Nou? Waar zijn de items dan? 
Het trading topic is verdacht stil. ^^
Dat omslagpunt lag bij mijn rond de 7500 armor en 750 all res met 1300 loh.
Het trading topic is verdacht stil. ^^
Wat betreft de block kan het heel goed zijn dat jullie gelijk hebben. Ik ben alleen van mening dat er een bepaald punt is waarop het geen zin heeft om meer def proberen te creeeren. Bepaalde zaken moet je gewoon niet willen facetanken. Arcane enchanted beams bijvoorbeeld zijn makkelijk te dodgen mits je de pack naar een open ruimte leidt. Meer armor en res kopen om die beams te overleven is een gevecht dat je niet kunt winnen, daarvoor is de ruwe dmg domweg te groot en is het te verleidelijk om te blijven staan als er drie door je heen snijden (en je dan alsnog dood gaat). Pas op het moment dat je de basic attacks van whites en elites+electrified niet kunt facetanken moet je meer def aanschaffen, daarbuiten is extra imho en kan je beter voor dmg gaan.MatHack schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:04:
[...]
Ik ben er vrij zeker van dat Block toegepast wordt na de damage reduction van armor/res, en dan boeit het ineens een boel meer.
stel 70% armor & res reduction: 127k * 0.3 * 0.3 = 11.4k, dan is een block van een ilvl63 shield ineens 32-42%
Dat omslagpunt lag bij mijn rond de 7500 armor en 750 all res met 1300 loh.
[ Voor 89% gewijzigd door Blaat op 20-08-2012 08:23 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.