Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 20:35

Elp

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:34:
[...]

of 2 potions ;)

Ik heb zelf geïnvesteerd in life regen op mijn barb. Met de passieve 950-ish life/s. Niet zo goed als 700 life on hit, nee, maar het werkt ook als je aan het rennen bent, en als barb doe je dat vrij vaak in mijn ervaring..
Ik ben zelf ook wel fan van life regen. Ik heb geen enkele life regen gear, maar wel de regen van de Templar en de Inspiring Presence passive. Samen met 70k HP levert dat een regen op van ongeveer 850 HP per seconde en dat is toch wel een aantal keer van pas gekomen. (bij het rennen inderdaad :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:54:
Ghom is niet kut, Ghom is een pussy. Die toxic cloud is het probleem, na een tijdje kan je nergens meer veilig staan en ben je in luttele seconden dood als je in de poison staat.
Wat die Barb doet in dat filmpje kan ik als Wizard niet. Die poison killed mij gewoon instantly.
Precies, vieze stinkerd. Krijg hem niet te pakken, overslaan dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:54:
Ghom is niet kut, Ghom is een pussy. Die toxic cloud is het probleem, na een tijdje kan je nergens meer veilig staan en ben je in luttele seconden dood als je in de poison staat.
Ben ik even blij dat ik Ghom nog gedaan heb pre-patch :*) Toen kon je hem nog de ruimte rond-kiten en met behulp van veel slow-effects was de cloud op tijd weg als je weer rond was. Heb zo wel 2 toertjes moeten doen en een 10tal pogingen nodig gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ghom is niet kut, Ghom is een pussy.
Je zal het wel expres zo geschreven hebben maar spreek je jezelf nu niet tegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:58:
Je zal het wel expres zo geschreven hebben maar spreek je jezelf nu niet tegen? :P
_O- Dat was me niet eens opgevallen _/-\o_

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:59:
[...]

_O- Dat was me niet eens opgevallen _/-\o_
Ok ga de T-Shirts maar vast drukken dan hahahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Hij is erg lastig nu inderdaad; ben ook blij dat ik hem al te pakken had. Maar toegegeven, hij was veel te makkelijk.

Ik zit nog steeds vast op Izual. Binnenkort maar weer eens proberen voordat hij gebuffed wordt hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Elp schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:57:
[...]

Ik ben zelf ook wel fan van life regen. Ik heb geen enkele life regen gear, maar wel de regen van de Templar en de Inspiring Presence passive. Samen met 70k HP levert dat een regen op van ongeveer 850 HP per seconde en dat is toch wel een aantal keer van pas gekomen. (bij het rennen inderdaad :D).
voordeel bij een soso (armor+passive) en monk (mantra) is dat je je life regen aardig kan boosten, en dan kom je best op hele aardige cijfers :) je moet er idd alleen wel even op letten dat het niet ten koste van je DPS gaat (=killspeed) als je sneller killed, is de noodzaak voor veel regen nu eenmaal lager :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:41
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Hl6diI9DcwA]

Ik dacht even dat dit een goede patch was, maar niets is minder waar. Tot de volgende! :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
kevz schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:14:
[video]

Ik dacht even dat dit een goede patch was, maar niets is minder waar. Tot de volgende! :D
Whaha Wow... dat is wel heel erg, lijkt me sterk dat iedere klap 225 kost ;)

Na een Butcher run zonder dood te gaan ben ik ook al gauw 2k kwijt aan repairs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:53
Ik zou graag een guest pass ontvangen zodat ik het spel een keer kan uitproberen. Iemand zo aardig om mij er eentje te dmen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handgas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12-2021

Handgas

Zou iemand zo aardig willen zijn om ook mij een starter edition guest pass toe te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:46

Rannasha

Does not compute.

Julio-K schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Whaha Wow... dat is wel heel erg, lijkt me sterk dat iedere klap 225 kost ;)

Na een Butcher run zonder dood te gaan ben ik ook al gauw 2k kwijt aan repairs..
Ach, dat filmpje laat juist de minst gunstige situatie zien. Je begint met 100% durability en met de eerste klap verlies je een klein beetje en heb je nog 99.99% of zo over. Maar de reparatie werkt alleen per hele procent (of iets vergelijkbaars) en als de boel dan op de verkeerde manier wordt afgerond, dan krijg je inderdaad dat die eerste klap meteen een redelijke repair-bill oplevert. Maar de schade blijft daarna bij de volgende 10, 20, 100... klappen wel gelijk.

Repair-kosten zijn flink omhoog gegaan, maar zolang je niet te vaak doodgaat, zijn de repair-bills nog steeds te verwaarlozen ten opzichte van de inkomsten die je opraapt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Dus jij vind het normaal dat je je gear moet gaan repairen als je in de lucht staat te zwaaien en verder helemaal niet geraakt word?

Verhoogde kans op rares, maar de kans op een goede stat roll verkleind? (ie; illusie dat het leuker geworden is)

Niets verkoopt meer op de AH, zelfs voor de meest belachelijke prijzen. Legendaries voor 20k gold unsold.

De game is nu leuker geworden (c) Blizzard.

Had ik echt niet verwacht van dit bedrijf dat ze zo vlot hun spel omzeep weten te helpen :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:30:
Verhoogde kans op rares, maar de kans op een goede stat roll verkleind? (ie; illusie dat het leuker geworden is)
Huh, wat/waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 21:46

Rannasha

Does not compute.

Dus jij vind het normaal dat je je gear moet gaan repairen als je in de lucht staat te zwaaien en verder helemaal niet geraakt word?
Gear slijt bij gebruik. Dat is in veel RPGs (MMO, Action, etc...) het geval. In D3 is dat altijd al zo geweest. Reparatie-kosten vanwege slijtage door gebruik zijn nog steeds verwaarloosbaar ten opzichte van je inkomen. Daarnaast heeft Blizzard aangegeven dat gebruiks-slijtage verminderd zal worden.

Niets verkoopt meer op de AH, zelfs voor de meest belachelijke prijzen. Legendaries voor 20k gold unsold.
Ik heb sinds de patch al 2 items van 1M+ verkocht op de AH. Een derde item uit die prijscategorie staat nu te koop. Legendaries zijn altijd al brak geweest (uitzonderingen daargelaten), daar komt in de 1.1 patch pas verandering in.
De game is nu leuker geworden (c) Blizzard.

Had ik echt niet verwacht van dit bedrijf dat ze zo vlot hun spel omzeep weten te helpen :')
1.0.3 was een forse stap vooruit. En dat zeg ik als Demon Hunter, wiens effectieve DPS door de helft is gegaan dankzij de Nether Tentacles nerf.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldopa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Zijn er verschillen tussen ilevel63 items die droppen wanneer je solo speelt of in een groep? De laatste dagen heb ik act 1 en act2 gefarmed maar werkelijk alle ilevel63 items (zo'n stuk of 20) waren waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ldopa schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:38:
Zijn er verschillen tussen ilevel63 items die droppen wanneer je solo speelt of in een groep? De laatste dagen heb ik act 1 en act2 gefarmed maar werkelijk alle ilevel63 items (zo'n stuk of 20) waren waardeloos.
Geen verschil.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-09 10:32
Als ik in de lucht zwaai, heb ik geen repair kosten. Maar als ik een ton kapot sla, dan heeft mijn wapen toch echt contact.. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Xerox schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:42:
[...]

Als ik in de lucht zwaai, heb ik geen repair kosten. Maar als ik een ton kapot sla, dan heeft mijn wapen toch echt contact.. ;)
Ga nu dan eens blizzard casten in town, volgens mij moet je dan ook repairen 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Lol zijn die NV stacks bugged ofzo... net azual in hell gekilled met 5 stacks.. krijg ik geen loot en allen 4x iets van goud :P

Zelfde met andere rares.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 22-06-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Als ik op Hell rondloop in Act 4 en me één keer laat slaat door zo'n charge angel: 169 gold.
Als ik één treasure goblin kapot schiet, (11 hits hungering arrow): 56 gold.
Als ik één keer door een Champion Winged Terror wordt gedood (met 70k dmg): 21.096 gold.

Maar inderdaad, NV stacks leveren helemaal niet altijd, zoals beloofd één rare van Champions / Elites op. Volgens mij is het voor Champions (Blue) 50% en 90% voor Elites.
En ik loop ook nog eens met 27~73% MF in m'n gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:48:
Lol zijn die NV stacks bugged ofzo... net azual in hell gekilled met 5 stacks.. krijg ik geen loot en allen 4x iets van goud :P

Zelfde met andere rares.
Named elites droppen inderdaad niets meer..
djunicron schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:58:
Als ik op Hell rondloop in Act 4 en me één keer laat slaat door zo'n charge angel: 169 gold.
Als ik één treasure goblin kapot schiet, (11 hits hungering arrow): 56 gold.
Als ik één keer door een Champion Winged Terror wordt gedood (met 70k dmg): 21.096 gold.

Maar inderdaad, NV stacks leveren helemaal niet altijd, zoals beloofd één rare van Champions / Elites op. Volgens mij is het voor Champions (Blue) 50% en 90% voor Elites.
Alleen met 5 stacks, he. Bij mij werkt het prima. Ik vind de helft van de tijd 3 rares per elite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Snelle vraag. Stel je hebt een skill die, laten we zeggen, 45% damage doet per seconde voor een aantal seconden. Is dan die 45% damage berust op mijn standaard dps, of berust op mijn dps op het moment van casten dus mogelijk met buffs?

En dan gaat de vraag verder als de damage is berust op het moment van casten. Want wordt de 45% dan steeds bv per seconde berust op de dps op dat moment met buffs, of alleen op het moment van casten van de skill op de dps van dat moment met de specifieke buffs?

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hellsau schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:24:
Snelle vraag. Stel je hebt een skill die, laten we zeggen, 45% damage doet per seconde voor een aantal seconden. Is dan die 45% damage berust op mijn standaard dps, of berust op mijn dps op het moment van casten dus mogelijk met buffs?

En dan gaat de vraag verder als de damage is berust op het moment van casten. Want wordt de 45% dan steeds bv per seconde berust op de dps op dat moment met buffs, of alleen op het moment van casten van de skill op de dps van dat moment met de specifieke buffs?
Je spells worden initieel gebaseerd op je huidig damage van 1 attack (dus niet op je DPS). Dat is inclusief alle buffs e.d. op het moment van casten.

Dus als je per attack 10.000 damage doet, dan doet je spell 4.500 damage per seconde.
Heb je via een Frenzy shrine 11.1500 damage, dan doet je spell 5.175 damage per seconde.

Verhoog je je DPS tijdens een spell (bijv. Earthquake van de Barbarian), dan wordt de damage van je spel direct verhoogd. Probeer maar eens met een 10 DPS wapen een (lange) spell te casten en vervolgens naar een 500 DPS wapen te switchen, je zult zien dat hij dan ineens veel meer damage gaat doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 22-06-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Kijk, dat is duidelijk! Dus als Sweeping wind van mijn monk aanstaat, en ik gebruik dan een skill voor damage buff van mijn dps dan gaat mijn sweeping wind ook gelijk meer schade doen?

Handig om te weten. Ik ben nu bezig met het opnieuw inrichten van mijn build na de IAS nerf. Ik had veel aan de 'ultieme' build van Thaya op de diablo forums. Maar daar is nu sweeping wind bijgekomen ipv deadly reach.

EDIT: Ohh je hebt hem al verder verduidelijkt. Weet ik genoeg, sweeping wind it is! thanks!

[ Voor 10% gewijzigd door hellsau op 22-06-2012 17:33 ]

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawaligt
  • Niet online
Iemand nog een guest pass over? PM me even. _/-\o_

Beetje brak van Blizzard dat ze zo lang wachten met die starter edition...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Iemand tips voor 1.03 Ghom? Ik speel DH en binnen een minuut staat de hele handel blauw van de gas, waar je redelijk hard aan afsterft. Ik heb al geprobeerd om heel voorzichtig voor hem uit te lopen om hem niet overal gas te laten spammen maar ook dan heb ik ruimte tekort (aka het gas is nog niet weg als ik een rondje gelopen heb).

Ik heb een VIT build met vrij weinig DPS (30K). Met mijn barb in 1.02 piste ik hem omver....

[ Voor 5% gewijzigd door M_V op 22-06-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
Wat de... Hoezo is D3 nog steeds overal uitverkocht :( Net een rondje door de stad gedaan en kon hem echt nergens vinden. Zou gaan coopen met mn vriendin dit weekend, maar dat zit er dus blijkbaar niet in -_-

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M_V schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:44:
Ik heb een VIT build met vrij weinig DPS (30K). Met mijn barb in 1.02 piste ik hem omver....
Hoeveel life, dex/dodge, resists en armor? ;) En welke defensive skills?

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 22-06-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

M_V schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:44:
Iemand tips voor 1.03 Ghom? Ik speel DH en binnen een minuut staat de hele handel blauw van de gas, waar je redelijk hard aan afsterft. Ik heb al geprobeerd om heel voorzichtig voor hem uit te lopen om hem niet overal gas te laten spammen maar ook dan heb ik ruimte tekort (aka het gas is nog niet weg als ik een rondje gelopen heb).

Ben er zelf ook een fikse tijd mee bezig geweest, wat je moet doen is hem in een perfect rondje langs de kant laten lopen, dan is de eerste gifwolk weg als je helemaal rond hebt. Duurt verdomde lang maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Angeloonie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:46:
[...]

Hoeveel life, dex/dodge, resists en armor? ;) En welke defensive skills?
46K, 1200dex, 450resist en 4k armor. Defensive skills smokescreen lingering en preparation battle scars en caltrops torturous.

Tot op heden zonder enig probleem naar Ghom toegewandeld (wel wat last gehad bij Belial (3x gewiped) en 1x een pack moeten skippen)

[ Voor 17% gewijzigd door M_V op 22-06-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

M_V schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:54:
[...]

46K, 1200dex, 450resist en 4k armor. Defensive skills smokescreen lingering en preparation battle scars en caltrops torturous.

Tot op heden zonder enig probleem naar Ghom toegewandeld (wel wat last gehad bij Belial (3x gewiped) en 1x een pack moeten skippen)
Echt?! Ik kom er namelijk nog steeds niet, ik zit bij de catepults...
(41k hp, 30k dps zonder crit, 3.5k armor, 400 all resist, 1900 dex)
Ik heb prep-battle scars en Smoke - Lingering natuurlijk ook, daarnaast Acro vault en marked for death, hungering en ele-ice als aanvallen.

De meeste Champions maken me in 3-5 hits dood, ik kan er dus iets van 8 hebben. Arcane sentries maken me in 2 a 3 ticks dood. Vrijwel alles is sneller dan mijn 19% movement speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

djunicron schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:58:
Vreemd. Bij mij droppen met 5 NV de meeste elites 2 rares, soms 1. Ik zie een enorm verschil tussen 4 en 5 NV.
djunicron schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:08:
Ik heb prep-battle scars en Smoke - Lingering natuurlijk ook, daarnaast Acro vault en marked for death, hungering en ele-ice als aanvallen.
Je hebt echt veel te weinig dps voor een DH. Wel veel HPs en resist, maar zoals je ziet is dat secundair omdat je alsnog dood gaat. Een DH moet killen voordat hij zelf dood gaat. Tien keer SS en blijven schieten, dan valt bijna alles om.

Ik loop er vrij makkelijk door en heb: 25k hp, 65k dps zonder crit (118k met vol), 1686 dex, 3k armor, 150 AR, 1686 dex, en belangrijk, 50 discipline.

[ Voor 47% gewijzigd door Zoijar op 22-06-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

djunicron schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:08:
[...]

De meeste Champions maken me in 3-5 hits dood, ik kan er dus iets van 8 hebben. Arcane sentries maken me in 2 a 3 ticks dood. Vrijwel alles is sneller dan mijn 19% movement speed.
Dat heet skill 8)

Gewoon kiten die handel en alles gaat na verloop van tijd dood. Probeer championpacks op te splitsen in groepjes van 2, dan gaat het prima. Meestal ga je stuk op de regen (ze regenereren ik gok 10K per seconde) dus als je ze alle drie/vier om de beurt pakt regenereren ze sneller dan je ze doodmaakt...

Maar wacht maar tot je bij Ghom komt, ben al 10x gewiped met mijn mooie 5 stack valor. Schijnt trouwens volgens sommigen een bug te zijn dat hij start in enraged toestand:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5884288473

[ Voor 11% gewijzigd door M_V op 22-06-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Lekker... moet de tools updaten voor de patch... restarten... en dan de melding dat ie bestanden mist... ... ... opnieuw installeren dan maar...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

IWriteCode schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:26:
Lekker... moet de tools updaten voor de patch... restarten... en dan de melding dat ie bestanden mist... ... ... opnieuw installeren dan maar...
Ik heb een keer een melding gehad van een corrupt bestand. Dit bestand heb ik toen verwijderd en de updater downloadde dit bestand gewoon netjes waarna ik kon updaten en spelen. Probeer dat eens voordat je het hele spel weer opnieuw binnen gaat slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
IWriteCode schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:26:
Ik had hetzelfde maar bij een herstart werkte het gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Had ik hier ook. Tools geüpdatet, staat er een grote install knop in beeld. Afgesloten en herstart, deed ie weer normaal. Alle settings waren ook weer gereset :(

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik lees hier over craften,als leek vraag ik nu wat is dat en welke termen zijn er zo nog :)
danku
Ne gamer van 35j :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb vanmiddag Diablo 3 gekocht en mijn vriendin ook. Kunnen we samen spelen maar allebei onze digitale aankopen zijn al de complete versies :). Dus weinig gedoe met die 72h.

Craften = van basis componenten nieuwe wapens en armour maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 22-06-2012 19:50 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
Postius schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:48:
Ik heb vanmiddag Diablo 3 gekocht en mijn vriendin ook. Kunnen we samen spelen maar allebei onze digitale aankopen zijn al de complete versies :). Dus weinig gedoe met die 72h.

Via Blizzard gekocht of een online shop? Met CC of paypal? :p

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:33
D3ft0n3 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:59:
[...]

Via Blizzard gekocht of een online shop? Met CC of paypal? :p
Dan is je betaling snel geverifiëerd :) Mooi om te horen.

Maar ik zit op dit moment met 'n "probleem". Ik wilde de gear van m'n barb net weer upgraden naar items met meer "+ Experience". Ik dus naar de AH om daar wat leuke dingen te kopen, maar... De optie "+ Experience" (of hoe dat daar ook heet) lijkt weg te zijn onder "Preferred Stats".

Heb al meerdere malen de lijst door gekeken maar ik zie het maar niet staan. Ben ik nu echt zo scheel aan het kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
Postius schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:48:

Nieuwe wapens? Hoe doe je dat :) vb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
extremezz schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:14:
[...]

Nieuwe wapens? Hoe doe je dat :) vb?
Je hebt een Blacksmith en Jeweler. Met de Blacksmith kun je items zoals armor en wapens maken, terwijl je met de Jeweler gems uit items kunt halen en gems kunt combinen tot sterkere gems.

Blacksmith is wel leuk en aardig, maar op lage levels is het vaak efficiënter om van de AH goede items te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Sinds 1.03 zijn de bazen een stuk pittiger geworden moet ik zeggen, leuk! Waar ze eerst een soort oponthoud waren waar je even doorheen moest zijn ze nu echt een uitdaging. Moeite met Cydaea, wie had dat gedacht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Xylon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:13:
[...]

Dan is je betaling snel geverifiëerd :) Mooi om te horen.

Maar ik zit op dit moment met 'n "probleem". Ik wilde de gear van m'n barb net weer upgraden naar items met meer "+ Experience". Ik dus naar de AH om daar wat leuke dingen te kopen, maar... De optie "+ Experience" (of hoe dat daar ook heet) lijkt weg te zijn onder "Preferred Stats".

Heb al meerdere malen de lijst door gekeken maar ik zie het maar niet staan. Ben ik nu echt zo scheel aan het kijken?
Misschien hebben sommige items geen +experience (geen idee :X).
Het staat er wel tussen als je bijvoorbeeld zoekt op 1 Hander onder Attributes.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
Xylon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:17:
[...]

Je hebt een Blacksmith en Jeweler. Met de Blacksmith kun je items zoals armor en wapens maken, terwijl je met de Jeweler gems uit items kunt halen en gems kunt combinen tot sterkere gems.

Blacksmith is wel leuk en aardig, maar op lage levels is het vaak efficiënter om van de AH goede items te kopen.
Azo,bestaat er geene nl gids ofzo van diablo 3 :) ,ik zit aan level 10 maar weet een pak niet:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

extremezz schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Azo,bestaat er geene nl gids ofzo van diablo 3 :) ,ik zit aan level 10 maar weet een pak niet:p
Komt vanzelf, rustig doorspelen en je wordt vanzelf aan de blacksmith geïntroduceerd, later introduceert het spel je ook aan de jeweler. Alles komt rustig voorbij en bouwt zich op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Jerry schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Misschien hebben sommige items geen +experience (geen idee :X).
Het staat er wel tussen als je bijvoorbeeld zoekt op 1 Hander onder Attributes.
Ah damn it. Helemaal overheen gekeken. Ik ben nog zo gewend dat er vijf attributes zijn dat ie me daar helemaal niet is opgevallen. Vooral omdat ie er ook zo netjes tussen past.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Barbarian, level 46, in Act III (Siegebreaker) met 1.1k damage en 11k health! Dat is best netjes toch? ^^ Geen spullen gekocht of wat dan ook, alles zelf gevonden :D

[ Voor 4% gewijzigd door TheNephilim op 22-06-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20
Zijn er mensen die interesse hebben om nu Act 3 Inferno te spelen met een leuk groepje?
Ik ben zelf een Monk, dus het zou mooi zijn als er een Barb/Demon Hunter/Wizard/Witch Doctor etc. bij zitten.
Die public games zijn echt een drama, speel lievers met wat GOT players :)

Grtz,
Danny

Protax#2556

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nieuwe armor gekocht, gericht op thorn dmg;

thorn dmg

benieuwd of enig effect heeft op inf.

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 22-06-2012 21:16 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat dat nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

himlims_ schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:16:

[afbeelding]

Ik verwacht dat het geen nut heeft aangezien met jou stats je wel heel dicht bij ge-one-shot worden zit. En tevens krijgen je met 20k dmg geen eens een white neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

himlims_ schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:16:

[afbeelding]

Nope. Je damage is wat laag maar je resistance is dramatisch, die moet echt een stuk hoger wil je überhaupt in inferno wat kunnen doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skellie_King
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-10-2023
Hier nog twee Guestpassen over:

1. VV9B88-TWP8-4P2KB7-96XP-JZ9HKY
2. XZGMHJ-JMWK-8TY9FV-KFMX-EEMM77

Enjoy!!

D3 Monk Monkeyballs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:23:
Nope. Je damage is wat laag maar je resistance is dramatisch, die moet echt een stuk hoger wil je überhaupt in inferno wat kunnen doen.
ErikRedbeard schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:20:
Ik verwacht dat het geen nut heeft aangezien met jou stats je wel heel dicht bij ge-one-shot worden zit. En tevens krijgen je met 20k dmg geen eens een white neer.
het gebrek aan melee schade compenseer ik middels die thorn-dmg. Echter hebben jullie zwaar gelijk; me vitality/life/resistance is way too low voor inferno. daarom wat geschoven met neck/ring/broek (ten koste van 2k thorn dmg) heb ik nu wel 40K life, en 78% dmg reduction vanwege me armor. dit lijkt vrij aardig te werken... op naar de SK

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
Dat je daarmee kunt werken, damn. Mijn BB heeft 50k HP, zelfde lage resists maar wel meer armor en bijna dubbele dps. Door gebruik van 5% crit en 50% crit dmg icm Hammer of .. (dacht ik) werkt het wel lekker, 50k crits = one-shot van white mobs. Gebruik deze build, bevalt wel lekker eigenlijk; goede dps. De normale attacks (left mouse) zorgen voor veel Fury die je weer gebruikt voor die Hammer attacks, en dan maar hopen op crits. Mijn huidige gear is redelijk ruk, maar als je wat betere gear hebt zou je die andere passive kunnen nemen icm een mace/axe en dan heb je al 20% crit.

Rende vanavond nog tegen een rare mob (gele met z'n witte helpers) op, en daarnaast nog drie blauwe mobs. Was blij dat het in een open veld was waar gelukkig een health well stond. Dankzij de dps droppen ze nog aardig snel nu in Act 1 Inferno, maar ik ben bang dat dit snel ophoudt.. (zit net voorbij de SK)

Ohja, als wapen heb ik een 1H spear met 500-860 dmg (812 dps). Gewoon een magic wapen zonder verdere stats. Alle leuke spullen zijn verrekte duur, ga denk ik mijn BS maar naar lvl 10 werken (nu 8) om zelf gear te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Freaky Maus op 22-06-2012 22:29 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zoijar schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:16:
Je hebt echt veel te weinig dps voor een DH. Wel veel HPs en resist, maar zoals je ziet is dat secundair omdat je alsnog dood gaat. Een DH moet killen voordat hij zelf dood gaat. Tien keer SS en blijven schieten, dan valt bijna alles om.

Ik loop er vrij makkelijk door en heb: 25k hp, 65k dps zonder crit (118k met vol), 1686 dex, 3k armor, 150 AR, 1686 dex, en belangrijk, 50 discipline.
65k dps? Mmm... dan moet je wel een heel behoorlijke boog hebben, die van mij is er een met 986DPS, 200 str, 221 dex en 104 int. (1.40 A/sec) Naar je stats kijkende hebben we waarschijnlijk gelijke gear, maar heb jij een 1300dps boog zonder de 200 dex erop waarschijnlijk.

50 discipline is misschien wel bruikbaarder dan 19% runspeed. Misschien eens m'n armor en boots inwisselen voor max dis. puntjes ipv movementspeed. Kiten lukt namelijk totaal niet meer in Act 3 na 1.0.3 (daarvoor ging dat prima)
M_V schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:16:
[...]

Dat heet skill 8)

Gewoon kiten die handel en alles gaat na verloop van tijd dood. Probeer championpacks op te splitsen in groepjes van 2, dan gaat het prima. Meestal ga je stuk op de regen (ze regenereren ik gok 10K per seconde) dus als je ze alle drie/vier om de beurt pakt regenereren ze sneller dan je ze doodmaakt...

Maar wacht maar tot je bij Ghom komt, ben al 10x gewiped met mijn mooie 5 stack valor. Schijnt trouwens volgens sommigen een bug te zijn dat hij start in enraged toestand:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5884288473
Kiten lukt mij dus totaal niet, Fallen lopen sneller, die demon soldiers lopen sneller, iedere Elite / Champion is zo snel dat ik liever had dat ze teleporten. Zelfs met Vault + Smokescreen blijf ik hoog uit 0.5 sec buiten schot nadat de smokescreen uitgewerkt is.

Ook de regeneration moet ik missen. Dat is waarschijnlijk het andere pijnlijke verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:20:
[...]

Wait, what? Ik heb pre-1.0.3 heel inferno gecleard (act 1,2,3,4, incl bosses) zonder elites te skippen met mn barb, die had 19.9xx dps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
Hallo Mensen ;)

Ik heb een vraagje ik zit nu met mijn Demon hunter Level 53 in hell mode Act II maar weet iemand het beste wat ik kan doen?

Crossbow&Shield of Bow&Quiver etc. ;)

Thanks <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat ik nu echt een hele domme vraag ga stellen maar ach waarom ook niet he :P
op een wapen dat ik wil kopen staat een stat die aangeeft +23% damage, ik neem aan dat dit alleen geldig is op het wapen zelf of komt dit als boost op het totale erbij (wat me redelijk OP lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:31:
Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat ik nu echt een hele domme vraag ga stellen maar ach waarom ook niet he :P
op een wapen dat ik wil kopen staat een stat die aangeeft +23% damage, ik neem aan dat dit alleen geldig is op het wapen zelf of komt dit als boost op het totale erbij (wat me redelijk OP lijkt)
Wapen zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 16:29
mprkooij schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:
Hallo Mensen ;)

Ik heb een vraagje ik zit nu met mijn Demon hunter Level 53 in hell mode Act II maar weet iemand het beste wat ik kan doen?

Crossbow&Shield of Bow&Quiver etc. ;)

Thanks <3
2H crossbow/bow + quiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghom is indd heel vervelend je kan nergens meer heen overal gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Zo hé van coop skype spelen gaat je keel pijn doen "KIJK UIT LASER LASER LASER" "DUDE IK ZEI TOCH LASER" "DUDE BOMB!!!!" "DUDE...!!!"
Is wel komisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Sinds de patch heb ik het gevoel dat er juist meer vendorcrap dropt in A1/A2 dan voorheen? item level 62 en dan meestal 400-500dps wapens, om dan maar te zwijgen over de waardeloze rares :r heb tot nu toe maar één 800+dps wapen gevonden...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Terryb47 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:50:
Sinds de patch heb ik het gevoel dat er juist meer vendorcrap dropt in A1/A2 dan voorheen? item level 62 en dan meestal 400-500dps wapens, om dan maar te zwijgen over de waardeloze rares :r heb tot nu toe maar één 800+dps wapen gevonden...
Ja, dat idee heb ik dus ook. Van de honderd lvl60+ rare wapens misschien een of twee die dan 600-800 dps hebben. lvl62 wapen is meestal gewoon maar 350 dps. Compleet onbruikbaar dus. Ik doe urenlange runs in Act 2 met 5 NV, pak tientallen rares op, en *alles* is vendor trash...
djunicron schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:27:
65k dps? Mmm... dan moet je wel een heel behoorlijke boog hebben, die van mij is er een met 986DPS, 200 str, 221 dex en 104 int. (1.40 A/sec) Naar je stats kijkende hebben we waarschijnlijk gelijke gear, maar heb jij een 1300dps boog zonder de 200 dex erop waarschijnlijk.

50 discipline is misschien wel bruikbaarder dan 19% runspeed. Misschien eens m'n armor en boots inwisselen voor max dis. puntjes ipv movementspeed. Kiten lukt namelijk totaal niet meer in Act 3 na 1.0.3 (daarvoor ging dat prima)
Ja, m'n boog scheelt een stuk dan. En 40% CHC doet een hoop dps. Boots geven iha geen discipline (tenzij misschien legendary). Chest armor en een quiver kunnen beide +10 max geven. (en die gear staat regelmatig under-priced op de AH tot mijn verbazing; denk dat mensen niet weten dat +10 discipline heel goed is)

Kiten zou wel moeten gaan met immobilize caltrops. Hoewel ik inderdaad het meeste dat lastig is gewoon tank met SS spammen... Kan je met jouw hps en AR niet wegkomen met shadow power gloom?

[ Voor 46% gewijzigd door Zoijar op 23-06-2012 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hmmm, is het zo dat er een limiet aan de movement speed zit? Ik heb gisteren een aantal +mov speed items gekocht voor m'n Demon Hunter en kwam daarmee uit op 25%. Nu was ik net een vriend aan het helpen en heb toen m'n gold find gear aangetrokken en kwam erachter dat mijn movement speed nog steeds 25% was toen ik m'n pants met 7% uittrok.

Als dat zo is dan kan deze weer op de AH en kan ik weer een zooi damage erbij nemen.

Edit: ik heb na een paar runs in Act I Inferno nu al drie ilvl 63 wapens gevonden met 900+ damage. Een purple two-handed staff met 905dps, een rare Daibo met 990dps en nog een crossbow met 904 dps. Verkoopt alsnog voor geen meter helaas.

[ Voor 23% gewijzigd door KneoK op 23-06-2012 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 16:29
25% is het limiet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 14:19
In mijn 260uur die ik inmiddels heb gespeeld heb ik nog nooit een weapon boven de 800dps geloot. Wel andere goede loot maar weapon drops zijn echt bagger. Ook al een stuk of tien legendaries (allemaal crap) en nog nooit een item set.

Heb toch al best wat items boven de 1kk verkocht maar sinds patch 1.03 nog helemaal niks op 1 item van 50k... houd iedereen ineens zijn hand op de knip ofzo? Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind nog wel wat dat iets waard is. Paar dingen nu te koop voor maar m, maar die verkopen niet. Wel paar dingen van 100-500k weten te verpatsen.

Wat mij opvalt is dat alles ivm slechts 10 dagen geleden juist veel duurder lijkt geworden. Als ik kijk naar de dingen die ik zelf gekocht heb toen, en wat ze nu op zouden leveren, dan zit daar een flink verschil in (veel duurder). Komt zeker door de devaluatie van goud.. maar als je niet buiten de gold AH komt is het alleen maar heel vervelend :/

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jup enorme devaluatie van goud, precies zoals voorspeld met de introductie van de RMAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:
[...]

Wait, what? Ik heb pre-1.0.3 heel inferno gecleard (act 1,2,3,4, incl bosses) zonder elites te skippen met mn barb, die had 19.9xx dps...
Misschien even lezen waar ik op reageer |:(
Die 20k gaat om thorns wat dus inhoud dat voor elke 20k dmg die je doet zelfs ook gehit moet worden.
Bij snelle low dmg mobs gaat dat nog goed denk ik, maar ik vraag me af of het zo nuttig is op slow heavy hitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 17:24
Toch ook maar Diablo aangeschaft =D
Key toegevoegd aan Battle.net

Alleen nu zit ik met een probleem, als ik de skelenton king versla dan zegt hij dat ik moet upgrade naar de full versie... 8)7 Terwijl ik die dus heb....

Wat is hier de snelste oplossing voor? Diablo opnieuw installeren zie ik niet zo zitten namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wachten. Je betaling word binnen 72 uur geverifieerd en dan word hij omgezet naar de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

brama schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:56:
Ik vind nog wel wat dat iets waard is. Paar dingen nu te koop voor maar m, maar die verkopen niet. Wel paar dingen van 100-500k weten te verpatsen.

Wat mij opvalt is dat alles ivm slechts 10 dagen geleden juist veel duurder lijkt geworden. Als ik kijk naar de dingen die ik zelf gekocht heb toen, en wat ze nu op zouden leveren, dan zit daar een flink verschil in (veel duurder). Komt zeker door de devaluatie van goud.. maar als je niet buiten de gold AH komt is het alleen maar heel vervelend :/
Klopt! Ik kan het ondertussen vergeten om een fatsoenlijke upgrade te krijgen voor minder dan 3kk, terwijl ik een goede week geleden aan 1.5kk ook makkelijk genoeg had gehad. Vervelendste is dat mijn inkomsten nu niet echt exponentieel zijn gestegen.

/edit
Aan de andere kant, nu er ook hogere item levels droppen in act 1/2 kun je die razendsnel farmen en ook nog hopen op goede drops, terwijl je daar eerder helemaal niet naar hoefde te kijken. Of vendor of AH.

[ Voor 11% gewijzigd door ormagon op 23-06-2012 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 17:24
Tsurany schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 02:31:
Wachten. Je betaling word binnen 72 uur geverifieerd en dan word hij omgezet naar de volledige versie.
Waar kan je dat zien als me betaling al verwerkt is?! Hij is betaald met paypal en heb al een bevestiging van paypal dat hij betaald is en het standaard mailtje van blizzard.

Daarin wordt trouwens niks vermeld van de 72uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 02:43:
[...]

Waar kan je dat zien als me betaling al verwerkt is?! Hij is betaald met paypal en heb al een bevestiging van paypal dat hij betaald is en het standaard mailtje van blizzard.

Daarin wordt trouwens niks vermeld van de 72uur....
nieuws: Blizzard ziet digitale versie Diablo III eerste 72 uur als Starter Edition

meer kan ik er niet van maken hoop dat het snel gefixt wordt.. klote botters die het verneuken voor de rest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Skellie_King schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:26:
Hier nog twee Guestpassen over:

1. VV9B88-TWP8-4P2KB7-96XP-JZ9HKY
2. XZGMHJ-JMWK-8TY9FV-KFMX-EEMM77

Enjoy!!
Heel veel dank! Neem er eentje mee :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

KneoK schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:05:
Edit: ik heb na een paar runs in Act I Inferno nu al drie ilvl 63 wapens gevonden met 900+ damage. Een purple two-handed staff met 905dps, een rare Daibo met 990dps en nog een crossbow met 904 dps. Verkoopt alsnog voor geen meter helaas.
Tja dat klinkt als 2h weapons, die moeten zelfs boven de 1k dps uit komen om een beetje te verkopen. Ik weet ook niet wat er aan de hand is met de AH overigens, iedereen lijkt erg zuinig, de laatste dagen verkoop ik ook erg weinig en ik vind juist steeds meer in inferno door de patch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:37:
[...]

Tja dat klinkt als 2h weapons, die moeten zelfs boven de 1k dps uit komen om een beetje te verkopen. Ik weet ook niet wat er aan de hand is met de AH overigens, iedereen lijkt erg zuinig, de laatste dagen verkoop ik ook erg weinig en ik vind juist steeds meer in inferno door de patch..
Schijnt dat in Act 3 en 4 van Hell juist weer heel weinig gevonden wordt. Zo weinig dat ze dit aan het bekijken zijn bij Blizz. Ze hebben het daar drukker na de release dan voor de release! :)
Ik hoop dat ze het snel oplossen want ik zit nu in Hell Act 2 en wil graag eerst nog wat farmen in 3 en 4 voor ik naar Inferno ga, temeer daar ik maar net rond een miljoen gold zit. Ik heb namelijk nog nooit iets gevonden wat voor meer dan 50K verkocht in het AH. En als ik eens een leuk rare zwaard vind met goede stats is de damage zwaar ruk en dus nog niet te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Baroshir schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:37:
[...]

Ik weet het ook niet, op de rmah verkoop ik zowiezo helemaal niks meer :( Ik heb daar echt wel knap spul opstaan, met in mijn ogen een normale prijs :p

ik vind zelf ook wel dat blizzard een mega fout heeft gemaakt door ias aan te passen, ik denk dat het voor de gemiddelde rmah gebruiker niet te begrijpen is dat een item waar hij 50 euro voor heeft betaald een week later helemaal niet zo goed meer is. Net alsof je een 750 cc motorfiets koopt, en een week later je daarmee 50 moet rijden op het fietspad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 03:21:
[...]

nieuws: Blizzard ziet digitale versie Diablo III eerste 72 uur als Starter Edition

meer kan ik er niet van maken hoop dat het snel gefixt wordt.. klote botters die het verneuken voor de rest :/
Volgens Diablofans schijnt het zo te zijn dat als je je wachtwoord verandert je de 72 uurs termijn kunt omzeilen.

http://diablo.incgamers.c...loaders-stuck-at-level-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik kom er niet meer uit... Rondwaggelen in Act I Inferno. Zelfs met 5 stacks bijna alleen maar blauwe (klote)drops, en de enkele gele zuigt ook. Na de laatste patch is mijn DPS al onderuit gegaan. Repair bill na repair bill dokken, bijna geen gold hebben om wat fatsoenlijks te kopen... Ik stop er denk ik mee. Heb geen zin om alleen maar zinloos gold te grinden in hetzelfde stukje.
Ben ook meer een casual gamer, en Blizzard lijkt er op aan te sturen dat je geld gaat uitgeven in het AH (logisch, anderss was het niet bedacht).

Zijn er nog meer mensen die er nu net zo over denken?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Iemand zin om mij te helpen in Act 1 Inferno? :P

Vanaf The shattered crown :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:15:

Ik wil wel even, RichardP#2909 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:14

Tead

nnb

Ja hoor, Tead#2531
RedHat schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:15:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
brama schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:56:

Ik weet niet of het de laatste 10 dagen was maar ik merkte wel dat er een gigantisch price rise was in reduced level equipment... Ik weet nog dat je eerste gemakkelijk 400+ DPS kon halen tussen 100-200k maar dat zit nu toch wel wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:57:
[...]

Schijnt dat in Act 3 en 4 van Hell juist weer heel weinig gevonden wordt. Zo weinig dat ze dit aan het bekijken zijn bij Blizz. Ze hebben het daar drukker na de release dan voor de release! :)
Ik hoop dat ze het snel oplossen want ik zit nu in Hell Act 2 en wil graag eerst nog wat farmen in 3 en 4 voor ik naar Inferno ga, temeer daar ik maar net rond een miljoen gold zit. Ik heb namelijk nog nooit iets gevonden wat voor meer dan 50K verkocht in het AH. En als ik eens een leuk rare zwaard vind met goede stats is de damage zwaar ruk en dus nog niet te verkopen.
Lol ik zit in act 2 van hell met mijn monk en heb maar 2 ton. Ik verkoop bijna niks op de AH en ik koop er alleen maar dingen onder de 20.000 gold.
Wat me vooral nu tegenvalt zijn de repair kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Tja op hell zit je nu met de nadelen van de repaircosts, maar rond dat level verkoop je ook niet snel wat via AH en al helemaal niet voor een hoge prijs. Mensen investeren meestal niet veel rond de level 50, die bewaren hun gold meestal voor als hun char level 60 wordt...

En de reduced level equipment komt wellicht door alle mensen die nu snel een ander char naar 60 aan het boosten zijn omdat ze hun DH niet meer "kunnen" gebruiken op inferno ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Baroshir op 23-06-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 21:08
Pff repaircosts ja?

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/10xgdi8.png

Level 38, en het ging zo lekker :F

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:10:
Tja op hell zit je nu met de nadelen van de repaircosts, maar rond dat level verkoop je ook niet snel wat via AH en al helemaal niet voor een hoge prijs. Mensen investeren meestal niet veel rond de level 50, die bewaren hun gold meestal voor als hun char level 60 wordt...

En de reduced level equipment komt wellicht door alle mensen die nu snel een ander char naar 60 aan het boosten zijn omdat ze hun DH niet meer "kunnen" gebruiken op inferno ;)
Ik ga met mijn barbarian naar Inferno omdat ik mijn WD met pets niet vertrouw in Inferno. Je krijgt nu wel meer health terug als je zombie dogs damage doen maar zolang ze in 3 seconden met de pootjes omhoog liggen heb je daar niets aan. Jammer dat ze de WD in de closed beta niet (wat beter) getest hebben met een pet build.

Ik denk dat ik straks eerst maar met wat goldfind gear in Hell ga farmen om mijn rekening te spekken zodat ik betere gear voor Inferno kan kopen want de prijzen in het AH zijn idd behoorlijk gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Laatst online: 23-06-2012
Mannen,

ik heb ZK nodig op HC, iemand die me een xp boost kan geven?
Ik boost je (als ik terug groot en sterk ben) uiteraard terug ::D

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 22:39
Down schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:23:
Pff repaircosts ja?

[afbeelding]

Level 38, en het ging zo lekker :F
Geen SS, geen prep > gets you killed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Stoffa schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:20:
[...]

eeeh,

kun je dit uitleggen? Met die termologie kan ik niks.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 21:08
Stoffa schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Denk niet dat het veel had uitgemaakt, ik zat vast 'gewalled' met 4 van m'n vriendjes. Maar goed, tijd voor DHv2 :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

leuk_he schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:22:
[...]

eeeh,

kun je dit uitleggen? Met die termologie kan ik niks.
Smoke Screen en Preparation, twee Demon Hunter skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:32
Heb mn spec wat omgegooid op de WD. Zombie Bears eruit die zijn niks waard. Mass Confusion totem en Locust swarm met fire rune erin. Wat is dat gruwelijk sterk zeg. Ook geen pet meer dat werkt allemaal een stuk beter iig in Inferno Act 1 dat is nu helemaal simpel. Alleen nog steeds geen echt goede drops gevonden helaas.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging