Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Vandread schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:45:
[...]

En de andere 100m valt uit de lucht?
De enige char die je hebt is met GF gear, heb je uberhaupt lol in het spel of komt dat nog?
Ach het is overduidelijk dat hij bot.. ieder zijn ding!
Helaas verkoopt gold voor geen ene meter meer.. items dan weer wel.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Angeloonie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:45:
[...]

Pas na een paar minuten drong het door dat je Enchantress zei en geen Wizard. 8)7
Haha yep, het is op dit moment zelfs moeilijk om een upgrade te vinden voor haar items. Ze wint er hooguit 10-20 Intelligence mee maar dat kost dan wel enkele miljoenen, dus dat is het niet echt waard. Bovendien is 8k dps voor een Enchantress natuurlijk al aanzienlijk te noemen. :p

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Rone schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:40:
Gisteren heb ik mijn Enchantress een mooie upgrade gegeven:

[afbeelding]

In combinatie een paar nette ringen, amulet en focus zit haar dps nu op 8110. oOo

[afbeelding]
Wat was haar vorige staff en heb je die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm battlenet heeft niet zo'n zin meer?
Status pagina laad ook niet: http://eu.battle.net/d3/en/status
Edit US doet het wel: http://us.battle.net/d3/en/status
Edit2: hmmm doet het weer.
Edit3: eeeen weer plat.

[ Voor 35% gewijzigd door Vandread op 08-08-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wreckdicilous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Is de server down? Ik werd er net uit geknikkerd en de launcher doet niet veel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:48
wreckdicilous schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:52:
Is de server down? Ik werd er net uit geknikkerd en de launcher doet niet veel ...
Alles doet het hier nog. :) Uitloggen en inloggen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
NegativeFreal schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:51:
[...]

Wat was haar vorige staff en heb je die nog?
Hiervoor had ze deze:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4IeckAgGhgRW6dbCTPVOPWih/full.png

En die heb ik inderdaad nog. Staat nu alleen op de AH met nog 13 uur te gaan.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Status pagina doet het maar launcher laat me niet op play klikken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Rone schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:53:
[...]

Hiervoor had ze deze:

[afbeelding]

En die heb ik inderdaad nog. Staat nu alleen op de AH met nog 13 uur te gaan.
Voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:18

CBA

een vat, een vat, een vat !

NegativeFreal schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:53:
Status pagina doet het maar launcher laat me niet op play klikken :(
Hier geen problemen.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wreckdicilous
  • Laatst online: 21-02-2024
Vreemd :/ het werkt nu wel weer, waarschijnlijk ff een hickup. Misschien dat mn oude sessie nog ergens actief was... thx voor de reply's in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Super OFFTOPIC; Ik klik altijd overal op maar je links in je handtekening werken niet meer. Kom op een adsite uit :)

Ontopic: ook geen problemen hier meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

wreckdicilous schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:56:
Vreemd :/ het werkt nu wel weer, waarschijnlijk ff een hickup. Misschien dat mn oude sessie nog ergens actief was... thx voor de reply's in ieder geval! :)
Werd rond half 8 eruit gemikt. Daarna halve minuut kunnen spelen en er weer uit gegooid. Nu al bijna half uur lijkt Battlenet voor Europa plat te liggen. (=niet normaal kunnen inloggen/launcher die niet eens wil starten etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Een absurd hoge buy-out met een wat lagere bid om te kijken wat men ervoor over heeft, maar die zal waarschijnlijk niemand kopen. Aangezien dit meer op zijn plek is in [PC] Diablo 3 Trading topic zal ik hem daar even laten zien, kunnen we daar eventueel verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:18

CBA

een vat, een vat, een vat !

NegativeFreal schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:00:
[...]

Super OFFTOPIC; Ik klik altijd overal op maar je links in je handtekening werken niet meer. Kom op een adsite uit :)

Ontopic: ook geen problemen hier meer.
Goh, moet een jaar of 4 geleden zijn toen ik dat nog aangepast heb, ondertussen maar even gedaan :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rone schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:40:
Gisteren heb ik mijn Enchantress een mooie upgrade gegeven:

[afbeelding]

In combinatie een paar nette ringen, amulet en focus zit haar dps nu op 8110. oOo

[afbeelding]
Lolwut. Ik vond de 6K van mijn enchantress al veel: http://eu.battle.net/d3/e...ragulus-2158/hero/3148365

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:54
Je hebt echt super gear. Ik denk alleen dat de DW/WW build het je wellicht lastig maakt. Ik heb zelf inferno gecleared met "mindere" gear. Ik speelde alleen altijd met 1h+shield, iets van 40% blockrate (stormshield + helm of command), verder ipv life on hit had ik gewoon rond de 2k/sec regen. Spec&gear beetje volgens deze thread; http://www.diablofans.com...an-in-inferno-difficulty/

Ging eigenlijk vrij makkelijk. Ik zou je graag mn profile linken maar heb alles te koop staan op RMAH omdat t me verveelde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

@ KneoK KneoK in "[PC] Diablo 3 - Deel 29"

Je zult wellicht gelijk hebben, edoch in act 1 kill ik alles in de helft van de tijd met RF.
En ja, sustained damage ligt misschien hoger, maar ehh... ik had toch een glass canon build? :P
De bedoeling is dan zo snel mogelijk alles neerknallen dan wel tussentijds kiten, en dat lukt me goed.
Ook inmiddels al deels in act 2.

Ik probeer wel hatred gen. shots uit hoe ze me bevallen. Hungering bevalt me niet zo, elemental wel.
Maar ik wil ook wel eens bommetjes uitproberen, of cluster arrow. Single target blijft RF voor mij king, maar aoe-wise heb ik het nog niet gevonden.
Ik experimenteer verder :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ah, valt onder de game guide, geen wonder dat ik het niet kon vinden, dacht dat het een nieuwsstukje was :P

Mijn dank is groot :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu snel uitgeven want morgen is het 2x minder waard :+
Ik heb eigenlijk al mijn geld in MF spullen die gestoken en hopen dat ze straks meer waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik heb na een 2-hander n nu toch weer een 1h + source in het gebruik.
Resultaat:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/4952169
20.5 % CHC en 184% CHD.
DPS is nu buffed net geen 37k (inclusief scoundrel)

Ik loop nog een beetje te tinkeren aan mijn build. Farming in hell gaat super easy, maar voor inferno moet ik toch skills swtichen en letten op een panic button (teleport oid)

Nu speel ik nog zonder.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Darker schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:42:
Taxi gevraagd :)

Zou iemand mijn HC monk kunnen droppen bij Nightmare Diablo (boss fight) evt. meehelpen met neerhalen mag altijd ;)

Mocht je kunnen en willen helpen, voeg me gerust toe: Meulski#2704
Helaas.. mannetje is maandag doodgegaan, ik zit nu in nm act 2, mocht ik er eerder zijn neem ik je mee ;)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05
Eindelijk in act3 Inferno, Belial ging redelijk makkelijk neer :). Hardcore uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:12
mouzetc schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:47:
[...]

Ach het is overduidelijk dat hij bot.. ieder zijn ding!
Helaas verkoopt gold voor geen ene meter meer.. items dan weer wel.
Dat iemand bot moet ie lekker zelf weten. Als er dan echter ook nog trotse screenshots van banksaldo's voorbij komen wordt t echter een beetje treurig imo...

Prestatie hoor! Klapklap!

[ Voor 3% gewijzigd door Stoffa op 09-08-2012 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Nja.. Moet ie zelf weten? Hij verneukt wel de economie, waardoor er enorme inflatie is, waardoor normale spelers geen goede items meer kunnen betalen.. Ik vind het nogal asociaal..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

omdat mijn geld (als low lvl char <60) niet echt op schiet moet ik maar daar maar eens wat aan gaan doen. Ik denk dat snelheid het belangrijkste is dus wil ik ergens op eind NM niveau gaan farmen. Wat zijn de beste plekken daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Neem de laatste quest in act 3 en ren de areat crater door, veel mobs, dus ook best wat gold.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:07
TepelStreeltje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:50:
[...]

heb paar dagen terug voor 450K een 1050dps xbow gekocht. hoeft niet heel duur, maar dat gaat zo ontzettend veel schelen bij jou, zou daar eerst naar kijken!
als je A1 kan farmen heb je dat binnen 2 runs bijelkaar.
gewoon op de ah sorteren op dmg en dan de goedkoopste met beste dps. stats boeiend niet zo veel, zolang je maar dikke dmg doet. daarna kan je altijd nog eentje kopen met goede stats en evt meer dmg.
die 450k heeft goede stats, daarvoor had ik er eentje met 1040 dps voor 150k gekocht met troep stats (int en mem).
Zou ook multishot vervangen voor elemental arrow + lightning orb dinges. raakt ook meerdere vijanden, alleen dan 2 keer ;)
als je dan ook impale vervangt door raven companion kan je vrij lang je orbs blijven spammen.

je dps is prima trouwens, 30k is zat voor act 1.
HP mag wat hoger, maar zou me daar niet druk om maken. in act 1 is het simpel om niet geraakt te worden. Allress hoef je dus ook niet echt te zoeken.
kijk trouwens ook ff naar sharpshooter, als je crit blijft dat percentage ff 1 seconden hangen voordat het terug springt.
heb je dus veel orbs vliegen, krijg je VEEEEEL crits :)

Rapid fire heb ik ook erg lang gebruikt, ideaal als je een tank hebt :P mark erbij die extra hatred geeft, raven er bij en je kan bijna non stop blijven spammen.
enige nadeel (en in inferno een van de grootste imho) is dat je stil moet blijven staan.

@ hieronder:

[...]

tuurlijk, maar met zijn budget moet je niet te kieskeurig zijn ;)
Dank voor de tips en de toelichting.Op basis hiervan nog wat aanpassingen gedaan aan de setup. Blijkbaar snap ik nog niets van de stats e.d.

Vanochtend op de AH een 1128dps xbow met 43% damage gekocht. Dit zou dan toch beter moeten zijn dan de huidige bow wat betreft stats, maar blijkbaar werkt het toch net iets anders.

Dit was dan 40k gelukkig dus niet zo heel duur. Vervelende is, dat ik dergelijke bows ook alleen maar tegenkom als ik zoek bij de 450k. De kans is dus voor mij bijna 100% dat ik een miskoop maak met een dergelijk bedrag. En dan is het spelplezier wel voorbij ;)

Komt dat dan puur door de CHD of het ontbreken van Dex? Zat in mijn oorspronkelijk setup een maand ofzo terug op bijna 88k dps, maar met veel minder life. Toen speelde ik vooral met Chakrams en dat speelde wel lekker (maar blijkbaar niet optimaal, want op geen enkele site kom je dat tegen in optimale builds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 21:12
Heb een klein uurtje geleden nog een bod gedaan op een 1 hand crossbow met 980dps 130 dex en 98chd. Heb 4m geboden, wat een koopje is. Hij zou ongeveer nu af moeten lopen. Spannend tot ik thuis kom!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Ik moet dringend meer dan 10 auctions kunnen plaatsen ... Heb al een hele bank tab vol met troep die verkoop voor 20-100k maar geen auction spots meer vrij!

Komaan mensen, spenderen maar!

PS: Zijn er hier mensen die al een leuke deut verdiend hebben aan RMAH ? Ik heb er geen ervaring mee eigenlijk ...

[ Voor 23% gewijzigd door Middnight op 09-08-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ja hoor. Ik denk dat ik ongeveer 80,- in totaal heb binnen gesleept, simpelweg in handel aan leuke spulletjes. :)

Het wordt alleen wel steeds moeilijker koopjes te vinden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
Darker schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:42:
Taxi gevraagd :)

Zou iemand mijn HC monk kunnen droppen bij Nightmare Diablo (boss fight) evt. meehelpen met neerhalen mag altijd ;)

Mocht je kunnen en willen helpen, voeg me gerust toe: Meulski#2704
toevallig daar gister avond gestopt, op lvl 49, bijna 50. Ik wil bij Dia lvl up gaan.
Dus vanavond ga ik weer verder en natuurlijk met 2 gaat het sneller :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5105750804#1
Bleu post, met als meest markante punt; Class Changes
Berg je maar..... je builds gaan er weer aan :+

Overigens als ik op hell richting de lvl60 (jeuj gisteren met m'n Demon Hunter lvl 60 behaald) ga op pubs kom ik altijd wel wizards tegen met tal rasha's liddles eye of zo'n andere uniq offhand, die zien er echt tof uit, zonde dat er zoveel moeite in items gestoken die sucken :P
Dus ben benieuwd naar de legendary upgrades :)

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 09-08-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

Goldman schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:27:
[...]

je profile geeft aan 9,5k hp aan... klopt niet helemaal denk lol, zowel, ga dat eens boosten :)
Waarom heb ik meer Health nodig dan? Raak niet zoveel kwijt hoor :)

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:06
Vandread schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:32:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5105750804#1
Bleu post, met als meest markante punt; Class Changes
Berg je maar..... je builds gaan er weer aan :+

Overigens als ik op hell richting de lvl60 (jeuj gisteren met m'n Demon Hunter lvl 60 behaald) ga op pubs kom ik altijd wel wizards tegen met tal rasha's liddles eye of zo'n andere uniq offhand, die zien er echt tof uit, zonde dat er zoveel moeite in items gestoken die sucken :P
Dus ben benieuwd naar de legendary upgrades :)
Kan iemand die notes hier posten? Ik kan niet bij de Blizz sites.

[ Voor 83% gewijzigd door BjornE op 09-08-2012 09:55 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Niet nodig, ze geven toch geen informatie.

Komt erop neer dat er snel meer info komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:18
BjornE schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:54:
Kan iemand die notes hier posten? Ik kan niet bij de Blizz sites.
The Diablo III developers have been hard at work on some exciting new features and updates for the game. Many of you have asked for more details, and we're busily preparing several developer blogs filled with information on what's coming in patch 1.0.4. In the meantime, here's an overview of the information we're planning to share here on the Diablo III community site in the not-too-distant future.

Please keep in mind that this list isn't set in stone, but it should provide a useful preview of what we'll be revealing in the days ahead.
  • System Changes, by Wyatt Cheng -
    Senior Technical Game Designer Wyatt Cheng is preparing a high-level summary of some of the system changes planned for 1.0.4.
  • Legendary Items, by Andrew Chambers -
    Senior Game Designer Andrew Chambers is working on a blog detailing all the ways we're making Legendary items stand out.
  • Magic Find Update, by Jay Wilson -
    Following up on earlier discussions, Game Director Jay Wilson will be providing an update on how Magic Find is evolving in patch 1.0.4.
  • Class Changes, by Wyatt Cheng -
    Wyatt will also be providing a preview of the changes we'll be making for each class in 1.0.4 (and the philosophy behind those changes).
  • Patch Notes, by Lylirra -
    Of course, this is all building up to the actual patch 1.0.4 release, and we'll be releasing the full patch notes shortly before the update goes live.
We're also planning to run some interviews and developer chats surrounding patch 1.0.4, and we'll be sharing those on the Diablo III front page. Be on the lookout, as we'd love to get you involved in any live chats we host.

As always, your constructive feedback is very much appreciated. Stay tuned for the updates to follow!
Heel spannend is het niet ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Toch doen he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:18
Was al bezig voor dat je jouw bericht plaatste, moest natuurlijk wat bullets plaatsen en wat bold maken om het netjes er in te krijgen ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 16:12
Het is erop of eronder voor Blizzard met deze patch.
Ben heel erg benieuwd naar de legendary changes maar nog wel het meest naar Class changes. Wellicht een nerf voor DH en een boost voor Barb/WD?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sowieso een buff voor de WD daar zijn we het over eens. Ik weet alleen niet of een dh een nerf nodig heeft.

Het lijkt me uberhaupt geen goed idee om ook maar iets te nerfen bij de classes atm. Mensen laten het spel dan liggen omdat de build en gear bij hun class opeens niet meer viable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht niet echt nerfs voor de DH, eerder buffs om nutteloze skills te boosten. Bijv. Sentry, Chakram, Fan of Knives, Strafe, Multishot. Vooral die eerste 2 zijn nu echt compleet nutteloos, dus verwacht daar wel een boost voor.
Voor WD moeten pets natuurlijk veel nuttiger gaan worden, als ze dat niet fixen is het echt kansloos :P

Verder verwacht ik eigenlijk voor alle classes een boost voor de minst gebruikte skills/passives. Kunnen ze prima zien en lijkt mij niet meer dan logisch dat ze die dan een boostje geven.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Buiten t boosten van pets hebben WD ook wel een vette DPS boost nodig. Als je dat zo vergelijkt met bijv. DH's is het verschil wel heel erg schokkend groot.

Maar ik wacht met 'spanning' af. Wordt mn WD misschien toch weer bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 13-09 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Henkje.doc schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:54:
[...]

Dank voor de tips en de toelichting.Op basis hiervan nog wat aanpassingen gedaan aan de setup. Blijkbaar snap ik nog niets van de stats e.d.

Vanochtend op de AH een 1128dps xbow met 43% damage gekocht. Dit zou dan toch beter moeten zijn dan de huidige bow wat betreft stats, maar blijkbaar werkt het toch net iets anders.

Dit was dan 40k gelukkig dus niet zo heel duur. Vervelende is, dat ik dergelijke bows ook alleen maar tegenkom als ik zoek bij de 450k. De kans is dus voor mij bijna 100% dat ik een miskoop maak met een dergelijk bedrag. En dan is het spelplezier wel voorbij ;)

Komt dat dan puur door de CHD of het ontbreken van Dex? Zat in mijn oorspronkelijk setup een maand ofzo terug op bijna 88k dps, maar met veel minder life. Toen speelde ik vooral met Chakrams en dat speelde wel lekker (maar blijkbaar niet optimaal, want op geen enkele site kom je dat tegen in optimale builds).
Geen dank, graag gedaan :)
40k gold voor een 1128bow? damn, netjes! moet je dmg wel shitload omhoog hebben gegooid denk ik? alleen 43% damage stat er op? is prima voor die prijs imho :P
doe je alleen op je wapen al 200 meer dps (zie trouwens mijn sig voor mijn chars).
overigens moet er wel bijgezegt worden dat sommige stats die op een wapen staan, ALLEEN voor dat wapen gelden. (zoals attackspeed, damage%, elemental damage). dus je doet niet ineens de helft keer meer damage dan hiervoor, maar je wapen doet 50% meer damage (dus de min/max damage zijn 50% hoger ;) ).
alsnog gaat dit enorm schelen op je damage output!
de prijs van je boog (als dit 40k was) is enorm laag!
heb zelf dus mijn xbow voor 450k gekocht (wat ik al vrij goedkoop vond :S )
een socket, CHD, dex, vit, CHC zijn allemaal ERG gewilde stats voor DH's, dus ja, dat drijft de prijs enorm op wat betreft wapens. (voor alle andere classes ook, hoewel voor melee LoH weer erg belangrijk is)

btw bij de damage output in je character screen word de +crit van Sharpshooter opgeteld. als je net gecrit hebt, zie je daarna ook je dps oplopen.
je kan het beste in town ff sharpshooter uitzetten en dan je kale dps (en crit) bekijken voor een goed beeld. Ik zit tegen de 40K aan zonder sharpshooter.

Chakrams is lekkere roomclear skill (als je ze goed mikt raken 2 shots alles). maar Elemental arrow met ball lightning raakt ook al alles wat in zijn pad komt, alleen dan meestal alles 2 keer. dus het voodeel van chakram valt beetje weg ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat meer synergie in het systeem zoals je op een gegeven moment bij D2X had.
Er zijn er wel wat, maar dat worden dan meteen overpowered combo's genoemd door veel mensen: double ww/tornado barb build bv en de CM/freeze/tornado wiz build.

Blizzard wilde heel graag diversiteit maar je ziet dat meer dan 50% van barbs/wizz's met dit soort builds of hele kleine variaties daarop spelen.

Nerf voor de DH nerf lijkt me vreemd.... die lijken veel dmg te doen door sharpshooter maar is enigszins gebakken lucht natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

En niet te vergeten vision quest. De meest belachelijke skill van alle classes. 4 van je belangrijkste abilities maar gewoon luktaak poppen om maar wat mana te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Voor de andere Barbs even een vraagje over wat het beste te vervangen. Momenteel heb ik een bid uitstaan voor een mooie belt eens zien of dat wat word nog. Maar dit is de progress gear voor A3 waar ik nu aan werk. Farm hier vooral nog mee in A1 en A2. Punten voor verbetering zijn iig zeer welkom.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/3063274

Ik heb inmiddels 1 Mill gespaard en zit te denken om een Helm of command aan te schaffen voor survival.

[ Voor 12% gewijzigd door TiMMieJ op 09-08-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Afgezien van zwaar overpowerde dingen fixen ivm skill/character balans kunnen ze het nu natuurlijk niet echt maken om normaal werkende skills of item abilities te nerfen, bv puur om minder mensen door inferno te laten komen of de economie in stand proberen te houden; Het moet vooral leuker worden, en minder AH afhankelijk.

Ik hoop ook op meer incentive om te cooppen. Met een maat erbij halveert je mf, en neemt enemy life zodanig toe dat het er eerder moeilijker van wordt dan makkelijker. Laat staan met 3 of 4 players. Er klopt toch iets niet als ik meer aan mn merc heb dan een vriend ;)

Gister btw insane koopjes van de AH gehaald :D m'n monk haalt z'n resistance uit all en arcane, maar daar had ik zoveel van dat er ook best wat met alleen arcane op voor in de plaats kon. Voor 10K zo'n wit schild gehaald met 19% block, 90+ dex, 40 arcane en 6% crit, terwijl varianten met resist all erbij voor zo'n 5M over de toonbank gaan. Idem voor een (uit m'n hoofd) torso, 10K voor 600+ armor, 130 vit, wat dex, 40 arcane en 3 sockets. M'n resist all is gezakt naar zo'n 900, maar dat is nog steeds zat :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
Ik moet mij daar nog lang geen zorgen over maken (heb nog geen enkel van mijn 5 chars op lvl30 en zit dus ook nog niet voorbij Act 3 normal), maar wat is het verband tussen Resist all en XXX resist voor een monk?
Met de passive 'One with everything' worden al je resist gelijk getrokken naar de hoogste heb ik willen begrijpen. Maar waarom zijn items met resist all dan belangrijk? Neem dan 1 specifieke resist zou ik denken, zonder resist all. Moet goedkoper zijn (AH) of makkelijker te vinden (geen AH). Of zie ik iets over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Kwakkel schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:00:
Ik moet mij daar nog lang geen zorgen over maken (heb nog geen enkel van mijn 5 chars op lvl30 en zit dus ook nog niet voorbij Act 3 normal), maar wat is het verband tussen Resist all en XXX resist voor een monk?
Met de passive 'One with everything' worden al je resist gelijk getrokken naar de hoogste heb ik willen begrijpen. Maar waarom zijn items met resist all dan belangrijk? Neem dan 1 specifieke resist zou ik denken, zonder resist all. Moet goedkoper zijn (AH) of makkelijker te vinden (geen AH). Of zie ik iets over t hoofd?
Een specifieke resist is goedkoper dan all res. Daarnaast zou je voor beide kunnen kiezen voor een verdubbeling van de resist

een chest armor met de volgende stats:

100 dex
50 vitality
25 cold resist
30 all resist

stel dat je cold resist stackt, dan krijg je 25 cold resist en daarnaast ook nog eens 30 cold van de all res.

Dus heb je 55 resist gestacked, en dat is vele malen goedkoper dan dat met all res te bereiken

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Kwakkel schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:00:
Het beste is bijvoorbeeld items met een resist (bv Fire) te stacken, het mooiste is natuurlijk als er ook nog eens resist all bij zit (dat telt op) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Thanks YaaD en Bouli!

Als er dus een item is met 25 X resist en 35 all resist, is dat tzelfde als een item met 60 X resist, maar het is de cumul die maakt dat er meestal wordt gekeken naar all resist + X resist. Ben helemaal mee nu :-)

[ Voor 22% gewijzigd door Kwakkel op 09-08-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Jupperdepup, zo heb ik nu flinke stack opgebouwd icm Cold en All resist :-)

http://eu.battle.net/d3/e...nglock-2504/hero/14567610

[ Voor 30% gewijzigd door Bouli op 09-08-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Kwakkel schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:14:
Thanks YaaD en Bouli!

Als er dus een item is met 25 X resist en 35 all resist, is dat tzelfde als een item met 60 X resist. Ben helemaal mee nu :-)
Niet zozeer 60 X resist. Dat is dan all res, omdat je dus cold resist stackt, kom je op 55 resist, dan One With everything die alles gelijk trekt, dus alle andere resists worden net zo hoog als de door jouw gestackde resist.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Dat is dan inderdaad het logisch gevolg :-)

Nogmaals bedankt beide :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Iemand nog tips mbt farmen act2 ?
Momenteel doe ik voornamelijk act1 ivm snelheid etc, maar act2 is qua droprates veel interesanter :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Bospa01 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:20:
Iemand nog tips mbt farmen act2 ?
Momenteel doe ik voornamelijk act1 ivm snelheid etc, maar act2 is qua droprates veel interesanter :)
Als je voldoende gegeared bent: Vault of Assassins - minimum 7 elites en 1 à 2 goblins per run, daarna kan je naar de archives en de Kulle run doen, ancient path goblin ook niet vergeten.

Vault of Assassins spawnt random in de desert dus eerste keer moet je even zoeken. Daarna spawn je er echter automatisch terug bij het herstarten van een nieuwe game (zolang je dezelfde quest opnieuw start).

Is ook de plaats waar ik mijn eerste legendaries in act2 gevonden heb, (niet?) toevallig bij de grote mob van whites die er ergens in het midden spawnt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sfinx- op 09-08-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 27-08 08:25
Sfinx- schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:27:
[...]

Als je voldoende gegeared bent: Vault of Assassins - minimum 7 elites en 1 à 2 goblins per run, daarna kan je naar de archives en de Kulle run doen, ancient path goblin ook niet vergeten.

Vault of Assassins spawnt random in de desert dus eerste keer moet je even zoeken. Daarna spawn je er echter automatisch terug bij het herstarten van een nieuwe game (zolang je dezelfde quest opnieuw start).
Ik deed tot voor kort altijd Kulle Archives runs, maar het lijkt erop dat dit sinds de laatste patch generfed is.
Vind echt aanzienlijk minder items, ook lopen er een stuk minder packs dan voorheen.
Ben op zoek naar een nieuwe farm spot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Ik doe momenteel voornamelijk kulle runs als ik act2 doe, act3 is nog niet on farm ;)
Zal vanavond deze runs eens checken, thanks

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
dx5314 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:29:
[...]

Ik deed tot voor kort altijd Kulle Archives runs, maar het lijkt erop dat dit sinds de laatste patch generfed is.
Vind echt aanzienlijk minder items, ook lopen er een stuk minder packs dan voorheen.
Ben op zoek naar een nieuwe farm spot :)
Is niets aan gewijzigd hoor, misschien gewoon wat pech gehad. En ik heb nog geen betere farmplek gevonden dan de vault in de hele game, op 15minuten doe je 7-8 elites en met wat geluk 3 goblins.

Kulle kan je daarna doen als je je stacks niet kwijt wilt, next best thing imho maar duurt idd langer voor het aantal drops dat je er nog bij krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door Sfinx- op 09-08-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Sfinx- schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:31:
[...]

Is niets aan gewijzigd hoor, misschien gewoon wat pech gehad. En ik heb nog geen betere farmplek gevonden dan de vault in de hele game, op 15minuten doe je 7-8 elites en met wat geluk 3 goblins.

Kulle kan je daarna doen als je je stacks niet kwijt wilt, next best thing imho maar duurt idd langer voor het aantal drops dat je er nog bij krijgt.
Zorg je dan dat je eerst met 5 stacks de vault in kunt? Of farm je die daar binnen gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
De drops zijn in act 3 ook alweer aanzienlijk beter en is imho geschikter om te farmen.

Daar doe ik zelf als minimum siege breaker runs met 5 stacks en als ik tijd heb ga ik door naar cydea an asmodan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
TiMMieJ schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:33:
[...]

Zorg je dan dat je eerst met 5 stacks de vault in kunt? Of farm je die daar binnen gewoon?
Binnen, je kan daar veel gemakkelijker de packs 1 voor 1 killen dan in de desert of in de archives. White mobs zijn veel eenvoudiger en staan bijnan nooit samen bij de elites.

[ Voor 10% gewijzigd door Sfinx- op 09-08-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Wolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:33:
De drops zijn in act 3 ook alweer aanzienlijk beter en is imho geschikter om te farmen.

Daar doe ik zelf als minimum siege breaker runs met 5 stacks en als ik tijd heb ga ik door naar cydea an asmodan.
Daar moet ik nog even wat meer voor farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 27-08 08:25
TiMMieJ schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:33:
[...]

Ik doe altijd runs samen met Mouzetc, we doen dan eerst het veld en de caves, en gaan daarna naar binnen.
Inmiddels farmen we Act 3, maar de drops zijn daar tot nu toe ook niet echt boeiend (voor me gevoel vind ik in Act 2 meer level 63 items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Gisteren weer een progress run gedaan in ACT 2 met m'n Barb, maar blijf toch teveel dood gaan.
Vooral Arcane of Fire chains icm Extra health of shielding geven m'n problemen. Als Wrath en Earthquake available zijn krijg ik er meestal 1 of 2 neer, maar dan is m'n hp al zover gezakt dat het lastig is om de laatste 1/2 te killen.

Tips over mogelijke aanpassingen in skills en gear zijn welkom. Budget is helaas beperkt
Zelf denk ik dat m'n boots en helm (mist socket slot) als eerste vervangen moeten worden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Garrow-2720/hero/9676960

[ Voor 4% gewijzigd door garrow op 09-08-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Joarie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:00:
Het is erop of eronder voor Blizzard met deze patch.
Ben altijd al een blizzard fan geweest (Warcraft series, diablo 1/2, wow, SC1/2) maar moet nu eerlijk bekennen dat Diablo 3 niet de gameplay voor mij oplevert als de andere games.

Wat mij gewoon dwars zit is de randomness van item drops, bedoel of je nou act1/act2/act3/act4 over en over farmed, je nog steeds zo vaak een ilvl 50+ drop hebt en ook drops met van die belabberde stats waar je geen zak aan hebt. Legendary / set items volkomen willekeurig en 99% bagger (Hoop echt dat dit goed gefixed word) en geen class sets (tal rash met str, zonder int byvoorbeeld). In d2 (jaja ander spel, maar toch ga ik vergelijking aan) wilde je als sorc tal ras vanwege de spec/bonus en zag je simpelweg geen warrior er mee rond lopen, ook runewords waren tof, lekker farmen voor een monarch shield bijvoorbeeld. Wat ik wil zeggen in D2 ging je specifiek op bepaalde plekken (ilvl) farmen om een item te vinden, nu is alles zo random dat het werkelijk geen zak uitmaakt waar je farmed en dus de beleving voor mij om te farmen op die specfieke items zo boring is als ik weet niet wat in D3.

Zal wel aan mij liggen, maar ik merk dat heel veel mensen D3 al niet meer boeit, terwijl het toch farmen is net als in D2, echter denk ik dat de complete randomness en klote itemnization het voor veel mensen het farmen minder aantrekkelijk is dan in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:06:
[...]

Ben altijd al een blizzard fan geweest (Warcraft series, diablo 1/2, wow, SC1/2) maar moet nu eerlijk bekennen dat Diablo 3 niet de gameplay voor mij oplevert als de andere games.

Zal wel aan mij liggen, maar ik merk dat heel veel mensen D3 al niet meer boeit, terwijl het toch farmen is net als in D2, echter denk ik dat de complete randomness en klote itemnization het voor veel mensen het farmen minder aantrekkelijk is dan in D2.
Kan ik me alleen maar bij aansluiten, in Diablo 2 duizenden uren gestoken met het grootste gedeelte farmen en chars 95+ krijgen. Diablo 3 voelt vertrouwd en is trouw aan de Diablo 2 gameplay maar de beleving is ondermaats, de verslavende factor is aanwezig maar wordt door een aantal factoren (althans voor mij) onderdrukt. En ja ik ben me er bewust van dat Diablo 3 geen Diablo 2.5 ging worden (dat had ik ook niet gewild) :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik het toch ook wel vervelend vind worden als je weer een complete inv bij elkaar gefarmed hebt in A3 en al meteen 15 items weg kunt gooien (<ilvl 61), en de andere 20-25 items allemaal echt crap blijken te zijn. Gisteren waren m'n meeste rares 61/62 terwijl juist de magic items 63 waren :|
Er zat geen enkel ding bij dat goed was, of uberhaubt meer dan 100k oplevert....

Edit: Psies ook mijn mening Psycho :)

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 09-08-2012 12:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Farmen is ook niet alles. Maar D3 is zoveel meer. Van de week weer een nieuwe methode ontdekt waarbij gecrafte legendaries die amper gold kosten voor makkelijk 5-10 euro kwijt krijg op de RMAH. Nou kan ik vele uren farmen en af en toe die legendary of ilvl63 vinden die >1m doet op de AH, maar een 'lucratief gat' in de AH/RMAH economie ontdekken vind ik net zo bevredigend. Je denkt op een gegeven moment dat je het allemaal wel snapt en gezien heb, maar ondertussen vind je toch weer nieuwe dingen uit of veranderd de economie en creeert zo nieuwe dingen.

Je moet natuurlijk wel van de AH/RMAH houden. Maar ik krijg er helemaal Gazillionaire flashbacks van :)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
TiMMieJ schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:49:
Voor de andere Barbs even een vraagje over wat het beste te vervangen. Momenteel heb ik een bid uitstaan voor een mooie belt eens zien of dat wat word nog. Maar dit is de progress gear voor A3 waar ik nu aan werk. Farm hier vooral nog mee in A1 en A2. Punten voor verbetering zijn iig zeer welkom.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/3063274

Ik heb inmiddels 1 Mill gespaard en zit te denken om een Helm of command aan te schaffen voor survival.
Ik weet niet op welke belt je een bid hebt en of je hem al hebt.
Heb je misschien iets aan mijn Hellion's Legend?
NegativeFreak in "[PC] Diablo 3 Trading topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

psychoclown schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:14:
[...]

Kan ik me alleen maar bij aansluiten, in Diablo 2 duizenden uren gestoken met het grootste gedeelte farmen en chars 95+ krijgen. Diablo 3 voelt vertrouwd en is trouw aan de Diablo 2 gameplay maar de beleving is ondermaats, de verslavende factor is aanwezig maar wordt door een aantal factoren (althans voor mij) onderdrukt. En ja ik ben me er bewust van dat Diablo 3 geen Diablo 2.5 ging worden (dat had ik ook niet gewild) :)
Voor mij is nog steeds het grote probleem dat er niks is na Inferno op dit moment. Geen PvP, geen kans op gegarandeerde goede legendaries. Je kan alleen veel grinden voor gold/geld voor de AH of voor die zeer kleine kans dat je een uber rare vindt of een nieuw character beginnen wat ook niet echt leuk voor mij is nadat ik alles al gecleared heb met één.

PvP komt er en ook de legendaries worden aangepast, dus ik zie wel tegen de tijd dat die veranderingen er zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:13
Komt Bhaal ook terug? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die runewords na 1.09 of 1.10 gingen me wat ver, al het andere werd daarmee teniet gedaan als "hoge" gear, zoiets kan alleen wat mij betreft als er daadwerkelijk nieuwe content bij komt.

De goede sets uit D2(X) hadden iets bijzonders, qua stats en qua looks (zeker toen die aura erbij kwam) nu zie ik op plaatjes dat sommige items in D3 echt heel tof zijn, maar de stats zijn gewoon ruk.

Verder speel ik toch geen hack'n'slash om alleen maar op de AH/RMAH te zitten, dan ga ik wel een of ander trade spel doen....

Verder helemaal met psychoclown eens.
Jep
spoiler:
geen idee

[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 09-08-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:14:
Moet zeggen dat ik het toch ook wel vervelend vind worden als je weer een complete inv bij elkaar gefarmed hebt in A3 en al meteen 15 items weg kunt gooien (<ilvl 61), en de andere 20-25 items allemaal echt crap blijken te zijn. Gisteren waren m'n meeste rares 61/62 terwijl juist de magic items 63 waren :|
Er zat geen enkel ding bij dat goed was, of uberhaubt meer dan 100k oplevert....

Edit: Psies ook mijn mening Psycho :)
Het mag best random wezen, echt niet elke farmrun moet prijs wezen want dan is het wel heel makkelijk maar hoe jij het beschrijft gebeurt gewoon te vaak en dat maakt het niet echt leuk.
Een van de teleurstellende dingen vind ik dan ook dat AH farmen meer oplevert dan farmruns. Je moet weten wat je doet en het maakt je niet meteen miljonair, natuurlijk zat dit ook in Diablo 2 door D2JSP etc goed uit te buiten (duizenden transacties gedaan daar) maar de balans tussen tradefarmen en farmruns was goed (misschien ook wel door de afwezigheid van de AH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Zijn er nog lui die toevallig vanavond act 2 inferno gaan farmen? Ik probeer al een tijdje via public game een goeie groep te vinden maar dat lukt niet al te best. Als ik het alleen probeer heb ik het alleen lastig tegen sommige blue pack combos.

Stats (Demon Hunter):
64k dmg
45k health
550 res all

Zou leuk zijn om met wat goeie tweakers een paar act 2 farm runs te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik heb voornamelijk het idee dat alle legendaries veel te weinig droppen. Ik heb nu een char to lvl 55 gespeeld totaal iets van 30 uur ofzo en een legendary gevonden. De kans dat je ook echt een goede legendary vindt is echt bizar klein IMHO. Voor de casual spelers wordt de AH verziekt doordat er een shitload aan mensen zonder leven de prijzen opdrijven als je dan ook zelf de items niet vindt wordt het gewoon een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had anders graag gehad dat ik voor elke legendary die ik vind een leuk item (> 1 miljoen) zou vinden.
In minder dan 90 uur gameplay op mijn barb had ik 3 legendary en 3 set items gevonden maarja afgezien van de tal rasha armor (die ik nog steeds gebruik op mijn barb) zijn ze allemaal crap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Eigenlijk zitten we wel te mauwen he :P Met Diablo 2 was ook 95% van de items kut. Maar er dropte geregeld een unique item die het wel de moeite waard maakte. En je had niet teveel stats waardoor het geen rommel werd met min-maxen en uitzoeken wat er goed was.

Zelf mis ik ook het een en ander, maar de lage droprate boeit me niet.
Het grote probleem is gewoon een overvloede van stats en legendary's die niet legendary zijn.
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:37:
[...]

Hm, ik voorzie een nerf voor die wizard build waarmee men de mobs permanent kan stunnen door maar genoeg crits te doen. Ben benieuwd wat ze met de barb gaan doen, Revenge is behoorlijk krachtig, hopelijk nerfen ze dat niet want daar maak ik nogal gebruik van.
Ik denk niet dat ze barb gaan raken omdat die op het moment het meeste gear dependent is :)
Mochten ze dit wel doen, dan is het voor mij ook direct klaar. Met mijn huidige gear kom ik nog steeds niet act 3 door ~ 850 ress all ~ 9k armor 39k hp en ~ 35k dps

[ Voor 43% gewijzigd door Dakreal op 09-08-2012 12:42 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
The_Fes schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:56:
[...]

[...]

Heel spannend is het niet ;)
Hm, ik voorzie een nerf voor die wizard build waarmee men de mobs permanent kan stunnen door maar genoeg crits te doen. Ben benieuwd wat ze met de barb gaan doen, Revenge is behoorlijk krachtig, hopelijk nerfen ze dat niet want daar maak ik nogal gebruik van.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik denk dat vooral de kans op extreme stats bij magic en rare naar beneden moet en de kans op legendary/set omhoog moet.

ik denk dat ik iedere act wel meerdere uniques vond bij D2 en dat was prima. Hoe vaak ik wel niet de bonesnap heb gevonden weet ik niet maar heel zeldzaam was die niet (en een uberwapen voor de druid)

[ Voor 45% gewijzigd door TrailBlazer op 09-08-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
psychoclown schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:34:
Ik had anders graag gehad dat ik voor elke legendary die ik vind een leuk item (> 1 miljoen) zou vinden.
In minder dan 90 uur gameplay op mijn barb had ik 3 legendary en 3 set items gevonden maarja afgezien van de tal rasha armor (die ik nog steeds gebruik op mijn barb) zijn ze allemaal crap :)
Dat is iig meer dan het ene set item dat ik vond in 400 uur, maar dat was wel direct een goeie :).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Meh tijd voor Act2 hardcore inferno...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Facer-2803/hero/13972173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
xV0rtexx schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:44:
[...]

Dat is iig meer dan het ene set item dat ik vond in 400 uur, maar dat was wel direct een goeie :).
Set-items zijn voor mij nog steeds een illusie.
Deze week maar eens mijn gear ingeruild voor een MF gear (lagere dmg, lage LOH) om nog enigszins iets uit het game te kunnen halen. Maar ik moet zeggen dat het tegenvalt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Joarie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:52:
[...]

Set-items zijn voor mij nog steeds een illusie.
Deze week maar eens mijn gear ingeruild voor een MF gear (lagere dmg, lage LOH) om nog enigszins iets uit het game te kunnen halen. Maar ik moet zeggen dat het tegenvalt.
Hardcore spelen is het enigste wat deze game te bieden heeft. random play is gewoon zo makkelijk respawn terug naar elite rennen en afmaken. gewoon kansloos. Wil je een beetje fun en ook nog een klein beetje een uitdaging speel dan hardcore want d3 sc speel je uit in een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

whoop, profile is up to date, http://eu.battle.net/d3/e...eterned-1455/hero/1627426

Nou maar eens kijken of act 3 ermee te halen is, ben de siegebreaker al voorbij :) Op mn verlanglijstje staan nu iig een amu met 400+ LoH, en ringen met 100 a 200. Op den duur ook een beter wapen.

Kweenie, heb er nou inene weer meer plezier in dan een week of wat terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Waar het mij om gaat is dat op de een of andere manier het farmen in D2 een andere beleving op wekte dan nu het geval is in D3. Ik vindt farmen helemaal niet erg, maar ik erger mij zo ontzettend aan de randomness van items dat het lijkt of het een loterij is en het daardoor dus niet de gameplay opwekt die ik ervan verwacht had. Tuurlijk had je bij D2 ook dat je soms dagen aan het farmen was in cow lvl bijvoorbeeld om een collosus Voulge te vinden, maar je wist dat ie daar kon droppen en daarom deed je het. In D3 kan je telkens dezelfde type helm vinden echter dan met 1,00000000000000 verschillende stats (waarvan 9999999999 ruk) je hebt dus totaal geen invloed meer op items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
ramon1984 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:54:
[...]

Hardcore spelen is het enigste wat deze game te bieden heeft. random play is gewoon zo makkelijk respawn terug naar elite rennen en afmaken. gewoon kansloos. Wil je een beetje fun en ook nog een klein beetje een uitdaging speel dan hardcore want d3 sc speel je uit in een week
Hardcore heeft mij nog nooit getrokken. Daarvoor ben ik toch teveel een supportive teamplayer en heb ik domweg tegenwoordig ook niet meer zoveel tijd om in games te steken. Daarnaast zie ik met de huidige skills/passives een WD niet levensvatbaar zijn op Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:54:
[...]

Praat anders ff vanuit eigen persoon.

Om het even lekker generiek te maken.

Het is allebei hetzelfde spel, punt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hetzelfde spel, dat zeker. maar sc lijkt toch nergens op begrijp me niet verkeerd.

Toen ik begon speelde ik ook sc, maar zodra ik 60 was en binnen 1 dag in inferno zat stonden de tranen wel in me ogen hoor wat een kansloze bedoeling als je zo simpel overal langs dendert. Bossje killen zo makkelijk want je maatje ressed je gewoon weer als je dood gaat en je gaat gewoon verder op dezelfde boss.

Diablo inferno world 1st kill (progamers) maar wel 100x dood gaan en elkaar blijven ressen, SC op inferno clearen naakt. dat is nog een beetje spannend maar verder hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:02:
hetzelfde spel, dat zeker. maar sc lijkt toch nergens op begrijp me niet verkeerd.

Toen ik begon speelde ik ook sc, maar zodra ik 60 was en binnen 1 dag in inferno zat stonden de tranen wel in me ogen hoor wat een kansloze bedoeling als je zo simpel overal langs dendert. Bossje killen zo makkelijk want je maatje ressed je gewoon weer als je dood gaat en je gaat gewoon verder op dezelfde boss.

Diablo inferno world 1st kill (progamers) maar wel 100x dood gaan en elkaar blijven ressen, SC op inferno clearen naakt. dat is nog een beetje spannend maar verder hmm
En dat doet iedereen ook he..... wat kortzichtig zeg. Respecteer elkaars speelstijl eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Als ik combat-wise een uitdaging zoek ga ik wel Dark Souls spelen. D2 was ook jarenlang leuk, en dat was echt niet omdat het een uitdaging was creatures dood te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

ramon1984 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:02:

Ik wil je wel eens joinen als je naakt inferno op SC cleared

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik ben gister eindelijk met mijn barb in Inferno Act II beland, heb helaas niet zo heel veel tijd om te spelen, dus het heeft een tijdje geduurd.

Waar ik in Act I de gewone mobs goed kon overleven en met ongeveer 20-25% van de elite mobs echt moeite had, merk ik dat in Act II ik van de standaard mobs al zeer geregeld onder de 50% HP zit tijdens een gevecht. De eerste blauwe pack kostte me (en mijn 3 teammates) direct een stapel deaths, dus ik ga toch betere gear moeten vinden.

Ik speel eigenlijk altijd public games, waarbij niet alle teammates altijd even goed zijn (level 60 wizards met 25K HP, max 100 all resist en 10-15K DPS zijn best normaal....) dus survivability is een aardig issue voor mij.

Stats: http://eu.battle.net/d3/e...arLite-1976/hero/13582977

Hebben jullie nog tips voor me om mijn build snel wat op te krikken zonder massa's gold nodig te hebben? Ik heb atm slechts ~700K gold (met voor ongeveer 1 mil waard aan sell orders openstaand in de AH).

Ik weet dat ik met name All resist gear nodig heb, maar een enkele 50-60 all resist armor piece met evenveel strength als mijn huidige item kost al snel 5-10 mil per stuk en dan heb je nog niks bijzonders ook...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:30:
Zijn er nog lui die toevallig vanavond act 2 inferno gaan farmen? Ik probeer al een tijdje via public game een goeie groep te vinden maar dat lukt niet al te best. Als ik het alleen probeer heb ik het alleen lastig tegen sommige blue pack combos.

Stats (Demon Hunter):
64k dmg
45k health
550 res all

Zou leuk zijn om met wat goeie tweakers een paar act 2 farm runs te doen!
weet niet of ik vannaaf online ben maar wil wel eens met je act 2 farmen, altijd leuk farm maatjes te hebben.
Ben nog into het farmen, heeft me toch al aardig wat opgebracht, hoewel ah toch de helft van me miljoennen belaagde :P, de 1e 8m waren gelukkig van de ah, toen redelijke gear gekocht en gelijk kunnen farmen in act 1 met 100mf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:06:
Ik ben gister eindelijk met mijn barb in Inferno Act II beland, heb helaas niet zo heel veel tijd om te spelen, dus het heeft een tijdje geduurd.

Waar ik in Act I de gewone mobs goed kon overleven en met ongeveer 20-25% van de elite mobs echt moeite had, merk ik dat in Act II ik van de standaard mobs al zeer geregeld onder de 50% HP zit tijdens een gevecht. De eerste blauwe pack kostte me (en mijn 3 teammates) direct een stapel deaths, dus ik ga toch betere gear moeten vinden.

Ik speel eigenlijk altijd public games, waarbij niet alle teammates altijd even goed zijn (level 60 wizards met 25K HP, max 100 all resist en 10-15K DPS zijn best normaal....) dus survivability is een aardig issue voor mij.

Hebben jullie nog tips voor me om mijn build snel wat op te krikken zonder massa's gold nodig te hebben? Ik heb atm slechts ~700K gold (met voor ongeveer 1 mil waard aan sell orders openstaand in de AH).

Ik weet dat ik met name All resist gear nodig heb, maar een enkele 50-60 all resist armor piece met evenveel strength als mijn huidige item kost al snel 5-10 mil per stuk en dan heb je nog niks bijzonders ook...
Add me maar Happymoos#2738, en dan kijken we vanavond of zo wel even naar je spul want dat kan makkelijk omhoog gebracht worden qua stats. Nog genoeg spul in de stash wat je zo mag hebben aangezien er op de AH toch niets uitgaat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:06:

1)
Zoek naar een mooie helm of the command (8%block) en wat str+vit misschien. (of socked voor gem +12%life)
2)
tevens een anders schild met wat %chc en vit, chc= extra damage kan je wat str laten zitten (denk wel om het block percentage hoe hoger hoe beter ;)

Helm of the command kan je voor 100-200k wel redelijk vinden, gewoon even zoeken. (geen hoge waarde dan maar die 8% maakt wat goed
Schild, je damage opkrikken en door de % block die je uitzoek zal elke geblockte hit je minder leven kosten. dus dat kan je wat minder vit/str erop hebben.

Je mag het wat ruimter zien, en ja zoek op je nieuwe items (als je kan) res all ;) echt een aanrader van 100 naar 200 is echt 20% meer verdediging op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Hoe zoeken jullie nw gear op AH?
Moet zeggen dat het steeds lastig vind om betere gear te vinden. met alleen Str en Vit ( ben Barb zie ook post hierboven met link naar battlenet) maar nu er crit ch/ att speed e.d. bij komen.

Is er ergens een handige tool, of moet je het allemaal handmatig invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garrow schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:24:
Hoe zoeken jullie nw gear op AH?
Moet zeggen dat het steeds lastig vind om betere gear te vinden. met alleen Str en Vit ( ben Barb zie ook post hierboven met link naar battlenet) maar nu er crit ch/ att speed e.d. bij komen.

Is er ergens een handige tool, of moet je het allemaal handmatig invoeren?
handmatig,

armor = all res / str / vit. (of all res / vit / chc) en scrollen door de items tot je de str later zie. even een mouw aanpassen :)
Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging