Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 15:46
skoozie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:44:
Leuk, 2 zinloze WD's overgehouden na de patch....

mjin pet-proc build:
Skill Rune – Burning Dogs
Proc coefficient has been reduced from 1.0 to 0.05 (20x zo slecht!!!)

bijna geen Proc's meer...

Mijn VQ build:
Vision Quest (db)
Vision Quest has been redesigned and now grants 30% increased Mana regeneration for 5 seconds after doing damage with Corpse Spiders, Firebomb, Plague of Toads, or Poison Dart

ik heb dus geen skills om VQ op te houden...

Blizzard bedankt!
maar goed dat de WD al overpowered was in het begin...
je weet dat je base regenerate hoger is en er getest is dat er bijna (met de juiste items) geen verschil is.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Leuk systeem dat paragon level, maar ik vind het wel jammer dat ze de cap op 375 gezet hebben wat +/- 60 minder dan nu maximaal mogelijk is. Wellicht een afweging geweest aangezien een MF gear met 4xx heel lastig, zo niet onmogelijk, te behalen is voor iedereen omdat je afhankelijk ben van specifieke legendaries en ook dat je dan minder vrijheid hebt om een gear samen te stellen die sterk genoeg is om het spel uit te spelen.

Ik ga er wel vanuit dat ze nu de exp affix op items t/m ilvl63 gaan laten rollen? Deze items zullen in ieder geval meer waard worden.

Zag in die patch notes die voorbijkwamen dat ghom generfed wordt. Wacht ik even met spelen tot morgen :P Denk dat hij nu buitensporig moeilijk is.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryan1981 op 21-08-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:21

skoozie

SCSI

pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:45:
[...]

je weet dat je base regenerate hoger is en er getest is dat er bijna (met de juiste items) geen verschil is.
Het "probleem" was ook dat ik mijn items nog niet in orde had, miste voornamelijk mana regen.
maar omdat ik met 5 cooldown spells speel kon ik VQ actief houden en was het nog goed te doen.
Maar hopen dat het verschil met base regen het een beetje leuk houdt...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik zit inmiddels al op 54 mana regen per seconde en die zal wel stijgen naar ca 75 door de patch. Daarnaast wordt de plague of toads verlaagd in mana-demand dus ik krijg deze skill nu helemaal gratis zonder mana-drain. Dat scheelt, dan kan ik er een zwaardere mana-skill nog naast zetten die een langere damage-duur heeft. :D

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:03
Zag in die patch notes die voorbijkwamen dat ghom generfed wordt. Wacht ik even met spelen tot morgen :P Denk dat hij nu buitensporig moeilijk is.
Mijn barbaar is daar nog niet, maar doordat crushing advance/overpower geen life on hit meer geeft zal dit toch wel een pittig gevecht worden. Ach ja, eerst maar eens onder in de keep zien te komen.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 15:59
Vraagje: is het nu interessant om nog wat te farmen met je huidige lvl 60 vóór de patch? Ik vermoed van niet toch? Ik denk dat je nu beter je alts nog zo ver mogelijk krijgt...
Vraagje 2: gaat er ook gear lvl requirements zijn voor paragon (bv req paragon lvl 40?). Want als dat er niet is dan kun je toch act 2 inferno clearen als je naked paragon 50 bent ofzo? Je character wordt tenslotte continu sterker

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-10 08:54
Ik kijk opzich wel uit naar de patch. Voor m'n barb veranderd er weinig.
Ik vind het wel raar dat ze de ww damage opschroeven, volgens mij was er met die skill niks mis.
Bash wordt wel erg geboost nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

skoozie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:44:
Leuk, 2 zinloze WD's overgehouden na de patch....

mjin pet-proc build:
Skill Rune – Burning Dogs
Proc coefficient has been reduced from 1.0 to 0.05 (20x zo slecht!!!)

bijna geen Proc's meer...

Mijn VQ build:
Vision Quest (db)
Vision Quest has been redesigned and now grants 30% increased Mana regeneration for 5 seconds after doing damage with Corpse Spiders, Firebomb, Plague of Toads, or Poison Dart

ik heb dus geen skills om VQ op te houden...

Blizzard bedankt!
maar goed dat de WD al overpowered was in het begin...
Ik vraag me af hoe effectief de CC pet build nog is. Van zowat alles wat ik gebruikte daarvoor heeft of een verlaagde proc rate of is veranderd van xx% damage elke seconde naar xx% damage over x seconden wat volgens mij ook minder effectief is voor procs. We gaan het zien, want de damage van spells en de survivability van pets gaat natuurlijk ook omhoog. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
Voor Witch Doctors
Ben erg benieuwd. Ben nu een tanking WD.
En volgens mij ga ik veel meer dmg doen. Wall of zombies /grasp of the dead en acid rain doen nu veel meer schade. Acid rain naast mijn Rain of toads build is mogelijk, door de mana decrease van Rain of toads
Daarnaast lijkt het alsof pets bruikbaar worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:21

skoozie

SCSI

Gundogan schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:02:
[...]

Ik vraag me af hoe effectief de CC pet build nog is. Van zowat alles wat ik gebruikte daarvoor heeft of een verlaagde proc rate of is veranderd van xx% damage elke seconde naar xx% damage over x seconden wat volgens mij ook minder effectief is voor procs. We gaan het zien, want de damage van spells en de survivability van pets gaat natuurlijk ook omhoog. ;)
Misschien die pet build maar ombouwen naar een build met rain of toads, maar eerst maar even testen hoe het daadwerkelijk geworden is.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

cfern schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:56:
[...]

Mijn barbaar is daar nog niet, maar doordat crushing advance/overpower geen life on hit meer geeft zal dit toch wel een pittig gevecht worden. Ach ja, eerst maar eens onder in de keep zien te komen.
Waar ik tegen aanloop is dat ik op een gegeven moment geen ruimte meer heb om te staan. Met potions/diamond skin/healtglobes overleef ik het wel zolang ik maar ergens kan staan waar geen gas is (in de wolk overleef ik wel een 5 seconden zonder skin) Ik kan hem met een beetje moeite 2 keer de kamer rondkiten, maar dit duurt vrij lang en op een gegeven moment gaat hij dubbele gaswolken doen en dan raakt alles echt vol. Ik doe denk ik te weinig damage om hem op tijd neer te krijgen. Ik zag een wizard op youtube die hem na 1 keer rondgaan neerkreeg maar die had 65K DPS en ik heb net geen 20K. Maargoed, bekijk mijn gear maar (zie sig) en vertel mij maar of ik hiermee ghom aan zou moeten kunnen. Is namelijk toch een beetje zuur als je weet dat ghom voorheen zo neerging en dat je nu na 320 uur farmen tegen deze kunstmatig hoge grens aanloopt. Ik zal als ik een beter wapen vind en wellicht een betere source en ringen hem wel neerkrijgen maar het voelt niet echt realistish, zeker als je je bedenkt dat dit maar een tussenbaas is en je waarschijnlijk azmodan etc een stuk makkelijker neerkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Las ik het ook goed dat je eindelijke LOH krijgt bij je Spider-spells?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
@Ryan1981 ligt idd aan je gear. Verrast me dat je hiermee tot Ghom kon komen. Als eerst moet je een wapen zien te bemachtigen met een sock er in voor wat chd. En je helm zou ik daarna vervangen als je nog budget er voor hebt. Ik zal eens voor je kijken of ik nog wat bruikbaars in me stash voor je heb liggen.

[ Voor 15% gewijzigd door An1mA op 21-08-2012 10:21 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht je dmg wat boosten met bv force weapon ipv archon of glass canon ipv galvanizing ward.

Zowiezo was het natuurlijk wel te verwachten dat je ergens tegen een muur op ging lopen, maar je kan ook even tot na de patch wachten :)

CHC+CHD zouden wel enorm helpen, mijn wizard is niet je van het maar door chc en chd haal ik wel de 40k dmg unbuffed.
Heb alleen geen zin meer ermee te spelen laat staan te upgraden.

[ Voor 26% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

An1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:20:
@Ryan1981 ligt idd aan je gear. Verrast me dat je hiermee tot Ghom kon komen. Als eerst moet je een wapen zien te bemachtigen met een sock er in voor wat chd. En je helm zou ik daarna vervangen als je nog budget er voor hebt. Ik zal eens voor je kijken of ik nog wat bruikbaars in me stash voor je heb liggen.
Dat zou ik gelijk doen, maar ik maak geen gebruik van het AH. Alles wat ik heb is zelf gevonden en idd het wapen is niet optimaal. Wat de helm betrefd weet ik het nog zo net niet, die is best aardig als je het mij vraagt. Neemt niet weg dat ik gebuffed 900+ all resist + 6.2K armor heb wat volgens mij best goed is. 20K DPS is ook niet ongewoon en ik denk dat hier spelers zijn die met minder act 3 makkelijk aankunnen. 35K life is ook niet slecht. Ik denk dat mijn DPS en Life Regen het grootste probleem zijn op het moment. Het is tot aan Ghom in ieder geval niet zo dat ik regelmatig dood ga. Als ik voorzichtig speel en kite is er hooguit een vervelende combo elite waar ik moeite mee heb (tot nog toe 1 tegen gekomen die ik niet aankon, van die gigantische kruipende vleermuizen met fast en nog wat, die zaten continu op me en kon ik niet kiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20k dps voor een ranged klasse is gewoon ruk, als melee/tank is het wel te doen, maar echt tanken kan je niet.
Je defensive stats zijn zeker prima, je offensive is gewoon te beperkt om verder mee te komen.

edit: Weet dat je geen AH gebruikt, zeg gewoon wat je nodig hebt :P

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:26:
[...]

Wellicht je dmg wat boosten met bv force weapon ipv archon of glass canon ipv galvanizing ward.

Zowiezo was het natuurlijk wel te verwachten dat je ergens tegen een muur op ging lopen, maar je kan ook even tot na de patch wachten :)

CHC+CHD zouden wel enorm helpen, mijn wizard is niet je van het maar door chc en chd haal ik wel de 40k dmg unbuffed.
Heb alleen geen zin meer ermee te spelen laat staan te upgraden.
MIsschien voortaan altijd er bij zetten dat ik geen AH gebruik :P. Maar ja ik wist eigenlijk al van te voren dat ik de nieuwe ghom niet aankon aangezien spelers met beter gear er niet voorbij kwamen. Na de patch ga ik wat testen met de nieuwe bufs enzo kijken hoe me dat afgaat. Ik voel er nog niet zoveel voor om te switchen naar force weapon of glass canon, ik vind mijn resist/armor erg bruikbaar.

Edit: Hahaha ok, ja denk dat je daar wel gelijk in hebt. Mijn wapen heeft geen intelligence, geen life on hit, geen chd etc. maar het is het beste dat ik tot nog toe gevonden heb,

[ Voor 14% gewijzigd door Ryan1981 op 21-08-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ryan1981 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:30:
[...]

MIsschien voortaan altijd er bij zetten dat ik geen AH gebruik :P. Maar ja ik wist eigenlijk al van te voren dat ik de nieuwe ghom niet aankon aangezien spelers met beter gear er niet voorbij kwamen. Na de patch ga ik wat testen met de nieuwe bufs enzo kijken hoe me dat afgaat. Ik voel er nog niet zoveel voor om te switchen naar force weapon of glass canon, ik vind mijn resist/armor erg bruikbaar.
Ik weet niet of je als Wizz nog spells hebt waar je even immune van wordt? Die zorgen niet alleen voor een pauze in damage van de gifwolken, maar resetten ook de stacks (gifwolken doen namelijk meer damage hoe langer je er in blijft staan.) Combineer dus een paar high damage skills met een of meerdere spells die je immune maken en wat life on hit/veel life regen en het wordt al iets makkelijker.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

MicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:35:
[...]

Ik weet niet of je als Wizz nog spells hebt waar je even immune van wordt? Die zorgen niet alleen voor een pauze in damage van de gifwolken, maar resetten ook de stacks (gifwolken doen namelijk meer damage hoe langer je er in blijft staan.) Combineer dus een paar high damage skills met een of meerdere spells die je immune maken en wat life on hit/veel life regen en het wordt al iets makkelijker.
Ja die is er, diamond skin. En dat werkt goed, het probleem is voor mij wanneer de hele ruimte vol is en ik nergens meer kan staan waar geen gif is. Zodra diamond skin dan uitwerkt, dan is het healtglobes zoeken, potion en R.I.P. Met meer DPS had ik hem al dood gekregen. Heb 3 keer dat er nog 1cm healt op zijn bar was. Erg fustrerend :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook gewoon tijdelijk voor Ghom... je kan ook full glass canon gaan, je kilt gewoon te langzaam.
Glass canon aan ipv astral presence, hydra op rechtermuis, orb ditchen, sparkflint + force weapon ipv archon.
Doe je 26/27k dmg ofzo.

Templar mee voor nog wat extra healing en gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Hmmm misschien heb je daar wel een punt, en ik heb idd mijn enchantress mee omdat die de meeste damage doet, misschien eens met de templar proberen.

De hoofdreden dat ik verder wil komen is trouwens omdat ik denk dat je pas exalted grand plans/legendary plans/jewel crafting plans kan vinden als je een bepaald punt berijkt heb. Ik kan dit nog niet bevestigen maar volgens mij is het net zo als met het vinden van gems, die droppen pas nadat je in normal act 2 die gast uit de ton haalt (misschien net iets er voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ryan1981 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:37:
[...]

Ja die is er, diamond skin. En dat werkt goed, het probleem is voor mij wanneer de hele ruimte vol is en ik nergens meer kan staan waar geen gif is. Zodra diamond skin dan uitwerkt, dan is het healtglobes zoeken, potion en R.I.P. Met meer DPS had ik hem al dood gekregen. Heb 3 keer dat er nog 1cm healt op zijn bar was. Erg fustrerend :P.
Maar als je je shields/immunes meer kan gebruiken of beter timet, kun je langer in die gifwolken blijven staan, en hoef je dus minder snel te lopen, en raakt de ruimte ook minder snel vol met gif omdat die wolken alleen op jouw locatie spawnen. Ik kreeg Ghom trouwens ook niet dood op m'n witch doctor, maar op m'n monk deed ik het zo dat ik zolang mogelijk op een plek kon blijven staan voordat ik even uit de gifwolk ging om health aan te kunnen vullen, en dan daarna weer zo lang mogelijk stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ryan1981 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:42:
Hmmm misschien heb je daar wel een punt, en ik heb idd mijn enchantress mee omdat die de meeste damage doet, misschien eens met de templar proberen.

De hoofdreden dat ik verder wil komen is trouwens omdat ik denk dat je pas exalted grand plans/legendary plans/jewel crafting plans kan vinden als je een bepaald punt berijkt heb. Ik kan dit nog niet bevestigen maar volgens mij is het net zo als met het vinden van gems, die droppen pas nadat je in normal act 2 die gast uit de ton haalt (misschien net iets er voor).
Als dit je motivatie is, waarom pak je dan niet even snel een waypoint van iemand anders vlak voor diablo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Delph schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:45:
[...]

Als dit je motivatie is, waarom pak je dan niet even snel een waypoint van iemand anders vlak voor diablo?
Kan dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delph schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:45:
[...]

Daar schiet ie toch geen kont mee op..... als je Ryan z'n posts lees snap je z'n motivatie: solo, zonder hulp, zonder AH het einde bereiken. Sim-pel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Je kan toch een coop game joinen die zo ver is? Dan zal hij dat als progressie vastleggen en kan hij rustig verder farmen en later Ghom omleggen.
Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:46:
[...]

Daar schiet ie toch geen kont mee op..... als je Ryan z'n posts lees snap je z'n motivatie: solo, zonder hulp, zonder AH het einde bereiken. Sim-pel.
Als je zelf goed zijn laatste post had gelezen dan wilt hij verder omdat hij denk dat er anders geen plans droppen. Voor zijn gemoedrust kan hij dan die waypoint pakken.

[ Voor 44% gewijzigd door Delph op 21-08-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
•A repair tab has been added to the Blacksmith
*O*
Was vanaf het begin al raar dat het niet kon..
•Drop rate on quivers has been reduced
Dus toch een te hoge droprate! :P
•Squirt the Peddler has permanently moved from the Caldeum Bazaar up to the Hidden Camp, as she heard people liked buying Health Potions up there
Leuke omschrijving :D
•The achievement "Espionage" can now be completed as the Battlefield Reports lore can now drop in Act III
Heeft maar 3 maanden geduurd, maar _eindelijk_ die kutachievement afronden *O*

En we kunnen nu supersnelle Monks maken :o
◦Fleet Footed

■Movement speed bonus no longer counts toward the 25% movement speed increase cap

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 21-08-2012 10:51 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delph schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:46:
[...]
Als je zelf goed zijn laatste post had gelezen dan wilt hij verder omdat hij denk dat er anders geen plans droppen. Voor zijn gemoedrust kan hij dan die waypoint pakken.
Droppen die dan uit thin air zonder dat ie mobs moet killen? alsof tie act4 mobs aan kan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:49:
[...]

Droppen die dan uit thin air zonder dat ie mobs moet killen? alsof tie act4 mobs aan kan... 8)7
Nee die zouden volgens zijn theorie dan kunnen droppen in act 1,2,3. Of ik moet hem verkeerd hebben begrepen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we hem dan maar uit die droom helpen.....
Ik heb er tot nu toe in ieder geval geen baat bij gehad :+

[ Voor 38% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:06:
Las ik het ook goed dat je eindelijke LOH krijgt bij je Spider-spells?
Yup en ze critten en zijn slimmer en alles gewoon :D 1 grote buff voor de WD die onderschat word is dat onze skills nu snellere animatie hebben en dat is echt een mega buf.
Skoozie het is ook niet eerlijk als je alleen al door je 3 dogs and garg met een 600 loh wapen 3-5k health krijgt natuurlijk gaan ze dat nerfen. Maar volgens mij blijft acid rain en frogs de beste loh generater.
En wat dacht je van mij ? Mijn VQ build helemaal naar de knoppen terwijl ik nog laatste 25m neer legde voor een upgrade 15 mana inc zonder main stats te verliezen :S

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Jk_W schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:00:
[...]

Vannacht om 4.00u is de patch up. Wekker zetten dus ;)
Officiele bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:49:
[...]

ik kan bevestigen dat er een Jewel design dropte VOOR ik ooit in A3 zat met welke char dan ook.

Gister trouwens mijn 2de design gevonden en een set item (blackthorn pants). Voor beide geldt dat het de 2de keer dat zoiets dropte.
bnet / diablofans etc

[ Voor 16% gewijzigd door pstalman op 21-08-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ja diamond skin kan ik 3/4 seconden mee in de wolk staan en gebruik ik hoofdzakelijk om een vrij plekje te vinden. Net even de suggesties geprobeerd maar met glass canon ga ik sneller dood (DPS is ~22.X K) en elk ander arcane spel dan de tap the source sta ik regelmatig zonder arcane power en doe ik dus minder damge. Morgen zal ik hem wel voorbij komen :P

En meeliften is geen optie want dat vind ik dan weer een beetje cheaten :P. Was van plan het AH te gaan gebruiken nadat ik met mijn wizard diablo afgemaakt heb op inferno maar nu dat paragon er is weet ik nog niet wat ik ga doen, Waarschijnlijk eerst dat halen tot max level :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:09:
[...]

ik kan bevestigen dat er een Jewel design dropte VOOR ik ooit in A3 zat met welke char dan ook.

Gister trouwens mijn 2de design gevonden en een set item (blackthorn pants). Voor beide geldt dat het de 2de keer dat zoiets dropte.

[...]

bnet / diablofans etc
Duh... .ja ik had al eens gehoord van battlenet...

Zie nog steeds geen officiele blizzard announcement dus alles blijft speculatie....

>> ok nvm... http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6368188147 voor US servers.. EU zal de dag daarna wel volgens dan

[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Ryan1981 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:12:
Ja diamond skin kan ik 3/4 seconden mee in de wolk staan en gebruik ik hoofdzakelijk om een vrij plekje te vinden. Net even de suggesties geprobeerd maar met glass canon ga ik sneller dood (DPS is ~22.X K) en elk ander arcane spel dan de tap the source sta ik regelmatig zonder arcane power en doe ik dus minder damge. Morgen zal ik hem wel voorbij komen :P

En meeliften is geen optie want dat vind ik dan weer een beetje cheaten :P. Was van plan het AH te gaan gebruiken nadat ik met mijn wizard diablo afgemaakt heb op inferno maar nu dat paragon er is weet ik nog niet wat ik ga doen, Waarschijnlijk eerst dat halen tot max level :P.
Heb je al archon geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kunnen jullie niet klokkijken?
Europe: 8:00 p.m. PDT (8/21) to 6:00 a.m. PDT (8/22)
=
Europe: 5:00 a.m. CET (8/22) to 3:00 p.m. CET (8/22)

M.a.w., morgenmiddag 15:00 is hij live.

Staat overigens gewoon online: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6368188147#1

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 21-08-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:09:
[...]

Misschien een jewel design, maar was het ook een goede? Ik heb maar één sovereign grand design gevonden en dat was in Act 4. (Kan natuurlijk toeval zijn.) Ook gelijk in m'n enige Act 4 playthrough, lucky :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Hmmm wat zal ik doen, ik moet nog een nieuw character starten naast mijn Barb die al op 60 zit
Ik zit te denken aan een DH ... zal ik dan maar wachten tot morgen de patch live is ? zeker op het oog op betere legendary's 8)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
MicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:14:
[...]

Misschien een jewel design, maar was het ook een goede? Ik heb maar één sovereign grand design gevonden en dat was in Act 4. (Kan natuurlijk toeval zijn.) Ook gelijk in m'n enige Act 4 playthrough, lucky :D
De design was voor een gem die ik nog niet kon maken. Flawless start uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Ben over het algemeen zeer tevreden met 1.04. Ben benieuwd waar de ras-klagers nu mee komen aangezien deze patch toch wel een aanzienlijk deel van de klachten adresseert.

Wat ik minder vind is de MF cap op 300%. Het voelt gewoon niet goed aan. Het lijkt me juist de ultieme beloning om met 600% MF te kunnen farmen na honderden uren spelen. Als je eenmaal zo ver bent dat je paragon level 100 bent, dan ben je ook heus wel in staat geweest om een goede outfit samen te stellen waar dikke MF opzit. Nu is er weinig verschil tussen een paragon 100 level iemand en een macro MF switcher met paragon level 1.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

TRG schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:18:
Ben over het algemeen zeer tevreden met 1.04. Ben benieuwd waar de ras-klagers nu mee komen aangezien deze patch toch wel een aanzienlijk deel van de klachten adresseert.

Wat ik minder vind is de MF cap op 300%. Het voelt gewoon niet goed aan. Het lijkt me juist de ultieme beloning om met 600% MF te kunnen farmen na honderden uren spelen. Als je eenmaal zo ver bent dat je paragon level 100 bent, dan ben je ook heus wel in staat geweest om een goede outfit samen te stellen waar dikke MF opzit. Nu is er weinig verschil tussen een paragon 100 level iemand en een macro MF switcher met paragon level 1.
Behalve dat de paragon 100 level iemand ook meer stats heeft :)
pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:17:
[...]

De design was voor een gem die ik nog niet kon maken. Flawless start uit mijn hoofd.
Dat is een na star toch? Die heb ik ook weleens gevonden ja, maar er zijn dus nog hogere, en het zou best kunnen dat ie pas in latere acts droppen. (Weet niet of dit zo is, 2 voorbeelden maken natuurlijk geen statistiek.)

[ Voor 21% gewijzigd door MicScott op 21-08-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
MicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:19:
[...]

handig voor HC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:12:
Ja diamond skin kan ik 3/4 seconden mee in de wolk staan en gebruik ik hoofdzakelijk om een vrij plekje te vinden. Net even de suggesties geprobeerd maar met glass canon ga ik sneller dood (DPS is ~22.X K) en elk ander arcane spel dan de tap the source sta ik regelmatig zonder arcane power en doe ik dus minder damge.
Duh, ging ook om de combinatie, orbs zijn AP intensief.
Mijn idee was juist dat je met je hydra en je MM continu meer dmg kunt doen zonder een AP drainer.
Archon is leuk maar duurt vrij kort en je moet op een gegeven moment vaak toch kiten tijdens archon, dus wat je feitelijk aan dmg meer doet is te weinig om de skill te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-10 08:04
En met NV is de echte cap dus 375% MF

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Delph schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:13:
[...]

Heb je al archon geprobeerd?
yep ik heb standaard improved archon en dat werkt geweldig. Buiten dat alles nogmaals gebuffed wordt doe je ook veel damage en in combinatie met life on hit ga je ook bijna niet dood. Helaas kun je niets doodmaken behalve die slijm dingetjes en is je archon zo timed out.

Verder heb ik idd geen bewijs dat jeweler plans niet nu al kunnen droppen en idd mijn theorie is dat zodra je eenmaal de waypoint hebt waarna ze dan zouden droppen ze ook in act 1 zouden droppen. Maargoed, misschien is dit onzin en is het gewoon een heel kleine kans dat je ze vind. Wat me wel opvalt is dat ik in act 1 tot nog toe alleen maar 4 prop plans gevonden heb en in act 2 een 5 prop plan viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

MicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:19:
[...]
Dat klopt. Kan iemand vertellen dat dan precies zouden zijn? Ze zouden vergelijkbaar vermeerderen als een level-up van 1-60. Wat is dat precies? Overigens vergeet ik dat paragon level 100 ook 300% GF heeft. Geldt die 300% cap ook voor GF? Met GF kom je toch veel makkelijker over die 300% heen?

Ik stel me dan maar voor dat iemand die paragon level 100 heeft met een goede high DPS outfit ACTIV farmt alsof het nix is.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Ryan1981 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:20:
[...]
Wat me wel opvalt is dat ik in act 1 tot nog toe alleen maar 4 prop plans gevonden heb en in act 2 een 5 prop plan viel.
Ze kunnen overal droppen, maar hoe hoger de act hoe hoger de dropkans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-10 11:59
Per saldo kijk ik ook wel uit naar 1.04. Met name de legendaries lijken me gaaf.

Het lijkt er ook op de infinite Tempest Rush build op mijn monk waar ik al een tijdje mee experimenteer nu echt viable gaat worden. Dit door de betere 2h wapens, meer dmg op tempest rush en meer spirit regen! oOo

Fu Whirlwind barbs! Here I come with 150% movement speed! :P

[ Voor 9% gewijzigd door Blaat op 21-08-2012 11:27 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:20:
[...]

Duh, ging ook om de combinatie, orbs zijn AP intensief.
Mijn idee was juist dat je met je hydra en je MM continu meer dmg kunt doen zonder een AP drainer.
Archon is leuk maar duurt vrij kort en je moet op een gegeven moment vaak toch kiten tijdens archon, dus wat je feitelijk aan dmg meer doet is te weinig om de skill te verantwoorden.
Ah ok. Dat had ik even gemist :P Misschien vanmiddag nog even een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ze zouden verschillende verbeteringen aanbrengen om het continue gestutter, lag, en hickups e.d. terug te brengen door o.a. HDD caching e.d. te verbeteren.. Kan daar zo snel niks van terug vinden. Jammer.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
•Core stats such as Strength, Dexterity, Intelligence, and Vitality in amounts similar to what you’d gain from a normal level
Standaard levelstats zijn:
+3 to primary stat
+1 to secondary stats
+2 vitality

Als ze dit aanhouden heb je dus op level 100:
+300 to primary stat
+100 to secondary stats
+200 vitality

200 vitality is 7000 life, dus dat is best een leuke bonus, zeker met life % items.

Maar goed.. level 100 zal wel onhaalbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Moeten we nu opeens richting 2H wapens gaan als monk zijnde? Zit ik hier met een 1H wapen met 145% CHD.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:25:
Ze zouden verschillende verbeteringen aanbrengen om het continue gestutter, lag, en hickups e.d. terug te brengen door o.a. HDD caching e.d. te verbeteren.. Kan daar zo snel niks van terug vinden. Jammer.. :(
dat staat nog in de "known issues list", hebben ze dus nog niet kunnen implementeren.

bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6369438018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:25:
[...]

+3 to primary stat
+1 to secondary stats
+2 vitality

Als ze dit aanhouden heb je dus:
+300 to primary stat
+100 to secondary stats
+200 vitality

op level 100. 200 vitality is 7000 life, dus dat is best een leuke bonus, zeker met life % items.

+300 Intelligence gaat een leuke dmg buff geven. Zeker nu vrijwel alle skills een boost hebben gekregen en er ook nog items van lvl 61/62 de damage kunnen rollen van lvl 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Angeloonie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:25:
[...]

+3 to primary stat
+1 to secondary stats
+2 vitality

Als ze dit aanhouden heb je dus op level 100:
+300 to primary stat
+100 to secondary stats
+200 vitality

200 vitality is 7000 life, dus dat is best een leuke bonus, zeker met life % items.

inderdaad, opzich valt het wel mee. Het is een leuke beloning maar van je items kan je veel meer halen dan van die paragon levels.

Ik denk dat blizzard een goede patch heeft gemaakt, waarbij 90% van de klachten/fouten/design flaws aangepakt is. Uiteraard blijft er altijd wat te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 13-10 17:34
JohnnyV76 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:20:
Nope: Nephalem Valor now grants +15% Bonus Experience per stack, as well as +15% to Magic Find and Gold Find

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk overigens dat ze niet die 3/1/2 aanhouden maar er een 2/1/1 van maken oid. Anders zouden ze niet similar zeggen :P Of misschien juist nog meer, 5/2/3 oid? :D
ejtnaj schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:29:
[...]

Nope: Nephalem Valor now grants +15% Bonus Experience per stack, as well as +15% to Magic Find and Gold Find
En 5*15% + 300% = ??

[ Voor 42% gewijzigd door Angeloonie op 21-08-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
JohnnyV76 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:20:

edit: Magic Find will now cap at 300% (Nephalem Valor bonuses will still stack beyond this cap)
lezen is in mijn geval moeilijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Er zat nog een sneaky update in die ik had gemist, ze gaan de stat rolls van offhands gelijkmaken aan die van wapens. Wat houdt dit precies in?

All off-hand items (mojos, orbs, quivers, shields) can now roll Strength, Dexterity, Intelligence, and Vitality in the same ranges as Armor and WeaponsNote: This will only affect off-hand items created or dropped after patch 1.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:03
Delph schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:33:
Er zat nog een sneaky update in die ik had gemist, ze gaan de stat rolls van offhands gelijkmaken aan die van wapens. Wat houdt dit precies in?
De mogelijkheid van 200+ int op een wiz source? Of 200+ dex op een quiver? Ik ben voor.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

TRG schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:23:
[...]
Ik stel me dan maar voor dat iemand die paragon level 100 heeft met een goede high DPS outfit ACTIV farmt alsof het nix is.
Ik las ergens 3 van elke primary stat per lvl. Maar ik denk niet dat je als je nu moeite hebt met ACTIV echt gaat facerollen enkel omdat je 300 meer van elke stat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:20
Leuke wijzigingen allemaal en ik denk ook dat ik mijn WD weer ga oppakken bij Ghom. Maar of ik daarna verder ga weet ik niet. Na meer dan 30-40 keer hetzelfde verhaal afgespeeld te hebben heb ik het wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Overpower: Skill Rune - Crushing Advance
Can no longer trigger On Hit procs
:(
Whirlwind: Weapon damage increased from 110% to 145%
:)

Auction House:
- Auctions can now be cancelled at any point so long as they do not have any active bids
- Number of "Preferred Stats" allowed per search increased from 3 to 6
- Number of digits allowed in the "Min Value" field for equipment searches increased from 3 to 5
- "Minimum Damage" has been replaced with "Average Damage" as a searchable stat
- Stat increases which come from slotted gems are no longer taken into account when searching for equipment
Goede veranderingen aan de AH! :)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 11:43
Leuk die paragon levels, betere legendaries etc etc maar dit lijkt me dus ook héél fijn:
CRAFTING
A repair tab has been added to the Blacksmith
Echt, hoe vaak ik al naar die kerel ben gelopen met m'n kapotte zooi en dan denk "Oh nee, ik moet natuurlijk naar de verfjesverkoper om mijn harnas te laten maken" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
MicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

Ik las ergens 3 van elke primary stat per lvl. Maar ik denk niet dat je als je nu moeite hebt met ACTIV echt gaat facerollen enkel omdat je 300 meer van elke stat hebt.
ik heb gister net een schildje van de AH afgehaald voor 2m met veel Crit Hit Change, de defense rate (20%) is onverandert maar de blockammount is heel wat lager. Ik hoop dat deze Paragon stats er voor zorgen dat ik niet mijn oude shield weer ga gebruiken. Gister paar keer dood in A3 in dezelfde run, waarbij het normaal 1x per 4 of 5 runs was.

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 21-08-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

ik heb gister net een schildje van de AH afgehaald voor 2m met veel Crit Hit Change, de defense rate (20%) is onverandert maar de blockammount is heel wat lager. Ik hoop dat deze Paragon stats er voor zorgen dat ik niet mijn oude shield weer ga gebruiken.
Tegen de tijd dat je paragon level hoog genoeg is om er veel van te merken heb je vast al wel weer een nieuw schild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
MicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

Tegen de tijd dat je paragon level hoog genoeg is om er veel van te merken heb je vast al wel weer een nieuw schild :)
naja, veel beter dan dit kan niet.
Alleen het base item kan beter. Stats ben ik tevreden over (mag altijd hoger... maar ja zoveel gold heb ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gaan ook de oude legendary's geupgrade worden? Zoals nu heb ik 6 legendary's in me bag zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

MicScott schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:36:
[...]
Bij iemand die paragon level 100 is stel ik me voor dat hij na die 1000 uur speeltijd wel zulke dikke gear heeft dat ACTIV inferno een eitje moet zijn. De primary stat increase is dan alleen nog een kers op de taart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Laatst online: 13:56
Xtr3me4me schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:43:
Gaan ook de oude legendary's geupgrade worden? Zoals nu heb ik 6 legendary's in me bag zitten.
nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oke..lekker naadje dan! :'(
En wordt de 2H wapens nu echt veel beter dan de 1H wapen met offhand? Met andere woorden, gaat iedereen nu masaal richting 2H wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:46:
Ja en nee: prijs zal we vrij hoog zijn, zeker gezien de zeldzaamheid in het begin.
We praten hier dus echt alleen over de nieuwe drops, niet de wapens die je al in bezit hebt die aangepast gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik wil een mooie hoge dps daibo voor mijn tempest rush build!

Lage prijzen plox!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:48:
[...]
We praten hier dus echt alleen over de nieuwe drops, niet de wapens die je al in bezit hebt die aangepast gaan worden.
Behalve IAS is er nog nooit iets aangepast op bestaande items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

ik heb gister net een schildje van de AH afgehaald voor 2m met veel Crit Hit Change, de defense rate (20%) is onverandert maar de blockammount is heel wat lager. Ik hoop dat deze Paragon stats er voor zorgen dat ik niet mijn oude shield weer ga gebruiken. Gister paar keer dood in A3 in dezelfde run, waarbij het normaal 1x per 4 of 5 runs was.
ik heb gisteren dit schild op AH gekocht voor 600k

http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

De blockammount van jouw schild is wel erg laag, zoveel schiet je er niet mee op dan.

voor de rest hebben we aardig dezelfde build qua skills. Een WW barb kan mij niet bekoren.

Edit: zie nu je zwaard pas goed! wat een tof ding.... precies de lekkere rolls en stats

[ Voor 10% gewijzigd door T7D_Sneezy op 21-08-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das geen geld voor dat schild, ook voor veel klasses bruikbaar :)

Overigens kan je met je huidige gear ook geen WW setup doen, heb je LoH voor nodig.
En je CHC zou iets omhoog moeten.

[ Voor 50% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

Behalve IAS is er nog nooit iets aangepast op bestaande items.
Ahh dank je voor je antwoord. Nou goed om te weten om mijn miljoentjes nog niet uit te gaan geven. En gewoon wachten wat na de nieuwe patch met zich mee brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ik ga een Arcane Torrent build maken. Momenteel speel ik met een melee/CM sorc, en ik wil niet een nieuwe keyboard kopen met mijn dan-ingetrokken RSI vingers.

Met de nieuwe patch krijgt Arcane een boost. Momenteel heb ik wat skills aan Arcane regen toegewezen zodat ik door kan casten, dat kan ik nu hopelijk vervangen met meer DPS-skills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Stel ik wil deze game verkopen. Kan dit uberhaupt, omdat mijn account gekoppeld is ?

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Angeloonie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:13:
Volgens mij kunnen jullie niet klokkijken?
Europe: 8:00 p.m. PDT (8/21) to 6:00 a.m. PDT (8/22)
=
Europe: 5:00 a.m. CET (8/22) to 3:00 p.m. CET (8/22)

M.a.w., morgenmiddag 15:00 is hij live.

Staat overigens gewoon online: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6368188147#1
Zeg het dan meteen goed, morgen 13:00 is de patch live. Pdt is -7 uur onze tijd ;) Der zal maintance zijn om 3uur nachts.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

rkwinkel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:57:
Stel ik wil deze game verkopen. Kan dit uberhaupt, omdat mijn account gekoppeld is ?
Dan moet je je account verkopen. Dit wordt door Blizzard echter niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Wedden dat we morgen weer inlogproblemen krijgen door overbelaste servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:45:
@xtreme: Nee

@pstalman, wel eens de WW/tornado barb build gedaan?
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#ahPkRU!ZYb!YZccYZ
Moet je makkelijk kunnen lijkt mij.
mja ik heb in A1 hiermee al rondgelopen en het is best fun, Bosses die 100% gehit worden etc en de 100% uptime van wotb.

A2 Belial is ook fun, gewoon sprinten van links naar rechts, WW niet eens nodig en hij is neer.

Maar a3 nog niet gedaan, denk dat het een paar hits is en ik ben weg.
Dat ligt voornamelijk aan mijn wapens in mijn stash. Ik heb meer CHD nodig denk ik.
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

ik heb gisteren dit schild op AH gekocht voor 600k

http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

De blockammount van jouw schild is wel erg laag, zoveel schiet je er niet mee op dan.

voor de rest hebben we aardig dezelfde build qua skills. Een WW barb kan mij niet bekoren.

Edit: zie nu je zwaard pas goed! wat een tof ding.... precies de lekkere rolls en stats
leuke shield man. Maar komt niet naar voren in mijn zoek termen, wil niet achteruit op bepaalde zaken (life regen bijv). Mijn oude shield (die ik nog heb) is ongeveer hetzelfde als het huidige met 1000 meer block ammount en dus geen CHC maar wel 100 life regen meer en 12 res meer.

Swordje mist alleen een socket :( Rest is het een super ding.

[ Voor 39% gewijzigd door pstalman op 21-08-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Laatst online: 29-10 15:18

Mikromanic

Onder de titel

pstalman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:04:
[...]

mja ik heb in A1 hiermee al rondgelopen en het is best fun, Bosses die 100% gehit worden etc en de 100% uptime van wotb.

A2 Belial is ook fun, gewoon sprinten van links naar rechts, WW niet eens nodig en hij is neer.

Maar a3 nog niet gedaan, denk dat het een paar hits is en ik ben weg.
Dat ligt voornamelijk aan mijn wapens in mijn stash. Ik heb meer CHD nodig denk ik.
Link is je profiel ?:D

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:00:
[...]

Zeg het dan meteen goed, morgen 13:00 is de patch live. Pdt is -7 uur onze tijd ;) Der zal maintance zijn om 3uur nachts.
Nee, PDT/PST is -8 t.o.v. GMT. CET = GMT +1, dus PDT +9 = CET.

Have fun: http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 21-08-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:10
Vanaf wanneer is een Quiver eigenlijk veel waard voor Demon Hunters?

Ik heb deze gevonden:

122 Dex;
71 Intel;
83 Vitality;
15% Attack Speed;
6.5 CHC.

Is dat wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wolf schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:01:
Wedden dat we morgen weer inlogproblemen krijgen door overbelaste servers?
You betcha! En ik verwacht ook een enorme chaos met de AH... De uitbreiding van 3-6 search fields zorgt voor meer belasting op de server en gezien de enorme problemen op de AH van de afgelopen week waar niets aan gedaan is (althans geen enkele blizz response), kan dit scenario zich weer lekker gaan herhalen. Ook het kunnen cancellen van auctions zorgt voor veel meer verkeer (een van de beste toevoegingen in de hele patch IMHO tho)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
staat in mijn sign, maar voor jou speciaal :) http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patrick-1287/hero/4700482

Trouwens komt mijn sword en 1 vd 2 ringen van de RMAH.
Had ooit wat geluk met item verkopen. En heb een weekje gespeeld met de RMAH (groene perfect gems via RMAH kopen, verkopen in AH, money op RMAH weer verkopen) om 7 euro winst te maken per gem.... Dit werkte goed in het begin, maar nu dus niet meer :)

[ Voor 37% gewijzigd door pstalman op 21-08-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Angeloonie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:06:
[...]

Nee, PDT is -8 t.o.v. GMT. CET = GMT +1, dus PDT +9 = CET.

Have fun: http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc
Mehh.. ik houd het er voorzichtig maar op dat ie er in ieder geval voor kerst wel zal zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

blind o.o

Nice 2k life gen ! + nog veel dmg ook

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Mikromanic schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:10:
[...]

blind o.o

Nice 2k life gen ! + nog veel dmg ook
ja 45k ofzo als ik battlerage aan heb en na de 5de hit met Frenzy op 55k dacht ik en met wotb 110k+.
Maar door het nieuwe shieldje doen ze nu in A3 3-5k dmg per hit ipv 2-3k eerst. Dus af en toe ga ik nu dood... maar volgens mij zijn er afgelopen week ook server side patches geweest die wat aan resist ofzo gedaan hebben (voor ons negatief).

Life regen is vrij hoog, maar op tijd begonnen met het verzamelen van dit soort items (zorgt er wel voor dat je minder str/vita hebt) toen het nog redelijk goedkoop was omdat de stats in het algemeen niet boven de 100 per item komen. Volgens mij sta ik ook vrij hoog in EU met mijn life regen (no 13 ofzo)

[ Voor 52% gewijzigd door pstalman op 21-08-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:07:
[...]

You betcha! En ik verwacht ook een enorme chaos met de AH... De uitbreiding van 3-6 search fields zorgt voor meer belasting op de server en gezien de enorme problemen op de AH van de afgelopen week waar niets aan gedaan is (althans geen enkele blizz response), kan dit scenario zich weer lekker gaan herhalen. Ook het kunnen cancellen van auctions zorgt voor veel meer verkeer (een van de beste toevoegingen in de hele patch IMHO tho)...
gisteren al iets raars op AH. Ik zag een item dat veel en veel te laag geprijs was met 1d12h remaining.
Ik doe instant buyout, gaat allemaal goed. Het gold wordt "afgeschreven", buyout succesfull.
Wil ik hem vervolgens naar m'n stash sturen..... gaat niet... paar keer klikken.... staat er ineens buyout failed en krijg ik m'n gold terug... Staat nu een rood uitroepteken in mijn deal overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Morgen vrij!

Zal wel rond 1 uur kunnen inloggen (hoe eerder hoe beter) en dan farmen voor leven!!!!!!

Patch kom maar op!

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Resist values are now taken into consideration when calculating the item comparison "Protection" value
Dit is ook een gevalletje van eindelijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:25

SideShow

Administrator

Jerry schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:14:
[...]

Dit is ook een gevalletje van eindelijk :P.
tis toch maar up rond 6 a.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:07:
Vanaf wanneer is een Quiver eigenlijk veel waard voor Demon Hunters?

Ik heb deze gevonden:

122 Dex;
71 Intel;
83 Vitality;
15% Attack Speed;
6.5 CHC.

Is dat wat :?
Puik ding, zoek op dex/vit/chc en kijk dan welke Quivers 15% hebben.
Geen idee hoeveel het waard is. Nadeel: DH's willen graag Discipline erbij.

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 12:20 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging