Mensen hebben 10 jaar lang geprobeerd te verdedigen dat maphack helemaal geen hack is, deze discussie zal ook nog wel even blijven lopen.ActualFantasy schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:04:
[...]
En jij denkt dat mocht hij gaan PvP'en dat het script uitgezet gaat worden.
Idd, natuurlijk eigenlijk geen discussie waard, want je hebt er altijd mensen bij die het niet kunnen laten om de regeltjes te breken. Maar ga het dan niet zitten goedpraten alsof je niks fout doet.
Lijkt me sterk, gewoon een script dat keypresses simuleert. Gebruik het al in zo enorm veel spellen. Heb het ook een tijd in Battlefield 3 gebruikt om key remapping te kunnen doen daar dit spel wat problemen heeft met keymapping.Blistimo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:09:
Misschien wordt PvP wel uitgesteld tot Blizzard dit soort scripts onmogelijk kan maken, of in elk geval detecteerbaar zodat ze er vervolgens actie op kunnen ondernemen.
Inderdaad, nog niet geevalueerd of het nuttig is in PVP. Op dit moment is het nuttig. Maken van zo'n script is letterlijk een minuut werk.Het niet laten verlopen van een buff is iets dat een mens prima zelf kan doen. Ik vind het persoonlijk zelfs zo'n makkelijke handeling dat ik een script totaal overbodig vind. De grap is dat het scriptje in PvP misschien niet eens werkt. Omdat precies op het moment dat het script draait de speler zonder AP zit. Deze speler let door het script minder goed op zijn buff, ziet niet dat deze is verlopen > nadeel!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ik weet dat er niks is gedaan met act 1. maar voor de patch lukte act 1 me wel gewoon, maar ging net even weer spelen op mn monk, kwam 1 elite pack tegen bam dood XD, toen ben ik via een andere weg gegaan kwam ik toevallig nog een pack tegen. bam weer dood, daarna nog keer geprobeerd maar ging vrij snel door mijn healing spells heen en was dus weer dood. en was toch ook best wel pissig omdat mijn repaircosts al 15k waren in 5 minuten tijdmauro101 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:44:
[...]
met die stats niet doorheen komen? Mischien doe je toch iets fout!
ACT 1 is trouwens niks mee gedaan, alleen ACT 2/3/4.
Welke skills gebruik je dan? Tot nu toe gaat het prima in act 1. Moet nog wel de butcher killen trouwens.syntesia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:39:
ik kan inferno act 1 niet eens doorkomen na die patcheerst lukte het wel.
mn attackspeed is ook wel enorm gezakt van 1.8 naar 1.5![]()
ben trouwens een Monk 14k dps 30k hp 1k LoH en 411 Res
Ik heb nu 15k dps, 33k hp, 7600 armor (met enchantress).. 0 LoH (heb kill) en 458 res.
M1 = Deadly Reach met forsight rune
M2 = Fists of Thunder met Quickening rune
1 = Sweeping winds/Cyclone
2 = BoH/Blazing Wrath
3 = Serenity/Peaceful Response
4 = Mantra of Evasion/Hard Target
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik had het zelfde op me wiz. Act 1 inferno ging redelijk nu kom ik er niet eens meer doorheen..... heb ook zo'n beetje 7k dps verloren.syntesia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:14:
[...]
ik weet dat er niks is gedaan met act 1. maar voor de patch lukte act 1 me wel gewoon, maar ging net even weer spelen op mn monk, kwam 1 elite pack tegen bam dood XD, toen ben ik via een andere weg gegaan kwam ik toevallig nog een pack tegen. bam weer dood, daarna nog keer geprobeerd maar ging vrij snel door mijn healing spells heen en was dus weer dood. en was toch ook best wel pissig omdat mijn repaircosts al 15k waren in 5 minuten tijd
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
De simpelheid van het scriptje maakt het wat dat betreft voor Blizzard meteen ook veel minder de moeite waard. Zoals de G15 macro-loop-scripts in WoW zegt Blizzard zelf dat ze er niks aan kunnen en zullen doen, omdat de scripts dermate simpele handelingen nadoen dat het nauwelijks voordeel oplevert. Noem het een Quality of Life script. Dat door zijn simpelheid nadelig kan uitpakken als je het op het verkeerde moment gebruikt.Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:13:
[...]
Maken van zo'n script is letterlijk een minuut werk.
Vergelijk het met Blizzard's statement over multiboxers (iemand al bekend met Diablo multiboxers trouwens, lijkt me op zich ook nog wel te doen?): Multiboxen is toegestaan, omdat het aan de ene kant een voordeel heeft, maar aan de andere kant een nadeel. Kill de leader en de rest loopt als een stel kippen zonder kop rond. Natuurlijk is het een nadeel dat 1 persoon 4 chars kan aansturen en daardoor een gigantische controle over zijn focus heeft, maar als je het trucje kent en de angel uit die focus haalt wals je er met menselijk handelen alsnog overheen. En voor multiboxen heb je een keyclone progje nodig dat.... Ta-dah! keypresses simuleert.
En hoe simpeler het scriptje is, hoe kleiner het voordeel, hoe minder merkbaar het is.
Farmbots zijn een stuk ingewikkelder, en daar ben ik ook wel degelijk zwaar tegenstander van. Maar je er druk over maken heeft zo weinig zin dat ik dat gewoon maar niet meer doe. En dat zouden meer mensen moeten doen
[ Voor 3% gewijzigd door Blistimo op 21-06-2012 16:24 ]
Vandaag aangekomen bij Diablo op inferno.... na wat weekjes gegrind te hebben ging het na act 3-(vanaf savepunt 4) een heel stuk vlotter. Dit kwam mede door wat upgrades in gear. Gisteren gestart met act 4 inferno en de patch + gear van act 3 maken het haalbaar genoeg.
1 keer even snel diablo geprobeerd en in shadowfase al op 50% hp gekregen tot ik dood ging......
Alles met een Barbarian natuurlijk..
voor de mensen die het willen weten stats atm :
55k hp
43k dps (unbuffed)
En met impunity warcry op :
837 physical res.
800 fire res.
650/750 allres overig
9850 armor met echantress
1 keer even snel diablo geprobeerd en in shadowfase al op 50% hp gekregen tot ik dood ging......
Alles met een Barbarian natuurlijk..
voor de mensen die het willen weten stats atm :
55k hp
43k dps (unbuffed)
En met impunity warcry op :
837 physical res.
800 fire res.
650/750 allres overig
9850 armor met echantress
Always bet on Huub
Amen.Blistimo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:23:
[...]
De simpelheid van het scriptje maakt het wat dat betreft voor Blizzard meteen ook veel minder de moeite waard. Zoals de G15 macro-loop-scripts in WoW zegt Blizzard zelf dat ze er niks aan kunnen en zullen doen, omdat de scripts dermate simpele handelingen nadoen dat het nauwelijks voordeel oplevert. Noem het een Quality of Life script. Dat door zijn simpelheid nadelig kan uitpakken als je het op het verkeerde moment gebruikt.
Vergelijk het met Blizzard's statement over multiboxers (iemand al bekend met Diablo multiboxers trouwens, lijkt me op zich ook nog wel te doen?): Multiboxen is toegestaan, omdat het aan de ene kant een voordeel heeft, maar aan de andere kant een nadeel. Kill de leader en de rest loopt als een stel kippen zonder kop rond. Natuurlijk is het een nadeel dat 1 persoon 4 chars kan aansturen en daardoor een gigantische controle over zijn focus heeft, maar als je het trucje kent en de angel uit die focus haalt wals je er met menselijk handelen alsnog overheen. En voor multiboxen heb je een keyclone progje nodig dat.... Ta-dah! keypresses simuleert.
En hoe simpeler het scriptje is, hoe kleiner het voordeel, hoe minder merkbaar het is.
Farmbots zijn een stuk ingewikkelder, en daar ben ik ook wel degelijk zwaar tegenstander van. Maar je er druk over maken heeft zo weinig zin dat ik dat gewoon maar niet meer doe. En dat zouden meer mensen moeten doen
Signature
Is het eigenlijk mogelijk om 2 authenticators op 1 account te plakken?
Ik heb een fysieke op m'n tobo liggen, maar wil zo af en toe ook op m'n werk kunnen inloggen, Authenticator natuurlijk niet bij me... Mobile authenticator zou dit oplossen, maar mijn phone is bv al 2 keer dood verklaard en vervangen, helaas moet je dan telkens weer contact opnemen met Blizzard om die account weer vrij te krijgen. . . . Ik trek dat niet zo ...
Dus vandaar: kan je er 2 op 1 account hangen?
(sorry voor wat off topic, maar kon het gewoon niet vinden in de FAQ en op google)
Ik heb een fysieke op m'n tobo liggen, maar wil zo af en toe ook op m'n werk kunnen inloggen, Authenticator natuurlijk niet bij me... Mobile authenticator zou dit oplossen, maar mijn phone is bv al 2 keer dood verklaard en vervangen, helaas moet je dan telkens weer contact opnemen met Blizzard om die account weer vrij te krijgen. . . . Ik trek dat niet zo ...
(sorry voor wat off topic, maar kon het gewoon niet vinden in de FAQ en op google)
Butcher dropte gister 8 blues, 4 yellows , daarna 7blues 3 yellows . Zo gaat het elke keer ongeveer voor 30 sec. werkJerry schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:07:
[...]
Butcher en Warden droppen minder nu. Champion packs droppen meer rares nu. Meestal 2, vaak 3-4.
Even alle rares identifyen om te zien hoeveel van elk itemlevel erbij zit...
Neen, 1 per account.Zilverdael80 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:29:
Nope, dat kan niet.Zilverdael80 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:29:
Als het goed is heeft de fysieke auth een ringetje waarmee je het ding aan je sleutelbos kan hangen. Is niet ideaal vanwege de grootte van het ding, maar dan heb je hem iig wel altijd bij je.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
True, maar die batt was in no time leeg, omdat hij in m'n broek continu aan gingRannasha schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:31:
[...]
Nope, dat kan niet.
Als het goed is heeft de fysieke auth een ringetje waarmee je het ding aan je sleutelbos kan hangen. Is niet ideaal vanwege de grootte van het ding, maar dan heb je hem iig wel altijd bij je.
Anyways, thanks
Van de 44 rares + 1 legendary:
ilvl < 60 = 31
ilvl 61 = 11
ilvl 62 = 2
ilvl 63 = 1
Nog maar een rondje doen...
ilvl < 60 = 31
ilvl 61 = 11
ilvl 62 = 2
ilvl 63 = 1
Kijk je ook niet scheel op de ilvl's he. Zelfs ilvl 59 hebben soms mooie stats!Jerry schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:33:
ilvl < 60 = 31
ilvl 61 = 11
ilvl 62 = 2
ilvl 63 = 1
Signature
Uiteraardmouzetc schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:34:
[...]
Kijk je ook niet scheel op de ilvl's he. Zelfs ilvl 59 hebben soms mooie stats!
Op mijn monk heb ik 9k dps, 42khp (incl. magic ally met earth rune) en 8k armour; ook incl. enchantress.
Heb 650 LoH en 150 ress all.
Act 1 inferno kan ik redelijk goed solo-en; een enkele elite pack uitgezonderd.
SK runs in coop-mode gaat almost flawless.
Meer ress zou prettig zijn, maar maakt het spel ook minder uitdagend.
Voor mij maakt die uitdaging de gameplay, want als alles een walk in the park is vergaat bij mij snel het plezier. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Heb 650 LoH en 150 ress all.
Act 1 inferno kan ik redelijk goed solo-en; een enkele elite pack uitgezonderd.
SK runs in coop-mode gaat almost flawless.
Meer ress zou prettig zijn, maar maakt het spel ook minder uitdagend.
Voor mij maakt die uitdaging de gameplay, want als alles een walk in the park is vergaat bij mij snel het plezier. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Meh ik loop nu een beetje tegen m'n BARB stats aan.
str 1000+
Vit 800+
life 37K
resists rond de 350
Alleen m'n DPS is best wel pus nu, 8.5K ofzo, dat schiet niet op ik ben nu in Inferno maar ik kan zo niet goed tegen de elites op.
Punt is hoe kom je het snelst aan behoorlijke wapens, mijn zwaard is nu 650 damage wat wel veel beter kan maar op de AH is het stervensduur.. Gewoon maar act 4 van Hell farmen? Met veel moeite kom ik in inferno nu aan 5 nv stacks om bij de 6de Elite continu de pijp uit te gaan..
str 1000+
Vit 800+
life 37K
resists rond de 350
Alleen m'n DPS is best wel pus nu, 8.5K ofzo, dat schiet niet op ik ben nu in Inferno maar ik kan zo niet goed tegen de elites op.
Punt is hoe kom je het snelst aan behoorlijke wapens, mijn zwaard is nu 650 damage wat wel veel beter kan maar op de AH is het stervensduur.. Gewoon maar act 4 van Hell farmen? Met veel moeite kom ik in inferno nu aan 5 nv stacks om bij de 6de Elite continu de pijp uit te gaan..
En hoelang doe je ongeveer over dit rondje? Ik wil vannavond ook eens een rondje weer doen sinds de patch dus ik ben benieuwd of me DH het nog een beetje kan overleven in inferno ACT 1.Jerry schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:33:
ilvl < 60 = 31
ilvl 61 = 11
ilvl 62 = 2
ilvl 63 = 1
We begrijpen elkaar volgens mij volledig, maar ik vind juist jouw uitleg vatbaar voor misvattingen. Niemand geeft iets om witte items. Dat is ruis. Het gaat om blauw+, en met meer MF droppen er uiteindelijk meer blauw+ items, en verwacht je dus ook, in aantal, meer lvl 63 blauw+ items.Angeloonie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:08:
Is niet flauw, het is gewoon wat het is. Dat het een wit item is betekend niet dat er een item minder gedropped is. We moeten voorkomen dat mensen gaan denken dat er meer items droppen met meer MF. Dat er door MF meer bruikbare items droppen doordat de witte items magic/rare/legendary worden is wat anders
[...]
Maar het aantal lvl 63 items dat in totaal dropped is niet meer of minder met/zonder MF.Het lijkt alleen dat er meer droppen omdat je dan meer blues vindt en dus opraapt. Anders moet je voor de gein eens runs doen zonder MF en alle lvl 62/63 oppakken en vervolgens hetzelfde met 100% MF, durf te wedden dat je inventory dan even vol is maar meer blauwe (of hoger) items bevat
Boss dropt normaal 2x wit, 2x blauw, 1x geel. Nu met hoge MF dropt hij 1x wit, 2x blauw, 2x geel (1 wit wordt blauw, 1 blauw wordt geel) Effectief droppen er dan dus twee keer zoveel gele items
Maar goed, we begrijpen elkaar wel
Flapmo, waarom ben je zo verzuurd joh. Ik betwijfel of mensen last hebben van dat een klein percentage spelers macro-scripts gebruikt voor zaken als het automtisch omhoog houden van zijn/haar buffs. Ik snap niet dat jij dit gelijk moet doortrekken naar chinese goldfarmers 
Nu is er al genoeg over gezegd denk ik en blijkbaar ben je het toch niet eens met mensen die het anders vinden dan jij maar misschien zou het je sieren hier iets genuanceerder over te zijn. Zie het niet zo zwart wit. Als ik een macro gebruik voor mijn buff, ben ik nog niet aan het automatisch goldgrinden.
(Mss beetje na de initiele discussie maar ik ben aan het werk en wilde er toch even op reageren
)
Nu is er al genoeg over gezegd denk ik en blijkbaar ben je het toch niet eens met mensen die het anders vinden dan jij maar misschien zou het je sieren hier iets genuanceerder over te zijn. Zie het niet zo zwart wit. Als ik een macro gebruik voor mijn buff, ben ik nog niet aan het automatisch goldgrinden.
(Mss beetje na de initiele discussie maar ik ben aan het werk en wilde er toch even op reageren
Als je na installatie op je telefoon, de restore-code en serial number bewaart, kan je bij een nieuwe telefoon / geflashte telefoon, gewoon een restore doen in de app met die codes.Zilverdael80 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:29:
Mobile authenticator zou dit oplossen, maar mijn phone is bv al 2 keer dood verklaard en vervangen, helaas moet je dan telkens weer contact opnemen met Blizzard om die account weer vrij te krijgen. . . . Ik trek dat niet zo ...
Je hoeft dan geen contact op te nemen met Blizzard.
Verwijderd
Vind het een beetje een kwestie van het recht in eigen hand nemen. Er zal ongetwijfeld in de EULA van blizz staan dat het niet toegestaan is om handelingen de automatiseren. Hoewel het voordeel van een buff automatiseren niet zo groot is is het wel degelijk een voordeel dat jij jezelf geeft over andere spelers. Klinkt misschien een beetje zeikerig maar dat is ook wel nodig anders gaan mensen die grens steeds verder verleggen onder het mom van 'ja maar buffs automatisch casten mocht ook dan dit vast ook wel..'chaoscontrol schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:44:
Flapmo, waarom ben je zo verzuurd joh. Ik betwijfel of mensen last hebben van dat een klein percentage spelers macro-scripts gebruikt voor zaken als het automtisch omhoog houden van zijn/haar buffs. Ik snap niet dat jij dit gelijk moet doortrekken naar chinese goldfarmers
(Mss beetje na de initiele discussie maar ik ben aan het werk en wilde er toch even op reageren)
De hele discussie is ontstaan naar aanleiding van mijn quote van de EULA; het mag inderdaad niet.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:54:
Er zal ongetwijfeld in de EULA van blizz staan dat het niet toegestaan is om handelingen de automatiseren.
Ik vind het part of the game dat je zelf je buffs moet bijhouden en het mag niet van Blizzard. Maar sommige denken daar anders over. Let's agree to disagree.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Uurtje, om en nabij. Maar dan heb je alle champion packs in Act 1 wel gehadZeroCode schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:39:
[...]
En hoelang doe je ongeveer over dit rondje? Ik wil vannavond ook eens een rondje weer doen sinds de patch dus ik ben benieuwd of me DH het nog een beetje kan overleven in inferno ACT 1.
Kort mijn ervaringen met de nieuwe patch als Wizard: dps van 37k naar 26k, dat is wel incl. de Force Weapon bug.
Na 2 siegeBreaker runs met 3 wipes en 0 verkoopbare items en ontdekking dat ik 'm niet meer down krijg binnen 3 minuten dan maar Jailor/Butcher runs gedaan. Ook geen succes qua drops maar was in ieder geval veel leuker om te spelen + aardige gold winst. Mijn companions hadden meer succes dus er kunnen wel leuke dingen droppen.
Al bij al positief dus, alleen wordt het shoppen voor CHC...
Na 2 siegeBreaker runs met 3 wipes en 0 verkoopbare items en ontdekking dat ik 'm niet meer down krijg binnen 3 minuten dan maar Jailor/Butcher runs gedaan. Ook geen succes qua drops maar was in ieder geval veel leuker om te spelen + aardige gold winst. Mijn companions hadden meer succes dus er kunnen wel leuke dingen droppen.
Al bij al positief dus, alleen wordt het shoppen voor CHC...
Zo alle ranged classes (Wizz / DH) nu hun items aan het veranderen naar CHD/CHC?
Ik heb nogal wat moeite om met mijn wizz door act3 te komen, waar zou ik qua gear nu op moeten focussen?
HP = 30k
Damage = 35K
Res = 500
INt = 1715
Armor = 2,9k
Moet ik meer damage? Dus focusen op CHD/CHC? Is mijn Int te laag? Of toch Vit/Res?
Mijn spells die gebruik zijn blizzard / poison hydra en als sig spell Piercing Orb. Verder gebruik ik DS, Force Armor en Magic weapon.
Ik heb nogal wat moeite om met mijn wizz door act3 te komen, waar zou ik qua gear nu op moeten focussen?
HP = 30k
Damage = 35K
Res = 500
INt = 1715
Armor = 2,9k
Moet ik meer damage? Dus focusen op CHD/CHC? Is mijn Int te laag? Of toch Vit/Res?
Mijn spells die gebruik zijn blizzard / poison hydra en als sig spell Piercing Orb. Verder gebruik ik DS, Force Armor en Magic weapon.
Als ik jullie reacties zo lees lijkt het alsof IAS er helemaal niet meer toe doet? Is het niet nog steeds een van de belangrijkste stats voor DPS?
IAS doet er nog redelijk toe. Heb gloves met 166 INT en 7% IAS. Deze vervangen voor 240INT levert mij een groot damage tekort op.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik vind het erg zoeken. Ik heb namelijk met een crit build bezig, dus dan zou je juist weer crat chance + ias moeten hebben, met natuurlijk wat intel. Erg duur duur duur!Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:14:
IAS doet er nog redelijk toe. Heb gloves met 166 INT en 7% IAS. Deze vervangen voor 240INT levert mij een groot damage tekort op.
Signature
27 k health 450 resist all 22 k damage en act 1 is een walk in the parkZeroCode schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:39:
[...]
En hoelang doe je ongeveer over dit rondje? Ik wil vannavond ook eens een rondje weer doen sinds de patch dus ik ben benieuwd of me DH het nog een beetje kan overleven in inferno ACT 1.
Battletag Vakasha#2284
Jup. Ik wil wel crit build maar dat moet je direct goed doen. Direct goed doen betekent 20mil investeren.mouzetc schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:17:
[...]
Ik vind het erg zoeken. Ik heb namelijk met een crit build bezig, dus dan zou je juist weer crat chance + ias moeten hebben, met natuurlijk wat intel. Erg duur duur duur!
ik was hier al mee begonnen zo'n 1-2 weken geleden... ben nu redelijk geirriteerd dat opeens iedereen deze items moet/wil hebben... voel me toch ineens stuk minder speciaalTsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:32:
[...]
Jup. Ik wil wel crit build maar dat moet je direct goed doen. Direct goed doen betekent 20mil investeren.
Of je bent gewoon mega blij omdat het toen iets goedkoper wasBuntmans schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:34:
[...]
ik was hier al mee begonnen zo'n 1-2 weken geleden... ben nu redelijk geirriteerd dat opeens iedereen deze items moet/wil hebben... voel me toch ineens stuk minder speciaal
Maar er zijn er genoeg hoor, no worries
Signature
Ik ben blij dat ik een aantal weken geleden al dat spul heel goedkoop op de kop heb kunnen tikken. Weet nog wel dat ik hier een paar mooie vondsten postte voor een paar honderd K en dat men twijfelde of die wel een miljoen op zouden brengen... nu kosten al die ringen enzo wel 5 miljoenTsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:32:
Jup. Ik wil wel crit build maar dat moet je direct goed doen. Direct goed doen betekent 20mil investeren.
+80dex, 3.5% CHC, 24% CHD ring voor 79k, dat waren de tijden
[ Voor 6% gewijzigd door Zoijar op 21-06-2012 17:55 ]
Ach ja, het is alleen ergerlijk dat mensen die EULA breken een onbedwingbare behoefte hebben om hiermee te koop te lopen, het niet kunnen verkroppen als anderen hun gedrag veroordelen en soms zo ver gaan om de mensen belachelijk te maken die hun standpunt niet delen.OkkE schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:57:
[...]
De hele discussie is ontstaan naar aanleiding van mijn quote van de EULA; het mag inderdaad niet.
Ik vind het part of the game dat je zelf je buffs moet bijhouden en het mag niet van Blizzard. Maar sommige denken daar anders over. Let's agree to disagree.
Inhoudelijk is het nogal een non-discussie, er staat in de EULA dat iets niet mag, dus mag het niet.
Primair ligt de uitdaging bij Blizzard en de communitie om te zorgen dat het niet tot voordelen leidt en zo min mogelijk aantrekkelijk wordt gemaakt, en daarnaast te zorgen dat er zoveel mogelijk mensen worden gepakt die zich niet aan die regels houden. En tjsa, face the consequences...
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Argh, wtf hebben ze toch gedaan met movement speed?! Ik kan de vinger er niet op leggen...
Ik kon eerst als DH met 19% movement speed met Smoke redelijk wegkomen bij normale mobs op Act 2 en 3 inferno. Momenteel is dat echt niet het geval ondanks dat ik nu Ice elemental arrow gebruik ipv de generfte NTentacles.
Imps die uit zo'n arcane construct komen in act2 zijn zo belachelijk snel dat ze er al zo'n beetje staan als ik weg vault en wegkomen van fallen in Act 3 kan ik ook wel vergeten. Daarnaast resurrecten shamans elkaar daar nu ook non-stop, ik kan Act 3 totaal niet meer aan, terwijl ik het eerst redelijk easy vond. (hits waren gewoon instant-death, maar best vermijdbaar) Nu wordt ik gewoon al kitend geswarmed als een rijdende seigetank door speedlings in SC2.
Act 1 efficient farmen is ook wel einde, ik snap echt niet wat ieders geheim is om zoveel drops op te pakken, maar ik vind in één run imprisoned angel ~5 Rares terwijl ik vrijwel altijd voor cursed hold al 4 stacks heb. Ik veeg alles dus echt wel schoon! De vorige twee runs heb ik gewoon netto 2K gold overgehouden voor m'n items verkopen, maar dat schiet natuurlijk ook niet op. Het enige dat nog werkt is lam een beetje Goblins in Act 2 farmen of op Hell Act 4 alles rofl-stompen en al die lvl55 zooi die dropt verkopen.
Ik kon eerst als DH met 19% movement speed met Smoke redelijk wegkomen bij normale mobs op Act 2 en 3 inferno. Momenteel is dat echt niet het geval ondanks dat ik nu Ice elemental arrow gebruik ipv de generfte NTentacles.
Imps die uit zo'n arcane construct komen in act2 zijn zo belachelijk snel dat ze er al zo'n beetje staan als ik weg vault en wegkomen van fallen in Act 3 kan ik ook wel vergeten. Daarnaast resurrecten shamans elkaar daar nu ook non-stop, ik kan Act 3 totaal niet meer aan, terwijl ik het eerst redelijk easy vond. (hits waren gewoon instant-death, maar best vermijdbaar) Nu wordt ik gewoon al kitend geswarmed als een rijdende seigetank door speedlings in SC2.
Act 1 efficient farmen is ook wel einde, ik snap echt niet wat ieders geheim is om zoveel drops op te pakken, maar ik vind in één run imprisoned angel ~5 Rares terwijl ik vrijwel altijd voor cursed hold al 4 stacks heb. Ik veeg alles dus echt wel schoon! De vorige twee runs heb ik gewoon netto 2K gold overgehouden voor m'n items verkopen, maar dat schiet natuurlijk ook niet op. Het enige dat nog werkt is lam een beetje Goblins in Act 2 farmen of op Hell Act 4 alles rofl-stompen en al die lvl55 zooi die dropt verkopen.
Met 5 NV droppen de elites bij mij in act 1 twee of drie rares, best vaak drie. En ik dood ze in 30 seconden ofzo. Vanmiddag even half act 1 leeg geveegd, echt tientallen, misschien wel 100 rares. Alleen niks bruikbaars verder, alles door de blacksmith salvage... Ik denk dat het geheim 5 NV is en er snel doorheen kunnen. En toch wat MF...djunicron schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:53:
Toch blijf ik het idee hebben dat act 2 en 3 gewoon betere loot drops hebben; beter dan alleen twee keer zoveel hogere level items. Ik denk dat ik weer de Kulle quest ga farmen... die was goed te doen voor mij.
[ Voor 9% gewijzigd door Zoijar op 21-06-2012 18:01 ]
De truc is om niet alleen 5 stacks te pakken en dan snel Warden/Butcher om te leggen. Met 5 stacks NV dropt iedere champ-pack minstens 1 rare (vaak 2-3 met slechts 50 MF bij mij). Daarmee is een champ-pack net zo goed als een boss. De farm-run bestaat dus uit 5 stacks pakken en daarna gewoon rond blijven teleporten naar waypoints in gebieden met veel elites. Ergens tussendoor pak je de bosses (Warden/Butcher) ook nog even mee. Een farm-run wordt hierdoor langer, maar je pakt wel een stuk meer rares. Een A1 run kost mij 1hr-1hr15 en levert iets van 30-40 rares op. Er zijn dan nog plekjes die ik niet gecleared heb, maar dat zijn plekken die ik minder leuk vind.djunicron schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:53:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dit spel word zoveel leuker in coop. Echt geweldig gewoon. Jammer dat er geen voice chat is, typen veroorzaakt de dood nog wel is...
Moet gaan sparen, Inferno is een stuk uitdagender geworden
Maar goed, zonder uitdaging geen plezier

Maar goed, zonder uitdaging geen plezier
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Iets met Teamspeak of Skype maybe?Creqaw schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:13:
Dit spel word zoveel leuker in coop. Echt geweldig gewoon. Jammer dat er geen voice chat is, typen veroorzaakt de dood nog wel is...
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik stem voor een battlenet app! ghehehe
Ingebouwd in WoW/SC2/D3 natuurlijk, geen aparte!
The dude abides @ MartinDude#2420
Niet heel nuttig in random games tbh.
Ingame voicechat is gewoon makkelijker, en een beetje jammer dat het niet is geimplementeerd.
Hola, m'n eerste goede item
.

Die wijziging mag er wel wezen. In Act I gevonden. Nu alleen nog bedenken of ik hem op m'n monk gebruik (welke op dit moment eigenlijk gefocust is op fire resistance), m'n demon hunter, of dat ik hem gewoon verkoop... Alleen voor hoe veel... Zal denk ik toch snel 'n miljoen zijn.

Die wijziging mag er wel wezen. In Act I gevonden. Nu alleen nog bedenken of ik hem op m'n monk gebruik (welke op dit moment eigenlijk gefocust is op fire resistance), m'n demon hunter, of dat ik hem gewoon verkoop... Alleen voor hoe veel... Zal denk ik toch snel 'n miljoen zijn.
Tenzij je voor een crit build gaat met een van je characters zou ik hem verkopen. Zonder zijn crit chance is hij weinig waard.
Jammer dat er geen CHD op zit, dan had ik er wel een aantal miljoen voor gegeven hehe. Punt is dat je veel meer hebt aan CHC als je ook hoge CHD hebt. Alleen een van de twee heb je niet veel aan. En amulets kunnen beide hebben, dus die zijn veel geliefder (imho). Zelf heb ik een 4% CHC, 45% CHD, +89 dex en die geeft denk ik veel meer dps dan deze. Niettemin zal hij wel 1M doen
[ Voor 63% gewijzigd door Zoijar op 21-06-2012 18:58 ]
2x dezezelfde items geloot

De ene op RMAH binnen half uurtje verkocht voor 126 euro
Geen idee wat ik voor de ander kan vragen in gold

De ene op RMAH binnen half uurtje verkocht voor 126 euro
[ Voor 35% gewijzigd door PcManiaxx op 21-06-2012 19:14 ]
is dat niet het gevolg van de ias nerf... movement is nog wel gelijk, maar het kost nu meer tijd om tijdens het kiten ff een arcane orb (heb alleen wiz geen dh) weg te schieten..djunicron schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:53:
Argh, wtf hebben ze toch gedaan met movement speed?! Ik kan de vinger er niet op leggen...
Sinds de patch (volgens mij) heb ik bij public games tegenwoordig 'maar' ~2300 mensen die aan het spelen zijn volgens mijn client. Daarvoor zat het zo rond dit tijdstip toch wel zo rond de 10 a 11 duizend.
Nu zijn bij mij de meeste quests maar met 2 of 3 bezet en hoogstens 20.
Meer mensen die dit is opgevallen of is er een setting ergens veranderd??
Nu zijn bij mij de meeste quests maar met 2 of 3 bezet en hoogstens 20.
Meer mensen die dit is opgevallen of is er een setting ergens veranderd??
Ik denk dat ik toch maar eens t spel ga aanschaffen. Weet iemand waar ik het goedkoop digitaal kan kopen? De goedkoopste is mycom met 45 euro maar daar zit een levertijd van 2-4 dagen op. T liefst wil ik hem zo al spelen. Ik zou wel graag een site willen die betrouwbaar is.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gezocht, imba DPS om Belial inferno neer te krijgen 
tag: Tbeast#1352
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
waw, serieus?PcManiaxx schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:01:
2x dezezelfde items geloot
[afbeelding]
De ene op RMAH binnen half uurtje verkocht voor 126 euro![]()
Signature
Daar is hij helaas 60 euro. Kan veel goedkoper neem ik aan?
1 item op de RMAH verkopen en je hebt het eruitHeilige Kaas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:31:
[...]
Zelfs op g2play.net is ie atm 55 euroHeilige Kaas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:31:
[...]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
deze discussie had ik tijdens de release week... nee... als je hem online koopt betaal je gewoon flink meer dan wanneer je hem koopt met doos/manual/discs/whatever.... counterintuitive maar waarHeilige Kaas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:31:
[...]
het is dus de vraag, heb je het ervoor over 15 euro meer te betalen om hem vanavond te spelen ipv morgen na een bezoekje aan de winkel.
edit. voor mij was het antwoord 'ja'
[ Voor 3% gewijzigd door Buntmans op 21-06-2012 19:46 ]
Hij is slechts op twee locaties aanwezig. En dat is nog een uur rijden. Wat raar dat die niet beschikbaar is. Hij is in andere winkels ook bijna niet beschikbaar.
T is trouwens alweer bijna 8 uur dus langs een winkel gaan gaat hem zowiezo niet worden
Ik wacht nog even af en anders bestel ik hem gewoon op deze site:http://www.gamecardwinkel.nl/nl/products/details/id/76/Diablo-3
Ze lijken aardig tevreden bij de comments
T is trouwens alweer bijna 8 uur dus langs een winkel gaan gaat hem zowiezo niet worden
Ik wacht nog even af en anders bestel ik hem gewoon op deze site:http://www.gamecardwinkel.nl/nl/products/details/id/76/Diablo-3
Ze lijken aardig tevreden bij de comments
Ik verveel meBuntmans schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:45:
[...]
het is dus de vraag, heb je het ervoor over 15 euro meer te betalen om hem vanavond te spelen ipv morgen na een bezoekje aan de winkel.
Cancel that, eindelijk gelukt.Bospa01 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:24:
Gezocht, imba DPS om Belial inferno neer te krijgen
Frenzy met +dmg rune icm +dmg cry en alle overige skills ingeruild voor defensive !!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben niet zo zeer tegen het feit dat Tsu het gebruikt, ik ben tegen het feit dat hij het recht praat. Dat is een wereld van verschil. Als je het doet, prima, maar kom niet aan met een verhaal dat het geen invloed heeft op het spel. Dat is natuurlijk je reinste onzin en onmogelijk verdedigbaar. Daarnaast hou ik inderdaad van discussieren en zal ik zo lang ik nog fouten zie in andermans redenatie die zeker belichten om zo proberen diegene te laten zien waarom hij fout zit.chaoscontrol schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:44:
(Mss beetje na de initiele discussie maar ik ben aan het werk en wilde er toch even op reageren)
Ik kan het prima eens zijn met mensen die het anders vinden dan ik, maar dan moeten ze wel met de juiste argumenten komen. Wat dat betreft schort er ook nog wel wat aan jouw argumentatie, maar gezien het feit jij niet diegene bent die bot laten we dat maar even buiten beschouwing
[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 21-06-2012 19:54 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik zie het probleem niet met betrekking tot dit script. Als jij dat probleem wel ziet mis je een gezonde dosis relativeringsvermogen en zeur je omdat je een principieel punt wilt maken. Ik vind dat prima, maar geef dat dan even eerlijk toe.Flapmo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:53:
Ik ben niet zo zeer tegen het feit dat Tsu het gebruikt, ik ben tegen het feit dat hij het recht praat. Dat is een wereld van verschil. Als je het doet, prima, maar kom niet aan met een verhaal dat het geen invloed heeft op het spel. Dat is natuurlijk je reinste onzin en onmogelijk verdedigbaar. Daarnaast hou ik inderdaad van discussieren en zal ik zo lang ik nog fouten zie in andermans redenatie die zeker belichten om zo proberen diegene te laten zien waarom hij fout zit.
Ik probeer me in te lezen op de RMAH. Wil items daar verkopen. Zit nog op normal en mijn items zijn toch max 3 euro waard.
Maar goed, alles is meegenomen.
Ben op zoek naar bepaalde antwoorden, maar kan het niet vinden.
Kost het mij geld als ik iets op de auction zet.
Ik heb gevonden dat het niets kost als er niets verkocht wordt, maar kan niet vinden of echt alle kosten eerst van het bedrag af gaat van het item wat verkocht is.
Zie namelijk dat je PayPal moet koppelen. Wil eigenlijk zelf niet in game verkopen, maar zou wel lekker zijn om in de store dingen te kopen.
Dus geld naar mijn balans, maar niet vanaf mijn rekening naar mijn balans.
Volgens mij hoe meer ik typ hoe onduidelijker het wordt.
Heeft er iemand al met battle.net balance digitale spellen gekocht in de store?
Is ook niet duidelijk of dit kan.
Zit er namelijk aan te denken om voorlopig mijn "verdiensten" op battle.net te laten staan en later als ik dingen verkoop dit naar mijn paypal te laten sturen (Ik ben bekend met dat de keuze die je maakt voor die auction ook blijvend is en dat je geen tegoeden van je battle.net tegoed door kan sluizen. Die keuze moet je vooraf al maken bij het aanmaken van de auction).
Ik heb gevonden dat het niets kost als er niets verkocht wordt, maar kan niet vinden of echt alle kosten eerst van het bedrag af gaat van het item wat verkocht is.
Zie namelijk dat je PayPal moet koppelen. Wil eigenlijk zelf niet in game verkopen, maar zou wel lekker zijn om in de store dingen te kopen.
Dus geld naar mijn balans, maar niet vanaf mijn rekening naar mijn balans.
Volgens mij hoe meer ik typ hoe onduidelijker het wordt.
Heeft er iemand al met battle.net balance digitale spellen gekocht in de store?
Is ook niet duidelijk of dit kan.
Zit er namelijk aan te denken om voorlopig mijn "verdiensten" op battle.net te laten staan en later als ik dingen verkoop dit naar mijn paypal te laten sturen (Ik ben bekend met dat de keuze die je maakt voor die auction ook blijvend is en dat je geen tegoeden van je battle.net tegoed door kan sluizen. Die keuze moet je vooraf al maken bij het aanmaken van de auction).
Nee, pas als je een item verkoopt: €1.00Arunia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:13:
Ik probeer me in te lezen op de RMAH. Wil items daar verkopen. Zit nog op normal en mijn items zijn toch max 3 euro waard.Maar goed, alles is meegenomen.
(Paypal is €1.00 +15% van de verkoopwaarde)
Dus je hoeft geen geld te storten om een auction te kunnen starten, de fee word van het totaal bedrag afgehaald, en dat word op je PayPal / Battle.net account gestort.
Met dat geld kan je dan weer andere dingen doen.
Heb zelf echter nog niet gevonden of je dat geld ook in de store kan uitgeven, en heb geen authenticator om t nu te testen
[ Voor 27% gewijzigd door Zilverdael80 op 21-06-2012 20:18 ]
Die 1 euro wordt toch eerst van het "verkregen" geld af gehaald?Zilverdael80 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:16:
[...]
Nee, pas als je een item verkoopt: €1.00
(Paypal is €1.00 +15% van de verkoopwaarde)
Dus ik verkoop iets voor 3 euro, dan krijg ik maar 2 euro.
Daar gaat nog 15% voor PayPal af.
Laat ik het naar mijn balance zetten, dan krijg ik die 2 euro. Dit als ik het goed begrijp.
Ah, ik zie je edit. Goed om te horen. Vind het leuk om dat te doen, maar vind het minder als het mijn eigen geld kost.
Nu zit ik alleen te dubben of ik het toch verkoop voor gold of geld. >_<
haha, moeilijk. Maar wel heel leuk.
Bedankt voor de uitleg.
Ah, helemaal goed. Dan ga ik het eens proberen.Zilverdael80 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:22:
[...]
Exactly!!
Echter, als je het item niet verkocht krijgt, kost het je ook helemaal niks. .. . Dus je loopt 0,0 risico.
Dank je!
ps,
Ik ga zodra er genoeg op staat, toch proberen om een spel te kopen. Anders ga ik gewoon in game weer items kopen met die balance.
[ Voor 45% gewijzigd door Arunia op 21-06-2012 20:24 ]
Exactly!!Arunia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:21:
[...]
Die 1 euro wordt toch eerst van het "verkregen" geld af gehaald?
Dus ik verkoop iets voor 3 euro, dan krijg ik maar 2 euro.
Daar gaat nog 15% voor PayPal af.
Laat ik het naar mijn balance zetten, dan krijg ik die 2 euro. Dit als ik het goed begrijp.
Echter, als je het item niet verkocht krijgt, kost het je ook helemaal niks. .. . Dus je loopt 0,0 risico.
Voorlopig kies ik juist voor Pay pal. ... 15% extra voor een fictief item, maar dan kan ik het uitgeven zoals ik zelf wil, en ben niet gebonden aan blizzard / battle.netArunia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:21:
[...]
Nu zit ik alleen te dubben of ik het toch verkoop voor gold of geld. >_<
haha, moeilijk. Maar wel heel leuk.
[ Voor 28% gewijzigd door Zilverdael80 op 21-06-2012 20:27 ]
Dat is ook zo. Maar er zijn wel wat spellen die ik zou willen hebben en moet eerst het belasting gedeelte uitzoeken. Alhoewel dat best mee zal vallen.
Een keertje in de maand 250 euro binnen hengelen zal ook niet zo boeiend zijn.
Heb nu een deel als gold en een deel als geld naar battle.net balance gedaan. Ben benieuwd of het verkoopt. Mocht het lekker gaan, kan ik bij de volgende altijd nog bedenken wat ik ga doen.
Een keertje in de maand 250 euro binnen hengelen zal ook niet zo boeiend zijn.
Heb nu een deel als gold en een deel als geld naar battle.net balance gedaan. Ben benieuwd of het verkoopt. Mocht het lekker gaan, kan ik bij de volgende altijd nog bedenken wat ik ga doen.
"Tot 72 uur". Zodra je betaling is geverifiëerd door Blizzard kun je echter al direct het gehele spel spelen.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:59:
Niet dig kopen. Want er is iets mee de komende drie dagen
http://fok.nl/548984
Iemand die mee wil lopen op act 1 inferno ? Ik kom de eerste elite pack niet eens voorbij 
Vetcool#2152
Vetcool#2152
oi :P
Iemand die toevallig nog een guest pass over heeft? Dankuwel!
Nou lekker is dat. Iig heel erg bedankt dan scheelt mij dat 10 euro voor niksVerwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:59:
Niet dig kopen. Want er is iets mee de komende drie dagen
http://fok.nl/548984
Kan iemand mij helpen,ik moet het volgende doen maar weet nie hoe en waar 
The broken blade
Retrieve the beacon of honor from warriors rest ??
dank u
The broken blade
dank u
2 guest passes voor Diablo 3Roybs schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:48:
Iemand die toevallig nog een guest pass over heeft? Dankuwel!
67X6FN-GRM7-MJ4VKF-8K8B-K2G8WH
2GJG9V-9WRW-Z8JFB6-68WR-8MCWGZ
en 1 voor World of Warcraft
WHB7NB-MVT9-H4WTG4-8978-CTWXGM
mensen, ik heb mijn eerste Legendary Helmet nu net pas gevonden en wil hem graag verkopen..Ik heb alleen geen idee wat ik ervoor moet vragen, als ik in AH kijk dan kan ik geen item vinden wat er een beetje op lijkt...kunnen jullie mij een ''pricecheck'' geven?

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchhaze86 op 21-06-2012 21:28 ]
Trading topic:Dutchhaze86 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:27:
mensen, ik heb mijn eerste Legendary Helmet nu net pas gevonden en wil hem graag verkopen..Ik heb alleen geen idee wat ik ervoor moet vragen, als ik in AH kijk dan kan ik geen item vinden wat er een beetje op lijkt...kunnen jullie mij een ''pricecheck'' geven?
[afbeelding]
[PC] Diablo 3 Trading topic
Volgens mij wordt je er wel naartoe verwezen. Als je naar zo'n portaal gaat, geeft hij dan ergens geel?extremezz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:19:
Kan iemand mij helpen,ik moet het volgende doen maar weet nie hoe en waar
The broken blade
dank u
Is dat dat stuk voor die watertempel?
Dan moet je als het goed is naar het noorden. Daar kom je in een nieuw gebied en dan kun je daar 2 grotten/tempeltjes vinden waar je dat kan halen. Als ik het goed heb.
Hm, ik kan de resolutie in windowed mode niet veranderen...
Mijn dank is zéér groot!thriller schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:24:
[...]
2 guest passes voor Diablo 3
Hey dankuArunia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:38:
[...]
Volgens mij wordt je er wel naartoe verwezen. Als je naar zo'n portaal gaat, geeft hij dan ergens geel?
Is dat dat stuk voor die watertempel?
Dan moet je als het goed is naar het noorden. Daar kom je in een nieuw gebied en dan kun je daar 2 grotten/tempeltjes vinden waar je dat kan halen. Als ik het goed heb.
En hoe kies ik het beste wapen,ik heb bijlen en bogen en een orb,voorwat is die orb:)
Bedanktthriller schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:24:
[...]
2 guest passes voor Diablo 3
Edit: Heb hem besteld bij mycom, binnenkort dus weer drie van mij beschikbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Heilige Kaas op 21-06-2012 21:49 ]
Tja, wat voor char heb je?extremezz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:44:
[...]
Hey danku
En hoe kies ik het beste wapen,ik heb bijlen en bogen en een orb,voorwat is die orb:)
Voor een wizard maakt het niet uit, zolang je damage per second maar omhoog gaat. Alhoewel ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar wands heb gebruikt (act 3 normal nu trouwens) en offhand item. Die orb is voor Wizard trouwens.
Wat voor char heb je? Is wellicht makelijker om tips te geven.
Ik wil inderdaad een principieel punt maken. Ik ben niet geinterresseerd in jou persoonlijk, wel de statements die je maakt over botten i.c.m. verdedigbaar zijn.Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:06:
[...]
Ik zie het probleem niet met betrekking tot dit script. Als jij dat probleem wel ziet mis je een gezonde dosis relativeringsvermogen en zeur je omdat je een principieel punt wilt maken. Ik vind dat prima, maar geef dat dan even eerlijk toe.
On another note, zit net even Kungen te kijken op zijn wiz. Krijg meteen het gevoel dat ik er ook een wil maken
@hieronder
Voor elk beginnend char geldt eigenlijk: pak een wapen met zo hoog mogelijke DPS (nmmertje op je wapen). Stats maken in het begin weinig uit. Een wiz heeft later INT nodig voor extra damage. Echter is dit geen golden rule, DPS van je wapen blijft een main factor.
Wat betreft de rest van je gear, niet teveel zorgen om maken in het begin. Dit leer je gaandeweg wel.
INT =additional dmg.
VIT = extra life
Let op dat als je wapens met een zeer hoge attack speed (attacks per second) pakt, je arcane resource veel sneller leeg gaat. Je kan soms dan beter een wapen met dezelfde DPS, maar minder attacks per second pakken. Zo doe je meer 'damage per klap'.
@Tsu reactie
Die link laat je alles in detail zien (inc. rekenvoorbeelden).
[ Voor 55% gewijzigd door Flapmo op 21-06-2012 22:22 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Een wizardArunia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:05:
[...]
Tja, wat voor char heb je?
Voor een wizard maakt het niet uit, zolang je damage per second maar omhoog gaat. Alhoewel ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar wands heb gebruikt (act 3 normal nu trouwens) en offhand item. Die orb is voor Wizard trouwens.
Wat voor char heb je? Is wellicht makelijker om tips te geven.
Lees dit door en je weet alles: http://www.clicktoloot.com/p/combat.html
Anderen zullen wellicht betere opmerkingen hebbenextremezz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:16:
[...]
Een wizard,ben nieuw in deze game ,ik zie bij de wapens wel damage staan en slagen per second enzo en damage in rood geschreven enzo,veel cijfertjes ,heb je wat uitleg over de bescherm kledij en wapens
)
Damage zo hoog mogelijk. Als je op details klikt (naast je char in het inv. scherm) dan zie je hoeveel schade je met dat item werkelijk doet. Extra damage wordt volgens mij niet meegerekend bij het groen of rood zijn.
Uiteraard is groen beter.
Voor een wizard het liefst Intelligence als stat als je de keuze hebt, dit telt op bij je damage.
Bescherming, gewoon kiezen wat het meest groen geeft vooral bij de defence stat. Maar het kan zijn dat je kiest voor een iets lagere defence en bijvoorbeeld schade aan de vijand als ze je raken of andere stats die veel hoger liggen. Bijvoorbeeld Vitality zorgt voor leven. Als je daar veel van hebt op een item, dan kun je best wat minder verdediging hebben.
Ja volg die uitleg dus maar niet 
Ga zelf kijken wat elke stat doet. Als je snapt hoe intelligence werkt, hoe vitality werkt, hoe resistance en armor werkt en hoe bonussen voor zaken zoals critical chance en attack speed werkt kan je voor elk wapen de keuze er achter beredeneren.
Ga zelf kijken wat elke stat doet. Als je snapt hoe intelligence werkt, hoe vitality werkt, hoe resistance en armor werkt en hoe bonussen voor zaken zoals critical chance en attack speed werkt kan je voor elk wapen de keuze er achter beredeneren.
Ik zit ondertussen in inferno en wilde gaan beginnen aan craften. Ik heb alleen geen pages of blacksmithing. Volgens mij kan je die farmen op nm of hell niveau maar daar heb ik niet echt zin in. Kan ik ze ook op een andere manier verkijgen?
LOOOOL net even een mooie meevaller zag een wapen staan voor 9 ton met een 70% crit damage gem erin. die gaan voor rond de 6 ton gelijk ma even gekocht
wapen was ook vrij goed dus mooi goedkope gem erbij.
Tevens een nieuw wapen gekocht die mij weer 8000k dps erbij geeft.
Stats wapen
925 dps
120 strenght
280 intel
80 vit
95% crit damage
plus socket met 70% crit damage gem
zit nu weer bijna op mijn ouwe dps van 42k
Heb nu nog een bod lopen op een ander wapen met meer vit(280) en minder intel dus zal een klein beetje weer zakken in dps
stat 1626 intel
26% crit chance
320% crit damage
6800 armor met energy armor buf
rond de 750 resist all met uitschieters naar 900
Binnekort act 3 inferno maar eenz proberen
Ben een wizard trouwens
Tevens een nieuw wapen gekocht die mij weer 8000k dps erbij geeft.
Stats wapen
925 dps
120 strenght
280 intel
80 vit
95% crit damage
plus socket met 70% crit damage gem
zit nu weer bijna op mijn ouwe dps van 42k
Heb nu nog een bod lopen op een ander wapen met meer vit(280) en minder intel dus zal een klein beetje weer zakken in dps
stat 1626 intel
26% crit chance
320% crit damage
6800 armor met energy armor buf
rond de 750 resist all met uitschieters naar 900
Binnekort act 3 inferno maar eenz proberen
Ben een wizard trouwens
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Kopen in de AH. Zoek bij Crafting Materials..Malt007 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:29:
Ik zit ondertussen in inferno en wilde gaan beginnen aan craften. Ik heb alleen geen pages of blacksmithing. Volgens mij kan je die farmen op nm of hell niveau maar daar heb ik niet echt zin in. Kan ik ze ook op een andere manier verkijgen?
PSN: Redrafted
Xerox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:30:
[...]
Kopen in de AH. Zoek bij Crafting Materials..
Hmm, ik zie alleen crafting material, geen pages of blacksmithing. Ligt dat aan mij?
Gevonden
[ Voor 18% gewijzigd door Malt007 op 21-06-2012 22:34 ]
belangrijkste om op letten bij het kopen van een nieuw wapen is niet de DPS die in het groot op het wapen staat maar de damage die er onder staat bijvoorbeeld 300- 600extremezz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:16:
[...]
Een wizard,ben nieuw in deze game ,ik zie bij de wapens wel damage staan en slagen per second enzo en damage in rood geschreven enzo,veel cijfertjes ,heb je wat uitleg over de bescherm kledij en wapens
)
waar ik op zou zoeken is Intel vitality en crit damage mogelijk nog een socket voor extra crit damage
dit werkt voor mij het beste
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Verwijderd
Weapon damage is toch het grote getal van het wapen.G3n3t!cs schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:35:
[...]
belangrijkste om op letten bij het kopen van een nieuw wapen is niet de DPS die in het groot op het wapen staat maar de damage die er onder staat bijvoorbeeld 300- 600
waar ik op zou zoeken is Intel vitality en crit damage mogelijk nog een socket voor extra crit damage
dit werkt voor mij het beste
Dat is weapon damage per seconde. Dat is weapon damage vermenigvuldigt met de attack speed. Daarom is het ook zo belangrijk te snappen wat de getallen betekenen en niet mensen na te praten. Iedereen heeft zijn eigen ideeën, als jij weet hoe de feiten werken kan jij deze ideeën op waarde schatten.
Verwijderd
Ik vraag enkel om bevesting of wat nu precies het feit is.Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:43:
Dat is weapon damage per seconde. Dat is weapon damage vermenigvuldigt met de attack speed. Daarom is het ook zo belangrijk te snappen wat de getallen betekenen en niet mensen na te praten. Iedereen heeft zijn eigen ideeën, als jij weet hoe de feiten werken kan jij deze ideeën op waarde schatten.
Een wizzard skill houd volgens mij rekening met weapon damage.
Weapon damage is niet het grote getal van een wapen?
Dat zijn die kleine xxx - xxx getallen eronder.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:45:
[...]
Ik vraag enkel om bevesting of wat nu precies het feit is.
Een wizzard skill houd volgens mij rekening met weapon damage.
Weapon damage is niet het grote getal van een wapen?
Ja craften van een 20k, koste toen ruim 70k.Malt007 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:47:
Was craften eers nog duurder? Ruim 30K per craft van een plan wat ik gevonden had?
[ Voor 26% gewijzigd door ErikRedbeard op 21-06-2012 22:51 . Reden: @Hieronder ]
Verwijderd
Mag je daarbij de arcane/etc damage bij optellen?ErikRedbeard schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:47:
[...]
Dat zijn die kleine xxx - xxx getallen eronder.
[...]
Ja craften van een 20k, koste toen ruim 70k.
Verwijderd
Zo dit gaat lekker zo zeg!!.. Bijna bij de boss in act2 inferno. 1 leuke 922dps spear gevonden met echt heel veel hp. Goede update en verder nog 3 hele goede items voor mijn mf set erbij...
Daarnaast 2 leuke items (2 betls) op de ah gezet en vrijwel meteen verkocht (hmmm misschien was het dan toch te goedkoop
).. nou ja 3,5 mln in 5 min vind ik wel okay 
Mijn barb begint nu wel erg relaxed te worden.. 10,400 armor (buffed), hp 49k (buffed), ress all +-650 (buffed) en dps rond de 16,7K unbuffed
Komend weekend maar eens kijken of deze stats genoeg zijn voor act3, maar dat lijkt mij wel... ik loop echt met 2 vingers in mijn neus door act2 heen nu
Daarnaast 2 leuke items (2 betls) op de ah gezet en vrijwel meteen verkocht (hmmm misschien was het dan toch te goedkoop
Mijn barb begint nu wel erg relaxed te worden.. 10,400 armor (buffed), hp 49k (buffed), ress all +-650 (buffed) en dps rond de 16,7K unbuffed
Komend weekend maar eens kijken of deze stats genoeg zijn voor act3, maar dat lijkt mij wel... ik loop echt met 2 vingers in mijn neus door act2 heen nu
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging