Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poehh veel legendaries maar dat komt doordat ik trash altijd opruim en dan is de kans groter. In totaal 10 gevonden 1 zieke andariel mer hoge dex en in de tijden dat die nog hoge ias had wat me 14m opleverde wat mega veel was toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik heb 160 uur gespeeld zonder legendaries, toen ben ik mf gaan stacken en binnen 5 uur had ik er twee te pakken. Dus of je speelt met hoge MF of je moet gewoon geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
zzattack schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:17:
Dat de AH zo 'brak' is is voor velen helemaal niet zo erg. Sure, het is allicht vervelend als je specifiek naar iets op zoek bent met meer dan 3 properties. Maar het maakt wel dat je heel veel items tegenkomt die grotendeels matchen wat je zoekt, maar die net geen perfect match zijn. Als deze items gefilterd zouden kunnen worden dan gebeurde dit ook, en zouden ze uberhaupt niet meer gevonden worden of for that matter, verkopen. Genoeg mensen klagen nu al dat hun net-niet spul helemaal-niet verkoopt. Zodra dit spul uberhaupt niet meer gevonden wordt valt er bijna helemaal niets meer te verdienen als je niet al act 3 kan farmen.

Uitzonderingen waar de AH absoluut aangepast moet worden zijn natuurlijk sources en mojo's waar de primary stat (damage) gewoon niet te filteren valt, dat is echt belachelijk.
Man, je kan niet eens een simpele and/or doen, sorteren van de resultaten kan ook maar zeer beperkt en je kan alleen minimumwaarden opgeven. En zo kan je nog wel even doorgaan, het is gewoon een farce...

Qua mogelijkheden lijkt het wel een projectopdrachtje voor eerstejaars informaticastudenten...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Zojuist weer een legendary gevonden. Highlands, level 58 wizard hat (die wizard shade ofzo) nog niet geidentified. Gevonden met ~275 MF in een withermoth die net voor die grote brug met de regenboog zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het heeft geen zin hem niet te identifyen, aangezien de stats al gerold zijn.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
Zo, net Normal uitgespeeld met m'n barbarian. Act 4 is lekker kort, net zoals bij Diablo 2.
Vond Diablo wel eenvoudiger te verslaan als in het vorige deel.
Act 1 van Nightmare is nu een stuk lastiger trouwens. Heb al 4x potions moeten gebruiken met het vechten tegen de undead. Eens kijken of ik met m'n (net aangeschafte) hogere MF gear ook betere items kan vinden.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Het is sowieso raar hoor die drops.
Ik heb tot nu in totaal 7plans gevonden.
Verspreid over 3 runs.
2x een run met 2 en 1x met 3.

Daar buiten geen enkele plan gevonden.

Lijkt wel alsof blizzard af en toe een switch om zet voor bepaalde drops.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Sinned123 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:25:
Verspreid over 3 runs.

Dilbert slaat de spijker wat dat betreft mooi op z'n kop:

Afbeeldingslocatie: http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/0000000/000000/00000/2000/300/2318/2318.strip.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Klitse op 14-08-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ulti23 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:10:
Hoe lang heeft het bij jullie geduurt eer er een legendary of set item dropt? Heb nu ruim 60 uur in mijn Barbarian build zitten, loop nu rond in Act 2 van Hell, heb een niet al te hoog MF % en ben level 55, tik bijna 56 aan. Kwestie van geluk sowieso, maar het voelt alsof ik eerst Inferno moet starten en level 60 moet zijn eer ik ook eens een legendary of set item mag zien droppen...
Ik heb al een stuk of 16 legendaries kunnen looten bij een speeltijd van 220 uur. Met 245% MF, dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Timeless schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:33:
[...]

Dilbert slaat de spijker wat dat betreft mooi op z'n kop:

[afbeelding]
:D

Tja met die plans viel het zoo enorm op.
Verder heb ik avonden waar ik 1a2 ilvl63 items gedropt krijg.
En andere avonden waar ik met 8a9 weg kom.

Vind het allemaal nogal toevallig, maar zal niet de enige zijn die dat vind :P

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Sinned123 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:25:
Verspreid over 3 runs.

Haha, dat denk ik ook wel eens. Zo vind ik de afgelopen dagen de ene lvl63 na de andere in Act I. Er zaten zelfs runs bij waar ik meer lvl 63 items vond dan sub-60 items. Uiteraard waren de meeste compleet waardeloos, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Net een 35% res all goldskin gekocht voor 50k wat volgens mij een koopje is. Als ik hem aan trek ga ik wel 1k hitpoints naar beneden ook mijn armor zakt wat Ik speel wizzard en ik vraag me af wat dan verstandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 16:04
Ik heb zojuist mijn eerste grote project afgemaakt, http://diabloheroes.com. Diabloheroes is een website die alle opgegeven battletags tracked en ze ranked in een ranktlist, het systeem rekent zelf een score uit voor een hero en die bepaald je plaats. Ik heb ondertussen al duizenden profielen in de database staan en het begint al lekker druk te worden. Wil je ook getracked worden? Zoek dan even op je volledige battletag, als voorbeeld Aveley#2218.

Mocht je een idee hebben, pm me dan even. Ik heb liever kritiek dan dat niemand mijn website gebruikt ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
lukjah schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:06:
Ik heb zojuist mijn eerste grote project afgemaakt, http://diabloheroes.com. Diabloheroes is een website die alle opgegeven battletags tracked en ze ranked in een ranktlist, het systeem rekent zelf een score uit voor een hero en die bepaald je plaats. Ik heb ondertussen al duizenden profielen in de database staan en het begint al lekker druk te worden. Wil je ook getracked worden? Zoek dan even op je volledige battletag, als voorbeeld Aveley#2218.

Mocht je een idee hebben, pm me dan even. Ik heb liever kritiek dan dat niemand mijn website gebruikt ;P
Jeuj, 24e van de Wiz en #130 overall. Hoe werkt de rating precies?

Ziet er leuk uit! Wel wat kaal her en der..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Laatst online: 25-08 16:04
mouzetc schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:30:
[...]

Jeuj, 24e van de Wiz en #130 overall. Hoe werkt de rating precies?
De rating wordt berekend aan de hand van je stats, ik kan je momenteel niet de precieze formule geven want hij moet nog getweaked worden en dan gaan mensen misschien misbruik maken van de stats.
Ziet er leuk uit! Wel wat kaal her en der..
Kan je het iets duidelijker beschrijven? Dan kan ik het misschien voller maken.

[ Voor 19% gewijzigd door lukjah op 15-08-2012 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-08 10:33
Ach ja. Zo heb ik vanaf release voortdurend gespeeld en maar 1 legendary gevonden (een slechte lage) en 0 greens. Ik ga vervolgens 3 weken naar Florida op vakantie en speel dus niet. Kom terug en vind in een half uur 3 greens waaronder een heerlijke amulet voor mijn Barb.
Zeker weten dat er op serverside niet iets met loot drop is gebeurd?

Niet dat ik klaag hoor.

Patch mag wel opschieten trouwens. Vanaf 25 Augustus zal ik veel in Guild Wars 2 te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
ik heb 2 en half rij Legendary in mijn stash, op 3 of 4 na alles vanaf witte mobs.
De butcher dropte laatst 1 en de rest uit kistjes etc.

Op hc 2 legendaries gevonden, de ene in normal of NM, de andere in hell. In hell had ik echt niet veel MF, in normal/NM denk ik wel. Ik draag nu zelfs nog die Legendary belt, die volgens mij best een goede roll heeft als ik de AH check.

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 15-08-2012 07:34 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11
Zo, gisteravond weer 12m rijker geworden.

Eerst dropte er een +6 magic property plan voor een broekje (Exalted Grand Souvereign Tassets geloof ik) en vervolgens leuke barb shoulders met 130str 130vit en 72resall. Die plans verkopen voor belachelijke bedragen imho (bijna 7m ervoor gekregen!) maar ik klaag niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 15-08-2012 08:05 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:04:
Zo, gisteravond weer 12m rijker geworden.

Eerst dropte er een +6 magic property plan voor een broekje (Exalted Grand Souvereign Tassets geloof ik) en vervolgens leuke barb shoulders met 130str 130vit en 72resall. Die plans verkopen voor belachelijke bedragen imho (bijna 7m ervoor gekregen!) maar ik klaag niet.
waar dropte die 6stats book voor je dan, ik krijg alleen maar 4 stats (gister ook 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik moet trouwens zeggen dat die suggesties die er gedaan worden in de AH best wel leuk zijn soms. Ik zoek vaak even naar items met een lage buyout prijs die daar tussen staan. Gisteren dus een 35% all res goldskin gekocht voor maar 50K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
pstalman schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:10:
[...]

waar dropte die 6stats book voor je dan, ik krijg alleen maar 4 stats (gister ook 1)
Die dropte uit een kistje in act 3.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
Ik heb in 2 dagen nu 2 grand plans gevonden in act 3.
De eerste heb ik voor een paar miljoen kunnen verkopen de andere voor slechts 500k.
Nu hopen dat ik binnenkort iets heel moois vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:20
En wat zijn de reacties hier op de geshowde nieuwe legendary items & affixes?

http://us.battle.net/d3/en/blog/6923457/

Ik kan alleen maar zeggen dat ze geluisterd hebben en een paar van die items zien er echt uit om te willen hebben :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik moest lachen toen ik de nieuwe goldskin zag. :P

Iets met een must have botter item?

Voor de rest. Lijkt mij awesum!! De veranderingen lijken me echt gaaf!

Iemand anders opgevallen dat de two handers die ze laten zien soms bijna 200% chd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Joarie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:45:

Ik kan alleen maar zeggen dat ze geluisterd hebben en een paar van die items zien er echt uit om te willen hebben :)
Ziet er heel goed uit zeg! Ik kan iet wachten op mijn eerste drop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:56:
Ik moest lachen toen ik de nieuwe goldskin zag. :P

Iets met een must have botter item?

Voor de rest. Lijkt mij awesum!! De veranderingen lijken me echt gaaf!

Iemand anders opgevallen dat de two handers die ze laten zien soms bijna 200% chd hebben?
En een socket, damage gaat straks onwijs omhoog...
Ben alleen bang dat de huidige wapens een stuk minder waard worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dat dit een deval zal opleveren van de huidige wapens is wel te verwachten ja. Een veel grotere klap komt er als de expansion uitkomt. Je zal dan wel tot lvl 70 kunnen gaan met bijbehorende lvl 70 wapens. Gaan alle lvl 60 wapens down the drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Als het alleen om 2-handers gaat niet. Ik ben blij dat ze de CHD verdubbelen, want nu heb je niks aan een 2-hander.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik heb de oude Maximus. Ik wil ook een fire chains demon ally :(. Wel gaaf de item updates, de eerste keer dat ik een LoD gevoel krijg bij D3 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:33

Mikromanic

Onder de titel

Prijs van Fiery Brimstone staat nu op 280k..

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:54

Leuke site. Klopt het dat de items nog niet werken? Ik zag ze niet.

Ik zag mezelf er ook nog niet tussen. Heb je alle profielen? Kun je jezelf ook "toevoegen"?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58

Leuke site. Het ziet er ook al ietjes leuker uit dan diabloprogress. Echter kan je ongetwijveld nog hier en daar wat zaakje mooier in beeld brengen zodat het een wat luxere uitstraling krijgt.

Volgens je site ben ik in ieder geval #1 van de HC Wizards en #12 van alle HC classes. Maar dat zal wel spoedig veranderen :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
xV0rtexx schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:00:
Als het alleen om 2-handers gaat niet. Ik ben blij dat ze de CHD verdubbelen, want nu heb je niks aan een 2-hander.
Ik zie in ieder geval gebeuren dat farmen een stuk leuker gaat worden na de patch. Hogere droprates, vette legendaries, betere sublvl63 wapens, betere 2h wapens...

Geeft je denk ik weer het gevoel dat je ergens voor farmt. :)

Edit: Blijkbaar luistert Blizzard wel naar de kritiek, ook al reageren ze er niet op. Heb wel het idee dat ze de kritiek genuanceerd in afweging nemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Blaat op 15-08-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Over farmen gesproken:
Ik ben nu bezig uit te zoeken wat voor mij op dit moment het efficientst farmt.
Ik heb nnu een aantal runs getimed op mijn barbarian (Act I - Inferno - Start met quest fallen angel, begin in Drowned temple stuk, daarna cemetary in om in elke dungeon daar een champ pack te pakken om vervolgens verder de quest te volgen).

Ik noteer mijn start gold en aantal essences, meet mijn tijd en noteer end gold en essences. Vervolgens deel ik gold gained door aantal minuten om gold per minute te bepalen. Ik moet eigenlijk nog 700 gold per essence optellen bij gold gained om de werkelijke winst te bepalen.

Ik wil nu hetzelfde gaan doen voor mijn wizard die dan Act 3 Hell farmt. (Sinpele run Heart of Sin t.m Azmodan)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
Ik zelf farm alleen act 1. Ik begin bij de Warden quest, gelijk door naar Butcher en dan terug:
- Leoric courtyard
- waypoint na drowned temple
- cemetary
- gebied voor cemetary

Dat doe ik in ongeveer een half uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Bouw je wel eerst 5 NV op voor je de Warden doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
Nee, ik kom bij de Butcher met 5 NV. Warden zelf niet. Ik heb niet gemerkt dat Warden interesant is. Als ik me vergis hoor ik dat graag :P

[ Voor 44% gewijzigd door BjornE op 15-08-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Warden telt volgens mij ook als boss en geeft dus minstens 2 rares met 5 NV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
Het lastige daarvan is, dat ik dan niet meer een run kan doen in een half uur. Dat is wel erg lekker.

@ Peter2: wat is jouw tijd van de run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Gister met een barb maat uitgespeeld *O* We hebben maar 1 pack moeten parkeren, en de NV timede helaas uit bij diablo zelf, maar 't was een leuk gevecht. Ik Had ook niet door dat je met guidling light en breath of heaven zoveel damage kon doen :X prima combo.

http://eu.battle.net/d3/e...eterned-1455/hero/1627426

Nou wachten op 1.04, zien er goed uit die changes zeg!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Iemand pro tips voor mijn Monk ?

Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/Pics/got/mob.jpg

Ik kom in elke run in Act 2 altijd wel zo'n bizarre combo tegen. Vooral die gevallen die rond gaan draaien pwnen mij telkens weer ... farmen schiet niet echt op dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt meer dan 3,5 mil aan gems in je gear zitten maar je hebt verder amper wat met allres of CHC.
Stop een stapje lager in je gear en verkoop die oude, hark je 3 mil binnen en kan je jezelf een stuk beter gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
De_Bastaard schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:57:

[afbeelding]

Ik kom in elke run in Act 2 altijd wel zo'n bizarre combo tegen. Vooral die gevallen die rond gaan draaien pwnen mij telkens weer ... farmen schiet niet echt op dan :(
die combo is ook wel irri, teleporting arcane horde is gewoon net te met sommige chars.
BjornE schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:52:
Het lastige daarvan is, dat ik dan niet meer een run kan doen in een half uur. Dat is wel erg lekker.

ik doe tegenwoordig een zo'n a1 run in 30 min of sneller. Alleen vind ik de drops tegenvallen en doe ik liever de HoS run in A3.

[ Voor 32% gewijzigd door pstalman op 15-08-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
De_Bastaard schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:57:

[afbeelding]

Wachten op de patch :P Molten hakt er zo hard in :).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
Shit happens. Maandag in een run achter elkaar 3 packs met reflect damage. Echt zo irritant. Op een gegeven moment maar gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BjornE schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:36:
Ik zelf farm alleen act 1. Ik begin bij de Warden quest, gelijk door naar Butcher en dan terug:
- Leoric courtyard
- waypoint na drowned temple
- cemetary
- gebied voor cemetary

Dat doe ik in ongeveer een half uur
Zelf zou ik dus ook een game beginnen bij de warden quest, maar als eerste farm ik het gebied voordat je de drowned temple in gaat (2 tombs met special) 2 specials op het grond niveau. soms komt ik er maar 1 tegen.

met 3-4 NV kan je de quest naar de butcher afmaken en zo toch een "korte run" behouden. maar wel met 5 NV bij warden aankomen. je moet het een beetje omdraaien, maar niet veranderen. kan ook cemetary doen maar daar loop ik nog wel een rond om te zoeken naar de special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Ik heb weinig gold en heb moeite om eenvoudig genoeg act 1 te doorlopen.
Heeft iemand een tip waar ik mij het beste op kan richten als het om upgrades gaat?

http://eu.battle.net/d3/e...othebozo-2451/hero/580605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Joarie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:45:

Dit maakt mij wel enthousiast! De drop changes zullen niet veranderen, maar als ik nu een legendary vind, ben ik wsl wel een stuk blijer!

Voor de luie klikkers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Jk_W schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:17:
[...]

Dit maakt mij wel enthousiast! De drop changes zullen niet veranderen, maar als ik nu een legendary vind, ben ik wsl wel een stuk blijer!

Voor de luie klikkers:
[video]
Drop rates veranderen wel. De magic droprate op white mobs wordt verviervoudigd. En aangezien 80% van mijn legendaries van white mobs komen...

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 15-08-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Afgelopen weken druk bezig geweest om mijn barb te gearen (monk gear is nu zelfs allemaal verkocht).
Nu ben ik benieuwd naar jullie mening wat ik nog zou kunnen verbeteren:

http://diabloheroes.com/hero/overview/3601/onyx

Persoonlijk denk ik dat alle stats nu wel goed zijn, maar dat de amulet en chest armor nog wel beter kunnen.
Wil nu gaan werken aan mijn damage, die moet z.s.m. naar de 70K :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ok, ik ga het gewoon eerlijk bekennen. Een tijdje geleden ben ik gebanned voor botten (volledig terecht), en ik zit er nu aan te denken om weer te herstarten.

(Het botten was overigens volledig voor persoonlijk plezier, en dus niet om er wat geld uit te slaan).

Nu wil ik opnieuw beginnen. Uiteraard gewoon legit, en geen ge-bot. Ik ben er nu ongeveer een week of 3-4 uit geweest met D3, en heb het ook niet erg bij gehouden.

Wat zijn op dit moment de "overpowered" classes/builds? Ik lees veel over een melee-wizard, welke vrijwel onsterfelijk zou zijn. De Demon Hunter class vond ik overigens wel uber vet.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:18:
[...]

Drop rates veranderen wel. De magic droprate op white mobs wordt verviervoudigd. En aangezien 80% van mijn legendaries van white mobs komen...
Ow ja. Nou, helemaal mooi dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt niet wachten... Voel me als een klein kind een week voor sinterklaas. :F
Wel benieuwd hoe de droprates & gold inflatie z'n weerslag gaan hebben op deze legendaries.
Daarnaast ontzettend veel zin om m'n Barbarian naar een 2-hander te brengen en met m'n WD daadwerkelijk als summoner te kunnen spelen.
*excited*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
ozothebozo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:08:
Ik heb weinig gold en heb moeite om eenvoudig genoeg act 1 te doorlopen.
Heeft iemand een tip waar ik mij het beste op kan richten als het om upgrades gaat?

http://eu.battle.net/d3/e...othebozo-2451/hero/580605
Je resist zijn veel en veel te laag. zo maak je echt geen kans in act 1. Probeer ook LoH te krijgen en je DPS omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:31:
Ik kan echt niet wachten... Voel me als een klein kind een week voor sinterklaas. :F
Wel benieuwd hoe de droprates & gold inflatie z'n weerslag gaan hebben op deze legendaries.
Daarnaast ontzettend veel zin om m'n Barbarian naar een 2-hander te brengen en met m'n WD daadwerkelijk als summoner te kunnen spelen.
*excited*
Ik denk dat je echt gefrustreerd gaat raken, aangezien de droprates van legendary's bij tijd en wijle bedroevend is. Ik speel nu ook alweer 2 weken zonder legendary of set item :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:33
Mikromanic schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:16:
Prijs van Fiery Brimstone staat nu op 280k..
woohoooo! ik heb er 500 gekocht toen ze op 100k stonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:36:
[...]

woohoooo! ik heb er 500 gekocht toen ze op 100k stonden :D
Kan je mooi mn ring kopen ;D
Nee, serieus, dat is wel een dikke winst haha.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
dx5314 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:21:
Nu ben ik benieuwd naar jullie mening wat ik nog zou kunnen verbeteren:
Mooie barb hoor. Linkerring kan wel strength gebruiken en ergens is lifesteal op de belt toch ook wel ontzettend fijn. Voor echte damage improvements kun je je offhand verwisselen voor een met bijna 200 crit. Dit soort offhands zijn dramatisch moeilijk te vinden. Mijne (dagger) heeft net geen 700 dps, 2.5% lifesteal, 100 strength en 100 vit en bijna 200% crit. Erg duur was ie ook niet, maar op moment zijn ze volgens mij zo niet meer te vinden.
Verder zou je kunnen kijken naar zowel IAS als CC op je ring. Je gloves kunnen qua damage wel beter, >150 strength, cc, ias en all-res is niet ongezien, maar je huidige zijn voor survival wel echt perfect. Zoals je zegt is 100 strength extra op je chest ook goed mogelijk, en op je boots kun je ook een flinke dot strength inleveren voor vit. Ze zijn goed te vinden met 150 str, 75 vit en 65+ res, uiteraard met 12% ms.
Ja, zit er nog aan te denken, maar kan betere focussen op net iets meer resists en flink meer vit op de wiz.

[ Voor 10% gewijzigd door zzattack op 15-08-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw legendaries O+ I <3 Blizzard!

Ze luisteren echt wel naar fans, duurt alleen een beetje lang. Nu wordt het echt interessant om weer met veel MF rond te gaan lopen als ik die voorbeelden zo zien.. Die Fire Walkers bijvoorbeeld zou ik héél graag op m'n Monk willen :9~ :+

Ook die extra effecten maken het wel erg stoer, voegt toch nét dat beetje extra toe om mee te nemen in je overweging tussen meer DPS en een legendary. Alleen krijg ik nu wel het idee dat ze het met sommige items misschien weer een beetje té goed hebben gemaakt. Als ik Skorn bijvoorbeeld bekijk, dan heeft die 192% crit damage én een socket. Ook de damage is niet mis, dus volgens mij wordt dit dan weer een item dat iedereen gaat gebruiken..

Maar goed, gelukkig hebben niet alle voorbeelden sockets, dus het wordt dan een mooie afweging voor LoH met rares, en legendary damage + bonussen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
BjornE schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:52:

Verschilt iets, van 35 minuten tot 45 minuten.

En farmen in act 3 zit er zeker niet in voor me aangezien act 2 nog progress is voor mijn Barb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Leuke site. Leuk ook dat je kan comparen enzo als je je battle tag hebt toegevoegd. Het werkt echter nog niet perfect aangezien ik mijn battle tag niet kan zien in mijn profiel nadat ik hem heb toegevoegd. Als ik hem nogmaals toevoeg, zegt ie dat hij al bestaat. Tevens staan mijn hero nog niet bij 'your heroes', hoewel de battle tag dus wel is toegevoegd.

Keep up the good work, ziet er al leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ik heb net even die nieuwe legandary 2-hand axe ingevoerd in een dmg-calculator met int. ipv. dex., dat levert 25k extra dmg. op :D

[ Voor 3% gewijzigd door xV0rtexx op 15-08-2012 10:57 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
De crits met dat ding gaan zo belachelijk hard aankomen.. Ik denk dat je de 300k per crit wel haalt mits de rest van je build ook goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Denken jullie dat je huidige wapens nu verkopen een goed of slecht plan is? Ik weet dat mijne zeker 200m op zou leveren, maar of dat genoeg gaat zijn om een nog idiotere legendary te kopen zodra de patch hit? Of is het nu tijd om echt goede mf gear te bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
xV0rtexx schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:00:
[...]

Wachten op de patch :P Molten hakt er zo hard in :).
Ja echt wel, verschrikkelijk :(

Reflects damage krijg ik opzich nog wel gehandeld, maar deze molten/arcane vage combo's zijn bijzonder irritant. Dan heb ik het nog niet eens over die lullo's die je echt 'blocken'. Gaan met z'n allen om je heen staan en dan kun je dus echt geen kant meer op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze nou ook nog even de CE extra's een leuker beeld geven, bv die paints een leuk effectje zoals ik verwacht had.
Wel tof die nieuwe legendary's, geeft weer wat sjeu aan het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:08:
Denken jullie dat je huidige wapens nu verkopen een goed of slecht plan is? Ik weet dat mijne zeker 200m op zou leveren, maar of dat genoeg gaat zijn om een nog idiotere legendary te kopen zodra de patch hit? Of is het nu tijd om echt goede mf gear te bemachtigen
Nu je wapen verkopen lijkt me op zich geen raar idee, zeker aangezien wapens die geen ilvl63 zijn een dmg buff krijgen. Daardoor gaan de prijzen van goede wapens sowieso zakken.

Ik heb nu ook mijn off hand te koop gezet, is weliswaar maar 30m maar toch..

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 15-08-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:18:
[...]

Helaas gaat die factor vier alleen over magic en rare items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:14:
[...]

Nu je wapen verkopen lijkt me op zich geen raar idee, zeker aangezien wapens die geen ilvl63 zijn een dmg buff krijgen. Daardoor gaan de prijzen van goede wapens sowieso zakken.

Ik heb nu ook mijn off hand te koop gezet, is weliswaas maar 30m maar toch..
Inderdaad. Mijn main staat er nu ook op, misschien iets te hoog gegrepen maar ik heb al een bijna een maand lang geen vergelijkbaar goed wapen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Patch 1.04 ziet er veelbelovend uit, zit er aan te denken on mijn DH naar lvl60 te brengen en dan pas weer te grinden met mijn main :)

In mijn tempo zal de patch dan wel ongeveer uit zijn ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dat is precies wat ik nu ook aan het doen ben. Geld sparen en een nieuw poppetje levelen. Tegen de tijd dat de patch uit is kunnen we weer leuke items vinden en centen uitgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:52:
Dat is precies wat ik nu ook aan het doen ben. Geld sparen en een nieuw poppetje levelen. Tegen de tijd dat de patch uit is kunnen we weer leuke items vinden en centen uitgeven. :)
Dat, en ik denk veel vergelijkbare items die je nu nog duur verkoopt voor een prikkie terugvinden. Als mijn wapen verkoopt kan ik minstens 2 poppetjes volledig gearen om inferno gemakkelijk te laten lijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje irritant dat ik meerdere chars naar een behoorlijk niveau heb gebracht, anders had ik ook mooi een paar dure items verkocht. Maar ja, je wilt 5 verschillende lvl 60 chars of niet, toch? :+

Er zitten best een aantal aardige items op mijn chars, maar geen >100 mil items :P

Demon Hunter: 60.8k life, 46155.36 dps (unbuffed)
Wizard: 69.4k life, 23219.50 dps
Barbarian: 57.4k life, 15243.55 dps
Monk: 58.1k life, 23385.25 dps
Witch Doctor: 42.9k life, 30089.19 dps

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 15-08-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Angeloonie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:06:
Beetje irritant dat ik meerdere chars naar een behoorlijk niveau heb gebracht, anders had ik ook mooi een paar dure items verkocht. Maar ja, je wilt 5 verschillende lvl 60 chars of niet, toch? :+
en de andere 5 dan :)
Ik wil ook 5 op HC lvl 60 hebben, heb er al 1. Tijd voor de 2de eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:08:
[...]

en de andere 5 dan :)
Ik wil ook 5 op HC lvl 60 hebben, heb er al 1. Tijd voor de 2de eigenlijk.
HC boeit me niet veel. Vind het erg leuk om te spelen maar doe het voor de spanning en niet voor achievements. 2 lvl 60 chars van elke class op softcore gaat hem denk ik nog wel worden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 15-08-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Angeloonie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:12:
[...]

HC boeit me niet veel. Vind het erg leuk om te spelen maar doe het voor de spanning en niet voor achievements. 2 lvl 60 chars van elke class op softcore gaat hem denk ik nog wel worden :P
HUH, what? Of je koopt 2x gear en je switch skills? 8)7 :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Bijna alle achievements lijken me haalbaar. Unique collection, 100m gold pickup en 100k demons killen met DH zal ik waarschijnlijk overslaan, alle andere ben ik van plan te behalen.

Heb deze voor 40m opgepikt: http://us.battle.net/d3/e...h/recipe/bloodmagic-blade
Leer hem nog niet. Als ie net als de meeste andere plans skyrocket naar >100m verkoop ik 'm, anders wacht ik om te zien of die ook gebuffed wordt. Dikke kans want as it is issie heel kut :D

[ Voor 3% gewijzigd door zzattack op 15-08-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27
zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:32:
Bijna alle achievements lijken me haalbaar. Unique collection, 100m gold pickup en 100k demons killen met DH zal ik waarschijnlijk overslaan, alle andere ben ik van plan te behalen.

Heb deze voor 40m opgepikt: http://us.battle.net/d3/e...h/recipe/bloodmagic-blade
Leer hem nog niet. Als ie net als de meeste andere plans skyrocket naar >100m verkoop ik 'm, anders wacht ik om te zien of die ook gebuffed wordt. Dikke kans want as it is issie heel kut :D
Heeft toch nog geen zin om legendary plans te kopen nu als ze pas in 1.04 gebuffed worden? Btw, vandaag ben ik vrij, iemand zin om nu a3 met me te farmen? Zoek naar een ww barb/wiz met mf ofc ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Het heeft JUIST zin om nu legendary plans te kopen, omdat ze nu vrij goedkoop zijn en de plan gebuffed wordt ook als je hem al geleerd hebt aan je blacksmith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
An1mA schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:39:
Heeft toch nog geen zin om legendary plans te kopen nu als ze pas in 1.04 gebuffed worden?
Evenzo heeft het weinig zin om 500 brimstones te kopen en 2 dagen later met 200% winst te verpatsen? :P
Wolf schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:40:
Het heeft JUIST zin om nu legendary plans te kopen, omdat ze nu vrij goedkoop zijn en de plan gebuffed wordt ook als je hem al geleerd hebt aan je blacksmith.
En zelfs dat is een keuze! Ik heb de 100 recipes achievement inmiddels en zie mezelf niet honderden recipes craften. Het is onwaarschijnlijk dat ik hem aan m'n blacksmith zou leren. Tenzij het craften van die dingen ontzettend duur wordt (als service bedoel ik), maar dat betwijfel ik.

[ Voor 47% gewijzigd door zzattack op 15-08-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
oopz

[ Voor 98% gewijzigd door zzattack op 15-08-2012 12:45 . Reden: dubbeltje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27
zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:42:
[...]

Evenzo heeft het weinig zin om 500 brimstones te kopen en 2 dagen later met 200% winst te verpatsen? :P
Naar schatting moet je idd even wachten met het verkopen van je brimstones nadat de legendarys zijn gebuffed ja.

@wolf ah, I see. Dan ook maar eens een deftige plan kopen ^^ Zin om a3 met mij te farmen? In me eentje is het zo saai :( An1mA#1336

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
An1mA schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:45:
[...]

@wolf ah, I see. Dan ook maar eens een deftige plan kopen ^^ Zin om a3 met mij te farmen? In me eentje is het zo saai :( An1mA#1336
Prima hoor, ik zal je toevoegen. Ik doe alleen wat minder dmg nu mijn offhand op de ah staat (nog maar 20k ipv 30k) maar ik ben wel lastig neer te krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Hoe je het ook draait of keert, de komende patch heeft ingrijpende gevolgen voor craften, en daarmee indirect op de economie.

Waar craften eerst maar in een paar gevallen rendabel was bij legendaries, en een handvol 6-affix rare recipes, wordt dat nu opgekrikt naar een situatie waarbij craften waarschijnlijk over de hele linie potentie heeft. Dus alle legendaries krijgen iets unieks mee (wat een build bijvoorbeeld ernstig positief kan beinvloeden), en alle 6-affix wapens (die een week geleden nog maar amper 200-300k per recipe kostten) krijgen de potentie om ilvl63 damage te rollen een daarmee zinvol te zijn.

Je zou dus denken dat craften nu dus een hele vlucht gaat nemen, en daarbij de typische bouwstenen voor level 60 spul:

-Brimstones kun je enkel verkrijgen door >lvl59 legendaries te salvagen, dus die worden stijgen het hardst aangezien de voorraad afhankelijk is van gevonden legendaries, en deze lijkt mij kleiner dan de hoeveelheid die gecraft gaat worden. De Brimstones namen al een vlucht toen de craftkosten afnamen en duidelijk werd dat seven sins en helm of command goede items kon opleveren bij craften. Toen gingen we van 10k naar 100k in een paar dagen. Nu zijn we van 100k naar 200k gegaan. Maar als blijkt dat na patch 1.04 er een hele handvol level 60 recipes bijkomt die zinvol zijn met unieke (populaire) affixes, dan zou ik er niet vreemd van opkijken als ze nog een factor of wat gaan stijgen. Laat je niet gek maken door prijs schommelingen, want na patch 1.04 zullen er ook nog een hoop 'oude versie' legendaries gesalvaged gaan worden omdat hun 'nieuwe versie' ze overbodig maken. Ook zal de inflow van alle investeerders voor vreemde effecten zorgen.
-Exquisitie essences zullen wss een vlucht nemen omdat je er gewoon ontzettend veel nodig hebt om te craften EN omdat de spelerspopulatie afneemt nu de hype voorbij is (er worden dus minder lvl60 items gesalvaged).
-En tot slot zullen tomes of secrets ook een verandering ondergaan, misschien nog wel meer als je denkt.

[ Voor 5% gewijzigd door TRG op 15-08-2012 13:00 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05
An1mA schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:39:
[...]

Heeft toch nog geen zin om legendary plans te kopen nu als ze pas in 1.04 gebuffed worden? Btw, vandaag ben ik vrij, iemand zin om nu a3 met me te farmen? Zoek naar een ww barb/wiz met mf ofc ;)
Wat Wolf zei, de buffs op legendaries gaan pas gelden op het moment dat ze rollen; ofwel (als ik het goed heb) het moment dat a) je ze craft of b) dat ze droppen. Wel/niet identifien heeft dus geen zin, maar het plan leren kan geen kwaad, zolang je nog maar niet craft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik denk eigenlijk dat de prijsontwikkeling op de AH net zo betrouwbaar zijn als de verkiezingsbeloftes van de gemiddelde politicus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik dacht dat bestaande items niet gebuffed werden. Dat zou dus ook voor plans gelden die al bestaan. Of heb ik het nu verkeerd gelezen? zal de patch notes og maar eens doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zzattack schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:32:
120 essence! Zeker in de oude situatie is dat bizar, wat waren ze denkende....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Darth Malak schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:41:
Ik dacht dat bestaande items niet gebuffed werden. Dat zou dus ook voor plans gelden die al bestaan. Of heb ik het nu verkeerd gelezen? zal de patch notes og maar eens doorlezen.
een bestaand plan, die je geleerd hebt, is geen item.
Als je hem gebruikt maakt je een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vandread schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:43:
[...]

120 essence! Zeker in de oude situatie is dat bizar, wat waren ze denkende....
Haha damn, alle legendary plans gaan nu al skyrocket en/of zijn uitverkocht.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Ja er staat duidelijk in de patchnotes dat de legendary plans na de buff de nieuwe legendaries kunnen craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Darth Malak schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:41:
Crafted Legendaries - If you currently have a crafting plan for a Legendary item, and if we change the item that you’re able to craft in any way, you will NOT have to get a new crafting plan for that item. If you craft something right after 1.0.4 comes out you’ll get the new item.

:D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:33
Moet toch zeggen dat het gebeuren met die legendary's wel erg gaaf gedaan is. het lijkt erop dat ze echt hun best hebben gedaan. nieuwe art, nieuwe legendary's, hogere stats, leuke bij-effecten (treasure-goblin like dingen met goldskin.. als je goldskin aanhebt en je petst een mob komt er geld uit , hilarisch) , en natuurlijk vèèl betere stats... 1.0.4 gaat ervoor zorgen dat D3 weer winning is , en veel leuker wordt om te spelen.

Nee, ik moet terugkomen op mijn vorige post, nu ik de patch notes e.d eens beter gelezen heb , gaat dit allemaal toch een veel leukere game opleveren.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

ah thx.. het is me duidelijk :)

Die nieuwe effects en art zien er wel ubergaaf uit. Denk dat farmen een heel stuk interessanter gaat worden na 1.04

[ Voor 65% gewijzigd door Darth Malak op 15-08-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
mouzetc schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:46:
[...]

Haha damn, alle legendary plans gaan nu al skyrocket en/of zijn uitverkocht.
Wat rly?

Ik begin me inmiddels echt te ergeren aan de inhaligheid van de gemiddelde Diablo speler. Gisteren has ik dat 6 property plan gevonden en adverteerde ermee in de Trade channel. Ik wist niet goed wat het precies waard was dus ik zei geen prijs. Ik heb welgeteld 6 mensen gehad die het voor minder dan 100k wilde kopen. Maar goed dat ik later nog even besloot op de ah te kijken, hij was dus 7m waard.

Ikzelf ben altijd redelijk vrijgevig geweest in Diablo (medetweakers kunnen dat getuigen) dus ik vind het wel schrijnend en jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05
Visgek82 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:50:
[...] als je goldskin aanhebt en je petst een mob komt er geld uit , hilarisch[...]
My sentiment exactly :D
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging