Je kan gold gewoon bij blizz kopen : >Verderf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:33:
Zijn er eigenlijk sites waar je op een legale manier je gold kan kopen of moet dat nog steeds via schimmige "kans tot ban" sites?
Bij Blizzard. En verder heb jij geen kans tot ban. Iemand joined je game en geeft je gold. Doe je niets verkeerds aan imoVerderf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:33:
Zijn er eigenlijk sites waar je op een legale manier je gold kan kopen of moet dat nog steeds via schimmige "kans tot ban" sites?
Signature
In WoW staat er volgens mij iets in de EULA maar ze doen er niks aan verdermouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:35:
[...]
Bij Blizzard. En verder heb jij geen kans tot ban. Iemand joined je game en geeft je gold. Doe je niets verkeerds aan imo
Commodoties staan toch nog niet aan ?
Op de RMAH idd nog niet. Dus voorlopig kun je nog niet op de 100% legale manier gold kopen of verkopen.
Mooi moment toch altijd, als je een bos om zeep helpt en er ligt opeens een legendary op de grond. Ik pakte hem enthousiast op, maar ik werd toch een beetje huiverig toen ik hem moest gaan identificeren, want m'n vorige ervaring met een legendary was nou niet bepaald goed, zoals je hier kunt zien.
Dit maal pakte het gelukkig niet zo verkeerd uit en kreeg ik iets wat voor mij nog nuttig was ook

Geen perfecte stats, ook geen socket, maar het is tenminste bruikbaar en waarschijnlijk ook verkoopbaar.
Ik volg tegenwoordig een redelijk snelle route in Act I, dat gaat nog best lekker eigenlijk. Hier staat ie beschreven.
Dit maal pakte het gelukkig niet zo verkeerd uit en kreeg ik iets wat voor mij nog nuttig was ook

Geen perfecte stats, ook geen socket, maar het is tenminste bruikbaar en waarschijnlijk ook verkoopbaar.
Ik volg tegenwoordig een redelijk snelle route in Act I, dat gaat nog best lekker eigenlijk. Hier staat ie beschreven.
Ik heb precies dezelfde run gedaan een aantal keer maar voor mijn gevoel heb ik te weinig DPS om snel alle elites te uit te moorden. Hoe lang doe jij er over?
[ Voor 8% gewijzigd door Xufuja op 25-06-2012 15:05 ]
Lol, had exact hetzelfde met mijn monk in A2 NM (lvl43). Om exact dezelfde reden, alles ging zo idioot eenvoudig up till then dat ik wat overmoedig werd en minder voorzichtigsorcees schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:27:
Vannacht is mijn HC monk geriped, lvl 40 act 2 in NM, ik speelde solo (meestal in HC).
Ondanks dat ik normaal altijd heel voorzichtig speel, en rustig aan het verhaal doorloop werd ik een beetje overmoedig omdat het allemaal zo lekker en makkelijk ging, geen near deaths of close escapes.
Totdat ik op een mob stootte, een drietal met waller en frozen, en die vielen alle 3 mij gelijktijdig aan, ik kon geen kant uit, ik was kompleet ingesloten en 80% van de tijd ook nog frozen.
Ik wist dat ik dood zou gaan en kon er niets aan doe, alleen toekijken, R.I.P.
De opvolger is alweer in de maak, toch weer een les geleerd, HC characters gaan altijd dood en rushen is iets voor SC.
Blijft wel een leuk spelletje, vooral op HC.
HELD! Kuddo's dat je dit doet! maar waarom zet je t niet voor n prikkie op AH? Er zit meer dan genoeg spul bij wat volgens mij erg goed moet verkopen!mouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:06:
Laatste giveaway, tot 12 uur, dan gaat alles weg:
mouzetc in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Omdat ik op de AH en RMAH al op de 10 items van 800K + zit en er nog 15 te gaan heblj_tree schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:10:
[...]
HELD! Kuddo's dat je dit doet! maar waarom zet je t niet voor n prikkie op AH? Er zit meer dan genoeg spul bij wat volgens mij erg goed moet verkopen!
En heb zelf lang op Act 1 vast gezeten, dus al ik iemand kan helpen doe ik dat graag!
Signature
Goed bezig hoor! Ik ga zo thuis ff inloggen en de item naast me eigen spul houden. Als er iets bij zit waar ik verder mee kom hoor je van me:) Heb nog wel een paar k over voor je:)mouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:11:
[...]
Omdat ik op de AH en RMAH al op de 10 items van 800K + zit en er nog 15 te gaan heb
En heb zelf lang op Act 1 vast gezeten, dus al ik iemand kan helpen doe ik dat graag!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ik vind ook zoveel van dit half-bakken spul dat het de moeite waard niet is dit op AH te zetten. Vaak verkoopt het voor 20-30K niet eens en dan gaat het maar naar de vendor.lj_tree schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:10:
[...]
HELD! Kuddo's dat je dit doet! maar waarom zet je t niet voor n prikkie op AH? Er zit meer dan genoeg spul bij wat volgens mij erg goed moet verkopen!
Tis dat ik geen tijd heb overal screenshots van te maken, anders zou ik ze er ook bij zetten
(tenzij iemand een uberhandig tooltje hiervoor heeft)
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2012 15:20 ]
Geluk of niet?
Eergister uren zitten farmen in act1 inferno en werkelijk alles gevendored. Gister geen tijd gehad om echt te farmen, maar joinde even een vriend in een game om een mob te killen in act2 inferno en dropt er een mooie amulet van die mob.
Dex = 123
Int =148
Vit = 252
Crit chance = 7.5%
Zal toch wel waat waard moeten zijn lijkt mij
Eergister uren zitten farmen in act1 inferno en werkelijk alles gevendored. Gister geen tijd gehad om echt te farmen, maar joinde even een vriend in een game om een mob te killen in act2 inferno en dropt er een mooie amulet van die mob.
Dex = 123
Int =148
Vit = 252
Crit chance = 7.5%
Als ik eerlijk ben heb ik dat nooit precies bijgehouden. Ik heb wel het gevoel dat het altijd gewoon lekker op schiet. Als ik hem weer eens doe time ik het wel.Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:05:
Ik heb precies dezelfde run gedaan een aantal keer maar voor mijn gevoel heb ik te weinig DPS om snel alle elites te uit te moorden. Hoe lang doe jij er over?
Doe je dat toch?Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:19:
[...]
Ik vind ook zoveel van dit half-bakken spul dat het de moeite waard niet is dit op AH te zetten. Vaak verkoopt het voor 20-30K niet eens en dan gaat het maar naar de vendor.
Tis dat ik geen tijd heb overal screenshots van te maken, anders zou ik ze er ook bij zetten
(tenzij iemand een uberhandig tooltje hiervoor heeft)
Signature
Verwijderd
Dat ben ik idd, dit is mijn spec.MaceNL schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:14:
[...]
Ik ga hier ook is naar kijken, als jij dat bent kan je wat meer van je stats laten zien, dan doel ik op wat meer detail. Als het kan ook je skills met runes :
Als je nog meer vragen hebt: RichardP#2909
7,5% crit chance op een item? Weet je dat heel zeker?Mistymo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:26:
Geluk of niet?
Dex = 123
Int =148
Vit = 252
Crit chance = 7.5%
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Edit: Via PM gedaan.
[ Voor 95% gewijzigd door hexta op 25-06-2012 15:45 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Why not?kaluro2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:41:
[...]
7,5% crit chance op een item? Weet je dat heel zeker?
Signature
Inderdaad, 7.5% is vrij normaal op bepaalde type items. Op een ring zal je het niet snel vinden maar op handschoenen of een amulet kan het prima.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ja hoor, geef je er 100K voorMistymo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:26:
Geluk of niet?
Dex = 123
Int =148
Vit = 252
Crit chance = 7.5%

Pas maar op dat je niet te laks wordt als je zoveel moet vendorenMistymo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:26:
Geluk of niet?
Eergister uren zitten farmen in act1 inferno en werkelijk alles gevendored.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Dat is dan toch gewoon een mazzeltje?TRG schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:45:
[...]
Pas maar op dat je niet te laks wordt als je zoveel moet vendorenIk was zelf al bijna op het punt dat ik blauwe items liet liggen of maar meteen gevendorde als ze level 59 of lager waren. Maar uiteindelijk bleek een blauwe ring met 18% magic find doodleuk 900k op te leveren..
Ja heeeel zeker. Zie soms wel eens een 8% op een amu.kaluro2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:41:
[...]
7,5% crit chance op een item? Weet je dat heel zeker?
Gezien heel veel wizzards/DH nu focussen op critchance/critdamage na de speednerf, denk ik dat het een beste roll is omdat het ook best veel vit als 3e stat heeft.
@Bosmonster, hehe denk dat het toch wel wat meer waard is
+CC gaat volgens mij tot 10.0%. Dat kan overigens niet op alle items, maar gloves zouden tot 10% moeten gaan. Ik denk dat amuletten en ringen daar iets onder zitten, maar dat weet ik niet zeker.
Tja das het probleem van mij, als ik act1 run doe (Crypts/Forrest/Leoric/Halls/Warden/Butcher) dan heb ik meestal tussen de 25-30 rares per run in 30 min, zit mijn stash vol dat ik blauwe laat liggen. Vindt het leuk om alles op het einde te identifyen dus mijn bag zit al gauw volTRG schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:45:
[...]
Pas maar op dat je niet te laks wordt als je zoveel moet vendorenIk was zelf al bijna op het punt dat ik blauwe items liet liggen of maar meteen gevendorde als ze level 59 of lager waren. Maar uiteindelijk bleek een blauwe ring met 18% magic find doodleuk 900k op te leveren..
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je weet dat je ook blauwe level 63 wapens kunt vinden die met gemak voor 20M+ weggaan he?Mistymo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:51:
[...]
Tja das het probleem van mij, als ik act1 run doe (Crypts/Forrest/Leoric/Halls/Warden/Butcher) dan heb ik meestal tussen de 25-30 rares per run in 30 min, zit mijn stash vol dat ik blauwe laat liggen. Vindt het leuk om alles op het einde te identifyen dus mijn bag zit al gauw vol
Ik zou geen blauw meer laten liggen in ieder geval.. En trouwens.. wat is er mis met af en toe even terug en sellen?
Je kunt nog beter de <60 rares weggooien wat dat betreft. Dit kun je nu gelukkig al zien voor het identify'en.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2012 15:54 ]
Moeten ze wel ilvl63 hebben, maar ja weapons check ik wel even snel tussendoorBosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:53:
[...]
Je weet dat je ook blauwe level 63 wapens kunt vinden die met gemak voor 20M+ weggaan he?
Ik zou geen blauw meer laten liggen in ieder geval.. En trouwens.. wat is er mis met af en toe even terug en sellen?
Idd, gister nog 2 blauwe bijna snel verkocht, per ongeluk. Uiteindelijk voor 1mil en 10euro verkochtBosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:53:
[...]
Je weet dat je ook blauwe level 63 wapens kunt vinden die met gemak voor 20M+ weggaan he?
Had ik maar altijd +25% shrines (wiz)

Signature
mm ok leer ik ook nog wat..wat voor blauwe items zou je goed kunnen verkopen dan? eigenlijk salvage ik alles van 60+ blauwmouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:54:
[...]
Idd, gister nog 2 blauwe bijna snel verkocht, per ongeluk. Uiteindelijk voor 1mil en 10euro verkocht
Ik denk voornamelijk wapens met hele hoge dps.djerror schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:58:
[...]
mm ok leer ik ook nog wat..wat voor blauwe items zou je goed kunnen verkopen dan? eigenlijk salvage ik alles van 60+ blauw
Moeten wel aardige stats geweest zijn?
Correct. Ik heb gloves met 10%.BramSd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:48:
+CC gaat volgens mij tot 10.0%. Dat kan overigens niet op alle items, maar gloves zouden tot 10% moeten gaan. Ik denk dat amuletten en ringen daar iets onder zitten, maar dat weet ik niet zeker.
Jup, vind een lvl 62-63 met >1200 dmg, zoek even voor een vergelijkbaar wapen op waar ze voor te koop staan, ga eronder zitten en instant gold! :-D
Mensen kopen volgens mij ook op dezelfde manier nu gold binnen de AH. Steek 10eu in een item op de RMAH en verkoop deze vervolgens binnen minuten op de gold AH.
Mensen kopen volgens mij ook op dezelfde manier nu gold binnen de AH. Steek 10eu in een item op de RMAH en verkoop deze vervolgens binnen minuten op de gold AH.
Leuk
+7% IAS, 6.5% CHC, 26% CHD.
Het was eigenlijk gewoon een pure gok. Ik heb de gloves gekocht door direct op buy-out te sorteren en heb de onderste gepakt. Toen ben ik later nog eens gaan zoeken op soortgelijke items en zag ineens dat de meeste gloves voor 1.5kk tot 2.5kk te koop stonden dus heb ik ze voor de gein te koop gezet met het idee ze over anderhalve dag zelf te gaan gebruiken omdat ik toch niet had verwacht ze te verkopen.Sfinx- schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:06:
[...]
LeukTip: als een item 1mil waard is in de AH, check eens naar de prijs op het RMAH. Gisteren shield verkocht voor 6€ (+1€ voor Blizz) die ik in AH voor ongeveer 1mil terug vond. Dat is dus minstens dubbel de gold waarde
[ Voor 67% gewijzigd door KneoK op 25-06-2012 16:10 ]
Ik heb echt geen idee van hoe ik een Monk moet gearen... Stats are all over the place now. Geen DPS, geen HP en half-assed all res...
Tips?
Tips?
Begin eens met op je detail pagina te kijken welke stat bovenaan staat.Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:14:
Ik heb echt geen idee van hoe ik een Monk moet gearen... Stats are all over the place now. Geen DPS, geen HP en half-assed all res...
Tips?
Dat is al een goed begin om daar zoveel mogelijk van te nemen icm vitality.
in combinatie metCreqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:18:
icm is...?
Oh, ook weer wat geleerd.
Ik wil dat best wel vit omhoog halen alleen dan moet ik iets anders weg doen... nouja, delen van mijn gear zijn nog in de level 40 range dus daar moet wat uit te halen zijn. Ik was crit chance aan het stacken alleen ik kwam er toen achter dat het duur was dus eh >_<

Stats tot nu toe. Ik stack arcane res trouwens aangezien dat goedkoper was dan all res en ik er het meest van kon vinden.
Ik wil dat best wel vit omhoog halen alleen dan moet ik iets anders weg doen... nouja, delen van mijn gear zijn nog in de level 40 range dus daar moet wat uit te halen zijn. Ik was crit chance aan het stacken alleen ik kwam er toen achter dat het duur was dus eh >_<

Stats tot nu toe. Ik stack arcane res trouwens aangezien dat goedkoper was dan all res en ik er het meest van kon vinden.
Ik zou denken: Veel meer vit (rond de 1000) en gaan zoeken naar de combo arcain + all res
Dan gaan je resistances ook wat harder omhoog.
Zo spaar ik poison resist + all res
Zo spaar ik poison resist + all res
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Tja dat hangt natuurlijk van je speelstijl af. Ik neem aan dat het hier om inferno gaat? Ik zou zeggen in ieder geval resists stacken (all resist+specifieke resist, bijv. fire, icm One With Everyhting) tot ~700, hoger voor act3+, veel dex en een manier om HP te regeneren zoals bijv Life on Hit (LOH). Persoonlijk focus ik liever meer op resists dan op HP, voor je EHP maakt het geen verschil, maar je heal(s) en LOH schalen er beter door.Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:14:
Tips?
edit: ah je gear is inderdaad te laag level, je laagste ilvl items vervangen zal je het beste helpen doordat er simpelweg meer stat points opzitten
[ Voor 9% gewijzigd door moeder_aap op 25-06-2012 16:33 ]
LoH heb ik over nagedacht alleen... is duur. Erg duur.
Je hebt meer dan 1 miljoen ??? Ik ben nog nooit boven de 300K geweest.Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:32:
Allres + res naar keuze. Hoge armor, goede vit (35K) en dan proberen je DMG op te bouwen.. toch wel een betere build vanaf level 60..Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:32:
Signature
300k?!
Dan zoek ik wel erg verkeerd... Ik sort op 1kk max, LoH 500 min en crit damage. Ik kijk alleen naar fists/dagger/sword vanwege speed.
Maar moet ik DPS dan gewoon negeren totdat ik kan overleven?
Dan zoek ik wel erg verkeerd... Ik sort op 1kk max, LoH 500 min en crit damage. Ik kijk alleen naar fists/dagger/sword vanwege speed.
[ Voor 18% gewijzigd door Xufuja op 25-06-2012 16:35 ]
Ik bedoelde aan totaal geldCreqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:35:
300k?!
Wapens met socket zijn misschien beter te betalen.. dan kan je beginnen met een mindere LoH gem en upgraden als je financien verbeteren. Eventueel aanvullen met LoH van een ring of amulet.
Zal ik gewoon crit chance/damage opgeven? Dan zou ik wat meer ruimte hebben qua stats.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 17:33
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Met zo weinig vit heb je niets aan crit. Een dode Monk doet geen critsCreqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:45:
Zal ik gewoon crit chance/damage opgeven? Dan zou ik wat meer ruimte hebben qua stats.
Flink je Vit opkrikken dus, en als het kan iets leuks met crit, maar dan wordt het al snel duur.
Crit chance/damage is een leuke stat om te gaan zoeken als je al een goede basis hebt staan, dus al veel res/hp/dps hebt, niet om mee te beginnen
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 25-06-2012 16:48 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Meh, dan switch ik wel naar generic all res/vit/dex ipv er ook nog is crit in te verwerken, iets te ambitieus.
//edit Misschien hier en daar IAS dan.
//edit Misschien hier en daar IAS dan.
[ Voor 15% gewijzigd door Xufuja op 25-06-2012 16:49 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Als je daar crit in verwerkt is het niet verkeerd, maar dan gaat het je veel $$$ kostenCreqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:48:
Meh, dan switch ik wel naar generic all res/vit/dex ipv er ook nog is crit in te verwerken, iets te ambitieus.
IAS zou ik tot 20-30% proberen te stacken, daarna levert het te weinig op om nuttig te blijven.
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 25-06-2012 16:53 ]
Momenteel begin ik aan Act 2 op Inferno difficulty. Vraagje over de vele gele (rare?) items die ik inmiddels heb. Heb er echt een stuk of 40, want verkopen wil het niet op AH. Er zit ook een hoop 'troep' tussen. Dus niet al te beste stats. Deze verkocht ik ook vaak aan een vendor. Maar nu las ik hier dat het handiger is om level 60 rare's te salvagen voor de essences en die vervolgens op de AH te zetten.
Ik was benieuwd naar jullie ervaring hiermee en wat jullie momenteel als best practice zien. Ik kan het gold goed gebruiken, mijn gear is momenteel nogal crap..
Ik was benieuwd naar jullie ervaring hiermee en wat jullie momenteel als best practice zien. Ik kan het gold goed gebruiken, mijn gear is momenteel nogal crap..
Crap items lvl 60+ salvagen en inderdaad de materials verkopen op AHcptMayday schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:55:
Momenteel begin ik aan Act 2 op Inferno difficulty. Vraagje over de vele gele (rare?) items die ik inmiddels heb. Heb er echt een stuk of 40, want verkopen wil het niet op AH. Er zit ook een hoop 'troep' tussen. Dus niet al te beste stats. Deze verkocht ik ook vaak aan een vendor. Maar nu las ik hier dat het handiger is om level 60 rare's te salvagen voor de essences en die vervolgens op de AH te zetten.
komop mensen hardcore is veel leuker, het verlengt je speel plezier. softcore heb je toch binnen 1 week uitgespeelt? Beetje AH kloten genoeg gold hebben om je eigen gear te fixxen en dan ben je binnen een middag wel door inferno heen + diablo.. op HC is dit even andere koek! ;Dramon1984 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:30:
Meer mensen die D3 Hardcore op inferno zitten? add me Facer#2803
cmon we hebben meer nederlanders op HC inferno nodig!
Facer#2803
Is bugged, gaan ze nog ergens fixen beweren ze....KneoK schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:05:
Hmmm, is het zo dat er een limiet aan de movement speed zit? Ik heb gisteren een aantal +mov speed items gekocht voor m'n Demon Hunter en kwam daarmee uit op 25%. Nu was ik net een vriend aan het helpen en heb toen m'n gold find gear aangetrokken en kwam erachter dat mijn movement speed nog steeds 25% was toen ik m'n pants met 7% uittrok.
Als dat zo is dan kan deze weer op de AH en kan ik weer een zooi damage erbij nemen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Bron? Want een 25% cap lijkt me geen bug in dit geval.Vandread schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:07:
[...]
Is bugged, gaan ze nog ergens fixen beweren ze....
Het lijkt (niet geheel onterecht) een cap te zijn van 25% op items en Passives, hoewel ik er geen Blue Post over kan vinden.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ohnee! Is attack speed op broeken enzo, die is bugged bij oudere items en gaat gepatched worden.
Movement speed is idd gecapped aangezien erg genoeg geragged word erover
Weer zo'n nerf die primair de wizard hard pakt
terwijl de DH er verschillende skills voor heeft.
Wizard ook wel maar beperkter, al compenseert teleport dat, jammer genoeg wil die ook nog wel eens falen.....
Movement speed is idd gecapped aangezien erg genoeg geragged word erover
Weer zo'n nerf die primair de wizard hard pakt
Wizard ook wel maar beperkter, al compenseert teleport dat, jammer genoeg wil die ook nog wel eens falen.....
[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 25-06-2012 17:20 ]
Op de eerste dag gekocht, ben nu pas lvl 55 met 1 char, ik vermaak me prima hoor
.
Pfff jij moet zeker ubergear hebben.
Ik kom maar op 13% crit chance en 140% crit damage. 420 res all en heb maar 40k dps
Gebruik een slome 2H met 1289dps (120int).
Man als ik jou stats wil benaderen, dan moet ik wat 200000000000000000 miljoen hebben lol
Movement speed is idd gecapped op 25% maar voor Sarkoth runs heb ik nu 7% movement speed ingeleverd voor +14% gold find
gaat toch snel genoeg met teleport+wormhole
Hmmm ik grind nu easy Act 1 en gister mijn 1e champion neer gehaald in Act 2 - maar ik moet nog echt wat meer res hebben! Heb alleen geen zin om de 1=all res skill te gebruiken, ben erg tevreden met mijn huidige build, dus dat word gewoon wat meer sparen! Tevens wil ik ook ECHT GEEN schild gebruiken, hier door ga ik ook traag door Act 2, maar het gaat wel lukken!
Ik zal wel wat meer res in moeten leveren voor HP gok ik, en wat meer DPS verkrijgen als het even kan. ATM heb ik al mijn res rond de 300, 12K dps unbuffed en is mijn HP poel rond de 56K. Een HP item inleveren voor RES en DPS zou dus niet veel kwaad kunnen gok ik
Ik zal wel wat meer res in moeten leveren voor HP gok ik, en wat meer DPS verkrijgen als het even kan. ATM heb ik al mijn res rond de 300, 12K dps unbuffed en is mijn HP poel rond de 56K. Een HP item inleveren voor RES en DPS zou dus niet veel kwaad kunnen gok ik
The dude abides @ MartinDude#2420
Iemand die de cursed hold al een keer zo donker heeft gehad? Kan die horror snakes niet eens zien als ze er zijn...

Iemand die zo vriendelijk is mij een guest pass te sturen? Ben al tijdje opzoek
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Geen One With Everything en geen shield? Succes dan, gaat even durenMartinDude schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:38:
Hmmm ik grind nu easy Act 1 en gister mijn 1e champion neer gehaald in Act 2 - maar ik moet nog echt wat meer res hebben! Heb alleen geen zin om de 1=all res skill te gebruiken, ben erg tevreden met mijn huidige build, dus dat word gewoon wat meer sparen! Tevens wil ik ook ECHT GEEN schild gebruiken, hier door ga ik ook traag door Act 2, maar het gaat wel lukken!
Ghehe thanks! Ik heb gelukkig ook de tijdBosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:43:
[...]
Geen One With Everything en geen shield? Succes dan, gaat even duren

Stacked LoH als je dual wield? Dus 2x500 LoH wapen = 1k LoH?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik ben 34MartinDude schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:44:
[...]
Ghehe thanks! Ik heb gelukkig ook de tijdBen "pas" 31!!
Geen One with Everything/shield gebruiken is gewoon jezelf onnodig pijn doen. En niet alleen fysiek, maar ook in je portemonnee, want all-res items zijn niet te betalen.
Als ik het goed begrepen heb, zijn de iAS en LoH op wapens echt alleen voor dat wapen, dus ieder apart.Creqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:45:
Ringen en Amulets daar en tegen tellen wel voor beide wapens.
Haha ik begreep je en heb al genoeg gezien dat ik echt weet dat het zo toch wel een stuk lastiger word ... maar ik ben gelukkig ook erg koppigBosmonster schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:47:
[...]
Ik ben 34Was maar een hint.
Geen One with Everything/shield gebruiken is gewoon jezelf onnodig pijn doen. En niet alleen fysiek, maar ook in je portemonnee, want all-res items zijn niet te betalen.
Aw, wat jammer nou,MartinDude schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:48:
[...]
Als ik het goed begrepen heb, zijn de iAS en LoH op wapens echt alleen voor dat wapen, dus ieder apart.
Ringen en Amulets daar en tegen tellen wel voor beide wapens.
Heb je dan ook glass canon + magic weapon + arcanot (ofzo, die met +12%dmg) aan met die 40k?Mistymo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:33:
[...]
Ik kom maar op 13% crit chance en 140% crit damage. 420 res all en heb maar 40k dps
Man als ik jou stats wil benaderen, dan moet ik wat 200000000000000000 miljoen hebben lol
@Mouzetc, props voor de 60K, volgens mij heb je een ander amulet en een andere helm, want die heb je te koop staan
ik gebruik wel glass canon + magic weapon. Verder niks.Vandread schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:55:
[...]
Heb je dan ook glass canon + magic weapon + arcanot (ofzo, die met +12%dmg) aan met die 40k?
@Mouzetc, props voor de 60K, volgens mij heb je een ander amulet en een andere helm, want die heb je te koop staan
Haha thanks, maar dit was met een 25% attack speed shrine. Zelf zit ik rond de 44K buffed voor Act1 en soms Act 2. Als het moeilijk is/party switch ik naar een build met 39K. Heb eerst op resist + armor gebouwd en daarna pas damage opgebouwd. Alleen mn life zien op te bouwen naar 35K (nu 26) en dan sparen voor een duur wapen.Vandread schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:55:
[...]
Heb je dan ook glass canon + magic weapon + arcanot (ofzo, die met +12%dmg) aan met die 40k?
Mn helm en amulet inderdaad vervangen gister of eergister, had wat meer ChC nodig! Met een beetje mazzel kan ik het pushen naar 35%.
Iemand die nog flawless star plans heeft of iig kan craften?
[ Voor 13% gewijzigd door mouzetc op 25-06-2012 18:10 ]
Signature
7.5% CHC en 255 vit op een amulet misschienmouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:02:
[...]
Haha thanks, maar dit was met een 25% attack speed shrine. Zelf zit ik rond de 44K buffed voor Act1 en soms Act 2. Als het moeilijk is/party switch ik naar een build met 39K. Heb eerst op resist + armor gebouwd en daarna pas damage opgebouwd. Alleen mn life zien op te bouwen naar 35K (nu 26) en dan sparen voor een duur wapen.
Mn helm en amulet inderdaad vervangen gister of eergister, had wat meer ChC nodig! Met een beetje mazzel kan ik het pushen naar 35%.
Verwijderd
het stacked wel van amulets en dergelijke maar de LoH van een 1 handed wapen niet met het andere wapen. dus als concreet voorbeeldCreqaw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:45:
2 onehanders met 300 LoH op beide wapens + amulet met 300 LoH geeft je in elke aanval 600 LoH zou er maar 1 van die wapens LoH hebben heb je de ene keer 300 en de andere keer 600
Verwijderd
ik kan alleen flawless star topaz makenmouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:02:
[...]
Haha thanks, maar dit was met een 25% attack speed shrine. Zelf zit ik rond de 44K buffed voor Act1 en soms Act 2. Als het moeilijk is/party switch ik naar een build met 39K. Heb eerst op resist + armor gebouwd en daarna pas damage opgebouwd. Alleen mn life zien op te bouwen naar 35K (nu 26) en dan sparen voor een duur wapen.
Haha ja dat had gekund. Maar idd kan ik nog wat pakken op de amulet en een hoop op bracers. Mooie upgrade gezien voor 4mil, maar ik hoop toch weer budget up te graden. (lurking ftw)
Ah, ik heb Ruby en Amethyst nodig
[ Voor 35% gewijzigd door mouzetc op 25-06-2012 18:25 ]
Signature
Ik dual wield wel 2 LoH wapens en in t char overzicht telt ie het wel op. Ben er dus niet 100% zeker van maar sowieso is het beter dan dual wielden met maar 1 LoH wapen. Toch omdat het wel optelt in het overzicht hoop ik stiekum van welVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:19:
[...]
het stacked wel van amulets en dergelijke maar de LoH van een 1 handed wapen niet met het andere wapen. dus als concreet voorbeeld
2 onehanders met 300 LoH op beide wapens + amulet met 300 LoH geeft je in elke aanval 600 LoH zou er maar 1 van die wapens LoH hebben heb je de ene keer 300 en de andere keer 600
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Mwah 30 mil en je hebt die items wel. Ik heb dezelfde stats op de damage na, na de attack speed nerf ben ik nog niet overgestapt naar de crit build. Mijn totale gear is nu nog geen 30 mil waard gok ik.Mistymo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:33:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
M'n lieve boots

Stats van m'n DH zonder SS (82.5K DPS met):

Prioriteit op dit moment:
Boog vinden met een socket/critical hit damage
Stat's van m'n Barb:

Stat's van m'n Barb:

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 25-06-2012 18:51 ]
Maaaaaaaar 30 miljoen pfffffff. Iedereen praat over miljoenen alsof het niks is. Ikzelf heb maar 3 miljoen in stash en ben daar best trots opTsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:28:
[...]
Mwah 30 mil en je hebt die items wel. Ik heb dezelfde stats op de damage na, na de attack speed nerf ben ik nog niet overgestapt naar de crit build. Mijn totale gear is nu nog geen 30 mil waard gok ik.
Denk dat ik ook maar meer uit de box moet denken, en gewoon over de schaamte heen moet zetten om items voor miljoenen op AH te zetten
Laats boots verkocht met wat ik dacht best wel aardige stats voor een buy out 100k. Binnen 2 tellen weg, ga ik kijken naar vergelijkbaar spul dan begint dat bij 2,5 mio lol
Ik denk dat 30mil wel erg optimistisch is. Crit is niet erg goedkoop en zit op flink wat allres en armor. Ik heb met heel wat koopjes zelf meer betaald dan 30mil (het zijn wel 12items he).Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:28:
[...]
Mwah 30 mil en je hebt die items wel. Ik heb dezelfde stats op de damage na, na de attack speed nerf ben ik nog niet overgestapt naar de crit build. Mijn totale gear is nu nog geen 30 mil waard gok ik.
[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 25-06-2012 18:54 ]
Signature
Level 22monk! 2K HP en 280DPS 40% Dodge en 12% crit chance!
Beetje OP niet heel veel hahaha
Beetje OP niet heel veel hahaha
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hoor hier over miljoenen praten, ben blij dat ik nu 600k heb. Loop nu wel tegen een muur op in act 2 van hell. Met mijn demonhunter in een party krijgen we altijd bosses tegen ons waar we niet langs komen, en ben dus maar om wat af te wisselen met een barbarian begonnen.
Hopelijk kan ik ook inferno eens bereiken, anders wat op hardcore verdergaan.
Hopelijk kan ik ook inferno eens bereiken, anders wat op hardcore verdergaan.
Ik heb zelf volgens mij nog nooit meer dan 400K gehad,
. Geld moet rollen,
.
Dit is een overval, je gold of je gearAngeloonie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:43:
M'n lieve boots![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Stat's van m'n Barb:
[afbeelding]
Toch maar overgestapt op een crossbow zie ik.
Moet maar weer wat meer op mijn dh gaan spelen, beetje in vergetelheid geraakt omdat ik met mage bezig was.
Heb d'r alleen gebruikt om wat gold te farmen. zit al een tijdje te kijken naar nieuwe boog, maar bogen met crit dmg en/of socket zijn echt skyrocketed na de ias nerf. >_< en ik heb maar 3m op dit moment
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Bij deze mijn Barb (Inf. klaar)`

Een dikke 2H barb met lompe dmg terwijl ik door inf. heen mep

Een dikke 2H barb met lompe dmg terwijl ik door inf. heen mep
Always bet on Huub
huubhuub,
wat is je battletag
zit ook inferno te farmen met mijn barb met sommige andere van GoT(anks).
wat is je battletag
Ik kan Flawless Star Ruby craften.mouzetc schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:02:
[...]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
292% goldfind gear = 450-500k gold per uur verdienen
3 miljoen heb je dus in halve dag bij elkaar gespeeld
Dan toch eindelijk een set item gevonden!

Misschien dat het nog wat oplevert.

Jaloers!superbassie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:01:
Dan toch eindelijk een set item gevonden!![]()
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging