Edddd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:27:
[...]
Ik snap de onduidelijkheid ook niet. Derhalve gewoon een quote van twee (half)zinnen die hetzelfde zeggen. En een quote van een andere bron dat eveneens hetzelfde zegt. Dan is het toch een 0?
EDIT:
Hmm, die aanvulling uit de blogpost is wellicht net wat duidelijker (completer) verwoord. Dat is on-topic: +1.
Hij verduidelijkt, wat niet (goed) in het tweakers artikel staat, maar
wel in de blogpost, dat men ook eerder dan na 90 dagen weer op een nieuw systeem kan installeren, wanneer iemands computer stuk is gegaan.
Niet super-informatief per se (immers, een post die iets bijdraagt is in beginsel gewoon 'on-topic'); maar zeker geen 0 waard. Gewoon een +1 van mij.
EDIT: Even ter mijn
eigen verduidelijking: het tweakers artikel haalt 2 bronnen aan: een eerdere statement van MS, waar die 'eerder dan 90 dagen' genoemd wordt na hardware failure binnen garantie, en het
nieuwe commentaar van MS, waarvan tweakers alleen vermeldt dat de licentie na iedere 90 dagen overdraagbaar is. Daardoor kan ik me voorstellen dat er wellicht wat onduidelijkheid bestond over wat nou nog van toepassing is op wat.
[
Voor 21% gewijzigd door
albatross op 07-03-2013 10:52
]
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW