Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
100% mee eens... daarom speel ik het ook niet (totdat ze het aanzienlijk verbetren na open beta hopelijk). Maar je hebt mij niet horen zeggen dat POE D3 owned... Maar iets vergelijkbaars als sommige mechanics in die game zou wel erg lekker zijn in D3.Dakreal schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:38:
[...]
En als PoE niet zo sloom en slecht speelde zou het misschien de moeite waard zijn om te spelen -.-
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 16:47 ]
Mja, eerst maar eens kijken wat 1.0.4 gaat brengen.Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:44:
[...]
100% mee eens... daarom speel ik het ook niet (totdat ze het aanzienlijk verbetren na open beta hopelijk). Maar je hebt mij niet horen zeggen dat POE D3 owned... Maar iets vergelijkbaars als sommige mechanics in die game zou wel erg lekker zijn in D3.
Ik heb PoE zelf ook geprobeerd.. maar ik geloof dat ik 3 monsters had geslacht.. en toen kwamen er herinneringen van Runescape op. geloof niet dat ze dat wouden bereiken @ PoE studio's.
hehe.
Wel grappig dat ze die 1.04 patch nog ff uitbrengen voor guildwars ;-) ik denk alleen niet dat het veel verschil gaat maken aangezien de mensen toch wel GW2 gaan spelen.
Uiteraard ga ik Diablo 3 er nog naast doen. Maar Guildwars gaat zeker de voorgrond opeisen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Log net in, zie dat mn monks inventory leeg is, vreemd.
En blijkbaar heb ik de vorige keer uitgelogd toen ik mn magicswap gear aan had, oftewel, al mn beste gear, behalve wapen foetsie GVD!!!!!
Iemand ooit zoiets gehad of van gehoord? Kunnen ze bij bliz vast niks aan fixen lijkt mij.
Je account is waarschijnlijk gehacked en al je items dus doorgegeven die interessant waren.Simball schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:02:
Ja hoor.
En blijkbaar heb ik de vorige keer uitgelogd toen ik mn magicswap gear aan had, oftewel, al mn beste gear, behalve wapen foetsie GVD!!!!!![]()
Iemand ooit zoiets gehad of van gehoord? Kunnen ze bij bliz vast niks aan fixen lijkt mij.
Account laten rollbacken door Blizzard, gewoon aangifte doen!
Overigens toen ik de 1e keer opstartte vandaag (10min geleden), downloadde hij wel iets en stond er patch notes 1.04 in de launcher
n.a.
Dan speel je vast op de US serverarjen9551 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:06:
Kunnen mensen nu nog spelen? Wanneer ik nu opstart krijg ik een melding dat "a patch is available, diablo 3 will shut down and apply patch" oid, sluit af... krijg geen update en blijf die melding houden?
Overigens toen ik de 1e keer opstartte vandaag (10min geleden), downloadde hij wel iets en stond er patch notes 1.04 in de launcher
Oh hahaha.. dan heeft dat spel dat weer lopen verkloten
EDIT: Is niet zo overigens, staat nog netjes op Europe
EDIT2: zie ook: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5168467855
Schijnbaar word het probleem veroorzaakt omdat ik toendertijd de enUS client heb gedownload en niet de enGB.. Beetje jammer weer, aangezien ik niet kan spelen nu (of ik moet reinstallen)
[ Voor 41% gewijzigd door arjen9551 op 21-08-2012 18:16 ]
n.a.
Ja zou kunnen, Ticket voor rollback al aangevraagd.Sfinx- schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:06:
[...]
Je account is waarschijnlijk gehacked en al je items dus doorgegeven die interessant waren.
Account laten rollbacken door Blizzard, gewoon aangifte doen!
Alleen heb ik wel gewoon de authenticator aan mn account, wist niet dat ze die ook konden hacken.
Heel topic over...Simball schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:02:
Ja hoor.
[PC] Battle.net Beveiliging
Staat ook bij de topic waarschuwing...
Nou Zeg.....Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:47:
[...]
Heel topic over...
[PC] Battle.net Beveiliging
Staat ook bij de topic waarschuwing...
Beide andere topic wordt al maanden niet in gepost, heeft dus weinig zin om het te gaan doen aangezien er geen hond naar kijkt. Stoor je je zo erg aan 1 post van iemanD die alles kwijt is? En dat tussen de duizenden slow chat posts hiero.
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 19:02 ]
Blizzard beveiling.... blijft een mysterie...

Voor de 80ste keer de acts door.. maar dan Echt zonder enige uitdaging.. Zeker met een monk. Muziek aan en klikken maar.
Nou weet ik weer hoe nuttig het was dat je in D2 een char op een hoger level kon starten. Mooie suggestie voor 1.1.0
Dat kan ik me niet herinneren?Deegeeooh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:18:
'Even' een nieuwe char naar level 60 brengen.. Man wat is dat ongelofelijk saai zeg..![]()
Voor de 80ste keer de acts door.. maar dan Echt zonder enige uitdaging.. Zeker met een monk. Muziek aan en klikken maar.
Nou weet ik weer hoe nuttig het was dat je in D2 een char op een hoger level kon starten. Mooie suggestie voor 1.1.0
Bij ons was het gewoon geboost worden door normal/nm/hell, lvl 3 patriach en dan bij cow level in hoekje gaan staan

[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 21-08-2012 19:26 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Zodra de patch ook op de Europese servers actief is, kun je weer verder. Ik heb elke keer die frustrerende dag wachten na een patch.arjen9551 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:09:
[...]
Oh hahaha.. dan heeft dat spel dat weer lopen verklotenga eens even checken
EDIT: Is niet zo overigens, staat nog netjes op Europe
EDIT2: zie ook: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5168467855
Schijnbaar word het probleem veroorzaakt omdat ik toendertijd de enUS client heb gedownload en niet de enGB.. Beetje jammer weer, aangezien ik niet kan spelen nu (of ik moet reinstallen)
Dagje US server spelen met een level $weinig char.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Volgens mij was dat met LoD expansion: als je opstartte met "-act x" als argument begon je met een char op level y..T7D_Sneezy schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:19:
[...]
Dat kan ik me niet herinneren?
Bij ons was het gewoon geboost worden door normal/nm/hell, lvl 3 patriach en dan bij cow level in hoekje gaan staan
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
lijkt me geen hack. Dan zou je wapen uiteraard ook wel weg zijn natuurlijk. Is het de inventory van je monk of je stash. Is je Stash ook leeg?Simball schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:02:
Ja hoor.
En blijkbaar heb ik de vorige keer uitgelogd toen ik mn magicswap gear aan had, oftewel, al mn beste gear, behalve wapen foetsie GVD!!!!!![]()
Nee, lijkt me ook niet. Het was de inventory die leeg was, stash nog helemaal vol, al mn gold nog...TrailBlazer schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:31:
[...]
lijkt me geen hack. Dan zou je wapen uiteraard ook wel weg zijn natuurlijk. Is het de inventory van je monk of je stash. Is je Stash ook leeg?
Er zat zelfs nog allemaal vendorcrap in mn inventory, het enige wat er na die "bug" nog in zat waren 5 tomes of secret. ERG vaag.
Edit:
Net antwoord op mn rollbackrequest, mn account zou niet gehacked zijn, dus ze kunnen nix doen...
staartje!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Simball op 21-08-2012 20:26 ]
Klinkt als iets uit de fabeltjeskrant.... heb alle klasses in d2x naar plus 85 gekregen, soms wel wat verder, ook 99 en natuurlijk wel wat dubbele chars...Deegeeooh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:29:
[...]
Volgens mij was dat met LoD expansion: als je opstartte met "-act x" als argument begon je met een char op level y..
[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 19:47 ]
Heb gewoon opnieuw geinstalleerd, heb ik er de volgende keer ook last meer vanRamzzz schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:26:
[...]
Zodra de patch ook op de Europese servers actief is, kun je weer verder. Ik heb elke keer die frustrerende dag wachten na een patch.
Dagje US server spelen met een level $weinig char.
n.a.
Dus omdat jij veel gespeeld hebt en het niet weet is het uit de fabeltjeskrant..Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:45:
Hmm verder niets.... dat is erg wazig idd.... blij dat de authenticator toch nog lijkt te werken.
[...]
Klinkt als iets uit de fabeltjeskrant.... heb alle klasses in d2x naar plus 85 gekregen, soms wel wat verder, ook 99 en natuurlijk wel wat dubbele chars...
Verwijderd

We spelen allebei een Wizard, ook dat nog.
Op Open battle.net/Lan/Single player? Op closed werkt dit echt niet hoor, je mag het gerust proberen, D2 draait gewoon nogDeegeeooh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:04:
[...]
Dus omdat jij veel gespeeld hebt en het niet weet is het uit de fabeltjeskrant..
Vervolgens verder spelen, zo'n hell rift in..en daar loop ik weer vast met de WW build. Lopen van die krengen rond die je af en toe immobilizen (zonder dat ik daar een grafisch effect bij zie overigens, zoals bij jailers). Nou, dan is het snel afgelopen. 2 Keer beuken en ik is dood. Enigzins te voorkomen door er niet te dicht bij te blijven, maar dan lopen die rotbeesten niet/nauwelijks in m'n tornado's en loopt m'n fury leeg. Na daar 5 keer stuk gegaan te zijn heb ik het maar opgegeven.
Volgens mij moet ik met mijn gear toch wel verder kunnen? Nog tips? Build: http://eu.battle.net/d3/e...ragulus-2158/hero/3148365
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Not Winning - Your bid 250k - Winning bid 208k

naam is : teupje#2393
Zit al in de game
Thanks alvast
http://steamcommunity.com/id/teupje/
je moet even je gametag geventeupje schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:03:
Wie wil mij 2 min ff helpen, krijg Diablo niet neer op Nightmare zo noob als ik ben![]()
naam is : teupje
Zit al in de game
Thanks alvast
denk dat je opnieuw moetteupje schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:12:
thanks sleepwalkerbe! kreeg een unexpected error nadat Diablo neer was??
Hoop niet dat het overnieuw moet weer, anders geef ik een gil
Enlighten us =)Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:13:
Voor alle WD increase gold pick up word belangrijk heel belangrijk !
Nee omdat ik fanatiek was, veel speelde en forumde was het heul vreemd geweest als ik dat niet wistDeegeeooh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:04:
[...]
Dus omdat jij veel gespeeld hebt en het niet weet is het uit de fabeltjeskrant..
yah
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 22:20 ]
Verwijderd
Yay daar gokte ik op.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:13:
Kan niet wachten tot morgen om van alles te gaan proberen.
Trouwens al wat screens gezien vanuit de US. Lvl 62 1h met 1000+ dps.
Begint wel op faceroll all the way te lijken dan... 1h 1000dps+ op ilvl62 belooft wat voor de ilvl63 lolVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:27:
[...]
Yay daar gokte ik op.
Verwijderd
Verwijderd
Waarom?Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:27:
[...]
Yay daar gokte ik op.
Verwijderd
Passive buffs, pet buffs, heel veel resummons en hopelijk Sacrifice; het lijkt erop dat bepaalde builds met pickup erg fijn gaan zijn.
Ik gokte maar wat en kocht (staat ergens eerder in dit topic) heel goedkoop items met pickup en relevante stats. Kan weleens een leuke keuze geweest zijn.
Do.....want.....
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Verwijderd
Ohja garga pet die voor 100k per hit doen.
En in dezelfde post iemand met 1900LOH op een 2H... wordt een vreemde ervaring na de patch...
[ Voor 58% gewijzigd door Darth Malak op 21-08-2012 23:18 ]
Hmm wel wat weinig vitality!
(Vit / Int stat omgedraaid was mooi geweest hehe)

Beetje klein, maar moet te lezen zijn
[ Voor 27% gewijzigd door Jerry op 21-08-2012 23:19 ]
Verwijderd
234 int
max mana
11 mana reg
8 crit
20 gold radius
socket.
Alles wat een WD nodig op 1 item
Zo te zien is de drop rate omhoog gegaan en item affix niet meer zo random
http://i.imgur.com/wh6W6.png
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 00:10 ]
Als er nog mensen zijn die Perfect star emeralds nodig hebben kan ik die ook maken (ZONDER FEE!) zo lang je de materials maar hebt.
Voor de gene die onze Amerikaanse "vrienden" in actie willen zien:
http://www.twitch.tv/nl_kripp
Heb je alvast een idee wat je te wachten staat.
[ Voor 25% gewijzigd door Jungelman op 22-08-2012 00:28 ]
Gister nog even met een monk gestart op HC. Ging lekker met 2 man.
Samen met een oud D2 HC mate zoals de old times er door heen.
Trouwens toch vreemd dat de US de patch eerder krijgt.
De launch was toch ook van oost naar west ipv andersom.
[ Voor 32% gewijzigd door pstalman op 22-08-2012 07:36 ]
Hoe doen jullie dat/ hebben dat gedaan? Alleen verkopen, pas mee beginnen op hogere levels?
Klopt het trouwens dat je in 'multiplay' geen voortgang maakt in je eigen spel... opzich logisch, maar voor de zekerheid navragen, in Diablo II was dit wel het geval volgens mij
[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 22-08-2012 08:07 ]
BF1: Don-Panio
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Het is heel simpel; als je Act 3 inferno door wil komen en niet bereid bent om er 300 uur voor te farmen in act 1 en 2 ben je gedwongen de ah te gebruiken.Preddie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:07:
Gebruiken jullie de AH veel? Ik heb het idee deze maar te gaan negeren, eigenlijk niet zo leuk dat je voor vrij weinig (opzich valt het nog mee bij een barb) je hele karakter kan pimpen. Leuker als je de items zelf vind...
Hoe doen jullie dat/ hebben dat gedaan? Alleen verkopen, pas mee beginnen op hogere levels?
Klopt het trouwens dat je in 'multiplay' geen voortgang maakt in je eigen spel... opzich logisch, maar voor de zekerheid navragen, in Diablo II was dit wel het geval volgens mij
Waarom zou je in multiplayer geen vooruitgang maken? In diablo 3 is dit iig wel gewoon zo.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Diablo 3 = AHPreddie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:07:
Gebruiken jullie de AH veel? Ik heb het idee deze maar te gaan negeren, eigenlijk niet zo leuk dat je voor vrij weinig (opzich valt het nog mee bij een barb) je hele karakter kan pimpen. Leuker als je de items zelf vind...
Als je een beetje wilt overleven en damage wilt doen ;-)
Ziet ernaar uit dat ze inferno gewoon beter te doen willen krijgen zodat je weer meer het D2 grind gevoel krijgt wat je had nadat je boven de level 85 kwam.
Het is een stuk beter geworden als ik de US forums mag geloven. Verwacht echter niet dat je gelijk dikke items gaat vinden.Baroshir schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:12:
Benieuwd of dit reguliere drops zijn of echt ultieme uitschieters.. Dit gaat een hoop veranderen, ook de prijs van een hele hoop "oude" items. Heb nog een paar 1hand wapens met LoH die ik goedkoop op de kop had getikt met rond de 700dps. Die zijn straks niks meer waard volgens mij xD
Ziet ernaar uit dat ze inferno gewoon beter te doen willen krijgen zodat je weer meer het D2 grind gevoel krijgt wat je had nadat je boven de level 85 kwam.
Je KAN nog steeds 8 uur farmen en misschien maar 1 miljoen aan items vinden. Je KAN echter ook 1 uur farmen en 5 legendaries vinden die totaal 200 miljoen waard zijn. Het blijft totaal random echter hebben we nu wat meer kans en die kansen worden steeds hoger naar mate we meer MF krijgen.
Vanwege de 2% buff op Grave Injustice? Tja, het speelt wel lekker maar ikzelf merkte niet veel van de mana/life payback van deze passive (2% van 25k life is "maar" 500 life per kill...daar ga je makkelijk met LOH of LPS overheen). Het enige voordeel wel is (en dat was al voor de patch) is de 1 sec reduced cooldown per kill.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:13:
Maar ik zie wel wat de prijzen doen. Op dit moment heb ik veel items die de +7 yards pickup range hebben omdat ik al met die build aan het spelen was.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Omdat je nu wel goed de Grave Injustice passive kunt gebruiken in solo games omdat je pets de monsters op wat meer afstand kunnen houden.An1mA schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:34:
Kan iemand mij uitleggen waarom pick up ineens hot is voor de wd?
Bij multiplayer games was deze passive al handig, maar hij is door de patch ook nog eens van 1% life/mana & 1 sec reduced cooldown per kill in de gold pickup range naar 2% gegaan.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
- Blaat
Hardware Fanaat
Stel dat ik bij wijze van puur geluk een 2h wapen vind met 1900dps, 500 dex en 200% chd. Dan zou ik volgens mijn huidige dps calculator plotseling 73k dps doen.
In combinatie met mantra of conviction en blazing wrath, zou ik met 1 seven sided strike 2.119.602 damage moeten doen.

Misschien dat een dps build nu wel te doen is voor een monk, vooral aangezien veel elites om en nabij de 2m leven zitten in act 3.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
En act 1 inferno farmen met mijn barb hopelijk kom ik dan we boven de 25k damage uit
[ Voor 40% gewijzigd door Njay op 22-08-2012 08:49 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ja, misschien wel een beetje. Maar who cares over 2 maanden? Nu is het klote, maar later ben je alleen maar blij.Marc Rademaker schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:54:
Vind niemand het belachelijk dat er nu ineens wapens komen die wapens waar je eerst tientallen miljoenen voor betaalde waardeloos maken?
- Blaat
Hardware Fanaat
Aan de andere kant heb ik er al weken plezier van, en kan ik een vliegende start maken met de nieuwe patch. En dan nog, het is maar ingame gold!
... even niet meegerekend wie er allemaal veel €'s voor heeft neergeteld. Ik ken er persoonlijk al meerdereWolf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:59:
Tja ik heb zelf ook tientallen miljoenen neergeteld voor mijn wapens. Die zullen nu idd een stuk minder waard worden.
Aan de andere kant heb ik er al weken plezier van, en kan ik een vliegende start maken met de nieuwe patch. En dan nog, het is maar ingame gold!
Ging wel af en toe dood, maar de opbrengsten waren net wat hoger dan de repairkosten.
Ben benieuwd of dat nu beter/makkelijker gaat vanwege alle aanpassingen.
Kan niet wachten om vanavond te proberen, maar nu eerst nog werken.
Duurt lang!

Noobmeter WoT: Froekie
Nou, de 2h bow, 1120dps, 200dex, att speed 8% en 100% crit damage is nu waardeloos, en eerst 50M + waard? En nu waarschijnlijk waardeloos...Wolf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:59:
Tja ik heb zelf ook tientallen miljoenen neergeteld voor mijn wapens. Die zullen nu idd een stuk minder waard worden.
Tanking WD met Gargantuan + Big Bad Voodoo (mana)
De Gargantuan is om meer schade te doen. En omdat Tanking WD toch in de mobs staat, heb ik niet veel pick radius nodig voor Grave Injustice
Grave injustice misschien ipv Vision quest, dat kan omdat Toads minder mana kost. Daarnaast laat grave injustice je CD verminderen en VQ werkt juist op cd's.
Of ipv Forest Fortitude, omdat champion packs minder schade doen. Ik krijg dan automatisch meer survivalbility bij, omdat ik dankzij Grave Injustice vaker mijn abilities kan spammen: Horrify (+100% armor), Zombie wall of Grasp of the dead (beide LOH) en Spirit walk.
Spirit walk wellicht is de dmg rune ook interesant omdat het veel meer schade doet nu=> kills => Grave Injustice proc
Had gisteren gespeeld, maar had geen vooruitgang gemaakt met waypoints e.d., terwijl ik ze wel had geactiveerd. Toen ik 'alleen' verder ging, was deze voortgang weer terug tot het moment ik online ging spelen... misschien wordt de voortgang apart bewaard?Wolf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:10:
[...]
Waarom zou je in multiplayer geen vooruitgang maken? In diablo 3 is dit iig wel gewoon zo.
In Diablo3 staat een build toch nooit 'vast' zoals in Diablo 2?
[ Voor 29% gewijzigd door Paniohitus op 22-08-2012 09:25 ]
BF1: Don-Panio
Omdat het een hack/mod was en dus niemand die gewoon op closed battlenet speelde (Wat de ladder was) het gebruikte. Is niet heel gek dat niet iedereen het kent.Deegeeooh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:04:
[...]
Heeft nooit iets met diablo2 te maken gehad dus.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Welcome to online RPG's.Marc Rademaker schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:54:
Vind niemand het belachelijk dat er nu ineens wapens komen die wapens waar je eerst tientallen miljoenen voor betaalde waardeloos maken?
Tja bij Diablo 2 was dat inderdaad anders, daar bleven goede items goed. Echter vooral bij bijvoorbeeld WoW had je items waar mensen maanden voor spaarden / farmen. En dan komt er een patch... "Oh, deze items zijn nu crap".
Dit is natuurlijk wat Blizzard van te voren heeft aangegeven, ze zullen tijdens grotere patches steeds meer items uitbrengen / aanpassen. Waardoor het kan gebeuren dat oudere items obsolete worden(of juist EXTREEM veel waard zoals natalya).
Dit komt natuurlijk vanwege de RMAH, blizzard wil geld blijven verdienen en dat doen ze door mensen de RMAH zoveel mogelijk te laten gebruiken. En tja dat wapens waar mensen eerst tientallen miljoenen voor hebben betaald nu "useless" zijn.... Jammer dan.
En tja "useless" je wapen is natuurlijk net zo sterk.. Er zijn nu(morgen) alleen veel sterkere wapens op de AH te koop voor minder gold
Dus heb mijn DH maar even "omgebouwd" tot een compleet glass-cannon. Het is al weer even geleden dat ik met een glass-cannon rondliep. Iemand die zo ziet of ik ergens de mist in ga?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661
Als er overigens mensen zijn die dex/vit/allres/MF gear zoeken. ik heb nog wat over nu. Wellicht iets voor een monk?
edit: ik zie dat ik nog battlescars gebruik op mn preparation, wellicht die ff switchen naar een andere rune?
[ Voor 24% gewijzigd door Klitse op 22-08-2012 09:32 ]
Hum. Glasscannon lijkt me toch niet fijn, slechts 17k HP... Ik ga liever voor een iets gebalanceerde build:Timeless schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:29:
Ik had een DH-tank build en die gaat nu dus niet meer werken (gas grenades en Caltrops icm veel LoH).
Dus heb mijn DH maar even "omgebouwd" tot een compleet glass-cannon. Het is al weer even geleden dat ik met een glass-cannon rondliep. Iemand die zo ziet of ik ergens de mist in ga?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661
Als er overigens mensen zijn die dex/vit/allres/MF gear zoeken. ik heb nog wat over nu. Wellicht iets voor een monk?
edit: ik zie dat ik nog battlescars gebruik op mn preparation, wellicht die ff switchen naar een andere rune?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Is even zuur, maar dat had je waarschijnlijk toch niet gedaan als je het niet kon missen.Sfinx- schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:01:
[...]
... even niet meegerekend wie er allemaal veel €'s voor heeft neergeteld. Ik ken er persoonlijk al meerdere
Ik had alleen maar 10 mil om 'm om te bouwen.FreqAmsterdam schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:36:
[...]
Hum. Glasscannon lijkt me toch niet fijn, slechts 17k HP... Ik ga liever voor een iets gebalanceerde build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700
Het enige echte probleem met grave injustice is dat je een stat moet gaan stacken die je normaal niet nodig hebt, en zo dus ruimte weggooit voor echte dps of survivability stats. De extra survivability door minder cd op je defensive skills is leuk maar eigenlijk nutteloos omdat je op het moment dat je die survivability écht nodig hebt (namelijk in gevechten met elites) niet meer al die kills krijgt.Omoe schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:20:
Heb zin om een nieuwe build te proberen met grave injustice! Dit zal heel lastig lezen worden, maar zo werkt WD nu eenmaal
De Gargantuan is om meer schade te doen. En omdat Tanking WD toch in de mobs staat, heb ik niet veel pick radius nodig voor Grave Injustice
Grave injustice misschien ipv Vision quest, dat kan omdat Toads minder mana kost. Daarnaast laat grave injustice je CD verminderen en VQ werkt juist op cd's.
Of ipv Forest Fortitude, omdat champion packs minder schade doen. Ik krijg dan automatisch meer survivalbility bij, omdat ik dankzij Grave Injustice vaker mijn abilities kan spammen: Horrify (+100% armor), Zombie wall of Grasp of the dead (beide LOH) en Spirit walk.
Spirit walk wellicht is de dmg rune ook interesant omdat het veel meer schade doet nu=> kills => Grave Injustice proc
We zullen zien.
Ik lees net op de US forums dat de Tank build werkt met Vault -Trail of Cinder, ipv caltrops. Gelukkig mn oude gear nog niet verkocht. ga dat maar eens proberen, kan ik mn 240% MF houden.Timeless schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:29:
Ik had een DH-tank build en die gaat nu dus niet meer werken (gas grenades en Caltrops icm veel LoH).
Geeft Spirit Walk dan ook Life on Hit? Ik gebruik namelijk alleen de life rune op Spirit Walk als ik te harde klappen heb gehad en ik even snel moet bijtanken. Hmm, die Horrify met zijn 100% armor bonus is mij even ontglipt...die kan mijn tank WD goed gebruiken.Omoe schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:20:
Heb zin om een nieuwe build te proberen met grave injustice! Dit zal heel lastig lezen worden, maar zo werkt WD nu eenmaal
http://www.reddit.com/r/D...rst_104_legendaries_here/FreqAmsterdam schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:43:
Nog even een ander vraagje. Heeft er iemand toevallig een linkje naar een topic van een of ander forum waar 1.0.4 loot wordt geshowd van de Amerikaanse servers? Ik ben wel benieuwd naar wat er zoal aan zieke loot nu gedropt kan worden.
Denk eerlijk dat je misschien wel gelijk hebt.MicScott schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:50:
[...]
Het enige echte probleem met grave injustice is dat je een stat moet gaan stacken die je normaal niet nodig hebt, en zo dus ruimte weggooit voor echte dps of survivability stats. De extra survivability door minder cd op je defensive skills is leuk maar eigenlijk nutteloos omdat je op het moment dat je die survivability écht nodig hebt (namelijk in gevechten met elites) niet meer al die kills krijgt.
We zullen zien.
Grave injustice is leuk met VEEL mobs, maw normale witte mobs. En die tank ik makkelijk, zelfs zonder schild.
Wat ik zeker ga testen is de Gargantuan, met mijn 60K hp en 900 resist, hoop ik dat hij ook meer klappen kan vangen. Dan zal dat mij een grotere dmg boost geven dan Big bad voodoo, door de lange cooldown.
Daarnaast is Vision quest niet een beetje overkill geworden?
Vision Quest has been redesigned and now grants 30% increased Mana regeneration for 5 seconds after doing damage with Corpse Spiders, Firebomb, Plague of Toads, or Poison Dart
30% van 750mana + base mana regen (45) = 58 mana p/s
Wellicht is er extra mana over voor acid cloud =)
Must play now ... so unfair
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja dat weet ik dus niet. Nooit genomen omdat ik altijd in mana problemen kwam. Dus deed spirit walk +mana regen. Maar door de nieuwe vision quest en de damage increase naar 400% is het wellicht bruikbaar!Joarie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:01:
[...]
Geeft Spirit Walk dan ook Life on Hit? Ik gebruik namelijk alleen de life rune op Spirit Walk als ik te harde klappen heb gehad en ik even snel moet bijtanken. Hmm, die Horrify met zijn 100% armor bonus is mij even ontglipt...die kan mijn tank WD goed gebruiken.
YouTube: Diablo III WW Wizard Patch 1.04
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 13:58
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)

Vanavond maar wat runs doen.. Zal wel geen enkele legendary droppen

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wordt de legendary drop rate ook verhoogd, of blijft die hetzelfde?
[ Voor 34% gewijzigd door De_Bastaard op 22-08-2012 10:13 ]
Ja, volgens mij komt ie ergens vanmiddag in europe.De_Bastaard schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:12:
Hier werkt ie nog niet ... is de US niet eerder geupdate als Europe?
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging