Ik kan me heel weinig punten bedenken waar ik het niet mee eens ben. IAS nerf? Prima. Ook al ben ik van 3.58 aps naar 2.09 gegaan nu. IAS was gewoon overpowered en veels te overheersend.
Repair costs verhoogd? Geen probleem, maakt het niet-doodgaan nog spannender dan het was.
Enige dat ik jammer vindt is dat de IAS fix niet werkt op nieuw gecrafte items, maar dat wordt wel opgelost, dus ik maak me niet druk.
maar Whymshyshire farmen heeft dus ook totaal geen nut meer.
Ponylevel was toch maar een gimmick en geen echt onderdeel van de content, dus heel boeiend is dat niet.
Gem forging (wel 10 keer goedkopen, maar konden ze dat niet vanaf het begin bedenken ?)
Je kunt de effecten van de RMAH/goldeconomy niet voorspellen. Ze hebben er echt wel over nagedacht, maar in de praktijk pakt het gewoon net wat anders uit. Dat lossen ze dan nu (al) op, prima toch?
repair costs ( tot wel 5 keer duurder, veel plezier met belial inferno , als je nog geen decent gear hebt)
bijna een volledige gear rebalancing.
Als je het niet aan kan, probeer het dan ook gewoon niet. Of verwacht je dat je met crappy gear lekker Inferno kan spelen?
Maar ongefundeerd zeiken is lekker makkelijk. In plaats van eerst naar je eigen hero te kijken waar het mis gaat, als je met 20K hp oid inferno gaat spelen vraag je om problemen.
PEBKAC.
[
Voor 9% gewijzigd door
Angeloonie op 22-06-2012 13:12
]