Ik ga geen zinloze discussie voeren tegen iemand die met zo'n plaat voor z'n hoofd een bedrijf gaat verdedigen en maar blijft lullen over z'n paar jaartjes ervaring. Als iemand zulke excuusjes gaat gebruiken dan is het zinloos om er tegenin te gaan.MicScott schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:46:
"We zijn het niet met elkaar eens, dus ik negeer je maar"? Jammer, dat had ik nou niet achter je gezocht. TRG bekijkt het verhaal gewoon van een iets genuanceerdere kant. Jij vindt dat hij elke vorm van kritiek op zijn spelletje weigert, maar het lijkt erop dat jij net zo hard elke vorm van lof voor het spelletje niet wilt horen.
Microsoft reageert op kritieke fouten en fixed het. Blizzard doet niks aan het botten, dat zie je met WoW en nu met Diablo 3. Daarnaast hebben we in het begin gigantische server problemen gehad, nerfen ze elke tactic en zelfs gear, waardoor mijn miljoenen gear opeens niks meer waard was, en hebben ze constant problemen met de AH. Als mensen het dan een topproduct noemen en mensen die veel kritiek uiten afdoen als "schreeuwers die op wat internetverhaaltjes hun conclusies baseren" vind ik dat een fanboy reactie.Tuurlijk zijn er gebreken aan het spel, maar zo erg als veel figuren beweren, is het echt niet. Het is gewoon een ijzersterke game met daar een nieuw verdienmodel aan vast dat onbekend terrein is. Dat verdienmodel, samen met het gigantisch grote publiek, zorgen ervoor dat de hoeveelheid kritiek, en het aantal fouten dat ontdekt wordt, ongekend groot zijn. Om maar een vergelijking te maken: kijk eens hoeveel mensen er klagen over windows, en hoeveel onvolkomenheden, bugs en zelfs kritieke fouten daar nog telkens in aan het licht komen. En ook niet alle onvolkomenheden in windows worden meteen gefixt. Is dat omdat MS er met de pet naar gooit?
Mensen mogen geen kritiek hebben en problemen met botten mag je niks van zeggen want het zijn technisch complexe scenarios. Dat is een bedrijf dat achter elkaar fouten maakt verdedigen terwijl ze al jaren bezig zijn met dit soort games. Ze zeggen zelf al tien jaar bezig te zijn, dan verwacht je toch dat ze hier wat tegen doen? Botters verdienen goud geld en kunnen dat nu via de officiële AH witwassen. Botten op lage levels werkt puur doordat er gear bestaat dat gericht is op lage niveaus gold te farmen. Als iemand dat een topproduct noemt heeft er op in gaan geen zin meer. Dan heb je met een fanboy te maken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N