Pykow schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:22:
[...]
9 van de 10x schiet ik ze er gewoon uit, of gebruik ik stingers en zijn ze zo weg.
en een Cannershell, of main gun van de tank en hoppa. Tegen een Attack heli zijn ze ook wel makkelijk neer te halen.
ik ben pas 2x gedomineerd door een scout heli. maar dat gebeurd alleen op noshar canals met maar 3 vlaggen.
Je denkt toch niet dat ik dat meende.

Maar toch kunnen scout heli's best wel sterk zijn, het probleem is dat er in BF3 weinig maps zijn waar scout heli's echt goed kunnen zijn.
De meeste maps waar scout heli's in zitten zijn heel open zonder echte beschutting.
Als je bijvoorbeeld Armored Shield neemt, daar is amper beschutting te vinden.
Voor attack heli's is dit nog niet eens zo erg, die kunnen nog snel wegvliegen maar met een scout heli gaat dat niet lukken.
Daarom zie ik ook graag een aantal maps als Markaz Monolith in BF4 verschijnen, lekker veel gebouwen waar je tussendoor kunt schieten, dan ben je ook geen vliegende schietschijf voor tanks.
http://battlelog.battlefi...how/1/67883626/336464702/
Deze ronde van vanmiddag ook, heb me de hele ronde beziggehouden met de 2 vijandige scout heli's, loslopende infantry en de voertuigen op de grond.
Eerst hadden te tegenstanders steeds 1 vlag meer in bezit, maar na een tijdje hadden wij er 3 van de 5 en door die te behouden hebben we toch nog gewonnen.