Omdat ik het informatief vind om dit:
Als ik het apparaat hier bij de Paradigit koop kan ik het ook binnen 2 weken terug brengen (met bon) indien het mij niet bevalt en onbeschadigd is. Daar heb ik Tweakers.net niet voor nodig en bespaar ik het geld van de treinreis. Bovendien kan ik deze tablet ook uitvoerig in de winkel testen alvorens het daadwerkelijk te kopen. Bij de MediaMarkt liggen ze straks ook gewoon ingeschakeld in het rek. Er is dus genoeg gelegenheid om er mee te spelen.
af te zetten tegenover het idee uitgeloot te moeten worden om dit uit te kunnen proberen. (80% kans dat het enkel uitproberen zou zijn, ten minste op moment dat hij dat schreef stond dat in de kleine lettertjes)
Dat geldt daarnaast ook voor iedereen die niet wint natuurlijk.
De aanpassing van de kleine lettertjes dat uitgeloot betekend dat je 100% kans hebt de tablet te mogen houden verandert de zaak wel, echter was dat na het schrijven van deze post.
Overigens staat er ook voldoende onzin in de post zoals " Met een kans van 1 op 348.263" ten opzichte van 1 op de (aantal deelnemers aan de pol die gestemd hebben mee te willen doen).
Het is in ieder geval een serie posts geweest die mij de kleine lettertjes anders deed lezen.
Hierop heb ik mijn stem aangepast van ik wil mee doen naar nee, laat maar. (met een DM naar Daniel die zegt dat T.net ze
niet terug hoeft te hebben met de vraag dit te bevestigen en de kleine lettertjes hierop aan te passen) Na een reactie hierop, waarop de kleine lettertjes inderdaad aangepast zijn mijn stem wederom veranderd naar ik doe mee.
Overigens top hoe T.net hier op gereageerd heeft!
Had dit direct zo in de kleine lettertjes gestaan dan had de discussie in zijn geheel heel anders gelopen natuurlijk.
[
Voor 36% gewijzigd door
JDVB op 08-08-2012 10:29
]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!