• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-12 20:25
The Chosen One schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:43:
[...]

Skills op ADSF zetten en potion og G en nog een muisknop of 2e knop.

Heb nu alleen gems nodig van HC AH... geen gems te vinden. Net een +100 vital 3 slot chest gevonden.
Ik vind persoonlijk potions op mouswheel beter werken.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

[...]

Heb nu alleen gems nodig van HC AH... geen gems te vinden. Net een +100 vital 3 slot chest gevonden.
ik heb alles op QWER zitten, met A als pot
ben die knoppen van LoL gewend :)

Verwijderd

Ben op Areat lvl 1 NM begonnen en ben doorgegaan tot en met Azmodan met 98% goldfind. Ik heb geen ringen want die zijn me veel te duur en heb lvl 50 gear gekocht (kost nauwelijks geld) wat erg goed voldoet op NM. Ik heb er een uur over gedaan en 60K verdiend, inclusief de verkoop van de loot. Veel rare gevonden ondanks 0% MF op mijn gear maar is dat het maximum, 60k gold op een uur of kan het veel beter?

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:57

Grvy

Bot

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:58:
Ben op Areat lvl 1 NM begonnen en ben doorgegaan tot en met Azmodan met 98% goldfind. Ik heb geen ringen want die zijn me veel te duur en heb lvl 50 gear gekocht (kost nauwelijks geld) wat erg goed voldoet op NM. Ik heb er een uur over gedaan en 60K verdiend, inclusief de verkoop van de loot. Veel rare gevonden ondanks 0% MF op mijn gear maar is dat het maximum, 60k gold op een uur of kan het veel beter?
Veel en veel beter.. ik haal 60k per run*. Je goldfind moet echt omhoog; minimaal 200+ unbuffed.

Een run doe ik in ongeveer 20 minuten; skip azmodan en alleen Towers/Core's doen. TP'en wanneer dead end.
Snelheid in je run bepaalt hoeveel je haalt.

[ Voor 12% gewijzigd door Grvy op 24-06-2012 01:04 ]

Dit is een account.

Verwijderd

Grvy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:02:
[...]

Veel en veel beter.. ik haal 60k per run*. Je goldfind moet echt omhoog; minimaal 200+ unbuffed.

Een run doe ik in ongeveer 20 minuten; skip azmodan en alleen Towers/Core's doen. TP'en wanneer dead end.
Snelheid in je run bepaalt hoeveel je haalt.
Zit er op eind 50 gear meer dan 14% goldfind? Ik heb nu 6 onderdelen met goldfind maar zag nergens meer dan 14% op de gear.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 14:02

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:58:
Ik zou zelf niets aan items looten. Dat kost tijd (zeker bij rares, oppakken -> identify -> verkopen). Gewoon de boel opblazen en het gold pakken. Als je een of twee items hebt die de afstand waarop je gold oppakt vergroot dan is het nog beter.

Daarnaast zijn vooral de levels in de Areat Crater erg goed, de toren-levels die er tussenin zitten zijn minder efficient. Dus doe Crater level 1 en 2 en daarna de Core. Hier zitten grote groepen van die schorpioen-achtige beesten en die kun je met AoE lekker opblazen voor effectief gold-farmen.

edit: Als je nog geen L60 bent, dan eerst naar 60 levelen. Nephalem Valor levert immers ook wat +goldfind op (15% per stack).

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 24-06-2012 01:07 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Grvy

Grvy

Bot

Rannasha schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:06:
[...]

Ik zou zelf niets aan items looten. Dat kost tijd (zeker bij rares, oppakken -> identify -> verkopen). Gewoon de boel opblazen en het gold pakken. Als je een of twee items hebt die de afstand waarop je gold oppakt vergroot dan is het nog beter.

Daarnaast zijn vooral de levels in de Areat Crater erg goed, de toren-levels die er tussenin zitten zijn minder efficient. Dus doe Crater level 1 en 2 en daarna de Core. Hier zitten grote groepen van die schorpioen-achtige beesten en die kun je met AoE lekker opblazen voor effectief gold-farmen.
Towers moet je meepakken; gangetje gangetje werk; en dus bij elkaar geplakte mobs die je zo opblaast; zonde om het niet te doen. :)

Overigens bleus + rares meepakken uiteraard.. die kun je vendoren en dat is de moeite echt wel waard. :9

[ Voor 6% gewijzigd door Grvy op 24-06-2012 01:09 ]

Dit is een account.

Verwijderd

Bij Towers dropte er nu ook regelmatig 300 -450 gold. En rares en blues oppiken is secondenwerk als je in een groep staat. Is ook weer gemiddeld 250 gold per stuk. Maar ik zal toch naar betere gear op zoek moeten dus. Met betere gear moet ik dan richting 100K per uur kunnen komen waar ik al tevreden mee zou zijn. Als je eerst een vermogen in GF gear moet investeren loop je de eerste tijd voor Jan met de Korte Achternaam.

• Tricq
  • Laatst online: 04-12 10:40
Diablo 3 + macbook is kernel panic na kernel panic :(

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt niet alleen goldfind nodig, ook pickup radius. Naar goldpiles lopen kost tijd en tijd is gold. Zorg dat je minimaal 30 pickup radius hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Grvy

Grvy

Bot

Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:15:
Je hebt niet alleen goldfind nodig, ook pickup radius. Naar goldpiles lopen kost tijd en tijd is gold. Zorg dat je minimaal 30 pickup radius hebt.
Tenzij je een barb bent; dont bother; zet dan gewoon sprint op je skillbar.

Dit is een account.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, ik ga afscheid nemen van Diablo 3. Misschien dat ik 't nog wel 'n keer oppak, maar puntsgewijs:

1. Monk op SC naar level 60. Was leuk. Kom niet fatsoenlijk door inferno act 2 en ik ga niet 4 weken biddend farmen op iets redelijks waarmee ik verder kom. That ain't fun to me.

2. WD op SC naar level 60. Was ook leuk. Zie hierboven.

3. Monk op hardcore naar level 56 gebracht. Is vanmorgen overleden in een damp cellar doordat ik vast zat tussen mobs. Was erg leuk.

Het is goed geweest. Blizzard, bedankt voor de paar leuke weken. Maar als jullie op deze manier mensen inferno willen laten uitspelen zien jullie mij niet meer terug.

Mensen: game on, gegroet.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-12 11:28

D-rez

dexels

Als jullie al zoveel chrs lvl 60 hebben, hoe veel spelen jullie dan? Ik heb net mijn 1ste chat op 51 in hell gekregen.

Verwijderd

Je kunt betrekkelijk snel levellen. Zonder als een zombie te leven kun je relaxed in een week op je sloffen 60 halen. Dat wil dan niet zeggen dat je Inferno hebt gedaan want mijn barbarian is nu 58 half en zit in Hell Act 2.

Net nog even voor GF gear gekeken om boven 100% uit te komen maar daar moet je wel mazzel mee hebben wat koopjes betreft. Dat spul is onbetaalbaar en voor je het weet ben je de eerste 50 runs bezig om je gear terug te betalen.

• D-rez
  • Laatst online: 08-12 11:28

D-rez

dexels

In een week, ja maar hoeveel uur. Want ik speel namelijk max 2u op een dag.
D-rez schreef op zondag 24 juni 2012 @ 09:55:
In een week, ja maar hoeveel uur. Want ik speel namelijk max 2u op een dag.
Voor een level 60 heb je ongeveer 25-30 uur nodig als je het nog een beetje relaxed doet. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:15:
Of als DH, dan neem je de gold ferrets die alles voor je oppakken (en +10% GF geven :) )

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-12 10:13

Isniedood

nee, echt niet!

Wat is de max bonus magic find op een item? Kom nooit over de 20 procent heen (behalve helm met gem erin)

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-12 15:40

Cogency

Ginnunga

25% op een legendary wapen heb ik voorbij zien komen.

Verwijderd

Heeft iemand wellicht een guest pass over? PM me! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 11:01 ]

• Xufuja
  • Laatst online: 09-12 20:25
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 08:53:
Je kunt betrekkelijk snel levellen. Zonder als een zombie te leven kun je relaxed in een week op je sloffen 60 halen. Dat wil dan niet zeggen dat je Inferno hebt gedaan want mijn barbarian is nu 58 half en zit in Hell Act 2.

Net nog even voor GF gear gekeken om boven 100% uit te komen maar daar moet je wel mazzel mee hebben wat koopjes betreft. Dat spul is onbetaalbaar en voor je het weet ben je de eerste 50 runs bezig om je gear terug te betalen.
50 runs is ook weer overdreven... ~30 ofzo om terug te verdienen. Ik heb 205% GF unbuffed en 32 pickup radius. Koste me sowieso onder de 200k (onder 150k zelfs volgensmij..) en ik pick up rond de 300k gold per uur.

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-12 21:45
Gisteren mijn level 38 DH dood. Nou ja, heb in ieder geval mijn lvl 39 Monk nog. Ben net 10 minuten aan het spelen, loop in act 2 een random cellar in en begon op wat monsters in te slaan. Ineens staat m'n scherm stil en gebeurt er niks meer... oh oh..connection lost. Opnieuw inloggen en ik vreesde het al.. m'n monk is ook heengegaan ;w

Dan maar verder met m'n nieuwe level 7 DH |:(

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-12 11:09
Angeloonie schreef op zondag 24 juni 2012 @ 09:59:
[...]

Voor een level 60 heb je ongeveer 25-30 uur nodig als je het nog een beetje relaxed doet. :)
Een goeie manier om die tijd te verkorten is om een socket helm met een rode gem te nemen. Die geeft meer experience, namelijk 19% in het geval van een flawless square (120 gold op de AH nu :P). Je kunt ook duurdere kopen natuurlijk als je daar het geld voor (over) hebt.

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-12 09:20

M_V

[...]

Ik denk dat je aardig moet aanpoten om in 25 uur level 60 te zijn (uitgaande van beginnen met niets en eerste playthrough). Mijn eerste NORMAL run duurde al 16 uur. In 25 uur naar level 60 is 2 uur per act...

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-12 08:32
Ik heb met mn wizard 60 uur gespeeld en ben pas lvl 56 :P

Het gaat ook niet snel meer, omdat ik nog maar heel langzaam progress en al flink wat moet farmen om betere items te vinden/craften.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kon vroeger ook binnen een paar uur level 60 zijn door diverse truukjes te gebruiken zoals quests telkens opnieuw inleveren of een explosie gebruiken om monsters te killen die anders veel te sterk zouden zijn. Kan nu helaas niet meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Down
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:28:
Je kon vroeger ook binnen een paar uur level 60 zijn door diverse truukjes te gebruiken zoals quests telkens opnieuw inleveren of een explosie gebruiken om monsters te killen die anders veel te sterk zouden zijn. Kan nu helaas niet meer.
Nog beter zou zijn als ze meteen een optie hadden om op level 60 te beginnen, scheelt weer wat tijd.

• Gundogan
  • Laatst online: 00:03

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Isniedood schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:46:
Wat is de max bonus magic find op een item? Kom nooit over de 20 procent heen (behalve helm met gem erin)
Amulets kunnen 40% hebben.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-12 21:53
Kan iemand mij nog een keer de Blacksmith uitleggen?

Mijn Blacksmith is level 10, echter alleen crap te craften.
Daarvoor heb je recepten nodig, die droppen in Inferno. (Voor iLVL 60/61/62/63).
Ik ben alleen nog nooit een recept tegengekomen :? En als je er een recept dropt, wat moet je dan precies doen om dat recept bij je BlackSmith te krijgen?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Naar Blacksmith en met de rechtermuisknop klikken op het recept in je inventory. Je kan ook recepten kopen in de AH.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
RedHat schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:40:
Kan iemand mij nog een keer de Blacksmith uitleggen?

Mijn Blacksmith is level 10, echter alleen crap te craften.
Daarvoor heb je recepten nodig, die droppen in Inferno. (Voor iLVL 60/61/62/63).
Ik ben alleen nog nooit een recept tegengekomen :? En als je er een recept dropt, wat moet je dan precies doen om dat recept bij je BlackSmith te krijgen?
Plan drops zijn vrij zeldzaam. Het kan dus lang duren voordat je de eerste ziet vallen. Als je er één hebt ga je naar de Blacksmith en klik je met de rechtermuisknop op de Plans.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12 17:12

Megalodon86

Enzyme X

D-rez schreef op zondag 24 juni 2012 @ 08:48:
Als jullie al zoveel chrs lvl 60 hebben, hoe veel spelen jullie dan? Ik heb net mijn 1ste chat op 51 in hell gekregen.
[...]

Ik zit op 58 uur met een lvl58 Barbarian. Maar ik heb érg rustig aan gedaan.. en bijna nooit exp. gain items gehad. Met een 20% exp. helmpje gaat het natuurlijk veel sneller. 30 uur voor level 60 vind ik eigenlijk nog vrij rap.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Man man... wat een lagspikes hier.

Meer mensen die op dit moment last hebben van een wankelende connectie?
Het ene moment is het keurig 40ms, dan 500ms en dat schommelt. Net zelfs een piek naar 2500ms gehad voor een tijdje :X
Gelukkig stond ik net ergens in een hoekje stil.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Kan nog steeds wel vrij rap hoor. Koop grwoon overpowered gear met +xp en rennen met die hap!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat scheelt alleen wel keihard in snelheid. Het gaat tegenwoordig niet meer in 5-6 uurtjes.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-12 21:53
Over de Plans op AH.

Als ik die opzoek in de AH voor een one-hand wapen is de dps allemaal rond de 100-200. Dat schiet dus niet op.
Zijn er geen goede onehanders te craften met goede recipes ?

(LVL10 BS)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-12 11:47

Mad-Matt

TheDoctor#2181

net een uur act 2 lopen grinden met een vriend.

resultaat: 0 leuke items en 20k (na repairs), lang leve de patch. Oh ja en ik krijg NIETS verkocht op AH, zelfs niet voor bodem prijzen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
[...]

Mijn skills zitten op Q34T. Potion op 5 en teleport op 6. Op deze manier kunnen m'n vingers in een heerlijke natuurlijke houding liggen. Vind ik persoonlijk fijner dan dat ze de hele tijd gespannen staan omdat ik toetsen gebruik die op één lijn zitten.

Ik moet toegeven dat het wel even wennen was.

• Kroketje
  • Laatst online: 17-12 16:54
Doodgegaan door disconnect met mijn level 60 hardcore barbarian :(

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:10

Flapmo

and back is gigi!

Altijd zuur. RIP

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Down
Kroketje schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:11:
Doodgegaan door disconnect met mijn level 60 hardcore barbarian :(
Waarschijnlijk dan dezelfde disconnect die mijn (weliswaar nog maar level 39) Monk de das om heeft gedaan ;(

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Isniedood schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:46:
Amulet, 39% (max is 40%). Die heb ik voor veel gold verkocht :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• M_V

M_V

Xylon schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:06:
[...]

Mijn skills zitten op Q34T. Potion op 5 en teleport op 6. Op deze manier kunnen m'n vingers in een heerlijke natuurlijke houding liggen. Vind ik persoonlijk fijner dan dat ze de hele tijd gespannen staan omdat ik toetsen gebruik die op één lijn zitten.

Ik moet toegeven dat het wel even wennen was.
Hoe druk je shift in met een dergelijke config (of heb je die gebind aan bijv spatie waar je duim dan opligt)? Want in tegenstelling tot 1234 of asdf kan je ze lastig blind terugvinden...

[ Voor 12% gewijzigd door M_V op 24-06-2012 12:27 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12 14:12

Signature

• Xylon
M_V schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:24:
[...]

Hoe druk je shift in met een dergelijke config (of heb je die gebind aan bijv spatie waar je duim dan opligt)? Want in tegenstelling tot 1234 of asdf kan je ze lastig blind terugvinden...
Je hebt goed gegokt. Dat heb ik inderdaad aan de spatie gebind.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben er klaar mee, D3 gaat lekker in de kast tot een nieuwe update.

• Kroketje
  • Laatst online: 17-12 16:54
Mad-Matt schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:04:
Ik ben er klaar mee, D3 gaat lekker in de kast tot een nieuwe update.
Bij mij ook, totdat ik klaar ben met mijn examens. Dan Hardcore uitspelen :)

• Xylon
Kan nog steeds :) Vooral voor lage levels gaat dit nog snel, zie ook deze video.

• brama
  • Niet online
Godver... denk je, weer eens even als barb act 2 proberen na een aantal upgrades. 44k hp, 16k dmg unbuffed, 850 min. all resist (gemideld 900), 73% dmg reduction, 19% block.. alle skills defensive. En eerste wat ik tegenkom maakt me meteen genadeloos af:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cWEZZ.jpg

Kutspel.

Groeten,
Een Huiler Casual (met dank aan een elitaire puber uit dit topic voor deze mooie titel ;)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Alle stats die je noemt hebben ook iets minder prioriteit tegen een Reflects Damage pack. Daar wil je juist een fatsoenlijke hoeveelheid LoH voor hebben, zodat je kunt compenseren voor de health loss.

Maar goed, Dune Stingers zijn op zichzelf al irritant, zeker met de Jailer & Arcane Enchanted combinatie.

[ Voor 23% gewijzigd door Rone op 24-06-2012 13:27 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• brama
  • Niet online
Da's precies het enige wat ik nog niet heb inderdaad. Daar ga ik maar eens voor sparen, want da's allemaal duur spul.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Verwijderd

Reflect damage doet bijna niets tegen zoveel resists & armor. Op mijn wizard heb ik vergelijkbare stats, en ik outheal reflect damage met gemak met 500hp/s. en 2.8% life steal (wat bijna niets is in inferno)

• Grvy

Grvy

Bot

zo irritant dat je geen item sets kan maken.. heb nu een GF itemset; en wil nu terug switchen naar normale gear maar ben bang dat ik niet alles heb.. mn resistances kloppen niet.. hoop niet dat ik ze verkocht heb..

Dit is een account.

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Heerlijk die conversaties over wapens en armour!

Ik ben net lvl 10! Met mijn Monk mijn vriendin speelt wizard en gaat uitstekend. Alleen maar witte trash aan! Woohoo.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:27:
Reflect damage doet bijna niets tegen zoveel resists & armor. Op mijn wizard heb ik vergelijkbare stats, en ik outheal reflect damage met gemak met 500hp/s. en 2.8% life steal (wat bijna niets is in inferno)
Voor een Wizard wel, maar op mijn Barb zweer ik absoluut bij LoH, ongeacht de hoeveelheid armor/resistance. Een beetje attack speed (via je wapen en/of IAS), 5 Frenzy stacks en Sidearm, 1.5-2k LoH en er is niets dat betere heals geeft. oOo

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Postius schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:40:

Ik ben net lvl 10! Met mijn Monk mijn vriendin speelt wizard en gaat uitstekend. Alleen maar witte trash aan! Woohoo.
enjoy it while it lasts :)

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-12 11:02
Dacht net maar eens te gaan farmen voor Smash! Jay, smash!, eerste poging spawnde de dungeon al. Na de gibbering gemstone waar ik geen geluk mee had, mag het ook wel eens :P

• M_V

M_V

Postius schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:40:

Hmmm, ook dit topic wordt weer verziekt door white trash :+

Monk+wizard is een leuke combo. Als je hard wil gaan, zorg dat je op level15 een wapen koopt op de AH met een socket erin (die bestaan vanaf lvl15, en koop dan het hoogste wat je kan betalen, voor 2K heb je een prima ding), stop er een radiant ruby (a 100 gold) in en je doet mega damage.

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-12 12:54
M_V schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Monk+wizard is een leuke combo. Als je hard wil gaan, zorg dat je op level15 een wapen koopt op de AH met een socket erin (die bestaan vanaf lvl15, en koop dan het hoogste wat je kan betalen, voor 2K heb je een prima ding), stop er een radiant ruby (a 100 gold) in en je doet mega damage.
En verpest je meteen de rest van je normal campaign voor jezelf omdat het spel dan zo makkelijk is dat het niet leuk meer is.

Kleine toelichting:
Er is een reden dat de hoge level gems niet beschikbaar zijn op normal en het is bizar dat Blizzard het via de AH gewoon toelaat. Valt me tegen van ze eerlijk gezegd.

[ Voor 13% gewijzigd door SeamusXanthus op 24-06-2012 14:48 ]

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 21:14
Ik dacht op deze natte zondag miss diablo aanschaffen en lekker spelen met een vriend. Kan de game alleen op pricewatch voor minimaal 45 vinden! Flinke prijs voor een pc game. Ik denk voor 30 schaf ik hem wel aan maar 45! Iemand een shop waar hij goedkoper is?

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12 13:46
Pfff....

Invulnerable minions, frozen, vortex.

Best pittig met een 52 monk.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

SeamusXanthus schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:39:
En verpest je meteen de rest van je normal campaign voor jezelf omdat het spel dan zo makkelijk is dat het niet leuk meer is.
Ik dacht dat dat sowieso al zo was op normal :)

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 09:06
Zo vanwege het EK nog steeds niet er aan toegekomen om weer te spelen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

• aicaramba
swoutr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:46:
Ik dacht op deze natte zondag miss diablo aanschaffen en lekker spelen met een vriend. Kan de game alleen op pricewatch voor minimaal 45 vinden! Flinke prijs voor een pc game. Ik denk voor 30 schaf ik hem wel aan maar 45! Iemand een shop waar hij goedkoper is?
Ik denk dat het lastig zal zijn om hem voor onder de 50 euro te krijgen.. Hij is bij de goedkopere shops vaak uitverkocht..

• godofal
  • Niet online

godofal

werk goldfind ook op followers?

• Postius
NEe, en hij is overal uitverkocht.

Ik koop al mijn games voor minder dan een 10tje (mijn steam libery is echt te groot) maar blizzard spellen betaal je de volle mep voor. Wen er maar aan zoveel games hebben ze ook niet! Vervelend maar goed je haalt het er zo dik uit in uren dat 60 euro eigelijk geen drol is.

Maar om je vraag te beantwoorden, NEIN! Ik zou hem digitaal kopen van de blizzard site.

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-12 11:09
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/diablo+iii_PC.html

€44,70 :P

De realiteit is dat 45 euro zo'n beetje de laagste prijs is online. Ik geloof ook niet dat ik ergens in fysieke winkels de laatste tijd nog goedkopere versies heb gezien, als het überhaupt niet uitverkocht was.

• godofal
  • Niet online

godofal

je kán trouwens de russische versie halen voor 30~35 euro, dan moet je voordat je opstart elke keer een programmaatje draaien om de taal te veranderen, kost je 5seconden ofzo

• Postius
M_V schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Zal het onthouden dank je wel! Al moet er wel wat uitdaging in het spel blijven natuurlijk. Dat van lvl 15 is een goede! Tja we hebben de insteek dat we kijken hoe ver we komen. Gewoon voor de lolz (met jamestown http://www.finalformgames.com/jamestown/ staan op 3 van de 5 maps in de top 15 van de wereld dus opzich dicht ik ons wel potentie toe:+ )
godofal schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:10:
je kán trouwens de russische versie halen voor 30~35 euro, dan moet je voordat je opstart elke keer een programmaatje draaien om de taal te veranderen, kost je 5seconden ofzo
En juist om dat soort gare situaties te voorkomen koop voor dat half uurtje werk graag de normale versie.
(ik ben het met je eens dat het zuigt die dure blizzard games, maar ach je speelt het meer dan 100 uur. Dan ga ik niet moeilijk doen over 15 euro meer of minder want je moet er teveel moeite voor doen. Bij andere games is het makkelijk om ze onder een tientje te scoren). Als je op dat soort shit bezuinigd kan je beter ff je prioriteiten nagaan ;). Op steam werken die russische keys prima maar das een ander verhaal.

[ Voor 33% gewijzigd door Postius op 24-06-2012 15:18 ]

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 21:14
Thnx voor de reacties allemaal, maar 45 euro is me nu even teveel voor slechts een middagje vermaak, want gamen doe ik nauwelijks meer. Zal de game vast wel meer spelen. Maar gebruik mijn geld dan toch liever ergens anders voor. 60 euro voor slechts een digitale kopie jeetje.

• godofal
  • Niet online

godofal

Postius schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:15:
[...]

En juist om dat soort gare situaties te voorkomen koop voor dat half uurtje werk graag de normale versie.
(ik ben het met je eens dat het zuigt die dure blizzard games, maar ach je speelt het meer dan 100 uur. Dan ga ik niet moeilijk doen over 15 euro meer of minder want je moet er teveel moeite voor doen. Bij andere games is het makkelijk om ze onder een tientje te scoren). Als je op dat soort shit bezuinigd kan je beter ff je prioriteiten nagaan ;). Op steam werken die russische keys prima maar das een ander verhaal.
probleem is dat ik vóór de actie van blizzard een russische key had gehaald, wat de eerste dag perfect werkte (in het engels)
ik koop vaak russische keys, dit is de eerste keer dat het niet helemaal lekker is gelopen

Verwijderd

godofal schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:05:
werk goldfind ook op followers?
Yepp. heb mijn follower een schild met goldfind gegeven maar slechts een deel van dat percentage komt er bij jou bij.

• godofal
  • Niet online

godofal

yup, komt idd erg weinig bij
net m'n templar 55% goldfind gegeven, heb er zelf 11% van gekregen 8)7

najah setup nu: 188% goldfind totaal (armor, templar en ferrets O+ ) samen met 10% movement speed van boots, vault+movement passive, en dan fan of blades en rain of vengeance voor de AOE schade samen met electrical elemental arrow en cluster grenades puncturing arrow
nu ff uurtje farmen, kijken hoeveel het oplevert :)

heb trouwens het idee dat DH de beste farmer is, dankzij ferrets, movement en een shitton aan AOE, of ben ik dan bevooroordeeld?

Verwijderd

Ik denk dat een WD of wizard ook behoorlijk wat AoE kan doen maar die fretten zijn wel een voordeel.

• godofal
  • Niet online

godofal

naja, die vault is ook een enorm voordeel imo, samen met die movement passive erna ben je rétesnel (en met cinder doet ie ook nog 's redelijk wat schade :P)

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat is voor wizard het beste als gem in een wapen? LoH of CHD?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12 15:16
pfffff bied ik net 375000 ipv 37500 :S en Kan hem niet cancellen. Weg farm zondag :(

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Heeft iemand voor deze tweakert nog een guest pass te over? O-)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• thewizard2006
thewizard2006 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:16:
pfffff bied ik net 375000 ipv 37500 :S en Kan hem niet cancellen. Weg farm zondag :(
Even schaamteloos mezelf quoten. Hoe zit het nu als het bod bijv 15000gold is en ik bied 375000 en niemand bied meer. Krijg ik het item van voor 15000g of voor 375000???

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

thewizard2006 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:22:
[...]

Even schaamteloos mezelf quoten. Hoe zit het nu als het bod bijv 15000gold is en ik bied 375000 en niemand bied meer. Krijg ik het item van voor 15000g of voor 375000???
Je krijgt hem dan voor het minimale bod wat nodig is om boven de vorige persoon uit te komen zeg maar.

bijv jij bood 15000 gold maar er was maar 13000 gold nodig om te winnen krijg je alles meer dan die 13000 terug.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-12 15:42
thewizard2006 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:22:
[...]

je krijgt het verschil dan gewoon terug.

• thewizard2006
pfff dat zou wel fijn zijn ja :S ook jammer dat je het bod niet binnen 1min kan cancellen ofzo

Weet iemand of er ergens een overzicht is van stats die op een item kunnen komen en dan kun max en minimum stats. Wil nl beginnen met een GF/MF set met zo hoog mogelijke stats GF/MF (die ik kan betalen). Duurt anders zo lang om overal doorheen te gaan en blijkbaar kunnen niet op elk item GF/MF

[ Voor 61% gewijzigd door thewizard2006 op 24-06-2012 16:41 ]

Verwijderd

thewizard2006 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:24:
pfff dat zou wel fijn zijn ja :S ook jammer dat je het bod niet binnen 1min kan cancellen ofzo

Weet iemand of er ergens een overzicht is van stats die op een item kunnen komen en dan kun max en minimum stats. Wil nl beginnen met een GF/MF set met zo hoog mogelijke stats GF/MF (die ik kan betalen). Duurt anders zo lang om overal doorheen te gaan en blijkbaar kunnen niet op elk item GF/MF
Amulet 40 max
al de andere armor 20 max

Verwijderd

een level 52 reqruiment wapen... met een damage van 900... is dat niet een beetje veel

• aicaramba
Vandaag goede progress gemaakt met het maken van de staff of herding.. Zowel de gibbering gemstone als de black mushroom gevonden.. En dat zonder te farmen, gewoon door te spelen.. Nu alleen nog de liquid rainbow.

• Grvy

Grvy

Bot

eindelijk iets kunnen doen in inferno act 2.

Even flink gefarmed in NM act 3 (Arreat Core) toen voor een klein mil op het AH wat items gekocht; en vloog door ACT2 heen. :) Alleen bepaalde elite combo's lukte nog niet, maar sommige van die combo's zijn echt impossible.

Dit is een account.

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:35:
een level 52 reqruiment wapen... met een damage van 900... is dat niet een beetje veel
Nee is wel lekker voor dat level. Is het een 1 handig wapen? Of 2 handig..

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Icepegel schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:11:
[...]

Hij bedoeld dus dat het voor dat level heel erg veel is. En ja daar heeft die gelijk in. Level reduce is leuk en zo maar het maakt het spel soms wel te makkelijk omdat je gigantisch OP kan worden op laag level.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:40
Weet iemand hoe het zit met items dual wielden? Bijvoorbeeld: ik heb een crossbow en een quiver en in mijn inventory nog een crossbow die slechter is dan die ik heb. Als ik m'n muis er op zet staat er -zoveel damadge maar hor zit t als ik m ga dual wielden?.

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-12 08:54
Al een paar dagen kan ik geen rare crafting materials meer kopen in de AH zoals Lizard eye.. weet iemand hier wat meer van? bij mij staat altijd dat ze zijn uitverkocht?

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
holy mac ik heb gewoon al een week een +34% gold find amulet met +122 STR en + 341 armor in mijn inventory! Die is handig voor goudvergaren! :>

specs

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 14:02

Rannasha

Does not compute.

Heilige Kaas schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:37:
Weet iemand hoe het zit met items dual wielden? Bijvoorbeeld: ik heb een crossbow en een quiver en in mijn inventory nog een crossbow die slechter is dan die ik heb. Als ik m'n muis er op zet staat er -zoveel damadge maar hor zit t als ik m ga dual wielden?.
Als je dual-wield dan val je om en om met beide wapens aan. Daarnaast krijg je 15% attackspeed erbij. Als je 2e wapen slechter is dan je 1e wapen, dan kun je DPS verliezen ten opzicht van een quiver, want een quiver biedt uit zichzelf al minstens iets van 12% attackspeed, vaak zelfs meer.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Icepegel schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:11:
[...]

het was 1 handige wapen >.> d3x was zijn naam volgens mij

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
swoutr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:24:
Thnx voor de reacties allemaal, maar 45 euro is me nu even teveel voor slechts een middagje vermaak, want gamen doe ik nauwelijks meer. Zal de game vast wel meer spelen. Maar gebruik mijn geld dan toch liever ergens anders voor. 60 euro voor slechts een digitale kopie jeetje.
Je kunt hem via amazon.co.uk voor 35 pond krijgen wat ongeveer neerkomt op ergens tussen 40 en 45 euro en er zijn geen verzendkosten. Het duurt wel enkele dagen voor je hem binnen hebt, dus daar heb je nu niet veel aan. Dat is volgens mij ook de goedkoopste manier om aan diablo 3 te komen.

En voor geinteresseerde: ik heb nog 1 of 2 (weet niet zeker of 1 key gebruikt is) guestpasses voor diablo 3. Al mijn vrienden hebben de game al of hoeven hem niet, dus laat het maar weten via een DM, dan stuur ik ze morgen via een antwoord terug.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Hallo mede tweakers. Met vrienden zit ik op een linkweekendje en spelen we diablo (act 1 inf) en zouden we graag eens proberen hoe het zou gaan in wimsyshire inferno :-)

Welke mede-tweaker zou ons even 1 minuutje willen helpen aan een act 4 primal evil invite zodat ik die staff of herding kan upgraden?

Mocht iemand snel kunnen dan graag, want we zijn druk bezig :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Ervig op 24-06-2012 19:46 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ervig schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:11:
Welke mede-tweaker zou ons even 1 minuutje willen helpen aan een act 4 primal evil invite zodat ik die staff of herding kan upgraden?
Heb je een invite gestuurd, kan mn game joinen :)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:01
Zojuist mijn eerste "Legendary" item gevonden tijdens een farm run in act1 inferno.
Het zijn de gladiator gloves helaas is het geen keeper :) :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Zoijar schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:36:
[...]

Heb je een invite gestuurd, kan mn game joinen :)
Zoijar dank je voor de staff :-) We gaan er nog even goed gebruik van maken!

[ Voor 15% gewijzigd door Ervig op 24-06-2012 19:45 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• ormagon
  • Laatst online: 11-11 10:25

ormagon

Definitely Maybe

syntesia schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:24:
[...]

je krijgt het verschil dan gewoon terug.
Vreemd, dat zou betekenen dat bij een item waar net een laag bod op staat, je meteen een belachelijk hoog bod kan plaatsen. Niemand gaat er dan meer over en jij krijgt de rest van het geld gewoon terug...
Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging