Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Darth Malak schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:19:
[...]
@zzattack.. gz met de kill. ben ook wel,benieuwd naar de gear van je party member want met 10k dps heeft die fight anders wel heuuul erg lang geduurt.. :p
ty, maat joinde last second in de schrale ook hoop ook een achievement te ontvangen :P
voorbereiding was met een sc wiz die 5k dps deed. dat duurde ongeveer 45min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik stamp met 180 mf door a3 en voordat de elites dood gaan gooi ik nog snel mijn amulet wat me in totaal 218mf oplevert meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

zzattack schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:28:
[...]

ty, maat joinde last second in de schrale ook hoop ook een achievement te ontvangen :P
voorbereiding was met een sc wiz die 5k dps deed. dat duurde ongeveer 45min :P
Hehe.. epic! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
bangkirai schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:02:
[...]

ancient path waypoint, maar die is overbekend hoor.
Thanks, bij mij nog niet zolang kan ik nog niet door A2 heen ;)

edit: 9 vd 10 keer krijg ik die &^%&goblin toch niet neer trouwens voor dat ie 'whoeeeei' door z'n portal springt met mn 14k dps... moet wel het grootste nadeel van mn tank build zijn 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Deegeeooh op 18-08-2012 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Vandaag mijn eerste HC char - Wiz gestart. Heb al enkele chars op SC lvl 55/54, maar ik miste de uitdaging. Steeds weer kunnen reviven is ook niet alles.

Iemand tips waar ik op moet letten naast het welbekende 'niet dood gaan' riedeltje bij HC? Het is een Wiz btw. Ook een class die ik nog niet echt gespeeld heb, dus ik ben benieuwd :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Chapeau en congrats!
\
Als ik naar je stats kijk zou ik als DH toch ook inferno moeten kunnen clearen zou je zeggen.. (tank build)
(ik kan tot res all 600 gaan als ik mn dps verlaag naar een vergelijkbare waarde)

Maar die vlieger gaat nog even niet op geloof ik :p

Maar sowieso.. HC. _/-\o_

daar ben ik nog niet eens aan begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Timeless schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:22:
[...]

act 3 moet ik bij sommige packs wel oppassen en ga af en toe wel dood, maar ik loop er redelijk doorheen ja.
En 17k dmg is unbuffed ja.

Gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661
ook tank build :)

Je bent duidelijk al wat verder dan ik..

Zit op 13k unbuffed.. maar pas sinds een week naar tank geswitched dus nog niet optimaal, en zeker nog geen mf geintegreerd.

En heb ook nog niet echt de moeite gedaan om door A3 te komen, denk wel dat ik kan clearen, maar ben even druk met MF set upgraden en a1/a2 runs :)

But I'll get there :)

http://eu.battle.net/d3/e...egeeooh-2270/hero/1343005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Deegeeooh schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:12:
[...]

ook tank build :)

Je bent duidelijk al wat verder dan ik..

Zit op 13k unbuffed.. maar pas sinds een week naar tank geswitched dus nog niet optimaal, en zeker nog geen mf geintegreerd.

En heb ook nog niet echt de moeite gedaan om door A3 te komen, denk wel dat ik kan clearen, maar ben even druk met MF set upgraden en a1/a2 runs :)

But I'll get there :)

http://eu.battle.net/d3/e...egeeooh-2270/hero/1343005
Jij kan wel wat vit inleveren zo te zien. Zorg dat je op 1500 LoH komt en dat je res all op minimaal 600 zit (liever nog meer). dan kun je met gemak 15k hp inleveren.

Oh en kijk je skills (ook je passives) even na, volgens mij kun je daar ook nog wel wat aanpassen en winst halen als tank.

[ Voor 7% gewijzigd door Klitse op 18-08-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Timeless schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:22:
[...]

act 3 moet ik bij sommige packs wel oppassen en ga af en toe wel dood, maar ik loop er redelijk doorheen ja.
En 17k dmg is unbuffed ja.

Gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661
Ja.. klopt.. ik kom op ca 600 allres nu maar dan doe ik maar 10k dps. edit: herstel 12k

ga de komende dagen mn allres ophogen terwijl ik geen dex inlever.

passives klopt hoor.. dit klopt niet.. mn tank passives zijn grenadier/cull of the weak/custom engineering normaal gesproken. (zou wel handig zijn als je zelf kun bepalen welke gear getoond wordt trouwens)

Denk dat ik een heel end kan komen, heb ook nog niet echt geprobeerd. Gaat best al redelijk in A3.
Zie net dat ik weer wat oude gear verkocht heb, dus ga weer ff zoeken voor een upgrade (AH loopt voor geen meter op dit moment of ligt dat aan mij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Deegeeooh schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:58:
[...]
Thanks, bij mij nog niet zolang kan ik nog niet door A2 heen ;)

edit: 9 vd 10 keer krijg ik die &^%&goblin toch niet neer trouwens voor dat ie 'whoeeeei' door z'n portal springt met mn 14k dps... moet wel het grootste nadeel van mn tank build zijn 8)7
Wat wel zou helpen is een leuke offhander bij je te houden en zodra je een gobbo ziet vervang je je schild door de offhander en je DPS zou ruim voldoende moeten zijn om ze op tijd neer te krijgen. Kijken of je hem in een hoekje kunt drijven helpt ook!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58
Heeft iemand anders hier ook problemen met het op de ah zetten van exquisite essences?

Volgens mij heeft iedereen daar problemen mee want ze kosten nu al 8k per stuk.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19
bangkirai schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:07:
Zijn er nog mensen die vanavond inferno runs willen doen?
T's namelijk beetje rustig op de teamspeak :D

bangkirai#2299

Oh en bastaard add me ook is :D
Gedaan :P

Weet je of Ashrah ook speelt btw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
En inmiddels staan de essences op 15k per stuk. Wtf is hier aan de hand? :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Zojuist even een stuk act 3 gespeeld. Ben net voorbij de 2e catapult. Heb alle elites tot daaraan toe een kopje kleiner gekregen. Wel een paar keer dood gegaan maar dat was meer onvoorzichtigheid. Tot ik tegen een Waller, fast, teleport, invulnerable minions elite aan liep. Ik denk dat met een beetje mazzel en rondjes lopen ik hem wel dood kan krijgen maar na 3 keer zelf doodgaan had ik zoiets van ik ga maar weer farmen in act 1 want zo hoor je het spel volgens mij toch niet te spelen :P Al met al ben ik toch wel tevreden dat act 3 niet hopeloos moeilijk is met de gear die ik tot nu toe gevonden heb. Hoop dat patch 1.04 snel uitkomt want die arcane hydra vind ik toch wel het vetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Wolf schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:46:
En inmiddels staan de essences op 15k per stuk. Wtf is hier aan de hand? :P
Mensen zijn aan het sparen zo dat als de nieuwe legendaries uitkomen ze en vet winst kunnen maken en hopen een van de beste wapens in het spel te craften denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Goed dat ik er nog 700 bewaard heb :)
Jammer voor de stacks die ik voor 900g p.s. verkocht heb maja.

Nu alleen nog zien te verkopen want error 31073 gooit roet in het eten :S

Daarentegen.... heb van de week een recipe gekocht voor een ilvl62 1h axe met 6 properties in de hoop wat leuks te craften na de patch en er gaan 40 essences in. Als de essences echt 15k op brengen is dat al 600k aan gold dus waarschijnlijk toch weer rendabeler om ze te verkopen.

[ Voor 44% gewijzigd door JohnnyV76 op 18-08-2012 10:02 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

JohnnyV76 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:55:
Goed dat ik er nog 700 bewaard heb :)
Jammer voor de stacks die ik voor 900g p.s. verkocht heb maja.

Nu alleen nog zien te verkopen want error 31073 gooit roet in het eten :S

Daarentegen.... heb van de week een recipe gekocht voor een ilvl62 1h axe met 6 properties in de hoop wat leuks te craften na de patch en er gaan 40 essences in. Als de essences echt 15k op brengen is dat al 600k aan gold dus waarschijnlijk toch weer rendabeler om ze te verkopen.
Ja hier ook. Kan niets op AH zetten

Ik wil heeel graag het exalted grand strike wand plan kopen. Maarja ik had me voorgenomen geen items van AH te kopen. En de vraag is ook of de niewe legendaries niet beter zullen worden dan de grand plans en deze dus overbodig maken (zelfs met de ilvl 63 rolls buff)

[ Voor 17% gewijzigd door Ryan1981 op 18-08-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ligt het aan mij, of zijn er veel minder goede items voor de barbarian dan andere classes?

Ik heb heel nightmare gespeeld zonder ook maar iets te vinden en ook in hell vind ik nog niets.. Andere classes zijn/waren veel sterker bij gelijke progress.. Ik heb ook heel weinig survivability, weinig HP en DPS (Act 1 hell 16K HP en 3,5K DPS), maar upgrades vinden doe ik helemaal niet. Best vervelend, want ik ben zo snel dood..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Als je de AH niet wil gebruiken moet je geluk hebben ja. Als je de AH wel wil gebruiken zou ik zoeken op items met reduced level requirement. Geeft je een enorme DPS boost. Kan me niet herinneren dat ik op mn barb voor inferno 1x dood ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ryan1981 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:06:
[...]

Ja hier ook. Kan niets op AH zetten

Ik wil heeel graag het exalted grand strike wand plan kopen. Maarja ik had me voorgenomen geen items van AH te kopen. En de vraag is ook of de niewe legendaries niet beter zullen worden dan de grand plans en deze dus overbodig maken (zelfs met de ilvl 63 rolls buff)
Zelfde hier, terug een error...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik heb de beslissing toch maar genomen en heb goede mf gear aangeschafd voor mijn monk waarmee ik act 3 door kom.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Was een investering van 35m, maar dan heb je ook wat.

Het lijkt me namelijk onwaarschijnlijk dat mf nutteloos wordt bij de volgende patch en als het gebuffed wordt sla ik mezelf voor men kop dat ik het niet gedaan heb.

Heb de enchantress ook maar gelijk mf gear gegeven (2 ringen, amulet en three hundreth spear). Met haar erbij zit ik op 150% zonder NV.

Edit: Met dank aan Darth Malak voor de helm! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 18-08-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JohnnyV76 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:27:
Als je de AH niet wil gebruiken moet je geluk hebben ja. Als je de AH wel wil gebruiken zou ik zoeken op items met reduced level requirement. Geeft je een enorme DPS boost. Kan me niet herinneren dat ik op mn barb voor inferno 1x dood ben gegaan.
Ik speel zonder AH. Ik heb een 500dps wapen met requirement 57, maar zover ben ik nog niet. Ik heb met mijn lvl 60 characters al items opgespaard, maar nog ben ik zo slap. Dat vind ik ook zo vervelend, ik gebruik drops van hogere chars.
Ik ben nu lvl 52 en vanaf lvl 54 heb ik weer wat upgrades, maar dan vallen me de drops nog steeds heel erg tegen. Ik ben al zo slap, en nog kan ik geen upgrades vinden.

http://eu.battle.net/d3/e...Caramba-2590/hero/9218515

Dat is hem trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 18-08-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar een site waar je je eHP kunt berekenen en meer. Zoals bekijken wat elke stat nu toegevoegd aan je eHP. Wat ook erg handig is, je kunt daar een item check doen. Zo weet je of je de item die je op het oog hebt wel een upgrade is ja of nee. Ik denk zelf dat veel mensen hier wat aan hebben, omdat hier vaak advies gevraagd word wat ze moeten upgraden.
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#intro

[ Voor 16% gewijzigd door An1mA op 18-08-2012 11:33 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Bah ik heb het nu wel gehad met dit spel ...
Hoeveel keer kunnen ze iets breken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
An1mA schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:31:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar een site waar je je eHP kunt berekenen en meer. Zoals bekijken wat elke stat nu toegevoegd aan je eHP. Wat ook erg handig is, je kunt daar een item check doen. Zo weet je of je de item die je op het oog hebt wel een upgrade is ja of nee. Ik denk zelf dat veel mensen hier wat aan hebben, omdat hier vaak advies gevraagd word wat ze moeten upgraden.
Idd een handige website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

joepie, volgens diablofans is er een zeer grote kans dat de patch er woensdag al is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49
Die site is handig ja, ik hoop dat ze nog eens invoeren dat ie de data kan binnenhalen van je character profile dat scheelt nogal cijfertjes invoeren.

Damage calculator die character profile gebruikt:
http://theasiangamer.com/...ge-calculator-now-online/

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
JohnnyV76 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:17:
[...]

Wat wel zou helpen is een leuke offhander bij je te houden en zodra je een gobbo ziet vervang je je schild door de offhander en je DPS zou ruim voldoende moeten zijn om ze op tijd neer te krijgen. Kijken of je hem in een hoekje kunt drijven helpt ook!
da's wel een goeie inderdaad had ik nog niet geprobeerd. Even switchen naar een tweehander met hogere dps + quiver should do it. In een hoekje deed ik al, had met mn oude build nooit problemen, kon ik buffed 100K+ doen.
Maar toen had ik in A2 helemaal geen tijd voor een goblin aangezien mn ass veel te hard gekicked werd ;)

inmiddels ook weer een paar K dps erbij dus nog een paar dagen dan zal het geen probleem meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Whohoo, na 300 uur spelen mijn eerste set item :D http://us.battle.net/d3/en/item/bulkathoss-tribal-guardian Ga hem identifyen na mijn farm run :P

Gevonden bij jar of souls act 1 inferno.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryan1981 op 18-08-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Handig !

Voor mn DH DPS calc gebruik ik deze spreadsheet

Vervolgens heb ik die voor Single Wield zelf aangepast zodat je ook gear kunt opslaan en kopiëren etc en een wat vriendelijkere GUI in het algemeen hebt :p

Excel 97-2004 + VBA gebruikt excel VBA+macro's. directe Downloadlink van mijn dropbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Ryan1981 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:47:
Whohoo, na 300 uur spelen mijn eerste set item :D http://us.battle.net/d3/en/item/bulkathoss-tribal-guardian Ga hem identifyen na mijn farm run :P

Nou dat is wel een felicitatie waard! Hopelijk nog een beetje stats ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:52
En? is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Netsrek schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:06:
Vandaag mijn eerste HC char - Wiz gestart. Heb al enkele chars op SC lvl 55/54, maar ik miste de uitdaging. Steeds weer kunnen reviven is ook niet alles.

Iemand tips waar ik op moet letten naast het welbekende 'niet dood gaan' riedeltje bij HC? Het is een Wiz btw. Ook een class die ik nog niet echt gespeeld heb, dus ik ben benieuwd :+ !
meh , het zelfde als d2 eigenlijk , focus meer op defensive stats/skills en hp vergeleken met sc , zorg dat je altijd een 'oh fuck , RENNEN!' optie hebt en niet tig extra packs pulled (duh ;p ) , en zorg dat je tijdens het levellen waar mogelijk 2of 3 levels hoger bent als de content die je killed ( http://www.diablo3artisans.com/bosses-by-level/ )

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Ryan1981 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:47:

Super nice. Nu hopen dat het een goede roll is! :)
Als barb met dat SET setje kan een hoop uitmaken denk ik. Al is een schild ook nog een vaak gebruikt item ofc.
dontcare schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

meh , het zelfde als d2 eigenlijk , focus meer op defensive stats/skills en hp vergeleken met sc , zorg dat je altijd een 'oh fuck , RENNEN!' optie hebt en niet tig extra packs pulled (duh ;p ) , en zorg dat je tijdens het levellen waar mogelijk 2of 3 levels hoger bent als de content die je killed ( http://www.diablo3artisans.com/bosses-by-level/ )
Ok, handig die site! Thnx voor de tip. Rustig aan doen is er zeker bij, en altijd een weg in m'n rug creëren waar ik weg kan rennen waar geen mobs meer zijn :)!

[ Voor 40% gewijzigd door Netsrek op 18-08-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:32
vraagje:

Een vriend van me heeft een monk met 6k armor wat ongeveer 68% dmg reduction oplevert. Daarnaast heeft hij ca. 400 res all wat ongeveer 47% dmg reduction oplevert. Heeft hij dan niet helemaal geen res nodig aangezien armor meer oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok dit is hem geworden. Volgens mij geen heel slechte roll wel jammer dat ie geen socket heeft :P

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/48gfd921r/Bul_Kathos_s_Tribal_Guardian.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Buiten dat, dps is veels te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Tja das standaard bij legendaries. Hoogste dat ik op het AH kon vinden is 6XX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Ryan1981 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:38:
[...]

Tja das standaard bij legendaries. Hoogste dat ik op het AH kon vinden is 6XX :P
Het maximale is rond de 1000 dps als ik de item pagina bekijk? Maar dan moeten de 2 dmg roll's echt maximaal zijn. De kans daarop is natuurlijk waanzinnig klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Netsrek schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

Het maximale is rond de 1000 dps als ik de item pagina bekijk? Maar dan moeten de 2 dmg roll's echt maximaal zijn. De kans daarop is natuurlijk waanzinnig klein.
Geen idee hoe dat precies werkt, als je het mij vraagt is het 581.7,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:01:
vraagje:

Een vriend van me heeft een monk met 6k armor wat ongeveer 68% dmg reduction oplevert. Daarnaast heeft hij ca. 400 res all wat ongeveer 47% dmg reduction oplevert. Heeft hij dan niet helemaal geen res nodig aangezien armor meer oplevert?
Hoezo meer oplevert? Op het moment met die waardes wel maar die 6k armor kun je misschien nog richting de 7k krijgen met ilvl63 items of +armor items maar heel erg veel hoger niet denk ik terwijl de Allres wel redelijk makkelijk hoger te zetten is door de One With Everything passive. Ik zit op mijn monk net andersom ongeveer, meer Allres dan armor, 899 (75%) tov 6695 (69%) met enchantress omdat ik armor niet heel makkelijk hoger kan krijgen. Zou wel kunnen met de Evasion mantra Hard Target rune maar ik gebruik Conviction mantra met Overawe rune voor de dmg boost in grotendeels act2 farm maar act3 is ook redelijk goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Is er iemand die me even kan helpen met Ghom @ Inferno? Om daar te komen ging prima, maar ik ga constant dood door die gifwolken..

edit: thx @ Lec, Ghom is down :)

[ Voor 12% gewijzigd door Azaruc op 18-08-2012 16:09 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Ryan1981 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:49:
[...]

Geen idee hoe dat precies werkt, als je het mij vraagt is het 581.7,
Volgens mij heb je gelijk inderdaad. Het is natuurlijk het gemiddelde van je attacks. Ik keek naar de standaard dmg roll (max. 610) en de holy roll (max. 404) dus dacht ik max 1014. Maar dat zal zo wel niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Dit is trouwens hoe het er uit ziet als je een set item vind:

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/utjes6lcv/Proof_of_Set_Sized.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Tis weer zo ver ah kapoet :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Ryan1981 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:54:
Dit is trouwens hoe het er uit ziet als je een set item vind
Altijd leuk. Dat willen we wel vaker tegenkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Balen die AH errors. Ik had even 4M voor inferno essences kunnen binnenharken. Dat zou een +400% gold increase zijn geweest.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[afbeelding]
Fijn om te weten na 220 uur staat de teller nog op nul.. Ah lees net dat bij jou na 300 uur dit de eerste was... :P oops..
Blijft me verbazen dat na de hele week AH ellende blizz niet 1 post kan doen om zich in ieder geval te verontschuldigen of iets uit te leggen... |:( Hun gedrag zou in een zakelijke omgeving echt nog geen 2 uur getolereerd worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Darth Malak op 18-08-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Ryan1981 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:38:
[...]

Nu nog wel.. zometeen met 104 gaat die significant hoger worden.. vandaar dat iedereen z'n legendaries nu dumpt.. still... nice find.. Ik heb nog nooit een set item gedropt gekregen met mn 400 uur (edit:330 ingame zie ik net niet overdrijven :p) (of een legendary de laatste 300 wat dat betreft) 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Deegeeooh op 18-08-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Mijn teller staat op iets van 8 legendaries en 1 set item en 1, 5 props 1 hand mace plan (en nog wat 4 prop plans).

Mijn advies als je echt graag een legendary wil vinden (is echter geen garantie):

1) Probeer zo hoog mogelijke MF te hebben en 5 NV (mijne is nu 275 inclusief 5 NV)
2) Sloop alles en nog wat. Alles wat gold kan droppen & items, beesten, potten, racks etc.
3) Zoek locaties op met veeeeel beesten. Jar of souls is het perfecte voorbeeld. Probeer bij jar of souls ook zo veel mogelijk beesten af te maken, er blijven nieuwe komen.
4) Heb veel geduld. Er kan zomaar 100 uur tussen zitten :P.
5) Wacht met moeite doen tot de patch uit is want de huidige kans op een waardevol item is -1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54
Mijn teller staat op 26 legendaries, 2 set items en 1 set plan in 400uur ongeveer. Vrijwel alles zonder MF, vind er geen pijl op te trekken!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ook niet vandaar geen garantie :P

Zojuist deze gevonden :| Vandaag is mijn geluksdag!

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/gev9bppof/Bul_Hathos_s_Wedding_Band.jpg

Locatie: Festered Woods, uit een elite groene vleermuis beest.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryan1981 op 18-08-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandaag de hele middag met anima act 3 gefarmt en er zat geen enkele fatsoenlijke drop bij voor mij.

Voor anima wel. :P

Voor mij nogal frustrerend runs iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele hoop info over de patch op http://www.diablofans.com/ (class changes patch notes!). Zoals het er nu uitziet komt de patch aankomende dinsdag :) . Hoop veranderingen ben erg benieuwd!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Iemand toevallig ook een nieuw poppetje aan het levelen (zit nu op lvl 28) en zin om dit met z'n 2en te doen. Voeg me toe Biggsexy#2859

Zit nu eind van normal maar dat zal nu wel snel omhoog gaan. (als ik iemand kan vinden zal ik meteen naar eind skippen)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Vandaag een run opgenomen van mijn hc melee mage in een act 1 inferno farm ronde. Zoals je ziet gaat het vrij lekker. Ook de Butcher aan het einde ging zeer eenvoudig neer.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HgulTUs8S1Y]

Grappig hoe bij deze opname ineens mijn berg met loot spontaan uit town is verdwenen. Zie 45:10 waar ik het dropte en op 1:11:00 is het allemaal verdwenen 8)7

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:32
markklok schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:46:
Iemand toevallig ook een nieuw poppetje aan het levelen (zit nu op lvl 28) en zin om dit met z'n 2en te doen. Voeg me toe Biggsexy#2859

Zit nu eind van normal maar dat zal nu wel snel omhoog gaan. (als ik iemand kan vinden zal ik meteen naar eind skippen)
Mijn DH is 33 en in act 1 NM, add me maar. Echter speel ik voornamelijk na 21:00.

Tbeast#1352

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:39

Thompson

Beeromaniac

Ik heb nog een 35 wizard die ik ook wel samen wil levelen, meestal ook in de avonduren online.
Thompson#2265

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb al een een beetje gegoogled maar kwam zo 1 2 3 geen bruikbaar resultaat uit anders dan "nee het kan niet"

Dus dacht ik, sinds hier vast wel mensen zitten met brede programmeer kennis :P, vraag ik het hier nog even.

Is er een manier waarmee je het tooltip plaatje, dat je krijgt als je je muis over een item van je uitrusting op je battle.net diablo 3 profiel beweegt, kunt opslaan, of nog beter, direct linken? :P

Alvast bedankt voor de bevestiging dat het niet kan :+

Gisteren deze mooie upgrade gevonden. Zal ongetwijfeld beter voor een barbaar zijn maar voor mij als wizard ook zeker bruikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/t8iu8dfpt/Gleaming_Brace.png

Resulterende in de volgende (buffed met energy armor) stats. Begind zowaar ergens op te lijken nu :P

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/4l4lrk1y3/Current_Stats_Sized.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Ryan1981 op 19-08-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wellicht dat een programma als Snagit aan je wensen voldoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

JohnnyV76 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:32:
Wellicht dat een programma als Snagit aan je wensen voldoet?
Je bent niet de eerste die dit suggereerd dus ik ga het maar eens bekijken, maar als ik het goed begrijp is dat programma meer hetzelfde als een screenshot met wat extra functionaliteit.

Edit:

Ja dat is het idd. Niet precies waar ik naar op zoek was.

Als ik in de broncode kijk van de website vind ik deze regel:

<a xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" class="slot-link" href="/d3/en/item/archon-spaulders" data-d3tooltip="item/CPDG3s8FEgcIBBXQ-MgVHVtOgMkdgbU-jB2fbLMUHTlvIsUdkCb-qyILCAAVtv4BABg4IAwwCTjsA0AASBNQDmDsAw?classIcon=wizard&gender=male">

Nu dat d3tooltip gedeelte is waarschijnlijk wat ik nodig heb, de vraag is hoe moet ik het zo maken dat je een link kan maken of een plaatje kan opslaan.

[ Voor 42% gewijzigd door Ryan1981 op 19-08-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ryan1981 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:44:
[...]

Je bent niet de eerste die dit suggereerd dus ik ga het maar eens bekijken, maar als ik het goed begrijp is dat programma meer hetzelfde als een screenshot met wat extra functionaliteit.

Edit:

Ja dat is het idd. Niet precies waar ik naar op zoek was.

Als ik in de broncode kijk van de website vind ik deze regel:

<a xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" class="slot-link" href="/d3/en/item/archon-spaulders" data-d3tooltip="item/CPDG3s8FEgcIBBXQ-MgVHVtOgMkdgbU-jB2fbLMUHTlvIsUdkCb-qyILCAAVtv4BABg4IAwwCTjsA0AASBNQDmDsAw?classIcon=wizard&gender=male">

Nu dat d3tooltip gedeelte is waarschijnlijk wat ik nodig heb, de vraag is hoe moet ik het zo maken dat je een link kan maken of een plaatje kan opslaan.
Wat jij wilt is niet mogelijk op tweakers (voor zover ik weet).. Daarvoor zou er speciale code gemaakt moeten worden voor het tweakers forum om dynamisch actieve content op te halen uit een database of iets dergelijks.

Enige wat er in de toekomst misschien zou kunnen komen is dat je een link plaatst naar een database element die dan door iemand geopend kan worden en het item laat zien. Maar die zal dan verwijzen naar een externe bron, net zoals een screenshot meestal doet.

Je kunt wel direct linken met bijvoorbeeld:

http://us.battle.net/d3/e...gender=male?&format=jsonp

maar die geeft alleen text info.... misschien zijn er nog andere mogelijkheden maar heb net maar ff 30 seconden gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb met mijn demon hunter altijd, dat als ik een bow heb met meer dps. Mijn general dps omlaag gaat, volgens de +- stats die je te zijn krijgt, maar wanneer ik het wapen daadwerklijk op mijn char zet, gaat mijn dps omhoog.. Dat spreekt elkaar tegen. Enig idee waarom dat dat zo is? Het is me al bij verschillende bow changes opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xergh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-08 19:08
ja heb ik ook gemerkt, heeft iets te maken maken met de quiver die niet correct meegerekend wordt ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door Xergh op 19-08-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

ormagon schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:26:
[...]

Blizzard veroordeelt gear swapping via een macro ten eerste niet. Ten tweede is het ook prima handmatig mogelijk, enkel net iets minder handig. Ze geven ook aan dat het een game mechanisme is wat ontstaan is en waar ze niet tegen zijn (het swappen van MF gear net voor de kill).

Er wordt niet gebot, niks aan de hand. Als je hierom moet veroordelen... er zit een buy to win auction house in het spel. Die twee seconde winst gaat het toch niet om.

/edit
Dit is een reactie op het oorspronkelijke bericht
Gearswappen vinden ze mischien niet erg , maar : er zitten geen macro's in diablo dus je claim dat het mag via 'macro's' gaat daar al mank , je gebruikt dus gewoon een third party program en nergens geeft blizzard aan dat het mag mbv third party programs .
Blizzard kennende zou ik het toch maar niet doen, grote kans dat bij een volgende ban wave blijkt dat het toch niet mag .....

[ Voor 3% gewijzigd door dontcare op 19-08-2012 14:19 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Je kunt brimstones toch allen van legendaries krijgen? Want ik had tijdens een act 1 farmrun een boel gear gesalvaged ( magic en rare) en ineens zat er een brimstone in mijn inventory. Of wordt de kans hierop als 0% aangegeven omdat de kans op een brimstone uit een ilvl 63 rare iets van 0,001% is?

Mij hoor je niet klagen, maar het was wel een verrassing.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 15:35
Als je naar de item pages gaat van lvl62 rare crafts, dan staat daar dat er 0.1% kans dat zo'n craft een brimstone ophoest bij salvagen. Wellicht geldt dat voor alle lvl61+ rares, maar daar kon ik geen bron voor vinden.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Ok, dan heb ik gewoon mazzel gehad. Ik wist niet dat dat daar voor gold. De tooltip van de brimstones heeft het ook alleen over legendaries, maar dat zal wel door de 100% kans op een brimstone bij lvl 60 legendaries komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Metalslave666 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:29:
Ok, dan heb ik gewoon mazzel gehad. Ik wist niet dat dat daar voor gold. De tooltip van de brimstones heeft het ook alleen over legendaries, maar dat zal wel door de 100% kans op een brimstone bij lvl 60 legendaries komen.
Je kunt inderdaad een brimstone krijgen van rares. Die kans is wel heel klein. Ik heb er tot nu to 2 gehad, waarvan 1 vandaag en 1 een paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

[afbeelding]
Ik heb laatst ook mijn eerste set item gevonden, in dezelfde game waar ik ook een legendary vond die ik al had :( (what are the odds of that). Anyway, het is een Immortal King's Detail (Mighty Belt) en dropte van een normale witte mob 8)7 . Ik heb hem nog niet indentified, want in de 1.0.4. system preview staat namelijk dat de nieuwe stats ook kunnen rollen op items die je voor de patch hebt gevonden maar na de patch past indentified. Ik wacht dus lekker af :)

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
TheAmassama schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:01:
[...]

Ik heb laatst ook mijn eerste set item gevonden, in dezelfde game waar ik ook een legendary vond die ik al had :( (what are the odds of that). Anyway, het is een Immortal King's Detail (Mighty Belt) en dropte van een normale witte mob 8)7 . Ik heb hem nog niet indentified, want in de 1.0.4. system preview staat namelijk dat de nieuwe stats ook kunnen rollen op items die je voor de patch hebt gevonden maar na de patch past indentified. Ik wacht dus lekker af :)
Even goed lezen dan ;) De stats zijn al bepaald zodra hij gedropt is. Wat er nu gedropt is zal dus ook niets met de nieuwe patch veranderen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

mouzetc schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:02:
[...]

Even goed lezen dan ;) De stats zijn al bepaald zodra hij gedropt is. Wat er nu gedropt is zal dus ook niets met de nieuwe patch veranderen!
Aha, nu ik het opnieuw lees klopt dat inderdaad. Stom, nu zit ik al een paar dagen met een niet geïdentificeerde set item in m'n stash. :P

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
TheAmassama schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:05:
[...]

Aha, nu ik het opnieuw lees klopt dat inderdaad. Stom, nu zit ik al een paar dagen met een niet geïdentificeerde set item in m'n stash. :P
Haha, dan kan je nu toch echt gaan rechtermuisknopdrukken! Succes!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Hebben jullie nog tips voor mijn Monk in Act 3 Inferno.
Sommige packs kom ik gewoon niet langsop, zelfs met War Cry erbij zie ik mijn HP als een gek omlaag gaan!

Stats met mijn eigen buffs:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/x5c9k8.jpg
Item stats: http://eu.battle.net/d3/e...Stalker-2523/hero/9267725

Met War Cry is dit ongeveer 1,5 All Res en 10,7k Armour.

Net bijvoorbeeld een pack waar ik (met War Cry) niet voorbij kwam: Golden Mortar, Frozen, Desecrator, Vortex.
Resultaat: rage timer en dan kan je het helemaal vergeten! :9

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:15:
Sommige packs kom ik gewoon niet langsop, zelfs met War Cry erbij zie ik mijn HP als een gek omlaag gaan!

[afbeelding]

Net bijvoorbeeld een pack waar ik (met War Cry) niet voorbij kwam: Golden Mortar, Frozen, Desecrator, Vortex.
Vergelijkende met mijn Monk zie ik dat jou attack speed redelijk laag is. Ik heb dezelfde defenses als jou, maar mijn att speed is 2.3 (ik gebruik geen schild).

Zelfs met deze defenses slaan de mobs vannaf act2 en hoger daar gewoon netjes door heen, door je lage ias helpt je LoH niet echt mee. (dit is mijn mening natuurlijk).

Test eens met 2 ringen met ias en misschien een wapen met meer LoH of dual wield misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:26:
[...]

Vergelijkende met mijn Monk zie ik dat jou attack speed redelijk laag is. Ik heb dezelfde defenses als jou, maar mijn att speed is 2.3 (ik gebruik geen schild).

Zelfs met deze defenses slaan de mobs vannaf act2 en hoger daar gewoon netjes door heen, door je lage ias helpt je LoH niet echt mee. (dit is mijn mening natuurlijk).

Test eens met 2 ringen met ias en misschien een wapen met meer LoH of dual wield misschien.
Heb je een link naar jouw Monk? Kan ik is naar de verschillen kijken.
Zal is kijken of ik wat leuke ringen kan vinden die me weer een (klein) stapje verder kunnen helpen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:40:
[...]

Heb je een link naar jouw Monk? Kan ik is naar de verschillen kijken.
Zal is kijken of ik wat leuke ringen kan vinden die me weer een (klein) stapje verder kunnen helpen!
De site is nog niet ge update dus het geeft een beetje vertekend beeld omdat ik met wat set items aan het testen was, maar het komt in de buurt :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Momo-2238/hero/4651136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Wat me opvalt tov mijn monk heb ik zelfs minder Allres maar meer LoH, dmg maar vooral blockchance. Je hebt denk ik maar n 10% blockshield en dat is veel te laag, scheelt zoveel incoming dmg als je richting de 20% (van alleen t shield) gaat maar zelfs meer met bvb een Helm of Command. Ik heb 2 weken geleden n Helm of Command op de kop getikt voor 525k, geen socket maar wel 9% life en daarnaast m'n Arc res, dex/vit en ook nog eens CHC naast dus de 8% block die er altijd op zit.

Als ik je gear bekijk zou ik op sommige items echt dubbel res proberen te pakken, ik gebruik zelf de "regel" dat als er geen dps stat op n item te krijgen is zoals CHC op bracers/helm/shield of LoH/vanalles op Amulet dat ik dubbel res wil, dus bvb op je chest en belt meer res pakken. Door de resboost die je hierdoor krijgt kun je je mantra omgooien naar Evasion met Hard Target rune, meer armor en dodge en voor progress zou ik Evasion echt aanbevelen. Zelf gebruik ik voor farmacts Conviction met Overawe maar voor act3/4/ponylvl vind ik Evasion echt lekkerder omdat je gewoon veel meer dmg ontwijkt door de extra dodges. Spiritgenerator zou je ook nog kunnen switchen omdat je armor wint met Hard Target, bvb Fist of Thunder/Thunderclap is lekker om soms dingen te escapen.

Als je wil kun je m'n monk hier checken Click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:02:
[...]

Wat me opvalt tov mijn monk heb ik zelfs minder Allres maar meer LoH, dmg maar vooral blockchance. Je hebt denk ik maar n 10% blockshield en dat is veel te laag, scheelt zoveel incoming dmg als je richting de 20% (van alleen t shield) gaat maar zelfs meer met bvb een Helm of Command. Ik heb 2 weken geleden n Helm of Command op de kop getikt voor 525k, geen socket maar wel 9% life en daarnaast m'n Arc res, dex/vit en ook nog eens CHC naast dus de 8% block die er altijd op zit.

Als ik je gear bekijk zou ik op sommige items echt dubbel res proberen te pakken, ik gebruik zelf de "regel" dat als er geen dps stat op n item te krijgen is zoals CHC op bracers/helm/shield of LoH/vanalles op Amulet dat ik dubbel res wil, dus bvb op je chest en belt meer res pakken. Door de resboost die je hierdoor krijgt kun je je mantra omgooien naar Evasion met Hard Target rune, meer armor en dodge en voor progress zou ik Evasion echt aanbevelen. Zelf gebruik ik voor farmacts Conviction met Overawe maar voor act3/4/ponylvl vind ik Evasion echt lekkerder omdat je gewoon veel meer dmg ontwijkt door de extra dodges. Spiritgenerator zou je ook nog kunnen switchen omdat je armor wint met Hard Target, bvb Fist of Thunder/Thunderclap is lekker om soms dingen te escapen.

Als je wil kun je m'n monk hier checken Click
Hij heeft meer dan 1000 res... medunkt dat dat wel voldoende moet zijn dis ik vraag me af of 100en miljoenen uit gaan geven voor paar dubbele res stats wel zo slim is. Ander schild en evt helm of command kan idd wel lekker zijn.

Maar ik wordt met veel mindere stats ook nog volledig geslacht....helaas geen enkel G om er iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00

sommige packs zijn gewoon niet de moeite waard, ik heb een gruwelijk hekel aan illusionist + fast + molten.
probeer dan maar uit het vuur te blijven. met je stats is niets mis, res en hp heb je genoeg. Enigste wat je zou kunnen/moeten upgraden is je DPS (in welk vorm dan ook). Maar goed, als je in party speelt dan kan je dat ook aan een DH of Wizard over laten.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:28:
[...]

Hij heeft meer dan 1000 res... medunkt dat dat wel voldoende moet zijn dis ik vraag me af of 100en miljoenen uit gaan geven voor paar dubbele res stats wel zo slim is. Ander schild en evt helm of command kan idd wel lekker zijn.

Maar ik wordt met veel mindere stats ook nog volledig geslacht....helaas geen enkel G om er iets aan te doen.
Daarom stelde ik ook voor om z'n mantra te veranderen naar Evasion/Hard Target ipv z'n Healing/Time of Need. Door die mantra change en items die je koopt krijg je dan ruwweg met items +Allres, Healing Mantra eruit -Allres, Evasion Mantra erin +armor/+dodge, zelfde resultaat qua Allres ongeveer maar je wint armor+dodge en die zijn voor progress net erg lekker. En eh, ik weet niet welke AH jij bekijkt maar de items die ik noemde (chest/belt) kun je makkelijk tussen de 1-2M dubbel res items vinden. Zoeken op Allres/Fireres/Dex en dan zoeken tot je iets vind met n acceptabele Vit erop. Kijk vooral ook naar bid only items of hoge buyout items met een lage bid, daar scoor ik de meeste "koopjes". Vit zou ie zelfs nog wat kunnen droppen, 36-40k zou meer dan genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

[afbeelding]

Ik beschouw mezelf als een redelijk goede monk. Ik fiets act 3 redelijk makkelijk door (op een paar vieze combo's op elites na).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Als je even vergelijkt, je grootste twee problemen imho zijn te weinig LoH en te weinig dmg.

Je moet meer loh hebben, bij voorkeur op een wapen met hoge AS. Je moet meer chc en chd bouwen om elites snel genoeg te killen. Je hebt veel teveel leven. Al die vit kan je best inruilen voor een andere stat. Je moet het zo bekijken, zeker als je profijt wilt hebben van loh kan je je ehp beter vergroten met armor/resists omdat dat je loh naar verhouding waardevoller maakt.

Last but not least, shields met hoge block chance en helms of command zijn overrated. Allemaal harstikke leuk, tot je in een molten of desecrator staat, daar werkt block niet op. Shield moet je alleen maar gebruiken als je voelt dat je te weinig armor/ar hebt. Ik kies zelf voor dual wield vanwege de dmg, loh en omdat ik al voldoende def op de rest van mijn items heb.

Ik doe 30k dps buffed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh

[afbeelding]

Speel weliswaar geen Monk maar ik zou zeggen:

- vit wat aan de lage kant >50K
- meer LoH (min 1200 ofzo) zodat je de dmg kunt 'outhealen'
- zoek een shield met blockchance 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Deegeeooh schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:47:
[...]

Speel weliswaar geen Monk maar ik zou zeggen:

- vit wat aan de lage kant >50K
- meer LoH (min 1200 ofzo) zodat je de dmg kunt 'outhealen'
- zoek een shield met blockchance 20%
Je denkt als een barb. Monk heeft hoge vit en block niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Wolf schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:48:
[...]

Je denkt als een barb. Monk heeft hoge vit en block niet nodig.
Je hebt gelijk... schoenmaker hou je bij je DH leest enzo :9

edit: so I understand:

Vit begrijp ik, Monk heeft meer mogelijkheden tot life regeneration

LoH is natuurlijk wel van toepassing. Uiteindelijk moet je de dmg outhealen.

En wat block betreft.. Niet voor DoT, maar dat is niet de enige dmg die je krijgt als
je aan het facetanken bent, Monk of niet, dus dan maakt 10% of 20% block toch wel zeker
verschil?

[ Voor 42% gewijzigd door Deegeeooh op 19-08-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Neem bijvoorbeeld een bloated malachor in act 3.

Qua pure dmg slaat hij voor 127k (zie diablo wiki). Gevolg?

-Block!- 122k ipv 127k, fuck yeah!

Ergo, block is overrated.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 19-08-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Wolf schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:53:
Neem bijvoorbeeld een bloated malachor in act 3.

Qua pure dmg slaat hij voor 127k (zie diablo wiki). Gevolg?

-Block!- 122k ipv 127k, fuck yeah!

Ergo, block is overrated.
Ik ben er vrij zeker van dat Block toegepast wordt na de damage reduction van armor/res, en dan boeit het ineens een boel meer.

stel 70% armor & res reduction: 127k * 0.3 * 0.3 = 11.4k, dan is een block van een ilvl63 shield ineens 32-42%

[ Voor 15% gewijzigd door MatHack op 19-08-2012 21:09 ]

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Andere factor is dat je vaak als je voor block gaat natuurlijk gaat voor een shield (of ook een helm of command).... en daarmee natiurlijk vaak een bak met hele nuttige stats meekrijgt zoals armor, res. Als je daarvan alles optelt wordt de berekining een stuk minder slecht volgens mij.

Dus gaat vaak igv van monk kiezen voor damage reduction door gewoon alles sneller plat te krijgen of damage reduction per hit... Hangt van veel zaken af zoals passive life regen, resists, dodge, dps, e.d. wat beste is... Dus om nou te zeggen dat block zo zwaar overrated is... valt te betwijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Google eens op resistance bugged, zowel op amerikaanse forum als EU forum hebben ze het erover.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
MatHack schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:04:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat Block toegepast wordt na de damage reduction van armor/res, en dan boeit het ineens een boel meer.

stel 70% armor & res reduction: 127k * 0.3 * 0.3 = 11.4k, dan is een block van een ilvl63 shield ineens 32-42%
Ja, eerst damage reductions volgens mij ook.

Zeker in grote groepen dus interessant voor een overall dmg reduction, zeker in combinatie met de extra armor.

wat wordt geblockt:
geen AoE/Dot,wel physical dmg en ranged attacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Om het maar even op de "luie" manier te doen, bedankt voor alle reacties!
Ik ga is kijken of ik met wat aanpassingen verder kom in Act 3. Denk dat vooral meer damage en LoH een verschil gaan maken. Voor nu maar even wachten op de patch en ondertussen koopjes jagen op de AH! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Sm0k3r schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:35:
Google eens op resistance bugged, zowel op amerikaanse forum als EU forum hebben ze het erover.
vertel? sorry, ik haat google of search op forums. Levert nogal 1000% crap op vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, da's n lekkere drop om t weekend mee te eindigen, BS 6 property gloves. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:35:
Als je dat moet geloven is resistance al bugged sinds release :P

En elke patch is het dan weer meer bugged :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 19-08-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik hoop dat de patch snel komt, ik zit een paar grote aankopen waaronder mijn wapen uit te stellen tot na de patch. Mijn gevoel zegt dat het prijsnivo van de subtop wapen met de verbeterde drops zullen gaan dalen. Daarintegen zal er altijd een hoge prijs moeten worden betaald voor het beste van het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:25:
[...]

Als je dat moet geloven is resistance al bugged sinds release :P

En elke patch is het dan weer meer bugged :+
Tja enige wat ik zelf heb ondervonden is dat mijn res nu 100 lager is en mijn armor 1000 hoger en dat merk ik visueel beter dan hogere resistance.

Wat die andere roepen kan speculatie zijn want ze gebruiken percentage verschil en hoe de $&#$ reken je dat uit, of je hebt echt teveel tijd over.

Oh en je kan het simpel uit testen dmv mantra of evasion en mantra of healing te switchen, de ene is 20% meer res. en de andere is 20% meer armor. Ga maar in een pool van iets staan en begin te klokken 8)7

En over bugs gesproken, wanneer lossen de kleine grafische glitches op wanneer je langer dan een uur aan het spelen bent (nvidia gtx580 met laatste drivers), ik zie dan minder dan een seconde streepjes over het beeld en alleen in diablo, dacht ook al dat mijn GPU aan het sterven was maar nee, hij wordt max 58 graden tijdens diablo. En waarom werkt ctrl+r niet meer, ik krijg FPS 0.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Sm0k3r schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:51:
[...]

Tja enige wat ik zelf heb ondervonden is dat mijn res nu 100 lager is en mijn armor 1000 hoger en dat merk ik visueel beter dan hogere resistance.

Wat die andere roepen kan speculatie zijn want ze gebruiken percentage verschil en hoe de $&#$ reken je dat uit, of je hebt echt teveel tijd over.

Oh en je kan het simpel uit testen dmv mantra of evasion en mantra of healing te switchen, de ene is 20% meer res. en de andere is 20% meer armor. Ga maar in een pool van iets staan en begin te klokken 8)7

En over bugs gesproken, wanneer lossen de kleine grafische glitches op wanneer je langer dan een uur aan het spelen bent (nvidia gtx580 met laatste drivers), ik zie dan minder dan een seconde streepjes over het beeld en alleen in diablo, dacht ook al dat mijn GPU aan het sterven was maar nee, hij wordt max 58 graden tijdens diablo. En waarom werkt ctrl+r niet meer, ik krijg FPS 0.
Die 0 fps geeft ie bij mij al sinds t begin.. amd5800 hiero. Blizz geeft er geen drol om, heb al ticket gesubmit lang, lang geleden. Zou me toch maar zorgen gaan maken met artifacts op mn scherm tenzij die een nvidia driver bug is wat ik niet weet.

Probeer anders ff d3doverider die in de rivatuner app zit, zorgt voor oplossingen voor vsync, overheating problemen.. nou ja... kan t doen.

Weet niet wat voor een methode je gebruikt om je temp te meten en of je op een notebook of pc zit en wat voor config.

Lol realiseer me net dat ik meer hiero op t forum zit dan ingame... hmm.. sign on the wall.....

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 20-08-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vandaag (maandag) weer een give-away met ongeveer 90 items! Rond half 7 zal alles online komen en beloof dat er leuke items tussen zitten ;)

Signature

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging