AdmiralSnipe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:50:
[...]

offtopic:
Het is inderdaad wel logisch dat hier op gelet word, en dat vind ik ook zeker geen slechte zaak, maar het lijkt alsof de Amerikanen soms een beetje doordraaien.
Het is net alsof ze heel krampachtig de tijd van de slavernij en onderdrukking willen "goedmaken".

En nu back on topic! :) :)

~edit: Asgaro denk om je taalgebruik!
Straks moet ik nog een topicreport aanmaken!
Eigenschuld, hadden ze de medic maar niet moeten veranderen na de Beta release ;)
misschien hadden we dan wel meer medics die healthpacks gooien en reviven wanneer het kan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

AdmiralSnipe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:50:
[...]

~edit: Asgaro denk om je taalgebruik!
Straks moet ik nog een topicreport aanmaken!
Excuses, was om te lachen. Maar het viel niet in goede aarde, dus heb het weggedaan ;)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
wees maar niet bang hoor, ik moest er eigenlijk wel om gniffelen. :+
Door het in bold te typen kwam het misschien iets te angstaanjagend over...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:56
Admiraal toch...

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Trouwens wel uitgekiende marketing van EA om BF3 bij de humble Origin Bundle te doen (als je meer dan het gemiddelde betaald), hierdoor komen veel mensen die BF3 nog nooit gespeeld hebben toch nog in aanraking met de game.
Als het ze bevalt gaan ze ook naar BF4 kijken waar nu veel aandacht aan besteed wordt en gaan ze die game ook halen.

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:31:
[...]

Doet me denken aan dat verhaal van zo'n gast wiens Xbox live account werd geblokkeerd omdat hij "Gay" van achternaam heette.
Gaat ook nergens over.
Neger staat naar mijn weten ook in Nederland te boek als een doodnormaal woord.
Van Dale komt met het volgende:

ne·ger (m,v; meervoud: negers) 1lid van een van de zwarte rassen die oorspronkelijk uit Afrika afkomstig zijn (tegenwoordig meestal zwarte)

Bij de zoekterm "neger" komt Van Dale ook met het woord negeren:

ne·ge·ren (negeerde, heeft genegeerd) 1doen alsof je iem. niet ziet, iets niet merkt: iem. totaal negeren

Er wordt wel eens als flauwe grap gezegd dat je negers 'snachts niet ziet, zou het woord negeren daar dan toch stiekem van afgeleid zijn??
Mooie uitleg, maar Nigger is wat anders dan Neger.

Neger = Negro.
Nikker = Nigger.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus ben nu colonel 90 i.p.v 88 zoals het afgelopen half jaar. ;)
Wat een enorme lading aan humble bundle noobs zijn nu zeg. Echt hopeloze spelers die helemaal niks weten en alleen maar snipen...
Verder lijkt het spel echt vervallen tot M16A3 campers in elk hoekje als het niet een sniper is. Moet nog 10 levels maar ik moet nog zien of ik ze ook echt doe. Ik ben ook gewoon klaar met de vanilla mappen en je kans niks anders vinden dan deze...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-05 16:49
Modbreak:De discussie betreft racisme heeft weinig met Battlefield 3 te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DanielWW2 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:16:
Wat een enorme lading aan humble bundle noobs zijn nu zeg. Echt hopeloze spelers die helemaal niks weten en alleen maar snipen...
Ja inderdaad, ik bedoel het is niet alsof er al genoeg 12x scope campers rondlopen op elke server die niet eens 1 seconde nuttig zijn voor het team tijdens een ronde :+

En ook vooral niet reageren op T-UGS/MAV/SOFLAM verzoeken... stel je voor zeg :') :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:27
Ha. Ik ben zo'n humble bundle noob. Alleen ben ik geen sniper. Ik ren meestal van hot naar her om punten te verdedigen/aan te vallen. Speel het tot nu toe alleen als een FPS en niet zo zeer als een game met gadgets en bijbehorende zaken. Zo heb ik bijvoorbeeld geen idee wat T-UGS/MAV/SOFLAM's zijn :D.

Begin nu wel een beetje beter te worden met tanks ed. Zo had ik laatst een AA gevonden (dat is dat karretje met 1 minigun toch?) en binnen een minuut al 5 of 6 jets/heli's uit de lucht gekregen. Gewoon een paar centimeter voor de jet schieten en voila.

Maar slim van EA inderdaad want ik ben nu opeens veel meer geïnteresseerd in BF4 terwijl ik hiervoor amper BF3 interessant vond.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:09:
Ha. Ik ben zo'n humble bundle noob. Alleen ben ik geen sniper. Ik ren meestal van hot naar her om punten te verdedigen/aan te vallen. Speel het tot nu toe alleen als een FPS en niet zo zeer als een game met gadgets en bijbehorende zaken. Zo heb ik bijvoorbeeld geen idee wat T-UGS/MAV/SOFLAM's zijn :D.

Begin nu wel een beetje beter te worden met tanks ed. Zo had ik laatst een AA gevonden (dat is dat karretje met 1 minigun toch?) en binnen een minuut al 5 of 6 jets/heli's uit de lucht gekregen. Gewoon een paar centimeter voor de jet schieten en voila.

Maar slim van EA inderdaad want ik ben nu opeens veel meer geïnteresseerd in BF4 terwijl ik hiervoor amper BF3 interessant vond.
Ha, hier nog 1. Alhoewel, ik heb het spel al 2 jaar maar ben nog steeds level 15. Kon me destijds niet echt boeien, maar door de aandacht rondom BF4 toch maar weer gaan spelen. Is er nog een actieve community vanuit GoT eigenlijk? Zou wel wat samen willen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
shoombak schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:26:
[...]

Ha, hier nog 1. Alhoewel, ik heb het spel al 2 jaar maar ben nog steeds level 15. Kon me destijds niet echt boeien, maar door de aandacht rondom BF4 toch maar weer gaan spelen. Is er nog een actieve community vanuit GoT eigenlijk? Zou wel wat samen willen spelen. :)
Tweakers kent 4 platoons, alleen allemaal dood volgens mij.
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391300810692/
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391324947710/
http://battlelog.battlefi...toon/2832655241026932510/
http://battlelog.battlefi...toon/2832655241105530648/

Zelf ben ik lid van http://battlelog.battlefi...toon/2832655391412598473/
en je hebt ook nog http://battlelog.battlefi...toon/2832655391331391460/

[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 23-08-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ikzelf ben met een deel van mijn clan vanuit een ander spel naar dit spel gegaan. Lachen joh, teamspeak aan en lekker rotzooien op zo'n grote map. Probeer altijd wel m'n best te doen maar ik merk toch wel dat sommige mensen wel erg goeie vliegers zijn. Als je dan geen AA oid tegenaan gooit dan ben je, vooral in tanks, eigenlijk nooit veilig :D.

Waar ik wel goed in ben is TDM. Vooral die map met die containers in het midden kan ik echt prima mee komen met level 100 gasten. Moest in het begin even wennen aan het richten en rennen maar ondertussen kan ik mezelf best staande houden.

Vooral daardoor ben ik nu meer geïnteresseerd in BF4. Snap dat in dat spel nog meer de nadruk op voertuigen ligt maar dat leer ik wel.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:09:

Jij bent dus een goede humble bundle noob. :Y)

Oh en ik heb denk ik eindelijk het licht gezien. Heb MSAA eens uit gezet en ik merk toch een klein beetje betere imput en monster fps all the time. Ik denk dat ik het maar uit hou. Met alle blauwe rotzooi en de belachelijke onscherpheid van BF3 werkt het toch voor geen meter. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Laatst online: 20-02 13:58
nero355 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 04:08:
[...]

Ja inderdaad, ik bedoel het is niet alsof er al genoeg 12x scope campers rondlopen op elke server die niet eens 1 seconde nuttig zijn voor het team tijdens een ronde :+
Nou, toevallig loop ik ook altijd rond met m'n 12x scope, alhoewel ben ik toch nog wat nuttiger door m'n soflam.
Ben trouwens ook niet humblebundlenoob :P
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ecko_bb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535404

En zo is er voor elk wat wils.. Gelukkig. :)
Ik vind het wel leuk om weer "noobs" tegen te komen, lekker knallen. >:) Maar goed, ik speel dan alleen maar een beetje voor de lol. En sommige "noobs" kunnen uitstekend terug vechten.

Ik laat mijn keuze meestal afhangen van het team waarin ik speel, alsmede de map en doel. En zijn het allemaal "kippen zonder kop" dan volg ik mijn eigen voorkeur. Het gaat er om dat we een lekker potje kunnen knokken (tikkertje voor volwassenen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Beste que optie :
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2ag25xg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398494

Juist ja, want conquest domination is op elke map speelbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Anoniem: 398494 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:10:
[...]

Juist ja, want conquest domination is op elke map speelbaar...
Je weet maar nooit of er een of andere vage bug komt. En zo af en toe even een Conquest Large ofzo dan staat de maps alvast geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
rolandos582 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:28:
[...]

Je weet maar nooit of er een of andere vage bug komt. En zo af en toe even een Conquest Large ofzo dan staat de maps alvast geselecteerd.
Alles aanvinken staat gelijk aan niets aanvinken dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 06:58

fynrd1

Fooled by Randomness

looc schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:17:
[...]

Nou, toevallig loop ik ook altijd rond met m'n 12x scope, alhoewel ben ik toch nog wat nuttiger door m'n soflam.
Niks mis met de 12x scope, doet het ook meer dan prima op hele korte afstanden. Ik ben een vrij nutteloze speler maar dat boeit mij ook weinig, indirect heeft een team wel veel aan me. http://battlelog.battlefi...how/1/67588808/336110632/ Lage teamscore, maar ik houdt wel alle engineers en recons van de tegenstander bezig.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Wat een onzinnige portie moeite doe jij daar. Ten eerste is de default sowieso "all maps" dus kun je er net zo goed géén aanvinken. CQDOM speel je uitsluitend op Close Quarters maps, dus als je dat aanvinkt is het enige wat je terug krijgt Close Quarters servers, met één van die vier maps. Vink je CQL aan krijg je andere maps. Het is dus niet nodig cq nutteloos om de maps aan te gaan zitten vinken. (In principe ook de DLCs, die kun je allemaal uithaken, maar de standaard daar is alles wat je hebt aan, dus dat laat je gewoon zoals het is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 28-05 13:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

shoombak schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:26:
[...]

http://www.bug-community.com/

Hier zijn nog wat GoT ers die wel wat samen spelen zonder verplichtingen of zo.
Maar wel een eigen ts + server hebben

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Anoniem: 399 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:05:
[...]

Wat een onzinnige portie moeite doe jij daar. Ten eerste is de default sowieso "all maps" dus kun je er net zo goed géén aanvinken. CQDOM speel je uitsluitend op Close Quarters maps, dus als je dat aanvinkt is het enige wat je terug krijgt Close Quarters servers, met één van die vier maps. Vink je CQL aan krijg je andere maps. Het is dus niet nodig cq nutteloos om de maps aan te gaan zitten vinken. (In principe ook de DLCs, die kun je allemaal uithaken, maar de standaard daar is alles wat je hebt aan, dus dat laat je gewoon zoals het is.)
Klopt helemaal, maar je vinkt ''CQDOM'' uit en je selecteert bijvoorbeeld ''CQ'' zonder verder dingen aan te passen.
beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:23:
[...]

http://www.bug-community.com/

Hier zijn nog wat GoT ers die wel wat samen spelen zonder verplichtingen of zo.
Maar wel een eigen ts + server hebben
Prima lui, verschillende leeftijden en altijd wel iemand om mee te schieten. Ik ben zelf ook lid en kan BuG zeker aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ziet ernaar uit dat er weer problemen zijn met de bf3 servers.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:10
DanielWW2 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:16:
Dus ben nu colonel 90 i.p.v 88 zoals het afgelopen half jaar. ;)
Verder lijkt het spel echt vervallen tot M16A3 campers in elk hoekje als het niet een sniper is. Moet nog 10 levels maar ik moet nog zien of ik ze ook echt doe. Ik ben ook gewoon klaar met de vanilla mappen en je kans niks anders vinden dan deze...
Vanilla is een noob gathering geworden sinds humble bundle, niets tegen noobs maar de balance
is ver te zoeken, hooguit 2 ervaren spelers in je team en de rest nieuw komers.
De expansions zijn beter bezet omdat daar bijna geen humble bundle spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 15:48
fynrd1 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:37:
Ziet ernaar uit dat er weer problemen zijn met de bf3 servers.. :|
Heb sinds gisteren ook ineens rubber banding nooit gehad..niks aangepast de dag ervoor prima kunnen spelen. pingtest upc ook gedaan niks geks..ik word er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:39
Sinds een aantal weken is BF3 bijna onspeelbaar geworden. Ik heb een netwerkprobleem geconstateerd waardoor ik iedere 5-10 seconden een enorme lag spike krijg, met als resultaat rubberbanding in BF3. Tijdens surfen en browsen merk je dit niet, maar het is goed zichtbaar te maken in de command box:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/10fp18j.png

Soms raakt de ping de 1000ms, en bij intervals van een seconde zou dat betekenen dat de verbdinding helemaal wegvalt? Is er iemand hier bekend mee? Ik heb al urenlang gezocht, met weinig resultaat. Ergens las ik dat als je in de router UPnP uitschakelt dit probleem verholpen is, maar ik weet niet welke nadelen het heeft. Overigens staat dat nu nog uit, maar het probleem is gewoon weer aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik heb dat ook gehad, bij mij moest ik mijn driver updaten toen was het voorbij.
Wellicht helpt dit jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Richard P schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:29:
Sinds een aantal weken is BF3 bijna onspeelbaar geworden. Ik heb een netwerkprobleem geconstateerd waardoor ik iedere 5-10 seconden een enorme lag spike krijg, met als resultaat rubberbanding in BF3. Tijdens surfen en browsen merk je dit niet, maar het is goed zichtbaar te maken in de command box:

[afbeelding]

Soms raakt de ping de 1000ms, en bij intervals van een seconde zou dat betekenen dat de verbdinding helemaal wegvalt? Is er iemand hier bekend mee? Ik heb al urenlang gezocht, met weinig resultaat. Ergens las ik dat als je in de router UPnP uitschakelt dit probleem verholpen is, maar ik weet niet welke nadelen het heeft. Overigens staat dat nu nog uit, maar het probleem is gewoon weer aanwezig.
Heb je upc toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Double post. :$

[ Voor 95% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-08-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:27:
[...]

Vanilla is een noob gathering geworden sinds humble bundle, niets tegen noobs maar de balance
is ver te zoeken, hooguit 2 ervaren spelers in je team en de rest nieuw komers.
De expansions zijn beter bezet omdat daar bijna geen humble bundle spelers zijn.
Ik kan dus alleen geen rush vinden buiten vanilla om. :/
Misschien Conquest maar weer oppakken maar ik wil die laatste rangen nu gewoon snel halen.

[afbeelding]

Volgens mij heb ik hier ook last van. Ik was al aan het kijken of er niet iets mis was met de router maar dit klinkt wel heel herkenbaar. Het is ook alleen BF3 en dan ook nog eens totaal willekeurig. De ene game gewoon ping 20 de volgende pieken naar 999 en weer terug samen met een lading aan rubber banding...

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-08-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 23:10
weet iemand waar ik kan zien hoeveel uur ik op welke map heb gespeeld?
ik zie het niet zo gauw staan in battlelog of http://bf3stats.com/stats_pc/PuckStar32 of http://bf3s.com/player/355730769

btw betreft die lag had ik dat tijdje terug ook en ben toen van wifi op draad overgestapt en toen was het over. blijkbaar teveel wifi's in de buurt ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door PuckStar op 24-08-2013 16:01 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
rolandos582 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:11:
Ik heb dat ook gehad, bij mij moest ik mijn driver updaten toen was het voorbij.
Wellicht helpt dit jou ook?
De graphics driver? Zal even kijken of ik niet de laatste heb. Zou raar zijn als dit werkt, aangezien ik de lag ook zie als ik bijvoorbeeld 8.8.8.8 ping. Het is het proberen waard.

En ik heb Ziggo trouwens, en m'n PC hangt aan een ethernet kabel.

[ Voor 4% gewijzigd door Richard P op 24-08-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Richard P schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:01:
[...]

De graphics driver? Zal even kijken of ik niet de laatste heb. Zou raar zijn als dit werkt, aangezien ik de lag ook zie als ik bijvoorbeeld 8.8.8.8 ping. Het is het proberen waard.

En ik heb Ziggo trouwens, en m'n PC hangt aan een ethernet kabel.
De drivers van je videokaart, even checken wat de laatsten zijn etc. Ik had dit zelf ook, om de 5 seconden een enorme lagg spike. Ik upgrade mijn driver en alles wat weer terug op zoals eerst.

En anders zul je echt even in je modem/router moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
rolandos582 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:04:
[...]

De drivers van je videokaart, even checken wat de laatsten zijn etc. Ik had dit zelf ook, om de 5 seconden een enorme lagg spike. Ik upgrade mijn driver en alles wat weer terug op zoals eerst.

En anders zul je echt even in je modem/router moeten.
Nieuwste Nvidia drivers, maar het probleem is nog hetzelfde. Kon me al niet voorstellen dat graphics drivers een probleem met pingen, buiten BF3 om, zou oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

[afbeelding]
Dat de pingtijden ook inconsistent zijn richting de dns-server van Google geeft aan dat het weinig met Battlefield 3 te maken heeft. Je moet de mogelijke oorzaken elimineren: hardware (pc, router, modem, bekabeling), software (drivers, routerconfig, etc), provider. Het veranderen van de videokaartdrivers zoals hierboven gesuggereerd gaat weinig helpen bij netwerkproblemen. Ik denk dat je het best een apart topic kan maken, omdat het anders wel erg offtopic wordt hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
True, ik zou hem plaatsen in Netwerken ofzo. Daar zijn genoeg mensen die je hiermee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
Ja dat is ook zo, bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Zijn er meer hier die regelmatig ergens vast komen te zitten in BF3?
Had het net ook weer vlak nadat ik een bom gepland had, zat vast tussen een hokje en een hekje waardoor ik geen kant op kon en een gratis kill werd.
Vooral op rush is dit heel irritant, ik was de enigste in de buurt van de MCOM en op zo'n moment kun je gewoon niks doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Heey Admiraal, je bedoeld dat je gewoon ergens random niet meer kunt bewegen? Je kijkt om je heen maar je zit nergens vast maar je kunt toch niet meer lopen?

Ja dat heb ik ook wel eens, snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
rolandos582 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:51:
Heey Admiraal, je bedoeld dat je gewoon ergens random niet meer kunt bewegen? Je kijkt om je heen maar je zit nergens vast maar je kunt toch niet meer lopen?

Ja dat heb ik ook wel eens, snap er niks van.
Hmm, dat heb ik dan weer niet zo vaak.
Dit keer was het bij de 3e B MCOM op Damavand Peak, daar in zo'n gele container zit een MCOM.
Ik plant dus die bom en ga schuilen achter zo'n groene wachtpost die daar vlakbij staat.
Tegen dat hokje zit een soort van hekje een daar was ik dus tussen gekropen, ik draaide me om en kon opeens niet meer springen of opstaan, tijdje later was het afgelopen...
Heb het ook best vaak bij de 2e set MCOMs op damavand, ook bij de B MCOM daar bij dat grote witte gebouw die je kunt laten instorten.
Als je daar op een bepaalde manier richting de muur waar de MCOM staat spring, kom je soms ook vast te zitten, heb dat nu al redelijk wat keren gehad.
Bij dat punt helpt het soms nog om heel vaak op de spring knop te rammen, ben zo toch nog een keer weer los geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Ik heb ook soms lagspikes in BF3.

Hoe ik het kan oplossen?
Alt-tabben naar desktop, terug naar game gaan, en het is altijd gefixt zo!

Ik heb nooit gevonden wat nu de concrete oorzaak was. En het lag ook niet aan iets dat in de achtergrond begon te downloaden want ik heb een bandwidth monitor venstertje op m'n desktop dat nooit iets aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 20:40

Metro2002

Memento mori

Over de lagspikes, bij mij was dit de oplossing:

Metro2002 in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Laatst online: 07-02 01:45
DanielWW2 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:33:

En ik ga dat ook maar eens proberen dan. ;)
Hij is weer fijn :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[video]

YouTube: GirlGoneGamer

Zij is ook gewoon een held, heb nog wel eens met haar gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

hehe na 569 uur was het eindelijk zover, shitbucket oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:51:
Gefeliciteerd :)F

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

hehe nu nog de 100 reconstars en nog 40 plaatsen te gaan voor de top 100. Hopelijk red ik dat nog voor bf4 uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Vergeet je hem niet te legen? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 23:10
dat heb je "snel" gedaan. ik zit op 715uur en nog maar op 85. voor bf4 uitkomt ga ik het niet redden tot 100.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:51:
Zit nu op 455 en bijna colonel 91.
Wil de bucket, zo graag. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
[video]

Got your phone number, not gonna use it...........Ow that's ok.........You're a dyke? _O-

[ Voor 13% gewijzigd door pafdaddy op 26-08-2013 00:38 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
''Wanna unlock my foregrip'' Die moet ik onthouden. :p

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

looc schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:17:
HOLY CRAP! Jij bent het ideale voorbeeld van een "12x scope camper n00b" zoals ik dat noem _O_ :*)

Jij zit zeker ook constant op de bergen en torens als je Firestorm speelt ?? :D LOOOL!!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Hoe kan je nou een 12x scope op je pdwr gebruiken? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Asgaro schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:54:
[...]

Ik heb ook soms lagspikes in BF3.

Hoe ik het kan oplossen?
Alt-tabben naar desktop, terug naar game gaan, en het is altijd gefixt zo!

Ik heb nooit gevonden wat nu de concrete oorzaak was. En het lag ook niet aan iets dat in de achtergrond begon te downloaden want ik heb een bandwidth monitor venstertje op m'n desktop dat nooit iets aangaf.
Ga maar eens op een non pb server spelen en weg zijn je lag spikes, in bc2 toen ik nog server admin was heb ik eens uitgezocht waarom bijna iedereen lag spikes had en altijd met een vaste tijd er tussen, de oorzaak bleek pbscreenshot te zijn.
Niemand weet wat pb precies allemaal doet, wanneer scant het, wat is het aan het scannen, is dat geheugen of hd.

toen PB problemen had, een jaar geleden ofzo toen adviseerde dice om PB op servers uit te schakelen, wat een verschil was dat toen, geen lag, goede hitreg en geen rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 28-05 13:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

fynrd1 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:56:
hehe nu nog de 100 reconstars en nog 40 plaatsen te gaan voor de top 100. Hopelijk red ik dat nog voor bf4 uitkomt. :)
:') lukt het nog een beetje in tank superiority.
Om een engineer te snipen die zijn tank repareert.
Kijken hoe het straks in BF4 gaat en je ook echt wat tegenstand krijgt.

[ Voor 57% gewijzigd door beuker19 op 26-08-2013 10:23 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Had laatst iets raars mijn BIOS had zichzelf terug gezet naar standaard waarden waardoor mijn I7 920 van 3,6Ghz OC terug naar 2,6Ghz ging. Toen ik daarna BF3 opstartte leek mijn mannetje alles in slow motion te doen. Mijn UMP schoot heel onregelmatig als een soort haperende motor en ik liep 3x zo langzaam. Andere symptomen waren:
Full auto CQ op iemand schieten, geen resultaat,
3 meter naar achter worden geteleporteerd,
naar voren proberen te lopen maar stil staan alsof ik tegen een onzichtbare muur loop.
Eerst dacht ik dat het aan de server lag dat die lagte maar ik was de enige met het probleem en ook op andere servers was het raak.

Op dat moment vermoedde ik al dat het mijn CPU was aangezien mijn FPS van +- 120 naar +- 90 gemiddeld was gezakt.

Ik alle OC instellingen in BIOS weer terug gezet en voila, alles liep weer zoals het hoorde.

Heel vreemd. Iemand enig idee hoe dit kan? Het zou dus betekenen dat als ik niet een overclocker was, ik BF3 niet eens normaal zou kunnen spelen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Zijn er hier mensen die het spotten op dezelfde knop (rechter muisknop) hebben gebind als de ADS?

Zo ja, zijn er nog voor- en nadelen te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:19:
[...]

:') lukt het nog een beetje in tank superiority.
Om een engineer te snipen die zijn tank repareert.
Kijken hoe het straks in BF4 gaat en je ook echt wat tegenstand krijgt.
Tegenstand in de zin van wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:56:
rank 145 of te wel colonel 100 wordt gezien als shitbucked.
Hoe moeten we 100 reconstars benoemen ? Broekschijtende campers zonder skill ? of is dat te lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

Hoe moeten we 100 reconstars benoemen ? Broekschijtende campers zonder skill ? of is dat te lang :D
Ik krijg dan een knappe kop zoals jij hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[...]

Colonel pampers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Kom op, ik zit al aan het infuus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nutteloos. Mooi kort woord ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Iemand hier trouwens die BF3 speelt op een 21:9 scherm? En zou je dat aanraden boven een 1440p scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
fynrd1 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:24:
Iemand hier trouwens die BF3 speelt op een 21:9 scherm? En zou je dat aanraden boven een 1440p scherm?
Dat ligt eraan op welke monitoren je doelt.
Gamen op een 21:9 vind ik persoonlijk wel geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
fynrd1 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:24:
Niet bepaald antwoord op jouw specifieke vraag maar ik speel het op een 144hz met een gemiddelde FPS van 120 en het is echt smooth as butter. Denk aan de heerlijkheid van Q3 spelen op een 100Hz CRT van vroeger.
Niet om op te scheppen maar als eventuele tip als je op zoek bent naar een nieuwe monitor. Hierdoor speel ik het overigens wel op 1080p.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

tikkietrugjaap schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:41:
[...]

Niet bepaald antwoord op jouw specifieke vraag maar ik speel het op een 144hz met een gemiddelde FPS van 120 en het is echt smooth as butter. Denk aan de heerlijkheid van Q3 spelen op een 100Hz CRT van vroeger.
Niet om op te scheppen maar als eventuele tip als je op zoek bent naar een nieuwe monitor. Hierdoor speel ik het overigens wel op 1080p.
Een enkele monitor in dit formaat zit er zeker niet in. Voor trifinity is het wel leuk, maar 120 fps @ 5760*1080p lijkt me niet echt haalbaar :P
rolandos582 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

Dat ligt eraan op welke monitoren je doelt.
Gamen op een 21:9 vind ik persoonlijk wel geweldig.
De 27" schermen. De prijs van een 29" 21:9 scherm komt daarnaast ook aardig overeen met 3x24". Ik weet eigenlijk niet zo goed wat het gaat worden.

[ Voor 52% gewijzigd door fynrd1 op 26-08-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

fynrd1 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:39:
Een enkele monitor in dit formaat zit er zeker niet in. Voor trifinity is het wel leuk, maar 120 fps @ 5760*1080p lijkt me niet echt haalbaar :P
Dat moet je ook niet willen met maar 1 videokaart. Met 2 of 3 of 4 stuks echter... >:)
De 27" schermen. De prijs van een 29" 21:9 scherm komt daarnaast ook aardig overeen met 3x24". Ik weet eigenlijk niet zo goed wat het gaat worden.
Doe je nog wat anders spelen naast de BF games ? Voor (sim)racen is 3x 23 of 24 inch in 16:9 of 16:10 formaat best episch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
tikkietrugjaap schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:41:
[...]

Ik speel nu sinds een paar weken met light boost, dat geeft nog meer een crt gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 20:40

Metro2002

Memento mori

Gisteren een rondje operation firestorm waar ik een paar nadelen had: Mijn teamgenoten waren gezellig in de bergen aan het snipen, de tegenstanders waren onze base aan het jetwhoren (wat zijn die dingen overpowered zeg met rocketpods, ongeloofelijk) en ik had uiteindelijk maar 1 teamgenoot die met mij alles moest gaan doen. Daarnaast was het vergeven van de vijandelijke snipers.
Beetje jammer rondje was dat -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05 16:23
Ik dacht ook van lang niet gespeeld probeer em weer eens. Eerste probleem Origin... Mn hele game lijst was leeg. Contact met support eerst hele sloot aan instellingen proberen hielp allemaal niets. Hebben ze het bij hun "experts" neer gelegd die kregen het ook niet voor elkaar. Mn game lijst bleef leeg.
Uiteindelijk starte ik 2 dagen later per ongeluk origin op (misklik :p ) staan plots mn games er weer in. Ik denk nou schrijf nog even berichtje naar de support of ze soms toch nog iets hadden gefixed? Hadden ze niet, maar om tegemoed te komen aan 2 dagen problemen kreeg ik een kortingsbon. Dus gelijk alle DLC maar gekocht met die kortingsbon. Nu paar dagen druk aan het spelen geweest en er zitten leuke maps tussen in de uitbreidingen en hoewel ik dacht dat ik het niets aan zou vinden vind ik zelfs die close combat maps leuk.
Enige waar ik moeite mee heb is snipen. Ik was er toen de game net uit was en ik zeer actief speelde nog wel goed in, maar man ik heb al moeite om een stil staand/liggend iemand nu te raken.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Eigenlijk zijn scout heli's veel erger dan jets.
Veel mensen onderschatten ze, maar ze kunnen best veel schade aanrichten.

http://battlelog.battlefi...how/1/67885696/336464702/

Ben benieuwd of het vliegen in helicopters in BF4 ook anders aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:44:
Eigenlijk zijn scout heli's veel erger dan jets.
Veel mensen onderschatten ze, maar ze kunnen best veel schade aanrichten.

http://battlelog.battlefi...how/1/67885696/336464702/

Ben benieuwd of het vliegen in helicopters in BF4 ook anders aanvoelt.
9 van de 10x schiet ik ze er gewoon uit, of gebruik ik stingers en zijn ze zo weg.
en een Cannershell, of main gun van de tank en hoppa. Tegen een Attack heli zijn ze ook wel makkelijk neer te halen.

ik ben pas 2x gedomineerd door een scout heli. maar dat gebeurd alleen op noshar canals met maar 3 vlaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 13:36

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dit blijft toch een ontzettend mooi filmpje om details te zien. Is al oud maar toch

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2LenqYFkxjo]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

nero355 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:51:
[...]

Dat moet je ook niet willen met maar 1 videokaart. Met 2 of 3 of 4 stuks echter... >:)

[...]

Doe je nog wat anders spelen naast de BF games ? Voor (sim)racen is 3x 23 of 24 inch in 16:9 of 16:10 formaat best episch :)
Ik heb nu tweemaal een 26" met 1200p. Een derde identieke is onvindbaar, dus het is tijd voor wat anders. Ik heb de hele nacht videootjes en reviews bekeken/gelezen over de 21:9 schermen, het enige wat mij een beetje tegenzit is het formaat. Uiteraard is hij breed, maar qua hoogte is het ongeveer een 22/23". Door BF3 speel ik eigenlijk geen FSX meer en ik denk dat BF4 me nog wel even een tijd van FSX weghoudt.

Waar ik eigenlijk ook heel benieuwd naar ben, is hoe mensen de latency ervaren van dit scherm, die aardig hoog is vergeleken met een TN paneeltje. Mijn huidige schermen beschikken over een PVA paneeltje en zijn totaal niet geschikt voor gamen. In BF3 irriteer ik me regelmatig aan ghosting, waar de boel gewoon wazig wordt in een bijvoorbeeld TDM. Mocht dit met die 29" paneeltjes van LG ook zo zijn dan houdt ik ze liever buiten de deur. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Pykow schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:22:
[...]

9 van de 10x schiet ik ze er gewoon uit, of gebruik ik stingers en zijn ze zo weg.
en een Cannershell, of main gun van de tank en hoppa. Tegen een Attack heli zijn ze ook wel makkelijk neer te halen.

ik ben pas 2x gedomineerd door een scout heli. maar dat gebeurd alleen op noshar canals met maar 3 vlaggen.
Je denkt toch niet dat ik dat meende. :P
Maar toch kunnen scout heli's best wel sterk zijn, het probleem is dat er in BF3 weinig maps zijn waar scout heli's echt goed kunnen zijn.
De meeste maps waar scout heli's in zitten zijn heel open zonder echte beschutting.
Als je bijvoorbeeld Armored Shield neemt, daar is amper beschutting te vinden.
Voor attack heli's is dit nog niet eens zo erg, die kunnen nog snel wegvliegen maar met een scout heli gaat dat niet lukken.
Daarom zie ik ook graag een aantal maps als Markaz Monolith in BF4 verschijnen, lekker veel gebouwen waar je tussendoor kunt schieten, dan ben je ook geen vliegende schietschijf voor tanks.

http://battlelog.battlefi...how/1/67883626/336464702/

Deze ronde van vanmiddag ook, heb me de hele ronde beziggehouden met de 2 vijandige scout heli's, loslopende infantry en de voertuigen op de grond.
Eerst hadden te tegenstanders steeds 1 vlag meer in bezit, maar na een tijdje hadden wij er 3 van de 5 en door die te behouden hebben we toch nog gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-01 22:54
Operation Riverside en Markaz Monolith zijn toch wel de leukste al dan niet de beste mappen voor Little Birds, tenzij je natuurlijk behoefte hebt om in de top100 te komen voor Scouts en zodoende alleen de carrier gaat rapen op Noshahr (zucht :/).

Als je nog leuke stream wilt zien van iemand die Scouts op zowat elke map speelt en er echt super goed mee kan om gaan: http://www.twitch.tv/widgitybear/profile Echt een aanrader. d:)b

Van de week dan eindelijk mijn 100 service stars behaald in de Mobile Anti-Air, nadat ik eerder al gouden tags voor zowel heli als jet had gehaald. Vind het nu dan ook wel weer leuk geweest, tijd voor Battlefield 4!

Video is trouwens heel rondje, geen montage aangezien ik het persoonlijk leuker vind om iemand te zien spelen en hoe. In plaats van 5 nietszeggende clips achter elkaar plakken.

Groeten aan Fiesta_Solara. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Mu.siQ schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:36:
Dit blijft toch een ontzettend mooi filmpje om details te zien. Is al oud maar toch

[video]
Ik vind het niet zo bijzonder. Leuk dat ie Blackmill er achter heeft gemonteerd, maar verder zie ik alleen maar een hoop (knife) kills in slow motion.
In een kwaliteit om van te huilen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Xant0r schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:33:

Van de week dan eindelijk mijn 100 service stars behaald in de Mobile Anti-Air, nadat ik eerder al gouden tags voor zowel heli als jet had gehaald. Vind het nu dan ook wel weer leuk geweest, tijd voor Battlefield 4!
100 service stars in MAA doe ik je niet snel na. d:)b
Neushaar schijnt idd wel populair te zijn om scout heli kills te farmen, en dan vooral in rush toch??
Heb neushaar vooral vlak na release van BF3 op conquest gespeeld, nu speel ik alleen nog TDM op die map.

Klopt het trouwens dat je een mortarman niet omver kunt rijden??
Ik denderde zonet met een humvee over een paar gozers heen en zag toen een mortarman zitten, dus ik plankgas eropaf, rij ik gewoon door hem heen, gebeurde niks met 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
NinjaTuna schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:20:
[...]

Ik vind het niet zo bijzonder. Leuk dat ie Blackmill er achter heeft gemonteerd, maar verder zie ik alleen maar een hoop (knife) kills in slow motion.
In een kwaliteit om van te huilen ;(
Oh, ik dacht dat ik de enige was. Helemaal met je eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:35:
[...]

100 service stars in MAA doe ik je niet snel na. d:)b
Neushaar schijnt idd wel populair te zijn om scout heli kills te farmen, en dan vooral in rush toch??
Heb neushaar vooral vlak na release van BF3 op conquest gespeeld, nu speel ik alleen nog TDM op die map.

Klopt het trouwens dat je een mortarman niet omver kunt rijden??
Ik denderde zonet met een humvee over een paar gozers heen en zag toen een mortarman zitten, dus ik plankgas eropaf, rij ik gewoon door hem heen, gebeurde niks met 'm.
Dat klopt inderdaad, vraag me niet waarom. DICE logic. :P

Zijn ook niet echt makkelijk te knifen, moet je vanuit bepaalde hoek doen en meestal hebben ze je dan al gezien. Meestal gooi ik een granaat erop, lachen als ze er dan uit proberen te komen en weg te rennen. 9 van de 10x zijn ze dan al te laat >:) of gewoon een .44 to the face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Xant0r schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:56:
[...]

Dat klopt inderdaad, vraag me niet waarom. DICE logic. :P

Zijn ook niet echt makkelijk te knifen, moet je vanuit bepaalde hoek doen en meestal hebben ze je dan al gezien. Meestal gooi ik een granaat erop, lachen als ze er dan uit proberen te komen en weg te rennen. 9 van de 10x zijn ze dan al te laat >:) of gewoon een .44 to the face.
Hmm, weet niet wie dat verzonnen heeft bij DICE.
Is trouwens ook leuk om 1x in de voet te schieten zodat hij niet gelijk dood is, vervolgens zie je 'm verschrikt de mortar verlaten om om zich heen kijken waar het vandaan kwam.
Granaatje gooien is ook leuk ja. ;)

Mav is trouwens ook een leuk ding om de vijand af te leiden.
Was iemand op metro rush die me zat te suppressen, dus ik spawn 'm MAV en vlieg recht op de vijand af.
Nadat hij de MAV had neergeschoten en ging reloaden kon ik 'm mooi te grazen nemen, hij was zo op de MAV gefocussed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/294jhxv.png

Racisten die Amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Waarom zou je uberhaupt op een server met 9/64 spelers en USA willen spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Xant0r op 27-08-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:43:
Waarom zou je uberhaupt op een server met 9/64 spelers en USA willen spelen?
Lekker misbruik maken van de lagcompensation...
Totaal terecht dat US servers mensen uit NL kicken. Elke server zou mensen van een ander continent moeten kicken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
DanielWW2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:47:
[...]

Lekker misbruik maken van de lagcompensation...
Totaal terecht dat US servers mensen uit NL kicken. Elke server zou mensen van een ander continent moeten kicken. :/
Dan blijven er weinig servers over, laat staan of er mensen in zitten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-04 13:46
rolandos582 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:14:
[...]

Dan blijven er weinig servers over, laat staan of er mensen in zitten of niet.
Weinig servers? De oosterburen hebben wel 100+ servers, ik speel alleen maar op duitse / nederlandse servers.
Als je gaat spelen op USA servers snap ik niet, behalve als je fanboii met de youtube mensen wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
QPeter schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:52:
[...]

Weinig servers? De oosterburen hebben wel 100+ servers, ik speel alleen maar op duitse / nederlandse servers.
Als je gaat spelen op USA servers snap ik niet, behalve als je fanboii met de youtube mensen wil spelen.
Dit plaatje was overigens ook van een duitse server, duurde allemaal erg lang dus had al weer een andere server gesellecteerd.

Voornamelijk speel ik op Engelse/Franse/Duitse servers, tenzij ik bijvoorbeeld Tank Superiority wil doen en het een USA server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

rolandos582 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 00:34:
[...]

Dit plaatje was overigens ook van een duitse server, duurde allemaal erg lang dus had al weer een andere server gesellecteerd.

Voornamelijk speel ik op Engelse/Franse/Duitse servers, tenzij ik bijvoorbeeld Tank Superiority wil doen en het een USA server is.
Ik heb samen met twee Duitsers een tank superiority server. Hij is eingelijk altijd vol. http://battlelog.battlefi...rDesert-by-ngz-server-de/ Spelers die veelvuldig terugkomen krijgen dan ook een reserved slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
fynrd1 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 00:54:
[...]

Ik heb samen met twee Duitsers een tank sniper superiority server. Hij is eingelijk altijd vol. http://battlelog.battlefi...rDesert-by-ngz-server-de/ Spelers die veelvuldig terugkomen krijgen dan ook een reserved slot.
Maar dan moet je wel de hele ronde lang sniper kogels ontwijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 01:10:
[...]

Maar dan moet je wel de hele ronde lang sniper kogels ontwijken...
Hoe bedoel je admiraal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Er zijn spelers die het fijn vinden om in een tank superiority map de hele ronde op een steen te liggen snipen.
Als je niet in een tank zit moet je dus even opletten of er geen verdwaalde kogel je kant op vliegt.
(ieder z'n ding natuurlijk).

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-08-2013 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 02:27:
[...]

Er zijn spelers die het fijn vinden om in een tank superiority map de hele ronde op een steen te liggen snipen.
Als je niet in een tank zit moet je dus even opletten of er geen verdwaalde kogel je kant op vliegt.
(ieder z'n ding natuurlijk).
Ja dat snap ik nou niet, of een hele game een beetje in je soflam zitten. Waarom speel je het dan ingodsnaam? Ga lekker CQ of CQL doen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Misschien een noob vraag maar kan het zijn dat jij sneller rijdt dan een gemiddelde AA? Ik probeer ook vaak in zo'n karretje te komen maar ik kan me niet herinneren dat hij zo snel rijdt. Is dat een unlock of zie ik spoken?

Prima.

Pagina: 1 ... 209 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.