Het probleem is dat "een 0 is genoeg" eigenlijk zegt "we staan het toe"pino85 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:23:
Probleem is dat er nu +-20 post vanaf t begin staan die op -1 zouden moeten staan, hopelijk krijgen we dat nog voor elkaar al ben ik bang dat dit in gevallen niet zal gaan lukken maar we proberen het gewoon en we zien wel :)!
gewoon een -1 op al die kritiek posts, lekker makkelijk maken. Misschien wordt het eens tijd om te laten zien dat het niet wordt geaccepteerd ipv de "Laten we het maar op 0 houden om aardig te zijn"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wolfos in 'nieuws: Assange: VS moet 'heksenjacht' op klokkenluiders staken'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
dat was natuurlijk nooit een +3 of zelfs een +2 waard, maar de off-topic waar ie nu op staat vind ik ook weer een beetje zwaar. Het is volgens mij toch op z'n minst wel ontopic te noemen, of ben ik nou helemaal maf geworden door de hitte van de afgelopen dagen?
En de 15x +3 lijkt die post me ook niet waard
Deze post is al meer dan 48 uur oud en wij kunnen deze niet meer moddereren, enkel een power mod kan de score aanpassen maar ik acht de kans hierop 0.1% omdat men dit enkel in extreme gevallen doet.arjankoole schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:45:
[...]
dat was natuurlijk nooit een +3 of zelfs een +2 waard, maar de off-topic waar ie nu op staat vind ik ook weer een beetje zwaar. Het is volgens mij toch op z'n minst wel ontopic te noemen, of ben ik nou helemaal maf geworden door de hitte van de afgelopen dagen?
[ Voor 46% gewijzigd door pino85 op 20-08-2012 11:19 ]
Liefhebber van Tweakers
lijkt me toch meer een +1
[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 20-08-2012 13:35 ]
Liefhebber van Tweakers
+2 en +1 kan ik beide begrijpen. Zelf neig ik ook eerder naar +2 omdat het punt van kosten/baten toch echt wel mee weegt om deel te nemen.
Als alles fout gaat: Reset.
Dark0r in 'nieuws: GamesCom trekt 275.000 bezoekers'
[ Voor 14% gewijzigd door pino85 op 20-08-2012 14:27 ]
Liefhebber van Tweakers
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 20-08-2012 14:30 ]
Liefhebber van Tweakers
Vooral offtopicorg doet z'n naam erg veel eer aan.
Verwijderd in 'nieuws: Rapidshare: linksites moeten worden aangepakt' verdient ook zeker niet meer dan 1 punt, en klagen over de moderatie in een post is standaard 0 of zelfs -1. Waarom dan zes keer +2 en een +3?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nothing to see here!
Verwijderd
Helaas, mijn goed onderbouwde en zeker niet flamerige post (Magalaan in 'nieuws: 'Windows 8 krijgt nieuw licentietype gericht op zelfbouwers'')wordt weer naar -1 gemod. Willen jullie er eens naar kijken?
Bij voorbaat dank!
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 22:38 ]
Het is inderdaad een goed onderebouwde niet flamerige post maar ook totaal off-topic. de score waar hij nu op staat kan ik dan ook volledig mee leven! (is 0 btw)Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:47:
Helaas, mijn goed onderbouwde en zeker niet flamerige post (Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 8 krijgt nieuw licentietype gericht op zelfbouwers'')wordt weer naar -1 gemod. Willen jullie er eens naar kijken?
Bij voorbaat dank!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
friggler in 'nieuws: Sony presenteert hoger geklokte Xperia S'
Maar waar ik echt niet bij kan is dat er voor het 'antwoord' (kennelijk omdat het van arnoudwokke/auteur komt)hoge scores worden gegeven:
arnoudwokke in 'nieuws: Sony presenteert hoger geklokte Xperia S' Als aanvulling op het artikel voegt het voor de lezer nagenoeg niks toe. Zit te twijfelen tussen een 0 en +1. Hoe ziet de rest dat?
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Het commentaar zelf vind ik inderdaad meer 0 dan 1
[ Voor 16% gewijzigd door Bundin op 20-08-2012 20:43 ]
Dat kwam door die +3 mismod. Ik heb hem +1 gegeven en daar staat ie nu stevig op.JanW schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:43:
R2-D2 in 'reviews: GC: Medal of Honor: Warfighter' verdiend geen +2 waar die nu op staat.
Waarom is dit een +2? Het is totaal niets informatief aan, hij geeft slechts een mening over HoN en Dota 2. Ik denk dat HoN fans die +2 hebben gegeven.
Shark.Bait in 'nieuws: 'Android-malware treft half miljoen Chinezen''
Waarom mensen dit +2 geven is voor mij een raadsel, ik vind dit eigenlijk zwaar beledigend. Aangezien enkele bekende van mij autistische zijn vind ik dit zeer storend.
[ Voor 35% gewijzigd door V-rg op 21-08-2012 00:32 ]
[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 21-08-2012 10:46 ]
Liefhebber van Tweakers
Fipo, -1.
sfranken in 'nieuws: Volgende NASA-rover neemt kijkje onder Mars-oppervlak'
Fipo-commentaar, -1.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Beide een -1 gegeven. De onderste staat nu op -1, maar mag (vanwege de +3's) nog wel wat extra schopjes hebben. De eerste moet nog behoorlijk wat schopjes hebben...
[ Voor 4% gewijzigd door DarkFly op 21-08-2012 12:41 ]
Deze reactie krijgt 4x +2, dat lijkt me wat teveel van het goede. Ik heb hem een 0 gegeven.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
watercoolertje in 'nieuws: Gerucht: iPhone zal ook 4g in Nederland ondersteunen'
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Belgacom verliest mogelijk miljoenen door OnLive-moeilijkheden - update'
Verwijderd in 'nieuws: Amazon rekent 1 dollarcent per GB voor nieuwe opslagdienst Glacier'
Lijkt een samenwerking achter te zitten:
Willen jullie er eens naar kijken?
Bij voorbaat dank!
Ik heb een +2 gegeven, een informatieve reactie (al zijn die laatste twee alinea's voor mij wat speculatief)Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:37:
Mijn posts worden direct weer naar -1 gemod.
Verwijderd in 'nieuws: Belgacom verliest mogelijk miljoenen door OnLive-moeilijkheden - update'
Een +1 gegeven. Relevant voor het draadje
Het ziet er inderdaad naar uit dat je bij voorbaat naar beneden gemod wordt. Dat is zeker niet de bedoeling van het moderatiesysteem. I'm on it
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik geef je een +2 voor de eerste post en een +1 voor de 2e.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:37:
Mijn posts worden direct weer naar -1 gemod.
Verwijderd in 'nieuws: Amazon rekent 1 dollarcent per GB voor nieuwe opslagdienst Glacier'
Lijkt een samenwerking achter te zitten:
Willen jullie er eens naar kijken?
Bij voorbaat dank!
Liefhebber van Tweakers
2x +3? Ik dacht meer aan -1
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 8 krijgt nieuw licentietype gericht op zelfbouwers''
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 8 krijgt nieuw licentietype gericht op zelfbouwers''
Ik heb nu de laatste op ongewenst gemod.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Wat doet men hier normaal gesproken mee? Reactie op zich is ontopic, maar daarna volgt een klacht over moderatie met een verwijzing naar "niet zo slimme geslachtsdelen van mannelijke paarden".
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Dubbelposts zijn eigenlijk altijd ongewenst. Zeker als het van dezelfde persoon komt zoals hier. Normaliter hanteren we de regel dat als twee mensen hetzelfde posten (min of meer bv als antwoord op iemand zijn vraag) en dat gebeurt binnen de 5 minuten geef je ze dezelfde score maar als er meer dan 5 minuten tussen zitten dan is de 2e een dubbelpost en die krijgt een -1 wegens ongewenst/FP vervuiling.Quacka schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:41:
wat doe je eigenlijk met dubbele berichten?
Ik heb nu de laatste op ongewenst gemod.
Wat mij betreft een -1. Dergelijke flames zijn zo zwaar ongewenst dat het me niet meer uitmaakt of ie nou iets zinnigs zegt.Peenutzz schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:36:
moreasy in 'nieuws: Amerikanen halen sites met illegale Android-software offline'
Wat doet men hier normaal gesproken mee? Reactie op zich is ontopic, maar daarna volgt een klacht over moderatie met een verwijzing naar "niet zo slimme geslachtsdelen van mannelijke paarden".
Pino geeft -1
Liefhebber van Tweakers
Imho is een edit gerechtvaardigd, als je je mede-tweakers voor zwakzinnige paardenlullen uitmaakt kan je beter optiefen hier.
edit:
lol , welke zwakzinninge paardenlullen hebben dit als ongewenst en irrelevant gemod? (vóór het toevoegen van deze twee regels)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Die -1 lijkt op meningmodden. Ik heb je +1 gegeven.
Het is achter de schermen opgepakt in ieder geval.botoo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:55:
* botoo met RoD.
Imho is een edit gerechtvaardigd, als je je mede-tweakers voor zwakzinnige paardenlullen uitmaakt kan je beter optiefen hier.
[...]
Staat nu stabiel op +1tweaker2010 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:59:
[...]
Die -1 lijkt op meningmodden. Ik heb je +1 gegeven.
wat een onzin. Niemand wordt persoonlijk geraakt door die opmerking. Hooguit diskwalificeert hij zichzelf.botoo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:55:
* botoo met RoD.
[...]
Gewoon een -1 was meer dan genoeg.
Als hij iemand met naam aanvalt, dan heb je natuurlijk gelijk. (al zou ik er persoonlijk geen moeite mee hebben als iemand zegt 'lol, quacka wat ben jij een ongelooflijke paardenlul') Dat is hier niet het geval. En de 'lol' aan het begin toont wel aan dat je het met een korreltje zout moet nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Quacka op 23-08-2012 11:01 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Imho is er een behoorlijk verschil tussen spreektaal, iemand RL voor zwakzinnige paardenlul uitmaken, al dan niet met een lol erbij, kan al gelang de contekst zowel goed als slecht uitpakken. Op schrift komt het imho sowieso zwaarder over.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hoewel oneliner en dus matig verwoord is het een valide vraag, fipo of niet. De upload loopt hard achter bij de download en vragen naar de redenen is imo dus on topic. De -1, +2 en +3 slaan imo allemaal de plank mis. 0 lijkt me goed vanwege matige verwoording, +1 als je daar overheen stapt.
Deze reactie lijkt me (gezien de reactie eronder) geen +2 waard, maar die 6x -1 slaat ook nergens op.
[ Voor 9% gewijzigd door tweaker2010 op 23-08-2012 15:33 ]
Deze is toch niet informatief? Wat hij zegt is niet juist. Hij zegt dat de cropfactor 3,125 is en daardoor zegt hij het wideangle en tele-eind fout.
En mijn totaal juiste informatie wordt maar +1 gegeven.
witeken in 'nieuws: Pentax kondigt X-5-bridgecamera met 26x-zoomlens aan'
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Ik snap echt niet waarom puur en alleen zo'n filmpje linken +3 waardig is, al helemaal niet dat het al 14 keer +3 krijgt. Ik noem dit hooguit ontopic.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Kennyyy01 in 'nieuws: Microsoft onthult nieuw logo'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hij stond mede door mij op ontopic en had het aangepast dus ik heb hem naar +2 weer gezet en hij heeft mij ook +2 gegeven. Anyone +2 en ik sta ook op de plek die ik verdien.witeken schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:45:
djunicron in 'nieuws: Pentax kondigt X-5-bridgecamera met 26x-zoomlens aan'
Deze is toch niet informatief? Wat hij zegt is niet juist. Hij zegt dat de cropfactor 3,125 is en daardoor zegt hij het wideangle en tele-eind fout.
En mijn totaal juiste informatie wordt maar +1 gegeven.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Dank je
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het is een Fipo en een voorbeeld van slecht lezen. In het staatje zie je namelijk dat ook de uploadsnelheden omhaag gaan dus zijn vraag is irrelevant en ongewenst.Bundin schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:02:
GB2 in 'nieuws: Ziggo gaat snelheden Z2- en Alles-in-1-Plus-pakketten verhogen'
Hoewel oneliner en dus matig verwoord is het een valide vraag, fipo of niet. De upload loopt hard achter bij de download en vragen naar de redenen is imo dus on topic. De -1, +2 en +3 slaan imo allemaal de plank mis. 0 lijkt me goed vanwege matige verwoording, +1 als je daar overheen stapt.
edit: at witteken: hij is niet genegeerd!
[ Voor 80% gewijzigd door witeken op 23-08-2012 20:33 ]
Tweakblog van de maand
Ja de uploadsnelheden gaan wel omhoog, net als alle andere keren dat Ziggo de snelheden aanpaste, dat kan ie best gezien hebben. Ik interpreteerde de post namelijk meteen als "waarom is de upload altijd zoveel lager dan de download?", daarmee klagend/vragend over de (ongewijzigde) 10:1 ratio.k1n8fisher schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:36:
[...]
Het is een Fipo en een voorbeeld van slecht lezen. In het staatje zie je namelijk dat ook de uploadsnelheden omhaag gaan dus zijn vraag is irrelevant en ongewenst.
edit: at witteken: hij is niet genegeerd!
[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 23-08-2012 23:08 ]
SidewalkSuper in 'nieuws: Rechter Zuid-Korea verbiedt verkoop oude iPhones, iPads en Galaxy's'
Waarom krijg ik hier 2x -1 voor?
Deze krijgt ook onterecht -1. Misschien dezelfde modder?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De reden waarom de brandstofprijzen vandaag in België ineens 10ct gestegen zijn?
Ja, lekker omlaag modden jongens. Goed bezig.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Heb je een 0 gegeven, ik vind trouwens je parent ook een redelijk mismod: SnakeByte99 in 'nieuws: Wetenschappers maken 'zelfbewuste' robot'.oisyn schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:08:
Misschien kan de -1 gever voor .oisyn in 'nieuws: Wetenschappers maken 'zelfbewuste' robot' even nagekeken worden?
De post lijkt me nou niet veel meer waard dan een +1.
offtopic:
Je wilt misschien wel eens kijken naar de robots van cynthia breazeal en als ik het goed heb leo(nardo)specifiek. Die kan namelijk goed redeneren/leren.
Waarom eigenlijk een 0 en niet gewoon een ontopic +1?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Een (grappig bedoelde) off-topic met 2x+3 en 8x+1
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Hmm, het geeft wel weer wat een gemiddelde pc gebruiker denkt, maar dat is een flinke mismod, maar 0 lijkt nu toch een goede score.tes_shavon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:57:
Damic in 'nieuws: 'Hackaanval trof 30.000 systemen oliegigant''
Een (grappig bedoelde) off-topic met 2x+3 en 8x+1
BadRespawn in 'nieuws: Copyrightboete van 22.000 dollar per mp3'tje blijft overeind'
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Er zal dus weer flink wat werk te verzetten zijn om dat allemaal recht te zetten...
Pffffft... Ook goeiemorgen.
[ Voor 89% gewijzigd door PcDealer op 25-08-2012 10:47 ]
Doe niet zo onnozel, de teller op dit moment:PcDealer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:30:
Kun je wat specifieker zijn over je klacht of vraag?
-1 ongewenst: 316
0 irrelevant: 286
+1 ontopic: 143
+2 informatief: 24
+3 spotlight: 1
Kort samengevat typische Apple bash reacties van de Android fanboys:
- De rechter die niet eerlijk zou zijn
- De jury die niet eerlijk zou zijn
- Amerikaans nationalisme
- Ik koop nooit meer Apple producten
- Patenten bullshit
- bla bla bla
[ Voor 9% gewijzigd door Miki op 25-08-2012 11:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd in 'nieuws: Copyrightboete van 22.000 dollar per mp3'tje blijft overeind'
De rest van het kletsverhaal verdient al helemaal geen +2 of zelfs +3's...
16x +3

Virussen? Scan ze hier!
Je kan ook op een normale manier reageren,dit is absoluut niet nodig.Miki schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:55:
[...]
Doe niet zo onnozel, de teller op dit moment:
Geef maar voorbeelden met links die echt niet kloppen kwa score, concrete voorbeelden hebben we meer aan( zoals ook al door een ander werd aan gegeven)
[ Voor 12% gewijzigd door pino85 op 25-08-2012 12:46 ]
Liefhebber van Tweakers
Gathering of Stakkers lijkt het wel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Eenspino85 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:33:
[...]
Je kan ook op een normale manier reageren,dit is absoluut niet nodig.
Dat is precies waar de schoen wringt, maar waar moet ik gaan beginnen? Zo'n nieuwsitem is onmodbaar zoals Botoo terecht aangeeft. Het gaat dus niet zo specifiek om een bepaalde post maar eerder over de grote hoeveelheid bedroevende reacties. Gathering of Stakkers is dan ook volledig terecht.Geef maar voorbeelden met links die echt niet kloppen kwa score, concrete voorbeelden hebben we meer aan( zoals ook al door een ander werd aan gegeven)
+1? In verhouding tot die FIPO is dit toch een duidelijke +1.
sygys in 'nieuws: Rechter Zuid-Korea verbiedt verkoop oude iPhones, iPads en Galaxy's'
Is dit niet eigenlijk een flame op Apple dus -1?

Offtopic kan denk ik nog net, maar alles meer dan dat is meningmodden lijkt mij.
Verwijderd
Heeft nog een flinke set -1's nodig.
botoo schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:48:
Het Samsung-Apple nieuws is imho onmodbaar, alle remmen gaan los bij fanboys en bashers, niet alleen in de reacties an sich maar ook in het eens/oneens meningmodden. Typerend is wel het kleuterschoolgedrag van velen, onderbuik gevoel en simplisme, niet geremd doorgezond verstand of kennis van zaken, viert hoogtij.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 14:13 ]
Daar zijn dus ook nog eens boost punten voor toegekend, immers 61x -1 en deze post staat nog steeds overeind.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:11:
Welke gekken geven hier +3 voor? Nactive in 'nieuws: Aldi brengt nieuwe versie budgetsmartphone met Android 4.0 uit'
Ik vind em eigenlijk gewoon "Offtopic", zeker als hij dat (Ja,downvote me maar) weg had gelaten... Daardoor neig ik ook met boost -1 te geven... zonde van de reactie overigens.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:11:
Welke gekken geven hier +3 voor? Nactive in 'nieuws: Aldi brengt nieuwe versie budgetsmartphone met Android 4.0 uit'
[...]
. Tweakers zijn ook net mensen is het niet
.
Meneer geeft hier doodleuk en keihard toe een modmisbruiker te zijn. Misschien bijsturing gewenst?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd

Edit: Ik bedoel voor deze post dus Nactive in 'nieuws: Aldi brengt nieuwe versie budgetsmartphone met Android 4.0 uit'
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 15:48 ]
Dat hele topic is onbegonnen werk, de eerste grofweg 10-20-30 berichten hebben allen moderaties tussen de -1 en +3, welke m.i. gewoon allemaal op +1 horen. En, vooral niet voor Apple opkomen, dan eindig je standaard op 0. Beetje zielig die trend bij Apple/Samsung topics, het gehele inhoudelijk moderen is daar standaard verdwenen. Ik doe iig neit meer de moeite om het recht te trekken.TGoC schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:11:
Fly-guy in 'nieuws: Rechter Zuid-Korea verbiedt verkoop oude iPhones, iPads en Galaxy's'
+1? In verhouding tot die FIPO is dit toch een duidelijke +1.
sygys in 'nieuws: Rechter Zuid-Korea verbiedt verkoop oude iPhones, iPads en Galaxy's'
Is dit niet eigenlijk een flame op Apple dus -1?
Offtopic kan denk ik nog net, maar alles meer dan dat is meningmodden lijkt mij.
Deze: Verwijderd in 'nieuws: Pentax kondigt X-5-bridgecamera met 26x-zoomlens aan'
+de 2 reacties eronder. Het moet zijn: 0 of mss 1 (link), net eronder 2, daaronder 1.
Edit: +3 die verkeerd staat (moet van +2 naar +3) dapyroo in 'nieuws: Jury: Samsung moet Apple miljard dollar schadevergoeding betalen'
[ Voor 24% gewijzigd door witeken op 25-08-2012 18:39 ]
Tweakblog van de maand
Verwijderd
Ik snap de ballen van jouw berichtwiteken schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:34:
Drie foute moderaties:
Deze: Verwijderd in 'nieuws: Pentax kondigt X-5-bridgecamera met 26x-zoomlens aan'
+de 2 reacties eronder. Het moet zijn: 0 of mss 1 (link), net eronder 2, daaronder 1.
Edit: +3 die verkeerd staat (moet van +2 naar +3) dapyroo in 'nieuws: Jury: Samsung moet Apple miljard dollar schadevergoeding betalen'

Duidelijk toch...Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:57:
Ik snap de ballen van jouw bericht![]()
. Kun je misschien wat duidelijker zijn?
Je klikt op de link en je mod de reactie 0 (1 kan misschien ook nog), daarna de reactie die daar net onder staat met 2. Ten slotte geef je de post net onder die een 1.
De tweede link moet een +3 zijn.
Tweakblog van de maand
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 9% gewijzigd door witeken op 25-08-2012 19:23 ]
Tweakblog van de maand
Probeer maar eens op met een tele lens (500mm+ als dat gaat) op F22 (F33 is zelfs niet eens mogelijk op dslr's, meeste is dacht ik F22) op een dslr een mooie foto te krijgenDirk schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:38:
Sorry, maar ik weet dat deze jongens er veel meer vanaf weten dan ik en dat ik er over het algemeen vanuit kan gaan dat ze gelijk hebben. Tenzij je me dus met externe bronnen kunt bewijzen dat ze ongelijk hebben, ga ik er dus vanuit dat zij wel gelijk hebben.
Dslr's zijn wel beter in low light omdat de sensor groter is, dus de pixels zijn groter, dus meer licht per pixel. Maar dat heeft niks met de F-waarde te maken.
Tweakblog van de maand
Maar deze discussie is hier offtopic, dus laten we het hierbij laten.
Het valt mij al een tijdje op dat er bijna niemand meer is die op normale wijze iets kan zeggen over Apple vs. Android. Met het escaleren van de patentenstrijd lijken de posts op de FP ook te escaleren. Er zijn nu bijna 600 reacties en bijna geen enkele reactie is het lezen waardbotoo schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:48:
Het Samsung-Apple nieuws is imho onmodbaar, alle remmen gaan los bij fanboys en bashers, niet alleen in de reacties an sich maar ook in het eens/oneens meningmodden. Typerend is wel het kleuterschoolgedrag van velen, onderbuik gevoel en simplisme, niet geremd doorgezond verstand of kennis van zaken, viert hoogtij.

mhkool in 'nieuws: Jury: Samsung moet Apple miljard dollar schadevergoeding betalen'
Als je naar het taalgebruik en de uitlokkende argumenten kijkt kom ik lager dan +1 uit
[ Voor 64% gewijzigd door witeken op 26-08-2012 00:00 ]
Tweakblog van de maand
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht