Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
k = duizendMad-Matt schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:48:
wat is kk?
kk = kxk = duizend x duized = miljoen
2k = 2.000Mad-Matt schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:48:
wat is kk?
2kk = 2.000.000
2kkk = 2.000.000.000
k = 1000 dus kk moet een miljoen voorstellen..Mad-Matt schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:48:
wat is kk?
16% met 100 str string of ears is wel wat waard hoor.Creqaw schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:47:
[...]
Kan je dat verklaren? Ik zie echt niet waarom het goed is =/
Om 16% melee reduction te krijgen moet je minimaal iets van 150-200 str en vitality + ~75 res to all hebben op je belt (je ranged en elemental protection is wel veel beter dan uiteraard).
En zoek gewoon op 16% melee reduction en kijk hoeveel die string of ears waard zijn.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Hij is bruin, doe een gok en zet hem eens voor een leuke prijs online.Mad-Matt schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:44:
M'n eerste Legendary drop!
Butcher op Inferno.
Wat kan ik ervoor krijgen op AH denken jullie?
[afbeelding]
Waard is hij het misschien niet, maar een gokje wel
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Oh, zag die 16% niet eens. Stat ook nooit eerder gezien trouwens.Gundogan schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:49:
[...]
16% met 100 str string of ears is wel wat waard hoor.
Om 16% melee reduction te krijgen moet je minimaal iets van 150-200 str en vitality + ~75 res to all hebben op je belt (je ranged en elemental protection is wel veel beter dan uiteraard).
En zoek gewoon op 16% melee reduction en kijk hoeveel die string of ears waard zijn.

Thanks voor de reacties, ik gooi hem erop en zie wel wat eruit komt.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Aangezien ik zojuist deze plans heb kunnen bemachtigen ga ik deze craften, mochten er mensen geintreseerd zijn geef me gewoon een friend invite, en hoeveel je er wil hebben onderstaand vind je de mats die nodig zijn, voorlopig alleen eigen mats.
Ik reken wel een kleine fee per craft aangezien deze chests over het algemeen altijd voor +1 mil weg gaan op de AH.
Exalted Grand Sovereign Mail ( +6 Affix chest )
Mats :
35x Exquisite Essences
5x Iridescent Tears
10x Tomes of Secret
175'000 gold ( Inclusief fee )
Stuur in je friendrequest wel even dat je van tweakers komt.
Battletag ShadowBumble#2880
[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 18-06-2012 20:28 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Welke plans ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Whoops aangepast
Uhm, de level difference alleen al maakt Nightmare gear slecht voor Inferno. Ik zou niet gaan item farmen in Nightmare als voorbereiding op Inferno.Booth schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:23:
Ik ben nu nog in Nightmare bezig, maar wil me een beetje voorbereiden op Inferno. Vooral voor de vette drops. Hoeveel procent Magic Find hebben jullie nu? Wat is een beetje gangbaar om leuke dingen te krijgen?
Een combinatie verzonnen door een paar mensen waarvan ze menen dat het een miljoen dient aan te duiden. Lang niet zo geaccepteerd als 'k' voor duizend. Daarnaast zijn deze afkortingen verre van universeel en kunnen ze, afhankelijk van de context, een totaal andere betekenis hebben. Wanneer we praten over valuta's is het normaal om 'k' voor duizend te gebruiken en 'm' voor miljoen, de term 'kk' is een zeer weinig gebruikte term die enkel verwarring oplevert en geen enkel nut heeft. De reden dat sommigen liever 'kk' gebruiken en niet 'm' is omdat ze in een situatie zitten waarbij de 'm' voor iets anders kan staan en het dus verwarrend is. In Diablo 3 zie ik dat niet zo snel gebeuren en zie ik eigenlijk geen reden om 'kk' te gebruiken.Mad-Matt schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:48:
wat is kk?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik wil niet stoken maar je hebt tegenwoordig die Nederlander genaamd kingkongor die voor 150k items maaktShadowBumble schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:23:
Heren,
Aangezien ik zojuist deze plans heb kunnen bemachtigen ga ik deze craften, mochten er mensen geintreseerd zijn geef me gewoon een friend invite, en hoeveel je er wil hebben onderstaand vind je de mats die nodig zijn, voorlopig alleen eigen mats.
Ik reken wel een kleine fee per craft aangezien deze chests over het algemeen altijd voor +1 mil weg gaan op de AH.
Mats :
35x Exquisite Essences
5x Iridescent Tears
10x Tomes of Secret
Heb van het weekend bij hem ook 8 items laten maken. Zat maar 1 hele goede tussen, maar daarmee heb ik wel 7 mil mee verdient. Als ik jou was zou ik voor gotters een schappelijkere prijs aanbieden
Sja maar bij hem sta je soms ook dik een half uur te wachten, ik zal het eens in overweging nemen, zojuist de eerste 2 voor tweakers gemaaktApocalyptus schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:37:
[...]
Ik wil niet stoken maar je hebt tegenwoordig die Nederlander genaamd kingkongor die voor 150k items maakt![]()
Heb van het weekend bij hem ook 8 items laten maken. Zat maar 1 hele goede tussen, maar daarmee heb ik wel 7 mil mee verdient. Als ik jou was zou ik voor gotters een schappelijkere prijs aanbieden
Die 25k extra is de moeite niet
[ Voor 19% gewijzigd door Apocalyptus op 18-06-2012 20:42 ]
Moet je ze eens tegenkomen in act3 infernoPcManiaxx schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:39:
Goed te doen hoor die soulrippers op Hell difficulty met m'n WD. NOT! Wat een ongelooflijke teringbeesten zijn dat zeg.
hmmz ben overgestapt van crypts + dank cellar naar road to alcarnaz goblin
10 runs met goblin 3x blacksmith plans (5 affix) en wat leuke ah meuk
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
En waar haal je die kennis vandaan? Geen enkel online spel dat ik ooit heb gespeeld gebruikt m voor miljoen, Altijd kk (en kkk voor miljard). Diablo is echt het eerste spel waar ik ooit mensen heb gezien die m gebruiken om naar miljoen te verwijzen.Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:35:
[...]
Een combinatie verzonnen door een paar mensen waarvan ze menen dat het een miljoen dient aan te duiden. Lang niet zo geaccepteerd als 'k' voor duizend. Daarnaast zijn deze afkortingen verre van universeel en kunnen ze, afhankelijk van de context, een totaal andere betekenis hebben. Wanneer we praten over valuta's is het normaal om 'k' voor duizend te gebruiken en 'm' voor miljoen, de term 'kk' is een zeer weinig gebruikte term die enkel verwarring oplevert en geen enkel nut heeft. De reden dat sommigen liever 'kk' gebruiken en niet 'm' is omdat ze in een situatie zitten waarbij de 'm' voor iets anders kan staan en het dus verwarrend is. In Diablo 3 zie ik dat niet zo snel gebeuren en zie ik eigenlijk geen reden om 'kk' te gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 18-06-2012 20:53 ]
Dat is toch precies wat ik zeg? Door de fanatieke online gamers wordt, in de context van een online game, de term 'kk' gebruikt. Echter zie je dat veel minder terug dan de term 'k' voor duizend en zijn er ook veel minder mensen die dit gebruiken.Creqaw schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:52:
En waar haal je die kennis vandaan? Geen enkel online spel dat ik ooit heb gespeeld gebruikt m voor miljoen, Altijd kk (en kkk voor miljard). Diablo is echt het eerste spel waar ik ooit mensen heb gezien die m gebruiken om naar miljoen te verwijzen.
Dat mensen in Diablo de 'm' voor miljoen gebruiken is vrij logisch, veel nieuwe spelers waardoor de cultuur om 'kk' te gebruiken uit andere spellen nog niet is overgewaaid en de massa nog niet heeft beïnvloed. De massa gebruikt dus de term die ze altijd gebruiken als ze het over miljoenen hebben, dat is 'm'.
In de financiële sector is 'mm' voor miljoen een stuk gebruikelijker en zal je 'kk' dus niet tegen komen. Echter is het dan alsnog handiger om het voluit te schrijven aangezien er weer genoeg sectoren zijn waarbij mm voor milimeter staat of juist weer voor totaal iets anders. Zo verschillen afkortingen wat dit soort zaken betreft enorm. Echter voor een leek is de koppeling tussen miljoen/million -> m makkelijker te maken dan de koppeling tussen miljoen/million -> kk.
Trouwens, 'kk' kan nog wel maar wat daarna? 'kkk' lijkt me een beetje not-done
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 18-06-2012 21:01 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oops, ik las je post iets te snel waardoor ik het wat verkeerd had geinterpreteerd. Excuses.Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:55:
[...]
Dat is toch precies wat ik zeg? Door de fanatieke online gamers wordt, in de context van een online game, de term 'kk' gebruikt. Echter zie je dat veel minder terug dan de term 'k' voor duizend en zijn er ook veel minder mensen die dit gebruiken.
Dat mensen in Diablo de 'm' voor miljoen gebruiken is vrij logisch, veel nieuwe spelers waardoor de cultuur om 'kk' te gebruiken uit andere spellen nog niet is overgewaaid en de massa nog niet heeft beïnvloed. De massa gebruikt dus de term die ze altijd gebruiken als ze het over miljoenen hebben, dat is 'm'.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 21:00 ]
Hmm zoveel nog? Ik raak amuletten en ringen aan de straatstenen niet kwijt. Zijn wel Blauwe items, maar zeker met dat soort stats. Heb er al meerdere aan de merchant verkocht tot mijn grote verdriet.Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:08:
Pleur er een dexterity gem in en hij moet toch wel een miljoentje opbrengen lijkt me.
dat is een redelijk grote fee xDShadowBumble schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:23:
Heren,
Aangezien ik zojuist deze plans heb kunnen bemachtigen ga ik deze craften, ....
Ik reken wel een kleine fee per craft aangezien ....
Denk het ook. Had hem gisteravond zien staan voor 16k en niet eens naar de stats gekeken. (Zocht op dex + attack speed) Gewoon gekocht en gaan slapen, kom ik vandaag thuis, merk ik dat ie best wel nice isTsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:13:
Als ik zoek op een amulet met 15% attackspeed en 120 dexterity krijg ik de goedkoopste voor een half miljoentje. Wil ik meer dexterity moet ik flink meer gaan uitgeven. Daarom denk ik dat een miljoen wel haalbaar is aangezien je met een eenvoudige gem al kan gaan voor 150-160 dexterity.
Alle rings en necklaces met dex/int en minstens 13% attack speed verkopen gegarandeerd voor 90k of meer. Hoe beter de stats, hoe meer natuurlijk.Icepegel schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:11:
[...]
Hmm zoveel nog? Ik raak amuletten en ringen aan de straatstenen niet kwijt. Zijn wel Blauwe items, maar zeker met dat soort stats. Heb er al meerdere aan de merchant verkocht tot mijn grote verdriet.
Edit: sorry, voor de dubbele post.
[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 18-06-2012 21:26 ]

Die gloves met dex kan je nog wel op ah gooien voor meer dan dat de salvage waard is.Ryan1981 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:46:
Die resistance to all zal het hem wel doen.
Zit hier nog iets bruikbaars tussen of kan ik het allemaal wegkieperen:
[afbeelding]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 18-06-2012 22:43 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Even 5 stacks halen in the archives, eventueel Belial er achteraan, maar dat is in tegenstelling tot kulle niet bepaald een walk in the park.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Kan je een plaatje linken hoe die eruit ziet?ShadowBumble schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:23:
Heren,
Mats :
35x Exquisite Essences
5x Iridescent Tears
10x Tomes of Secret
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Het is een ilvl62 chest die 6affix kan hebben.Xtr3me4me schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:47:
[...]
Kan je een plaatje linken hoe die eruit ziet?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
ja ik wel kom ff op TSMarcvz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:18:
Iemand zin om een Zulton Kulle run te doen?
Even 5 stacks halen in the archives, eventueel Belial er achteraan, maar dat is in tegenstelling tot kulle niet bepaald een walk in the park.
Recepten voor de hogere levels van de Staff of Herding kun je kopen bij 1 van de merchants in het kampje van Act 4 (volgens mij moet je echt in Act 4 zitten om het recept te kopen, ondanks dat het hetzelfde kampje is als Act 3). In NM koop je de NM upgrade, enz...HetBiggie schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:59:
Net op NM drop "Plans: Staff of Herding" van Izual. Nu heb ik alle materialen. Ik weet dat ik de plan bij de BS kan teachen en dan staff of herding kan maken. Als ik het goed heb begrepen krijg je automatisch een staff voor "normal" whimsyshire. Hoe kan ik een nm (of later zelfs hell/inferno) staff maken en waar?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat komt omdat de Plans normaal gesproken droppen van Izual. Nadat hij dood is verkoopt de quartermaster ze voor 1 gold. Daarom dien je een quest te starten waarin Izual al dood is, oftewel Act IV - Prime Evil.Rannasha schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:04:
[...]
Recepten voor de hogere levels van de Staff of Herding kun je kopen bij 1 van de merchants in het kampje van Act 4 (volgens mij moet je echt in Act 4 zitten om het recept te kopen, ondanks dat het hetzelfde kampje is als Act 3).
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Sorry, nieuw hier.. TS?
Rannasha schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:04:
[...]
Recepten voor de hogere levels van de Staff of Herding kun je kopen bij 1 van de merchants in het kampje van Act 4 (volgens mij moet je echt in Act 4 zitten om het recept te kopen, ondanks dat het hetzelfde kampje is als Act 3). In NM koop je de NM upgrade, enz...
Thx! Net gekeken en idd, kon nu "nightmarish plans" kopen bij de quartermaster.Rone schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:07:
[...]
Dat komt omdat de Plans normaal gesproken droppen van Izual. Nadat hij dood is verkoopt de quartermaster ze voor 1 gold. Daarom dien je een quest te starten waarin Izual al dood is, oftewel Act IV - Prime Evil.
Wat ingewikkeld.. Is gewoon battlenet naam uitwisselen via t forum geen optie? ^^
Eindelijk!
//edit 12 uur geweest... komt vandaag.
[ Voor 32% gewijzigd door Xufuja op 19-06-2012 02:48 ]
Daar de info over het patchen. Lange downtime
[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 19-06-2012 03:13 ]
Signature
Ik verwacht geen dikke vette stats erop opeens, maar wel meer onderscheidende stats / bonussen / fun. (zoals b.v. Cluckeye, welke bij normal attack een kip afvuurt, of boots die b.v. >12% movementspeed hebben)
Downtime van 10 uur is wel vervelend alleen, dat betekend dus dat al het AH spul niet verkocht gaat worden...
Verwijderd
Komt als ik goed kan rekenen op woensdagochtend 03:00.Creqaw schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 02:47:
Zo te zijn komt 1.0.3 morgen!
Eindelijk!
//edit 12 uur geweest... komt vandaag.
PDT=GMT-7 en wij zijn GMT+2 (zomertijd)Europe: 6:00 p.m. PDT (6/19) to 4:00 a.m. PDT (6/20)
Of jullie wonen in de VS natuurlijk dan hou ik mijn bijdehande mond.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 03:27 ]
Verwijderd
Ik denk niet dat er aan items veel zal veranderen ....djunicron schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 03:14:
Nou, gooi al je huidige uniques maar vast weg, ik ben vooral benieuwd hoe veel beter de nieuwe lading is geworden!
Ik verwacht geen dikke vette stats erop opeens, maar wel meer onderscheidende stats / bonussen / fun. (zoals b.v. Cluckeye, welke bij normal attack een kip afvuurt, of boots die b.v. >12% movementspeed hebben)
Downtime van 10 uur is wel vervelend alleen, dat betekend dus dat al het AH spul niet verkocht gaat worden...
Legendary's beetje gebuffed & IAS generfed en .... thats it?
Om 1 uur 's middags woensdag kunnen we dus weer spelen
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
djunicron schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 03:14:
Nou, gooi al je huidige uniques maar vast weg, ik ben vooral benieuwd hoe veel beter de nieuwe lading is geworden!
uhhh... legendaries worden pas in een latere patch aangepakt..Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 03:41:
[...]
Legendary's beetje gebuffed & IAS generfed en .... thats it?
edit. enige wat verandert zijn de tooltips (van dingen die al eerder gehotfixed waren), ias wordt generft en volgens mij worden de dropkansen van ilvl61-63 in inferno wat verhoogd.
[ Voor 40% gewijzigd door Buntmans op 19-06-2012 04:25 ]
Legendary's worden denk ik ook niet in deze patch aangepakt.Buntmans schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 04:22:
[...]
[...]
uhhh... legendaries worden pas in een latere patch aangepakt..
edit. enige wat verandert zijn de tooltips (van dingen die al eerder gehotfixed waren), ias wordt generft en volgens mij worden de dropkansen van ilvl61-63 in inferno wat verhoogd.
Bij IAS gaan de % omlaag op items, vooral op wapens worden ze naar beneden gehaald om ze on par te brengen met de andere stats.
Je kan het bekijken als een nerf als je niets anders dan IAS gear hebt, aanpassen en verder spelen denk ik
Net zoals ik
En craften wordt véél goedkoper.Buntmans schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 04:22:
[...]
[...]
uhhh... legendaries worden pas in een latere patch aangepakt..
Dan kan je dus prima thuis werkenReQuiem83 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:10:
Net nu ik woendag thuis kan werken in de ochtend gaan ze patchen...:@
[ Voor 21% gewijzigd door Megalodon86 op 19-06-2012 08:12 ]
Beter toch, kan je tenminsten thuis werkenReQuiem83 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:10:
Net nu ik woendag thuis kan werken in de ochtend gaan ze patchen...:@
Zolang alles morgenavond om 20:00 alles weer up is, dan ben ik thuis namelijk.
Ben wel benieuwd of er nog wat van mijn meuk cheapass verkoopt.
Verwijderd
WTF. Ik had 't dus niet goed gelezen. Hier heb je dus nog helemaal niks aan. Niemand geeft toch om gems craften die toch wel droppen en alles wat niet dropt (en dus gecraft moet worden) verandert nietThe gem combine costs for Perfect Square and above will remain unchanged.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 08:26 ]
Nu moet ik zeggen dat ik op HC wel gems combine en dit wel een fijne change vind... Mja dat is ook over als ik ooit level 60 aantik. Nu tijdens het levelen is het wel fijn om een paar levels hogere gem in je wapen/helm te hebben zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:25:
[...]
WTF. Ik had 't dus niet goed gelezen. Hier heb je dus nog helemaal niks aan. Niemand geeft toch om gems craften die toch wel droppen en alles wat niet dropt (en dus gecraft moet worden) verandert niet
Hoe ook: ik kan eindelijk met de grote jongens mee. Ik heb (buffed) iets van 350 res all, 38k HP, 5500 armor (dat kan beter natuurlijk) en 18k DPS. Daarmee moet ik toch aardig door Act I Inferno kunnen komen.
Ik denk dat ik vanaf nu ook wel eens op TS ga komen om wat te multiplayeren.

Iets van 1500 gold
Kan overigens maar moeilijk een vervanging voor mijn hat vinden:

Even niets...
Die achievements zijn vrij eenvoudig te doen op normal... gewoon alles skippen.BramSd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:47:
Gisteren eindelijk de level 60 gehaald en meteen ook maar door Act IV Hell heen gescheurd. Ik haalde de 60 vlak voor Azmodan en ben daarna dus met flinke vaart verder gegaan. Het is dat ik 2x even moest pauzeren omdat mijn zoontje aan het huilen was, anders had ik ook die achievement gehaald voor het halen van de act in 1 uur.
Hoe ook: ik kan eindelijk met de grote jongens mee. Ik heb (buffed) iets van 350 res all, 38k HP, 5500 armor (dat kan beter natuurlijk) en 18k DPS. Daarmee moet ik toch aardig door Act I Inferno kunnen komen.
Ik denk dat ik vanaf nu ook wel eens op TS ga komen om wat te multiplayeren.
Gaat er niemand mijn challenge aan om 1 uur en 50 minuten te verbeteren voor het uitspelen van de complete game op normal?
Dat moet toch makkelijk lukken op de ah? Helmpje met socket, meer intellect en vit erop. Kan niet checken op de ah atm, maar gok dat je met hetzelfde bedrag van 15k een aardig eind komt.FireDrunk schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:49:
Yay, net weer een leuk item op de AH gekocht!
[afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door PizZa_CalZone op 19-06-2012 08:53 ]
Die wizard hat is toch niet zó goed hé? Is maar 46 int, voor 10k kan je al beter hebben op het AHFireDrunk schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:49:
Yay, net weer een leuk item op de AH gekocht!
[afbeelding]
Iets van 1500 gold
[afbeelding]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Hij had 3500 DPS en 24k HP
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 19-06-2012 08:56 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Kan je dat ergens zien? Je totale game-time voor de vier acts? Zoja:PizZa_CalZone schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:50:
[...]
Die achievements zijn vrij eenvoudig te doen op normal... gewoon alles skippen.
Gaat er niemand mijn challenge aan om 1 uur en 50 minuten te verbeteren voor het uitspelen van de complete game op normal?

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Gisteren ging een maat van me daar dood op normal... lvl 28... BANELINGSSir_Hendro schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:53:
Gisteren heeft mijn lvl 49 HC mage het loodje gelegd. Ik was even wat mensen aan het helpen in de breached keep van act 3 nightmare. Ik kwam na een heftig gevecht in een nieuwe grote groep mobs terecht met een paar blauwe mobs met fire chains. Het werd na een tijdje te veel en wilde weg rennen nadat ik freeze zou doen maar de freeze wilde om onbekende reden niet lukken. Ik klikte meerdere keren maar er kwam geen freeze... chop chop doei mage. Ach ja...screw it!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Nope daarom weet ik het ook niet precies... heb een grof timertje ernaast gehouden, kwam uit op 1 uur en 54 min... Mja moest in de tussentijd wel even pauze nemen om een groot paffie te draaien.CobyBE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:54:
[...]
Kan je dat ergens zien? Je totale game-time voor de vier acts? Zoja:
[afbeelding]
edit:
Mja ik weet zeker dat ik mijn tijd kan verbeteren met goede voorbereiding etc... Vond het iig wel erg leuk om te doen.
Wat overigens ook een leuk tijdverdrijf is met een paar maten is allemaal een barb op hc starten. Alle abilities van de bar aftrekken, geen gear aandoen en alleen overleven met health globes. Dan kijken hoe ver je komt. Cathedral level 3 is mijn record atm.
[ Voor 28% gewijzigd door PizZa_CalZone op 19-06-2012 08:59 ]
Gewoon een stream online gooien en je broadcast vod saven.CobyBE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:54:
[...]
Kan je dat ergens zien? Je totale game-time voor de vier acts? Zoja:
[afbeelding]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Lol dat klinkt nog best grappig ook hahaPizZa_CalZone schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:56:
[...]
Wat overigens ook een leuk tijdverdrijf is met een paar maten is allemaal een barb op hc starten. Alle abilities van de bar aftrekken, geen gear aandoen en alleen overleven met health globes. Dan kijken hoe ver je komt. Cathedral level 3 is mijn record atm.Soort ironman maar dan anders.
Kaluro: Ik heb nog nooit een stream online gezet, ben best wel noob op dat vlak.
Je wil een item verkopen. Dat die kijk wat de min en max en gemiddelde prijs is.
Of dat die een vergelijking maakt aan de hand van de Stat van jouw item en de items die online zijn.
Als die je die gegevens gewoon kon laten zien dan is het makkelijker je prijs te bepalen.
Denk dat het gregeld voor komt dat mensen item die 20 M kosten soms voor 2K online zetten.
Je kan m toch vergelijken met het huidige item dat je op die positie gebruikt?kimone66 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:12:
Is er een manier te achterhalen wat een item doet voor je dps en hp voordat je het koopt.
Niet ingame. Er circuleren xls files en andere tooltjes online waar je kan zien wat het verschil in DPS geeft van een bepaalde stats upgrade.kimone66 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:12:
Is er een manier te achterhalen wat een item doet voor je dps en hp voordat je het koopt.
Helaas wel een foutje gemaakt met de AH; een veel te lage Start Bid ingesteld en er is geboden. Hopelijk dat er in de laatste 2 uurtjes nog flink doorgeboden wordt, anders is het toch zonde. Ah well.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
$_$
lekker en snel verdiend
maar is er misschien iemand die weet waar ik me pony level wolken (oftewel clear pony level wolkjes ongeopend) kan verkopen voor zo'n 200k, dat mensen dus kunnen joinen om mee te helpen met wolken openen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 09:21 ]
Toch maar tijd voor wat upgrades ... alweer

Verwijderd
Die gem is 3x duurder dan die hatFireDrunk schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:49:
[afbeelding]

Flawless Square: 3 Square + 20,000 gold + 2 Tomes word na patch 2 square + 100 gold + 2 Tomes
da had me wel een dijk geld gescheeld
[ Voor 3% gewijzigd door Scorchor op 19-06-2012 09:34 ]
Overigens denk ik dat ik iets te OP ben met 12K dps @ lv 55, het gros van items wat ik vind is gewoon bagger vergeleken met het spul wat ik van de AH had geplukt a 10K/item max.
Verwijderd
nee maar na 1,5 dag gaan ze er automatisch af.kimone66 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:36:
Is het mogelijk items die je te koop hebt aangeboden te cancellen zodat er weer ruimte onstaat voor andere items.Ik wil andere items verkopen maar zie nu op max. van 10.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
3x? 30x
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 19-06-2012 09:39 ]
Verwijderd
De klok van je pc terugdraaien, al is dit niet toegestaan geloof ikkimone66 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:36:
Is het mogelijk items die je te koop hebt aangeboden te cancellen zodat er weer ruimte onstaat voor andere items.Ik wil andere items verkopen maar zie nu op max. van 10.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Verwijderd
Ja true, maar toch kon het in het begin wel zoDe_Bastaard schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:45:
Zou wel erg stom van Blizzard zijn als ze dat doen gebaseerd op je client tijd
Dat werkte dus wel degelijk, ondertussen ge-silence-patched. Sommigen beweerden op die manier ook gold terug te krijgen maar daar was volgens Blizzard niets van aan.De_Bastaard schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:45:
een flawless square kost 400 op de AH (voor 3 van de vier) dus het is nog steeds te duur want tomes kosten meer dan 200 per stuk op de AH.Scorchor schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:34:
aaarghheb ik gisteren allemaal gems zitten maken zie ik nu dit:
Flawless Square: 3 Square + 20,000 gold + 2 Tomes word na patch 2 square + 100 gold + 2 Tomes
da had me wel een dijk geld gescheeld![]()
Verwijderd
Ja precies, je kon zo items verkopen het gold ontvangen en dan weer terug draaienSfinx- schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:47:
[...]
Dat werkte dus wel degelijk, ondertussen ge-silence-patched. Sommigen beweerden op die manier ook gold terug te krijgen maar daar was volgens Blizzard niets van aan.
Zo heeft blizzard stomweg een lek laten opstaan dat een pakje spelers toch abused hebben.De_Bastaard schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:45:
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging