Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
FloydRaalte schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:26:
Die dupes kom ik echt veel tegen in de AH. Vaak staat er dan minimaal 1 bladzijde vol met exact hetzelfde item, exact dezelfde statts en exact dezelfde prijs. Vreemd genoeg verschilt de tijd nog wel eens. En daar zou je 2 dingen uit kunnen herleiden:

1. Bladzijde vol dupes met allemaal exact dezelfde tijd op de minuut nauwkeurig. Zou een glitch kunnen zijn aangezien je niet een pagina vol items kunt publiceren in 1 minuut. Of zou dat net kunnen?

1. Bladzijde vol dupes met allemaal net een andere tijd. Vaak achter elkaar: 10:45, 10:46, 10:46, 10:47, 10,48 etc... Dan vermoed ik dus wel een echte exploit aangezien die kerel ook echt bezig is om die items op de AH te zetten.
Als het echt exact dezelfde item regels zijn kan het ook nog een bug in de AH zijn waardoor items meerdere malen getoont worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Ik begin zo langzamerhand wel aardig gefrustreerd te raken van het feit dat je of 24/7 moet farmen/op de AH lurken, of moet gaan botten om serieuze items of geld te verdienen.

Eerlijke Casual spelers (1 of 2 uur per dag spelen) als ik kunnen eigenlijk nooit aan fatsoenlijke gear komen.

Ik zie mensen met goditems rondlopen die ik in mijn leven niet zal kunnen kopen, omdat mijn geldpijl nog nooit boven de 2m is geweest.

Ik baal daar wel van.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
Wolf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:45:
Ik begin zo langzamerhand wel aardig gefrustreerd te raken van het feit dat je of 24/7 moet farmen/op de AH lurken, of moet gaan botten om serieuze items of geld te verdienen.

Eerlijke Casual spelers (1 of 2 uur per dag spelen) als ik kunnen eigenlijk nooit aan fatsoenlijke gear komen.

Ik zie mensen met goditems rondlopen die ik in mijn leven niet zal kunnen kopen, omdat mijn geldpijl nog nooit boven de 2m is geweest.

Ik baal daar wel van.
Door al die bots is gold gewoon geen reet waard.
Mensen sellen hun items aan belachelijke prijzen, als de banhammer gaat met warden, zullen de prijzen wel weer zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
zou iemand me misschien op weg willen helpen want kom geen stap verder nu act 2 inferno..

voornamelijk qua gear wat beter/anders kan bv

ingame name libbes#2157

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lyca schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:46:
[...]
Mensen sellen hun items aan belachelijke prijzen, als de banhammer gaat met warden, zullen de prijzen wel weer zakken
Die banhammer gaat gewoon in waves komen.
Als die botters al gespot en gebanned worden dan kopen ze gewoon weer snel een nieuwe account en gaan ze doodleuk verder.
Die 50€ aankoopkosten winnen ze snel wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal daar wel van.
Ik vind het spijtig dat je meer verdiend door op AH naar koopjes te zoeken dan effectief ACT 1 farm runs te doen met 250 MF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:00:
[...]

Die banhammer gaat gewoon in waves komen.
Als die botters al gespot en gebanned worden dan kopen ze gewoon weer snel een nieuwe account en gaan ze doodleuk verder.
Die 50€ aankoopkosten winnen ze snel wel weer terug.
Ik vraag me wel af of het nog helpt dat je nu gold kan kopen via de RMAH.
Blizzard moet in staat zijn om te zien wie er belachelijk veel gold verkopen, dus ik denk dat de farmers het liever buiten de AH om doen. Maar wie heeft er nog zin in een gare transactie buiten de AH om als je gewoon voor 3.2 per miljoen goud kan halen?

Ik zou ook wel is willen weten wat de cijfers zijn.. Hoeveel gebeurt het nou eigenlijk? Je hoort er wel van alles over, maar ik heb nog nooit iemand het zien onderbouwen met cijfers dus hoe weten we eigenlijk hoe groot het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41

Ik baal daar wel van.
Dat is juist het mooie van Diablo... op elk moment kan er een item droppen wat miljoenen waard is. Je kunt voor weinig gold gear kopen waarmee je Act 1 en 2 kunt doen en als je een keer geluk hebt met een goede roll op een item en je verkoopt het voor veel (als je het niet zelf wil gebruiken) dan kun je daarmee weer de nodige upgrades kopen. Tuurlijk is het zo dat hoe meer je speelt hoe meer kans je hebt maar random is random dus iemand die 10 uur per dag speelt kan alleen maar slechte drops krijgen en iemand die even een uurtje speelt kan een geweldige drop krijgen. Het blijft gewoon leuk om rares te ID-en.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Als je een betere AH wil, gewoon Hardcore gaan spelen. Prijzen van top items zijn minder extreem en ook redelijke items verkopen nog voor een leuk bedragje. Er is dus een gladdere prijscurve tussen de redelijke items en de top items. Daarnaast geen RMAH en veel minder bots, waardoor de gold-AH minder verstoord wordt door externe invloeden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Lyca schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:46:
Dat is zeer naief. De enige bots die tot nu toe gebanned zijn dat zijn de sucky bots. De goede bots zijn echt niet bang voor warden. Warden is al weken actief en geen enkele grote 24/7 botter heeft een ban gehad.
Blizzard had dit van verre aan kunnen zien komen maar ze laten het in stand omdat mensen die via de RMAH gold of items kopen flink wat opleveren. Blizzard is te lui achter botters aan te gaan, kost teveel tijd en teveel geld.
tdjager schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:05:
Ik zou ook wel is willen weten wat de cijfers zijn.. Hoeveel gebeurt het nou eigenlijk? Je hoort er wel van alles over, maar ik heb nog nooit iemand het zien onderbouwen met cijfers dus hoe weten we eigenlijk hoe groot het probleem is?
Welke cijfers wil je hebben?

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 17-07-2012 12:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:21:
[...]

Dat is zeer naief. De enige bots die tot nu toe gebanned zijn dat zijn de sucky bots. De goede bots zijn echt niet bang voor warden. Warden is al weken actief en geen enkele grote 24/7 botter heeft een ban gehad.
Blizzard had dit van verre aan kunnen zien komen maar ze laten het in stand omdat mensen die via de RMAH gold of items kopen flink wat opleveren. Blizzard is te lui achter botters aan te gaan, kost teveel tijd en teveel geld.
Als het botter goud echt via de RMAH wordt verkocht, dus in blizzards eigen kanaal.. dan moeten ze daar toch iets aan kunnen doen.. Ze kunnen gewoon zien wie er dag in dag uit bizar veel goud verkopen en die er gewoon uitschoppen.

Vraag me alleen af of dit via de RMAH gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

tdjager schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:23:
Als het botter goud echt via de RMAH wordt verkocht, dus in blizzards eigen kanaal.. dan moeten ze daar toch iets aan kunnen doen.. Ze kunnen gewoon zien wie er dag in dag uit bizar veel goud verkopen en die er gewoon uitschoppen.

Vraag me alleen af of dit via de RMAH gebeurt.
Blizzard kan alles zien, dat is geen enkel probleem. Denk je echt dat Blizzard niet kan zien wie 24/7 speelt en exact hetzelfde stuk achter elkaar zonder pauze of zonder onderbreking in patroon blijft spelen? Een failed bot run op Sarkoth duurt exact 7 seconden. Een succesvolle bot run op Sarkoth duurt exact 23 seconden. De tijd tussen teleporten naar New Tristram en het spel verlaten duurt exact 0,1 seconde. Blizzard heeft geen enkel probleem zulke spelers te achterhalen. Enkel kost het wat uurtjes werk om het te doen en dat kost geld. Dat terwijl botters juist geld opleveren. Botters verkopen gold via de RMAH als dat voordeliger is, waarom niet? Als Blizzard niet merkt dat je miljoenen gold naar dezelfde persoon door stuurt terwijl je 24/7 aan het gamen bent zullen ze dit ook niet merken. En anders kopen ze elke dag een paar wapens voor gold die ze dan voor euro's verkopen. Doet Blizzard ook niks aan, die pakken vrolijk die paar euro per transactie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
- Hoeveel mensen zijn 24/7 online, doen heel de tijd dezelfde levels etc
- Hoeveel goud veranderd van eigenaar buiten de RMAH om
- Hoeveel goud wordt op de RMAH verkocht door 1% meest actieve gold sellers.
- Hoeveel goud pompen die botters eigenlijk in totaal de economie in en hoeveel % is dat t.o.v. de normale inkomsten? Hiermee kan je denk ik ook een inschatting maken van de gevolgen hiervan op de inflatie e.d.
- Is er eigenlijk echt inflatie? Hoe bepaal je dat in een 'jonge' markt?

Volgens mij weet niemand dit, behalve wellicht Blizzard intern. Zonder dit soort gegevens kan je alleen maar een mening geven..
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:28:
[...]

Blizzard kan alles zien, dat is geen enkel probleem. Denk je echt dat Blizzard niet kan zien wie 24/7 speelt en exact hetzelfde stuk achter elkaar zonder pauze of zonder onderbreking in patroon blijft spelen? Een failed bot run op Sarkoth duurt exact 7 seconden. Een succesvolle bot run op Sarkoth duurt exact 23 seconden. De tijd tussen teleporten naar New Tristram en het spel verlaten duurt exact 0,1 seconde. Blizzard heeft geen enkel probleem zulke spelers te achterhalen. Enkel kost het wat uurtjes werk om het te doen en dat kost geld. Dat terwijl botters juist geld opleveren. Botters verkopen gold via de RMAH als dat voordeliger is, waarom niet? Als Blizzard niet merkt dat je miljoenen gold naar dezelfde persoon door stuurt terwijl je 24/7 aan het gamen bent zullen ze dit ook niet merken. En anders kopen ze elke dag een paar wapens voor gold die ze dan voor euro's verkopen. Doet Blizzard ook niks aan, die pakken vrolijk die paar euro per transactie.
Dat ben ik allemaal met je eens. Ik ben het ook eens dat het een probleem is, al was het alleen maar omdat het verkeerd voelt. Ik heb alleen geen idee op welke schaal het gebeurt en wat de gevolgen zijn voor de economie. Volgens mij weet niemand dit echt, maar er worden wel allerlei feiten de wereld ingeslingert. De meeste verhalen zijn weer gebaseerd op andere verhalen en niet op cijfers. Daar erger ik me aan.

#edit: Nog 1 ding, Blizzard zou inderdaad alles kunnen zien, want het gebeurt allemaal op hun systemen. Ze zullen alleen niet alles actief monitoren omdat dit impact heeft op de performance. Ik werk zelf als developer voor de website van een groot warenhuis en dit is ook voor ons een issue. In d3 gebeurt nog 100x zoveel..

[ Voor 55% gewijzigd door tdjager op 17-07-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:28:
[...]

Dus eigenlijk zijn wij eerlijke spelers het slachtoffer in dit spel ? Als blizzard echt zo laks om zou gaan met bots, wat stopt mensen dan nog af en toe een bot te gebruiken om wat gold bijeen te verzamelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

tdjager schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:29:
[...]

- Hoeveel mensen zijn 24/7 online, doen heel de tijd dezelfde levels etc
- Hoeveel goud veranderd van eigenaar buiten de RMAH om
- Hoeveel goud wordt op de RMAH verkocht door 1% meest actieve gold sellers.
- Hoeveel goud pompen die botters eigenlijk in totaal de economie in en hoeveel % is dat t.o.v. de normale inkomsten? Hiermee kan je denk ik ook een inschatting maken van de gevolgen hiervan op de inflatie e.d.
- Is er eigenlijk echt inflatie? Hoe bepaal je dat in een 'jonge' markt?

Volgens mij weet niemand dit, behalve wellicht Blizzard intern. Zonder dit soort gegevens kan je alleen maar een mening geven..
Niemand die dat weet? Ga eens vragen bij de mensen van knip, zij zullen op vragen 1 en 4 prima antwoord kunnen geven. Bij beide bots moet ingelogd worden, knip communiceert ook constant met een centrale server. Zij zullen dus precies weten hoeveel botters tegelijk online zijn. Per botter kan je rekenen met een gold per hour van rond de 400-600 schoon aan de haak. Daarnaast kan je rekenen op aardig wat gems en essences die zo binnen komen.
Middnight schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:30:
Dus eigenlijk zijn wij eerlijke spelers het slachtoffer in dit spel ? Als blizzard echt zo laks om zou gaan met bots, wat stopt mensen dan nog af en toe een bot te gebruiken om wat gold bijeen te verzamelen ?
De aanschafprijs van de bot (terugverdientijd in een paar dagen) en wellicht een ethisch bezwaar.
Zie wel wat ban reports op knip fora maar dat is marginaal vergeleken met het totaal aantal leden.

Niet nodig mensen aan het botten te helpen (ook al doe je dat niet expres).

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 17-07-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

[...]

Welke cijfers wil je hebben?
Ik denk dat Blizzard hier meer (terecht) voorzichtig is. Er komen enorme hoeveelheden data binnen, onder andere m.b.t. ' verdachte praktijken'. Afgezien van bij de 'slechte' bots, waarbij overduidelijk is wat er plaatsvindt, moet Blizzard deze data analyseren. Na zo een analyse kan men beter zeggen en in de toekomst voorspellen wie botten en wie 'legitiem' spelen. Zonder analyse is de kans veel te groot dat men juist de zeer (veel te ;-)) fanatieke spelers gaat bannen, en dat is de groep die de community in leven moet houden.

Dat er wat moet gebeuren tegen botters is natuurlijk duidelijk; op de korte termijn (tot nu) valt het allemaal wel mee. De community is nog fanatiek aan het spelen en voordat ook de wat meer 'casual' gamers inferno hebben gecleard zijn er nog wel wat weken verstreken. Echter, op de (middel)lange termijn zijn botters dusdanig funest voor de economie (kijk maar naar voorbeelden binnen MMORPG's), dat het grootste deel van de spelers het plezier verloren gaat. En dat is natuurlijk ietwat contraproductief voor Blizzard :+ . Vraag is dus niet of Blizzard wat gaat doen, maar wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
[...]

Ik wil hier in naief zijn, want anders is Diablo geen goed lot beschoren.

Voor de moment zie ik toch geen verbetering in een van de aspecten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:35:
[...]

Niemand die dat weet? Ga eens vragen bij de mensen van blabla, zij zullen op vragen 1 en 4 prima antwoord kunnen geven. Bij beide bots moet ingelogd worden, blabla communiceert ook constant met een centrale server. Zij zullen dus precies weten hoeveel botters tegelijk online zijn. Per botter kan je rekenen met een gold per hour van rond de 400-600 schoon aan de haak. Daarnaast kan je rekenen op aardig wat gems en essences die zo binnen komen.

[...]

De aanschafprijs van de bot (terugverdientijd in een paar dagen) en wellicht een ethisch bezwaar.
Zie wel wat ban reports op blablafora maar dat is marginaal vergeleken met het totaal aantal leden.
Kun je misschien de namen van de Bots verwijderen. Ik heb al een hekel aan je omdat je er zoveel vanaf lijkt te weten en dus waarschijnlijk ze zelf ook gebruikt, maar het is niet de bedoeling dat we hier nog meer mensen van op de hoogte gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:35:
[...]

Niemand die dat weet? Ga eens vragen bij de mensen van [bot reclame verwijderd], zij zullen op vragen 1 en 4 prima antwoord kunnen geven. Bij beide bots moet ingelogd worden, bla communiceert ook constant met een centrale server. Zij zullen dus precies weten hoeveel botters tegelijk online zijn. Per botter kan je rekenen met een gold per hour van rond de 400-600 schoon aan de haak. Daarnaast kan je rekenen op aardig wat gems en essences die zo binnen komen.
En gaan ze je dat dan vertellen? Dus weet jij het? Zo nee, waarom weet je dan hoe groot het probleem is?
Misschien is het een groot probleem voor de economie, maar 98.6% van alle verhalen hierover zijn gebaseerd op gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:18
Wil dit spel graag proberen, maar er lijkt geen trial te zijn? Erg jammer.

Lees alleen wat over een "starter edition", maar die lijkt nog niet uitgebracht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ignorance is bliss, er wordt momenteel ontzettend veel gebot, genoeg mensen die sinds het begin botten en nog niet gebanned zijn, ja ken er wel wat, nee ik bot zelf niet.
Alleen al aan de hoeveelheid poen die ze hebben opgepakt (zie profiel) zie je dat ze botten....

Zolang Blizzard niet echt agressief word in het opsporen van botters blijven botters gewoon nieuwe spellen kopen, wanneer ze telkens binnen 3 dagen bannen, dan werkt het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:38:
Kun je misschien de namen van de Bots verwijderen. Ik heb al een hekel aan je omdat je er zoveel vanaf lijkt te weten en dus waarschijnlijk ze zelf ook gebruikt, maar het is niet de bedoeling dat we hier nog meer mensen van op de hoogte gaan brengen.
Laten we het vooral onbekend houden en er niet over praten. knip heeft een publiekelijk toegankelijk forum waar je alle informatie over de bot, de profielen en de resultaten van de spelers kan lezen. Je kan daar ook zeer gemakkelijk de profielen downloaden waardoor je ze zelf kan analyseren. In plaats van er bang voor te zijn kan je er beter eens rondkijken.
garagaholic schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:36:
Ik denk dat Blizzard hier meer (terecht) voorzichtig is. Er komen enorme hoeveelheden data binnen, onder andere m.b.t. ' verdachte praktijken'. Afgezien van bij de 'slechte' bots, waarbij overduidelijk is wat er plaatsvindt, moet Blizzard deze data analyseren. Na zo een analyse kan men beter zeggen en in de toekomst voorspellen wie botten en wie 'legitiem' spelen. Zonder analyse is de kans veel te groot dat men juist de zeer (veel te ;-)) fanatieke spelers gaat bannen, en dat is de groep die de community in leven moet houden.
Natuurlijk kost het wat tijd en werk, maar een botter die 24/7 met exact dezelfde precisie speelt is niet moeilijk onderuit te halen. Het grote probleem met zo'n "voorzichtige" aanpak is juist dat botters zo lang hun gang kunnen gaan.
Dat er wat moet gebeuren tegen botters is natuurlijk duidelijk; op de korte termijn (tot nu) valt het allemaal wel mee. De community is nog fanatiek aan het spelen en voordat ook de wat meer 'casual' gamers inferno hebben gecleard zijn er nog wel wat weken verstreken. Echter, op de (middel)lange termijn zijn botters dusdanig funest voor de economie (kijk maar naar voorbeelden binnen MMORPG's), dat het grootste deel van de spelers het plezier verloren gaat. En dat is natuurlijk ietwat contraproductief voor Blizzard :+ . Vraag is dus niet of Blizzard wat gaat doen, maar wanneer.
Blizzard ontvangt geen maandelijks bedrag van spelers en haalt nu hun winst uit transacties via de RMAH. Dat stimuleren is voor Blizzard ideaal.

[ Voor 0% gewijzigd door psychoclown op 17-07-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:48:
[...]

Laten we het vooral onbekend houden en er niet over praten. knip heeft een publiekelijk toegankelijk forum waar je alle informatie over de bot, de profielen en de resultaten van de spelers kan lezen. Je kan daar ook zeer gemakkelijk de profielen downloaden waardoor je ze zelf kan analyseren. In plaats van er bang voor te zijn kan je er beter eens rondkijken.

[...]

Natuurlijk kost het wat tijd en werk, maar een botter die 24/7 met exact dezelfde precisie speelt is niet moeilijk onderuit te halen. Het grote probleem met zo'n "voorzichtige" aanpak is juist dat botters zo lang hun gang kunnen gaan.

[...]

Blizzard ontvangt geen maandelijks bedrag van spelers en haalt nu hun winst uit transacties via de RMAH. Dat stimuleren is voor Blizzard ideaal.
Het is hier geen forum om over cheaten te praten, en zeker niet om ze aan te prijzen of zo. Dat staat zelfs in de openingspost ergens bij de forum rules.

Het kan me niet schelen, ik ga niet eens naar dat soort sites toe want ik wil er gewoon niks mee te maken hebben, en diegene die die dingen gaan gebruiken mogen wat mij betreft persoonlijk opgezocht worden. Ze verpesten de hele boel voor de normale spelers. De enige keer dat ik op zon forum geweest ben was om die lui keihard uit te lachen toen ze liepen te janken over een banwave van Blizzard in WoW. Heb toen zelfs speciaal een login aangemaakt om ze uit te lachen.

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 17-07-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Lijkt me toch vrij lastig als je als botter gebanned wordt op 10 accounts, moet je toch weer 10 chars op lvl 60 zien te krijgen...

Overigens zijn bots bij elke game met een economie enorm van invloed, de schaal waarop het gebeurt is absurd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:50:
[...]

Het is hier geen forum om over cheaten te praten, en zeker niet om ze aan te prijzen of zo. Dat staat zelfs in de openingspost ergens bij de forum rules.

Het kan me niet schelen, ik ga niet eens naar dat soort sites toe want ik wil er gewoon niks mee te maken hebben, en diegene die die dingen gaan gebruiken mogen wat mij betreft persoonlijk opgezocht worden. Ze verpesten de hele boel voor de normale spelers. De enige keer dat ik op zon forum geweest ben was om die lui keihard uit te lachen toen ze liepen te janken over een banwave van Blizzard in WoW. Heb toen zelfs speciaal een login aangemaakt om ze uit te lachen.
Verkapt pleiten voor geweld is ook niet zo netjes... :X

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Naluh! schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:52:
[...]

Verkapt pleiten voor geweld is ook niet zo netjes... :X
Niks verkapts aan, maar nogmaals, deze discussie hoort niet op dit forum thuis.

Dan moet ik wel zeggen dat het in het geval Diablo nog minder irriteert dan in bv WoW. Diablo is geen "betaald" spel zeg maar.

Voor Wow moest ik elke maand betalen, en dan vind ik het veel erger dat er cheaters zijn. Diablo is gewoon ook single player, en daar hebben die mensen weinig tot geen invloed op mijn spel.

[ Voor 38% gewijzigd door ActualFantasy op 17-07-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 14:56
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:43:
Wil dit spel graag proberen, maar er lijkt geen trial te zijn? Erg jammer.

Lees alleen wat over een "starter edition", maar die lijkt nog niet uitgebracht te zijn.
ik heb thuis 2 trail codes, ik zal er vanavond 1 DM'en naar je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:50:
Doe niet zo raar. Niemand is ze aan het aanprijzen. Wat jij doet is echter ontkennen dat zulke bots publiekelijk toegankelijk zijn. Daarmee ontken je het probleem.
Precies, kop in het zand steken en niet weten waar het over gaat. Aanpak die velen hanteren en daardoor ongeïnformeerd rondlopen. En de gene die wel willen weten waar ze het over hebben afschilderen als misdadigers omdat ze wel informatie vergaren voordat ze uitspraken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Naluh! schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:51:
Lijkt me toch vrij lastig als je als botter gebanned wordt op 10 accounts, moet je toch weer 10 chars op lvl 60 zien te krijgen...

Overigens zijn bots bij elke game met een economie enorm van invloed, de schaal waarop het gebeurt is absurd.
Nee hoor, dat doen de nieuwe bots gewoon weer lekker zelf.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:56:
[...]

Doe niet zo raar. Niemand is ze aan het aanprijzen. Wat jij doet is echter ontkennen dat zulke bots publiekelijk toegankelijk zijn. Daarmee ontken je het probleem.

[...]

Precies, kop in het zand steken en niet weten waar het over gaat. Aanpak die velen hanteren en daardoor ongeïnformeerd rondlopen. En de gene die wel willen weten waar ze het over hebben afschilderen als misdadigers omdat ze wel informatie vergaren voordat ze uitspraken doen.
Ik ontken het niet, maar ze hoeven hier niet genoemd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Zethiel schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:57:
[...]

Oh ja. :$

Ik ben nogal naïef soms :')

Wat ik me afvraag: kan je botters niet juridisch aanpakken? Iets van 'oneigenlijk gebruik van het product' ofzo?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Naluh! schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:59:
[...]

Wat ik me afvraag: kan je botters niet juridisch aanpakken? Iets van 'oneigenlijk gebruik van het product' ofzo?
Dat is al verschillende keren gebeurt door Blizzard mbt bots voor WoW. Met wisselend suc6.

http://news.mmosite.com/c...wsuit_against_pirox.shtml

[ Voor 11% gewijzigd door ActualFantasy op 17-07-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Zethiel schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:57:
[...]

Duurt toch wel minimaal 30 uur voordat je een lvl 60 gemaakt hebt?
Als blizzard er binnen die tijd achter zou komen zou het ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:00:
[...]

Dat is al verschillende keren gebeurt door Blizzard mbt bots voor WoW. Met wisselend suc6.

Uiteindelijk gaat zoiets blizzad teveel geld kosten, daarom doen ze het gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Naluh! schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:59:

Dan moet je vele duizenden mensen juridisch aan gaan pakken, dat gaat erg lastig worden en je maakt je dan absoluut niet populair. Ze proberen wel de bots zelf aan te pakken, tot op heden zonder succes.
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:01:
Verander minimaal maar in maximaal Met +XP gear kan je dat erg snel voor elkaar krijgen. Maar als Blizzard zo snel zou kunnen reageren zou het wel werken. Momenteel lopen de maanden achter.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 17-07-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:00:
[...]

Dan pak je de botmakers aan, ik bedoel dus dat de gebruiker ook strafbaar wordt gesteld en of dat juridisch haalbaar is.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Lyca schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:02:
[...]

Uiteindelijk gaat zoiets blizzad teveel geld kosten, daarom doen ze het gewoon niet
Tja, als je even zoekt op Blizzard wins case bots. Dan zie je dat ze ook verschillende zaken gewonnen hebben, en die hebben miljoenen opgeleverd voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo eens rondkijk op het forum van knip kunnen die bots toch een hoop meer dan dat ik dacht.
Ik dacht dat ze enkel wat rondjes liepen om gold uit potjes te halen. Maar blijkbaar kunnen ze echt een hoop meer :'(

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 17-07-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Naluh! schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:03:
[...]

Dan pak je de botmakers aan, ik bedoel dus dat de gebruiker ook strafbaar wordt gesteld en of dat juridisch haalbaar is.
botmakers aanklagen is lastig denk ik. Dat zij "een" bot maken is geen case.
Ik kan ook een raket bouwen die de euromast om kan schieten. Kan de euromast mij dan aanklagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
ActualFantasy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:03:
[...]

Tja, als je even zoekt op Blizzard wins case bots. Dan zie je dat ze ook verschillende zaken gewonnen hebben, en die hebben miljoenen opgeleverd voor Blizzard.
Dat zeggen de media, vergrijp je er niet aan. Bots opspeuren, mensen achter die bots erachter uithalen.
Zoals Tsurany al zei, je krijgt een slechte naam met al je rechtzaken en uiteindelijk kost het je veel meer dan wat je eruit haalt. Ze winnen enkele zaken waar ze geld van krijgen, daarnaast hebben ze waarschijnlijk evenveel zaken die niets lopen te doen maar toch geld kosten. Blizzard zal echt enkel juridische stappen ondernemen als ze 100% zeker zijn van hun zaak en dan nog loopt het mis.

Blizzard gaat gewoon lekker voort met het maandelijks wat bannen van accounts en de bots gaan gewoon door met botten, indien het account banned is? gaat de botter verder op een ander account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:07:
[...]

botmakers aanklagen is lastig denk ik. Dat zij "een" bot maken is geen case.
Ik kan ook een raket bouwen die de euromast om kan schieten. Kan de euromast mij dan aanklagen?
nieuws: Rechter verbiedt verkoop Diablo III-bot DemonBuddy
Blijkbaar wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij is gewoon weer te koop hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:01:
[...]

Niet echt, zelf manually levelen duurt nog geen 15 uur voor level 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Creqaw schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:20:
[...]

Niet echt, zelf manually levelen duurt nog geen 15 uur voor level 60.
dan doe ik iets fout :P
ik ben na 10 uur lvl 31....
Helaas nog niet veel tijd gehad voor D3, heb er wel speciaal een nieuwe pc voor gekocht.
D2 heb ik helemaal grijs gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

[...]

Ik denk dat je hier toch een paar foute aannames maakt Tsurany. Je bent goed ingelezen, maar ik ben bang dat je zelf ook wat naief bent. Een paar opmerkingen mbt tot deze post en wat andere uitspraken van je:

-en geen enkele grote 24/7 botter heeft een ban gehad
Dit baseer je op wat je gelezen hebt. Ik denk zelf dat a) niet alle informatie omtrent dit onderwerp door Blizzard wordt vrijgegeven en dat b) niet elke opgepakte botter dit aan de grote klok hangt als hij gepakt wordt zodat wij het kunnen teruglezen op het internet. Mijn stelling is dat je dit dus gewoon niet zeker kan weten en dat de waarheid mogelijk compleet ergens anders ligt

-Blizzard had dit van verre aan kunnen zien komen maar ze laten het in stand omdat mensen die via de RMAH gold of items kopen flink wat opleveren
Ik stoor me aan deze opmerkingen en ook deze tendens op de grote D3 forums. Het is conspiracy theory achtige kreten roepen zonder fundering. Het klinkt een beetje als het wijzen naar de grote enge meneer die iedereen in de maling neemt en zijn geld aftroeft. Dat deze meneer ook een geniaal verslavend spel heeft gemaakt met een fantastisch uitgewerkt auction house concept wat niet alleen goed werkt maar ook nog een echte realistische economie heeft waarvan Miljoenen mensen gebruikt maken, dat wordt dan maar even buiten beschouwing gelaten. De link tussen afzetten en RMAH (en nog meer van dit soort linken) zijn snel gelegd doordat er nou eenmaal geld mee gemoeid is. Wat ik zelf zie is dat er eindelijk een PC spel op de markt is wat niet alleen massaal populair is, maar financieel ook nog eens goed in elkaar zit qua verdien model. Als gamer vond ik het de laatste jaren al vervelend te zien dat zoveel goede software huizen naar consoles trokken omdat de PC markt lek was. Het was/is ook gewoon te makkelijk. Een TWILIGHT CD was vroeger nog speciaal, maar sinds de introductie van torrent is downloaden voor iedere kneus te makkelijk geworden.
Het zou fijn zijn als een goed software huis met een goed spel gewoon het geld krijgt wat ze toekomen zodat ze dit weer kunnen investeren in een betere ontwikkelgroep en een mooier nieuw spel. Als voorbeeld neem ik Supreme Commander. Een (imo) geniaal spel, lovende kritieken, maar GPG en THQ hebben er nooit veel aan verdiend omdat het een PC only spel is wat te makkelijk downloadbaar en kraakbaar was. Als je er de financiele cijfers van leest, dan schrik je gewoon dat zon legendarisch spel (voor RTS liefhebbers) zo weinig heeft opgebracht voor de maker. Resultaat: een kleiner team voor Supreme Commander 2 en een minderwaardig vervolg omdat vele designkeuzes op consoles waren afgestemd :( :( :( :(

-Blizzard is te lui achter botters aan te gaan, kost teveel tijd en teveel geld.
Dat het teveel geld kost zou een motivatie kunnen zijn. Want tijd kun je als bedrijf immers kopen. Wat ik zelf denk is dat jij het onderschat en dat het moeilijker is dan je denkt. Je neemt volgens mij aan dat Blizzard alles precies zou moeten kunnen afleiden wat een speler doet, dat dit van 7 miljoen mensen vervolgens even wordt samengevat, dat iemand op een grote knop ramt en dat het management team een mooie excel spreadsheet krijgt met wat grafieken die in 1 oogopslag duidelijk maken wat er nou allemaal aan de hand is.

Ik weet niet of je zelf in een groot bedrijf werkt of aan een complex product werkt, maar zo makkelijk gaat het niet in de praktijk. Data mining (en analyse) is een vak apart. Zelf werk ik zowel in een groot bedrijf als een een groot complex product, en data vergaren over de installed base (alle apparaten in het veld) is bijzonder lastig. Dan hebben wij het ook nog eens over slechts een paar duizend apparaten en geen restricties voor grote van logfiles, privacy of uploaden van data.

Een spel als Diablo 3 is een software project van wereld formaat, en daar bak je niet zo maar ff wat loggingregels in die het allemaal fixen. Blizzard heeft hier waarschijnlijk een team van experts voor die ook maar 1 ding tegelijk kunnen doen, die eindeloos moeten testen voordat 10 regels codewijziging het veld ingaan (stabiliteit boven alles), die een doorlooptijd hebben voor een patch van een week, die nog andere projecten hebben en die elke week weer andere prioriteiten hebben.

Nee, ik denk dat ze Tsurany moeten inhuren, die fixed dat wel ff want het is zoveel seconden hier dit en dat O+

Ik zeg niet dat ik overal gelijk heb, maar ik denk dat veel zaken wat genuanceerder liggen dan jij denkt (of laat blijken uit je onverbloemde simplistische uitspraken :))

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel de discussie / frustratie over bots is heel makkelijk op te lossen.
Als IEDEREEN weigert echte valuta te betalen (via RMAH / via 'derden') is het probleem op 1 maand opgelost.

Ik vind het helemaal niet erg om zonder supergear rond te lopen / act 2 quasi onmogelijk te spelen / eindeloos farmen om misschien een 'iets minder crappy schild" te vinden.
Ik heb de indruk dat sommige spelers zich hiervoor schamen en dan maar Euro's gaan neertellen voor gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:34:
Als IEDEREEN weigert echte valuta te betalen (via RMAH / via 'derden') is het probleem op 1 maand opgelost.

Ik vind het helemaal niet erg om zonder supergear rond te lopen / act 2 quasi onmogelijk te spelen / eindeloos farmen om misschien een 'iets minder crappy schild" te vinden.
Ik heb de indruk dat sommige spelers zich hiervoor schamen en dan maar Euro's gaan neertellen voor gear.
Haha, ja op zo'n manier kunnen we honger en oorlog ook makkelijk oplossen :+

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Good luck with that :')

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barthak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:38:
[...]
Haha, ja op zo'n manier kunnen we honger en oorlog ook makkelijk oplossen :+
Klopt
Mijn punt is gewoon dat botters inspelen op een behoefte - ze zijn niet de oorzaak van het probleem, maar een gevolg ervan.
De behoefte bij (sommige) spelers is "ik ben bereid te betalen voor goede items", botters spelen daar op in.

Ik zeg trouwens niet dat dat realistisch is (zoals je doet uitschijnen uit je reactie), volgens mij is het gewoon de ENIGE manier om botters te verwijderen.
Noem me naief: maar geef gewoon zelf het goede voorbeeld en troost je in de gedachte dat je het tenminste legit doet.

Is er trouwens iemand die wil toegeven dat hij/zij al heeft gekocht (on) rechtstreeks?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Fredd
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-07 20:26

Je slaat de nagel op de kop.

Alleen heb je veel mensen die zonder verpinken enkele euro's op tafel leggen voor een virtueel item. Ofwel hebben deze mensen geld teveel, ofwel gezond verstand te weinig, want echt verantwoord vind ik dit niet.

Enkele jaren geleden stond de spelwereld op zijn kop toen je moest gaan betalen voor dlc, die vroeger gewoon gratis te downloaden was. En nu slikt iedereen dat gewoon.

Het is trouwens nog zo bevredigend om een goed item te vinden, dan het te kopen via harde euro's in het auction house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca

Je snapt hem niet zo denk ik.

Dit bot en RMAH gedoe werkt slecht voor de legit speler die geen geld wilt uitgeven aan gear en op gewone wijze aan gear wil geraken (gold AH & farmen)
Bots farmen veel sneller dan jou, hence word de waarde van het gold een pakje minder en gaan de prijzen omhoog. Jij als normale speler zal nooit zo snel kunnen farmen als die bots het kunnen, je gaat de dupe hiervan worden.

Aangezien blizzard alle content dat botters misbruiken gaan toe smijten, gaan ook jou mogelijkheden achteruit voor wat deftige winst ergens te maken. Deze botters zitten ook op AH, als normale speler word het gewoon veel moeilijker om winst te maken en verder te gaan. Als je 12 uur speeltijd / dag hebt niet neen, maar de mensen die wel gaan werken/schoolgaan gaan dit probleem krijgen.
Blizzard heeft de market ook in hun handen, zij kunnen rates aanpassen zodat het hun beter uitkomt via RMAH, als je nog steeds geloofd dat Blizzard dit niet doet negeer je de signalen.
1 dag voor release Gold RMAH = mass bans for bots
Prijzen niet stabiel op gold AH = Launch RMAH

Ik ben er bijna zeker van dat blizzard hier een rol inspeelt, meeste van hun winst moet van RMAH komen aagezien er geen fee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat deze meneer ook een geniaal verslavend spel heeft gemaakt met een fantastisch uitgewerkt auction house concept wat niet alleen goed werkt maar ook nog een echte realistische economie heeft waarvan Miljoenen mensen gebruikt maken, dat wordt dan maar even buiten beschouwing gelaten
Fantastisch uitgewerkt?
Goed werkt?
Realistische economie?

Ik vind het zoeken naar upgrades items ontzettend tijdrovend en moeilijk. Het feit dat je maar 3 filters kunt gebruiken is een groot probleem voor mij. Al mijn items hebben momenteel Str/Vit/AllRes/MF nodig als minium en meestal nog eens ChC/ChD ook.
Als ik dan een lijst tevoorschijn tover, van 46 pagina's lang, waarvan slechts 1% voldoet aan al mijn wensen moet ik nog eens "mouse-over" doen op al die icoontjes wil ik alle stats zien ....

Verder ben ik al 2x items verloren op AH die ik nooit teruggezien heb en is de huidige inflatie ontzettend hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Fantastisch uitgewerkt?
Goed werkt?
Realistische economie?

Ik vind het zoeken naar upgrades items ontzettend tijdrovend en moeilijk. Het feit dat je maar 3 filters kunt gebruiken is een groot probleem voor mij. Al mijn items hebben momenteel Str/Vit/AllRes/MF nodig als minium en meestal nog eens ChC/ChD ook.
Als ik dan een lijst tevoorschijn tover, van 46 pagina's lang, waarvan slechts 1% voldoet aan al mijn wensen moet ik nog eens "mouse-over" doen op al die icoontjes wil ik alle stats zien ....

Verder ben ik al 2x items verloren op AH die ik nooit teruggezien heb en is de huidige inflatie ontzettend hard.
Dit auction house is prul, 3 filters, geen deftige stats te zien.
Vooraleer je aan je item zit is het al weg, je krijgt een hoop belachelijk prul te zien. Sorteren op weapon dps gaat dat al tegenwoordig???
Het is echt een dikke bende zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
tdjager schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:43:
[...]

En wat heb je ongeveer uitgegeven voor je gear denk je?
Valt op zich wel mee, volgens mijn profiel heb ik nog geen 3M gold bijelkaar verzameld. Ik weet niet of daarin ook de AH resultaten zitten, maar ook dat stelt niet heel veel voor. Heb helaas nog geen miljoenen klappers gemaakt... Het hoogste bedrag wat ik ook aan een single item heb uitgegeven is 300K of zo. Ik heb een paar keer geluk gehad dat ik items meteen heb kunnen wegkapen voor een goede prijs (ik let op items die net aangeboden worden en op 1D 11h staan). Aan de andere kant heb ik zeker geen ubergear als ik het vergelijk met items die belachelijk hoge rolls hebben.

Wel is het dat ik ook een paar items heb gekocht op RMAH, maar mijn grens ligt op 10 EUR, ik ga geen tig of honderden euro's uitgeven voor een item, dat is mij veel te gek voor woorden. Tegelijkertijd heb ik ook wat items kunnen verkopen voor een paar euro's per stuk. Hiermee hoop ik kosten neutraal uit te kunnen komen. Ik ben er nog niet helemaal, maar ik zie dit ook als een soort investering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

TRG schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:33:
Ik denk dat je hier toch een paar foute aannames maakt Tsurany. Je bent goed ingelezen, maar ik ben bang dat je zelf ook wat naief bent. Een paar opmerkingen mbt tot deze post en wat andere uitspraken van je:

-en geen enkele grote 24/7 botter heeft een ban gehad
Dit baseer je op wat je gelezen hebt. Ik denk zelf dat a) niet alle informatie omtrent dit onderwerp door Blizzard wordt vrijgegeven en dat b) niet elke opgepakte botter dit aan de grote klok hangt als hij gepakt wordt zodat wij het kunnen teruglezen op het internet. Mijn stelling is dat je dit dus gewoon niet zeker kan weten en dat de waarheid mogelijk compleet ergens anders ligt
Botters zijn panisch als de pest. Zodra ze even minder GPH halen komen er meteen gigantisch veel nerf posts. Bij elk klein probleempje komen er direct een shitload aan berichten. Bannen gaat in waves, zolang je daar niks van hoort is er vrij weinig aan de hand. Botten is echt niet nieuw icm Blizzard, dat heeft WoW al bewezen. Bots kon je maanden in de lucht houden, dan kwam er een banwave, begon je opnieuw en voila. Honorbuddy heeft zelfs een ban percentage onder de 10% gehad die tijd, dat zegt meer dan genoeg. Individuele spelers worden niet gebanned, bots worden gebanned.
-Blizzard had dit van verre aan kunnen zien komen maar ze laten het in stand omdat mensen die via de RMAH gold of items kopen flink wat opleveren
Ik stoor me aan deze opmerkingen en ook deze tendens op de grote D3 forums. Het is conspiracy theory achtige kreten roepen zonder fundering. Het klinkt een beetje als het wijzen naar de grote enge meneer die iedereen in de maling neemt en zijn geld aftroeft. Dat deze meneer ook een geniaal verslavend spel heeft gemaakt met een fantastisch uitgewerkt auction house concept wat niet alleen goed werkt maar ook nog een echte realistische economie heeft waarvan Miljoenen mensen gebruikt maken, dat wordt dan maar even buiten beschouwing gelaten. De link tussen afzetten en RMAH (en nog meer van dit soort linken) zijn snel gelegd doordat er nou eenmaal geld mee gemoeid is. Wat ik zelf zie is dat er eindelijk een PC spel op de markt is wat niet alleen massaal populair is, maar financieel ook nog eens goed in elkaar zit qua verdien model. Als gamer vond ik het de laatste jaren al vervelend te zien dat zoveel goede software huizen naar consoles trokken omdat de PC markt lek was. Het was/is ook gewoon te makkelijk. Een TWILIGHT CD was vroeger nog speciaal, maar sinds de introductie van torrent is downloaden voor iedere kneus te makkelijk geworden.
Het is geen conspiracy theory zonder onderbouwde feiten. Blizzard profiteert van elke transactie rondom de RMAH. Zij faciliteren nu een systeem waarmee botters zeer eenvoudig hun gold kunnen witwassen. Ze nemen hier echter amper verantwoordelijkheid voor, botters kunnen er nog steeds mee weg komen. Dan kan ik niet anders dan concluderen dat Blizzard niet het geld wilt uitgeven om actiever op te treden. Bovendien is het een feit dat Blizzard geld krijgt met deze transacties, ze verdienen er dus gewoon aan. Dat ze daarom niet actief optreden kan natuurlijk niemand bewijzen maar dat ze extra inkomsten hebben en het probleem kunnen oplossen door kosten te verhogen kan ook niemand ontkenenn.
-Blizzard is te lui achter botters aan te gaan, kost teveel tijd en teveel geld.
Dat het teveel geld kost zou een motivatie kunnen zijn. Want tijd kun je als bedrijf immers kopen. Wat ik zelf denk is dat jij het onderschat en dat het moeilijker is dan je denkt. Je neemt volgens mij aan dat Blizzard alles precies zou moeten kunnen afleiden wat een speler doet, dat dit van 7 miljoen mensen vervolgens even wordt samengevat, dat iemand op een grote knop ramt en dat het management team een mooie excel spreadsheet krijgt met wat grafieken die in 1 oogopslag duidelijk maken wat er nou allemaal aan de hand is.
Ze kunnen precies afleiden wat een speler doet, ze geven zelf tenslotte constant informatie over welke builds gebruikt worden, hoeveel procent van de spelers waar zit. Dat deze informatie niet keurig in Excel staat is logisch. Echter Blizzard kan gewoon een pak geld neer leggen en mensen zorgen wel dat die informatie naar buiten komt. Ze hebben de data, ze moeten er enkel nog wat mee doen.
Ik weet niet of je zelf in een groot bedrijf werkt of aan een complex product werkt, maar zo makkelijk gaat het niet in de praktijk. Data mining (en analyse) is een vak apart. Zelf werk ik zowel in een groot bedrijf als een een groot complex product, en data vergaren over de installed base (alle apparaten in het veld) is bijzonder lastig. Dan hebben wij het ook nog eens over slechts een paar duizend apparaten en geen restricties voor grote van logfiles, privacy of uploaden van data.
Dat het lastig is mag geen excuus zijn. Als bedrijf heb je een verantwoordelijkheid, die moet je nemen. Blizzard zwemt in het geld, die huren makkelijk extra mensen in.
Een spel als Diablo 3 is een software project van wereld formaat, en daar bak je niet zo maar ff wat loggingregels in die het allemaal fixen. Blizzard heeft hier waarschijnlijk een team van experts voor die ook maar 1 ding tegelijk kunnen doen, die eindeloos moeten testen voordat 10 regels codewijziging het veld ingaan (stabiliteit boven alles), die een doorlooptijd hebben voor een patch van een week, die nog andere projecten hebben en die elke week weer andere prioriteiten hebben.
Dat hebben we gemerkt, stabiliteit boven alles. Maar ze zijn hier al jaren mee bezig, het is niet alsof ze er nu pas achter komen dat ze dit in moeten bouwen.
Nee, ik denk dat ze Tsurany moeten inhuren, die fixed dat wel ff want het is zoveel seconden hier dit en dat O+
Doe niet zo idioot. Jammer dat ik dit las nadat ik alles getypt heb anders had ik de moeite niet genomen.
Ik zeg niet dat ik overal gelijk heb, maar ik denk dat veel zaken wat genuanceerder liggen dan jij denkt (of laat blijken uit je onverbloemde simplistische uitspraken :))
Het kan best wat genuanceerder liggen maar je maakt mij echt niet wijs dat Blizzard dit niet kan Ze hebben enkel geen zin om geld hier in te investeren. Ze hebben dit spel al jaren in ontwikkeling, ze hadden hier een compleet systeem voor kunnen inbouwen. Dat hebben ze niet gedaan, dat was kennelijk te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Screw botters! Dat is alles wat ik er over wil zeggen.

Ontopic: Heeft iemand ervaring met de passive stat op armour voor bijvoorbeeld Frenzy skill damage (barbarian). Werkt dat (goed)? Zie je dit bijvoorbeeld ook terug in je DPS stat op je char overview? Vraag me af of zoiets nut heeft of je bijvoorbeeld beter naar meer strength kan zoeken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 17-09 13:58
Lyca schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Je snapt hem niet zo denk ik.

Dit bot en RMAH gedoe werkt slecht voor de legit speler die geen geld wilt uitgeven aan gear en op gewone wijze aan gear wil geraken (gold AH & farmen)
Bots farmen veel sneller dan jou, hence word de waarde van het gold een pakje minder en gaan de prijzen omhoog. Jij als normale speler zal nooit zo snel kunnen farmen als die bots het kunnen, je gaat de dupe hiervan worden.

[..]
Dit dus.

Dit zorgt ervoor dat ik het idee heb dat ik niet mee kan komen met de gear van anderen, domweg omdat ik gewoon niet veel gold binnen haal.

Die enorme inflatie bederft voor mij het spelplezier, omdat ik een soort plafond bereik met mijn gear.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:02:
[...]

Dan moet je vele duizenden mensen juridisch aan gaan pakken, dat gaat erg lastig worden en je maakt je dan absoluut niet populair. Ze proberen wel de bots zelf aan te pakken, tot op heden zonder succes.
Wat feitelijk al praktisch onmogelijk is aangezien de VS met een aantal landen in azie geen diplomatieke betrekkingen heeft. Juridisch heb je daar geen enkele poot aan de grond. En hebben ze wel betrekkingen dan wegen de gigantische kosten bij lange na niet op tegen het rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Hehe, je bent een stug mannetje. Je antwoord bevat nog steeds grotendeels ongefundeerde uitspraken. 4 jaar geleden was ik het grotendeels met je eens geweest, maar na een aantal jaren zelf in de wereld van grote bedrijven, grote releases, het grote geld en grote complexe software producten rondgelopen te hebben begin ik steeds meer in te zien dat Blizzard hier echt een topproduct heeft afgeleverd en het echt niet nalaat om dat te onderhouden. Helaas zijn de forums gevuld met schreeuwers die op wat internetverhaaltjes hun conclusies baseren. En helaas zijn dit er zoveel dat het de forums vervuild.

Met de AH hebben ze succesvol een nieuw concept gelanceerd wat goed is voor PC gaming in het algemeen. Natuurlijk zitten er wat rafeltjes aan, maar het werkt gewoon, het spel eromheen is leuk en verslavend, en de AH is voor mij een spel op zich. Dat mensen er niet mee uit de voeten kunnen vind ik alleen maar positief omdat dat inhoudt dat er wat meer skill nodig is om goed te kunnen handelen. Daar heb je meteen weer die complexiteit die veel van de klagers missen :)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:17:
Hij is gewoon weer te koop hoor ;)
En daar ben je zo blij om?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er lang of kort over typen. blizzard heeft een game gemaakt die vrijwel 100% gear afhankelijk is. daarnaast koppelen ze gold aan echt geld via die AH en RmAH. Echt iedereen had vooraf kunnen inschatten dat dit echt vragen om problemen is (wat voor BoT uinodiging wil je versturen??).

Als reguliere speler ga je de huidige inflatie nooit, maar dan ook nooit bijhouden. een product dat nu 20mln kost is volgende week 25 mln. Dit geeft veel frustratie, een simpele uitweg is de RmAh, maar dit geeft nog meer frustraties/woede.

Ik was op voorhand erg geintresseerd in de hele RmAh (vanuit bedrijfseconomisch oogpunt en ook omdat ik dit als terugverdien model echt wel revolutionair vind). Achteraf denk ik dat het (op deze manier) behoorlijk verkeerd heeft uitgepakt en ben ik benieuwd naar de schade die blizzard hiermee oploopt door klantverlies/slechte publicaties etc.

De schuld bij de botters leggen vind ik helemaal onterrecht. Tuurlijk keur ik het gedag niet goed, maar blizzard is zelf zo dom geweest om hier gewoon heel slecht over na te denken. Totaal onbegrijpelijk want het enige dat ze hadden hoeven doen is D2 installeren en dit eens echt goed gaan spelen. Daar waren tig bots achtief, maar heb mij persoonlijk daar nog nooit aan gestoord/schadelijk...was zelfs wel blij als een bot weer 20 baalruns achter elkaar deed :P

Ben benieuwd hoe blizzard dit gaat oplossen. zag laatst bij de challenges staan dat er 3 zijn waarbij je de bosses moet verslaan zonder gear aan (d8 zelfs op hell niveau of hoger)... lol ik heb nog nooit zo hard gelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat maak jij er van.
TRG schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:24:
Hehe, je bent een stug mannetje. Je antwoord bevat nog steeds grotendeels ongefundeerde uitspraken. 4 jaar geleden was ik het grotendeels met je eens geweest, maar na een aantal jaren zelf in de wereld van grote bedrijven, grote releases, het grote geld en grote complexe software producten rondgelopen te hebben begin ik steeds meer in te zien dat Blizzard hier echt een topproduct heeft afgeleverd en het echt niet nalaat om dat te onderhouden. Helaas zijn de forums gevuld met schreeuwers die op wat internetverhaaltjes hun conclusies baseren. En helaas zijn dit er zoveel dat het de forums vervuild.
Ik negeer je wel gewoon, kennelijk zit er ergens een vrij grote plaat voor je kop en weiger je elke vorm van kritiek op je spelletje. Prima, maar dan hoef ik geen discussie te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Pff ik krijg rakanoth maar niet dood. met mijn DH.

Iedere keer teleporteert hij naar mij ook al ontwijk ik ben ik dood.
En ik krijg hem maar niet dood met alles wat ik probeer.
Met een follower niet en ook alleen niet.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Het is belange geen geheim meer dat blizzard met rates gaat beginnen rotzooien voor RMAH sales.
Dit was alang duidelijk met die mass aan bot bans net voor gold op RMAH, geen fee/maand moeten ze het maar op een andere manier innen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:30:
Je kan er lang of kort over typen. blizzard heeft een game gemaakt die vrijwel 100% gear afhankelijk is. daarnaast koppelen ze gold aan echt geld via die AH en RmAH. Echt iedereen had vooraf kunnen inschatten dat dit echt vragen om problemen is (wat voor BoT uinodiging wil je versturen??).

Als reguliere speler ga je de huidige inflatie nooit, maar dan ook nooit bijhouden. een product dat nu 20mln kost is volgende week 25 mln. Dit geeft veel frustratie, een simpele uitweg is de RmAh, maar dit geeft nog meer frustraties/woede.

Ik was op voorhand erg geintresseerd in de hele RmAh (vanuit bedrijfseconomisch oogpunt en ook omdat ik dit als terugverdien model echt wel revolutionair vind). Achteraf denk ik dat het (op deze manier) behoorlijk verkeerd heeft uitgepakt en ben ik benieuwd naar de schade die blizzard hiermee oploopt door klantverlies/slechte publicaties etc.

De schuld bij de botters leggen vind ik helemaal onterrecht. Tuurlijk keur ik het gedag niet goed, maar blizzard is zelf zo dom geweest om hier gewoon heel slecht over na te denken. Totaal onbegrijpelijk want het enige dat ze hadden hoeven doen is D2 installeren en dit eens echt goed gaan spelen. Daar waren tig bots achtief, maar heb mij persoonlijk daar nog nooit aan gestoord/schadelijk...was zelfs wel blij als een bot weer 20 baalruns achter elkaar deed :P

Ben benieuwd hoe blizzard dit gaat oplossen. zag laatst bij de challenges staan dat er 3 zijn waarbij je de bosses moet verslaan zonder gear aan (d8 zelfs op hell niveau of hoger)... lol ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Ook ik keur botters af, maar om te zeggen dat Blizzard een slecht, ondoordacht en waardeloos concept hebt neergezet vind ik niet terecht. Je hebt zelf de keus of je actief wilt zijn op de RMAH of niet, en zo ja, daar grenzen aan stellen (wat ik ook doe).

De genoemde inflatie kan ook in jouw voordeel werken, een item wat je vandaag vindt of koopt voor 20mln, is morgen ook 25mln waard (in jouw voorbeeld). Daar hoef je ook niet uren voor te farmen. Op den duur is inflatie sowieso een probleem, alleen met botters wordt het proces versneld.

En als laatste, je hebt echt geen ubergear nodig om D3 uit te kunnen spelen. Ik heb ook geen xbow of staff van 200mln en ik heb D3 ook op Inferno kunnen uitspelen. Het is niet de bedoeling dat iedereen met ubergear rondloopt. Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat het de schuld is van botters, (RM)AH of Blizzard dat jij niet in ubergear kan rondlopen.

Ook met de botters en (RM)AH en de hyperinflatie geniet ik nog vrijwel elke dag van een potje D3 party game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:48:
[...]

Ook ik keur botters af, maar om te zeggen dat Blizzard een slecht, ondoordacht en waardeloos concept hebt neergezet vind ik niet terecht. Je hebt zelf de keus of je actief wilt zijn op de RMAH of niet, en zo ja, daar grenzen aan stellen (wat ik ook doe).
Nee iedereen kan op voorhand bedenken dat als je gold feitelijk het ruilmiddel van de game gaat maken en dit met de invoering van de RMAH gelijk laat lopen met echte €'s..... dat dit echt regelrecht de deur openzetten is voor bot heaven.

Dit is waar ik gewoon heel veel kritiek op heb. Spellen die ik veel gedaan heb zijn D2 en GW en in geen van beide was gold het echte ruilmiddel. Gold was altijd gewoon het smeermiddel en voor lowbies wel een issue, maar als je wat verder/hoger kwam werd gold altijd vervangen door andere ruilmiddelen. of het nu items of ecto's waren dat maakt weinig uit.

Waardeloos vind ik het concept van blizzard helemaal niet. vind het zelf erg intressant. Modellen met micro transacties zijn toch wezelijk anders dan dit. je hebt met micro transacties toch altijd net iets dat een speler die ze niet gebruikt niet heeft.. de RmAh zou de markt en de in game economie gewoon het werk moeten laten doen en genereerd daarmee geld voor de ontwikkelaars.. vind het briljant.... maar vind 100% dat het momenteel echt ondoordacht is.. waardeloos zeker niet.. maar ik zou zeggen terug naar de tekentafel en voor een leuk tarief wil ik ze wel wat economische beginselen bij brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De genoemde inflatie kan ook in jouw voordeel werken, een item wat je vandaag vindt of koopt voor 20mln, is morgen ook 25mln waard (in jouw voorbeeld). Daar hoef je ook niet uren voor te farmen. Op den duur is inflatie sowieso een probleem, alleen met botters wordt het proces versneld.

En als laatste, je hebt echt geen ubergear nodig om D3 uit te kunnen spelen. Ik heb ook geen xbow of staff van 200mln en ik heb D3 ook op Inferno kunnen uitspelen. Het is niet de bedoeling dat iedereen met ubergear rondloopt. Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat het de schuld is van botters, (RM)AH of Blizzard dat jij niet in ubergear kan rondlopen.

Ook met de botters en (RM)AH en de hyperinflatie geniet ik nog vrijwel elke dag van een potje D3 party game.
Helemaal met je eens. Het is een naar mijn mening mooi uitgewerkt spel, het is inderdaad leuk en verslavend, fantastisch om met vrienden te spelen terwijl skype aan staat.

Natuurlijk kan niet iedereen de beste gear hebben, daar zul je nou eenmaal wat tijd in moeten steken.
Als iedereen namelijk direct de beste gear zou hebben, zou er weinig nut zijn voor de auction house. Het is juist het hele idee om je hele set beetje bij beetje te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

JohnnyV76 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:23:
Screw botters! Dat is alles wat ik er over wil zeggen.

Ontopic: Heeft iemand ervaring met de passive stat op armour voor bijvoorbeeld Frenzy skill damage (barbarian). Werkt dat (goed)? Zie je dit bijvoorbeeld ook terug in je DPS stat op je char overview? Vraag me af of zoiets nut heeft of je bijvoorbeeld beter naar meer strength kan zoeken.
Het werkt precies zoals je het verwacht. +5% Frenzy damage betekent +5% Frenzy damage :-)

Je ziet het niet terug in je DPS stat op het character screen, die geeft enkel aan wat een standaard aanval (zonder een skill te gebruiken) doet per seconde.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zag 314159 26535 89793 23846 pagina's terug dat er een manier gevonden was waarmee items op het (RM)AH dus voor bid & niet buyout gekocht konden worden en ik heb dit dus volgens mij 2 keer meegemaakt op het RMAH. Ik dacht het zal wel aan mij liggen maar ik zou toch gezweerd hebben dat ik nog meer dan een dag looptijd had. Aangezien ik mijn bid altijd heel laag zet en buyout extreem hoog zou ik dus wel degelijk een verlies gehad kunnen hebben. Gelukkig heb ik geen items gehad (tenminste dat denk ik) die echt veel waard waren maar dit zou theoretisch toch wel een flinke schadepost kunnen zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clavat schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:34:
Pff ik krijg rakanoth maar niet dood. met mijn DH.

Iedere keer teleporteert hij naar mij ook al ontwijk ik ben ik dood.
En ik krijg hem maar niet dood met alles wat ik probeer.
Met een follower niet en ook alleen niet.
Hoeveel dps/disc heb je? Met 57k damage en Cluster Arrow LFB is ie solo in een paar schoten dood, ik blijf gewoon staan en spam Smokescreen, prep, again en hij is dood (10 sec max). Als dat niet lukt (lukte mij ook niet met minder disc gear, heb nu 2 pieces +8 ofzo) dan moet je langs de rand rondjes lopen en kiten :) Hij heeft weinig hitpoints dus gewoon door blijven rennen die zwarte beestjes zouden je dan niet moeten raken.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Botters hebben een invloed op de ingame economie, maar je kan jezelf echt prima beschermen tegen die invloed:
1) stack geen gold. heb je veel gold, koop je een goed item en gelijk op de RMAH gooien voor blizz-euro's
2) item nodig? koop op de RMAH met je blizz-euro's

Voordeel: je ontwijkt de inflatie van goud door kapitaal in euro vast te zetten
Voordeel: item prijzen dalen gestaag door toenemend aanbod (door zowel botters als spelers), dus je euro's worden koopkrachtiger over tijd

Je betaalt slechts E1 tax per gold->euro transactie :) Houd wel rekening met 1-3 dagen tijd per transactie, blizzard doet daar wel even over

[ Voor 7% gewijzigd door MLM op 17-07-2012 15:38 ]

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Of doe niet zo moeilijk en speel het spel gewoon?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:34:
[...]

[...]

Ik negeer je wel gewoon, kennelijk zit er ergens een vrij grote plaat voor je kop en weiger je elke vorm van kritiek op je spelletje. Prima, maar dan hoef ik geen discussie te voeren.
"We zijn het niet met elkaar eens, dus ik negeer je maar"? Jammer, dat had ik nou niet achter je gezocht. TRG bekijkt het verhaal gewoon van een iets genuanceerdere kant. Jij vindt dat hij elke vorm van kritiek op zijn spelletje weigert, maar het lijkt erop dat jij net zo hard elke vorm van lof voor het spelletje niet wilt horen.

Tuurlijk zijn er gebreken aan het spel, maar zo erg als veel figuren beweren, is het echt niet. Het is gewoon een ijzersterke game met daar een nieuw verdienmodel aan vast dat onbekend terrein is. Dat verdienmodel, samen met het gigantisch grote publiek, zorgen ervoor dat de hoeveelheid kritiek, en het aantal fouten dat ontdekt wordt, ongekend groot zijn. Om maar een vergelijking te maken: kijk eens hoeveel mensen er klagen over windows, en hoeveel onvolkomenheden, bugs en zelfs kritieke fouten daar nog telkens in aan het licht komen. En ook niet alle onvolkomenheden in windows worden meteen gefixt. Is dat omdat MS er met de pet naar gooit?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
In tegenstelling wat veel mensen proberen duidelijk te maken is DIII helemaal geen goede game.

Vanaf level 1 tot 60 is het erg leuk, de beste RPG sinds jaren. Daarna houdt het echter ook snel op:

- Je kan niet meer samen met je kameraden spelen want na ACT 2 \ 3 Inferno valt het gewoon niet te doen
- Het enige streven wat je hebt is champions packs hunten en killen, vervolgens hopen op een goed item. Repeat.
- Uitspelen van Diablo heeft eigenlijks naast een achievement niet zoveel nut, daarnaast zijn de bosses makkelijker dan de
meeste champions packs.
- De ah stelt niks voor en speelt een veel te grote rol, ik zou bijna zeggen dat je er afhankelijk van bent.

Eigenlijk ben je continu aan het grinden voor gear op een erg saaie repetitieve manier.
Er zit geen uitdaging in, het is altijd een easy pack of je zit weer te schelden omdat er een onmogelijke pack voorbij komt
die je maar weer moet skippen.

MIsschien dat het PvP systeem nog hoop biedt maar ik zie het somber in. Wil je enigsins wat geld verdienen op de AH moet je
gewoon uren per dag gaan spelen, of enorm geluk hebben met een paar leuke drops. Veel geld verdien je er iig niet mee. ( In vergelijking met
de uren die je erin steekt)

Voor mij zou dit DE game worden, inmiddels zijn we een paar maanden verder en ik kom tot de conclusie dat Blizzard hard gefaald heeft in mijn ogen.
Dit had zoveel beter kunnen zijn, dont get me wrong ik weet zeker niet hoe maar na een game als World of Warcraft en Starcraft 2 had ik meer verwacht.

Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch denk ik dat het volgende gaat gebeuren.
net als in d2. wordt alles gereset. als bijvoorbeeld pvp uitkomt.
Niet dat je alles kwijt bent. maar er een niewe, zeg 3e speelwereld komt zoals hc nu ook apart is.
met een (pvp) ladder een heel de mikmak.
botters gebanned. betere opsporing van botters die as we speak gedragspatronen achterlaten voor later.

het is iets waar geen uitspraken over zijn gedaan.(of ik heb ze gemist)
En zoals bashiok zelf zegt.
We gaan niet zeggen wat er (mogelijk) gaat gebeuren. hooguit wat er zeker niet gaat gebeuren.

het is toch iets wat we iedere keer zien terugkomen .
zeker in bliz games.
om de zoveel tijd alles resetten zodat iedereen weer gelijke kansen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
biggydeen2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:28:
In tegenstelling wat veel mensen proberen duidelijk te maken is DIII helemaal geen goede game.

Vanaf level 1 tot 60 is het erg leuk, de beste RPG sinds jaren. Daarna houdt het echter ook snel op:

- Je kan niet meer samen met je kameraden spelen want na ACT 2 \ 3 Inferno valt het gewoon niet te doen
- Het enige streven wat je hebt is champions packs hunten en killen, vervolgens hopen op een goed item. Repeat.
- Uitspelen van Diablo heeft eigenlijks naast een achievement niet zoveel nut, daarnaast zijn de bosses makkelijker dan de
meeste champions packs.
- De ah stelt niks voor en speelt een veel te grote rol, ik zou bijna zeggen dat je er afhankelijk van bent.

Eigenlijk ben je continu aan het grinden voor gear op een erg saaie repetitieve manier.
Er zit geen uitdaging in, het is altijd een easy pack of je zit weer te schelden omdat er een onmogelijke pack voorbij komt

MIsschien dat het PvP systeem nog hoop biedt maar ik zie het somber in. Wil je enigsins wat geld verdienen op de AH moet je
gewoon uren per dag gaan spelen, of enorm geluk hebben met een paar leuke drops. Veel geld verdien je er iig niet mee. ( In vergelijking met

Voor mij zou dit DE game worden, inmiddels zijn we een paar maanden verder en ik kom tot de conclusie dat Blizzard hard gefaald heeft in mijn ogen.
Dit had zoveel beter kunnen zijn, dont get me wrong ik weet zeker niet hoe maar na een game als World of Warcraft en Starcraft 2 had ik meer verwacht.

En hoeveel uur heb je dan al gespeeld voordat je het beu was? Had je verwacht het 5 jaar 40 uur per week te kunnen doen?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[...]

En als laatste, je hebt echt geen ubergear nodig om D3 uit te kunnen spelen. Ik heb ook geen xbow of staff van 200mln en ik heb D3 ook op Inferno kunnen uitspelen.
Je speelt zeker geen WD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Inferno uitspelen is eigenlijk ook helemaal niet mijn doel merk ik. Ik wil gewoon in een lekker tempo items upgraden tot het niet verder kan. En daar wringt de schoen nu een beetje. De AH is te duur en de drops/grinden te traag.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

MLM schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:24:
Botters hebben een invloed op de ingame economie, maar je kan jezelf echt prima beschermen tegen die invloed:
1) stack geen gold. heb je veel gold, koop je een goed item en gelijk op de RMAH gooien voor blizz-euro's
2) item nodig? koop op de RMAH met je blizz-euro's

Voordeel: je ontwijkt de inflatie van goud door kapitaal in euro vast te zetten
Voordeel: item prijzen dalen gestaag door toenemend aanbod (door zowel botters als spelers), dus je euro's worden koopkrachtiger over tijd

Je betaalt slechts E1 tax per gold->euro transactie :) Houd wel rekening met 1-3 dagen tijd per transactie, blizzard doet daar wel even over
-1.. teveel onzin daar om op alles te reageren.

Maar eh.. omdat de botters dus zowel de AH als de RMAH verziekt hebben en dus D3 moeten we ze nog extra gaan belonen door ECHT geld aan ze (blizz en botters) te geven? Spijt me zeer maar als ik dit soort redenaties hoor vrees ik dat de euro's op de RMAH beter besteed kunnen worden aan wat goede medicatie of aan wat mannen in witte jassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
biggydeen2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:28:

meeste champions packs.

- Hoezo is het na Act 2/3 onmogelijk? Elke pack is neer te slaan, en ja, dit betekent soms een paar keer dood gaan. Maar het is niet onmogelijk. Als je dit wel zo ervaart, dan ligt het meer aan de groep dan aan D3. Een beetje uitdaging mag toch ook wel?
- Dit is al sinds D1 zo en voor de meeste juist het verslavende aspect van het spel. Natuurlijk hoef je dit niet leuk te vinden, maar dat maakt D3 nog geen slecht spel. Het is niet jouw type spel.
- Bosses hebben een vaste aanvalspatroon, die kun je makkelijker doorgronden dan de random champions. Dit is op zich niet gek.
- Je kunt net als 'vroeger' ook gewoon traden met andere mensen, zonder AH. AH maakt het juist mogelijk om nog aan fatsoenlijke items te komen zonder daar uren/dagen voor te hoeven farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Ik speel inderdaad geen WD nee. Als het geen enkele WD lukt, dan gaat Blizzard hier wel wat aan doen, maar als het alleen jou niet lukt, dan ligt het natuurlijk aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Darth Malak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:45:
[...]

Maar eh.. omdat de botters dus zowel de AH als de RMAH verziekt hebben en dus D3 moeten we ze nog extra gaan belonen door ECHT geld aan ze (blizz en botters) te geven? Spijt me zeer maar als ik dit soort redenaties hoor vrees ik dat de euro's op de RMAH beter besteed kunnen worden aan wat goede medicatie of aan wat mannen in witte jassen.
Als je vindt dat D3 helemaal verziekt is, speel het dan gewoon niet. Er gebeuren wel meer dingen in je leven die niet gaan zoals jij het wilt. De wereld is ook verziekt, laten we allemaal maar een eind aan maken. Of je probeert, ondanks alle tekortkomingen, er gewoon het beste van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vroeger hoefde ook niet lang te farmen. MF runs waren makkelijk te doen in D2 en D1 was niet echt item gericht of je hoefde in ieder geval niet te zwaar grinden om het uit te spelen.

Probleem in D3 is dat er geen content meer is na Inferno. Geen PvP, geen new game+, geen legendaries die je moet hebben (rares grinden is toch niet hetzelfde). Nu was D2 ook niet zo uitgebreid bij release, maar je mag verwachten dat D3 toch een beetje op hetzelfde niveau als D2 nu zit.

En nu Inferno naar beneden is getweaked kan je ook nog eens redelijk snel uitspelen ook (~100uur moet te doen zijn op softcore). Eigenlijk is het wel een beetje wrang dat je kan klagen over een game die toch 100uur vereist om het uit te spelen, maar van Diablo wordt toch meer verwacht.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Darth Malak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:45:
[...]

* Ryan1981 trekt een witte jas aan en houd zijn hand op O-)

Ik heb zelf geen last van de botters omdat ik AH alleen gebruik om items te verkopen en soms speculeer ik als ik een koopje zie. Het AH is voor mij dus alleen maar een extra (niet noodzakelijke) goud bron en heel af en toe krijg ik er zelfs wat eurotjes uit die ik niet weer uitgeef aan Diablo (nog niet echt veel tot nog toe maar alle beetjes helpen)

Neemt niet weg dat ik wel vind dat Blizzard heel streng moet optreden tegen de botters en er alles aan moet doen om het zo lastig mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ter afwisseling op het inferno (act 1 solo, act 2 samen met een barb in mijn (DH) geval) farmen, heb ik gister wat achievements gefarmd. Is ook leuk! Er zijn een gering aantal stompzinnige achievements, waarbij vooral de "Level 2x tot level 60 met iedere class" vind ik in die categorie passen, maar er zijn ook leuke achievements.

Alle dungeons in gaan bijvoorbeeld. Sommigen hebben een rare spawn. Als je na 53 pogingen eindelijk de instance hebt, geeft mij dat een goed gevoel, al schiet je er qua gold natuurlijk niets mee op. De afwisseling maakt het voor mij leuk.

Soms farmen, soms AH hangen, soms levelen van m'n 3e char, soms achievements regelen, soms braggen over je achievements >:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Gundogan schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:58:
Vroeger hoefde ook niet lang te farmen. MF runs waren makkelijk te doen in D2 en D1 was niet echt item gericht of je hoefde in ieder geval niet te zwaar grinden om het uit te spelen.

Probleem in D3 is dat er geen content meer is na Inferno. Geen PvP, geen new game+, geen legendaries die je moet hebben (rares grinden is toch niet hetzelfde). Nu was D2 ook niet zo uitgebreid bij release, maar je mag verwachten dat D3 toch een beetje op hetzelfde niveau als D2 nu zit.

En nu Inferno naar beneden is getweaked kan je ook nog eens redelijk snel uitspelen ook (~100uur moet te doen zijn op softcore). Eigenlijk is het wel een beetje wrang dat je kan klagen over een game die toch 100uur vereist om het uit te spelen, maar van Diablo wordt toch meer verwacht.
PvP komt er aan en ik verwacht dat er zeker nog een aantal expansions volgen (net zoals D2). Vandaar de level cap op 60. De meeste legendaries in D2 waren ook niet heel bijzonder, op een enkele na (Grandfather, Windforce). In D3 is dit niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Ryan1981 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:59:
[...]

Ik heb zelf geen last van de botters omdat ik AH alleen gebruik om items te verkopen en soms speculeer ik als ik een koopje zie. Het AH is voor mij dus alleen maar een extra (niet noodzakelijke) goud bron en heel af en toe krijg ik er zelfs wat eurotjes uit die ik niet weer uitgeef aan Diablo (nog niet echt veel tot nog toe maar alle beetjes helpen)

Neemt niet weg dat ik wel vind dat Blizzard heel streng moet optreden tegen de botters en er alles aan moet doen om het zo lastig mogelijk te maken.
Hmm misschien die jas eens overgeven. Natuurlijk heb je last van inflatie als je verkoopt, je houdt er minder gold aan over.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Vooralsnog vermaak ik me nog prima met D3. Ik heb eigenlijk maar 1 echt probleem met dit spel; de droprates.

Ik hoef echt niet alles te vinden, maar ik verwacht wel van alles regelmatig wat te vinden. Naast alle common troep en de normale rares heb je nog de legendaries, sets en plans. De filosofie in D2 was dat je nog wel regelmatig wat vond. In D3 daarentegen is die getalsmatigheid uitgesmeerd over alle spelers, en volstaat het blijkbaar als 1 op 1000 mensen af en toe eens wat vindt; zo komt het in de AH, en kan je er ook aan komen. Dat klopt wel, maar het is niet leuk :P

Ik ben verdulleme niet aan het werk, ik ben een game aan het spelen! En farmen is geen mechanic, farmen is een gevolg van het hebben van redelijke kansen.

edit:
vet, ik ben een taart vandaag! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Clay op 17-07-2012 17:18 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

bstard schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:14:
[...]

Hmm misschien die jas eens overgeven. Natuurlijk heb je last van inflatie als je verkoopt, je houdt er minder gold aan over.
Je kan idd 2 kanten op redeneren:

1)Er worden meer items gevonden door botters en deze worden dus minder waard
2)Er word meer gold gevonden door botters en dus worden ze meer waard.

Ik heb geen idee welke van de 2 een sterker effect is maar op dit moment is mijn gevoel dat effect 2 sterker is dan 1, wat in mijn geval betekend dat ik steeds meer gold krijg voor mijn gevonden items die ik verkoop.

* Ryan1981 houd jas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, farmen doe je omdat het leuk is, doordat je kans hebt op iets leuk (of een leuk moment).

Farmen is nu wel erg een verplichting en saai..
Ryan1981 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:18:
[...]

Je kan idd 2 kanten op redeneren:

1)Er worden meer items gevonden door botters en deze worden dus minder waard
2)Er word meer gold gevonden door botters en dus worden ze meer waard.

Ik heb geen idee welke van de 2 een sterker effect is maar op dit moment is mijn gevoel dat effect 2 sterker is dan een wat in mijn geval betekend dat ik steeds meer gold krijg voor mijn gevonden items die ik verkoop.

* Ryan1981 houd jas :P
Nummer 2 is niet "meer waard worden", maar inflatie. De items worden niet meer waard, gold wordt minder waard.

[ Voor 69% gewijzigd door Bosmonster op 17-07-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ted_W schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:05:
[...]

PvP komt er aan en ik verwacht dat er zeker nog een aantal expansions volgen (net zoals D2). Vandaar de level cap op 60. De meeste legendaries in D2 waren ook niet heel bijzonder, op een enkele na (Grandfather, Windforce). In D3 is dit niet anders.
In het begin waren de D2 legendaries/set items niet bijzonder inderdaad. Maar na een patch wilde je ze toch wel hebben. :)
Maar sowieso worden de legendaries niet zoals in D2 (= vrij makkelijk te vinden en redelijk stat vast) omdat anders de AH in elkaar dondert. Die random rares zijn er nu juist om de AH interessant te houden (niet perse vanuit een inkomsten voor Blizzard perspectief, maar meer vanuit de gameplay en de AH is gewoon een zeer belangrijk onderdeel daarvan).

En 'het wordt later wel toegevoegd en er komt later heus wel meer content' is nu juist het probleem. Er zit nu een periode tussen de nu en de PvP patch waar ik eigenlijk niks kan doen behalve het nog een keer uit spelen met elke andere class of hardcore doen. En daarbij heb ik nu hetzelfde als bij D2 in het begin: cba want het is te recent dat ik door precies dezelfde content ben gegaan, zeker als je bedenkt dat ik nog meer moet grinden voor de ene paar rares met goede stats of in ieder geval gold om het budget style te doen. Misschien leuk over een paar maanden, maar niet zo snel na de eerste keer.

Als D3 een MMO was, waren de spelers al weggelopen, want het gebrek aan endgame content is toch wel de grootste oorzaak van leegloop denk ik.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:18:
Precies, farmen doe je omdat het leuk is, doordat je kans hebt op iets leuk (of een leuk moment).

Farmen is nu wel erg een verplichting en saai..

[...]

Nummer 2 is niet "meer waard worden", maar inflatie. De items worden niet meer waard, gold wordt minder waard.
Dat is helemaal correct. Mijn redenering ging dan ook uit van de ingame economie (lees vendor/jeweler/Blacksmith), die door blizzard vastgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ted_W schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:48:
[...]

- Je kunt net als 'vroeger' ook gewoon traden met andere mensen, zonder AH. AH maakt het juist mogelijk om nog aan fatsoenlijke items te komen zonder daar uren/dagen voor te hoeven farmen.
Het probleem is - voor zover ik lees op fora - dat de dropchances veel lager zijn dan in d2 om de AH niet OP te maken.. Dit zorgt ervoor dat spelen zonder ah een stuk minder realistisch is dan in d2. Het wordt min of meer verplicht. Dat is wat biggydeen bedoelt, denk ik. Waar in d2 traden nog een optie was, ben je nu min of meer afhankelijk van de AH.

Juist op fora lees ik dat door de AH het spel veel minder leuk is, omdat je niet zoveel voldoening krijgt van kopen dan van looten.. Terwijl looten niet zo leuk is, omdat er niet genoeg goede dingen droppen..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
aicaramba schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:33:
[...]

Het probleem is - voor zover ik lees op fora - dat de dropchances veel lager zijn dan in d2 om de AH niet OP te maken.. Dit zorgt ervoor dat spelen zonder ah een stuk minder realistisch is dan in d2. Het wordt min of meer verplicht. Dat is wat biggydeen bedoelt, denk ik. Waar in d2 traden nog een optie was, ben je nu min of meer afhankelijk van de AH.

Juist op fora lees ik dat door de AH het spel veel minder leuk is, omdat je niet zoveel voldoening krijgt van kopen dan van looten.. Terwijl looten niet zo leuk is, omdat er niet genoeg goede dingen droppen..
Yup, voldoende goede drops= leuk spel.
Echter met voldoende goede drops per speler, werkt de AH melkkoe gewoon niet, overlading aan items.
Dus blizzard wil zn melkkoe goed aan het werk hebben, dus haalt het aantal goede drops omlaag.
Speler krijgt dus niet meer voldoende goede drops en vind het spel dus niet zo leuk meer.

Dit is dus wat je continue ziet, mensen stoppen met spelen na een tijdje. (ja er komen nog steeds nieuwe spelers bij, maar dat tikt niet aan als je dat vergelijkt met de snelheid waarmee spelers afhaken)

Zonder AH in spel, had je 3th party site, die het traden zou doen, ik kan begrijpen, dat blizzard dat ook niet wilde.
Maar door zelf AH te maken, krijg je wel, dat 90 percent van de spelers de AH ook gaan gebruiken, terwijl met 3th party site, hoogstens 20 a 30 percent zou gaan traden.

De uitleg over het MF systeem zorgt trouwens ook voor veel afhakers.
Blijkbaar is het aantal affixes, die je kunt krijgen ook afhankelijk van je MF en ook afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en beinvloedbaar met MF.(zie een of andere blue post)

Echter het begint er dus steeds meer op te lijken, dat blizzard de spelers maar een gedeelte van de waarheid heeft verteld, namelijk: ze hebben de droprate van i60+ items verhoogd, maar verder niks. Dus de drop kansen van die i60 items met 4 tot 6 affixes is blijkbaar nog steeds net zo laag als voor de verhoogde droprate van i60+ items. Wat gelijk verklaard waarom iedereen altijd een gigantische lading gele troep items vind.

[ Voor 18% gewijzigd door bangkirai op 17-07-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwaai zwaai lvl 60 melee wizard (act 3 net voor siegebreaker) :p . Zo kom ik natuurlijk nooit in inferno. Damn begon net een beetje in de gear te zitten hehe.

http://i16.photobucket.co...sbouwer/Screenshot004.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Zo, net voor 10 mil een mooi wapen van de AH geroofd! Life on Hit door het dak, nu 3.2k :D. Allemaal voorbereiding zodat ik na de vakantie mijn monk een crit build kan geven zonder teveel survivability op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
ormagon schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:59:
Zo, net voor 10 mil een mooi wapen van de AH geroofd! Life on Hit door het dak, nu 3.2k :D. Allemaal voorbereiding zodat ik na de vakantie mijn monk een crit build kan geven zonder teveel survivability op te geven.
Pics or it didnt happen. :+

Edit: mijn wapen was gvd 80 mil. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-07-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Ik wil best nog wel een paar deftige LoH wapens vinden voor mn AH spec.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ryan1981 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:59:
[...]

Dat wat jij zegt had ik nog toe moeten voegen aan mijn vorige post.. Het is precies die reden, het feit dat ze er nul comma nul aan doen (ach een klein banwave hier en daar, 2 tot nu toe?) en verder vinden ze het wel prma. De botters en hackers zijn er extreem simpel uit te halen voor blizz (kjk bijv maar naar de gold pickup achievements, online tijd, etc.) maar er wordt bijna niks gedaan.. Ook de bots (de applicatie zelf) zijn goed te detecteren.. Wederom nada niks vanuit blizzard. Er is een reden waarom ze nooit mededelingen doen over dit soort zaken. Dat is omdat er niets te melden valt.

Best vreemd want ook blizzard zal signaleren dat de hoeveelheid mensen on-line extreem drastisch aan het teruglopen is (enigszinds logisch tot op zekere hoogte aangezien het een beperkte single player game is). Dus of ze vinden het wel best als de game een snelle dood sterft (ze hebben immers hun kosten en vette winst toch al uit)

of..... hmm.. weet niet of er een of is.. Kan er dus met m'n verstand niet bij dat ze inferno drop rates of beter gezegd quality of items niet wat naar boven tweaken om de spelers die nog spelen, enigszinds tevreden te houden. Dit zal voor hun ook positief werken aangezien er meer verkeer op de AH/RMAH zal zijn.

Farmen zou leuk moeten zijn maar ik heb meer zin om mezelf in m'n voet te schieten (figuurlijk gezien) dan om een A1 farm run te doen met 100% crap vendor troep. RMAH doe ik vanzelfsprekend niet aan vanwege genoemde redenen. De game zou leuk moeten zijn voor het grootste gedeelte van de spelers en niet slechts voor de 10%-20% die 20 uur per dag hebben en hersenloos te lopen farmen.
Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging