Verwijderd
35-50 chd
8-9 ias
( 2 magic prop )
90-100 int
170--200 int.
3 random.
Sick ook al zijn de 3 random prop crap heb je een sick waist voor wd/wiz.,Het liefst zag ik nog lifesteal
Ik kan eigenlijk niet wachten op PVP denk dat de WD te OP is. Alleen al als ik denk aan hex,fear, en bears word ik blij
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 12:46 ]
Mijn huidige budget is niet erg hoog, ik zit op net geen 2 mil. Vandaar ook deze terrible wapens (hoop dat die met de patch goedkoper worden). Dat brengt me meteen op mijn volgende vraag, is er iemand die een beetje bekend is met de huidige (gloves-) economie en zou kunnen kijken of hier nog wat zinvols tussen zit / wat gesalvaged mag? ik vind het ontzettend moeilijk omdat ik zo lang weggeweest ben.
gloves:
http://i.imgur.com/UthdC.jpg
hero profile:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yb0ng-2272/hero/930911
The Witching Hour zeker? Jij had zeker ook het filmpje van Athene gezien waar hij 3 op legendaries showde bij 1.04.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:39:
Wooth check deze legendary
35-50 chd
8-9 ias
( 2 magic prop )
90-100 int
170--200 int.
3 random.
Sick ook al zijn de 3 random prop crap heb je een sick waist voor wd/wiz.,Het liefst zag ik nog lifesteal
Nummer 20 is wel wat waard denk ik! Vooral voor een arcane monk...YbonG schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:45:
ik ben van plan om met de nieuwe patch weer wat meer te spelen, en dan waarachijnlijk mijn barb. Ik ben dus een beetje aan het kijken naar de WW build, en probeer mn char dr een beetje op te bouwen. So far gaat A1 prima (maar Act1 kan echt alles wel), A2 gaat een beetje en in A3 ga ik keihard dood. wat zijn de voornaamste dingen die ik zou kunnen verbeteren? (het gaat me niet echt om de game uitspelen, heb ik pre nerf al gedaan, dus dat komt wel. gaat vooral om goed te kunnen farmen/paragon lvls te getten).
Mijn huidige budget is niet erg hoog, ik zit op net geen 2 mil. Vandaar ook deze terrible wapens (hoop dat die met de patch goedkoper worden). Dat brengt me meteen op mijn volgende vraag, is er iemand die een beetje bekend is met de huidige (gloves-) economie en zou kunnen kijken of hier nog wat zinvols tussen zit / wat gesalvaged mag? ik vind het ontzettend moeilijk omdat ik zo lang weggeweest ben.
gloves:
hero profile:
Verwijderd
YupAn1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:45:
[...]
The Witching Hour zeker? Jij had zeker ook het filmpje van Athene gezien waar hij 3 op legendaries showde bij 1.04.

Ik weet niet van waar hij em vandaan heeft maar zit er wel legit uit die bracers zijn al helemaal OP. Ik ga denk ik ook voor de nieuwe firewalkers.
Hoeveel gold heb jij zo wel ?Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:49:
[...]
Yup![]()
Ik weet niet van waar hij em vandaan heeft maar zit er wel legit uit die bracers zijn al helemaal OP. Ik ga denk ik ook voor de nieuwe firewalkers.
ehm game uitspelen? Volgens je profile zit je in A3. <-- deze specifieke char danYbonG schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:45:
ik ben van plan om met de nieuwe patch weer wat meer te spelen, en dan waarachijnlijk mijn barb. Ik ben dus een beetje aan het kijken naar de WW build, en probeer mn char dr een beetje op te bouwen. So far gaat A1 prima (maar Act1 kan echt alles wel), A2 gaat een beetje en in A3 ga ik keihard dood. wat zijn de voornaamste dingen die ik zou kunnen verbeteren? (het gaat me niet echt om de game uitspelen, heb ik pre nerf al gedaan, dus dat komt wel. gaat vooral om goed te kunnen farmen/paragon lvls te getten).
gloves:
hero profile:
Maar glove 17 en 20 zijn misschien iets waard.
Of beter gezegd, zoek je gloves op CHC/CHD (en als het kan IAS).
game uitgespeeld op mn DH, al heel lang geleden. zie ook de mooie azmo en diablo emblemspstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
ehm game uitspelen? Volgens je profile zit je in A3.
Maar glove 17 en 20 zijn misschien iets waard.
Of beter gezegd, zoek je gloves op CHC/CHD (en als het kan IAS).
bedankt iig, ga ik eens kijken wat ik daarvoor kan krijgen!
Je hebt haast geen resistances (160 tel ik even snel) en je life is erg weinig. Op die manier ga je act2/3 niet halen.YbonG schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:45:
gloves:
hero profile:
En je hebt een skull grasp.... ik weet niet hoeveel Gold je op de bank hebt maar die zou ik voor heeeel veel verkopen en dan de rest van je items upgraden.
Weapon damage increased from 450% to 1600%
Deze kan natuurlijk interessant zijn voor een archon build, maar ik denk dat de dmg increase wat minder is dan hij lijkt.
Stel: Je hebt als wizard 40k weapon dmg. Wat heel veel is, bij 1,7 as namelijk 68k DPS.
= 640K dmg, daar ga je de packs in A3 nog niet echt pijn mee doen, als je het vergelijkt met improved archon (= +40% per hit)
Als daar nou ook nog de buffs bij komen (42% + 25% van archon) dan gaat het echt leuk worden = 1,056 M.
Hoe zou dit berekent worden? Zou die ook echt hits van >1M aangeven?
# Rain of Vengeance
* Changed from 75% weapon damage for 5 seconds to 715% weapon damage over 5 seconds
* Skill Rune - Dark Cloud
o Changed from 34% weapon damage for 12 seconds to 792% weapon damage over 12 seconds
o Can now find targets in a larger radius around the player
# Vault
* Skill Rune - Trail of Cinders
o Now leaves a trail of fire behind the player dealing 1500% weapon damage over 3 seconds
En de gasten die nu al rond 1m dmg zitten doen dan 2m?xV0rtexx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:56:
Skill Rune – Arcane Destruction
Weapon damage increased from 450% to 1600%
...
Hoe zou dit berekent worden? Zou die ook echt hits van >1M aangeven?
Wat doen die ruby gems dan?An1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:02:
En de ruby gems zijn in prijs gestegen na de aankondigen van het Paragon systeem, shit had ik gister maar een paar ruby gems gekocht ^^
Nummer 56 is wel wat waard.YbonG schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:45:
gloves:
hero profile:
Dat zijn toch Topaz dan... Ruby zijn die rode gems?ejtnaj schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:11:
Extra xp lijkt me. Om zo dus sneller meer MF te behalen?
Voor het paragorn systeem krijg je met Ruby (rode) meer XP en kun je dus sneller levelen.dx5314 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:12:
[...]
Dat zijn toch Topaz dan... Ruby zijn die rode gems?
Topaz krijg je ook MF van ja, op je helm.
http://www.diablowiki.net/Gem
[ Voor 6% gewijzigd door NegativeFreak op 21-08-2012 13:13 ]
Dan koop ik nu direct een perfect star, heb alleen geen helm waar het in pastNegativeFreak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:12:
[...]
Voor het paragorn systeem krijg je met Ruby (rode) meer XP en kun je dus sneller levelen.
Topaz krijg je ook MF van ja, op je helm.
http://www.diablowiki.net/Gem
Die zijn vrij prijzigdx5314 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:14:
[...]
Dan koop ik nu direct een perfect star, heb alleen geen helm waar het in past
Ja en anders kan die nog in me ring/chest of pants, komt altijd wel van pas zo'n rodeNegativeFreak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:14:
[...]
Die zijn vrij prijzigAltijd handig voor als je later een helm vind met een socket.
Kan je toch even snel berekenen? Hoeveel van die gems moet je maken verkopen om het rendabel te maken?An1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:19:
Ben nu aan het twijfelen of ik gems nu nog ga inkopen of de plan om een radiant star te maken.
Och doe eens gek, doe het gewoon allebei.An1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:19:
Ben nu aan het twijfelen of ik gems nu nog ga inkopen of de plan om een radiant star te maken.
ik vermoed persoonlijk dat deze prijzen niet echt stand zullen houden. het is even een kleine run, maar in het totaalplaatje is het aanbod van die dingen zoveel groter dan de vraag, iedereen heeft 1 gem nodig voor in de helm. Ik denk dat het vrij snel weer inzakt (gister steeg het ook even heel hard, maar stabiliseerde snel weer).An1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:19:
het is iig wel de moeite waard om alles wat je nog hebt te dumpen tegen deze prijzen.
[ Voor 7% gewijzigd door YbonG op 21-08-2012 13:22 ]
[ Voor 13% gewijzigd door NegativeFreak op 21-08-2012 13:23 ]
maar zo'n grote rode gem kost wel 20m ofzo toch...NegativeFreak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:23:
Die plans zijn toch echt wel duur zeg, voor de gems. Vanaf 1,5M
Verwijderd
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
*zucht*An1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:27:
[...]
Trust me, morgen 13:00 is ie live. Het is toch echt-7 uur, maar we raken off-topic
Hoeveel kun je ontkennen over vastgestelde tijdzones? Daar is geen discussie over mogelijk..

Hier, mooi kaartje voor je: http://24timezones.com/
In LA nu 04:30, hier nu 13:30. 13:30 - 09:00.
PST = GMT -8 met zomertijd
CET = GMT +1
Dus: CET -9 = GMT
Dus: het is gewoon 15:00 volgens de aankondiging.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Jep, Radiant Star Ruby kost 25Mpstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:23:
[...]
maar zo'n grote rode gem kost wel 20m ofzo toch...
dan is zelf maken goedkoper denk ik, helaas weet ik uit mijn hoofd het breakeven point niet.
Niet zo raar. Dit komt door de AH-RMAH wisselwerking... kripp heeft dit eens een keer precies uitgelegd en laten zien.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:25:
voor 17m kocht ik em laatst. Zelf maken kost meer dan waar ze voor weg gaan.Heel raar eigenlijk
YouTube: Diablo 3 Business Strategies
[ Voor 18% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 13:30 ]
Verwijderd
En laat ik nu net 4 weken geleden alle plans voor ruby aangeschaft hebben om mijn nieuwe char te levvelen. Men verklaarde mij toen voor gekpstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:23:
[...]
maar zo'n grote rode gem kost wel 20m ofzo toch...
Nu zijn er geen ruby plans meer voorradig.
Dan is het 2 van die bommetjes om een pack omver te leggenpstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:59:
[...]
En de gasten die nu al rond 1m dmg zitten doen dan 2m?
Wat de rest van de patch betreft, het ziet er ERG goed uit. mooie veranderingen allemaal, en ik denk dat deze patch het spel een flinke duw gaat geven in de richting die we allemaal uit willen met het spel.
Driewerf hoezee voor Blizzard
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ga je 2 minuten wachten voor dat 2e bommetje?xV0rtexx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:31:
[...]
Dan is het 2 van die bommetjes om een pack omver te leggenIk ga het iig direct even testen morgen.
Critical Mass FTWDelph schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:34:
[...]
Ga je 2 minuten wachten voor dat 2e bommetje?
Voor een Radiant Star Rubypstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:27:
[...]
dan is zelf maken goedkoper denk ik, helaas weet ik uit mijn hoofd het breakeven point niet.
729 Flawless Square Ruby
1631 Tomes of Secrets
15,400,000 gold
Hier gespiekt. Weet niet exact of het klopt. Voor het eerst dat ik zo'n calculator zie/gebruik
http://starcrafttools.net/diablo-gem-calc.php
[ Voor 3% gewijzigd door NegativeFreak op 21-08-2012 13:36 ]
En hoeveel uur heb je gespeeld?Visgek82 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:33:
Waar ik echter niets over lees in de patch notes zijn de droprates van set/legendarys... Wellicht heb ik gewoon enorm veel pech gehad, maar ik heb 3 level 60's en 3 karakters tussen de lvl 25 en de 55, echter heb ik in mijn hele cariere maar 2 legendary's gehad, en welgeteld 0 set items. Niet èèn gezien. trouwens meerdere van mijn vrienden die spelen, hebben ook nog nooit een set item mogen looten. Dit is erg on-diablo, en had gehoopt dat ze hier iets mee zouden doen, maar het staat er niet in. Is er iemand die hier wellicht meer vanaf weet?
Wat de rest van de patch betreft, het ziet er ERG goed uit. mooie veranderingen allemaal, en ik denk dat deze patch het spel een flinke duw gaat geven in de richting die we allemaal uit willen met het spel.
Ik heb nu ruim 2 rijen in mijn stash met uniq items. Gister dropte toevallig mijn 2de set item en 2de jeweler design.
En ik zit nu rond de 400+ uur op mijn account. De eerste legendary dropte bij mij ook pas na 3 of 4 weken, maar toen wel een periode dat ik om de dag 1 kreeg. Hier op het forum zijn mensen die op dag 1 al een legendary drop hadden.
Ooh dat valt heel erg mee!NegativeFreak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:35:
[...]
Voor een Radiant Star Ruby
729 Flawless Square Ruby
1631 Tomes of Secrets
15,400,000 gold
Hier gespiekt. Weet niet exact of het klopt. Voor het eerst dat ik zo'n calculator zie/gebruik
[ Voor 15% gewijzigd door pstalman op 21-08-2012 13:39 ]
maar wel RIP voor m'n LoH DH tank met gas granades in 1.04
Eindelijk A3 solo goed op weg, veel gold en tijd verder, uit met de pret.
Gelukkig heb ik nog wat DPS gear.Hopelijk blijft er nu wel een leuk speelbare class over.
Nog meer mensen die met DH tank build spelen? Wat ga je doen?
Ga denk ik maar es als een dolle een Monk rollen..
Klopt ik vrees dus ook dat we verdomd weinig zullen zien van die nieuwe legendaries...Visgek82 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:33:
Waar ik echter niets over lees in de patch notes zijn de droprates van set/legendarys... Wellicht heb ik gewoon enorm veel pech gehad, maar ik heb 3 level 60's en 3 karakters tussen de lvl 25 en de 55, echter heb ik in mijn hele cariere maar 2 legendary's gehad, en welgeteld 0 set items. Niet èèn gezien. trouwens meerdere van mijn vrienden die spelen, hebben ook nog nooit een set item mogen looten. Dit is erg on-diablo, en had gehoopt dat ze hier iets mee zouden doen, maar het staat er niet in. Is er iemand die hier wellicht meer vanaf weet?
Tja.. en voor sommige classes ziet het er inderdaad erg goed uit. Mijn (nu nog) favoriete monk class heeft zo verdomd weinig verbeteringen gekregen (zeer minimale damage increases tov veel andere classes). Leuk al die extra spirit regen buffs als je toch maar aan max 150 spirit blijft zitten, (je kunt nl je passive for spirit increase nooit gebruiken want al de andere zijn hard mandatory om uberhaupt te overeleven).
Wordt dus weer keihard gewoon repaircosts bij elkaar harken. Dan maar hopen dat VQ met de WD wel gaat werken, kan ik daar misschien weer naar gaan switchen.
Is dat 2 min.? Ik dacht iets minder, maar dan heb je idd nog CM -> even wat gewone mobs neermaaien en weer een bommetjeDelph schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:34:
[...]
Ga je 2 minuten wachten voor dat 2e bommetje?
Dit is idd winstgevend, maar heb jij zin om zo vaak te klikken?NegativeFreak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:35:
[...]
Voor een Radiant Star Ruby
729 Flawless Square Ruby
1631 Tomes of Secrets
15,400,000 gold

Weet zo niet hoeveel uur ik gespeeld heb. Maar jij vind 400+ uur spelen en dan 2 set items vinden geen probleem? Ik vind dat echt VEEL te weinig voor een loot-based spel als Diablo... Staat ook totaal niet in vergelijking met deel 2. en gezien de droprate van set/legendary (voor zover ik gehoord heb) ongeveer gelijk is, gemiddeld, vind ik het echt heel apart.pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:37:
[...]
En hoeveel uur heb je gespeeld?
Ik heb nu ruim 2 rijen in mijn stash met uniq items. Gister dropte toevallig mijn 2de set item en 2de jeweler design.
En ik zit nu rond de 400+ uur op mijn account. De eerste legendary dropte bij mij ook pas na 3 of 4 weken, maar toen wel een periode dat ik om de dag 1 kreeg. Hier op het forum zijn mensen die op dag 1 al een legendary drop hadden.
[...]
Ooh dat valt heel erg mee!
Heb zelf ook NOOIT iets van plans gezien om met je blacksmith dingen te maken. Niet 1 keer gedropt.
Windowed Mode spelen, filmpje ernaast, biertje erbij en klikken maarsbmuc schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:44:
[...]
Dit is idd winstgevend, maar heb jij zin om zo vaak te klikken?![]()
Had monk veel verbeteringen nodig? Hoeveel andere classes kunnen Inferno uitspelen met 20k hp en 15k dps?Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:42:
[...]
Klopt ik vrees dus ook dat we verdomd weinig zullen zien van die nieuwe legendaries...
Tja.. en voor sommige classes ziet het er inderdaad erg goed uit. Mijn (nu nog) favoriete monk class heeft zo verdomd weinig verbeteringen gekregen (zeer minimale damage increases tov veel andere classes). Leuk al die extra spirit regen buffs als je toch maar aan max 150 spirit blijft zitten, (je kunt nl je passive for spirit increase nooit gebruiken want al de andere zijn hard mandatory om uberhaupt te overeleven).
Wordt dus weer keihard gewoon repaircosts bij elkaar harken. Dan maar hopen dat VQ met de WD wel gaat werken, kan ik daar misschien weer naar gaan switchen.
ik heb in 60 uur 3 legendaries en 4 set items. En dat met 28MF....Visgek82 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:47:
[...]
Weet zo niet hoeveel uur ik gespeeld heb. Maar jij vind 400+ uur spelen en dan 2 set items vinden geen probleem? Ik vind dat echt VEEL te weinig voor een loot-based spel als Diablo... Staat ook totaal niet in vergelijking met deel 2. en gezien de droprate van set/legendary (voor zover ik gehoord heb) ongeveer gelijk is, gemiddeld, vind ik het echt heel apart.
Heb zelf ook NOOIT iets van plans gezien om met je blacksmith dingen te maken. Niet 1 keer gedropt.
Jouw geluk komt nog wel, en mooi als dat pas na de patch komt.
Ik vond gisteren een legendary Skycutter sword, crap ding (maar na de patch wordt ie top). Had ik liever 2 dagen later gehad.....
Bij droppen ze om de haverklap. Vaak geef ik ze weg aan de mensen in de game. Ik speelde tot voor kort met 30 mf. Ik heb nu ook twee rijen sets/uniques.Visgek82 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:47:
[...]
Weet zo niet hoeveel uur ik gespeeld heb. Maar jij vind 400+ uur spelen en dan 2 set items vinden geen probleem? Ik vind dat echt VEEL te weinig voor een loot-based spel als Diablo... Staat ook totaal niet in vergelijking met deel 2. en gezien de droprate van set/legendary (voor zover ik gehoord heb) ongeveer gelijk is, gemiddeld, vind ik het echt heel apart.
Misschien moet jij je killrate verhogen; mijn mening is altijd dat je zoveel mogelijk kills moet maken. Elites farmen kan efficienter zijn maar ik mol alles gewoon als het maar snel gaat. Laatst dropte een set helm op een normale verdwaalde monster.
Of je hebt gewoon pech. Zoals ik aan de pokertafel altijd heb. Dan moet je stoppen of anders gaan spelen om je kansen te verhogen
Verwijderd
Je maakt toch zeker een geintje hoop ik. De Monk is nu al veel te easy om het spel mee uit te spelen en jij wil het nog makkelijker....Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:42:
[...]
Klopt ik vrees dus ook dat we verdomd weinig zullen zien van die nieuwe legendaries...

BS plans met 4 stats heb ik al zo vaak zien droppen dat ik ze al niet meer oppak...Visgek82 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:47:
[...]
Dat gaat rap. Al let ik er niet echt op, toch veel te duur om aan te schaffen
Nou ja , het kan met mijn speelstijl te maken hebben (al vind ik dat dat in principe niet uit mag maken), ben wel iemand die weinig farmed, maar gewoon "all the way" gaat. dus bv starten ergens in act 2, en dan in èèn ruk tot diablo gewoon raggen.. zeg maar. dat deed ik dan bij D2 ook , en dat ging prima.. zo vind ik het ook leuk.. maar ik zal eens proberen om wat meer vijanden bij elkaar te trekken, echter ga ik dat niet met mijn HC karakter doenejtnaj schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:52:
[...]
Bij droppen ze om de haverklap. Vaak geef ik ze weg aan de mensen in de game. Ik speelde tot voor kort met 30 mf. Ik heb nu ook twee rijen sets/uniques.
Misschien moet jij je killrate verhogen; mijn mening is altijd dat je zoveel mogelijk kills moet maken. Elites farmen kan efficienter zijn maar ik mol alles gewoon als het maar snel gaat. Laatst dropte een set helm op een normale verdwaalde monster.
Of je hebt gewoon pech. Zoals ik aan de pokertafel altijd heb. Dan moet je stoppen of anders gaan spelen om je kansen te verhogen
Inderdaad, ik zie altijd monks makkelijk in leven blijven met goedkope poison resists.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:52:
[...]
Je maakt toch zeker een geintje hoop ik. De Monk is nu al veel te easy om het spel mee uit te spelen en jij wil het nog makkelijker....

Nou, dat bedoel ik dus.. Ik hoef ze ook niet perse te hebben, maar het zou leuk zijn om eens wat anders te zien dan blauw/geelpstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:57:
[...]
BS plans met 4 stats heb ik al zo vaak zien droppen dat ik ze al niet meer oppak...
Iedereen met een lvl 60 char wil er een. En vergeet niet dat er veel mensen zijn die dit soort informatie nog niet hebben en er pas morgen achter komen. Ik verwacht dat hij wel richting de 40M zal gaan.
Staat er eigenlijk wel ergens letterlijk dat +% exp ook gaat werken op die paragon levels? Lag me rot als dat niet zo issbmuc schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:00:
[...]
Iedereen met een lvl 60 char wil er een. En vergeet niet dat er veel mensen zijn die dit soort informatie nog niet hebben en er pas morgen achter komen. Ik verwacht dat hij wel richting de 40M zal gaan.
in D2 wist je tenminste dat een gele items (met durability X keer hoger) dat het een failed Uniq is.Visgek82 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:59:
[...]
Nou, dat bedoel ik dus.. Ik hoef ze ook niet perse te hebben, maar het zou leuk zijn om eens wat anders te zien dan blauw/geelmaar komt denk ik wel, mss heb ik inderdaad gewoon pech gehad.
Helaas zie je dat nu niet meer (of de kennis hierover is nog niet aanwezig).
Maar de drops worden beter!
[ Voor 65% gewijzigd door pstalman op 21-08-2012 14:07 ]
Nee hoor, maak helemaal geen geintje...Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:52:
[...]
Je maakt toch zeker een geintje hoop ik. De Monk is nu al veel te easy om het spel mee uit te spelen en jij wil het nog makkelijker....
Er zijn een aantal procent van de spelers die zelfs met crao gear/stats zoals dat (en die van mij) allles voor elkaar krijgen... Zal met echte skills te maken hebben ofzo, kweenie.. Als je wat minder godlike bent is het toch een stuk lastiger. Ik kom in ieder geval geen meter voorbij A2 en zie het met de patch nog niet snel veranderen.. Maar goed, we wachten af.. Kun je toch pas zeker weten als je het geprobeerd hebt. En er zijn nog meerdere classes natuurlijk,
Maar goed e.e.a. zal ook met de enorme frustratie te maken hebben van al 2 maanden geen cent boven de 4 mil uit te komen.. Heb in mijn leven al heel wat games gespeeld maar D3 is de eerste waar ik nul comma nul progress heb gemaakt in 1-2 maanden tijd.
[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 14:06 ]
Verwijderd
Die "paar" procenten zijn nu al een wereld van verschil zonder paragorn. Ik levelde mijn Monk in 2 dagen naar 60 door normaal de questline te volgen met zo'n gem. Het geeft gewoon 30% meer exp per mob, dus ik snap niet waarom jij je rot zou lachen?xV0rtexx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:02:
[...]
Staat er eigenlijk wel ergens letterlijk dat +% exp ook gaat werken op die paragon levels? Lag me rot als dat niet zo isWaarschijlijk wel natuurlijk, maar om nu 40M uit te gaan geven voor die paar procenten...
Ja en die kans wordt zelfs 5x zo groot. Ik denk dus dat farmen op kleine mobs ook interessant wordt ipv. alles voorbij rennen met een barb.pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:03:
inderdaad gewoon veel killen, de meeste uniqs kwamen bij mij vanuit normale mobs en chest/andere klikbare omgeving dingen (die droppen na de patch ook weer items!)
Ik gebruik barb en mol toch echt alles op mijn pad... maar geen gelukxV0rtexx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:08:
[...]
Ja en die kans wordt zelfs 5x zo groot. Ik denk dus dat farmen op kleine mobs ook interessant wordt ipv. alles voorbij rennen met een barb.
Wie weet straks wel weer... ben benieuwd... ik verveel me iig nog niet met het spel
Als er mensen zijn die nog met nieuwe chars gaan levelen.. loop gerust mee. Ik ga nu ff bezig maar ook leuk voor later natuurlijk... voeg me toe
NegativeGeek#1925
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NegativeGeek-1925/
[ Voor 20% gewijzigd door NegativeFreak op 21-08-2012 14:12 ]
Als je al 1 a 2 maanden geen progressie maakt heb je niet goed gekeken wat de weakness van je monk nu is. Waaraan ga je dood?Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:05:
[...]
Nee hoor, maak helemaal geen geintje...
Er zijn een aantal procent van de spelers die zelfs met crao gear/stats zoals dat (en die van mij) allles voor elkaar krijgen... Zal met echte skills te maken hebben ofzo, kweenie.. Als je wat minder godlike bent is het toch een stuk lastiger. Ik kom in ieder geval geen meter voorbij A2 en zie het met de patch nog niet snel veranderen.. Maar goed, we wachten af.. Kun je toch pas zeker weten als je het geprobeerd hebt. En er zijn nog meerdere classes natuurlijk,
Maar goed e.e.a. zal ook met de enorme frustratie te maken hebben van al 2 maanden geen cent boven de 4 mil uit te komen.. Heb in mijn leven al heel wat games gespeeld maar D3 is de eerste waar ik nul comma nul progress heb gemaakt in 1-2 maanden tijd.
- plagued, molten, desecrator? -> meer armor en resistances
- gewoon melee mobs? -> gebruik een schild met goeie blockrate en evt helm of command
En dan is er natuurlijk nog speelstijl en skillkeuze. Link ja char eens?
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Zoals ik al zei, heeft het ongetwijfeld met echte skills te maken, ben waarschijnlijk te traag en ongeduldigClay schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:14:
[...]
Als je al 1 a 2 maanden geen progressie maakt heb je niet goed gekeken wat de weakness van je monk nu is. Waaraan ga je dood?
- plagued, molten, desecrator? -> meer armor en resistances
- gewoon melee mobs? -> gebruik een schild met goeie blockrate en evt helm of command
En dan is er natuurlijk nog speelstijl en skillkeuze. Link ja char eens?
http://eu.battle.net/d3/e...eetsok-2203/hero/16452240
Wapen trouwens geleend van wolf...
Maar het frustrerende waar ik over sprak is dat ik serieus nul comma nul fatsoenlijke drops vind waardoor je iets van een buffer op kunt bouwen, om in ieder geval de repaircosts te dekken of eens een leuke gem te kunnen craften. Op dit moment houden de repaircosts me gewoon tegen om nog iets te proberen in A3.. Laatst in een A3 farm run met iemand anders zo ergens bij de 200K repairs uitgekomen en met 0 inkomsten gaat je gold aardig rap onderuit dan.. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben ook geen hardcore farmer,.. je kunt kennelijk alleen resultaat boeken als je uren en vele uren per dag aan het farmen bent. En daar heb ik ook de tijd (en zin) niet voor dus tja... een aantal items waarvan ik dacht dat het wel iets was (ook gechecked met anderen) verkochten zelfs niet voor 1/10de van de prijs van de laagste op de AH. Tja dan houdt het gewoon op.
[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 14:23 ]
Het staat wel ergens geloof ik. Ik heb gelijk maar even wat goedkope +exp items gekocht. Exp items hebben sowieso crap stats, maar ik denk dat ik toch wel 2-3 items in mijn build kan proppen zonder continue dood te gaan. Moet toch wel op +100 uit kunnen komen.xV0rtexx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:02:
[...]
Staat er eigenlijk wel ergens letterlijk dat +% exp ook gaat werken op die paragon levels? Lag me rot als dat niet zo isWaarschijlijk wel natuurlijk, maar om nu 40M uit te gaan geven voor die paar procenten...
Ik zal eentje van 25% zelf craften, in plaats van al te gekke fee's te betalen een betere gem te kopen die dan paar marginale % meer geeft. Zowiezo als je wil werken aan je paragon level moet je NV stacks farmen en lange runs doen, wat het meeste effectieve is.Elp schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:24:
[...]
Het staat wel ergens geloof ik. Ik heb gelijk maar even wat goedkope +exp items gekocht. Exp items hebben sowieso crap stats, maar ik denk dat ik toch wel 2-3 items in mijn build kan proppen zonder continue dood te gaan. Moet toch wel op +100 uit kunnen komen.
speel je altijd met mensen samen in A3. Of ook al solo gedaan (maakt een groot verschil).
En repair gold haal ik altijd uit een A1 Elite pack run (100k+ per run aan gold/items)
[ Voor 15% gewijzigd door pstalman op 21-08-2012 14:31 ]
En hoe speel je nu dan? want ik zie hier een char waar je inferno eigenlijk mee uit kan spelen als je het een beetje voorzichtig aanpaktDarth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:22:
[...]
Zoals ik al zei, heeft het ongetwijfeld met echte skills te maken, ben waarschijnlijk te traag en ongeduldigEn volgens mij is er met m'n gear en gekozen skills nog niet eens zoveel mis, anderen zullen het er ongetwijfeld fluitend mee redden.
[knip]
je zou concussion kunnen proberen ipv mangle, maar als je aan de melee al niet doodgaat is dat niet zo belangrijk. Serenity doe ik met ascension, liever 4 sec dan dat beetje healing wat je van LoH toch al hebt.
kweenie, misschien moet je gewoon minder roekeloos spelen?
Wat dat farmen betreft heb je imo ook gelijk. Ik wil als individu een redelijke kans hebben om dingen te vinden, niet als groep van spelers icm een AH.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
inderdaad, best wel jaloers op de monk itemsClay schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:35:
[...]
En hoe speel je nu dan? want ik zie hier een char waar je inferno eigenlijk mee uit kan spelen als je het een beetje voorzichtig aanpakt...
Thx.. ja... ga eens een paar van die suggesties proberen... En wat dat roekeloos betreft klopt het wel, ik blijf vaak te lang staan... hopen net dat beetje dps nog te doen.. en tja.. dan is het te laat. Misschien ook wat vaker eerst precies kijken naar de abilities van een pack voordat ik er als een headless chicken inren..Clay schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:35:
[...]
En hoe speel je nu dan? want ik zie hier een char waar je inferno eigenlijk mee uit kan spelen als je het een beetje voorzichtig aanpaktJe life kan wellicht wat meer, en die cyclones zullen niet zo vaak triggeren als je chc zo laag is. Ook weet ik niet of ik 2 generators zou doen, maar ik moet ook zeggen dat ik zo gewend ben aan FoT met thunderclap dat ik nix anders zou willen.
je zou concussion kunnen proberen ipv mangle, maar als je aan de melee al niet doodgaat is dat niet zo belangrijk. Serenity doe ik met ascension, liever 4 sec dan dat beetje healing wat je van LoH toch al hebt.
kweenie, misschien moet je gewoon minder roekeloos spelen?
Wat dat farmen betreft heb je imo ook gelijk. Ik wil als individu een redelijke kans hebben om dingen te vinden, niet als groep van spelers icm een AH.
[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 15:06 ]
ja, en dat extra droppen op kleine mobs is ook een methode om het swappen te ontmoedigen, want bij elke trash mob swappen zal niemand doen, waardoor de mensen met MF op hun normale gear een voordeel hebben ten opzichte van de swappersxV0rtexx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:08:
[...]
Ja en die kans wordt zelfs 5x zo groot. Ik denk dus dat farmen op kleine mobs ook interessant wordt ipv. alles voorbij rennen met een barb.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Doe nog wel eens een runnetje met Wolf samen waarbij ik hard dood ga en hij alles staat te facetankenpstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:30:
[...]
speel je altijd met mensen samen in A3. Of ook al solo gedaan (maakt een groot verschil).
En repair gold haal ik altijd uit een A1 Elite pack run (100k+ per run aan gold/items)
[ Voor 46% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 15:09 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Persoonlijk heb ik inferno uitgespeeld met deze build:Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:22:
[...]
Zoals ik al zei, heeft het ongetwijfeld met echte skills te maken, ben waarschijnlijk te traag en ongeduldigEn volgens mij is er met m'n gear en gekozen skills nog niet eens zoveel mis, anderen zullen het er ongetwijfeld fluitend mee redden.
Maar het frustrerende waar ik over sprak is dat ik serieus nul comma nul fatsoenlijke drops vind waardoor je iets van een buffer op kunt bouwen, om in ieder geval de repaircosts te dekken of eens een leuke gem te kunnen craften. Op dit moment houden de repaircosts me gewoon tegen om nog iets te proberen in A3.. Laatst in een A3 farm run met iemand anders zo ergens bij de 200K repairs uitgekomen en met 0 inkomsten gaat je gold aardig rap onderuit dan.. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben ook geen hardcore farmer,.. je kunt kennelijk alleen resultaat boeken als je uren en vele uren per dag aan het farmen bent. En daar heb ik ook de tijd (en zin) niet voor dus tja... een aantal items waarvan ik dacht dat het wel iets was (ook gechecked met anderen) verkochten zelfs niet voor 1/10de van de prijs van de laagste op de AH. Tja dan houdt het gewoon op.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#bWgXSQ!YXU!ZZabZc
Time of need +mantra of healing voor de lekkere resistance (melee swings zijn wat mij betreft minder gevaarlijk dan molten/plagued/arcane sentry/incinerator, en 50% armor + 20% less damage van monsters is echt niet te versmaden. Ik heb zo alles neer kunnen krijgen in act 3 en 4, behalve invulnerable minions hulking phasebeast packs. Oh en voor Ghom heb ik een wat andere build gebruikt.
- Blaat
Hardware Fanaat
Daar gaan we weer..MicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:14:
[...]
Persoonlijk heb ik inferno uitgespeeld met deze build:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#bWgXSQ!YXU!ZZabZc
Time of need +mantra of healing voor de lekkere resistance (melee swings zijn wat mij betreft minder gevaarlijk dan molten/plagued/arcane sentry/incinerator, en 50% armor + 20% less damage van monsters is echt niet te versmaden. Ik heb zo alles neer kunnen krijgen in act 3 en 4, behalve invulnerable minions hulking phasebeast packs. Oh en voor Ghom heb ik een wat andere build gebruikt.
Je weet dat armor elemental dmg net zo hard reduced als resistances he?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ja. Maar daar dacht ik net even niet aanWolf schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:31:
[...]
Daar gaan we weer..
Je weet dat armor elemental dmg net zo hard reduced als resistances he?
jajaMicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:34:
[...]
Ja. Maar daar dacht ik net even niet aanHet ging mij eigenlijk meer om de heals, though.
In mijn post dacht ik verkeerd, maar bij het maken van mijn build was dat m'n reden.
Dehell @ intel gem in je amor?NegativeFreak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:10:
[...]
Ik gebruik barb en mol toch echt alles op mijn pad... maar geen geluk![]()
Wie weet straks wel weer... ben benieuwd... ik verveel me iig nog niet met het spel
Als er mensen zijn die nog met nieuwe chars gaan levelen.. loop gerust mee. Ik ga nu ff bezig maar ook leuk voor later natuurlijk... voeg me toe
NegativeGeek#1925
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NegativeGeek-1925/
http://eu.battle.net/d3/e...iveGeek-1925/hero/6656606
- Blaat
Hardware Fanaat
Compenseren voor wat resistance die ik kwijt ben met mn andere armor.Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:47:
[...]
Dehell @ intel gem in je amor?
Heb nog wel 2 Ruby Stars maar die zitten in mn andere armor en ik had geen Amethyst stars meer.
Is dat zo raar dan?
- Blaat
Hardware Fanaat
Aan 46 armor (via str) heb je net zoveel en geeft ook nog es meer dmg.
[ Voor 41% gewijzigd door Blaat op 21-08-2012 15:52 ]
Altijd handig die tips ^^
ps.. verder vond ik het kleurenrijtje ook wel mooi staan
Eerst had je die nog wel kunnen verkopen en en ruby voor kunnen kopen bv... maar die kosten momenteel een stukje meer
edit: ah! dat laatste had ik al zo'n vermoeden van.... "stoplichtje" maken ^^
[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 15:55 ]
Paarse wel even swappen voor een groene dan /captainobviousVandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:54:
edit: ah! dat laatste had ik al zo'n vermoeden van.... "stoplichtje" maken ^^
Mijn Shoulders, Bracers en Gloves ook aangepast.
[ Voor 16% gewijzigd door NegativeFreak op 21-08-2012 16:07 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Edit: Nvm, ze staan er al.
[ Voor 29% gewijzigd door Blaat op 21-08-2012 16:08 ]
Heel veel farm runs gedaan waar ik ontzettend veel Squares en Flawless Squares heb gevonden... opsparen en craften maar ^^ En er was een periode dat die Flawless Squares super cheap waren op de AH.Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:09:
sjeezes.. waar haalt iedereen die godsgruwelijk lekkere gems toch vandaan...Denk dat ik maar eens een Darth steunfonds ga oprichten... Potje afwassen voor wat gear ofzo! Vrijwillig doneren mag natuurlijk altijd...
Ik heb mn meeste goud in gem crafting gestopt. Paar keer wat gold gekocht en alles gecraft
Het kost wat maar dan heb je ook wat
Pimpin' with gems
[ Voor 5% gewijzigd door NegativeFreak op 21-08-2012 16:13 ]
Net zoals in D2? 3 waardeloze ringen in een Cube en er dan een nog meer waardeloze Amulet uit krijgenNegativeFreak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:16:
Ik had toch liever gezien dat we ringen en amuletten konden gaan craften.
My $0.02. Nee, meer iets op de manier wat er in Path of Exile mogelijk is met gear en gems.... Als D3 iets van die mechanics had zou het een aardig perfecte game beginnen te worden.ChUcKiE schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:22:
[...]
Net zoals in D2? 3 waardeloze ringen in een Cube en er dan een nog meer waardeloze Amulet uit krijgen
Of het zou leuk zijn als je een socket kon toevoegen aan je gear met bijv. mats die je vind in de game.
[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 16:30 ]
Meer zoiets als het craften van armor en wapens... gewoon nog meer gebruik van die tears enzo.ChUcKiE schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:22:
[...]
Net zoals in D2? 3 waardeloze ringen in een Cube en er dan een nog meer waardeloze Amulet uit krijgen
HALLELUIADrop rate on quivers has been reduced

Ik heb me echt dood geërgerd aan die quiver drops
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging