Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MicScott schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:46:
"We zijn het niet met elkaar eens, dus ik negeer je maar"? Jammer, dat had ik nou niet achter je gezocht. TRG bekijkt het verhaal gewoon van een iets genuanceerdere kant. Jij vindt dat hij elke vorm van kritiek op zijn spelletje weigert, maar het lijkt erop dat jij net zo hard elke vorm van lof voor het spelletje niet wilt horen.
Ik ga geen zinloze discussie voeren tegen iemand die met zo'n plaat voor z'n hoofd een bedrijf gaat verdedigen en maar blijft lullen over z'n paar jaartjes ervaring. Als iemand zulke excuusjes gaat gebruiken dan is het zinloos om er tegenin te gaan.
Tuurlijk zijn er gebreken aan het spel, maar zo erg als veel figuren beweren, is het echt niet. Het is gewoon een ijzersterke game met daar een nieuw verdienmodel aan vast dat onbekend terrein is. Dat verdienmodel, samen met het gigantisch grote publiek, zorgen ervoor dat de hoeveelheid kritiek, en het aantal fouten dat ontdekt wordt, ongekend groot zijn. Om maar een vergelijking te maken: kijk eens hoeveel mensen er klagen over windows, en hoeveel onvolkomenheden, bugs en zelfs kritieke fouten daar nog telkens in aan het licht komen. En ook niet alle onvolkomenheden in windows worden meteen gefixt. Is dat omdat MS er met de pet naar gooit?
Microsoft reageert op kritieke fouten en fixed het. Blizzard doet niks aan het botten, dat zie je met WoW en nu met Diablo 3. Daarnaast hebben we in het begin gigantische server problemen gehad, nerfen ze elke tactic en zelfs gear, waardoor mijn miljoenen gear opeens niks meer waard was, en hebben ze constant problemen met de AH. Als mensen het dan een topproduct noemen en mensen die veel kritiek uiten afdoen als "schreeuwers die op wat internetverhaaltjes hun conclusies baseren" vind ik dat een fanboy reactie.
Mensen mogen geen kritiek hebben en problemen met botten mag je niks van zeggen want het zijn technisch complexe scenarios. Dat is een bedrijf dat achter elkaar fouten maakt verdedigen terwijl ze al jaren bezig zijn met dit soort games. Ze zeggen zelf al tien jaar bezig te zijn, dan verwacht je toch dat ze hier wat tegen doen? Botters verdienen goud geld en kunnen dat nu via de officiële AH witwassen. Botten op lage levels werkt puur doordat er gear bestaat dat gericht is op lage niveaus gold te farmen. Als iemand dat een topproduct noemt heeft er op in gaan geen zin meer. Dan heb je met een fanboy te maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Darth Malak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:06:
[...]

of..... hmm.. weet niet of er een of is.. Kan er dus met m'n verstand niet bij dat ze inferno drop rates of beter gezegd quality of items niet wat naar boven tweaken om de spelers die nog spelen, enigszinds tevreden te houden. Dit zal voor hun ook positief werken aangezien er meer verkeer op de AH/RMAH zal zijn.
Volgens mij hebben ze 1 a 2 weken terug de drops al beetje omhoog getweaked.
Ik had er met anderen over en we vonden gemiddeld genomen iets betere kwaliteit gear in dezelfde plekken, terwijl de kwaliteit vlak na de invoering van de droprate verhoging hard omlaag was gegaan.

Eerlijk gezegd denk ik niet, dat ze de spelers vasthouden met de hoeveelheid troep die nog steeds dropt, terwijl de repairkosten voor de gemiddelde speler nog steeds veel te hoog zijn, waardoor je geen geld over houd om te craften, het is al lastig zat om geld op te sparen voor upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

bangkirai schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:12:
[...]

Volgens mij hebben ze 1 a 2 weken terug de drops al beetje omhoog getweaked.
Ik had er met anderen over en we vonden gemiddeld genomen iets betere kwaliteit gear in dezelfde plekken, terwijl de kwaliteit vlak na de invoering van de droprate verhoging hard omlaag was gegaan.

Eerlijk gezegd denk ik niet, dat ze de spelers vasthouden met de hoeveelheid troep die nog steeds dropt, terwijl de repairkosten voor de gemiddelde speler nog steeds veel te hoog zijn, waardoor je geen geld over houd om te craften, het is al lastig zat om geld op te sparen voor upgrades.
Ze hebben de drop rate iets verhoogd ja, niet de kwaliteit van de drops.. tegelijkertijd hebben ze de repaircosts met 5 vermenigvuldigd dus idd... als je de pecht hebt een class te spelen die toch vrij lastig is (zoals WD) heb je pech. Vandaar dat je WD's kennelijk ook weinig ziet in inferno... Als ik niet zoveel tijd in die van mij gestoken had had ik hem allang doorgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

bangkirai schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:12:
Ik vind het leuk om tegen een uitdaging te spelen maar dat betekent dat ik af en toe dood ga en er minder snel doorheen ren. Ook kan ik geen goldfind gear dragen, die is te duur als ik ze met goede stats wil. Dat betekent dat ik amper gold verdien per speel avond en soms zelfs gold verlies. Upgrades kan ik dus niet komen en dan moet ik op lagere niveaus, waar geen uitdaging zit, farmen voor upgrades. Nee danku.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
Over WD:

Och zoals zo vaak zijn het vaak de classes die nu underpowered zijn en straks gebuffed worden en ineens overpowered worden. Deleten van chars is zo'n beetje het stomste wat je kunt doen in mijn ogen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

FreqAmsterdam schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:00:
[...]

Pics or it didnt happen. :+

Edit: mijn wapen was gvd 80 mil. 8)7
Rechts is een mislukte 'u mad', had nog wat witruimte, vandaar.

Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/7797/89901725.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

JohnnyV76 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:32:
Over WD:

Deleten van chars is zo'n beetje het stomste wat je kunt doen in mijn ogen.
Zoals ik al zei, ga ik dat natuurlijk ook nooit doen! :P Wil niet zeggen dat de drang er vaak niet is... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Het is echt onzin dat de repairkosts te hoog zijn.

Jullie moeten gewoon niet willen rushen en voorzichtiger doen. Ik speel max een uur of zo elke avond, soms 2, en ga nog steeds omhoog met geld. Act1 Inferno pas btw, maar dat maakt niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:12:
[...]Microsoft reageert op kritieke fouten en fixed het. Blizzard doet niks aan het botten, dat zie je met WoW en nu met Diablo 3.
De tientallen rechtszaken, en banwaves zijn verzonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:38:

Jullie moeten gewoon niet willen rushen en voorzichtiger doen. Ik speel max een uur of zo elke avond, soms 2, en ga nog steeds omhoog met geld. Act1 Inferno pas btw, maar dat maakt niet zo veel uit.
De repaircosts zijn zeker wel hoog, maar wat mij betreft niet te hoog. Ze doen hun werk. Het punt is wel dat vooral ilvl 61/62/62 erg duur zijn. Daaronder valt het ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

W00t, eindelijk Diablo Inferno neer zonder iets te skippen op mijn barbarian. Duurde 127 uur op dit character voordat ik er was. Het was alleen wel een anti-climax dat ik hem in 1x neer had :X.

Stats/dps (unbuffed):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wRtBq.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0tluy.png

Build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WXUgkP!bXY!acZZcZ

Phase 1 = eitje.
Phase 2 = kiten van de shadow totdat hij despawnt (waarom hebben ze dat nog niet gefixed :?).
Phase 3 = stun en run terwijl je ook nog wat dps doet :X.
Het hebben van 1300 LoH heeft er wel voor gezorgd dat ik minder resist nodig had voor dit gevecht. Diablo zijn attackspeed is zo laag dat als ik 30% van mijn leven verloor, ik alsnog vol zat als zijn tweede swing mij raakte.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Als er een uitbreiding komt, worden dan alle levelcaps verhoogd? Mobs/gear etc? Dus dan zijn is net gekochte wapen van 100 miljoen eigenlijk vrij nutteloos geworden, als je straks wapens kan vinden van lvl 70?

Graag uitleg, misschien dat jullie weten hoe dit zit, als je het vergelijkt met WoW. Iets wat ik ook niet heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
ormagon schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:46:
[...]

De repaircosts zijn zeker wel hoog, maar wat mij betreft niet te hoog. Ze doen hun werk. Het punt is wel dat vooral ilvl 61/62/62 erg duur zijn. Daaronder valt het ook wel mee.
Ik verkoop eigenlijk bijna nooit wat op AH, alleen op RMAH, en verdien alleen met gold drops, en verkopen van salvage materialen. Dan nog verdien ik genoeg om langzaam omhoog te gaan, en af en toe wat gems te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:40:
De tientallen rechtszaken, en banwaves zijn verzonnen ?
Die paar banwaves per jaar? Ohja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Jerry schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:49:
W00t, eindelijk Diablo Inferno neer zonder iets te skippen op mijn barbarian. Duurde 127 uur op dit character voordat ik er was. Het was alleen wel een anti-climax dat ik hem in 1x neer had :X.

Stats/dps (unbuffed):
[afbeelding]
[afbeelding]

Build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WXUgkP!bXY!acZZcZ

Phase 1 = eitje.
Phase 2 = kiten van de shadow totdat hij despawnt (waarom hebben ze dat nog niet gefixed :?).
Phase 3 = stun en run terwijl je ook nog wat dps doet :X.
Het hebben van 1300 LoH heeft er wel voor gezorgd dat ik minder resist nodig had voor dit gevecht. Diablo zijn attackspeed is zo laag dat als ik 30% van mijn leven verloor, ik alsnog vol zat als zijn tweede swing mij raakte.
Netjes. Ik had heel wat ziekere stats toen ik Act 4 inferno uitspeelde. Wel met een Demon Hunter though. Mijn barbarian zuigt momenteel nog best wel en voorbij act 2 inferno kom ik dan ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:54:
[...]

Die paar banwaves per jaar? Ohja...
Tja, ik ben het met je eens, ze kunnen beter zon botmaker een keer gewoon per ongeluk laten verdwijnen....

Dan stopt de rest vanzelf met bots maken.

Maar om te zeggen dat Blizzard niks doet is natuurlijk de grootste onzin die er is. Ik durf zelfs te stellen dat Blizzard het enige bedrijf is dat echt moeite doet om cheaters weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:12:
[...]

Ik ga geen zinloze discussie voeren tegen iemand die met zo'n plaat voor z'n hoofd een bedrijf gaat verdedigen en maar blijft lullen over z'n paar jaartjes ervaring. Als iemand zulke excuusjes gaat gebruiken dan is het zinloos om er tegenin te gaan.

[...]

Microsoft reageert op kritieke fouten en fixed het. Blizzard doet niks aan het botten, dat zie je met WoW en nu met Diablo 3. Daarnaast hebben we in het begin gigantische server problemen gehad, nerfen ze elke tactic en zelfs gear, waardoor mijn miljoenen gear opeens niks meer waard was, en hebben ze constant problemen met de AH. Als mensen het dan een topproduct noemen en mensen die veel kritiek uiten afdoen als "schreeuwers die op wat internetverhaaltjes hun conclusies baseren" vind ik dat een fanboy reactie.
Mensen mogen geen kritiek hebben en problemen met botten mag je niks van zeggen want het zijn technisch complexe scenarios. Dat is een bedrijf dat achter elkaar fouten maakt verdedigen terwijl ze al jaren bezig zijn met dit soort games. Ze zeggen zelf al tien jaar bezig te zijn, dan verwacht je toch dat ze hier wat tegen doen? Botters verdienen goud geld en kunnen dat nu via de officiële AH witwassen. Botten op lage levels werkt puur doordat er gear bestaat dat gericht is op lage niveaus gold te farmen. Als iemand dat een topproduct noemt heeft er op in gaan geen zin meer. Dan heb je met een fanboy te maken.
Ten eerste. Iets minder op de man spelen mag wel.

Wat de rest betreft, Blizzard doet zeer zeker wel wat aan botters en hackers, er zijn onlangs nog duizenden accounts gebanned. Wat betreft jouw gear die opeens niets meer waard is , Jammer voor je. tough luck. Zo gaat dat nu eennmaal bij dit soort spellen, die onderhevig zijn aan balance changes. Het is hun spel, en mogen in principe daarin aanpassen wat ze willen - dit heb jij geaccepteerd toen je het spel installeerde.

Die enorme serverproblemen waar jij had over hebt.. bedoel je die paar dagen in het begin dat het spel enkele uren offline was? vind jij dat enorm? Ik heb het bij andere games vèèl erger gezien...Met het AH ben ik het wel eens, dat heeft echt een tijdje geduurd voordat het enigzins goed werkte, wat mijns inziens nu wel het geval lijkt te zijn.

Waar ik me trouwens wel aan erger is het feit dat ik nu 3 karakters op level 60 heb, en nog geen èèn set item heb gevonden.. zelfs geen lowlevel set item.. dat is erg jammer, vond dat in deeltje 2 altijd erg leuk.. Nou ja, mischien gebeurd het binnenkort toch nog :) vond gister wel mijn 2'de Leoric's crown (hoe is het mogelijk met zo weinig legendary drops 2 keer dezelfde te krijgen?)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:38:

Ja precies, dus je komt pas kijken.....

De casual speler vertelt mensen, die veel spelen, die gear opgebouwd hebben, die als dh met 50k hp en goede resist rondlopen met redelijke dps, dat ze zitten te rushen en dat repair kosten prima zijn....

Blijf maar in sprookjes geloven, maar toch durf ik nog steeds serieus te zeggen, dat de repairkosten gewoon de lol in het spel verknallen. Ik vind 44k repair kosten niet grappig.
En ik zie de lol niet in van een spel, waarbij jezelf met goede gear, eerst 4 uur geld moet farmen, om zodoende genoeg geld reserve te hebben om weer iets verder te progressen.

Ach, misschien speel je altijd solo, dat zou kunnen, maar als je toch beetje van sociaal gedoe hou en toch public games joined, dan zul je straks wel merken, dat repair kosten gewoon ruk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Visgek82 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:10:
Wat de rest betreft, Blizzard doet zeer zeker wel wat aan botters en hackers, er zijn onlangs nog duizenden accounts gebanned.
Paar bots, meer niet. De slechte bots en de AH bots die duizenden requests naar de AH servers stuurden ja. De goede bots zijn volledig undetected.
Wat betreft jouw gear die opeens niets meer waard is , Jammer voor je. tough luck. Zo gaat dat nu eennmaal bij dit soort spellen, die onderhevig zijn aan balance changes. Het is hun spel, en mogen in principe daarin aanpassen wat ze willen - dit heb jij geaccepteerd toen je het spel installeerde.
Dus? Dat je zoiets accepteert betekent niet dat het bevalt. Ik ben weer 20m kwijt om op dezelfde stats te komen zitten.
Die enorme serverproblemen waar jij had over hebt.. bedoel je die paar dagen in het begin dat het spel enkele uren offline was? vind jij dat enorm? Ik heb het bij andere games vèèl erger gezien...Met het AH ben ik het wel eens, dat heeft echt een tijdje geduurd voordat het enigzins goed werkte, wat mijns inziens nu wel het geval lijkt te zijn.
Bagatelliseerde het maar. Het spel is avonden aan een offline geweest. De AH is dagen offline geweest en het is absoluut niet enkel bij het begin geweest maar weken later nog steeds regelmatig.
bangkirai schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:10:

De casual speler vertelt mensen, die veel spelen, die gear opgebouwd hebben, die als dh met 50k hp en goede resist rondlopen met redelijke dps, dat ze zitten te rushen en dat repair kosten prima zijn....

Blijf maar in sprookjes geloven, maar toch durf ik nog steeds serieus te zeggen, dat de repairkosten gewoon de lol in het spel verknallen. Ik vind 44k repair kosten niet grappig.
En ik zie de lol niet in van een spel, waarbij jezelf met goede gear, eerst 4 uur geld moet farmen, om zodoende genoeg geld reserve te hebben om weer iets verder te progressen.

Ach, misschien speel je altijd solo, dat zou kunnen, maar als je toch beetje van sociaal gedoe hou en toch public games joined, dan zul je straks wel merken, dat repair kosten gewoon ruk zijn.
Indeed, als ik op Act 3/4 bezig ben op Inferno levert het mij gewoon niks op. Ik heb Diablo 3 verslagen en in Act 3 en 4 voordat hij neer ging heb ik gewoon enkel geld verloren. Ik moest geld lenen om te kunnen repairen. Natuurlijk verdien je dat in een uur op Act 1 terug met Gold Find gear maar dat mag toch niet het doel van het spel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Heb net eindelijk Inferno uitgespeeld (in een public game notabene) Je moet het maar treffen met je party, meestal is het bagger, meestal vanwege de samenstelling. ik speel het liefst (als DH zijnde) samen met wiz, wd en een goede tank (zoals Blizzard het heeft bedoeld) net hadden we een monk die echt niet dood was te krijgen. We vlogen letterlijk door ACT4 heen. Ik ben opgelucht want ik zat een tijdje vast bij cydea, daarom een paar weken wezen farmen maar dat kwam me echt de keel uit. het leek meer op een taak(straf) dan lekker gamen.

Voor nu is het spel voor mij klaar, 100 uur in m'n monk gestoken en 150uur in m'n demonhunter, tijd voor andere hobbies :w

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:27
Terryb47 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:19:
Heb net eindelijk Inferno uitgespeeld (in een public game notabene) Je moet het maar treffen met je party, meestal is het bagger, meestal vanwege de samenstelling. ik speel het liefst (als DH zijnde) samen met wiz, wd en een goede tank (zoals Blizzard het heeft bedoeld) net hadden we een monk die echt niet dood was te krijgen. We vlogen letterlijk door ACT4 heen. Ik ben opgelucht want ik zat een tijdje vast bij cydea, daarom een paar weken wezen farmen maar dat kwam me echt de keel uit. het leek meer op een taak(straf) dan lekker gamen.

Voor nu is het spel voor mij klaar, 100 uur in m'n monk gestoken en 150uur in m'n demonhunter, tijd voor andere hobbies :w
mag ik je gold en gear hebben dan? :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:15:
[...]

Paar bots, meer niet. De slechte bots en de AH bots die duizenden requests naar de AH servers stuurden ja. De goede bots zijn volledig undetected.
Je kunt toch niet verwachten dat ze alle bots eruit weten te halen? dat is nog nooit 1 developer gelukt.. vroeger niet en nu ook niet. Blizz doet al redelijk veel aan security maatregelen en detectie, veel andere dev's hebben daar gewoon schijt aan.
Dus? Dat je zoiets accepteert betekent niet dat het bevalt. Ik ben weer 20m kwijt om op dezelfde stats te komen zitten.
Snap ik wel , maar hoe je het schreef kwam het een beetje over alsof je daar de game de schuld van geeft, omdat het tussen alle andere stekeligheden stond. Uiteraard is het vervelend. maar er is helaas weinig aan te doen.
[...]
Bagatelliseerde het maar. Het spel is avonden aan een offline geweest. De AH is dagen offline geweest en het is absoluut niet enkel bij het begin geweest maar weken later nog steeds regelmatig.
Ik bagetalliseer niets. mijn ervaring is alleen dat de launch nog redelijk te doen was, had erger verwacht. Je moet toch weten dat een spel waar om 12 uur 's nachts miljoenen mensen tegelijk op proberen in te loggen onstabiel at best is? je kunt wel overcapaciteit neerzetten tot in de treure, maar dat gaat zich nooit terugverdienen. Miljoenen mensen die tegelijk ergens proberen in te loggen is niet meer dan een ddos aanval. geen een server kan daar mee overweg. Je hebt wel gelijk dat die paar dagen daarna het wat beter had moeten gaan dan het ging, maar dan nog vind ik het meevallen.
Indeed, als ik op Act 3/4 bezig ben op Inferno levert het mij gewoon niks op. Ik heb Diablo 3 verslagen en in Act 3 en 4 voordat hij neer ging heb ik gewoon enkel geld verloren. Ik moest geld lenen om te kunnen repairen. Natuurlijk verdien je dat in een uur op Act 1 terug met Gold Find gear maar dat mag toch niet het doel van het spel zijn?
Eens. echter het is en blijft een grote gokkast, 2 dagen geleden vond mijn vader nog een obobulos ring (of hoe mag dat gekke ding heten) en die verkocht hij voor 5m , daar kun je akelig vaak van repairen. Echter ben ik het wel met je eens dat de droprates van legendary's en set items best omhoog mag. Maar dat zal denk ik niet gebeuren, kan niet met de huidige AH setup. daarom ben ik ook van mening dat diablo nooit een AH had mogen krijgen. dan was het tempo waarin iedereen levelde een stuk lager geweest en was er meer trading geweest dan nu het geval is , wat uiteindelijk een leukere game maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
bangkirai schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:10:
[...]

Meer dan 200 uur op mijn barbarian, noem ik niet net komen kijken sorry. En je hoeft de AH ook niet te gebruiken. Ik gebruik hem alleen om dingen te verkopen, en heb het ook tot act2 Inferno gehaald. Dat gaat nu ff wat moeilijker, maar goed dat maakt niet uit.

Speel samen met mijn broertje.

Als je 44K repairkosten hebt, dan ben ik bang dat je te vaak dood bent gegaan, en dus content doet die je nog niet zou moeten doen.

[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 17-07-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keuzes keuzes... dit is al aardig glass canon (ook met die skill dus :P)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0G2bBbWvy5q7R9CbLmgNRnGP/thumb.jpg
-6000 life
+5700 dmg....

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 17-07-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Vandread schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:00:
Keuzes keuzes... dit is al aardig glass canon (ook met die skill dus :P)
[afbeelding]
-6000 life
+5700 dmg....
Dat is het mooie van Diablo, geen bind on equip. Lekker testen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Is dit spel nog wel te doen voor beginners? Volgens mij is iedereen overpowered en maken beginners geen kans, of heb ik het mis? Want ik wil hem vrijdag gaan bestellen, maar als beginners geen kans hebben dan heb ik er weinig zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
Beginners hebben altijd kans in D3 omdat het een singleplayer game is, wel heb je de mogelijkheid om samen te spelen met anderen mocht je dit willen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Ik zit in A2 Inferno, ben wat undergeared maar hoop in A2 wat upgrades te vinden.

Zijn er mensen zin die Act 2 willen doen, Inferno? Ben Monk :)

Dan spreken we rond een tijd af, liefst TeamSpeak maar geen vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

thorgal21 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:03:
Is dit spel nog wel te doen voor beginners? Volgens mij is iedereen overpowered en maken beginners geen kans, of heb ik het mis? Want ik wil hem vrijdag gaan bestellen, maar als beginners geen kans hebben dan heb ik er weinig zin in :)
Het is geen mmorpg he. In essentie is het een singleplayer game en je kan co-op spelen tot en met 4 personen. Je begint dus rustig op jouw niveau en loopt door het oersimpele normal heen, dan het (als je het auction house gebruikt) ook oersimpele nightmare. Heb je dat klaar kom je op hell aan, waar de uitdaging begint in de derde act. Om uiteindelijk in inferno bij de echte uitdaging te komen.

Tegen die tijd ken je de mechanics van het spel erg goed, ben je rustig gewend aan je character en kun je echt gaan uitbouwen. Hetzij in je eentje, hetzij met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Freaky Maus schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:05:
Beginners hebben altijd kans in D3 omdat het een singleplayer game is, wel heb je de mogelijkheid om samen te spelen met anderen mocht je dit willen.
Maar 1 tip: als je hem koopt, speel hem zonder AH (voor je 1ste char) en gebruik wat je vind. Maakt het spel een stuk leuker.. Als je tegen eind Hell erachter komt dat het niet meer lukt kun je altijd nog kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
RedHat schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:05:
Ik zit in A2 Inferno, ben wat undergeared maar hoop in A2 wat upgrades te vinden.

Ik ben in act 2 inferno ook tegen een klein muurtje aangekomen. Kostte me op een geven moment meer repaircosts dan het mij opleverde, en dacht effe in act 1 te gaan farmen. Het heeft me alleen geld opgeleverd, want de rest van de drops is waardeloos. Niets is een update voor mijn gear. Je kan me altijd toevoegen Ninc#2791

Merk wel dat act 1 inferno belachelijk makkelijk is, terwijl act 2 sommige mobs me meteen pletten als een mier. Achja, we vechten maar door >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Darth Malak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:15:
[...]

Maar 1 tip: als je hem koopt, speel hem zonder AH (voor je 1ste char) en gebruik wat je vind. Maakt het spel een stuk leuker.. Als je tegen eind Hell erachter komt dat het niet meer lukt kun je altijd nog kijken.
Ik speel het met AH en heb prima lol? Misschien wel de meerderheid van de mensen of is dat schier onmogelijk? Je moet niet verplicht iedere level opnieuw de beste items kopen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

KneoK

Not in a million lightyears

RedHat schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:05:

Ik wil best wat rondhangen in Act 2, dat constante farmen wordt ook zo saai :)

Voeg me maar toe, DeChaoOrdo#2418. Ben ff wat aan het doen maar over een kwartiertje ben ik wel weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Vandaag mijn eerste echt waardevolle item gevonden volgens mij en die moet ik natuurlijk even showen :P

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/qz909e9f3/Stout_Strand.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:34:
[...]

Ik negeer je wel gewoon, kennelijk zit er ergens een vrij grote plaat voor je kop en weiger je elke vorm van kritiek op je spelletje. Prima, maar dan hoef ik geen discussie te voeren.
Prima, ik probeer enkel een paar van je 'wilde beschuldigingen' onderuit te halen jegens Blizzard. Het is jou recht om dat te vertalen als een 'plaat voor je kop', maar ik zie het toch meer als een interessante discussie waarbij ik zaken uit ervaring en kennis probeer te onderbouwen. Ik las zonet een blog van iemand die vergelijkbare context veel mooier verwoord en waar ik me grotendeels erg in kan vinden:

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-zMoipGYRso0/UAC2-2PbelI/AAAAAAAABxo/O_lhupQDuFQ/s1600/blackthornes.png
What a "hansom" belt we have here.

Yes, I am referring to the typo in this belt's flavour text. Quality work, Blizzard.

Back in the Diablo 2 days, whenever there was an exploit, or bug, or anything peculiar, my instant reaction would be, "How can I exploit this". I would have a simultaneous boygasm and nerdgasm as I rushed to the forums to figure out exactly what the bug was and how to exploit the exploit, while calculating the profitability margin in my head.

But 10 years later, after having learned a little bit about how software companies work and how to write code (my IRL job), I just feel a great sense of pity.

"Really? The stats of an unidentified item aren't properly encapsulated when showing the item on chat?" "Really? There are typos in the game that round non-zero values down to 0? Zero discipline regeneration per second is awesome."

I pity them because I've done the same things in my line of work. But to a much lesser extent. And especially not out the door to the public. Our QA guys are actually good. So why can't Blizzard get some proofreaders?

The Inside
The guy working on your PvP
Most people don't realize what goes on inside a software company. Let's demystify.

Myth one: The developers and managers who make code decisions don't care about your opinions on the forums.

Reality: It's not that they don't care. They simply have very little interaction with you. It's very hard to know what customers are thinking sometimes, even if there is a huge forum. And half the threads being "I'm quitting" sure doesn't help the situation. I'm sure that Blizzard developers aren't allowed to have official forum accounts because what would that do? The PR faces outwards, the coders face inwards. PR is responsible for trickling your opinions to the coders via the company hierarchy, but coders are busy developing your PvP. What's more important; PvP or "hansom"? This leads to the next point.

Myth two: Why aren't they making these 500 changes to the AH that we want? Why don't they understand that 3 search facets is crap!?

Reality: I'm sure that Blizzard completely understands what the Diablo 3 player is thinking. However, they also know way more things that we don't know. Like what's in the pipeline. What's the next patch going to have. And the fact is, they aren't obligated to tell us what these things are. Why should they? If they find a major issue with something they've already announced, then they have to go deal with a forum backlash of "why isn't this out yet".

If they don't fix the AH right now, it could be because they are rolling out everything in 1 shot (so they don't have to refactor code all day). Patch 1.05 might completely redo the AH, who knows. Give them some credit that they are trying to do it in the best way possible. We don't have all the information, so why make wild accusations?

Myth three: This bug is never going to be fixed.

Reality: It will be. Eventually. Bugs come down a pipeline, categorized, organized by importance, then assigned to developers. In other words, it gets triaged. Sometimes changing "hansom" to "handsome" is actually kind of a pain in the ass that could take 2 hours. Two hours away from developing PvP. So they just put it away for the next update.

Myth four: Wow, nothing came out this patch. Blizzard is on vacation.

Reality: Oh come on. These threads should just be deleted. Sometimes I work on features that take 3 months. Sometimes I make small changes that take a day and are so small that it's not even worth mentioning. Blizzard is the same way.

Myth five: The Blizzard customer service sucks and can't do a thing.

Blizzard CSR doesn't make you hold, they hang up on you
Reality: The Blizzard customer service sucks and can't do a thing. It's true. I've dealt with them. The customer service reps aren't really enabled to do certain things, so they can't magically transfer you 20$ or 20m gold to your account. They just have a sheet of canned responses that they use to appease you.

So if you get scammed, then don't fall for it again. Some WoW players have this sort of "entitlement bubble" in which they think they should be protected from scams and exploits, but Diablo offers no such thing.

I get scammed all the time. I feel bad about it, I feel like a dumbass. It's okay to feel like an idiot sometimes. It helps you learn. Not only about the game, but about yourself. If you start throwing shit out windows or if you sulk for a day, then you need to man up and learn how to deal with things when they don't go your way. Stop being an entitled prick. There's worse things that can happen to you IRL at no fault of your own; learn to deal with bad things as they happen. Start being an adult.

I'm not saying scammers are benevolent spirits sent from heaven to teach us life lessons, but shit happens; don't expect an undo button.

/BlizzardSympathizer?
I'm not trying to defend Blizzard with this post. I think their forum presence is disgraceful, and there's plenty of problems with the game that they just need to fix right now. Every time a Winged Molok starts bugging out and teleporting and going invisible on me, I want to uninstall get annoyed. Maybe things get said on the forums. But I say those things in jest; after all, it's just a game.

Think about the game like if it was any other video game. You don't "quit" Max Payne 3, you just stop playing. Diablo 3 isn't a way of life, but some people are expecting it to be. It's perfectly fine to play other games while Diablo gets its groove back. Steam Summer Sale, anyone?.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ryan1981 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:52:
Vandaag mijn eerste echt waardevolle item gevonden volgens mij en die moet ik natuurlijk even showen :P

[afbeelding]
*Excuses voor taalgebruik *

De tering, dat noem ik nog eens een item! Zieke stats en die LOH maakt het ook nog eens af :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Wie ben jij en waarom heb je mijn amulet gejat? :( Ik wil hem zo snel mogelijk terug! :( :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

:+ Damn nice ding hoor! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 17-07-2012 23:13 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
PcManiaxx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:12:
[...]

De tering, dat noem ik nog eens een item! Zieke stats en die LOH maakt het ook nog eens af :o
Geen crit %
geen crit hit damage

Dus niet goed, sorc heeft hoog crit nu en damage nodig voor tornado/archon build, zou het niet gebruiken over een 200 intel crit en crit dam en attack speed amu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Wrs normaal maar rain of frogs (WD skill), die heeft geen crit hit? Zou me verbazen als het alleen bij mij is... Natuurlijk wel zo jammer dat het daarop niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Nu online
TRG schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:09:
[...]

Prima, ik probeer enkel een paar van je 'wilde beschuldigingen' onderuit te halen jegens Blizzard. Het is jou recht om dat te vertalen als een 'plaat voor je kop', maar ik zie het toch meer als een interessante discussie waarbij ik zaken uit ervaring en kennis probeer te onderbouwen. Ik las zonet een blog van iemand die vergelijkbare context veel mooier verwoord en waar ik me grotendeels erg in kan vinden:

[...]
Mooi stukje :). Zeer herkenbaar als software developer zijnde. Ik denk dat weinig mensen echt besef hebben van de complexiteit van het maken en onderhouden van software. Laat staan software in de orde van grootte van spellen zoals deze.

Tuurlijk doet Blizzard niks aan cheaters, en dat terwijl ze gewoon één knop hoeven in te drukken om alle cheaters hoppa te bannen :z. Wat een lariekoek. Ik heb alle games van Blizzard gespeeld, ze zijn echt niet perfect en Blzzard had zich wel iets beter kunnen opstellen in sommige gevallen. Maar over de hele linie (en zeker afgezet tegen veel andere game developers) doen ze het prima.

En Diablo had opstartproblemen, dat was inderdaad niet netjes, maar lang heeft het niet geduurd. Nauwelijks iets om wakker van te liggen. Sommige mensen hier steken tirades af die in de buurt komen van die van Leoric :D.

Maar goed, de verongelijkte consument uithangen lijkt een populaire bezigheid te zijn.

Protip: speel hardcore. Geen RMAH en een stuk spannender ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Wat een topding, mooie vangst! :)
Cyclonic schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:17:
[...]

Geen crit %
geen crit hit damage

Dus niet goed, sorc heeft hoog crit nu en damage nodig voor tornado/archon build, zou het niet gebruiken over een 200 intel crit en crit dam en attack speed amu.
Er zijn ook melee wizards, en daar zou dit echt een top necklace voor zijn. Niet iedereen speelt full nuke op wizard.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

PcManiaxx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:12:
[...]

Hehe, voor mijn wizard was alles groen (healt/damage/protection).
Angeloonie schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:13:
[...]

Wie ben jij en waarom heb je mijn amulet gejat? :( Ik wil hem zo snel mogelijk terug! :( :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

:+ Damn nice ding hoor! *O*
Lol, ima nobody O-) Maargoed, heb deze in act 1 in de defiled crypt gevonden met 285 MF, 5NV.
Cyclonic schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:17:
[...]

Geen crit %
geen crit hit damage

Als de poison en globe door deze 2 vervangen zou worden was hij ongetwijfeld nog meer waard geweest, neemt niet weg dat hij nu ook zeer bruikbaar is :P Ik heb hem zelf gevonden dus mag sowieso niet klagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Down schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:33:

Protip: speel hardcore. Geen RMAH en een stuk spannender ;)
Eensch! Net m'n eerste HC lvl60 char behaald, een barb:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2QPLs.jpg

Begin hell was best pittig (want weinig goed spul voor betaalbare prijzen in AH). Ik heb level 52 t/m 60 alleen tot Kulle gespeeld, en tussendoor met het verdiende geld steeds wat items geupgrade, waardoor het uiteindelijk wel goed te doen was. Ik wilde perse wachten tot ik level 60 was voor ik Belial aan ga pakken, en dat geduld is nu beloond.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
brama schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 00:08:
[...]

Eensch! Net m'n eerste HC lvl60 char behaald, een barb:

[afbeelding]

Begin hell was best pittig (want weinig goed spul voor betaalbare prijzen in AH). Ik heb level 52 t/m 60 alleen tot Kulle gespeeld, en tussendoor met het verdiende geld steeds wat items geupgrade, waardoor het uiteindelijk wel goed te doen was. Ik wilde perse wachten tot ik level 60 was voor ik Belial aan ga pakken, en dat geduld is nu beloond.
Feli man :) netjes!

Mijn monk (die bonkiemonkie heet) is net 30 geworden. mijn vorige HC karakter, de demon hunter, is helaas overleden door vuur (ja, ik weet 't) , maar de monk gaat als een speer.. Ik level 'm helemaal zonder AH, dus alleen met craften en drops. Maar oh, wat wordt het spel daar duizend keer leuker van. Als je het op die manier doet, of in ieder geval door veel mìnder gebruik te maken van het AH, komt het geheel qua gameplay vèèl dichter bij D2 te liggen. en dat spreekt me erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dank je. Mijn SC barb heet MrChoppy, en toen ik HC ging spelen heb ik die maar mrHCoppy genoemd :)

Ik heb in het begin (heel normal) ook zonder AH gedaan, maar na normal werd het wel erg lastig. Juist net bij HC, aangezien het dan driedubbel zo zuur is als je komt te sterven door bijv. lag, en je hebt zoveel moeite in je char gestopt.

Ik vind het evengoed veel leuker dan SC, zelfs met AH, omdat daar het aanbod vrij mager is. Zeker level 40-55 spul is zeer dun gezaaid. Dus je moet alsnog wel flink je best doen op je build. En de leuke spullen zijn niet zo absurd duur zodat je ze met farmen uiteindelijk wel kunt betalen.

Misschien dat ik het wel eens bij een ander HC char zonder AH ga proberen, maar dan wel door m'n main char te voorzien van allemaal leuke magic-find items en daarmee hell te gaan harvesten. Inferno laat ik liggen tot ik insane stats heb!

[ Voor 5% gewijzigd door brama op 18-07-2012 00:45 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

TRG schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:09:
[...]

[afbeelding]

[...]
Hij verwoord het inderdaad mooier. Hij komt niet aan met top game maar geeft tenminste toe dat er veel fouten in zitten. Hij nuanceert het wel, af en toe met vrij domme opmerkingen, maar noemt het geen top game. En dat is net het verschil. Jij wilt elk punt weerleggen en zoals jij het formuleert komt het op mij over alsof jij het een perfect spel vind en de rest onzin is.

Ik wil namelijk niet moeten wachten op patches, ik wil nu gewoon een goed spel hebben. Ik zit hier niet om Blizzard alvast een doorlopende geldstroom te geven zodat ze in de toekomst de noodzakelijke features eens gaan implementeren. Blizzard is laks naar de community, geen informatie, een lompe boer als PR persoon en constant balancing terwijl dat juist niet de grote problemen zijn. Die truuk met de repair kosten, dat zorgt er voor dat je onder je niveau moet gaan spelen. Je kan niet meer alleen de uitdagende en moeilijke stukken spelen, je moet op safe gaans pelen. Wil je dat niet? Dan koop je toch je gold om te repairen. Dat gevoel zit er bij mij constant in en als ik dan zie dat bots zoals Demonbuddy enkel via een rechtzaak aangepakt worden... Blizzard moet gewoon een dedicated team hebben die 8 uur per dag en 5 dagen per week achter de botters aan gaat. Alle accounts die meer dan 20 uur per dag spelen moet je sowieso al gaan onderzoeken, zeker als ze dat weken achter elkaar doen. Dat moet je al voor de release in orde hebben en dat moet je keihard aanpakken. Niet eens per twee maanden een banwave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Zo, ben net weer even op mijn plek gezet. Mijn monk is niet kinderachtig, unbuffed:

Life: 35.000
Armor: 5.500
All Res: 950
Life on Hit: 3.200
Attack Speed: 2.0
Damage per Second: 22.500

Alle bazen rustig te facetanken, kom je in Act III een groepje phasebeasts tegen: Fast, Desecrator, Arcane Enchanted, Reflect Damage. Haha, echt niet doorheen te vechten! Had er na 4x sterven 1 neer. Niet veel later hakt de enrage timer erin en ben ik er maar mee gestopt. Potjandorie zeg wat zijn die heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Ook zojuist voor het eerst een Hardcore Barb gemaakt. In vijf uurtjes gerushed tot Act3. Paar kleine aankoopjes gedaan op de AH wat het wat makkelijker heeft gemaakt :)

Ook al een hoop laag lvl gear verkocht voor schappelijke prijsjes (1-3k) wel grappig hoe snel dat verkoopt. Op Softcore verkoop je alleen nog maar 100k plus items, en veel daarvan verkoopt niet eens meer, alleen het echte high-end spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

KneoK

Not in a million lightyears

Tsurany schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 01:09:
[...]

Hij verwoord het inderdaad mooier. Hij komt niet aan met top game maar geeft tenminste toe dat er veel fouten in zitten. Hij nuanceert het wel, af en toe met vrij domme opmerkingen, maar noemt het geen top game. En dat is net het verschil. Jij wilt elk punt weerleggen en zoals jij het formuleert komt het op mij over alsof jij het een perfect spel vind en de rest onzin is.

Ik wil namelijk niet moeten wachten op patches, ik wil nu gewoon een goed spel hebben. Ik zit hier niet om Blizzard alvast een doorlopende geldstroom te geven zodat ze in de toekomst de noodzakelijke features eens gaan implementeren. Blizzard is laks naar de community, geen informatie, een lompe boer als PR persoon en constant balancing terwijl dat juist niet de grote problemen zijn. Die truuk met de repair kosten, dat zorgt er voor dat je onder je niveau moet gaan spelen. Je kan niet meer alleen de uitdagende en moeilijke stukken spelen, je moet op safe gaans pelen. Wil je dat niet? Dan koop je toch je gold om te repairen. Dat gevoel zit er bij mij constant in en als ik dan zie dat bots zoals Demonbuddy enkel via een rechtzaak aangepakt worden... Blizzard moet gewoon een dedicated team hebben die 8 uur per dag en 5 dagen per week achter de botters aan gaat. Alle accounts die meer dan 20 uur per dag spelen moet je sowieso al gaan onderzoeken, zeker als ze dat weken achter elkaar doen. Dat moet je al voor de release in orde hebben en dat moet je keihard aanpakken. Niet eens per twee maanden een banwave.
Kunnen we dit niet gewoon een keer laten rusten? Jij doet exact hetzelfde als waar je de ander van beschuldigt, probeert net zo goed elk punt te weerleggen. Jullie gunnen mekaar het licht niet in de ogen. Prima, moet iedereen lekker zelf weten maar dat jullie het nooit met elkaar eens zullen zijn is nu na tientallen berichten wel duidelijk en het topic wordt echt niet gezelliger met die meningsverschillen. En ja, een meningsverschil moet absoluut kunnen, maar ga dat dan lekker via DM of ergens anders uitvechten.

Ik vind het ook een TOP game. Weet je waarom? Omdat ik dat mag en kan. Er is niemand die tegen mij mag zeggen dat ik dat fout heb simpelweg omdat dit mijn menig is en ik het spel speel zoals ik het wil. Geven ze een keer een biertje te weinig in de kroeg dan kan het nog steeds een top avond zijn. Spelen ze tijdens een concert een paar valse nootjes dan kan het nog steeds een top concert zijn. Er zijn ook mensen waarvoor dan de hele avond of het hele concert verpest is, prima, denk daar lekker zo over en laat de ander ook zijn mening hebben zonder die proberen te veranderen.

In other news, ik heb mijn Demon Huntress weer wat upgrades kunnen geven door een paar dagen lekker de AH te bespelen. Aardig wat lucky buys and sells gedaan, intussen ook weer wat items die ik zelf verzameld heb verkocht en ik heb Sharpshooter nu helemaal afgezworden en heb daar Nightstalker voor in de plaats genomen. Heb nu een 1227dps bow met 60% crit damage, een quiver met 11% extra Elemental Arrow damage, 15AS en 8,5CHC en ringen met dex en CHC.

Wellicht kom ik hier nog steeds Act 3 niet mee door maar Act 1 en 2 zijn nu vrij makkelijk dus ik kan dit karakter gewoon lekker gebruiken om items voor andere chars en eventueel AH te farmen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R9GKeq42OY0eNDuyVA4JRDZe/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Zojuist een leuke manier gevonden om relatief snel veel gold te farmen. Momenteel haal ik 5k per minuut ofwel 300k per uur. Hiervoor gebruik een gold find set met een totaal van +200% die dit mogelijk maakt. Dit doe ik tevens met mijn hardcore character in hell omdat ik nog geen inferno aan durf, anders zou deze gold farm run wel eens kunnen verhogen naar 500k per uur.

Opzich zou je meer kunnen verdienen met het verkopen van rares maar als het om puur gold vinden gaat is dit toch wel erg lekker.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Sir_Hendro schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 02:42:
Zojuist een leuke manier gevonden om relatief snel veel gold te farmen. Momenteel haal ik 5k per minuut ofwel 300k per uur. Hiervoor gebruik een gold find set met een totaal van +200% die dit mogelijk maakt. Dit doe ik tevens met mijn hardcore character in hell omdat ik nog geen inferno aan durf, anders zou deze gold farm run wel eens kunnen verhogen naar 500k per uur.

Opzich zou je meer kunnen verdienen met het verkopen van rares maar als het om puur gold vinden gaat is dit toch wel erg lekker.
Misschien leuk om die manier te delen? ;) Maar waarom niet onderweg ook rares oppakken en verkopen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Yes! Eindelijk level.60 met mijn eerste character (monk). Nu nog even diablo op Hell en ik kan weer verder :-)

Welke difficulty farmen jullie btw ? Hell of Inferno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
De_Bastaard schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 07:18:
Yes! Eindelijk level.60 met mijn eerste character (monk). Nu nog even diablo op Hell en ik kan weer verder :-)

Als je net klaar bent met Hell zou ik Act 4 Hell farmen totdat je Act 1 Inferno een beetje normaal door kan komen. Zelf farm ik Act 1 Inferno maar ben gister dan ook in Act 3 aangekomen :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Postius schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:33:
[...]
En hoeveel uur heb je dan al gespeeld voordat je het beu was? Had je verwacht het 5 jaar 40 uur per week te kunnen doen?
Nouja sowieso minimaal een half jaar, ik heb nu 3 chars tot 60 met redelijk tot goede gear en ben er nu al klaar mee. WoW heb ik 5-6 jaar volgehouden en starcarft 2 speel ik ook nog wel eens, echter de huidige versie van Diablo neem ik de moeite niet eens meer.
Ted_W schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:48:
[...]

- Hoezo is het na Act 2/3 onmogelijk? Elke pack is neer te slaan, en ja, dit betekent soms een paar keer dood gaan. Maar het is niet onmogelijk. Als je dit wel zo ervaart, dan ligt het meer aan de groep dan aan D3. Een beetje uitdaging mag toch ook wel?
- Dit is al sinds D1 zo en voor de meeste juist het verslavende aspect van het spel. Natuurlijk hoef je dit niet leuk te vinden, maar dat maakt D3 nog geen slecht spel. Het is niet jouw type spel.
- Bosses hebben een vaste aanvalspatroon, die kun je makkelijker doorgronden dan de random champions. Dit is op zich niet gek.
- Je kunt net als 'vroeger' ook gewoon traden met andere mensen, zonder AH. AH maakt het juist mogelijk om nog aan fatsoenlijke items te komen zonder daar uren/dagen voor te hoeven farmen.
- Omdat het in een groep van 3-4 man gewoon niet te doen is. Het is ook geen skill die het onmogelijk maakt want Skill heb je niet nodig voor D3, het is de gear gap die te groot is en daardoor ben je genoodzaakt Act1 te gaan farmen of tijden lang op de AH te loeren voor betere gear, indien je daar gold voor hebt that is.
Daarnaast is het gewoon een feit dat het solo sneller gaat dan in een groep, dat bevordert het samen spelen totaal niet.
- RPG is 110% mijn type spel alleen op de manier zoals het in D3 geimplementeerd is idd niet, de eerste 60 levels zijn geweldig daarna is het eindeloos grinden voor gear. Grinden is zeker geen slecht iets echter heb je nu niks naar uit te kijken omdat je nooit weet of er iets dropt.
Fixed drops maken het spel 10x beter omdat je dan van te voren weet dat er eventueel goeie gear voor je kan droppen (WoW) nu is het maar hopen en thats it. Op deze manier, indien je geen items vind, is het helemaal niet verslavend en eerder ergenis.
Ik heb van alle drops die ik gezien heb nog niet 1 goed item gevonden die zelf kon gebruiken of kon verkopen voor een aantal mil. op AH. En dan praat ik over minstens 100 lvl 63 gear items.
Heb je een keer een potentieel goed item zit er dexterity op een wand of eindelijk een keer 250int op een wapen maar is de DPS 500... dan is het voor mij snel klaar.
- Ik zeg ook niet dat het een slecht iets is alleen zijn champion packs geen uitdaging. Ze zijn of te sterk of te easy en omdat je er zoveel tegenkomt is het ook totaal niet spannend meer.
- Hoe wou je precies gaat traden dan? Dan heb je toch gelijkwaardige gear nodig. Daarnaast werkt dat ook niet want een potentieel goed item die euro's waard is ga je niet traden maar zet je op AH.
Zo dachten wij ook toen we met zijn 4en Diablo gingen spelen, leuk gear traden die de ander niet nodig heeft etc. Uiteindelijk houdt iedereen zijn gear en zet dit op AH. En traden is in D3 ook niet echt simpel, je moet eerst iemand vinden die iets wil traden, wat al een gedoe opzich is.

Ondanks de de nagatieve ondertoon vind ik de eerste uren die ik gespeeld heb een van de meeste geniale ooit. Dat had ik ook zeker niet willen missen. De endgame is gewoon ruk, kan me niet voorstellen dat iemand dit een half jaar volhoud indien het niet snel veranderd.
Tevens denk ik ook dat ontzettend veel mensen overstappen op Guild Wars 2 eind komende maand.

[ Voor 76% gewijzigd door biggydeen2 op 18-07-2012 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
schaapiej schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:00:
[...]
Als je net klaar bent met Hell zou ik Act 4 Hell farmen totdat je Act 1 Inferno een beetje normaal door kan komen. Zelf farm ik Act 1 Inferno maar ben gister dan ook in Act 3 aangekomen :)
Act 4 zou ik niet aanraden om te farmen, te weinig champion packs etc en dezelfde drop rate als zct 3 hell.

Toen ik nog niet goed kon overleven in Act 1 inferno deed ik runs op de laatste quest in act 3 Hell voor loot en gold. (Dit was op mijn barbarian).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd, farm gold op Hell tot je wat basis gear kunt betalen om Act 1 inferno te doen :)

Daarna is gold farmen eigenlijk zinloos, omdat je dan een fulltime week zou moeten farmen voor een enkele upgrade van 10M ofzo.

40 uur, 300K/uur is 12M in een week. Dat is een weekloon van 20 euro :+

[ Voor 54% gewijzigd door Bosmonster op 18-07-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Act III hell is een goede plaats om te farmen. Ik deed toen ik net klaar was met hell.Ik liep in multiplayer met 4 man. Goede droprate met 5 NV stacks en elke run toch al snel rond de 100-200 K gold. Is wel niet de snelste manier voor gold, maar wel een goede plaats om ress all gear te verkrijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door mystie op 18-07-2012 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
mouzetc schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 02:46:
[...]

Misschien leuk om die manier te delen? ;) Maar waarom niet onderweg ook rares oppakken en verkopen?
Het gaat om deze crypt in act 1 hell (Festering Woods met Broken Blade quest)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qzxfhvB5LcI]

Echter ipv MF moet je GF dragen en dan krijg je in hell 5k per minuut, teminste ik als wizard heb bijna 1 minuut nodig om deze crypt leeg te farmen. Ik blaas er namelijk zo doorheen met Archon >:)

Tevens zit er een checkpoint bij de entrance dus leave resume leave resume maakt dit erg aantrekkelijk. Wat je zo al kunt verwachten op hell:

- Veel exp (handig om hier lvl 60 te worden)
- Veel gold drops (welke je flink kunt verhogen met GF%)
- Rare drops (iedere run is er een champ die meestal een rare drop geeft)

Gold drops bij 200% gold find varieren van 100 tot 1.000 gold. Soms heb je geluk en farm je maar liefst 8k gold in een run en als je pech hebt 2k maar meestal zit je op 5k per run.

[ Voor 31% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-07-2012 09:28 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

biggydeen2 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:04:
[...]

Nouja sowieso minimaal een half jaar, ik heb nu 3 chars tot 60 met redelijk tot goede gear en ben er nu al klaar mee. WoW heb ik 5-6 jaar volgehouden en starcarft 2 speel ik ook nog wel eens, echter de huidige versie van Diablo neem ik de moeite niet eens meer.

[...]

- Omdat het in een groep van 3-4 man gewoon niet te doen is. Het is ook geen skill die het onmogelijk maakt want Skill heb je niet nodig voor D3, het is de gear gap die te groot is en daardoor ben je genoodzaakt Act1 te gaan farmen of tijden lang op de AH te loeren voor betere gear, indien je daar gold voor hebt that is.
Daarnaast is het gewoon een feit dat het solo sneller gaat dan in een groep, dat bevordert het samen spelen totaal niet.
Wat een onzin, wij grinden act2-3 ook met 4man groep.. zonder al te grote problemen...
- RPG is 110% mijn type spel alleen op de manier zoals het in D3 geimplementeerd is idd niet, de eerste 60 levels zijn geweldig daarna is het eindeloos grinden voor gear. Grinden is zeker geen slecht iets echter heb je nu niks naar uit te kijken omdat je nooit weet of er iets dropt.
Fixed drops maken het spel 10x beter omdat je dan van te voren weet dat er eventueel goeie gear voor je kan droppen (WoW) nu is het maar hopen en thats it. Op deze manier, indien je geen items vind, is het helemaal niet verslavend en eerder ergenis.
Ja laten we fixed drops doen, dan hoef je elke boss maar 10x te doen, zit je met je max gear op de volgende expantion te wachten... want dat is veel leuker... 8)7
Ik heb van alle drops die ik gezien heb nog niet 1 goed item gevonden die zelf kon gebruiken of kon verkopen voor een aantal mil. op AH. En dan praat ik over minstens 100 lvl 63 gear items.
Heb je een keer een potentieel goed item zit er dexterity op een wand of eindelijk een keer 250int op een wapen maar is de DPS 500... dan is het voor mij snel klaar.
- Ik zeg ook niet dat het een slecht iets is alleen zijn champion packs geen uitdaging. Ze zijn of te sterk of te easy en omdat je er zoveel tegenkomt is het ook totaal niet spannend meer.
- Hoe wou je precies gaat traden dan? Dan heb je toch gelijkwaardige gear nodig. Daarnaast werkt dat ook niet want een potentieel goed item die euro's waard is ga je niet traden maar zet je op AH.
Zo dachten wij ook toen we met zijn 4en Diablo gingen spelen, leuk gear traden die de ander niet nodig heeft etc. Uiteindelijk houdt iedereen zijn gear en zet dit op AH. En traden is in D3 ook niet echt simpel, je moet eerst iemand vinden die iets wil traden, wat al een gedoe opzich is.
Dus van alle drops die je hebt gehad, heb je niets maar dan ook niets zelf gebruikt?
Je koopt alles op de AH ofzo?
Ontneem je jezelf daar niet het plezier mee nuttige items te vinden?

Ik heb zelf de AH nog nooit gebruikt om shit te verkopen, altijd wel een vriend die een item kan gebruiken.
Wel 1 ding gekocht op de AH (Helm met +8% block) omdat ik wilde testen of meer block beter was.
Verder de AH nog nooit gebruikt... en het boeit me ook echt niet wat er op staat en voor hoeveel.
Ik wil het spel spelen, ik hoef geen gold hamster te worden, of geld erop te verdienen.

Ben het wel eens over item stats, mag van mij wel 1 of 2 fixed stats zitten op single-class items.
Wand met Int 20~250 en de rest random...
Ondanks de de nagatieve ondertoon vind ik de eerste uren die ik gespeeld heb een van de meeste geniale ooit. Dat had ik ook zeker niet willen missen. De endgame is gewoon ruk, kan me niet voorstellen dat iemand dit een half jaar volhoud indien het niet snel veranderd.
Tevens denk ik ook dat ontzettend veel mensen overstappen op Guild Wars 2 eind komende maand.
Denk niet dat GW2 kan tippen aan het aantal mensen dan D3 blijft spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

Sir_Hendro schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:07:
[...]

Het gaat om deze crypt in act 1 hell (Festering Woods met Broken Blade quest)
[video]

Echter ipv MF moet je GF dragen en dan krijg je in hell 5k per minuut, teminste ik als wizard heb bijna 1 minuut nodig om deze crypt leeg te farmen. Ik blaas er namelijk zo doorheen met Archon >:)

Tevens zit er een checkpoint bij de entrance dus leave resume leave resume maakt dit erg aantrekkelijk. Wat je zo al kunt verwachten op hell:

- Veel exp (handig om hier lvl 60 te worden)
- Veel gold drops (welke je flink kunt verhogen met GF%)
- Rare drops (iedere run is er een champ die meestal een rare drop geeft)

Gold drops bij 200% gold find varieren van 100 tot 1.000 gold. Soms heb je geluk en farm je maar liefst 8k gold in een run en als je pech hebt 2k maar meestal zit je op 5k per run.
Ik heb deze route per abuis ook ontdekt vorig weekend nadat ik na een leave game weer middenin deze grot spawnde. Je rent er in 1 keer doorheen met Archon, teleport naar town, leave game, start game en je kan weer. Gemiddeld zon 1.5 minuut per run, 1 elite, en vaak veel mobs (20-60) en een of twee chests.

Ik heb dit de afgelopen week en 2 weekenden in totaal zon 10 uur gedaan (dus een paar honderd runs). Het is natuurlijk idioot om zon klein stukje zo vaak te doen, maar in die 10 uur heb ik 3 legendaries, 2 set items, een flawless emerald jeweler plan, een stuk of 10 rares van rond een miljoen of meer en nog bakken level 60 wapens voor salvaging gevonden. En daarbij nog bakken met gold. Dit alles met 244% magic find en 50% gold find.

Dit staat in schril contrast met de enkele legendary die ik gevonden heb ik de 120 uur ervoor. Ik denk dat vooral de grote hoeveelheden mobs icm magic find ervoor zorgen dat de 'dobbelsteen' vaak gegooid wordt waardoor je uiteindelijk wel dikke loot vind. Ik neig daarom te denken dat je beter zoveel mogelijks 'dobbelstenen per uur' (dus veel mobs en elites) kan hebben dan 5 NV en minder 'dobbelstenen per uur' maar meer gegarandeerde rares. Maar het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal het ook eens proberen vanavond. Heb ongeveer 200 MF nu in mn MF-gear met nog 52K DPS, dus zou er aardig doorheen moeten kunnen schieten op Inferno.

Deed jij inferno of hell?

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 18-07-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Zo, iemand die vandaag nog wat boss runs kan gebruiken? Facetank elke baas :), laatste dag. Daarna is het tijd voor zomervakantie. Ormagon #2941

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij of is gear voor een wizard een stuk duurder dan voor bv een DH of Barb?
Als ik zoek voor een belt van 150int/50vit/50ra is die een stuk duurder dan een belt met 150str/50vit/50ra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Vandread schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:32:
Ligt het aan mij of is gear voor een wizard een stuk duurder dan voor bv een DH of Barb?
Als ik zoek voor een belt van 150int/50vit/50ra is die een stuk duurder dan een belt met 150str/50vit/50ra.
Ik vind DH gear juist duurder. Monks gebruiken zelfde gear en toen ik daar naar zocht leek het vele malen duurder dan wizard gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Creqaw schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:33:
[...]

Ik vind DH gear juist duurder. Monks gebruiken zelfde gear en toen ik daar naar zocht leek het vele malen duurder dan wizard gear.
Barb is de enige die zn primary stat niet deelt met een andere class.
Int: WIZ en WD
Dex: Monk en DH
Str: Barb

Dus dat barb gear goedkoper is zou kunnen. Ik heb overigens geen barb dus ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gear zou juist niet zo duur moeten zijn, aangezien je die combinatie los (zonder extra stats) nooit echt nodig hebt als wd/wiz. Je wilt altijd ias/chc/chd met misschien wat ra en/of mf.

Misschien is het op HC anders overigens bedenk ik me, maar weet niet waar je het over hebt :)

Ik heb overigens meerdere belts (daar heb je niet zoveel keuze qua andere stats) met ra/mf en die waren toch echt niet zo heel duur.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 18-07-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52

Rannasha

Does not compute.

Belts kunnen maximaal 300 STR hebben en maar 200 INT / DEX / VIT (ieder item-slot heeft een eigen "super-stat"). Een 150 STR / 50 VIT / 50 RA belt is dus minder zeldzaam dan een 150 INT / 50 VIT / 50 RA belt. Daarnaast worden INT items door 2 classes gebruikt en hebben Barbs ook nog de beschikking over "Mighty Belts", Barb-only items voor dat slot.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

De_Bastaard schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 07:18:

Wat ik gedaan heb is goblins jagen in de spinnen grot net na worthams cellar checkpoint. Is wel heel riskant als je niet veel gold hebt, maar in mijn geval heb ik zo genoeg goede gear gevonden om verder te kunnen.

Zorg dat je het checkpoint krijgt als je net de spinnengrot binnengaat, en loop dan elke keer naar het punt in die grot dat je een soort brug hebt. Die brug zit boven of beneden gelijk in het begin. Kijk of er op die brug een paarse elite zit en je character zegt: That spider cought himself something big. Dit is altijd een goblin. Vind je dit event niet? Leave game, resume game, vind je het wel dan alle mobs rondom de goblin afmaken en je voorbereiden op de jacht (vergeet je MF gear niet)!. Zit er een elite pack in de weg, dan raad ik je aan leave game/resume game. Ook heb je soms in het begin een golf van kleine spinnen (die erg dodelijk zijn) dus zorg dat je iets hebt om daar mee om te gaan. Is het proberen waard, lukt het je niet dan idd Hell act 3 farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het verre verleden was ik gek op Diablo (I) en wil graag de derde deel op mijn 13" MacBook Pro hebben. Nu weet ik niet of mijn MBP (sept. 2011) dit aankan. Het heeft 4Gb ram en een Core i7 met een std. videokaart. Zijn er ook Mac gebruikers aanwezig die mij kunnen vertellen of dit SOEPEL gaat werken en of ik dit op de MBP resolutie van 1280x800 kan spelen.

Is dit spel ook verkrijgbaar via de AppStore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:37:
[...]
Die gear zou juist niet zo duur moeten zijn, aangezien je die combinatie los (zonder extra stats) nooit echt nodig hebt als wd/wiz. Je wilt altijd ias/chc/chd met misschien wat ra en/of mf.

Misschien is het op HC anders overigens bedenk ik me, maar weet niet waar je het over hebt :)

Ik heb overigens meerdere belts (daar heb je niet zoveel keuze qua andere stats) met ra/mf en die waren toch echt niet zo heel duur.
Belts met ias/chc/chd zijn volgens mij vrij zeldzaam ;)

Zal vanavond nog eens zoeken vanavond, ben een barb en een DH aan het levelen (vond een 1000+dps 2h crossbow met socket, goed excuus om een DH te starten)
Goed punt, de barb is de enige die echt strenght nodig heeft.
Word heel boeiend qua AH als er een expansion komt met nog meer classes die dezelfde stats nodig hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

Bosmonster schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:47:
Zal het ook eens proberen vanavond. Heb ongeveer 200 MF nu in mn MF-gear met nog 52K DPS, dus zou er aardig doorheen moeten kunnen schieten op Inferno.

Deed jij inferno of hell?
Inferno. 16kdps wizard met 35k health en 100 all resist ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:42:
In het verre verleden was ik gek op Diablo (I) en wil graag de derde deel op mijn 13" MacBook Pro hebben. Nu weet ik niet of mijn MBP (sept. 2011) dit aankan. Het heeft 4Gb ram en een Core i7 met een std. videokaart. Zijn er ook Mac gebruikers aanwezig die mij kunnen vertellen of dit SOEPEL gaat werken en of ik dit op de MBP resolutie van 1280x800 kan spelen.

Is dit spel ook verkrijgbaar via de AppStore?
Het gaat niet soepel draaien, maar het is enigszins speelbaar. Met meerdere spelers tegelijk wordt het wel heel traag.

En nee, uiteraard niet in de AppStore, maar via Blizzard's eigen systeem Battle.net of gewoon in de winkel.
Vandread schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:43:
[...]

Belts met ias/chc/chd zijn volgens mij vrij zeldzaam ;)
I know :P

Maar dan nog is een dergelijke belt niet zo heel bijzonder, al is 150 int wel erg hoog. Als je meer zoekt op 120/80/50 wordt het al een stuk goedkoper denk ik, al zou ik geen belt willen hebben zonder MF.
TRG schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:49:
[...]

Ow dan zou ik het misschien wel in 1 min moeten kunnen doen ipv 1,5 :P

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 18-07-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

TRG schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:49:
[...]

Ik heb die dungeon ook in mijn run zitten en heb hier idd 1 keer een legendary gevonden. Ik denk ook dat je kans groter is als er meer vijhanden zijn. Ga vanavond ook eens kijken of ik deze run snel herhaaldelijk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Creqaw schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:33:
[...]

Volgens mij als je kijkt naar DPS per X gold is een DH makkelijker doordat deze meer dmg/crit verhogende skills heeft. Ben pas level 10 maar dat is een beetje wat ik ervan mee krijg als ik naar andere spelers kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Doet me denken aan die speciale techniek in Kill Bill. Zou Diablo dat afgekeken hebben?

Natuurlijk geen leuk bericht maar dit is wel erg vaag dat je dit zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:23
Van de week begonnen met een barbarian en gister level 50 geworden, maar wat een bizar verschil is skills als je het vergelijkt met de WD. Zo'n beetje alle skills boosten statts bij de barb terwijl de WD alleen siphon en 1 passive skill die ook veel nadelen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
lol? Ik start Diablo op en uit het niets 2GB aan updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Timeless schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:35:
[...]

Barb is de enige die zn primary stat niet deelt met een andere class.
Int: WIZ en WD
Dex: Monk en DH
Str: Barb

Dus dat barb gear goedkoper is zou kunnen. Ik heb overigens geen barb dus ik weet het niet.
Vergeet de Templar niet, die wordt ook wel vrolijk van strength :P Heb de mijne met zelfgevonden items nu op 2.2K damage zitten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Jeej, twee nieuwe wapens gekocht voor m'n Monk, 13k damage :-)

Is inferno overigens te doen met dual wielding, of moet ik toch maar een shield erbij pakken? Zit nu nog in Act 4 hell btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
De_Bastaard schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:00:

Is inferno overigens te doen met dual wielding, of moet ik toch maar een shield erbij pakken? Zit nu nog in Act 4 hell btw.
Ik kan het redden tot aan begin act 3, bij de catapults word ik vernietigd.
//edit lol? Ik klikte het weg en nu 5GB aan updates.

[ Voor 6% gewijzigd door Xufuja op 18-07-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ben een wizard en heb nog geen schild aangeraakt en kan nu act 1 inferno goed spelen. Act 2 was tot voor kort nog te moeilijk maar ga misschien binnekort weer eens kijken na het vinden van een super amulet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Gisteren m'n eerste Hardcore character verloren :'( ik was Belial een beetje aan het farmen voordat ik verder ging naar act3, echter deze keer was ik iets minder aan het focussen aangezien het elke keer zo makkelijk ging en kreeg ik de volle lading.

Nou ja, wel een goede les en de nieuwe monk is alweer gestart :p

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Ja hoor, ik dual wield al vanaf het begin en vermaak me over het algemeen prima in Act III :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:20

amas

Law of Nature: Chaos

MF gear... Ik heb het geprobeerd in Butcher runs. Maar naar mijn ervaring levert het echt geen zak op. Zelfs met een MF van 200% krijg je nauwelijks meer dan met 75% (van de NV). Daar komt ook nog eens bij dat je door de MF gear een stuk minder sterk bent, waardoor een run langer duurt. Ik farm nu al tijden zonder enige MF op mijn gear. En dat gaat prima. Al een aantal drops van een paar ton gehad. Ik ga niet mijn zuurverdiende gold aan MF meer uitgeven. Dat kleine beetje extra kans dat je een goed item vindt weegt niet op tegen de kosten van het spul en de langere tijd die je over runs doet. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga me niet meer blind staren op dat ene getalletje, maar vertrouw mijn eigen intuïtie.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

TheAmassama schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:31:
MF gear... Ik heb het geprobeerd in Butcher runs. Maar naar mijn ervaring levert het echt geen zak op. Zelfs met een MF van 200% krijg je nauwelijks meer dan met 75% (van de NV). Daar komt ook nog eens bij dat je door de MF gear een stuk minder sterk bent, waardoor een run langer duurt. Ik farm nu al tijden zonder enige MF op mijn gear. En dat gaat prima. Al een aantal drops van een paar ton gehad. Ik ga niet mijn zuurverdiende gold aan MF meer uitgeven. Dat kleine beetje extra kans dat je een goed item vindt weegt niet op tegen de kosten van het spul en de langere tijd die je over runs doet. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga me niet meer blind staren op dat ene getalletje, maar vertrouw mijn eigen intuïtie.
Op dit moment kan je nog snel switchen. Ik denk dat buiten het feit dat je meer kans op een rare/legendary krijgt, de MF met name belangrijk is voor het aantal affixes dat jou rare krijgt. Je vind dus wellicht wel even veel rares, maar als je hogere MF hebt, is de kans dat je b.v. 6 Affixes hebt ipv 4 groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:35
Nou broertje farmt met 200 MF extra
De items die die vindt hebben wel hogere stats
vb 200 Vita 150 Dex en 100 Intel
Dus werkt wel.
Je moet het zien je vindt dezelfde items maar met veel betere stats

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Raoul.TLS schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:33:
Nou broertje farmt met 200 MF extra
De items die die vindt hebben wel hogere stats
vb 200 Vita 150 Dex en 100 Intel
Dus werkt wel.
Je moet het zien je vindt dezelfde items maar met veel betere stats
Als ik me niet vergis zou MF geen invloed moeten hebben op de waarde van de affixes, maar wel op het aantal. Alleen het ilvl geeft een indicatie van hoe hoog de waardes kunnen worden. Wellicht is het ilvl dus ook beter met MF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ryan1981 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:35:
[...]

Als ik me niet vergis zou MF geen invloed moeten hebben op de waarde van de affixes, maar wel op het aantal. Alleen het ilvl geeft een indicatie van hoe hoog de waardes kunnen worden. Wellicht is het ilvl dus ook beter met MF.
Correct, MF gear verhoogt de kans op items maar heeft geen invloed op de stats, dat doet het Ilvl al.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 20:01

Shiro

Serenity

Errr, MF zou alleen de kans op een legendary/rare verhogen, ofwel ipv 1 rare maak je meer kans dat je er 2 of 3 uit een champion zou krijgen. Ik heb nog niet eerder gelezen dat het daadwerkelijk ook de kwaliteit van een rare verbeterd....

Heb je een bron dat het ook daadwerkelijk de kwaliteit/ aantal affixes van een rare verhoogt?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Shiro schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:37:
Errr, MF zou alleen de kans op een legendary/rare verhogen, ofwel ipv 1 rare maak je meer kans dat je er 2 of 3 uit een champion zou krijgen. Ik heb nog niet eerder gelezen dat het daadwerkelijk ook de kwaliteit van een rare verbeterd....

Heb je een bron dat het ook daadwerkelijk de kwaliteit/ aantal affixes van een rare verhoogt?
diablo 3 game guide:

http://us.battle.net/d3/e...tems/equipment#magic-find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Deze discussie is een aantal pagina's terug ook gevoerd volgens mij.

Je vergroot de kans op een bepaalde hoeveelheid unique en ilvl met meer mf. Dus grotere kans op goede items.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet mee eens. Ik krijg met 200+ MF regelmatig 3 rares van een elite pack, waar ik zonder 1 a 2 krijg. Om het over de blue's en rares van normale mobs nog maar niet te hebben.

Zonder MF vind ik Act 1 niet eens meer de moeite waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:44:
[...]

Niet mee eens. Ik krijg met 200+ MF regelmatig 3 rares van een elite pack, waar ik zonder 1 a 2 krijg. Om het over de blue's en rares van normale mobs nog maar niet te hebben.

Zonder MF vind ik Act 1 niet eens meer de moeite waard..
Dit is mijn ervaring ook, Heb zelfs 4 rares uit elites gehad een paar keer :D En krijg idd ook soms rares uit gewone beesten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blij dat ik gewoon rustig act 3 kan farmen, de drops zijn over het algemeen ook troep, maar soms zit er onder alle troep eens wat moois van een paar miljoen, terwijl ik in de tijd dat ik act 1 farmde, nauweljiks iets verkoopbaars kreeg, op een enkele keer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:35
MF..

It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:45:
Ik blij dat ik gewoon rustig act 3 kan farmen, de drops zijn over het algemeen ook troep, maar soms zit er onder alle troep eens wat moois van een paar miljoen, terwijl ik in de tijd dat ik act 1 farmde, nauweljiks iets verkoopbaars kreeg, op een enkele keer na.
Netto haal ik met MF gear nog steeds meer uit Act 1 dan uit Act 3. In 45 minuten run met MF op Act 1 haal ik ongeveer 2 packs vol aan 60/61+ items (de rest pak ik niet op, alleen wat ook salvaget naar inferno).

Dergelijke hoeveelheden haal ik in Act 3 nooit niet in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18
Raoul.TLS schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:53:
MF..

It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise.
Als je dan ook nog even de bron ervan had vermeld:
http://us.battle.net/d3/en/game/guide/items/equipment#magic-find

dan ziet men meteen dat je het niet uit je duim zuigt :)
[battle.net Magig Find]
...
When a monster drops an item, Diablo III randomly determines the item’s quality from a chart that includes item quality and the number of affixes present. The game randomly "rolls" on each property in the chart to determine which affixes your item will get. Your magic find score is applied as a bonus to these rolls.

For example, if a monster has a 4% chance to drop a 6-affix rare item and you have +50% magic find, it now has a 6% chance to drop that item.

Item quality is checked in the following order:
  • Legendary
  • 6-affix rare
  • 5-affix rare
  • 4-affix rare
  • 2-affix rare
  • 1-affix rare
  • magic item
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
MF gear... Ik heb het geprobeerd in Butcher runs. Maar naar mijn ervaring levert het echt geen zak op. Zelfs met een MF van 200% krijg je nauwelijks meer dan met 75% (van de NV). Daar komt ook nog eens bij dat je door de MF gear een stuk minder sterk bent, waardoor een run langer duurt.
Dan heb je toch de verkeerde farm set/items denk ik. Ik doe net tonnen meer dps met mijn mf set, maar ben daardoor ook meer 'squishy'. Voor act 1 inferno maakt dit niet zoveel uit, ik klop er gewoon doorheen alsof het niets is.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ryan1981 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:00:
[...]
Vergeet de Templar niet, die wordt ook wel vrolijk van strength :P Heb de mijne met zelfgevonden items nu op 2.2K damage zitten O-)
Str an sich wel, maar probeer die templar eens een riem om te doen...dat vertikt hij gewoon. (Religieuze fanatici.... :P )

Followers kunnen enkel primary + Relic + 2 ringen + amulet (+Templar een shield) aan doen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging