Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 21:02

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Samsung heeft maandag een nieuwe telg in de Galaxy-serie aangekondigd. De nieuwe Galaxy Note 10.1 is eind deze week beschikbaar, maar 5 tweakers kunnen donderdag al bij Tweakers.net op kantoor met de nieuwe tablet spelen.

Medio augustus zal de Galaxy Note 10.1 daadwerkelijk te koop zijn in de Nederlandse (web)winkels. Op 9 augustus kunnen vijf gelukkige tweakers al ervaring opdoen met deze nieuwste tablet van Samsung, tijdens een testsessie op Tweakers.net HQ. Bovendien mag je het apparaat aan het eind van de sessie mee naar huis nemen, zodat je je echt een mening over de tablet kunt vormen.

Zodoende kun je als een van de eersten in Nederland zelf ervaren hoe de ingebouwde Exynos 4412-soc, dezelfde als ook in de Galaxy S III is gebruikt, in deze tablet werkt. Uiteraard kunnen er ook vragen aan Samsung worden gesteld en wordt voor een hapje en een drankje gezorgd.

De Note 10.1 is verder voorzien van een scherm met een diagonaal van niet heel verrassend 10,1" en een resolutie van 1280x800 pixels. In de behuizing is een S-Pen-stylus geschoven waarmee op het scherm van de tablet kan worden getekend of geschreven. De software is gebaseerd op Android Ice Cream Sandwich, aangevuld met Samsungs eigen TouchWiz-schil. Het basismodel met 16GB opslaggeheugen gaat in Nederland 479 euro kosten. De versie met 3g krijgt een adviesprijs van 599 euro.

Als jij kans wilt maken om aanwezig te zijn bij deze exclusieve testsessie, dan kun je dat doen door dat in deze .plan aan te geven. Van de deelnemers wordt een userreview verwacht. De schrijver van de beste review wordt na twee weken beloond door het toestel te mogen houden. De deelnemers mogen na afloop het apparaat houden. Lees voordat je meedoet wel even de kleine lettertjes en verdere details:
  • Medewerkers en crew van Tweakers.net zijn uitgesloten van deelname
  • Aanmelden kan tot en met 7 augustus 23.59 uur
  • De gelukkigen krijgen 8 augustus bericht
  • Je bent beschikbaar op 9 augustus en kunt voor 17.30 uur bij Tweakers.net (A'dam Noord) zijn
  • Je gaat akkoord met het schrijven van een userreview na twee weken testen
Agenda
  • 17.00-17.30 Ontvangst/inloop met pizza en drankjes
  • 17.30-17.40 Welkom door Wilbert de Vries, hoofdredacteur Tweakers.net
  • 17.40-18.10 Presentatie Galaxy Note 10.1 door Samsung
  • 18.10-19.15 Mogelijkheid tot hands-on testen en het stellen van vragen
  • 19.15-19.45 Afsluitende borrel
Update, de winnaars zijn bekend en geïnformeerd

[ Voor 3% gewijzigd door Wilbert de Vries op 08-08-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zit al een tijdje te twijfelen over de aankoop van een tablet maar weet gewoon niet welke (ben enigsinds gewens met een iPad en een Samsung Galaxy Tab 10.1 en kan deze hier mooi mee vergelijken)

Hopelijk ben ik deze keer een van de gelukkigen die dit op het eerste oog mooie apparaat mag testen op het Tweakers.net HQ.
Mocht dit zo zijn komt er uiteraard een zeer mooie review uit in de Pricewatch.

[ Voor 26% gewijzigd door Rubman op 06-08-2012 16:21 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackChedoe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-10-2021
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de kantoor van tweakers die lijkt mij ook gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:37
BlackChedoe schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:32:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de kantoor van tweakers die lijkt mij ook gaaf
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja :p Maar stiekem toch wel het meest naar of die stylus nou fijn werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

J-P

Syntax erro....

Net ook de Launch video gezien, erg indrukwekkend wat ze er allemaal aan extra's in hebben gestopt. Daardoor weet hij zich goed te onderscheiden van de ipad.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qbgBxr4H59A]

[ Voor 16% gewijzigd door J-P op 06-08-2012 16:51 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ik zou hem ook graag willen testen en vergelijken met de tab 10.1 die ik nu heb.
Zeker het effect van de stylus,...kijken of het een beetje hetzelfde werkt als me wacom :P
Helaas kan ik donderdag niet aanwezig zijn :(
Maar ik kijk vast uit naar de eerste review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Tof :) Wel eindje rijden vanuit Utrecht, maar toch maar eens inschrijven. Nog geen tablet aanwezig, en kijk toch vaak naar eentje om misschien aan te schaffen. En spelen met nieuwe hardware is sowieso tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:07
Leuke actie, ben nu eigenaar van een Transformer TF-101 en ben erg benieuw hoe deze tablet zich gedraagd tov de TF-101 *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conimex
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik kom met alle plezier vanuit Groningen rijden. Heb net vakantie en maak er een dagje uit van...
Moet ik natuurlijk nog wel even geselecteerd worden!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Wilbert de Vries schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:06:
...
De schrijver van de beste review wordt na twee weken beloond door het toestel te mogen houden.
...
  • Je gaat akkoord met het schrijven van een userreview na twee weken testen
...
Ik snap het niet helemaal, moet je binnen de twee weken (nadat je de tablet hebt gekregen) een userreview geschreven hebben? Of na twee weken testen heb je twee weken de tijd om de beste review te schrijven? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Zerfox op 06-08-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:17
Goede actie, lijkt me leuk om met deze tablet te kunnen spelen. Zo'n stylus is een erg goede toevoeging en zeker op zo'n formaat scherm. Ik heb met de Galaxy Note kunnen spelen en dat werkt al fijn maar op zo'n groot scherm komt het denk ik nog een stuk beter uit de verf. Ben ook wel benieuwd hoe soepel deze tablet in gebruik is i.c.m. de Exynos 4412. Nu is de tablet ook bruikbaar om video's te kijken zonder te moeten transcoderen. Ook fijn dat er nu wel een micro-SD kaartlezer in zit want dat was samen met de beperkingen van de Tegra 2 op gebied van video playback in mijn ogen toch wel een minpuntje van de Galaxy Tab 10.1 en 8.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een super mooi en handig apparaat. Zit al een poos te wachten op de nieuwe windows 8 pc's en tablets, maar nu ik dit zo voorbij zie komen ben ik zeer onder de indruk. ben wel erg benieuwd naar de pen, ben namelijk zelf al jaren verslaafd aan mijn wacom tablet. Wanneer samsung de pen ervaring ongeveer net zo goed voor elkaar heeft dan moet dit de toekomst zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iiooii
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 00:25
Een review schrijven lijkt me ook een te gekke uitdaging :) OH, en ik woon vlakbij ...

[ Voor 18% gewijzigd door iiooii op 06-08-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:42
Top kans! Ik heb net mijn iPad weggedaan om voor een android tablet te kiezen. Zou wel super zijn omdat ik zeer benieuwd ben naar de Samsung Galaxy serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Weer een erg leuke actie! Ik beschik zelf over een Samsung Galaxy Note (smartphone) en ben erg benieuwd of je bij deze tablet de S-pen meer gebruikt. Bij mijn telefoon gebruik ik deze namelijk erg weinig.

Ook lijkt het me erg leuk eens een tablet in de handen te hebben. Ik ben erg benieuwd!

Edit: Overigens ben ik wel benieuwd welke versie we mogen testen? Met 3g of zonder ?

[ Voor 13% gewijzigd door Perkouw op 06-08-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:19
Is er een bepaalde minimum leeftijd die je moet hebben?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

oNo

Lijkt me wel wat deze volgende generatie Samsung tablet.
Heb de HTC Flyer gehad en nu een Galaxy Note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'al' een Galaxy Note en ben zeer benieuwd naar de meerwaarde van de Note 10.1! Voor een avondje testen wil ik wel een paar uurtjes opnemen, echter de reistijd is me iets te lang....dus ik sla deze even over...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:41
Toch maar opgegeven hiervoor, weekje vrij dus zou super uitkomen!!! Schijnt mooi weer te worden komende donderdag, dus raampje open en lekker naar Amsterdam cruisen wat mij betreft!
We hebben de EEE Prime hier thuis staan en ben erg benieuwd hoe deze het doet tov de Asus! Tegra 3 is erg snel, ben benieuwd wat deze Exynos presteert!

Vooral ook benieuwd naar het scherm e.d. *duimen draaien*

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:20
Ookal moet ik hiervoor uit Tilburg komen, deze kans neem ik met beide handen aan! Heb toevallig donderdag een extra dag vrij en wil ook graag een review schrijven. Ben benieuwd naar de verschillen in user experience in vergelijking met m'n iPad 2 en Galaxy tab 1 10.1

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceveman
  • Laatst online: 22-03-2023
Donderdag testen
Vrijdag jarig

Wordt een leuk weekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijswij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:39
Wil de samsung galaxy SIII gaan aanschaffen. Even wat feeling krijgen met de samsung software dmv een tablet test is dan een leuke bijkomstigheid :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Deze stylus heeft echt zin, mooi!
Dat multiscreen zie ik ook wel zitten!

Laat dat mailtje van T.net maar komen...!!!11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanvdv68
  • Laatst online: 06-05 14:05
Ooo, ik zou zo graag willen testen! Ik twijfel al weken tussen wachten op Asus Infinity 3G, kopen Galaxy tab 7.7 of Toshiba Excite 7.7 en toen ik de nieuwe specs van de Note 10.1 zag kwam die er ook bij. Ik heb al veel (video)reviews gezien en gelezen. Nijn favoriet was heel lang de Asus Memeo370T, totdat die vernaggeld werd tot Nexus 7. Deze hebben allemaal wel iets wat aantrekkelijk is, maar ook wel iets dat mist. Dus ik denk dat door echt gebruik er pas echt de goede keuze is te maken. Hopen dat dit lukt bij de Note 10.1!!!! Deze staat momenteel op 1 qua kanshebber. Fingers crossed!!

JohanvdV

Een Samsung Galaxy S2 gebruiker met dualboot Stock ICS 4.0.4 en Resurrection Remix 2.6.1 rom met Jelly Bean transitions.

[ Voor 38% gewijzigd door Johanvdv68 op 07-08-2012 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 09:52
Ik wil ook graag een Tablet.
Ik wil kijken hoe ik hem kan gebruiken in me werk (bouwkundig tekenaar) en natuurlijk
ook voor de prive. Dit zou voor mij ee ideale kans zijn om de S-pen eens grondig te testen.
Ik heb zelf een Galaxy Nexus dus wil ook graag zien of TouchWiz nu een aanvulling is of alleen maar verzwarend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Ik vind het toch erg jammer dat als je dan al uitgenodigd wordt je eerst bedrag X aan benzine kwijt bent en mogelijk 80% kans later ook nog eens dat ding terug moet sturen.

Niet iedereen woont in of rond A'dam...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Kevinp schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:49:
Ik vind het toch erg jammer dat als je dan al uitgenodigd wordt je eerst bedrag X aan benzine kwijt bent en mogelijk 80% kans later ook nog eens dat ding terug moet sturen.

Ik vind het toch erg jammer dat altijd iemand iets te klagen heeft. Sorry dat ik het zeg maar kom op man, het is niet zo dat je moet of zo. Dan kan je beter een actie afwachten waarbij je alleen ja/nee hoeft aan te geven en dat wanneer je wint het product word opgestuurd en je deze sowieso mag houden. Ik denk alleen dat we dat soort acties steeds minder gaan zien, er mag best wat voor gedaan worden en het is voor tweakers en de community alleen maar beter als er wat competitie is. Op die manier krijg je verschillende invalshoeken te zien m.b.t. het product en doet men tenminste hun best om een review te schrijven, erg hangt immers iets vanaf.

[ Voor 35% gewijzigd door Perkouw op 07-08-2012 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion

Het is een poll. Je mag dus kiezen.
Ga je zeuren dat je niet voor kosten wilt opdraaien voor z'n gave kans.... tja stem dan maar
op ''Nee, ik wil niet''. Des te meer kans heb ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Er staat toch dat je hem mag meenemen huis, zie nergens staan dat je deze moet terug geven hoor ;-)

ah overlezen dus :p

[ Voor 10% gewijzigd door BitchCrew op 07-08-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Tab 10.1 verkocht dus ruimte voor de Note 10.1 (en anders loop ik wel naar de Saturn / Media Markt / goedkoopste in Pricewatch om 'm aan te schaffen).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Erg vet apparaat, echt een tablet voor mensen die productief willen zijn ipv alleen maar media consumeren met de tablet. En ook weer een erg leuke actie van Tweakers! helaas is A'dam voor mij zover rijden dat de drempel om aan dit soort acties mee te doen wel heel hoog is, thuis een apparaat testen en een review schrijven lijkt me wel eens leuk om te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 07-08-2012 09:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Perkouw schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:52:
[...]

Ik vind het toch erg jammer dat altijd iemand iets te klagen heeft. Sorry dat ik het zeg maar kom op man, het is niet zo dat je moet of zo. Dan kan je beter een actie afwachten waarbij je alleen ja/nee hoeft aan te geven en dat wanneer je wint het product word opgestuurd en je deze sowieso mag houden. Ik denk alleen dat we dat soort acties steeds minder gaan zien, er mag best wat voor gedaan worden en het is voor tweakers en de community alleen maar beter als er wat competitie is. Op die manier krijg je verschillende invalshoeken te zien m.b.t. het product en doet men tenminste hun best om een review te schrijven, erg hangt immers iets vanaf.
Nee, ik rij graag naar A'dam. Zou graag moeite steken nadat ik iets win. Maar dat daarna je dat ding waarschijnlijk weer terug moet sturen omdat een partij gierig is (in vermoed Samsung), dit terwijl je (naar hun verwachting) een positieve review over hun product hebt geschreven waardoor ze meer verkopen.

Ik vind dat ik alle recht heb van klagen en dat een Samsung niet zo gierig moet doen en gewoon 5 van die dingen weg kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Kevinp schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:58:
[...]

Nee, ik rij graag naar A'dam. Zou graag moeite steken nadat ik iets win. Maar dat daarna je dat ding waarschijnlijk weer terug moet sturen omdat een partij gierig is (in vermoed Samsung), dit terwijl je (naar hun verwachting) een positieve review over hun product hebt geschreven waardoor ze meer verkopen.

Ik vind dat ik alle recht heb van klagen en dat een Samsung niet zo gierig moet doen en gewoon 5 van die dingen weg kan geven.
Voor niets gaat de zon op ;)
Wel kijk ik graag naar de reviews van Tweakers en weeg ik ze vaak ook erg streng mee _/-\o_
Dus een positieve review weegt voor mensen (zoals ik :9) zwaar mee voor ik iets aanschaf.
Desalniettemin is het nog steeds een gave actie en doe ik graag mee.
Ik vind het wel de moeite om ervoor naar A'dam te rijden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

wanneer liggen die dingen nu eigenlijk precies in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Wat gebeurd er eigenlijk als je 'wint', en de tablet raakt zoek, wordt gestolen of gaat kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Tarabass schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:22:
Wat gebeurd er eigenlijk als je 'wint', en de tablet raakt zoek, wordt gestolen of gaat kapot?
Dat lijkt me je eigen verantwoordelijkheid. Gaat de tablet uit zichzelf kapot (productie fout o.i.d.) dan lijkt me dit de verantwoordelijkheid van Samsung.

[ Voor 18% gewijzigd door Perkouw op 07-08-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mebrein
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 10:49
Ook ik ben razend benieuwd naar deze Note. Van wat ik er van gezien heb, is dit een ideale oplossing, een tablet en wacom in één! En ik denk dat mijn schoonmoeder er ook graag mee zal werken. Die is vandaag jarig, en ik heb gezegd dat ze heel even geduld moet hebben met het verjaardagskado :-)

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04
[...]
Anders lees je even je eigen signature... Samsung moet helemaal niets. En vooral niet als je zo een uitspraak doet.

[ Voor 22% gewijzigd door MuddyMagical op 07-08-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
MuddyMagical schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

Anders lees je even je eigen signature... Samsung moet helemaal niets. En vooral niet als je zo een uitspraak doet.
Hahahaha :D
Ik snap ook niet waarom mensen zo klagen.
Je bent niks verplicht en kan gewoon op nee drukken.
Des te meer hoe beter. Dan kan ik gaan.
Ik zou namelijk wel super graag naar Amsterdam komen om een kijkje te nemen
en om een kans te krijgen om twee weken (misschien langer als ik win) met de Note 10.1 te spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieSchmitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09-2024
Lijkt me leuk om te proberen. Mijn vriendin begint stille hints te geven dat een tablet haar ook leuk lijkt. Stel dat ik uitgenodigd word dan mag ze misschien in die 2 weken er ook mee spelen... :P Al is zij op zich zelf al een goeie benchmark :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 12:11

MaxPayne

Supertweaker

Ik doe ook graag mee! >:)

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelisvd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:14
Ik ben benieuwd of ze deze keer wat beter updaten dan met de oorspronkelijke TAB 10.1 en 8.9 er is wel wat beloofd maar het komt niet. Deze Tab lijkt me echt een leuk speeltje, vooral benieuwd naar de gebruikers ervaring.

[ Voor 24% gewijzigd door Snelisvd op 07-08-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:07

SomerenV

It's something!

Ik ben een behoorlijke scepticus wat betreft tablets maar iets als de Note spreekt mijn artistieke kant enigszins aan. Tot nu toe zie ik tablets voornamelijk als 'leuke gadget' en niet meer dan dat maar ik zou graag meedoen met deze review om mij mogelijk op andere gedachten te brengen. Ook schrijf ik erg graag en een steentje bijdragen aan Tweakers.net lijkt me geweldig :) Ben benieuwd naar de uitslag!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Mee eens, vrij nemen, reiskosten maken, verplichting tot het schrijven van een uitgebreide review en vervolgens een 80% dat het voor niets is.
Dan test ik wel in een willekeurige winkel waar ik toch langs kom, zonder verplichtingen, vrij te hoeven vragen of extra reiskosten te hoeven maken.
Ik ben hier blijkbaar niet de enige die daar zo over denkt, om mij over de streep te kunnen trekken zou er toch een optie moeten zijn het apparaat te mogen houden na betaling van een x bedrag.

Dat bedrag moet dan vanzelfsprekend aanzienlijk lager liggen dan de winkelprijs, dan bedoel ik een goede compensatie voor de geïnvesteerde reiskosten, tijd en moeite. Een en ander zou zelfs afhankelijk kunnen zijn van de score van een review o.i.d.

Daar staat natuurlijk tegenover dat er ook genoeg mensen zijn die zonder enige vergoeding vrijwillig uitgebreide reviews schrijven. Dat is echter zonder dat daar extra reiskosten voor gemaakt hoeven te worden en zonder daar vrije tijd voor te hoeven opnemen.

Edit: stem aangepast, ik doe mee. Tnx Wilbert!

[ Voor 13% gewijzigd door JDVB op 07-08-2012 14:24 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
JDVB schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:16:
[...]
Mee eens, vrij nemen, reiskosten maken, verplichting tot het schrijven van een uitgebreide review en vervolgens een 80% dat het voor niets is.
Whoops, foutje. Geselecteerd worden betekent winnen. Na twee weken en publiceren van je userreview word je pas juridisch eigenaar van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 23-07 12:09
[...]

Je mag 'm anders ook gewoon kopen voor 600 euro, als je 't bezine geld teveel vindt.... 8)7
tis een contest, je maakt kans om er één te winnen als je de beste review schrijft, zodat samsung weet dat ze decent reviews krijgen(albeit lichtelijk biased, aangezien een negatieve reveiw nooit zal winnen :P)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Wilbert de Vries schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:18:
[...]

Whoops, foutje. Geselecteerd worden betekent winnen. Na twee weken en publiceren van je userreview word je pas juridisch eigenaar van het apparaat.
Dus alle 5 de deelnemers mogen de tablet na twee weken + review houden? Daar rij ik graag voor op en neer van Eindhoven naar Amsterdam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:18:
[...]

Wat ontzettend gaaf, erg genereus van Samsung!
Des meer hopen dat we gaan winnen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

ohw, maar dan wil ik wel een dagje voor opofferen. zie maar dat de accu opgeladen is, zodat ik hem in de trein testen! (ca 3,5u reistijd....)

[ Voor 8% gewijzigd door D-rez op 07-08-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojos104
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 08:53
Ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
Woohoo... ik ben reeds in het bezit van de 'kleine' Note (voor een phone niet echt klein, maar goed). Ik ben dus erg benieuwd naar wat de toegevoegde waarde (voor mij) zal zijn van een grote Note. Ik denk dan aan:
  • Browsen zoals browsen bedoeld is
  • Films/videos kijken onderweg (ik reis nog dagelijks met het OV)
  • Steaming TV voor thuis, hoeven we niet te vechten om de TV
  • Aantekeningen maken lijkt mij ook een stuk fijner op een groter scherm. Op mijn 'kleine' Note gaat het wel, maar aangezien klein schrijven met een stylus niet altijd even makkelijk is, lijkt mij dit op een groter scherm makkelijker en fijner
Er zullen ongetwijfeld nog mogelijkheden zijn die ik nog ga ontdekken, dus laat maar komen die uitnodiging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Da's mooi dat alle 5 hun tablet mogen houden! Maareh, mijn vraag bij de poll is nog niet beantwoord:
"Wat gebeurt er met de mensen die kiezen voor 'ja, maar donderdag kan ik niet'? Doe je dan mee en wordt de tablet opgestuurd, of doe je dan niet mee?"

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

zonoskar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:56:
Da's mooi dat alle 5 hun tablet mogen houden! Maareh, mijn vraag bij de poll is nog niet beantwoord:
["Wat gebeurt er met de mensen die kiezen voor 'ja, maar donderdag kan ik niet'? Doe je dan mee en wordt de tablet opgestuurd, of doe je dan niet mee?"]
Ik gok dat die mensen niet meedoen. Tweakers.net kan zo denk ik zien wat de animo is voor een dergelijke actie. Maar goed, dat is hoe ik het zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grappig hoe 1 zin het 'niveau' opeens zo laat omslaan, samsung giering, niet waard bla bla, 1 pagina later: Vette actie! :D

Ik doe weer mee, ooit op een dag, moet ik toch een keertje winnen :P

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2012 14:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• space1000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 07:39
Deze wil ik echt wel testen. Ik schrijf mij vaak in, maar ik wil ook wel eens zien hoe snel de kids hier iets mee kunnen en wat ze ermee doen.

De ipad hadden ze erg snel in de gaten, hier kan je meer je creativiteit mee laten gaan...

Hopen dat ik bij de gelukkige zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
zonoskar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:56:
[...]
Dan doe je dus niet mee, maar weten wij wel dat je wel interesse in de actie zelf had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
SinergyX schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:59:
Grappig hoe 1 zin het 'niveau' opeens zo laat omslaan, samsung giering, niet waard bla bla, 1 pagina later: Vette actie! :D

Ik doe weer mee, ooit op een dag, moet ik toch een keertje winnen :P
Ik herken dit. Op de aankondigingspagina heb ik al een aardige discussie hierover met een zuurpruim die de reiskosten te hoog vindt zonder dat er met 100% zekerheid iets (lees: de tablet) tegenover staat. Hopelijk heeft hij niet door dat de regels inmiddels zijn 'verscherpt' >:)

Wat mij betreft een goede actie van Tweakers en Samsung (vanaf het begin af aan al)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluppie007
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:06
Ik doe graag mee! Ik wil weten of ik er zowel professioneel als privé nuttig mee kan omgaan. Heb al een paar keer op punt gestaan om zo'n tablet te kopen, maar steeds niet overstag gegaan omdat ik twijfelde aan het praktisch nut. Ben erg benieuwd of 2 weken met een tablet naar klanten & thuisgebruik mijn mening zal bijstellen :).
Tot donderdag dan Wilbert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Lijkt me super om dit apparaat te testen. En Amsterdam-Noord is voor mij om de hoek.

Ben benieuwd hoe Samsung de software heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Wilbert de Vries schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:03:
Dan doe je dus niet mee, maar weten wij wel dat je wel interesse in de actie zelf had gehad.
Ok, duidelijk. Hoef ik tenminste niet gaan hopen dat ik erbij ben. 17:30 lukt me echt niet vanuit Eindhoven, zeker niet in de spits. Dit vind ik toch wel een minpunt van de tweakers acties de laatste tijd.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:31
Heb me aangemeld :)
Ben ondertussen wel benieuwd geraakt naar de tablets die op android werken en over de Note 5" ook alleen nog maar positieve dingen gehoord.
Vrijdagmiddag om 17.30 aanwezig zijn moet geen probleem zijn!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Stiekem toch leuk al dat gedoe om reiskosten enzo, Fijn dat ik gewoon in A'dam woon en vrij rap bij het Tweakers HQ kan zijn.
Moet ik natuurlijk wel eens zo'n actie winnen natuurlijk en niet weer achter het net vissen.
Zo'n tablet zou goed uitkomen bij mijn studie

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TW_RdV
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-06 21:26
frumper schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:14:
Heb me aangemeld :)
Ben ondertussen wel benieuwd geraakt naar de tablets die op android werken en over de Note 5" ook alleen nog maar positieve dingen gehoord.

Da's mooi, maar wel te laat (vinden de anderen niet erg, hoor, die proberen uit alle macht om op donderdag 17.30 uur aanwezig te zijn).

[ Voor 7% gewijzigd door TW_RdV op 07-08-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 22:08
Eerste keer dat ik mezelf op geef omdat ik alle andere keren gewoon niet kon. Nu nog de vraag of ik uitgenodigd word ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

frumper schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:14:
Dan ben je een dag te laat, want de presentatie is donderdag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zonoskar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:13:
Ok, duidelijk. Hoef ik tenminste niet gaan hopen dat ik erbij ben. 17:30 lukt me echt niet vanuit Eindhoven, zeker niet in de spits. Dit vind ik toch wel een minpunt van de tweakers acties de laatste tijd.
Welk moment of dag je kiest, komt voor een groep nooit goed uit. Zijn op vakantie, moeten werken, moeten kinderen van school halen, weet ik veel wat, you can't please everyone :)

Ik neem dan gewoon middagje vrij, reiskosten boeien mij dan ook bar weinig als je de kans hebt ook op T.net HQ langs te mogen komen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 21:33

bdu

Gezien het feit dat mijn Tab 8.9 bij een inbraak in meegenomen, graag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Aangemeld vanuit het buitenland, maar ben toevallig op tijd terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Kan ik bij T.net HQ fatsoenlijk parkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
Doe uiteraard maar weer al te graag mee. Een vriend van mij heeft de Galaxy Note, mijn vriendin heeft de S2, en ik heb zelf een kleine maand gebruikerservaring gehad met de S1, toen deze nog redelijk jong was. De S3 heb ik op het werk kort kunnen bekijken - dus wat dat betreft ben ik wel bekend met de Galaxy productlijn.

Ik heb zelf een Asus Transformer Pad TF300, en mocht ik de kans krijgen om de Galaxy Note 10.1 te testen, dan gaat er natuurlijk een uitgebreide vergelijking tussen deze twee giganten plaatsvinden in mijn review, met allerhande benchmarks en praktijktesten. Ook de S-pen functionaliteit op de Galaxy Note kan direct worden vergeleken met de functionaliteit op de Note 10.1.

Ik ben erg benieuwd. Maar, met de grote kans dat ik natuurlijk niet tot de winnaars behoor, wens ik alvast veel succes en ontzettend veel plezier aan degenen die wel winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me nou een geweldige tablet, de kracht van de galaxy SIII in de vorm van een tablet. De tablet wordt ook nog eens geleverd met een mooie stylus, speciaal ontworpen voor de tablet. Ook leuk voor photoshop liefhebbers is dat hij standaard geleverd wordt met photoshop touch! Tenminste, dat heb ik her en der gelezen. Ik ben razend benieuwd of deze tablet de nieuwe android concurent wordt van the new ipad.

Wel erg jammer dat hij geen HDMI poort heeft. (Tenzij dit via micro-usb gaat net als bij de galaxy S2?).

Hopelijk kan ik zelf mijn ordeel over deze veelbelovende tablet geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

SinergyX schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Welk moment of dag je kiest, komt voor een groep nooit goed uit. Zijn op vakantie, moeten werken, moeten kinderen van school halen, weet ik veel wat, you can't please everyone :)

Ik neem dan gewoon middagje vrij, reiskosten boeien mij dan ook bar weinig als je de kans hebt ook op T.net HQ langs te mogen komen :P
Ze kunnen dat ding toch ook gewoon opsturen? Je sluit gewoon een hele groep tweakers uit wanneer je besluit dat je alleen aan de actie kan meedoen als je in Amsterdam langs komt. Het aantal vrijde dagen groeit me niet op de rug. Bovendien heeft niet iedereen vakantie en/of een baas waarvan je zomaar een middag vrij kunt nemen, zeker niet op zo'n korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
zonoskar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:00:
[...]

Ze kunnen dat ding toch ook gewoon opsturen? Je sluit gewoon een hele groep tweakers uit wanneer je besluit dat je alleen aan de actie kan meedoen als je in Amsterdam langs komt. Het aantal vrijde dagen groeit me niet op de rug. Bovendien heeft niet iedereen vakantie en/of een baas waarvan je zomaar een middag vrij kunt nemen, zeker niet op zo'n korte termijn.
Wacht even. T.net en Samsung bieden een kans en het is nog niet goed?

Wat wil je nu precies? Dat ze verschillende plaatsen door het hele land aan doen om deze Note te presenteren en iedereen een kans te geven? Dan moet je wel ook in mijn dorp komen, want ik heb alleen een fiets en anders sluit je mij uit. 8)7 Wilbert, grapje natuurlijk. Ik kom graag naar A'dam!

p.s.: Het is ook de bedoeling om een groep uit te sluiten. Anders hadden ze wel 348.000 exemplaren aangeboden. :+

[ Voor 3% gewijzigd door MuddyMagical op 07-08-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zonoskar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:00:
Dan nog sluit je mensen uit die op vakantie zijn, die geen tijd hebben, die het pakket niet in ontvangst kunnen nemen, etc etc. Dan heb je nog de hele discussie dat er mogelijk winnaars tussen zitten die amper 10 posts hebben op T.net, net een week zijn geregisteerd, een flut-review in elkaar gooien etc.

Daarnaast denk ik niet dat ze zo bijzonder moeilijk doen als je een 15 minuutjes later bent.

Ook met de key-giveaway's ging het lang niet altijd goed (tot zelfs een bijna server-plat met de D3 keys :P), dingen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

MuddyMagical schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:03:
Wacht even. T.net en Samsung bieden een kans en het is nog niet goed?
Lees even mijn post ja. Ik zou graag gewoon een optie willen om dat ding op te sturen. Schijnbaar zijn er meerderen met mij, want er zijn nogal wat reakties van mensen die niet kunnen, op een werkdag, om 17:30.
p.s.: Het is ook de bedoeling om een groep uit te sluiten. Anders hadden ze wel 348.000 exemplaren aangeboden. :+
Als het de bedoeling is om werkend Nederland en mensen uit het Noorden en Zuiden uit te sluiten dan snap ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ben ook erg benieuwd. Heb een SII, een Note, en een SIII. Heb er wel een goed gevoel bij moet ik zeggen, ik wou eigenlijk voor een Transformer Prime gaan, maar heb besloten met die aankoop te wachten sind ik wist dat de Note 10.1 heel binnekort in de winkel ligt. Ondanks dat de meeste touchwiz vervloeken, heb ik het toch altijd als prettig ervaren. Waar ik het meest benieuwd naar ben is photoshop touch. S Memo was leuk en aardig, maar de echte creativelingen kunnen daar niet mee uit de voeten. Hardware en benchmarks kunnen me gestolen worden in dit geval, de exynos doet het toch wel prima. Wat me ook opviel is dat overal waar ik deze tablet heb gezien tot nu toe, hij in landscapemode wordt gebruikt. Vrij logisch uiteraard , aangezien het toch niet echt een standaard tablet is ,en wel wat meerwaarde heeft vergeleken met andere tablets. Maar viel me toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zonoskar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:26:
Als het de bedoeling is om werkend Nederland en mensen uit het Noorden en Zuiden uit te sluiten dan snap ik het.
Dus mensen uit ver Oost of West zouden wel mee kunnen doen? Amsterdam is ook goed uurtje voor mij, exclusief file :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

SinergyX schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:31:
[...]

Dus mensen uit ver Oost of West zouden wel mee kunnen doen? Amsterdam is ook goed uurtje voor mij, exclusief file :P
Dus... een aanvangsttijd van 19:00 lijkt me dan beter gepast, dan kunnen heel wat meer mensen.

Ik hou er nu over op, en ga hopen dat bij een volgende actie tweakers een klein beetje rekening houdt met mensen die wat verder weg wonen en gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 23:29
Leuke actie ! lijkt me echt leuk om deze tablet te testen en naast mijn acer iconia tab te leggen en kijken of die quad core echt zoveel uitmaakt qua prestaties en batterij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05-2023
ZIt zo te twijfelen om deze tablet aan te schaffen.
Deze ervaring lijkt me ideaal om te kiezen!

Ik ben zeker beschikbaar en het reizen is het me waard!
Mooi dagje Amsterdam van maken en dan in de avond genieten van een mooie tablet!
COUNT ME IN! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
zonoskar schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:34:
[...]

Dus... een aanvangsttijd van 19:00 lijkt me dan beter gepast, dan kunnen heel wat meer mensen.

Ik hou er nu over op, en ga hopen dat bij een volgende actie tweakers een klein beetje rekening houdt met mensen die wat verder weg wonen en gewoon moeten werken.
Dan ga je toch wat eerder weg van je werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijk mij geweldig om te kunnen testen ben erg benieuwd hoe deze tablet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Toch nog kunnen regelen dat ik Donderdag wel kan komen ;)
Wordt lastig maar gaat lukken

Dus leg voor mij maar 1 klaar...liefst de zwarte uitvoering O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik heb ook HTC Flyer in huis, en heb al vele ervaringen met Wacom Graphire, Wacom Bamboo, Wacom Cintiq 15X, HP TX2550ed, HP TM2 2050ED. Allemaal met tekenpen. Normaal zou ik zo met alles vergelijken en review schrijven in verband met actieve stylus tekenen. Tablet gebruik heb ik met Xoom2 ME, HTC Flyer en Ainol Novo8.

HTC Flyer doet goed met actieve stylus, maar grote misser is dat stylus niet werkt met b.v. Sketch app. De pen kan alleen maar gebruikt worden met eigen programma's. En dat vind ik doodzonde.

Uit introductievideo zou pen wel gebruikt kunnen worden in diverse programma's. Dat is goed, maar is het ook actieve stylus? Kan er diverse pendiktes mee getekend worden in diverse teken apps? Of toch weer niet?
Dat moet ik maar even naar kijken.

Donderdag kan ik tijd voor maken en heb eigen vervoer. Winnen is altijd geweldig, en review schrijven doe ik graag voor iedereen. Laat maar komen :)

Er is wel 1 vraag: is de voertaal in Engels of kan het gewoon Nederlands? Ik ben slechthorend en daar hoop ik weinig moeite te mogen hebben. Alvast dank voor de begrip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:17
Ik lees dat je hem mee naar huis mag nemen, zodat je een review kan schrijven.
Mag je dat ding daarna houden of moet hij weer terug?

Laat maar, ik zie dat je hem mag houden. Top actie! Count me in.

[ Voor 21% gewijzigd door Schmoove op 07-08-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Schmoove schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:43:
Ik lees dat je hem mee naar huis mag nemen, zodat je een review kan schrijven.
Mag je dat ding daarna houden of moet hij weer terug?
Lees even hierboven. Geselecteerd worden is winnen. Je mag hem houden wanneer na de gestelde twee weken een user review online staat op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuckson
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Heb nog geen tablet, dus first user review zou dit zijn... Ook leuk hoor, redactie (hint hint)....

[ Voor 32% gewijzigd door Tuckson op 07-08-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Tuckson schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:50:
Heb nog geen tablet, dus first user review zou dit zijn... Ook leuk hoor, redactie (hint hint)....
Even terug lezen....
geselecteerd worden is houden :P

Na het schrijven van je review dan, he
Gauw je berichtje aanpassen he :9

[ Voor 14% gewijzigd door Alternative op 07-08-2012 19:55 . Reden: Regels toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Ben idd ook benieuwd naar deze Samsung Galaxy Note 10.1... zeker naar de kwaliteit van het scherm. Mijn vrouw heeft een iPad2 en ik wacht al maanden op de ultieme Android tablet voor mijzelf (zowel voor zakelijk als particulier gebruik). Zal dit 'm dan eindelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:58
Ik lees dat de meeste mensen hier al een tablet hebben, al dan niet in de vorm van een Ipad (2/3). Natuurlijk is dat leuk om te vergelijken, maar ik heb nog nooit een tablet gehad. Mijn ervaring is gebaseerd op de ene keer dat ik ermee gespeeld heb bij een kennis en wat ik er hier over lees. Hopelijk werkt dat niet in mijn nadeel, aangezien ik toch wel erg graag een tablet wil proberen als alternatief voor m'n laptop wanneer ik op de bank zit. Een laptop is best groot en lomp om eens je mail mee te checken en een spelletje spelen op een tablet is natuurlijk veel minder staren dan wanneer je dit op je telefoon doet.

Ik ben dus erg benieuwd of ik uitgenodigd word om te komen testen en dat thuis nog 2 weken voort mag zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:29
super leuke actie, ook tof eens bij Tweakers te kijken en de mensen te ontmoeten :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:39:
Kan ik bij T.net HQ fatsoenlijk parkeren?
Als ik zou winnen zou ik daar ook wel benieuwd naar zijn. Als ik op google maps kijk zie ik een aantal parkeerplekken en een parkeerplaats (van tweakers.net?) met slagboom. Parkeren zal dus niet zo'n probleem vormen vermoed ik. ;)
Miglow schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:22:
Ik lees dat de meeste mensen hier al een tablet hebben, al dan niet in de vorm van een Ipad (2/3). Natuurlijk is dat leuk om te vergelijken, maar ik heb nog nooit een tablet gehad. Mijn ervaring is gebaseerd op de ene keer dat ik ermee gespeeld heb bij een kennis en wat ik er hier over lees. Hopelijk werkt dat niet in mijn nadeel, aangezien ik toch wel erg graag een tablet wil proberen als alternatief voor m'n laptop wanneer ik op de bank zit. Een laptop is best groot en lomp om eens je mail mee te checken en een spelletje spelen op een tablet is natuurlijk veel minder staren dan wanneer je dit op je telefoon doet.

Ik ben dus erg benieuwd of ik uitgenodigd word om te komen testen en dat thuis nog 2 weken voort mag zetten.
Waarom zou dat in je nadeel werken ? Ik heb geen tablet en geen laptop, dat betekend niet dat ik hem niet kan testen is het wel ? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Perkouw op 07-08-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@Miglow Ik denk juist dat ze wel blij zijn met mensen die er eerder geen meerwaarde inzagen en hierdoor overtuigd raken. Dat geeft een veel positiever beeld dan iemand die het gaat vergelijken met een ander apparaat. Overigens.. een tablet met druk gevoelige pen is juist heel interessant voor tekenaars. Ik zal even een vriend van me tippen.... :)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar de 10.1 Note.

Ik ben Grafisch/Multimedia Vormgever en kijk al lang uit naar een tablet met een (Wacom) digitizer.
Het leek er even op dat de MS Courier voor mij de tool voor onderweg zou worden, maar helaas...

Ik ben vooral erg benieuwd naar lag van de stylus/digitizer en de toepassing. vooral voor onderweg/bij klanten/op de bank om snel een concept er uit te kunnen kloppen en hoever ik dit dan kan uitwerken in alle rust op de tablet. Apps zoals Sketchbook, Artrage en de Photoshop Suit (o.a) hebben al bewezen dat het mogelijk zou zijn maar ik miste altijd een prettige manier om mijn ideeen er in te kunnen realiseren, je komt maar zover met je vinger zonder druk gevoeligheid. (volgens mij vriendin dan ;) ) Waar ik echt helemaal blij van zou worden is dat hij ook als Cintiq te gebruiken zou zijn, dat zou dan een lang gekoesterde wens waar maken.

Ik zou hem graag proberen en naar A'dam komen is geen probleem (al zal het wel nog een geregel worden omdat ik van het OV afhankelijk ben) (terug wordt vooral lastig) maar ik heb het er graag voor over. Dat je een Note mee naar huis krijgt maakt het natuurlijk helemaal de moeite waard, dat je hem mag houden is Priceless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Ik heb me ook weer opgegeven. Een vorige keer werd ik uiteindelijk op de dag zelf nog uitgenodigd voor de N900 test omdat er iemand anders was uitgevallen, maar op die korte termijn kon ik helaas niet meer. Hopen dat het dit keer beter gaat!

Ik ben heel benieuwd hoe de stylus reageert ten opzichte van de stylus op mijn iPad, en hoe de schermen tegen elkaar afsteken.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben volledig onthand sinds mijn Galaxy Nexus plat op de grond is gevallen :[ . Een Note, al is het maar tot mijn Nexus gerepareerd is, is zeker welkom.
Pagina: 1 2 Laatste