Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:05:
[...]
Als die bijna dood is gooi ik mijn 260% mf gear erop plus 1 NV buf kom ik op 275mf dat is veel meer dan 5 nv buffs. Of heeft blizzard daar iets voor dat je wel 5 nv hebben moet en niet om je mf% gaat ?
Qua rare drops is na de laatste patch een boss redelijk gelijk getrokken met een champion/elite pack. In alle gevallen krijg je met 5NV stacks gegarandeerd 1 rare. Dit was bij bosses 2, de rest is luck en afhankelijk van MF. Aangezien een boss meer items dropt 6-8 v 10-12 oid, kun je ook meer rares bij een boss vinden in 1 keer. Hierdoor is bossrunnen echt veel minder interessant in mijn optiek.
1)Zonder NV stacks en zonder mf->kansloze drops.
2)Zonder stacks en met gearswitchen->grootste kans op death.
3)Zonder stacks en met mf zonder gearswitch-> is eigenlijk alleen belial geschikt omdat je dan hele korte runs wilt.
Vergelijk:
4)Met stacks en zonder mf->safe en redelijke drops
5)Met stacks en met gearswitchen->grootste kans op death, maar goede drops(bij voorkeur alleen doen als je minimaal met z'n tweeen bent(resurrect)
6)Met stacks en mf zonder gearswitch-> beste denk ik, maar limited by gear, stem hier je zone op af.
Persoonlijk kan ik act 3 redelijk op manier 5 doen, act op 2 gaat al beter op manier 5, deels ook op manier 6, maar is dan vrij traag. En act 1 kan ik prima op manier 6 doen. Dit laatste heeft dan mijn voorkeur tot nu toe.
Act 1 kan ik prima
Make it fool proof and someone will make a better fool.