Het is fijn om zulke stomme reacties met een -1 boost te compenseren. Er wordt gewoon niks aan gedaan dus dan wil ik ook wel eens buiten de lijntjes modden.
-Geen leuke features bij het reageren op de FP zoals die er wel zijn op het forum. Bv bericht previewen.
-Geen fijne modbreak boven reacties, zoals je die bij topics zoals zin en onzin religie wel hebt
-Powermods / Promods gebruiken hun superkrachten niet / of krijgen niet de superkrachten die ze moeten hebben
-Je hebt maar 100 modjes nodig om een full mod te worden
-Mensen die al duizenden reacties hebben beoordeeld krijgen 0,0 extra features erbij
-Geen filter om alleen ongemodde reacties te tonen
Het gemiddelde nemen werkt gewoon niet...
Of gewoon nullen of enen in 1 categorie neutraal ofzo steken. Want zoveel boeien die ook weer niet (mensen filteren toch gwn op +2 of +3). Lost direct het probleem op van ongemodde reacties.
Aan die smiley te zien wordt het niet blij ontvangen. Wij mods mogen blijkbaar niet een reactie naar beneden duwen op een iets snelleren manier, terwijl hun er vrolijk op los +3'en. Iemand die hier compenseert wordt als een crimineel beschouwt, maar offtopic reacties omhoog duwen mag blijkbaar gewoon.
Ik zal mijn mod maar naar +1 veranderen...
[
Voor 22% gewijzigd door
witeken op 03-09-2012 22:16
]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand