Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

rolandos582 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 03:09:
[...]
Ja dat snap ik nou niet, of een hele game een beetje in je soflam zitten. Waarom speel je het dan ingodsnaam?
Omdat je als je SAMENwerkt je SOFLAM één van de nuttigste dingen is die je als recon kunt gebruiken op voertuigkaarten. Leuk en aardig voor tanks dat ze snel genoeg kunnen smoken om geen raket te hoeven vangen, maar dat werkt alleen als ze stil staan - de mobiliteit is er behóórlijk uit als je de hele tijd rokend met een slakkegangetje rond moet tuffen. En omdat je sasmenwerkt is één solfma, één javelinner en de overige gekken in tanks dé manier om een vijandelijke tank te laten roken om hem vervolgens ongestoord te kunnen beschieten vanuit je tanks - hij kan je niet zien als hij gerookt heeft.
Air is sowieso gebakken want piloten nemen altijd flares mee dus dat zijn gewoon geheid punten, en af en toe heb je wat bijvangst in de vorm van een jeep of Recon equipment van andere spelers.

In je ééntje ergens gaan liggen en een SOFLAM neerkwakken, dat is wel nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 03:09:
[...]

Ja dat snap ik nou niet, of een hele game een beetje in je soflam zitten. Waarom speel je het dan ingodsnaam? Ga lekker CQ of CQL doen. |:(
Simpel dat zijn mensen die de ballen er niet voor hebben om de strijd in te gaan en het liefst met een kampvuurtje achterin de map zitten en dan nog trots zijn ook op bijna 100 recon stars.
Jammer maar helaas bestaan er ook dit soort noobies zonder leven.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:53

beuker19

Killerbeuker is so OP

Zo eindelijk alle Assignments gehaald *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Assignments.png

Zal ook wel eens tijd worden , nu nog alle wapens op 500 kills :)
Maar dat wel niet meer lukken voor BF4 want ik heb nu 50 wapens met 500 kills :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:10:
Zo eindelijk alle Assignments gehaald *O* *O*

[afbeelding]

Zal ook wel eens tijd worden , nu nog alle wapens op 500 kills :)
Maar dat wel niet meer lukken voor BF4 want ik heb nu 50 wapens met 500 kills :(
Gefeliciteerd *O*
ik moet nog steeds 6 kills met de Mobile artilliry en dan heb ik alle assignments.
Dat ga ik nooit halen, omdat ik geen AK maps ga spelen. Thnx to jet rape, AC-130 en een super slechte voertuig om kills mee te maken.

ik heb zelf 58 wapens met 500 kills of meer.
Alleen pistols, gadgets en sniper rifles moet ik nog, maar daar hou ik me niet meer zo mee bezig.
Ja ik kies wel een pistol waarmee ik nog geen 500 kills heb gemaakt.
misschien TDM gaan spelen met alleen pistols :D (nee niet pistol only das geen uitdaging)

Daarnaast ook druk met de AEK-971 om 100 stars te halen ;) dat wordt dan me 3e wapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 28-08-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:31
Heb je al weer goed signaal Pykow?
Anders moeten we ff chatten op Origin chat.

Ik moet zeggen dat ik nog steeds plezier heb in bf3. Hoewel ik giste reen keer weer wake speelde... en nu weet ik ook alweer waarom ik die nooit speel.
Alle jets gejat en een heli die op 10000m hovered en alleen maar spammed.
een lvl 100 ook nog en ook nog bij een clan. En dat begrijp ik dan ook niet he.. Ik zou zzo'n persoon niet eens bij me in de clan willen hebben.
En als die persoon nou aangeeft luister ik moet nog de achievement hebben kan ik er ook nog mee leven. Maar nee hoor als een f*cking zombi in die heli hangen.. bah bah bah.. verneukt mijn plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:04:
Heb je al weer goed signaal Pykow?
Anders moeten we ff chatten op Origin chat.

Ik moet zeggen dat ik nog steeds plezier heb in bf3. Hoewel ik giste reen keer weer wake speelde... en nu weet ik ook alweer waarom ik die nooit speel.
Alle jets gejat en een heli die op 10000m hovered en alleen maar spammed.
een lvl 100 ook nog en ook nog bij een clan. En dat begrijp ik dan ook niet he.. Ik zou zzo'n persoon niet eens bij me in de clan willen hebben.
En als die persoon nou aangeeft luister ik moet nog de achievement hebben kan ik er ook nog mee leven. Maar nee hoor als een f*cking zombi in die heli hangen.. bah bah bah.. verneukt mijn plezier!
Eergisteren was mijn signaal ouderwets. tussen de 11 en 30 ping, daar kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:31
Prima. Als je wel weer last hebt let me know.
Zou balen zijn als je straks bf4 hebt en je kan hem niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
tikkietrugjaap schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:24:
[...]

Misschien een noob vraag maar kan het zijn dat jij sneller rijdt dan een gemiddelde AA? Ik probeer ook vaak in zo'n karretje te komen maar ik kan me niet herinneren dat hij zo snel rijdt. Is dat een unlock of zie ik spoken?
Met shift gaat die sneller maar ik denk dat het komt omdat je 3e persoon view ziet, ook kan het zijn dat xantos met een hoger FoV speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We gaan hier verder: [PC] Battlefield 3 - deel 9

Kreeg van een moderator het verzoek een nieuw deel te openen. Dit deel zat in de top 10 grootste topics op GoT schijnbaar ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
We gaan dus verder in: [PC] Battlefield 3 - deel 9

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 209 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.