computerjunky schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:18:
zo gek ook niet aangezien de -1 de laatste tijd nogal in de uitverkoop is.
zoals al eerder vermeld het is gewoon er frustrerend.
en jij vind het een flame/troll ik vind het mijn mening dat is duis een verschil in interpretatie maar maakt dat het ongewenst ?
ik vind van niet.
dat mensen die edit niet wenselijk vinden kan ik me voorstellen maarja wat moet je anders als je mening de hele dag door weg gemod word het is de frustratie en misschien wel irritatie die me er toe zet om het te editen.
maar het wegmodden gebeurd dus al vooraf wat wat mij betreft gewoon onjuist is.
Wat je anders moet is simpel, je meld het gewoon in dit topic en gaat niet je posts editen met klachten omtrent de modderaties op je post, dat is toch niet zo moeilijk? als er echt mensen zijn die jou consequent (onterecht)omlaag modden dan kan een power mod mits nodig er naar kijken.
wel is deze compleet offtopic:
computerjunky in 'nieuws: Philips brengt televisies met nieuw ontwerp uit'
en zou het ook liever niet plaatsen maar die persoonlijk aanvallen hier op tweakers omtrend spelling en gramatica worden wel heel erg de laatste tijd en als je de complete mod stats bekijkt zie je dat dat niet alleen mijn mening is.
er zijn zelfs 1x+3 en 2x +2 omdat zij er blijkbaar net zo over denken.
blijft offtopic maarja heat of the moment of wederom frustratie/irritaitie who knows.
Zie mijn reactie in een post hierboven omtrent de reactie waar jij op reageerde.
Je mag je mening gewoon geven maar doe dit wel op een constructieve normale/nette manier, zoals jij dit nu doet snap ik goed dat mensen dit niet als zodanig beoordelen en ook niet als offtopic.
Nogmaals dat je gefrustreerd bent kan maar de frustratie op deze manier in je post verwerken resulteert in dit geval in een lage beoordeling die ik begrijp, de +2's en +3 uitdeler is puur menig modding en dat klopt ook niet.
misschien had je iets minder nederlandse lessen moeten volgen en iets meer aan je sociale kant moeten werken en wat meer over tollerantie moeten leren.
blijkbaar begreep je het prima dus dat eindeloze gezeik over taal mag nou wel eens ophouden...
Ook dat heb ik al aan gegeven in mijn vorige post.
Dat jij het er persoonlijk niet mee eens bent dat mensen aftrek geven op jou 2 posts of er een -1 aan hangen dat kan maar als we de richtlijnen bekijken is het volgende in mijn ogen overduidelijk van toepassing:
reviews: Tweakers.net moderatie faq
reviews: Tweakers.net moderatie faqFeitelijke onjuistheden
Een -1. De -1 is bedoeld voor sociaal onaangepast gedrag.
Klachten over moderaties
Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen.
aanvullend op bovenstaande, zoals ik al zei dit zijn richtlijnen en er zijn mods die modderatie klachten direct met een -1 beoordelen omdat het ongewenst is, maar het is minimaal 1 punt aftrek.
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn
Buiten dit geef je aan dat je het niet eens bent met de manier van testen,althans dat haal ik uit je reactie.
Zoals ik al aangaf kan je dit bij het GR topic posten, niet in je post zelf want dat is ongewenst.
Hopelijk dat het nu duidelijker is waarom mensen in die 2 posts je lager beoordeelden, ik kan het echt niet nog duidelijker maken, je kan het hier mee eens zijn of het oneens zijn, dat laat ik aan jou zelf over.
[
Voor 20% gewijzigd door
pino85 op 14-03-2013 21:46
]