Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Vraagje:

Als je reduces damage from elites hebt (laten we zeggen 50%) geldt dit voor alles? (Arcane, Descecrator etc)? Of zit hier ook nog een berekening achter ?

Dat van bieden op AH: Als je 2399329 biedt dan bied je dat ook! Tuurlijk krijg je het verschil niet terug. Of dat is mij in ieder geval nog nooit overkomen.

[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 24-06-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

ormagon schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Vreemd, dat zou betekenen dat bij een item waar net een laag bod op staat, je meteen een belachelijk hoog bod kan plaatsen. Niemand gaat er dan meer over en jij krijgt de rest van het geld gewoon terug...
Nee, want de rest ziet dan gewoon jouw bod van 1 gold hoger dan de vorige bieder. Stel dat iemand dan 100K biedt, gaat jouw bod er meteen weer overheen met 100.001 gold (weet niet of minimum overbid 1 gold is, maar het gaat om het idee). Pas als iemand (stel dat jij 400K hebt geboden) 401.000 biedt ben je overboden en krijg je je geld teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

ormagon schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Vreemd, dat zou betekenen dat bij een item waar net een laag bod op staat, je meteen een belachelijk hoog bod kan plaatsen. Niemand gaat er dan meer over en jij krijgt de rest van het geld gewoon terug...
Je kan in ieder geval net voordat de timer afloopt bieden wat je het waard vindt. Maar een belachelijk hoog bedrag bieden kan gevaarlijk zijn als je niet de enige bent die dat doet :-)

(dus wat M_V hierboven zegt)

[ Voor 3% gewijzigd door Ervig op 24-06-2012 20:30 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

M_V schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:23:
[...]

Nee, want de rest ziet dan gewoon jouw bod van 1 gold hoger dan de vorige bieder. Stel dat iemand dan 100K biedt, gaat jouw bod er meteen weer overheen met 100.001 gold (weet niet of minimum overbid 1 gold is, maar het gaat om het idee). Pas als iemand (stel dat jij 400K hebt geboden) 401.000 biedt ben je overboden en krijg je je geld teruggestort.
Precies. Dit is dezelfde manier als eBay-veilingen. Je biedt eigenlijk wat je maximaal voor het item wil betalen. De eindprijs is altijd de hoogte van het 2e bod + 1.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:50
RedHat schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:19:
Vraagje:

Als je reduces damage from elites hebt (laten we zeggen 50%) geldt dit voor alles? (Arcane, Descecrator etc)? Of zit hier ook nog een berekening achter ?
Interessante vraag eigenlijk. Gewone mobs zijn geen enkel probleem maar alles draait om de champs/elites.
Wellicht dat het stacken van deze stat de champs makkelijker maakt.

Hier een link naar een berekening vs resist all.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Zijn de Invulnerable Minions helemaal uit het spel? Ben ze iig na de patch niet meer tegengekomen.
Niet dat ik ze mis btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

superbassie schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:42:
Zijn de Invulnerable Minions helemaal uit het spel? Ben ze iig na de patch niet meer tegengekomen.
Niet dat ik ze mis btw...
Nope, zitten er nog steeds in ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
JohnnyV76 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:30:
[...]

Interessante vraag eigenlijk. Gewone mobs zijn geen enkel probleem maar alles draait om de champs/elites.
Wellicht dat het stacken van deze stat de champs makkelijker maakt.

Hier een link naar een berekening vs resist all.
Ik was het nog werkelijk waar nergens tegengekomen. Als je dat kan downsizen tot 50% damage dan ben je al een heel eind.

Maar achter % damage converted to life zitten ook diverse addertjes. Dus ik vroeg me af wat bij deze ability de addertjes zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 24-06-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
naja volgens mij kun je het alleen op je chest piece krijgen dus stacken werkt niet :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
JohnnyV76 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:51:
naja volgens mij kun je het alleen op je chest piece krijgen dus stacken werkt niet :S
Dacht dat het op alle armor van toepassing was. Zat ik er dus mooi naast :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

JohnnyV76 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:51:
En schilden kunnen het hebben. En voor de rest hebben een aantal legendaries en set items het.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin me steeds meer te ergeren aan de beperkte hoeveelheid filters die je kunt gebruiken in AH.
De gear die ik momenteel zoek voor men Barb is zo specifiek dat het uren duren om door AH te scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
Heb hier hetzelfde, ik heb een aantal dingen die ik zoek. Maar je kunt maar 3 stats invullen, ook kun je niets specifieks zoeken zoals op weapondmg van een wapen.

De AH in WoW ben ik wel gewend en daar kun je lekker mee traden, maar in Diablo 3 zit er mede door die 10 slots geen vaart in. Je hebt geen makkelijk overzicht, prijzen zijn soms belachelijk duur of juist goedkoop. Een chaotische bende is het, terwijl ze met WoW zo'n goed voorbeeld hebben..
Sowieso, in de RMAH is er nog altijd geen gold te kopen? Wordt er gewoonweg niks aangeboden of werkt dat nog niet? Lijkt me sterk dat niemand gold zou willen verkopen in de RMAH, dus dan zal het wel gewoon niet werken helaas.

Het is jammerlijk dat dit zo rot is uitgewerkt in Diablo 3, maar Blizzard zal vast haar eigen redenen hebben om dit zo te doen. Wellicht omdat het anders te makkelijk wordt om te traden en gold te verdienen, who knows? Ik baal er in ieder geval wel een beetje van, want op lvl 60 wordt het toch meer een AH game.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Je kan gewoon goud verkopen hoor in RMAH!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Xtr3me4me schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:46:
Je kan gewoon goud verkopen hoor in RMAH!
Nope. Gold verkoop in de RMAH is nog uitgeschakeld. Als je probeert gold te verkopen krijg je een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

hoe zit het nou precies met life on hit?
net lvl60 bereikt en een crossbow met 500 LoH equipped (gelijk unkillable }) ) en natuurlijk doen AOE aanvallen minder LoH, maar hoeveel precies?
lijkt me toch dat er een tabel ergens staat, maar ik kan niks vinden
wel iets over monk, maar goed, ik speel demon hunter dus daar heb ik weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Laatste paar uur Inferno act 1 gefarmd, was de grootste verspilling van tijd op Diablo tot nu toe. Bracht echt niks op, nouja, repair kosten. Gold is ook minimaal dus ik ga maar weer terug naar gold farmen, dan weet ik tenminste zeker dat ik iets krijg voor mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:35
Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 02:21:
Laatste paar uur Inferno act 1 gefarmd, was de grootste verspilling van tijd op Diablo tot nu toe. Bracht echt niks op, nouja, repair kosten. Gold is ook minimaal dus ik ga maar weer terug naar gold farmen, dan weet ik tenminste zeker dat ik iets krijg voor mijn tijd.
Act 1 ben ik gelukkig helemaal voorbij. Laatste dagen mooie stappen gemaakt. Net wel nog een run gedaan (Wizard), wat vanaf Leoric 15min kost tot de Butcher. Gaat lekker rap, 4K repair. Jammer genoeg droppen er veel mindere items dan hogere acts. Laatste 2 dagen lange Act 2 runs gedaan. 500K gold, 15mil aan items. Krijg er weer plezier in nu :)

[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 25-06-2012 03:17 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 02:27:
[...]
Laatste 2 dagen lange Act 2 runs gedaan. 500K gold, 15mil aan items. Krijg er weer plezier in nu :)
Ik net een hele lang ACT 2 run gedaan met 200+MF. Ik heb 63 rare's gevonden waarvan ik er mss 2 op AH kan gooien voor 100-200k ..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:41

KneoK

Not in a million lightyears

Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 02:21:
Ik hou altijd wel wat over aan farmen in act I. Ik begin altijd in de Cathedral Garden en probeer zo snel mogelijk m'n NV stacks op max te hebben. Dan ga ik gewoon de meeste gebieden door om alles wat ik tegenkom af te slachten. Als ik uiteindelijk de belangrijkste gebieden leeg heb geveegd dan doe ik Warden en Butcher als afsluiter.

Alle items <60 gaan naar de vendor, alles >60 wat niet de moeite waard is om op de AH te gooien salvage ik. Met alle gold drops (standaard heb ik maar 25% gold find, ik ga altijd full out damage en movement speed) en vendor stuff hou ik altijd makkelijk 30k tot 80k over na repair (heb twee ignore durability items en 1 lvl 54 item wat enorm scheelt in repair costs). Daarnaast heb ik elke run wel genoeg Exquisite Essences om minstens 50k tot 75k te verdienen, die dingen worden vrijwel direct gekocht als je ze op de AH zet voor 50 gold minder per stuk dan de gemiddelde prijs. Bij mij staan ze altijd hooguit 30 seconden te koop.

Daarnaast heb ik vrijwel elke twee runs in ieder geval wel 1 item die tussen de 200k en 400k doet op de AH.

Het is absoluut niet de meest efficiënte manier van farmen maar ik vind dit veel minder saai dan hersenloos door Arreat Core te spammen of op Goblin jacht te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KneoK

Ik had nooit gekeken wat die Exquisite Essences waard waren ... heb er ondertussen 488 van in men bank.
Ik voel me een gelukkig man nou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:41

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 03:53:
@KneoK

Ik had nooit gekeken wat die Exquisite Essences waard waren ... heb er ondertussen 488 van in men bank.
Ik voel me een gelukkig man nou :P
Haha, nice! Ik las het van de week ook ergens, nooit geweten dat die dingen zoveel waard zijn. Ik had er op dat moment ook iets van 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ja de hele situatie met Exq Essence is een beetje raar op het moment. Die zeldzamere Tears zijn tussen de 250~400 te krijgen en de ExqEs voor minimaal 1600, puur omdat de ingredienten voor de crafts zo raar zijn verdeeld. Dat kan toch niet de bedoeling zijn geweest.

Van de honderden Rares die ik in Act 2 Inferno bij elkaar heb gefarmt, heb ik nu 100 essence verkocht, 80% gevendort, 4% voor <50.000 op de AH gedumpt (-> vendor als het niet lukt) misschien nét 1% voor meer neer gezet en tot nu toe één item voor >10mil weten te verkopen. (Omdat die het ook waard was)

Daarmee heb ik nu volgens de game 4.5 mil opgepakt, maar dat is echt na uuuuuuren spelen dus. Act 3 solo kost echt veel moeite en tijd nog altijd, terwijl er mensen zijn die met groot gemak daar doorheen lopen die simpelweg voor 500 mil. aan gear aanhebben. Ter vergelijking, ik denk dat mijn setje beste gear iets van 25 mil zou kosten. Dat krijg je dus niet zomaar opgeraapt en de AH is dus simpelweg de enige manier om "goed" te worden in deze game.

Dat, of geld betalen in de RMAH, want anders ben je gewoon aangewezen op geluk dat je eens iets verkoopbaars opraapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:19:
hoe zit het nou precies met life on hit?
net lvl60 bereikt en een crossbow met 500 LoH equipped (gelijk unkillable }) ) en natuurlijk doen AOE aanvallen minder LoH, maar hoeveel precies?
lijkt me toch dat er een tabel ergens staat, maar ik kan niks vinden
wel iets over monk, maar goed, ik speel demon hunter dus daar heb ik weinig aan
Ik speel zelf ook met veel LoH:

YouTube: Diablo III DH Tank vs Ghom (Inferno)

YouTube: Diablo III DH Tank gameplay Act 3 Inferno

Ben nu in Act 3 en het gaat nog steeds goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Nog mensen hier die immens veel moeite hebben met arcane enchanted elite packs in act 3 of 4 inferno ?
Ik ben een barbarian in act 3 inferno en meeste elite packs lukken me wel, maar vanaf ik een arcane enchanted pack tref ... /faceroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
djunicron schreef op maandag 25 juni 2012 @ 04:19:
Ja de hele situatie met Exq Essence is een beetje raar op het moment. Die zeldzamere Tears zijn tussen de 250~400 te krijgen en de ExqEs voor minimaal 1600, puur omdat de ingredienten voor de crafts zo raar zijn verdeeld. Dat kan toch niet de bedoeling zijn geweest.
Vergeet niet dat wij als spelers ook lastig te voorspellen zijn. Als we alle blues zouden oppakken, dan klopt het waarschijnlijk best aardig. En als we zonder MF-gear zouden rondlopen waarschijnlijk ook beter.

Misschien zou zelf salvagen ipv blacksmith dit 'probleem'(maar ook het aantal keren dat je terug moet naar town) kunnen verbeteren.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TheInsomniac schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:01:
[...]

Vergeet niet dat wij als spelers ook lastig te voorspellen zijn. Als we alle blues zouden oppakken, dan klopt het waarschijnlijk best aardig. En als we zonder MF-gear zouden rondlopen waarschijnlijk ook beter.

Misschien zou zelf salvagen ipv blacksmith dit 'probleem'(maar ook het aantal keren dat je terug moet naar town) kunnen verbeteren.
Het loont prima om alle blues op te pakken hoor, die minuut die je in town nodig hebt om de <60 te vendoren en den de 60s the salvages maakt echt geen drol uit. en als je echt snel wil zijn kan je ze ook gewoon allemaal vendoren of salvagen zonder te scheiden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik loop al ontzettend vast in het begin van act 2 :(
act 1 heb ik geen enkel probleem met de champ packs en heb zelfs geen shield nodig (dual wield met LoH werkt als een trein in act 1) dus ik hield er rekening mee dat ik in act 2 met shield moest gaan spelen maar bijna elk champ pack doet me de das om. Verschil tussen act 1 en 2 vind ik nog steeds behoorlijk en ik heb al verschillende tactieken geprobeerd. Eerst met resist all op 800+ ong 40k HP, 9,3k armour en 19% block chance maar het eerste groepje Lacuni warriors maakt korte metten met me. Beetje lezen... Helm of Command gekocht (niet de beste vanwege gold crisis :P ) voor de 8% block chance en een shield gecraft wat redelijk was. Geen resist all maar wel 26% block chance en 960 armour. Block amount ook redelijk hoog maar zelfs met 34% block chance hou ik het niet zo lang uit. Door wat skills te gebruiken als ignore the pain verleng ik het wat maar als alles op cooldown is moet ik rennen en gaat het toch mis.

Vraag me af of mensen die act 2 makkelijk door komen ook echt alle champ packs aan kunnen of ze gewoon omzeilen. act 1 is leuk als je door goed je skills te timen en revenge te gebruiken champs neer maait maar act werken die tactieken niet meer. Moet ik nu eerst miljoenen gear gaan scoren voor ik verder kom in act 2? Kan een barb die er geen moeite mee heeft nog eens zijn build posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

JohnnyV76 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:10:
Ik loop al ontzettend vast in het begin van act 2 :(
...
Kan geen spec posten want @ werk; maar wat mij enorm helpt bij Lacuni Packs (en ja die zijn gewoon moeilijk; die bastards hitten hard. :+ )

is om wat kleinere minder sterke mobs mee te nemen in de fight; en deze met revenge neer te maaien; als je dan de passive hebt van extra health globes pak je die op wanneer nodig en is het gewoon een kite/survival fight. :P

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Middnight schreef op maandag 25 juni 2012 @ 07:49:
Nog mensen hier die immens veel moeite hebben met arcane enchanted elite packs in act 3 of 4 inferno ?
Ik ben een barbarian in act 3 inferno en meeste elite packs lukken me wel, maar vanaf ik een arcane enchanted pack tref ... /faceroll
Ligt eraan, arcane enchanted an sich is niet erg, met kiten is dat prima te dodgen. Het is alleen een probleem icm 2 van de volgende jailer/vortex/frozen/horrify. Wat daar op zich wel aardig tegen werkt is die stat die stuns/locks/frozen reduceerd. Extra fast en vortex icm horrify of jailer of frozen is ook nasty.
Probleem met arcane is dat het prima te dodgen is, alleen er zijn veel stats op elites die je het dodgen onmogelijk maken. Reken hierbij dat als je bovenop arcane staat(rotatiepunt) dat je echt waarzinnig vaak en hard erdoor wordt geraakt. Dan is 1 seconde erop staat gelijk dodelijk.

Ik geniet erg van mijn leap overigens als barb(stun rune), kunt er frost/arcane mee dodgen als je wilt. Vooral frost is leuk om zo te dodgen(vind ik).

Waar ik minstens zo geprikkeld van raak zijn vliegende/vluchtende/extra fast/horrify packs nog erger is icm invulerable/shielding of iets van dien aard. Hoe je als melee die dingen ooit dood moet krijgen is een raadsel. Leap in->horrify->walk in horrify etc etc.... dat is zoooo irritant, zeker als je ze een keer 1 klap geeft dat ze er zelf vandoor gaan. Echt zo beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heb nu op m'n DH traps met scatter en dan die skill voor crit dmg, leuk als ik er 3 in een deuropening leg (op elkaar dus) en dan een reflect dmg tegen komen. Poef ben ik ineens dood.

Voor de rest werken die traps geweldig.

Act 3 is alleen nog steeds no-go.
(gear is denk max 20 mil waard en ik vind niets, weiger rmah te gebruiken, dus voorlopig kom ik niet verder :/ )

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik merkte dat mijn Wizard een beetje te squishy werd, ben daarom begonnen met een Barbarian, die speelt nu wel erg lekker voor mijn gevoel.

Ben nu level 47 en gebruik de volgende build:
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WhXiVk!bWd!ZYYaab
LMB - Frenzy (Triumph - 8% life over 6 sec per kill met frenzy)
RMB - Whirlwind (Wind Shear - +1 fury per enemy hit)
1 - Leap (Call of Areat - 16 yard radius en pulls enemies towards you)
2 - Battle Rage (Marauder's Rage - +30% damage)
3 - Revenge (Vengence is mine - gain 5 fury and 8% of total life per enemy hit)
4 - War Cry (Invigorate - Max life +10% en regenerate life)

Welke builds zijn gebruikelijk voor barbarians (tijdens levelen)?

[ Voor 36% gewijzigd door _Peter2_ op 25-06-2012 08:44 . Reden: build uitgeschreven voor mensen die niet op b.net kunnen komen ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:10:
Kan een barb die er geen moeite mee heeft nog eens zijn build posten?
Ik mis in jouw verhaal je dps. Als jij 1k dps doet(overdreven) dan moet je zo waanzinnig lang tanken dat je dat nooit fatsoenlijk gaat redden. Overigens is de beste manier van tanken zorgen dat ze uberhaubt geen damage doen -> stuns. Ik gebruik:
- leap (death from above)
- ground stomp(wrenching smash)
- ignore pain(iron hide)
- revenge(provocation)
- Frenzy(smite)
- War cry(impunity)

Per cycle can 30 seconden heb je dan 1 window van 5-6 seconden waarin je ignore pain/leap/ground stomp op cooldown hebt. (dan of kiten, of je hebt al een revenge proc ter beschikking en je kunt doortanken).

Overigens speel ik zelden solo, toen speelde ik meer met wrath of the berserker en furious charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zaterdag middag ben ik level 60 geworden en Hell gehaald. *O*

Ondanks dat mijn gear echt nog heel slecht is toch even Inferno bekeken, dikke fail natuurlijk. Kreeg de helft van de Elite packs helemaal niet neer en de andere helft alleen door te zergen / corpse runnen. Toen mijn 3 stack NV buff was afgelopen, was 't wel duidelijk: eerst nog even Hell Act 4 farmen. :) Dat gaat erg lekker en dat Elite packs nu ook een extra Rare droppen met 5x NV buff is heel fijn.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:31:
Ik merkte dat mijn Wizard een beetje te squishy werd, ben daarom begonnen met een Barbarian, die speelt nu wel erg lekker voor mijn gevoel.

Ben nu level 47 en gebruik de volgende build:
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WhXiVk!bWd!ZYYaab

Welke builds zijn gebruikelijk voor barbarians (tijdens levelen)?
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#bSXkRT!cXd!YZabbb

Met een langzame two-hander en een beetje lifesteal. Act 1 inferno gaat nog prima met ongeveer 700k aan gear en deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

De verschillen tussen de acts zijn wel goed aanwezig moet ik zeggen:

Act 1: 2 of meer elite packs bij elkaar, gaat prima.
Act 2: 1 max 2 elite packs, gaat prima.
Act 3: 1 elite pack, dood.

vanavond nog maar een beetje farmen. Toch vind ik de DH erg leuk spelen.

huidige build:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRXVST!TeY!YbZccZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Gisteren de plans voor de staff of herding EINDELIJK gefarmed. Heb izual n keer of 60 dood gemaakt! Letterlijk! 2 dagen aan het raggen geweest tot ik ze eindelijk had. De staff gemaakt en op normal whimsishyre ingegaan. Wat n onwijs slecht leveltje:) wel redelijk wat rommel gevonden met 5x nephalem valor, n aantal items met wat extra gold en magic find. Kwam weinig spannends tegen. natuurlijk niets voor mezelf maar ook niet veel boeiends om te verkopen. Daarna op nightmare gegaan en ook weinig fatsoenlijke loot:S
Nu kost t me 500K om de staff op hell te maken en vraag me af of dat wel de moeite waard gaat zijn. hoe vaak moet ik da level wel niet doen om me geld eruit te halen. En hoeveel tijd kost t me wel niet om van tevoren op zoek te gaan naar 5 champion packs om me nephalem valor wat omhoog te krijgen?

Hoeveel gold en magic find hebben jullie standaard zonder de nephalem valor buff?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sinds ze de aanpassing gedaan hebben om MF en GF niet meer te laten werken op kistjes is Wyrmshire waardeloos geworden.

Ben blij dat ik nooit de inferno upgrade heb gedaan.
Enige wat je er nog kan doen is wat xp farmen, voor de rest is het gewoon crap geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Vraagje over de verdeling van de loot binnen de acts.
Is er verschil tussen bijv. het begin van act 3 nightmare en het eind van act 3 nightmare qua loot? Wordt de kans op hogere itemlevels dan hoger of gaat dat verschil enkel per act?
Dus per moeilijkheidsgraad 4 niveaus van items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
lj_tree schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:02:
Nu kost t me 500K om de staff op hell te maken en vraag me af of dat wel de moeite waard gaat zijn. hoe vaak moet ik da level wel niet doen om me geld eruit te halen. En hoeveel tijd kost t me wel niet om van tevoren op zoek te gaan naar 5 champion packs om me nephalem valor wat omhoog te krijgen?

Hoeveel gold en magic find hebben jullie standaard zonder de nephalem valor buff?
'Vroeger' was de grootste charme van het level dat je makkelijk stacks in act 1 kunt farmen en dan waarzinnig veel 'kisten' hebt. In combinatie met je stacks en je magic find dropte er veel behoorlijk spul. Nu werkt mg niet meer op kisten, dus is het inderdaad een beetje meh...
Ik vond het vooral storend lelijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Ik zou bij deze graag Tsurany willen bedanken voor zijn tip om te gaan gold farmen in de Arreat Crater :D

Ik doe deze nu op hell met een gold find gear (+ 170% GF) en ik heb op 1 avond zo meer als 400k gemaakt :D
Voor de mensen die niet weten wat dit inhoudt:

Ik ga naar de arreat crater in act 3, wandel tot het einde zodat je bij de Tower of sin (?) komt, dan TP -> leave, resume. Daardoor kom je aan het einde terecht, dan loop ik gewoon terug naar het begin met Archon, energy armor, magic weapon en sparkflint :P Die spinnetjes zijn dikke Archon boost waardoor ik makkelijk 1 à 2 minuten Archon kan blijven.

Van zodra archon op is => teleport naar town, leave en resume. :D

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

CobyBE schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:10:
Ik zou bij deze graag Tsurany willen bedanken voor zijn tip om te gaan gold farmen in de Arreat Crater :D

Ik doe deze nu op hell met een gold find gear (+ 170% GF) en ik heb op 1 avond zo meer als 400k gemaakt :D
Voor de mensen die niet weten wat dit inhoudt:

Ik ga naar de arreat crater in act 3, wandel tot het einde zodat je bij de Tower of sin (?) komt, dan TP -> leave, resume. Daardoor kom je aan het einde terecht, dan loop ik gewoon terug naar het begin met Archon, energy armor, magic weapon en sparkflint :P Die spinnetjes zijn dikke Archon boost waardoor ik makkelijk 1 à 2 minuten Archon kan blijven.

Van zodra archon op is => teleport naar town, leave en resume. :D
ugh en bedankt :/ nu moet ik dus ook op mijn wizard wat gf en pickup gear gaan kopen om te kijken wat sneller gaat, mijn DH of mijn mage :P Hoewel ik het op mijn DH op nightmare doe voor speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Laatst online: 18-09 07:15
Ik ga hier ook is naar kijken, als jij dat bent kan je wat meer van je stats laten zien, dan doel ik op wat meer detail. Als het kan ook je skills met runes : O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik weet het niet, ik vind 400k op een avond nou niet echt spannend... als ik A1 run op Inferno haal ik ook 600k binnen met 5 stacks zonder GF gear. en dat kan 2x op een avond als je door stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

3xNix schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:16:
Ik weet het niet, ik vind 400k op een avond nou niet echt spannend... als ik A1 run op Inferno haal ik ook 600k binnen met 5 stacks zonder GF gear. en dat kan 2x op een avond als je door stapt.
Fijn voor jouw, maar niet iedereen heeft na Hell meteen de gold en/gear om A1 te runnen zonder zichzelf scheel te betalen aan repairs omdat ze steeds doodgaan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Dat is 400k op een 2 à 3 uurtjes denk ik hoor, het is sowieso lucratiever als infero runs aangezien de repair costs laag blijven. Je kan ook nightmare kiezen (op hell kan het wel eens gebeuren dat je toch dood gaat :P) maar ik verkies Hell voor de grotere money stacks. Je moet bedenken dat als ik een goede run heb ik toch gemakkelijk 20k om de 2 à 3 minuten kan hebbben.

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Bokkie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:18:
[...]

Fijn voor jouw, maar niet iedereen heeft na Hell meteen de gold en/gear om A1 te runnen zonder zichzelf scheel te betalen aan repairs omdat ze steeds doodgaan :O
Maar op levl 60 is het toch beter om met 5 stack door te farmen, waarom zou je 1 klein stukje doen?
Of scheelt het echt veel dat kleine stukje?

En op inferno kan je een lucky drop krijgen die aardig verkoopt op AH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
600k haal ik meestal niet hoor op een run zonder GF, misschien moet ik er eens op letten, maar ik schat dat ik maar 300k oid ophaal met een run( stacks/packs farmen op de bekende plekken en dan vanaf leorics manor tot de butcher(incl de packs vlak voor leorics manor totaal 10-20 packs + warden+butcher).
Ik vind gold runs vooral zo mindnumbing boring, dat ik er niet eens over wil nadenken. Run van minder dan een 45min oid, zal ik vanavond eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

3xNix schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:23:
[...]

Maar op levl 60 is het toch beter om met 5 stack door te farmen, waarom zou je 1 klein stukje doen?
Of scheelt het echt veel dat kleine stukje?

En op inferno kan je een lucky drop krijgen die aardig verkoopt op AH...
Als je op elk elite pack 1x doodgaat is het al niet rendabel meer ivm de repairs, en inderdaad 1 lucky drop, maar weeg dat op tegen elke run van gemiddeld 3 mins (inc game maken en leaven) verzekerd zijn van 15k (of meer) zonder dood te gaan of geluk te moeten hebben.

Het is boring en easy, maar wel vast inkomen. Doe meestal tussendoor wat runs voor als ik op full runs wat vaak ben doodgegaan om repairs goed te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

TheInsomniac schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:25:
[...]

600k haal ik meestal niet hoor op een run zonder GF, misschien moet ik er eens op letten, maar ik schat dat ik maar 300k oid ophaal met een run( stacks/packs farmen op de bekende plekken en dan vanaf leorics manor tot de butcher(incl de packs vlak voor leorics manor totaal 10-20 packs + warden+butcher).
Ik vind gold runs vooral zo mindnumbing boring, dat ik er niet eens over wil nadenken. Run van minder dan een 45min oid, zal ik vanavond eens op letten.
Dat is precies wat ik 2-3x run op een avond..
Stappen plan:
1.) Withering forrest? 5 stacks halen.
2.) Vanaf de Kerk? rond rennen voor boss packs en treasure demons, dan pas stoppen om te vechten.
3.) Spider boss en Butcher.

Ik begon met 6k dps, en wat andere slechte gear op me barb... heb nu 14k dps en veel meer resist.
( en speel maar 2 dagen per week, en pas weer sinds de nieuwe patch)

Zo ongeveer dan, ik ken alle namen niet uit m'n hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 21-09 16:29
CobyBE schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:18:
[...]

Dat is 400k op een 2 à 3 uurtjes denk ik hoor, het is sowieso lucratiever als infero runs aangezien de repair costs laag blijven. Je kan ook nightmare kiezen (op hell kan het wel eens gebeuren dat je toch dood gaat :P) maar ik verkies Hell voor de grotere money stacks. Je moet bedenken dat als ik een goede run heb ik toch gemakkelijk 20k om de 2 à 3 minuten kan hebbben.
Denk dat je toch beter in NM kan gaan farmen aangezien je daar die 400k in een uurtje bij elkaar speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Voor het cow level vind ik het wel jammer dat ook dat generfed is. Je moet al zo je best doen om alles te vinden voor de staff, en dan kost da ding op hell al n fortuin dus mag er ook wel wat tegenover staan.
Zelfs me vriendin moest lachen om de discussie tussen de koe-geest en me barb en het feit dat je my little pony's en troetelbeertjes aan t afmaken bent:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gold farming A1
Om door A4 te progressen.
Trouwens farm er iemand eigenlijk belial hij dropt bij mij nooit rares alleen magic :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:58:
Gold farming A1
Trouwens farm er iemand eigenlijk belial hij dropt bij mij nooit rares alleen magic :s
Bosses farmen heeft alleen zin als je 5 stacks NV hebt. En zelfs dan kun je net zo goed elite-packs doen (en de boss als afsluiter van een run).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
superbassie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:36:
[...]

Denk dat je toch beter in NM kan gaan farmen aangezien je daar die 400k in een uurtje bij elkaar speelt.
Thanks, ik zal vanavond nog eens op NM proberen, ik meen toch dat ik meer gold kreeg op hell en met Archon gaan de mobs ongeveer even snel neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Mijn ervaring post-patch is dat Act1 farming: woods - crypts - halls of agony - butcher veel rendabeler is dan act2 of act3 waarbij je 3x trager vooruit gaat en de kans op lvl62 items slechts 5 à 10% hoger is. Per run ongeveer 50 blues en 20 rares, waarvan 1 à 2 voor leuk prijsje te verkopen. En ongeveer 150k gold, dat voor een uurtje gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb 4 legendaries gevonden, 2 crap. Die vielen beide op NM in whimsyshire. Dus vraag me af of het de moeite is om hem te upgraden naar Hell en inferno.

Alleen hoe moeilijk zijn die beestjes op inferno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:00:
[...]

Bosses farmen heeft alleen zin als je 5 stacks NV hebt. En zelfs dan kun je net zo goed elite-packs doen (en de boss als afsluiter van een run).
Als die bijna dood is gooi ik mijn 260% mf gear erop plus 1 NV buf kom ik op 275mf dat is veel meer dan 5 nv buffs. Of heeft blizzard daar iets voor dat je wel 5 nv hebben moet en niet om je mf% gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:05:
[...]

Als die bijna dood is gooi ik mijn 260% mf gear erop plus 1 NV buf kom ik op 275mf dat is veel meer dan 5 nv buffs. Of heeft blizzard daar iets voor dat je wel 5 nv hebben moet en niet om je mf% gaat ?
Volgens mij krijgt de boss bij 4 NV al 1 extra rare drop, of dat moet aangepast zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
[...]

Neen, maar bij 5 NV stacks krijg je volgens mij gegarandeerd 1 extra rare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
[...]

Maakt dit nu echt zoveel nog uit? Ik merk het verschil tussen drops met/zonder MF gear bijna niet, eens je +100% MF hebt door NV en basis gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:58:
Gold farming A1
Belial was te makkelijk om te farmen(toegankelijk en snel te killen), dus zijn zijn drops generved. Met 5 stacks krijg je ook van hem minimaal 1 rare. Als het je lukt, kun je overwegen om heel de arreat te farmen, dan kun je belial mooi meepikken met 5 stacks.

Bijzondere reactie overigens van Blizzard, waarom niet het waypoint verplaatsen of deactiveren zodat je alleen nog maar een quest kunt starten die veel eerder in de areat plateau zit. (zie act 1)Het blijft immers een boss. Tijdens questprogressing vind ik dat soort dingen altijd een enorme afknapper. Heb je een boss down, 0 loot. Het blijft een lootgame. Progress runs zijn (bij mij) niet altijd zo lang dat ik hele acts in 1 keer doe, dus dan heb je niet altijd 5NV stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
TheInsomniac schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:33:
[...]

Ik mis in jouw verhaal je dps. Als jij 1k dps doet(overdreven) dan moet je zo waanzinnig lang tanken dat je dat nooit fatsoenlijk gaat redden. Overigens is de beste manier van tanken zorgen dat ze uberhaubt geen damage doen -> stuns. Ik gebruik:
- ignore pain(iron hide)
- revenge(provocation)
- Frenzy(smite)
- War cry(impunity)

Per cycle can 30 seconden heb je dan 1 window van 5-6 seconden waarin je ignore pain/leap/ground stomp op cooldown hebt. (dan of kiten, of je hebt al een revenge proc ter beschikking en je kunt doortanken).

Overigens speel ik zelden solo, toen speelde ik meer met wrath of the berserker en furious charge.
Ah ja.. vergeten... DPS zit op ong 11k. Enige betaalbare 1h met LoH van 570 had 640dps.
Zoek continue naar betere 1handers met LoH maar 250.000.000 kan en ga ik nooit betalen :)

Tactiek is wel interessant en ga ik eens proberen. Dank! Speel of alleen of samen met mn vrouw d'r DH maar die is echt te snel dood als er mobs op haar komen. Is net nu ook zo dat je betere kans hebt op goede items als je met 4 man speelt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
TheInsomniac schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:09:
[...]

Belial was te makkelijk om te farmen(toegankelijk en snel te killen), dus zijn zijn drops generved. Met 5 stacks krijg je ook van hem minimaal 1 rare. Als het je lukt, kun je overwegen om heel de arreat te farmen, dan kun je belial mooi meepikken met 5 stacks.

Bijzondere reactie overigens van Blizzard, waarom niet het waypoint verplaatsen of deactiveren zodat je alleen nog maar een quest kunt starten die veel eerder in de areat plateau zit. (zie act 1)Het blijft immers een boss. Tijdens questprogressing vind ik dat soort dingen altijd een enorme afknapper. Heb je een boss down, 0 loot. Het blijft een lootgame. Progress runs zijn (bij mij) niet altijd zo lang dat ik hele acts in 1 keer doe, dus dan heb je niet altijd 5NV stacks.
Ik blijff het ook jammer vinden dat bosses alleen de allereerste keer dat je ze killed tijdens progressions (van 1 tm 60) gegarandeerd rares droppen. Dit zou imho een maal per difficulty moeten zijn. Nu zijn bosses tijdens het levelen puur meh, terwijl ze juist iets extras zouden moeten zijn. (En met eenmaal per difficulty kun je het toch niet farmen)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

CobyBE schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:06:
[...]

Neen, maar bij 5 NV stacks krijg je volgens mij gegarandeerd 1 extra rare.
Inderdaad. 5 stacks NV is niet alleen 75% Magic en Gold Find, maar levert ook een gegarandeerde rare op bosses en elite packs. Ik heb gisteren in een uurtje Act 2 elite packs farmen, van start tot aan Maghda, 24 rares mogen looten, met 1 elite pack die het zelfs nodig vond om 3 rares te droppen. Ik zou inderdaad niet meer weten waarom je nog bosses gaat farmen, als het belachelijk veel sneller kan op elite packs.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

[...]

Men is er nog niet over uit of MF uberhaubt werkt op bosses. Nadat mensen een tijdje lang de mini-bosses in Act 4 hebben gefarmed met een last-minute MF-switch, heeft Blizzard MF & bosses gehotfixed. Of dat inmiddels is teruggedraaid is niet bekend.

NV geeft naast MF/GF ook nog andere effecten die niet in de tooltip staan. Het verhoogt het minimum aantal blues/rares die je van een boss krijgt (MF verhoogt alleen de kans, als het werkt op bosses, maar biedt geen garanties). Met 5 stacks NV krijg je minimaal 1 rare. Vaak 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Blistimo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:18:
[...]

Inderdaad. 5 stacks NV is niet alleen 75% Magic en Gold Find, maar levert ook een gegarandeerde rare op bosses en elite packs. Ik heb gisteren in een uurtje Act 2 elite packs farmen, van start tot aan Maghda, 24 rares mogen looten, met 1 elite pack die het zelfs nodig vond om 3 rares te droppen. Ik zou inderdaad niet meer weten waarom je nog bosses gaat farmen, als het belachelijk veel sneller kan op elite packs.
Elite packs farmen werkt nu gewoon veel beter, er zijn er veel meer per act, dus je kan gewoon lekker de act doorspelen en als je de boss niet wil killen: prima, dan hoeft dat niet eens. Doe dit sinds de patch en ik vind meer rares dan voorheen met butcher runs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Treasure demons zijn ook wel insane nu, krijg soms 4 rares met 5 NV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
[...]

Qua rare drops is na de laatste patch een boss redelijk gelijk getrokken met een champion/elite pack. In alle gevallen krijg je met 5NV stacks gegarandeerd 1 rare. Dit was bij bosses 2, de rest is luck en afhankelijk van MF. Aangezien een boss meer items dropt 6-8 v 10-12 oid, kun je ook meer rares bij een boss vinden in 1 keer. Hierdoor is bossrunnen echt veel minder interessant in mijn optiek.
1)Zonder NV stacks en zonder mf->kansloze drops.
2)Zonder stacks en met gearswitchen->grootste kans op death.
3)Zonder stacks en met mf zonder gearswitch-> is eigenlijk alleen belial geschikt omdat je dan hele korte runs wilt.

Vergelijk:
4)Met stacks en zonder mf->safe en redelijke drops
5)Met stacks en met gearswitchen->grootste kans op death, maar goede drops(bij voorkeur alleen doen als je minimaal met z'n tweeen bent(resurrect)
6)Met stacks en mf zonder gearswitch-> beste denk ik, maar limited by gear, stem hier je zone op af.

Persoonlijk kan ik act 3 redelijk op manier 5 doen, act op 2 gaat al beter op manier 5, deels ook op manier 6, maar is dan vrij traag. En act 1 kan ik prima op manier 6 doen. Dit laatste heeft dan mijn voorkeur tot nu toe.
Act 1 kan ik prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Ik vind het steeds opnieuw naar lvl 60 gaan in HC een beetje saai worden dus ben ik nu wat anders gaan doen, namelijk uber gear verzamelen voor elk lvl. Ik heb nu zo een beetje de beste gear tot en met lvl 30. De rest moet ik nog voor sparen.

Het leukste is dan om lvl 20 te bereiken met mijn mage omdat die dan ineens 650 DPS krijgt samen met 4500 HP. Dit is eigenlijk voldoende om meteen normal uit te spelen alhoewel je tijdens het spelen toch blijft lvlen. Uit eindelijk ben ik dan op lvl 27 klaar met normal en heb dan 1200 DPS met 7000 HP. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm oke ik heb niet te veel tijd in belial gestoken maar omdat die snel
Te bereiken is en nogal makkelijk. Of mf helpt ? Wat ik zelf ervaar is dat je gewoon meer krijgt met 5 nv en net voordat de elite packs dood is je mf gear erop gooien levert mij steeds 2-4 rares op en als ik geen mf gear heb 1-4 maar minder vaak. Dus van de 10 elites dropt er met mf gear 25-40 rares en zonder 15-25. Bijna weer thuis kijken hoeveel er geboden is op mijn spul koop laatste tijd veel sets/legendarie voor een spot prijs en gaan dan vaak met 1m winst.

Gisteren 1 sec te lang nagedacht en zag een prachtige ring voor mijn ogen weg gaan waar ik nog steeds van baal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben momenteel veel farmruns aan het doen op mijn lvl 60 DH (Act 1 inferno). Ik vind dan tijdens die runs veel rares met laag iLvl/slechte stats.

Wat doen jullie hiermee? Gewoon verkopen aan de vendor of salvagen? Wat is het meest winstgevend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vendor alles tegenwoordig, ook redelijke goede items, op AH verkoop ik niets, ook niet tegen bodemprijzen.
(tenzij ik er iemand blij mee kan maken, dan geef ik het weg)

[ Voor 22% gewijzigd door Mad-Matt op 25-06-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:32:
Ben momenteel veel farmruns aan het doen op mijn lvl 60 DH (Act 1 inferno). Ik vind dan tijdens die runs veel rares met laag iLvl/slechte stats.

Wat doen jullie hiermee? Gewoon verkopen aan de vendor of salvagen? Wat is het meest winstgevend?
Crap items (<lvl61) blue naar de vendor, yellow salvagen: inferno mats zijn vrij aardig te verkopen op het AH (sommige toch). Moet je maar eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

dat wist ik niet, ook maar eens naar kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met dots. Der stond laatst dat die ook kunnen criten maar als ik speel crit ze nooit :( en nee het ligt niet aan me %crit want die is hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

TheInsomniac schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:33:
[...]

- ignore pain(iron hide)
- revenge(provocation)
- Frenzy(smite)
- War cry(impunity)
Een stun build met revenge is counter synergist. Wanneer je revenge gebruikt, moet je damage reduction hebben ( Ignore pain, leap met +300% armor ) en/of evasion. Als je mass stuns gebruikt kan je revenge net zo goed weg laten.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ook maar eens Act 1 inferno farmen... het is wel een beetje lachwekkend hoe makkelijk dat is. Denk dat ik mijn Smoke Screen maar inruil voor gold ferrets ofzo...:P Denk toch dat Act2 meer mijn ding blijft, daar loop ik ook zo doorheen en toch 2x zoveel quality drops en nog een beetje een gevecht soms... Waar heb ik anders al die gear voor als ik alleen MF spul gebruik in Act 1? Beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Barbarian, level 46, in Act III (Siegebreaker) met 1.1k damage en 11k health! Dat is best netjes toch? ^^ Geen spullen gekocht of wat dan ook, alles zelf gevonden :D

Gisteren is er niet veel van gekomen, had eigenlijk even een uurtje of 2-3 Diablo moeten spelen XD Maarja, vast 's avonds wel tijd deze week :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Alle items met ilvl 61 of hoger die niet verkoopbaar zijn voor meer dan ca. 1700 gold kun je salvagen. De essences die je overhoudt zijn goed te verpatsen voor 1700+ gold.

Ik ben zelf vooral bezig met Butcher runs in Act 1. Ik heb Act 2 wel geprobeerd, maar daar kom ik slecht doorheen. Ik moet dan toch medespelers hebben met betere gear dan ik, zodat er meer DPS is. Ik merk dat het nu vooral een gearcheck wordt, maar ik heb nooit genoeg geld voor fatsoenlijke items. Mijn resists zijn redelijk op orde (buffed hangen ze rond de 600) voor act 2, maar mijn armor en DPS laten te wensen over (buffed 5k en 15k).
Ik ben nu op zoek naar gloves met minimaal 7.5% CC, 30% CD en 50% res all. Die zijn best duur, vooral als je er ook +str en/of +LoH bij wil hebben.
Maar goed, ik zoek vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
BramSd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:56:
Alle items met ilvl 61 of hoger die niet verkoopbaar zijn voor meer dan ca. 1700 gold kun je salvagen. De essences die je overhoudt zijn goed te verpatsen voor 1700+ gold.
Dit. Als ik een act 1 run doe dan salvage ik ook alle items en verkoop daarna de essences op het AH. Deze zijn meestal binnen de 5 minuten verkocht. :D Ik had zo een paar honderd verkocht voor 400k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CobyBE schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:05:
[...]

Dit. Als ik een act 1 run doe dan salvage ik ook alle items en verkoop daarna de essences op het AH. Deze zijn meestal binnen de 5 minuten verkocht. :D Ik had zo een paar honderd verkocht voor 400k
Een paar honderd voor 400k? Wooptiefuckingdoo :P

Das niet veel meer dan de items direct vendoren volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

kaluro2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:46:
[...]

Een stun build met revenge is counter synergist. Wanneer je revenge gebruikt, moet je damage reduction hebben ( Ignore pain, leap met +300% armor ) en/of evasion. Als je mass stuns gebruikt kan je revenge net zo goed weg laten.
Ground stomp is goed als je in een groep speelt omdat nog steeds veel dps de hurrdurr 0% hp max dps gear hebben. Solo zou ik het alleen gebruiken als je moeite met de content hebt en je wilt niet gaan grinden voor gear (wat je later alsnog moet doen).

Een skill maakt het nou niet echt een build, meer extra zekerheid. Hoewel je het kan gebruiken met charge - life on hit rune. Stunnen om ze op een hoopje te krijgen met de 24y rune en er dan doorheen gaan chargen voor de heals.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 25-06-2012 11:09 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Een paar honderd voor 400k? Wooptiefuckingdoo :P

Das niet veel meer dan de items direct vendoren volgens mij.
Laatste check was zo'n essence ding op inferno 6k waard. Lijkt me toch meer dan de 1 à 2000 gold die het waard is voor de vendor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:08:
[...]

Laatste check was zo'n essence ding op inferno 6k waard. Lijkt me toch meer dan de 1 à 2000 gold die het waard is voor de vendor :)
Een paar honderd (laten we voor het gemak 200 zeggen, minimaal), voor 400K is dus 2K max per stuk voor hem. Dat is dus geen 6K :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
kaluro2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:46:
[...]
Half terechte opmerking denk ik. Ligt er namelijk sterk aan wanneer en hoe je build gebruikt(ga ik zo even op in). Naar aanleiding van je opmerking ga ik vanavond wel even testen of ik voldoende healing uit die charge met een 10 sec cooldown(geloof ik) haal. Procced revenge ook op dodges?

Leap met extra armor duurt naar mijn smaak een beetje tekort(heb ik wel een hele tijd solo mee gespeeld). bij korte gevechten werkt dat leuk, maar weinig toegevoegde waarde later, was de duratie geen 4 maar 7-8 seconden dan zou ik die wel weer nemen wellicht). Ignore pain gebruik ik wel, met de increased duration. Leap heb ik vooral met stun om tijdens teamplay een DH te redden van ontsnapte mobs, en als dat niet nodig is voor de chainstun.

Revenge tot de vorige patch procced ook op magic damage, dus plagued/molten/arcane etc kreeg ik voldoende procs van. Dit weekend weinig progress geprobeerd->dus gefarmed en dan gebruik ik deze build uberhaubt niet, maar voor progress runs moet ik even kijken over het beter werkt met charge(ook fijn qua mobility). Revenge is wel een super skill om trash mee te clearen, die hoef ik niet echt te stunnen en de aoe damage van revenge is dan te grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:45
Zijn er eigenlijk in D3 bepaalde characters waar je het best MF mee kunt doen? Vroeger was een Sorceress altijd de bom daarvoor ... zijn ranged characters nu nog altijd 't best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Volgens mij niet, al is een ranged char wel handiger om alle potten en barrels kapot te maken. Al is dat na de laatste update ook niet echt een vetpot.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Een paar honderd (laten we voor het gemak 200 zeggen, minimaal), voor 400K is dus 2K max per stuk voor hem. Dat is dus geen 6K :P
Vergeet de inferno Fiery Brimstones niet, die gaan voor rond de 30 à 40k het stuk. Als je al een legendary vind heb je er 9/10 niets aan dus, salvagen en sellen op AH die handel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Magic schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:22:
Volgens mij niet, al is een ranged char wel handiger om alle potten en barrels kapot te maken. Al is dat na de laatste update ook niet echt een vetpot.
Droppen destructible objects nog gold? Ik dacht dat dit niet meer het geval was. Enkel 'aanklikbare' objects voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Magic schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:22:
Volges mij is antwoord gewoon nog, ja ranged is daarvoor nog steeds handiger. Simpelweg omdat de gear voor melee een stuk duurder is. Simpelweg voor goed mf-en heeft een ranged dps damage en mf nodig. Melee heeft damage/mf/tankyness nodig. Een item met 100+int en 18%mf is voor een wizard al snel goed genoeg. Voor een barb moet daar minstens res/all of vit bij(en str ipv int natuurlijk). Dan ga je al van magic naar rare items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die potjes in Arreat Core nog wel (die je handmatig open moet klikken), de botten stapeltjes droppen echt niets meer.

Tip nog voor snel gold find is ook je oppak radius vergroten (is hier al eerder vermeld, maar nog even een keertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Mad-Matt schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:30:
Die potjes in Arreat Core nog wel (die je handmatig open moet klikken), de botten stapeltjes droppen echt niets meer.

Tip nog voor snel gold find is ook je oppak radius vergroten (is hier al eerder vermeld, maar nog even een keertje)
Inderdaad, ik heb zelf ook een +10 yard pickup radius als ik gold farm, maakt alles zo veel sneller/efficiënter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Mad-Matt schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:30:

die kleine stapeltjes niet idd, die grote zwarte hopen droppen nog wel gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Afgelopen weekend eindelijk inferno uitgespeeld met men barb met 5 stacks ^^
Niet echt goede items gevonden buiten 1 ring die voor 40 euro verkocht werd iets later op de avond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:29:
Ik vind het steeds opnieuw naar lvl 60 gaan in HC een beetje saai worden dus ben ik nu wat anders gaan doen, namelijk uber gear verzamelen voor elk lvl. Ik heb nu zo een beetje de beste gear tot en met lvl 30. De rest moet ik nog voor sparen.

Het leukste is dan om lvl 20 te bereiken met mijn mage omdat die dan ineens 650 DPS krijgt samen met 4500 HP. Dit is eigenlijk voldoende om meteen normal uit te spelen alhoewel je tijdens het spelen toch blijft lvlen. Uit eindelijk ben ik dan op lvl 27 klaar met normal en heb dan 1200 DPS met 7000 HP. :)
Je hebt toch hopelijk Exp/kill op alle items zitten en in je helm een increased exp gem in je socket? Scheelt waarzinnig veel tijd:P. Je kunt al makkelijk mobs van 3 levels hoger aan->25% exp increase en dan 20% increased exp in je helm en een hoop fixed exp/kill en je blaast door alles heen en je leveled ook nog lekker vlot.

Bij recycling van gear is het ook prettig als je er wat mf/gf op hebt zitten. Vanaf NM tikt gold toch al lekker aan, waardoor je tijdens het boosten ook nog wat gold overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is het feit dat de AH vol staat met rij na rij dezelfde meuk niet gewoon het bewijs dat alles overpriced is? Dat redelijke en normale prijzen meer bij een tiende liggen van wat het nu is?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Tsja, ik vond pas een amulet met +60 all resistances, + 120 vit en nog een stat, en ik zie de prijzen van vergelijkbare necks op 1miljoen + staan, dan zet ik hem er niet op voor 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:43
maratropa schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:55:
Is het feit dat de AH vol staat met rij na rij dezelfde meuk niet gewoon het bewijs dat alles overpriced is? Dat redelijke en normale prijzen meer bij een tiende liggen van wat het nu is?
Geeft eerder aan dat de AH verzadigd is.
Zoals voorspeld is dit gewoon een logisch vervolg van de aanloopfase.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Pagina: 1 ... 18 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging