Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 51 Laatste
Acties:
  • 84.974 views

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

offtopic:
zie ik daar een modmisbruiker posten ;)

Liefhebber van Tweakers

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• pino85

pino85

Staat niet meer op +2, het is een beetje een lesje geschiedenis he ;)

[ Voor 53% gewijzigd door pino85 op 28-02-2013 17:54 ]

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

ocn in 'nieuws: Vodafone presenteert nieuwe abonnementen met onbeperkt bellen en sms'en'

Lijkt me hoogstens een 0 (tenzij ongewenste patspost). Het algemene nut van deze post ontgaat mij
helemaal :+

• pino85

pino85

Hij geeft gewoon aan dat de nieuwe abbo vormen van Vodafone erg duur zijn in verhouding met het abbo wat hij via hun heeft lopen( een ouder abbo) en als ik ze vergelijk ja is het wel erg aan de prijs.
Ik zie niet in wat hier enorm offtopic aan is of ongewenst, wellicht dat mensen hem eerder een nul geven omdat hij geen betere inleiding heeft gedaan behalve ''leuk ik heb''

Maar een +1 lijkt me niets mis mee zeker gezien je er bijna niet onderuit komt bij dit onderwerp dat mensen gaan vergelijken met wat ze zelf hebben en wat dat kost maar goed zo kijk ik er tegen aan :)
Dus 0 of +1 beiden kan.

[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 28-02-2013 20:34 ]

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

Ik tegenstelling tot de parent-reactie die nog enige uitleg van de overwegingen geeft, zie ik bij zijn reactie daarop alleen maar een opsomming van de (betere) specificaties van zijn (actie)abonnement, zonder enig waardeoordeel over bv. de prijs of verdere persoonlijke toevoeging, anders dan "Leuk". Maar okee, wellicht kan het toch interessant zijn, ik wil d'r ook weer niet te lang bij stilstaan ;)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zie er ook niet meer dan een 0 in zonder extra invulling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Kan in deze reactie (wat gewoon een opsomming is)geen info vinden wat een aanvulling op het artikel zou kunnen zijn, meer dan een +1 kan ik er niet van maken. Bij zijn conclusie krijg ik ook nog eens een sterk GR gevoel ;)
CubicQ in 'nieuws: 'Vraag naar grotere tabletformaten zakt in''

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 28-02-2013 22:14 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
pcgek schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:09:
Kan in deze reactie (wat gewoon een opsomming is)geen info vinden wat een aanvulling op het artikel zou kunnen zijn, meer dan een +1 kan ik er niet van maken.
Hij slaat de spijker op z'n kop. Het artikel suggereert dat vraag van grotere tablets fors zakt, maar na bestudering van de tabel blijkt het specifiek om één formaat te gaan. Die van de iPad. Hij is de enige die deze conclusie trekt en zo helder neerzet. Lijkt me een relevante aanvulling op het artikel, aangezien deze conclusie onvoldoende uit het artikel blijkt (ondanks het tabel. Een tabel is echter geen conclusie).

Wat is een "GR gevoel"? Een Grrrrrrr..... gevoel of is het een afkorting?
Het is hier geen raadselhoek :)

[ Voor 6% gewijzigd door Edddd op 28-02-2013 22:16 ]

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Wat hij opsomt is gewoon uit de tabel te halen,dat ga ik niet bestempelen als informatief. En als je het ver doortrekt zie ik hem in zijn conclusie een opmerking maken over te titel, die volgens hem anders had moeten zijn. En dat hoort in Geachte Redactie thuis.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• pino85

pino85

Edddd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:15:
[...]

Wat is een "GR gevoel"? Een Grrrrrrr..... gevoel of is het een afkorting?
Het is hier geen raadselhoek :)
GR is geachte redactie zie:

Geachte Redactie

Op /aanmerkingen op artikelen( inhoudelijk) of manier van schrijven of kritiek op de inhoud kan je hier melden.
Doorgaans is het niet de bedoeling dat je dit in een artikel zelf doet.( uitzonderingen daar gelaten)

Ik vind trouwens wel dat hij een goed punt heeft en dit kort verwoord, ja het kan ook in GR maar dit specifieke geval kan wmb prima in dit artikel zelf daar heb ik geen moeite mee.
Of het een +1/+2 is tja beiden kan het ligt er net aan hoe je er tegen aan kijkt. :)

[ Voor 46% gewijzigd door pino85 op 28-02-2013 22:47 ]

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

Eerlijk gezegd was ik wel blij dat hij die informatie uit die grafiek op die manier neergezet heeft. Hoe miniem wellicht ook, het scheelt me toch weer enig puzzelwerk ;)

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pino85 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:28:
Deze post hoort niet op +2 te staan, kan wat zetjes gebruiken dankzij de 11x+3 en 20x+2

vectormatic in 'nieuws: EA gaat elk spel van microtransacties voorzien'
Staat stevig op +1 inmiddels. ;)

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:00:
Eerlijk gezegd was ik wel blij dat hij die informatie uit die grafiek op die manier neergezet heeft. Hoe miniem wellicht ook, het scheelt me toch weer enig puzzelwerk ;)
No offence, maar je slaat de spijker op zijn kop,voor luie lezers heeft ie meerwaarde. Iemand die het artikel gewoon goed leest kan zelf tot die conclusie komen.

Verwijderd

pcgek schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:27:
[...]

No offence, maar je slaat de spijker op zijn kop,voor luie lezers heeft ie meerwaarde. Iemand die het artikel gewoon goed leest kan zelf tot die conclusie komen.
Klopt helemaal, er komen dagelijks zoveel artikelen in m'n RSS-reader voorbij, dat ik (lang) niet alles (even aandachtig) lees. Ook als ik me eventjes verveel, of als een artikel wat minder m'n interesse trekt, lees ik het snel even door met m'n verstand op nul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 09:38
pcgek schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:09:
Kan in deze reactie (wat gewoon een opsomming is)geen info vinden wat een aanvulling op het artikel zou kunnen zijn, meer dan een +1 kan ik er niet van maken. Bij zijn conclusie krijg ik ook nog eens een sterk GR gevoel ;)
heb deze +1 gegeven gezien ik mijn post die op het zelfde moment ongeveer het zelfde zegt ook niet meer dan +1 waard vindt: qlum in 'nieuws: 'Vraag naar grotere tabletformaten zakt in''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
albatross schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:28:
[...]

Heb em een klein zetje naar -1 gegeven. Moderatie-geneuzel (in welke vorm dan ook) is ongewenst.
En om dezelfde reden heb ik deze ook een -1 gegeven:

Noeandee in 'nieuws: 'Windows 8-adoptie verloopt nog steeds trager dan die van Vista''

Neerbuigend uit gaan leggen waarom je iemand down-mod hoort m.i. niet op de FP thuis. Als het anders is hoor ik het wel.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die krijgt van mij ook een -1, veel te veel op de man gespeeld wat niet nodig is.
Het onderste stukje is wel ontopic dus je kan zeggen het word dan een nul maar in dit geval geef ik toch een -1 omdat dit soort gedrag gewoon weg ongewenst is en voor mij weegt dat ontopic stuk er niet tegen op.

Edit:

Deze post is echt geen +2 of +3 waard, en is nog eens op de verkeerde plek geplaatst.
D_Jeff in 'nieuws: Gerucht: Assassin's Creed IV verschijnt op 29 oktober'

Is dit echt een +2 waard? of zelfs een +3? ik denk eerder aan een +1 maar wellicht mis ik iets in de tekst.
Pieter N. in 'reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2013'

[ Voor 144% gewijzigd door pino85 op 01-03-2013 14:58 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
pino85 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:12:
Die krijgt van mij ook een -1, veel te veel op de man gespeeld wat niet nodig is.
Het onderste stukje is wel ontopic dus je kan zeggen het word dan een nul maar in dit geval geef ik toch een -1 omdat dit soort gedrag gewoon weg ongewenst is en voor mij weegt dat ontopic stuk er niet tegen op.

Edit:

Deze post is echt geen +2 of +3 waard, en is nog eens op de verkeerde plek geplaatst.
D_Jeff in 'nieuws: Gerucht: Assassin's Creed IV verschijnt op 29 oktober'

Is dit echt een +2 waard? of zelfs een +3? ik denk eerder aan een +1 maar wellicht mis ik iets in de tekst.
Pieter N. in 'reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2013'
Eerste met boost naar 0.
Tweede met boost naar +1.

Edit:

chimnino in 'nieuws: 'Windows 8-adoptie verloopt nog steeds trager dan die van Vista''

Vind ik wel erg bot en komt op mij trollerig over (en dus ongewenst), maar ik denk dat de meningen kunnen verschillen.

[ Voor 13% gewijzigd door _Peter2_ op 01-03-2013 15:41 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

botoo

💀 too old to die young

_Peter2_ schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:22:

chimnino in 'nieuws: 'Windows 8-adoptie verloopt nog steeds trager dan die van Vista''

Vind ik wel erg bot en komt op mij trollerig over (en dus ongewenst), maar ik denk dat de meningen kunnen verschillen.
Rot toch op je met je gewouwel.
Da's voor mij genoeg om niet verder te lezen en een -1 uit te delen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Het is 1 grote troll inderdaad.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
botoo schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:48:
[...]

[...]
Da's voor mij genoeg om niet verder te lezen en een -1 uit te delen.
Haha. Ik wou net *precies* hetzelfde zeggen. :)

En "Rot toch op je met je gewouwel." noem ik niet eens een troll, maar gewoon ordinair schelden; en dat gaat meteen exit.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Deze post krijgt 5x+2 maar lijkt me mening modding, +1 lijkt me beter :)
Verwijderd in 'nieuws: Update voor BlackBerry 10 moet accuduur verbeteren'

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heeft ook 1x +3 gehad, maar staat inmiddels op +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 13:42
Deze post zit zo vol insinuaties dat hij van mij niet hoger dan een 0 krijgt.
servies in 'nieuws: Samsungs '1 miljard dollar'-vergoeding in patentzaak Apple bijna gehalveerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

botoo

💀 too old to die young

Heeft wmb toch wel een lezenswaardige invalshoek waarmee een 0 toch echt te kort is. * botoo doet +1

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 13:42
@botoo
Een +1 vind ik teveel eer als je kijkt naar de hele draad.

Mijn reactie krijgt hier een 0, terwijl een +1 me toch wel aan de orde lijkt :)
SidewalkSuper in 'nieuws: Samsungs '1 miljard dollar'-vergoeding in patentzaak Apple bijna gehalveerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

botoo schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:53:
[...]

Heeft wmb toch wel een lezenswaardige invalshoek waarmee een 0 toch echt te kort is. * botoo doet +1
Ik lees insinuaties en weinig onderbouwing of bronnen, dus is het een +1? ik vind een nul eerder op zijn plaats als hij dit soort uitspraken beter onderbouwt is het een ander verhaal imo maar goed ben benieuwd wat de andere mods er uiteindelijk aan geven.
De 4x+2 en 3x+3 zijn iig erg fout.
SidewalkSuper schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:03:
@botoo
Een +1 vind ik teveel eer als je kijkt naar de hele draad.

Mijn reactie krijgt hier een 0, terwijl een +1 me toch wel aan de orde lijkt :)
SidewalkSuper in 'nieuws: Samsungs '1 miljard dollar'-vergoeding in patentzaak Apple bijna gehalveerd'
Goede onderbouwing imo dus een +1, staat hij ook op na mijn zetje.

[ Voor 93% gewijzigd door pino85 op 02-03-2013 16:18 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Laatste reactie bij het artikel zonder moderatie, iemand?

Edddd in 'nieuws: Gebogen displays met Cornings Willow-glas verschijnen pas over drie jaar'

[ Voor 60% gewijzigd door Edddd op 02-03-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ook van mij +1 erbij!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Dank!
(ik zat al 20 uur in spanning :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Er gebeuren vreemde dingen onder het nieuwsbericht Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal

Gistermiddag en -avond zijn een aantal +2 reacties plots naar -1 gegaan omdat enkele puur informatieve posts ineens zes keer ongewenst zijn gestemd. Daarnaast is er nu één post die op +3 staat terwijl het eigenlijk net meer dan een enigzins negatief geformuleerde vraag is.

Het lijkt alsof er niet gemod is op of een post iets toevoegt (ik weet het, wishful thinking) maar puur op basis van opinie.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Geef even linkjes van de posts waar het over gaat want er zijn 97 posts die op -1 staan dus een speld in een hooiberg.
Tevens deze post staat op +3, mij is een raadsel waarom neem aan dat je deze post bedoelde waar over je spreekt.
ikt in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'

[ Voor 36% gewijzigd door pino85 op 03-03-2013 13:04 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Deze post (van mijzelf) is een puur informatieve post maar moet twee +2 informatief moderaties delen met vier moderaties -1 ongewenst. :D

Maurits van Baerle in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal' Hetzelfde.

Deze post van ignitem is op zich een duidelijk argument (of je het er mee eens ben of niet) maar staat op nul dankzij vier keer on-topic en vier keer ongewenst.

Deze post van Blorgg is betrekkelijk onschuldig, levert extra informatie van Wikipedia met bronvermelding maar krijgt tien keer +1 informatief en twaalf keer -1 ongewenst. :D

Dat is inderdaad de +3 post die ik bedoelde.

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Ik zal het niet over alle posts hebben. Ik woon zelf al zeven jaar in Engeland en daar dus veel met DAB in aanraking gekomen en er redelijk enthousiast over geworden. Dat sommige mensen in Nederland nu nog wat sceptisch zijn is begrijpelijk en dat zich dat uit in wat eigenaardige moderatie hoort er helaas bij. Echter, in het geval van bovenstaande voorbeelden is het duidelijk dat er iemand erg opiniërend aan de slag is geweest in plaats van op basis van toegevoegde waarde van betreffende post.

Kortom, er is iemand erg druk bezig geweest om allerlei posts ongewenst te modereren zonder goede reden.

[ Voor 21% gewijzigd door Maurits van Baerle op 03-03-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Maurits van Baerle schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:05:
Deze post (van mijzelf) is een puur informatieve post maar moet twee +2 informatief moderaties delen met vier moderaties -1 ongewenst. :D

Maurits van Baerle in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal' Hetzelfde.

Deze post van ignitem is op zich een duidelijk argument (of je het er mee eens ben of niet) maar staat op nul dankzij vier keer on-topic en vier keer ongewenst.

Deze post van Blorgg is betrekkelijk onschuldig, levert extra informatie van Wikipedia met bronvermelding maar krijgt tien keer +1 informatief en twaalf keer -1 ongewenst. :D

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Ik zal het niet over alle posts hebben. Ik woon zelf al zeven jaar in Engeland en daar dus veel met DAB in aanraking gekomen en er redelijk enthousiast over geworden. Dat sommige mensen in Nederland nu nog wat sceptisch zijn is begrijpelijk en dat zich dat uit in wat eigenaardige moderatie hoort er helaas bij. Echter, in het geval van bovenstaande voorbeelden is het duidelijk dat er iemand erg opiniërend aan de slag is geweest in plaats van op basis van toegevoegde waarde van betreffende post.

Kortom, er is iemand erg druk bezig geweest om allerlei posts ongewenst te modereren zonder goede reden.
Zover ik zie zijn die posts allemaal gewoon on topic posts, heb ze dus ook een passende score gegeven, met die -1 denk ik dat we met een paar trolls te maken hebben gezien ik me niet echt kan voorstellen waarom die posts -1 zouden kunnen krijgen.
Overigens vond ik nog wel heel wat meer mismods in de reacties hier, veel on topics die op 0 staan en zeer vreemde +2's heb er een paar gecorrigeerd gezien er niet echt veel bij betrokken waren.

Hier zijn er nog een paar +2's die daar niet echt horen.
dutchdaun in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
MPAnnihilator in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
eymey in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
barchettanl in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
Verwijderd in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
Verwijderd in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'

[ Voor 24% gewijzigd door qlum op 03-03-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Dank! Kijk, ik heb echt niet de illusie dat je met discussies of moderaties deze ontwikkelingen kunt versnellen of tegenhouden. Het is alleen zonde dat sommige mensen energie hebben gestoken in het zoeken en delen van informatie en het formuleren van hun positieve of negatieve mening als dat dan verstopt wordt onder -1 moderaties door een paar trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

shades in 'nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten'
Origin64 in 'nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten'

Beetje erg trollerig? Ik ga voor de -1 voor beiden, weet niet waarom die zo massaal +1 en zelfs +3 (!) krijgen, maar dat lijkt me toch echt foute boel...

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 03-03-2013 14:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
wildhagen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:53:

Beetje erg trollerig? Ik ga voor de -1 voor beiden, weet niet waarom die zo massaal +1 en zelfs +3 (!) krijgen, maar dat lijkt me toch echt foute boel...
De eerste met boost -1 naar inmiddels 0
De tweede komt ook in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
qlum schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:16:
[...]

Zover ik zie zijn die posts allemaal gewoon on topic posts, heb ze dus ook een passende score gegeven, met die -1 denk ik dat we met een paar trolls te maken hebben gezien ik me niet echt kan voorstellen waarom die posts -1 zouden kunnen krijgen.
Overigens vond ik nog wel heel wat meer mismods in de reacties hier, veel on topics die op 0 staan en zeer vreemde +2's heb er een paar gecorrigeerd gezien er niet echt veel bij betrokken waren.

Hier zijn er nog een paar +2's die daar niet echt horen.
dutchdaun in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
MPAnnihilator in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
eymey in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
barchettanl in 'nieuws: Commerciële Nederlandse radiostations gaan vanaf 1 september digitaal'
Behalve de eerste, inmiddels allemaal op +1 (waar ze inderdaad horen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Conzales in 'nieuws: CloudFlare raakt offline door storing op edge-servers'

Mag naar 0, niet op de +1 waar hij nu staat. Het hele artikel heeft *niks* met de cloud te maken (anders dan de naam van het bedrijf dat erbij betrokken is), en dit is dus simpelweg offtopic.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
wildhagen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:46:

Mag naar 0, niet op de +1 waar hij nu staat. Het hele artikel heeft *niks* met de cloud te maken (anders dan de naam van het bedrijf dat erbij betrokken is), en dit is dus simpelweg offtopic.
staat op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Maurits van Baerle schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:05:

Bedankt voor de links naar de reacties in kwestie ,ze staan nu weer op de juiste scores.
wildhagen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:53:

trolls idd, heb ze beiden een -1 gegeven maar hebben nog wat zetjes nodig dankzij de hogere waarderingen tot aan +3 toe.
wildhagen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:46:

0 gegeven, staat nu stevig op de 0.

Dit lijkt me echt geen 7x+2waardig, ik noem het eerder offtopic.
SnakeByte99 in 'video: Hijs de zeilen in Assassin's Creed IV: Black Flag'

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Wat scores bijgetrokken, mail verstuurd en aangedragen voor uitschakeling modrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:45

Tribits

Onkruid vergaat niet

Gezien het feit dat de eerdere AC games erg veel moeite deden om historisch correct te zijn is het wel een relevant punt om even aan te kaarten. Inderdaad geen +2 waard maar toch ook weer niet irrelevant.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Volgens mij gaan er wat dingen niet helemaal goed in de moderatie van de reacties op nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output

+2 maar lijken me eerder off-topic:
Zer0 in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
The_Double in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
Soldaatje in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
koelpasta in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'

Ook niet echt een +2:
koelpasta in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'

Verwijderde post staat nog op +1?

Trol op 0:
Silversatin in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'

Hier zie ik niet direct een -1 in, wellicht off-topic/feitelijk incorrect maar dat maakt het toch nog niet ongewenst?:
watercoolertje in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
Verwijderd in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
koelpasta in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output' (tevens foutieve +3)
dasiro in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
Verwijderd in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
Jasper Janssen in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
Jasper Janssen in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
[Remmes] in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'

[ Voor 3% gewijzigd door Tribits op 03-03-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Tribits schreef op zondag 03 maart 2013 @ 23:49:
Volgens mij gaan er wat dingen niet helemaal goed in de moderatie van de reacties op nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output

+2 maar lijken me eerder off-topic:
Zer0 in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
The_Double in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
Soldaatje in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'

Ook niet echt een +2:

Verwijderde post staat nog op +1?

Trol op 0:
Silversatin in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'

Hier zie ik niet direct een -1 in, wellicht off-topic/feitelijk incorrect maar dat maakt het toch nog niet ongewenst?:
watercoolertje in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
koelpasta in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output' (tevens foutieve +3)
dasiro in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
[Remmes] in 'nieuws: Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output'
Die dikke lijst afgewerkt, ik ben het vaak ook niet met je eens over de mods maar goed ik heb toch een flink aantal reacties verbeterd. Veel van de +2 die jij 0 noemt zijn gewoon on topic hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tribits schreef op zondag 03 maart 2013 @ 23:49:
Zijn vooral meningmods (zoals we wel vaker zien in Apple topics) denk ik. De meeste reacties staan nu op de juiste score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
tweaker2010 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 00:10:
[...]

Zijn vooral meningmods (zoals we wel vaker zien in Apple topics) denk ik. De meeste reacties staan nu op de juiste score.
Het woord Apple alleen is al een vrijbrief voor alle vormen van mismods net als de woorden Samsung, Microsoft en Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

qlum schreef op maandag 04 maart 2013 @ 00:07:
[...]

Die dikke lijst afgewerkt, ik ben het vaak ook niet met je eens over de mods maar goed ik heb toch een flink aantal reacties verbeterd. Veel van de +2 die jij 0 noemt zijn gewoon on topic hoor.
Ze gaan voornamelijk over USB en daar gaat het artikel niet over. Op zich wel logisch dat een bericht als dit een discussie over de voor en nadelen van Lightning tegenover USB oplevert maar daarmee niet automatisch on-topic. Tevens krijg je uit sommige reacties het idee dat ze op Lightning in plaats van op USB slaan en dat is toch wat verwarrend.

Maar goed, onder de +1 zullen ze waarschijnlijk niet eindigen. Hoeft van mij ook niet, het gaat me er vooral om dat een +2 toch minimaal iets toevoegt aan het artikel/onderwerp en niet alleen een andere reactie corrigeert of aanvult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

De anti-Amerika sentimenten doen het goed in nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten

Dit is in ieder geval geen +3 imo:
Aerophobia1 in 'nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten'

Deze +3 begint al met modgezeur en reageert verder nauwelijks op de vorige reactie in en ook niet op het onderwerp (los van een algemene anti-Amerika rant):
AYCE in 'nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten'

En ook dit is vooral een generieke anti-Amerika rant die verder nauwelijks ingaat op het onderwerp:
Verwijderd in 'nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten'

Er zijn genoeg argumenten voor maar vooral ook tegen de inzet van (onbewapende) drones. Die ben ik inmiddels in andere media wel al tegengekomen. Die discussie kan ook prima gevoerd worden zonder de VS aan te merken als de wortel van al het kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

kiang in 'reviews: Tablet- en telefoonbeurs MWC: de aanval op Android'
Deze reactie lijkt me vanwege zijn taalgebruik geen +2 of +3 waard.

@Tribits: die reactie van AYCE gaan we niet meer van die +3 afkrijgen vrees ik.
3dfx in 'nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten' deze mag ook wel op 0.

[ Voor 38% gewijzigd door tweaker2010 op 04-03-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:03:
kiang in 'reviews: Tablet- en telefoonbeurs MWC: de aanval op Android'
Deze reactie lijkt me vanwege zijn taalgebruik geen +2 of +3 waard.

3dfx in 'nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten' deze mag ook wel op 0.
De eerste staat weer op +1

De reactie van AYCE staat nu weer effectief op +2 na mijn zetje dus er is hoop mensen ;)
Moet wel zeggen dat er enorm veel gemis mod word met 78x+3.

[ Voor 93% gewijzigd door pino85 op 04-03-2013 12:19 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

bwerg in 'nieuws: Kroes boos op Brussel over strenge stralingsnormen'
Hier is iemand met +3 aan het strooien. Oa de reacties van bwerg krijgen allemaal +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man in 'nieuws: Android-firmware CyanogenMod krijgt ingebouwde superuser-app'

Deze corrigeert een aantal feitelijke onjuistheden in het artikel en verdient mijns inziens een +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd in 'nieuws: Kroes boos op Brussel over strenge stralingsnormen'
Wat moeten we nu met zo'n reactie? En in dat VS drones-topic is ie ook flink bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
daan.timmer in 'nieuws: Britse providers moeten drie torrentsites blokkeren'

werkende link tim kuik niet echt +1 (en zeker geen +3) hè...

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 04-03-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Gezien er weer een artikel is over blokkades van torrent sites is geplaatst zullen de pirate bay proxies als paddenstoelen uit de grond komen, hier is in ieder geval de eerste al die nu zelfs nog op 0 staat.

daan.timmer in 'nieuws: Britse providers moeten drie torrentsites blokkeren'

Edit: blijkbaar was iemand me net voor.

[ Voor 24% gewijzigd door qlum op 04-03-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heinekenriz in 'video: Samsung plaatst teaservideo voor Galaxy S IV'

Geruchten zijn +2 waard tegenwoordig? Lijkt me niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:28

hellknight

Medieval Nerd

aadje93 in 'Nieuws: Dragon-ruimtecapsule weet ISS veilig te bereiken'
Heeft momenteel 40x -1, 17 x 0, en 21x +1 en 2x +2
Of dit een 0 of +1 hoort te zijn valt over te discussiëren, maar -1 lijkt me hier niet terecht.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
hellknight schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:09:
Of dit een 0 of +1 hoort te zijn valt over te discussiëren, maar -1 lijkt me hier niet terecht.
Heb hem +1 gegeven al vind ik hem toch best dicht bij de 0 zitten, overigens geld dat net zo goed voor de first post die nu +2 krijgt: Universal Creations in 'nieuws: Dragon-ruimtecapsule weet ISS veilig te bereiken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

hellknight schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:09:
De nul volstaat in mijn ogen wel,+1 vind ik te hoog voor deze post al zou het eventueel nog kunnen :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staat al weer op de nul :)
Word wel 2x+3 en 7x+2 aan gegeven zag ik..

[ Voor 44% gewijzigd door pino85 op 04-03-2013 14:32 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+1 gegeven, hij reageert netjes op de opmerking. En is on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen zijn weer eens licht geraakt. Zelfs met hard bewijs erbij van nota bene Tweakers.net zelf word je op -1 gezet:
Verwijderd in 'nieuws: Sony: dure smartphones moeten komend jaar winst opleveren'

Iemand die 5 minuten met het toestel gespeeld heeft, het wel een goed scherm vindt en het allemaal onzin vindt krijgt natuurlijk +2: Jazco2nd in 'nieuws: Sony: dure smartphones moeten komend jaar winst opleveren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:18:
Mensen zijn weer eens licht geraakt. Zelfs met hard bewijs erbij van nota bene Tweakers.net zelf word je op -1 gezet:
Verwijderd in 'nieuws: Sony: dure smartphones moeten komend jaar winst opleveren'
Wat had je er staan voor dat je de post hebt ge-edit?
Als je enkel dit had staan:
Lekkere kijkhoek en helderheid heeft dat scherm . Wel spot on waarom dat topmodel van Sony problemen gaat krijgen, het scherm is niet goed genoeg
Kan ik wel begrijpen dat mensen dit als fipo kunnen zien of als een post die totaal niets toevoegt.

[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 04-03-2013 15:41 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn berichtje legt wel precies de vinger op de zere plek, met in mijn achterhoofd de review die ik gelezen heb. Post is na 3 minuten gewijzigd met de bron die mijn mening en de foto die bij het bericht staat onderbouwt. Het scherm wordt ook nog eens als minpunt genoemd aan het einde van de review. Hoe duidelijk wil je het hebben? Er wordt duidelijk gemening mod mensen die zeggen dat het een privacy screen is krijgen +2, mensen die er 5 minuten mee spelen krijgen +2, mensen die het onzin vinden krijgen +1, mensen die zeggen dat ik zelf moet kijken krijgen +1 en ga zo maar door.

Hier ook uit het niets een onzin -1:

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Beantwoord nou eerst even de vraag. Als je zonder bron had gedaan, had ik ook -1 gegeven, dan was het de standaard "Ik vertaal iets uit de review in eigen woorden fipo"

Zelfs nu doe je dat, met een bron erbij, yay. 0 voor mij. Voegt gewoon niks toe.

Je 2e is gewoon een tinfoil hat post, en verdiend niets anders dan een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

13x +3..... duidelijke -1 idd! Heeft nog wel wat zetjes nodig voor hij daar staat!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:51:
Beantwoord nou eerst even de vraag. Als je zonder bron had gedaan, had ik ook -1 gegeven, dan was het de standaard "Ik vertaal iets uit de review in eigen woorden fipo"

Zelfs nu doe je dat, met een bron erbij, yay. 0 voor mij. Voegt gewoon niks toe.

Je 2e is gewoon een tinfoil hat post, en verdiend niets anders dan een -1.
Ah is dat zo? Je bent het er niet mee eens en geeft een -1. Dat is een meningmod.

Andere heb ik toch al gezegd? Na 3 minuten geëdit met bron en quote. Blijkbaar geloofde men mij niet. Legt wat mij betreft vinger op de zere plek en review voegt duidelijk wat toe omdat die niet genoemd wordt in artikel. Dus jouw 0 slaat nergens op.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:46:
Mijn berichtje legt wel precies de vinger op de zere plek, met in mijn achterhoofd de review die ik gelezen heb. Post is na 3 minuten gewijzigd met de bron die mijn mening en de foto die bij het bericht staat onderbouwt. Het scherm wordt ook nog eens als minpunt genoemd aan het einde van de review. Hoe duidelijk wil je het hebben? Er wordt duidelijk gemening mod mensen die zeggen dat het een privacy screen is krijgen +2, mensen die er 5 minuten mee spelen krijgen +2, mensen die het onzin vinden krijgen +1, mensen die zeggen dat ik zelf moet kijken krijgen +1 en ga zo maar door.

Hier ook uit het niets een onzin -1:
Betreffende die eerste reactie:
Je had van mij een (milde) 0, al vóór je edit. Reden: je zegt:
Hij heeft een uitstekend scherm.
Dat scherm staat succes in de weg.

Lees het nog maar eens. Als je het anders bedoelt, moet je het anders schrijven.
Ik heb het ook weer eens gelezen. Met die smiley erbij lijkt het echt alsof je enthousiast bent over dat scherm, helemaal blij :).

[ Voor 6% gewijzigd door Edddd op 04-03-2013 16:22 . Reden: Aangeven welke reactie ik bedoel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Ah is dat zo? Je bent het er niet mee eens en geeft een -1. Dat is een meningmod.

Andere heb ik toch al gezegd? Na 3 minuten geëdit met bron en quote. Blijkbaar geloofde men mij niet. Legt wat mij betreft vinger op de zere plek en review voegt duidelijk wat toe omdat die niet genoemd wordt in artikel. Dus jouw 0 slaat nergens op.
totaal geen mening mod. je komt met een vage theorie zonder bewijzen of info. dus nee, dat is niet serieus te nemen.

en de 2e, ach i, ga er niet meer op in...

on topic, de fucktimkuik posts, kunnen die niet gewoon -2 krijgen met waarschuwing richting poster? alleen maar -1 lijkt niet meer te wertken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

17x+2 en 7x+3 lijken me wat hoog waardoor de post op +2 staat.

biglia in 'nieuws: Sony: dure smartphones moeten komend jaar winst opleveren'

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Origin64 in 'nieuws: Kroes boos op Brussel over strenge stralingsnormen'

Beetje teveel op de man spelend? Zeker geen +1, ik ga voor de -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:40:
[...]

totaal geen mening mod. je komt met een vage theorie zonder bewijzen of info. dus nee, dat is niet serieus te nemen.

en de 2e, ach i, ga er niet meer op in...

on topic, de fucktimkuik posts, kunnen die niet gewoon -2 krijgen met waarschuwing richting poster? alleen maar -1 lijkt niet meer te wertken :-(
lanerios schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:51:
Waarom vraag je dan in de eerste plaats om een reactie als je het toch geen bal uitmaakt?

@Edddd
Nee, ik gebruik de :') smiley sarcastisch :).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Laatste keer dat ik dit aandacht geef:

Omdat je duidelijk geen enkele vorm van kritiek kan hebben op je posts, ga ik er gewoon niet op in. Als je je posts onderbouwd, je eigen mening geeft (en dus niet gewoon "Volgens tweakers is dit een slecht scherm, dus lekker snelle fipo"), en vooral onderbouwd, dan kan je meer krijgen dan de 0/-1. Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, ongewenst gedrag als je het mij vraagt.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:02:
Laatste keer dat ik dit aandacht geef:

Omdat je duidelijk geen enkele vorm van kritiek kan hebben op je posts, ga ik er gewoon niet op in. Als je je posts onderbouwd, je eigen mening geeft (en dus niet gewoon "Volgens tweakers is dit een slecht scherm, dus lekker snelle fipo"), en vooral onderbouwd, dan kan je meer krijgen dan de 0/-1. Zo simpel is het.
Het scherm is een van de belangrijkste onderdelen van een smartphone (hoef ik eigenlijk niemand te vertellen dus doe dat ook niet). Het scherm van dit topmodel is volgens deze objectieve vertrouwde bron niet goed dus ik zie niet dat het een topper wordt. Tja en dat levert een -1 op. Duidelijk meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Staat nog steeds op 0 ondanks ongewenst.

Ook verwijzing zonder link is niet echt de bedoeling:

David171096 in 'nieuws: Britse providers moeten drie torrentsites blokkeren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwsbericht over torrentsites met namen erbij en dan klagen over namen van andere torrentsites?

+3 lijken met trouwens wel mismods :P.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Tribits schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:22:
[...]

Staat nog steeds op 0 ondanks ongewenst.

Ook verwijzing zonder link is niet echt de bedoeling:

David171096 in 'nieuws: Britse providers moeten drie torrentsites blokkeren'
Ik zie niets verkeerds aan praten over hoe weinig effectief de blokkade is, zolang er maar niet direct naar proxies voor de site verwezen wordt, verder is torrentz.eu niet als illegaal bestempeld in Nederland.
Iets zoals deze die terecht op -1 staat doet: AlphaWierie in 'nieuws: Britse providers moeten drie torrentsites blokkeren' is dan net weer wel te ver gezien er direct naar een specifieke mirror of proxy wordt verwezen zelfs al is er geen link.

Overigens staat die eerste post weer op 1 zelfs, denk dat alleen een powermod hier nog wat aan kan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door qlum op 04-03-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@qlum
Normaal gesproken is al het linken op T.net/GoT naar NZB en torrent sites niet toegestaan. Eigenlijk is al het linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal niet toegestaan. Dat een bepaalde torrent website niet hoeft te worden geblokkeerd door de rechter zegt nog niet dat het toegestaan is hier op de site :). Links moeten gewoon weggeknipt worden of worden getolereerd in dit specifieke geval. Het geven van een -1 zie ik niet zo.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Laatst online: 19-09 12:03
epo in 'nieuws: 'Apple-horloge komt nog dit jaar en draait op aangepast iOS'' en epo in 'nieuws: 'Apple-horloge komt nog dit jaar en draait op aangepast iOS'' zijn naar mijn mening te veel op de man gespeeld...
zijn andere posts zijn ook om te huilen

[ Voor 5% gewijzigd door MineTurtle op 04-03-2013 18:45 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Constant op de man spelen en beledigen. Check ook zijn andere posts.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

gallery: epo

Hij is inderdaad op dreef in dit artikel, wellicht dat een power mod hem kan aanspreken op dit gedrag,maar dat is aan hen.

[ Voor 5% gewijzigd door pino85 op 04-03-2013 19:16 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

tweaker2010 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:03:
Nu op +2 maar ergens nog steeds wel triest, het zijn dit soort reacties waarom ik het op een bepaald moment wel gehad had met de FOK FP. Het probleem is ook dat je net zo makkelijk een reactie in elkaar draait die precies het tegenovergestelde standpunt uitdraagt inclusief 'bewijzen' en 'feiten'. En aangezien ze niet echt on-topic zijn loop je het risico dergelijke discussies regelmatig terug te zien komen.

Wat je bovendien in de reacties op het betreffende artikel ziet gebeuren is dat het al snel van kwaad tot erger gaat. Een stukje verderop wordt nazi minister Goebels er al weer bijgetrokken:
Verwijderd in 'nieuws: VS past Predator-drones aan voor binnenlandse vluchten'. Staat nu overigens al op -1 maar het blijft een ontwikkeling waar je volgens mij nou niet bepaald om verlegen hoeft te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
pino85 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:16:
gallery: epo

Hij is inderdaad op dreef in dit artikel, wellicht dat een power mod hem kan aanspreken op dit gedrag,maar dat is aan hen.
Heb hem al aangedragen voor vergaande maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Verwijderd in 'video: Samsung plaatst teaservideo voor Galaxy S IV'

Kort, maar ik vind het goed gevonden, dan wel goed gezien. Naar mijn idee een +1. Een -1 kan ik niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Edddd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:24:
Verwijderd in 'video: Samsung plaatst teaservideo voor Galaxy S IV'

Kort, maar ik vind het goed gevonden, dan wel goed gezien. Naar mijn idee een +1. Een -1 kan ik niet plaatsen.
Leg eens uit wat je daar dan een +1 aan vindt? Ik kan er niet meer dan een 0 van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Leader98 in 'nieuws: Honda gaat zeldzame aardmetalen uit ni-mh-accu's recyclen'
+3? Prima reactie, maar volledig gericht op een detail (leeftijd van de te recyclen accu's) dat niet heel relevant is voor de strekking van het artikel.

Edddd in 'nieuws: Honda gaat zeldzame aardmetalen uit ni-mh-accu's recyclen'
Reactie en draadje nog allen zonder moderatie. En nog meer reacties zonder moderatie, ben al bezig geweest, effe pauze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

k1n8fisher schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:04:
[...]

Heb hem al aangedragen voor vergaande maatregelen.
Mooi! :)
tweaker2010 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:52:
[...]

Leg eens uit wat je daar dan een +1 aan vindt? Ik kan er niet meer dan een 0 van maken.
Inderdaad, ik zie er max een 0 in.

[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 04-03-2013 21:59 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
tweaker2010 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:52:
[...]

De vraag in de parent: Wat wil Samsung hier mee bereiken? Wat betekent deze 'teaser'?

Marketingcommunicatie, of reclame, is niet altijd zwart/wit. Vaak wordt een onderliggende boodschap niet eens gezien/begrepen. Deze uitleg vind ik scherp. Kennelijk houdt het velen bezig wat Samsung hier nu mee wil of bedoelt, hij slaat de spijker op z'n kop. Als dat niet on-topic is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

alimomeny in 'nieuws: The Pirate Bay opent mirror in Noord-Korea'

Ja, daar is inderdaad de blog te lezen, helaas is het ook een werkende pirate bay mirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• useruser
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09 08:49
Dit is toch geen -1? Verwijderd in 'nieuws: Nieuwste update verwijdert level-cap in Skyrim'
Sure, het is een stomme vraag want het staat in het artikel. Maar het is nog steeds on-topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

useruser schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:03:
Dit is toch geen -1? Verwijderd in 'nieuws: Nieuwste update verwijdert level-cap in Skyrim'
Sure, het is een stomme vraag want het staat in het artikel. Maar het is nog steeds on-topic toch?
Het staat letterlijk in het artikel wat blijkbaar niet gelezen is. De post is daarom totaal overbodig en oninteressant en vanuit dat oogpunt een -1.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Firecrash in 'video: Coolpix A aan de tand gevoeld door fotograaf Doug Menuez'
Een fipo die zeker niet op +3 hoort, ik zou zeggen afhankelijk van hoe erg je dit een fipo vindt 0 of zelfs -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mja -1 of nul, net hoe je er tegen aan kijkt.
Die 12x +3 is een ernstige vorm van modmisbruik.

[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 05-03-2013 11:08 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Beiden zijn gewoon een 0 waard, offtopic en niet relevant t.o.v. het nieuwsbericht.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 33 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht