentje die ook meteen voor mijn WD gemaakt is.
Maarrrr jonge jonge, 2 random magic properties waarvan er eentje rolled als +70 dex...zucht. Gelukkig nog wel +250 life per second.

http://eu.battle.net/d3/en/item/zunimassas-journey

Iemand enig idee of dit een gewild item is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joarie: is wel te verkopen denk ik.
Dex+ias = best leuk
Run speed ook.
Leuk voor een DH wellicht.
TheAmassama schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:22:
Waarom voornamelijk op je quiver?
Helm en bracers kan het netzo goed op, en hoeft de wereld niet te kosten indien je je stats beetje slim verdeelt (items met chc bv geen vit of allress)

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 12-08-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Sinned123 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:34:
[...]

Wat is de cooldown van shadow power dan?
Snap wel met 24k hp en crits van 154k dat je gauw je health weer op maximum hebt zitten.
Geen nerf op inferno zoals life leech die kent?

Dit is trouwens mijn poppetje.
http://eu.battle.net/d3/e...inned79-1833/hero/3681733
SP heeft geen cooldown. Kost 14 discipline en duurt 3 seconde. Met 3 regen per sec van Natalya kost het dus effectief maar 5 disc.

Geen idee of deze LoH ook generfd is in Inferno, denk het wel. Ik krijg zo'n 2500 tot 8000 hp per hit dus dat schiet goed op.

Ik zie dat jij behoorlijk weinig CHD hebt ondanks de 23.5% CHC en Sharoshooter. Daar kun je nog veel winst halen denk ik, al zal je dat wel flink wat gold gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ben zojuist begonnen met mijn eerste DH, voornamelijk om ook een paar archievements af te tikken :)

Iemand nog tips qua items tijdens het levelen (bijv boog x is imba rond lvl20 etc) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
zoals met elke character.
Elke 5levels even de AH op en max op 10k zetten en dan wapen met de hoogste dps kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hmmm nice een 930damage amgic Dagger gevonden. Helaas geen socket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Waarom voornamelijk op je quiver?
Helm en bracers kan het netzo goed op, en hoeft de wereld niet te kosten indien je je stats beetje slim verdeelt (items met chc bv geen vit of allress)
Quiver haal je 8,5% mee, na gloves het meeste op 1 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:43:
zoals met elke character.
Elke 5levels even de AH op en max op 10k zetten en dan wapen met de hoogste dps kopen.
Elke 5?! pfff zonde van je tijd, gewoon zorgen voor wapen met socket, pas einde nightmare en misschien nog een keer in hell is het handig een leuk wapen te scoren.
Verder vooral gear met sockets, peanuts qua stat boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:12:
[...]
Quiver haal je 8,5% mee, na gloves het meeste op 1 item.
Dat snap ik wel, maar je ziet ook dat hij op bracers/helm etc niets aan chc heeft.
Daar niets op nemen is zonde, zeker als DH.
Hoeft ook niet de wereld te kosten.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5772613
M'n helm was 5500gold, niet brilliant, maar aangezien ik nog niet veel wil uitgeven en act1 doorwals dikke prima.
Quiver ook gekocht, was hooguit 10k ofzo en amu was ook iets van 20k omdat ik het grappig vond om m'n SS stats te boosten :+ hellooooo 120k crits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik dual wield met mijn DH. Dan krijg je gratis 10% chc.

Ik crit nu voor 180k.

[ Voor 18% gewijzigd door Blaat op 12-08-2012 18:18 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oei

Net wat mijn Monk nodig had, en het dropt lekker in act 1 >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/Pics/got/setamulet.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
En geen slechte roll ook nog. :|

En dan mij een lucky bastard noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rip, daar ging mijn 2de 60. Een zogenaamde `immortal` demon hunter (kuch kuch). Iets te enthousiast in act I en een frozen/desc nogwat combo :( . Tijd voor een nieuwe melee wiz voor de afwisseling :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
De_Bastaard schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:23:
Oei

Net wat mijn Monk nodig had, en het dropt lekker in act 1 >:)

[afbeelding]
Dat is wat elke char nodig heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Damn dat amulet maakt echt een wereld van verschil op mijn monk zeg _O_. Nu mijn resist wel boosten voor act 2, maar die sweeping wind hakt alle packs in de pan nu in act 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:55:
Rip, daar ging mijn 2de 60. Een zogenaamde `immortal` demon hunter (kuch kuch). Iets te enthousiast in act I en een frozen/desc nogwat combo :( . Tijd voor een nieuwe melee wiz voor de afwisseling :) .
Ajajaj balen :( nog een leerpunt ui je dood te halen? Ofwel, kan je jezelf er iets in verwijten?

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging