Ik ben erg benieuwd naar de 10.1 Note.
Ik ben Grafisch/Multimedia Vormgever en kijk al lang uit naar een tablet met een (Wacom) digitizer.
Het leek er even op dat de MS Courier voor mij de tool voor onderweg zou worden, maar helaas...
Ik ben vooral erg benieuwd naar lag van de stylus/digitizer en de toepassing. vooral voor onderweg/bij klanten/op de bank om snel een concept er uit te kunnen kloppen en hoever ik dit dan kan uitwerken in alle rust op de tablet. Apps zoals Sketchbook, Artrage en de Photoshop Suit (o.a) hebben al bewezen dat het mogelijk zou zijn maar ik miste altijd een prettige manier om mijn ideeen er in te kunnen realiseren, je komt maar zover met je vinger zonder druk gevoeligheid. (volgens mij vriendin dan

) Waar ik echt helemaal blij van zou worden is dat hij ook als Cintiq te gebruiken zou zijn, dat zou dan een lang gekoesterde wens waar maken.
Ik zou hem graag proberen en naar A'dam komen is geen probleem (al zal het wel nog een geregel worden omdat ik van het OV afhankelijk ben) (terug wordt vooral lastig) maar ik heb het er graag voor over. Dat je een Note mee naar huis krijgt maakt het natuurlijk helemaal de moeite waard, dat je hem mag houden is Priceless.