Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ach, stukje verwachtingswaarde. Gemiddelde lvl 60 blue= 500 gold waard voor de vendor?Salvage waarde is 1700 voor exquisite, 20%? kans op tear(20%*400=80g), and 1%? op brimstone(1%*40k=400g)?-> 2100-2200g ipv 500g.Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:06:
[...]
Een paar honderd voor 400k? Wooptiefuckingdoo
Das niet veel meer dan de items direct vendoren volgens mij.
Tjsa, your choice
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Leuk, maar als shit er voor zoveel op staat, zegt dat niets over hoe vaak het verkoopt he.Hoshingen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:57:
Tsja, ik vond pas een amulet met +60 all resistances, + 120 vit en nog een stat, en ik zie de prijzen van vergelijkbare necks op 1miljoen + staan, dan zet ik hem er niet op voor 100k
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik ben ondertussen dus gestopt, maar wat mij erg verbaasde dat er nog steeds bepaalde items meerdere keren (soms 5x) op staan:Joarie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:57:
[...]
Geeft eerder aan dat de AH verzadigd is.
Zoals voorspeld is dit gewoon een logisch vervolg van de aanloopfase.
- EXACT dezelfde specs
- EXACT dezelfde prijs
- EXACT dezelfde tijd erop gezet
Ik geloof wel in toeval. Maar niet in ZOVEEL toeval.
Maar goed, ik heb m'n rust gevonden door de shortcut naar D3 van m'n bureaublad te lazeren.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wat mij wel opviel is dat er geen enkele Amethyst te koop is van de een-na-laatste en twee-na-laatste Tier. Ook de plannen hiervoor zijn niet te krijgen op AH. De monopolie op de 20M hoogste tier amethysts worden hierdoor in stand gehouden.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Die stapels botten droppen af en toe wel nog gold. Net nog een run gedaan om te testen.Mad-Matt schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:30:
Die potjes in Arreat Core nog wel (die je handmatig open moet klikken), de botten stapeltjes droppen echt niets meer.
MHW: Jay
Dat geeft aan dat items op de AH langzaam richting "commodity" gaan waarvoor 1 transferprijs is. Dat zie je al met de gems, waarbij een gem bijv. 500 gold waard is. Zet je hem erop voor 490 gold is hij in 1 seconde weg, zet je hem erop voor 700 gold verkoop je hem NOOIT.maratropa schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:55:
Is het feit dat de AH vol staat met rij na rij dezelfde meuk niet gewoon het bewijs dat alles overpriced is? Dat redelijke en normale prijzen meer bij een tiende liggen van wat het nu is?
Verschil met items is dat je al die niet verkopende items (die er dus 1.5 dag opstaan) blijft zien in de AH. De realiteit is dat deze items soms misschien maar 10% overpriced zijn, maar dat er steeds nieuwe items bijkomen die net iets goedkoper zijn en dan meteen (met nog 1d12h op de teller) gekocht worden.
Dat is ook mijn ervaring. Een items wordt OF binnen een uur verkocht OF helemaal niet. Dit geldt voornamelijk voor de wat goedkopere items, voor de items van 5M+ is de markt nog steeds niet helemaal liquide, waardoor dit nog niet opgaat.
Up
Wrath of the berserker geeft 15 seconden immuniteit voor alle CC, plus crit, dodge etc. dit helpt erg goed tegen dat soort elites. Ik gebruik het met de 60 procent dodge rune, kan ik 15 seconden beuken dan gauw wegwezen. Bij de echte nare gevallen moet dan ook ignore pain er nog bij aan, als het meezit kan die erachteraan om nog 7 seconden langer de mob te meppen. Met frenzy en de stun rune is ook veel CC te voorkomen door het steeds te interruptenTheInsomniac schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:17:
[...]
Ligt eraan, arcane enchanted an sich is niet erg, met kiten is dat prima te dodgen. Het is alleen een probleem icm 2 van de volgende jailer/vortex/frozen/horrify. Wat daar op zich wel aardig tegen werkt is die stat die stuns/locks/frozen reduceerd. Extra fast en vortex icm horrify of jailer of frozen is ook nasty.
Probleem met arcane is dat het prima te dodgen is, alleen er zijn veel stats op elites die je het dodgen onmogelijk maken. Reken hierbij dat als je bovenop arcane staat(rotatiepunt) dat je echt waarzinnig vaak en hard erdoor wordt geraakt. Dan is 1 seconde erop staat gelijk dodelijk.
Ik geniet erg van mijn leap overigens als barb(stun rune), kunt er frost/arcane mee dodgen als je wilt. Vooral frost is leuk om zo te dodgen(vind ik).
Waar ik minstens zo geprikkeld van raak zijn vliegende/vluchtende/extra fast/horrify packs nog erger is icm invulerable/shielding of iets van dien aard. Hoe je als melee die dingen ooit dood moet krijgen is een raadsel. Leap in->horrify->walk in horrify etc etc.... dat is zoooo irritant, zeker als je ze een keer 1 klap geeft dat ze er zelf vandoor gaan. Echt zo beroerd.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Zaterdag nog een plan gevonden voor een gem, zitten kijken, 20m voor die gem op AH.Joarie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:05:
Hmm, dat is mij nog niet opgevallen. Eens bekijken/bestuderen deze week.
Wat mij wel opviel is dat er geen enkele Amethyst te koop is van de een-na-laatste en twee-na-laatste Tier. Ook de plannen hiervoor zijn niet te krijgen op AH. De monopolie op de 20M hoogste tier amethysts worden hierdoor in stand gehouden.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
En wat kost het om hem te maken?Mad-Matt schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:14:
[...]
Zaterdag nog een plan gevonden voor een gem, zitten kijken, 20m voor die gem op AH.
3x 50.000
3x 200.000
1x 500.000
maar goed, je kan hem alleen maken met het plan en niet iedereen heeft die. En het is nog voor dexterity ook
Volgens een sommetje dat ik een keer heb gemaakt was het 16,5miljoen om te maken, uitgaande van de gem/tome prijzen van die tijd. Waarbij de gemprijzen en tome prijzen vrijwel niet meetellen. Die kosten minder dan 1miljoen geloof ik van de 16,5miljoen.
* Het verhoogt je kansen op meer item drops ?
* Het verhoogt je kansen op betere items als die droppen ?
* Als een ilvl 63 dropt, heb je meer kans dat deze beter is met magical find gear dan met normal gear ?
* Dat betekent dan dat zowat alle goeie items op AH gefarmed geweest zijn met magical find ?
Stel als een rare item dropt en je neemt die op. Als je die identified met normal gear of met magical find gear, kan dit ook een verschil maken ?
Om antwoord te geven :Middnight schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:20:
Iemand die me kan uitleggen hoe increase van magical find in elkaar steekt ?
* Als een ilvl 63 dropt, heb je meer kans dat deze beter is met magical find gear dan met normal gear ?
* Dat betekent dan dat zowat alle goeie items op AH gefarmed geweest zijn met magical find ?
Stel als een rare item dropt en je neemt die op. Als je die identified met normal gear of met magical find gear, kan dit ook een verschil maken ?
- Nee niet meer drops
- Ja het verhoogt de kans dat je "betere items" krijgt maar dus niet de hoeveelheid.
- Nee dat blijft random met hogere MF gear zou de hoeveelheid ilvl63 drops wel kunnen toenemen maar het zegt niks over de stats die erop zitten deze zijn random
- Zie bovenstaande antwoorden, nee dus
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
voorzover ik het wist was het:Middnight schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:20:
MF zorgt er voor dat de kans groter is dat het item een blue is ipv normal. of een yellow ipv blue (etc voor legendary/set)
Het er niet voor dat er meer items droppen. Identify is het "uitpakken van een kadootje" de stats liggen vast bij de drop.
ik dacht dat MF er niet voor zorgt dat de stats beter zijn. maar dat kan ik mis hebben...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik ben een vrij casual speler en heb geen 10 uur per dag de tijd/zin om hersenloos te blijven wipen op act 1, ondertussen míjn gold voorraad zie slinken en maar steeds meer gefrustreerd te raken.
Betekent dit dan einde verhaal voor mij voor D3?
Ondanks dat ik normaal altijd heel voorzichtig speel, en rustig aan het verhaal doorloop werd ik een beetje overmoedig omdat het allemaal zo lekker en makkelijk ging, geen near deaths of close escapes.
Totdat ik op een mob stootte, een drietal met waller en frozen, en die vielen alle 3 mij gelijktijdig aan, ik kon geen kant uit, ik was kompleet ingesloten en 80% van de tijd ook nog frozen.
Ik wist dat ik dood zou gaan en kon er niets aan doe, alleen toekijken, R.I.P.
De opvolger is alweer in de maak, toch weer een les geleerd, HC characters gaan altijd dood en rushen is iets voor SC.
Blijft wel een leuk spelletje, vooral op HC.
Cititzen of Ladonia
Een radiant star kost alleen al 17M aan mats en craftingkosten. Je moet 1x de hoogste craft maken, en 3x de 1 na hoogste en dan 9x, 27x etc. Dus dat loopt enorm op...en dan heb je nog de tomes nodig.Mad-Matt schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:17:
3x 20.000
3x 50.000
3x 200.000
1x 500.000
maar goed, je kan hem alleen maken met het plan en niet iedereen heeft die. En het is nog voor dexterity ook
Lijstje (ff prutsen met Excel):
Flawless square Amethyst 1200
Perfect Square Amethyst 34800
Radiant Square Amethyst 156800
Star Amethyst 554000
Flawless Star Amethyst 1766800
Perfect Star Amethyst 5506400
Radiant Star Amethyst 16927200
Dus als je de fee aftrekt van 20M speel je net quitte.... (maar pak je wel een mooie achievement, volgens mij de duurst te halen van het spel
[ Voor 43% gewijzigd door M_V op 25-06-2012 12:40 ]
Voor 400K kan je gear scoren die Act1 zeer makkelijk doable maakt.Darth Malak schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:27:
Ben pas sinds dit weekend op lvl 60 aanbeland met m'n WD en inferno act 1 gecleared.. Hier eigenlijk qua gold of loot niks mee opgeschoten omdat ik met een beetje geluk net break-even draai vawege de belachelijke repair kosten.. Ik kan me geen betere gear meer veroorloven met de 400K die ik heb want die upgrades kosten allemaal milioenen.. Vraag me af hoe je in godsnaam aan milioenen moet komen als van alle loot dit dropt er priecies 0.00001% verkoopbaar is (mijn ervaring tot nu toe, enige wat ik verkocht heb is 1x25000). Om Hell IV of A1 inferno door te komen met MF/GF gear kan ik waarschijnlijk ook 10 milioen eerst investeren want ik heb ze nog niet gevonden (die gear bedoel ik).
Ik ben een vrij casual speler en heb geen 10 uur per dag de tijd/zin om hersenloos te blijven wipen op act 1, ondertussen míjn gold voorraad zie slinken en maar steeds meer gefrustreerd te raken.
Verwijderd
Leuk plaatje. Jammer dat ie maar in totaal 20 runs heeft gedaan. Veels te weinig om er ook daadwerkelijk zinnige statistieken uit te trekken.The Chosen One schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:25:
Post ff het volledige plaatje hier;
[afbeelding]
D3 is een grindgameDarth Malak schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:27:
Ben pas sinds dit weekend op lvl 60 aanbeland met m'n WD en inferno act 1 gecleared.. Hier eigenlijk qua gold of loot niks mee opgeschoten omdat ik met een beetje geluk net break-even draai vawege de belachelijke repair kosten.. Ik kan me geen betere gear meer veroorloven met de 400K die ik heb want die upgrades kosten allemaal milioenen.. Vraag me af hoe je in godsnaam aan milioenen moet komen als van alle loot dit dropt er priecies 0.00001% verkoopbaar is (mijn ervaring tot nu toe, enige wat ik verkocht heb is 1x25000). Om Hell IV of A1 inferno door te komen met MF/GF gear kan ik waarschijnlijk ook 10 milioen eerst investeren want ik heb ze nog niet gevonden (die gear bedoel ik).
Inferno = ultimate grind (even bruut gezegd)
Als je niet van grinden houd is D3 voor jou nu afgelopen.
Grinden doe je niet op het stuk waar je op vastloopt
Grinden gaat om de speed of the killb dus zoals sommige doen, nightmare arreat met veel goldfind gear.
Het gaat nu dus om gold/items farmen. Datgene wat je het makkelijkst/snelst kan farmen zonder veel verlies(doodgaan/repaircost)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik draag gewoon 0% magic find. Ik denk des te sneller er je doorheen komt, de minder MF je nodig hebt (meer elite kills is meer/equal rare drops).Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 03:43:
[...]
Ik net een hele lang ACT 2 run gedaan met 200+MF. Ik heb 63 rare's gevonden waarvan ik er mss 2 op AH kan gooien voor 100-200k .....
Maar je moet er ook niet vanuit gaan dat er per run leuke dingen droppen. Gelukkig niet zelfs, anders zou de AH nu wel erg verzadigd zijn met top items!
Signature
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:36
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Plus dat het natuurlijk steeds meer relatief wordt hoe goed een item is. Je gear wordt steeds beter, en moet dan nóg veel beter (de top 1% van de items) worden wil het een upgrade zijn, dus lijken alle andere drops "crap", terwijl het voor een ander juist weer een enorme verbetering kan zijn.mouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:35:
[...]
Maar je moet er ook niet vanuit gaan dat er per run leuke dingen droppen. Gelukkig niet zelfs, anders zou de AH nu wel erg verzadigd zijn met top items!
Zo heb ik nu bijna een week lang geen goede drops gehad voor m'n DH, tot gisteren waar ik een fantastisch setje boots vond die een dikke upgrade waren. Maar om die nu weer te upgraden.. Dat wordt echt heel moelijk... (200+dex/130+vit/65+res all/12%runspeed/xx% goldfind, waarde op AH: >20 mil).
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 25-06-2012 12:39 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Per item dat er dropt, elk item dus, worden er drie random rolls gemaakt.Middnight schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:20:
1: Wordt het een wit/blauw/geel/oranje/groen item? DIT IS HET ENIGE DAT MF BEINVLOEDT!
2: Wat wordt het item level? Act 1 inferno is dat 2% op ilvl63. Act 2 is dat 4%, etc.
3: Wat worden de stats van het item?
Daarbij heb je nog een gegarandeerde rare op elites met 5 NV.
De conclusie is dus dat je met meer MF uiteindelijk meer "blauw+" items vindt, en dat daarom die exact zelfde 2% ilvl63 er in absolute aantallen meer worden. 100 blauw+ items zonder MF -> 2 ilvl63 magic+ items (2%); zelfde run 150 blauw+ items met MF -> 3 ilvl63 magic+ items (2%).
(Maar let op dat een beest maar een maximum aantal items laat vallen: dat worden er nooit meer met MF, maar met hoge MF heb je goede kans dat er geen witte items bij zitten en die blauw worden, of dat een blauw geel wordt, etc)
[ Voor 8% gewijzigd door Zoijar op 25-06-2012 12:41 ]
Die boots zijn vrijwel niet te toppen inderdaad, erg mooie vangst!Angeloonie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:39:
[...]
Plus dat het natuurlijk steeds meer relatief wordt hoe goed een item is. Je gear wordt steeds beter, en moet dan nóg veel beter (de top 1% van de items) worden wil het een upgrade zijn, dus lijken alle andere drops "crap", terwijl het voor een ander juist weer een enorme verbetering kan zijn.
Zo heb ik nu bijna een week lang geen goede drops gehad voor m'n DH, tot gisteren waar ik een fantastisch setje boots vond die een dikke upgrade waren. Maar om die nu weer te upgraden.. Dat wordt echt heel moelijk... (200+dex/130+vit/65+res all/12%runspeed/xx% goldfind, waarde op AH: >20 mil).
Signature
Ik denk het wel. Zit in precies dezelfde situatie (dit weekend level 60 en begin inferno) en eerder heb ik al aardig met tegenzin moeten grinden om tot hier te komen. Ik heb daar niet nog een keer zin in, dus ik vind het prima zo. Diablo 3 is uberhaupt het eerste spel waarvan ik de storyline 3x heb gespeeld, dus dat vind ik al netjes van mezelf.Darth Malak schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:27:
Thanks, dat was wat ik zocht!Zoijar schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:39:
[...]
Per item dat er dropt, elk item dus, worden er drie random rolls gemaakt.
1: Wordt het een wit/blauw/geel/oranje/groen item? DIT IS HET ENIGE DAT MF BEINVLOEDT!
2: Wat wordt het item level? Act 1 inferno is dat 2% op ilvl63. Act 2 is dat 4%, etc.
3: Wat worden de stats van het item?
Daarbij heb je nog een gegarandeerde rare op elites met 5 NV.
De conclusie is dus dat je met meer MF uiteindelijk meer "blauw+" items vindt, en dat daarom die exact zelfde 2% ilvl63 er in absolute aantallen meer worden. 100 blauw+ items zonder MF -> 2 ilvl63 magic+ items (2%); zelfde run 150 blauw+ items met MF -> 3 ilvl63 magic+ items (2%).
Ik ben begonnen met het aanschaffen van wat gold find equipment,ik heb denk ik 70k uitgegeven voor 180% gold find. Ik gold farm nu de laatste quest ACT3 t/m heart of sin op Nightmare. Danzij de Nephalem Valor packs die ik daarmee opbouw schiet mijn goldfind richting de 260%. Dit levert zo'n 120K per uur op. Ik raap onderweg gewoon alle blauwe en gele items op en vendor ze. En met 5 NV stacks droppen alle elites en champions minimaal 1 rare en vaak meerdere. Schiet lekker op
It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
10~20% meepakken op verder prima gear van ~1 Mil per stuk is niet moeilijk. Ik hoop dat het zichzelf uiteindelijk terugbetaald, maar goed, geen idee nog.
Het moeilijkste om écht gear upgrades te vinden is door in één klap 2-3 stukken te vervangen zo stats te verschuiven. Zo kom je er pas echt "endgame" achter dat er stats zijn die gewoon een limiet hebben op sommige items. Maar dan moet je opeens 3maal xx miljoen hebben en als je de juiste items hebt gevonden, deze allemaal snel tegelijk op de AH kopen.
M'n oude gear doorverkopen levert mij trouwens wat ilvl 61+ items betreft bijna altijd verlies op, zelfs als het toen echt koopjes waren.
Zo kreeg ik m'n 450k gekochte shoulders (goed, 3 weken terug) met 145 dex, 99 vit, 45% allresist en 20% gold find en wat kleine andere stats gewoon niet meer verkocht. (550k, 400k, 275k, om voor 240k pas verkocht te worden) Er waren inmiddels simpelweg betere items voor dezelfde prijs.
Edit: @ hierboven: Ja inderdaad, het is leuker, maar het is vooral minder efficient omdat in Act 4 zo ontzettend veel "gegarandeerde hit" tegenstanders rondlopen. Die tormented angels, morlu incinerators, oppressors, terror demons, allemaal hebben ze een teleport / charge skill die je durability gewoon sneller doet verminderen.
Als ik zo'n run doe, ben ik 10k aan repairs kwijt (zonder te sterven). Voor dat repair budget kan ik gemakkelijk 100 goblin act 2 runs doen en krijg ik toch eenzelfde portie items.
[ Voor 17% gewijzigd door djunicron op 25-06-2012 12:50 ]
Verwijderd
Gaat dat vanzelf na X dagen? En hoe groot is dan X?
Inderdaad, ik denk dat het verhoogde aanbod van ilvls 62 uit Acts 1 en 2 sinds patch 1.03 hier ook wel een rol in zal spelen.Joarie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:57:
[...]
Geeft eerder aan dat de AH verzadigd is.
Zoals voorspeld is dit gewoon een logisch vervolg van de aanloopfase.
Ik verwacht eigenlijk dat er, mede door de verhoogde repaircosts, de komende weken flink wat deflatie zal plaats vinden.
Verwijderd
als dat zo is dan zijn er zeer waarschijnelijk mensen aan het dupenspaceboy schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:00:
[...]
Ik ben ondertussen dus gestopt, maar wat mij erg verbaasde dat er nog steeds bepaalde items meerdere keren (soms 5x) op staan:
- EXACT dezelfde specs
- EXACT dezelfde prijs
Maar goed, ik heb m'n rust gevonden door de shortcut naar D3 van m'n bureaublad te lazeren.
Zet die max buy out eens op 200-400k, dan verschijnen er best leuke spulletjes waar je Act1 in inferno mee kunt doen. En gold find gear is niet duur. Voor 100k voor een redelijke outfit. Ga daarmee core of arreat in en je hebt je geld in een uur terug.Darth Malak schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:27:
Ik zelf kan ook niet heel veel spelen, maar langzaam bouw ik zo toch aardig wat gear op. En af en toe een alt spelen, die gaan nooit dood en zo komt er ook wat geld binnen.
Wtf? Ik heb pas nog voor 770k 146dex 93vit 23%ar gekocht... die dingen zijn bijna niet hoger te krijgen zonder miljoenen neer te leggen.djunicron schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:47:
Zo kreeg ik m'n 450k gekochte shoulders (goed, 3 weken terug) met 145 dex, 99 vit, 45% allresist en 20% gold find en wat kleine andere stats gewoon niet meer verkocht.
als ik nu zoek op 140+ dex, 90+ vit, en uberhaupt All Resist, dan is de goedkoopste shoulder 7M buy-out...
[ Voor 11% gewijzigd door Zoijar op 25-06-2012 12:53 ]
Ik heb dat ook wel eens gezien, maar ik heb ze ook wel eens allemaal tegelijk op "sold" zien springen.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:50:
[...]
als dat zo is dan zijn er zeer waarschijnelijk mensen aan het dupen
(xbow, 1192dps, 192vit, 5% CHC voor 1.2Mil -> Stond er 3x op, zelfde bid ook, maar één keer met een andere naam (identiek verder)) Toen ik nog eens de lijst refreshte, waren er 2 opeens sold (met gelijke naam).
Maar inderdaad, er gebeuren rare dingen op de AH af en toe. Maar dupes weet ik zo snel nog niet. Items hebben een 34 teken hashcode volgens mij. Daar mogen gewoon geen twee identieke van bestaan en dat kan je juist in de AH controleren. Ik denk dat het eerder een fout in het systeem van de AH is wat betreft weergave uit de AH database van Blizz.
Edit: @Hierboven: Tja, dat vind ik dus ook zo vreemd, ik heb ook al een keer gruwelijk winst gemaakt op schoentjes die ik voor 75k ooit kocht die opeens een dag of 3 later gemiddeld 500k kostte. Maar dus net zo goed andersom, 7 mil is belachelijk, er droppen best veel aardige shoulders, maar in de AH zijn de meeste trouwens Palliums ilvl62 welke dus gecraft zijn. Die drukken volgens mij de prijs nogal. Hetgeen vrijwel altijd beter was dan mijn shoulders, waren Seven Sins, die vaak %MF hebben en ook aardige AR.
[ Voor 23% gewijzigd door djunicron op 25-06-2012 12:56 ]
Er is zeker goede gear met MF maar het punt is dat de +MF ook een andere stat had kunnen zijn. Het werkt simpel gezegd zo (uiteraard is dit fictief):djunicron schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:47:
Tja, iedereen klaagt altijd zo dat het hebben van MF hard in zou moeten hakken op je kansen te overleven... Maar ik heb het nu vrijwel op al m'n gear zonder dat ik het idee heb dat ik voor dezelfde hoeveelheden gold betere gear had kunnen krijgen op de AH.
Item A: +200 Vit, +200 Dex, +20% MF
Item B: +200 Vit, +200 Dex, +20% Crit damage
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
damn, das duurM_V schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:28:
[...]
Een radiant star kost alleen al 17M aan mats en craftingkosten. Je moet 1x de hoogste craft maken, en 3x de 1 na hoogste en dan 9x, 27x etc. Dus dat loopt enorm op...en dan heb je nog de tomes nodig.
Lijstje (ff prutsen met Excel):
Flawless square Amethyst 1200
Perfect Square Amethyst 34800
Radiant Square Amethyst 156800
Star Amethyst 554000
Flawless Star Amethyst 1766800
Perfect Star Amethyst 5506400
Radiant Star Amethyst 16927200
Dus als je de fee aftrekt van 20M speel je net quitte.... (maar pak je wel een mooie achievement, volgens mij de duurst te halen van het spel)
Stuk meer dan ik dacht dus.
Hoe komt het dat ik soms `Greather health potions' kan kopen en soms alleen maar `Lesser Health potions' van dezelfde vendor ?
Ik heb nu ook al een tijdje een pair shoes staan die al dagen verkocht is. Toch blijft die in mijn search list staan als 'sold' nu al 2 dagen(!)djunicron schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:54:
[...]
Ik heb dat ook wel eens gezien, maar ik heb ze ook wel eens allemaal tegelijk op "sold" zien springen.
(xbow, 1192dps, 192vit, 5% CHC voor 1.2Mil -> Stond er 3x op, zelfde bid ook, maar één keer met een andere naam (identiek verder)) Toen ik nog eens de lijst refreshte, waren er 2 opeens sold (met gelijke naam).
Maar inderdaad, er gebeuren rare dingen op de AH af en toe. Maar dupes weet ik zo snel nog niet. Items hebben een 34 teken hashcode volgens mij. Daar mogen gewoon geen twee identieke van bestaan en dat kan je juist in de AH controleren. Ik denk dat het eerder een fout in het systeem van de AH is wat betreft weergave uit de AH database van Blizz.
Edit: @Hierboven: Tja, dat vind ik dus ook zo vreemd, ik heb ook al een keer gruwelijk winst gemaakt op schoentjes die ik voor 75k ooit kocht die opeens een dag of 3 later gemiddeld 500k kostte. Maar dus net zo goed andersom, 7 mil is belachelijk, er droppen best veel aardige shoulders, maar in de AH zijn de meeste trouwens Palliums ilvl62 welke dus gecraft zijn. Die drukken volgens mij de prijs nogal. Hetgeen vrijwel altijd beter was dan mijn shoulders, waren Seven Sins, die vaak %MF hebben en ook aardige AR.
Maar Item A zal 2 miljoen opbrengenOkkE schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:56:
[...]
Er is zeker goede gear met MF maar het punt is dat de +MF ook een andere stat had kunnen zijn. Het werkt simpel gezegd zo (uiteraard is dit fictief):
Item A: +200 Vit, +200 Dex, +20% MF
Item B: +200 Vit, +200 Dex, +20% Crit damage
Item B zal je eerder voor 10 tegenkomen. (omdat 20% CHD populair is)
Je hebt gelijk, MF is een soort minder gunstige stat, maar dat zie je ook terug in de prijs. Als je toch die >10 mil prijzen niet kunt betalen, kan je wél een aardig exemplaar met wat MF vinden, zodat je wellicht in de toekomst wél de perfecte rolls kunt betalen.
MF is daardoor een soort "early-endgame" stat geworden en vrij gemakkelijk te verkrijgen. Zoals ik al aangaf heb ik inmiddels 85% zonder daar erg m'n best voor te doen. Ik heb volgens mij bijna op al m'n items 6 of meer stats trouwens, dus dan voelt het minder alsof er echt iets ontbreekt wat betreft m'n survivability.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:36
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Hangt af van welke difficulty je speelt. Hoe verder je komt, hoe beter de potions worden. Een vendor op act 1 normal verkoop lesser, een vendor op act 1 nightmare verkoopt volgens mij greater.Nactive schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:57:
Wss een noob vraagje:
Hoe komt het dat ik soms `Greather health potions' kan kopen en soms alleen maar `Lesser Health potions' van dezelfde vendor ?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je snapt dat dit een logisch gevolg is van de situatie van diablo 3?Zoijar schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:51:
[...]
Wtf? Ik heb pas nog voor 770k 146dex 93vit 23%ar gekocht... die dingen zijn bijna niet hoger te krijgen zonder miljoenen neer te leggen.
als ik nu zoek op 140+ dex, 90+ vit, en uberhaupt All Resist, dan is de goedkoopste shoulder 7M buy-out...
Economie 101, kijk anders een naar de tulpenhandel in nederland voor de lol. Het spel is te kort uit, er is te weinig informatie over alles om tot een stabiele economie te komen. En verkopen is vrij veel geduld voor nodig.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Nee hoor. Dit is precies waar je hoort te zijn volgens het spel. Nu wordt het tijd om je Credit card te voorschijn te halen als je echt verder wilt. Geen bashing, gewoon harde waarheid.Darth Malak schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:27:
OF je grind en grind en grind totdat je genoeg gold hebt om inferno act 2 te kunnen doen. totdat je weer vastloopt op act 3, dan kun je weer de keuze maken, of grinden for gold. of plastic swiping.
Maar ik zit in Act 2 (Normall) voor `The lord of lies'.Angeloonie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:06:
[...]
Hangt af van welke difficulty je speelt. Hoe verder je komt, hoe beter de potions worden. Een vendor op act 1 normal verkoop lesser, een vendor op act 1 nightmare verkoopt volgens mij greater.
En soms kan ik van `Tilnan the collector' `Greater Health Potions' kopen, zoals gisteren. En vandaag verkoopt die ineens nog maar `Lesser health potions' en geen greater meer ...
Nouja, ga er maar aan komen op het momentdjunicron schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:54:
Maar dus net zo goed andersom, 7 mil is belachelijk, er droppen best veel aardige shoulders, maar in de AH zijn de meeste trouwens Palliums ilvl62 welke dus gecraft zijn. Die drukken volgens mij de prijs nogal. Hetgeen vrijwel altijd beter was dan mijn shoulders, waren Seven Sins, die vaak %MF hebben en ook aardige AR.
Je bent gestopt omdat je het gevoel had dat de AH niet werkte?spaceboy schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:00:
[...]
Ik ben ondertussen dus gestopt, maar wat mij erg verbaasde dat er nog steeds bepaalde items meerdere keren (soms 5x) op staan:
- EXACT dezelfde specs
- EXACT dezelfde prijs

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
//edit Ik heb wel de 5 miljoen gold pick up achievement gekregen.
[ Voor 21% gewijzigd door Xufuja op 25-06-2012 13:15 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Toch denk ik dat gemiddeld over langere termijn die laatste ongeveer 9% meer zal opleverenCreqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:14:
Zo, even uurtje gold gefarmd om te kijken of 205% -> 232% GF echt nut had en het antwoord is nee, ongeveer evenveel gold.
De stat is wat dat betreft vrij rechtlijnig.
205% -> 232% is natuurlijk ook een schijntje om het werkelijk verschil te meten zou ik het volgende doen :Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:14:
Zo, even uurtje gold gefarmd om te kijken of 205% -> 232% GF echt nut had en het antwoord is nee, ongeveer evenveel gold.
0% GF run doen dit om je base line te bepalen.
205% GF run doen om je verschile met je baseline te bekijken
232% GF run doen om je 3de vergelijking te kunnen maken.
Dan heb je 3 Samples en een duidelijke base line.
Intussen deze site daarvoor gevonden:_Peter2_ schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:58:
[...]
Is er ergens een overzicht met mob levels / difficulty?
http://d3db.com/npc
Wellicht een handige link voor de startpost
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Zijn vergelijkingstijd is niet representatief. Ik kan op basis van de eerste 5 auto's die voorbij rijden ook niet zeggen welke kleur auto het meest verkocht wordt...tuurlijk heb ik een schatting. maar deze kan ook compleet vekeerd zijn.Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:15:
Dan heb je het verkeerd gedaan aangezien het wel degelijk een verschil maakt.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Waarom zou je dit uberhaupt testen? Er is geen sprake van diminishing returns (voor zover bekend), dus 232% dragen ipv 205% levert je gewoon 9% extra op.ShadowBumble schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:17:
[...]
205% -> 232% is natuurlijk ook een schijntje om het werkelijk verschil te meten zou ik het volgende doen :
Dat je dit op korte termijn niet of nauwelijks merkt doet daar weinig aan af.
en dit dan x100 voordat je een fatsoenlijke conclussie kan trekken.ShadowBumble schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:17:
[...]
205% -> 232% is natuurlijk ook een schijntje om het werkelijk verschil te meten zou ik het volgende doen :
Op de Royal Crypts was 150% of 200% echt te merken. Evenals 220% of 240%. Je moet echter wel over een lange periode meten en constant hetzelfde tempo aanhouden. In zijn voorbeeld is het 9% verschil, als je in een uur tijd een paar runs wat traag doet zit je ook al aan de 9% verschil.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waarom levert het maar 9% op en geen 27% meer ?Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:19:
[...]
Waarom zou je dit uberhaupt testen? Er is geen sprake van diminishing returns (voor zover bekend), dus 232% dragen ipv 205% levert je gewoon 9% extra op.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Omdat je een toename hebt van 27 op een baseline van 305.Middnight schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Waarom levert het maar 9% op en geen 27% meer ?
Normaal krijg je 100%. Met 205% MF krijg je 305% en met 232% MF krijg je 332%. Toename is dus 27/305 = 8,8%.
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2012 13:22 ]
omdat 232 een 9% verbetering tov van 205 is en geen 27% (is het trouwens geen 13% ik ben altijd zo slecht in rekenen geweest maar 205*1.13=~232)Middnight schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Waarom levert het maar 9% op en geen 27% meer ?
[ Voor 18% gewijzigd door thewizard2006 op 25-06-2012 13:26 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ah, bedankt voor de verklaringthewizard2006 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:21:
[...]
omdat 232 een 9% verbetering is en geen 27%

Signature
Klopt daarom vind ik ook niet dat je op basis van een uurtje, de vergelijking kan trekken het maakt niks uit. als je werkelijk de verschillen zou willen meten op een onderbouwde wijze dan zou je dat met 3 samples moeten doen, dan kan je pas zeggen of het onzin is of niet.Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:19:
[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 25-06-2012 13:23 ]
Verwijderd
Ik heb nog 2 guest passes thuis liggen, zit nu op het werk. Stuur me even een PM en ik stuur je er vnv wel één doorVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:23:
Iemand nog een guestkey over ? ;p
Verwijderd
Bedankt dat je je guest pass wil delen met me, heb je een pm gestuurdVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:24:
[...]
Ik heb nog 2 guest passes thuis liggen, zit nu op het werk. Stuur me even een PM en ik stuur je er vnv wel één door
Hangt enorm af van wat je wilt. Het probleem bij D3 is dat je vanaf normal tot en met hell vrijwel niet na hebt hoeven denken hoe je speelde, en uiteindelijk alles solo te doen was. In inferno kan dat ook maar dan heb je hele dure items nodig, en zoals je al aangeeft dat krijg je niet bij je account.Darth Malak schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:27:
Dit houdt alleen niet in dat dit einde oefening is.
Nu speel jij WD, wat solo denk ik de zwakste klasse is. Kortom join public games, skill en itemize je WD zo dat je daar een goede rol kunt vervullen. Mass cc(skills) + buffs (skills) + damage(items) zonder tankyness. Je kunt dan met simpele blues (Int+mf of Int+ crit, die kosten echt niets 10k per item kom je een heel eind). Nuttig mee in act 2->3->4, tijdens het spelen daar, farm je dan items zodat je later wel solo die stap kan maken. Dit kan zonder al teveel bezwaar, solo farmen kost wat meer tijd, maar ook dat is ook weer niet spectaculair extreem.
Grootste probleem zou zijn om solo, zonder AH(oldschool single player) inferno te clearen, dan is het wel echt een grind game.(HC chars idem)
Mocht er iemand interesse hebben in wat Desolate Sands all the way tot Belial runs, add me.
Tank zou welkom zijn -> mouzetc#2952
Signature
Verwijderd
Wat waren de stats, als ik zo vrij mag zijn?mouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:27:
Hoppa, 8mil voor een gevonden boog gevangen vandaag :}
Mocht er iemand interesse hebben in wat Desolate Sands all the way tot Belial runs, add me.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik ben ook een redelijk casual speler met een WD op inferno. Mijn voornaamste runs bestonden uit Act 1 (en dat was nog prepatch) en daar heb ik nog aardig mee kunnen gearen. Dat zou nu nog iets makkelijker moeten kunnen met de nieuwe loot-tables.Darth Malak schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:27:
Met de juiste gear kom ik nu ook redelijk door Act 2 solo, maar WD blijft een lastige class solo, doordat je main feat (pets/demons) onbruikbaar zijn.
Buiten de hogere AS, niet veel bijzonder. Leuk voor een Wizard tho.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:27:
[...]
Wat waren de stats, als ik zo vrij mag zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door mouzetc op 25-06-2012 13:30 ]
Signature
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nice! Jammer van de stats verder, maar dps is sicko
Enneh waar is dat grapje dan gedropt? Act3?mouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:29:
[...]
Buiten de hogere AS, niet veel bijzonder. Leuk voor een Wizard tho.
[afbeelding]
Ik vanavond wel, maar heb al vaker met je gespeeld en ben DH, misschien wil Ormagon wel weer mee doen. (ik ben TheDoctor)mouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:27:
Hoppa, 8mil voor een gevonden boog gevangen vandaag :}
Ik ben daar inderdaad best wel voor in Ormagon#2941Mad-Matt schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Ik vanavond wel, maar heb al vaker met je gespeeld en ben DH, misschien wil Ormagon wel weer mee doen. (ik ben TheDoctor)
Ik zou gewoon even wachten tot je gold op de RMAH kan kopenTsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:41:
Net even voor 4 mil twee wapens gekocht en deze voor 9 euro per stuk op de RMAH gemikt. Ben benieuwd of dit een beetje een handige manier is om gold naar euro's om te zetten.
Act 2! Heb een x keer act 3 helemaal gedaan, maar dat gaat nog te langzaam om een beetje profit te maken + niet voor alle classes even leuk ivm repair costs.
Laatste 2 dagen voor 15mil en 30euro aan items uit Act 2 gesprokkeld. Moet ik er wel bij zeggen dat dat redelijk lucky is volgens mij. Al heeft een kerel met wie ik altijd speel ook al voor 10mil binnen.
Ah, grappig, wist ik niet eens! In de avond hebben we meestal al een team van 4 man paraat, maar anders zal ik je gelijk inviten!Mad-Matt schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Ik vanavond wel, maar heb al vaker met je gespeeld en ben DH, misschien wil Ormagon wel weer mee doen. (ik ben TheDoctor)
Signature
Al blijf ik de Auction House raar vinden. Zoek ik op wapens met 9 euro max buyout en sorteer ik op DPS sta ik bovenaan met mijn twee wapens. Zoek ik op 10 euro max buyout en sorteer ik op DPS ben ik niet te vinden terwijl mijn wapens alsnog de hoogste DPS hebben.
Edit: Ah, nu wel. AH is kennelijk traag met dat soort dingen. Nou, wie koopt mijn shit?
[ Voor 54% gewijzigd door Tsurany op 25-06-2012 13:45 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Sowieso is het momenteel meestal voordeliger direct op de RMAH te kopen ipv eerst gold aan te schaffen en dan op de normale Gold-AH te kopen.Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:43:
Zodra gold op de RMAH te verkopen valt gaat het gedumpt worden tegen de allerlaagste minimum prijs. Dan krijg ik mijn ~25mil aan de straatstenen niet meer kwijt.
Al blijf ik de Auction House raar vinden. Zoek ik op wapens met 9 euro max buyout en sorteer ik op DPS sta ik bovenaan met mijn twee wapens. Zoek ik op 10 euro max buyout en sorteer ik op DPS ben ik niet te vinden terwijl mijn wapens alsnog de hoogste DPS hebben.
Prijzen op RMAH zijn ook gekelderd.
Haha, als dat een 1 hander was dan had ik hem lekker gehoudenBosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:44:
Ow wacht, ik vergeet dat het een 2-hander is, dan valt 1200 dps wel mee.
Signature
Yup ken het gevoel, en dat is ook exact waar ik op zit te wachten momenteel heb genoeg op de RMAH verdient, om straks meer dan genoeg gold te kopenTsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:43:
Zodra gold op de RMAH te verkopen valt gaat het gedumpt worden tegen de allerlaagste minimum prijs. Dan krijg ik mijn ~25mil aan de straatstenen niet meer kwijt.
Edit: Ah, nu wel. AH is kennelijk traag met dat soort dingen. Nou, wie koopt mijn shit?
True, maar ik zou wel graag van al mijn gold afwillen en liefst voor meer dan 2 euro per mil.Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:45:
Sowieso is het momenteel meestal voordeliger direct op de RMAH te kopen ipv eerst gold aan te schaffen en dan op de normale Gold-AH te kopen.
Prijzen op RMAH zijn ook gekelderd.
Er is zoveel gold overschot dat de prijs echt richting de 1-2 euro per mil gold gaat denk ik.Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:43:
Mischien ook een tip voor mensen die wat gold over hebben en een leuke investering te doen.
Koop Fiery Brimstone's op.
Die dingen zijn nu nog 30k p/s ofzo, terwijl ze behoorlijk rare zijn. Ik denk als straks de Legendary's worden geboost, dat ze best rendabel zijn om te craften, en dus die Fiery Brimstone zeer gewild worden. En dus de prijs lekker zal stijgen!
Das hoog momenteel betaal je ongeveer USD 1.90 per mil bij de reguliere goldsellers. Dus geef je relatief weinig kansTsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:47:
2 euro per mil.
Ssssst!mauro101 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:47:
[...]
Er is zoveel gold overschot dat de prijs echt richting de 1-2 euro per mil gold gaat denk ik.
Mischien ook een tip voor mensen die wat gold over hebben en een leuke investering te doen.
Koop Fiery Brimstone's op.
Die dingen zijn nu nog 30k p/s ofzo, terwijl ze behoorlijk rare zijn. Ik denk als straks de Legendary's worden geboost, dat ze best rendabel zijn om te craften, en dus die Fiery Brimstone zeer gewild worden. En dus de prijs lekker zal stijgen!
Signature
Edit: Wtf? Ik koop er 50, bij completed staat '50' en ik krijg er maar 5 in mijn stash?
[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 25-06-2012 13:52 ]
2e tabblad van je stash al eens gechecked? Soms komt het op de meest rare plekken terecht, zeker dit soort crafting materials.Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:51:
Even 50 gekocht, ben benieuwd
Edit: Wtf? Ik koop er 50, bij completed staat '50' en ik krijg er maar 5 in mijn stash?
Je mag het anders ook aan mij geven hoorTsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:59:
Alle drie gechecked, nergens staan ze bij. Vast weer een 'bug' van Blizzard om mijn gold te jatten.
Handig om je mede-tweaker te helpen toch?
Denk niet dat hier duizenden spelers mijn post zullen zien, laat staan menig buitenlander.
Kan even duren, had ik precies t zelfde bij Fiery.Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:59:
Alle drie gechecked, nergens staan ze bij. Vast weer een 'bug' van Blizzard om mijn gold te jatten.
Andere optie: hoeveel gold kreeg je terug? Kan zijn dat de aanbieder maar max 5 had. Gebeurt nog wel eens dat je van 1 persoon koopt en lijkt me onwaarschijnlijk dat ie 50 fiery heeft / verkoopt.
Signature
Haha, was just kidding. Leuk als elke Tweakers straks dikke ballen maakt hehe. Maar de tip staat al op verschillende sites. Een x dagen geleden was de prijs 3x lager.mauro101 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:00:
[...]
Handig om je mede-tweaker te helpen toch?![]()
Denk niet dat hier duizenden spelers mijn post zullen zien, laat staan menig buitenlander.
Edit: sorry 2 posts
Signature
Ja, heb ik ook wel gehad. Dan komen ze later er wel alsnog ineens bij. Kan echt wel een uur duren ofzo...Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:51:
Even 50 gekocht, ben benieuwd
[ Voor 5% gewijzigd door Zoijar op 25-06-2012 14:03 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging