Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:07:
Zo dit gaat lekker zo zeg!!.. Bijna bij de boss in act2 inferno. 1 leuke 922dps spear gevonden met echt heel veel hp. Goede update en verder nog 3 hele goede items voor mijn mf set erbij...

Daarnaast 2 leuke items (2 betls) op de ah gezet en vrijwel meteen verkocht (hmmm misschien was het dan toch te goedkoop :P).. nou ja 3,5 mln in 5 min vind ik wel okay :P

Mijn barb begint nu wel erg relaxed te worden.. 10,400 armor (buffed), hp 49k (buffed), ress all +-650 (buffed) en dps rond de 16,7K unbuffed

Komend weekend maar eens kijken of deze stats genoeg zijn voor act3, maar dat lijkt mij wel... ik loop echt met 2 vingers in mijn neus door act2 heen nu
Ik zou toch iets meer resist all stacken.. 800-900 moet genoeg zijn voor ACT 3.
zat net met 950 all resist op ACT 3 te hakken. Public weliswaar, was daar flink aaan het tanken maar mijn medestanders deden niet veel.

Ging niet echt dood tot een lastige champ pack kwam en met ze 4e kon ik ze niet aan. Deed daar te weinig damage :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
speel nu wat meer hardcore en zit af en toe eens in profieltjes te kijken van andere hardcore spelers en dan met name de hall of heroes.

valt me enorm op hoeveel er dood zijn gemaakt door Arcane Sentry :)

denk dat ik straks als het wat lastiger wordt (act II nm nu) maar een blokje omga als ik Arcane Enchanteds tegenkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de npc chat uitzetten in mijn normal chat? Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.
Ook heb ik net toggle items on ground veranderd van alt naar x. Jezus wat heb ik me daar lang aan geirriteerd elke keer dat ik alttab dat ik moest uitvogelen of die aan of uit stond :)
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:12:
[...]

Mag je bij de weapon damage de arcane/etc damage bij optellen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Buntmans schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 01:39:
speel nu wat meer hardcore en zit af en toe eens in profieltjes te kijken van andere hardcore spelers en dan met name de hall of heroes.

valt me enorm op hoeveel er dood zijn gemaakt door Arcane Sentry :)

denk dat ik straks als het wat lastiger wordt (act II nm nu) maar een blokje omga als ik Arcane Enchanteds tegenkom :)
Arcane op zich is niet dodelijk, alleen in combinatie met andere skills (frozen/jailer/vortex dat soort dingen). Ben ook een char kwijtgeraakt door een vortex+frozen+arcane pack, (frozen orbs-> wegrennen->vortex->triple arcane onder je kont->dood). Arcane doet vooral veel damage(vaak damage) als je dicht bij het centrum zit, dat gaat zoooo hard met je hp).
Molten is ook vrij dodelijk in dezelfde combi's maar doet iets minder spike damage en kunnen de mobs wat minder makkelijk onder je casten. Plagued doet gewoon veel minder damage, idem voor lightning. Een andere waardoor veel mensen dood gingen zijn melee hard hitters denk ik. Met die boss bij de brug in act 2 als hoogtepunt.(ergens wel jammer dat die generfed is, vond die juist tof wat dat betreft)

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
  • Ben gisteren level 60 geworden met mijn mage en kan aan Inferno beginnen. Hell heb ik vrij makkelijk kunnen doorlopen op een enkele champion pack met vervelende treats na maar dat ging uiteindelijk nog wel. Inferno de trash in ACT1 is nog prima te doen. Echter de elite packs...manmanman wat een verschil. Dan merk ik dat ik er eigenlijk nog niet klaar voor ben. Wat kan ik nu het beste doen? Ik heb 500k en mijn gear is voornamelijk INT/VIT/MF (MF leek me wel handig voor Hell ivm goud vinden en eventueel al leuke items voor Inferno en qua dmg beperking kon ik het aan). Kan ik nu het beste Hell gaan farmen (en wat is een goede plek om dit te doen???) of gewoon ACT1 Inferno monsters killen en de elites vermijden?
  • Daarnaast vraag ik me af of er niet ergens een mooie mage guide is. Op wowhead had je dat voor world of warcraft. Voor diablo heb ik nog niet echt een goede kunnen vinden. Het is mij echt onduidelijk of ik nu meer op crit, speed of resistance bijv moet gaan. Op dit moment heb ik 37k health, 6,5k dps volgens de sheet en rond de 30% resistance (voor de een wat meer dan de ander). Gebruikte voornamelijk blizzard en electrocute met de 6 targets rune voor AOE dmg en kiting. Dit is wat ik nu gebruik http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UclXRO!aWf!aYYabc
Verder nog wat losse vraagjes die jullie misschien weten
  • Ik zie dat het in de openingspost over een Mystic gaat (die scrolls etc kan maken). Die heb ik niet gevonden. Is die pas later ergens in Inferno?
  • Kan je add ons gebruiken? Bij Wow had je mooie voor de AH. De AH in diablo is echt zo slecht. Ik snap niet dat ze het zo hebben afgeleverd. Max 3 stats zoeken en niet eens ><= kunnen gebruiken.
  • soms staat er bij items +xmaximum damage en Xminimum dmg. Wat wordt daarmee bedoeld? Is dat bijv als je wapen 100 -200 dmg doet en daaronder staat 15maxdmg en 20mindmg dat je wapen dan 120 -215dmg doet? Lijkt me een vrij nutteloos iets om dat apart erbij te zetten dan :S

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het is geen mage, het is een wizard :|

Maar voor de rest, wat mij enorm heeft geholpen is is gewoon wat filmpjes op youtube kijken over gear en skills van anderen in mijn klasse. Daardoor wist ik wat ik nodig had en tot zover gaat het redelijk. Al kan ik niet meer in m'n uppie in act 2 rond wandelen, maar goed. In een groepje is het toch leuker :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
6.5k DPS is wel wat laag... vooral voor Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

6.5 is idd erg laag, je zou rond de 20 ofzo moeten komen om act 1 te doen. Hoe meer hoe beter.

Welk wapen heb je? (dmg etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb een vage bug! Als ik solo speel kan ik niet eens in generaal praten alleen party!
Doe ik /csay dan geeft ie een error! I am not in game! Lolz wtf is dat??

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

general chat zet ik altijd uit, vind het rete irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:39

skoozie

SCSI

Mad-Matt schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:02:
6.5 is idd erg laag, je zou rond de 20 ofzo moeten komen om act 1 te doen. Hoe meer hoe beter.

Met Mijn WD ging ik ook met 6/7k en 20k hp en geen resists inferno in. langzaam maar zeker vind je gear, soms zelfs dat de 3 stads rechts onderin alle 3 groen zijn. en nu zit ik al rond de 17k dps en 22k hp. Momenteel heb ik solo Act 1 een maal gecleared op de butcher na, en Act 2 lukt half / half. maar champiion packs zijn wel extreem zwaar nog...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Mad-Matt schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:00:
Het is geen mage, het is een wizard :|

Maar voor de rest, wat mij enorm heeft geholpen is is gewoon wat filmpjes op youtube kijken over gear en skills van anderen in mijn klasse. Daardoor wist ik wat ik nodig had en tot zover gaat het redelijk. Al kan ik niet meer in m'n uppie in act 2 rond wandelen, maar goed. In een groepje is het toch leuker :)
excuus, 3 jaar world of warcraft gespeeld ;)
Ik heb al de nodige filmpjes gekeken maar heb gewoon gear nodig op dit moment. En ik vraag me af of ik gewoon het beste act I kan blijven doen van Inferno en elites vermijden of op Hell een bepaalde act kan gaan farmen voor leuke items zodat ik daar geld mee kan maken en op de AH kan verkopen en wellicht af en toe een item vervangen.

Ik vraag me af of het voor mijn wizard ook wel boeiend is aangezien ik toch blizzard en electrocute (6targets) gebruik en niet mijn staff. Kan me voorstellen dat het voor een barb of een monk die ook echt het wapen gebruiken uitmaakt maar ik gebruik hem toch niet.
Zit nu niet achter mijn pc maar hij heeft aan zo rond de 525dps als het goed is. Ergens van een level 55rare.

[ Voor 49% gewijzigd door thewizard2006 op 22-06-2012 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:45
Moet zeggen heb me spelwijze en gear wat moeten aanpassen. Maar Na 1.3 spelen gaat weer.
Zeker Act1 . En act 2 ook een eind gekomen.
Maar goed je kan niet meer Diablo spelen ook nog op je kind letten en ook nog werken.

Maar goed.
meer aanval terug trekken.
Het is zeker uitdagender geworden.

Maar goed.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:11:
[...]

excuus, 3 jaar world of warcraft gespeeld ;)
Ik heb al de nodige filmpjes gekeken maar heb gewoon gear nodig op dit moment. En ik vraag me af of ik gewoon het beste act I kan blijven doen van Inferno en elites vermijden of op Hell een bepaalde act kan gaan farmen voor leuke items zodat ik daar geld mee kan maken en op de AH kan verkopen en wellicht af en toe een item vervangen.

[...]

Ik vraag me af of het voor mijn wizard ook wel boeiend is aangezien ik toch blizzard en electrocute (6targets) gebruik en niet mijn staff. Kan me voorstellen dat het voor een barb of een monk die ook echt het wapen gebruiken uitmaakt maar ik gebruik hem toch niet.
Zit nu niet achter mijn pc maar hij heeft aan zo rond de 525dps als het goed is. Ergens van een level 55rare.
Hoe onlogisch het ook mag lijken, de damage op je wapen bepaald ook de damage van je spells.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb 100€ op me account gegooid! Benieuwd wat voor wapen ik daarmee kan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
_Peter2_ schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:21:
[...]

Hoe onlogisch het ook mag lijken, de damage op je wapen bepaald ook de damage van je spells.
Ja dat wel. Dat is wel logisch trouwens ;) Vandaar dat ik ook een two hander heb ipv een 1 hander. Maar het gaat mij er meer om dat ik veel AOE dmg doe en die DPS is volgens mij meer single target gericht. Dus ik ben nu voornamelijk op AOE en survival gericht. Dus de normale trash lukt opzich prima. De elite packs (die het meest interessant zijn uiteraard ivm drops en die Valor stacks) lukken gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online

Ik heb geloof ik met 8k dps solo act 1 gecleared op mijn wizard, zonder alteveel deaths. Hierbij was ik relatief tanky, ben alleen bij de butcher geswitched(naar meer dps skills, magic weapon+sparkflint ten koste van kite skills om het neer te krijgen voor de enrage, omdat ik simpelweg te weinig damage. (lukte op poging 3, tijdens de eerste 4 seconden van de enrage(langer overleefde ik dat niet met wizard), toen had ik iets van 11-12k dps.

Daarnaast is tanken als mage geen optie meer in inferno, ik speelde vooral met een build met force armor waarbij ik net 1 hit overleef en door force armor + diamond skin(crystal shell) dus 3-4, en verder kite+damage skills. Dan heb je relatief weinig tankyness nodig en kun je verder all out dps qua stats gaan. INT+crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:26:
[...]

Ja dat wel. Dat is wel logisch trouwens ;) Vandaar dat ik ook een two hander heb ipv een 1 hander. Maar het gaat mij er meer om dat ik veel AOE dmg doe en die DPS is volgens mij meer single target gericht. Dus ik ben nu voornamelijk op AOE en survival gericht. Dus de normale trash lukt opzich prima. De elite packs (die het meest interessant zijn uiteraard ivm drops en die Valor stacks) lukken gewoon niet.
Je kunt meer damage en stats halen uit een 1-hander + wizard offhand. (shop gewoon een 700-800 dps 1-hander, liefst met socket of crit damage(zijn vrij goedkoop) en een wizard offhand met minimaal 100-300 damage en een zooi int. Die zijn vrij goedkoop, en je dps knalt al omhoog.
Als ik het zo hoor zit een deel van jouw probleem, in je plan. Tot en met hell werkt AOE super, op inferno werkt dat alleen als je echt hoge damage doet, anders is kite+single target burst beter. (beter steeds 1 mob hard slopen dan heel langzaam alles tegelijk slopen, dat maakt het kiten veel moeilijker).

Overigens is het na de laatste patch niet een slecht idee om act 4 Hell te blijven farmen, scheelt waarschijnlijk een hoop in je repair costs en het tempo waarin je het cleared, en ook daar kunnen de beste items droppen alleen is de kans wat kleiner.

[ Voor 10% gewijzigd door TheInsomniac op 22-06-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:36:
[...]

Je kunt meer damage en stats halen uit een 1-hander + wizard offhand. (shop gewoon een 700-800 dps 1-hander, liefst met socket of crit damage(zijn vrij goedkoop) en een wizard offhand met minimaal 100-300 damage en een zooi int. Die zijn vrij goedkoop, en je dps knalt al omhoog.
Als ik het zo hoor zit een deel van jouw probleem, in je plan. Tot en met hell werkt AOE super, op inferno werkt dat alleen als je echt hoge damage doet, anders is kite+single target burst beter. (beter steeds 1 mob hard slopen dan heel langzaam alles tegelijk slopen, dat maakt het kiten veel moeilijker).
+1, helemaal mee eens! Inferno is te lastig om aoe te doen! Vooral vanaf einde act 1 en verder.
De mobs en vooral elites packs hebben veel meer HP en de damage is veel hoger dan wat in hell was!

Ik ben een tijd geleden ook veranderd naar een 1 hander + off hand! Toch lekker 55K dps met 347% CHD op mobs rammen! In public is het ook leuk met blizzard en daar midden in een frost hydra te spammen! Ze gaan sneller neer dan verwacht! Vooral met de rune met 280% weapon damage!

Alleen gisteren had ik een vogel die met 14K HP mee liep als demon hunter! Wat een malloot hij ging continue dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Ah, ik had ergens gelezen dat je beter voor een 2 hander kan gaan ivm de dmg output die daarop zit. Dit maakt dan je spells sterker aangezien ik mijn spells gebruik en niet mijn wapen en de spells zijn weapon based dmg. Snap je wat ik bedoel? Maar ik heb er verder weinig kaas van gegeten. Zoals ik al eerder zei, ik mis eigenlijk een FAQ voor wizards zoals je wel voor alle classes had in wow (elitest jerks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:53:
Ah, ik had ergens gelezen dat je beter voor een 2 hander kan gaan ivm de dmg output die daarop zit. Dit maakt dan je spells sterker aangezien ik mijn spells gebruik en niet mijn wapen en de spells zijn weapon based dmg. Snap je wat ik bedoel? Maar ik heb er verder weinig kaas van gegeten. Zoals ik al eerder zei, ik mis eigenlijk een FAQ voor wizards zoals je wel voor alle classes had in wow (elitest jerks).
Als je wat wilt weten over de class wizard kan je me altijd een pm sturen en me toevoegen in friendslist! Diabolic#2626

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:53:
Of gewoon dit topic in de gaten houden en lezen. Alle vragen/antwoorden komen hier gemiddeld 10x per week wel voorbij :P

Verder zit er een groot verschil tussen wat goed is tijdens levelen (pak gewoon wat de meeste dps doet) en wat het beste is endgame als je de beschikking hebt over endgame items en skills.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:00:
[...]

Of gewoon dit topic in de gaten houden en lezen. Alle vragen/antwoorden komen hier gemiddeld 10x per week wel voorbij :P

Verder zit er een groot verschil tussen wat goed is tijdens levelen (pak gewoon wat de meeste dps doet) en wat het beste is endgame als je de beschikking hebt over endgame items en skills.
Cynicism for the win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

extremezz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:19:
Kan iemand mij helpen,ik moet het volgende doen maar weet nie hoe en waar :)
The broken blade
Retrieve the beacon of honor from warriors rest ??
dank u :)
de quests worden aangegeven aan de rechterkant.
je hebt een grote gele pijl die de rinchting aanwijst als je ver van het doel bent
je hebt een grote gele circel die aangeeft waar je moet zijn als je in de buurt bent

tenminste heb het nog niet anders meegemaakt check minimap zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Is er een barb, wiz of dh die interesse heeft om in Act 3 even rond te gaan lopen. Heb mijn gear nu op een punt dat dit gaat. Wil nog wel wat meer armor om mijn life wat minder spiky te maken, maar dat komt nog wel. Stats zijn unbuffed, buffed staat erachter.

Monk
HP: 29.000
DPS: 16.000
Armor: 4.500 - 6.800
Ress all: 800 - 950
LoH: 1.600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
ormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:06:
Is er een barb, wiz of dh die interesse heeft om in Act 3 even rond te gaan lopen. Heb mijn gear nu op een punt dat dit gaat. Wil nog wel wat meer armor om mijn life wat minder spiky te maken, maar dat komt nog wel. Stats zijn unbuffed, buffed staat erachter.

Monk
Ik wil wel maar kan wel pas vanavond, ik ben een Wizard:
HP: 35k
DPS: 25k (unbuffed)
Armor: 5100 (met energy armor)
All ress: 150-200? :P

Battle tag is Coby#1348

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:00:
[...]

Yes I know :) Maarja, net 60 geworden dus voorheen was het nog niet echt boeiend. Daarnaast gaat dit topic zo snel af en toe, dat kan ik niet allemaal bijhouden. Heb liever 1 pagina met FAQ zodat ik dat zelf allemaal kan uitzoeken zeg maar :)
Xtr3me4me schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:55:
Als je wat wilt weten over de class wizard kan je me altijd een pm sturen en me toevoegen in friendslist! Diabolic#2626
Bedankt, zal je toevoegen zodra ik thuis ben (en het niet vergeet). Verder wil ik gewoon weten of ik nu een bepaalde ACT in Hell moet gaan farmen (heb al 110MF en je krijgt die valor stacks) of dat ik de trash in Inferno ACT I moet gaan farmen.
Daarnaast wat voor gear ik moet krijgen nu. Wat is belangrijk. Hoor veel dat men voor Crit Hit en Crit dmg gaat en resistances.

[ Voor 30% gewijzigd door thewizard2006 op 22-06-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monk
Met die stats kun je het spel wel uitspelen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Monk
Witchdoctors mogen niet?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:10:
[...]

Met die stats kun je het spel wel uitspelen denk ik!
Yep, maar met die 16k DPS gaan elite packs zoooo sloom neer.
Dat probleem heb ik nu met men Barb ook ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Ik ben een barbarian met een offensive build (2h) met 14k unbuffed DPS, 55k HP en rond de 450 all resistance. Act 1 inferno stelt niet veel voor en kan ik makkelijk farmen zonder deaths.

Nu ben ik me aan het voorbereiden voor act 2 inferno en zit ik met wat vragen.
* Om te progressen, dien ik defensive build en 1h + shield te gaan ? Ik verlies behoorlijk dat DPS dan.
* Waarom is stormshield zo goed ? Voor de +all resistance of de hoge %block die er op het shield kan staan ?
* Hoeveel DPS dien ik dan te hebben voor act 2 met 1h + shield ? 10k ? 15k ?
* Over hoeveel HP moet ik idealiter beschikken ? 50k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

hexta schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:11:
[...]

Witchdoctors mogen niet?
Haha, heb ik enkel wat minder goede ervaring mee ;). Barb is erg fijn vanwege de Warcry die een ongelooflijke armor en ress all boost geeft. De wizard vanwege die hydra waar je omheen kan spelen en de dh vanwege belachelijke damage.

/edit
Oh, had mijn earth ally uitstaan, dan gaan mijn levens nog naar 32.000

[ Voor 9% gewijzigd door ormagon op 22-06-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 15:35
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:11:
[...]
Yep, maar met die 16k DPS gaan elite packs zoooo sloom neer.
Dat probleem heb ik nu met men Barb ook ^^
zit ik hier met een barb met 4k dps XD volgens mij doe ik iets verkeerd hmm.. maarja ik kan ook inferno act 1 soloen zonder deaths :P duurt alleen wel uren :/

[ Voor 110% gewijzigd door Hajame op 22-06-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Middnight schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:12:
Ik ben een barbarian met een offensive build (2h) met 14k unbuffed DPS, 55k HP en rond de 450 all resistance. Act 1 inferno stelt niet veel voor en kan ik makkelijk farmen zonder deaths.

* Om te progressen, dien ik defensive build en 1h + shield te gaan ? Ik verlies behoorlijk dat DPS dan.
* Waarom is stormshield zo goed ? Voor de +all resistance of de hoge %block die er op het shield kan staan ?
Jij zult eerst een stuk moeten gearen voor je uberhaubt gaat overwegen naar act 2 te gaan. 14k dps met twohander is veel te laag, dat gaat wel als je dualwield met een hoop LoH(dit noem je niet). Maar je bent nu absoluut niet tanky genoeg om zo lang over een pack te doen, want je dps is veel te laag. Met twohander zou je dps rond de 30k moeten minimaal en dan nog wil je eigenlijk meer resist all (550 res all unbuffed?)om wat spike damage aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:09:
[...]

Bedankt, zal je toevoegen zodra ik thuis ben (en het niet vergeet). Verder wil ik gewoon weten of ik nu een bepaalde ACT in Hell moet gaan farmen (heb al 110MF en je krijgt die valor stacks) of dat ik de trash in Inferno ACT I moet gaan farmen.
Daarnaast wat voor gear ik moet krijgen nu. Wat is belangrijk. Hoor veel dat men voor Crit Hit en Crit dmg gaat en resistances.
Sowieso is het handig om rond de 28K+ HP te hebben. Rond de 30% CHC en zorgen dat je rond de 280% CHD krijgt met +/- 450 resis voor Act 1 inferno.
Dit is mijn ervaring om goed erdoor heen te komen zonder veel problemen. En dat een paar keer farmen en hopen op verbeterde gear.
DPS rond de 35K +

Er zijn verschillende manieren. Je kan ook +900 resis nemen en 35K HP en 15K DPS. Maar het is een ranged class en geen melee. Niet voor Act 1 althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middnight schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:12:

Act2 is na de nerf echt heel veel simpeler als voorheen. Zelf heb ik een shild/spear baba build. vrij offensief met earthquake en die wrath. Vind wel dat jij wat lage dps hebt met een 2H, maar 14k unbuffed gaat prima werken. je HP is erh hoog, maar wat zijn je resitences en hoeveel armor heb je?

Maar waarom test je gewoon niet even of je er al klaar voor bent? meteen aan het begin staan van die ventjes met die vuur bommen en vandie fijne poison vliegjes... als deze je redelijk makkelijk af gaan.. dan kom je zeker 1/2 van act2 al door. Misschien wordt het iets vervelender richting het einde maar dat lijkt mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ormagon schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:13:
[...]

Haha, heb ik enkel wat minder goede ervaring mee ;). Barb is erg fijn vanwege de Warcry die een ongelooflijke armor en ress all boost geeft. De wizard vanwege die hydra waar je omheen kan spelen en de dh vanwege belachelijke damage.

/edit
Oh, had mijn earth ally uitstaan, dan gaan mijn levens nog naar 32.000
Met mijn WD loop ik een pack in, cast Mass confusion, waardoor de helft elkaar aanvalt, en een hoop gestunned is, Cast soul harvest, waardoor we 70% extra schade doen op alles wat in mijn soulharvest stond, knal mijn zombie bears er overheen tot mijn mana bijna op is en spirit walk de groep uit.
Dan heb je nog een klein groepje overlevenden met een paar puntjes health, die moet jij afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
hexta schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Met mijn WD loop ik een pack in, cast Mass confusion, waardoor de helft elkaar aanvalt, en een hoop gestunned is, Cast soul harvest, waardoor we 70% extra schade doen op alles wat in mijn soulharvest stond, knal mijn zombie bears er overheen tot mijn mana bijna op is en spirit walk de groep uit.
Dan heb je nog een klein groepje overlevenden met een paar puntjes health, die moet jij afmaken.
Werkt dat nog in inferno tegenwoordig? lees overal berichten dat beertjes stuk zijn :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:21:
[...]

Act2 is na de nerf echt heel veel simpeler als voorheen. Zelf heb ik een shild/spear baba build. vrij offensief met earthquake en die wrath. Vind wel dat jij wat lage dps hebt met een 2H, maar 14k unbuffed gaat prima werken. je HP is erh hoog, maar wat zijn je resitences en hoeveel armor heb je?

Maar waarom test je gewoon niet even of je er al klaar voor bent? meteen aan het begin staan van die ventjes met die vuur bommen en vandie fijne poison vliegjes... als deze je redelijk makkelijk af gaan.. dan kom je zeker 1/2 van act2 al door. Misschien wordt het iets vervelender richting het einde maar dat lijkt mij niet
Ik heb 450+ all resistance, waardoor de laagste rond de 450 resistance zit. De hoogste zit rond de 550 resistance. Mijn doel is alle resistance tussen de 600 en de 800 resistance te krijgen.

Armor is rond de 70-72% reduction met war cry 40% armor increase.

De vraag is hoe belangrijk is 1h + shield om verder te kunnen progressen? Maakt dit echt een heel groot verschil uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verderf schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:25:
[...]

Werkt dat nog in inferno tegenwoordig? lees overal berichten dat beertjes stuk zijn :(
Ze zijn aardig stuk ja, blijven vaak hangen, maar werkt goed genoeg in act 2 tenminste.

Als ik solo ga loop ik eer overigens eerst met spiritwalk tot midden in de groep, om een locust swarm te casten, en dan weer even te verdwijnen, even mijn mana regennen, en hierna het verhaaltje uitvoeren, omdat ze dan al een aardig stuk aan puin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Kan je je skills eens posten? :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middnight schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:26:
[...]

Ik heb 450+ all resistance, waardoor de laagste rond de 450 resistance zit. De hoogste zit rond de 550 resistance. Mijn doel is alle resistance tussen de 600 en de 800 resistance te krijgen.

Armor is rond de 70-72% reduction met war cry 40% armor increase.

De vraag is hoe belangrijk is 1h + shield om verder te kunnen progressen? Maakt dit echt een heel groot verschil uit ?
Het is echt niet noodzakelijk hoor. Kijk naar die gast psystarctraft.. die deed Diablo inferno runs met 5 stacks voor de nerf en heeft altijd een 2H. Het is gewoon een combinatie van je skills en je build en je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik heb mijn wizard sinds de patch niet meer aangeraakt, druk bezig zijn oude IAS gear te dumpen en te vervangen met extra int en crit dmg/chance.Gisteravond eens zitten rekenen met spreadsheets voor mijn wizard en tot de conclusie gekomen dat ik me niet moet gaan blindstaren op de dmg getallen. Even kort door de bocht is iedere 2,5 int 1 wapen dps waard. Hier zijn aardig wat koopjes mee te maken door goedkoper een wapen met 20 DPS minder te kopen maar wel met 100 int extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Xtr3me4me schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:16:
[...]

Sowieso is het handig om rond de 28K+ HP te hebben. Rond de 30% CHC en zorgen dat je rond de 280% CHD krijgt met +/- 450 resis voor Act 1 inferno.
Dit is mijn ervaring om goed erdoor heen te komen zonder veel problemen. En dat een paar keer farmen en hopen op verbeterde gear.
DPS rond de 35K +

Er zijn verschillende manieren. Je kan ook +900 resis nemen en 35K HP en 15K DPS. Maar het is een ranged class en geen melee. Niet voor Act 1 althans.
Ik heb 37k health + ik gebruik diamond skin + crystal shell. Dus de normale packs zijn geen probleem, die kan ik wel makkelijk aan. De elites echter doen echt een shitload aan dmg en trappen me vaak zodat ik nergens meer heen kan. Maar omdat ik dus continue aan het rennen ben van ze kan ik eigenlijk geen dmg doen behalve af en toe een blizzard en mijn venom hydra (die eigenlijk het beste is als je niet hoeft te rennen ivm stacken poison) en de schaarse arcane orb. Dus ik denk dat ik nu meer moet werken aan mijn resistance en dps en wellicht dit iets ten koste laten gaan van mijn health. Maar als ik het zo hoor ben ik bang dat ik act IV hell mag gaan farmen want juist de elite packs zijn het leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
thewizard2006 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:39:
[...]

Ik heb 37k health + ik gebruik diamond skin + crystal shell. Dus de normale packs zijn geen probleem, die kan ik wel makkelijk aan. De elites echter doen echt een shitload aan dmg en trappen me vaak zodat ik nergens meer heen kan. Maar omdat ik dus continue aan het rennen ben van ze kan ik eigenlijk geen dmg doen behalve af en toe een blizzard en mijn venom hydra (die eigenlijk het beste is als je niet hoeft te rennen ivm stacken poison) en de schaarse arcane orb. Dus ik denk dat ik nu meer moet werken aan mijn resistance en dps en wellicht dit iets ten koste laten gaan van mijn health. Maar als ik het zo hoor ben ik bang dat ik act IV hell mag gaan farmen want juist de elite packs zijn het leukste :)
Je zit veels te hoog met je health en met een beperkt budget gaat dit meestal tenkoste van je resistance en vooral je dps. Wees dus niet bang wat vit te verliezen wanneer je nieuw spul gaat kopen en vooral int/chc/chd/ias te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Je zit veels te hoog met je health en met een beperkt budget gaat dit meestal tenkoste van je resistance en vooral je dps. Wees dus niet bang wat vit te verliezen wanneer je nieuw spul gaat kopen en vooral int/chc/chd/ias te stacken.
Dit kun je niet zomaar stellen denk ik. Hell en act 1 Inferno kan een wizard met een tanky build heel goed spelen, kan soms zelfs meer hebben dan de meeste tanks. Ook afhankelijk van de gebruikte skills.

Voor act 2 en nog sterker in act 3/4 is een tanky wizard build op SC niet echt nodig, maar ook minder effectief totdat je echt supergoede items hebt en tankyness en dps op dezelfde items hebt.(200 int/200 vit/70 res all spul met crit chance enzo). Dit laatste is alleen waanzinnig duur, en is het effectiever om paper wizard te spelen met wel de damage, maar geen survivability, of net voldoende om effectief met force armor te kunnen spelen.

Dus dan is het meer de vraag hoe wil je je wizard bouwt, tanky of dps. Tanky vind ik 37k HP eerder laag dan hoog, en zul je het moeten combineren met hoge resists(dat is met crystal shell sowieso effectief aangezien je toch 21k HP krijgt of je nu veel of weinig HP hebt, en dit doet meer met hoge resist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben ook een wizard lvl 60 en ik zit op 25k HP, 21K dmg (unbuffed) en 350 res to all.
Skillset
Loop fluitend door act 1 op dit moment. Vanavond de Butcher maar eens afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Hmmmm stuck op retrieving char voor 5 min al en wou net even gaan farmen.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Dembar schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:54:
Hmmmm stuck op retrieving char voor 5 min al en wou net even gaan farmen.
opnieuw inloggen, had dat net ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 14:35

chromeeh

the Gnome

Xtr3me4me schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:55:
[...]
Nog een leuke stelling dan... :)
Iemand waarmee ik wel een speel / hulp van krijg stelt het volgende:
Als Wizard je vitality zo laag mogelijk houden (dus een zo klein mogelijk healthpool) omdat het merendeel van de attacks de damage een % van je healthpool doen....

Wat is jullie visie hier op?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

chromeeh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:58:
[...]

Als Wizard je vitality zo laag mogelijk houden (dus een zo klein mogelijk healthpool) omdat het merendeel van de attacks de damage een % van je healthpool doen....

Achterhaald en energy armor + force armor rune was al stealthfixed na de eerste week :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 22-06-2012 10:00 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
chromeeh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:58:
[...]

heb je hier een link van waar dat staat? Naar mijn weten doen monsters gewoon een vast getal aan schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

hexta schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Dat klinkt prettig! Ormagon#2941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
is iemand met natalya Set aan het spelen en heeft hem compleet en wat voor bonus geeft de hele set je ?

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Bokkie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:59:
[...]

Achterhaald en energy armor + force armor rune was al stealthfixed na de eerste week :P
Maar je kan nog steeds als wizard je HP zo laag mogelijk houden, zolang je maar niet one shotted word. Ik ben nu act1 inferno aan het doen met 12k hp Oo, lekker dmg soaken met force armor, en voor de vitality stat lekker iets anders gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Raoul.TLS schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:03:
is iemand met natalya Set aan het spelen en heeft hem compleet en wat voor bonus geeft de hele set je ?
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149620900

"Just got the 4th set bonus:-It Gives You 0.42 Dis Reg... Very Disappointing"

Edit: Het schaalt mogelijk wel, dus het zou kunnen verschillen.

[ Voor 8% gewijzigd door DeathTrail op 22-06-2012 10:07 ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:29:
waarbij ik net 1 hit overleef en door force armor + frost armor dus 3-4,
Hoe wil je force armor en frost armor combineren?

Beide zijn armor spells en stacken dus niet (ook niet met elective mode aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
_Peter2_ schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Hoe wil je force armor en frost armor combineren?

Beide zijn armor spells en stacken dus niet (ook niet met elective mode aan)
Mijn fout, noem diamond skin+crystal shell heel vaak foutief frost armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
gaat mij om de 5 Set Bonus

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5884038357

Wat bedoelen ze daarmee ?
DeathTrail schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:06:
[...]

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149620900

"Just got the 4th set bonus:-It Gives You 0.42 Dis Reg... Very Disappointing"

Edit: Het schaalt mogelijk wel, dus het zou kunnen verschillen.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk trouwens wel dat prijzen nu snel gaan dalen. de drops die ik gisteren avond in een korte tijd had gevonden in act2 inferno vond ik erg bemoedigend. Dat switchen naar mijn MF set blijft tricky en ging gisteren wel een paar keer nekkie omdat die mf set echt veel slechter is wat betreft stats :P maar het is het wel waard... had trouwens een boog gevonden met bijna perfecte stats 243 dex en 242 vit.. helaas met maar dps van iets van 330 ofzo :(

hmm maar misschien die enchantres maar eens een upgrade geven :P dan kan zij de mobs afmaken als ik rond ren met de mf set aan :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:19:
denk trouwens wel dat prijzen nu snel gaan dalen. de drops die ik gisteren avond in een korte tijd had gevonden in act2 inferno vond ik erg bemoedigend. Dat switchen naar mijn MF set blijft tricky en ging gisteren wel een paar keer nekkie omdat die mf set echt veel slechter is wat betreft stats :P

hmm misschien die enchantres maar eens een upgrade geven :P
Ach wij(monk/barb/dh) deden gisteravond act 3, clearde nog niet echt soepel, maar ging vrij aardig(alleen nog cyndia/arreats core en de big boss...). Dat is gewone gear natuurlijk, maar daarvoor nog act 1 lopen farmen in pure mf gear, en dat laatste ging eigenlijk veel beter. Veel sneller clearen en daardoor veel meer loot, en dus ook meer bruikbare spullen(ook geen continue switchen tussen gewone gear en mf gear, met alle risico's van dien).

Wat mij vooral opviel is hoeveel jewellery er dropte. Liep nog met een stomme ring met 36 res all rond van lvl 35 geloof ik, omdat ik simpelweg zelden ringen vond, laat staan goede. Gisteren ineens 8 ringen en 3 amulets, zelfs 2 rare ringen van 1 champion. Waarvan 2 echt supergoed(imo), 60 res all met vitality+single res en wat andere zooi, en 50 res all met vitality/str en 250 LoH.

[ Voor 3% gewijzigd door TheInsomniac op 22-06-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Bokkie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:59:
[...]
Ok :)
Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:59:
[...]
heb je hier een link van waar dat staat? Naar mijn weten doen monsters gewoon een vast getal aan schade?
Nee iemand vertelde me dit ingame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:27:
[...]

en 50 res all met vitality/str en 250 LoH.
whaooaa.. grazz.. ik ben op zoek naar een ring zoals jij vond :P.. 120+ str 75+ vit en zo hoog mogelijke ress too all... vrij prijzig dus hopelijk heb ik net zoveel geluk als jij binnenkort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15
Ik speel een 60 wizard en ben net begonnen met Act 2 inferno. Wat zijn nu de beste skills puur als je kijkt naar damage output? Speel nu met orbs en poison hydra, sparkling (dmg) en Magic Weapon. Toch zie ik ook veel gasten met Blizzard spelen...

Overigens weird, heb m'n damage sinds de patch van 30k buffed naar 23k buffed zien gaan terwijl de damage getallen aardig hetzelfde lijken :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
chromeeh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:34:
[...]

Ok :)

[...]

Nee iemand vertelde me dit ingame...
Die doelde puur op Force armor, waardoor een hit maximaal 35% van je max HP aan schade doet. Als damage altijd % damage was, dan was VIT een volledig zinloze stat en zelfs nadelig, want healthglobes en pots zijn minder effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[b][message=38461461,noline]
Overigens weird, heb m'n damage sinds de patch van 30k buffed naar 23k buffed zien gaan terwijl de damage getallen aardig hetzelfde lijken :)
Komt waarschijnlijk door de bug die in Force weapon zat. Daardoor gaf het character screen een te hoge dmg aan. dat is nu gefixt. Je doet dus nog evenveel dmg. verschil is dus dat je nu alleen wel het juiste getal ziet in je character screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Denman schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:38:
Zie mijn post eerder : ShadowBumble in "[PC] Diablo 3 - Deel 26"

Ze hebben Magic Armor:Force Weapon gefixed deze gaf onterecht cosmetisch meer DPS weer dan je werklijk had, dus nu ze dat gefixed hebben lijkt je DPS lager echter was het voor de fix nooit zo hoog als wat ze al aangaven.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Wat is het Nut van de Set dan als je max 4 set bonus heb.

Nou had gehoopt met 5 Set bonus meer te krijgen als 4 Set maar tja.

Zonde dus.

Zoek Arm nog van de set. Wil het voor de gein gaan dragen en kijken of het een beetje speelt / werkt
Angeloonie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:42:
[...]

Er is geen 5 set bonus, alleen een 4 set bonus. Dit is bij alle grote sets zo.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Denman schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:38:
Ik speel een 60 wizard en ben net begonnen met Act 2 inferno. Wat zijn nu de beste skills puur als je kijkt naar damage output? Speel nu met orbs en poison hydra, sparkling (dmg) en Magic Weapon. Toch zie ik ook veel gasten met Blizzard spelen...

Dat laatste is simpel, attackspeed is generfed, dat maakt voor wizard damage niet uit, die kijkt naar de kleine getallen op je wapen en niet je dps. Je signature skills en overige skills doe je alleen minder vaak dan ervoor, dus je dps is wel lager.

Jouw build(ff afhankelijk van wat je overige skills zijn) levert je 0 crowdcontrol(en kun je niet spammen want kost bizar veel arcane). Blizzard is een goede aoe slow met stevige damage, dus populair. Voor damage output wil je een signature skill die damage doet aoe/piercing dus piercing orb/lightning blast/thrown blade. 6 keer orb en dan toekijken in gevecht die minuten gaat duren omdat je niet kunt spammen is niet efficient.
Op hell en lager is orb effectief omdat 3 orbs een mob killen, dit werkt alleen zonder supergear of Inferno niet zomaar meer.

Daarnaast is cc king op inferno, dus blizzard en frost nova zijn eigenlijk wel must haves naar mijn mening.

edit:
Iets meer detail een standaard mob heeft 1mil+ hp op inferno act 2-3, packs 5-10mil HP. Met 50k dps->100k orbs moet je er 50-100 weten te raken(zonder resist), daar heb je de arcane niet voor. Signature skills doen maar 50k, maar kosten niets en kun je dus rustig 100x spammen. Dat is veel nuttiger in langere gevechten.

[ Voor 10% gewijzigd door TheInsomniac op 22-06-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Delph schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:59:
Als je healthpool kleiner is is schade eerder meer dan 35% van je maximum life (voor wizard Energy Armor met Force Armor rune, waarbij schade > 35% van je total life wordt gereduceerd tot 35% van je total life)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Vind 1.0.3 een enorme verbetering :)

Het enige wat mij nog een beetje tegenstaat is de droprate van sets en mythics eigenlijk. Mijn counter staat met 100+ uur nog steeds op een absolute dramatische 0, en de idiote prijzen in de AH weerspiegelen dit naar mijn mening. Vergeleken met D2 is grinden in D3 een ingecalculeerde game mechanic geworden (tov iets dat mensen gewoon gingen doen), waardoor de casual speler gewoon geen drol vindt; net als dat een casual speler in D2 nooit een high rune zou vinden. Ik kan me nog herinneren dat Blizzard ooit ergens gezegd heeft dat ze dermate zeldzame drops niet meer wilden? :S

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15
TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:47:
[...]

Dat laatste is simpel, attackspeed is generfed, dat maakt voor wizard damage niet uit, die kijkt naar de kleine getallen op je wapen en niet je dps. Je signature skills en overige skills doe je alleen minder vaak dan ervoor, dus je dps is wel lager.

Jouw build(ff afhankelijk van wat je overige skills zijn) levert je 0 crowdcontrol(en kun je niet spammen want kost bizar veel arcane). Blizzard is een goede aoe slow met stevige damage, dus populair. Voor damage output wil je een signature skill die damage doet aoe/piercing dus piercing orb/lightning blast/thrown blade. 6 keer orb en dan toekijken in gevecht die minuten gaat duren omdat je niet kunt spammen is niet efficient.
Op hell en lager is orb effectief omdat 3 orbs een mob killen, dit werkt alleen zonder supergear of Inferno niet zomaar meer.

Daarnaast is cc king op inferno, dus blizzard en frost nova zijn eigenlijk wel must haves naar mijn mening.

edit:
Iets meer detail een standaard mob heeft 1mil+ hp op inferno act 2-3, packs 5-10mil HP. Met 50k dps->100k orbs moet je er 50-100 weten te raken(zonder resist), daar heb je de arcane niet voor. Signature skills doen maar 50k, maar kosten niets en kun je dus rustig 100x spammen. Dat is veel nuttiger in langere gevechten.
Daar zit wel wat in inderdaad en klinkt ook wel logisch. Vanavond toch maar eens Blizzard + Nova proberen. Werkt Frost Hydra hier ook goed bij? Lijkt me opzich wel lekker met de increased dmg to frozen enemies passive skill.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Clay schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:53:
Vind 1.0.3 een enorme verbetering :)

Het enige wat mij nog een beetje tegenstaat is de droprate van sets en mythics eigenlijk. Mijn counter staat met 100+ uur nog steeds op een absolute dramatische 0, en de idiote prijzen in de AH weerspiegelen dit naar mijn mening. Vergeleken met D2 is grinden in D3 een ingecalculeerde game mechanic geworden (tov iets dat mensen gewoon gingen doen), waardoor de casual speler gewoon geen drol vindt; net als dat een casual speler in D2 nooit een high rune zou vinden. Ik kan me nog herinneren dat Blizzard ooit ergens gezegd heeft dat ze dermate zeldzame drops niet meer wilden? :S
100+uur-> unlucky, degene waarmee ik veel speel heeft ook nog geen legendary items an 200+ uur, wel 1 set item. Ik heb er al wel 8 ofzo, allemaal trash overigens, maar toch.
Grote verschil met D2 is dat rares veel beter zijn(of legendary veel slechter), dus relevantie van legendary is vrij laag.

Overigens snap ik je opmerking over de belachelijke prijzen op het AH totaal niet. De echt goede items(rares en sommige legendary/set items) zijn extreem duur(want teveel gold in game). De items die je nodig hebt voor act 1 inferno(en als je slim geared act 2 inferno) kosten echt helemaal niets.
Enkel INT items of Dex items op ranged en enkel VIT+res all op tanks. Ja dan ben je squishy als ranged en ja je doet geen dps als tank, maar in publics werkt dat perfect. De meer allround gear vind je dan vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Overigens snap ik je opmerking over de belachelijke prijzen op het AH totaal niet.
Ik bedoel ook specifiek de prijzen van sets en legendaries; DIE zijn on-par met end-game kwaliteit gear, terwijl rares waar je het prima mee redt tot ver in act 3 inferno vaak voor een paar ton te koop staan idd. Je betaalt dus eigenlijk puur voor de zeldzaamheid van die dingen.

[ Voor 69% gewijzigd door Clay op 22-06-2012 11:07 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zucht, zit lekker op 5 stacks rare/champs te jagen en net de laatste van een champ pack op 5%: your game has been terminated. noooo xD Nouja, stacks zijn zo weer opgebouwd :p

Wel m'n loot weg van de laatste 10 minuten, fijn, net een leuke quiver gevonden ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Baroshir op 22-06-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Denman schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:59:
[...]

Daar zit wel wat in inderdaad en klinkt ook wel logisch. Vanavond toch maar eens Blizzard + Nova proberen. Werkt Frost Hydra hier ook goed bij? Lijkt me opzich wel lekker met de increased dmg to frozen enemies passive skill.
Je schrijft het goed op, dmg to frozen/chilled enemies neemt toe. Met blizzard is in principe alles al chilled/frozen dus frost hydra is niet noodzakelijk en poison hydra doet meer damage.

Overigens heeft dat ook als bijkomend voordeel dat frozen mobs hooguit 1 skill, en niet gelijk 2 van de 3 damage skills resist voor hebben. Bij frozen en plagued maakt dat weer niets uit dus is iets meer een detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
TheInsomniac schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Je schrijft het goed op, dmg to frozen/chilled enemies neemt toe. Met blizzard is in principe alles al chilled/frozen dus frost hydra is niet noodzakelijk en poison hydra doet meer damage.

Overigens heeft dat ook als bijkomend voordeel dat frozen mobs hooguit 1 skill, en niet gelijk 2 van de 3 damage skills resist voor hebben. Bij frozen en plagued maakt dat weer niets uit dus is iets meer een detail.
alleen cold dmg is increased met 20% dus idd frost hydra werkt goed, en/of ray of frost. poisen hydra zal je dus geen 20% dmg geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
100+uur-> unlucky, degene waarmee ik veel speel heeft ook nog geen legendary items an 200+ uur, wel 1 set item. Ik heb er al wel 8 ofzo, allemaal trash overigens, maar toch.
Grote verschil met D2 is dat rares veel beter zijn(of legendary veel slechter), dus relevantie van legendary is vrij laag.
In D2 waren de rares ook beter dan legendary, maar die waren wel super zeldzaam. Nu zijn rares bijna altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Wat Energy Armor (Force Armor) betreft:

For example, if a Wizard with 5000 hit points took a 25,000 damage hit:
Original rune function: 35% of 5000 is 1750, which is how much damage the Wizard takes. 23,250 damage is absorbed.
After the hotfix: The maximum damage mitigation is equal to 100% of the Wizard's maximum life, so 5000 points are absorbed, but the Wizard still takes 20,000 damage, and gets one-shotted.

Bron: http://www.diablowiki.net/Force_Armor

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
Um bnet down?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Seems so... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Yup, servers krijgen een restart momenteel.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4796869670?page=11

[ Voor 41% gewijzigd door Baroshir op 22-06-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Clay schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Ik bedoel ook specifiek de prijzen van sets en legendaries; DIE zijn on-par met end-game kwaliteit gear, terwijl rares waar je het prima mee redt tot ver in act 3 inferno vaak voor een paar ton te koop staan idd. Je betaalt dus eigenlijk puur voor de zeldzaamheid van die dingen.
Dit wordt een vrij complex onderwerp om generiek te bespreken:
- Meeste sets/legendary items zijn useless en gratis af te halen of hebben de salvage waarde(ongeveer).
- Sommige sets en legendaries zijn goed en craftable en kosten op zich niet veel, tenzij het een echt goede roll is.(tal rashe guardianship bijvoorbeeld).
- Enkele sets/legendary items zijn vrij goed maar hebben een hoog itemlevel, en die droppen relatief laat en nog vrij weinig. Dit is dan ook end game content, vergelijkbaar met een goede roll item lvl 62/63 rare en die zijn meestal ook verre van gratis.

Ik neem even aan dat jij het hebt over de laatste categorie, wat gaat over een beperkt aantal items(zeg stormshield achtige dingen). Ik denk dat emotie hier ook een belangrijke rol speelt, bij gelijke stats heb je liever een oranje item dan een gele. Ook zijn ze makkelijk te zoeken/vindenop AH, kortom er zijn wat redenen waardoor de vraag wat onnatuurlijk hoog is. Ook zijn het dan items die een bepaalde stat hebben die normaal niet kan in dat slot, dus in bepaalde builds onmisbaar zijn en de enige optie. Dus er zijn ook redenen waarom de vraag redelijkerwijs hoog is voor de items. Dat is de vraagkant van het verhaal.

Stats op rares zijn veel generieker. Alle items van itemlevel 60-63 kunnen stats droppen die hoger zijn dan vrijwel alle legendaries. Tjsa, dan is de kans dat een legendary (die maar bestaan voor een zeer select aantal items+item level) net zo bruikbaar is als een goede rare roll vrij klein. Dus ja je hebt gelijk dat goede legendaries zeldzaam zijn in vergelijking met goede rares.
De vraag is wat wil je hier aan doen?

Wat al vaak is gezegd, nu zijn legendaries 40%-80% van een goede rare en droppen zo weinig dat weinig mensen hier iets mee kunnen. En de wens uit de community is dat ze 70-80% van een goede rare zijn, zodat ze altijd nuttig en soms echt goed, maar dat er altijd betere rares kunnen droppen. Dit is ook de wens vanuit blizzard, dat legendaries niet altijd het beste zijn, zodat uiteindelijk niet iedereen in dezelfde legendaries loopt zoals in diablo2. (of later runewords).

[ Voor 7% gewijzigd door TheInsomniac op 22-06-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik had de indruk dat het met de RMAH mogelijk was gold te kopen maar als ik daar een search voor doe, komt er nooit iets terug.. Niet dat ik het echt overweeg omdat het volgens mij de game helemaal verpest maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Baroshir schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:08:
Zucht, zit lekker op 5 stacks rare/champs te jagen en net de laatste van een champ pack op 5%: your game has been terminated. noooo xD Nouja, stacks zijn zo weer opgebouwd :p

Wel m'n loot weg van de laatste 10 minuten, fijn, net een leuke quiver gevonden ;)
Ik crashte toen ik bijna een van die levels righting amazodon ofzo (of hoe heet dat kreng) had gecleared en gestruggled met 13 wipes om daar te komen. crash en kan weer vooraf aan beginnen.. Hell trouwens. Repair costs zijn sowieso tegenwoordig al hoger dan mijn inkomen dus is niet echt lekker. Maar ja, kan gebeuren zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:40:
Ik had de indruk dat het met de RMAH mogelijk was gold te kopen maar als ik daar een search voor doe, komt er nooit iets terug.. Niet dat ik het echt overweeg omdat het volgens mij de game helemaal verpest maar goed.
Commodities en gold zijn nog even uitgeschakeld op de RMAH, dit zal binnenkort wel opengezet worden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
Darth Malak schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:43:
[...]

Ik crashte toen ik bijna een van die levels righting amazodon ofzo (of hoe heet dat kreng) had gecleared en gestruggled met 13 wipes om daar te komen. crash en kan weer vooraf aan beginnen.. Hell trouwens. Repair costs zijn sowieso tegenwoordig al hoger dan mijn inkomen dus is niet echt lekker. Maar ja, kan gebeuren zullen we maar zeggen.
13 keer dood gaan is toch net dat teken dat je beter moet gaan gearen want zo kom je er helemaal niet bij Inferno. Ik heb het ook meermaals gehad en gear upgraden is dan echt een verademing :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:11
Pff...
Net gedisconnect op mijn Hardcore lvl 60 mannetje toen ik een aantal lacuni's aan het tanken was... Ik hoop dat het een clean disconnect was aangezien Blizzard schijnbaar de servers herstart.

Erg dom dat ze niet een melding geven dat ze de servers restarten..... (5 minuten van tevoren ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Junia schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:53:
Pff...
Net gedisconnect op mijn Hardcore lvl 60 mannetje toen ik een aantal lacuni's aan het tanken was... Ik hoop dat het een clean disconnect was aangezien Blizzard schijnbaar de servers herstart.

Erg dom dat ze niet een melding geven dat ze de servers restarten..... (5 minuten van tevoren ofzo)
In WoW doen ze altijd netjes een half uur ~ 15 min van te voren een server broadcast.
Raar dat ze het niet in D3 doen op die manier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

chromeeh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:55:
Ik heb toch al meerdere malen server restarts aangekondigd zien worden door een broadcast in D3 echter zou ik het in dit geval niet durven te zeggen aangezien ik op mijn werk niet aan het gamen was :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Eindelijk mijn wizard zijn normale gear maar is aangedaan dus kon ik zien wat de schade was van IAS nerf. Het valt heel erg mee, ben er ~2-3k DPS op achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:11
chromeeh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:55:
[...]

In WoW doen ze altijd netjes een half uur ~ 15 min van te voren een server broadcast.
Ja klopt, ik heb bij een eerdere herstart wel netjes een bericht gekregen maar dit keer dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik kan er af en toe niet bij hoor. Tot nu toe superveel lvl 60 rare items gevonden met zieke stats zoals vit, str en 50% crit. En wat krijg je daarvoor, juist, 300 dps wapen. Kom op zeg.

Ik farm hier hiervoor Hell act 3 en 4 helemaal grijs!

Loop nu met een 1handed van 856dps en een shield rond maar ik zou toch echt graag eens boven de 1k dps wapens willen zien :/

[ Voor 8% gewijzigd door PcManiaxx op 22-06-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_f
  • Laatst online: 06-12-2024
Hoe lang duurt zo een "maintenance" van hun servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 13:42
Junia schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:53:
Pff...

Blizzard zorgt ervoor dat Hardcore spelen op dit moment gewoon niet te doen is.
Al die lagspike's en dat soort disconnects.... Dan wil je toch geen HC spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Soon(tm)
Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging