Net maar een farm run in A2 gedaan.. Packs killen gaat tegenwoordig net zo snel en makkelijk als in A1 maar kan niet zeggen dat de resultaten verschillend zijn. Misschien een enkele lvl61-63 meer maar nog steeds dezelfde 100% meuk.. Het lijkt haast wel of alle 1H drops bij mij gecapped zijn op max 500 dps ofzo want het is me in 200 uur nog nooit gelukt om er een te vinden die hoger is (ok misschien 1 of 2 van 550/650).Sfinx- schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Binnen, je kan daar veel gemakkelijker de packs 1 voor 1 killen dan in de desert of in de archives. White mobs zijn veel eenvoudiger en staan bijnan nooit samen bij de elites.
A3 farmen is absoluut onmogelijk. De repaircosts zijn zo vele malen groter dan de verdiensten en t duurt gewoon te lang.. gisteren in A3 denk ik zo'n 160K repairs en de gebruikelijke meuk. Tja dan kun je echt beter stoppen.
De totale oogst is zo'n beetje 1x lvl 18 legendary, 1x lvl 22 legendary, lx lvl 61 crap shield... 0 set items, etc... en dat in 200 uur.. In totaal 2 items kunnen verkopen voor totaal15 mil.
Mja... speel laatste tijd meer Path of Exile.. De combat in is ver en ver minder en onder de maat vergeleken met D3 maar de mogelijkheden van de gear etc maken het 1000%x minder frustrerend dan D3.