Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Nou? Waar zijn de items dan? :P

Het trading topic is verdacht stil. ^^
MatHack schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:04:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat Block toegepast wordt na de damage reduction van armor/res, en dan boeit het ineens een boel meer.

stel 70% armor & res reduction: 127k * 0.3 * 0.3 = 11.4k, dan is een block van een ilvl63 shield ineens 32-42%
Wat betreft de block kan het heel goed zijn dat jullie gelijk hebben. Ik ben alleen van mening dat er een bepaald punt is waarop het geen zin heeft om meer def proberen te creeeren. Bepaalde zaken moet je gewoon niet willen facetanken. Arcane enchanted beams bijvoorbeeld zijn makkelijk te dodgen mits je de pack naar een open ruimte leidt. Meer armor en res kopen om die beams te overleven is een gevecht dat je niet kunt winnen, daarvoor is de ruwe dmg domweg te groot en is het te verleidelijk om te blijven staan als er drie door je heen snijden (en je dan alsnog dood gaat). Pas op het moment dat je de basic attacks van whites en elites+electrified niet kunt facetanken moet je meer def aanschaffen, daarbuiten is extra imho en kan je beter voor dmg gaan.

Dat omslagpunt lag bij mijn rond de 7500 armor en 750 all res met 1300 loh.

[ Voor 89% gewijzigd door Blaat op 20-08-2012 08:23 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 09:52
Wolf schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:48:
[...]

Je denkt als een barb. Monk heeft hoge vit en block niet nodig.
maar een barb heeft toch ook niet echt HP nodig, 30k is ruim voldoende.
Zelfs mijn HC barb loopt A1 inferno door met 33k hp en 13k (unbuffed) dps. Helaas is mijn armor nog niet richting 10k anders was het een walk in de park.

Maar mijn monk komt ook niet verder dan A3. De eerste 2 quest willen nog wel, maar daarna is het een beetje te. Mijn DPS is gewoon te laag, 15k ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door pstalman op 20-08-2012 08:27 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 17:39
Heren monks, we zijn weer wat verder, graag jullie mening :

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MaceNL-2951/hero/2918573

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dingen die je in mijn optiek mist:

- chc en chd
- veel loh op je wapen

Voor de rest: Je bent goed op weg! Misschien nog net iets meer resists en armor maar dat komt vanzelf naarmate je items vervangt voor betere.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Ik heb toch veel moeite met Act 2 Als demon hunter.
Ik ben van handed crossbows naar een 2h gegaan en er ging gelijk een nieuwe wereld open qua damage voor mij.
Ik heb gehad hem gehad van iemand maar als ik hem aantrek en er komt 10k damage bij dan is voor mij snel de conclussie getrokken dat al er int op zit het toch een hele goede stap naar voren is :)

De damage voor mij gevoel is nu wel goed voor act 2 maar ik ga nog steeds zo dood.
Ik denk zelf dat het in me resistance zit maar ik zou toch graag willen willen weten wat jullie ervan denken.
Kan ook zo zijn dat ik zelf wat fout doe qua spelen zelf maar dat moet ik dan ff zelf uitzoeken ben ik bang :P

Kadardar

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Kadardar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:04:
Ik heb toch veel moeite met Act 2 Als demon hunter.
Ik ben van handed crossbows naar een 2h gegaan en er ging gelijk een nieuwe wereld open qua damage voor mij.
Ik heb gehad hem gehad van iemand maar als ik hem aantrek en er komt 10k damage bij dan is voor mij snel de conclussie getrokken dat al er int op zit het toch een hele goede stap naar voren is :)

De damage voor mij gevoel is nu wel goed voor act 2 maar ik ga nog steeds zo dood.
Ik denk zelf dat het in me resistance zit maar ik zou toch graag willen willen weten wat jullie ervan denken.
Kan ook zo zijn dat ik zelf wat fout doe qua spelen zelf maar dat moet ik dan ff zelf uitzoeken ben ik bang :P

Kadardar
Ten eerste; meer dex!

Ten tweede; meer chc en chd!

Ten derde; neem Shadow Power met Gloom rune samen met de Discipline on crit mastery (Night stalker).

Met genoeg crit en dmg kan je shadow power vrij lang ophouden en daarin alles facetanken dat act 2 te bieden heeft. Waarom dit beter is dan smoke screen? Omdat het twee keer zo lang duurt en je er ook nog mee regent.

Zie mijn build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855

1h crossbows zijn prima viable. Ik doe er 45k dps mee ongeveer.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 20-08-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
Heren,

Ik lees al een tijdje mee en hierbij mijn DH build.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/PnCcC-2835/hero/4691024

Ik ben op zoek naar een upgrade maar op dit moment is het zeer moeilijk iets te vinden dat mijn huidige build support en sterker maakt. Het is gewoon te duur.

Ik ben altijd op zoek naar een goede tank om act3 te farmen dus als mensen een damage dealer nodig hebben, add me.

[ Voor 8% gewijzigd door Timba- op 20-08-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Wolf schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:10:
[...]

Ten eerste; meer dex!

Ten tweede; meer chc en chd!

Ten derde; neem Shadow Power met Gloom rune samen met de Discipline on crit mastery (Night stalker).

Met genoeg crit en dmg kan je shadow power vrij lang ophouden en daarin alles facetanken dat act 2 te bieden heeft. Waarom dit beter is dan smoke screen? Omdat het twee keer zo lang duurt en je er ook nog mee regent.

Zie mijn build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855

1h crossbows zijn prima viable. Ik doe er 45k dps mee ongeveer.
Thanks!
ga ik vanavond is ff proberen :)
Hopelijk kom ik dan wat verder in act 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Darth Malak schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:12:
[...]

Die 0 fps geeft ie bij mij al sinds t begin.. amd5800 hiero. Blizz geeft er geen drol om, heb al ticket gesubmit lang, lang geleden. Zou me toch maar zorgen gaan maken met artifacts op mn scherm tenzij die een nvidia driver bug is wat ik niet weet.

Probeer anders ff d3doverider die in de rivatuner app zit, zorgt voor oplossingen voor vsync, overheating problemen.. nou ja... kan t doen.

Weet niet wat voor een methode je gebruikt om je temp te meten en of je op een notebook of pc zit en wat voor config.

Lol realiseer me net dat ik meer hiero op t forum zit dan ingame... hmm.. sign on the wall.....
GPU-Z met logging en tower, gtx580 geen m versie.

Ja die 0 fps is sinds de eerste patch meteen kapot hahahahaha, patch is meestal een verbetering, zodoende de naam patch/ pleister maar hier patchen ze iets en iets anders gaat eraan kapot hehehe 8)7

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Heb het spel ook maar eens gekocht, Diablo II ook enorm veel gespeeld, ben benieuwd...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Nou, 3 dagen nadat ik 60 dingde op m'n monk heb ik Inferno uitgespeeld. Nogal een groot verschil met m'n witchdoctor waarmee ik met bloed, zweet en tranen tot net voorbij Ghom kwam. Now what to do?

Mijn monkje: <3 http://eu.battle.net/d3/en/profile/Moos-2298/hero/8365249

[ Voor 16% gewijzigd door MicScott op 20-08-2012 10:11 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:02

skoozie

SCSI

MicScott schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:03:
Nou, 3 dagen nadat ik 60 dingde op m'n monk heb ik Inferno uitgespeeld. Nogal een groot verschil met m'n witchdoctor waarmee ik met bloed, zweet en tranen tot net voorbij Ghom kwam. Now what to do?
uitspelen met je WD, daarna een barb/wiz/monk?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:24
ga voor de 4200 achievement points :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Je kan altijd nog farmen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Sm0k3r schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:52:
[...]

GPU-Z met logging en tower, gtx580 geen m versie.

Ja die 0 fps is sinds de eerste patch meteen kapot hahahahaha, patch is meestal een verbetering, zodoende de naam patch/ pleister maar hier patchen ze iets en iets anders gaat eraan kapot hehehe 8)7
Ik zie best veel reports van problemen met de gtx 580 in verscillende games. Vrees dat dat beeld overeenkomt met veel ander nieuwe top videokaarten in het verleden. Drivers vertonen vaak prolemen en de kinderziektes zitten er nog volop in. Als d3 de enige game is die je deze prolemen geeft zal het waarschijnlijk door d3-driver combo komen. probeer anders een 3dmark een tijd te draaien en kijken of deze ook prolemen geeft. zo ja, zou ik, eens een ticket openen bij nvidia. Verder kun je nog de hardwareclass in de d3 settings file omlaagschroeven wat voor zover ik weet ervoor zorgt dat d3 een lagere directx versie gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 20-08-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

skoozie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:11:
[...]

uitspelen met je WD, daarna een barb/wiz/monk?
Barb lijkt me op zich wel wat, maar ik ben bang dat die speelstijl nogal gaat lijken op de Monk speelstijl. (Veel tanken + bijhealen.) WD ga ik weer naar terug zodra 1.04 uit is. Dat wordt smullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
MicScott schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:47:
[...]

Barb lijkt me op zich wel wat, maar ik ben bang dat die speelstijl nogal gaat lijken op de Monk speelstijl. (Veel tanken + bijhealen.) WD ga ik weer naar terug zodra 1.04 uit is. Dat wordt smullen!
Ik zou zeggen probeer een WW barb, dat is wel heel wat anders dan een tank monk.
Vind ik persoonlijk tot nu toe het leukst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ironisch eigenlijk dat de Monk de "snel over het slagveld dashende, veel dmg doende, niet raakbare" warrior zou moeten zijn en de barb "de dikkerd die niet dood gaat" warrior.

In de praktijk is het keihard andersom met die ww build. :P

Wel een beetje jammer want ik ben met die reden monk gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Mja geef me dan toch maar de dikkerd die niet dood gaat op mijn HC Monk :+

Dit wk vlotjes voorbij Diablo Hell, act4 is daar dus momenteel on farm. Inferno daarentegen, wat is me dat zeg... die skeletons slagen 10x harder dan Diablo op Hell 8)7 Heb je dan zo'n insane hoge armor/resist nodig om die dmg te reduceren?

Stats: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sfinx-2884/hero/14837055

Heb nog een lvl62 shield met 19% block en dex/vit/lightning resist, dat lijkt echter niet voordelig tov winst in attack speed (en dus loh) met dual-wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Oke, cool spel, geen spijt. Best weer die oude 'feeling' van Diablo II. Speelt lekker, ik las wel dat het oppeens snel moeilijker wordt. Ben benieuwd...

Voor degene die het soms leuk vinden samen te spelen

Battletag: Preddie#2360 voor degene die het leuk vinden soms samen te spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door Paniohitus op 20-08-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Preddie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:11:
Oke, cool spel, geen spijt. Best weer die oude 'feeling' van Diablo II. Speelt lekker, ik las wel dat het oppeens snel moeilijker wordt. Ben benieuwd...

Voor degene die het soms leuk vinden samen te spelen

Battletag: Preddie#2360 voor degene die het leuk vinden soms samen te spelen.
Er staat je nog wat te wachten. Je bent als het goed is lvl 60 als je het spel 3x hebt uitgespeeld (normal, nightmare en hell difficulties) en dan, dan begint het spel pas.

Dan ga je (in inferno) elke nieuwe act tegen een enorme difficulty muur aanlopen, waar je veel voor moet farmen om er doorheen te komen.

Gelukkig is het proces van het lvl 60 worden (zeker de eerste keer) ook leuk. :)

Ben nog een aantal poppetjes aan het lvl-en. Misschien leuk om een keer samen door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Sfinx- schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:05:
Mja geef me dan toch maar de dikkerd die niet dood gaat op mijn HC Monk :+

Dit wk vlotjes voorbij Diablo Hell, act4 is daar dus momenteel on farm. Inferno daarentegen, wat is me dat zeg... die skeletons slagen 10x harder dan Diablo op Hell 8)7 Heb je dan zo'n insane hoge armor/resist nodig om die dmg te reduceren?

Stats: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sfinx-2884/hero/14837055

Heb nog een lvl62 shield met 19% block en dex/vit/lightning resist, dat lijkt echter niet voordelig tov winst in attack speed (en dus loh) met dual-wield.
je defense is aardig laag, dus hogere armor pieces zoeken / skills met extra armor.
Maar die skeletons krijg je toch met je DPS in 2 a 3 hits neer? Zonder dat ze je geraakt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
pstalman schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

je defense is aardig laag, dus hogere armor pieces zoeken / skills met extra armor.
Maar die skeletons krijg je toch met je DPS in 2 a 3 hits neer? Zonder dat ze je geraakt hebben?
Klopt maar als er toch eens eentje me hit dan zie ik ineens mijn leven met 1/5e dalen. Dat is even schrikken op HC ;) Ik voel me toch niet meer veilig, stel dat ik een vervelende combo elite tegen kom dan is die dmg output een veelvoud en is het game over. Meer armor, klinkt logisch. Farmen & sparen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik blijf het maar roepen, life on hit! Essentieel voor een monk. Voor act 1 is 800-1000 vrij veilig.

Ik kan me voorstellen dat dit op HC nogal lastig te bemachtigen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Wolf schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:42:
Ik blijf het maar roepen, life on hit! Essentieel voor een monk. Voor act 1 is 800-1000 vrij veilig.

Inderdaad... boven de 400LoH met 700DPS is pakweg 10x mijn budget :) Ik heb 300LoH ofzo maar wil in eerste instantie de damage input reduceren. LoH is leuk zolang je kan hitten maar niet in bepaalde situaties zoals weglopende elites, jailor / frozen / fear... en niet te onderschatten: lagspikes / rubberbanding. Spijtig genoeg is dit de grootste oorzaak van HC deaths dus moet je voorbereid zijn op het worst case scenario.

Enkele armor pieces kan ik nog relatief goedkoop upgraden met dezelfde stats maar dubbele armor, misschien ook maar terug naar Keen eye voor de 50% armor increase.

[ Voor 10% gewijzigd door Sfinx- op 20-08-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Je kan ook voor life regen gaan.

Ik heb een tijdje 2,5k life per second aan regen op mijn gear gehad. Dit zorgde ervoor dat ik in act 1 zelfs als ik frozen was geen dmg pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Sfinx- schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

Klopt maar als er toch eens eentje me hit dan zie ik ineens mijn leven met 1/5e dalen. Dat is even schrikken op HC ;) Ik voel me toch niet meer veilig, stel dat ik een vervelende combo elite tegen kom dan is die dmg output een veelvoud en is het game over. Meer armor, klinkt logisch. Farmen & sparen dus :P
De eerste run in inferno was ook best irri. Veel heen en weer rennen etc.
Maar toch al 2 MF runs gedaan nadat ik de butcher neer kreeg.

En ja nu is het wachten tot betere items, meer gold (paar M is genoeg om je te gearen.. maar ja krigj dat maar zodat ik niet 2 defensive passives hoef te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Wolf schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:54:
Je kan ook voor life regen gaan.

Ik heb een tijdje 2,5k life per second aan regen op mijn gear gehad. Dit zorgde ervoor dat ik in act 1 zelfs als ik frozen was geen dmg pakte.
is dat nu nog zo? Volgens mij zijn er vele server side patches geweest.
De laatste keer dat ik met mijn SC barb in a1 in 5 arcanes kon staan is al een paar maand terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:59
Gisteren lekker in Nightmare A3 en A4 bezig geweest. Met 2 melee en 2 ranged mensen is dat prima te doen. De ranged mensen doen lekker wat DPS en als het de barbs lukt om de mobs weg te houden is er niets aan de hand.
Wel zag ik Wizards en DH's rondlopen met meer dan 12k aan HP. Zelf heb ik als barb krap aan 8k, dus heb het idee dat ik iets meer in Vitality moet investeren. Momenteel focus ik me vooral op strength en CHC. heb nu met buffs zo'n 33% CHC. Speelt wel lekker weg als je redelijk continu WW kunt doen bij een groot aantal mobs.

Diablo was me gisteren nog net iets te machtig, dus denk nog maar een keer A3 en A4 te doen. Die zijn tenminste niet al te lang.

Ook m'n 2 eerste legendary items gevonden! 1 wapen die me goed van pas kwam met 144 dps en 1 crafting recipe voor de Staff of Herding. Nu nog de benodigdheden voor die staff en dan kan ik ook mooi in regenboogland spelen :)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Darth Malak schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:34:
[...]

Ik zie best veel reports van problemen met de gtx 580 in verscillende games. Vrees dat dat beeld overeenkomt met veel ander nieuwe top videokaarten in het verleden. Drivers vertonen vaak prolemen en de kinderziektes zitten er nog volop in. Als d3 de enige game is die je deze prolemen geeft zal het waarschijnlijk door d3-driver combo komen. probeer anders een 3dmark een tijd te draaien en kijken of deze ook prolemen geeft. zo ja, zou ik, eens een ticket openen bij nvidia. Verder kun je nog de hardwareclass in de d3 settings file omlaagschroeven wat voor zover ik weet ervoor zorgt dat d3 een lagere directx versie gebruikt.
Heb zelf ook gtx 580, heb geen enkel probleem ermee, niet in diablo 3 en ook niet in andere games. Kinderziektes in drivers, neuh, nvidia is al lang bezig met de volgende serie, kaart is toch al tijd op de markt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
bangkirai schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:24:
[...]

Heb zelf ook gtx 580, heb geen enkel probleem ermee, niet in diablo 3 en ook niet in andere games. Kinderziektes in drivers, neuh, nvidia is al lang bezig met de volgende serie, kaart is toch al tijd op de markt hoor.
Ik heb zelf ook GTX 580 en draait gewoon goed hoor.
Lijkt me sterk dat het een algemeen iets is.
Zou kunnen zijn natuurlijk dat het een driver issue is maar wel een die word veroorzaakt vanuit je jou kant.

Neem aan dat je het al geprobeerd heb maar probeer eens een nieuwe stable drivers van nvidia of anders eens de beta driver.

Heb je dat al gedaan. dan kan je altijd windows her installen als je daar zin in hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Nog even een herhaling! Vanavond om half 7 weer een giveaway van +/- 90 items. Geen high-end gear natuurlijk, maar er zitten zeker leuke spullen tussen dit keer!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:43
Ik reserveer graag die éne amulet of ring met 100+ Intelligence, IAS en 300+ LOH :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Laatst online: 08-09 09:02
Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik mn eigen profiel (karakters) delen/linken zoals anderen dat hier doen? Als ik inlog kan ik alleen m'n wow karakters selecteren, en niet die van Diablo3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
onok schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:09:
Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik mn eigen profiel (karakters) delen/linken zoals anderen dat hier doen? Als ik inlog kan ik alleen m'n wow karakters selecteren, en niet die van Diablo3.
Dan moet je even switchen naar je Diablo profiel, ik had hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Noob-vraag,
maar farmen is toch gewoon betere items vergaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
mouzetc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:59:
Nog even een herhaling! Vanavond om half 7 weer een giveaway van +/- 90 items. Geen high-end gear natuurlijk, maar er zitten zeker leuke spullen tussen dit keer!
gewoon hier in de topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

wellicht voor mij dus ook interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 16-09 11:01
Kan iemand mij even in hell a3 droppen? Even mn dh naar 60 brengen vandaag =)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Preddie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:18:
Noob-vraag,
maar farmen is toch gewoon betere items vergaren?
Yup, met farmen bedoelen we hersenloos de lvls doorspelen voor items/gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
onok schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:09:
Browse naar:
code:
1
http://eu.battle.net/d3/en/profile/<je battletag>

Vervang alleen in je battletag # door -

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 14:56
Ik vind toenet gewoon een Legendary Skycutter zwaard..... die had ik toch liever na de patch gevonden..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
An1mA schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:21:
Kan iemand mij even in hell a3 droppen? Even mn dh naar 60 brengen vandaag =)
als nog niemand je geholpen heeft, voeg maar ff toe: yb0ng#2272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Zal het hier ook melden, maar komen in het trading topic!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Kadardar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:44:
[...]

Ik heb zelf ook GTX 580 en draait gewoon goed hoor.
Lijkt me sterk dat het een algemeen iets is.
Zou kunnen zijn natuurlijk dat het een driver issue is maar wel een die word veroorzaakt vanuit je jou kant.

Neem aan dat je het al geprobeerd heb maar probeer eens een nieuwe stable drivers van nvidia of anders eens de beta driver.

Heb je dat al gedaan. dan kan je altijd windows her installen als je daar zin in hebt :P
Ja ik moet een keer weer herinstallen windows, want drivers en alles al geprobeerd, diablo zelf draait niet stabiel en alle overige spellen wel. Helaas nog geen tijd en zin gehad om dit te doen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Laatst online: 08-09 09:02
dx5314 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:10:
[...]

Dan moet je even switchen naar je Diablo profiel, ik had hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Is de patch nu daadwerkelijk voor dinsdagnacht? If so, dan heb ik vandaag en morgen nog weinig zin om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:02

skoozie

SCSI

SideShow schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:45:
Is de patch nu daadwerkelijk voor dinsdagnacht? If so, dan heb ik vandaag en morgen nog weinig zin om te spelen :)
begin een alt :D

edit: hoef je ook niet bang te zijn dat je hoge level legendaries krijgt vlak voor ze gebufd worden.

[ Voor 17% gewijzigd door skoozie op 20-08-2012 13:51 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Dat is misschien wel een goed idee. Wellicht maar eens iets anders proberen dan de WD.
DH of Wizard lijkt me nog wel wat.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mwah ik heb besloten maar gewoon door te spelen. Op Bliz kan je wachten tot je een ons weegt. Bovendien is dat het dinsdag komt slechts een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Heb mijn wapen in de verkoop gedaan dus het heeft niet veel zin om te spelen ;)

Een nieuwe kopen lijkt me een beetje risky..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
Wolf schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:42:

Met mijn build kan ik vrij makkelijk act 2 farmen, met uitzondering van twee bosses tegelijk.

Act 3 kom ik maar niet voorbij Ghom.

Ik snap dat ik meer LoH nodig heb op mijn wapen maar die zijn zo duur dat ik nog wel wat weken moet farmen omdat voor elkaar te krijgen, of ik moet dual hand gaan, heb nog wel een LoH wapen die ook 500 doet in combo met me main moet ik wel rond de 1000 komen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MaceNL-2951/hero/2918573

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Haha, Blizzard laat zich weer lekker kennen, zou me niks verbazen als mensen hier, terecht, door ontslagen worden:

Interview met David Brevik

Reactie van Blizzard

Bewijs dat de reacties echt zijn

Echt, onvoorstelbaar hoe onprofessioneel Blizzard op z'n momenten kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 15:35
Act 3 kom ik maar niet voorbij Ghom.
Dat geruft van hem heeft mij ook een paar keer de das omgedaan, daar kon ik niet tegenop regeneraten. Ik heb het wel geprobeerd met veel LoH, mantra of healing.

Ik heb hem uiteindelijk verslagen met deadly reach met armor rune en mantra of conviction/overawe (mijn boss aura). Zo kon ik net buiten de prut staan en hem toch raken. Af en toe serenity zodat ik langer op 1 plek kon blijven staan (in het gas dus) waardoor ik hem kon pakken met sweeping wind en de wolkjes broekhoest zich minder snel verspreidden. En health globes pakken van die snotdingen die hij af en toe summont.

Mijn monk.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Seditiar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:08:
Haha, Blizzard laat zich weer lekker kennen, zou me niks verbazen als mensen hier, terecht, door ontslagen worden:

Interview met David Brevik

Reactie van Blizzard

Bewijs dat de reacties echt zijn

Echt, onvoorstelbaar hoe onprofessioneel Blizzard op z'n momenten kan zijn.
Typisch een gevalletje van niet mee bemoeien. En als iemand je product afkraakt en zelf geen fatsoenlijk product erna neerzet is ook niet zo handig.

Facebook van personen heeft niets met blizzard te maken, als ik op mijn facebook iets zet heeft dat ook niets met het werk te maken...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dakreal schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:24:
[...]

Typisch een gevalletje van niet mee bemoeien. En als iemand je product afkraakt en zelf geen fatsoenlijk product erna neerzet is ook niet zo handig.

Facebook van personen heeft niets met blizzard te maken, als ik op mijn facebook iets zet heeft dat ook niets met het werk te maken...
Dat heeft er inderdaad niets mee te maken, helaas denken veel mensen daar anders over. En als je een lead-director bent, zal je toch echt wat beter op je woorden moeten letten en niet mensen die bij een tak van jouw bedrijf hebben gewerkt, uitschelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Seditiar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:27:
[...]

Dat heeft er inderdaad niets mee te maken, helaas denken veel mensen daar anders over. En als je een lead-director bent, zal je toch echt wat beter op je woorden moeten letten en niet mensen die bij een tak van jouw bedrijf hebben gewerkt, uitschelden.
Ik denk dat mensen erg kortzichtig zijn als ze hierop een mening baseren :)

Daarnaast ben ik van mening dat we weer on-topic moeten gaan :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stel je hebt 5 mil.... wat zou je vervangen :+
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354

Overigens speel ik amper sinds de veranderingen mbt de patch duidelijk zijn, bijzonder weinig behoefte aan :)
Daarna weer eens kijken of ik er zin in heb.
In D2 had ik nooit zo'n moeite verschillende chars te gearen, in D3 moet ik eigenlijk alles van m'n wiz en DH verkopen wil ik m'n Barb kunnen gearen, of weer grinden/traden tot ik een ons weeg, waar dat laatste steeds moeilijker word.

[ Voor 72% gewijzigd door Vandread op 20-08-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vandread schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:34:
Stel je hebt 5 mil.... wat zou je vervangen :+
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354

Overigens speel ik amper sinds de veranderingen mbt de patch duidelijk zijn, bijzonder weinig behoefte aan :)
Daarna weer eens kijken of ik er zin in heb.
Ring / gloves / chest! Zo even snel gekeken lijken me dat de beste upgrades..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, dus ik zoek naar gloves met CHC + allres + vit van minimaal 100 en str ook minimaal 100.... KATSJING :P daaammmnnn daarom zie je ook vaak dat de gloves een groot compromis item zijn.

Watvoor andere stats naast Str/chc zou je zoeken op de ringen?

Betreft de chest, jep was ook iets waar ik op zocht, wat biedingen lopen, moet gewoon een ilvl63 worden met meer armor, qua hp zal ik wel 10k achteruit gaan...

Bracers en helm moeten ook beter.... zijn wel geupgrade (ivm met CHC, maar waren zowiezo karig)

3 goede upgrades tot nu toe:
shoulders voor 1,9m
belt voor 900k
amu voor 55k

Daarnaast de helm, geen idee wat die koste, was een mindere helm, lagere str, geen vit, geen chc, geen allres. Moet iets zoals die maar dan met allres en dan nog bracers met meer allres.

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 20-08-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
Hoe gaat dat precies in zijn werk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
MaceNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:51:
[...]

Hij heeft gewoon een heleboel goede items die net niet AH waardig zijn en die geeft ie gratis weg. Maar de items komen pas om half 7 online bij de trading topic. First come first serve =)

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 20-08-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
MaceNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:51:
[...]

Wat An1mA zegt! Dit keer zullen er wat betere/duurdere items tussen zitten.
Overigens is het voor mij niet 'AH waardig' ;)

Zie hier 2 van de 4 voorgaande keren:
mouzetc in "[PC] Diablo 3 Trading topic"

[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 20-08-2012 15:08 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmm, ik ben ook op een punt aangekomen dat elke upgrade me klauwen vol met gold gaat kosten.
Iemand nog een tip waar ik deze WD nog kan optimaliseren die gebruik maakt van LOH, mana regen en pickup range (voor Grave Injustice)?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Joarie-1237/hero/967323

(ik heb veel damage en vit ingeleverd voor all res...merkte dat 300 all res echt te weinig was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
denk dat je je budget moet bijstellen als je vindt dat alle upgrades nu bakken met geld kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
mouzetc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

Wat An1mA zegt! Dit keer zullen er wat betere/duurdere items tussen zitten.
Overigens is het voor mij niet 'AH waardig' ;)

Zie hier 2 van de 4 voorgaande keren:
Ga me best doen, bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
De inkomsten uit AH lopen terug (heeft zijn verzadigingspunt bereikt) en ik geef ook veel spul weg aan mijn teamgenoten.
Het kan echter zo zijn dat iemand met dezelfde build speelt en nog wat item-tips heeft. Ik zie bijv dat mijn bracers ook nog wel wat kunnen gebruiken op het gebied van IAS of LOH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:26
Hoe ervaren de monks, na de nerf van IAS de AS en de prijzen in AH? zijn die erg gedaald? Ik heb ten tijde van de nerf geen IAS gehad en sindsdien ook niet meer gekeken.

Ik merk dat ik daar nog wat punten van verbetering kan aanbrengen. Zijn de prijzen flink gedaald of hetzelfde gebleven?

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb lang lopen kloten in act 1 maar kom er achter dat act 2 en zelfs begin van 3 prima te doen zijn met m'n redelijke el cheapo CHC whirlwind barb, wat wel leuk is. (zelfs met magicfind hier en daar) Je moet wel opletten want je bent wel zo de pijp uit maar ik heb het idee dat het begin van act 3 op het fort nog wel beter gaan dan act 2, omdat er zo veel grut op loopt.. Hopelijk kan ik daar weer eens een upgrade scoren, na de patch dan.. :)

Ik heb ook geprobeer te knokken zonder fury generator maar dat loopt niet lekker, wel fijn om ook gewoon te kunnen meppen af en toe.. en een beter wapen met LoH zou wel fijn zijn..

http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/10922743

En m'n wizard, maar die vind ik wel wat minder leuk, erg "squishy" noemen ze dat toch? :)

http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/16423819

[ Voor 13% gewijzigd door maratropa op 20-08-2012 15:38 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delph schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:54:
Heb mijn wapen in de verkoop gedaan dus het heeft niet veel zin om te spelen ;)

Een nieuwe kopen lijkt me een beetje risky..
Boeie wapens zat van net 800 dps met redelijke stats (150+ mainstat + vit bijv). Socket en critdmg wordt weer duur ja dat is dan lastig. Van het weekend een aardige offhand dagger gekocht om te testen voor maar 100k!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Ik kom net als velen hier niet voorbij Ghom. Mijn DH kan, met deze gear, een redelijke hoeveelheid damage doen, tot ong ¾ van z'n levens en dan zit alles onder het gas, afgelopen. Ik zat zo te denk om me, qua nieuwe gear, te concentreren op mijn helm, shoulders en pants. Wat denken jullie?

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
porn* schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:49:
[...]

Boeie wapens zat van net 800 dps met redelijke stats (150+ mainstat + vit bijv). Socket en critdmg wordt weer duur ja dat is dan lastig. Van het weekend een aardige offhand dagger gekocht om te testen voor maar 100k!
Wapens zijn momenteel nog zo overpriced.. ik wacht ook lekker de patch af. Loop zelf al een aantal weken met een 600K wapen rond (op gear van ruim 300+ mil). Gaat ook allemaal prima!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheAmassama schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:50:
Ik kom net als velen hier niet voorbij Ghom. Mijn DH kan, met deze gear, een redelijke hoeveelheid damage doen, tot ong ¾ van z'n levens en dan zit alles onder het gas, afgelopen. Ik zat zo te denk om me, qua nieuwe gear, te concentreren op mijn helm, shoulders en pants. Wat denken jullie?
Is die dps in- of exclusief sharpshooter? Heb het zelf gehaald toen ik nog 40k dps deed en 30k hp, Smokescreen dumpen voor Gloom en facetanken (minimaal lopen). Chest met +disc pakken maakt het nog makkelijker :)
mouzetc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:52:
[...]

Wapens zijn momenteel nog zo overpriced.. ik wacht ook lekker de patch af. Loop zelf al een aantal weken met een 600K wapen rond (op gear van ruim 300+ mil). Gaat ook allemaal prima!
Dat zijn ze ook. Mijn reactie sloeg op Delph's opmerking, die tijdelijk geen wapen meer heeft: de net-niet wapens zijn itt tot goede wapens weer errrrrg cheap. Ik verkoop 700-800 dps wapens met aardige stats nog voor geen 200k meer. Da's prima om te overbruggen :P

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 20-08-2012 15:54 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

porn* schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:52:
[...]

Is die dps in- of exclusief sharpshooter? Heb het zelf gehaald toen ik nog 40k dps deed en 30k hp, Smokescreen dumpen voor Gloom en facetanken (minimaal lopen). Chest met +disc pakken maakt het nog makkelijker :)
Die DPS klopt niet helemaal. Met sharpshooter is het 115k, zonder rond de 65k dacht ik. Shadow power met Gloom zal ik eens proberen.

edit: 65k is met steady aim

[ Voor 3% gewijzigd door amas op 20-08-2012 16:02 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
porn* schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:49:
[...]

Ik heb een aardig grote chc dus wapens met chd zijn een enorme dps boost, ik had nu een 870 dps wapen met 145 chd en ik wil niet veel minder. Maar 40m uitgeven aan iets wat volgende week nog maar de helft waard is is zekers zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Delph schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:58:
[...]

Ik heb een aardig grote chc dus wapens met chd zijn een enorme dps boost, ik had nu een 870 dps wapen met 145 chd en ik wil niet veel minder. Maar 40m uitgeven aan iets wat volgende week nog maar de helft waard is is zekers zonde.
Ik ben nog redelijk op de hoogte, maar waarom zouden wapens met de patch opeens minder waard worden? Blijkbaar heb ik iets gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het aanbod gaat stijgen vanwege drops changes.
De gemiddelde kwaliteit gaat stijgen vanwege ilvl changes.
2 Handers krijgen specifieke (hogere) stats waardoor deze ook meer gewenst raken.
Legendaries krijgen geweldige buffs en zullen zeer in trek raken.

Ik denk dat dat de redenen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delph schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:58:
[...]

I know same here, ik bedoel te zeggen: een 800 dps wapen met 150str ofzo kun je voor 150k kopen kun je prima ff mee vooruit :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Ik weet het niet, MicScott. Een hoop bandwagon gedrag denk ik voornamelijk. De meeste nieuwe proc-effecten lijken me vooral cool en visually impressive, maar ik denk dat voor het efficiente farmen de 'oude' rares nog altijd aan de top blijven. Komen er alleen een hoop bij omdat niet alle topwapens ilvl63 nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
MicScott schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:00:
[...]

Ik ben nog redelijk op de hoogte, maar waarom zouden wapens met de patch opeens minder waard worden? Blijkbaar heb ik iets gemist.
Op dit moment kunnen alleen ilvl 63 wapens de best mogelijke dmg rolls meekrijgen waardoor je wapens onder de 63 eigenlijks niet eens meer hoeft te iden. Met de patch gaan ze dit aanpassen volgens de preview:

Weapon damage is the most important stat on a weapon. It can be disheartening to get a lot of weapon drops and you know before even looking at them that they have no chance of being good. To help give weapons a fighting chance, the raw damage value on all level 61 and 62 weapons will be able to roll damage that extends all the way to the top end of level 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:22
vandaag wat meer progress gemaakt met monk in inferno en 2 mooie drops gevonden die me monk lekkere boost geven :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tfpMV.png

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Delph schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:05:
[...]

Op dit moment kunnen alleen ilvl 63 wapens de best mogelijke dmg rolls meekrijgen waardoor je wapens onder de 63 eigenlijks niet eens meer hoeft te iden. Met de patch gaan ze dit aanpassen volgens de preview:

Weapon damage is the most important stat on a weapon. It can be disheartening to get a lot of weapon drops and you know before even looking at them that they have no chance of being good. To help give weapons a fighting chance, the raw damage value on all level 61 and 62 weapons will be able to roll damage that extends all the way to the top end of level 63.
Bedankt, dat stukje informatie had ik nog niet eerder gezien. Ben benieuwd. De patch zou deze week moeten komen, dus nog even geduld met het vervangen van mijn MH dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
WOW, wat kom ik net tegen op de US fora en is dit niet ergens op de frontpage van diablo gezet???

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6369407745

AH update in 1.04!!!!!1!!!

edit: Even op mijn gemakje doorgelezen en de AH functionaliteit gaat er enorm op vooruit, jammer dat er een paar dingen worden geupgrade die het ah farmen lastiger gaan maken... :P

[ Voor 33% gewijzigd door Delph op 20-08-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik ga op mijn monk vanavond deze trollbuild eens proberen. :P

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#bcjQgS!UcY!ZZbZaY

Infinite tempest rush! Met een spirit regen daibo moet dit te doen zijn.

Wat een whirlwind barb kan, kan ik ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
"Search Improvements:
We're upping the allowed number of "Preferred Stats" per search from 3 to 6."
Werd tijd, nu nog ingame ah =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
An1mA schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:13:
"Search Improvements:
We're upping the allowed number of "Preferred Stats" per search from 3 to 6."
Werd tijd, nu nog ingame ah =)
In town bij een vendor gewoon de AH checken moet toch idd mogelijk worden

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 19:54

ronniebastard

Yarrrrrr

Delph schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:11:
WOW, wat kom ik net tegen op de US fora en is dit niet ergens op de frontpage van diablo gezet???

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6369407745

AH update in 1.04!!!!!1!!!

edit: Even op mijn gemakje doorgelezen en de AH functionaliteit gaat er enorm op vooruit, jammer dat er een paar dingen worden geupgrade die het ah farmen lastiger gaan maken... :P
Hij staat ook op EU ;)
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5168837418#1

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Zo, nu is t wel helemaal over met koopjes jagen :p Denk dat ik vanaaf nog maar even wijselijk geld ga besteden!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

mouzetc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:19:
Zo, nu is t wel helemaal over met koopjes jagen
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
mouzetc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:19:
Zo, nu is t wel helemaal over met koopjes jagen :p Denk dat ik vanaaf nog maar even wijselijk geld ga besteden!
Had je dat niet vorig week al moeten doen :p Ik ben voor bereid, ik ga veel verdienen of ik zink mee met de zinkende boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Omdat je normaal wel koopjes kon scoren met 4 of meer goede stats, omdat die niet op te zoeken waren en/of mensen simpelweg niet de waarde wisten. En je kon heel makkelijk items zonder gems/lage gems inkopen en vervolgens met dikke gems met een hoop winst verkopen. (waardes van gems worden nu niet meer meegerekend). Dat zijn de 2 voornaamste redenen..

Je kunt natuurlijk nog altijd hopen dat iemand een 0 vergeet of gewoon extreem lazerus is :p
An1mA schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

Had je dat niet vorig week al moeten doen :p Ik ben voor bereid, ik ga veel verdienen of ik zink mee met de zinkende boot.
Heb zelf eind vorige week mn laatste items gekocht voor verdere verkoop.. alles is er wel doorheen en de AH leek vrij rustig en op waarde van t weekend. Hopelijk vind ik straks toch nog wat leuks :}

[ Voor 27% gewijzigd door mouzetc op 20-08-2012 16:24 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

mouzetc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:23:
[...]
Omdat je normaal wel koopjes kon scoren met 4 of meer goede stats, omdat die niet op te zoeken waren en/of mensen simpelweg niet de waarde wisten. En je kon heel makkelijk items zonder gems/lage gems inkopen en vervolgens met dikke gems met een hoop winst verkopen. (waardes van gems worden nu niet meer meegerekend). Dat zijn de 2 voornaamste redenen..

Je kunt natuurlijk nog altijd hopen dat iemand een 0 vergeet of gewoon extreem lazerus is :p
Ik denk eigenlijk dat de meeste koopjes er voornamelijk staan omdat mensen te lui zijn om de waarde op te zoeken. Overigens heb ik al sinds de IAS nerf weinig winst meer weten te maken met het resellen van items :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
MicScott schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:25:
[...]

Ik denk eigenlijk dat de meeste koopjes er voornamelijk staan omdat mensen te lui zijn om de waarde op te zoeken. Overigens heb ik al sinds de IAS nerf weinig winst meer weten te maken met het resellen van items :(
Dan heb je niet de juiste niche gevonden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit:
We've increased the maximum stack size of gold per listing from 100,000 to 1,000,000. The current minimum listing price will remain the same per stack.

Gaat de economie meer beinvloeden dan watvoor nieuwe items en stats dan ook.....
als ik het goed begrijp word 1m dus 25c ipv 100k voor 25c.
Kan niet helemaal inschatten hoe dit de boel gaat beïnvloeden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Delph schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:26:
[...]

Dan heb je niet de juiste niche gevonden.. ;)
True, maar ik heb het ook niet echt meer geprobeerd de laatste tijd. Welke niche gebruik jij zoal? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Vandread schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:28:
Dit:
We've increased the maximum stack size of gold per listing from 100,000 to 1,000,000. The current minimum listing price will remain the same per stack.

Gaat de economie meer beinvloeden dan watvoor nieuwe items en stats dan ook.....
als ik het goed begrijp word 1m dus 25c ipv 100k voor 25c.
Kan niet helemaal inschatten hoe dit de boel gaat beïnvloeden....
1 woord voor: INFLATIE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep dat is heel goed mogelijk, hyperinflatie.... WEER.... anderzijds, er zullen minder botters actief zijn, aangezien het echt NIETS meer oplevert.

Betreft de niches...
IAS was niet bepaald een niche te noemen....
Zijn er überhaupt niches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 16-09 11:30
Als ik dual wield met 2 wapens met Life on Hit, wordt de Life on Hit van beide wapens dan bij elkaar opgeteld? Dus als ik met me main of offhand sla, Krijg ik dan in beide gevallen de Life on Hit van beide wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
chrisO schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:32:
Als ik dual wield met 2 wapens met Life on Hit, wordt de Life on Hit van beide wapens dan bij elkaar opgeteld? Dus als ik met me main of offhand sla, Krijg ik dan in beide gevallen de Life on Hit van beide wapens?
Jup das ook waarom velen dualwielden :)
Vandread schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:31:
Jep dat is heel goed mogelijk, hyperinflatie.... WEER.... anderzijds, er zullen minder botters actief zijn, aangezien het echt NIETS meer oplevert.

Betreft de niches...
IAS was niet bepaald een niche te noemen....
Zijn er überhaupt niches?
Botters verkopen al voor ongeveer die prijs buiten D3 RMAH om , dus jep er zal zeer zeker een mega inflatie gebeuren, again. Hadk dit geweten ik had men LEgendary plan voor RMAH verkocht :(

[ Voor 43% gewijzigd door sleepwalkerbe op 20-08-2012 16:34 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging