Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 51 Laatste
Acties:
  • 84.955 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Krylinck schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:38:
Barrie98 in 'nieuws: ING: impact Dorifel-virus bleef beperkt tot tientallen klanten - update'

Veel 2's en 3's, maar waarom? Het blijft een mening, aangezien maar één kant van het verhaal wordt belicht en 't al zeker niet neutraal is.
Die post staat netto op +1 ondanks de in verhouding vele +3's en +2's.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:41
Deze krijgt +2 en +3, gewoon +1 op zn hoogst.
watercoolertje in 'nieuws: Google-dochter Motorola gaat minder smartphones uitbrengen'

Zelfde verhaal
doltishDuke in 'nieuws: Google-dochter Motorola gaat minder smartphones uitbrengen'

Heb het idee dat er heel veel +3's en +2's gegeven worden lately voor ogenschijnlijk vrij nutteloze reacties.

[ Voor 41% gewijzigd door SidewalkSuper op 13-08-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
KeRsTmAnNeKe in 'Gathering of the Tweakers - Telefoonverzameling'

Meer dan +1 kan ik er niet van maken. Ik zie niet in waarom er +3 gegeven moet worden.
Is niet zoveel voor nodig om deze alsnog op +1 te krijgen, maar toch.

[ Voor 13% gewijzigd door CreativeS op 13-08-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

madmaxnl in 'nieuws: NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december' krijgt 0 maar is in de huidige vorm imho een +1.

+3 voor deze lange lap soms amper relevante text vind ik ook wat veel: Verwijderd in 'nieuws: Kim Dotcom wil nog dit jaar 'marktverstorende' muziekdienst starten'

[ Voor 37% gewijzigd door Bor op 13-08-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Heb beiden een +1 gegeven

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 11:50

TGoC

FP fan

Scidd0w in 'nieuws: Demonoid-domeinen staan te koop na takedown'
Deze post heeft een 0 op het moment.

Ten eerste snap ik niet waarom iemand dit On-topic mod. Ten tweede is dit puur flamebait... Iemand maakt een ongepaste opmerking en een leger gekken begint de FP vol te schrijven met flauwekul.

Ik heb em met boost 6 x -1 gegeven. Overigens alle andere berichten in die thread heb ik ook consequent naar -1 gebracht.

----

ChevyVan79 in 'nieuws: Demonoid-domeinen staan te koop na takedown'
Krijgt van mij een +2. Waarde van het domeinnaam is een zeer informatieve toevoeging aan het artikel imho.

[ Voor 20% gewijzigd door TGoC op 13-08-2012 21:02 . Reden: nog een post toegevoegd ]

Als alles fout gaat: Reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
TGoC schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:51:
Krijgt van mij een +2. Waarde van het domeinnaam is een zeer informatieve toevoeging aan het artikel imho.
Die reactie krijgt van mij hoogstens een +1. De bedragen die domeinnamen waard zijn volgens dergelijke sites raken vaak kant noch wal. Zolang er geen gedegen onderbouwing bij een bedrag wordt gegeven, dan is mijn schatting net zo goed als die van een willekeurige site op internet. Volgens een andere site die ook prijskaartjes koppelt aan domeinnamen is demonoid.com $301,976 waard en demonoid.me zelfs $7,000,000. Go figure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Sorry hoor, maar een -1? Ik vind het een terechte vraag die Magelaan steld (Willen bedrijven zich weer binden aan microsoft). Als dat opeens een flame is, dan gaat er toch iets fout op tweakers. Ik vind het gewoon een +1

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die post krijgt van 7x+3 tot 44x-1 modderaties, zelf denk ik dat het inderdaad gewoon een normale vraag is die hij stelt, zei het wederom zoals vaker in een enorme lange tekst met zijn eigen waarheden/mening er in omtrent MS.
Hij brengt het wellicht soms iets te veel als de waarheid en is te langdradig, atleast dat heb ik van verschillende mensen vernomen en dus geen hoge waardering, zelf denk ik mod voor de inhoud niet of iets lang of kort is maar ik snap wel dat het natuurlijk langdradig kan worden.
Zelf denk ik dat deze post wel op +1 kan maar er zijn mensen die zijn tekst als wat flamerig zouden kunnen opvatten vanwege zaken als MS heeft een traditie zich weinig aan te trekken van protesten van klanten en hierdoor geeft men dus een punt aftrek waardoor de score en op een nul uit komt, zelf vind ik het nog wel mee vallen( heb veel erger gezien) maar ik denk dat een nul ook gewoon goed kan.
De -1 vind ik overdreven evenals de +2 en +3.

[ Voor 43% gewijzigd door pino85 op 14-08-2012 08:35 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
TGoC schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:51:
Scidd0w in 'nieuws: Demonoid-domeinen staan te koop na takedown'
Deze post heeft een 0 op het moment.

Ten eerste snap ik niet waarom iemand dit On-topic mod. Ten tweede is dit puur flamebait... Iemand maakt een ongepaste opmerking en een leger gekken begint de FP vol te schrijven met flauwekul.

Ik heb em met boost 6 x -1 gegeven. Overigens alle andere berichten in die thread heb ik ook consequent naar -1 gebracht.

----

Die eerste is op zich wel een leuk grapje alleen bij het topic niet echt on-topic. Een 0 kan daar best wel.en ik kan me eventuele +1's ook wel voorstellen. Eigenlijk is dat de enige in die thread die van mij nog een 0 score mag hebben. De rest is even zinloos als waar ze het over hebben!

Die andere is misschien wel een relevante opmerking maar nou niet zodanig dat ie, imo, een +2 rechtvaardigt!

Die post van Magelaan is goed voor max een +1 maar een 0 misstaat ook niet. -1 is overdreven omdat hij genoeg historische feiten aanhaalt en dat onderbouwt wel zijn verhaal waarom hij dit traject van MS wantrouwt. Helaas is hij weer te langdradig om er een +2 aan te hangen wmb!

[ Voor 9% gewijzigd door TheCapK op 14-08-2012 09:11 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Niet direct een mismod maar aardig wat ongemodde reacties in dit topic: nieuws: Providers willen eigen notificatie-service voor apps opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De meesten zijn nu gemod.

+3 voor deze post is onjuist:

Matthijs Hoekstra in 'video: Videopreview: Call of Duty: Black Ops II'

[ Voor 78% gewijzigd door pino85 op 14-08-2012 11:29 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit had een +1 of 0 kunnen zijn maar nu er moderatiegeklaag staat en er met een term als fanboys is gesmeten kan ik niet anders dan -1 geven: ChojinZ in 'reviews: GC: Call of Duty - Black Ops II multiplayer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik vind het een 0. Hij heeft gewoon gelijk over het fanboy gemod daar.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:40:
Ik vind het een 0. Hij heeft gewoon gelijk over het fanboy gemod daar.
Het gaat er niet om of hij gelijk of geen gelijk zou hebben, het hoort daar absoluut niet thuis.
Als hij klachten heeft zijn daar andere wegen voor dan dit in je post te plaatsen, zoals het hier te melden als bepaalde scores bij een post niet kloppen.
Die post van hem is gewoon een duidelijke -1 op het moment, daar kan ik met de wil van de wereld geen hogere score aan hangen, jou 0 is dan ook niet juist imo.

[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 14-08-2012 11:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat ben ik met je eens. Maar je doet er niks aan, dat constant op -1 modden gaat het niet weghalen. Beste wat we kunnen doen denk ik, is gewoon ermee leren omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als je dit soort in-post geklaag gaat accepteren zal het alleen maar erger worden. Bovendien leert de ervaring dat dergelijke in-post klachten ook weer andere slechte reacties uitlokken. Wat mij betreft is het vasthouden aan punten aftrek de enige goede oplossing. Dergelijke klachten horen gewoon niet in posts op de frontpage thuis. In sommige gevallen maak ik er een 0 van maar als de poster met flames als fanboys aan komt zetten is er niets anders te doen dan het uitdelen van -1.

Iets anders:

+3 voor dit :? arjankoole in 'nieuws: NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december'
In het hele topic lijken aardig wat +3's uitgedeeld te zijn aan positieve reacties over het device waar de scores niet terecht lijken.

nieuws: NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december

Ander voorbeeld:

BoringDay in 'nieuws: NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december'

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 14-08-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ReneX in 'nieuws: Bankgegevens aangetroffen op nieuwe Dorifel-servers'

"ik kan het uitleggen maar ik ga het niet doen" en vervolgens niets interessants meer maakt dit tot een compleet overbodige reactie. Ik vraag mij af of ik hier zelfs een 0 voor over heb. Echt een "post dan niets" reactie imho.

De volgende:

Niet onderbouwde oneliner is geen +2 imho maar max +1 (en zonder onderbouwing kan ik een 0 ook verdedigen)
ReneX in 'nieuws: Bankgegevens aangetroffen op nieuwe Dorifel-servers'

@pino85; inderdaad geen +3.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 14-08-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die eerste post kan een -1 ook gewoon volstaan imo, 2e post heb ik een 0 gegeven.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik krijg -1 voor deze reactieop deze post binnen dit artikel.

Volgens mij zijn beide volledig on-topic, zowel de originele post als mijn reactie.

[ Voor 62% gewijzigd door tes_shavon op 14-08-2012 14:49 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC

TGoC

FP fan

k1n8fisher schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:08:
[...]

Die eerste is op zich wel een leuk grapje alleen bij het topic niet echt on-topic. Een 0 kan daar best wel.en ik kan me eventuele +1's ook wel voorstellen. Eigenlijk is dat de enige in die thread die van mij nog een 0 score mag hebben. De rest is even zinloos als waar ze het over hebben!
Consequent zijn is een kunst. Als de gross van de reacties puur flamebait is, en er is 1 halve uitzondering die er een grap van maakt, blijft het als nog een zwaar off-topic post en eigenlijk zeer storend.
Zelfs een 0 is eigenlijk al teveel omdat het niets bijdraagt aan het onderwerp. Zelfs niet secundair.

En het zou zwaar oneerlijk zijn als er 8 reacties een -1 krijgen voor ongepastheid en dan 1tje een 0 omdat diegene een grap maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10 feet high
  • Laatst online: 07-10-2024
10 feet high in 'nieuws: Kim Dotcom wil nog dit jaar 'marktverstorende' muziekdienst starten'

Ik zie niet in waarom dit volgens de regels ongewenste commentaar zou zijn, zelfs niet waarom dit offtopic zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Spotlight voor deze post: DeathMaster in 'nieuws: Steam gaat community-features uitbreiden' ? Wat mij betreft niet. Het is zelfs lichtelijk offtopic. De enige deler is dat Valve ook de betreffende game uitbrengt maar voor de rest is er vrijwel geen relatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
tes_shavon schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:47:
Ik krijg -1 voor deze reactieop deze post binnen dit artikel.

Volgens mij zijn beide volledig on-topic, zowel de originele post als mijn reactie.
Op zich wordt er in de twee reacties boven jou ook al gepraat over welke fysieke knoppen er toch wel op zitten dus ben jij met jouw reactie (en watercoolertje met jou) aan het dubbelposten. Dat is eigenlijk beloonbaar met een -1................! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10 feet high
10 feet high schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:03:
10 feet high in 'nieuws: Kim Dotcom wil nog dit jaar 'marktverstorende' muziekdienst starten'

Ik zie niet in waarom dit volgens de regels ongewenste commentaar zou zijn, zelfs niet waarom dit offtopic zou zijn.
Haha, ik zet hier deze post en wat is het antwoord: nog iemand erbovenop die er een boost -1 aan geeft. Jezus, waar zijn 'jullie' weer mee bezig... (wie het schoentje past trekke het aan, he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Je doet flink wat aannames en beschuldigingen zonder enige onderbouwing. Dan wil ik wel een -1 geven ja, en met mij ook anderen. Zo staat het immers ook in de ModFAQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10 feet high
k1n8fisher schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:26:
Je doet flink wat aannames en beschuldigingen zonder enige onderbouwing. Dan wil ik wel een -1 geven ja, en met mij ook anderen. Zo staat het immers ook in de ModFAQ?
Dat is de omgekeerde wereld. Het is aan de redacteur van een artikel om te zorgen dat hij een beetje journalistieke regels toepast. Maar die journalist baseert zich naar eigen zeggen op 'hints geven'. En dan zou ik zijn verhaal moeten onderbouwen of ontkrachten? Sorry, maar zo werkt het niet. En ik zou niet weten hoe ik moet onderbouwen dat die journalist zijn werk niet heeft gedaan, behalve aangeven dat het schijnbaar gebaseerd is op artikels van torrentfreak, wat nu niet echt een website is die 'bekend staat' om correcte journalistiek. Of moet ik nu ineens ook onderbouwen waar torrentfreak zijn beweringen onderbouwt, behalve in zogenaamde interviews?
http://torrentfreak.com/s...ts-90-of-the-shit-120726/
http://torrentfreak.com/t...m-dotcoms-megabox-120629/

En neen, in de modfaq staat niet dat een standpunt zonder bewijzen op -1 gemodereerd moet worden. Moest dat het geval zijn, dan zouden 9 van de 10 berichten bij dat nieuwsbericht wel weggemodereerd kunnen worden.

Ik raad je bij deze aan om zelf eens die modfaq door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd in 'nieuws: 'Assange krijgt politiek asiel in Ecuador' - update'
Deze post krijgt een flinke stapel +3's terwijl het bol staat van de ongefundeerde beschuldigingen. Ik vind het een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 02:28:
Deze post krijgt een flinke stapel +3's terwijl het bol staat van de ongefundeerde beschuldigingen. Ik vind het een -1.
Inderdaad, die post is gewoon een -1. Geen enkele beschuldiging is onderbouwd. Bij de enige link die hij geeft heeft hij ook nog eens het bedrag onjuist vertaald. Volgens mij worden er zo belachelijk veel +3's gegeven enkel en alleen omdat het een heel boekwerk is en het overgrote deel van de mensen de reactie geen eens gelezen heeft (zeg maar TL;DR).

Verwijderd in 'nieuws: 'Assange krijgt politiek asiel in Ecuador' - update' krijgt ook een +3 en +2's. Iemand die het niet met je eens is wegzetten als "een tegenstander van de vrije meningsuiting" is wat mij betreft gewoon een -1 waard. De rest van de post maakt het er mijn inziens niet beter op.

[ Voor 22% gewijzigd door DarkFly op 15-08-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam ik ook over klagen.

Staat nog steeds op +2

Triest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gewoon een -1 (hoewel de "Democratie is een illusie" blijft een geweldige die gewoon waar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

DarkFly schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:56:
[...]Inderdaad, die post is gewoon een -1. Geen enkele beschuldiging is onderbouwd. .... omdat het een heel boekwerk is en het overgrote deel van de mensen de reactie geen eens gelezen heeft (zeg maar TL;DR).
TL:DR lijkt me nooit een +3 rechtvaardigen, eerder ongewenst wanneer een reactie langer is dan het nieuwsbericht. Persoonlijk lees ik slechts korte stukjes om er een impressie van te krijgen, is die niet goed dan offf-topic / ongewenst. Volgens mij is Magalaan hier wel de meest besproken auteur, maar of dat nu positief is...

[ Voor 9% gewijzigd door JDVB op 15-08-2012 11:30 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC

TGoC

FP fan

Ik vind het zelfs een -2. Die post slaat echt alles en is puur een flame. Dit soort discussies horen niet op de FP.

Zo zie je maar weer dat het moderatie systeem goed werkt ;)
Alu hoedjes mensen gaan vol voor de +3 en +2 en de mensen die er tegen zijn -1.
En dan heb je nog de gezond denkende moderator die zoiets heeft van, deze discussie hoort hier niet. Maar goed, 1 ding is zeker deze post blijft +1.

Wellicht moet de persoon een kwestie een eigen blog maken om zijn niet onderbouwde meningen en beschuldigen te uiten? Dan zijn wij er in iig. van af. Een waarschuwing lijkt me op zijn plaats.

[ Voor 10% gewijzigd door TGoC op 15-08-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

TGoC schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:51:
[...]
Alu hoedjes mensen gaan vol voor de +3 en +2 en de mensen die er tegen zijn -1.
Mogen de foutief gemodde reacties hier verschijnen en andere ongewenste zaken achterwege blijven? Zie topic waarschuwing:
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoowgii
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 16:35
Graag wil ik dan ook even reageren op: Verwijderd in 'nieuws: 'Assange krijgt politiek asiel in Ecuador' - update'
Ik zie alleen korte reacties met: DIT MOET -1,-2 zijn !1!, (ook) zonder enige onderbouwing, jammer.
Mijn onderbouwing dat het m.i. ook +2 had kunnen blijven.
Ik zou daar allemaal niet zo zeker van zijn. Ik denk zelf dat het laatste waar de VS op zit te wachten is een show proces tegen Assange. (… eerste twee alinea’s) Mandela in gevangenschap een veel groter probleem was voor het Apartheidsregime in Zuid Afrika dan als gewelddadige opstandeling.
Ik zie hier nog geen onwaarheid -1 in ? Assange weet elke keer in het nieuws te komen vanuit UK. Hij weet de boel ‘hot’ te houden en i.i.g. niet weggestopt te worden.
Onze democratie is een illusie, het is een grote show. (.. Alinea’s 3/4)

Wat Wikileaks pijnlijk duidelijk heeft gemaakt is dat een klein clubje mensen meer nieuws boven tafel weet te brengen dan alle kranten en nieuwsorganisaties in de wereld. Waarmee steeds meer mensen zich afvragen wat die zogenaamde vrije pers nog voorstelt.
Als je kijkt naar het nieuws & wat wikileaks naar buiten heeft gebracht is dit zeker geen onwaarheid. Geen -1 m.i.
Dit niveau is bedoeld voor reacties met een waardevolle aanvulling op de inhoud van het bij de reactie behorende artikel. De reacties bevatten de kern van de discussie in een thread of bieden belangrijke aanvullingen op de informatie in het artikel, bijvoorbeeld objectief beschreven ervaringen uit eigen hand.
Tot nu toe vind ik (!) het een waardevolle aanvulling. Twee waarheden tot nu toe.
Het domste wat de VS (..Alinea’s 5,6,7) Als Assange bang is en wegkruipt is dat voor de VS de ideale oplossing, zo verklaart hij zichzelf schuldig door aan de rechtspraak te ontsnappen zonder dat ze hem hoeven veroordelen.
Wellicht niet geheel objectief maar een redelijke uitleg van het reilen en zeilen om te verklaren hoe het loopt zoals het nu loopt. De VS heeft (volgens hem) liever dat hij in Ecuador op het strand gaat liggen ipv de VS hem moet veroordelen (schuldig of onschuldig).
Je moet de macht goed begrijpen. Als wij lezen dat een clubje rijken 20 triljard buiten de belasting weet te houden, dan begrijp je ook dat de werkelijk macht door een redelijk klein clubje mensen wordt uitgeoefend, (alinea’s 8,9,10,11) , is weer zo'n eye-operer. Hoe geloofwaardig is onze overheid nog die onze sociale systemen, kunst, wetenschap aan het afbreken is omdat er "geen geld zou zijn" Logisch als de superrijken wel op gigantische schaal malverseren maar weigeren belasting te betalen.

Nu ook nog Assange veroordelen en het is gedaan met de geloofwaardigheid van het corrupte systeem dat wij partij democratie noemen dat helemaal geen democratie is, maar een lobbycratie.
Aanvulling waarbij geprobeerd is zijn mening te onderbouwen met feiten. Wellicht is de schrijver er hierin niet helemaal geslaagd. Dit kan als bashen tegen de VS beschouwd worden. Wij weten niet of het waar is of niet. Maar dan kan dit altijd nog als +1 beschouwd worden
Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden.
Onder een van deze twee ;).
Assange moet de heldenrol op zich nemen die het lot hem heeft toebedeeld. Dit is zijn moment, hij moet net als Mandela de rol van slachtoffer op zich nemen van de grootkapitaal maffia die niet wil dat hun vuile zaakjes naar buitenkomen. ( tot het eind ).
Nog diverse aanvullingen waarom hij denkt, al dan niet wil verklaren, hoe hij tot het bovenstaande is gekomen.
Een +3 kan ik met jullie eens zijn dat dit wellicht niet aan de orde is
De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
Tot slot
Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die in strijd is met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een -1, enkel vanwege het meningsverschil.
eerder ongewenst wanneer een reactie langer is dan het nieuwsbericht.
Goed argument voor -1 ja :)
Triest hoor.
Ook een goede !

Al met al denk ik dat een -1 toch wat zwaar is, een +1,+2 zou m.i. kloppen.
Overigens wil ik duidelijk benadrukken dat ik het niet (geheel) eens ben met de schrijver ! Ik vind alleen een -1 niet op zijn plaats.
Mocht ik de plank volledig mis slaan (denk dat i.i.g. een iemand van de bovenstaande klagers dat vindt ;)) zie ik graag waarom :).

Oh, of is mijn onderbouwing irrelevant, ongewenst omdat die groter is dan zijn gehele reactie ? ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Hoowgii op 15-08-2012 13:08 . Reden: betere link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:38

botoo

💀 too old to die young

Magalaan mag wmb eens ophoepelen naar www.klim_op_de_zeepkist_en_raaskal_een_eind_weg.dom, zijn opdringerige lappen tekst met suf gereutel zijn voor mij ongewenste vervuiling van de FP.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Hoowgii schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:51:
Graag wil ik dan ook even reageren op: Verwijderd in 'nieuws: 'Assange krijgt politiek asiel in Ecuador' - update'
Al met al denk ik dat een -1 toch wat zwaar is, een +1,+2 zou m.i. kloppen.
Overigens wil ik duidelijk benadrukken dat ik het niet (geheel) eens ben met de schrijver ! Ik vind alleen een -1 niet op zijn plaats.
Mocht ik de plank volledig mis slaan (denk dat i.i.g. een iemand van de bovenstaande klagers dat vindt ;)) zie ik graag waarom :).

Oh, of is mijn onderbouwing irrelevant, ongewenst omdat die groter is dan zijn gehele reactie ? ;)
Zijn hele post hangt samen van de (in mijn ogen) nogal vreemde aannames en stellingen. Nergens onderbouwd hij zijn stellingen, aannames en beschuldigingen. De kern van zijn hele reactie is gebaseerd op de stelling "onze democratie is een illusie, het is een grote show". Vanuit dat standpunt trekt hij behoorlijk vergaande conclusies over de motieven van de VS en anderen. Echter die conclusies zijn op niets anders gestoeld dan op zijn eigen denkbeelden en op zijn interpretaties van diverse (onderling totaal niet samenhangende) feiten. Enige feitelijke onderbouwing of controleerbaarheid ontbreekt volledig. Daardoor ontstijgt zijn reactie niet het niveau van complottheorie.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkFly op 15-08-2012 14:50 . Reden: typo's / verduidelijkingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Het begint al met het feit dat het begint met een kleine koppeling met het nieuwsbericht, om vervolgens uit te groeien tot een totaal ongerelateerd betoog dat bol staat van de beschuldigingen. Tweakers.net is er niet om je complottheoriën uiteen te zetten, daarvoor open je maar een blog, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Laat maar gewoon lekker zitten :)

[ Voor 111% gewijzigd door CreativeS op 15-08-2012 14:58 . Reden: kleine aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Lees de topic waarschuwing even door.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

@Magalaans reacties:

Ik heb deze al op -1 gekregen. Verwijderd in 'nieuws: 'Assange krijgt politiek asiel in Ecuador' - update'

Kan een supermod die andere niet locken op -1? Nja in elk geval heb ik een boost op -1 gedaan.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
DarkFly schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:39:
[...]

Zijn hele post hangt samen van de (in mijn ogen) nogal vreemde aannames en stellingen. Nergens onderbouwd hij zijn stellingen, aannames en beschuldigingen. De kern van zijn hele reactie is gebaseerd op de stelling "onze democratie is een illusie, het is een grote show". Vanuit dat standpunt trekt hij behoorlijk vergaande conclusies over de motieven van de VS en anderen. Echter die conclusies zijn op niets anders gestoeld dan op zijn eigen denkbeelden en op zijn interpretaties van diverse (onderling totaal niet samenhangende) feiten. Enige feitelijke onderbouwing of controleerbaarheid ontbreekt volledig. Daardoor ontstijgt zijn reactie niet het niveau van complottheorie.
Compleet mee eens, echter! Zeggen dat "democratie is een illusie" een complot theorie is, werkt niet. Iedereen die oplet met wat er gebeurt ziet dat dit klopt. Buiten dat om, ben ik het compleet met een -1 eens. Deze post is gewoon zeepkisst geblaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:06:
[...]Compleet mee eens, echter! Zeggen dat "democratie is een illusie" een complot theorie is, werkt niet. Iedereen die oplet met wat er gebeurt ziet dat dit klopt. Buiten dat om, ben ik het compleet met een -1 eens. Deze post is gewoon zeepkisst geblaat.
Ik vind er nog wel meer dingen in staan die ik weet te waarderen zoals dat over een lobycratie, maar denk toch dat zulke posts idd meer thuishoren op een eigen blog ofzo. Hij heeft er genoeg karma voor om die ook op tweakers te openen.
Ik had hem als off-topic gemod, maar kan me zowel de +1 als -1 ook goed voorstellen.

Poosje terug had Magalaan hier ook al geklaagd over te lage moderaties, hierop is hem ongeveer 15K karma gegeven en de gemiddelde waardering van zijn reacties naar 0,8 opgehoogd, maar op vrijwel alle reacties van Magalaan is van toepassing dat ze zodanig zijn dat deze niet zouden misstaan op een eigen blog. Uit deze reactie van T.net maak ik dan ook op dat zijn reacties waaronder dus ook deze (zo anders is deze niet van de andere) door T.net wel gewenst zijn op nieuwsitems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ZpAz in 'nieuws: Command & Conquer: Generals 2 wordt gratis speelbaar'

Gewoon een -1. Beetje onderbouwing had het een 0 gemaakt. Maar +3 en +2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die fipo vind ik niet storend eerlijk gezegd, dus een -1? kan ook wel wat hoger.

[ Voor 43% gewijzigd door pino85 op 15-08-2012 16:35 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ok, ik maak er een 0 van, met moeite. 1 zin vind ik gewoon nutteloos als reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:40:
ok, ik maak er een 0 van, met moeite. 1 zin vind ik gewoon nutteloos als reactie.
Waarom? Een reactie hoeft niet altijd lang te zijn. Dan zou je alleen maar zulke reacties als Magalaan als zinvolle reacties kunnen zien. Zijn reactie is niet echt +1 of +2 waard maar dat is niet omdat hij 1 zin heeft neergezet maar om de inhoud.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

YellowOnline in 'nieuws: Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars'

0, 1, 2, 3: dat is een persoonlijke interpretatie. Waarom ik twee keer een -1 kreeg ontgaat me wat evenwel

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:57

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Zonder verdere onderbouwing lijkt me dit een 0 en geen +2:

Rob Coops in 'nieuws: VK dreigde Assange in ambassade Ecuador te arresteren'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• corset
YellowOnline schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:44:
YellowOnline in 'nieuws: Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars'

0, 1, 2, 3: dat is een persoonlijke interpretatie. Waarom ik twee keer een -1 kreeg ontgaat me wat evenwel
Dat merk ik vaker, als je positief bent over Windows 8 op tweakers, dan krijg je standaard -1 te pakken. Daarom reageer ik er niet op :) Ik geef je een +2

• pino85

pino85

Mee eens, hij staat na mijn zetje daar ook effectief op.

Liefhebber van Tweakers

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:40

Verwijderd

Deze mag ook wel op -1 gezien de belachelijk 'domme Zweden' opmerking.
hardwareaddict in 'nieuws: Ecuador verleent Julian Assange asiel'

of deze:
BrutalDave in 'nieuws: Ecuador verleent Julian Assange asiel'
Het lijken wel kleuters

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 15:51 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
kwakzalver in 'nieuws: Ecuador verleent Julian Assange asiel'

Mag m.i. ook wel wat tikken omlaag krijgen. Staat nu stevig op +1, maar is volgens mij off topic

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Verwijderd

Dannydekr in Ecuador verleent Julian Assange asiel

Ventileert voornamelijk een gekleurde mening volgens mij, informatief zou ik het niet noemen

• pino85

pino85

Dit lijkt me absoluut geen +2 waardering waardig.
MeltedForest in 'reviews: Nvidia's 660 Ti: high-end voor de massa'

Liefhebber van Tweakers

• corset
Die laatste gewoon een 0 vind ik, zo erg is de opmerking nou ook weer niet. Eerste is gewoon een -1

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
twijfel tussen +1 en 0.

* TheCapK maar 0 gedaan, is alleen maar om wat te posten lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
BasieP in 'nieuws: Ecuador verleent Julian Assange asiel'

mijn eigen post.
Wat is hier precies -1 aan?

ik quote netjes een officiele engelse bron en geef mijn commentaar aan de hand van de feiten.
Dat iets een leugen is is gewoon feitelijk te achterhalen, dat is niet mijn mening en al helemaal geen flame.

* BasieP snapt het niet meer..
het moderator niveau daalt weer eens tot een 'ik ben tegen jouw stelling dus -1'

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Je bedoelt dat 2 of 3mensen die mod rechten hebben een laag mod niveau hebben want je post staat stevig op +1.

[ Voor 5% gewijzigd door pino85 op 17-08-2012 10:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

BasieP schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:08:
BasieP in 'nieuws: Ecuador verleent Julian Assange asiel'

mijn eigen post.
Wat is hier precies -1 aan?

ik quote netjes een officiele engelse bron en geef mijn commentaar aan de hand van de feiten.
Dat iets een leugen is is gewoon feitelijk te achterhalen, dat is niet mijn mening en al helemaal geen flame.

* BasieP snapt het niet meer..
het moderator niveau daalt weer eens tot een 'ik ben tegen jouw stelling dus -1'
Wat dacht je van een Godwinnetje? -1 dus. Als je al moet teruggrijpen naar vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog, zal de rest van je reactie ook al niet al te sterk zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 17-08-2012 10:08 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

reviews: Samsung Galaxy Note 10.1: met scherpe pen
Lijkt mij geen +3 maar gewoon een +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 10:47

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Geef eens een linkje naar de reactie zelf?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

oeps,
Verwijderd in 'reviews: Samsung Galaxy Note 10.1: met scherpe pen'

Zie ook de reactie hierop die eigenlijk alle genoemde argumenten ontkracht, het I-pad killer argument daargelaten.

[ Voor 92% gewijzigd door JDVB op 17-08-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er is niets informatief aan deze post toch staat hij op +2:

dartbord in 'nieuws: Ubisoft opent eigen distributieplatform'

De spotlight voor deze ontgaat mij ook (niets meer dan niet onderbouwde speculatie): WhatsappHack in 'nieuws: Fraude mogelijk bij internetbankieren ABN Amro - update 2'

[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 17-08-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Het bericht van k995 en die van mijzelf zijn naar -1 gemod, dit terwijl degene waarop we reageerd op +1 staat en een extreem dom bericht achterlaat. (vragen waar de desktop client is terwijl die al jaren en jaren bestaat - compleet ondoordacht).

In het geval iemand zich afvraagd waarom ik vrijwel dezelfde reactie had geplaatst, ik had die andere niet gezien, pagina was al een paar minuten open.

Verwijderd in 'nieuws: Screenshots tonen Windows 8-versie Skype'

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Wolfos in 'nieuws: Valve laat Portal 2-community nu ook co-op-levels ontwerpen'
Ik krijg een -1 omdat ik hem zijn kortingscode geef en vraagt of hij me een PM stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het vragen om coupons en het uitwisselen daarvan is nogal ongewenst inderdaad. Het voegt totaal niets toe en levert alleen maar gezeur op.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Okay, weet ik dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tweaker2010 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Ik heb hem +1 gegeven en daar staat ie nu stevig op ;)
En als dat niet genoeg was zorgen mijn 6x +1 er wel voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Of de mijne :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

4 op een rij ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit is geen spotlight: fragcompany in 'meuk: Nvidia GeForce/Ion 305.68 WHQL'

Bij die meukpost zijn er veel posts met 2x +3 beoordeeld waardoor ze te hoog staan. Posts die melden dat de driver op een bepaalde kaart werken (en "ik ook" posts) zijn met +3 beoordeeld wat niet de bedoeling is.

En de volgende: totaal nutteloze fipo oneliner maar krijgt toch (ook) +2 en blijft hardnekkig op +1 staan hierdoor.
Ramon in 'nieuws: HP gaat zich opnieuw op de tabletmarkt richten'

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 18-08-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:58:
Dit is geen spotlight: fragcompany in 'meuk: Nvidia GeForce/Ion 305.68 WHQL'

Bij die meukpost zijn er veel posts met 2x +3 beoordeeld waardoor ze te hoog staan. Posts die melden dat de driver op een bepaalde kaart werken (en "ik ook" posts) zijn met +3 beoordeeld wat niet de bedoeling is.

En de volgende: totaal nutteloze fipo oneliner maar krijgt toch (ook) +2 en blijft hardnekkig op +1 staan hierdoor.
Ramon in 'nieuws: HP gaat zich opnieuw op de tabletmarkt richten'
Die laatste heeft genoeg 0 en -1 gehad om op de 0 vast te staan, De rest is ook bekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
VInd deze wel heel streng:
seapip in 'nieuws: 'Samsung komt met mediaspeler die op Galaxy S III lijkt''
Is toch gewoon nette reactie?

[ Voor 7% gewijzigd door Wolfos op 18-08-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Erg veel ongemodde reacties bij dit item: nieuws: Ontwikkelaar bouwt N64-emulator in Javascript en WebGL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Het zijn in ieder geval scores die niet aan die post moeten worden gehangen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tweaker2010 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:11:
[...]

Ik hou je niet tegen... Zo beter? ;)
Haha, ik was ook al bezig hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Omdat ie effectief op +3 stond neem ik aan? ;) Heb hem alvast een toontje lager laten zingen,een nul is hier meer op zijn plaats.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC

TGoC

FP fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Onrechtvaardige moderaties zie je natuurlijk eerst bij jezelf..

Off-topic / Irrelevant? filenox in 'video: Gathering of the Tweakers - Toninho's gamecollectie'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

filenox schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:14:
Onrechtvaardige moderaties zie je natuurlijk eerst bij jezelf..

Off-topic / Irrelevant? filenox in 'video: Gathering of the Tweakers - Toninho's gamecollectie'
Staat inmiddels redelijk stevig op +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC

TGoC

FP fan

Struikrover in 'nieuws: NASA stelt eerste reisdoel op voor Curiosity-rover'
Ik kon het niet laten dan er een +0 met boost voor te geven. De reactie is toch wel enigzins humoristisch en niet zo zeer ongewenst gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
video: Interview: Doom 3 BFG Edition

het hele eerste stukje. Blijkbaar wordt kritiek op de interviewer met +2 beloond, maar een beetje normale reactie (die van mij) gelijk met -1? Pathetic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Geef dan links naar de reacties waar het over gaat ;)

Edit: deze?

corset in 'video: Interview: Doom 3 BFG Edition'

Je wilt toch niet zeggen dat deze reactie iets toevoegt? die voed de offtopic discussie alleen maar en ik snap de -1 dan wel gezien de inhoud( laatste stukje)
Waarom je er op die mainer op in gaat snap ik niet helemaal, dit staat los van of ik het met je eens ben of niet, ik vind ook dat mensen soms wat meer respect mogen hebben maar dat hoort daar gewoon niet thuis.

Deze mag tevens nog een zet krijgen, wat hij er allemaal bij haalt aan de hand van deze video |:(
Verwijderd in 'video: Interview: Doom 3 BFG Edition'

[ Voor 160% gewijzigd door pino85 op 19-08-2012 23:24 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ocdaan in 'video: Interview: Doom 3 BFG Edition'
Seditiar in 'video: Interview: Doom 3 BFG Edition'
corset in 'video: Interview: Doom 3 BFG Edition'

Of gewoon "eerste reacties" was genoeg geweest, klikken en lezen had precies hetzelfde opgeleverd ;) (en ga nou niet zeuren, niet zo serieus gelijk zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die eerste reactie vind ik nogal mee vallen eerlijk gezegd die kan mijn ziens wel gewoon op +1, vind hem onschuldig al kan de 0 als je erg streng bent ( punt aftrek) ook nog, maar -1 lijkt me echt te streng zeker gezien hij wel degelijk ontopic is in de zinnen er onder.

De andere reacties daar snap ik van dat ze op -1 staan of bijna staan, zie ook een reactie staan over de sync, goed dat iemand dat opmerkt maar dat hoort meer in GR thuis dus kan als zeer offtopic of een -1 worden gezien.
De eerste 15 a 17 reacties zijn imo dan ook posts waar je een -1 kan geven, totaal overbodige discussie die je ook als storend kan zien.

Edit:

Zelfs 4x+3 voor deze post:

[ Voor 82% gewijzigd door pino85 op 19-08-2012 20:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die heeft idd nog wat zetjes nodig naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:38

botoo

💀 too old to die young

Sleep0rz is een troll, zelfs in z'n bio staat 'Flame on!'

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dat over en weer op de man spelen en zeiken op de interviewer is wat mij betreft gewoon ongewenst. Zo ook Chromanin in 'video: Interview: Doom 3 BFG Edition'.

[ Voor 16% gewijzigd door Dirk op 19-08-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Probleem is dat er nu +-20 post vanaf t begin staan die op -1 zouden moeten staan, hopelijk krijgen we dat nog voor elkaar al ben ik bang dat dit in gevallen niet zal gaan lukken maar we proberen het gewoon en we zien wel :)!

Btw 8x +3 op die post nu waar je naar linkt, geld voor veel van de eerste 30-35 posts, ze krijgen +2's en +3's terwijl het -1's zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door pino85 op 20-08-2012 10:04 ]

Liefhebber van Tweakers

Pagina: 1 ... 7 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht