Nee kijk maar Blizzard zegt het zelf:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Zit er +dmg op een shield?thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:16:
Schiet me ineens te binnen. Ik speel nu met een 2 hander (staff) als wizard zijnde maar er werd aangeraden om een 1 hander te nemen + een leuke offhand. Kan ik dan niet net zo goed een schield nemen met wat leuke offensive stats erop (als die bestaat) zoals met Crit of waar VIT/INT opzit?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Deze filmpjes helpen je wel op weg (nouja, mij hielpen ze op wegMiddnight schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:00:
[...]
Thanks voor de informatie! Zal dan maar naar defensive equipment en build stappen want in act 2 ga ik bijna op iedere pack down. Dit was nog voor de nieuwe patch en zonder resistances, maar ik verwacht dat het niet zoveel beter zal zijn als ik het nu probeer.
Het is nog wat zoeken naar hoe alles in elkaar steekt, ben maar nog een week of 2-3 geleden met Diablo begonnen. Ik heb al veel verschillende defensive builds gezien, maar zou je misschien nog zo vriendelijk willen zijn om even mee te geven welke skills die jij gebruik in je defensive build wanneer je probeert te progressen ?
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 22-06-2012 13:22 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
kan, maar je verliest er aardig wat dmg mee. Alle leuke offensive stats zoals crit en int kan je namelijk ook op je source krijgen en dan krijg je ook nog eens extra de basis dmg.thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:16:
Schiet me ineens te binnen. Ik speel nu met een 2 hander (staff) als wizard zijnde maar er werd aangeraden om een 1 hander te nemen + een leuke offhand. Kan ik dan niet net zo goed een schield nemen met wat leuke offensive stats erop (als die bestaat) zoals met Crit of waar VIT/INT opzit?
Haha, geen probleem. vergelijk het met een spons waar je water over giet.Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:02:
[...]
Effe kijke, bij een hit van 20K absorbeerd het schild 13000 en laat 7000 door.
Bij een hit van 27K absorbeerd het schild er 20000, laat er 7000 door en daarna nog eens 7000 die hij niet kan absorberen
Ik heb misschien een denkfout hoor, ik heb dat wel vaker lol maar leg me maar uit waar ik de fout in ga
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Bedankt voor de informatie! Ik zal ze vanavond eens bekijken, hopelijk verlossen ze me van mijn twijfels en vragen.Gundogan schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:18:
[...]
Deze filmpjes helpen je wel op weg (nouja, mij hielpen ze op weg):
YouTube: Gearing Barbs For Inferno
YouTube: How Followers Work - The Enchantress
YouTube: The Gear I Needed To Solo Inferno
YouTube: Kripp's Barbarian Build / Spec
Bedenk wel dat als je weer langzaam richting dps wilt gaan, het best handig is om in ieder gevallen twee dingen in het achterhoofd te houden:
- Gloves, ringen, helm en amulet kunnen je goede dps stats geven zoals crit damage, crit chance. en IAS, dus ik zou niet vol voor de endgame tank items op die slots gaan.
- Het helpt om op de andere slots voor items te gaan die je ook wat meer str geven. Je kan inferno clearen met redelijk weinig dps (~10-15k), maar je hoeft dan niet nog een keer je gear te upgraden als je dps gaat.
Hoe moet je die "cow level" unlocken ?Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:15:
Nee kijk maar Blizzard zegt het zelf:
[afbeelding]
Signature
Ik zou beginnen met de chance, hoge crit dmg heeft zo weinig zin zonder crit chancemouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:23:
Vanmiddag Crit chance + life wat zien te boosten!
True! Maar heb een Flawless star, dus even een weapon met socket vinden voor +90% Crit dmg!Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:24:
[...]
Ik zou beginnen met de chance, hoge crit dmg heeft zo weinig zin zonder crit chance
Signature
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik gebruik desintegrate, dus ik zie niet eens wanneer ie Crit. Echt belachelijk imoTsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:26:
Hoe werkt die 20% crit chance in de praktijk? Gaat dat een beetje lekker? Ik kan straks wel de gear kopen om op de 20% uit te komen maar vraag me af of dat beter werkt dan mijn attack speed increase.
Vanavond anders met mij en Vandread spelen? Drie wizards in Act 3 ftw
[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 22-06-2012 13:33 ]
Signature
Hoe lees jij zijn zin dan? Dat is toch exact wat hij zegt?Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:24:
[...]
Ik zou beginnen met de chance, hoge crit dmg heeft zo weinig zin zonder crit chance
Helaas zit mijn attack speed rond de 1.9 met een wapen dat al 1.55 heeft. Dat is dan nog geen 30% extra damage. Als ik dan een crit chance van 30% kan krijgen met crit damage van 200% is dat 60% extra damage gemiddeld. Dan is crit wel een stuk aantrekkelijker denk ik.mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:28:
Ik gebruik desintegrate, dus ik zie niet eens wanneer ie Crit. Echt belachelijk imo![]()
Maar als je een sterke iAS build hebt, zou ik die lekker houden. Scaled nog steeds lekker en is momenteel nog goedkoper ook volgens mij.
Als het me lukt alles op te schroeven ben ik iig in vanaaf, kom dan wel TS.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb eens zitten rekenen wat IAS doet tov Crit en als je het voor elkaar krijgt om voor iedere 1% IAS in te ruilen voor 1 % crit chance dan zit je gebakken. Moet je wel wat crit damage gear hebben anders heeft het weinig zinTsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:26:
Hoe werkt die 20% crit chance in de praktijk? Gaat dat een beetje lekker? Ik kan straks wel de gear kopen om op de 20% uit te komen maar vraag me af of dat beter werkt dan mijn attack speed increase.
Ligt eraan hoe je rekent. 5% crit chance zonder crit damage increase is even nuttig als 5% attack speed. (op wizard ligt dit iets genuanceerder, aangezien attack speed op lang niet alle skills iets nuttigs doet).Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:26:
Het zoekt alleen enorm lastig. Als ik 70%Cit dmg zoek, krijg je vrijwel allemaal socketed met een gem. Ik wil idd +70% EN een socket.TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:30:
[...]
Hoe lees jij zijn zin dan? Dat is toch exact wat hij zegt?
Overigens is crit damage bizar goedkoop op een weapon, dus die zou ik altijd meepakken. Max als stat op weapon is al 100%, socket kan ook tot 100% crit damage, maar die gem is vrij duur, vrij goedkoop kan 45-70%.
Signature
Verwijderd
Tjsa is of even zoeken(koopjes) of zoeken op 135% crit damage lvl 63 crit item met 70% crit damage gem. Aangezien je de gem al hebt, zou ik lekker zoeken op 67% crit chance en socket en even zoeken tot je vindt wat je wilt.mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:35:
[...]
Het zoekt alleen enorm lastig. Als ik 70%Cit dmg zoek, krijg je vrijwel allemaal socketed met een gem. Ik wil idd +70% EN een socket.
Naja ging er meer om dat ik dan met een 1 hander al meer dmg zou doen (met een goede offhand). Als ik deze vervang voor een goed schield met interessante stats voor wizards (die zijn er toch vast wel????) heb ik dan niet een hele sloot survivability erbij.Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:18:
[...]
kan, maar je verliest er aardig wat dmg mee. Alle leuke offensive stats zoals crit en int kan je namelijk ook op je source krijgen en dan krijg je ook nog eens extra de basis dmg.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Typisch mindset probleemthewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:39:
[...]
Naja ging er meer om dat ik dan met een 1 hander al meer dmg zou doen (met een goede offhand). Als ik deze vervang voor een goed schield met interessante stats voor wizards (die zijn er toch vast wel????) heb ik dan niet een hele sloot survivability erbij.
Dual wield > two hander(meer stats en meer LoH procs/rage(veel meer) en vergelijkbare damage.TiMMieJ schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:40:
Ik heb nu met mijn barb geen moeite meer op A1 inferno en ben lekker aan het farmen en af en toe mijn WD lvlen. Maar ik moet wel zeggen dat er echt totaal geen wapen/ring drops zijn. Nu dus echt keihard sparen voor een goed wapen wil ik wat kunnen doen. Twijfel nu alleen een beetje aan een 2h dps wapen om te knallen of een 1h naast mijn shield... Hoe denken andere barbs hierover?
Bedankt voor de poging mij wat verstand bij te brengen, menigeen is je voor gegaan en sommige hebben de moed opgegevenTheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:22:
[...]
Haha, geen probleem. vergelijk het met een spons waar je water over giet.
Je giet er een halve liter op, een kwart liter wordt opgenomen door de spons de rest loopt eraf of doorheen. Dan heeft de spons een kwart liter geabsorbeerd. In jouw sommetje zeg je eigenlijk dat de spons een halve liter heeft geabsorbeerd en een kwart liter heeft doorgelaten. Kortom jij tovert er water bij.
Absorberen is dus datgene wat je niet doorlaat. Kortom bij een hit van 20k absorbeert het shield 13k, en dus niet de maximale capaciteit van 100%x20k=20k. Dat is(volgens mij) je denkfout.
Ik speel altijd met een 2 hander.. had een 1260 + 245INT + 200VIT (koopje). In vergelijking met mede Wiz's deed ik voor de nerf gelijke DMG en nu een stuk meer (AS 1.10).Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:43:
Zijn er voor een Wizard eigenlijk uberhaupt wel goede two-handers? Want een one-hander met source doet naar mijn idee altijd een vergelijkbaar DPS maar heeft wel veel meer extra stats.
Signature
Dus investeren in een goede 1H en met LoH en crit en dan daarna er een bij farmen. Tnx ga ik eens naar kijken danTheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:43:
[...]
Dual wield > two hander(meer stats en meer LoH procs/rage(veel meer) en vergelijkbare damage.
Same hier, ik vind het héél leuk om met een 2H te farmen en lekker damage te doen. Maar om te progressen heb ik dan blijkbaar een 1H + shield nodig, wat me dus ook heel wat extra gold om beide te kopen natuurlijkTiMMieJ schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:40:
Ik heb nu met mijn barb geen moeite meer op A1 inferno en ben lekker aan het farmen en af en toe mijn WD lvlen. Maar ik moet wel zeggen dat er echt totaal geen wapen/ring drops zijn. Nu dus echt keihard sparen voor een goed wapen wil ik wat kunnen doen. Twijfel nu alleen een beetje aan een 2h dps wapen om te knallen of een 1h naast mijn shield... Hoe denken andere barbs hierover?
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:26:
Korte antwoord is 7kRyan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:44:
[...]
Bedankt voor de poging mij wat verstand bij te brengen, menigeen is je voor gegaan en sommige hebben de moed opgegeven, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Hoeveel damage doet volgens jou een hit van 27K?
Verwijderd
Na de laatste patch is in een blue post gezegd dat je met een 2H of dual wield makkelijker door Inferno moet kunnen komen maar dat je waarschijnlijk wel elke Act eerst met een schild zult moeten beginnen om betere gear te kunnen verzamelen maar daarna "gewoon" als DPS verder moet kunnen.Middnight schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:48:
[...]
Same hier, ik vind het héél leuk om met een 2H te farmen en lekker damage te doen. Maar om te progressen heb ik dan blijkbaar een 1H + shield nodig, wat me dus ook heel wat extra gold om beide te kopen natuurlijk
Ik merk het nu ook in Act 3 inderdaad, met dual wield gaat redelijk goed totdat je in die keep depths komt. Daar zijn de champion packs door de kleine ruimte zo pittig dat een schild wonderen doet.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:58:
[...]
Na de laatste patch is in een blue post gezegd dat je met een 2H of dual wield makkelijker door Inferno moet kunnen komen maar dat je waarschijnlijk wel elke Act eerst met een schild zult moeten beginnen om betere gear te kunnen verzamelen maar daarna "gewoon" als DPS verder moet kunnen.
Signature
Thnxmouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:10:
staan boots voor 700K, 125intel +60 allres, 12%!
ik heb t geld niet
[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 22-06-2012 14:14 ]
Verkopen wel voor 8 mil. Ik vind movement speed met teleport niet zo belangrijk tbh.Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:13:
You wish, they go on my feet
Edit: Alhoewel, voor 5 mil verkopen is ook nice... hmm...
Signature
Ik ben er uit denk ik:Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:44:
[...]
Bedankt voor de poging mij wat verstand bij te brengen, menigeen is je voor gegaan en sommige hebben de moed opgegeven, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Hoeveel damage doet volgens jou een hit van 27K?
Daarom loop ik ook nog steeds met lv54 boots rondSfinx- schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:15:
Damn die wou ik ook welGoeie boots zijn zoals rings: moeilijk te vinden
Overlaatst nog even gekeken, de prijzen voor dergelijke items zijn op 2 weken vertienvoudigd ofzo.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 22-06-2012 14:19 ]
Boots zijn zo'n beetje de goedkoopste slot in game volgens mij. Ringen zijn wel bizar duur inderdaad.Sfinx- schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:15:
Damn die wou ik ook welGoeie boots zijn zoals rings: moeilijk te vinden
Overlaatst nog even gekeken, de prijzen voor dergelijke items zijn op 2 weken vertienvoudigd ofzo.
ExactlyShadowBumble schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:17:
[...]
Daarom loop ik ook nog steeds met lv54 boots rond120 int + 80 vit + 12% run speed + Dex ( dodge kans ) en nog steeds geen beter gevonden ( en nee ik ga geen x mil betalen voor boots
)
Lijkt me duidelijk.. veel beter ga je niet vinden namelijk :} Neem ik je Sage Seekers wel over!Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:18:
Mijn oude boots zijn de Sage's Seekers met het volgende:Nieuwe zijn:
- 453 Armor
- 50 Dexterity
- 100 Intelligence
- 40 Fire Resistance
- 51 Resistance to All Elements
- 12% Movement Speed
Ga er dan 50 Intelligence en 12 Resistance to All Elements op vooruit.
- 305 Armor
- 68 Dexterity
- 152 Intelligence
- 63 Resistance to All Elements
- 12% Movement Speed
Signature
Mages willen niet op alles vit hebben om dingen een beetje te kunnen overleven dan?mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:21:
[...]
Lijkt me duidelijk.. veel beter ga je niet vinden namelijk :} Neem ik je Sage Seekers wel over!
The dude abides @ MartinDude#2420
Daar heb ik jou toch voor? Monks en Barbarians zijn mijn vitality, ik sta er achter om damage te doen en te kiten als ze in de buurt komen.MartinDude schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:24:
Mages willen niet op alles vit hebben om dingen een beetje te kunnen overleven dan?
Nuja, misschien is dit met alle classes wel zo ... ik (op mijn monk) probeer toch wel overal VIT op te hebben!
Zit dan ook op de 56K leven ongeveer ... misschien toch eens anders vissen
All res + 12%speed + INT + Vit is gewoon niet te vinden / te laag / onbetaalbaar :<MartinDude schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:24:
[...]
Mages willen niet op alles vit hebben om dingen een beetje te kunnen overleven dan?
Nuja, misschien is dit met alle classes wel zo ... ik (op mijn monk) probeer toch wel overal VIT op te hebben!
Zit dan ook op de 56K leven ongeveer ... misschien toch eens anders vissen
Signature
Dan moet je wel gold hebben.. Zit net rond de 500K gold en lvl 60 wapens (ben ik net geworden) lijken niet te scoren voor die prijzensleepwalkerbe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:51:
[...]
13 keer dood gaan is toch net dat teken dat je beter moet gaan gearen want zo kom je er helemaal niet bij Inferno. Ik heb het ook meermaals gehad en gear upgraden is dan echt een verademing
Haha daar heb je dan wel gelijk in, speel zelf eigenlijk 100% solo (nog).Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:25:
Daar heb ik jou toch voor? Monks en Barbarians zijn mijn vitality, ik sta er achter om damage te doen en te kiten als ze in de buurt komen.
The dude abides @ MartinDude#2420
Verwijderd
Verkopen doe je die lage items niet, het kost je nu geld en de kans ik niet erg groot om mooie items voor je eigen char te vinden. Wel is het een mooie XP boost.willem100 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:31:
Zou het nog de moeite waard zijn om het secret level te unlocken? Heb momenteel de meeste dingen gevonden. Alleen het plan voor de staf wil nog niet droppen. Kan je er goede items vinden of goed voor je xp?
Heb momenteel een WD level 36 en monk level 20.
Signature
Auction House en "has sockets" aanzetten?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:33:
Hoe vindt ik snel/makkelijk een socket helm (min. lvl req. 15 toch) om een ruby (of meerdere) in te stoppen voor fast exp?
AHVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:33:
Hoe vindt ik snel/makkelijk een socket helm (min. lvl req. 15 toch) om een ruby (of meerdere) in te stoppen voor fast exp?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Volgens mij (nog) niet.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:35:
En kan een helm meer dan 1 socket hebben?
[ Voor 42% gewijzigd door mouzetc op 22-06-2012 14:37 ]
Signature
Verwijderd
Kan je de build nog eens linken? Kan de post niet terugvinden.Xtr3me4me schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:04:
Diegene die mij de tip gaf voor blizzard/ missle seeker en hydra frost! Thnx werkt echt OP met 346% crit damage en 55K dps! Zelfs grote groepen krijgen de kans niet eens bij me te komen.
Zelfs me hydra crit 26K achter elkaar!
Nu nog mezelf opwerken naar +/- 40% CHC en richting zo hoog mogelijk dps en toch rond de 300% CHD te blijven!
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#aRjOlQ!TYf!cbacYYVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:38:
[...]
Kan je de build nog eens linken? Kan de post niet terugvinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 22-06-2012 14:42 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Xenomorphh op 22-06-2012 14:43 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Waarom voor LoH/%to life gaan met een wiz? Als je een wapen koopt gewoon 500K invullen bij 1 en 2H en kijken wat de hoogste DPS is. Evt op rare zetten en kijken tussen de stats.Darth Malak schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:42:
Zit net met m'n WD op lvl 60 maar zit nog net voor amazadon hell... Probeer nu een beter wapen binnen budget range te scoren.. Heb totaal maar 500k dus veel marge is er niet... Wat is beter.. +life on hit of %% om damage converted to life?
En vooral letten op +int en vitality toch op dit moment? En ik vraag me nog af of ik beter voor een 2H of een 1H + offhand kan gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 22-06-2012 14:44 ]
Signature
Ik heb een WD, geen wizzmouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:43:
[...]
Waarom voor LoH/%to life gaan met een wiz? Als je een wapen koopt gewoon 500K invullen bij 1 en 2H en kijken wat de hoogste DPS is. Evt op rare zetten en kijken tussen de stats.
%crit zit niet verwerkt in je DPS die op je weapon staat aangegeven.
Ik dacht dat WD toch weel een damage boost krijgen van INT of wordt dit vanaf lvl 60 niet meer belangrijk?Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:43:
Intelligence op een weapon zou ik niet snel doen. Als het er bij zit is het een leuke extra maar liever 100 damage op een wapen dan 100 intelligence op een wapen. Vitality is altijd leuk als extra maar niet als het ten koste van je damage gaat. Life on hit werkt aardig maar vooral voor echte attacks, spells en andere dingen werken daar minder goed mee. Damage converted to life is op inferno volgens mij niet echt viable.
IAS is nog steeds goed he, 7% IAS is nog steeds 7% dmg, dat is voor mij in ieder geval een stuk beter dan 200 int oid.Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:56:
Vanavond lopen er wat leuke auctions af van mij en verwacht ik 7 mil te hebben voor mijn wizard voor wat upgrades. Ik moet nog vervangen ivm de IAS nerf:
* 1hander (nodig)
* Source (nodig)
* ringen (70 int 7% ias)
* amulet (115 int 6& ias)
Wat zou de meeste dmg winst opleveren? Flink investeren in een one hander en source? Voor 6-7 mil moet een 950 dps met int wapen en een max 300 dmg source met min 5% chc te halen zijn. Dan kan ik later altijd nog dure ringen en amu kopen. Of zal ik max 4 mil aan wapen en oh uitgeven zodat ik nog voor de rings en amu 3 mil kan uitgeven?
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 38% gewijzigd door Vandread op 22-06-2012 15:16 ]
200 INT is beter dan 7% ias tenzij je meer dan 2800 INT hebt....DeadKennedy schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:58:
[...]
IAS is nog steeds goed he, 7% IAS is nog steeds 7% dmg, dat is voor mij in ieder geval een stuk beter dan 200 int oid.
De meeste 7% IAS ringen hebben ook +70 Int dus dan zul je minimaal 270 int op een ring moeten hebben. Die 7%/+70 attr ringen zijn een paar honderd k maximaal (heb zelf tweemaal 7%/71 dex voor 30k per stuk gekocht een poos terug) en 270+ Int ringen zijn volgens mij een veelvoud daarvan.TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:14:
[...]
200 INT is beter dan 7% ias tenzij je meer dan 2800 INT hebt....
[ Voor 23% gewijzigd door KneoK op 22-06-2012 15:18 ]
Volgens mij staat op een normaal int niveau 1% IAS gelijk aan 15 int dus voor die ringen heb je minimaal 200 int nodig.KneoK schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:16:
[...]
De meeste 7% IAS ringen hebben ook +70 Int dus dan zul je minimaal 270 int op een ring moeten hebben. Die 7%/+70 attr ringen zijn een paar honderd k maximaal (heb zelf tweemaal 7%/71 dex voor 30k per stuk gekocht een poos terug) en 270+ Int ringen zijn volgens mij een veelvoud daarvan.
[ Voor 8% gewijzigd door ormagon op 22-06-2012 15:29 ]
op normal? (sorry, bijna tijd....)ormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:29:
Hulp nodig van een harde dps'er om Ghom zijn kont te schoppen op inferno!
[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 22-06-2012 15:32 ]
Dan moet je echt tegen de 2000 life regen per second krijgen. Dat lukt enkel door op andere zaken in te leveren. En een klap van 20k kost alsnog 10 seconden om van te genezen.Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:26:
En wat denken jullie van life regeneration dan? Lijkt me als je dat aardig opstapelt je ook wel iets aan hebt en het is continu
Verwijderd
of 2 potionsTsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:32:
[...]
Dan moet je echt tegen de 2000 life regen per second krijgen. Dat lukt enkel door op andere zaken in te leveren. En een klap van 20k kost alsnog 10 seconden om van te genezen.
wil wel even helpen...(zoijar#2223)ormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:29:
Hulp nodig van een harde dps'er om Ghom zijn kont te schoppen op inferno!
[ Voor 3% gewijzigd door Zoijar op 22-06-2012 15:38 ]
Mjah das idd wel erg lang om goed te kunnen spelenTsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:32:
[...]
Dan moet je echt tegen de 2000 life regen per second krijgen. Dat lukt enkel door op andere zaken in te leveren. En een klap van 20k kost alsnog 10 seconden om van te genezen.
Als jij nou eens laat zien hoe goed het werkt door met mij als baggage Ghom te killen?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:34:
[...]
of 2 potions
Ik heb zelf geïnvesteerd in life regen op mijn barb. Met de passieve 950-ish life/s. Niet zo goed als 700 life on hit, nee, maar het werkt ook als je aan het rennen bent, en als barb doe je dat vrij vaak in mijn ervaring..
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Dan is een ring met 200 INT beter dan een ring met 70 INT en 7% IAS als je minder dan 2000 INT hebt. (dit is nog in het voordeel rekenen van IAS, aangezien ik hierin aanneem dat dit je enige IAS item is, naast ias op je wapen zelf. Wanneer je op je andere ring/amu/helm al 30% ias had ligt het omslagpunt pas bij 2600INT).KneoK schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:16:
[...]
De meeste 7% IAS ringen hebben ook +70 Int dus dan zul je minimaal 270 int op een ring moeten hebben. Die 7%/+70 attr ringen zijn een paar honderd k maximaal (heb zelf tweemaal 7%/71 dex voor 30k per stuk gekocht een poos terug) en 270+ Int ringen zijn volgens mij een veelvoud daarvan.
Valt reuze meeormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:46:
Conclusie? 1.03 Ghom is best een beetje kut.
Ik heb hem nog niet gehad op inferno maar voor de patch was hij , als wizard, op normal t/m hell wel erg makkelijk, hij was zo traag dat je hem heel makkelijk kon kiten. Lijkt er op dat ze nu misschien weer een beetje te veel van het goede gedaan hebben maar ben er nog niet dus kan nog niet oordelenormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:46:
Conclusie? 1.03 Ghom is best een beetje kut.
[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 22-06-2012 15:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq