Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:34
dx5314 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:51:
Zijn er mensen die interesse hebben om nu Act 3 Inferno te spelen met een leuk groepje?
Ik ben zelf een Monk, dus het zou mooi zijn als er een Barb/Demon Hunter/Wizard/Witch Doctor etc. bij zitten.
Die public games zijn echt een drama, speel lievers met wat GOT players :)

Grtz,
Danny

Protax#2556
Jouw definitie van "nu" gaat niet meer lukken ;), maar ik heb je toegevoegd.
Ik ben zelf een DH.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:29:
Heb mn spec wat omgegooid op de WD. Zombie Bears eruit die zijn niks waard. Mass Confusion totem en Locust swarm met fire rune erin. Wat is dat gruwelijk sterk zeg. Ook geen pet meer dat werkt allemaal een stuk beter iig in Inferno Act 1 dat is nu helemaal simpel. Alleen nog steeds geen echt goede drops gevonden helaas.
Heb je dan geen last van mobs die telkens bovenop je staan? Ik vind die pets juist zo handig om alles van me vandaan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 17:24
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:59:
[...]

Volgens Diablofans schijnt het zo te zijn dat als je je wachtwoord verandert je de 72 uurs termijn kunt omzeilen.

http://diablo.incgamers.c...loaders-stuck-at-level-13
Dat gaan we maar proberen :) Bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Pets zijn veel te zwak totdat ze gebuffed worden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 18:32
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:42:
[...]

Heb je dan geen last van mobs die telkens bovenop je staan? Ik vind die pets juist zo handig om alles van me vandaan te houden.
Dat dacht ik dus eerst ook maar ik gebruik de Enchantress als companion, verder 80% grasp , spirit walk met heal en eigenlijk valt het best wel mee. Je moet wel kiten natuurlijk maar die champion packs gaan zo snel dood door locust met 468% searing locust rune erop. Alleen invulnerable minions is te irritant om de doen met deze setup maar de rest is vrij simpel. Ook hou ik Spirit walk altijd achter de hand als ik tegen een vortex or jailer kom te staan om snel weg te kunnen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hallo,
Ik heb dit ook al in het problemen topic gepost maar ik vraag het hier ook maar even, wel mijn excuses als dit niet het goede topic is maar een vraagje tussendoor kan weinig kwaad toch? :+

Heb je een zware laptop nodig voor D3? Ik heb geen zin in een lawaaierig bakbeest (idle, gamen maakt niet uit)
Wat zijn jullie ervaringen met D3 op je laptop, welke cpu/gpu heb je?
GT520mx (pricewatch: Samsung 300V3A-S04NL)
GeForce 610M (pricewatch: Asus K53SD-SX336V)
GeForce GT630M(pricewatch: Lenovo IdeaPad Z580)
Radeon HD7670M (pricewatch: Asus K53TK-SX023V)

En mocht ik voor een ultrabook gaan: Halen die intel HD4000 graphics het? (pricewatch: Asus Zenbook UX31A-R4003V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Op m'n i5 2430M, 4GB, GT540M laptop draait 'ie niet echt goed, zelfs op low. Ik haal maar weinig FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:03:
[...]

Dat dacht ik dus eerst ook maar ik gebruik de Enchantress als companion, verder 80% grasp , spirit walk met heal en eigenlijk valt het best wel mee. Je moet wel kiten natuurlijk maar die champion packs gaan zo snel dood door locust met 468% searing locust rune erop. Alleen invulnerable minions is te irritant om de doen met deze setup maar de rest is vrij simpel. Ook hou ik Spirit walk altijd achter de hand als ik tegen een vortex or jailer kom te staan om snel weg te kunnen.
Dan zal ik dat dit weekend ook eens gaan proberen, bij bossfights gebruikte ik de zombie dogs sowieso al niet meer.

Overigens nog een reden dat je de enchantress gebruikt in plaats van de templar?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Down schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:23:
Pff repaircosts ja?

[afbeelding]

Level 38, en het ging zo lekker :F
DH lijkt me nou ook niet echt de meest ideale class om op Hardcore mee te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
superbassie schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:17:
Op m'n i5 2430M, 4GB, GT540M laptop draait 'ie niet echt goed, zelfs op low. Ik haal maar weinig FPS.
Als ik zo naar benchmark punten kijken dan is dat wel apart. Ik heb zelf een hd4850 nu en die draait D3 wel gewoon, zelfs op high. En dat terwijl jouw kaart 724 punten heeft en de mijne 1140.
Iemand meer ervaring op welke laptop die wel goed draait?

Edit: ik moet er wel bij zeggen dat ik pas in het begin zit (starters kit). Dus misschien zijn de graphics daar nog wat simpeler?

[ Voor 12% gewijzigd door Heilige Kaas op 23-06-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Heilige Kaas schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:08:
Ik speel het nagenoeg alles op het hoogste in 1920x1080 (shadows geloof ik medium oid) en dat loopt redelijk (als in 30-40 fps, geen 100)

i7-2670QM 2.2Ghz
6GB ram
GeForce GT 555M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 14:28

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Heilige Kaas schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:28:
[...]

Als ik zo naar benchmark punten kijken dan is dat wel apart. Ik heb zelf een hd4850 nu en die draait D3 wel gewoon, zelfs op high. En dat terwijl jouw kaart 724 punten heeft en de mijne 1140.
Iemand meer ervaring op welke laptop die wel goed draait?

Edit: ik moet er wel bij zeggen dat ik pas in het begin zit (starters kit). Dus misschien zijn de graphics daar nog wat simpeler?
Op mijnn i5 2410M, 4GB, GT540M laptop draait 'ie perfect (1366x768). Ook op een scherm aangesloten draait die 1600x900 zonder problemen. Graphics staat op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intel i5 520 (2.4ghz)
4gb Ram
Ati Radeon 5650

Draait behoorlijk op 1600x900, met meeste op high alleen shadows op low (50 / 60 fps ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuswug
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 09:18
Ik lees dat er nog mensen zitten zonder D3 en hem niet kunnen halen(uitverkocht)
daarom gooi ik als nog mijn geust passes online ;)

WJ7YHR-XDW7-YMPPVV-WD2E-WCVHTK = geust pass 1
WYP9EV-4WBC-BHN894-7JDM-JMNZE4 = geust pass 2
E9CMYM-8CB7-6M9YET-6CBF-7FHMYP = geust pass 3 <-- ik gok dat deze al weg gegeven is

heb 1 pass al aan een tweaker gegeven weet alleen niet zeker meer welke >.<

Have fun ;) wuswug#2283 ( level 59 wiz)

(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Oke bedankt iedereen. Heb ik een beetje een idee wat ik moet kiezen. Het hoeft voor mij niet eens op t hoogst. Nog even uitzoeken of een mooie Samsung laptop deze vidkaarten heeft. Die lenevo is ook mooi maar weet niet of hij dat aan gaat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 09:02
Ik heb gisteren m'n eerste item verkocht in de RMAH. De eerste 50 eurocent zijn binnen, jeej :+
Zijn er al mensen hier die een beetje lekker verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Heilige Kaas schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:03:
Oke bedankt iedereen. Heb ik een beetje een idee wat ik moet kiezen. Het hoeft voor mij niet eens op t hoogst. Nog even uitzoeken of een mooie Samsung laptop deze vidkaarten heeft. Die lenevo is ook mooi maar weet niet of hij dat aan gaat kunnen.
Die videokaart die in de Lenovo zit is min of meer een 540. Alleen er bestaan 3 versies van.

http://www.notebookcheck....orce-GT-630M.63761.0.html

De reviews van de Lenovo 570 waren best goed trouwens. En die 599 is een leuke prijs.
onok schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:14:
Ik heb gisteren m'n eerste item verkocht in de RMAH. De eerste 50 eurocent zijn binnen, jeej :+
Zijn er al mensen hier die een beetje lekker verdienen?
Gratz. Nee nog niet echt goeie items gevonden. Behalve die ene die ik verkocht heb voor 4.5 mil.
Moet ook nog steeds mijn auth aan mijn telefoon hangen.

Wil op zich wel de MoP expansion gaan verdienen. Die is geloof ik iets van 39 euro.

[ Voor 29% gewijzigd door junglebeast op 23-06-2012 14:18 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Heilige Kaas schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:08:
Hallo,
Ik heb dit ook al in het problemen topic gepost maar ik vraag het hier ook maar even, wel mijn excuses als dit niet het goede topic is maar een vraagje tussendoor kan weinig kwaad toch? :+

Heb je een zware laptop nodig voor D3? Ik heb geen zin in een lawaaierig bakbeest (idle, gamen maakt niet uit)
Ik speel diablo 3 op 2 systemen.

Laptop 1 is een Vaio FW31ZJ met een T9550, 4gb geheugen en een mobility hd3650.
Speel op 1280x768 (of zoiets) en alles op low en het draait prima. Kan prima spelen zo en gemiddeld nog steeds zo rond de 30 a 40 fps. Alleen als het echt druk is kan het soms minimaal stotteren maar ik heb er nooit echt last van.

Mahine 2 is een een nieuwe macbook pro met i7, 8gb geheugen en hd6770m en het draait als een zonnetje.
Kan nagenoeg met alles op hoog spelen op een res van 1440x900, behalve dat ik de shadows op low of medium moet gebruiken anders kakt het spel alsnog in. Die shadows zorgen alleen maar voor problemen op laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Goed om te horen dat zelfs mindere videokaarten het wel gewoon aankunnen. Die lenevo is dan zeker een optie. Hou van die brushed alu look. Hebben sommige samsungs ook. Ik vraag me alleen nog af hoe die het op ultrabooks gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48
Voor mensen die hulp nodig hebben op hardcore, waypoints, bosses, etc.
add me BigCheese#2512

Level 60 WD.

Free of charge :) (donaties zijn altijd welkom)

[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 23-06-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2dkwx6s.jpg

met deze stats lukt het gewoon NIET om ACT 3 door te komen :S
Doe ik iets verkeerd?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 13:43

frG

mauro101 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:51:
[afbeelding]

Doe ik iets verkeerd?
Wat voor skills heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:28

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[afbeelding]

Doe ik iets verkeerd?
Meer hp sowieso, te weinig block OF je moet je resists en life regen verhogen.

Armor kan ook hoger als je geen armor verhogende passives gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 23-06-2012 15:05 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op lvl 56 al meer vitality dan jij hebt, verhoog dat eens om te beginnen. Mijn barb zit nu op 1070 vitality.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogere gem in je helm stoppen, radiant square ofzo uit je zwaard, en dan in je zwaard een Star amethyst stoppen voor een leuke LoH boost.
Maar idd vooral belangrijk: watvoor skills gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He? Wtf?!

Due to suspicious activity, the Battle.net account i.scubaweasel@gmail.com has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:

Step 1: Secure Your Computer

In the event that your computer has been infected with malicious software such as a keylogger or trojan, simply changing your password may not deter future attacks without first ensuring that your computer is free from these programs. Please visit our Account Security website to learn how to secure your computer from unauthorized access.

Step 2: Secure Your E-mail Account

After you have secured your computer, please create a new password for your e-mail account since it may also be compromised. Be sure to check your e-mail filters and rules and look for any e-mail forwarding rules that you did not create. For more information on securing your e-mail account, visit this Support page.

Step 3: Choose a New Password

You must change your password in order to resume using this Battle.net account. Please click this link to choose a new password:

https://eu.battle.net/account/support/password-reset.html

*Note that your former password no longer grants access to Battle.net account management, World of Warcraft, or any other login-protected Battle.net account service.

If you still have questions or concerns after following the steps above, feel free to contact Customer Support at http://eu.blizzard.com/su...ale=en_GB&articleId=22330.

Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy

-----------------------------------------

Heb ruim 1.5 week niet meer gespeeld :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9pleTOYf37VxaOhSeMhhuFZO/medium.png

:7 gotta love the AH, 10K gold lol

Misschien niet het beste wapen maar mijn lv 56 Wizard loopt nu al facerollend door A3Hell.

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 23-06-2012 15:31 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Heilige Kaas schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:28:
[...]

Hmja, misschien moet ik eens wat drivers updaten. Gebruik m'n laptop zelden voor games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Ik heb vandaag mijn gearing en spec op mijn Barbarian om moeten gooien om Inferno Ghom voorbij te komen. Zo, wat hebben ze dat gevecht goed getest zeg voor de 1.03 patching. :+

Ben van 653 LoH naar 1343 LoH gegaan, 1k dps erbij, van 10.7k naar 11.7k, 4k hp ingeleverd om terug te vallen naar 38k, 100 resist all ingeleverd. Resists zitten nu met shout buff tussen de 766 en 944 in, 9.9k armor, 26% block (3.7-4.7k block amount).

Skills zijn Leap (Iron Impact), Overpower (Crushing Advantage), Ignore Pain (Ignorance is Bliss),War Cry (Impunity), Frenzy (Sidearm) en Revenge (Provocation). Companion is uiteraard de Enchantress.

Zelfs dan is Ghom nog niet echt comfortabel om te doen, maar na 3 verdere tries en 6 healing pots is het dan toch gelukt.

Of de dps genoeg is om solo door act 3 heen te komen is weet ik niet, want ik doe het meestal met een Wizard vriend, maar Ghom heb ik solo gedaan, ik moest en zou voorbij die muur komen vandaag.

Net nog nieuwe shouders gekocht, voor een verdere dps boost van zo'n 600dps en 4k life erbij, met zelfde resist waardes, alleen nu ben ik blut, dus het wordt weer vrolijk farmen voor de rest van de progress. 8)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ik zou de damage shout wegdoen voor leap met de amor rune of charge met +8% life on hit rune. Beiden zijn uitstekende escape skills.

En meer armor dus aangezien je de beide armor passives al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Neelon schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:32:
Ik heb vandaag mijn gearing en spec op mijn Barbarian om moeten gooien om Inferno Ghom voorbij te komen. Zo, wat hebben ze dat gevecht goed getest zeg voor de 1.03 patching. :+

Ben van 653 LoH naar 1343 LoH gegaan, 1k dps erbij, van 10.7k naar 11.7k, 4k hp ingeleverd om terug te vallen naar 38k, 100 resist all ingeleverd. Resists zitten nu met shout buff tussen de 766 en 944 in, 9.9k armor, 26% block (3.7-4.7k block amount).

Skills zijn Leap (Iron Impact), Overpower (Crushing Advantage), Ignore Pain (Ignorance is Bliss),War Cry (Impunity), Frenzy (Sidearm) en Revenge (Provocation). Companion is uiteraard de Enchantress.

Zelfs dan is Ghom nog niet echt comfortabel om te doen, maar na 3 verdere tries en 6 healing pots is het dan toch gelukt.

Of de dps genoeg is om solo door act 3 heen te komen is weet ik niet, want ik doe het meestal met een Wizard vriend, maar Ghom heb ik solo gedaan, ik moest en zou voorbij die muur komen vandaag.

Net nog nieuwe shouders gekocht, voor een verdere dps boost van zo'n 600dps en 4k life erbij, met zelfde resist waardes, alleen nu ben ik blut, dus het wordt weer vrolijk farmen voor de rest van de progress. 8)
Totdat ze het fixen, kan je deze techniek gebruiken:

:P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar uit dat het geen virus is.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:25:

Heb ruim 1.5 week niet meer gespeeld :? 8)7
Ach, ik kwam er gisteren via Armory achter dat op 25 mei al mijn gear van mijn WoW chars verdwenen is en op mijn WoW account staat nu ook een lvl 1 hunter met een Chinese naam. Ik weet dat het op 25 mei gebeurd is omdat ik bij elke char op die dag een achievement voor een gift heb gekregen.
Ik heb Blizz een mail gestuurd met de vraag om mijn gear terug te geven met het oog op de expansion mocht ik die willen spelen en ik heb gevraagd hoe het kan dat er iemand op mijn account in kan loggen terwijl die al sinds 23 februari 2012 op frozen staat.
Volgens mij is Battle.net niet helemaal waterdicht en kan er op die manier toch ingelogd worden. Ik heb ook helemaal geen melding gehad via die sms dienst van Blizz dat er iets loos was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Laatst online: 02-09 09:18
Zeer interessante rebellie gaande op de US en EU officiële forums
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4797340182
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5912662158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 18:32
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:18:
[...]

Dan zal ik dat dit weekend ook eens gaan proberen, bij bossfights gebruikte ik de zombie dogs sowieso al niet meer.

Overigens nog een reden dat je de enchantress gebruikt in plaats van de templar?
De enchantress heeft veel CC met die mass chicken spell en ook charm. Verder is het met kiten zo dat je niet al teveel geraakt wordt dus de templar voegt voor mij niet veel toe buiten de heals om. En de moeilijke momenten kun je er tussenuit knijpen met Spirit walk (door alles behalve wall heenlopen) en vlug een graps achter je te droppen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
Er werd in eerste instantie geklaagd dat de verhouding blue posts US vs EU scheef lag. En dat er nauwelijks gemodereerd werd.
Toen hebben twee individuen een post geplaatst die bijvoorbeeld bij tweakers en andere forums nog geen 10 minuten stand kon houden.
Ik denk als statement en als test; de EU post staat er al 7 uur en de US minstens 2 uur.

Voor een gigantisch bedrijf als Blizzard is dit toch echt wel een faux-pas en niet goed te praten.

Hier nog wat meer duiding: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5913032302

[ Voor 8% gewijzigd door Rob_Dielemans op 23-06-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, genoeg andere fora, dus als 't EU forum van Blizzard niet "werkt", just leave it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Rob_Dielemans schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:53:
Er werd in eerste instantie geklaagd dat de verhouding blue posts US vs EU scheef lag. En dat er nauwelijks gemodereerd werd.
Toen hebben twee individuen een post geplaatst die bijvoorbeeld bij tweakers en andere forums nog geen 10 minuten stand kon houden.
Ik denk als statement en als test; de EU post staat er al 7 uur en de US minstens 2 uur.

Voor een gigantisch bedrijf als Blizzard is dit toch echt wel een faux-pas en niet goed te praten.

Hier nog wat meer duiding: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5913032302
Of mensen gaan wat nuttigs doen ;) ook als je er aan mee doet of het leuk vind moet je misschien eens wat nuttigs gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
Brummetje schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:22:
[...]

Of mensen gaan wat nuttigs doen ;) ook als je er aan mee doet of het leuk vind moet je misschien eens wat nuttigs gaan doen :)
Het is voorbij nu, na meer dan 7 uur.
for the record, ik deed er niet aan mee, noch vond ik het leuk. Ik vond het alleen terecht een interessant fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battle rage weg voor leap.

En ik snap je niet hoor, ik hebb evenveel resists, 11k armor met shout en enchantress, en minder DPS dan jou. En ik kon act 3 al voor de nerf aan. Sinds 1.0.3 is het gewoon piss easy.. En ik heb niet eens stormshield, maar een of ander brak 17% block shield, 2k-3k blocked amount met resists, str, en crit kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

[afbeelding]

Doe ik iets verkeerd?
Holy fuck, dat is dikke endgame gear.... ik zou echt niet weten hoe je daar A3 niet mee doorkomt... dat stormshield kost ws meer dan mijn hele barb equip ;). Eventueel kan je wat resistances verlagen ten faveure van je life, er kan ook nog een betere gem in je helm, scheelt je ook weer 2-3K life en dan moet het echt een kwestie zijn van poppetje aanklikken en meppen maar...

En die critgear van je levert je maar 5% extra damage op (0,08*97-0,05*50) dus het is ook de vraag of die de moeite is. Die kan je vervangen door een item met een dikke 250vit etc

Sowieso trouwens die 2 gems upgraden, perfect squares kosten maar 35K en zijn nog veel simpeler zelf te maken...

@ Skills, die battle rage kan weg, en eventueel ook die wrath of the berserker. In ieder geval leap voor 1 van die twee in de plek.

@ Darkstone GMTA :D

[ Voor 52% gewijzigd door M_V op 23-06-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 21-09 11:39
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:49:
[...]

Ach, ik kwam er gisteren via Armory achter dat op 25 mei al mijn gear van mijn WoW chars verdwenen is en op mijn WoW account staat nu ook een lvl 1 hunter met een Chinese naam. Ik weet dat het op 25 mei gebeurd is omdat ik bij elke char op die dag een achievement voor een gift heb gekregen.
Ik heb Blizz een mail gestuurd met de vraag om mijn gear terug te geven met het oog op de expansion mocht ik die willen spelen en ik heb gevraagd hoe het kan dat er iemand op mijn account in kan loggen terwijl die al sinds 23 februari 2012 op frozen staat.
Volgens mij is Battle.net niet helemaal waterdicht en kan er op die manier toch ingelogd worden. Ik heb ook helemaal geen melding gehad via die sms dienst van Blizz dat er iets loos was.
Je bent geen uitzondering hoor, maar blizzard geeft gewoon niet thuis als je zulke dingen aankaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Rob_Dielemans schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:28:
[...]

Het is voorbij nu, na meer dan 7 uur.
for the record, ik deed er niet aan mee, noch vond ik het leuk. Ik vond het alleen terecht een interessant fenomeen.
Is dit simpelweg niet door de verschillende tijdzones?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:05:
[...]

Je bent geen uitzondering hoor, maar blizzard geeft gewoon niet thuis als je zulke dingen aankaart.
Ik weet dat ik niet de enige ben maar Blizzard zal wel bewust om de brei heendraaien want het is ook niet uit te leggen dat ik niet in kan loggen omdat mijn account bevroren is maar dat een ander wel op mijn account in kan loggen om alles weg te jatten. En Blizzard kan het zeker met het RMAH niet hebben dat algemeen bekend wordt dat Battle.net niet bepaald waterdicht/veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 gratis guest pass

JR6T2C-PKE7-Z9WMHJ-FKEB-TF66T2
&
2RCWVF-D6FT-BP2484-E249-FCPHKG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Merkwaardig.. Als ik in AH zoek naar essences voor normal mode krijg ik geen resultaat. Wel als ik die van nightmare opzoek. Dacht even dat AH gewoon leeg was dus heb ik wat te koop gezet, nog altijd niets te vinden... Zo raak je natuurlijk je overtollige essences niet kwijt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 17:53
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:24:
2 gratis guest pass

JR6T2C-PKE7-Z9WMHJ-FKEB-TF66T2
&
2RCWVF-D6FT-BP2484-E249-FCPHKG
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
[afbeelding]

ff heel ander vraagje... ik zie hier dat jij 900 nogwat vitality hebt en 40k health... nu moet ik mij toch achter mijn oor krabben.. mijn level 44 monk heeft 1000 vitality en nog niet eens 20k health.

wat is dat voor iets dat voor jou een vitality point bijna als 2x zoveel telt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Buntmans schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:38:
[...]

ff heel ander vraagje... ik zie hier dat jij 900 nogwat vitality hebt en 40k health... nu moet ik mij toch achter mijn oor krabben.. mijn level 44 monk heeft 1000 vitality en nog niet eens 20k health.

Total life bonus: 24% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:49

Rannasha

Does not compute.

Buntmans schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:38:
[...]

Vanaf level 35 neemt de HP per vitality toe. Tot dan is het 10 health per Vit, daarna loopt het met 1 per level op tot 35 health per Vit op level 60.

Jouw Monk krijgt dus 19 health per Vit, met 1000 Vit is dat 19000 health. De 900 Vit op level 60 levert 31500 health op en daarnaast heeft hij +24% life on allerlei items, dus dat brengt het totaal op 39060, al aardig dicht bij de 40K.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Rannasha schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:05:
[...]

Vanaf level 35 neemt de HP per vitality toe. Tot dan is het 10 health per Vit, daarna loopt het met 1 per level op tot 35 health per Vit op level 60.

Jouw Monk krijgt dus 19 health per Vit, met 1000 Vit is dat 19000 health. De 900 Vit op level 60 levert 31500 health op en daarnaast heeft hij +24% life on allerlei items, dus dat brengt het totaal op 39060, al aardig dicht bij de 40K.
mmh ja klopt precies :)

wel flauw dat mijn int minder telt maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
M_V schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Holy fuck, dat is dikke endgame gear.... ik zou echt niet weten hoe je daar A3 niet mee doorkomt... dat stormshield kost ws meer dan mijn hele barb equip ;). Eventueel kan je wat resistances verlagen ten faveure van je life, er kan ook nog een betere gem in je helm, scheelt je ook weer 2-3K life en dan moet het echt een kwestie zijn van poppetje aanklikken en meppen maar...

En die critgear van je levert je maar 5% extra damage op (0,08*97-0,05*50) dus het is ook de vraag of die de moeite is. Die kan je vervangen door een item met een dikke 250vit etc

Sowieso trouwens die 2 gems upgraden, perfect squares kosten maar 35K en zijn nog veel simpeler zelf te maken...

@ Skills, die battle rage kan weg, en eventueel ook die wrath of the berserker. In ieder geval leap voor 1 van die twee in de plek.

@ Darkstone GMTA :D
Ok, haal battle rage wel weg voor leap.

WoTB is echt een must voor champ packs. met de 100% damage bonus en attack speed heb je die vele malen sneller neer.

Mischien ga ik wel wat resist inleveren maar wil toch wel 800-850 +/- hebben.
Bij sommige stukjes van ACT 3 ben ik zooo snel neer.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Heeft iemand zin om naar de heart of sin te zoeken in Act 3 Op hell? :D

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Iemand hier Jay Wilson al tegengekomen ingame? :+ Was een groot (paars van naam) monster in de royal crypts met als ondertitel Game designer. Kreeg er een feat of strength voor dat ik 'm killde :P

disregard that... de hele crypt zijn allemaal blizzard werknemers :D

[ Voor 15% gewijzigd door hugoy op 23-06-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Man, solo Ghom is echt onmogenlijk :S (niet zonder die uber lame build althans.)

nu verschillende zelf geprobeerd. dan maar toch niet andere proberen!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
hugoy schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:28:
Iemand hier Jay Wilson al tegengekomen ingame? :+ Was een groot (paars van naam) monster in de royal crypts met als ondertitel Game designer. Kreeg er een feat of strength voor dat ik 'm killde :P

disregard that... de hele crypt zijn allemaal blizzard werknemers :D
niet in royal crypts.. normaal zijn er 3 van de 4 crypts open (defiled crypts) en heel soms is de 4e ook open, genaamd 'development hell'. daar kan je jay killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 19-08 23:08
Buntmans schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:32:
[...]

niet in royal crypts.. normaal zijn er 3 van de 4 crypts open (defiled crypts) en heel soms is de 4e ook open, genaamd 'development hell'. daar kan je jay killen.
Dat inderdaad, zag net dat het inderdaad development hell heette :P Was overigens wel een crypt waar normaal gewoon de jar of souls of the royal crypt zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:15:
Mannen,

ik heb ZK nodig op HC, iemand die me een xp boost kan geven?
Ik boost je (als ik terug groot en sterk ben) uiteraard terug ::D
Hi Don, lang geleden! :)
Voeg mij maar toe: Slewey#2673

Ook andere die HC willen spelen en/of hulp nodig hebben.
Heb 4 chars, wisselend van NM tot Inferno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand hoe het zit met items die droppen in whimsyshire wat voor ilvl kan daar vallen? zelfde als de rest in act 1 of toch hoger?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog game keys die het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mad-Matt schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:55:
Weet iemand hoe het zit met items die droppen in whimsyshire wat voor ilvl kan daar vallen? zelfde als de rest in act 1 of toch hoger?
Act 4 gear.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

wat is nou de beste goldfarm?
zit op lvl58, DH met 5K DPS en 20kHP
ik kom niet meer verder in act 3 hell, moet ff goud verzamelen voor gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
HEELLUPPP

Ik twijfel tussen de Monk en Barbarian. Ga co-op spelen met mn vriendin, die voor de wizard gaat.

Het probleem is dat ik in D2 ook een barb speelde. En eigelijk altijd naar de heavy armour/beuk klasses ga. Dus een argument om is een keer voor een ander soort beukklasse te gaan (monk). Echter denk ik als ik dadelijk heavy armour etc vind ik er spijt van ga krijgen dat ik het niet aan kan trekken,, want heavy armour ziet er gewoon het bruutst uit :p.

Monk lijkt me leuk omdat het melee is en wel een leuke mix van skills. Maar gewoon alles tot pulp rossen met een barbarian voelt ook heerlijk aan (heb wel open beta gedaan).

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 23-06-2012 20:34 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

godofal schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:32:
wat is nou de beste goldfarm?
zit op lvl58, DH met 5K DPS en 20kHP
ik kom niet meer verder in act 3 hell, moet ff goud verzamelen voor gear
Nightmare Core of Arreat. Plek is ideaal omdat je nooit dood gaat en met genoeg goldfind gear toch veel goud vind. Kan het zelfs nog met een bot gaan doen zodat je 's nachts gold verzameld en overdag gear kan kopen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
damn dat 'reduced level requirement' op wapens kan echt OP zijn. zojuist mijn dps verdubbeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Tsurany schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:37:
[...]

Nightmare Core of Arreat. Plek is ideaal omdat je nooit dood gaat en met genoeg goldfind gear toch veel goud vind. Kan het zelfs nog met een bot gaan doen zodat je 's nachts gold verzameld en overdag gear kan kopen :)
Het kan maar ik zou toch mensen niet adviseren om te botten, straks word je detected en word je banned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
zijn enrage timers alleen voor inferno ?

moet mijn mijn HC monk nu in NM zoltun afmaken en ik lees overal dat hij na 1.0.3 een supernasty (bugged?) enrage heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Buntmans op 23-06-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

die core of arreat, je moet dus gewoon simpelweg erdoorheen lopen, alles slopen, goud oppakken en weer opnieuw? niet eens belial afmaken?

saaie boel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
godofal schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:18:
die core of arreat, je moet dus gewoon simpelweg erdoorheen lopen, alles slopen, goud oppakken en weer opnieuw? niet eens belial afmaken?

saaie boel :P
Belial in de Arreat? lol
Maar nee, alleen gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

belial komt direct na core of arreat, tenzij ik helemaal verkeerd zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
godofal schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:21:
belial komt direct na core of arreat, tenzij ik helemaal verkeerd zit...
Dat is Azmodan, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

right, ff naampjes mixed up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tsurany schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:37:
[...]

...Kan het zelfs nog met een bot gaan doen zodat je 's nachts gold verzameld en overdag gear kan kopen :)
zou ik er niet van opkijken dat jezelf een hele botfarm hebt draaien :O

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Terryb47 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:32:
[...]

zou ik er niet van opkijken dat jezelf een hele botfarm hebt draaien :O
ik hoop het :P
dan weet ik dat ik goed advies krijg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:09
Hallo Allemaal,

Ik ben nu een level 53 Demon Hunter ;) Kan iemand mij nou vertellen hoe ik het een beetje kan vol houden daar? :)

Ik weet nog niet heel veel van het spel en kan iemand mij vertellen wat ik nu ongeveer op mijn Equipment zou moeten hebben?

Thanks <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Na veel grinden eindelijk iets tofs gedropt. Ik kan deze quiver echt goed gebruiken voor mijn DH!

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/5354/screenshot006my.jpg

Gevonden @ Act 4 inferno. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wauw die is nice, jammer dat er geen crit chance op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

nice, ik ben bezig om ook zo'n quiver te kopen, alleen heeft die helaas maar 7% op de elemental arrow zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Ghom down!

Best makkelijk eigenlijk! :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Creqaw schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:06:
[...]

Het kan maar ik zou toch mensen niet adviseren om te botten, straks word je detected en word je banned.
Hij vroeg naar de beste goldfarm methode. Dat is core of arreat op dit moment op nightmare met volledige goldfind gear. Kan ook Sarkoth Cellar doen maar dat is meer een gok of het wel of niet genoeg GPH oplevert.

En beiden met een bot doen is dan het allerbeste. Maar dat was meer als grapje bedoeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 23-06-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Eindelijk na uhm 250 uur played mijn eerste unique gevonden!

Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/2485/unij.jpg

Ze kunnen trouwens resplended chest beter hernoemen naar, vendor chest. Ik ben act1 aan het farmen en ik zal zon 30 kisten geopend hebben vandaag, 0 gele/uni. Ik hoop toch wel dat ze dat weer gaan fixen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
barrel schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:14:
Eindelijk na uhm 250 uur played mijn eerste unique gevonden!

[afbeelding]

Ze kunnen trouwens resplended chest beter hernoemen naar, vendor chest. Ik ben act1 aan het farmen en ik zal zon 30 kisten geopend hebben vandaag, 0 gele/uni. Ik hoop toch wel dat ze dat weer gaan fixen :(
Leuk! die ook in ACT 1 gevonden?
Ik hoop idd dat ze dat iig gaan fixen dat NV stacks wel helpen. Kisten zijn al best rare om te vinden. En echt ALLEEN maar crap wat eruit komt :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:09
Hallo Allemaal,

Ik ben nu een level 53 Demon Hunter Kan iemand mij nou vertellen hoe ik het een beetje kan vol houden daar?

Ik weet nog niet heel veel van het spel en kan iemand mij vertellen wat ik nu ongeveer op mijn Equipment zou moeten hebben?

Thanks <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

mauro101 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:21:
[...]

Leuk! die ook in ACT 1 gevonden?
Ik hoop idd dat ze dat iig gaan fixen dat NV stacks wel helpen. Kisten zijn al best rare om te vinden. En echt ALLEEN maar crap wat eruit komt :(
Blame de mensen die massaal die dingen (en goblins en wapenrekken en vaasjes) zijn gaan farmen op de spots waar ze nauwelijks mobs tegenkomen. En Blizzard omdat ze zo lui zijn om in plaats van de spawn spots te veranderen de loot te nerfen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

@mprkooij
zo veel mogelijk dexterity, critchance, crit damage, wat vitality en je bent klaar
qua gems, gooi een rooie op je wapen, en groen op de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:30:
@mprkooij
zo veel mogelijk dexterity, critchance, crit damage, wat vitality en je bent klaar
qua gems, gooi een rooie op je wapen, en groen op de rest
groene gem is ook beter voor wapen hoor crit damage !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:54

EiT

Waar kan je 1000+ dps weps vinden? Zit nu in act 3 en dropt nog steeds 300dps 2handers :s

Hoogste wat ik krijg is +/- 500 dps voor 1h, 800dps voor 2h. (blauwe wep, geen gele, die zijn veel lager)

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:29
Zooo... na een paar dagen rondhobbelen in Act I inferno vanavond maar eens Act II binnen gestapt maar waar ik act 1 prima kon dualwielden (2x LoH wapens) en makkelijk champ paks neer kon hakken was act 2 toch andere koek. Zelfs met shield en full defense passives gingen we hard dood op het eerste pack. Zit ik nu wss voorlopig vast aan Act 1 om gear te grinden maar zelfs met NV5 zijn de yellows bijna altijd ilvl54 oid :(

Nog even een vraag... voor barb schijnt frenzy met sidearm nogal populair te zijn. Nu gebruik ik frenzy ook maar zie niet helemaal het nut van sidearm. Ok doet damage als ie procced maar verder...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraag... voor barb schijnt frenzy met sidearm nogal populair te zijn. Nu gebruik ik frenzy ook maar zie niet helemaal het nut van sidearm. Ok doet damage als ie procced maar verder...
Die rune heeft 2 voordelen:
- Meer AoE damage
- Een pak meer LoH (33% van die proc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:07:
[...]

Die rune heeft 2 voordelen:
- Meer AoE damage
- Een pak meer LoH (33% van die proc)
Sidearm doet ook LoH?
Damn als ik dat eerder had geweten.

Ik heb inmiddels 1318 LoH maar gebruik maniac voor de 20% dps (zonder zit ik op 7.8k ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is m nu juist: sidearm doet meer single-target DPS dan maniac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogoi schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:10:
[...]
Sidearm doet ook LoH?
Damn als ik dat eerder had geweten.

Ik heb inmiddels 1318 LoH maar gebruik maniac voor de 20% dps (zonder zit ik op 7.8k ofzo)
Frenzy doet standaard 66% LoH per hit, side-arm gooit daar nog eens 33% bij
Met sidearm doe je +/- zelfde single target DPS als Maniac.

De enige reden om Maniac te gebruiken is in combinatie met Earthquake (voor die +20% earthquake damage dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Laatst online: 14-08 13:35
Hebben er anderen last van connecten? Internet werkt prima maar ik kan niet naar Diablo connecten, ook al zijn de servers up volgens die site :(

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Aaahh weer doodgegaan :| . Level 53 monk, kon alles vrij goed aan in act 1 hell. In halls of agony lvl 2 kwam ik een blue pack van die grote berserkers tegen met o.a arcane en waller. Ik was een beetje nonchalant aan het spelen. Was halfdood en wilde een defensive skill gaan gebruiken, maar m'n vingers zaten op qwer in plaats van 1234. Een gloeiende slag en een paarse laser later en ik was dood! Zo wordt ik nooit level 60, dit was m'n vierde char al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

EiT schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:04:
Waar kan je 1000+ dps weps vinden? Zit nu in act 3 en dropt nog steeds 300dps 2handers :s

Hoogste wat ik krijg is +/- 500 dps voor 1h, 800dps voor 2h. (blauwe wep, geen gele, die zijn veel lager)
Overal in inferno, maar ze zijn ontzettend zeldzaam. Erge is dat ik dan net een 1100 dps twee-hander vond, maar geen stats, dus niks waard en door de vendor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Tappone schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:22:
Hebben er anderen last van connecten? Internet werkt prima maar ik kan niet naar Diablo connecten, ook al zijn de servers up volgens die site :(
werkt allemaal prima hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Goron schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:33:
Aaahh weer doodgegaan :| . Level 53 monk, kon alles vrij goed aan in act 1 hell. In halls of agony lvl 2 kwam ik een blue pack van die grote berserkers tegen met o.a arcane en waller. Ik was een beetje nonchalant aan het spelen. Was halfdood en wilde een defensive skill gaan gebruiken, maar m'n vingers zaten op qwer in plaats van 1234. Een gloeiende slag en een paarse laser later en ik was dood! Zo wordt ik nooit level 60, dit was m'n vierde char al :P
Skills op ADSF zetten en potion og G en nog een muisknop of 2e knop.

Heb nu alleen gems nodig van HC AH... geen gems te vinden. Net een +100 vital 3 slot chest gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 23-06-2012 23:44 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Goron schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:33:
Ajajajaj erg zuur.. maar beter zo dat je dit jezelf door een slordige fout kwalijk kan nemen dan dat het een dc of lag rip is. Heb je een beetje je gedragen gear bewaard? Dan ben je toch wel weer redelijk snel terug? Ben zelf een lvl 45 monk en loop nu halverwege act 2 nm. Tweede char monk, eerste ripte door onoplettendheid..

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging