Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Nee kijk maar Blizzard zegt het zelf:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YoCYR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Schiet me ineens te binnen. Ik speel nu met een 2 hander (staff) als wizard zijnde maar er werd aangeraden om een 1 hander te nemen + een leuke offhand. Kan ik dan niet net zo goed een schield nemen met wat leuke offensive stats erop (als die bestaat) zoals met Crit of waar VIT/INT opzit?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:16:
Schiet me ineens te binnen. Ik speel nu met een 2 hander (staff) als wizard zijnde maar er werd aangeraden om een 1 hander te nemen + een leuke offhand. Kan ik dan niet net zo goed een schield nemen met wat leuke offensive stats erop (als die bestaat) zoals met Crit of waar VIT/INT opzit?
Zit er +dmg op een shield?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Middnight schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:00:
[...]

Thanks voor de informatie! Zal dan maar naar defensive equipment en build stappen want in act 2 ga ik bijna op iedere pack down. Dit was nog voor de nieuwe patch en zonder resistances, maar ik verwacht dat het niet zoveel beter zal zijn als ik het nu probeer.

Het is nog wat zoeken naar hoe alles in elkaar steekt, ben maar nog een week of 2-3 geleden met Diablo begonnen. Ik heb al veel verschillende defensive builds gezien, maar zou je misschien nog zo vriendelijk willen zijn om even mee te geven welke skills die jij gebruik in je defensive build wanneer je probeert te progressen ?
Deze filmpjes helpen je wel op weg (nouja, mij hielpen ze op weg :)):

YouTube: Gearing Barbs For Inferno

YouTube: How Followers Work - The Enchantress

YouTube: The Gear I Needed To Solo Inferno

YouTube: Kripp's Barbarian Build / Spec

Dit is allemaal pre-1.03, dus als je gear een beetje in die richting zit, kan je inferno met twee vingers in je neus clearen.

Bedenk wel dat als je weer langzaam richting dps wilt gaan, het best handig is om in ieder gevallen twee dingen in het achterhoofd te houden:

- Gloves, ringen, helm en amulet kunnen je goede dps stats geven zoals crit damage, crit chance. en IAS, dus ik zou niet vol voor de endgame tank items op die slots gaan.

- Het helpt om op de andere slots voor items te gaan die je ook wat meer str geven. Je kan inferno clearen met redelijk weinig dps (~10-15k), maar je hoeft dan niet nog een keer je gear te upgraden als je dps gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 22-06-2012 13:22 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:16:
kan, maar je verliest er aardig wat dmg mee. Alle leuke offensive stats zoals crit en int kan je namelijk ook op je source krijgen en dan krijg je ook nog eens extra de basis dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:02:
[...]

Effe kijke, bij een hit van 20K absorbeerd het schild 13000 en laat 7000 door.
Bij een hit van 27K absorbeerd het schild er 20000, laat er 7000 door en daarna nog eens 7000 die hij niet kan absorberen :P

Ik heb misschien een denkfout hoor, ik heb dat wel vaker lol maar leg me maar uit waar ik de fout in ga :P
Haha, geen probleem. vergelijk het met een spons waar je water over giet.
Je giet er een halve liter op, een kwart liter wordt opgenomen door de spons de rest loopt eraf of doorheen. Dan heeft de spons een kwart liter geabsorbeerd. In jouw sommetje zeg je eigenlijk dat de spons een halve liter heeft geabsorbeerd en een kwart liter heeft doorgelaten. Kortom jij tovert er water bij.

Absorberen is dus datgene wat je niet doorlaat. Kortom bij een hit van 20k absorbeert het shield 13k, en dus niet de maximale capaciteit van 100%x20k=20k. Dat is(volgens mij) je denkfout.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Gundogan schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:18:
[...]

Deze filmpjes helpen je wel op weg (nouja, mij hielpen ze op weg :)):

YouTube: Gearing Barbs For Inferno

YouTube: How Followers Work - The Enchantress

YouTube: The Gear I Needed To Solo Inferno

YouTube: Kripp's Barbarian Build / Spec

Bedenk wel dat als je weer langzaam richting dps wilt gaan, het best handig is om in ieder gevallen twee dingen in het achterhoofd te houden:

- Gloves, ringen, helm en amulet kunnen je goede dps stats geven zoals crit damage, crit chance. en IAS, dus ik zou niet vol voor de endgame tank items op die slots gaan.

- Het helpt om op de andere slots voor items te gaan die je ook wat meer str geven. Je kan inferno clearen met redelijk weinig dps (~10-15k), maar je hoeft dan niet nog een keer je gear te upgraden als je dps gaat.
Bedankt voor de informatie! Ik zal ze vanavond eens bekijken, hopelijk verlossen ze me van mijn twijfels en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:15:
Nee kijk maar Blizzard zegt het zelf:

[afbeelding]
Hoe moet je die "cow level" unlocken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:47
Ik kan nog steeds niet inloggen, terwijl de server up is?

Vanavond eens proberen om ACT3 is een beetje te clearen. Act 1 is easy peasy pie. Act 2 kost meer tijd maar is goed doable.

Momenteel een Wiz met:

37K DMG
25K Life
580+ res all
7000 Armor
20% Crit Chance
180% Crit Damage

Vanmiddag Crit chance + life wat zien te boosten!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:23:
Vanmiddag Crit chance + life wat zien te boosten!
Ik zou beginnen met de chance, hoge crit dmg heeft zo weinig zin zonder crit chance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:24:
[...]

Ik zou beginnen met de chance, hoge crit dmg heeft zo weinig zin zonder crit chance :)
True! Maar heb een Flawless star, dus even een weapon met socket vinden voor +90% Crit dmg!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe werkt die 20% crit chance in de praktijk? Gaat dat een beetje lekker? Ik kan straks wel de gear kopen om op de 20% uit te komen maar vraag me af of dat beter werkt dan mijn attack speed increase.

Vanavond anders met mij en Vandread spelen? Drie wizards in Act 3 ftw :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:26:
Hoe werkt die 20% crit chance in de praktijk? Gaat dat een beetje lekker? Ik kan straks wel de gear kopen om op de 20% uit te komen maar vraag me af of dat beter werkt dan mijn attack speed increase.

Ik gebruik desintegrate, dus ik zie niet eens wanneer ie Crit. Echt belachelijk imo :|
Maar als je een sterke iAS build hebt, zou ik die lekker houden. Scaled nog steeds lekker en is momenteel nog goedkoper ook volgens mij. (+dat iAS 100% dmg improve geeft, tegenover x%crit)

Als het me lukt alles op te schroeven ben ik iig in vanaaf, kom dan wel TS.

[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 22-06-2012 13:33 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:24:
[...]

Hoe lees jij zijn zin dan? Dat is toch exact wat hij zegt?
Overigens is crit damage bizar goedkoop op een weapon, dus die zou ik altijd meepakken. Max als stat op weapon is al 100%, socket kan ook tot 100% crit damage, maar die gem is vrij duur, vrij goedkoop kan 45-70%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:28:
Ik gebruik desintegrate, dus ik zie niet eens wanneer ie Crit. Echt belachelijk imo :|
Maar als je een sterke iAS build hebt, zou ik die lekker houden. Scaled nog steeds lekker en is momenteel nog goedkoper ook volgens mij.

Als het me lukt alles op te schroeven ben ik iig in vanaaf, kom dan wel TS.
Helaas zit mijn attack speed rond de 1.9 met een wapen dat al 1.55 heeft. Dat is dan nog geen 30% extra damage. Als ik dan een crit chance van 30% kan krijgen met crit damage van 200% is dat 60% extra damage gemiddeld. Dan is crit wel een stuk aantrekkelijker denk ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph

Heb eens zitten rekenen wat IAS doet tov Crit en als je het voor elkaar krijgt om voor iedere 1% IAS in te ruilen voor 1 % crit chance dan zit je gebakken. Moet je wel wat crit damage gear hebben anders heeft het weinig zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online

Ligt eraan hoe je rekent. 5% crit chance zonder crit damage increase is even nuttig als 5% attack speed. (op wizard ligt dit iets genuanceerder, aangezien attack speed op lang niet alle skills iets nuttigs doet).
Heb je echter crit damage increase dan van zeg 200% dan is 5% crit chance een 15% damage increase.

Daarnaast is het zo dat meer van hetzelfde vaak minder effectief wordt. Immers 5% attackspeed erbij als je al 100% hebt levert je maar 2,5% meer damage op. Als je in plaats daarvan 5% crit had gehaald was je wel echt 5% in damage vooruit gegaan. Hier zitten dus altijd omslagpunten in. Crit chance en crit damage maken elkaar steeds effectiever. Net als vit en %life. Altijd leuk om in je achterhoofd te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:30:
[...]

Hoe lees jij zijn zin dan? Dat is toch exact wat hij zegt?
Overigens is crit damage bizar goedkoop op een weapon, dus die zou ik altijd meepakken. Max als stat op weapon is al 100%, socket kan ook tot 100% crit damage, maar die gem is vrij duur, vrij goedkoop kan 45-70%.
Het zoekt alleen enorm lastig. Als ik 70%Cit dmg zoek, krijg je vrijwel allemaal socketed met een gem. Ik wil idd +70% EN een socket.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe farmen jullie trouwens dezer dagen? (Barbs)
Momenteel kan ik Act 1 razendsnel farmen met
200+ MF en 26k DPS
Wil ik Act 2 of 3 farmen moet ik mijn normale gear aandoen en dropt men DPS naar 16k en men MF naar 50....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:35:
[...]

Het zoekt alleen enorm lastig. Als ik 70%Cit dmg zoek, krijg je vrijwel allemaal socketed met een gem. Ik wil idd +70% EN een socket.
Tjsa is of even zoeken(koopjes) of zoeken op 135% crit damage lvl 63 crit item met 70% crit damage gem. Aangezien je de gem al hebt, zou ik lekker zoeken op 67% crit chance en socket en even zoeken tot je vindt wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:18:
[...]

kan, maar je verliest er aardig wat dmg mee. Alle leuke offensive stats zoals crit en int kan je namelijk ook op je source krijgen en dan krijg je ook nog eens extra de basis dmg.
Naja ging er meer om dat ik dan met een 1 hander al meer dmg zou doen (met een goede offhand). Als ik deze vervang voor een goed schield met interessante stats voor wizards (die zijn er toch vast wel????) heb ik dan niet een hele sloot survivability erbij.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb nu met mijn barb geen moeite meer op A1 inferno en ben lekker aan het farmen en af en toe mijn WD lvlen. Maar ik moet wel zeggen dat er echt totaal geen wapen/ring drops zijn :(. Nu dus echt keihard sparen voor een goed wapen wil ik wat kunnen doen. Twijfel nu alleen een beetje aan een 2h dps wapen om te knallen of een 1h naast mijn shield... Hoe denken andere barbs hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:39:
[...]

Naja ging er meer om dat ik dan met een 1 hander al meer dmg zou doen (met een goede offhand). Als ik deze vervang voor een goed schield met interessante stats voor wizards (die zijn er toch vast wel????) heb ik dan niet een hele sloot survivability erbij.
Typisch mindset probleem :P Je wilt als mage geen damage tanken want dat lukt je (zonder extreem dure gear) na act 1 inferno niet, zonder je damage enorm te verlagen. Daarom is een wizard offhand the beste poor-mans-choice, want dan kun je je rol van dps wel vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zijn er voor een Wizard eigenlijk uberhaupt wel goede two-handers? Want een one-hander met source doet naar mijn idee altijd een vergelijkbaar DPS maar heeft wel veel meer extra stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
TiMMieJ schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:40:
Ik heb nu met mijn barb geen moeite meer op A1 inferno en ben lekker aan het farmen en af en toe mijn WD lvlen. Maar ik moet wel zeggen dat er echt totaal geen wapen/ring drops zijn :(. Nu dus echt keihard sparen voor een goed wapen wil ik wat kunnen doen. Twijfel nu alleen een beetje aan een 2h dps wapen om te knallen of een 1h naast mijn shield... Hoe denken andere barbs hierover?
Dual wield > two hander(meer stats en meer LoH procs/rage(veel meer) en vergelijkbare damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Haha, geen probleem. vergelijk het met een spons waar je water over giet.
Je giet er een halve liter op, een kwart liter wordt opgenomen door de spons de rest loopt eraf of doorheen. Dan heeft de spons een kwart liter geabsorbeerd. In jouw sommetje zeg je eigenlijk dat de spons een halve liter heeft geabsorbeerd en een kwart liter heeft doorgelaten. Kortom jij tovert er water bij.

Absorberen is dus datgene wat je niet doorlaat. Kortom bij een hit van 20k absorbeert het shield 13k, en dus niet de maximale capaciteit van 100%x20k=20k. Dat is(volgens mij) je denkfout.
Bedankt voor de poging mij wat verstand bij te brengen, menigeen is je voor gegaan en sommige hebben de moed opgegeven :P, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Hoeveel damage doet volgens jou een hit van 27K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:43:
Zijn er voor een Wizard eigenlijk uberhaupt wel goede two-handers? Want een one-hander met source doet naar mijn idee altijd een vergelijkbaar DPS maar heeft wel veel meer extra stats.
Ik speel altijd met een 2 hander.. had een 1260 + 245INT + 200VIT (koopje). In vergelijking met mede Wiz's deed ik voor de nerf gelijke DMG en nu een stuk meer (AS 1.10).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers up maar AH nog niet beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:46:
servers up maar AH nog niet beschikbaar :(
Al een half uurtje ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:43:
[...]

Dual wield > two hander(meer stats en meer LoH procs/rage(veel meer) en vergelijkbare damage.
Dus investeren in een goede 1H en met LoH en crit en dan daarna er een bij farmen. Tnx ga ik eens naar kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja up pffff 362 latency :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
TiMMieJ schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:40:
Same hier, ik vind het héél leuk om met een 2H te farmen en lekker damage te doen. Maar om te progressen heb ik dan blijkbaar een 1H + shield nodig, wat me dus ook heel wat extra gold om beide te kopen natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/a4pe8h.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:45
Dat is echt super mijn change op crit is 100% dus dat is zeker lekker :)

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:44:
[...]

Bedankt voor de poging mij wat verstand bij te brengen, menigeen is je voor gegaan en sommige hebben de moed opgegeven :P, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Hoeveel damage doet volgens jou een hit van 27K?
Korte antwoord is 7k

Dat is 35% van je hp zoals de spell omschrijft en dan absorbeerd je schield 20k en dit is niet groter dan 100% van je hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
met mn mage speel ik nu 1H + shield, om niet geplet te worden. shield levert me block chance, een flinke kluit intelligence en vitality, plus wat resistances. Prima voor inferno.

Maar je hebt gelijk, tenzij ik flink in de buidel tast (of gewoon geluk heb bij een drop) zal mn 1H in zn eentje niet genoeg dps leveren tov een 2H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middnight schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:48:
[...]

Same hier, ik vind het héél leuk om met een 2H te farmen en lekker damage te doen. Maar om te progressen heb ik dan blijkbaar een 1H + shield nodig, wat me dus ook heel wat extra gold om beide te kopen natuurlijk :(
Na de laatste patch is in een blue post gezegd dat je met een 2H of dual wield makkelijker door Inferno moet kunnen komen maar dat je waarschijnlijk wel elke Act eerst met een schild zult moeten beginnen om betere gear te kunnen verzamelen maar daarna "gewoon" als DPS verder moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
AH is up!

0 verkopen, great :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:58:
[...]

Na de laatste patch is in een blue post gezegd dat je met een 2H of dual wield makkelijker door Inferno moet kunnen komen maar dat je waarschijnlijk wel elke Act eerst met een schild zult moeten beginnen om betere gear te kunnen verzamelen maar daarna "gewoon" als DPS verder moet kunnen.
Ik merk het nu ook in Act 3 inderdaad, met dual wield gaat redelijk goed totdat je in die keep depths komt. Daar zijn de champion packs door de kleine ruimte zo pittig dat een schild wonderen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
staan boots voor 700K, 125intel +60 allres, 12%!
ik heb t geld niet ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:10:
staan boots voor 700K, 125intel +60 allres, 12%!
ik heb t geld niet ;)
Thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

You wish, they go on my feet :+

Edit: Alhoewel, voor 5 mil verkopen is ook nice... hmm...

[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 22-06-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Damn die wou ik ook wel :p Goeie boots zijn zoals rings: moeilijk te vinden ;)

Overlaatst nog even gekeken, de prijzen voor dergelijke items zijn op 2 weken vertienvoudigd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:13:
You wish, they go on my feet :+

Edit: Alhoewel, voor 5 mil verkopen is ook nice... hmm...
Verkopen wel voor 8 mil. Ik vind movement speed met teleport niet zo belangrijk tbh.
Ik verwacht wel 25% opbrengst voor de tip! ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:44:
[...]

Ik ben er uit denk ik:

Energy Armor
Skill Rune - Force Armor
Amount of damage absorbed from a single attack will now cap at 100% of a player’s maximum Life

Dus dat betekend 20K absorbtie

While energy armor is active, incoming attacks that would deal more than 35% of your maximum Life are reduced to deal 35% of your maximum life instead.

Dus alles boven 7 K word gereduceert tot 7 K. De teller start dus bij 7K en gaat tot 27K, daarna komt alles door en is het dus idd 39.999. Vrijdagmiddag is echt niet geschikt voor kritische berekeningen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sfinx- schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:15:

Overlaatst nog even gekeken, de prijzen voor dergelijke items zijn op 2 weken vertienvoudigd ofzo.
Daarom loop ik ook nog steeds met lv54 boots rond :D 120 int + 80 vit + 12% run speed + Dex ( dodge kans ) en nog steeds geen beter gevonden ( en nee ik ga geen x mil betalen voor boots :D )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn oude boots zijn de Sage's Seekers met het volgende:
  • 453 Armor
  • 50 Dexterity
  • 100 Intelligence
  • 40 Fire Resistance
  • 51 Resistance to All Elements
  • 12% Movement Speed
Nieuwe zijn:
  • 305 Armor
  • 68 Dexterity
  • 152 Intelligence
  • 63 Resistance to All Elements
  • 12% Movement Speed
Ga er dan 50 Intelligence en 12 Resistance to All Elements op vooruit.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 22-06-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Sfinx- schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:15:

Boots zijn zo'n beetje de goedkoopste slot in game volgens mij. Ringen zijn wel bizar duur inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
ShadowBumble schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:17:
[...]

Daarom loop ik ook nog steeds met lv54 boots rond :D 120 int + 80 vit + 12% run speed + Dex ( dodge kans ) en nog steeds geen beter gevonden ( en nee ik ga geen x mil betalen voor boots :D )
Exactly :+ Ik moet voornamelijk CHC en CHD bij shoppen. Maar die wapens & rings zijn verdomd duur / moeilijk te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:18:
Mijn oude boots zijn de Sage's Seekers met het volgende:
  • 453 Armor
  • 50 Dexterity
  • 100 Intelligence
  • 40 Fire Resistance
  • 51 Resistance to All Elements
  • 12% Movement Speed
Nieuwe zijn:
  • 305 Armor
  • 68 Dexterity
  • 152 Intelligence
  • 63 Resistance to All Elements
  • 12% Movement Speed
Ga er dan 50 Intelligence en 12 Resistance to All Elements op vooruit.
Lijkt me duidelijk.. veel beter ga je niet vinden namelijk :} Neem ik je Sage Seekers wel over!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:21:
[...]

Lijkt me duidelijk.. veel beter ga je niet vinden namelijk :} Neem ik je Sage Seekers wel over!
Mages willen niet op alles vit hebben om dingen een beetje te kunnen overleven dan?
Nuja, misschien is dit met alle classes wel zo ... ik (op mijn monk) probeer toch wel overal VIT op te hebben!
Zit dan ook op de 56K leven ongeveer ... misschien toch eens anders vissen

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Staan voor 12m op de AH met 8m minimum bid. Zie dat slechtere voor meer aangeboden worden dus dit lijkt me wel een mooie gok. Al verkoop ik ze niet voor die prijs kan ik altijd nog zakken.
Als ik dit verkocht krijg mag jij m'n Sage's Seekers hebben
MartinDude schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:24:
Mages willen niet op alles vit hebben om dingen een beetje te kunnen overleven dan?
Nuja, misschien is dit met alle classes wel zo ... ik (op mijn monk) probeer toch wel overal VIT op te hebben!
Daar heb ik jou toch voor? Monks en Barbarians zijn mijn vitality, ik sta er achter om damage te doen en te kiten als ze in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
MartinDude schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:24:
[...]

All res + 12%speed + INT + Vit is gewoon niet te vinden / te laag / onbetaalbaar :<

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Bij mij is de AH nog steeds offline of worden we hier een partijtje getrolled? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:51:
[...]

13 keer dood gaan is toch net dat teken dat je beter moet gaan gearen want zo kom je er helemaal niet bij Inferno. Ik heb het ook meermaals gehad en gear upgraden is dan echt een verademing :)
Dan moet je wel gold hebben.. Zit net rond de 500K gold en lvl 60 wapens (ben ik net geworden) lijken niet te scoren voor die prijzen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:25:
Daar heb ik jou toch voor? Monks en Barbarians zijn mijn vitality, ik sta er achter om damage te doen en te kiten als ze in de buurt komen.
Haha daar heb je dan wel gelijk in, speel zelf eigenlijk 100% solo (nog).
Eerder wel met een maat (mage ook, lvl44 waren we toen) maar die vond het leuker om voor mij uit te rennen :P

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat was op dat level ook mijn speelstijl :D Speelde met monks en barbs en ik speelde lekker voor main tank :D Erin jumpen, iedereen freezen, shockwave en hoppa :D.

Was leuk om een barb te trollen. Hij moest veel mobs hebben om lekker te kunnen spelen. Ik spring er dan in met mijn teleport, doe een shockwave of teleportshockwave en ben weer weg. Kan hij de mobs gaan zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Zou het nog de moeite waard zijn om het secret level te unlocken? Heb momenteel de meeste dingen gevonden. Alleen het plan voor de staf wil nog niet droppen. Kan je er goede items vinden of goed voor je xp?
Heb momenteel een WD level 36 en monk level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vindt ik snel/makkelijk een socket helm (min. lvl req. 15 toch) om een ruby (of meerdere) in te stoppen voor fast exp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
willem100 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:31:
Zou het nog de moeite waard zijn om het secret level te unlocken? Heb momenteel de meeste dingen gevonden. Alleen het plan voor de staf wil nog niet droppen. Kan je er goede items vinden of goed voor je xp?
Heb momenteel een WD level 36 en monk level 20.
Verkopen doe je die lage items niet, het kost je nu geld en de kans ik niet erg groot om mooie items voor je eigen char te vinden. Wel is het een mooie XP boost.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:33:
Hoe vindt ik snel/makkelijk een socket helm (min. lvl req. 15 toch) om een ruby (of meerdere) in te stoppen voor fast exp?
Auction House en "has sockets" aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:33:
AH :z

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kan een helm meer dan 1 socket hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:35:
En kan een helm meer dan 1 socket hebben?
Volgens mij (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nope. Voor zover ik weet kan alles 1 socket hebben met uitzondering van chest (3) en pants (2). Maar correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Auction house -> level req 15 -> min level 60 -> Has sockets = 1

Helm = 1
Chest = 3
Pants = 2
Amu = 1
Ring = 1
Weapon = 1
Offhand = 1

(Sockets)

[ Voor 42% gewijzigd door mouzetc op 22-06-2012 14:37 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:04:
Diegene die mij de tip gaf voor blizzard/ missle seeker en hydra frost! Thnx werkt echt OP met 346% crit damage en 55K dps! Zelfs grote groepen krijgen de kans niet eens bij me te komen.
Zelfs me hydra crit 26K achter elkaar!

Nu nog mezelf opwerken naar +/- 40% CHC en richting zo hoog mogelijk dps en toch rond de 300% CHD te blijven!
Kan je de build nog eens linken? Kan de post niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:38:
[...]
Kan je de build nog eens linken? Kan de post niet terugvinden.
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#aRjOlQ!TYf!cbacYY

Die passives kan je nog wat mee spelen en voor Energy Armor kan je een andere rune kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zit net met m'n WD op lvl 60 maar zit nog net voor amazadon hell... Probeer nu een beter wapen binnen budget range te scoren.. Heb totaal maar 500k dus veel marge is er niet... Wat is beter.. +life on hit of %% om damage converted to life?

En vooral letten op +int en vitality toch op dit moment? En ik vraag me nog af of ik beter voor een 2H of een 1H + offhand kan gaan.

En zit eventuele +crit damage %% enzo al in dat grote getal op je wapen verwerkt?

[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 22-06-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

ik zou zoeken op 50k max. zitten zat leuke weapons bij.( geen lvl 60 weps bedoel ik dan)

[ Voor 23% gewijzigd door Xenomorphh op 22-06-2012 14:43 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Intelligence op een weapon zou ik niet snel doen. Als het er bij zit is het een leuke extra maar liever 100 damage op een wapen dan 100 intelligence op een wapen. Vitality is altijd leuk als extra maar niet als het ten koste van je damage gaat. Life on hit werkt aardig maar vooral voor echte attacks, spells en andere dingen werken daar minder goed mee. Damage converted to life is op inferno volgens mij niet echt viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Darth Malak schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:42:
Zit net met m'n WD op lvl 60 maar zit nog net voor amazadon hell... Probeer nu een beter wapen binnen budget range te scoren.. Heb totaal maar 500k dus veel marge is er niet... Wat is beter.. +life on hit of %% om damage converted to life?

En vooral letten op +int en vitality toch op dit moment? En ik vraag me nog af of ik beter voor een 2H of een 1H + offhand kan gaan.
Waarom voor LoH/%to life gaan met een wiz? Als je een wapen koopt gewoon 500K invullen bij 1 en 2H en kijken wat de hoogste DPS is. Evt op rare zetten en kijken tussen de stats.

%crit zit niet verwerkt in je DPS die op je weapon staat aangegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 22-06-2012 14:44 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
pff ik loop nog steeds te lag spiken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

mouzetc schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:43:
[...]

Waarom voor LoH/%to life gaan met een wiz? Als je een wapen koopt gewoon 500K invullen bij 1 en 2H en kijken wat de hoogste DPS is. Evt op rare zetten en kijken tussen de stats.

%crit zit niet verwerkt in je DPS die op je weapon staat aangegeven.
Ik heb een WD, geen wizz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:43:
Intelligence op een weapon zou ik niet snel doen. Als het er bij zit is het een leuke extra maar liever 100 damage op een wapen dan 100 intelligence op een wapen. Vitality is altijd leuk als extra maar niet als het ten koste van je damage gaat. Life on hit werkt aardig maar vooral voor echte attacks, spells en andere dingen werken daar minder goed mee. Damage converted to life is op inferno volgens mij niet echt viable.
Ik dacht dat WD toch weel een damage boost krijgen van INT of wordt dit vanaf lvl 60 niet meer belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je krijgt wel een damage boost maar je krijgt meer damage van 100 damage dan van 100 intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Vanavond lopen er wat leuke auctions af van mij en verwacht ik 7 mil te hebben voor mijn wizard voor wat upgrades. Ik moet nog vervangen ivm de IAS nerf:

* 1hander (nodig)
* Source (nodig)
* ringen (70 int 7% ias)
* amulet (115 int 6& ias)

Wat zou de meeste dmg winst opleveren? Flink investeren in een one hander en source? Voor 6-7 mil moet een 950 dps met int wapen en een max 300 dmg source met min 5% chc te halen zijn. Dan kan ik later altijd nog dure ringen en amu kopen. Of zal ik max 4 mil aan wapen en oh uitgeven zodat ik nog voor de rings en amu 3 mil kan uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25
Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:56:
Vanavond lopen er wat leuke auctions af van mij en verwacht ik 7 mil te hebben voor mijn wizard voor wat upgrades. Ik moet nog vervangen ivm de IAS nerf:

* 1hander (nodig)
* Source (nodig)
* ringen (70 int 7% ias)
* amulet (115 int 6& ias)

Wat zou de meeste dmg winst opleveren? Flink investeren in een one hander en source? Voor 6-7 mil moet een 950 dps met int wapen en een max 300 dmg source met min 5% chc te halen zijn. Dan kan ik later altijd nog dure ringen en amu kopen. Of zal ik max 4 mil aan wapen en oh uitgeven zodat ik nog voor de rings en amu 3 mil kan uitgeven?
IAS is nog steeds goed he, 7% IAS is nog steeds 7% dmg, dat is voor mij in ieder geval een stuk beter dan 200 int oid.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hobbel ook nog vrolijk rond met 2 71int/7ias ringen.
Heb 140int/70vit ringen maar die kosten me iets van 2000dmg per stuk.

Indien ik een wapen koop dan heb ik altijd graag een socket, kan je LoH (300p/h met een star) in stoppen of Crit Dmg (70% met een star), beiden handig.

[ Voor 38% gewijzigd door Vandread op 22-06-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
DeadKennedy schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:58:
[...]

IAS is nog steeds goed he, 7% IAS is nog steeds 7% dmg, dat is voor mij in ieder geval een stuk beter dan 200 int oid.
200 INT is beter dan 7% ias tenzij je meer dan 2800 INT hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:14:
[...]

200 INT is beter dan 7% ias tenzij je meer dan 2800 INT hebt....
De meeste 7% IAS ringen hebben ook +70 Int dus dan zul je minimaal 270 int op een ring moeten hebben. Die 7%/+70 attr ringen zijn een paar honderd k maximaal (heb zelf tweemaal 7%/71 dex voor 30k per stuk gekocht een poos terug) en 270+ Int ringen zijn volgens mij een veelvoud daarvan.

[ Voor 23% gewijzigd door KneoK op 22-06-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:47
Heeft er iemand zin om met mij (barbarian) hell te clearen? Ik zit nog in ACT I

Battletag: eric22269#2212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

En wat denken jullie van life regeneration dan? Lijkt me als je dat aardig opstapelt je ook wel iets aan hebt en het is continu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
KneoK schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:16:
[...]

De meeste 7% IAS ringen hebben ook +70 Int dus dan zul je minimaal 270 int op een ring moeten hebben. Die 7%/+70 attr ringen zijn een paar honderd k maximaal (heb zelf tweemaal 7%/71 dex voor 30k per stuk gekocht een poos terug) en 270+ Int ringen zijn volgens mij een veelvoud daarvan.
Volgens mij staat op een normaal int niveau 1% IAS gelijk aan 15 int dus voor die ringen heb je minimaal 200 int nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Hulp nodig van een harde dps'er om Ghom zijn kont te schoppen op inferno!

[ Voor 8% gewijzigd door ormagon op 22-06-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:13

skoozie

SCSI

ormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:29:
op normal? (sorry, bijna tijd....)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harde dps'er...... klinkt vreemd.....

Afijn...
Heeft iemand een lijst/link met op welke items, watvoor percentage Crit chance en dmg kan zitten?

[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 22-06-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ryan1981 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:26:
En wat denken jullie van life regeneration dan? Lijkt me als je dat aardig opstapelt je ook wel iets aan hebt en het is continu :P
Dan moet je echt tegen de 2000 life regen per second krijgen. Dat lukt enkel door op andere zaken in te leveren. En een klap van 20k kost alsnog 10 seconden om van te genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:32:
[...]

Dan moet je echt tegen de 2000 life regen per second krijgen. Dat lukt enkel door op andere zaken in te leveren. En een klap van 20k kost alsnog 10 seconden om van te genezen.
of 2 potions ;)

Ik heb zelf geïnvesteerd in life regen op mijn barb. Met de passieve 950-ish life/s. Niet zo goed als 700 life on hit, nee, maar het werkt ook als je aan het rennen bent, en als barb doe je dat vrij vaak in mijn ervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

ormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:29:
wil wel even helpen...(zoijar#2223)

[ Voor 3% gewijzigd door Zoijar op 22-06-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:32:
[...]

Mjah das idd wel erg lang om goed te kunnen spelen :P Misschien in combinatie met veel armor/all resist een vatbare optie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:34:
[...]

of 2 potions ;)

Ik heb zelf geïnvesteerd in life regen op mijn barb. Met de passieve 950-ish life/s. Niet zo goed als 700 life on hit, nee, maar het werkt ook als je aan het rennen bent, en als barb doe je dat vrij vaak in mijn ervaring..
Als jij nou eens laat zien hoe goed het werkt door met mij als baggage Ghom te killen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

gister mn soso naar 46 gehesen (A3 NM); begint nu wel lastiger te worden, maar de switch van freeze naar diamond skin is wel een life-saver gebleken :) kan vooralsnog alles wel goed killen, maar moet vooral voorzichtig zijn zelf niet te veel geraakt te worden ;) zelfs met > 100% res-all en 13k life moet je bij elke boss-pack goed opletten. eens kijken of ik eindelijk eens verder kom dan lvl 4x ^^

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
KneoK schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Dan is een ring met 200 INT beter dan een ring met 70 INT en 7% IAS als je minder dan 2000 INT hebt. (dit is nog in het voordeel rekenen van IAS, aangezien ik hierin aanneem dat dit je enige IAS item is, naast ias op je wapen zelf. Wanneer je op je andere ring/amu/helm al 30% ias had ligt het omslagpunt pas bij 2600INT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Conclusie? 1.03 Ghom is best een beetje kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:46:
Valt reuze mee :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

ormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:46:
Ik heb hem nog niet gehad op inferno maar voor de patch was hij , als wizard, op normal t/m hell wel erg makkelijk, hij was zo traag dat je hem heel makkelijk kon kiten. Lijkt er op dat ze nu misschien weer een beetje te veel van het goede gedaan hebben maar ben er nog niet dus kan nog niet oordelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ghom is niet kut, Ghom is een pussy. Die toxic cloud is het probleem, na een tijdje kan je nergens meer veilig staan en ben je in luttele seconden dood als je in de poison staat.
Wat die Barb doet in dat filmpje kan ik als Wizard niet. Die poison killed mij gewoon instantly.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 22-06-2012 15:57 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging