Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:29:
[...]

My $0.02. Nee, meer iets op de manier wat er in Path of Exile mogelijk is met gear en gems.... Als D3 iets van die mechanics had zou het een aardig perfecte game beginnen te worden.

Of het zou leuk zijn als je een socket kon toevoegen aan je gear met bijv. mats die je vind in de game.
En als PoE niet zo sloom en slecht speelde zou het misschien de moeite waard zijn om te spelen -.-

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Dakreal schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

En als PoE niet zo sloom en slecht speelde zou het misschien de moeite waard zijn om te spelen -.-
100% mee eens... daarom speel ik het ook niet (totdat ze het aanzienlijk verbetren na open beta hopelijk). Maar je hebt mij niet horen zeggen dat POE D3 owned... Maar iets vergelijkbaars als sommige mechanics in die game zou wel erg lekker zijn in D3.

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:44:
[...]

100% mee eens... daarom speel ik het ook niet (totdat ze het aanzienlijk verbetren na open beta hopelijk). Maar je hebt mij niet horen zeggen dat POE D3 owned... Maar iets vergelijkbaars als sommige mechanics in die game zou wel erg lekker zijn in D3.
Mja, eerst maar eens kijken wat 1.0.4 gaat brengen.

Ik heb PoE zelf ook geprobeerd.. maar ik geloof dat ik 3 monsters had geslacht.. en toen kwamen er herinneringen van Runescape op. geloof niet dat ze dat wouden bereiken @ PoE studio's.
hehe.

Wel grappig dat ze die 1.04 patch nog ff uitbrengen voor guildwars ;-) ik denk alleen niet dat het veel verschil gaat maken aangezien de mensen toch wel GW2 gaan spelen.

Uiteraard ga ik Diablo 3 er nog naast doen. Maar Guildwars gaat zeker de voorgrond opeisen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 17:20

amas

Law of Nature: Chaos

:D ik heb net Natalya's Boots gevonden, een dag voor de patch. Ik hoorde dat er een enorme run is op die dingen omdat de nieuwe set bonus minder is. Daarbovenop hebben de boots ook nog een dexterity. Ik wacht denk ik even met verkopen tot die dingen lekker zeldzaam worden :P

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ja hoor.
Log net in, zie dat mn monks inventory leeg is, vreemd.
En blijkbaar heb ik de vorige keer uitgelogd toen ik mn magicswap gear aan had, oftewel, al mn beste gear, behalve wapen foetsie GVD!!!!! :(

Iemand ooit zoiets gehad of van gehoord? Kunnen ze bij bliz vast niks aan fixen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Simball schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:02:
Ja hoor.
En blijkbaar heb ik de vorige keer uitgelogd toen ik mn magicswap gear aan had, oftewel, al mn beste gear, behalve wapen foetsie GVD!!!!! :(

Iemand ooit zoiets gehad of van gehoord? Kunnen ze bij bliz vast niks aan fixen lijkt mij.
Je account is waarschijnlijk gehacked en al je items dus doorgegeven die interessant waren.

Account laten rollbacken door Blizzard, gewoon aangifte doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:37
Kunnen mensen nu nog spelen? Wanneer ik nu opstart krijg ik een melding dat "a patch is available, diablo 3 will shut down and apply patch" oid, sluit af... krijg geen update en blijf die melding houden?

Overigens toen ik de 1e keer opstartte vandaag (10min geleden), downloadde hij wel iets en stond er patch notes 1.04 in de launcher

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
arjen9551 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:06:
Kunnen mensen nu nog spelen? Wanneer ik nu opstart krijg ik een melding dat "a patch is available, diablo 3 will shut down and apply patch" oid, sluit af... krijg geen update en blijf die melding houden?

Overigens toen ik de 1e keer opstartte vandaag (10min geleden), downloadde hij wel iets en stond er patch notes 1.04 in de launcher
Dan speel je vast op de US server ;)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
xV0rtexx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:08:
[...]

Dan speel je vast op de US server ;)
Oh hahaha.. dan heeft dat spel dat weer lopen verkloten :p ga eens even checken ;)

EDIT: Is niet zo overigens, staat nog netjes op Europe :?

EDIT2: zie ook: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5168467855
Schijnbaar word het probleem veroorzaakt omdat ik toendertijd de enUS client heb gedownload en niet de enGB.. Beetje jammer weer, aangezien ik niet kan spelen nu (of ik moet reinstallen)

[ Voor 41% gewijzigd door arjen9551 op 21-08-2012 18:16 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
Sfinx- schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:06:
[...]

Je account is waarschijnlijk gehacked en al je items dus doorgegeven die interessant waren.

Account laten rollbacken door Blizzard, gewoon aangifte doen!
Ja zou kunnen, Ticket voor rollback al aangevraagd.
Alleen heb ik wel gewoon de authenticator aan mn account, wist niet dat ze die ook konden hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hoor.

Heel topic over...
[PC] Battle.net Beveiliging
Staat ook bij de topic waarschuwing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:47:
[...]

Heel topic over...
[PC] Battle.net Beveiliging
Staat ook bij de topic waarschuwing...
Nou Zeg.....

Beide andere topic wordt al maanden niet in gepost, heeft dus weinig zin om het te gaan doen aangezien er geen hond naar kijkt. Stoor je je zo erg aan 1 post van iemanD die alles kwijt is? En dat tussen de duizenden slow chat posts hiero.

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Topic vol ervaringen, altijd handig om te lezen en hij vraagt tenslotte ook naar ervaringen...
Blizzard beveiling.... blijft een mysterie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
'Even' een nieuwe char naar level 60 brengen.. Man wat is dat ongelofelijk saai zeg.. 8)7

Voor de 80ste keer de acts door.. maar dan Echt zonder enige uitdaging.. Zeker met een monk. Muziek aan en klikken maar.

Nou weet ik weer hoe nuttig het was dat je in D2 een char op een hoger level kon starten. Mooie suggestie voor 1.1.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:29
Deegeeooh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:18:
'Even' een nieuwe char naar level 60 brengen.. Man wat is dat ongelofelijk saai zeg.. 8)7

Voor de 80ste keer de acts door.. maar dan Echt zonder enige uitdaging.. Zeker met een monk. Muziek aan en klikken maar.

Nou weet ik weer hoe nuttig het was dat je in D2 een char op een hoger level kon starten. Mooie suggestie voor 1.1.0 :)
Dat kan ik me niet herinneren?
Bij ons was het gewoon geboost worden door normal/nm/hell, lvl 3 patriach en dan bij cow level in hoekje gaan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Crap, dubbelpost. :/

[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 21-08-2012 19:26 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

arjen9551 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:09:
[...]

Oh hahaha.. dan heeft dat spel dat weer lopen verkloten :p ga eens even checken ;)

EDIT: Is niet zo overigens, staat nog netjes op Europe :?

EDIT2: zie ook: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5168467855
Schijnbaar word het probleem veroorzaakt omdat ik toendertijd de enUS client heb gedownload en niet de enGB.. Beetje jammer weer, aangezien ik niet kan spelen nu (of ik moet reinstallen)
Zodra de patch ook op de Europese servers actief is, kun je weer verder. Ik heb elke keer die frustrerende dag wachten na een patch.

Dagje US server spelen met een level $weinig char. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:19:
[...]

Dat kan ik me niet herinneren?
Bij ons was het gewoon geboost worden door normal/nm/hell, lvl 3 patriach en dan bij cow level in hoekje gaan staan
Volgens mij was dat met LoD expansion: als je opstartte met "-act x" als argument begon je met een char op level y..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 22:24

The Chosen One

Zie signature!

Leuke patchnotes. Very nice damagebuffs voor sommige skills, veranderd me setup absoluut. FF experimenteren weer.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 08:06

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ja hoor.

lijkt me geen hack. Dan zou je wapen uiteraard ook wel weg zijn natuurlijk. Is het de inventory van je monk of je stash. Is je Stash ook leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
TrailBlazer schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:31:
[...]

lijkt me geen hack. Dan zou je wapen uiteraard ook wel weg zijn natuurlijk. Is het de inventory van je monk of je stash. Is je Stash ook leeg?
Nee, lijkt me ook niet. Het was de inventory die leeg was, stash nog helemaal vol, al mn gold nog...
Er zat zelfs nog allemaal vendorcrap in mn inventory, het enige wat er na die "bug" nog in zat waren 5 tomes of secret. ERG vaag.

Edit:
Net antwoord op mn rollbackrequest, mn account zou niet gehacked zijn, dus ze kunnen nix doen...
staartje!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Simball op 21-08-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm verder niets.... dat is erg wazig idd.... blij dat de authenticator toch nog lijkt te werken.
Deegeeooh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:29:
[...]
Volgens mij was dat met LoD expansion: als je opstartte met "-act x" als argument begon je met een char op level y..
Klinkt als iets uit de fabeltjeskrant.... heb alle klasses in d2x naar plus 85 gekregen, soms wel wat verder, ook 99 en natuurlijk wel wat dubbele chars...

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
Ramzzz schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:26:
[...]

Zodra de patch ook op de Europese servers actief is, kun je weer verder. Ik heb elke keer die frustrerende dag wachten na een patch.

Dagje US server spelen met een level $weinig char. :+
Heb gewoon opnieuw geinstalleerd, heb ik er de volgende keer ook last meer van ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:45:
Hmm verder niets.... dat is erg wazig idd.... blij dat de authenticator toch nog lijkt te werken.

[...]

Klinkt als iets uit de fabeltjeskrant.... heb alle klasses in d2x naar plus 85 gekregen, soms wel wat verder, ook 99 en natuurlijk wel wat dubbele chars...
Dus omdat jij veel gespeeld hebt en het niet weet is het uit de fabeltjeskrant.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouw vindt net haar 2e legendary van de avond... Occulus. |:(
We spelen allebei een Wizard, ook dat nog. :) Risico van het vak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Deegeeooh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:04:
[...]

Dus omdat jij veel gespeeld hebt en het niet weet is het uit de fabeltjeskrant.. :?
Op Open battle.net/Lan/Single player? Op closed werkt dit echt niet hoor, je mag het gerust proberen, D2 draait gewoon nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben met mijn barbje ook eens met de WW build begonnen. Hiermee gaat het vaak stukken makkelijker en sneller. Echter, bij act IV gaat het toch wel lastig. Raganoth (of wossname) kreeg ik er iig niet mee dood. Met wotb aan krijg ik 'm tot de helft stuk, daarna meestal nog tot ongeveer 1/3e van z'n health, maar dan mept 'ie me telkens dood. Nou ben ik daar wel voorbij gekomen door even te switchen naar m'n tank build waarmee ik 'm wel in 2 pogingen neerkreeg.

Vervolgens verder spelen, zo'n hell rift in..en daar loop ik weer vast met de WW build. Lopen van die krengen rond die je af en toe immobilizen (zonder dat ik daar een grafisch effect bij zie overigens, zoals bij jailers). Nou, dan is het snel afgelopen. 2 Keer beuken en ik is dood. Enigzins te voorkomen door er niet te dicht bij te blijven, maar dan lopen die rotbeesten niet/nauwelijks in m'n tornado's en loopt m'n fury leeg. Na daar 5 keer stuk gegaan te zijn heb ik het maar opgegeven.

Volgens mij moet ik met mijn gear toch wel verder kunnen? Nog tips? Build: http://eu.battle.net/d3/e...ragulus-2158/hero/3148365

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wacht 1 dag. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Pff HC AH is lekker aan het flippen. Bidwar aan het uitvechten, nog 10min te gaan en ik zie dit staan:

Not Winning - Your bid 250k - Winning bid 208k B)

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 09:14
Klopt, het AH is weer lekker overbelast. Ik krijg ook meldingen dat mijn transactie nog niet verwerkt is en dat ik daar rekening mee moet houden. Ook een hogere bid dan de winning bid heb ik al gehad: wordt allemaal geupdate na enkele minuten... Heb snel even veel op het AH gegooid wat morgen allemaal in waarde gaat zakken door de giga-inflatie (en dat zou eens hard tijd worden met prijzen van 20+ miljoen voor een gemiddeld item).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Ben ondertussen ook al 400k 'verloren' aan transacties die de mist in gegaan zijn, hopelijk komt dat goed want dat was zowat de helft van mijn budget op HC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Wie wil mij 2 min ff helpen, krijg Diablo niet neer op Nightmare zo noob als ik ben :(

naam is : teupje#2393
Zit al in de game

Thanks alvast :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
teupje schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:03:
Wie wil mij 2 min ff helpen, krijg Diablo niet neer op Nightmare zo noob als ik ben :(

naam is : teupje
Zit al in de game

Thanks alvast :)
je moet even je gametag geven :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Done 2393 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
thanks sleepwalkerbe! kreeg een unexpected error nadat Diablo neer was??
Hoop niet dat het overnieuw moet weer, anders geef ik een gil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle WD increase gold pick up word belangrijk heel belangrijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
teupje schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:12:
thanks sleepwalkerbe! kreeg een unexpected error nadat Diablo neer was??
Hoop niet dat het overnieuw moet weer, anders geef ik een gil ;)
denk dat je opnieuw moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:13:
Enlighten us =)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Nee omdat ik fanatiek was, veel speelde en forumde was het heul vreemd geweest als ik dat niet wist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6368188497

yah

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay daar gokte ik op. :D
Kan niet wachten tot morgen om van alles te gaan proberen.
Trouwens al wat screens gezien vanuit de US. Lvl 62 1h met 1000+ dps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:27:
[...]

Begint wel op faceroll all the way te lijken dan... 1h 1000dps+ op ilvl62 belooft wat voor de ilvl63 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog niet hoe zeldzaam dit is hoor. :) Aan de affixes te zien was het wel een redelijk perfecte roll. Hetzelfde wat je moet rollen om nu 1000+ te halen op een 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:27:
[...]

Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passive buffs, pet buffs, heel veel resummons en hopelijk Sacrifice; het lijkt erop dat bepaalde builds met pickup erg fijn gaan zijn.
Ik gokte maar wat en kocht (staat ergens eerder in dit topic) heel goedkoop items met pickup en relevante stats. Kan weleens een leuke keuze geweest zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net op iemand zijn stream:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0XSXn.png

:X

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Lijkt erop dat WD class zwaar screwed is vanwege extreem generfde pet procs... was er al bang voor vandaag toen ik de notes las... Mja, dan maar niet terug naar WD en verder met fucky monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Pets zijn veel sterker en dat is ook wat waard. Kunnen proccen en na 3 seconden dood zijn is ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:19
Do.....want..... :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pets proc is denk ik niet de manier om WD te spelen. Amerikaanse vrienden kunnen bevestigen dat zombie dogs niet kapot te krijgen zijn als je wat AR en Armor hebt. Met de nieuwe circle of leaf zul je zombie dogs om je heen zien vliegen sacrifice is 100% bruikbaar en met de 300 mana per dog return wordt dit de manier om aan je mana te komen. Ook hebben we nu een syn energy van health globes.
Ohja garga pet die voor 100k per hit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

holy crap... http://imgur.com/f0g0T

En in dezelfde post iemand met 1900LOH op een 2H... wordt een vreemde ervaring na de patch...

[ Voor 58% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:20
Hmm wel wat weinig vitality! :p
(Vit / Int stat omgedraaid was mooi geweest hehe)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

De wapens die sommige mensen nu vinden. Het is een compleet andere game :P.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wk3lF.png

Beetje klein, maar moet te lezen zijn :>.

[ Voor 27% gewijzigd door Jerry op 21-08-2012 23:19 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Met zulke rolls op de 2 handers ga ik me echt afvragen of ik met mijn wizard toch niet een leuke 2 hander moet aanschaffen en een desintegrate/archon build moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mja, dit zijn natuurlijk weer extreme rolls ofzo... verwacht er zelf echt nooit een van te vinden maar ja, dat er t een en ander veranderd is wel duidelijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off-hand 105-394
234 int
max mana
11 mana reg
8 crit
20 gold radius
socket.

Alles wat een WD nodig op 1 item

Zo te zien is de drop rate omhoog gegaan en item affix niet meer zo random :S

http://i.imgur.com/wh6W6.png

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Is er iemand hier die Flawless star ruby voor me kan maken? Ik heb al het benodigde materiaal.
Als er nog mensen zijn die Perfect star emeralds nodig hebben kan ik die ook maken (ZONDER FEE!) zo lang je de materials maar hebt.

Voor de gene die onze Amerikaanse "vrienden" in actie willen zien:
http://www.twitch.tv/nl_kripp

Heb je alvast een idee wat je te wachten staat.

[ Voor 25% gewijzigd door Jungelman op 22-08-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26
zie hele leuke plaatjes... hopen dat het bij ons ook zo is vanavond :)

Gister nog even met een monk gestart op HC. Ging lekker met 2 man.
Samen met een oud D2 HC mate zoals de old times er door heen.

Trouwens toch vreemd dat de US de patch eerder krijgt.
De launch was toch ook van oost naar west ipv andersom.

[ Voor 32% gewijzigd door pstalman op 22-08-2012 07:36 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:32

Paniohitus

Paniohitus

Gebruiken jullie de AH veel? Ik heb het idee deze maar te gaan negeren, eigenlijk niet zo leuk dat je voor vrij weinig (opzich valt het nog mee bij een barb) je hele karakter kan pimpen. Leuker als je de items zelf vind...
Hoe doen jullie dat/ hebben dat gedaan? Alleen verkopen, pas mee beginnen op hogere levels?

Klopt het trouwens dat je in 'multiplay' geen voortgang maakt in je eigen spel... opzich logisch, maar voor de zekerheid navragen, in Diablo II was dit wel het geval volgens mij

[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 22-08-2012 08:07 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Preddie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:07:
Gebruiken jullie de AH veel? Ik heb het idee deze maar te gaan negeren, eigenlijk niet zo leuk dat je voor vrij weinig (opzich valt het nog mee bij een barb) je hele karakter kan pimpen. Leuker als je de items zelf vind...
Hoe doen jullie dat/ hebben dat gedaan? Alleen verkopen, pas mee beginnen op hogere levels?

Klopt het trouwens dat je in 'multiplay' geen voortgang maakt in je eigen spel... opzich logisch, maar voor de zekerheid navragen, in Diablo II was dit wel het geval volgens mij
Het is heel simpel; als je Act 3 inferno door wil komen en niet bereid bent om er 300 uur voor te farmen in act 1 en 2 ben je gedwongen de ah te gebruiken.

Waarom zou je in multiplayer geen vooruitgang maken? In diablo 3 is dit iig wel gewoon zo.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Preddie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:07:

Diablo 3 = AH

Als je een beetje wilt overleven en damage wilt doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 10:12
Ik heb al mijn gear zelf gecraft/ gevonde . Ben in ac 2 van inferno met mijn wizard. Act 1 farmen gaat goed.. Verder heb ik nog n lvl 60 DH en de andere classes heb ik op lvl 50+.. Mij lijkt heb leuker dan met AH, maar ik heb met de AH geen ervaring, dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Benieuwd of dit reguliere drops zijn of echt ultieme uitschieters.. Dit gaat een hoop veranderen, ook de prijs van een hele hoop "oude" items. Heb nog een paar 1hand wapens met LoH die ik goedkoop op de kop had getikt met rond de 700dps. Die zijn straks niks meer waard volgens mij xD

Ziet ernaar uit dat ze inferno gewoon beter te doen willen krijgen zodat je weer meer het D2 grind gevoel krijgt wat je had nadat je boven de level 85 kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Laatst online: 14:14
Baroshir schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:12:
Benieuwd of dit reguliere drops zijn of echt ultieme uitschieters.. Dit gaat een hoop veranderen, ook de prijs van een hele hoop "oude" items. Heb nog een paar 1hand wapens met LoH die ik goedkoop op de kop had getikt met rond de 700dps. Die zijn straks niks meer waard volgens mij xD

Ziet ernaar uit dat ze inferno gewoon beter te doen willen krijgen zodat je weer meer het D2 grind gevoel krijgt wat je had nadat je boven de level 85 kwam.
Het is een stuk beter geworden als ik de US forums mag geloven. Verwacht echter niet dat je gelijk dikke items gaat vinden.

Je KAN nog steeds 8 uur farmen en misschien maar 1 miljoen aan items vinden. Je KAN echter ook 1 uur farmen en 5 legendaries vinden die totaal 200 miljoen waard zijn. Het blijft totaal random echter hebben we nu wat meer kans en die kansen worden steeds hoger naar mate we meer MF krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26
ik hoop ook dat mijn BS plan voor 1h sword (lvl 62 ofzo) nu ook goede DPS geeft. Kan stuk of 5 maken, en dan de rest van de week maar salvagen :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:45
Vanwege de 2% buff op Grave Injustice? Tja, het speelt wel lekker maar ikzelf merkte niet veel van de mana/life payback van deze passive (2% van 25k life is "maar" 500 life per kill...daar ga je makkelijk met LOH of LPS overheen). Het enige voordeel wel is (en dat was al voor de patch) is de 1 sec reduced cooldown per kill.

Maar ik zie wel wat de prijzen doen. Op dit moment heb ik veel items die de +7 yards pickup range hebben omdat ik al met die build aan het spelen was.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:07
Kan iemand mij uitleggen waarom pick up ineens hot is voor de wd?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
An1mA schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:34:
Kan iemand mij uitleggen waarom pick up ineens hot is voor de wd?
Omdat je nu wel goed de Grave Injustice passive kunt gebruiken in solo games omdat je pets de monsters op wat meer afstand kunnen houden.

Bij multiplayer games was deze passive al handig, maar hij is door de patch ook nog eens van 1% life/mana & 1 sec reduced cooldown per kill in de gold pickup range naar 2% gegaan.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik heb net even zitten rekenen.

Stel dat ik bij wijze van puur geluk een 2h wapen vind met 1900dps, 500 dex en 200% chd. Dan zou ik volgens mijn huidige dps calculator plotseling 73k dps doen.

In combinatie met mantra of conviction en blazing wrath, zou ik met 1 seven sided strike 2.119.602 damage moeten doen. :X

Misschien dat een dps build nu wel te doen is voor een monk, vooral aangezien veel elites om en nabij de 2m leven zitten in act 3.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Zal eens een nieuw DH character maken met de nieuwe patch :) :9

En act 1 inferno farmen met mijn barb hopelijk kom ik dan we boven de 25k damage uit

[ Voor 40% gewijzigd door Njay op 22-08-2012 08:49 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:44
Vind niemand het belachelijk dat er nu ineens wapens komen die wapens waar je eerst tientallen miljoenen voor betaalde waardeloos maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:11
Marc Rademaker schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:54:
Vind niemand het belachelijk dat er nu ineens wapens komen die wapens waar je eerst tientallen miljoenen voor betaalde waardeloos maken?
Ja, misschien wel een beetje. Maar who cares over 2 maanden? Nu is het klote, maar later ben je alleen maar blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Tja ik heb zelf ook tientallen miljoenen neergeteld voor mijn wapens. Die zullen nu idd een stuk minder waard worden.

Aan de andere kant heb ik er al weken plezier van, en kan ik een vliegende start maken met de nieuwe patch. En dan nog, het is maar ingame gold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Wolf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:59:
Tja ik heb zelf ook tientallen miljoenen neergeteld voor mijn wapens. Die zullen nu idd een stuk minder waard worden.

Aan de andere kant heb ik er al weken plezier van, en kan ik een vliegende start maken met de nieuwe patch. En dan nog, het is maar ingame gold!
... even niet meegerekend wie er allemaal veel €'s voor heeft neergeteld. Ik ken er persoonlijk al meerdere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:28

Phreak

KTM SuperDuke

Ik kon voor de patch act 2 redelijk farmen met 5nv.
Ging wel af en toe dood, maar de opbrengsten waren net wat hoger dan de repairkosten.

Ben benieuwd of dat nu beter/makkelijker gaat vanwege alle aanpassingen.
Kan niet wachten om vanavond te proberen, maar nu eerst nog werken.
Duurt lang! ;w

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:44
Wolf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:59:

Nou, de 2h bow, 1120dps, 200dex, att speed 8% en 100% crit damage is nu waardeloos, en eerst 50M + waard? En nu waarschijnlijk waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Laatst online: 14-07 09:03
Heb zin om een nieuwe build te proberen met grave injustice! Dit zal heel lastig lezen worden, maar zo werkt WD nu eenmaal :P
Tanking WD met Gargantuan + Big Bad Voodoo (mana)
De Gargantuan is om meer schade te doen. En omdat Tanking WD toch in de mobs staat, heb ik niet veel pick radius nodig voor Grave Injustice

Grave injustice misschien ipv Vision quest, dat kan omdat Toads minder mana kost. Daarnaast laat grave injustice je CD verminderen en VQ werkt juist op cd's.
Of ipv Forest Fortitude, omdat champion packs minder schade doen. Ik krijg dan automatisch meer survivalbility bij, omdat ik dankzij Grave Injustice vaker mijn abilities kan spammen: Horrify (+100% armor), Zombie wall of Grasp of the dead (beide LOH) en Spirit walk.
Spirit walk wellicht is de dmg rune ook interesant omdat het veel meer schade doet nu=> kills => Grave Injustice proc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:32

Paniohitus

Paniohitus

Wolf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:10:
[...]

Waarom zou je in multiplayer geen vooruitgang maken? In diablo 3 is dit iig wel gewoon zo.
Had gisteren gespeeld, maar had geen vooruitgang gemaakt met waypoints e.d., terwijl ik ze wel had geactiveerd. Toen ik 'alleen' verder ging, was deze voortgang weer terug tot het moment ik online ging spelen... misschien wordt de voortgang apart bewaard?

In Diablo3 staat een build toch nooit 'vast' zoals in Diablo 2?

[ Voor 29% gewijzigd door Paniohitus op 22-08-2012 09:25 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

[...]

Omdat het een hack/mod was en dus niemand die gewoon op closed battlenet speelde (Wat de ladder was) het gebruikte. Is niet heel gek dat niet iedereen het kent.

Heeft nooit iets met diablo2 te maken gehad dus. ;)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Laatst online: 14:14
Marc Rademaker schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:54:
Welcome to online RPG's.
Tja bij Diablo 2 was dat inderdaad anders, daar bleven goede items goed. Echter vooral bij bijvoorbeeld WoW had je items waar mensen maanden voor spaarden / farmen. En dan komt er een patch... "Oh, deze items zijn nu crap".

Dit is natuurlijk wat Blizzard van te voren heeft aangegeven, ze zullen tijdens grotere patches steeds meer items uitbrengen / aanpassen. Waardoor het kan gebeuren dat oudere items obsolete worden(of juist EXTREEM veel waard zoals natalya).

Dit komt natuurlijk vanwege de RMAH, blizzard wil geld blijven verdienen en dat doen ze door mensen de RMAH zoveel mogelijk te laten gebruiken. En tja dat wapens waar mensen eerst tientallen miljoenen voor hebben betaald nu "useless" zijn.... Jammer dan.
En tja "useless" je wapen is natuurlijk net zo sterk.. Er zijn nu(morgen) alleen veel sterkere wapens op de AH te koop voor minder gold >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik had een DH-tank build en die gaat nu dus niet meer werken (gas grenades en Caltrops icm veel LoH).
Dus heb mijn DH maar even "omgebouwd" tot een compleet glass-cannon. Het is al weer even geleden dat ik met een glass-cannon rondliep. Iemand die zo ziet of ik ergens de mist in ga?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661

Als er overigens mensen zijn die dex/vit/allres/MF gear zoeken. ik heb nog wat over nu. Wellicht iets voor een monk?

edit: ik zie dat ik nog battlescars gebruik op mn preparation, wellicht die ff switchen naar een andere rune?

[ Voor 24% gewijzigd door Klitse op 22-08-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Timeless schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:29:
Ik had een DH-tank build en die gaat nu dus niet meer werken (gas grenades en Caltrops icm veel LoH).
Dus heb mijn DH maar even "omgebouwd" tot een compleet glass-cannon. Het is al weer even geleden dat ik met een glass-cannon rondliep. Iemand die zo ziet of ik ergens de mist in ga?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661

Als er overigens mensen zijn die dex/vit/allres/MF gear zoeken. ik heb nog wat over nu. Wellicht iets voor een monk?

edit: ik zie dat ik nog battlescars gebruik op mn preparation, wellicht die ff switchen naar een andere rune?
Hum. Glasscannon lijkt me toch niet fijn, slechts 17k HP... Ik ga liever voor een iets gebalanceerde build:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:36:
[...]

Hum. Glasscannon lijkt me toch niet fijn, slechts 17k HP... Ik ga liever voor een iets gebalanceerde build:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700
Ik had alleen maar 10 mil om 'm om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Nog even een ander vraagje. Heeft er iemand toevallig een linkje naar een topic van een of ander forum waar 1.0.4 loot wordt geshowd van de Amerikaanse servers? Ik ben wel benieuwd naar wat er zoal aan zieke loot nu gedropt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Omoe schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:20:
Heb zin om een nieuwe build te proberen met grave injustice! Dit zal heel lastig lezen worden, maar zo werkt WD nu eenmaal :P
De Gargantuan is om meer schade te doen. En omdat Tanking WD toch in de mobs staat, heb ik niet veel pick radius nodig voor Grave Injustice

Grave injustice misschien ipv Vision quest, dat kan omdat Toads minder mana kost. Daarnaast laat grave injustice je CD verminderen en VQ werkt juist op cd's.
Of ipv Forest Fortitude, omdat champion packs minder schade doen. Ik krijg dan automatisch meer survivalbility bij, omdat ik dankzij Grave Injustice vaker mijn abilities kan spammen: Horrify (+100% armor), Zombie wall of Grasp of the dead (beide LOH) en Spirit walk.
Spirit walk wellicht is de dmg rune ook interesant omdat het veel meer schade doet nu=> kills => Grave Injustice proc :D
Het enige echte probleem met grave injustice is dat je een stat moet gaan stacken die je normaal niet nodig hebt, en zo dus ruimte weggooit voor echte dps of survivability stats. De extra survivability door minder cd op je defensive skills is leuk maar eigenlijk nutteloos omdat je op het moment dat je die survivability écht nodig hebt (namelijk in gevechten met elites) niet meer al die kills krijgt.
We zullen zien.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Timeless schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:29:
Ik lees net op de US forums dat de Tank build werkt met Vault -Trail of Cinder, ipv caltrops. Gelukkig mn oude gear nog niet verkocht. ga dat maar eens proberen, kan ik mn 240% MF houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Omoe schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:20:

Geeft Spirit Walk dan ook Life on Hit? Ik gebruik namelijk alleen de life rune op Spirit Walk als ik te harde klappen heb gehad en ik even snel moet bijtanken. Hmm, die Horrify met zijn 100% armor bonus is mij even ontglipt...die kan mijn tank WD goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 15:43

Elp

FreqAmsterdam schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:43:
Nog even een ander vraagje. Heeft er iemand toevallig een linkje naar een topic van een of ander forum waar 1.0.4 loot wordt geshowd van de Amerikaanse servers? Ik ben wel benieuwd naar wat er zoal aan zieke loot nu gedropt kan worden.
http://www.reddit.com/r/D...rst_104_legendaries_here/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
MicScott schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:50:
[...]

Het enige echte probleem met grave injustice is dat je een stat moet gaan stacken die je normaal niet nodig hebt, en zo dus ruimte weggooit voor echte dps of survivability stats. De extra survivability door minder cd op je defensive skills is leuk maar eigenlijk nutteloos omdat je op het moment dat je die survivability écht nodig hebt (namelijk in gevechten met elites) niet meer al die kills krijgt.
We zullen zien.
Denk eerlijk dat je misschien wel gelijk hebt.
Grave injustice is leuk met VEEL mobs, maw normale witte mobs. En die tank ik makkelijk, zelfs zonder schild.
Wat ik zeker ga testen is de Gargantuan, met mijn 60K hp en 900 resist, hoop ik dat hij ook meer klappen kan vangen. Dan zal dat mij een grotere dmg boost geven dan Big bad voodoo, door de lange cooldown.

Daarnaast is Vision quest niet een beetje overkill geworden?
Vision Quest has been redesigned and now grants 30% increased Mana regeneration for 5 seconds after doing damage with Corpse Spiders, Firebomb, Plague of Toads, or Poison Dart
30% van 750mana + base mana regen (45) = 58 mana p/s
Wellicht is er extra mana over voor acid cloud =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:08

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
Joarie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:01:
[...]

Geeft Spirit Walk dan ook Life on Hit? Ik gebruik namelijk alleen de life rune op Spirit Walk als ik te harde klappen heb gehad en ik even snel moet bijtanken. Hmm, die Horrify met zijn 100% armor bonus is mij even ontglipt...die kan mijn tank WD goed gebruiken.
Ja dat weet ik dus niet. Nooit genomen omdat ik altijd in mana problemen kwam. Dus deed spirit walk +mana regen. Maar door de nieuwe vision quest en de damage increase naar 400% is het wellicht bruikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:06
My god die bow :o :9~

[ Voor 4% gewijzigd door De_Bastaard op 22-08-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Laatst online: 01-10 19:14
Ik zie dat de echt melee wizards nog geen hinder zullen ondervinden met de nieuwe patch.

YouTube: Diablo III WW Wizard Patch 1.04

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff echt ziek al die legendaries :9~ Eindelijk doen ze hun naam eer aan :Y

Vanavond maar wat runs doen.. Zal wel geen enkele legendary droppen -O- Ben nog steeds van mening dat de droprate van legendaries gewoon omhoog moet. In D2 had ik nu al 27534 uniques gehad, dat was ook niet echt top en weer te veel, maar in ~300 uur oid maar 5-6 legendaries vind ik echt te weinig.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:06
Hier werkt ie nog niet ... is de US niet eerder geupdate als Europe?

Wordt de legendary drop rate ook verhoogd, of blijft die hetzelfde?

[ Voor 34% gewijzigd door De_Bastaard op 22-08-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
De_Bastaard schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:12:
Hier werkt ie nog niet ... is de US niet eerder geupdate als Europe?
Ja, volgens mij komt ie ergens vanmiddag in europe.
Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging