Acties:
  • 0 Henk 'm!
IngamerX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:01:
@reemprive

Ben ik het wel mee eens. Alleen close ranged maps als Metro zijn nog wel aardig met shotgun.
Mja, en dan alleen nog in selecte gedeeltes van de maps. Het zijn lang niet meer de hoogtijdagen van de USAS met Frags, hoe OP het ook was, man wat hebben we daar met zijn allen ons toch mee vermaakt, zo grappig. Momenteel zijn de shotguns wel erg hard kapot generfd, al was het alleen maar de verschrikkelijk trage muzzle velocity dat het erg lastig maakt om bewegende doelen te raken.

Nog erger is dat je mensen met een shotgun HEEL makkelijk kan counteren met een high-rpm wapen en de supression perk. Zodra de shotgunner supressed is, gaan de slugs/pellets/darts overal en nergens heen zo willekeurig. Daar kan je praktisch elk vuurgevecht mee winnen, ook close range. Voeg daar de bunnyhop aan toe en het wordt vrij lastig voor de shotgunner.
Heb echt zin in Armored kill jongens, toch maar een premiumpje aanskaffen :D

En tja mods, vermaak me wel met de huidige content, dus maak me daar niet meer zo druk om.
Het is ook niet zo gek dat DICE/EA nog geen modtools uitbrengen zolang ze zelf nog een X-aantal dlc's hebben aangekondigd. Het is een beetje onrealistische wens van 'ons'om EA/DICE zichzelf daar zo mee te ondermijnen, wellicht dat het later nog komt, of nooit. De tijden zijn veranderd, de meeste spellen waar modtools voor worden uitgebracht zijn redelijk end-of-life en/of er komt geen DLC meer voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Elke game mode heeft toch z'n eigen ribbon? :) Dus zo gek zou 't niet zijn als 'ie echt is, waarschijnlijk is er ook nog wel een Tank Superiority Winner Ribbon. ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:47:
Het is ook niet zo gek dat DICE/EA nog geen modtools uitbrengen zolang ze zelf nog een X-aantal dlc's hebben aangekondigd. Het is een beetje onrealistische wens van 'ons'om EA/DICE zichzelf daar zo mee te ondermijnen, wellicht dat het later nog komt, of nooit. De tijden zijn veranderd, de meeste spellen waar modtools voor worden uitgebracht zijn redelijk end-of-life en/of er komt geen DLC meer voor uit.
Ik had begrepen dat er sowieso nooit modtools zouden vrijkomen, vanwege diverse licenties die zijn gebruikt bij het bouwen van de tools om FrostBite 2.0 heen. Denk aan de (diverse plugins / tools voor de) map editor.

[ Voor 47% gewijzigd door CodeCaster op 20-08-2012 13:50 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:49:
[...]

Elke game mode heeft toch z'n eigen ribbon? :) Dus zo gek zou 't niet zijn als 'ie echt is, waarschijnlijk is er ook nog wel een Tank Superiority Winner Ribbon. ;)

[...]

Ik had begrepen dat er sowieso nooit modtools zouden vrijkomen, vanwege diverse licenties die zijn gebruikt bij het bouwen van de tools om FrostBite 2.0 heen. Denk aan de (diverse plugins / tools voor de) map editor.
Met close quarters zijn er voor de nieuwe game modes conquest domination en gun master toch ook geen nieuwe ribbons of medals bijgekomen. Lijkt me dat dit voor armoured kill ook niet gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:01:
[...]

Met close quarters zijn er voor de nieuwe game modes conquest domination en gun master toch ook geen nieuwe ribbons of medals bijgekomen. Lijkt me dat dit voor armoured kill ook niet gaat gebeuren
Wilde net hetzelfde gaan zeggen, je zou misschien wel denken dat het zo vanzelfsprekend is, maar waarom zijn er voor Gunmaster enz. dan geen Ribbons gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kun je nagaan hoe vaak ik die modes speel. :+ Ik dacht dat je bij CQD ook ribbons kreeg, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Mooi is dat, mensen die 2x door je worden neergeschoten en vervolgens zeggen dat je een wallhack gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thorack schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Je hebt veel slechte recons en dit is een mooi voorbeeld van een (twee) slechte recons.
Ik speelde normaal altijd agressive bolt action recon echter heb ik mijn muis moeten vervangen en op de een of andere manier krijg ik niet de feeling terug voor mijn dragshots.
Heb ik ook heel erg gehad. Ik speelde met een Roccat Kova maar ik wou een hogere muis en een muis met meer functies. Uiteindelijk de G500 gekocht, Ik zag via bf3stats dat mijn manier van spelen op alle fronten slechter was geworden, ook na 1,5 maand. Verschillende instellingen hadden ook geen zin. Dus toen ben ik maar weer teruggegaan naar mijn basic Kova muis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:43:
Mooi is dat, mensen die 2x door je worden neergeschoten en vervolgens zeggen dat je een wallhack gebruikt..
They mad, they really mad. ;)
[...]

Mja, en dan alleen nog in selecte gedeeltes van de maps. Het zijn lang niet meer de hoogtijdagen van de USAS met Frags, hoe OP het ook was, man wat hebben we daar met zijn allen ons toch mee vermaakt, zo grappig.
U SUCK AT SHOOTING. :P (0 kills met de USAS en dat blijft wel even zo) :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:19:
Kun je nagaan hoe vaak ik die modes speel. :+ Ik dacht dat je bij CQD ook ribbons kreeg, vandaar.
CQD wordt inderdaad als conquest geteld, maar waar valt Gunmaster dan onder?
DanielWW2 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:58:
U SUCK AT SHOOTING. :P (0 kills met de USAS en dat blijft wel even zo) :+
Zonde:

YouTube: The Expendables (2010) HD Terry Crew AA-12 Shotgun Complete Montage. MANIMAL!!!!!

Remember this shit at Christmas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Sorry, maar die reden slaat echt nergens op...

- Fallout heeft mod tools en paid DLC.
- Skyrim heeft mod tools en paid DLC.
- Arma 2 heeft mod tools en paid DLC.

Het slaat nergens op dat door mod tools je DLC niet goed zou verkopen. Dan hebben EA/Dice duidelijk geen onderzoek gedaan.
Ook heb ik nog nooit een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat DLC slechter zou kopen door mod tools...

Ze hebben gewoon mankracht te kort daar bij Dice om de modtools gebruiksklaar te maken voor het publiek! Maarja, wat wil je ... als ze hun bezig houden met mankracht te verspillen om een superslechte singleplayer en co-op te maken voor hun Battlefield games 8)7 Ben benieuwd hoe BF4's singleplayer gaat zijn.
CodeCaster schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:49:
[...]
Ze kunnen er gerust bepaalde zaken uitstrippen. Komaan, we hebben CryEngine 3 en Unreal Engine 4 waarmee je zelfs een volledige standalone game kunt ontwikkelen.. Waarom zou Frostbite modtools dan niet lukken? 8)7

CryEngine 3 gratis:
http://www.crydev.net/dm_eds/download_detail.php?id=4

Unreal Engine gratis:
http://www.unrealengine.com/en/

Om mods voor Fallout/Skyrim te maken:
http://www.creationkit.com/

Dan is er nog de Source engine.

[ Voor 26% gewijzigd door Asgaro op 20-08-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Damn, een 10-man server is leuk! Jammer genoeg was het net metro op die server (ik hou niet zo van metro) en heb me toch enorm goed geamuseerd. C4 op de objective die we moesten defenden en GOAN :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:09:
[...]

Sorry, maar die reden slaat echt nergens op...

- Fallout heeft mod tools en paid DLC.
- Skyrim heeft mod tools en paid DLC.
- Arma 2 heeft mod tools en paid DLC.

Het slaat nergens op dat door mod tools je DLC niet goed zou verkopen. Dan hebben EA/Dice duidelijk geen onderzoek gedaan.
Ook heb ik nog nooit een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat DLC slechter zou kopen door mod tools...

Ze hebben gewoon mankracht te kort daar bij Dice om de modtools gebruiksklaar te maken voor het publiek! Maarja, wat wil je ... als ze hun bezig houden met mankracht te verspillen om een superslechte singleplayer en co-op te maken voor hun Battlefield games 8)7 Ben benieuwd hoe BF4's singleplayer gaat zijn.

[...]

Ze kunnen er gerust bepaalde zaken uitstrippen. Komaan, we hebben CryEngine 3 en Unreal Engine 4 waarmee je zelfs een volledige standalone game kunt ontwikkelen.. Waarom zou Frostbite modtools dan niet lukken? 8)7

CryEngine 3 gratis:
http://www.crydev.net/dm_eds/download_detail.php?id=4

Unreal Engine gratis:
http://www.unrealengine.com/en/

Om mods voor Fallout/Skyrim te maken:
http://www.creationkit.com/

Dan is er nog de Source engine.
Zo vaak komt er niet een Fallout, Arma of een TES game uit. BF moet nu om de twee jaar uitkomen met veel DLC achter elkaar. Dan zijn mod tools toch minder gewenst omdat je dan alle maps, skins en zelfs wapens/voertuigen zelf in elkaar kan flansen en de ontwikkelaar wel heel erg z'n best moet doen om met betere (vooral MP, goed uitgewerkte SP content gaat meer tijd en mankracht inzitten) content te komen. Dat het cheaters in de hand zou werken is een beetje onzin natuurlijk. Dat argument wordt nu zo'n beetje te vaak gebruikt om het gebrek aan features goed te praten.

En goede modtools en map editors zijn ook degene die de ontwikkelaar zelf gebruikt om z'n content te creëren. Daar is niet veel extra werk voor nodig. :)

En verder zijn die engines alleen gratis zolang er niet (al te veel) geld mee verdiend wordt. En verder is dat gewoon heel aardig van ontwikkelaars om hun engine beschikbaar te maken, maar het betekent uiteraard niet dat iedereen dat moet doen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bekent met wat een USAS-12 aan kon richten. Ik deed er gewoon niet aan mee omdat het een beetje lame was om level 20 en lager overhoop te schieten met een handkanon. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt daarvoor!
Heb zelf nooit de USAS gehad tijdens z'n gouden dagen... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 0x de usas met frag rounds gebruikt.
en ik heb 2x de M26 mass gebruikt, omdat iedereen ermee speelde, maar vondt het vrij skillloos.

daarna heb ik de Saiga 12K gebruikt in de double XP weekend om heel veel punten te halen, want het ging zo eenvoudig en nu speel ik niet meer met de shotguns. ik heb alle shotgun unlocks op de usas en mk3a1 na.
2 slechte wapens in de game. pas geleden even gebruikt en na paar minuten weer mee gekapt.
allemaal one hit kills, behalve als je de eerste mis.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Morgenochtend is het weer maintenance op Battlelog vanaf 8:00 CEST gedurende 6 uur. Wie weet heeft het wel te maken met de bonus content drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:22:
Morgenochtend is het weer maintenance op Battlelog vanaf 8:00 CEST gedurende 6 uur. Wie weet heeft het wel te maken met de bonus content drop.
6 uur lange downtime is best wel lang voor alleen een battlelog update

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:22:
Het moet haast wel, we zijn al ruim over de helft van Augustus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Be Advised! Battlelog will be closed for maintenance August 21 at 06:00 UTC. Expected downtime up to 6 hours.

Bonus Content Drop it is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist BF3 geinstalleerd. Hij wil niet opstarten, het dialoogcirkeltje blijft maar ronddraaien, er gebeurt niets!
Heb de laatste nvidea driver geinstalleerd, geen effect!

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:36:
Heb zojuist BF3 geinstalleerd. Hij wil niet opstarten, het dialoogcirkeltje blijft maar ronddraaien, er gebeurt niets!
Heb de laatste nvidea driver geinstalleerd, geen effect!

Help?
Wat zijn de specs van je game-bak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

window 7 64 bits
#ProductPrijsSubtotaal
1Arctic Cooling MX-3 Thermal Compound (4g)€ 8,62€ 8,62
1Asrock Z77 Extreme4€ 129,80€ 129,80
1Asus Xonar Essence STX€ 158,90€ 158,90
1Cooler Master CM Storm Stryker€ 129,54€ 129,54
1Corsair Enthusiast TX550M€ 75,-€ 75,-
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 43,45€ 43,45
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 97,95€ 97,95
1Dell Ultrasharp U2312HM Zwart€ 163,50€ 163,50
1Gigabyte GV-N670OC-2GD€ 387,-€ 387,-
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 206,-€ 206,-
1Lite-On iHAS524 Zwart€ 22,-€ 22,-
1NZXT CB-LED20-BU 24x Blue LED Sleeve€ 16,40€ 16,40
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 59,95€ 59,95
1Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB€ 96,90€ 96,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.595,01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:06
Qlii256 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:33:
Be Advised! Battlelog will be closed for maintenance August 21 at 06:00 UTC. Expected downtime up to 6 hours.

Bonus Content Drop it is?
Nope, die komt pas na 25 Augustus.
crash7800

This update will not introduce any new content. It is maintenance.
When an update does contain new content we will be sure to let you know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Virtu start bf2 wel op, dus dat is vreemd....
Trouwens de pc heb ik zelf gebouwd :D, misschien iets met de BIOS ?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:40:
Met Virtu start bf2 wel op, dus dat is vreemd....
Trouwens de pc heb ik zelf gebouwd :D, misschien iets met de BIOS ?
Ga anders naar het BF3 problemen topic of maak een nieuw topic aan. Hier hoort het in ieder geval niet zoals ook in de waarschuwing te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep zal ik meteen doen, in ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:49:
[...]

Heb ik ook heel erg gehad. Ik speelde met een Roccat Kova maar ik wou een hogere muis en een muis met meer functies. Uiteindelijk de G500 gekocht, Ik zag via bf3stats dat mijn manier van spelen op alle fronten slechter was geworden, ook na 1,5 maand. Verschillende instellingen hadden ook geen zin. Dus toen ben ik maar weer teruggegaan naar mijn basic Kova muis..
Het begin bij weer terug te komen, heb denk ik de sweetspot van mijn instellingen gevonden.
http://battlelog.battlefi...how/41290137/1/333749464/

Ik joinde bij de laatste 4 mcoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
We zijn al 20 augustus en we moeten deze maand nog krijgen:

Double XP Event
Premium Event (geen idee wat dit zal zijn)
Premium Video
Bonus Content Drop (geen idee wat dit zal zijn)

Dat zijn dan 4 dingen die we moeten ontvangen voor de maand augustus en dat zal allemaal tegelijkertijd op een van de laatste dagen daarvan zijn? OMG DICE, trollen doe je zo niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Vind het ook behoorlijk karig hoe ze dat doen. Als je toch van plan bent het 30 augustus uit te brengen zeg dan direct late August oid.

Ze hadden het op z'n minst kunnen verspreiden.

Edit:

http://battlelog.battlefi...how/41298812/1/351804938/

"That awkward moment when you have more than dubble the points than the person below you"

Ging wel lekker. :*)

[ Voor 35% gewijzigd door rickyy op 21-08-2012 00:20 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Die Double-XP weekenden zullen me worst wezen, maar de extra content en assignments (hoe lame ze soms ook zijn) wil ik wel hebben. Zal me triest genoeg niks verbazen als EA/Dice met een of andere kulsmoes hun beloften niet waar zullen maken of het zich er te makkelijk van af zullen maken....

[ Voor 8% gewijzigd door w00t00w op 21-08-2012 00:25 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hoe werkt het eigelijk met youtube en auteursrechten? Ik heb namelijk een super vet nummer gevonden en wil een filmpje maken (BF3 ofc). Moet ik hier dan iets over in de descriptie plaatsen of iets doen zodat het nummer staat aangegeven onder het filmpje?

Ik heb namelijk adsene op youtube en heb al meer filmpjes waarvan de audio gekaapt is.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24
Als je adsense hebt, kan je het maar beter niet doen. Misschien eens kijken wat er gebeurd als je het nummer upload op YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
w00t00w schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:24:
Die Double-XP weekenden zullen me worst wezen, maar de extra content en assignments (hoe lame ze soms ook zijn) wil ik wel hebben. Zal me triest genoeg niks verbazen als EA/Dice met een of andere kulsmoes hun beloften niet waar zullen maken of het zich er te makkelijk van af zullen maken....
Ik begrijp jouw en van velen hun reactie wel en EA/DICE moeten zeker een lesje in communicatie gaan volgen.. maar denk je ook eens in wat voor achterlijk veel werk de mensen van DICE wel niet hebben en hoe hard ze wel niet werken?

Ik zeg, geef het gewoon nog een paar daagjes en dan is alles weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Blijkbaar zijn ze een update aan het doen op Battlelog. Kan ik nu via een andere manier een server joinen of ligt BF3 er nu gewoon even uit voor iedereen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 11:31
Hier ligt ie er ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:36
Is een aangekondigde update zag ik gister op battlelog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ja stond sinds gisteren namiddag op Battlelog te lezen dat ze vanaf 7:00 Belgische tijd maintenance gaan uitvoeren, dit voor 6 uur lang!

Ik vraag me af wat er dit keer veranderd zal zijn. Bij vorige maintenance updates aan Battlelog was er meestal wel wat zichtbaars te zien. Denk daarbij aan de server browser die soms een aanpassing kreeg of de onlangs verkregen Loadout!

Ik hoop dat we weer versteld zullen staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Er is dus geen omweg om een server te kunnen joinen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
RoyK schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:18:
Er is dus geen omweg om een server te kunnen joinen?
Nee, want volgens mij liggen ook de servers er uit. En zonder Battlelog kan je zo-wie-zo niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

ProfoundValue schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 06:47:
[...]

Ik begrijp jouw en van velen hun reactie wel en EA/DICE moeten zeker een lesje in communicatie gaan volgen.. maar denk je ook eens in wat voor achterlijk veel werk de mensen van DICE wel niet hebben en hoe hard ze wel niet werken?

Ik zeg, geef het gewoon nog een paar daagjes en dan is alles weer goed :)
Het is inderdaad ook vooral hun manier van communiceren (of gebrek daaraan) waardoor ze een vrij belabberde reputatie hebben. Don't get me wrong, ondanks de tekortkomingen (en die zijn er zeker) vind ik BF3 een fantastisch spel dat alleen maar nog beter kan worden met de toekomstige DLC, updates en patches. En ik geloof ook best wel dat ze hard werken om de game beter te maken en de community te dienen. Maar de manier waarop die community bij tijd en wijle wordt behandeld - hoe zeer een deel daarvan ook structureel verwende zeikerds zijn die met de beste wil van de wereld niet tevreden te krijgen zijn - werkt het ook wel in de hand.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Battlelog is al terug online, niets speciaals op te merken...

BTW: Meer mensen die last hebben van de game die plots zomaar afsluit zonder reden tijdens het joinen van een server (laden van de map)? Ik krijg dan een bericht: "Something went wrong". Als ik vervolgens op Reconnect klik of een andere server join heb ik geen enkel probleem meer totdat ik mijn pc herstart.

Ligt dat aan mij of doe ik wat verkeerd? Ik maak gebruik van Chrome btw.

[ Voor 76% gewijzigd door Qlii256 op 21-08-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-10 23:46

StrongArmLance

Endless flow

Seconded, bij mij werkt het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

What the hell... Op een server ging ik de héle tijd dood in mijn chopper, terwijl ik niet gelocked was of niets. Gewoon, boem, dood. Cheaten is toch oooooo-zo-leuk :(

GVD, wat is er mis met BF3 vandaag? Flares willen niet werken in jets?

[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 21-08-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Mavamaarten schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:43:
What the hell... Op een server ging ik de héle tijd dood in mijn chopper, terwijl ik niet gelocked was of niets. Gewoon, boem, dood. Cheaten is toch oooooo-zo-leuk :(

Ook met een ggc server?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Was wel pbbans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig niemand in een tank met een goede aim? zelf gebruik ik nooit guided weapons in land vehicles, maar de main gun. Als je een beetje skills hebt in het voorspellen van de trajectory van de chopper en de curve van de tankshell is het redelijk simpel. Per potje Oman bijvoorbeeld raak ik er op die manier 4 a 5. Kan je aangeven door wat je gekilled werd, of stond er "bad luck" of "...... KILLED MavaMaarten"?

Over de flares kan ik niet zo veel zeggen behalve dat als de enemy jet/heli/stinger dichtbij genoeg is, je flares eigenlijk altijd te laat zijn en je toch een hit voor je kiezen krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 16:19 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

TV-missile van de vijandelijke chopper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Er is geen nieuwe of extra content toegevoegd in deze update, wel is er zwaar onderhoud gepleegd aan de online-diensten van een heleboel EA titles en hun servers/backend.

Waaronder dus ook aan Battlefield 3..

[ Voor 10% gewijzigd door ProfoundValue op 21-08-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

TV-missile van de vijandelijke chopper?
Dat is er inderdaad een waar ik ook niet gedacht heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:04
net mtar service star 5 gehaald, wat is dat toch een heerlijk wapen in CQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
tobitronics schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:44:
net mtar service star 5 gehaald, wat is dat toch een heerlijk wapen in CQ :)
Daar ben ik onlangs ook achter gekomen. Eergisteren helemaal los gegaan met de MTAR op Ziba Tower :D
De MTAR lijkt veel op de P90, maar heeft een lagere TTK door de hogere damage (25<>20) en de hogere muzzle velocity (570<>420). Helaas zitten er slechts 30 kogels in tov de 50 in een P90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OVBX2_9ncmQ]

Let ook op de muziek, die van zijn eigen hand is. En gelukkig is het geen dubstep ... waarmee je elke dag bijna geconfronteerd wordt (hetzij IRL, hetzij bij BF3 compilation vids) :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 23:01
Wat een beest :P

Alleen het muziek is een beetje... down, en misschien dat ie het nummer zelf heeft gemaakt maar de melodie heb ik eerder gehoord in een film (daar ben ik van overtuigd, weet alleen niet meer welke).

Ben ook niet van de dubstep overigens. Echt grappig hoe dat in Nederland door onze strot proberen te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 01-10 21:11
Oh wat is khargh rush toch verschrikkelijk, als de us side een goeie a10 piloot heeft ben je fucked omdat die chopper dan vrij kan rapen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
IngamerX schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:08:Ben ook niet van de dubstep overigens. Echt grappig hoe dat in Nederland door onze strot proberen te duwen.
Internationaal is zulke brostep nog veel groter. Overigens gebeurt dat met elk electronic sub-genre wel een keer. Minimal heeft dat al gehad. Drum&Bass ook al een keer. Techno is weer aan een opmars bezig en ook trance kon er niet onderuit komen. Een paar jaar geleden had elke compilatie drum&bass.... Ach, uiteindelijk maakt het ook geen flikker uit. Zolang het tempo wat bij de beelden past is het allemaal wel prima. Echt goede tracks hoor je toch zelden bij zulke compilaties. /end-rant

ZO. Hoeveel waarde hechten jullie nou aan je level? Sinds level 45 maakt het mij echt niks meer uit en ik moet zeggen dat ik zo niet eens weet wat voor level ik ben. Ik heb ook nog niet eens met alle guns gespeeld, laat staan alles unlocked. Die assignments kunnen me ook niet zo veel boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik moet na ieder onderhoud m'n wachtwoord resetten (in hetzelfde als wat ik had) anders kom ik er niet in... :{ Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IngamerX schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:08:
Wat een beest :P

Alleen het muziek is een beetje... down, en misschien dat ie het nummer zelf heeft gemaakt maar de melodie heb ik eerder gehoord in een film (daar ben ik van overtuigd, weet alleen niet meer welke).

Ben ook niet van de dubstep overigens. Echt grappig hoe dat in Nederland door onze strot proberen te duwen.
Jullie zijn niet alleen... Hier in Belgie ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Oke, dit was erg raar. Ik ging net in een server en leek wel of ik helemaal overnieuw moest beginnen! Echt alles wat ik had was weg, kon maar 1 wapen kiezen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Grudgie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:13:
Oke, dit was erg raar. Ik ging net in een server en leek wel of ik helemaal overnieuw moest beginnen! Echt alles wat ik had was weg, kon maar 1 wapen kiezen. :S
zat je toevallig in een unranked server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

ElmarJ16 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:15:
[...]

zat je toevallig in een unranked server?
Oh dat weet ik niet, niet specifiek opgelet. Zou best kunnen dan, pakte een andere server en daar was alles wel goed. Dan zal dat het wel zijn geweest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:12:
Oh wat is khargh rush toch verschrikkelijk, als de us side een goeie a10 piloot heeft ben je fucked omdat die chopper dan vrij kan rapen.
Dan pak je een stinger? :/
En de USA side is de side die pas echt te leiden heeft op die map. Als de RU side een goede jet piloot heeft.kom dan maar eens aan land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:30
Asgaro schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:39:
[...]

Jullie zijn niet alleen... Hier in Belgie ook :X
Niemand probeert wat door je strot te duwen, het is populair. Als er iets een kwestie van vraag en aanbod is dan is het wel muziek.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asgaro schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:53:
[video]

Let ook op de muziek, die van zijn eigen hand is. En gelukkig is het geen dubstep ... waarmee je elke dag bijna geconfronteerd wordt (hetzij IRL, hetzij bij BF3 compilation vids) :r
Zat dat filmpje niet in de intro van FrankieonPCin1080p vandaag? :+
Edit: Ik vind Dubstep overigens wel goed... Maar niet die rommel op de radio die ze dubstep durven noemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 21-08-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:34

superwashandje

grofheid alom

Makkelijk schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:51:
[...]

Niemand probeert wat door je strot te duwen, het is populair. Als er iets een kwestie van vraag en aanbod is dan is het wel muziek.
onzin; wat er op de grote radiostations gedraaid word is het aanbod en de vraag past zich daaraan aan, niet andersom zoals het hoort.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze gast 8)7 :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ClIHyjFEh0M&feature=g-all-u]

Iemand een mening over een gamemuis, gebruik nu een logitech M705 met 1000dpi.
Niet echt voor gamen en mis ook de nauwkeurigheid.

Bedraad is geen probleem en wil er max 60 aan uitgeven, wat is een goeie ?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:29:

[video]

Logitech g700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Logitech MX518 is super, maar tegenwoordig is er een nieuwe versie van (zwart ipv dat speciale blauw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:52:
[...]

Zat dat filmpje niet in de intro van FrankieonPCin1080p vandaag? :+
Edit: Ik vind Dubstep overigens wel goed... Maar niet die rommel op de radio die ze dubstep durven noemen.
Jep, het is via Frankie dat ik aan de video kom ;) Maar ik heb de link in description gevolgd, om zo het origineel youtube channel te vinden en dan hier te linken. Frankie heeft ook al genoeg publiek dusja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik speel vaak met Cas, het is niet erg bijzonder in close combat en slugs ;)
Als ik alle goede momenten met spas12 en close combat in een video plak heb ik 'tzelfde.

Speel maar eens een tijdje met spas12 en slugs in cq, zo lang je aim fatsoenlijk is ben je onverslaanbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word er nu toch een beetje ziek van dat iedereen die m16a3 gebruikt. Weet iemand toevallig een server waar deze niet toegestaan is?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:33:
Ik word er nu toch een beetje ziek van dat iedereen die m16a3 gebruikt. Weet iemand toevallig een server waar deze niet toegestaan is?!?!?
Die servers zijn er, maar niet zo heel veel. Kwestie van "no m16" in de filter typen.

Deze is bevolkt:
http://battlelog.battlefi...les-No-M16A3-A4-1P-Start/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:00

codex

Geen OpenAI agent :)

unfor schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:49:
[...]

Ik speel vaak met Cas, het is niet erg bijzonder in close combat en slugs ;)
Als ik alle goede momenten met spas12 en close combat in een video plak heb ik 'tzelfde.

Speel maar eens een tijdje met spas12 en slugs in cq, zo lang je aim fatsoenlijk is ben je onverslaanbaar :p
Ja inderdaad. Hij heeft wel gruwelijk veel kills ermee, daar kom ik nog niet bij in de buurt. Ik vind zijn continu doorladen wel handig, eigenlijk doe ik dat nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet dus ff die 'only for the dedicated' assignment afgerond en die soldier camo's geunlocked. Aangezien er hier in dit topic nogal wat onduidelijkheid over bestond ... ik kan met 100% zekerheid zeggen dat je niet per sé al die assignments hoeft te halen, Nadat je één van die nieuwe premium assignments gehaald hebt (in mijn geval de F2000) unlock je de laatste assignment, haal je die ook dan heb je de camo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf al een jaar of 2 de Sharkoon Fire Glider (20e) en ga straks over op de nieuwere Sharkoon Dark Glider. (40e) Prima prijs / kwaliteit verhouding en ligt ook nog eens prima in de hand.

edit: excuses voor dubbelpost, het is rustig hier. Is iedereen op vakantie ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:17:
[...]

edit: excuses voor dubbelpost, het is rustig hier. Is iedereen op vakantie ofzo?
Ik veronderstel dat het stilte voor de storm is => Armored Kill >:) Dus 7 of 9 sept als ik het goed voorheb (voor Premium PC gamers)

Ikzelf stop met BF3 tot die DLC er is. Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in Belgie komen de herexamens er aan voor het hoger onderwijs, dus misschien heeft dat ook beetje invloed op minder posts...

Ofwel zit iedereen op Counterstrike GO, die vanavond is uitgekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:35:
[...]

Ik veronderstel dat het stilte voor de storm is => Armored Kill >:) Dus 7 of 9 sept als ik het goed voorheb (voor Premium PC gamers)

Ikzelf stop met BF3 tot die DLC er is. Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in Belgie komen de herexamens er aan voor het hoger onderwijs, dus misschien heeft dat ook beetje invloed op minder posts...

Ofwel zit iedereen op Counterstrike GO, die vanavond is uitgekomen :P
Ha, wat doen in augustus. :P
In Nederland hebben we gewoon tentamens op een fatsoenlijke manier. Dus ruwweg elke 8 weken een paar en niks in juli/augustus.

Verder is het best mooi weer, begint BF3 langzaam toch een beetje te vervelen en is een pauze echt niet slecht ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24
Ben zelf ook even aan een BF3 pauze begonnen. Even wat andere games spelen die je normaal niet speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52

kwam niet meer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21

Da's natuurlijk subjectief.

Ikzelf heb gekozen voor de Roccat Kone.
Waarom? Omdat deze 10-knops muis, 8 overige buttons heeft die je naar eigen dunken lekker kunt configureren.

[ Voor 15% gewijzigd door Indy91 op 22-08-2012 07:16 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:00

codex

Geen OpenAI agent :)

Beste muis imho is de Razer Deathadder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen m16 ? dan gaan we toch met de M416 of AEK rond lopen ;) zelfde effect.

ik zit alleen te wachten op een buff voor de M27 IAR. heerlijk wapen is het, maar 1 vs 1 tegen een AR of Carbines dan verliest die het snel.

[video]

Zoals zoveel gamers. koop de Logitech G500 echt ideale muis.
vinom schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:48:
Ben zelf ook even aan een BF3 pauze begonnen. Even wat andere games spelen die je normaal niet speelt :)
ik was van plan om een pauze in te lassen in BF3 voor Max payne 3, maar die game speelde gewoon niet lekker en dus mee gekapt. CS:GO is niet meer van deze tijd, beter gezegd ik kan er niet meer mee omgaan.
volgende break die ik kan inlassen is met Borderlands 2 en verder komt er dit jaar niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Die vent is geniaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:19:
[...]

Geen m16 ? dan gaan we toch met de M416 of AEK rond lopen ;) zelfde effect.

ik zit alleen te wachten op een buff voor de M27 IAR. heerlijk wapen is het, maar 1 vs 1 tegen een AR of Carbines dan verliest die het snel.

[...]

Zoals zoveel gamers. koop de Logitech G500 echt ideale muis.

[...]

ik was van plan om een pauze in te lassen in BF3 voor Max payne 3, maar die game speelde gewoon niet lekker en dus mee gekapt. CS:GO is niet meer van deze tijd, beter gezegd ik kan er niet meer mee omgaan.
volgende break die ik kan inlassen is met Borderlands 2 en verder komt er dit jaar niks uit.
Far Cry 3! _/-\o_ Enigste game die ik dit najaar haal.
(En nieuwe Hitman, nieuwe Medal of Honor, en Dishonored lijken mij ook leuk. Maar die koop ik wel bij Steam sale want ik heb nog genoeg andere games te spelen ...)
Brilliant!
Ja, ik smijt ook soms nades naar mijn friendly recons als ik ze zie campen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 22-08-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Pykow schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:19:
[...]

Borderlands 2 is weer van die ongeinspireerde zinloze quests zoals in 1 waar 90% van de tijd het zo is.
Daarnaast is CS:GO prima van deze tijd en sterker nog de mod maps werken nu al gewoon dus surf, glass warr, gun game, deathrun en nog vele andere game modes zijn nu gewoon al te spelen.
Game werkt prima en ja het is een hele overgang van battlefield 3 naar counterstrike maar daar moet je ff doorheen bijten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:52:
[...]

Borderlands 2 is weer van die ongeinspireerde zinloze quests zoals in 1 waar 90% van de tijd het zo is.
Daarnaast is CS:GO prima van deze tijd en sterker nog de mod maps werken nu al gewoon dus surf, glass warr, gun game, deathrun en nog vele andere game modes zijn nu gewoon al te spelen.
Game werkt prima en ja het is een hele overgang van battlefield 3 naar counterstrike maar daar moet je ff doorheen bijten ;).
Vermaak me nog prima met BF3 al ben ik wel bijna klaar met alles en zit ik echt te wachten op de DLC ;)
ik heb alle wapens nu wel een keer gebruikt en weet dat support wapens niks voor mij zijn en dat alleen de m98b en de JNG-90 action bolt snipers zijn die ik fijn vindt vanwege hun snelle kogels.

ga misschien dit weekend of zo wel een keer kijken hoe surf mode weer is in CS:GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 16-09 08:52
Scar-H specialist is niet leuk om te halen. Wat een matige wapen zeg. lage rpm, oncontroleerbare recoil en kleine magazijn... Dan heb je niet veel meer aan je relatief hoge base dmg.

edit. cq is het nog redelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door yur400 op 22-08-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie ook: Gamingmuizen

Dit is voor iedereen persoonlijk, inventariseer eerst voor je zelf wat voor 'grip' je hebt: palm/claw, high/low sensitivity gamer, hoe grote kolenschoppen je hebt en wat voor ondergrond je op wilt muizen. Let ook op het merk en type sensor. Persoonlijk zou ik ALTIJD voor bedraad gaan, maar dat verschilt per persoon. Mij mij kwam dit gezamelijke plaatje uit op de Razer Deathadder die ik van harte aan kan raden.
Filter no m16. Maar waar filter je daarna op? De M416 wint allround daarna alles, daarna is er wel weer een 'beste' wapen.

Je zou ook kunnen besluiten om assaults met een M16A3 anders te engagen, veel effectiever imho.
DanielWW2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:46:
[...]

Ha, wat doen in augustus. :P
In Nederland hebben we gewoon tentamens op een fatsoenlijke manier. Dus ruwweg elke 8 weken een paar en niks in juli/augustus.

Verder is het best mooi weer, begint BF3 langzaam toch een beetje te vervelen en is een pauze echt niet slecht ofzo. ;)
Pfff, jeugd! Vroegah waren, in elk geval op de RuG, alle hers gewoon in de laatste week van augustus. Sowieso zijn de hers van het laatste semester alsnog eind augustus als ik het goed heb. Super gezellig met z'n allen in de UB uit alle macht proberen om niet AL te hard te SOGgen om vervolgens natuurlijk weer snoeihard te falen op de helft van de tentamens omdat je nét dat terrasje nog even meepakt. Maarja, wij konden ook nog straffeloos 10 jaar 'studeren' :P Ik zou niet willen ruilen met de huidige lichting!

Ik had ook wel een kleine BF3 dip, maar dat is sinds de ontdekking van de AnR serves wel afgelopen, veels te veel uitdaging om links te laten liggen. Een deel van de BF3-"moeheid" zit hem voor mij ook in de belachelijk lange tijd tussen de aankondiging en de release van de nieuwe patch. Iedereen zit toch wel te wachten op de weapon tweaks (met name de M16A3 en anti air wapens). 64 conquest met jets is toch redelijk verziekt op een server met een ace piloot. Dan blijven er maar een paar leuke maps/modes over.

Ook de gigantische influx van nieuwe, niet-teamspelers afgelopen maanden viel echt op en dat is de teamplay op veel servers niet ten goede gekomen. Veel vaker dan voorheen of met complete harken in het team (ergo frustratie) of juist tegen complete harken (té makkelijk).
bloodlynx schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:52:
Waarschijnlijk zijn de quests niet zo spannend in Borderlands 2, maarja, noem mij 1 sandbox spel die nog wel IETWAT deugdelijke missies heeft wat verder gaat dan: ga naar locatie A, vindt/doodt dat of die, breng het naar locatie B...

CS:GO, tsja, ik zie het niet gebeuren. De magie van CS 1.6 is volgens mij al lang verdwenen op een handjevol (ja, ik weet het, veeeels te veel nog) stugge doorzetters na. Ik heb heel veel CS gespeeld maar kan het nu echt niet meer serieus nemen. 4 wapens (M4, AK, DE en AWP), de rest is compleet nutteloze opvulling, headshots die met sommige wapens nog geen 20 damage doen, de gameplay per ronde is vrijwel altijd hetzelfde omdat de maps en de 'beste' tactieken helemaal zijn grijsgespeeld.... Het eerste rondje verliezen (in source en 1.6 praktisch standaard voor de Ts met gelijkwaardige teams) betekent 3 verlies rondes op rij... We zullen zien, maar ik verwacht niet meer dat ik er zo in op kan gaan als in een goede pot BF3 en qua muiswerk wordt het ook allemaal wat lastiger tegen de 15 jarigen als je eenmaal richting de 30 gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga wel CS: GO halen binnen dit en 6 maanden waarschijnlijk.
Ik heb al lang CSS liggen (gratis bij Half Life 2), maar ik heb me er nooit lang mee beziggehouden. Het gebrek aan ervaring ten opzichte van de pro's was zo groot, dat ik het al snel opgaf.
Nu ligt dit anders: ik koop de game waarschijnlijk nog binnen de 6 maanden en er zullen wel veel newbies zijn zoals mij. Dus nu zullen niet 95% van de players al 500+ uur in de game gestoken hebben zoals in CSS.
Kheb wel zin in een meer twitchy shooter waar reflexen belangrijk zijn. :)

Betreffende Borderlands: Borderlands 1 blijft crashen op mijn PC. Ik ben niet de enige: google wat en je zult zien dat die game veel crasht, en degelijke support van de devs was er nooit.
Ik heb ervaring met veel games en met bugfixing en proberen van workarounds, etc ... maar Borderlands 1 kon ik nooit fixen... Uit principe zal ik dus ook niet Borderlands 2 halen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=y6kE5MZGBo4]

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 22-08-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor wie nog goedkoop Premium zoekt, deze is online voor €29,99 te krijgen bij de Mediamarkt. Er staat weliswaar dat er een levertijd van 2-3 weken is, maar ik heb 'm binnen 5 dagen gekregen.

http://entertainment.medi...ult.aspx?id=21&p2=1603292

[ Voor 15% gewijzigd door rgras op 22-08-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

yur400 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:54:
Scar-H specialist is niet leuk om te halen. Wat een matige wapen zeg. lage rpm, oncontroleerbare recoil en kleine magazijn... Dan heb je niet veel meer aan je relatief hoge base dmg.

edit. cq is het nog redelijk.
FG + HB + ACOG + afstand houden op grote maps = WINNING!!!

SCAR-H schopt kont >:)

Niet zo hard als in BF2:SF, maar wel hard genoeg als je de smaak eenmaal te pakken hebt !!
Asgaro schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:44:
Brilliant!
Ja, ik smijt ook soms nades naar mijn friendly recons als ik ze zie campen. :)
My people :*) })

Alleen een beetje jammer dat die gozer in dat filmpje het ook naar anderen toe gooit :/ Maar goed... misschien zaten ze te campen of zo :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 11:13
"A tank, a jet, and a helicopter get into a fight..."

This is no setup for a joke - It's a moment that could only happen in Battlefield 3! Check out MrAlemona's submission.

Have amazing Battlefield 3 footage? It's easy to submit for a chance to win: http://bit.ly/TUXIhw
Video die ik en een maat (Srednas) gemaakt hebben staat nu op de facebook pagina van Battlefield :*)

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:09:

CS:GO, tsja, ik zie het niet gebeuren. De magie van CS 1.6 is volgens mij al lang verdwenen op een handjevol (ja, ik weet het, veeeels te veel nog) stugge doorzetters na. Ik heb heel veel CS gespeeld maar kan het nu echt niet meer serieus nemen. 4 wapens (M4, AK, DE en AWP), de rest is compleet nutteloze opvulling, headshots die met sommige wapens nog geen 20 damage doen, de gameplay per ronde is vrijwel altijd hetzelfde omdat de maps en de 'beste' tactieken helemaal zijn grijsgespeeld.... Het eerste rondje verliezen (in source en 1.6 praktisch standaard voor de Ts met gelijkwaardige teams) betekent 3 verlies rondes op rij... We zullen zien, maar ik verwacht niet meer dat ik er zo in op kan gaan als in een goede pot BF3 en qua muiswerk wordt het ook allemaal wat lastiger tegen de 15 jarigen als je eenmaal richting de 30 gaat. :)
Ik moet toch zeggen dat cs:go het heel aardig doet, en gelijk weel leuk is. Mede omdat valve wel in ziet dat je mod tools vrij kan geven om je game beter te laten verkopen.
Ik ben nooit zo'n super speler geweest maar ik vind het juist erg leuk om de mod maps zoals glass war en surf te spelen.

Dice blijft maar met waan argumenten komen om de mod tools niet vrij te geven, daarnaast hebben ze ook al een spectator mode af maar willen ze deze niet vrij geven wat ik zeer jammer vind( ik weet niet of het dice is of ea).
Counterstrike levert gelijk een compleet pakket en dat maakt de game gewoon weer erg populair.

Ik vind het persoonlijk jammer dat dice een aantal keuzes heeft gemaakt die er voor zorgen dat er minder mogelijkheden zijn terwijl het er eigenlijk gewoon makkelijk mogelijk is en vaak al klaar is.
Dan kan dice wel met het argument komen dat mods je game niet beter doet verkopen maar op de pc is dit dus WEL het geval.
Kijk naar call of duty 4, en bf1943(desert conflict) en natuurlijk dayz.
Daarnaast gaat de dlc echt niet slechter verkopen omdat je mod tools uitbrengt want wie wil er nou niet vette Amored kill maps?

De enigste reden waarom er steeds minder mensen dlc kopen is omdat 1.5 jaar geleden je nog battlefield bc2 vietnam voor 13 euro kreeg wat uitzonderlijk goede dlc was in mijn ogen met goed veel maps en nieuwe voertuigen en veel nieuwe wapens.
Maar nu is dlc wat eigenlijk de helft van de inhoud bevat al 15 euro.
Want laten we eerlijk wezen close quaters en b2k zijn duur betaald.

Ik snap niet waarom Dice Cod achterna moet gaan met de prijzen die ze nu hanteren want het zou ze sieren als ze ook gewoon gratis maps uit brachten. Daarnaast zouden ze de dlc minder duur moeten maken waardoor en natuurlijk meer mensen het kopen en je niet de community opdeelt zoals nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoohnnie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:06:
[...]

Video die ik en een maat (Srednas) gemaakt hebben staat nu op de facebook pagina van Battlefield :*)
En die word behoorlijk afgebrand...
Jet ramming is gewoon niet cool. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 01-10 23:01
Zoo weinig B2K servers.. het is gewoon schandelijk.

Ik mis goeie Karkand/Sharqi servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DICE's clock is ticking, 9 days left and counting to announce and release the bonus content, premium event and premium video...... DICE HURRY THE F*CK UP YOU'RE SCREWING US ALL OVER grrrrr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 11:13
DanielWW2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:38:
[...]

En die word behoorlijk afgebrand...
Jet ramming is gewoon niet cool. :/
Ging niet met opzet gelukkig, wij zijn ook geen fans van jet ramming.

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is het aanbod inderdaad belabberd. Zelfs Caspian CQL servers zijn er soms nauwelijks... Om nog maar te zwijgen over de balance op die servers.
Ik snap niet waarom DICE niet gewoon gratis een tool geeft om zelf unranked servers op te zetten. Van ranked servers kan ik begrijpen dat ze die een beetje controleerbaar (snelheid, eerlijkheid) willen houden, maar voor unranked kan dat allemaal niet zo'n probleem zijn. Als mensen zich niet druk maken om hun stats is het sowieso veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over DICE en tools gesproken: DICE moet gewoon zélf is werk maken van een team balancing systeem. Nu moet dit altijd door de community gebeuren. :(

En dan verwacht ik wel een degelijk team balancing algoritme. Gewoon wat ingenieurs op het probleem zetten, en dan zorgen dat er geluisterd wordt naar feedback om zo het algoritme te blijven tweaken.
Aan Google zijn zoekalgoritme wordt ook continu gesleuteld en verbeterd door ingenieurs om te zorgen dat de meest relevante sites op de eerste pagina verschijnen.

Dus een algoritme dat kijkt naar gemiddelde level in de teams, gemiddelde SPM in de teams, het scoreverloop van de vorige match, het aantal spelers per team, en misschien nog wat zaken. Gewoon een combinatie van al die factoren dus.
Pagina: 1 ... 79 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.