Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Sfinx- schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

Binnen, je kan daar veel gemakkelijker de packs 1 voor 1 killen dan in de desert of in de archives. White mobs zijn veel eenvoudiger en staan bijnan nooit samen bij de elites.
Net maar een farm run in A2 gedaan.. Packs killen gaat tegenwoordig net zo snel en makkelijk als in A1 maar kan niet zeggen dat de resultaten verschillend zijn. Misschien een enkele lvl61-63 meer maar nog steeds dezelfde 100% meuk.. Het lijkt haast wel of alle 1H drops bij mij gecapped zijn op max 500 dps ofzo want het is me in 200 uur nog nooit gelukt om er een te vinden die hoger is (ok misschien 1 of 2 van 550/650).

A3 farmen is absoluut onmogelijk. De repaircosts zijn zo vele malen groter dan de verdiensten en t duurt gewoon te lang.. gisteren in A3 denk ik zo'n 160K repairs en de gebruikelijke meuk. Tja dan kun je echt beter stoppen.

De totale oogst is zo'n beetje 1x lvl 18 legendary, 1x lvl 22 legendary, lx lvl 61 crap shield... 0 set items, etc... en dat in 200 uur.. In totaal 2 items kunnen verkopen voor totaal15 mil.

Mja... speel laatste tijd meer Path of Exile.. De combat in is ver en ver minder en onder de maat vergeleken met D3 maar de mogelijkheden van de gear etc maken het 1000%x minder frustrerend dan D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Waarom gebruik je Arcane Dynamo als je toch geen signature spell gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 21:12
Darth Malak schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:36:
[...]

Net maar een farm run in A2 gedaan.. Packs killen gaat tegenwoordig net zo snel en makkelijk als in A1 maar kan niet zeggen dat de resultaten verschillend zijn. Misschien een enkele lvl61-63 meer maar nog steeds dezelfde 100% meuk.. Het lijkt haast wel of alle 1H drops bij mij gecapped zijn op max 500 dps ofzo want het is me in 200 uur nog nooit gelukt om er een te vinden die hoger is (ok misschien 1 of 2 van 550/650).

A3 farmen is absoluut onmogelijk. De repaircosts zijn zo vele malen groter dan de verdiensten en t duurt gewoon te lang.. gisteren in A3 denk ik zo'n 160K repairs en de gebruikelijke meuk. Tja dan kun je echt beter stoppen.

De totale oogst is zo'n beetje 1x lvl 18 legendary, 1x lvl 22 legendary, lx lvl 61 crap shield... 0 set items, etc... en dat in 200 uur.. In totaal 2 items kunnen verkopen voor totaal15 mil.

Mja... speel laatste tijd meer Path of Exile.. De combat in is ver en ver minder en onder de maat vergeleken met D3 maar de mogelijkheden van de gear etc maken het 1000%x minder frustrerend dan D3.
Alweer met die negativiteit. :P

Vroeg of laat vindt je echt wel wat. Je moet alleen even doorzetten. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Wolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:39:
[...]

Inderdaad, degene die enkele leuke items gevonden hebben hoor je niet klagen over de drops :)

Ikzelf heb al 10 tal legends gevonden op 140 uur (waar men eerste op inferno dropte) dus eigenlijk op een kleine 80 uur ofzo.

Enkel ghom frustreert me nu :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Mja... ik vertel toch niet veel anders dan alle anderen of wel? En doorzetten doe ik zeker, anders had ik zojuist die A2 run niet gedaan :) Het gaat in dat opzicht zeker vooruit aangezien ik een paar weken geleden nog bruut werd afgeslacht bij elke A2 pack :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Darth Malak schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:41:
[...]

Mja... ik vertel toch niet veel anders dan alle anderen of wel? En doorzetten doe ik zeker, anders had ik zojuist die A2 run niet gedaan :) Het gaat in dat opzicht zeker vooruit aangezien ik een paar weken geleden nog bruut werd afgeslacht bij elke A2 pack :9~
Mijn ervaring leert dat je beter A1 kan gaan farmen met 150 mf of meer. Elke paar dagen wel een goeie drop die voor paar mil verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Ik ben momenteel Storm Armor aan het uitproberen met mijn onderstaande build:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/HolyTedMan-2257/hero/2677980

Voorheen gebruikte ik uiteraard Energy Armor met Prismatic Rune, net zoals de meeste melee wizards. De damage output van Storm Armor met Shocking Aspect is echt gigantisch. Echt een veelvoud van de listed dps. Als ik midden in een groep ga staan (teleport), dan vliegen de cijfers a.g.v. critical hits van het scherm. Zelfs in 4P games (ik solo bijna nooit) heb ik een groep skeletten (Act 3) in een paar seconden compleet van het scherm geveegd.

Grote nadeel is echter dat je het gemis van de defense die Energy Armor geeft echt gaat merken. Ik ga vaker dood vergeleken met Energy Armor. Ik ben daarom nog een beetje in dubio of ik Storm Armor wil blijven gebruiken. Het blijft wel vet om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor 250k aangeschaft op HC, erg in mijn nopjes :) . Een stuk beter dan mijn vorige wapen en dat voor een mooie prijs. Daarnaast voor het eerst inferno ingeweest en het gaat goed tot ca. de graveyard, maar dan begint het toch wel een beetje spannend te worden :p . Blijf voorlopig nog maar in het eerste gedeelte rondlopen tot ik wat meer resist all kan versieren.

Afbeeldingslocatie: http://i16.photobucket.com/albums/b33/Bosbouwer/wapen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:12:
[...]
Add me maar Happymoos#2738, en dan kijken we vanavond of zo wel even naar je spul want dat kan makkelijk omhoog gebracht worden qua stats. Nog genoeg spul in de stash wat je zo mag hebben aangezien er op de AH toch niets uitgaat:)
Tnx, Ik zal je toevoegen! :)
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:23:
[...]
1)
Zoek naar een mooie helm of the command (8%block) en wat str+vit misschien. (of socked voor gem +12%life)
2)
tevens een anders schild met wat %chc en vit, chc= extra damage kan je wat str laten zitten (denk wel om het block percentage hoe hoger hoe beter ;)

Helm of the command kan je voor 100-200k wel redelijk vinden, gewoon even zoeken. (geen hoge waarde dan maar die 8% maakt wat goed
Schild, je damage opkrikken en door de % block die je uitzoek zal elke geblockte hit je minder leven kosten. dus dat kan je wat minder vit/str erop hebben.

Je mag het wat ruimter zien, en ja zoek op je nieuwe items (als je kan) res all ;) echt een aanrader van 100 naar 200 is echt 20% meer verdediging op dat gebied.
Tnx, ik zal vanmiddag/vanavond eens gaan zoeken naar de helm en een mooi shield, ik zal eerst eens kijken of ashsmoke me misschien blij kan maken met wat leuks :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
[...]

Niet iedereen heeft jouw geluk :p

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Heeft niets met geluk te maken. :P

Gewoon veel farmen en op het goede idee komen life regen gear to kopen voordat de rest van de planeet dat deed en het ziek duur werd. :D

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:04:
Heeft niets met geluk te maken. :P

Gewoon veel farmen en op het goede idee komen life regen gear to kopen voordat de rest van de planeet dat deed en het ziek duur werd. :D
Tuurlijk heeft het wel met geluk te maken :p Diablo is een geluksspelletje.
En geluk kun je beinvloeden met MF. maar daarbij verhoogd MF alleen de kans op een hogere quality.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24
Dakreal schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:07:
[...]

Tuurlijk heeft het wel met geluk te maken :p Diablo is een geluksspelletje.
En geluk kun je beinvloeden met MF. maar daarbij verhoogd MF alleen de kans op een hogere quality.
En progress uiteraard, toen ik in act2 inferno was zat ik te klagen dat er nooit leuke items dropte.
Sinds ik in act3 zit droppen deze dingen ook opeens :D (niet dat je vaak ook maar iets aan hebt )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
psychoclown schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:34:
maarja afgezien van de tal rasha armor (die ik nog steeds gebruik op mijn barb) zijn ze allemaal crap :)
Pfff dat bedoel ik, Barb met Tal Rash hoe random kunnen stats zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Tja ze wilden voorkomen dat iedereen met dezelfde legendaries rond zou lopen.

Nu loopt iedereen in dezelfde rare lvl 63 armor rond. Superveel variatie enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Wolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:46:
Tja ze wilden voorkomen dat iedereen met dezelfde legendaries rond zou lopen.

Nu loopt iedereen in dezelfde rare lvl 63 armor rond. Superveel variatie enzo...
Blizz had net zo goed 1 van elk item kunnen maken, en gewoon de randomizer erop loslaten. Geen legendaries, geen set, geen verschillende wapens.

"vind lvl 63 item, dobbelen maar en voila uw stats van uw shoulders" Het visuele geweld van set items / legendaries of lvl63 items is toch 0,0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Darth Malak schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:36:
[...]

Zoals hierboven aangegeven: je trekt conclusies na 1 run, bovendien geloof ik niets van je cijfers (lvl18/22). Er vallen statistisch veel meer lvl60's in act2, ik krijg zelden nog <lvl60 items. Als ik act1 doe heb ik veel minder 60+ items. Mijn MF is daar wel veel hoger maar lvl55 items met 6 stats zijn nog steeds slechter dan lvl61 met 3 stats ;)

Act3 farmen is volgens mij enkel weggelegd voor mensen met super goede gear (100mil of meer waard), die reeds uitgespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Niet correct. Mijn gear was ongeveer 10m en ik farm act 3 met een ping van 6000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Wolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:58:
Niet correct. Mijn gear was ongeveer 10m en ik farm act 3 met een ping van 6000.
En wanneer heb je die gear gekocht? Iets wat 1-2 maanden geleden 10mil koste, kan nu wel 100m+ kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Haha mijn barb komt act 2 nog niet eens door. :P

Ik heb het over mijn monk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
chrisO schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:59:
[...]

En wanneer heb je die gear gekocht? Iets wat 1-2 maanden geleden 10mil koste, kan nu wel 100m+ kosten...
IK farm ook act3 en heb gear wat misschien nog wel minder is dan 10 mil :)

Maar hebben jullie daadwerkelijk wel eens onderzocht of er in act 3 of act2 meer/betere items droppen dan in act1? Mijn "gevoel" zegt namelijk dat het geen reet uitmaakt. Gister nog een act3 / act2/ act1 gedaan en alles was troep (in act3 tig lvl <60 rares).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Er zit een duidelijk verschil in de drops van act 1, 2 en 3.

In mijn ervaring vind je niks in act 1 ookal heb je 400 mf.

Act2 is al een stuk beter. Dat farm ik nu met 375 mf op een aardig tempo, en dan heb je na een run een stuk of 3-10 ilvl 63 items.

Mf is sowieso een must als je farmed omdat de rare items ook met meer affiches spawnen dmv hoe het roll systeem werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 12-09 13:26
Mistymo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:04:
[...]

IK farm ook act3 en heb gear wat misschien nog wel minder is dan 10 mil :)

Maar hebben jullie daadwerkelijk wel eens onderzocht of er in act 3 of act2 meer/betere items droppen dan in act1? Mijn "gevoel" zegt namelijk dat het geen reet uitmaakt. Gister nog een act3 / act2/ act1 gedaan en alles was troep (in act3 tig lvl <60 rares).
Ik farm act1 met mijn monk: http://eu.battle.net/d3/e...bsidian-2856/hero/1835574
Ik heb niet echt een idee wat mijn gear waard is, maar meer dan 2 miljoen zal het zeker niet zijn.
act2 heb ik nog niet geprobeerd, ik denk ook niet dat dat min monk daar op het moment goed genoeg voor is, zonder gear upgrade.
Ik zou wel willen upgraden, zoals bijvoorbeeld de rings, maar met maar 500k kom je niet erg ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:09:

Act2 is al een stuk beter. Dat farm ik nu met 375 mf op een aardig tempo, en dan heb je na een run een stuk of 3-10 ilvl 63 items.

Mf is sowieso een must als je farmed omdat de rare items ook met meer affiches spawnen dmv hoe het roll systeem werkt.
act 1 nog een paar leuke dingen gevonden hoor, maar nee geen miljoenen. gewoon max 2-3 mil. toch leuk om te beginnen om zo kan je tenminste nog wat gear kopen. nu act 2 bezig, gaat redelijk maar 120mf (met nv toch bijna 200. dus dan gaat het redelijk.

moet nog wat meer mf kopen maar act 2 gaat nog niet heel makkelijk. dus ja meer farmen voordat ik op 200-300mf kom ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Wolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:03:
Haha mijn barb komt act 2 nog niet eens door. :P

Ik heb het over mijn monk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757 :)
Als jij daarmee A3 doorhuppelt , wat doe ik dan verkeerd met mijn monkey :(

http://eu.battle.net/d3/e...walkerb-2326/hero/9627258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Baristo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:09:

Aka onzin :) MF zorgt voor quality, niet affixes.

MF zorgt ervoor dat een item blauw/geel/oranje is. En daar houdt het op.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:21:
[...]

act 1 nog een paar leuke dingen gevonden hoor, maar nee geen miljoenen. gewoon max 2-3 mil. toch leuk om te beginnen om zo kan je tenminste nog wat gear kopen. nu act 2 bezig, gaat redelijk maar 120mf (met nv toch bijna 200. dus dan gaat het redelijk.

moet nog wat meer mf kopen maar act 2 gaat nog niet heel makkelijk. dus ja meer farmen voordat ik op 200-300mf kom ;)...
Het is niet dat er geen goede dingen droppen in act1, het gaat je alleen heel lang duren. Er kan gewoon een 500 mill item droppen in act 1, maar dan moet je wel heel geduldig zijn.

Ik kan act 3 farmen, maar act 2 gaat sneller met meer mf dus heb ik daar betere drops. Zelfs kripp die act 3 farmde met hoge snelheid had geen mf. Waardoor ik met mijn 375 nd op dezelfde drop/snelheid kom.

Edit: dat is een speculatie van mij btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

sleepwalkerbe schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Te laag armor?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
sleepwalkerbe schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Je hebt 50% van mijn life on hit, minder as, extreem veel minder life regen, minder armor, minder chc en minder block amount/%.

Edit: Zoals hierboven ook gezegd wordt. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 09-08-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
armor weergave klopt daar niet echt , zal vanavond is controleren maar normaal heb ik 6.2k armor zij het dan wel buffed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
chrisO schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Ik farm act1 met mijn monk: http://eu.battle.net/d3/e...bsidian-2856/hero/1835574
Ik heb niet echt een idee wat mijn gear waard is, maar meer dan 2 miljoen zal het zeker niet zijn.
act2 heb ik nog niet geprobeerd, ik denk ook niet dat dat min monk daar op het moment goed genoeg voor is, zonder gear upgrade.
Ik zou wel willen upgraden, zoals bijvoorbeeld de rings, maar met maar 500k kom je niet erg ver...
Standaard bla bla = Gewoon act 1 blijven farmen, AH koopjes zien te verkrijgen, hopen op een leuke item die dropt en verkopen voor miljoenen en dan langzaam gearen tot act2 makkelijker is.

Realiteit = Drops zuigen zo erg dat je nooit die miljoenen op de AH gaat ontvangen of dat je jezelf kunt verbeteren, frustratie slaat toe, andere dingen worden belangrijker (TV kijken/Sporten/Uitgaan/Vriendin verwennen :) en voila Diablo ligt stof te happen, tot het moment dat je denkt dat het wel weer beter zal gaan en je incidentieel weer eens een farm runnetje doet en daarna weer de teleurstelling dat alles nog is zoals het was.

AH kopen = belachelijke prijzen en kom je met 500k echt niet ver (Of gold farmen of gold kopen)
AH verkopen = kansen nihil, want iedereen heeft die ubergear nodig.

Moraal van het verhaal, duizend uren erin steken, bidden voor die ene 1,000,000,000,000 gold item die dropt, daarna nooit meer farmen want je kan dan hele uitrusting kopen op de AH = game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
sleepwalkerbe schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:36:
[...]

armor weergave klopt daar niet echt , zal vanavond is controleren maar normaal heb ik 6.2k armor zij het dan wel buffed
Ik zit op 8k buffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Dakreal schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Mmm ik denk dat je daar een beetje fout zit.

Ergens vorige week of 2 weken geleden werd er op diablofans een vid gepost van iemand die het verschil wel degelijk getest heeft. 100% MF vs 400% MF.
En het kwam erop neer dat met 400% MF niet alleen meer items dropten, maar ook dat het aantal items met 5-6 affixes hoger % had dan met 100% MF. Maar het gaat hier dan over het aantal affixes en niet over hoe hoog deze affixes zijn...

Best dat je wel zelf even zoekt op het filmpje aangezien ik hierop het werk niet op diablofans kan en dat ik het hoogstwaarschijnlijk al vergeten ben tegen dat ik thuis kom deze avond 8)

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wolf
Ik zie dat je Crippling Wave gebruikt. Gebruik je die tegen bazen/packs en scheelt dat veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Zumbaba schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:38:
[...]

Ergens vorige week of 2 weken geleden werd er op diablofans een vid gepost van iemand die het verschil wel degelijk getest heeft. 100% MF vs 400% MF.
En het kwam erop neer dat met 400% MF niet alleen meer items dropten, maar ook dat het aantal items met 5-6 affixes hoger % had dan met 100% MF. Maar het gaat hier dan over het aantal affixes en niet over hoe hoog deze affixes zijn...

Best dat je wel zelf even zoekt op het filmpje aangezien ik hierop het werk niet op diablofans kan en dat ik het hoogstwaarschijnlijk al vergeten ben tegen dat ik thuis kom deze avond 8)
Ik heb Blizz hier niet over gehoord dus dat testje kan puur gebasseerd zijn op random geluk. Zou dat dan betekenen dat alle ubergear bijvoorbeeld op de AH allemaal gevonden zouden moeten zijn met mega %MF. Het is allemaal zo vaag gewoon, denk dat je met %MF gewoon meer rares vindt en dat de affixes geen drol uitmaakt. Laatst met een vriend en die vindt een super item met goede affixes met 0%MF en alleen 5NV stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:44:
[...]

@Wolf
Ik zie dat je Crippling Wave gebruikt. Gebruik je die tegen bazen/packs en scheelt dat veel?
Ik gebruik crippling wave niet tegen bosses omdat fot dan meer dmg doet en meer loh proct.

Ik gebruik het pas als ik meer dan 2 enemies voor mijn neus heb staan omdat de aoe er dan voor zorgt dat ik meer life binnen krijg, meer vortexes genereer en meer dmg doe. Zeker als er iets van 50 whites om je heen staan is het handig, omdat ze dan minder vaak slaan en je dus minder risico loopt 5x tegelijk geslagen te worden en dus geinstahit te worden.

Soms kan het ook handig zijn tegen packs waar je niet per ongeluk naartoe wil dashen.

Bovendien zie het er vet uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
Mistymo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

Ik heb Blizz hier niet over gehoord dus dat testje kan puur gebasseerd zijn op random geluk. Zou dat dan betekenen dat alle ubergear bijvoorbeeld op de AH allemaal gevonden zouden moeten zijn met mega %MF. Het is allemaal zo vaag gewoon, denk dat je met %MF gewoon meer rares vindt en dat de affixes geen drol uitmaakt. Laatst met een vriend en die vindt een super item met goede affixes met 0%MF en alleen 5NV stacks.
Het is ook maar een test en op basis van runs waar 200-300 items dropten (voor men een nieuwe run begon) gebasseerd.
En het gaat hier over percentages, dus ja er gaat veel geluk mee gepaard om toch goeie items met meer affixes te vinden. Dus er bestaat altijd een kans dat iemand met 0% MF en alleen NV buffs een dikker item vind dan iemand die 150% MF en 5NV buff heeft. En nee, die 3-4% meer kans dat je zou hebben door die extreem hoge MF ga je amper merken bij het vinden van items...

Maar toch raad ik je aan om even het filmpje te bekijken, geeft je misschien wel een ander beeld ipv te zeggen dat er geen meuk verschil in zit, want het is er wel ;)

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

Waarom vind iedereen Health zo belangrijk? Ik heb nog geen 10k health en heb niet echt moeite met act1 en 2 van inferno.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Voor barbs is het handig omdat zij met een skill % van hun eigen max health healen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mistymo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

Ik speel ook alleen met NV stacks, elke keer een rare gegarandeerd met meer dps levert meer op dan dps inleveren voor MF. dan kun je naar mijn idee beter goldfind stacken. Dat is veel effectiever en heeft ook geen DR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Het werkt door hoe het roll systeem werk. Elk item wat dropt gaat door een roll systeem.

Items soort en ilvl staan vast, daarna "rolld" het:

0.0001% legendary yes/no
0.001% set yes/no
1.0% rare 6 affixes yes/no
3.0% rare 5 affixes yes/no
9.0% rare 4 affixes yes/no
15.0% blu 3 afixes yes/no
30.0% blu 2 affixes yes/no
etc etc

Deze roll heeft allemaal een % kans die je verhoogt met MF. dus met 400% zou je (met dit voorbeeld) 4.0% kans hebben op een 6 affix rare en 12.0% kans hebben op een 5 affixes rare.

De hoogte van de affixes zijn bepaald vanaf de drop en zijn niet beinvloed door MF, dus met meer MF krijg je niet opeens meer str op de affixes. maar in praktijk gebeurd dit wel omdat op bijv shoulders er verschilende STR affixes zijn die op hetzelfde item kunnen vallen waardoor je max op 300 STR uit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Ik zal mijn barb ook eens posten, toch leuk die profile linkjes:

http://eu.battle.net/d3/e...etKwaaD-2305/hero/1121035

Ik had Diablo3 al uitgespeeld dat wil zeggen diablo neergehaald op inferno, dus blijft farmen en archievements halen over, plus een Hardcore altje ;)
Om act 3 te laten opschieten wil ik meer damage maar daar wil ik eigenlijk niets anders voor inleveren en dan wordt het DUUR. MF inleveren wil ik ook niet, dat is nogal essentieel als farmen het enige is dat ie doet. Van MF wil ik eigenlijk zelfs meer, maar ook dat is duur.
Battle Rage met Marauder's Rage nemen in plaats van Ignore Pain geeft al wat meer vaart in het farmen (damage zit op 31k door de buffs van battle rage en Frenzy) maar voorlopig gaat het sneller om wat items te swappen voor MF+damage ten koste van resists en hp, en dan door act 2 te blazen.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Zumbaba schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:54:
[...]

Maar toch raad ik je aan om even het filmpje te bekijken, geeft je misschien wel een ander beeld ipv te zeggen dat er geen meuk verschil in zit, want het is er wel ;)
Zal eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Heb zojuist ook maar een ourboros amulet gekocht voor 4 mil.... Kon t niet laten.. die 400+ LOH is toch wel erg lekkur :P

Zo we zijn weer terug op m'n good old stabiele gold niveau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

sleepwalkerbe schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:36:
[...]

Nog steeds laag, res +/-800 en armor +/-7500 dan zit je goed

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Baristo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:56:
Het werkt door hoe het roll systeem werk. Elk item wat dropt gaat door een roll systeem.

Items soort en ilvl staan vast, daarna "rolld" het:

0.0001% legendary yes/no
0.001% set yes/no
1.0% rare 6 affixes yes/no
3.0% rare 5 affixes yes/no
9.0% rare 4 affixes yes/no
15.0% blu 3 afixes yes/no
30.0% blu 2 affixes yes/no
etc etc

Deze roll heeft allemaal een % kans die je verhoogt met MF. dus met 400% zou je (met dit voorbeeld) 4.0% kans hebben op een 6 affix rare en 12.0% kans hebben op een 5 affixes rare.

.
ALs ik jou berekening los laat dan kan je maar beter geen MF hebben :) Want stel er droppen 4 items en je hebt 400%MF dan is de kans 120% op een blu 2 affixes, m.a.w. de verhouding tussen een blue en rare wordt nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
YouTube: How Magic Find Works
Dit is kripp die het MF systeem uitlegt in 7 minuten, het is bijna hetzelfde systeem in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Mistymo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:01:
[...]

ALs ik jou berekening los laat dan kan je maar beter geen MF hebben :) Want stel er droppen 4 items en je hebt 400%MF dan is de kans 120% op een blu 2 affixes, m.a.w. de verhouding tussen een blue en rare wordt nog groter.
nope, want het rolld van boven naar beneden, dus de kans dat hij door de betere rolls eruit word gepikt is groter dan dat hij helemaal naar beneden rolld.

TL:DR bekijk kripps vid maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

Elp

[...]

Er wordt ook over gesproken in het volgende thread: http://www.diablofans.com...cy-a-statistical-insight/

Het gemeten verschil is wel heel erg klein. Bij 0% MF 10,28% aan 6 affix items en bij 400% MF 11,5% aan 6 affix items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Elp schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:03:
[...]

Er wordt ook over gesproken in het volgende thread: http://www.diablofans.com...cy-a-statistical-insight/

Het gemeten verschil is wel heel erg klein. Bij 0% MF 10,28% aan 6 affix items en bij 400% MF 11,5% aan 6 affix items.
Dat is een sample van goblins die zijn op vele manieren generfd, voor 1.03 dropte ze veel beter etc etc.

Als je gewoon farmed merk je een groot verschil, ik heb nauwelijks 4 affixes yellows als ik farm. maar als ik met een alt door de acts speel, heb ik veel 4 affixes rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

Elp

Baristo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:07:
[...]

Dat is een sample van goblins die zijn op vele manieren generfd, voor 1.03 dropte ze veel beter etc etc.

Als je gewoon farmed merk je een groot verschil, ik heb nauwelijks 4 affixes yellows als ik farm. maar als ik met een alt door de acts speel, heb ik veel 4 affixes rares.
Nee. De samples gaan ook over elites en de data is verzameld in 1.0.3, dus gewoon up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Iedereen altijd over gear dit te laag gear dat te laag.

Ik moet zeggen dat het veel effectiever is om met 2 (misschien meer) personen inferno to doen dan in je eentje.
Ik heb namelijk samen met een wizzard door heel inferno gehuppeled zonder echte problemen waar dit solo voor beide vrijwel onmogelijk was zonder te skippen.

Dit is mijn char sinds Act 2:
Cear

En dit is de wizard:
JiePie
*Heeft op het moment mag find gear aan maar de dps was dacht ik unbuffed iets van 27k (niet al te hoog dus).

Maar Diablo is na het eenmaal halen toch wel verdomd saai ineens. :D

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRedbeard op 09-08-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Dakreal schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Maar en zijn 3 quality rares, 4, 5 en 6 affixes. Dit bepaald voor een groot deel de waarde van een item.

neem bijv weapons.

met 4 affixes:

Min/MAx dmg
% DMG
Main stat
Socket

Met 6 affixes:
Min/Max DMG
%DMG
Main Stat
Socket
Life on hit
Crit DMG

natuurlijk zijn dit 1/1000000000000000 rolls, maar met MF vergroot je de kans. MF zorgt ook niet voor welke affixis zou vallen of met welke kwaliteit de affix komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Baristo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

Maar en zijn 3 quality rares, 4, 5 en 6 affixes. Dit bepaald voor een groot deel de waarde van een item.

neem bijv weapons.

met 4 affixes:

Min/MAx dmg
% DMG
Main stat
Socket

Met 6 affixes:
Min/Max DMG
%DMG
Main Stat
Socket
Life on hit
Crit DMG

natuurlijk zijn dit 1/1000000000000000 rolls, maar met MF vergroot je de kans. MF zorgt ook niet voor welke affixis zou vallen of met welke kwaliteit de affix komt
Ik meen zelfs ergens en official post gelezen te hebben dat MF zelfs invloed heeft op de affix quality zelf.
Dat de pool waaruit affixes gekozen worden een hogere kans krijgt om een hogere quality affix te rollen.

Het staat zelfs gewoon op de diablo site in de Game Guides dat het invloed heeft op quality van item (dus aantal affixes) en de quality van de affixes zelf.
Magic Find
When a monster drops an item, Diablo III randomly determines the item’s quality from a chart that includes item quality and the number of affixes present. The game randomly "rolls" on each property in the chart to determine which affixes your item will get. Your magic find score is applied as a bonus to these rolls.

[ Voor 27% gewijzigd door ErikRedbeard op 09-08-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
ErikRedbeard schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:16:
[...]

Ik meen zelfs ergens en official post gelezen te hebben dat MF zelfs invloed heeft op de affix quality zelf.
Dat de pool waaruit affixes gekozen worden een hogere kans krijgt om een hogere quality affix te rollen.
Zou best kunnen, ik geniet in iedergeval van mijn MF gear, en kan zonder data bij houden toch zeggen dat ik een enorm verschil zie in drop rate en drop quality.

Ik heb het gevoel dat mijn MF gear zichzelf al meerdere keren heeft terug betaald, (gister nog een 125 mill belt gevonden) maar als er mensen zijn die MF liever niet gebruiken vind ik dat prima :+

GF (voor mensen) is zeer inferior in mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik speel op m'n monk met <30% MF.. Meer is niet mogelijk voor me als ik ook m'n specifieke RES/AR en DEX/VIT/CHC etc op orde moet houden (voor A2+ dan)... Voor sommige classes is het helaas enorm veel gemakkelijker om bakken met MF te dragen.. Zoals m'n WD die ook rond de 150% heeft geloof ik.

^^ hierboven.. Gaat dus niet om willen.. Gaat om niet kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 09-08-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Darth Malak schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:25:
Ik speel op m'n monk met <30% MF.. Meer is niet mogelijk voor me als ik ook m'n specifieke RES/AR en DEX/VIT/CHC etc op orde moet houden (voor A2+ dan)... Voor sommige classes is het helaas enorm veel gemakkelijker om bakken met MF te dragen.. Zoals m'n WD die ook rond de 150% heeft geloof ik.

^^ hierboven.. Gaat dus niet om willen.. Gaat om niet kunnen.
klopt, ik heb al sinds release day, twee sets met items. Echte gear en MF gear, de echte gear gebruik ik nauwelijks sinds ik inferno heb gecleared. Ik meen zelfs te zeggen dat mijn MF duurder is dan mijn echte gear atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
[...]

Ja maar niet 4 keer zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Trouwens... hoe vaak worden die profiles eigenlijk geupdate?... Ik zie dat wijzingen van een uur geleden nog niet zichtbaar zijn op m'n profile page. Dacht dat dit geupdate werd na het uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Darth Malak schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:47:
Trouwens... hoe vaak worden die profiles eigenlijk geupdate?... Ik zie dat wijzingen van een uur geleden nog niet zichtbaar zijn op m'n profile page. Dacht dat dit geupdate werd na het uitloggen.
1x per dag om stabiliteit te waarborgen aldus blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
zeg ik toch ook nergens? :)

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
En als je items craft gaat dat dan door dezelfde malle molen? Zou dus beteken dat als je een 6 affix item craft en MF gear aan hebt er dan ook hogere stats op zouden moeten zitten. Probleem volgens mij dat er zoveel crap items zijn is dat er zoveel random mogelijkheden op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nee, Magic Find heeft enkel en alleen invloed op de kwaliteit van items die droppen als een monster sterft.

Dat staat ook in de Game Guide: http://eu.battle.net/d3/e...tems/equipment#magic-find
When a monster drops an item, Diablo III randomly determines the item’s quality from a chart that includes item quality and the number of affixes present. The game randomly "rolls" on each property in the chart to determine which affixes your item will get. Your magic find score is applied as a bonus to these rolls.

For example, if a monster has a 4% chance to drop a 6-affix rare item and you have +50% magic find, it now has a 6% chance to drop that item.

[ Voor 84% gewijzigd door Rone op 09-08-2012 17:49 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Met diminishing returns natuurlijk anders krijg je op een omgeven moment 300% kans op een 2 affix blauw item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Heeft iemand een +/- 1000 á 1100 DPS 2H Bow voor mij te 'probeer'? Ik gebruik nu een 2H Xbow van 1079 DPS maar wil graag eens een vergelijking maken met een bow in totaal DPS, attackspeed en bepaalde passive skills...

Mocht het vertrouwenstechnisch nodig zijn dan ben ik uiteraard bereidt om mijn eigen bow, of desnoods gold tijdelijk in te ruilen :) Je kan eventueel Mouzetc vragen of ik te vertrouwen ben ;)

Mocht iemand mij hiermee willen helpen drop gerust hier een reply of add mij ingame: Meulski#2704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb een 1002 dps bow, standaard 1.4 aps. Mag je zo van me hebben. Ik voeg je wel even toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27
Zat net mn profile te bekijken daar staat dus 43.5 chc en ingame 48.5 chc. Reken ik het handmatig uit, dan is het idd 43.5 chc. Wiz heeft geen skill waardoor je chc omhoog gaat en niemand in mn game. Ook geen hulpje, vind het maar vaag. Of kan iemand het me uitleggen?

[ Voor 11% gewijzigd door An1mA op 09-08-2012 19:06 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

An1mA schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:06:
Zat net mn profile te bekijken daar staat dus 43.5 chc en ingame 48.5 chc. Reken ik het handmatig uit, dan is het idd 43.5 chc. Wiz heeft geen skill waardoor je chc omhoog gaat en niemand in mn game. Ook geen hulpje, vind het maar vaag. Of kan iemand het me uitleggen?
Follower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

scoundrel ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Was mij ook opgevallen. Het in-game CHC is hoger dan in mijn profile. Ik gebruik geen follower. Het verschil is eveneens 5%, wat ik wel opvallend vind.

[ Voor 10% gewijzigd door Ted_W op 09-08-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Nee mannen zoals ik zei, geen hulpje (follower) ;) Iemand die vanavond ook van plan is a3 te farmen? Add me An1mA#1336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Je hebt toch standaard 5% chc dus als je 43,5 + 5 doet krijg je 48,5 chc.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ook ik heb op dit moment wat advies nodig.
Zit nu in Act III met mijn barb, maar ga nogal snel plat, vooral tegen elites ;w

http://eu.battle.net/d3/e...parhawk-2190/hero/1076496

Iemand goed advies over wat te stacken/welke skills te gebruiken?
Ik heb ookal geprobeerd Earthquake te vervangen door Ignore Pain met Ignorance is a bliss, maar ook dat bied niet het gewenste resultaat...

Any advice would help 8)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Metalslave666 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:52:
Je hebt toch standaard 5% chc dus als je 43,5 + 5 doet krijg je 48,5 chc.
Waarempel goed gezien... Dat zal t wel zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sparhawk schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:42:
Zit nu in Act III met mijn barb, maar ga nogal snel plat, vooral tegen elites ;w

Ik heb ookal geprobeerd Earthquake te vervangen door Ignore Pain met Ignorance is a bliss, maar ook dat bied niet het gewenste resultaat...

Any advice would help 8)
Je hebt geen life regen, veel block % of LoH voor zover ik kan zien. Dus eigenlijk geen manier om hp terug te krijgen of om je inkomende damage tot 0 te reduceren. Dan ga je snel plat als je res ook niet superhoog is. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Gundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:56:
[...]

Je hebt geen life regen, veel block % of LoH voor zover ik kan zien. Dus eigenlijk geen manier om hp terug te krijgen of om je inkomende damage tot 0 te reduceren. Dan ga je snel plat als je res ook niet superhoog is. :)
Ik krijg mijn HP terug via revenge, dat werkt erg mooi. Ook ignore pain met ignorance is a bliss werkt daarop. Voor gewone witte monsters is dat geen probleem. Elite packs zogezegd, dat is dus een ander verhaal :(

Ik heb echter geen zin om al mijn equipment te moeten gaan verkopen/alles weer nieuw te moeten kopen, dus daarom wil ik eigenlijk weten wat het slimste is. Als ik een nieuw wapen koop met LOH, dan is dat een optie. Ook het verhogen van mijn allres is een optie, of ik kan voor life reg gaan...

Conclusie, ik weet het dus niet |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Sparhawk schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:42:

Any advice would help 8)
Life on hit zou helpen, misschien de gem in je wapen vervangen voor een life on hit gem en dan de verloren damage elders compenseren. Ik vond zelf Earthquake niet geweldig op hogere acts omdat die elites de hele tijd rondrennen zeker als je er zelf ook vaak voor moet vluchten. Misschien vervangen voor Battle Rage of Overpower

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Sparhawk schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:03:
[...]

Ik krijg mijn HP terug via revenge, dat werkt erg mooi. Ook ignore pain met ignorance is a bliss werkt daarop. Voor gewone witte monsters is dat geen probleem. Elite packs zogezegd, dat is dus een ander verhaal :(
Alleen revenge is dus niet genoeg. :)

Ik zou gaan voor een van de dingen die ik noemde en ook res en eventueel ook je hp nog iets verhogen. LoH kan je al krijgen door je gem te veranderen. 300 is al genoeg als je voor block of life regen gaat.

http://eu.battle.net/d3/e...undogan-2826/hero/1612606

Dit is mijn block geared barb ter vergelijking waarmee alle content redelijk makkelijk is (was al pre 1.03 clear waardig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk ook eens naar whirlwind spec:
YouTube: Whirlwind Spec Explained
Zorg voor 1400-1800loh
Axe als main hand (ook ivm 10% CHC door passive skill) met aardig wat dmg, wapen met minder dmg maar goede properties (Str/vit/loh)in je offhand.
Dus dan kan je met 2 wapens al richting de 800-1000loh of hoger gaan.
Amu met LoH scoren en wat leuke meuk
Doel is 40+chc maar dat haal je makkelijk door skills.

edit: @ hierboven ram je met die spec niet overal de enrage timer in?

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 09-08-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Vandread schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:16:
edit: @ hierboven ram je met die spec niet overal de enrage timer in?
12k is ruim voldoende. En enrage is niet erg, tenzij het langer dan een minuut of twee duurt. :p

En ik heb ook nog dps gear. Lompe 2Her build waardoor ik iets van 40+k dps heb. Maar dan moet ik op gaan letten omdat ik bijna geen life regen of LoH heb. :p

En als je voor LoH gaat is WW spec wel het leukste ja.

[ Voor 28% gewijzigd door Gundogan op 09-08-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Gundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:14:
[...]

No shit sherlock :P
Ik zou gaan voor een van de dingen die ik noemde en ook res en eventueel ook je hp nog iets verhogen. LoH kan je al krijgen door je gem te veranderen. 300 is al genoeg als je voor block of life regen gaat.

Dit is mijn block geared barb ter vergelijking waarmee alle content redelijk makkelijk is (was al pre 1.03 clear waardig)
Hmm, duidelijk. Dat helpt wel. Vooral schild en helm gaan updaten....
Vandread schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:16:
Kijk ook eens naar whirlwind spec:
YouTube: Whirlwind Spec Explained
Zorg voor 1400-1800loh
Dat is leuk, maar voordat ik op >1000 LOH zit, kan ik net zo goed opnieuw beginnen :P
Toch dank voor de input, zeker gezien ik qua CHC al op 30 zit, is dit misschien leuk om over na te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Wolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

Ik gebruik crippling wave niet tegen bosses omdat fot dan meer dmg doet en meer loh proct.

Ik gebruik het pas als ik meer dan 2 enemies voor mijn neus heb staan omdat de aoe er dan voor zorgt dat ik meer life binnen krijg, meer vortexes genereer en meer dmg doe. Zeker als er iets van 50 whites om je heen staan is het handig, omdat ze dan minder vaak slaan en je dus minder risico loopt 5x tegelijk geslagen te worden en dus geinstahit te worden.

Soms kan het ook handig zijn tegen packs waar je niet per ongeluk naartoe wil dashen.

Bovendien zie het er vet uit. :P
Hmm duidelijke uitleg en kan me vinden in die skill gebruik. Waar ik wel benieuwd naar ben, hoe kom je uit benarde situaties? Ik gebruik daar tempest rush voor, want met serenity kan je nog gewoon vast zitten in een mob en is het alleen maar uitstel van executie. Of zorg je er voor dat je niet vast komt te zitten?

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:41

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

tip voor mensen die hun character snel willen levelen en niet bang hoeven te zijn dood te gaan. Sowieso natuurlijk zoveel mogelijk experience items equippen. Maar: zorg dat je een wapen vind met een gem slot. Koop in de Auction House voor 100-150 gold een Flawless Square Gem en voila je hebt een wapen met 'each hit adds 65 life' . Dat fietst lekker met 2 vingers in de neus door Normal heen als je een character hebt van 300 life :)

Spaar daarnaast vanaf het begin al zoveel mogelijk geld, want in Nightmare mode is +65 life langzaamaan wat weinig. Gelukkig is ook de Perfect Square nog redelijk betaalbaar, dus zodra je tussen de 35.000 en 40.000 gold hebt even in de Auction House kijken wat de actuele waarde is. Zodra je deze hebt krijg je 'each hit adds 105 life' en je kan weer even doorspelen tot Hell :)

[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 10-08-2012 01:37 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

bakbakbak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:12:
[...]

Hmm duidelijke uitleg en kan me vinden in die skill gebruik. Waar ik wel benieuwd naar ben, hoe kom je uit benarde situaties? Ik gebruik daar tempest rush voor, want met serenity kan je nog gewoon vast zitten in een mob en is het alleen maar uitstel van executie. Of zorg je er voor dat je niet vast komt te zitten?
Wil niet voor wolf spreken maar aangezien ik hem nogal eens aan t werk zie.. Hij heeft extreem hoge life regen..Lekkere LOH... Dus veel lopen. En kom je vast te zitten en er is genoeg te hitten dan zorgt dit er wel voor dat je even overleefd :)

Maar ja.. zorg dat je genoeg te meppen hebt als je hoge LOH hebt... Dan maakt het minder uit als je vast komt te staan ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Tijd om je password van je bnet te veranderen, zelfs als je een auth gebruikt. http://us.blizzard.com/en-us/securityupdate.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Zojuist m'n pass maar even gewijzigd, better safe than sorry.

Ons farm avontuurtje heeft toch nog wat opgeleverd trouwens. Heb zojuist twee items verkocht voor samen 1.2m en heb nog wat spul staan wat als het verkoopt ook nog iets meer dan 2m moet opleveren bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:14:
[...]

lol 80% reduction van armor en 48% kans tot blocken :). datmoet toch redelijk wat opleveren :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zo gisteren op aanraden van iemand hier een lvl 60 item met reduced lvl requirement gekocht
http://eu.battle.net/d3/e...lBlazer-2643/hero/3289940
Ik heb 120K betaald voor dat wapen volgens mij wel een goede deal. De belt 30K wat ik ook wel een mooi bedrag vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
bakbakbak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:12:
[...]

Min of meer wat Darth malak zegt.

In sommige situaties wil ik juist klem komen te staan omdat ik dan juist beter overleef.

Neem bijvoorbeeld een molten firechains pack met twee andere niet boeiende affixes. Als ik dan in een hoekje ga staan kan ik niet geraakt worden door de twee (nogal pijnlijke) vuren omdat ze als beunhazen om je heen rennen om je in de firechains te krijgen. Dit lukt niet omdat ik niet omsingeld kan worden. Mijn life regen en loh zijn genoeg om de basic attacks van bijna alle mobs te facetanken, zodat ik alleen maar stil hoef te staan en te meppen.

In andere situaties kan het problematisch zijn zoals bij horde jailer arcane enchanted. Een barrage aan lasers die ervoor zorgt dat je moet blijven lopen omdat die lasers de enige ability zijn die mij in extreem korte tijd neerkrijgen. Als je dan in een hoekje wordt gedreven ben je de zak omdat je door alle minions nergens langs kan. Mijn oplossing daarvoor is de pack naar een open vlak lokken waar je makkelijk rondjes kan lopen. Dan is het meppen met crippling wave totdat er lasers spawnen, dan weer lopen, meppen, lopen meppen enz.. En dat in rondjes. Als je dan toch even gejailed wordt en er komt een laser aan heb je altijd serenity nog omdat te overleven. Meestal zijn de paar sec genoeg om uit de jailer vrij te komen.

Los daarvan ga ik in dat soort situaties heus wel eens dood. Meestal komt dat door mijn eigen fout of doordat ik lag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

An1mA schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 02:02:
Tijd om je password van je bnet te veranderen, zelfs als je een auth gebruikt. http://us.blizzard.com/en-us/securityupdate.html
Dat gaat zover ik heb begrepen alleen om US battle.net accounts. authenticatie van EU battle.net accounts worden blijkbaar elders gemanaged en zijn dus (tot nader bericht van Blizz) safe.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Gisteren weliswaar met wat hulp van een monk tot Azmodan geraakt en vlotjes neergelegd, mijn archon build lijkt voorlopig te werken :+

Voor act4 door te spartelen ga ik me nog wat moeten verbeteren en een shield zoeken voor invulnerable fast minions en consoorten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Geweldig om iedereen zijn char/build/gear kan zien. Wel jammer dat er Followers zijn met betere gear dan ik heb :(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 19:54

ronniebastard

Yarrrrrr

Ik heb net Inferno bereikt(eindelijk). Wie kan mij wat tips geven om het wat langer en beter uit te houden?

http://eu.battle.net/d3/e...onnieBS-2650/hero/3813366

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:13:
Geweldig om iedereen zijn char/build/gear kan zien. Wel jammer dat er Followers zijn met betere gear dan ik heb :(
Fower (enshantress) is makkelijk te equipen.
veel in op ringen, amu en talisman (600 ofzo)
wapen 800-1k damage (2handed) met 300 int
900 int (enchantress) *3 = 2700 int bij haar.

Geeft mega increase in damage :).

zo heb ik haar geequiped voor 200k-250k ofzo

ze kan in act1 alle normale monsters inclusief groepen aan, 10k-15k damage op hele groep kom ik geregeld tegen :0.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Zo heb ik dat ook gedaan bij mijn enchantress. :P

Heerlijk om te zien dat ze de skeleton king instahit op normal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronniebastard schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:15:
Ik heb net Inferno bereikt(eindelijk). Wie kan mij wat tips geven om het wat langer en beter uit te houden?

http://eu.battle.net/d3/e...onnieBS-2650/hero/3813366
Toch wel rond de 40k hp hebben, resistance is wel goed.
Je dmg boosten met chc/chd/ias (met name chc is belangrijk.
En een hp generator hebben zoals flink life per second 2000+ of LoH 1400+ (uitgaande van act3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Vandread schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:33:
[...]

Toch wel rond de 40k hp hebben, resistance is wel goed.
Je dmg boosten met chc/chd/ias (met name chc is belangrijk.
En een hp generator hebben zoals flink life per second 2000+ of LoH 1400+ (uitgaande van act3)
Inderdaad. Kijk anders ook even of je je ringen niet kan vervangen door ringen die CHC en VIT geven.
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging