Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Zoijar schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:22:
Overigens begin ik ook de interesse in het spel te verliezen. Farmen is niet echt rendabel meer -- zelfs echt goede items staan voor een paar honderd k in de AH, die je al bijna nooit vindt. Dan moet je uren spelen voor je NV; je kan niet even een half uurtje iets doen. Progressie zit er niet meer in voor mij; betere items kosten allemaal tientallen miljoenen of dagen grinden met veel geluk... Heb diablo verslagen dus die uitdaging is ook weg. Ik heb het idee dat diablo 3 een beetje op z'n einde aan het lopen is voor veel mensen. Steeds weer hetzelfde veldje met weinig uitzicht op vooruitgang oid. Nee, dank je. Kan me er niet meer toe zetten om te spelen de laatste dagen.
Dat heb ik ook. Ik heb voor wat betreft softcore ook alles al gedaan. Ik farm momenteel vooral eind act 3 en daar droppen nog wel regelmatig items die ik voor 5-25 miljoen kwijt kan.

Maar goed, binnenkort komt er een nieuwe grote patch uit waarbij wel eens flink wat nieuwe doelen toegevoegd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:21:
[...]

Ok, was in veronderstelling dat er nog steeds het best gefarmed kon worden in act 1.
Is blijkbaar ook zo, aangezien Bosmonster blijkbaar dusdanig veel moeite heeft in act 3, dat het zoveel tijd kost om die stacks te farmen :P. Overigens doe ik het niet sneller, in act 1 heb je makkelijk 20 packs in 45 minuten oid. Dus vermoedelijk is het voor Bosmonster ook nog effectiever om act 1 te farmen...

Heb act 3 ook wel gecleared, maar die heb ik nog niet echt op farm.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:04:
[...]

Omdat zoiets al snel in de tientallen miljoenen loopt?
Yup, de reden waarom ik al weken geen ruk verder kom dan A1 inferno! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoijar schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:22:
Overigens begin ik ook de interesse in het spel te verliezen. Farmen is niet echt rendabel meer -- zelfs echt goede items staan voor een paar honderd k in de AH, die je al bijna nooit vindt. Dan moet je uren spelen voor je NV; je kan niet even een half uurtje iets doen. Progressie zit er niet meer in voor mij; betere items kosten allemaal tientallen miljoenen of dagen grinden met veel geluk... Heb diablo verslagen dus die uitdaging is ook weg. Ik heb het idee dat diablo 3 een beetje op z'n einde aan het lopen is voor veel mensen. Steeds weer hetzelfde veldje met weinig uitzicht op vooruitgang oid. Nee, dank je. Kan me er niet meer toe zetten om te spelen de laatste dagen.
Prima ;w

Misschien moeten jullie niet allemaal als een stel onnozelen direct het spel 10u op een dag spelen.
Daarnaast ben je gewoon een keer uitgespeeld. Het is nu eenmaal geen WoW (nog niet).

Je kan gewoon farmen voor echte Euro's!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:20:
[...]

Hoe bedoel je dat met die NV stack ?

Die heb je toch op 5 in ongeveer 15 minuten...
Niet als WD nee.... of je moet 250mil aan gear hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:23:
[...]

Exactemundo....

De NV stacks en crappy drop-systeem hebben het compleet omzeep geholpen.

Ze hadden gewoon de drops/moeilijkheid in heel Inferno gelijk moeten trekken, dan had je tenminste keus gehad met farmen. En die NV-crap moeten schrappen.

Je farmt nu tot je een ons weegt. Waarom? Zodat je uiteindelijk Act 4 kunt farmen. En Act 4 farmen is dan end game.
Ik heb exact hetzelfde met een maat van me. Het spel is op zich goed, maar er is weinig wat er voor zorgt dat ik meer wil blijven spelen. Ik hoop dat met 1.1 de game weer een impuls krijgt, tot nu toe iets van 200 uur eraan besteed, dus slecht is dat ook niet. Maar vergeleken met eerdere games uit de diablo reeks is dit echt peanuts.

Spijtig

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:47
Zoijar heeft geljik, Blizzard heeft het ook zelf toegegeven:

http://www.nu.nl/games/28...tent-in-diablo-3-toe.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Qua NV stacks opbouwen; ik haal 5 altijd wel erg snel in act1:

begin met de imprisoned angel
-naar de northern highlands, check of de watchtower er is, zo ja ga door zo nee remake game. Is ie er wel loop even snel een rondje om te kijken of je een elite tegenkomt;
- festering woods, pak de 2 dungeons, gegarandeerd 2 elites, vaak kom je nog er nog 1-2 buiten tegen.
- cemetary, pak elke dungeon tot je een elite tegekomt, dan snel townportal en de volgende. Dikwijls loopt er ook nog een elite op de cemetary zelf.
- leorics manor, vaak 1 of 2 elites
- watchtower via northern highlands. Soms echt 5 elites, maar soms ook geen, dus daarom doe je hem op het eind.
- cathedral level 3 zit er ook vaak nog 1tje.

Vaak heb ik als ik naar de cemetary toe ga al 4 of 5 stacks binnen het kwartier ofzo.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Darth Malak schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:27:
[...]

Niet als WD nee.... of je moet 250mil aan gear hebben...
Als je act 1 inferno kan, dan kun je in 15 minuten 5 stacks hebben. Er is vaak maar 1 gebied voor nodig, en heel soms heb ik de 5de stack pas in het tweede gebied.

Festering Woods en dan Leorics Manor courtyard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheInsomniac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:24:
[...]

Is blijkbaar ook zo, aangezien Bosmonster blijkbaar dusdanig veel moeite heeft in act 3, dat het zoveel tijd kost om die stacks te farmen :P. Overigens doe ik het niet sneller, in act 1 heb je makkelijk 20 packs in 45 minuten oid. Dus vermoedelijk is het voor Bosmonster ook nog effectiever om act 1 te farmen...

Heb act 3 ook wel gecleared, maar die heb ik nog niet echt op farm.
Act 1 farmen is te frustrerend. Dat heb ik al zoveel gedaan en de drops blijven extreem crap. Ja het gaat misschien snel en is extreem makkelijk, maar het is efficienter om Act 2 of 3 te farmen.

De packs duren daar iets langer, maar de droprates zijn ook veel beter. Maar goed, daar kost het allemaal wat meer tijd dus en je 5NV wordt iets waardevoller, dat je er ook wel goed gebruik van wilt maken.

Act 1 farmen kan me echt gestolen worden, hoe makkelijk ook.

Anyway.. het hele NV verhaal verziekt het voor mij persoonlijk, omdat ik niet meer even een half uurtje snel even een boss kan killen of wat packs en wat rares kan pakken. Dat half uurtje heb ik nodig als voorbereiding om uberhaupt te kunnen farmen..

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:45
Gister Act 1 gefarmed ging goed.
Toen met act2 begonnen ging ook veel beter dan ik verwacht had.
Denk dat ik 6 keer dood ben gegaan. (1 keer per uur)
Maar echt veel en veel moeilijker. Wel leuk dat je gedwongen wordt samen te werken.
Barb Wiz en DH.
Zijn beina bij de eind baas Act 2.
Act 1 is voor warming up snel snel ..
En dan Act 2 voor het echte werk. En dan kijken of Act 3 de nieuwe Act 2 wordt.

Act 2 is wel prima om je gear en resist te testen.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:23:
Je farmt nu tot je een ons weegt. Waarom? Zodat je uiteindelijk Act 4 kunt farmen. En Act 4 farmen is dan end game.
Ja... En er komen alleen maar steeds meer items bij. Je ziet nu echt een soort van kloof ontstaan. De redelijk goede items zijn er zo veel van dat ze niks meer waard zijn. Alles dat ik vind kan nu zo door de vendor. Je moet geluk hebben om iets te vinden dat verkoopt voor 100k. Ik heb bijvoorbeeld in al die weken nog nooit een 15%ias 8.5% chc quiver zelf gevonden, en die dingen kan je bij bosjes kopen voor een paar ton. Dus het draait om de 1 op miljoen drops, en die doen mensen begrijpelijk alleen maar weg voor belachelijke bedragen waar je nooit aan komt.

Verder is het nu zo dat je act 3 of 4 helemaal niet hoeft te farmen, want act 1 met 300% MF levert hetzelfde op met nul risico of moeite. Je hoeft niet beter te worden zodat je betere items kan vinden. Kortom, uitgespeeld, game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoijar schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:32:
[...]

Ja... En er komen alleen maar steeds meer items bij. Je ziet nu echt een soort van kloof ontstaan. De redelijk goede items zijn er zo veel van dat ze niks meer waard zijn. Alles dat ik vind kan nu zo door de vendor. Je moet geluk hebben om iets te vinden dat verkoopt voor 100k. Ik heb bijvoorbeeld in al die weken nog nooit een 15%ias 8.5% chc quiver zelf gevonden, en die dingen kan je bij bosjes kopen voor een paar ton. Dus het draait om de 1 op miljoen drops, en die doen mensen begrijpelijk alleen maar weg voor belachelijke bedragen waar je nooit aan komt.

Verder is het nu zo dat je act 3 of 4 helemaal niet hoeft te farmen, want act 1 met 300% MF levert hetzelfde op met nul risico of moeite. Je hoeft niet beter te worden zodat je betere items kan vinden. Kortom, uitgespeeld, game over.
En door de hyperinflatie is gold farmen ook zinloos geworden. 300K/uur is niet heel veel als een upgrade 50M+ kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:30:
[...]

Als je act 1 inferno kan, dan kun je in 15 minuten 5 stacks hebben. Er is vaak maar 1 gebied voor nodig, en heel soms heb ik de 5de stack pas in het tweede gebied.

Festering Woods en dan Leorics Manor courtyard.
We hadden het volgens mij over A3 ofzo... maar ja in A1 heb je die 5 stacks redelijk snel opgebouwd.. Niet dat het een ruk uitmaakt gezien al de lvl 51-52 drops en crap 60+ (als je ze al ooit krijgt)...

A1 farmen heeft geen enkele zin aangezien ik heel hard een upgrade nodig heb voor mijn huidige wapen (1083 dps) en upgrades alleen lvl 63 en de kans dat je daar een fatsoenlijk 1H of 2H met 1200+dps vind is NIHIL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Darth Malak schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:35:
[...]

We hadden het volgens mij over A3 ofzo... maar ja in A1 heb je die 5 stacks redelijk snel opgebouwd.. Niet dat het een ruk uitmaakt gezien al de lvl 51-52 drops en crap 60+ (als je ze al ooit krijgt)...

A1 farmen heeft geen enkele zin aangezien ik heel hard een upgrade nodig heb voor mijn huidige wapen (1083 dps) en upgrades alleen lvl 63 en de kans dat je daar een fatsoenlijk 1H of 2H met 1200+dps vind is NIHIL...
Maar je zegt net zelf dat je niet verder komt dan Act 1 Inferno...

Dus dan lijkt het me wel relevant voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Zoals een paar me hier ook al voorgegaan zijn moet je idd je 5NV heel vrij snel kunnen halen in act 1.

Mijn ronde is als volgt:

Norhtern Higlands lopen er altijd 2 rond maar ik ben vaak te lui om die op te zoeken dus ga direct kijken of de watchtower er is. Doe watchtower altijd, soms zitten er 5 en soms geen, is idd een beetje een gok. Vaak als het er minder dan 2 zijn start ik opniew maar hoeft natuurlijk niet.

Na watchtower festering woods doorrennen. Lopen er idd ook vaak 2 rond soms meer, en dan de 2 zeer kleine dungeons.

Als laatste cemetary of the forsaken. Daar zitten op zichzelf vaak wel genoeg elites om 5 NV te krijgen maar daarnaast ook nog een special event dat wel 1 rare geeft soms meer.

Ga je dus alleen voor de 5 NV dan hoef je volgens mij alleen de 3 defiled crypts te clearen en gaan met die banaan.

edit realiseer me nu wel dat je je 5NV kwijtraakt als je van act wisseld of is dat niet het geval als je al doorgespeeld hebt en direct er naartoe telepoort?

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan1981 op 06-07-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Met mijn wizard al act 1 inferno gemakkelijk gecleard.

Maar in act 2 loop ik gewoon keihard tegen een muur aan.

Wat vinden jullie van deze spec: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#blXQOR!Yfd!bbaYYb ? ik weet niet zo goed hoe ik me moet speccen voor inferno.

zal later eens mijn stats posten, iig ~35k HP en ~16,5k DPS en ~350 lowest resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:27:
Prima ;w

Misschien moeten jullie niet allemaal als een stel onnozelen direct het spel 10u op een dag spelen.
Daarnaast ben je gewoon een keer uitgespeeld. Het is nu eenmaal geen WoW (nog niet).

Je kan gewoon farmen voor echte Euro's!
Ik zei alleen maar dat ik de interesse begon te verliezen. Hopelijk spelen er andere mensen nog met veel plezier elke dag. Ik ben nou eenmaal een redelijke hardcore gamer en zo speel ik spellen. Mijn vrienden overigens ook en die zeggen precies hetzelfde. Wat wel een feit is, is dat als ik er al zo over denk, dat veel andere die hards het ook beginnen op te geven... en als je grootste fanbase het schip begint te verlaten... dat is het begin van het einde.

Farmen voor echte euro's, dat noem ik werken :) Kan je nog beter ergens vakken gaan vullen.

---

Act1 is te stompzinnig makkelijk en geestdodend met redelijke gear. Ik heb geloof ik iets van 290% MF met 5 NV daar, dus dat zegt wel met wat voor soort gear ik dan loop (een roze broek en een oerlelijke helm) en dan wals je er doorheen.

Verreweg het grootste gevaar in Act 1 is dat je in je haast per ongeluk je eigen "A" gear salvaged. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Zoijar op 06-07-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yintha schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:39:
Met mijn wizard al act 1 inferno gemakkelijk gecleard.

Maar in act 2 loop ik gewoon keihard tegen een muur aan.

Wat vinden jullie van deze spec: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#blXQOR!Yfd!bbaYYb ? ik weet niet zo goed hoe ik me moet speccen voor inferno.

zal later eens mijn stats posten, iig ~35k HP en ~16,5k DPS en ~350 lowest resist.
Je DPS is gewoon te laag, int/chc/chd stacken en attack speed afhankelijk van je build.
En natuurlijk een flink wapen (+offhand), wat heb je nu?

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 06-07-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:39:
Jongens.. 5NV halen in Act1 is het issue niet :)

Ik doe 5NV warden/butcher runs in 20 min.
daar gaat het fout :P

Let op:

1. Verzamel 5 stacks in Festering Woods en Leorics Manor
2. Ga naar Cemetery of the Forsaken en ga alle tombs in
3. Ga naar Halls of Agony en richting Warden/Butcher

das 1 mf run voor mij.. meestal heb je dan zo een 20-30 rare packs en 2 bosslewts.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
xV0rtexx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:17:
[...]

Wat wil je voor je huidige wapen hebben als je een nieuwe vindt :P
Euh, ik heb 'm in bruikleen dus kan 'm niet verkopen :P Maar gezien mijn vruchtloze zoektocht mss toch eens vriendenprijsje voor betalen.

Zonder CHD op mijn wapen zie ik weinig nut in een CHC/CHD build, en dus weinig opties om mijn DMG omhoog te krikken, jammer... verder sparen dan maar. Gemiddeld haal ik toch 500k binnen per act1 run (woods --> crypts --> halls warden/butcher) AH sells meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:48:
[...]

Let op:

das 1 mf run voor mij.. meestal heb je dan zo een 20-30 rare packs en 2 bosslewts.
Dat is jouw mening. Festering woods is mij te traag. Ik doe alleen HoA, Cemetery en Warden/Butcher. Dat blijkt voor mij de meeste rares/min op te leveren.

Maar goed.. waar hebben we het over :') Act 1...

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Dat is jouw mening. Festering woods is mij te traag. Ik doe alleen HoA, Cemetery en Warden/Butcher. Dat blijkt voor mij de meeste rares/min op te leveren.
Hoe kan festering woods now te traag zijn ? Een van de kleinste zones met gegarandeerd 2, en meestal 4 stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Darth Malak schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:35:
[...]

Waar zit jij nu op qua dps? 1100dps 2-hander klinkt niet bijzonder logisch(is ook vrij laag als ik eerlijk ben, gisteren nog een 1200 dps 2-hander met 100+ int en vit voor 35k gekocht voor mijn follower.)
Normaliter doet een 1-hand met mojo meer damage en geeft je meer stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Dakreal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:48:
[...]

Let op:

Dat werkt idd prima! Wel een ***eind lopen. Kost je ook een hoop tijd. Ik doe toch liever wat kortere runs, zodat ik tussendoor nog AH kan doen, of wat andere dingen.

Doe mij ACT 2 maar, maar de Vault of Assasins. Lopen ongeveer 9 elites in 1 cave. Desolate sands nog 4 en in de andere 2 caves ook zo'n 8 totaal. Zijn er toch gauw 20 in kortere tijd. En als je nog niet genoeg hebt stap je zo de Archives (zoltan) in voor nog +/- 10 packs. Als je dan nog niet genoeg hebt even snel Zoltan en Belial. Owja, dan ben je ook wel lang bezig. Maar wel 30+ packs en 2 bosses.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:11
[...]

Festering woods moet je niet onderschatten.
De 2 dungeons zijn geven gegarandeerde snel elites (kleine dungeons, makkelijk te vinden)

Tijdens het zoeken naar de dungeons vind je vaak ook 1 of 2 elites, tevens vind ik er ook regelmatig een goblin in de buurt van de WP.

Het wordt wel snel boring, dat zeker.
Echter, act 2 heeft ongeveer 10% kans op een i63, act 1 is dat ongeveer 5%.

Ik farm act 1 ongeveer 2x zo snel dan act 2 en met veel meer gemak. (wel hardcore dus veiligheid speelt ook een rol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Junia schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:56:
[...]

Echter, act 2 heeft ongeveer 10% kans op een i63, act 1 is dat ongeveer 5%.
Maak daar maar 2% en 4% van ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
mouzetc schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:57:
[...]

Maak daar maar 2% en 4% van ;)
Ik heb hier gelezen dat is was verhoogd
link http://us.battle.net/d3/en/blog/6214196/

Kan outdated zijn.
Feit blijft, act 2 heeft 2x zoveel kans op i63, maar duurt (voor mij althans) ook 2x zo lang.

[ Voor 14% gewijzigd door Junia op 06-07-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Junia schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:58:
[...]

Kan outdated zijn.
Feit blijft, act 2 heeft 2x zoveel kans op i63, maar duurt (voor mij althans) ook 2x zo lang.
Ah, lol my bad. Geen idee of het outdated is, maar ik dacht dat ze juist naar 2 en 4 waren verhoogd. Mooie cijfers iig. Al vind ik het alleen nodig voor weapons. Al het andere kan ok perfect af met 61 of 62!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Junia schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:58:
[...]

Kan outdated zijn.
Tis nu hoger idd.

Maar Act 1 farmen is dus, laten we zeggen dat je 25 rares per run haalt, dus gemiddeld 1 level 63 rare per farm-run. Met runs van 20 minuten (en dat is gedachtenloos doorsjezen) en misschien 1 op de 50 level 63's die verkoopbaar is (kan ook veel minder zijn), dus 1 verkoopbaar item iedere 15 uur op Act 1? Dat is wel ongeveer mijn ervaring tot nu toe.

Wooptiefuckingdoo

Met 15 uur vakkenvullen verdien je 100 euro misschien, dat is tegenwoordig ook bijna 50 miljoen gold ofzo. Stuk efficienter...

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Tis nu hoger idd.

Maar Act 1 farmen is dus, laten we zeggen dat je 25 rares per run haalt, dus gemiddeld 1 level 63 rare per farm-run.

Wooptiefuckingdoo
Daar geef ik je ook gelijk in.
Maarja, in sommige mensen hun ogen hoort dit nou eenmaal bij Diablo, eindeloos grinden tot je er bij neer valt.
Als je elke run 5 level i63 items vind ben je binnen 'no time' klaar om Diablo inferno te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Junia schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:02:
[...]

Daar geef ik je ook gelijk in.
Maarja, in sommige mensen hun ogen hoort dit nou eenmaal bij Diablo, eindeloos grinden tot je er bij neer valt.
Als je elke run 5 level i63 items vind ben je binnen 'no time' klaar om Diablo inferno te killen.
En in D2 was dat ook nog leuk, maar in D3 niet.

Ergens is dan toch iets fout gegaan lijkt me..

Maar goed.. genoeg gezeurd. Blizzard is niet achterlijk en weet ook wel dat het zo niet is als het hoort te zijn. Verwacht dus wel wat flinke patches om de game weer interessant te maken binnenkort.

En anders is er genoeg anders leuks te doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Tis nu hoger idd.

Maar Act 1 farmen is dus, laten we zeggen dat je 25 rares per run haalt, dus gemiddeld 1 level 63 rare per farm-run. Met runs van 20 minuten (en dat is gedachtenloos doorsjezen) en misschien 1 op de 50 level 63's die verkoopbaar is (kan ook veel minder zijn), dus 1 verkoopbaar item iedere 15 uur op Act 1? Dat is wel ongeveer mijn ervaring tot nu toe.

Wooptiefuckingdoo

Met 15 uur vakkenvullen verdien je 100 euro misschien, dat is tegenwoordig ook bijna 50 miljoen gold ofzo. Stuk efficienter...
Lol what does it all mean :P

Je hebt wel een interesssant punt want je geeft aan wat ik ook denk dat de kans op een 1000+dps in act 1 erg klein is maar waar ligt dit dan aan want theoretisch is level 63 = level 63 en zou de kan sop 1000+dps dus overal gelijk moeten zijn, of is er nog een verborgen iets dat 1000+dps alleen een specifiek wapen kan zijn dat alleen in act 3/4 kan droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Juist nu de AH vol staat met spotgoedkope gear moet je eigenlijk supermakkelijk verder kunnen komen...

Je kan misschien de echte end-game gear niet betalen, maar die heb je echt niet nodig om bv act 2 of zelfs 3 aan te kunnen. Het probleem is imo ook niet zozeer dat het zo duur is, het probleem is dat je het ziet staan, en het out of reach is. In diablo 2 was er net zo hard peperdure endgear die voor ettelijke HRs pas over de toonbank ging, maar dat was een stuk minder zichtbaar, juist voor de massa casual spelers.

Het probleem van D3 is atm imo eerder dat er gewoon geen hol aan is. Je vindt alleen maar bergen magic en rare items. Sets en legendaries bestaan niet, da's gewoon een fabel :P Verder moet Blizzard de hele tijd rare bokkensprongen maken om de economy een beetje geloofwaardig te houden, want het gaat nou natuurlijk wel om echt geld.

Ik vermaak me nog wel, maar ik wacht ook met smart op de patch die D3 gewoon een leuke game maakt, zoals D2 dat was.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Junia schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:02:
Die ilvl63 hoeft men zich ook niet blind op te staren. Ik doe nu de laatste tijd Act 3 in coop, kan je een beetje lullen onderhand, dat is het nog wel leuk, en het gaat vrij snel. Aangezien je dan ook nog dubbel loot krijgt en we de goede items delen, droppen er in vergelijk met act 1 solo dus 8x zoveel ilvl63s, in misschien 1.5-2x de tijd (zitten veel meer elites), en alsnog zit er zelden iets bruikbaars bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De "goedkope" gear is alsnog vrij duur. Repair kosten zijn hoog waardoor gold opbrengsten niet meer zo hoog zijn als vroeger. Als ik in Act 3 speel verdien ik netto geen gold tenzij ik heel voorzichtig ga spelen. Een speler die vanaf Hell komt en net Act 1 aan kan zal zo ook erg weinig gold verdienen als hij regelmatig dood gaat. Dan moet hij ook heel voorzichtig spelen om niet bergen aan repair kosten kwijt te zijn. Het is erg lastig om in een gebied te grinden waar je undergeard voor bent. Als het je al lukt dan verdien je er te weinig mee. Natuurlijk kan je grinden in gebieden waar je te sterk voor bent, dat levert wel wat op. Het is echter zonder enige uitdaging.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
[...]

Ik doe precies hetzelfde de laatste paar dagen en het levert mij tot nu toe ook de beste rares op.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik kreeg trouwens vanochted de volgende e-mail:

Congratulations on your successful auction in Diablo III!

Item name Eternal Union
Time of transaction 06 July 2012 06:33 AM BST
Sale price £3.47
Transaction fee £1.00
Transfer fee £0.37
Applicable taxes £0.00
Your proceeds £2.10

Dat was dus voor het volgende item:

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/ktijcd0pp/Eternal_Union.jpg

Er van uitgaande dat £1 = 1M in game gold, kan iemand mij in godsnaam uitleggen waarom dit item ~3.5M gold waard zou zijn lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb genoeg spul verkocht die het geld niet waard is. Als een item aardig lijkt kan je al snel het dubbele vangen als het een legendary is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ryan1981 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:17:
Ik kreeg trouwens vanochted de volgende e-mail:

Congratulations on your successful auction in Diablo III!

Item name Eternal Union
Time of transaction 06 July 2012 06:33 AM BST
Sale price £3.47
Transaction fee £1.00
Transfer fee £0.37
Applicable taxes £0.00
Your proceeds £2.10

Dat was dus voor het volgende item:

[afbeelding]

Er van uitgaande dat £1 = 1M in game gold, kan iemand mij in godsnaam uitleggen waarom dit item ~3.5M gold waard zou zijn lol?
Goed item voor de Scoundrel....hoge dex voor < 60 item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er binnenkort maar eens een besluit komt in het "MF gear swapping" verhaal.
Momenteel durf ik geen gear meer te kopen zonder zekerheid.

Ik vrees dat iedereen binnenkort toch fulltime met zen MF set aan gaat moeten rondhuppelen .... dan word alle gear zonder MF zo goed als nutteloos. Niet echt fijn voor iedereen die geinvesteerd heeft in dure Legendary/set items.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

LabsTipJr schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:19:
[...]

Goed item voor de Scoundrel....hoge dex voor < 60 item
Die stack je toch liever vol met GF en MF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Tsurany schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:20:
[...]

Die stack je toch liever vol met GF en MF?
Gezien de MF / GF van een follower je eigen MF/GF met slechts 20 % verhoogd, gooi ik liever dmg spul op ze zodat je meer rares in minder tijd kan killen :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:19:
Ik hoop dat er binnenkort maar eens een besluit komt in het "MF gear swapping" verhaal.
Momenteel durf ik geen gear meer te kopen zonder zekerheid.

Ik vrees dat iedereen binnenkort toch fulltime met zen MF set aan gaat moeten rondhuppelen .... dan word alle gear zonder MF zo goed als nutteloos. Niet echt fijn voor iedereen die geinvesteerd heeft in dure Legendary/set items.
Niet gehinderd door enige vorm van onderbouwing is het wel?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sabrac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:22:
[...]

Gezien de MF / GF van een follower je eigen MF/GF met slechts 20 % verhoogd, gooi ik liever dmg spul op ze zodat je meer rares in minder tijd kan killen :)
Werkt dat dan nog een beetje? Mijn Templar volstouwen met gear betekent dat hij zo'n 1000 damage doet. Dat is zo'n 2-3% van mijn damage. Dat lijkt mij niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:23:
[...]

Werkt dat dan nog een beetje? Mijn Templar volstouwen met gear betekent dat hij zo'n 1000 damage doet. Dat is zo'n 2-3% van mijn damage. Dat lijkt mij niet de moeite waard.
Templar is dan ook geen DPS follower.

Enchantress of Scoundrel kan makkelijk 10K+ doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
[...]

Dat is toch net het punt: zolang je gear niet voldoende is om vlotjes te progressen is het normaal dat je op een lager niveau gaat grinden. Ik kan ook ACT3 gaan spelen maar dat is met mijn huidige gear niet rendabel, as simple as that.

Het was gewoonweg niet de bedoeling dat ik met mijn huidige setup al zover zat, maar zoals de meeste pre-patch ben ik daar wel geraakt met onderweg 200x te wipen. Dat is gewoon nooit de intentie geweest van Blizz, ik ben erg blij met die +repair kosten. Beste move ever, uiteraard wel in combo met de drop rate improvement.

Trouwens als je ACT3 vlotjes aan kan, lijkt me dat je de game bijna uit hebt gespeeld. Althans met je huidige char.

Enige minpuntje vind ik de beperkte grind opties in ACT2, heb al een paar keer Zulle's archives gedaan en ik vind dit niet de moeite waard t.o.v. ACT1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

[...]

Enchantress werkt wel, kijk maar: http://youtu.be/rLykMdRRkZ8?hd=1

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat ziet er wel nice uit ja. Wel aardig prijzige gear maar als je solo speelt kan dat wel erg handig zijn. sowieso is die chicken spel awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
[...]

Mijn enchantress doet 7000 dmg en haar erosion tikt voor 15 tot 20k (3x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:37:
[...]

Dus je hebt er niets aan, duidelijk :P
Das bijna net zoveel dps als ik doe in Act1 inferno met mijn barb ;) En dan geeft ze nog 15% armor increase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan eens gaan zien of ik mijn enchantress wat kan laten damagen. Mijn GF gear levert mij 20k DPS op, wat genoeg is waar ik farm. Als mijn enchantress daar nog even 10k bij op doet gaat het een stukkie sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

TheInsomniac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:55:
[...]

Waar zit jij nu op qua dps? 1100dps 2-hander klinkt niet bijzonder logisch(is ook vrij laag als ik eerlijk ben, gisteren nog een 1200 dps 2-hander met 100+ int en vit voor 35k gekocht voor mijn follower.)
Normaliter doet een 1-hand met mojo meer damage en geeft je meer stats.
Upgrades kosten me 20 mil plus die ik bij lange aan niet heb. Goede mojos zijn onbetaalbaar en 1h met goede dps zijn niet meer te vinden of voor 50 mil.

En met 1200 dps, qpp int en wat vit zonder andere stats kun je niet echt spreken van een upgrade gezien de CHD en AS op mn huidige wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Vanmorgen mn andere ring ook vervangen door deze.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2r591ft.jpg

Dit zijn mn stats momenteel.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/11t7hno.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:22:
[...]

Niet gehinderd door enige vorm van onderbouwing is het wel?
http://us.battle.net/d3/e...nd_Gear_Swapping-7_3_2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Sfinx- schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:24:
[...]

Dat is toch net het punt: zolang je gear niet voldoende is om vlotjes te progressen is het normaal dat je op een lager niveau gaat grinden. Ik kan ook ACT3 gaan spelen maar dat is met mijn huidige gear niet rendabel, as simple as that.

Het was gewoonweg niet de bedoeling dat ik met mijn huidige setup al zover zat, maar zoals de meeste pre-patch ben ik daar wel geraakt met onderweg 200x te wipen. Dat is gewoon nooit de intentie geweest van Blizz, ik ben erg blij met die +repair kosten. Beste move ever, uiteraard wel in combo met de drop rate improvement.

Trouwens als je ACT3 vlotjes aan kan, lijkt me dat je de game bijna uit hebt gespeeld. Althans met je huidige char.

Enige minpuntje vind ik de beperkte grind opties in ACT2, heb al een paar keer Zulle's archives gedaan en ik vind dit niet de moeite waard t.o.v. ACT1.
T idee achter grinden is volgens mij wel dat je er iets mee opschiet ipv het constant vendoren van lvl 52 troep en met deaths hier en daar iets van 50k goud overhouden van een volledige halls-butcher run. A3 hell farmen heeft geen enkele zijn, geen upgrades, nog veel meer vendor troep.

Dat is dus het probleem an D3, je vind geen upgrades en het goud maakt geen ruk uit omdat allesop de AH toch 3-150 mil kost. Met dank aan de vele botters en AH bots is de AH dus niet toegankelijk voor de spelers die niet 14 uur per agen kunnen, willen grinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 06-07-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik vroeg me iets af, heb ik het bij het rechte eind door te zeggen dat het niet veel uitmaakt of je een baas afmaakt of 2 elite packs in termen van het krijgen van betere items? Ik heb namelijk helemaal niets met de halls of agony of de warden area en wil dus liever mijn huidige run doen dan die butcher elke keer afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:38:
[...]

Das bijna net zoveel dps als ik doe in Act1 inferno met mijn barb ;) En dan geeft ze nog 15% armor increase.
Followers heb je voor de buffs, dus de 15% armor increase. De damage heb je geen drol aan. Ze vallen veels te weinig aan om echt nuttig te zijn voor DPS.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Uhh.. 58K dps zonder crit/IAS (0.9 attack speed wtf :P)

Dat is flink gebuffed ofnie?
42% buff zo te zien ;)
Maar 2500 INT, dus dat is ook niet zo gek! Redelijk stabiele DPS zo lijkt mij!
Overstappen op Crit gaat alleen een ander verhaal worden, dan zak je zo 700int :p

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Uhh.. 58K dps zonder crit/IAS (0.9 attack speed wtf :P)

Dat is flink gebuffed ofnie?
Jup, mn buffs waren wel actief toen ik de screenshot nam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:47:
Ik vroeg me iets af, heb ik het bij het rechte eind door te zeggen dat het niet veel uitmaakt of je een baas afmaakt of 2 elite packs in termen van het krijgen van betere items? Ik heb namelijk helemaal niets met de halls of agony of de warden area en wil dus liever mijn huidige run doen dan die butcher elke keer afmaken :P
Nee maakt niet uit. Droprate is fixed voor een Act.

Maar Warden area is paar packs + warden in 5 minuten ofzo. Zonde om te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:48:
[...]

42% buff zo te zien ;)
Maar 2500 INT, dus dat is ook niet zo gek! Redelijk stabiele DPS zo lijkt mij!
Overstappen op Crit gaat alleen een ander verhaal worden, dan zak je zo 700int :p
Mjah.. 0.9 Attack speed lijkt me niet heel relax spelen, zeker niet met kiten op inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:48:
[...]

Followers heb je voor de buffs, dus de 15% armor increase. De damage heb je geen drol aan. Ze vallen veels te weinig aan om echt nuttig te zijn voor DPS.
Onzin, die enchantress is echt geweldig. Ook met de explosion die zij kan doen. Het is een welkome bijkomstigheid. Zowel de buff als de dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:50:
[...]

Onzin, die enchantress is echt geweldig. Ook met de explosion die zij kan doen. Het is een welkome bijkomstigheid. Zowel de buff als de dps.
Tuurlijk is het welkom, maar het heeft totaal geen zin om op damage te gaan focussen bij je followers. Die 100.000 damage die ze doen op een champion met 3 mil HP merk je ook geen zak van.
Je kunt beter op vitality focussen zodat ze langer in leven blijven. Als je de DPS van je follower nodig hebt om te killen dan doe je iets fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:49:
[...]

Mjah.. 0.9 Attack speed lijkt me niet heel relax spelen, zeker niet met kiten op inferno.
Ik gebruik arcane orb in combinatie met arcane hydra als ik solo speel. Daarbij gebruik is ook nog die passive skill die mobs voor 30% slowed als je acrane dmg doet. Beetje kiten, af en toe een balletje schieten werkt best goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Er wordt hier nogal wat stellende wijs opgeschreven. Dus ik ga daarin even mee. Goedkope gear is goedkoop. Dit is in bizarre hoeveelheden beschikbaar op het auctionhouse voor iedere class.
Voor 1 mil kun je ieder char voldoende gearen om act 1-2 Inferno aan te kunnen.

Het schort veel spelers aan een gebalanceerde itembuild, en die inefficienty kost waanzinnig veel geld. Je kunt wel 100+ vit op je boots willen, maar dit houdt al in dat je 2 properties dedicated aan VIT moet rollen op je boots om daar aan te komen. Dit is 'relatief duur', het is veel goedkoper om bijvoorbeeld je vit op chest en pants te scoren. 150+ vit met 3 sockets en nog wat resistance kost vrij weinig en je hebt dan zonder moeite 300+ vit met resistance voor vrij weinig.

Als je het hebt over farmruns is het tempo van items vinden belangrijk:
- Wat kun je snel clearen (damage)
- Waar ga je vrijwel nooit dood(geen corpseruns)
- Stel je gear zo samen dat je geen itemswitches nodig hebt(switchen kost tijd en ruimte in je inventory)
- Reduceer je aantal item sell visits naar town(pak alleen goede blues (lvl 60 voor salvage waarde) en yellows op, en geen switch gear)
- Hoeveel base MF kun je hierbij aan?

Bepaal dit(op gevoel of nog liever meetbaar). Packs/uur, hoeveel MF en vermenigvuldig dit met de droprates voor ilvl 63 items. Hieruit volgt waar je de meeste lvl 63/uur je kunt vinden. Ik geef je op een briefje dat 98% van de mensen hier moeten concluderen dat act1 farmen veruit het meest efficient is.

Bijvoorbeeld 23 packs/uur in act 1, 180% base mf, 5 stacks NV levert mij ongeveer 55 rares/uur. In act 1 is dit dus 4,8%*55=2,64 ilvl 63 rare/uur.
Bijvoorbeeld 15 packs/uur in act 2, 70% base mf, 5 stacks NV levert mij ongeveer 27 rares/uur. In act 2 is dit dus 9,2%*27= 2.48 ilvl 63 rare/uur.
In dit getallenvoorbeeld maakt het dus niet echt uit waar ik farm, maar gewoon lekker doen wat ik het leukst vind. Dropt mijn tempo in act 2 naar 10 packs/uur of helemaal geen mf meer, dan is het effectiever dat ik act 2 farm.

Ikzelf bijvoorbeeld kan act1 doen in full dps/mf gear zonder dood te gaan. Act 2, moet ik een aantal items switchen red ik het meestal net met pure dps skills, maar ga ik soms toch wel dood, en ben ik de meeste base mf wel kwijt. Drop van 180 naar 70-80 base mf oid. Bovendien zijn er minder area's in act 2 die prettig farmen vind ik. Vind vooral het stuk voor zultan kuule wel prettig, de rest niet echt(veel zoeken, weinig packs of weinig kite ruimte).
Ik kies vaak om af te wisselen tussen de acts, gewoon voor de lol en afwisseling, hoewel act 1 voor mij nog steeds het meest effectief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:52:
[...]

Tuurlijk is het welkom, maar het heeft totaal geen zin om op damage te gaan focussen bij je followers. Die 100.000 damage die ze doen op een champion met 3 mil HP merk je ook geen zak van.
Je kunt beter op vitality focussen zodat ze langer in leven blijven. Als je de DPS van je follower nodig hebt om te killen dan doe je iets fout :P
Vit is juist niet nodig op followers, de buff blijft ook als ze 'dood' zijn.

Daarentegen kan m'n enchantress met 20k hp de butcher killen binnen de enrage timer op m'n monk, en ze is vaak de source van dmg op elites (gezien haar dmg ongeveer 30-35 % van mijn dmg is en ik vaker aan het rennen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:50:
[...]

Idd, de dmg van een 1h+shield barb is niet te vergelijken met de andere classes.
Dus naast de buffs is ook de dps erg welkom :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:48:
[...]

Nee maakt niet uit. Droprate is fixed voor een Act.

Maar Warden area is paar packs + warden in 5 minuten ofzo. Zonde om te laten liggen.
Ok thanks! Misschien ga ik dat dan wel een paar keer doen :P Zit nu toch wel erg in het ritme van watchtower/festering woods/defiled crypts.

Overigens met 5 NV heb en met magic find gear swap nu al 2 keer gehad dat er 4 rares uit een elite kwamen :D (285% MF in mijn MF gear) das toch wel even van whooeeeiiiii :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:48:
[...]

Ik heb mijn Enchantress volgestopt met +Int gear en die doet nu toch echt wel merkbaar DPS hoor, vooral d'r AoE ben ik als Barb erg blij mee; elk beetje helpt. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:54:
[...]

Vit is juist niet nodig op followers, de buff blijft ook als ze 'dood' zijn.
Ja, de attack speed/armor buff, maar alle andere skills niet :P

Ik heb op mijn DH de templar op een gegeven moment van 30K HP naar 91K HP gebracht, en dat is echt een wereld van verschil. Gaat 10x langer mee ineens.

Barbs doen gewoon sneu weinig damage, dus is het wel logisch dat een follower dan nuttiger is, maar dat is eigenlijk ook de enige class waar dat voor geldt :P

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 06-07-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:55:
[...]

Ik heb mijn Enchantress volgestopt met +Int gear en die doet nu toch echt wel merkbaar DPS hoor, vooral d'r AoE ben ik als Barb erg blij mee; elk beetje helpt. :)
Precies. jij tankt alle mobs om je heen en zij poft er een AoEtje op. Als barb speel je heel anders dan bv een ranged class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:56:
[...]

Ja, de attack speed buff misschien, maar alle andere skills niet :P

Ik heb op mijn DH de templar op een gegeven moment van 30K HP naar 91K HP gebracht, en dat is echt een wereld van verschil. Gaat 10x langer mee ineens.
Als je een barb of monk hebt en weinig DPS hebt (15K bijvoorbeeld ofzo) voor survivability, dan maakt die Enchantress echt een huge ass verschil in DPS als die zelf 8K doet.

De templar is gewoon kut. Doet helemaal niks en heeft geen noemenswaardige buffs. Waarom gebruik je die?

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
[...]

Mjah, geld waarschijnlijk voor de templar, gezien mijn enchantress bijna nooit geraakt wordt dus ook geen vit nodig heeft :) Daar tankt mijn monk juist voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom hebben we het eigenlijk over followers? :P Ga eens samen spelen joh :+
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:57:

De templar is gewoon kut. Doet helemaal niks en heeft geen noemenswaardige buffs. Waarom gebruik je die?
Handige tank :) Al kan ik met mijn DH act 1/2 ook prima zelf tanken _O-

[ Voor 65% gewijzigd door Angeloonie op 06-07-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Op hardcore speel ik liever alleen, als er dan iets fout gaat heb ik het tenminste aan mezelf te danken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:58:
Omdat followers niet onaangekondigd AFK gaan, altijd beschikbaar zijn op de tijden dat ik wil/kan spelen, etc. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Barbs doen gewoon sneu weinig damage, dus is het wel logisch dat een follower dan nuttiger is, maar dat is eigenlijk ook de enige class waar dat voor geldt :P
Bedenk ongeveer dat je Templar de barb is ( vangt alle klappen ) en jij de enchantress. Dan heb je exact hetzelfde wat jij nu hebt. En voor progress doen barbs niet veel damage, ik haal met mijn barb de 103k dps met WotB in dps gear (waarmee ik act 1 en 2 inferno kan clearen) default zit ik rond de 48k ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:59:
Op hardcore speel ik liever alleen, als er dan iets fout gaat heb ik het tenminste aan mezelf te danken :)
Ahh HC, logisch ja :) Zou dat ook liever soloen :)
OkkE schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:00:
[...]

Omdat followers niet onaangekondigd AFK gaan, altijd beschikbaar zijn op de tijden dat ik wil/kan spelen, etc. ;)
Meer vrienden toevoegen :+
Dakreal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:00:
[...]

Bedenk ongeveer dat je Templar de barb is ( vangt alle klappen ) en jij de enchantress. Dan heb je exact hetzelfde wat jij nu hebt. En voor progress doen barbs niet veel damage, ik haal met mijn barb de 103k dps met WotB in dps gear (waarmee ik act 1 en 2 inferno kan clearen) default zit ik rond de 48k ofzo.
Verschil is dat je met een (tank) Barb + Enchantress ~20K DPS doet ofzo, en Templar + DH doet 60+K DPS zonder buffs :+

[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 06-07-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:01:
En mijn enchantress is toevallig een hele geile donder.
Ik vind praten over trouwen nou niet echt geil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Vrienden? Ik heb geen vrienden die Diablo 3 spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/003/619/Untitled-1.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:00:

[...]

Verschil is dat je met een Barb + Enchantress ~20K DPS doet ofzo, en Templar + DH doet 60+K DPS zonder buffs :+
Jou barb misschien :P In progress gear zit ik op de ~ 28k dps ofzo zonder enchantress. Dat is exclusief WotB. dus met Wotb en enchantress kom ik dan uit op zo een 60-70k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:02:
[...]

Vrienden? Ik heb geen vrienden die Diablo 3 spelen.

[afbeelding]

:+
Mensen van GoT dan :P Heb zelf ook geen vrienden die D3 spelen :P
Dakreal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:02:
[...]

Jou barb misschien :P In progress gear zit ik op de ~ 28k dps ofzo zonder enchantress. Dat is exclusief WotB. dus met Wotb en enchantress kom ik dan uit op zo een 60-70k dps.
WotB even hierbuiten laten, dat is niet constant. Ik heb het over gear om act 3/4 aan te kunnen. Heb je dan ook nog 28K dps?

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 06-07-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Dakreal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:00:
[...]

Ik weet niet hoe jij het doet, maar mijn barb heeft 12.700 DPS en ik zit in act 3 inferno ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:58:

[...]

Handige tank :) Al kan ik met mijn DH act 1/2 ook prima zelf tanken _O-
als ik je vraag te joinen negeer je me toch altijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Middnight schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:03:
[...]

Ik weet niet hoe jij het doet, maar mijn barb heeft 12.700 DPS en ik zit in act 3 inferno ...
misschien een . vergeten 10.3? hehe geen idee, dacht ook wel voor een barb die niet veel damage doet is dat toch wel rete veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:05:
[...]

Whut? :P Weet niet eens of ik jou heb!
sowieso wel :9
battletag is hetzelfde me got naam.
en we hebben al een aantal butcher runs gedaan, samen met een wizard maatje die jij kende ;)

maar als je me niet wilt kennen kan je het ook gewoon zeggen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denniz0229 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:06:
[...]

sowieso wel :9
battletag is hetzelfde me got naam.
en we hebben al een aantal butcher runs gedaan, samen met een wizard maatje die jij kende ;)

maar als je me niet wilt kennen kan je het ook gewoon zeggen ;w
Was dat PoM toevallig? Of Micro? Pedr0? :P Het zou zomaar kunnen.. Ik heb alleen meer dan 80 vrienden in mijn lijst, dus weet soms niet meer wie wie is _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:07:
[...]

Was dat PoM toevallig? Of Micro? :P Het zou zomaar kunnen.. Ik heb alleen meer dan 80 vrienden in mijn lijst, dus weet soms niet meer wie wie is _O-
geen idee joh, heb zelf nu 40 mensen in me lijst dus als ik ook alle recent players moet onthouden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denniz0229 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:08:
[...]

geen idee joh, heb zelf nu 40 mensen in me lijst dus als ik ook alle recent players moet onthouden 8)7
Ben je vanavond online? :+ Dan krijg ik misschien ineens een aha-erlebnis als ik het uiterlijk van je gear zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:11:
[...]

Ben je vanavond online? :+ Dan krijg ik misschien ineens een aha-erlebnis als ik het uiterlijk van je gear zie :P
ja maar zal pas rond een uur of 1 worden.
en me gear is gewoon 61+barb gear met CE kleurtje enzo.

maar als ik je online zie zal ik je wel ff spammen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:03:
[...]

Mensen van GoT dan :P Heb zelf ook geen vrienden die D3 spelen :P

[...]

WotB even hierbuiten laten, dat is niet constant. Ik heb het over gear om act 3/4 aan te kunnen. Heb je dan ook nog 28K dps?
Dan heb ik het juist over 28k dps, want dat is mijn survival gear :) Met dps gear kan ik alleen nog maar act 1/2 farmen. Moet nog wat extra res op mijn dps gear fixen om act 3 te doen ( zit rond de 500-600 res nu met dps gear. zonder schild zou ik minimaal 900-1000 moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Dakreal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Dan heb ik het juist over 28k dps, want dat is mijn survival gear :) Met dps gear kan ik alleen nog maar act 1/2 farmen. Moet nog wat extra res op mijn dps gear fixen om act 3 te doen ( zit rond de 500-600 res nu met dps gear. zonder schild zou ik minimaal 900-1000 moeten hebben.
Wat zijn je progression stats dan ? Zoals resistance, armor, block, block%, dodge, HP en dergelijke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Middnight schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:23:
[...]

Wat zijn je progression stats dan ? Zoals resistance, armor, block, block%, dodge, HP en dergelijke ?
Weet niet exact uit m'n hoofd, zit geloof ik rond de 9k armor, 800 @, schild met 3k block, 38% chance to block ~ 15% dodge. 38-9k hp en 1000+ LoH erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Dakreal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:34:
[...]

Weet niet exact uit m'n hoofd, zit geloof ik rond de 9k armor, 800 @, schild met 3k block, 38% chance to block ~ 15% dodge. 38-9k hp en 1000+ LoH erbij.
Die 800 resistance is met of zonder warcry ?
Hoeveel DPS heeft je 1h weapon dan zo ?

Ik heb wel 50k HP, maar wel maar 13k DPS. Misschien de reden waarom ik moeite heb met a3 inferno. Net na Ghom nu.
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging