Zie ook:
Gamingmuizen
Dit is voor iedereen persoonlijk, inventariseer eerst voor je zelf wat voor 'grip' je hebt: palm/claw, high/low sensitivity gamer, hoe grote kolenschoppen je hebt en wat voor ondergrond je op wilt muizen. Let ook op het merk en type sensor. Persoonlijk zou ik ALTIJD voor bedraad gaan, maar dat verschilt per persoon. Mij mij kwam dit gezamelijke plaatje uit op de Razer Deathadder die ik van harte aan kan raden.
Filter no m16. Maar waar filter je daarna op? De M416 wint allround daarna alles, daarna is er wel weer een 'beste' wapen.
Je zou ook kunnen besluiten om assaults met een M16A3 anders te engagen, veel effectiever imho.
DanielWW2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:46:
[...]
Ha, wat doen in augustus.
In Nederland hebben we gewoon tentamens op een fatsoenlijke manier. Dus ruwweg elke 8 weken een paar en niks in juli/augustus.
Verder is het best mooi weer, begint BF3 langzaam toch een beetje te vervelen en is een pauze echt niet slecht ofzo.

Pfff, jeugd! Vroegah waren, in elk geval op de RuG, alle hers gewoon in de laatste week van augustus. Sowieso zijn de hers van het laatste semester alsnog eind augustus als ik het goed heb. Super gezellig met z'n allen in de UB uit alle macht proberen om niet AL te hard te SOGgen om vervolgens natuurlijk weer snoeihard te falen op de helft van de tentamens omdat je nét dat terrasje nog even meepakt. Maarja, wij konden ook nog straffeloos 10 jaar 'studeren'

Ik zou niet willen ruilen met de huidige lichting!
Ik had ook wel een kleine BF3 dip, maar dat is sinds de ontdekking van de AnR serves wel afgelopen, veels te veel uitdaging om links te laten liggen. Een deel van de BF3-"moeheid" zit hem voor mij ook in de belachelijk lange tijd tussen de aankondiging en de release van de nieuwe patch. Iedereen zit toch wel te wachten op de weapon tweaks (met name de M16A3 en anti air wapens). 64 conquest met jets is toch redelijk verziekt op een server met een ace piloot. Dan blijven er maar een paar leuke maps/modes over.
Ook de gigantische influx van nieuwe, niet-teamspelers afgelopen maanden viel echt op en dat is de teamplay op veel servers niet ten goede gekomen. Veel vaker dan voorheen of met complete harken in het team (ergo frustratie) of juist tegen complete harken (té makkelijk).
bloodlynx schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:52:
Borderlands 2 is weer van die ongeinspireerde zinloze quests zoals in 1 waar 90% van de tijd het zo is.
Daarnaast is CS:GO prima van deze tijd en sterker nog de mod maps werken nu al gewoon dus surf, glass warr, gun game, deathrun en nog vele andere game modes zijn nu gewoon al te spelen.
Game werkt prima en ja het is een hele overgang van battlefield 3 naar counterstrike maar daar moet je ff doorheen bijten

.
Waarschijnlijk zijn de quests niet zo spannend in Borderlands 2, maarja, noem mij 1 sandbox spel die nog wel IETWAT deugdelijke missies heeft wat verder gaat dan: ga naar locatie A, vindt/doodt dat of die, breng het naar locatie B...
CS:GO, tsja, ik zie het niet gebeuren. De magie van CS 1.6 is volgens mij al lang verdwenen op een handjevol (ja, ik weet het, veeeels te veel nog) stugge doorzetters na. Ik heb heel veel CS gespeeld maar kan het nu echt niet meer serieus nemen. 4 wapens (M4, AK, DE en AWP), de rest is compleet nutteloze opvulling, headshots die met sommige wapens nog geen 20 damage doen, de gameplay per ronde is vrijwel altijd hetzelfde omdat de maps en de 'beste' tactieken helemaal zijn grijsgespeeld.... Het eerste rondje verliezen (in source en 1.6 praktisch standaard voor de Ts met gelijkwaardige teams) betekent 3 verlies rondes op rij... We zullen zien, maar ik verwacht niet meer dat ik er zo in op kan gaan als in een goede pot BF3 en qua muiswerk wordt het ook allemaal wat lastiger tegen de 15 jarigen als je eenmaal richting de 30 gaat.