Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:57:
[...]

Wat rly?

Ik begin me inmiddels echt te ergeren aan de inhaligheid van de gemiddelde Diablo speler. Gisteren has ik dat 6 property plan gevonden en adverteerde ermee in de Trade channel. Ik wist niet goed wat het precies waard was dus ik zei geen prijs. Ik heb welgeteld 6 mensen gehad die het voor minder dan 100k wilde kopen. Maar goed dat ik later nog even besloot op de ah te kijken, hij was dus 7m waard.

Ikzelf ben altijd redelijk vrijgevig geweest in Diablo (medetweakers kunnen dat getuigen) dus ik vind het wel schrijnend en jammer.
Zo gek is dat toch niet? Als je 't aanbiedt terwijl je zelf geen benul hebt, moet je de vinger naar jezelf wijzen ben ik bang :P Ben zelf ook vrijgevig op Tweakers, maar daarbuiten laat ik ook gewoon mensen de volle pond betalen hoor!

owow echt, als je eergister 20 plans had gekocht a 400 mil, dan had je nu ruim 1200mil kunnen cashen. (beetje overdrijven mag wel he)

[ Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 15-08-2012 14:06 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Ten eerste hallo :)

Ik speel zelf ook diablo 3 en lees wel vaker het topic door.
Ik ga dus kijken of ik wat meer in het topic kan komen en ook het trade topic als ik lvl60 ben (59 en een half op het moment)
[...]

Wat rly?

Ik begin me inmiddels echt te ergeren aan de inhaligheid van de gemiddelde Diablo speler. Gisteren has ik dat 6 property plan gevonden en adverteerde ermee in de Trade channel. Ik wist niet goed wat het precies waard was dus ik zei geen prijs. Ik heb welgeteld 6 mensen gehad die het voor minder dan 100k wilde kopen. Maar goed dat ik later nog even besloot op de ah te kijken, hij was dus 7m waard.

Ikzelf ben altijd redelijk vrijgevig geweest in Diablo (medetweakers kunnen dat getuigen) dus ik vind het wel schrijnend en jammer.
In elke game heb je wel een paar van die mensen en in diablo 3 heeft niet iederene dezelfde general chat.
Als ik met iemand samen speel loopt die general chat nooit gelijk qua teksten. Bij mij word er bijv wat aangeboden en bij de ander worden er grappen gemaakt over monks.

Ook omdat je misschien overkwam omdat je de prijs niet wist hebben ze geprobeerd er winst uit te halen wat natuurlijk altijd te proberen is

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:33
Ben altijd redelijk vrijgevig geweest in Diablo (medetweakers kunnen dat getuigen) dus ik vind het wel schrijnend en jammer.
Tweaker mentaliteit is inderdaad meestal ver te zoeken in games :P
Mijn vrienden hebben allemaal voor vele miljoenen aan zooi van me gehad, voor mede twitch.tv'ers heb ik heel veel bosses en jewel crafting voor niets gedaan, maar op d2jsp en op het AH ben ik absoluut een haai. Daar is het echt ieder voor zich, zonder schaamte wordt dat gelowballed, afgehouden/beloftes niet nagekomen. Forum staat vol met bot en irritant gedrag ("thx 4 free bump, reported for spam ^^" als naar eigen mening hun item ondergewaardeerd wordt). Snitchen op het AH, waarom niet? Als jij het niet doet, doet iemand anders het voor je. En wie gun je die dikke profits nou meer, jezelf of een iemand die je niet kent? Niemand maakt mij wijs dat ie een item niet koopt omdat de seller er meer voor kan krijgen. Enkel jaloerse mensen die zelf niet veel gesniped krijgen zullen dat hooguit beweren.

[ Voor 19% gewijzigd door zzattack op 15-08-2012 14:09 . Reden: wow wat een kutzinnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
[...]

Wat rly?

Dit gebeurd met elke game, en irl :) En groot gelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
snap die Goldskin niet, het wordt straks een Bot item waar je zonder wapen de hele dag vs een mob gaat vechten die een Vampiric mod heeft.

Samen met wat Barb skills kun je dan ook nog leuke items eruit krijgen zonder dat de mob neer gaat.

[ Voor 27% gewijzigd door pstalman op 15-08-2012 14:21 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Meh, wil ik een plan kopen krijg ik een error :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
An1mA schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:15:
Meh, wil ik een plan kopen krijg ik een error :(
dagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

skoozie

SCSI

pstalman schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:11:
snap die Goldskin niet, het wordt straks een Bot item waar je zonder wapen de hele dag vs een mob gaat vechten die een Vampiric mod heeft.
een Witch doctor met een Big Stinker Gargatuan en Burning Zombie Dogs veel resistance en geen weapon. seems legit!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/8495/brimstones.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/4701/planvx.jpg

^^

[ Voor 117% gewijzigd door mouzetc op 15-08-2012 14:25 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Laat ze ajb ook iets doen aan het maximale aantal auctions die je mag hebben, kom je terug van een lucratieve run en dan kan je nog 15 uur wachten tot het eerste item verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Mouzetc heeft gespaard zo te zien. Vliegt je stash niet in de fik met al die fiery zooi? :p

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
wow, tegen huidige prijzen is dat bijna een miljard aan brimstones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

ben ook wel benieuwd wat er in die uitgewitte stukken staat maar denk dat we dat niet te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel spullen?

Bijna botlike...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
volgens mij stond die ss ook op jsp of de official forums, denk niet dat het mouze is
anders congrats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Haha, gezien m'n voorgaande posts, is dit inderdaad niet van mij ;) wel van iemand die goed gaat verdienen!
Zelf wel lang getwijfeld om 80mil uit te geven, maar nooit gedacht dat t zo snel zou stijgen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
ik had voor 50m in brimstones zitten voor 100k, dus hoe het nu lijkt is dat een slordige 85 mil voor mij, alleen verkopen ze nog niet heel hard :P maar er moet zeker een goeie hoeveelheid winst op te maken zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:59:
ik had voor 50m in brimstones zitten voor 100k, dus hoe het nu lijkt is dat een slordige 85 mil voor mij, alleen verkopen ze nog niet heel hard :P maar er moet zeker een goeie hoeveelheid winst op te maken zijn lijkt me
Ja, dat is al een mooie! Maar verkoop je die in 1x, of per 50 oid? Want neem aan dat je pas geld krijgt tot ze allemaal verkocht zijn. En andere vraag, had je nog interesse in die ring? Anders gooi ik hem er vannacht weer op!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
mouzetc schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:58:
Haha, gezien m'n voorgaande posts, is dit inderdaad niet van mij ;) wel van iemand die goed gaat verdienen!
Zelf wel lang getwijfeld om 80mil uit te geven, maar nooit gedacht dat t zo snel zou stijgen.
Dan had je misschien 800 stuks gehad :) die gozer heeft iets van 3200 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Mistymo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:02:
[...]

Dan had je misschien 800 stuks gehad :) die gozer heeft iets van 3200 stuks.
Had ook geen 3200 stuks willen kopen ;) Maar idd 800 dan ongeveer, wat me een winst van 90 mil had opgeleverd. Not bad?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup er waren mensen die maanden geleden al hun geld in brimstone's staken en dat gaat goed uitpakken.Ik zelf heb het op MF gear gegokt. 75m erin gestoken geen crappy mf gear maar tussen de high-end en mid range voor alle classes. De volgende update gaat over MF dus nu maar hopen dat het straks met factors gaan verdubbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:06:
Yup er waren mensen die maanden geleden al hun geld in brimstone's staken en dat gaat goed uitpakken.Ik zelf heb het op MF gear gegokt. 75m erin gestoken geen crappy mf gear maar tussen de high-end en mid range voor alle classes. De volgende update gaat over MF dus nu maar hopen dat het straks met factors gaan verdubbelen
Mocht dit niet het geval zijn heb je als backup in ieder geval dat je makkelijker items kan vinden die heeeeel veel op kunnen leveren. Ik zag onlangs al dat b.v. een set item blacksmith plan (sage's nogiets) voor 100M verkocht werd. Geen idee wat het nu is trouwens na die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
De mensen die dus een normale baan hebben en niet instant na deze mededeling plans en brimstones kunnen hamsteren zijn min of meer fucked.

Jammer...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:11:
De mensen die dus een normale baan hebben en niet instant na deze mededeling plans en brimstones kunnen hamsteren zijn min of meer fucked.

Jammer...
Mensen met een normale baan kunnen ook niet 24/7 farmen. Of gebruik maken van alle acties die onze geweldige wereld bieden. Kopop, niet zo negatief!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Als ik dat soort bedragen zo hoor kan ik me wel een voorstelling gaan maken wat die gecrafte items straks gaan kosten. Worden ze vrees ik dus wederom volledig ontoegankelijk voor 90% van de spelers. Ik hoop toch op nog wat wijzigingen van blizz die crafting ook toegankelijk maken voor de niet 10% filthy rich die 1500 uur in de game kunnen spenderen.

Oh en mouzetc... gooi eens niet iedere keer dat.. doe niet zo negatief.. aan tegen mensen die gewoon feitelijk een punt hebben. Tuurlijk klinkt het niet positief maar dat is het ook niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Darth Malak op 15-08-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Jammer...
Nehoor, er is namelijk iets dat ze het Real Money Auction House genoemd hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:29
Deze mega-aandeelhouder in Brimstones (15 in totaal :+ ) heeft dat ook weten te bereiken terwijl hij een normale baan en vriendin heeft.

Toen was het virtuele geld op. Anders had ik niks anders gedaan de afgelopen dagen dan lvl60+ legendary items opkopen tussen de 80-95k en deze salvagen. Maar helaas mijn startkapitaal was niet groot genoeg en ik was al klaar met deze actie na ca 15 minuten :P

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Wauw, die buffs op legendaries in 1.0.4 zien er goed uit. Ik denk dat ik mijn build maar eens om ga gooien en Natalya's set ga verkopen voordat het helemaal niets meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
niet instant na deze mededeling plans en brimstones kunnen hamsteren zijn min of meer fucked.
De truc was dan ook om vóór een dergelijke melding ingeslagen te hebben. Want dat een legendary buff eraan zat te komen was absoluut geen geheim, en wat er met crafting materials en recipes gebeurt is ook niet moeilijk te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
En nu doet Blizzard ff stout en introduceren ze een nieuw crafting material in 1.04 >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ryan1981 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:14:
[...]

Nehoor, er is namelijk iets dat ze het Real Money Auction House genoemd hebben :P
En wie op deze planeet dat 10% van zijn maandsalaris uitgeven aan zo'n plannetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Ik zou het wel heel leuk vinden als Blizzard tegelijkertijd met 1.0.4 en de ge-upgrade legendaries ook een ge-update versie van de Brimstone zou introduceren, welke vereist is om ge-upgrade legendaries te kunnen craften...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Gezien de tijd naar de nieuwe patch, is t nog steeds aantrekkelijk om brimstone op te kopen volgens mij.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:29
Of een onaangekondige ladderreset :+

gelukkig waren ladderresets alleen in D2

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Wat voor soort helm hebben de monk warriors hier? Ik zoek 'n leuke helm voor farmen van Act II, en dacht er aan zo'n Legendary geval te kopen... maar nog niet helemaal sure :X

Ik zoek dus een combi van Dex/Vit/Poison of All res / CHC en dan liefst MF :+

Ohja, weten jullie of All Resistance gewoon optelt bij de resist waar je al het hoogst van hebt?

Stel ik stack Poison. Als ik dan een item gebruik met alleen All Resist, telt dat erbij op :?

Heb uiteraard de one with everything skill.

En ohja vond ik net ene Flawless Star Emerald design :D

[ Voor 53% gewijzigd door De_Bastaard op 15-08-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
De_Bastaard schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:43:
Wat voor soort helm hebben de monk warriors hier? Ik zoek 'n leuke helm voor farmen van Act II, en dacht er aan zo'n Legendary geval te kopen... maar nog niet helemaal sure :X
Als het om de helm of command gaat, gewoon doen, die verandert niet met de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Leuk man error 32111, ik geef het op om de legendary plans te kopen. Probeer vanavond wel weer, wat een zooi ook weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
An1mA schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:00:
Leuk man error 32111, ik geef het op om de legendary plans te kopen. Probeer vanavond wel weer, wat een zooi ook weer :(
Welke plans allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Exquisite Essences zullen ook wel duurder worden niet? Zijn immers ook benodigd om straks al die legendary's te craften... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Darker schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:04:
Exquisite Essences zullen ook wel duurder worden niet? Zijn immers ook benodigd om straks al die legendary's te craften... ?
Zijn achterlijk duur, wilde van de week even craften, betaalde eerst 600p/s en nu bijna 2000 :(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Ik denk dat die pas echt debiel duur worden zodra er een tekort aan ontstaat, kort na 1.0.4 wanneer er als gekken gecraft gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:06:
Ik denk dat die pas echt debiel duur worden zodra er een tekort aan ontstaat, kort na 1.0.4 wanneer er als gekken gecraft gaat worden.
het lijkt serieus of er al een tekort begint te ontstaan.. essences zijn al een week zo duur namelijk en loopt gestaag op.

[ Voor 9% gewijzigd door mouzetc op 15-08-2012 16:08 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Ik zette er een stuk of 50 te koop, pats boem weg.. Zit er sterk aan te denken om er zelf maar 5000 te kopen en even te bewaren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
mouzetc schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:07:
[...]

het lijkt serieus of er al een tekort begint te ontstaan.. essences zijn al een week zo duur namelijk en loopt gestaag op.
True dat. En dan te bedenken dat vendoren tot voor kort more profitable was dan salvagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
mouzetc schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:05:
[...]

Zijn achterlijk duur, wilde van de week even craften, betaalde eerst 600p/s en nu bijna 2000 :(
Ik hoop dat ze meer waard worden... ik heb met m'n zeer beperkte budget er 100 gekocht ( heb maar 500K ) en hoop hiermee als casual player een beetje te verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Mijn brimstones gaan momenteel als warme broodjes (tegen 300k/piece). Ik heb nu ruim de helft gedumpt. Denk dat ik de rest er maar vanaf haal, even afwachten wat er met de koers gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Essenses duur? Die dingen zijn toch redelijk makkelijk te farmen als je het mij vraagt, gewoon alles wat blauw met ilvl 59 of hoger is oprapen (ringen en amuletten zelfs lagere ilvls). Ik heb op dit moment rond de 500 in mijn stash ofzo, met het vooruitzicht dat ik ooit een legendary plan zal vinden, tenminste dat hoop ik. Wordt wel lastig craften zonder gebruik te maken van het AH omdat ik volgens mij nooit genoeg brimstones ga vinden om dit in mijn leven nog te kunnen doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik heb nog nooit 1 brimstone gehad. :P

Heb nogal pech met salvagen volgens mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Allrite, alle legendary plans gaan knetterhard en duur. Maar gezien de wapens 60+ ook flink gebuffed worden, waarom niet gewoon grand wapen plans kopen? Of mis ik iets? =}
Ryan1981 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:18:
Essenses duur? Die dingen zijn toch redelijk makkelijk te farmen als je het mij vraagt, gewoon alles wat blauw met ilvl 59 of hoger is oprapen (ringen en amuletten zelfs lagere ilvls). Ik heb op dit moment rond de 500 in mijn stash ofzo, met het vooruitzicht dat ik ooit een legendary plan zal vinden, tenminste dat hoop ik. Wordt wel lastig craften zonder gebruik te maken van het AH omdat ik volgens mij nooit genoeg brimstones ga vinden om dit in mijn leven nog te kunnen doen. 8)7
Als ik ga craften, dan koop ik er soms wel tot 5000 binnen het uur.. reken maar uit!

[ Voor 66% gewijzigd door mouzetc op 15-08-2012 16:21 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Als ik het voor het kiezen zou hebben zou ik zeker alle grand plans willen hebben. Daar haal je volgens mij ten alle tijden rendement uit. Je hoeft niet direct een 100M wapen te hebben om winst te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een stuk of 5 brimstones gehad uit gele items trouwens.

http://www.diablo3auction...x.php/main/crafting/4/133 lefuq!
Gaat nog wel dalen ergens, lijkt de aandelen markt wel, er is goed nieuws, prijs explodeert.
Als die weer zakt koop ik wel wat, krijg weer wat gold, heb nog wat gespaard, twijfel alleen of ik meer gear ga verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 15-08-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Gelukkig heb ik een paar weapon plans heel erg in het begin (patch 1.2 nog) al toegevoegd aan de blacksmith (toen waren ze goedkoop). Toen had ik nog niet door dat lvl62 wapens crap waren.

Nu lijken ze dus toch nog nuttig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

mouzetc schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:20:
Allrite, alle legendary plans gaan knetterhard en duur. Maar gezien de wapens 60+ ook flink gebuffed worden, waarom niet gewoon grand wapen plans kopen? Of mis ik iets? =}

[...]

Als ik ga craften, dan koop ik er soms wel tot 5000 binnen het uur.. reken maar uit!
Dat is wel een hoop idd zeg :o . Ik denk dat dit zeker wel 10 dagen farmen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

mouzetc schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:20:
6-affix grand plans stonden binnen enkele uren na de 1.04 blog al op 10 tot 30 voudige waarde. "Stom Stom Stom" denk je dan. Je kon die dingen voor 100-300k inkopen als je goed geanticipeerd had.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
De_Bastaard schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:43:

Ohja, weten jullie of All Resistance gewoon optelt bij de resist waar je al het hoogst van hebt?

En ohja vond ik net ene Flawless Star Emerald design :D
Ja, All resistance telt gewoonweg bij alles op en dus ook bij poison.

Nice, dat plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
TRG schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:28:
[...]

6-affix grand plans stonden binnen enkele uren na de 1.04 blog al op 10 tot 30 voudige waarde. "Stom Stom Stom" denk je dan. Je kon die dingen voor 100-300k inkopen als je goed geanticipeerd had.
3mil is nog niet veel imo! Als je normale/goede wapens kan craften dan heb je het er waarsch zo uit..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja da's het nadeel van dat soort posts... meeste mensen werken dan dus alleen de *flameshield on* nolifers/vakantiegangers/studenten kunnen ervan profiteren :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:18:
Ik heb nog nooit 1 brimstone gehad. :P

Heb nogal pech met salvagen volgens mij. :+
legendary lvl60 salvagen :D dan is ie gegarandeerd.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
porn* schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:41:
Mja da's het nadeel van dat soort posts... meeste mensen werken dan dus alleen de *flameshield on* nolifers/vakantiegangers/studenten kunnen ervan profiteren :P
kantoorbaantje en af en toe F5'en en je krijgt alles mee hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05
zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:44:
[...]

kantoorbaantje en af en toe F5'en en je krijgt alles mee hoor :P
Zit jij op de AH onder werktijd dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Puff_Danny schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:46:
[...]

teamviewer, scriptjes, en goed geïnstrueerde broertjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Puff_Danny schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:46:
[...]

Hey bananenman, jij ook hier..

Het wordt tijd voor een android AH app, zodat je tijdens werktijd ook lekker kunt traden :D (en dan bedoel ik niet de app van die grote supermarktketen, die bestaat al)

[ Voor 11% gewijzigd door TheFes op 15-08-2012 16:51 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05
@The_Fes allicht :) en goed idee, zoals die mobile AH van WoW, maar die kost dan weer een monthly fee (daarom heb ik 'm ook niet) maar als Diablo het heeft, koop ik er misschien zelfs wel een smartphone voor!

@zzattack goed bezig! Zo kan het ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl. Twee set helms gevonden, Nat's en Inna's. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik had nu ook een legendary belt :(
Niet erg goed... Heb al een betere rare, voor de barb..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Daarnet nog even act 1 gefarmed. Dit is wel wat je wil:
https://dl.dropbox.com/u/38282964/Screenshot000.jpg
Helaas was 100% van alle loot crap en dit doorheen de volledige act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Inloggen in D3 geeft mij opeens de volgende gare melding; ''There was an error downloading agreements (error 14001).

Echt wtf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

PcManiaxx schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:05:
Inloggen in D3 geeft mij opeens de volgende gare melding; ''There was an error downloading agreements (error 14001).

Echt wtf :/
Kan gewoon inloggen hier. Straks misschien weer een inferno act2 run om het niet af te leren (na A Fistful of Dollars, dat weer wel :p ) maar ik ben pas weer van plan om meer te gaan spelen na de 1.04 update. Ik heb in verschillende runs niks bruikbaars (voor mezelf of alts, of uberhaupt de AH) gevonden, en upgrades op de AH vinden is al helemaal onmogelijk.

Probeer al een paar weken een helm upgrade te vinden (heb nu een naar nu blijkt toch erg mooie Helm of Command, vit/dex/chc/lightning res/socket), maar helmen met sockets (zonder socket wil ik ze niet eens) zijn nog zeldzamer dan ijsberen in de Sahara....

Gaat om dit character trouwens voor wie het wil weten: http://diabloheroes.com/hero/overview/3631/lyndriah

[ Voor 5% gewijzigd door Neelon op 15-08-2012 19:37 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barb preview:

http://us.battle.net/d3/e...eview_Barbarian-8_15_2012

edit:
En de andere previews komen vandaag en morgen.
Wednesday (8/15):
BarbarianWizard

Thursday (8/16):
MonkDemon HunterWitch Doctor
Heb voor m'n Barb meteen goedkoop een Bash damage / Str / Lifesteal Lamentation gekocht. Kan weleens handig zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
wel, ze besparen zich in ieder geval een hele hoop quitters door WW barbs niet obsolete te maken :)
ik neem aan dat ze CM wiz ook met rust laten dan

[ Voor 20% gewijzigd door zzattack op 15-08-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten waarom niet. Alles moet sterk/viable zijn in een spel als Diablo wat mij betreft, en de uitingen van Blizzard wijzen erop dat ze hetzelfde denken. Perfect, hoe meer opties hoe beter! :)

*kan niet wachten op de WD changes*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
en ik kan niet wachten op de Wizzzzz shizzz!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik stop om mijn Wiz te spelen en terug ga naar Barb / WD (als de buffs van de laatste leuk zijn). M'n vrouw speelt ook een Wiz en een beetje afwisseling in het scherm is wel leuk toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
lol, dat was een snelle de-installatie...
Na 2 runs, had ik op 3 lootruns na niks wat ik uberhaupt kan equippen..
En dat met 30% magicfind.. Ben dur klaar mee.. :-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Macchill schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:03:
WOW 30% magicfind. geduld jonge, niemand kan goeie drops garranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Mja, het is en blijft een farm game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Neelon schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:05:
Mja, het is en blijft een farm game...
akkoord, maar er kan toch wel een keertje 'iets' vallen? ben met lvl 56 met een schamele 3500 damage.. en nu weeeeeer act 1 te gaan spelen voor de 4e achtereenvolgende keer.. pff, nee bedankt..
Ik lig Blizzard niet ofzo... :(

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
buiten inferno vind je sowieso geen bruikbare drops :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:33

Mikromanic

Onder de titel

Macchill schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:15:
[...]

akkoord, maar er kan toch wel een keertje 'iets' vallen? ben met lvl 56 met een schamele 3500 damage.. en nu weeeeeer act 1 te gaan spelen voor de 4e achtereenvolgende keer.. pff, nee bedankt..
Ik lig Blizzard niet ofzo... :(
Stel je voor iedereen na 1-3 runs echt hele goeie loot!.. is er toch ook niks meer aan?

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:54
En je ging nog dood ook, schande! Wat een kloten spel he! 8)7

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Nice troll :/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Zo, net 1 run act 2 gehad, en hopelijk wat geluk.

Dagger met 247 dex, 89 vit, 815 LoH rn 68% crit damage, 625.5 dps.

Eens zien of die verkoopt, is een hele nette OH voor een DW Monk.

Tevens een Inna's Pants gevonden, DPS blijft ongeveer hetzelfde maar verlies teveel life en resist als ik die equip. Maar goed, had het set wapen al weken terug gevonden, 2/5 set compleet, wie weet, ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Neelon schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:24:
Zo, net 1 run act 2 gehad, en hopelijk wat geluk.

Dagger met 247 dex, 89 vit, 815 LoH rn 68% crit damage, 625.5 dps.

Eens zien of die verkoopt, is een hele nette OH voor een DW Monk.

Tevens een Inna's Pants gevonden, DPS blijft ongeveer hetzelfde maar verlies teveel life en resist als ik die equip. Maar goed, had het set wapen al weken terug gevonden, 2/5 set compleet, wie weet, ooit.
ik als DH aas al een tijdje op een goede inna's belt. Heb de pants al (extra movementspeed is fijn!!). maar het word pas echte de moeite waard voor mij met de 2 set bonus (130dex).
alleen zijn de goede krengen (natuurlijk) best wel duur op de ah...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik vond net zo'n tal rasha's helm. Het voelt nu een beetje poep om legendaries te vinden maar toch. :P

Ik op de ah kijken wat ze waard zijn; 300k. Salvagen!

Fuck YEAH, mijn eerste Fiery Brimstone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:18:
buiten inferno vind je sowieso geen bruikbare drops :/
Dat geldt ook voor binnen inferno en denk je iets redelijks gevonden te hebben verkoopt t toch niet..... FLame ON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Darth Malak schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:40:
[...]

Dat geldt ook voor binnen inferno en denk je iets redelijks gevonden te hebben verkoopt t toch niet..... FLame ON
Niet liegen, ik heb de afgelopen drie dagen 40m binnen gehaald op de ah. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:41:
[...]

Niet liegen, ik heb de afgelopen drie dagen 40m binnen gehaald op de ah. ;)
Jij wel ja.. ik had het ook mezelf.. mr goed als iets wat er bij andere opstaat voor 1.5 mil niet verkoopt dan maar gewoon voor 10k erop zetten... er zullen ongetwijfeld een paar dudes happy zijn vanavond.

[ Voor 26% gewijzigd door Darth Malak op 15-08-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik was tot nu toe eigenlijk altijd een beetje anti inferno in hardcore omdat ik bang was dat mijn mage dan toch spoedig de geest zal geven. Echter blijkt het met mijn huidige gear prima te gaan, en ja ik speel nog steeds melee mage!

Overzicht (Frost Nova is nu Teleport):
http://diabloheroes.com/hero/overview/4135/rainbowacid

Ik heb 5 runs gedaan door act 1 en eigenlijk geen enkele pack gehad die ik moest overslaan. Lekker hakken en loot verzamelen. Ik heb meteen een paar leuke items gevonden voor mijn andere characters :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de baba changes gelezen en als de die al zo hard buffen dan vraag ik me af wat ze met de WD doen. Morgen weten we het :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Jezus, hele dag geprobeerd deze set plans te kopen en nu nog steeds een fout melding. Maat van me krijgt ook een foutmelding als ie em wilt kopen:( Ze waren eerst 60mil nu 100mil, ik dacht ok dat is het waarschijnlijk wel waard. Word er nu toch echt moe van, maar ik moet en zal ze hebben.
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/f0e0lz.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 15-08-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Sinds ik diablo down heb weer wat HC gespeeld met mijn monk, best uitdagend :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sfinx-2884/hero/14837055

Ghom op Hell ging te gemakkelijk neer, ik kon 'm facetanken met de vingers in de neus. Nu nog wat koopjes zoeken om vlotter te progressen.. zou je denken dat de AH op HC nog 'normaal' is maar endgame items zijn dus even duur zoniet duurder dan in SC :'(

Verwijderd

An1mA schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:23:
Jezus, hele dag geprobeerd deze set plans te kopen en nu nog steeds een fout melding. Maat van me krijgt ook een foutmelding als ie em wilt kopen:( Ze waren eerst 60mil nu 100mil, ik dacht ok dat is het waarschijnlijk wel waard. Word er nu toch echt moe van, maar ik moet en zal ze hebben.
[afbeelding]
Die axe is wel ziek als je bekijkt dat er altijd chd op komt en je alleen nog moet focusen op socktet en dps als die 2 samenvallen woop $$$

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

An1mA schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:23:
[afbeelding]
misschien een keer een ticket naar blizzy blizz?

Verwijderd

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:21:
Net de baba changes gelezen en als de die al zo hard buffen dan vraag ik me af wat ze met de WD doen. Morgen weten we het :d
In mijn mening, word de barbarian niet echt gebuffed. Er zijn 2 dominante builds en dat is WW build en tank build, maar deze worden niet echt gebuffed. Wat ze doen is skills buffen die nu vaak buiten deze builds vallen, wat ik wel een goed idee vind. Op die manier zijn er meer mogelijkheden dan de 2 standaard populaire builds.

• Blaat
Hoewel het jammer is dat ze de proc rate van de ww wiz nerfen is het wel begrijpelijk.

Gisteren nog zag ik twee van dit soort wiz'es act III facerollen alsof het niets is. Alles om je heen permafrosted hebben, dat is toch lichtelijk OP. Ze konden gewoon beter tanken dan ik met mijn tank monk. En ik denk dat ik kan garanderen dat mijn gear duurder was dan die van hun.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging