Ryan1981 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:40:
Van het weekend Hell tot en met act 3 netjes uitgespeeld, toen begonnen met act4 en had echt het gevoel van wtf is hier aan de hand

Het leek wel of die hele act compleet kapot generft was. 2 keer Exquisite chests met 4 items geen magic. Bijna geen enkele pot dropte iets. Buiten dat ik act 4 sowieso niet echt veel nuttigs vond droppen in mijn voorgaande rondes was ik nu helemaal er op uitgekeken. Dus! Na die former luitanant in een keer doorgerent naar Diablo, die zonder dood te gaan voorzichtig een kopje kleiner gemaakt en nu ben ik bij Old Tristam de goblin aan het farmen omdat ik serieus de elites niet aankan lol.
Het is trouwens ook lastig in het AH als je kiest om geen buyout te gebruiken, ik heb het gevoel dat ze niet echt gevonden worden op die manier, maar ik weet vaak echt niet wat een item nu echt waardevol maakt en wat een paar leuke stats heeft maar net niets is

. Tot nu toe een item op het RMAH verkocht (giant skull legendary) voor £2,- dus ik heb nu £1,- op mijn RMAH balance

Het punt met geen buyout prijs is dat je item niet gelist wordt als iemand zoekt op een item met een max buyout prijs. Je kunt best een schappelijke prijs aanbieden, maar omdat veel mensen toch op een max buyout zoeken wordt je item gewoon niet gezien.
Ik heb een String of Ears van het RMAH gehaald (via bid, niet buyout) voor m'n Barb die ik dus niet zag als ik zocht op een max buyout prijs van 10 euro ofzo. Maar dat was me nooit gelukt op de gold-AH, want daar was dat ding zonder twijfel 3 seconden voor het eind van de auction nog ff gesnipet door iemand anders.
Als je er de tijd voor neemt kun je best leuke items scoren. Maar ik denk dat het een grote minderheid is die dat ook daadwerkelijk doet
Mijn Barb loopt nu best leuk solo door Act 2 heen. 600-700 resist en 9k armour met shout. 500 LoH en 300-ish Life regen met een unbuffed DPS van slechts 10k, maar eenmaal in combat en met full Fury stijgt dat leuk door naar 14,5k. 35% block, -15% melee dmg. En maar 43k HP. Ik denk dat dat het enige struikelpunt is voor succesvol Act 3 in. Lage Resists, lage HP. Dus dat wordt m'n volgende focus